Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 236 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 50.424 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Seraphin schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:31:
Zo hoor ik nu vrij regelmatig dat Ferals redelijk goed zijn (pve dps / pvp). Ik vraag me daardoor alleen het volgende af: wat voor maatstaaf moet ik mezelf opleggen?

Gisteren Vortex Pinnacle HC gedaan. Eerste baas gewoon door de cyclones heen gehealed (dus lekker blijven staan). Ergo: statisch gevecht = prima voor je rotatie. Ik kan me mijn dps niet meer precies herinneren, ik geloof 6.8k oid. Dit komt eigenlijk nogal laag op mij over. Heb ik mijn rotatie / priority list nog niet op orde, mis ik gear / talents of doe ik iets anders vreselijk fout?

Armory linkje

Om een paar open deuren alvast zelf in te trappen:
a) mijn ilvl is eigenlijk nog te laag voor HC's, dit omdat ik b.v. ook een paar ilvl 333 items voor healing heb, waar ik voor dps nog met ilvl 318 zit
b) ik ben eigenlijk tank, ga alleen als dps als ik de instance wil leren kennen; de gear die ik heb is daarom heel erg gericht op tanken (vandaar de +sta enchants etc.)
c) Blue quality gems komen er nog aan. Ik zit nog een beetje in de aanloopfase qua gear, dus leek het mij zinloos om 150g extra per gem uit te geven voor een +5 stat marginale stat increase.

Waar ik met name hier over hoop te kunnen praten / discussiëren;
- talents: 2/3 Thick hide heb ik in een opwelling gekozen om de laatste puntjes ergens in te stoppen, en met solo questen ben je hiermee al zo goed als crit immune. Maar: wellicht slimmer om toch survival tactics + 1 puntje nurturing instincts te nemen? Zo word ik wellicht makkelijker te healen.

- Glyphs: ik heb nu rip, shred en tiger's fury. Dit op basis van EJ forum. Ik twijfel alleen enorm of ik als major glyph niet Ferocious Bite moet nemen (ik heb geen idee wat de energy / damage conversion is voor excess energy bij Ferocious Bite).

- Rotatie: hoe belangrijk is Savage Roar nu nog? Sinds het van een algemene buff naar een white-dmg only is gegaan, merk ik dat ik er stukken minder prio aan geef.
Doe nog eens wat andere bossfights en vergelijk je DPS eens. 6.8k is inderdaad vrij laag, maar zoals je al aangeeft is je gear natuurlijk niet echt ready for heroics. Verder zie ik ook vrijwel 0 dps enchants/gems. Dat geeft natuurlijk niet een echte boost.

Over glyphs/talents kan ik nu even geen tips geven, zelf is m'n Druid nog 80 en heb al een lange tijd geen Feral meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-06 11:10

Maduth

Probeersel

Misschien al besproken hier maar toch een vraagje m.b.t de Loremaster.

Ben nu aan het questen in Cata en had besloten om alle quests per gebied te gaan doen (leuk etc.). Daardoor dacht ik, dat het misschien leuk is om verder te gaan en de titel Loremaster te gaan halen. Maar nu check ik mijn armory en zie dat ik helemaal geen quests heb staan (voltooid). Dat zouden er 300(ish) per continent moeten zijn. Maar alles staat leeg op 3 gebieden na met 1 - 2 quests. Is alles gereset na de lancering? Was het meer wijsheid geweest om de titel voor CATA te halen?

Of zou het een foutje zijn in de amory?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-06 23:35
Heel veel oude quests zijn verwijderd / vervangen met nieuwe quests. Ik heb zelf loremaster behaald voordat cata uitkwam en ik heb bij de meeste zones ook maar 2-3 completed (heb mn loremaster achievement nog wel gewoon).
Je zult dus inderdaad al die quests moeten gaan doen als je loremaster wil behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zo hoor ik nu vrij regelmatig dat Ferals redelijk goed zijn (pve dps / pvp). Ik vraag me daardoor alleen het volgende af: wat voor maatstaaf moet ik mezelf opleggen?

Gisteren Vortex Pinnacle HC gedaan. Eerste baas gewoon door de cyclones heen gehealed (dus lekker blijven staan). Ergo: statisch gevecht = prima voor je rotatie. Ik kan me mijn dps niet meer precies herinneren, ik geloof 6.8k oid. Dit komt eigenlijk nogal laag op mij over. Heb ik mijn rotatie / priority list nog niet op orde, mis ik gear / talents of doe ik iets anders vreselijk fout?

Armory linkje

Om een paar open deuren alvast zelf in te trappen:
a) mijn ilvl is eigenlijk nog te laag voor HC's, dit omdat ik b.v. ook een paar ilvl 333 items voor healing heb, waar ik voor dps nog met ilvl 318 zit
b) ik ben eigenlijk tank, ga alleen als dps als ik de instance wil leren kennen; de gear die ik heb is daarom heel erg gericht op tanken (vandaar de +sta enchants etc.)
c) Blue quality gems komen er nog aan. Ik zit nog een beetje in de aanloopfase qua gear, dus leek het mij zinloos om 150g extra per gem uit te geven voor een +5 stat marginale stat increase.

Waar ik met name hier over hoop te kunnen praten / discussiëren;
- talents: 2/3 Thick hide heb ik in een opwelling gekozen om de laatste puntjes ergens in te stoppen, en met solo questen ben je hiermee al zo goed als crit immune. Maar: wellicht slimmer om toch survival tactics + 1 puntje nurturing instincts te nemen? Zo word ik wellicht makkelijker te healen.

- Glyphs: ik heb nu rip, shred en tiger's fury. Dit op basis van EJ forum. Ik twijfel alleen enorm of ik als major glyph niet Ferocious Bite moet nemen (ik heb geen idee wat de energy / damage conversion is voor excess energy bij Ferocious Bite).

- Rotatie: hoe belangrijk is Savage Roar nu nog? Sinds het van een algemene buff naar een white-dmg only is gegaan, merk ik dat ik er stukken minder prio aan geef.
Ik zat gisteren in HC op 15k dps op mijn feral druid.

Simpelweg genomen, doe je het meeste dps met 2 bleeds up, en Savage Roar ( die ability ownt nog steeds hard). De reden hiervoor is omdat Fury swipes ook zo lekker op is, en het scaled met Savage Roar.

Als je bleeds up houdt, en savage roar en Mangle, kun je tussendoor shreds doen, en als alles nog lang genoeg up is ferocious bite (let wel op je energy hierbij).

Edit: Ilvl 347
Talents: http://eu.battle.net/wow/...uros/%C3%8Dnvictus/simple

1e is PvE feral, 2e is PvP.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:19

Bezulba

Formerly known as Eendje

imho moet je savage roar nog altijd 100% up hebben. Je bent namelijk altijd aan het autoattacken (als je trouwens wil weten hoeveel effect het heeft moet je even recount installeren, een mobfight doen en dan je white dmg bekijken, je schrikt hoeveel van je dmg eigenlijk van autoattack af komt)

Glyphs weet ik niet, daar loop ik mee achter (*schaam*) maar ik heb ook de FB glyph niet.

Talents, NI zal je geen extra dps opleveren dus is het niet nodig, ik heb nu een hybridbuild omdat ik geen zin had om al m'n buttons weer in te stellen bij m'n 2de spec :P en ik mis geloof ik 1 of 2 punten in een dps talent, maar ik heb wel alle tank talents, waardoor ik bij een tank death snel kan switchen en de boss nog neer kan krijgen (meerdere keren gebeurt in heroics, scheelt weer een whipe)

http://eu.battle.net/wow/...azjolnerub/bezulba/simple

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:36

Seraphin

Meep?

Ik zal idd eens op een dummy checken wat mn white dmg is.
Van "vroegah" meende ik mij te herinneren dat het bij kitty's vooral om yellow dmg ging. Maar goed, de reclames van Cata zeggen niets voor niets "alles wat je denkt te weten is veranderd". :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:11

Osxy

Holy crap on a cracker

Seraphin schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:01:
Ik zal idd eens op een dummy checken wat mn white dmg is.
Van "vroegah" meende ik mij te herinneren dat het bij kitty's vooral om yellow dmg ging. Maar goed, de reclames van Cata zeggen niets voor niets "alles wat je denkt te weten is veranderd". :P
http://eu.battle.net/wow/.../draenor/fuzzywuzy/simple

Mijn druid. Heeft de optimale tank en dps spec met de bijbehorende glyphs.

Rotatie bestaat niet, priority wel.
Goede guide: http://fluiddruid.net/the...ataclysm-feral-dps-guide/

Ik behaal met mijn huidige gear op dummy's 10,5/11k dps (selfbuffed) en op HC bazen tussen de 9 (veel beweging) tot 13,5k (weinig beweging).
Uit mijn ervaring komt circa 30% dps uit white, 50% uit bleeds en 20% uit overige yellows.

Het is overigens als feral druid zijnde niet erg niet genoeg HIT/EXP te hebben omdat wij 100% van de energy terug krijgen. Ik moet nog steeds proberen wat er gebeurd als ik ALLES naar mastery reforge, dit zou beter moeten zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Osxy op 27-12-2010 13:16 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Met mijn fury warrior de eerste instance gedaan. Ik kan nog geen heroics in dus werd Grim Batol normal. Wat is mijn dps RNG afhankelijk op trash zeg.

De ene mob15k dps de volgende 7k. Het verschil? Crits en procs. Op bosses haal ik net 9-10kdps, met http://eu.battle.net/wow/...enture-co/yoeldrae/simple Ik heb geen idee wat redelijk is nu.

(En er zit geen meta in omdat ik die nog moet laten maken. De AH is veel te duur en ik ken wel een paar mensen die hem gratis craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

trash moet je niet naar je dps kijken, ik haal op een groepje 20 non elites ook gewoon 40k.. maar als het er 3 zijn met whirlwind moet ik zo vaak naar buiten rennen dat mijn dps 2k is..

je moet je dps zien aan het einde van een run, dan heb je meestal wel een caster en een meleefriendly boss gehad en dan kan je een beetje kijken of je nou fatsoenlijke dps gedaan hebt.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

Anoniem: 63072 schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:46:
Met mijn fury warrior de eerste instance gedaan. Ik kan nog geen heroics in dus werd Grim Batol normal. Wat is mijn dps RNG afhankelijk op trash zeg.

De ene mob15k dps de volgende 7k. Het verschil? Crits en procs. Op bosses haal ik net 9-10kdps, met http://eu.battle.net/wow/...enture-co/yoeldrae/simple Ik heb geen idee wat redelijk is nu.

(En er zit geen meta in omdat ik die nog moet laten maken. De AH is veel te duur en ik ken wel een paar mensen die hem gratis craften.
Is het niet omdat je soms ragestarved bent, en soms niet ? Hoeveel hit heb je ? Expertise capped ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:36

Seraphin

Meep?

Osxy schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:12:
[...]

http://eu.battle.net/wow/.../draenor/fuzzywuzy/simple

Mijn druid. Heeft de optimale tank en dps spec met de bijbehorende glyphs.

Rotatie bestaat niet, priority wel.
heheh, onze tankspecs zijn 100% identiek.
Jou kitty spec wijkt idd een héél klein beetje af van de mijne. (die van jou lijkt "een beetje" op de EJ spec). Ik heb er echter bewust voor gekozen om predatory strikes volledig te nemen; in de mobiele gevechten gebruik ik toch regelmatig feral charge, en dan is het prettig dat je er een eenergy-free ravage bij kan gooien.

Dat er geen rotatie bestaat maar een priority wist ik. . . het bekt alleen wat minder lekekr :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308200

Wat is volgens jullie nou, naast Mining, de beste profession om het meeste geld mee binnen te harken? Van mijn guildies hoorde ik al Herbalism, maar in nog een Gather-profession heb ik geen zin. Enig idee iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:05

Roshnak

PSN: Roshgill

Anoniem: 308200 schreef op maandag 27 december 2010 @ 14:32:
Wat is volgens jullie nou, naast Mining, de beste profession om het meeste geld mee binnen te harken? Van mijn guildies hoorde ik al Herbalism, maar in nog een Gather-profession heb ik geen zin. Enig idee iemand?
Jewelcrafting geeft mij iets van 5K G per dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

6.8k lijkt me redelijke weinig. Ik heb wat betere gear dan jij maar dat zou niet een verschil van het dubbele van jouw dps uit mogen maken. Op statische fights haal ik redelijk makkelijk 13-14k DPS. Ben in mijn tanking gear en spec uitgelogd, maar ter vergelijking: Armory linkje

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377816

Metalbuster schreef op zondag 26 december 2010 @ 22:39:
Oké mensen ik heb hulp nodig wat betreft paladin tanking in Cata. Ik lees overal verschillende dingen wat betreft de gear van een tank. Vandaag heb ik iemand gesproken die vind dat je in elke gem slot en enchant stamina op moet doen. Iemand heeft overal stamina en en zo'n 20k hp meer dan mij. Ik heb daarin tegen meer hitrating gems en parry/mastery/dodge erin dan alleen stamina. Nu zou ik graag van de experts hier op Tweakers willen horen wat jullie er van vinden. Dit is mijn armory:

http://eu.battle.net/wow/...r/kul-tiras/arades/simple

Ik zou dus willen weten wat jullie aanraden om aan mijn gear te veranderen en welke enchants/gems ik moet gaan gebruiken.
Er zijn op zich al tal van guides op internet te vinden...
Maar wat ik weet en gemerkt heb dat hit en expertise belangrijk zijn wat betreft threat houden.
Daarnaast is avoidance stukken belangrijker geworden dan in WOTLK.
In WOTLK was het na 550 def+ maar klakkeloos stamina gemmen en enchanten, das nu dus anders.
Persoonlijk kijk ik wat ik op het moment te kort kom. Houd mezelf hit en exp -capped, dan zo veel mogelijk avoidance en dan stamina of combinatie van.
GL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763 schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:52:
[...]

Is het niet omdat je soms ragestarved bent, en soms niet ? Hoeveel hit heb je ? Expertise capped ?
Expertise heb ik nog nauwelijks, iig mijn yellow attacks zijn tegen level 82 en lager capped (7.94% hit, dus 0.06% miskans met specials op bosslevel als ik me niet vergis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Roshnak schreef op maandag 27 december 2010 @ 14:35:
[...]

Jewelcrafting geeft mij iets van 5K G per dag :P
en hoe doe je dit dan? Ontzettend veel ore kopen dat prospecten en dan gems maken en op ah gooien?

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072 schreef op maandag 27 december 2010 @ 14:52:
[...]

Expertise heb ik nog nauwelijks, iig mijn yellow attacks zijn tegen level 82 en lager capped (7.94% hit, dus 0.06% miskans met specials op bosslevel als ik me niet vergis)
Wel. Sinds 4.0.1 is het anders voor warriors. Het systeem hoe rage gegenereerd wordt, is aangepast en we hebben er dus baat bij om verder te gaan dan de 8.0% softcap. Ik zit op het moment op 18% hit met buffood en deed gisteren in baradin hold 13.5k dps, hetgeen overeenkomt met wat ik op gelijkaardige bosses doe in heroics.

Bij (soms) lage dps moet je je altijd afvragen of je de noodzakelijke caps wel hebt gehaald (hit & expertise dus), maar nu niet als een gek alles op hit afstellen om de 27% cap te halen. Probeer zonder je andere stats er te veel te laten onder lijden dit geleidelijk aan op te krikken en je zal zeker een verschil zien.

Haste brengt ons ook mooie benefit bij trouwens, meer swings = meer rage = meer inner rage = ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308200 schreef op maandag 27 december 2010 @ 14:32:
In ieder geval géén gathering profession.

Zelf vind ik Alch/BS/JC/Tailoring allemaal prima moneymakers, genoeg voor minstens 1k per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Thrillseeka schreef op maandag 27 december 2010 @ 14:55:
[...]

en hoe doe je dit dan? Ontzettend veel ore kopen dat prospecten en dan gems maken en op ah gooien?
Prospecten idd, en dan de raw gems op AH gooien, sommige groene leveren bij mij op de server wel 40G per gem op. Sommige blauwe 100-150.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor mijn druid en warlock kijk ik altijd voornamelijk op Elitist Jerks, dat probeerde ik dus ook voor mijn warrior. Maar dat is in vergelijking met die eerdere klassen echt een drama sub forum. Eindeloze discussies met nergens echt een goed samenvatting. Mensen die elkaar tegenspreken etc...

Ik ga deze expansie voor het eerst serieus raiden met een melee dps klasse, dus zal wel ff wennen worden. Na 5 jaar healen opeens lopen met de muis ipv je heal target selecteren ;) (overigens, als ik geen heal hoefde te casen gebruikte ik de muis al hoor, maar voor een healer is dat niet zo heel boeiend.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Roshnak schreef op maandag 27 december 2010 @ 15:16:
[...]

Prospecten idd, en dan de raw gems op AH gooien, sommige groene leveren bij mij op de server wel 40G per gem op. Sommige blauwe 100-150.
De groene spellpenetration gem levert mij makkelijk 50g per stuk op _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Anoniem: 316512 schreef op maandag 27 december 2010 @ 16:00:
[...]
De groene spellpenetration gem levert mij makkelijk 50g per stuk op _O_
Ik heb het over de raw gems. niet de craftable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345994

Metalbuster schreef op zondag 26 december 2010 @ 22:39:
Oké mensen ik heb hulp nodig wat betreft paladin tanking in Cata. Ik lees overal verschillende dingen wat betreft de gear van een tank. Vandaag heb ik iemand gesproken die vind dat je in elke gem slot en enchant stamina op moet doen. Iemand heeft overal stamina en en zo'n 20k hp meer dan mij. Ik heb daarin tegen meer hitrating gems en parry/mastery/dodge erin dan alleen stamina. Nu zou ik graag van de experts hier op Tweakers willen horen wat jullie er van vinden. Dit is mijn armory:

http://eu.battle.net/wow/...r/kul-tiras/arades/simple

Ik zou dus willen weten wat jullie aanraden om aan mijn gear te veranderen en welke enchants/gems ik moet gaan gebruiken.
Zorg gewoon dat je met je seal (+glyph) op 26 expertise zit, en op 8% hit rating. Daarna wat meer op mastery focussen dan op dodge en parry omdat je van mastery in het begin de meeste avoidance krijgt.
Hit en expertise zorgen ervoor dat je je target gewoon bijna altijd raakt, en dus meer threat kan houden.

Wat ik op je armory kan zien is dat je hit veel te laag is. Daarnaast is je expertise ook niet genoeg. Dit zijn toch wel de basis stats die je altijd (met gemmen / reforgen) op de cap moet houden. Daarna aan je avoidance werken met in het begin de voorkeur aan Mastery omdat de meeste avoidance gains geeft.

Puur Stamina gemmen was vroeger leuk, nu zeker niet meer handig. Probeer zoveel mogelijk je socket bonussen te halen met dodge + stam, parry + stam, mastery + stam, etc. gems, tenzij het echt een verschrikkelijke socket bonus is :)

Met reforgen moet je gewoon een beetje rommelen.
Als je reforged naar hit of expertise, pak altijd eerste Parry of Dodge en probeer ze een beetje op hetzelfde niveau te houden (dus niet alleen maar dodge weg reforgen).

Voorbeeldje van mijn gems etc:
http://eu.battle.net/wow/...ragonflight/koyomi/simple

Ik weet dat ik niet de beste ben, maar ik doe me best ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-06 14:34
Algemene tip voor paladin tanking gear vragen: Maintankadin gear forum

Expertise en Hit zijn (twee van de betere) threat stats, maar moet je kijken naar soft cap en hard cap voor expertise (25 resp 55) en de melee hitcap (8%).

Als je niet overleeft, moet je niet aan je threat werken, maar aan je survivability. Als pally is mastery daar een belangrijke in (block chance, en véél). Dodge en parry liggen best ongeveer gelijk.

Reforgen: best naar mastery, denk ik.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Weer een Super Hectisch weekend gehad in wow, uit wow was het supergelaxed met hier en daar wat ge-Gourmet haha --->Warning! incomming Guild Drama! get ure popcorn now!

Guildmaster (die ik aangesteld had en adviseur van was zodat ik na 4,5 jaar met pensioen kon als GM) maakte niet zo'n slimme opmerking (dat ie horde wilde rollen) en begon een beetje Elitair gedrag te vertonen tegen guildies,wat uiteraart weer een tegenreactie oproepde en hij zn snuitje weer hield.

daarna een Paar Rated Bg's gedaan en nadat we er 3 hadden gewonnen en 1tje verloren barste de vulkaan uit!
hij ging me toch een partij tekeer tegen de guildies via de TS,schrok dr een beetje van en toen mn broertje zei dat ie zelf ook niet zo geweldig bezig was kickte de GM hem haha ikke hem gelijk weer terug Ge-invite en toen logde de Guildmaster uit.

volgende dag (op 1e kerstdag) bleek ie overdag random hebben lopen flamen tegen een guildie die leavde (was onze beste Frostmage genaamd Pixi) en toen was de maat vol,tot diep in de nacht geprobeert hem tot rede te brengen en uiteindelijk stelde die een vrouwelijke guildie voor de keuze "Of jij doet weer superlief tegen mij en vergeet alles wat de laatste 2 dagen is gebeurt of ik disband de guild" toen vertelde ik via de teamspeak dat ze niet aan de gevolgen moest denken en moest zeggen hoe ze er echt over dacht,guildies hebben nog geprobeert hem te overtuigen om mij het leiderschap terug te geven maar nadat ik had gezegt dat ik enorm teleurgesteld was disbande hij de guild!

diezelfde nacht nog een nieuwe guild gemaakt met uiteraart dezelfde naam en op 2e kerstdag druk mensen gewerft en aan het eind vd dag de eerste Rated BG win in de pocket :D probleempje was alleen het lokaliseren van alle verloren schaapjes maar de meeste whisperde al iets van "waarom ben ik gekicked?" was even een dag enorm hard werken maar we liggen weer op schema :) en ik ben van gepensioeneerd naar actieve guildmaster gegaan en aangezien de verkering uit is is dat een welkome uitdaging die ik vol positieve energie (lees Holy power) tegemoed zie :)

ook al van het weekend Hordies Gekilled in Ogrimmar in Gurillia style! op het dak waar ook de AH enzo inzit lekker zitten wachten en letterlijk als Adelaars die op nietsvermoedende Konijntjes neerduiken gingen we de vijand te lijf..daarna gauw om het gebouw heenlopen en erachter raakte je uit combat en kon je weer naar het dak :P

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-06 13:59
Lekkere gast is dat dan die je als GM hebt aangesteld. Jammer dat je nu wel een hoop kwijt bent, maar je guildnaam terug. Dat is al heel wat. Hoe zit het met de inhoud van de guildbank? Veel kwijt?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:31
De Guildbank van SWC was al weinig. We zijn wel wat kwijt, maar niet veel uit mijn hoofd gezegd.
Enige wat wij dus missen (waar ik zeer rouwig om ben) zijn de archievements en onze statstieken.

Binnenkort kom ik meer herbouwen Viva; nu even drukke tijd voor mij :).
Wel leuk om ff het lange verslag te lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-06 12:18

Decennia

VECTORHEAD

Nogsteeds aan het kijken voor een Talent Build, Nu zit ik te twijfelen tussen deze 2 :

1 -http://www.wowhead.com/talent#cfhfckGzRRofro
2 -http://www.wowhead.com/talent#cfMffkGzRRof0bZ0b

Is Serpent sting echt nodig ? Ik ben een Beast Mastery Hunter Dus is het beter om meer talents uit Marksmanship en Beast mastery (Build 1) te keizen of toch serpent sting erbij nemen (Talent Build 2) ?

@Guild Drama ; Wat een Onzin, Een guild moet niet alleen serieus zijn maar ook gewoon Fun. Jammer dat zo iemand het moet verzieken, al het harde werk voor niets. Ach, nu weet je precies hoe alles in elkaar steekt en kan je een NOG BETERE Guild opzetten toch =)

[ Voor 25% gewijzigd door Decennia op 27-12-2010 19:42 ]

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat is nou eigenlijk de betere healing-spec voor een priest? Discipline of Holy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379651

Twylight schreef op maandag 27 december 2010 @ 19:28:
Wat is nou eigenlijk de betere healing-spec voor een priest? Discipline of Holy?
Hangt, onder andere, heel sterk af van wat je precies wilt healen.

Traditioneel is Disc meer de mitigation spec en single target healer spec. Dus, in het kort, de MT healer.
Holy heeft meer algemene healing talenten en is beter in het in leven houden van grotere groepen mensen.

Althans, dit was traditioneel altijd zo, ik weet niet precies hoe de verhoudingen tijdens Cataclysm liggen, ik speel Cataclysm niet. Maar, ik kan mij niet voorstellen dat de situatie opeens volledig omgekeerd is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

GoTCoast schreef op maandag 27 december 2010 @ 19:07:
De Guildbank van SWC was al weinig. We zijn wel wat kwijt, maar niet veel uit mijn hoofd gezegd.
Enige wat wij dus missen (waar ik zeer rouwig om ben) zijn de archievements en onze statstieken.
Daarom een beetje stom dat jullie de guild opnieuw aangemaakt hadden. Volgens mij kunnen GM's dit herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Rakkerzero schreef op maandag 27 december 2010 @ 18:45:
Lekkere gast is dat dan die je als GM hebt aangesteld. Jammer dat je nu wel een hoop kwijt bent, maar je guildnaam terug. Dat is al heel wat. Hoe zit het met de inhoud van de guildbank? Veel kwijt?
was altijd een prima gast en vriend van mij,helaas een aantal privé situaties doorgemaakt en op een gegeven moment was het van ""KNAP"" en zei ie de meest rare dingen en begon ie zich in zn hoofd te halen dat ie als warrior en persoon op Varian Wyrnn moest gaan lijken,nou het leek meer op Garrosh hellscream op een gegeven moment.. (leid ik persoonlijk toch liever als Uther the Lightbringer of Turalyon :P )

heeft zelfs letterlijk gezegt dat ie een militair type leider is die met "Fear and Might" leid (met een lange ij dan)
guildies begonnen toen te roepen (zonder mijn inbreng) dat ze mij weer leider moesten maken omdat ze geen vertrouwen meer in hem hadden en ik had een soort van bemiddelende fuctie in de G-chat maar toen ie het ineens over "Horde Rollen" en later over "Guild Disbanden" had was ik er ook klaar mee! maar ga hem denk ik toch nog wel missen,heeft 3 jaar toch aardig dichtbij gezeten en ik had echt vertrouwen in die jongen.

ja idd super dat wel gelijk de Guildnaam weer beschikbaar was <The Stormwind Crusaders> was ik wel zeer gehecht aan,heb ook nog geprobeert een GM ticket te maken die al na een halfuurtje op 2e kerstdag werd beantwooord! -->Kudo's voor blizz! maar die kon er niks aan doen omdat guildmasters in dit soort situaties letterlijk het laatste woord hadden,we waren gelukkig ook nog niet zo'n hoog guild lvl (maar lvl 5) maar kunnen weer opnieuw beginnen haha en de bank zat toch aardig wat in hoor coast (weet niet of je met Madiwodo alle tabs kon zien?) maar ik had er net alle Blauwe BOE's ingegooid van BS en Simon en Marie hadden hun JC gems erin gegooid (en al mn explosive sheeps /cry) maar daar heeft simon er nog wat van kunnen redden gelukkig :)

merkte gister en vandaag dat we na zo'n aangrijpende situatie toch een stuk dichter bijelkaar gegroeit zijn als guild maarja het was niet leuk allemaal natuurlijk :) vd week zal voor mij voornamelijk in het teken staan van recruiting en het pimpen van onze site als ik daaraan toekom..
NMe schreef op maandag 27 december 2010 @ 21:07:
[...]

Daarom een beetje stom dat jullie de guild opnieuw aangemaakt hadden. Volgens mij kunnen GM's dit herstellen.
Nee helaas kon ie niks aan doen "Guildmasters hebben hierin het laatste woord" en zelfs het feit dat ik Co-Guildmaster was en het 2e kerstdag was kon daar helaas niks aan veranderen
Decennia schreef op maandag 27 december 2010 @ 19:10:
@Guild Drama ; Wat een Onzin, Een guild moet niet alleen serieus zijn maar ook gewoon Fun. Jammer dat zo iemand het moet verzieken, al het harde werk voor niets. Ach, nu weet je precies hoe alles in elkaar steekt en kan je een NOG BETERE Guild opzetten toch =)
Jep helaas pindakaas :( maar we hebben gelukkig hele gemotiveerde guildies die zelfs nu nog druk bezig zijn de hele band weer bij elkaar te krijgen :) hebben verder onderling ook heel veel schik met elkaar hoor :)
Had de Guild in 2005 opgericht op khadgar en daarna met de officers naar Anachronos gegaan toen TBC uitkwam en het te vol werd in khadgar en sinds Januari zitten we dan op Auchindoun en had ik het Guildmasters stokje doorgegeven aan mn 2nd die het stokje weer heeft gesloopt haha maar ik ben weer actief nu als GM en we gaan dr samen als guild het beste van maken! voornamelijk een hoop lol en HK's!

[ Voor 23% gewijzigd door Vivaladen op 27-12-2010 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Echt :X

Ik zit met m'n nieuwe priest in een guild met zo'n 450 leden omdat de guild die ik met m'n vrienden heb dus maar 13 leden heeft, en nog geen perks, en het dus niet zo'n geschikte guild maakt om te levelen.

