Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
.oisyn schreef op zondag 15 januari 2012 @ 23:23:
[...]

Ik heb nooit gezegd dat je niets mocht zeggen, ik maakte slechts de opmerking dat je er maar een wazig verhaal van maakte ;)

[...]

Dat ligt inderdaad aan jou, want ik reageer helemaal niet fel :).
Excuus, verkeerde interpretatie van mijn kant van "idioot" mbt context.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:15
hoe kan ik zien hoeveel tekens ik in een sms zet?

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48
Driek schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:33:
hoe kan ik zien hoeveel tekens ik in een sms zet?
Op het moment dat je een mobiel nummer van iemand gekozen hebt en onderin gaat tikken. Vanaf de 130 karakters komt er onder het bericht 130/160 te staan. Ga je over de 160 karakters heen komt er het aantal berichten voor te staan, bijvoorbeeld 2 messages, 174/304.

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:15
Rowdy.nl schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:41:
[...]

Op het moment dat je een mobiel nummer van iemand gekozen hebt en onderin gaat tikken. Vanaf de 130 karakters komt er onder het bericht 130/160 te staan. Ga je over de 160 karakters heen komt er het aantal berichten voor te staan, bijvoorbeeld 2 messages, 174/304.
aha, oke, ik heb dus nog niet over de 130 getypt :)

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Yippie schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:00:
[...]

Excuus, verkeerde interpretatie van mijn kant van "idioot" mbt context.
No problem, ik snap dat dat inderdaad fel over kon komen dus wat dat betreft ook excuses van mijn kant. Grouphug! ;)
Driek schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:43:
[...]

aha, oke, ik heb dus nog niet over de 130 getypt :)
Let op, als je tekens gebruikt die niet in het 7-bit alphabet zitten (zoals bijvoorbeeld de ë) dan schakelt je telefoon over naar UTF-16 en heb je nog maar 70 tekens per bericht ;)

[ Voor 43% gewijzigd door .oisyn op 16-01-2012 16:55 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
@.oisyn; Nooit geweten! als ik me nu bedenk hoeveel smsjes me het gescheeld had als ik dat wist... moet je ook maar niet zon moeilijke naam hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Rene_ schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:08:
@.oisyn; Nooit geweten! als ik me nu bedenk hoeveel smsjes me het gescheeld had als ik dat wist... moet je ook maar niet zon moeilijke naam hebben ;)
Gelukkig heeft MS wel van de fouten van Nokia geleerd die standaard rekening hoeld met bepaalde zaken en daardoor op sommige telefoons al automagisch bij minder dan 140 tekens het bericht opsplitste :)
Gewoon alleen de volgende tekens gebruiken: a-z, 0-9, punt, komma en alles dat in een msn smiley zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
.oisyn schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:46:
[...]

No problem, ik snap dat dat inderdaad fel over kon komen dus wat dat betreft ook excuses van mijn kant. Grouphug! ;)

[...]

Let op, als je tekens gebruikt die niet in het 7-bit alphabet zitten (zoals bijvoorbeeld de ë) dan schakelt je telefoon over naar UTF-16 en heb je nog maar 70 tekens per bericht ;)
Klopt idd, en die gebruik ik ook nog eens regelmatig gezien ik veel in het dialect sms... Maar aangezien ik niet per SMS hoef te bepalen kijk ik er nooit na... ;)
Maar dan zie je die teller dus al bij minder karakters... ;)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Snippertje schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:33:
Ik heb een probleempje met de agenda. Ik heb via google meerdere agenda's, als ik een agenda item toevoeg op de telefoon plaatst hij de nieuwe afspraak echter altijd in 2 agenda's. Als eerste heb ik staan "Persoonlijke afspraken" en dat is ook precies de agenda waar hij sowieso een afspraak in zet. Als ik dus een afspraak maak op de telefoon en kies voor de agenda "Belangrijke afspraken" zet hij hem dus ook in "Persoonlijke afspraken". Weet iemand hoe ik dit kan veranderen? Nogal irritant dat ik altijd iets moet verwijderen.
Om een of andere reden maakt WP7 onderscheid tussen een afspraak invoeren via de plus of invoeren door in de agenda op een tijd te tikken.

Ik heb geen dubbele agenda, maar sync met Google Calendar, en merkte dat afspraken via de plus niet in de Google verschenen, maar afspraken die ik maakte door in de agenda op een tijd te tikken werden wel gesynced. Misschien zou je dit eens kunnen testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

_Rene_ schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:08:
Maar de é zit er weer wel in ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
Goh inderdaad! ;) Heb het even opgezocht en nagelezen. Dit verklaart gelijk wat beginnersfouten van me met database entries voor wat software en websites die ik een tijd geleden tegen kwam! +D UTF8 -vs. UTF16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

WingsOfFury schreef op maandag 16 januari 2012 @ 21:12:
[...]

Om een of andere reden maakt WP7 onderscheid tussen een afspraak invoeren via de plus of invoeren door in de agenda op een tijd te tikken.

