Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 10:21
MarcoC, probeer je het topic bewust op slot te krijgen? Aufgetieft, 2 posts voor je stond dit nog in een modbreak...
Nu maar weer back on topic:

The Register heeft gepost dat WP8 *niet* de Win8 kernel krijgt. Ze zeggen dat het gelekte filmpje wel legitiem is, maar meer een 'blueprint' dan een roadmap. De beslissing zou nog niet volledig genomen zijn, en zo nog een paar dingen.

Echter is The Register berucht anti-MS. Zij kwamen bij Mango ook op de proppen over een vertraging, maar daar was MS ook netjes op tijd. Ik denk dat ze gewoon een officiële reactie uit willen lokken omdat MS zich geen bad press kan veroorloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crescendo schreef op maandag 06 februari 2012 @ 21:48:
Over de update van Windows Phone. Hoe kan ik die met Zune eraf leggen en opnieuw installeren? Hij staat bij mij bij 'Info', maar ik twijfel of hij wel goed is geïnstalleerd, ik heb immers mijn apparaat geen enkele keer tijdens de installatie losgekoppeld (Nokia Lumia 800), en ik hoorde van anderen dat ze dat wel hebben gedaan, dus ik twijfel nu of de wijze van installeren wel volledig juist is gegaan.
Bij updaten doorloopt je telefoon 10 stappen, waarbij in feite pas vanaf stap 7 wordt geupdate (daarvoor backup, download, controle e.d.), vervolgens wordt het erop gekopieerd, dan opnieuw opgestart in update-modus, geinstalleerd, gecontroleerd en opnieuw opgestart. Je hoeft je mobiel tijdens het proces niet los te koppelen en kunt zowel ervoor als erna gewoon verder gaan met zune.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over de update van Windows Phone. Hoe kan ik die met Zune eraf leggen en opnieuw installeren?[...]
Telefoon verbinden met pc, dan zune openen en bij de instellingen bij update kijken. Dan zegt die dat die al up to date is met de optie om hem opnieuw te installeren mocht je dat willen. Maar met Martinspire, als die aangeeft dat de update is geinstalleerd is die geinstalleerd. Tenzij je bugs oid. tegen komt zou ik het gewoon laten zoals het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:02
Kan je achteraf nog aangeven dat een tile zich als livetile moet gedragen? Ik heb voor mijn music tile per ongeluk aangegeven dat deze niet als live tile hoeft te gedragen. In ieder geval had ik eerst gewoon dat die tile wijzigde, nu is het een saaie blauwe tile.

Dit is wel na een reset, kan het ook zijn dat het te maken heeft dat ik nu met een Nederlandse Live-id gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 10:24
Over de update van Windows Phone. Hoe kan ik die met Zune eraf leggen en opnieuw installeren? Hij staat bij mij bij 'Info', maar ik twijfel of hij wel goed is geïnstalleerd, ik heb immers mijn apparaat geen enkele keer tijdens de installatie losgekoppeld (Nokia Lumia 800), en ik hoorde van anderen dat ze dat wel hebben gedaan, dus ik twijfel nu of de wijze van installeren wel volledig juist is gegaan.
ja is gewoon goed gegaan, men koppelt de telefoon niet los tijdens het updaten. Dat is een truc om de update te forceren als je die niet vanzelf aangeboden krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Hoe kan je in Windows Phone 7 een certificaat importeren ? In de Office hub zit namelijk een optie om een sharepoint site toe te voegen. Mijn werkgever heeft dit alleen als ik de sharepoint site toevoeg dan krijg ik de foutmelding dat de site niet kan worden toegevoegd. Ga ik in IE op mn telefoon naar de sharepoint site dan werkt het gewoon. De enige reden die ik kan bedenken is dat de Office Hub valt over het certificaat die niet getrust is (wat ook zo is want die melding krijg ik ook in IE). Het zal wel een self signed certificaat zijn. Op WM6.5 kon je gewoon het certificaat zetten met verkenner en er op klikken en het werd geinstalleerd. Hoe importeer je dus een eigen certificaat op WP7 ? Zou wel mooi zijn als ik ook de sharepoint site van mn werk kan gebruiken.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Matthijs Hoekstra schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:13:
[...]

ja is gewoon goed gegaan, men koppelt de telefoon niet los tijdens het updaten. Dat is een truc om de update te forceren als je die niet vanzelf aangeboden krijgt.
Ah dat zal ie wel bedoelt hebben. Maar dat zit eigenlijk nog voor het update proces. Dus bij het zoeken naar updates.

Tijdens het updateproces dus zeker NIET de kabel eruit trekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
MRELynx schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:14:
Hoe kan je in Windows Phone 7 een certificaat importeren ? In de Office hub zit namelijk een optie om een sharepoint site toe te voegen. Mijn werkgever heeft dit alleen als ik de sharepoint site toevoeg dan krijg ik de foutmelding dat de site niet kan worden toegevoegd. Ga ik in IE op mn telefoon naar de sharepoint site dan werkt het gewoon. De enige reden die ik kan bedenken is dat de Office Hub valt over het certificaat die niet getrust is (wat ook zo is want die melding krijg ik ook in IE). Het zal wel een self signed certificaat zijn. Op WM6.5 kon je gewoon het certificaat zetten met verkenner en er op klikken en het werd geinstalleerd. Hoe importeer je dus een eigen certificaat op WP7 ? Zou wel mooi zijn als ik ook de sharepoint site van mn werk kan gebruiken.
Exporteer het certificaat en mail deze naar jezelf. Klik erop en WP7 installeert het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JanW schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:48:
Kan je achteraf nog aangeven dat een tile zich als livetile moet gedragen?[...]
Zover ik weet kan je dat uberhaupt niet instellen tenzij de app je daar de mogelijkheid toe geeft. Als je de music+videos app opent en een lied afspeelt zal die vanzelf weer gaan veranderen mits er ook album art wordt weergegeven in de app zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Regenbui schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:17:
[...]

Exporteer het certificaat en mail deze naar jezelf. Klik erop en WP7 installeert het.
Thanks dat was de trick. Had hem zelf naar mn skydrive geupload, maar dat werkt dus niet. Mailen ging gelukkig wel goed en kreeg idd de melding dat er een certificaat was geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Als je een hard-reset doet (om de batterij te verbeteren, heb een Lumia), wat verwijnt er dan allemaal?

Alle apps, muziek en fotos?
Ook alle gedane updates?

Oftewel, wortd je gsm dan compleet schoon? En welke toetsen duw ik in voor een hard-reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

alle apps,muziek,foto's/filmpjes (indien gesynced worden deze daarna weer teruggeplaatst als je dat wil vanuit de zune software

welke apps je had kan je vinden via de marketplace webpagina (account geloof ik)

via settings=>about=> reset my phone kan je hem schoonvegen :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielemuis
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:05
Vraagje,

Sinds de update naar 8107.79 dit weekend ben ik de You tube app van HTC kwijt,
en kan deze ook niet meer vinden in de marketplace.

ook is er een soort letter categorie gekomen in de app lijst. net zoals in het telefoon boek zeg maar..
zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
Bedankt allemaal voor de antwoorden op mijn vraag. Ik soms wel bugs idd. Dat ik Wifi niet kan aan klikken bij instellingenkopje, dan drukt hij hem in maar veert terug. En dan de batterij die snel leegloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mielemuis schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 19:34:
Vraagje,

Sinds de update naar 8107.79 dit weekend ben ik de You tube app van HTC kwijt,
en kan deze ook niet meer vinden in de marketplace.
Youtube apps doen het niet meer, omdat google heeft lopen kloten. Of iig dat was de laatste stand van zaken. Ondertussen is de HTC Youtube app verdwenen uit de marketplace (maar hij doet het nog wel hoor ;)).
ook is er een soort letter categorie gekomen in de app lijst. net zoals in het telefoon boek zeg maar..
zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Dit is standaard gedrag. Als je een bepaald aantal apps hebt geinstalleerd komen ze tevoorschijn. Je krijgt ze niet meer weg daarna, behalve met een reset (wellicht een bug).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Caelorum schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 21:06:
[...]

Youtube apps doen het niet meer, omdat google heeft lopen kloten. Of iig dat was de laatste stand van zaken. Ondertussen is de HTC Youtube app verdwenen uit de marketplace (maar hij doet het nog wel hoor ;)).

[...]

Dit is standaard gedrag. Als je een bepaald aantal apps hebt geinstalleerd komen ze tevoorschijn. Je krijgt ze niet meer weg daarna, behalve met een reset (wellicht een bug).
Zodra je meer dan 45 apps hebt komen de letters te voorschijn om eindeloos scrollen te voorkomen. Je kunt gewoon zoeken op de beginletter.

Enige is dat dit misschien beter een toggle had kunnen zijn, nu kunnen mensen er over klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelisj
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:14
Ik ben in middels 1.5 week in bezit van een Lumia 710 eerste indruk ik zeker niet verkeerd. Ik kom zelf van een E72 af. Dus volledig touch en windows OS is even wennen.

Nu begin ik steeds meer thuis te raken in het OS en heb al heel veel dingen gevonden allen de volgende dingen kan ik niet vinden. (of zit er niet op kan ook nog)

Ik synchroniseer met en Exchange server wat perfect gaat. Zo ook de agenda. Allen als ik voor een afspraak een herrinering maak krijg ik daar wel een melding van. Echter het geluid en de tijd dat trilt is zo kort dat je die eigenlijk gewoon niet hoor/merk. Hoe krijg ik het voor elkaar dat hij net zolang door gaat tot ik op een knopje of iets durk?

Het belgeluid is dat ook oplopend in te stellen?

Snooze time van de wekker staat nu vast op 9 min. Hoe krijg ik dat verandert?

Ik heb de optie doorschakelen gevonden echter bij de E72 kon je instellen na 20 sec niet opnemen dan pas doorschakelen. Hoe stel ik dat nu in?

Al deze bovenstaatde optie had ik namelijk wel op de E72 vandaar dat ik ze nu mis.

Ik heb een Live ID account ingesteld. Dat heb ik eigenlijk meer gedaan voor Skydrive en de MarketPlace. Echter verder gebruik ik het niet. Bij contacten staat er wel heel groot IK hoe krijg ik dat weg?

Dit zijn eigenlijk de enig dingen die ik nog niet zelf heb kunnen vinden.
Als iemand dus een idee/antwoord heeft graag, alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nelisj schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:02:
Ik ben in middels 1.5 week in bezit van een Lumia 710 eerste indruk ik zeker niet verkeerd. Ik kom zelf van een E72 af. Dus volledig touch en windows OS is even wennen.

Nu begin ik steeds meer thuis te raken in het OS en heb al heel veel dingen gevonden allen de volgende dingen kan ik niet vinden. (of zit er niet op kan ook nog)

Ik synchroniseer met en Exchange server wat perfect gaat. Zo ook de agenda. Allen als ik voor een afspraak een herrinering maak krijg ik daar wel een melding van. Echter het geluid en de tijd dat trilt is zo kort dat je die eigenlijk gewoon niet hoor/merk. Hoe krijg ik het voor elkaar dat hij net zolang door gaat tot ik op een knopje of iets durk?
Nee, helaas niet zo in te stellen als jij stelt
Nope, sommige ringtones hebben dat van zichzelf ingebakken, maar zo'n speciale instelling is er niet

Ik heb de optie doorschakelen gevonden echter bij de E72 kon je instellen na 20 sec niet opnemen dan pas doorschakelen. Hoe stel ik dat nu in?
Deze weet ik zo 1-2-3 ook even niet. Gebruik dat soort features ook niet
Al deze bovenstaatde optie had ik namelijk wel op de E72 vandaar dat ik ze nu mis.

Ik heb een Live ID account ingesteld. Dat heb ik eigenlijk meer gedaan voor Skydrive en de MarketPlace. Echter verder gebruik ik het niet. Bij contacten staat er wel heel groot IK hoe krijg ik dat weg?

Die "ik" hub-link krijg je volgens mij niet weg uit je contactenlijst. Wel eventueel van je startscreen, maar ik neem aan dat je dat wel uitgevogeld had

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:30

StrongArmLance

Endless flow

Nelisj schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:02:

Er is geen snooze change... geloof ik althans
Workaround: meerdere alarmen instellen

Of te tijd neerzetten wanneer je gewoon echt wakker moet worden.

[ Voor 3% gewijzigd door StrongArmLance op 08-02-2012 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelisj
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:14
PaT schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:26:
[...]

Nee, helaas niet zo in te stellen als jij stelt
Hoe doen jullie dat met alarmen voor de agenda? Nooit gemist?
[...]

Nope, sommige ringtones hebben dat van zichzelf ingebakken, maar zo'n speciale instelling is er niet
De workaround is inderdaad zoeken naar eentje die dat heeft.
[...]

Deze weet ik zo 1-2-3 ook even niet. Gebruik dat soort features ook niet
Hmm ben bang dat ik dit moet gaan missen.
[...]

Die "ik" hub-link krijg je volgens mij niet weg uit je contactenlijst. Wel eventueel van je startscreen, maar ik neem aan dat je dat wel uitgevogeld had
Dat is me inderdaad wel lukt. Net als dat er in de agenda en contactpersonen niks van live ID te zien is. (Ondanks dat ik Live ID daar niet voor gebruik stond er toch wat in de agenda)
kristan schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:28:
[...]

Die tip kreeg ik van m'n vriendin ook al :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Vandaag een typisch geval: radio aan via TuneIn Radio (maar ik denk dat het niet aan de App ligt) naar m'n bluetooth koptelefoon.
Ik fiets de straat uit: radio uit.. ik denk nog: batterij op van telefoon of koptelefoon.

Op m'n werk aangekomen, blijken ze het allebei nog te doen.

Ga ik naar huis: precies hetzelfde tafereel... toen bedacht ik me dat ik zowel thuis als op het werk een WiFi verbinding heb en daar wordt automatisch verbinding mee gemaakt.

Echter, als je buiten bereik komt, schakelt de radio niet over op data...
Mental note: eerst WiFi uitzetten voor het aanzetten van de radio.
kristan schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:28:
[...]

Er is geen snooze change... geloof ik althans
Workaround: meerdere alarmen instellen

Wat dat betreft mis ik wel zaken die Nokia (standaard) wel heeft, maar Windows Phone niet. Toen Nokia die overeenkomst sloot, hadden ze toen geen punten die ze graag in de OS wilden hebben. Zo mis ik ook profielen en een App daarvoor is er ook niet (kan momenteel ook niet, omdat je in code de ringtone niet kan wijzigen).

[ Voor 33% gewijzigd door MrSleeves op 08-02-2012 22:17 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zelf weinig ervaring met exchange maar volgens mij kreeg ik toen ik stage liep wel altijd een geluid/text herinnering bij afspraken. Dan hoefde ik niet eens in te stellen dat ik een herinnering wou (wat ik meestal toch niet nodig had maar goed). De ringtone kun je volgens mij niet instellen, maar je hebt bij ringtones wel een optie "play sound for: Reminders (en keypress e.d.)" dus misschien staat die niet aan? Al snap ik niet dat je ringtones wilt hebben die doorgaan totdat je hem uit drukt, dat lijkt me erg irritant.