Nu heeft de guild waar ik nu in zit de perk dat er van elke keer dat je geld krijgt 5% extra gegenereerd wordt naar de guild-bank. Nu heeft alleen niemand daar toegang toe en de guild-master haalt er gisteren gewoon even lekker 3000 gold vanaf :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308200

Twylight schreef op maandag 27 december 2010 @ 21:14:

Ik zit met m'n nieuwe priest in een guild met zo'n 450 leden omdat de guild die ik met m'n vrienden heb dus maar 13 leden heeft, en nog geen perks, en het dus niet zo'n geschikte guild maakt om te levelen.

Nu heeft de guild waar ik nu in zit de perk dat er van elke keer dat je geld krijgt 5% extra gegenereerd wordt naar de guild-bank. Nu heeft alleen niemand daar toegang toe en de guild-master haalt er gisteren gewoon even lekker 3000 gold vanaf :{
Ach, hier op Aggrammar (Horde) zit de guild The Brave Three Hundred helemaal vol met 1000 leden. Hier heeft ook alleen de GM toegang tot de GB en zal hij daar ook regelmatig wat geld vanaf halen.
Maar of ik er mee zit? Nee, niet bepaald. De guild is ondertussen level 7 en ik kan het redelijk goed vinden met wat members.
Dus of ik er mee zit, nee, niet echt.
Anders kun je toch altijd naar een andere guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Twylight schreef op maandag 27 december 2010 @ 21:14:

Mja, als je niet levelt in je low level guild dan krijg je in die guild natuurlijk ook nooit de perks. ;) Je zal even door de zure appel heen moeten bijten. :)
...en wat had 'ie daarover te zeggen? Ik haal ook wel eens geld uit onze guild bank om het vervolgens met een alt weer terug te zetten, scheelt me een relog. :P Daarnaast hebben ze bij mij niet veel te klagen omdat zeker de helft van het geld in de GB van mij af komt. :+

Overschat die 5% trouwens niet, het is waar dat die paar copper per kill best leuk zijn en op een paar gold per dag neerkomen, maar tegen de repair costs weegt het in elk geval niet op. In mijn guild mogen raiders in elk geval gratis repairen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03 15:01

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Graag klein aandacht op [WoW] Upgraden WoW Catalysm

Als iemand even tijd heeft om oplossing te vinden voor mijn probleem, kan ik eerder WoW spelen. Sinds ik tijdens de overstap alleen maar mobiel kan internetten is 7 GB downloaden veel te veel en te lang wachten.
Alvast hartelijk dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Anoniem: 308200 schreef op maandag 27 december 2010 @ 21:43:
[...]

Ach, hier op Aggrammar (Horde) zit de guild The Brave Three Hundred helemaal vol met 1000 leden. Hier
wow das een hoop! wij hadden dat vroeger op Khadgar ook maar toen kon je vanaf ongeveer iets van 600 leden de leden die je invite niet meer zien in de guild lijst en chat maar die cap is denk ik wel omhoog gegaan zo te horen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Ik vind dat 1000 leden toch echt wat te veel is, Als je een groep van 100 heb die veel online zijn (op TS & ingame) en je gewoon lekker je ding doet en goed bevriend bent is een Guild toch een stukkie leuker. Meer fun, meer lol en beter opelkaar ingespeeld =)

Even overnieuw BTW :

Nogsteeds aan het kijken voor een Talent Build, Nu zit ik te twijfelen tussen deze 2 :

1 -http://www.wowhead.com/talent#cfhfckGzRRofro
2 -http://www.wowhead.com/talent#cfMffkGzRRof0bZ0b

Is Serpent sting echt nodig ? Ik ben een Beast Mastery Hunter Dus is het beter om meer talents uit Marksmanship en Beast mastery (Build 1) te keizen of toch serpent sting erbij nemen (Talent Build 2) ?

Sorry dat ik dit herhaal, maar dit topic gaat zo snel, ik houd het niet bij en heb toch snel info nodig =P

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
Fossiled Raptor <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Die serpent sting is echt handig om te hebben. Het bepaald wel een redelijk deel van je damage.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Decennia schreef op maandag 27 december 2010 @ 23:28:
Ik vind dat 1000 leden toch echt wat te veel is, Als je een groep van 100 heb die veel online zijn (op TS & ingame) en je gewoon lekker je ding doet en goed bevriend bent is een Guild toch een stukkie leuker. Meer fun, meer lol en beter opelkaar ingespeeld =)
Valt tegen hoor. Wij hadden in onze oude guild 2 25-man teams en we zaten gewoon constant alts en socials die al maanden niet ingelogd hadden te kicken omdat we anders over de softcap van 500 members heen gingen. Na member 500 kon je nog wel mensen toe blijven voegen maar die zag je vervolgens niet terug op het guild roster, erg vervelend.

Wat krijg ik trouwens de zenuwen van de "service" van Blizzard op de officiële forums. Topics die gesloten worden zonder echt duidelijke reden of uitleg (niet mijn topics overigens :P), of topics die verplaatst worden zonder verder bericht of uitleg. En af en toe krijg je van GM's ingame het advies om maar op de fora te discussiëren over bepaalde issues, maar je denkt toch niet dat Blizzard ooit meepost he? 8)7 Meest recente voorbeeld dat ik ken in een post van mij: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/1302975183

Overigens was er afgelopen weekend ook een senior GM die mij voor leugenaar uitmaakte. Ik was de laatste loodjes voor archaeology aan het doen en hoefde nog maar 15 puntjes om tot 525 te komen. Op dat moment maakte ik de druid & priest statue set die me die laatste 15 puntjes zou moeten geven (want rare). Ik kreeg echter géén skillup. Dus maar drie andere projects afgemaakt en een ticket ingediend om Blizzard op de bug te wijzen.

GM: "We have checked our logs and you did get your skill points."
Ik: "I doublechecked and am very certain I did not. Right after the skill points for this item failed, I finished 2 other projects though, maybe you saw that."
GM: "As I said I have checked the logs and you did get your skill points. You got 5 skill points for the statue set."
Ik: *geïrriteerd* "This is not true. Besides, according to a blue post containing patch notes posted on <datum> a rare item should award 15 skill points, not 5. So even if I did get 5, it's still wrong."
GM: ...

Vreemd genoeg kreeg ik na afloop van dat gesprek ook geen popup dat ik zo'n survey in moest vullen die ik normaal wel krijg. :')

[ Voor 53% gewijzigd door NMe op 28-12-2010 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
gz mate, ik heb nog niet zoveel geluk gehad. Wel een faction change van Horde naar Ally gedaan. Nu lekker een Worgen druid :) En ik ben helemaal happy.

Tevens nog wat Arena gedaan todat we capped waren met punten.. wat is dat makkelijk tegenwoordig zeg :D

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Rakkerzero schreef op maandag 27 december 2010 @ 23:45:
Die serpent sting is echt handig om te hebben. Het bepaald wel een redelijk deel van je damage.
Dus het is beter om de 2e te nemen ( Die met Serpent Sting) ? Of zal i kdan toch de verandering maken om inplaats van 2 punten in Improved Mend Pet te stoppen die toch in Sic' Em te stoppen ?

EDIT : Godver, zit ik net in een leuke questline, bijna level 22, Blijkt er bij "The Trial of Shadow" een bug te zitten dat het altaar niet verschijnt. Als oplossing ; WotLK kopen =S Danku Blizzard

[ Voor 19% gewijzigd door Decennia op 28-12-2010 00:54 ]

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-06 20:46
In wotlk was op het einde disc de betere aoe healer, na de nerfs in cata in combinatie met vanilla style mana regen is holy daar weer wat sterker in en net als in wotlk is holy imho ook een betere tankhealer, disc is overigens niet zwak, is sterker in preemptive healen en kan beter omgaan met aoe icm spreiden.
Ik heb ook sterk de indruk dat disc beter scaled met regen (al lijkt me op lagere gearlevels holy beter)

Ik heb me er lang geleden al bij neergelegd dat priests nooit echt een fotm class zullen worden in pve (iig niet in dezelfde mate als hybrids) maar leap of faith griefing maakt iig al een klen beetje goed ;)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

blouweKip schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 00:49:
[...]

In wotlk was op het einde disc de betere aoe healer
Disc is/was eigenlijk een geval apart en was juist niet goed in healen. Die spec is gewoon vooral goed voor het preventen van damage. In TBC werd disc helaas ook veel teveel onderschat. Mensen keken naar de healing meters en namen maar aan dat disc zoog, zonder zich te realiseren dat de raid met een disc priest gewoon veel minder damage pakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

NMe schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 00:03:

GM: "We have checked our logs and you did get your skill points."
Ik: "I doublechecked and am very certain I did not. Right after the skill points for this item failed, I finished 2 other projects though, maybe you saw that."
GM: "As I said I have checked the logs and you did get your skill points. You got 5 skill points for the statue set."
Ik: *geïrriteerd* "This is not true. Besides, according to a blue post containing patch notes posted on <datum> a rare item should award 15 skill points, not 5. So even if I did get 5, it's still wrong."
GM: ...

Vreemd genoeg kreeg ik na afloop van dat gesprek ook geen popup dat ik zo'n survey in moest vullen die ik normaal wel krijg. :')
mmmm dus dan ligt het aan het systeem wat de skillup in zn logs heeft geschreven of aan de GM ?
begin na deze post van jou in combinatie van een andere post (reactie op dat we een nieuwe guild hadden gemaakt) toch erstig te twijfelen of ik niet miss een nieuwe ticket moet maken en hopen op een andere GM?

aangezien de Vorige zei dat de guildleader het laatste woord heeft dat soort situaties en je met jouw verhaal 2 kanten op kan..mmmm wat zou jij mij adviseren?opnieuw een ticket maken onder het mom nee heb je en ja kan je krijgen?
Dakreal schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 00:17:
[...]

gz mate, ik heb nog niet zoveel geluk gehad. Wel een faction change van Horde naar Ally gedaan. Nu lekker een Worgen druid :) En ik ben helemaal happy.