Ik heb geen dubbele agenda, maar sync met Google Calendar, en merkte dat afspraken via de plus niet in de Google verschenen, maar afspraken die ik maakte door in de agenda op een tijd te tikken werden wel gesynced. Misschien zou je dit eens kunnen testen?
Is het dan zo dat als je met het plusje een afspraak maakt deze terecht komt in je live calender die je gebruikt als hoofd account voor je tel.?

volgens mij kan je daar niks aan doen omdat google calender een aanvulling is op je live calender van je default live account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
Blijkbaar vindt ook SE WP7 toch interessant... :)
Sony(Ericsson) still working on Windows Phone?
Earlier in 2011, SonyEricsson said that they will not use WP as a platform when they chose Android over WP as their only platform. But who knows things might have changed after Sony took over SonyEricsson.

Afbeeldingslocatie: http://www.nokiawp.net/wp-content/uploads//2012/01/se-wp-1.png

Afbeeldingslocatie: http://www.nokiawp.net/wp-content/uploads//2012/01/se-wp-2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

Ik heb nog steeds geen twitter berichtjes hoor..

edit:
Toch wel! maar alleen de tweets die naar mij gericht zijn 8)

[ Voor 13% gewijzigd door defcon84 op 17-01-2012 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De telefoon van Sony Ericsson ziet er niet echt nieuw uit, Ik denk dat het een oudere prototype is net zoals de de prototype die we al vele maanden terug hebben gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:38

Snippertje

Light up your life

WingsOfFury schreef op maandag 16 januari 2012 @ 21:12:
[...]

Ze komen er nog steeds dubbel in. Eentje altijd onder belangrijke afspraken en eentje dus onder de agenda die ik kies. Vrij vervelend en geen idee waarom dit gebeurd.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-07 16:31

Jip

verkeerde topic

[ Voor 93% gewijzigd door Jip op 18-01-2012 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Ik heb sinds kort een LG Optimus met WP7.5, en vroeg mij af (ik heb het nog niet kunnen vinden) of je de meldingen met zowel geluid als trillen van inkomende emails uit kan zetten? Ik kan alleen een schuifje in het settings menu vinden waarmee ik ál het geluid en/of trillen uit kan zetten.
(ik hoef geen getril en geluid in mijn broekzak bij een inkomende nieuwsbrief ofzo namelijk).
Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
eswa schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:05:
Ik heb sinds kort een LG Optimus met WP7.5, en vroeg mij af (ik heb het nog niet kunnen vinden) of je de meldingen met zowel geluid als trillen van inkomende emails uit kan zetten? Ik kan alleen een schuifje in het settings menu vinden waarmee ik ál het geluid en/of trillen uit kan zetten.
(ik hoef geen getril en geluid in mijn broekzak bij een inkomende nieuwsbrief ofzo namelijk).
Bij voorbaat dank!
bij mijn Lumia staan daaronder 4 zaken die je individueel een sound kan geven (Instellingen > beltonen & geluid)
- beltoon
- nieuwe sms /chat
- nieuwe voicemail
- nieuwe email

Ik neem aan dat dit bij jou hetzelfde is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Klopt, sorry ik bedoelde alleen het trillen. Ik heb idd daar bij 'nieuwe email' geen geluid staan, maar trillen kan je alleen helemaal uit of aan zetten. Denk nl. elke keer dat ie trilt in mijn zak dat ik een belangrijk bericht heb, en dan blijkt het iets onzinnigs te zijn. Vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
Fluo schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:54:
Ik heb net ontdekt dat blijkbaar mijn Windows Live Calendar niet meer gesynct wordt. Heeft iemand dit zelfde probleem?
Heb er nooit problemen mee gehad in beide richtingen en nu merk ik dit opeens.

Wat opgezocht op de windows phone support site en daar geven ze aan dat je via settings - mail & accounts - windows live account --> sync calendar aanvinken, maar daar heb ik nu enkel maar email staan
Kan iemand eens checken aub?
Shit dit heb ik ook ineens op mijn hoofd-account.
alles is weg behalve 'content to sync' : email

dus behalve agenda ook contacts doet ie niet meer.
Misschien heeft het te maken dat ik laastst facebook syncte op hotmail. ff weer loshakken!

EDIT: alles synced weer normaal, wat voor afspraken van welke locatie (outlook, phone, hotmail) ook maar.
Ik zit nu te denken de hoofdaccount automatisch synced alles behalve mail dus die opties staan er niet bij.
hadden ze beter greyed out wel bij kunnen zetten. Dus alleen email zien bij hoofdaccount is ok.

[ Voor 16% gewijzigd door Tonton op 18-01-2012 17:24 ]

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Als je vanuit de People-hub een Twitter-bericht opent en een hashtag aanklikt, opent 'ie een browser venster met een searchquery op mobile.twitter.com. Maar de URL klopt niet! Je krijgt dus altijd een lege mobile.twitter.com terug.
Helemaal onbruikbaar dus, deze "feature". :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Ik schaam me bijna om te melden maar ik vraag me af of meerdere mensen net als ik 'verslaafd' zijn aan het unlockscherm.
Ik zit er altijd mee te spelen, door dat de animaties zo *ahem* leuk zijn.
- als je hem omhoog schuift maar niet hard genoeg valt hij naar beneden
- leuk is dan om hem zo hoog mogelijk omhoog te 'gooien' zonder dat hij locked om de pincode in te vullen
- als je hem naar zelf (niet te hard) naar beneden schuift zit er een 'zuig' effect aan waardoor hij afremt, om vervolgens een vrije val naar beneden te maken
- kunst is om dit precies zo te timen dat het scherm door het zuig effect beneden tot stilstand komt, dan schiet hij weer een beetje omhoog door de (onzichtbare) vrije val die hij maakt (kan het niet beter uitleggen)
- als je op de windows toets drukt krijg je een klein aardbevinkje die het scherm omhoog duwt

