![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 53% gewijzigd door _Peter2_ op 17-12-2010 12:00 ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 35% gewijzigd door Nibbz op 17-12-2010 12:09 ]
13:37
Filmpje aan op je andere scherm en gewoon lekker doorrammen :-).SinergyX schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:59:
Ik was met mijn warrior die onderwater plek gaan doen, maar de questseries zijn zo lineair, ik zie mezelf dit echt geen 2x of meer gaan doen op mijn andere characters, wat een saaie bedoeling is dat zeg. Zijn er nu ook zones met veel meer variatie, of is alles zo enorm lineair?
Volgens mij kun je dit allemaal met JP's ook krijgen bij de Heirloom vendor.ye-roon schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:57:
Of gewoon toch maar de goblin hunter pakken en die gaan levelen. Maar daar ga ik eerst nog de argent tourney dailies doen (als dat nog kan) want ik wil nog wel een nieuw wapen, en het moet op 2 chars, want uhm, ik wil die boog en dal rend. Ik heb al wel de gun dus bow kan even wachten, maar ik wil die bow toch wel hebben ^^ En dan samen met Sleepy the bear new azhara verkennen.
ja maar 3500 justice points for een boog vs 95 champion seals... Ik heb die justice points nog nodig voor m'n eigen gear en ik heb nog 67 CS op me mage en 40 op me druid, me druid is feral en level 85 en moet dus makkelijk het max van 17 seals per dag kunnen halen wat uit komt op 51 in 3 dagen. Dat is sneller en "goedkoper" dan 3500 justice pointsGohan-san schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:04:
[...]
Volgens mij kun je dit allemaal met JP's ook krijgen bij de Heirloom vendor.
Gruwelijk gejatte Icoon!
Weet het niet meer precies, maar volgens mij moet je eerst een paar dagen een paar daillies doen, waardoor je op minder dan 17 per dag uitkomt? die dingen kwamen in ieder geval mijn strot uit! na 2 characters de Crusader title gegeven te hebbenye-roon schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:22:
[...]
ja maar 3500 justice points for een boog vs 95 champion seals... Ik heb die justice points nog nodig voor m'n eigen gear en ik heb nog 67 CS op me mage en 40 op me druid, me druid is feral en level 85 en moet dus makkelijk het max van 17 seals per dag kunnen halen wat uit komt op 51 in 3 dagen. Dat is sneller en "goedkoper" dan 3500 justice points
http://hawvie.deviantart.com/
I'll do what I can, but expect very little.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
jah, hierHawVer schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:47:
Zijn er al ervaringen met heroic leap van de warrior?
Heb je je die Old Spice referentie ook gezien?4bit schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:48:
SPOILER ALARM,
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ach ik ben al ambasador, en heb al die quests al gedaan daar en solo heroic moet wel lukken toch?Gohan-san schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:24:
[...]
Weet het niet meer precies, maar volgens mij moet je eerst een paar dagen een paar daillies doen, waardoor je op minder dan 17 per dag uitkomt? die dingen kwamen in ieder geval mijn strot uit! na 2 characters de Crusader title gegeven te hebben
Die squire met pony is dan wel weer nice op mijn tankjammer van de 4 uur cooldown .
Die Quest is echt geweldig, in mijn guild ben ik een paladin raidleader, en heb ik de celestial steed, en nou ja het klinkt een beetje fout om te zeggen, maar de practical joke binnen onze guild is dat ik Awesome ben, althans dat claim ik4bit schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:48:
Gisteren mijn undead priest verder gelevelled, eindelijk het ganse gedeelte tegen de Worgen gedaan. Een quest chain waar ik zeer van genoten heb. Was level 21 ongeveer toen het gedaan was, en nu verder naar Hillsbrad Foothills waar ik de quest "Welcome to the Machine" heb gedaan.
Met die quest toch zeer goed gelachen.
volledig gemist, zie het nu op wowwiki.SinergyX schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:04:
[...]
Heb je je die Old Spice referentie ook gezien?
(ipv 'im on a horse' zegt hij iets van 'my horse is from stars').
[ Voor 11% gewijzigd door 4bit op 17-12-2010 13:24 ]
I'll do what I can, but expect very little.