Tevens nog wat Arena gedaan todat we capped waren met punten.. wat is dat makkelijk tegenwoordig zeg :D
zo makkelijk als je Tegenstanders jouw een moeilijke tegenstander vinden :) maar gaat rap idd! rated Bg's krijg je ook per match 400 en nog wat CP voor :S jammer dat je nar 3 potjes al op de cap zit :(

[ Voor 17% gewijzigd door Vivaladen op 28-12-2010 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 13:19
NMe schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 01:07:
[...]

Disc is/was eigenlijk een geval apart en was juist niet goed in healen. Die spec is gewoon vooral goed voor het preventen van damage. In TBC werd disc helaas ook veel teveel onderschat. Mensen keken naar de healing meters en namen maar aan dat disc zoog, zonder zich te realiseren dat de raid met een disc priest gewoon veel minder damage pakt. :)
Hmja, disc in raids was voor mij (in wotlk) wel fraai. Itt nu, waar shields (nog) niet zo bijzonder veel doen, waren shields op een gegeven moment vrij OP. Icm mana returns en dat je moeilijk oom kon gaan, kon je bij een beetje raid-wide damage iedereen van te voren shielden en schitteren op de 'absorbed' meters. Het was zéker geen uitzondering om vér, héél vér bovenaan in de healing & absorbs lijsten te staan in een 25M run. Nu weet ik nog steeds niet of skada heel accuraat was met het tellen (volgens mij wist/weet men nog steeds niet hoe dit te berekenen), maar het was niet uitzonderlijk om tot soms wel 50% (VOA run bijv.) healing/absorbs done te hebben.

Tóch vond ik disc geen fijne tank heal spec voor ICC(HC) content. Daar werkte shields véél minder (ze haalden vrijwel nooit de weakened sould CD), en de overige heals waren imho niet goed genoeg om de MT mee op te houden, althans niet met hetzelfde 'gemak' als een holy pally dat zou doen (of een holy priest), Flash heal spam was op zich wel een optie, maar voor heftige spikes niet genoeg (en bij langere fights ging je dan, ook al kon het eigenlijk niet :P oom). Greater heal was gewoon poep, te langzaam en voor disc te weinig healing done. Penance wás leuk tot er een lange CD op kwam. PoM en renew waren eigenlijk gewoon fillers en ook niet bijzonder nuttig bij een grote spike. Kortgezegd; disc miste eigenlijk vooral pure troughput (HPS) om zich te kunnen meten met holy paladins en priests als tank healers.

Maar goed, dat was mijn 'ervaring', en er zullen vast (vele) guilds zijn geweest die met een disc proest ICC HC hebben doorlopen als tank healer. Zie het ook zeker niet als de enige echte waarheid ;).

Ik ben er overigens nog niet echt achter of dit nu veel anders is. Het lijkt me dat de troughput van healers redelijk gelijkgetrokken is, gezien ze allemaal eenzelfde soort basisspells hebben. Heb me nog niet beziggehouden met raiden, dus veel meer kan ik niet over zeggen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Over Priest,

Momenteel vind ik het tegen vallen om deze te lvl-en als shadow (ben nu 83). Snel OOM en health gaat soms ook verdomd snel naar beneden. Kan maximaal twee mobs van 82 tegelijk aan, zonder al te veel moeite. Bij 3 of meer, gaat het lastig worden. Toch een goede build gekozen, glyphs gecheckt, rotatie gecheckt maar IMHO zijn de Shadow Priests toch een beetje generfd als ik zie hoe andere characters rustig 3 tot 4 mobs neer maaien. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-06 22:30
Gisteren een gare avond gehad. Ik ben bezig met het levelen van een shaman alt op een nieuwe realm. Mijn broertje tankt en ik ben zijn dedicated healer. Zelfs zo erg dat ik een macro heb om hem te kunnen healen. Dus samen in een instance waarbij de één healer is en de andere tank is eeeecht relaxed. Dat geeft al zo een enorme luxe positie. Eerst Ragefire Chasm gedaan. Dat ging prima. Daarna Wailing Caverns. Maar bij de bosses kon ik niet bij healen. Maar we hadden iemand in de instance die hitler aan het bejubelen was en mijn broertje aan het afzeiken was. Echt gaar, hadden we hem gekickd. Staan we weer in de queue, krijgen we precies hetzelfde figuur weer! Je kunt hem niet op ignore zetten, dan krijg ik de melding player not found. Ik kon hem niet nog een keer kicken. Dus na de "dungeon completed" direct eruit. Toen ben ik maar gaan respeccen naar restoration en gingen we het direct weer proberen. Kom ik in de @#$% zelfde dungeon terecht met dezelfde hitler freak. Wat gaar, hoe kan ik er voor zorgen dat ik nooit meer bij iemand in de groep terecht kom??
Vivaladen schreef op maandag 27 december 2010 @ 18:36:
Weer een Super Hectisch weekend gehad in wow, uit wow was het supergelaxed met hier en daar wat ge-Gourmet haha --->Warning! incomming Guild Drama! get ure popcorn now!

* snip *
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/tCp90.gif
Maarreh gare situatie. Is wel raar, log je in, sta je ineens zonder guild. Mooi dat het weer een beetje op poten staat. Echt wel jammer van de guild achievments. Is Pixi een alt van Pixar?

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:16

vhal

ಠ_ಠ

Goh...ik ging even verder met archeology. Na enkele NE sites op kalimdor had ik eindelijk een paar Tol'vir sites in Uldum. Mijn allereerste Tolvir artifact was een grey item die ik vrij snel binnen had. De volgende artifact was een "Canopy Jar". "Mooi", dacht ik, ik ben ook een alchemist en ik wist dat de "Vial of the Sand" hier uit kon droppen. Na een klein half uurtje had ik eindelijk genoeg fragments om deze "Canopy Jar" te maken.

En het zal potverdikkie toch niet waar zijn....zit de "Vial of the Sands" recipe erin! En dat na slechts 2 artifacts! Hoe bedoel je mazzel hebben..

Snel even Alchemy geleveled naar 525 om de recipe te leren (was 518) en even verder kijken hoe we dit verder gaan uitwerken.

De vendormats kosten in ieder geval 29.000 gold (excl guild/goblinkorting) en ik verwacht dat 12 Truegold, 8 Titanic, 8 Wind en wat los spul ook wel aardig wat gold kost. Wellicht is het beter om dit ding te verhandelen, geen idee welke cut fee ik moet hanteren voor dit ding...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-06 09:14
Maduth schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 08:35:
Over Priest,

Momenteel vind ik het tegen vallen om deze te lvl-en als shadow (ben nu 83). Snel OOM en health gaat soms ook verdomd snel naar beneden. Kan maximaal twee mobs van 82 tegelijk aan, zonder al te veel moeite. Bij 3 of meer, gaat het lastig worden. Toch een goede build gekozen, glyphs gecheckt, rotatie gecheckt maar IMHO zijn de Shadow Priests toch een beetje generfd als ik zie hoe andere characters rustig 3 tot 4 mobs neer maaien. :+
Ik had hetzelfde probleem met mijn Shadowpriest tijdens het levelen. Je moet Dispersion / Shadowfiend en Dark Archangel op cooldown houden om niet in de problemen te komen met mana.. Wat wel helpt is Mindblast alleen gebruiken als je 3 orbs hebt, dus alleen dotten+mindflay tot 3 orbs.

Qua damage input is het inderdaad dramatisch.. met m'n feral druid kon ik aan 1 stuk doorgrinden terwijl m'n priest om de 2-3 mobs zichzelf moest healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Maduth schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 08:35:
Over Priest,

Zijn ze bij blizz ook achter:
PvE
We’re happy with damage overall. We have very few traditional tank and spank fights (even Argaloth likes to parry melee) so it’s hard to get consistent numbers without very large data sets. Still, we see Survival hunters and Unholy DKs on top of a lot of single target fights. Arcane, Marksman, and Beastmaster damage is too low. Retribution, Shadow, and Fire and Frost mage damage might be too low, but we’re still watching them. We aren’t seeing a lot of Subtlety rogues in PvE yet, so that sample size is still small. On fights where there is a lot of area damage, Demonology warlocks, Frost DKs and possibly Survival hunters are all too high. Shadow priest AE, mostly due to a weak Mind Sear, feels too low.

Source: MMO-Champion

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Wat wel helpt is Mindblast alleen gebruiken als je 3 orbs hebt, dus alleen dotten+mindflay tot 3 orbs.
Zal eens proberen VT-SWP-DP en dan MFlay voor Orbs.

Baal hier wel een beetje van aangezien ik heb besloten om van main te switchen en dan zie je dat de Priest dus weak is. Lock staan nog netjes op 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
deadsy33 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 08:53:
En het zal potverdikkie toch niet waar zijn....zit de "Vial of the Sands" recipe erin! En dat na slechts 2 artifacts! Hoe bedoel je mazzel hebben..
Ghy mazzelpik, grats :)

Moet zeggen dat ik en m'n vriendin ook al op max Arch zitten (ook beide alch btw) en heel Kalimdor leegtrekken om maar weer Tol'Vir artifacts te kunnen maken, maar no luck thus far... Steeds weer die ranzige mummie ingewandjes :|

Ik heb m'n shaman in de tussentijd ge-racechanged naar een dwarf en voor de verandering maar eens een male character gekozen :p Ik ga uiteraard m'n 1% hit missen nu, maar vond het gewoon eens tijd om tegen iets anders aan te kijken dan zo'n female Draenei aars :) Hoewel ik toe moet geven, als ze ooit gnome shamans zouden maken (fat chance) dan race change ik weer :p

Even over de rated battlegrounds: Ik heb in het verleden zelf niet bijster veel gedaan dan af en toe een random battleground, dus ik vroeg me af wat daar anders aan is? En een cap op CP? (wat klinkt dat fout ...) Zal voor m'n shammy eens moeten zoeken naar een leuke enhancement PvP build, sinds ik een Dual Spec over heb, welke ik echt niet meer voor caster/healer wil gebruiken :p

Suggesties? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-06 15:40
deadsy33 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 08:53:
De vendormats kosten in ieder geval 29.000 gold (excl guild/goblinkorting) en ik verwacht dat 12 Truegold, 8 Titanic, 8 Wind en wat los spul ook wel aardig wat gold kost. Wellicht is het beter om dit ding te verhandelen, geen idee welke cut fee ik moet hanteren voor dit ding...
Grats! Ik zou dat verhandelen wel ASAP gaan doen, nu is dat recipe nog ultra-rare.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Gisteren op het werk (ja het was rustig ;) ) m'n gearlist bijgewerkt. Ik ben te laat met dungeons begonnen en in het nieuwe jaar willen we weer gaan 10 mannen, dus ik moet even m'n gear op orde krijgen. Mooi overzichtje gemaakt om duidelijk te krijgen in welke heroic ik de meeste gear kon verzamelen van de verschillende bosses. Uiteindelijk heroic gaan queuen met 2 guildies, 30 min waittime :'( gelukkig kon er na 5 min een tank bij en de healer was snel gevonden.

Dungeon werd Halls of Origination, en er dropte 2 items van m'n lijstje :P gaat lekker ;) Ik moet trouwens zeggen dat vechten op een kameel als bear echt ontzettend fout is :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vivaladen schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 01:46:
[...]
zo makkelijk als je Tegenstanders jouw een moeilijke tegenstander vinden :) maar gaat rap idd! rated Bg's krijg je ook per match 400 en nog wat CP voor :S jammer dat je nar 3 potjes al op de cap zit :(
Ja okay ;-) maar bedoelde het feit dat je nu direct punten krijgt, en niet meer hoeft te wachten :)
Heb mooi m'n bracers kunnen scoren. Volgende week sparen voor Neck. Easy epics alsnog -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Kak, ik wil ook spelen nu ik hem weer geactiveerd heb maar zo weinig tijd deze weken. Helaas ook gewoon werken dus zit niet mee ;) Maar morgen maar eens met mijn pala beginnen op 80 samen met een druid maatje.

Ook eens kijken of we weer leven in onze guild kunnen krijgen want die achievements zijn ook wel geinig. Nog mensen op Bladefist die een Horde guild zoeken?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
NMe schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 00:03:
[...]

Wat krijg ik trouwens de zenuwen van de "service" van Blizzard op de officiële forums. Topics die gesloten worden zonder echt duidelijke reden of uitleg (niet mijn topics overigens :P), of topics die verplaatst worden zonder verder bericht of uitleg. En af en toe krijg je van GM's ingame het advies om maar op de fora te discussiëren over bepaalde issues, maar je denkt toch niet dat Blizzard ooit meepost he? 8)7 Meest recente voorbeeld dat ik ken in een post van mij: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/1302975183
Neem dit niet verkeerd op, maar het issue wat je hier opwerpt is al 6 jaar besproken. Jou post voegt daar weinig (niets) aan toe.

Afgezien van dat, heb je wel eens gezien hoe snel het US forum op primetime "verloopt" qua posts. Niet bij te houden, en daar wil je dan nog de EU posters aan toe voegen, EN "service" van Blizzard op de officiele forums behouden? Gekkenwerk lijkt me. Afgezien daar van, zijn er zo 10 andere (goede) redenen op te noemen om dit alles gescheiden te houden zoals we nu gedaan hebben.

Even wat anders; is er al wat logging (of een betrouwbare guide) op deepholm's rare mount spawn qua tijden en locaties?

Wat ik tot nu toe gevonden heb is nogal wat speculatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HawVer schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 08:47:
Kom ik in de @#$% zelfde dungeon terecht met dezelfde hitler freak. Wat gaar, hoe kan ik er voor zorgen dat ik nooit meer bij iemand in de groep terecht kom??
Als hij Hitler de hemel in staat te prijzen, gewoon een ticket openen met naam en server en de instance en servertijd waarop hij die uitspraken deed. Zijn we tenminste allemaal van hem af.

En probeerde je hem te ignoren nadat je de party had verlaten? Dat is mij ook niet gelukt. Heb wel eens iemand van een andere server ignored terwijl ik nog in de party zat, dus dat zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:36
Ik heb gister van 19.00 tot 22.30 4 miljoen XP binnen geharkt, en ben nu op een haartje na level 84. Het questen was ik toen ook wel helemaal zat. Heel Deepholm is ontdekt, en ik heb de achievement voor alle quests in die zone gehaald. Dat had nog wel wat voeten in de aarde, af en toe had ik namelijk geen quests meer… Een beetje rondvliegen op zoek naar uitroeptekens was voor mij vaak de oplossing! Questen al shadowpriest gaat inderdaad niet snel, maar het is wel 100x sneller als holy!

Ik ben voor ik stopte met spelen richting Uldum gegaan. Ziet er leuk uit, en die cutscenes zijn ook een welkome afwisseling. Ik ben daar dus van plan daar te eindigen met questen. Op level 84 wil ik veel instances doen, en dat gaat zeker lukken. Helemaal nu er weer een nieuw maatje van me online is gekomen. Een goede tank die net gister 85 is gedinged!

Ook het ZEER casual raiden lijkt er misschien aan te komen. Ondertussen zijn er zoveel oude Nederlandse vrienden terug dat we misschien over een week of twee kunnen gaan raiden…! Het meer hardcore raidende deel van de guild houden we nooit bij, maar een aantal baasjes omleggen met wat vrienden is voor mij goed genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 05:44
Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 10:24:
[...]

Als hij Hitler de hemel in staat te prijzen, gewoon een ticket openen met naam en server en de instance en servertijd waarop hij die uitspraken deed. Zijn we tenminste allemaal van hem af.

En probeerde je hem te ignoren nadat je de party had verlaten? Dat is mij ook niet gelukt. Heb wel eens iemand van een andere server ignored terwijl ik nog in de party zat, dus dat zou moeten werken.
Weet niet of ze daar veel aan zullen doen. Zolang het bij complimentjes blijft kunnen ze er denk ik niet veel aan doen hoe vervelend het ook is. Tenzij het haatdragend tegen bepaalde bevolkingsgroepen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Dennism schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 10:38:
[...]

Weet niet of ze daar veel aan zullen doen. Zolang het bij complimentjes blijft kunnen ze er denk ik niet veel aan doen hoe vervelend het ook is. Tenzij het haatdragend tegen bepaalde bevolkingsgroepen o.i.d.
Nee het was in de trend van 'hitler is zo geweldig omdat hij in zijn eentje 10 miljoen mensen heeft gedood'. Ik ben bang dat ik zijn naam ook niet meer weet of terug kan halen.
Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 10:24:
[...]

Als ik in een party zit met mensen uit een andere realm krijg ik steeds de melding player not found. Ik kan bijvoorbeeld niet ignoren maar ook niet whisperen. Hij kwam daarna met zijn main in de groep. Guildy van hem invite zijn 85 main nadat die leavde. Zelfde verhaal, kon ik ook niet ignoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
HawVer schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 10:57:
[...]

Nee het was in de trend van 'hitler is zo geweldig omdat hij in zijn eentje 10 miljoen mensen heeft gedood'. Ik ben bang dat ik zijn naam ook niet meer weet of terug kan halen.

[...]

Als ik in een party zit met mensen uit een andere realm krijg ik steeds de melding player not found. Ik kan bijvoorbeeld niet ignoren maar ook niet whisperen. Hij kwam daarna met zijn main in de groep. Guildy van hem invite zijn 85 main nadat die leavde. Zelfde verhaal, kon ik ook niet ignoren.
instance en tijd aangeven in je ticket; zou voldoende moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Negeren... klaar. Gewoon rechtsklikken, Ignore kiezen en einde oefening.

En, niet vergeten dat die oorlog al 65 jaar geleden ten einde liep, dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

[...]

Je weet dan toch als volwassen persoon dat het gewoon een troll is die niet beter weet? Gewoon negeren.

----

Zit even te kijken naar feral forum. wat een gewhine zeg van mages. " Ja, ze moeten een cd krijgen op shapeshift " want zelfs met onze 10 roots in 15 sec kunnen we hem niet vast zetten. Dat is op! "

Dat bleeds worden gesloopt kan ik me voorstellen, maar als ze met mechanics gaan kutten dan is feral weer lekker broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379368

[quote]HawVer schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 08:47:
Gisteren een gare avond gehad. Ik ben bezig met het levelen van een shaman alt op een nieuwe realm. Mijn broertje tankt en ik ben zijn dedicated healer. Zelfs zo erg dat ik een macro heb om hem te kunnen healen. Dus samen in een instance waarbij de één healer is en de andere tank is eeeecht relaxed. Dat geeft al zo een enorme luxe positie. Eerst Ragefire Chasm gedaan. Dat ging prima. Daarna Wailing Caverns. Maar bij de bosses kon ik niet bij healen. Maar we hadden iemand in de instance die hitler aan het bejubelen was en mijn broertje aan het afzeiken was. Echt gaar, hadden we hem gekickd. Staan we weer in de queue, krijgen we precies hetzelfde figuur weer! Je kunt hem niet op ignore zetten, dan krijg ik de melding player not found. Ik kon hem niet nog een keer kicken. Dus na de "dungeon completed" direct eruit. Toen ben ik maar gaan respeccen naar restoration en gingen we het direct weer proberen. Kom ik in de @#$% zelfde dungeon terecht met dezelfde hitler freak. Wat gaar, hoe kan ik er voor zorgen dat ik nooit meer bij iemand in de groep terecht kom??

[quote]

Heb zelf gemerkt dat vooral op lagere lvl's je met de random dungeon eigenlijk heel vaak dezelfde mensen tegenkomt op een specifieke dag/avond, ook uit andere servers. Beste oplossing is gewoon toon een dag parkeren (nouja, mischien niet de beste, maar wel effectief iig) en op een andere toon verder gaan. Mensen in die bracket gaan vaak zo snel dat je ze de volgende dag al niet meer tegenkomt omdat ze in een andere lvl bracket zitten qua randoms. Heb ik ook vaker gedaan als ik vaak dezelfde retard in de group had. Of gewoon lekker met z'n tweeen even questen. Ik doe zelf bij mensen met zo'n uitspraken in ieder geval altijd een ticket/report spam ding aanmaken. Mischien dat ze er iets aan doen, mischien niet, maar da's een kans die ik wel wil nemen. Heb een gruwelijke hekel aan dat soort dingen ingame, community is af en toe al slecht genoeg zonder die malloten erbij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Mjah, mijn broertje en ik proberen samen te levelen. Zijn niet zo vaak online. Dus dat soort zaken geeft wel een zuur smaakje. Zeker als ignore niet werkt en je steeds weer in dezelfde instance terecht komt. Maar ik ga sowieso een ticket aanmaken voor die player not found meldingen. Dat is wel gaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-06 15:45
[b]salubri schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 11:14
Heb zelf gemerkt dat vooral op lagere lvl's je met de random dungeon eigenlijk heel vaak dezelfde mensen tegenkomt op een specifieke dag/avond, ook uit andere servers. Beste oplossing is gewoon toon een dag parkeren (nouja, mischien niet de beste, maar wel effectief iig) en op een andere toon verder gaan. Mensen in die bracket gaan vaak zo snel dat je ze de volgende dag al niet meer tegenkomt omdat ze in een andere lvl bracket zitten qua randoms. Heb ik ook vaker gedaan als ik vaak dezelfde retard in de group had. Of gewoon lekker met z'n tweeen even questen. Ik doe zelf bij mensen met zo'n uitspraken in ieder geval altijd een ticket/report spam ding aanmaken. Mischien dat ze er iets aan doen, mischien niet, maar da's een kans die ik wel wil nemen. Heb een gruwelijke hekel aan dat soort dingen ingame, community is af en toe al slecht genoeg zonder die malloten erbij :(
Ik heb dat gehad met questen 3 dagen lang kwam ik dezelfde horde goblin tegen die het steeds leuk vond om als ik op half HP een mob aan het killen was mij af te maken (en natuurlijk nooit als ik op 100% zat, want dan rende hij of hard weg, of hij verloor)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1lamb3r schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 11:28:
[...]
Ik heb dat gehad met questen 3 dagen lang kwam ik dezelfde horde goblin tegen die het steeds leuk vond om als ik op half HP een mob aan het killen was mij af te maken (en natuurlijk nooit als ik op 100% zat, want dan rende hij of hard weg, of hij verloor)
Een shaman bij mij in de guild is van level 80 tot 85 achtervolgd door een level 85 horde DK. echt een triest figuur, over een paar dagen verspreid iederekeer als hij een tijdje aan het questen was kwam die DK weer voorbij. Hij zal wel een alliance alt hebben gehad om te kijken of hij online was en waar. Maar dan ben je wel triest.

Guildie is nu 85 en heeft inmiddels lekkere gear, zal ook wel weer de arenas in duiken. Hem kennende kan die DK nu beter uit de buurt blijven anders wordt hij teruggeganked tot hij grijze haren heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 11:36:
[...]

Een shaman bij mij in de guild is van level 80 tot 85 achtervolgd door een level 85 horde DK. echt een triest figuur, over een paar dagen verspreid iederekeer als hij een tijdje aan het questen was kwam die DK weer voorbij. Hij zal wel een alliance alt hebben gehad om te kijken of hij online was en waar. Maar dan ben je wel triest.

Guildie is nu 85 en heeft inmiddels lekkere gear, zal ook wel weer de arenas in duiken. Hem kennende kan die DK nu beter uit de buurt blijven anders wordt hij teruggeganked tot hij grijze haren heeft.
Je kan iemand daar voor reporten... Als iemand je continu ganked en/of harrassed, gewoon reporten, altje levelen, en de volgende dag moet t opgelost zijn.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-06 15:45
Anoniem: 377816 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 11:41:
[...]

Je kan iemand daar voor reporten... Als iemand je continu ganked en/of harrassed, gewoon reporten, altje levelen, en de volgende dag moet t opgelost zijn.. 8)
Voor zover ik weet doet Blizzard niets tegen ganken/corpscampen hoor? Zeker niet als het daarbij blijft en er geen verbale(chat/ingame mail) harrasement bij komt.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

[...]

als je niet geganked wil worden moet je niet op een pvpserver spelen.

(en dat zeg ik als die hard pve'r)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:16

vhal

ಠ_ಠ

En toch lijkt het best grappig om iemand eens te ganken. Maarja...PVE server he.. :+
Zelfs toen ik een PVP enabled lowbie zag kon ik het niet opbrengen om deze eens neer te maaien.
De enige keer dat ik een lowbie heb geganked was in de Gurubashi Arena om die chest te looten.

* vhal carebear

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1lamb3r schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 11:48:
Voor zover ik weet doet Blizzard niets tegen ganken/corpscampen hoor?
Nee, daar komen ze niet zondermeer voor in actie. Dat is correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

Voor zover ik weet doet Blizzard niets tegen ganken/corpscampen hoor? Zeker niet als het daarbij blijft en er geen verbale(chat/ingame mail) harrasement bij komt.
Nope idd, dit valt onder de PVP Server regels. Oftewel, volkomen legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dakreal schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 11:51:
[...]

Nope idd, dit valt onder de PVP Server regels. Oftewel, volkomen legaal.
En te vermelden fun :)
En ja dan heb ik het gewoon over 1 85 vs 1 85 en niet een level 30 neerhakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Is tegenworodig ook mijn oplossing, melden en op een alt verder gaan. Ik kan me de moeite niet meer nemen om me d'r druk over te maken, genoeg alts die ook nog omhoog moeten en da's dan een goede motivatie :9 (werkt natuurlijk wat minder als je geen alts hebt of bezig bent met snel lvln om welke reden dan ook). Ben zelf als het te lang duurt ook niet te beroerd om een lvl 1 op de andere kant aan te maken en een eventuele guildmaster aan te spreken op het gedrag van z'n guildie. Helpt vaak ook wel, meestal heb je d'r dan minder last van maar da's iets dat ik pas doe als het klieren echt dagen duurt, anders is het gewoon alt tijd.

Edit: Is natuurlijk wel een verschil tussen ganken en continue griefen. Als je op een pvp server zit kun je gewoon af en toe genekt worden, da's het risico van een pvp server.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 379368 op 28-12-2010 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
deadsy33 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 11:50:
En toch lijkt het best grappig om iemand eens te ganken. Maarja...PVE server he.. :+
Zelfs toen ik een PVP enabled lowbie zag kon ik het niet opbrengen om deze eens neer te maaien.
De enige keer dat ik een lowbie heb geganked was in de Gurubashi Arena om die chest te looten.

* HawVer carebear
Als ik iemand op een pve server zie rondlopen met pvp aan dan raus ik over hem heen. Lowbie of niet, een goede horde is een dode horde. >:) Alleen ga ik direct door en ga ik niet campen.

[ Voor 4% gewijzigd door HawVer op 28-12-2010 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
[...]

Het corpsecampen mag tot een zekere hoogte. Teveel corpsecampen wordt als storend gezien en niet geaccepteerd door Blizzard. En dan heb ik het over tientallen achter elkaar blijven corpsecampen zodat die speler helemaal gek wordt. Pas dan mag je iemand reporten hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379368 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 11:53:
[...]

Is tegenworodig ook mijn oplossing, melden en op een alt verder gaan. Ik kan me de moeite niet meer nemen om me d'r druk over te maken, genoeg alts die ook nog omhoog moeten en da's dan een goede motivatie :9 (werkt natuurlijk wat minder als je geen alts hebt of bezig bent met snel lvln om welke reden dan ook). Ben zelf als het te lang duurt ook niet te beroerd om een lvl 1 op de andere kant aan te maken en een eventuele guildmaster aan te spreken op het gedrag van z'n guildie. Helpt vaak ook wel, meestal heb je d'r dan minder last van maar da's iets dat ik pas doe als het klieren echt dagen duurt, anders is het gewoon alt tijd.

Edit: Is natuurlijk wel een verschil tussen ganken en continue griefen. Als je op een pvp server zit kun je gewoon af en toe genekt worden, da's het risico van een pvp server.
mijn main gaat altijd mee op stap :)

word geganked? > switch main > kill ganker > /spam lol clap rofl macro > log back >:)

weinig jongens die dat nog een keer proberen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 13:19
Rakkerzero schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 12:01:
[...]

Het corpsecampen mag tot een zekere hoogte. Teveel corpsecampen wordt als storend gezien en niet geaccepteerd door Blizzard. En dan heb ik het over tientallen achter elkaar blijven corpsecampen zodat die speler helemaal gek wordt. Pas dan mag je iemand reporten hiervoor.
Op zich ook niet heel gek. We kunnen natuurlijk wel allemaal zeggen dat 'dit bij een PvP realm hoort', maar Blizzard loopt het risico dat iemand zich dusdanig stoort aan gecorpsecamped worden dat hij of zij stopt met spelen. Stel je voor dat je een nieuwe speler bent, het hele verhaal omtrent PvP/PvE niet helemaal door hebt en net je eerste contested territory in loopt. Daar kom je maar gewoon niet verder omdat één of andere prick besloten heeft dat ie voldoende tijd heeft om je uren achtereen te ganken.