Is dit een algemeen probleem of ben ik de enige met die tik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
SeamusXanthus schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:23:
Ik schaam me bijna om te melden maar ik vraag me af of meerdere mensen net als ik 'verslaafd' zijn aan het unlockscherm.
- leuk is dan om hem zo hoog mogelijk omhoog te 'gooien' zonder dat hij locked om de pincode in te vullen
- als je hem naar zelf (niet te hard) naar beneden schuift zit er een 'zuig' effect aan waardoor hij afremt, om vervolgens een vrije val naar beneden te maken
- kunst is om dit precies zo te timen dat het scherm door het zuig effect beneden tot stilstand komt, dan schiet hij weer een beetje omhoog door de (onzichtbare) vrije val die hij maakt (kan het niet beter uitleggen)
- als je op de windows toets drukt krijg je een klein aardbevinkje die het scherm omhoog duwt

je beschrijft een fetisj, ik ken goeie psychologen wil je adresgegevens? :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-08 22:30
HyperioN schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 01:32:
Als je vanuit de People-hub een Twitter-bericht opent en een hashtag aanklikt, opent 'ie een browser venster met een searchquery op mobile.twitter.com. Maar de URL klopt niet! Je krijgt dus altijd een lege mobile.twitter.com terug.
Helemaal onbruikbaar dus, deze "feature". :-(
Zeker weten? Probeer nog eens. Werkt bij mij zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 09:32

Haha je bent niet de enige. Ik begrijp alleen niet zo goed wat je bedoelt met punt 3 en 4 :P De rest doe ik ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
robinVerdegaal schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:21:
[...]

Zeker weten? Probeer nog eens. Werkt bij mij zonder problemen.
Tis niet te geloven.. Ik denk dat Microsoft en/of Twitter hier meeleest want nu werkt het inderdaad wel. 8)7 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxbow
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-03-2024

Ik ben ook bekend met het probleem ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
Stel je koopt een app voor je telefoon. Een week na het kopen moet je je telefoon onverhoopt resetten naar fabrieksinstellingen omdat iets bijvoorbeeld niet goed werkt. Is je gekocht app dan verdwenen? Zo ja hoe dit voor te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
badluckboy schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 13:47:
Stel je koopt een app voor je telefoon. Een week na het kopen moet je je telefoon onverhoopt resetten naar fabrieksinstellingen omdat iets bijvoorbeeld niet goed werkt. Is je gekocht app dan verdwenen? Zo ja hoe dit voor te komen.
als jij daarna hetzelfde live account gebruikt om de phone te configureren, kun je die app gewoon weer installeren zonder daarvoor opnieuw te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlion
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2024
Microsoft heeft een aantal maanden geleden een forum opgezet waar je nieuwe ideën kunt aandragen voor toekomstige Windows Phone versies en ik heb het vermoeden dat ze er ook echt naar kijken en één van mijn ideën aan het implementeren zijn, dus als tip stem op deze site voor je features of voeg ze toe: http://windowsphone.userv...01801-feature-suggestions

Ik heb oa deze feature ingebracht:
http://windowsphone.userv...-a-low-3g-data-use-option
En wat lees ik tot mijn verbazing vandaag op de nieuwspagina van tweakers:
nieuws: Microsoft geeft details over 3g-functionaliteit Windows 8
Sinds de kernels het zelfde zullen zijn verwacht ik deze feature dan ook in WP8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redlion schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 19:11:
Microsoft heeft een aantal maanden geleden een forum opgezet waar je nieuwe ideën kunt aandragen voor toekomstige Windows Phone versies en ik heb het vermoeden dat ze er ook echt naar kijken en één van mijn ideën aan het implementeren zijn, dus als tip stem op deze site voor je features of voeg ze toe: http://windowsphone.userv...01801-feature-suggestions[...]
Het is hier ook al eerder genoemd, maar ze hebben ook een app gemaakt om de bovenstaande site mee af te struinen: Suggestion Box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 09:32
Weet iemand hoe het eigenlijk met betalen via je provider of PayPall zit in Nederland? Ik heb zelf namelijk geen cc en wil toch wel aantal apps aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
Bedankt jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:30