In ieder geval zou het dus een instelling van exchange kunnen zijn die default de herinnering aanzet.

Voor de overige dingen denk ik niet dat er snel een oplossing zal zijn (al zijn het wel redelijk specifieke wensen die niet bij de doorgaande wensen van de grote massa horen en dus minder prioriteit hebben). Misschien dat er nog wat wordt gemaakt voor de unlocked toestellen waar je dus applicaties met native-code voor kunt maken. XDA is daar meestal wel snel in, maar dat levert dus mogelijk wel problemen op voor garantie.

[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 09-02-2012 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Martinspire schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 01:48:
In ieder geval zou het dus een instelling van exchange kunnen zijn die default de herinnering aanzet.
Is idd een instelling van exchange. Als ik op mn computer met outlook via Exchange een nieuwe afspraak maak, staat die standaard op een herinnering van 15 minuten. Door de sync met je WP7 toestel, wordt dat dus gewoon overgenomen.

[ Voor 7% gewijzigd door MRE-Inc op 09-02-2012 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
[...]

YouTube Pro is nu nog beschikbaar, dus blijkbaar kan het nog wel onder bepaalde omstandigheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
[b][message=37646084,noline]Nelisj schreef op

Veranderen van doorschakeltijd kan je bij je provider opvragen. Deze geven je dan een soort code waarbij je dit kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Laatst online: 16:23

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

SeamusXanthus schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:21:
[...]

YouTube Pro is nu nog beschikbaar, dus blijkbaar kan het nog wel onder bepaalde omstandigheden?
Ik heb een Radar, maar geen youtube app van HTC?! Kan ik die nog installeren ofzo? Net als vroeger met een .cab file ?!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
retlaw schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:11:
[...]

Ik heb een Radar, maar geen youtube app van HTC?! Kan ik die nog installeren ofzo? Net als vroeger met een .cab file ?!
Afbeeldingslocatie: http://i3.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/244/491/195.gif
Afbeeldingslocatie: http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/007/707/you-must-be-new-here-willy-wonka.jpg

Misschien in de marketplace? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Laatst online: 16:23

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Uhmm, nieuw met WP7 inderdaad! Maar voor je gaat spammen met plaatjes -> De HTC Youtube app is dus niet meer beschikbaar in de marketplace!

Vroeger met WM kon je .apk bestanden installeren. Net zoals je met Android .apk bestanden kan installeren. Ik weet niet of WP7 ook toestaat dat er bestanden worden geinstalleerd. Misschien is er wel een dergelijk bestand beschikbaar? Geen rare vraag omdat een paar posts hierboven wordt aangegeven dat de app niet meer in de marketplace staat, maar het wel nog doet.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

retlaw schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:11:
Vroeger met WM kon je .apk .cab bestanden installeren.
Nu moet alles via de Marketplace. Tenzij je een developer unlockte telefoon hebt, dan kun je .xap's "sideloaden" zoals dat heet.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

retlaw schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:11:
[...]

Uhmm, nieuw met WP7 inderdaad! Maar voor je gaat spammen met plaatjes -> De HTC Youtube app is dus niet meer beschikbaar in de marketplace!

Vroeger met WM kon je .apk bestanden installeren. Net zoals je met Android .apk bestanden kan installeren. Ik weet niet of WP7 ook toestaat dat er bestanden worden geinstalleerd. Misschien is er wel een dergelijk bestand beschikbaar? Geen rare vraag omdat een paar posts hierboven wordt aangegeven dat de app niet meer in de marketplace staat, maar het wel nog doet.
Welliswaar verkeerde topic, maar http://www.windowsphone.c...78-49d6-b09a-c5883c210eee is niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb laatste tijd steeds vaker dat hij (Htc Titan) mijn marketplace en muziek speler niet meer wil openen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:01:
ik heb laatste tijd steeds vaker dat hij (Htc Titan) mijn marketplace en muziek speler niet meer wil openen :-(
ik heb dat ook wel eens,meestal als mijn telefoon al 2 maanden aanstaat :P snapt ie ut even niet meer geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Laatst online: 16-10-2018
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:01:
Heb ik ook, en ook al vaker in het Titan topic aangekaart. Sommigen hebben er last van, anderen nog nooit. Ik kan geen aanleiding vinden waarom het soms gebeurt.

Mbt het laten oplopen van een ringtone qua volume; er zit ergens in de instellingen een pagina "slimme telefoon". Hierin kun je bijvoorbeeld ook instellen dat als hij in je broekzak zit extra volume geeft. Zo zijn er nog wat opties, maar ken ze niet uit mijn hoofd en zit nu in de les, dus kan het even niet opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WingsOfFury schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 17:27:
Mbt het laten oplopen van een ringtone qua volume; er zit ergens in de instellingen een pagina "slimme telefoon". Hierin kun je bijvoorbeeld ook instellen dat als hij in je broekzak zit extra volume geeft. Zo zijn er nog wat opties, maar ken ze niet uit mijn hoofd en zit nu in de les, dus kan het even niet opzoeken.
Is dat een HTC only instellingen pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielemuis
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:05
[...]

[...]

Ok bedankt voor de info,
Vind het alleen wel vreemd dat de app weg was na de update, deze stond voor de update nog 100% zeker op mn telefoon..

dat van die index lijst bij een groter aantal apps wist ik ook en zat hier onder.
Nu is er dus 1 app minder en heb ik een index lijst.. Fijne update dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:12
Het lukt mij al een tijdje niet om MMS werkende te krijgen op mijn lg optimus 7. Als ik probeer om er eentje te versturen krijg ik de melding "cant send, try again" (die "try again" is dan een link).

Normaal gezien staat mijn data connectie af omdat ik geen data abo heb (krenterige werkgever), maar zelfs als ik de data connectie toggle opzet lukt het niet. MMS zonder data abo zou toch moeten werken?

Ik heb ook geprobeerd om zelf de proximus APN te configureren, maar dat maakt blijkbaar ook geen verschil.

Any ideas?

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
MetroTube werkt toch wel gewoon? Deze vind ik best goed werken, al is die soms wat traag.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
spoonman schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 08:43:
Het lukt mij al een tijdje niet om MMS werkende te krijgen op mijn lg optimus 7. Als ik probeer om er eentje te versturen krijg ik de melding "cant send, try again" (die "try again" is dan een link).

Normaal gezien staat mijn data connectie af omdat ik geen data abo heb (krenterige werkgever), maar zelfs als ik de data connectie toggle opzet lukt het niet. MMS zonder data abo zou toch moeten werken?

Ik heb ook geprobeerd om zelf de proximus APN te configureren, maar dat maakt blijkbaar ook geen verschil.

Any ideas?
afaik gaat mms juist wel over de dataverbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 14:01
SinergyX schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 09:31:
MetroTube werkt toch wel gewoon? Deze vind ik best goed werken, al is die soms wat traag.
MetroTube is van Marketplace gehaald, onder druk van Google volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Laatst online: 18-09 14:20

Eagle Creek

Breathing security

Ik heb twee vragen over het toetsenbord (waar ik geen hout van snap):

1. Zitten er geen cursorkeys op, waarmee je naar een plek van een correctie kunt gaan? Met je vinger precies tussen twee letters uitkomen is nogal tricky, en ik kan geen pijltjestoetsen ontdekken zogezegd.

2. Hoe werkt dat woordenboek?
Ik typ net "jaha", het woordenboek toont "haha", maar hij wijzigt dit niet. Moet ik telkens zelf de woorden aantikken die het boekje voorstelt, of hoe moet ik dat zien?

[ Voor 14% gewijzigd door Eagle Creek op 10-02-2012 14:45 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

<dit bericht is niet meer nodig>

[ Voor 147% gewijzigd door Eagle Creek op 10-02-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Eagle Creek

Je tweede verhaal is vrij onduidelijk en 2 aparte vragen mogen in 1 post gesteld worden.
Gewoon onder elkaar of met een paar streepjes er onder

----------------------------

Blabla

-------------

Om je eerste vraag te beantwoorden: Lang drukken op de tekst en je krijgt een cursor die je tussen de letters kunt plaatsen

[ Voor 3% gewijzigd door StrongArmLance op 10-02-2012 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Eagle Creek schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:14:
Doe ik er trouwens meteen een vraag bij (aparte post omdat het ook een heel andere vraag is):

Bij sommige van mijn contacten moet ik op mijn telefoon een koppeling maken tussen Windows Live en Facebook. Echter heb ik bij mijn Windows Live contacts ook al diverse koppelingen gemaakt tussen de contacten aldaar en Facebook. Als ik heel eerlijk ben, kan ik er weinig logica in ontdekken.

Soms heb ik op mijn mobiel 2x pietje puk staan, en haalt hij die informatie van FB en WL. Dit terwijl mijn WL contact online dan al een koppeling heeft voor pietje puk.

Bij pukje piet zie ik echter maar 1 contact in mijn telefoon (Windows Live), en geen apart FB contact. Ook hier heb ik het contact online gekoppeld met beide diensten.
Hij matcht volgens mij gewoon op email adres. Als die gelijk is dan linkt hij automatisch, anders niet (logisch ook, je wilt niet dat hij gaat gokken)

Dus pietje puk heeft bij jouw Window Live en op facebook pietjepuk@hotmail.com
En pukje piet heeft pukjepiet@hotmail.com in jouw contactenlijst op Windows Live, maar pukjepiet@gmail.com op Facebook.

De koppelingen die jij in WindowsLive hebt gemaakt neemt hij blijkbaar niet mee (wat ik me conceptueel voor kan stellen trouwens anders krijg je dubbele koppelings plekken)

(bovenstaande is allemaal aanname trouwens, ik weet het niet zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Lang drukken op de tekst en je krijgt een cursor die je tussen de letters kunt plaatsen
Ja, of twee keer. Dan kan ik alsnog niet navigeren na een karakter eerder of later. Met je vinger precies tussen twee letters uitkomen is niet altijd even gemakkelijk. :)

M'n andere probleem is inmiddels opgelost. Betreffende persoon had zelf een andere achternaam ingesteld dan ik voor hem had gedaan, en daardoor kon m'n phone hem dus niet vinden.

[ Voor 74% gewijzigd door Eagle Creek op 10-02-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Eagle Creek schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:34:
[...]

Ja, of twee keer. Dan kan ik alsnog niet navigeren na een karakter eerder of later. Met je vinger precies tussen twee letters uitkomen is niet altijd even gemakkelijk. :)

M'n andere probleem is inmiddels opgelost. Betreffende persoon had zelf een andere achternaam ingesteld dan ik voor hem had gedaan, en daardoor kon m'n phone hem dus niet vinden.
Ik ben er achter gekomen dat je moet drukken en ingedrukt houden. Ook als de cursor verschijnt en dan kan je tussen twee letters in gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spoonman schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 08:43:
[...] Ik heb ook geprobeerd om zelf de proximus APN te configureren, maar dat maakt blijkbaar ook geen verschil.
Any ideas?
Had hetzelfde probleem met mijn HTC Trophy 7 op het Hi netwerk. Zelfs na handmatig invullen werkte het niet, maar sinds ik de "Connection Setup" app van HTC heb gebruikt om de instellingen goed te zetten werkt alles.
Neem aan dat LG ook een dergelijk programma in de marketplace heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Eagle Creek schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:03:
Ik heb twee vragen over het toetsenbord (waar ik geen hout van snap):

1. Zitten er geen cursorkeys op, waarmee je naar een plek van een correctie kunt gaan? Met je vinger precies tussen twee letters uitkomen is nogal tricky, en ik kan geen pijltjestoetsen ontdekken zogezegd.

2. Hoe werkt dat woordenboek?
Ik typ net "jaha", het woordenboek toont "haha", maar hij wijzigt dit niet. Moet ik telkens zelf de woorden aantikken die het boekje voorstelt, of hoe moet ik dat zien?
1. is al beantwoord .
2. autocorrect zou dat moeten doen, maar misschien heb je dat uitgeschakeld ? volgens mij werkt de autocorrect pas na een spatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mcetweaker schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:20:
[...]
2. autocorrect zou dat moeten doen, maar misschien heb je dat uitgeschakeld ? volgens mij werkt de autocorrect pas na een spatie.
Zo even uit mijn hoofd: spatie, enter en interpunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
mcetweaker schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:20:
[...]

1. is al beantwoord .
Mijn ervaring is dat autocorrectie na enige tijd woorden gaat raden die je meest gebruikt. Natuurlijk kan je zelf woorden toevoegen door erop te drukken en op +(desbetreffende woord).

Het toetsenbord werkt voor mij nu echt perfect. Kan nu zelfs volledig blind tikken en de paar woorden die ik niet goed hebt, worden automatisch gecorrigeerd. Als ik dit vergelijk met mijn ervaring met de iphone en android is dat hele andere koek (grof gezegd slecht).

Btw iets totaal anders, het is nu mogelijk om na een hard/soft/flash reset met een app je geinstalleerd apps terug te zetten. Deze app is te vinden in de market place onder de naam: Reinstall. Heb het zelf getest en het werkt echt perfect!

[ Voor 18% gewijzigd door vali op 11-02-2012 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Hmm dat reinstaller klinkt interessant.

Werkt het ook als je bijv. met een US account hebt gewerkt, en dan opnieuw op een NL account gaat werken ?

Laat maar, antwoord wordt al gegeven bij de omschrijving:
What it doesn't do?
- Restore saved app data and game stats
- Access any other information apart from the list of apps
- Access, collect or send any personally identifiable information to anyone
- Keep you logged on to www.windowsphone.com after the app has exited
- Transfer apps/games purchases to another Live account.
Heel misschien dat het toch werkt, voor apps waar je niet voor hebt hoeven te betalen.
Hoe heb jij dit gedaan, met zelfde account ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Yippie schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 17:39:
Hmm dat reinstaller klinkt interessant.

Werkt het ook als je bijv. met een US account hebt gewerkt, en dan opnieuw op een NL account gaat werken ?

Laat maar, antwoord wordt al gegeven bij de omschrijving:

[...]

Heel misschien dat het toch werkt, voor apps waar je niet voor hebt hoeven te betalen.
Hoe heb jij dit gedaan, met zelfde account ?
Ik heb mijn apps terug gezet met mijn huidige live account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Net een bug ontdekt m.b.t. verjaardagen in de kalender. Als ik bij een persoon een verjaardag invul, komt deze op de verkeerde dag terecht. Misschien te maken met schrikkeljaar, hoewel ook volgend jaar verkeerd staat.
Ik heb een verjaardag vandaag; die wordt keurig weergegeven. Ik heb een verjaardag op 1 juli, die staat op 30 juni in de agenda. Idem voor 1 oktober.

edit: geen schrikkeljaar, wel zomertijd: http://answers.microsoft....24-4a26-a0fc-5b0437904a22

[ Voor 20% gewijzigd door MrSleeves op 12-02-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
MrSleeves schreef op zondag 12 februari 2012 @ 20:30:
Net een bug ontdekt m.b.t. verjaardagen in de kalender. Als ik bij een persoon een verjaardag invul, komt deze op de verkeerde dag terecht. Misschien te maken met schrikkeljaar, hoewel ook volgend jaar verkeerd staat.
Ik heb een verjaardag vandaag; die wordt keurig weergegeven. Ik heb een verjaardag op 1 juli, die staat op 30 juni in de agenda. Idem voor 1 oktober.

edit: geen schrikkeljaar, wel zomertijd: http://answers.microsoft....24-4a26-a0fc-5b0437904a22
toevallig een Google kalender?
Dit probleem zie je ook op android (na even kort googlen, ik had hetzelfde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

cPT.cAPSLOCK schreef op zondag 12 februari 2012 @ 20:32:
[...]

toevallig een Google kalender?
Dit probleem zie je ook op android (na even kort googlen, ik had hetzelfde)
Nee, gewoon bij personen de datum invullen. Het is dus binnen telefoon.

Maargoed, ik ken het probleem zelf ook: je stel 1 juli in: dit wordt "2012-07-01 0:00", maar met zomertijd waarschijnlijk "2012-06-30 23:00", waardoor het een dag eerder is. Hadden ze bij Microsoft wel even rekening mee mogen houden. Heb het zelf ook wel eens gehad bij een programmeerklus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

vali schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 00:29:
[...]

Mijn ervaring is dat autocorrectie na enige tijd woorden gaat raden die je meest gebruikt. Natuurlijk kan je zelf woorden toevoegen door erop te drukken en op +(desbetreffende woord).

Het toetsenbord werkt voor mij nu echt perfect.

(...)
Het bordje werkt absoluut heerlijk, maar ik snap niet zo goed hóe het werkt.
De ene keer corrigeert hij wel, de andere keer niet. Het lijkt ermee te maken te hebben hoe lang je wacht na het invoeren van een woord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonV
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Mijn ervaring is dat hij alleen dikgedrukte woorden (boven het toetsenbord) automatisch corrigeert, voor de rest moet ik er zelf op drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Eagle Creek schreef op zondag 12 februari 2012 @ 23:08:
[...]

Het bordje werkt absoluut heerlijk, maar ik snap niet zo goed hóe het werkt.
De ene keer corrigeert hij wel, de andere keer niet. Het lijkt ermee te maken te hebben hoe lang je wacht na het invoeren van een woord?
dat klopt wel.

als je een spelfout maakt en je typt heel snel door of drukt direct op spatie veranderd mijn wp het woord niet. wacht ik dan wordt het woord wel aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 19:44:
[...]

Is dat een HTC only instellingen pagina?
Meer zelfs, da's een HTC only app...

Edit: Ah, ik zit (een beetje) verkeerd... Tegenwoordig is er niet alleen een app, maar tegenwoordig issie ook geïntegreerd in de settings...

[ Voor 44% gewijzigd door Rowdy.nl op 13-02-2012 13:00 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

Zoals ik al vreesde:
nieuws: 'Niet alle apps kunnen draaien op Windows Phone Tango'

:(
Dikke vooruitgang die Tango......
Dit is voor het eerst dat ik een mobiele update zie die een systeem slechter maakt. Ook een first! ;)

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koekiemonster schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:34:
Zoals ik al vreesde:
nieuws: 'Niet alle apps kunnen draaien op Windows Phone Tango'

:(
Dikke vooruitgang die Tango......
Dit is voor het eerst dat ik een mobiele update zie die een systeem slechter maakt. Ook een first! ;)
Zoals ik het lees geldt dat alleen voor lowend telefoons en hoeven de huidige gebruikers van Mango zich geen zorgen te maken over verminderde functionaliteit. Ik trek me er in elk geval niks van aan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster

koekiemonster

want a cookie

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:37:
[...]

Zoals ik het lees geldt dat alleen voor lowend telefoons en hoeven de huidige gebruikers van Mango zich geen zorgen te maken over verminderde functionaliteit. Ik trek me er in elk geval niks van aan.....
Ik lees: geen echte updates meer voor mijn telefoon, heel misschien WP8, maar die kans is minimaal.
De aankomende update waar we allemaal zo op wachte (Tango) is eigenlijk een downgrade, niet bestemd voor mijn telefoon.

Das mooi... WP7 zal dus niks meer bieden. Nieuwe shit komt pas met WP8, waarvan in berichtgeving nu eigenlijk al terugkrabbeld of deze wel op de huidige telefoons komt.
Vind ik stiekem dat Android of iOS het beter doet qua support.

Mijn telefoon is zo goed als zeker EoL, dus of nu wachten op W8, of overstappen op Android / iOS als je langere ondersteuning wilt.

/wat dramatisch opgesteld, maar de berichtgeving hint er nogal naar helaas.

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koekiemonster schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:45:
[...]Das mooi... WP7 zal dus niks meer bieden. Nieuwe shit komt pas met WP8, waarvan in berichtgeving nu eigenlijk al terugkrabbeld of deze wel op de huidige telefoons komt.[...]
Je kan niet terugkrabbelen als je er nooit iets over hebt losgelaten. Iedereen ging er zo even vanuit dat MS WP8 als update gaat aanbieden, maar zviw heeft MS zich daar nooit over uitgelaten alleen over updates in het algemeen, waarbij ze in het midden hebbeng elaten of ze WP8 als een update beschouwen.
Daarnaast vind ik het ook al voorbarig om te zeggen dat Tango niets doet voor onze telefoons want:
Toestellen die nu draaien op Mango krijgen volgens WinSuperSite geen update naar Tango.
Dus wederom niets dat door MS is bevestigd.

[ Voor 7% gewijzigd door Caelorum op 13-02-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster

koekiemonster

want a cookie

Caelorum schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:51:
[...]

Je kan niet terugkrabbelen als je er nooit iets over hebt losgelaten. Iedereen ging er zo even vanuit dat MS WP8 als update gaat aanbieden, maar zviw heeft MS zich daar nooit over uitgelaten alleen over updates in het algemeen, waarbij ze in het midden hebbeng elaten of ze WP8 als een update beschouwen.
Daarnaast vind ik het ook al voorbarig om te zeggen dat Tango niets doet voor onze telefoons want:

[...]

Dus wederom niets dat door MS is bevestigd.
Ik dacht dat MS had beloofd elk toestel minimaal 1 mayor update te geven en enkele minors.
Ben benieuwd hoe dat dan straks gaat met WP8. Ik krijg er nu nog geen warme gevoelens bij, helaas.

Ik begrijp dat het om geruchten gaan, maar het zijn geen hoopgevende...

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Laatst online: 16-10-2018
koekiemonster schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:11:
[...]

Ik dacht dat MS had beloofd elk toestel minimaal 1 mayor update te geven en enkele minors.
Ben benieuwd hoe dat dan straks gaat met WP8. Ik krijg er nu nog geen warme gevoelens bij, helaas.

Ik begrijp dat het om geruchten gaan, maar het zijn geen hoopgevende...
Ik snap je probleem niet zo? Het was toch AL LANG bekend dat Tango er alleen komt om goedkopere hardware mogelijk te maken? Het OS gaat er voor huidige toestellen dus niet op achteruit, zoals jij eerder beweerde. Het enige wat kan gebeuren is dat MS wat optimalisaties doorvoerd, waardoor onze tels juist weer sneller draaien. Daarnaast zullen er ongetwijfeld ook wat bugfixes inzitten.

Het is daarnaast logisch dat met slechtere hardware niet alle apps (voornamelijk games) goed zullen werken. Niets schrikbarends aan. Op de goedkoopste Android telefoons werken toch ook de mooiste games niet?

Welke telefoon heb je eigenlijk? Als je een 1st gen toestel hebt, dan heb jij je mayor update dus al gehad; Mango.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:16
Sorry, maar... mayor?

Afbeeldingslocatie: http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTOk0Hr0g-InNh4yXR90eAgYCHJMO3XXyvVxvrpwLRpZZw8l_Sq

Verder, tip: Gewoon lekker je telefoon gebruiken en je niet druk maken over wel/niet updaten. Deze update is geen verslechtering maar een uitbreiding van het ecosysteem door het aanboren van een nieuwe doelgoep. Wanneer door de lagere prijs meer mensen WP7 telefoons gaan kopen komen er ook meer app developers die een app willen bouwen, wat voor iedereen goed is.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Ik zie het probleem ook niet. Enige vervelende is dat al die energie die in Tango zit nu niet aan 'ons' is besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
SeamusXanthus schreef op maandag 13 februari 2012 @ 19:51:
[..]
Enige vervelende is dat al die energie die in Tango zit nu niet aan 'ons' is besteed.
Is dat zo? 'Mindere' hardware betekend dat je alles nog verder moet optimaliseren om eenzelfde/goede gebruikerservaring te evenaren. Ik kan me niet voorstellen dat verder geoptimaliseerde software slecht voor een 'high end' telefoon is. Misschien in batterij verbruik, snellere interface, efficiënter met datastromen omgaan, zo maar een paar dingen die ik kan bedenken die het leven van ons en de goedkopere toestellen aangenamer maken...*

* Disclaimer; ook dit is, net als de artikelen en specs over Tango gewoon speculatie... ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Rowdy.nl op 13-02-2012 21:19 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Maanden geleden kwam ik al op forums tegen dat er twee soorten Tango versies uitgebracht gaan worden. 1 voor de nieuwe budget telefoons en voor de huidige Mango telefoon. We moeten nog twee weken wachten voor meer duidelijkheid.

Tango gaat namelijk ook lte en cdma ondersteunen. Voor de japanse en de Amerikase markt is dit zeer intressant. Nokia toont daarnaast de 27ste op MWC twee nieuwe toestellen waarvan de 730 er 1 van is.

In het aller ergste geval als ik geen wp8 op mijn omnia 7 geupdate krijg, stap ik over op custom ROM. Op dit moment zie ik geen aanleiding om dit te doen. Ik heb vertrouwen in Microsoft dat ze dezelfde ondersteuning biedt zoals Apple dat hanteert met hun iphones.

@koekiemonster
Je mag wel wat optimischer zijn. :X, als je bijvoorbeeld een android telefoon had op dit moment (ala galaxy s) had je niet eens een major update gehad.

[ Voor 91% gewijzigd door vali op 13-02-2012 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

ach,tegen de tijd dat wp8 uitkomt kan ik wel weer een nieuwe telefoon gebruiken :P heb deze ook al weer een jaar ;) gemiddelde is 2 jaar. daarnaast sim-only,dus begin gewoon alvast met geld opzij leggen :)

[ Voor 19% gewijzigd door mrsar op 14-02-2012 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Ondersteund de Lumia 900 niet al LTE bij AT&T?
Dan zou Tango daar dus niet voor nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

In mijn menu heb ik zojuist letters gekregen tussen mijn apps. Dit had ik hiervoor niet. Ik installeerde net een app, en nu zijn ze verschenen.

Is dat een nieuwe feature of?? Is dat ook aan of uit te zetten misschien, want mijn lijst met programma's is nu een heel stuk langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Eagle Creek schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:06:
In mijn menu heb ik zojuist letters gekregen tussen mijn apps. Dit had ik hiervoor niet. Ik installeerde net een app, en nu zijn ze verschenen.

Is dat een nieuwe feature of?? Is dat ook aan of uit te zetten misschien, want mijn lijst met programma's is nu een heel stuk langer.
Boven de zoveel apps, dit is al behoorlijk veel vaker gevraagd.
Bij 45 apps komen de letters voor het overzicht, dit is niet weg te halen door apss te verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

kristan schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:13:
[...]

Bij 45 apps komen de letters voor het overzicht, dit is niet weg te halen door apss te verwijderen
Gewoon nooit meer uit te schakalen en vanaf te komen dus bedoel je?

[ Voor 4% gewijzigd door Eagle Creek op 14-02-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Eagle Creek schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:16:
[...]

Gewoon nooit meer uit te schakalen en vanaf te komen dus bedoel je?
Nope, maar het is wel fijn voor snelle navigatie.
Wel met een reset natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Fijn.. tja.. tja... Mijn lijst is bijna twee keer zo lang nu. Ik snap wel dat je snel onderaan bent door B -> Z te drukken, maar het zijn twee extra drukken i.p.v. scrollen.

Dat het niet uitgezet kan worden vind ik een minpunt.
Ik ga m'n best maar weer doen om eraan te wennen ;).

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eagle Creek schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:27:
[...]Dat het niet uitgezet kan worden vind ik een minpunt.[...]
Had zelf wel dat ik toen ik een app verwijderde op mijn Trophy de letterlijst weg was. Na een reboot stond die er alleen weer (en dit keer permanent). Stomme bug die ze van mij wel mogen fixen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

kristan schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:17:
[...]

Nope, maar het is wel fijn voor snelle navigatie.
Wel met een reset natuurlijk
Volgens mij is er ook een soort van registry app, waarbij je dit weer ongedaan kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-08 22:30
Caelorum schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:33:
[...]

Had zelf wel dat ik toen ik een app verwijderde op mijn Trophy de letterlijst weg was. Na een reboot stond die er alleen weer (en dit keer permanent). Stomme bug die ze van mij wel mogen fixen...
Geen bug, een functionele feature, eentje waar je vanzelf blij mee gaat zijn tegen de tijd dat je net zoveel apps hebt geinstalleerd als ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

robinVerdegaal schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:35:
[...]

Geen bug, een functionele feature, eentje waar je vanzelf blij mee gaat zijn tegen de tijd dat je net zoveel apps hebt geinstalleerd als ik.
Haha, als je er echt heel veel hebt zal het heus voordeel hebben. Maar aan de andere kant: je hebt ook al het vergrootglas. Dus daarop drukken en dan de beginletter, of zelfs al twee letters, is dan toch net zo snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 21:54
Vanaf windows phone 7.5 moet het mogelijk zijn om meerdere google calenders met een windows phone te syncen. Volgens de instructies moet ik daarvoor op mijn telefoon naar m.google.com/sync gaan maar deze pagina geeft mij de melding dat mijn apparaat niet ondersteund wordt.

Het betreft een volledige geupdate htc titan.

Iemand met goeie raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nils.kuijpers schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:47:
Vanaf windows phone 7.5 moet het mogelijk zijn om meerdere google calenders met een windows phone te syncen. Volgens de instructies moet ik daarvoor op mijn telefoon naar m.google.com/sync gaan maar deze pagina geeft mij de melding dat mijn apparaat niet ondersteund wordt.

Het betreft een volledige geupdate htc titan.

Iemand met goeie raad?
Dit al gelezen? Agendas koppelen

(sorry, ik gebruik geen gmail/Google meuk, dus ik weet niet of je er wat aan heb)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 21:54
PaT schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 17:20:
[...]