Genoeg mensen die zouden stoppen, de WoW dvd het raam uit zouden smijten en nooit meer terugkijken. Nu ben je deze lui wellicht liever kwijt dan rijk als community (de corpsecampers overigens ook :P), maar Blizzard verdient goed geld aan deze mensen, dus die heeft dat liever niet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozfo
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-04 13:38
Anoniem: 377816 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 12:03:
[...]

word geganked? > switch main > kill ganker > /spam lol clap rofl macro > log back >:)

Helaas zijn er ook mensen die dat ook doen omdat ze op equal level niet kunnen winnen.
Dan own ik een lvl 40 paladin op mijn level 39 en hij logged naar ze 85 xD

En ik camp um niet eens.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Anoniem: 377816 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 12:03:
[...]

redelijk triest eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twylight schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 12:52:
[...]
Vind ik niet. Revenge is like the sweetest joy next to getting ***** :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

garagaholic schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 12:27:
[...]

Op zich ook niet heel gek. We kunnen natuurlijk wel allemaal zeggen dat 'dit bij een PvP realm hoort', maar Blizzard loopt het risico dat iemand zich dusdanig stoort aan gecorpsecamped worden dat hij of zij stopt met spelen. Stel je voor dat je een nieuwe speler bent, het hele verhaal omtrent PvP/PvE niet helemaal door hebt en net je eerste contested territory in loopt. Daar kom je maar gewoon niet verder omdat één of andere prick besloten heeft dat ie voldoende tijd heeft om je uren achtereen te ganken.

Genoeg mensen die zouden stoppen, de WoW dvd het raam uit zouden smijten en nooit meer terugkijken. Nu ben je deze lui wellicht liever kwijt dan rijk als community (de corpsecampers overigens ook :P), maar Blizzard verdient goed geld aan deze mensen, dus die heeft dat liever niet ;).
Maar ja, dat is dan eigenlijk ook meteen de eeuwige discussie (ook op pvp realms), waar ligt de scheidingslijn tussen ganken/corpsecamping en het zolang volhouden ervan voordat het griefen wordt. Enige vorm van ganken hoort imho ook bij een pvp realm maar als je iemand het spelen ermee onmogenlijk maakt dan "hoort" het ook niet meer bij een pvp realm. Da's gewoon lopen zieken en heeft niets met pvp te maken.

Nu is het natuurlijk makkelijk praten voor mij omdat ik op een pve realm zit puur om het voorgaande te voorkomen (ik knal zelfs geen groene toon neer omdat ik er ook een hekel aan heb als het bij mij gebeurt, tenzij het in een pvp area/quest is ofc. Carebear syndroom enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Gister toch wel een van mijn mooiere momenten meegemaakt in Cataclysm. Random heroic met een guildy en we kwamen in Vortex Pinnacle uit, hij als healer en ik als dps. Alles ging soepeltjes totdat we bij de 2e baas kwamen.
Op zich niet zo'n hele pittige baas wanneer iedereen uit de vortexjes weet te blijven. Helaas schortte het daar nogal aan waardoor iedereen onnodig veel damage pakte en onnodig veel heals nodig had. Uiteindelijk ging de tank dan ook dood met nog 1,2 mil health over op Altairus. Na een paar seconden was ik nog samen met de healer over en nog 600k health te gaan. Met al m'n cooldowns, elemental earth totem etc etc uitendelijk de baas plat gekregen met nog 3400 health over aan mijn zijde dankzij een heerlijke lava lash crit op het eind. Een als van ouds geniet momentje. Heerlijk. Ook nog de neck aan over gehouden, dus helemaal super.
Daarna wel lekker 1 1/2 uur lopen wipen op Ozruk heroic.... Ter compensatie zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Blizzard moet het gewoon zo maken dat i.p.v. geen honor points, je mensen die meer dan 10 levels lager dan jij zijn gewoon niet aan kan raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Twylight schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:23:
Blizzard moet het gewoon zo maken dat i.p.v. geen honor points, je mensen die meer dan 10 levels lager dan jij zijn gewoon niet aan kan raken.
PVE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Twylight schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:23:
Wat is daar nou leuk aan ?, dan betekend het dus ik op me Level 70 twink geen level 80+ mensen meer in mekaar kan meppen.

En ja dat gebeurt regelmatig, behalve de wat meer skilled people ofc haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345994

theHoff schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:16:
Daarna wel lekker 1 1/2 uur lopen wipen op Ozruk heroic.... Ter compensatie zeg maar.
Heh ik ken het, eerste keer Stonecore HC ook echt vaak gewiped. Moet alleen wel zeggen dat als je tank (ik tank zelf dan) dat gevecht snapt hij echt super simpel is. Alleen de tank moet wel blijven opletten en geen foutjes maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Mektheb schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:43:
[...]

Wat is daar nou leuk aan ?, dan betekend het dus ik op me Level 70 twink geen level 80+ mensen meer in mekaar kan meppen.

En ja dat gebeurt regelmatig, behalve de wat meer skilled people ofc haha
Dit lijkt me nogal sterk, aangezien zelfs een level 80 in groentjes korte metten maakt met elke level 70 epic gear. zelfde met 80-85 en 60-70.

Als je al iemand kapot krijgt dat betekend dat hij ofwel niets dood of echt een totale retard is....

in ieder geval, ik ben ook weer terug :-) level 85 en m'n eerste raids weer gedaan. ben van silvermoon weer terug naar lightbringer verhuist om beetje low level te raiden.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twylight schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 12:52:
[...]
triest dat het soms nodig is...
het is either dat of n guildie of vriend roepen om te helpen.

al moet k zeggen dat met cata weinig problemen heb gehad tot nu toe qua ganking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
DrFlash schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:50:
[...]

Dit lijkt me nogal sterk, aangezien zelfs een level 80 in groentjes korte metten maakt met elke level 70 epic gear. zelfde met 80-85 en 60-70.

Als je al iemand kapot krijgt dat betekend dat hij ofwel niets dood of echt een totale retard is....

in ieder geval, ik ben ook weer terug :-) level 85 en m'n eerste raids weer gedaan. ben van silvermoon weer terug naar lightbringer verhuist om beetje low level te raiden.
Nou dat valt dus best mee.
Een Twink op Level 70 heeft dus ook iets van 16k leven.
Heeft ook iets van 3k attack power.
Maar ja ik snap wel wat je bedoeld bedoel mijn mage zou ze ook wegknallen :P.

En ik ben het wel met je eens dat het niet makkelijk is maar er zijn een hoop r-tards in dit spel met name 50 %ofzo voor "mijn gevoel" en ik ben der ook 1 hoor :D ( in iedergeval op mijn server )
Gistere weer een warrior met intellect zodat die hc kon qué.

[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 28-12-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-03 08:50
Mektheb schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 11:53:
[...]

En te vermelden fun :)
En ja dan heb ik het gewoon over 1 85 vs 1 85 en niet een level 30 neerhakken.
Inderdaad, een beetje rellen en gallen is de charme van een PvP realm. Lagere lvls blijf ik wel af, wat is er nou leuk aan het icelancen van een lvl 30. :P Wel duik ik soms op en spring wat om ze heen om vervolgens weer te vertrekken.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:00
Anoniem: 377816 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:52:
al moet k zeggen dat met cata weinig problemen heb gehad tot nu toe qua ganking :)
Ik heb eigenlijk alleen nog maar 'helden' gezien... Sta je een kwartier op hetzelfde stuk te questen zonder elkaar aan te vallen, heb je een keer net 3 mobjes teveel op je, sta je op 30% health en ja hoor, meneer ziet zijn kans schoon.. Om vervolgens weg te vliegen zodat ik hem niet kan (proberen) terug (te) pakken |:( Als je zo om honor verlegen zit ga dan BGs doen of zo, dat gaat een stuk sneller.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Paul Nieuwkamp schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 14:21:
[...]
Ik heb eigenlijk alleen nog maar 'helden' gezien... Sta je een kwartier op hetzelfde stuk te questen zonder elkaar aan te vallen, heb je een keer net 3 mobjes teveel op je, sta je op 30% health en ja hoor, meneer ziet zijn kans schoon.. Om vervolgens weg te vliegen zodat ik hem niet kan (proberen) terug (te) pakken |:( Als je zo om honor verlegen zit ga dan BGs doen of zo, dat gaat een stuk sneller.
Ach oplossing nummero 1

Maakt een horde char aan voegd hem toe, je kan altijd zien in welke zone die is.
en zoekt hem willekeurig een keer op :).

./target macro en olee
Gevonden gekilled en weer gedelete van me list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:55:
[...]

Nou dat valt dus best mee.
Een Twink op Level 70 heeft dus ook iets van 16k leven.
Heeft ook iets van 3k attack power.
Maar ja ik snap wel wat je bedoeld bedoel mijn mage zou ze ook wegknallen :P.

En ik ben het wel met je eens dat het niet makkelijk is maar er zijn een hoop r-tards in dit spel met name 50 %ofzo voor "mijn gevoel" en ik ben der ook 1 hoor :D ( in iedergeval op mijn server )
Daarnaast in BG's ben jij vet overcapped voor je leven qua stats, en die lvl 80 moet het doen met kutgear (levelwise gezien) daarom doe je alsnog gewoon meer damage dan die lvl 80.

Zo simpel is het :) Tenzij die lvl 80 twinked, dan ben je wel weer de sjaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:55:
[...]

Tja, da's weer een prachtig voorbeeld van hoe goede ideeen van blizzard weer voor nieuwe problemen zorgen. Heb je niet de benodigde ilvl om hc's te runnen dan doe je toch andere gear aan al is het niet voor je class zodat je toch in de hc's komt op ilvl. Zal altijd wel zo blijven denk ik, dat is ook de rede n at ik hc's alleen met guildies run, bij normals kan me dat niet zo heel erg boeien, die doe ik voor de lol daar intereseert het me ook niet echt veel als we 4 keer whipen, als ik me maar amuseer... :9 Heb het opgegegven om me al te druk te maken om die gekke mensen, heeft toch geen nut en is slecht voor m'n bloeddruk... ;) Maar ja, wij gaan ook gewoon de normals en hc's in zonder de tactics te kennen veel leuker en meer uitdaging om ze zelf te ontdekken en leren imo. Maakt het leuker en interessanter dan de 10 min hc runs bij wotlk.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.