StrongArmLance

Endless flow

lucash schreef op zondag 22 januari 2012 @ 01:41:
Weet iemand hoe het eigenlijk met betalen via je provider of PayPall zit in Nederland? Ik heb zelf namelijk geen cc en wil toch wel aantal apps aanschaffen.
Je hebt zo'n virtual cc van paypal maar ik weet niet hoe dat werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kristan schreef op zondag 22 januari 2012 @ 11:02:
[...]Je hebt zo'n virtual cc van paypal maar ik weet niet hoe dat werkt..
Je hebt er wel meer :) 3vcash/3vcard bijv. Hier een mooie "review".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op zondag 08 januari 2012 @ 22:01:
HOWTO: Synchroniseren van meerdere Google Calendars in Windows Phone 7.5
1. Download en installeer de Safari webbrowser op je PC/Mac.
2. Selecteer in Voorkeuren -> Geavanceerd het vinkje 'Toon ontwikkel menu in menubalk'
3. Ga naar google.com en log in met je gmail account.
4. Ga nu naar de tab 'Ontwikkel' en vink 'Schakel Javascript uit' aan, en selecteer vervolgens in dezelfde tab onder Gebruikersagent -> Safari iOS (versie 4.xx) iPhone. De browser doet zich nu als een iPhone voor.
5. ga naar https://m.google.com/sync/ (zorg dat je account nog ingelogd is!). Je krijgt een error dat Sync niet werkt maar het werkt wel als je onderin klikt op Taal Wijzigen en Engels (US) selecteert.
6. Zoek nu je WindowsPhone in de Device List die verschijnt, klik er op en selecteer de agenda's die je voortaan ook op je Windows Phone wil syncen.
Tip: Als het nog niet werkt, verwijder dan de Google Account van je telefoon en voeg hem opnieuw toe.
(getest op een Nokia Lumia 800)
Hartelijk dank voor deze goede "How To". Ik heb zonder problemen mijn eigen google agenda en 7 gesharede agenda's kunnen syncen met mijn Lumia 710. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Vraag mbt een bugje in Zune. Het viel mij op dat ik, ondanks 200 pogingen, het niet voor elkaar gekregen heb om de Greatest Hits van de RHCP en de Greatest Hits van Guns 'n Roses op mijn telefoon zichtbaar te krijgen in Zune. In Nokia Music zie ik ze wel, maar wordt geen album herkend en wordt de cover art van Bruce Springsteen's Greatest Hits weergegeven (staat ook op mijn foon).

Kortom het lijkt een bug te zijn in Zune/Nokia Music dat als een album dezelfde naam heeft als een ander album dat er al op staat, hij deze niet laat zien. Alleen Bruce Springsteen's Greatest Hits wordt weergegeven. Herkent iemand dit?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:43
DeNachtwacht schreef op zondag 22 januari 2012 @ 14:54:
Vraag mbt een bugje in Zune. Het viel mij op dat ik, ondanks 200 pogingen, het niet voor elkaar gekregen heb om de Greatest Hits van de RHCP en de Greatest Hits van Guns 'n Roses op mijn telefoon zichtbaar te krijgen in Zune. In Nokia Music zie ik ze wel, maar wordt geen album herkend en wordt de cover art van Bruce Springsteen's Greatest Hits weergegeven (staat ook op mijn foon).

Kortom het lijkt een bug te zijn in Zune/Nokia Music dat als een album dezelfde naam heeft als een ander album dat er al op staat, hij deze niet laat zien. Alleen Bruce Springsteen's Greatest Hits wordt weergegeven. Herkent iemand dit?
Denk echt dat je het op manier #201 moet gaan proberen:

Afbeeldingslocatie: http://www.maupa.nl/tweakers/sc_22012012.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Vaag. Ik zie nu ook dat hij alle nummers onder bruce springsteen schaart. De nummers worden dus wel herkend maar alleen onder springsteen gezet. Welke windows versie heb je draaien? Die van mij is nog niet geupdated, misschien dat het daar aan ligt?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
Ligt dat niet gewoon aan brakke ID3 tags in je mp3tjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
DeNachtwacht schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:22:Vaag. Ik zie nu ook dat hij alle nummers onder bruce springsteen schaart. De nummers worden dus wel herkend maar alleen onder springsteen gezet. Welke windows versie heb je draaien? Die van mij is nog niet geupdated, misschien dat het daar aan ligt?
Nu versie 8107.79, maar ik had met NoDo en mango ook geen problemen zoals jij ze hebt.
robinVerdegaal schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:47:Ligt dat niet gewoon aan brakke ID3 tags in je mp3tjes?
En denk ook dat het aan de tags ligt. Moet haast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

robinVerdegaal schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:47:
Ligt dat niet gewoon aan brakke ID3 tags in je mp3tjes?
Ik heb de tags in iTunes driedubbel keer aangepast, bij alle nummers staan ze strak hetzelfde. In iTunes wordt alles dan ook prima herkend (incusief album cover). Het verbaast mij eigenlijk dat niemand anders tegen deze problemen op loopt.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op zondag 22 januari 2012 @ 12:45:
[...]

Je hebt er wel meer :) 3vcash/3vcard bijv. Hier een mooie "review".
Neteller is ook een alternatief, met als belangrijkste verschil dat hij gratis is (dus geen jaarlijkse kosten, gratis opladen met iDeal) Het is wel een fysieke kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Of iedereen even wilt stemmen op mijn bijdrage op het Windows Phone Feature request forum.

Gaat om het verplaatsen van de 'send' tov de 'delete' button als je je telefoon in landscape mode houdt. Telkens als ik een sms wil verzenden, delete ik een letter omdat die 'hit-registration' zo kort bij elkaar zit.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:56
Op mijn HD2 zit daar toch wel een bizar verschil tussen, 'backspace' zit nog niet eens op 1/3de hoogte terwijl verzendknop voorbij het midden zit. Is dat niet gewoon gevalletje software/resolutie specifiek?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

loewie1984 heeft het waarschijnlijk over het geval waarin je een SMS verstuurt vanuit het contactscherm van een contact dat meerdere telefoonnummers heeft. Die krijgt er dan een switch knop bij.

