Wie weet hoe je de google agenda met die van windows phone kan synchroniseren?
MVG Sietse
MVG Sietse
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
[ Voor 3% gewijzigd door cPT.cAPSLOCK op 29-01-2012 22:12 ]
DeNachtwacht schreef op zondag 08 januari 2012 @ 22:01:
HOWTO: Synchroniseren van meerdere Google Calendars in Windows Phone 7.5
1. Download en installeer de Safari webbrowser op je PC/Mac.
2. Selecteer in Voorkeuren -> Geavanceerd het vinkje 'Toon ontwikkel menu in menubalk'
3. Ga naar google.com en log in met je gmail account.
4. Ga nu naar de tab 'Ontwikkel' en vink 'Schakel Javascript uit' aan, en selecteer vervolgens in dezelfde tab onder Gebruikersagent -> Safari iOS (versie 4.xx) iPhone. De browser doet zich nu als een iPhone voor.
5. ga naar https://m.google.com/sync/ (zorg dat je account nog ingelogd is!). Je krijgt een error dat Sync niet werkt maar het werkt wel als je onderin klikt op Taal Wijzigen en Engels (US) selecteert.
6. Zoek nu je WindowsPhone in de Device List die verschijnt, klik er op en selecteer de agenda's die je voortaan ook op je Windows Phone wil syncen.
Tip: Als het nog niet werkt, verwijder dan de Google Account van je telefoon en voeg hem opnieuw toe.
(getest op een Nokia Lumia 800)
Verwijderd
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Dat gaf ik al aan in mijn eerste reactie. Het gaat er om dat je niet meer je user agent hoeft te spoofen (je hoeft niet meer te doen "alsof je browser een iPhone is").Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 09:08:
Moest alsnog de taalsettings wijzigen om het voor elkaar te krijgen.
Daar kan ik je niet mee helpen.Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 09:08:
Maar gmail kalenders van anderen die met mij gedeeld worden krijg ik helaas nog niet werkend.
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq