Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Agendas koppelen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• sietsevdsar
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 29-01-2012
Wie weet hoe je de google agenda met die van windows phone kan synchroniseren?
MVG Sietse

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Eenregelige topicstarts stellen we hier niet echt op prijs. We verwachten op GoT namelijk eigen initiatief, en dat houdt in dat je aangeeft wat er precies fout gaat en wat je hebt geprobeerd om je probleem op te lossen. Lees aub Het algemeen beleid even door om te zien wat we hier van je verwachten, en vul je topicstart dan even aan.

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
Momenteel is het volgens mij nog enkel mogelijk de hoofd agenda van Google accounts te synchroniseren, niet de extra agenda's.

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 01-07 08:39
je kan wel degelijk verschillende google agenda's (van hetzelfde account) linken.

Ga naar settings, email+account, voeg je Gmail toe als je dat nog niet gedaan hebt. Zorg dat in de instellingen van het account Kalender aangevinkt staat.

Ga nu in internet explorer (op je telefoon) naar m.google.com/sync/
Hier krijg je de melding 'apparaat niet ondersteund'.
Wees eigenwijs, klik op 'taal wijzigen' en vervolgens 'English (US)'.
Klik vervolgens op WindowsPhone en vink je agenda's aan die je wilt hebben.

Ga vervolgens naar je agenda op je Windows Phone, klik settings in het menu en toggle de agenda's die je wint zien nogmaals.

Ga daarna naar de agenda, kies settings uit het menu, en vink de agenda's aan.

cPT.cAPSLOCK wijzigde deze reactie 29-01-2012 22:12 (3%)

• joi-c
  • Registratie: december 2010
  • Niet online
Onderstaande workaround heeft bij mij (Lumia 710) geholpen:
quote:
DeNachtwacht schreef op zondag 08 januari 2012 @ 22:01:
HOWTO: Synchroniseren van meerdere Google Calendars in Windows Phone 7.5
1. Download en installeer de Safari webbrowser op je PC/Mac.
2. Selecteer in Voorkeuren -> Geavanceerd het vinkje 'Toon ontwikkel menu in menubalk'
3. Ga naar google.com en log in met je gmail account.
4. Ga nu naar de tab 'Ontwikkel' en vink 'Schakel Javascript uit' aan, en selecteer vervolgens in dezelfde tab onder Gebruikersagent -> Safari iOS (versie 4.xx) iPhone. De browser doet zich nu als een iPhone voor.
5. ga naar https://m.google.com/sync/ (zorg dat je account nog ingelogd is!). Je krijgt een error dat Sync niet werkt maar het werkt wel als je onderin klikt op Taal Wijzigen en Engels (US) selecteert.
6. Zoek nu je WindowsPhone in de Device List die verschijnt, klik er op en selecteer de agenda's die je voortaan ook op je Windows Phone wil syncen.
Tip: Als het nog niet werkt, verwijder dan de Google Account van je telefoon en voeg hem opnieuw toe.
(getest op een Nokia Lumia 800)

• cPT.cAPSLOCK
is sinds een paar dagen niet meer nodig om je useragent te spoofen.

Je kan dus rechtstreeks naar m.google.com/sync/ op je telefoon.

• joi-c
  • Registratie: december 2010
  • Niet online
Goed nieuws! Ik had de voorgaande posts wat beter moeten lezen zie ik.

• Opinion
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 27-08-2016
Moest alsnog de taalsettings wijzigen om het voor elkaar te krijgen. Heb op die manier verjaardagen, Nederlandse feestdagen en de agenda van mijn emailadres staan. Maar gmail kalenders van anderen die met mij gedeeld worden krijg ik helaas nog niet werkend. Niet om appels met peren te vergelijken, maar ik weet dat Android dit bijv wel kan. Heb hier al wel eerder naar gekeken, maar toen werd het niet ondersteund. Tenzij ik iets gemist heb is dit nog steeds zo, toch?

• PaT
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 19-09 22:28

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hier valt er wat meer over te lezen.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• cPT.cAPSLOCK
quote:
Faber89 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 09:08:
Moest alsnog de taalsettings wijzigen om het voor elkaar te krijgen.
Dat gaf ik al aan in mijn eerste reactie. Het gaat er om dat je niet meer je user agent hoeft te spoofen (je hoeft niet meer te doen "alsof je browser een iPhone is").
quote:
Faber89 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 09:08:
Maar gmail kalenders van anderen die met mij gedeeld worden krijg ik helaas nog niet werkend.
Daar kan ik je niet mee helpen.

• Opinion
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 27-08-2016
Toch nog maar eens de stappen gevolgd die in dit topic genoemd staan en het is gelukt; ik kan nu de afspraken zien in een agenda die iemand anders met me deelt. Heb alleen nog niet kunnen checken of deze afspraken ook op de live tile komen te staan, maar ik hoop het wel.
Pagina: 1

Apple iPhone X Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*