Afbeeldingslocatie: https://ogjtyw.bay.livefilestore.com/y1mKI9nqBGx9oEozLrD4WBilR9x72Izo5ql-38IHUhtBYDr3Cj1Gy18CsNjUmHID5wKKBaWw-pQnJKoKKMeM0ADhaSK1HNRDzB1m-PwqP0srwM/Screen%20Capture%20(1).jpg?psid=1

Vind ik het alsnog onzin, er zit meer afstand tussen send en backspace dan tussen twee toetsen op het toetsenbord.

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 23-01-2012 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Njah, vind ik dus niet. Ik heb elk bericht wat de deur uitgaat dat ik op backspace druk ipv op verzenden. Ik heb een Lumia 800 en daar zit het gewoon heel erg dicht bij elkaar. Uiteraard alleen in landscape modus, in portrait zitten die knoppen gewoon van elkaar af. Maar zijn de letters weer te klein om fatsoenlijk te kunnen typen.

Tis een feature request he, dusja niets moet :)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op het scherm lijkt de afstand klein, maar doordat WP op de achtergrond de toetsen onzichtbaar groter maakt wordt het touch vlak van de send knop kleiner. Of iig daar lijkt het op. Zelfs als ik overduidelijk op de send knop drukt kan die soms alsnog letters weghalen. Heel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Voor de mensen die graag wordfeud spelen, over 1 februari komt deze op de market !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat mag je posten in Windows Phone 7 Marketplace en applicaties, waar het overigens al voorbij is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
Wat loewie zegt ben ik het volkomen mee eens, ik ben continu 'bang' dat ik al op het send knopje druk wanneer ik een letter wil verwijderen. Zet die knop dan maar boven aan het lijstje van vier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Anyway, als we dan toch om votes aan het vragen zijn, hier die van mij om anchor-support weer toe te voegen aan IE (de # achter de URL) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
Mijn votes zijn op maar als ze weer beschikbaar zijn krijg je ze!!! Vind het erg vervelend om in een topic als dit zelf helemaal naar onderen te moeten scrollen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

vali schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:26:
Voor de mensen die graag wordfeud spelen, over 1 februari komt deze op de market !
Ik moet eerlijk zeggen dat ik inmiddels aardig verslaafd ben aan wordament, en vind dit een stuk leuker zelfs :)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
DeNachtwacht schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:26:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik inmiddels aardig verslaafd ben aan wordament, en vind dit een stuk leuker zelfs :)
Ik ook. Maar Wordfeud komt er toch meteen weer op hoor. Wordament is wel een heel ander soort spelletje, waar je heel erg autistisch wordt. Ik kan in ieder geval drie van elke vijf minuten absoluut geen afleiding hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Vraagje. Is het mogelijk om automatisch updaten van je foto's naar Skydrive alleen via WiFi plaats te laten vinden? Ben een beetje huiverig dat het met 8MP foto's vrij rap gaat anders met mijn datalimiet, om nog maar niet te spreken van 720P filmpjes (10 minuutjes opnemen is al snel 800MB op een Lumia). Is dit mogelijk?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeNachtwacht schreef op maandag 23 januari 2012 @ 21:28:
Vraagje. Is het mogelijk om automatisch updaten van je foto's naar Skydrive alleen via WiFi plaats te laten vinden? Ben een beetje huiverig dat het met 8MP foto's vrij rap gaat anders met mijn datalimiet, om nog maar niet te spreken van 720P filmpjes (10 minuutjes opnemen is al snel 800MB op een Lumia). Is dit mogelijk?
Uploaden naar skydrive gebeurd niet met volledige grootte. Dat kun je wel doen, maar dat moet dan handmatig geloof ik. Als je dat automatisch instelt is het een stuk kleiner formaat. Ook minder mooi dus, maar wel fijn om alvast een backup te hebben. Voor het bekijken op de pc is het prima, maar voor afdrukken is het wel te klein.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 10:24
DeNachtwacht schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:26:
[...]

Gelukkig komt daar ook een update van met een NL woordenlijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
DeNachtwacht schreef op maandag 23 januari 2012 @ 21:28:
Destijds op m'n HTC HD2 als ik een groot filmpje gemaakt had en die wou uploaden (naar wat voor webdienst ook) krijg ik gewoon een melding waar hij waarschuwt dat het een groot bestand is en of ik even wil verbinden met een WiFi netwerk...

En zoals MartinSpire al zegt; hij comprimeert het sowieso voor ie het upload... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:08:
Anyway, als we dan toch om votes aan het vragen zijn, hier die van mij om anchor-support weer toe te voegen aan IE (de # achter de URL) :)
Is het uberhaupt wel een webstandaard feature?
Dan kun je nog verwijzen naar een W3C of IETF document.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:32:
[...]

Is het uberhaupt wel een webstandaard feature?
Zo, onder welke steen kom jij vandaan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=37542511,noline]En wat lees ik tot mijn verbazing vandaag op de nieuwspagina van tweakers:
nieuws: Microsoft geeft details over 3g-functionaliteit Windows 8
Sinds de kernels het zelfde zullen zijn verwacht ik deze feature dan ook in WP8 :)
Bedoel je dat WP7 en Windows 8 dezelfde kernel hebben? Dat is namelijk niet zo. WP7 is gebouwd op WindowsCE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:53:
[...]