Dit al gelezen? Agendas koppelen

(sorry, ik gebruik geen gmail/Google meuk, dus ik weet niet of je er wat aan heb)
ah wat stom, werkt alleen als je je taal wijzigt naar engels. bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:57
Ik heb gisteren de hele dag met een Lumia 800 mogen spelen en ik moet toch toegeven dat ik onder de indruk ben. Windows Phone werkt aanstelijk en het is volledig anders dan andere OS'en en dat intrigeert mij wel.

Het grootste nadeel dat ik ondervonden heb, komende van een Galaxy 1, is dat je niet in elke app je batterij kan zien? Als ik in Spotify zit kan ik bijvoorbeeld niet het uur noch de stand van de baterij bekijken? Daarnaast vind ik de afwezigheid van een notification center wel een groot gemis.

Verder dan dat, thumps up MS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Addiction schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 19:56:
Ik heb gisteren de hele dag met een Lumia 800 mogen spelen en ik moet toch toegeven dat ik onder de indruk ben. Windows Phone werkt aanstelijk en het is volledig anders dan andere OS'en en dat intrigeert mij wel.

Het grootste nadeel dat ik ondervonden heb, komende van een Galaxy 1, is dat je niet in elke app je batterij kan zien? Als ik in Spotify zit kan ik bijvoorbeeld niet het uur noch de stand van de baterij bekijken? Daarnaast vind ik de afwezigheid van een notification center wel een groot gemis.

Verder dan dat, thumps up MS!
Het gemis van een notificatie centrum begint mij ook enigzins te irriteren:
Ik hou graag van een opgeruimd (clean) bureaublad. Zo ook op me telefoon: liefst zo min mogelijk tiles.
Nu kan ik dat aardig mannen, ik heb nu alleen Outlook, Mail en People.
Maar soms ik krijg ik ook eens smsje. Dit zie ik dan al op het lockscreen. Maar vervolgens moet ik toch nog aardig wat klikken doen voor een simpel smsje. Een notificatie bar had dat vergemakkelijkt.

Maar dat is eigenlijk het enige dat ik te klagen heb nu meer dan jaar gebruik van een Omnia7. _/-\o_ _/-\o_

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Caelorum schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:33:
[...]

Ik heb zojuist twee apps verwijderd en nu zijn de letters weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:09
Beta schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 20:01:
[...]

Het gemis van een notificatie centrum begint mij ook enigzins te irriteren:
Ik hou graag van een opgeruimd (clean) bureaublad. Zo ook op me telefoon: liefst zo min mogelijk tiles.
Nu kan ik dat aardig mannen, ik heb nu alleen Outlook, Mail en People.
Maar soms ik krijg ik ook eens smsje. Dit zie ik dan al op het lockscreen. Maar vervolgens moet ik toch nog aardig wat klikken doen voor een simpel smsje. Een notificatie bar had dat vergemakkelijkt.

Maar dat is eigenlijk het enige dat ik te klagen heb nu meer dan jaar gebruik van een Omnia7. _/-\o_ _/-\o_
Het gebruik van een telefoon is natuurlijk een zeer persoonlijk iets maar ik vraag me nu toch een beetje af of je het nut van tiles wel begrijpt?
Ik snap dat je het liefst een nette omgeving wilt hebben maar ik vind het zelf handig om dus wel een tile te hebben van whats app, marktplace, sms, 2 e-mail accounts, muziek, verschillende personen, spoorboekje en buienradar. Doordat deze apps op mijn 'homescreen' staan lijkt het alsof mijn home screen tegelijkertijd ook een notificatie bar is. Enkel wat groter.

Ik ben wel van mening dat een swipe naar links op je home screen je naar een nog beter overzicht zou moeten brengen van alle updates voor dingen op je telefoon. Maar de huidige implementatie vind ik behoorlijk netjes. Nu nog whatsapp in je messenger ding en ik ben blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
walletje-w schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 21:09:
[...]

Het gebruik van een telefoon is natuurlijk een zeer persoonlijk iets maar ik vraag me nu toch een beetje af of je het nut van tiles wel begrijpt?
Ik snap dat je het liefst een nette omgeving wilt hebben maar ik vind het zelf handig om dus wel een tile te hebben van whats app, marktplace, sms, 2 e-mail accounts, muziek, verschillende personen, spoorboekje en buienradar. Doordat deze apps op mijn 'homescreen' staan lijkt het alsof mijn home screen tegelijkertijd ook een notificatie bar is. Enkel wat groter.

Ik ben wel van mening dat een swipe naar links op je home screen je naar een nog beter overzicht zou moeten brengen van alle updates voor dingen op je telefoon. Maar de huidige implementatie vind ik behoorlijk netjes. Nu nog whatsapp in je messenger ding en ik ben blij :D
als alle apps mooi zouden kunnen integreren met de me tile zou je je notificaties hebben lijkt me. Nu is dat nog wat beperkt, maar mogelijk dat daar bij WP8 wat meer mogelijkheden geboden worden door het OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Eagle Creek schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 20:56:
[...]

Lachen, er werd overal gezegd dat het niet kon, dus ik had er nog maar 50 apps bij gegooid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robinVerdegaal schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:35:
[...]
8)7 Het niet meer weg gaan bij minder dan ... apps is wel degelijk een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
Caelorum schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:58:
[...]

8)7 Het niet meer weg gaan bij minder dan ... apps is wel degelijk een bug.
Is dat zo?
Eagle Creek schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 20:56:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster

koekiemonster

want a cookie

Ondanks de release van wp7.5 in een aantal andere landen en de komst van Nokia telefoons is het aandeel van Windows op de telefonie markt toch gedaald, aldus Gartner.
Had MS niet wat gezegd over verwachte groei e.d?

Ik meende me te herinneren dat MS er wat tegenover had gesteld als die verwachte groei uitbleef.

Zelf snap ik er overigens geen reet van. Ik snap dat WM6.5 nu eindelijk overal aan het verdwijnen is, maar snap niet dat daar geen WP7.5 groei tegenover staat.

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
koekiemonster schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:32:
Zelf snap ik er overigens geen reet van. Ik snap dat WM6.5 nu eindelijk overal aan het verdwijnen is, maar snap niet dat daar geen WP7.5 groei tegenover staat.
WP7 is dusdanig anders dat zo'n overstap helemaal niet logisch is. Veel verstokte WM6 users zullen liever naar Android overstappen omdat daar alles wat los en vast zit te tweaken is -als je het kunt vinden. Ik vond dat vroeger ook leuk, al werd het nooit precies wat ik wou. Wat dat betreft voelde Android op m'n HD2 eigenlijk net als WM6, maar dan anders.

WP7 is een verademing qua looks, en mijlen voor op WM6 voor wat betreft de toegankelijkheid van de basisfunctionaliteit. Maar de app-lovers zullen bij iOS blijven en nooit weten hoe veel efficienter en transparanter WP7 in het dagelijks gebruik is, en de feature-lovers zullen zweren bij Android. WP7 heeft - behalve het design - geen zichtbaar voordeel op de competitie. Het is pas wanneer je je accounts erin configureert en er een dag of drie mee werkt dat je erachter komt hoe goed het eigenlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Situatie bij mij:
1) installeerde de 45e app dus de letterlijst kwam er te staan
2) deinstalleerde de 45e app en het verdween
3) reboot
4) letterlijst staat er met minder dan 45 apps en wil niet weg.

Nu mag jij mij vertellen of dat niet een bug is. Of punt 2 is een bug of punt 4. Aan jouw de keus :)

Oh en stap 1 en twee kan je oneindig lang blijven herhalen totdat je dus reboot. Dan is het permanent en krijg je het niet meer weg tenzij je een hardreset doet of een registry editor gaat gebruiken.

[ Voor 18% gewijzigd door Caelorum op 15-02-2012 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
robinVerdegaal schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:06:
WP7 is een verademing qua looks, en mijlen voor op WM6 voor wat betreft de toegankelijkheid van de basisfunctionaliteit. Maar de app-lovers zullen bij iOS blijven en nooit weten hoe veel efficienter en transparanter WP7 in het dagelijks gebruik is, en de feature-lovers zullen zweren bij Android. WP7 heeft - behalve het design - geen zichtbaar voordeel op de competitie. Het is pas wanneer je je accounts erin configureert en er een dag of drie mee werkt dat je erachter komt hoe goed het eigenlijk is.
Ik kies zonder twijfel nu WP7 boven Android op mijn HD2, om diverse redenen. Nadeel is echter 'en nu...', waar Android diverse topmodellen heeft en nog uitkomen, blijft het bij WP7(.5) nog steeds erg stil. Enige interessante opties op dit moment (en binnen 2maanden) zijn de Lumia 800 en HTC Titan, maar zet je dit tegen een SII of komende Xperia S.. tja, kom ik weer op het punt gewoon maar weer met Android verder te gaan.

Zeker nu WP8 dus ook nog gaat komen, denk ik dat het best stil zal blijven rond nieuwe telefoons (helaas voor Nokia imho), maar blijven de telefoonbakkers wel topmodellen uitbrengen voor Android. Hoe geweldig je WP7 (danwel 8) dan ook maakt, als daar geen topmodellen aan toestellen achterhangen (qua specs, maar ook qua design), houd het voor mij ook op.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 15-02-2012 17:43 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het punt is ook dat behalve de design van de casing er weinig echt te verbeteren valt aan de huidige top wp7 toestellen.
Ja, natuurlijk kan je er een snellere cpu in gooien en sneller ram, maar zo heel veel impact heeft het niet op de gebruikservaring en dat is precies waarom WP7 niet super veel meer gaat groeien in het top segment. (Tenzij Tango dus, ondanks de geruchten, wel wat gaat veranderen voor de highend toestellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
Probleem met mijn mail, Outlook 'live' achtig iets, van school. Hij vraagt sinds kort als ik mijn 'Postvak In' open, steevast om mijn wachtwoord van mijn school-mail, de anderen (Freeler en Hotmail) pakt hij zorgeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
koekiemonster schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:32:
Ondanks de release van wp7.5 in een aantal andere landen en de komst van Nokia telefoons is het aandeel van Windows op de telefonie markt toch gedaald, aldus Gartner.
Had MS niet wat gezegd over verwachte groei e.d?

Ik meende me te herinneren dat MS er wat tegenover had gesteld als die verwachte groei uitbleef.

Iets wat je in veel van dat soort vergelijkingen ziet:
1) Windows Phone is nog maar in een klein aantal landen te krijgen. Tuurlijk, het worden er steeds meer maar is nog steeds veel minder dan dat Windows Mobile 6 e.d. was.
2) Vergelijkingen gaan meestal erg krom omdat men uitgaat van langere hoeveelheid maanden en toen was WP7 er ook pas net.
3) Veel bedrijven zijn overgegaan van WM6 naar Android of iPhone, dat was al voordat WP7 een goede optie was.
4) WP7 heeft erg last van het WM6 effect. Men kent de naam wel maar had met WM6 weinig goede ervaringen en de kans is groot dat men dan liever voor Andoid oid kiest.
5) WP7 heeft een andere doelgroep. Waar dat eerst de power-users waren en bedrijven, zijn ze nu meer voor consument met weinig aanpassingsmogelijkheden. Dat zorgt ervoor dat die markt nu helemaal leegbloed.
6) Een hoop cijfers doen anders vermoeden. Nokia zit weer zwaar in de lift en de Lumia zie ik tegenwoordig overal verschijnen als reclame, reacties of nieuws. Kijk maar hoe hard de topics van WP7 hier op tweakers vooruit zijn gegaan sinds de launch van Mango.

Prima dat het aandeel van WM6 in Afrika aan het dalen is, maar dat is voor ons Nederlanders totaal niet boeiend. Zolang we hier goed verkopen maakt het mij niet uit of het marktaandeel op de totale Mobiele markt 1 % of 95% is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
Ik heb nu de Lumia 800, maar ik denk erover om een Titan te halen. De Lumia is fantastisch, maar de niet vervangbare accu (in mijn exemplaar) is niet opgewassen tegen mijn gebruik. Na een halfuur treinen zit ik 's ochtends al op 85%, en hij moet op mijn werk direct weer aan de lader, anders haal ik de dag niet. Van de HD2 had ik ook altijd een extra accu in mijn tas.

De Titan is ouder dan de Lumia, maar er zit inderdaad geen beter toestel aan te komen. De Lumia 900 heeft hetzelde euvel als de 800, dus dat is voor mij ook geen optie. Misschien heb ik een maandagochtend-Lumia, maar ik gok het er niet nog eens op. (Iemand een 800 kopen?) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Caelorum schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:55:
Het punt is ook dat behalve de design van de casing er weinig echt te verbeteren valt aan de huidige top wp7 toestellen.
Ja, natuurlijk kan je er een snellere cpu in gooien en sneller ram, maar zo heel veel impact heeft het niet op de gebruikservaring en dat is precies waarom WP7 niet super veel meer gaat groeien in het top segment. (Tenzij Tango dus, ondanks de geruchten, wel wat gaat veranderen voor de highend toestellen)
Dus eigelijk is de 'innovatie-ruimte' van WP7 al op, mischien over een jaartje ofzo is er weer wat interessants te bekijken? Design is best behoorlijk aspect waar de WP7 toestellen nu nog niet bepaald lekker in meekomen. Android blijft een redelijk levende markt houden door ook oudere toestellen (op welke manier dan ook) alsnog een nieuwe versie te krijgen (zoals straks met ICS), je levert wel wat in qua performance zoals ik met een HD2, maar je koopt niet vandaag een telefoon die 99% zeker over een jaar compleet 'achterhaald' is door de komst van 7.5 of zelfs al 8 (ik gok dat geen enkel huidig WP7 toestel een upgrade gaat krijgen naar WP8).

Nee, dan koop ik liever een Xperia S en hoop op XDA om er een WP7 rom op te bouwen en later mogelijk nieuwere versies, krijg je natuurlijk wel gezeur met de activatie ervan, maar dat lijkt nu de enige methode om uberhaubt nog een leuk toestel te krijgen die ook nog eens wat meer toekomst-proof is.

Daar moet ik Google een pluspuntje geven, die interesseert het totaal niet waar jij hun OS hebt op draaien of welke versie, als techmensen het werkend krijgen is het allemaal goed (zoals straks ICS op de HD2, een toestel die in de ogen van MS enkel WM6.5 - of zelfs eigelijk enkel 6.1 - mag draaien).

Mijn hoop op een degelijke (niet achterhaalde, normaal betaalbare) qwerty model heb ik al lang opgegeven, neem nu de HTC7 Pro, gaat nog doodleuk voor 399 euro, voor 3 tientjes meer kan je volgende maand met een Xperia S rondlopen, die op elk denkbaar vlak beter of sneller is, enkel geen qwerty heeft.

Pagina: 1 ... 33 ... 46 Laatste

Let op:
Dit topic is *niet* voor WP 7.8 of 8. Gebruik daarvoor andere topics. Omdat we niet blijven waarschuwen worden offtopicposts vanaf nu verwijderd.