Bedoel je dat WP7 en Windows 8 dezelfde kernel hebben? Dat is namelijk niet zo. WP7 is gebouwd op WindowsCE.
Pssttt... hij heeft het over WP8 en W8, die hebben dezelfde kernels. WP7 is idd een Windows CE kernel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was mij even niet duidelijk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rowdy.nl schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:59:
[...]
hij heeft het over WP8 en W8, die hebben dezelfde kernels.
Dat is volgens mij slechts een gerucht. Lijkt mij voorlopig nog niet niet waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Rowdy.nl schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:59:
[...]

Pssttt... hij heeft het over WP8 en W8, die hebben dezelfde kernels. WP7 is idd een Windows CE kernel... ;)
Is het nu trouwens ook zo dat bestaande WP 7.5 gebruikers een update naar WP 8 kunnen verwachten? Of is dit totaal andere software die ook andere hardware zal gaan vereisen?

[ Voor 7% gewijzigd door DeNachtwacht op 24-01-2012 20:28 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

DeNachtwacht schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 20:26:
[...]

Is het nu trouwens ook zo dat bestaande WP 7.5 gebruikers een update naar WP 8 kunnen verwachten? Of is dit totaal andere software die ook andere hardware zal gaan vereisen?
Nee, als het goed is krijgen zelfs de 1st gen phones die update, weet bijna wel zeker...

//

Net internetsharing ge-enabled...
Alleen nu heb ik geen 3G meer!?
Dit heb ik heel hard nodig iemand een idee voor een fix?
Liefst geen hard reset :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
kristan schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:17:
[...]

Nee, als het goed is krijgen zelfs de 1st gen phones die update, weet bijna wel zeker...
ben je niet in de war met de Tango update ?
ik zou zeggen, probeer internetsharing even te disablen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

mcetweaker schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:23:
[...]

ben je niet in de war met de Tango update ?

[...]

ik zou zeggen, probeer internetsharing even te disablen.
nope, 1st gen tango, daarna Apollo die m klaarmaakt voor WP8

En hij staat uit, en ik heb geen idee hoe ik m verder moet disablen
...
Fixed

Probleem is er nog steeds, eerst kreeg ik een update, ik dacht dat dat het wel zou oplossen maar nee hoor...
Gewoon geen 3g

[ Voor 15% gewijzigd door StrongArmLance op 24-01-2012 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
kristan schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:31:
[...]

en heb je daar een bron bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan de bron niet vinden zo gauw, maar ik meen te herinneren dat iemand bij MS heeft gezegd dat alle telefoons 1 major en 1 minor update zouden krijgen. Nodo = minor, Mango = major, Tango = (waarschijnlijk, gerucht) minor, Apollo = major.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

kristan schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:17:
[...]

//

Als je een Samsung hebt moet je de network profile app even runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

.oisyn schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 00:25:
[...]

Als je een Samsung hebt moet je de network profile app even runnen.
Okee thanks!

Ik had m al op m'n cell, maar wat nu?
On en off werken niet... Ik ga nu alles proberen en dan uit en aan
Wisselen van telfort en dan terug naar t mobile deed t m
thanks

[ Voor 31% gewijzigd door StrongArmLance op 25-01-2012 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb soms last van mailtjes die niet aankomen. Ze verschijnen ook niet in mn verzonden items map waardoor ik ze gewoon kwijt ben. Erg vervelend. Andere mensen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:12
settings -> lock+wallpaper -> show artist when playing music

Ik heb bij al mijn albums de album art, maar deze optie geeft niet het verwachte effect op het lock scherm. Ik krijg nog altijd gewoon mijn wallpaper te zien, maar die veranderd na enkele seconden naar een roos/paarse achtergrond.

Iemand enig idee?

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:33
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 09:08:
Ik heb soms last van mailtjes die niet aankomen. Ze verschijnen ook niet in mn verzonden items map waardoor ik ze gewoon kwijt ben. Erg vervelend. Andere mensen hier ook last van?
Wat voor email provider gebruik je? Als ze niet in je verzonden items staan lijkt het erop dat ze op de een of andere manier nooit verzonden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoonman schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 09:12:

Ik heb bij al mijn albums de album art, maar deze optie geeft niet het verwachte effect op het lock scherm. Ik krijg nog altijd gewoon mijn wallpaper te zien, maar die veranderd na enkele seconden naar een roos/paarse achtergrond.

Iemand enig idee?
Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens had dit te maken met of je een US live account hebt, ik kan me herinneren dat ik dat voor mango namelijk wel had met een US account en met een NL account heb ik dit niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
spoonman schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 09:12:

Iemand enig idee?
Volgens mij werkt dit alleen met muziek die via de zune store wordt geluisterd/is gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 09:56:
[...]

Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens had dit te maken met of je een US live account hebt, ik kan me herinneren dat ik dat voor mango namelijk wel had met een US account en met een NL account heb ik dit niet meer.
Het heeft iig iets te maken met de Zune market. Ik krijg wel artist art te zien, maar dat is niet een afbeelding die ik er zelf heb ingezet.

Ik gebruik een US Live-ID overigens.
mcetweaker schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:17:
[...]Volgens mij werkt dit alleen met muziek die via de zune store wordt geluisterd/is gekocht.
Dat niet, ik heb niks gekocht. Iig niet via zune.

[ Voor 20% gewijzigd door Domino op 25-01-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij haalt die de afbeeldingen van zune af, net zoals zune zelf doet als je fullscreen in de nie playing mode zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:12
Caelorum schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:38:
Volgens mij haalt die de afbeeldingen van zune af, net zoals zune zelf doet als je fullscreen in de nie playing mode zit.
Beetje rare "feature". Waarom niet gewoon de album art die je op de gsm hebt staan?

Achja.

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

troftnom schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 09:26:
[...]

Wat voor email provider gebruik je? Als ze niet in je verzonden items staan lijkt het erop dat ze op de een of andere manier nooit verzonden zijn.
Gmail, alleen heb daar meerdere aan gekoppeld. Volgens mij gebeurt het maar bij 1 af en toe. Daar heb ik een mail adres gekoppeld aan een gmail account via doorsturen van een mail adres wat bij mn website hoort wat ik bij keurigonline.nl heb zitten. Misschien dat hij daar ergens niet goed doorgestuurd wordt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
spoonman schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:22:
[...]

Beetje rare "feature". Waarom niet gewoon de album art die je op de gsm hebt staan?
Een reden zou kunnen zijn dat het niet zeker is of de kwaliteit van jouw album art wel hoog genoeg is. Met een Zune market afbeelding is beter af te dwingen dat het er niet crappy uit gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spoonman schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:22:
[...]Beetje rare "feature". Waarom niet gewoon de album art die je op de gsm hebt staan?
Tja.. Waarom ze niet de album art overnemen van Zune weet ik niet. Misschien doen ze dat ook wel. Als je het album in zune afspeelt zonder internet verbinding, laat die dan de afbeeldingen op je pc zien? Kan het nu zelf niet testen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glandur
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:56
Ik ben al een tijdje trotse eigenaar van een WP7 toestel.
Als je naar links 'veegt', krijg je het overzichtje van alle apps (zoals we allemaal wel weten :+ ). Bij mij staan hier de letters boven het lijstje apps met die letter (#, A, B, etc). Ik vroeg mij af of er ook een mogelijkheid is om deze uit te zetten, ik vind het er zonder namelijk mooier uitzien. Ik kan dit zelf nergens vinden, en vroeg mij af of dit überhaupt wel mogelijk is.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
Glandur schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:55:
Als je naar links 'veegt', krijg je het overzichtje van alle apps (zoals we allemaal wel weten :+ ). Bij mij staan hier de letters boven het lijstje apps met die letter (#, A, B, etc). Ik vroeg mij af of er ook een mogelijkheid is om deze uit te zetten, ik vind het er zonder namelijk mooier uitzien. Ik kan dit zelf nergens vinden, en vroeg mij af of dit überhaupt wel mogelijk is.

bij minder dan 45 apps gaan ze weg, verder geen instelling om het uit of aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 10:24
mcetweaker schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:06:
[...]

bij minder dan 45 apps gaan ze weg, verder geen instelling om het uit of aan te zetten.
ze komen tevoorschijn bij 45 apps en gaan daarna niet meer weg (ook niet als je apps uninstalled)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdietger
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 14:14
kristan schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 08:21:
[...]

Okee thanks!

Ik had m al op m'n cell, maar wat nu?
On en off werken niet... Ik ga nu alles proberen en dan uit en aan
Wisselen van telfort en dan terug naar t mobile deed t m
thanks
Als je toestel interop unlocked is kan je Repair 3G gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

robinVerdegaal schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:14:
[...]

Een reden zou kunnen zijn dat het niet zeker is of de kwaliteit van jouw album art wel hoog genoeg is. Met een Zune market afbeelding is beter af te dwingen dat het er niet crappy uit gaat zien.
Als ze bang zijn voor de kwaliteit van een plaatje, waarom tonen ze een klein plaatje wel groot als je die gekoppeld hebt aan een contactpersoon en die persoon belt je op.
Dat zou mijns inziens een vlutreden zijn.

Ik zou het wel mooi vinden als de album art getoond werd in het lock screen.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlion
Caelorum schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:16:
Ik kan de bron niet vinden zo gauw, maar ik meen te herinneren dat iemand bij MS heeft gezegd dat alle telefoons 1 major en 1 minor update zouden krijgen. Nodo = minor, Mango = major, Tango = (waarschijnlijk, gerucht) minor, Apollo = major.
Klopt helemaal, alle telefoons krijgen min. 2 jaar lang de laatste update! Dit is iets dat Microsoft in de voorwaarden heeft vast gelegd en ook contractueel met alle hardware producenten heeft afgesproken. En als generatie 2 devices het krijgen en sinds generatie 1 compatible zijn met 2 lijkt het dat ze het toch wel zo nemen dat generatie 1 devices binnen de gestelde 2 jaar periode vallen. Of ze nog een update in 2013 gaan krijgen zal waarschijnlijk aan de hardware producenten liggen, maar ze zijn verplicht om er 2 jaar lang de laatste versie op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlion
kristan schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:31:
[...]

En hij staat uit, en ik heb geen idee hoe ik m verder moet disablen
...
Fixed

Probleem is er nog steeds, eerst kreeg ik een update, ik dacht dat dat het wel zou oplossen maar nee hoor...
Gewoon geen 3g
Heb je bij de data verbinding ook 3G geselecteerd staan ipv EDGE?
Hebben andere met het zelfde abonnement op jouw locatie wel een 3G verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-07 13:18
Glandur schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:55:

Ik vind die letters juist super handig. Als je er op klikt dan krijg je een letter menu te zien waarmee je snel naar een bepaalde letter kan scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
CAP-Team schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 23:04:
[...]

Als ze bang zijn voor de kwaliteit van een plaatje, waarom tonen ze een klein plaatje wel groot als je die gekoppeld hebt aan een contactpersoon en die persoon belt je op.
Dat zou mijns inziens een vlutreden zijn.

Ik zou het wel mooi vinden als de album art getoond werd in het lock screen.
Zune heeft geen database met plaatjes van jou contacten, dus op zich is het wel logisch dat ze daar de standaard foto voor gebruiken. Ook al heeft die niet de meest geweldige kwaliteit.

Met mijn US LiveID wordt er netjes artist art getoond op het lockscreen. Die komt voor 99% zeker uit de zune store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
Het Music gedeelte van de Zune Marketplace is niet actief voor de Nederlandse markt gezien BUMA/STEMRA nog aan het fucken is. Hierdoor zien mensen met een Nederlands Live ID geen album art. Mensen met een EN-US of een EN-GB zien deze wel gezien je daar gewoon wel muziek kunt kopen... :/

Laatste wat ik gehoord heb zouden we begin dit jaar Muziek kunnen kopen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

Als je een Nokia windows phone hebt kan je via de nokia music app muziek kopen.
Voor de rest is WP7 tot dusver een zwaar uitgekleed OS in vergelijking met de mogelijkheden in de VS (evenals de xbox).

Microsoft mag wel weer eens vaart gaan maken met vernieuwing, want zowel iOS als Android zijn WP7.5 alweer voorbij.

Las dat de Lumia 900 mogelijk hier vanaf juni 2011 verkocht gaat worden. Dat is dus een Lumia 800 met een groter scherm en een piepkleine uiterlijke wijziging (die veel mensen niet eens zullen zien).
Dat is geen goed teken.......

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 10:05
koekiemonster schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:38:
Als je een Nokia windows phone hebt kan je via de nokia music app muziek kopen.
Voor de rest is WP7 tot dusver een zwaar uitgekleed OS in vergelijking met de mogelijkheden in de VS (evenals de xbox).

Microsoft mag wel weer eens vaart gaan maken met vernieuwing, want zowel iOS als Android zijn WP7.5 alweer voorbij.

Las dat de Lumia 900 mogelijk hier vanaf juni 2011 verkocht gaat worden. Dat is dus een Lumia 800 met een groter scherm en een piepkleine uiterlijke wijziging (die veel mensen niet eens zullen zien).
Dat is geen goed teken.......
Wat weet jij al van de specs van de 900? Ik heb er nog nergens iets over kunnen vinden...

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
Telfordia schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:02:
[...]

Wat weet jij al van de specs van de 900? Ik heb er nog nergens iets over kunnen vinden...
Zijn idd nog alleen maar geruchten, de meest voorkomende...Over de andere specs (kloksnelheid, evt gyroscoop, opslagruimte ed) is nog niets bekend. Om nu te zeggen dat het dezelfde telefoon maar dan iets groter is... Meer info wordt verwacht op het Mobile World Congress in Barcelona volgende maand...

Ding zal rond juni geleverd worden, in Engeland kun je al reserveren...

Ook interessant hierover:
Nokia's Jo Harlow, head of Smart Devices: "We should be launching new devices in a rhythm that might be every couple of months, every three months, something like that....We're going to keep coming with new devices in order to have something to talk about."
Wat betreft 'uitgekleed'; nogmaals, diverse Nederlandse instanties (met name Buma/Stemra) liggen dwars waardoor bepaalde services niet beschikbaar zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

Telfordia schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:02:
[...]

Specs zal niet veel anders zijn dan de 1.4 / 1.5 Ghz die we nu gewend zijn en ook het geheuegen zal niet verbazingwekkend zijn. Voor juni zal er geen nieuwe versie van Mango uitkomen. Dualcore, nfc etc zal er zeker niet inzitten, simpelweg omdat het OS dit niet ondersteunt.

Kortweg, verrassend anders zal het niet zijn. Ik had stiekem veel meer verwacht. Snellere updates, meer energie om in ieder geval up-to-date te blijven conform de concurrentie etc.

Nokia komt er goed vanaf, wat oude toestellen opnieuw verpakken en daarmee lopen de miljoenen subsisdies van MS binnen. Praktisch gratis geld......

[webhero.nl]

Pagina: 1 ... 30 ... 46 Laatste

Let op:
Dit topic is *niet* voor WP 7.8 of 8. Gebruik daarvoor andere topics. Omdat we niet blijven waarschuwen worden offtopicposts vanaf nu verwijderd.