Ik heb helaas die quest iets te snel gedaan, zat TV te kijken.4bit schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:19:
volledig gemist, zie het nu op wowwiki.
Klopt maar wel 1 die weet wat hij doet! speel immers al since vanilla toen de horde nog geen paladins had enzo!4bit schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:19:
[...]
"Look at me, peasant. Heirlooms cover my body from head to toe, gifted to me by the greatest heroes Azeroth has ever known.
Now look at yourself.
Quickly, look back at me.
Yes, this horse IS made of STARS.
What pointless series of tasks befitting a mentally deficient orc have you prepared for me?"
Het ligt er dik op, maar ik was waarschijnlijk de tranen van geluk aan het afvegen op dat moment.
@ Gohan-san, het is ook zo stereotiep, met een portie overdrijving erbij. Er zijn mensen die je vrij duidelijk in 1 van die 3 kunt onderverdelen, en jij bent een Johnny Awesome
Anoniem: 341080
Plus dat degene van wie je de quest krijgt zijn quest begint met het eerste couplet van 'Have a cigar' van Pink Floyd4bit schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:19:
[...]
"Look at me, peasant. Heirlooms cover my body from head to toe, gifted to me by the greatest heroes Azeroth has ever known.
Now look at yourself.
Quickly, look back at me.
Yes, this horse IS made of STARS.
What pointless series of tasks befitting a mentally deficient orc have you prepared for me?"
Het ligt er dik op, maar ik was waarschijnlijk de tranen van geluk aan het afvegen op dat moment.
Die van mij wel, haar resto druid is nu 84tommy2005 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:23:
Mijn vriendin vindt de nieuwe uitbreiding ook helemaal geweldig, not
[ Voor 9% gewijzigd door JBplap op 17-12-2010 14:28 ]
Ik heb zelf ook een beetje dat idee, alleen kan Arena me helemaal gestolen worden vindt er niks aan.JBplap schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:24:
Ik sinds gister lekker aan het PvP'en geslagen
Zo veel lol gehad, ga me daar maar op richten.
Weet toch dat ik raiden snel weer saai ga vinden, first kill, first HC kill, achie kill die 3 vind ik leuk,
week in week uit farmen kan me echt gestolen worden. Gear boeit me geen drol.
PvP daarentegen is steeds anders
Assas rogue ga ik wordenthuis wil ik ook respec van PvE naar PvP doen, iemand goede spec daarvoor? want PvE spec vinden is eitje (EJ) maar PvP lastiger.
Gisteren eerste arena games gedaan met een DK. (Ook PvE spec, weet zo neit eens wat (blood lol?))
Is nou voor PvP ook de spell hit cap 5%? En dus mijn poisons 5% hit maar? if yes, need to lose hit
2 games gewonnen, van caster teams (mage/spriest)
Nu nog een echt PvP guild
Die DK was ook geinteresseerd in PvP, maar ook relatief onervaren, dus lekker samen leren zag gister al vooruitgang![]()
Lekker stoeien in 2v2 bracket, dual DPS.
Battletag Vakasha#2284
Anoniem: 384630
hit rate + stamiaDembar schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:50:
Weet iemand hier wat de stat volgorde is waar je je op moet richten voor Bear druids in het begin?
Anoniem: 345994
Haha gewoon zorgen dat ze ook gaat spelen. Die van mij is net zo verslaafd. Ik was guild first 85, zij de 5e ofzo (vrijdag middag na release was 85). Nu zit ze op haar gemak een goblin mage te lvlen en vermaakt zich prima.tommy2005 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:23:
Ik ben weer hopeloos verslaafd. Mijn vriendin vindt de nieuwe uitbreiding ook helemaal geweldig, not
Mijn vriendin is gestopt en nu wilt ze dat ik er ook mee kapAnoniem: 345994 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:56:
[...]
Haha gewoon zorgen dat ze ook gaat spelen. Die van mij is net zo verslaafd. Ik was guild first 85, zij de 5e ofzo (vrijdag middag na release was 85). Nu zit ze op haar gemak een goblin mage te lvlen en vermaakt zich prima.
Daaaaar gaaaat zeeeeeeeepatrickos85 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:04:
[...]
Mijn vriendin is gestopt en nu wilt ze dat ik er ook mee kap
Is ze wel de ware voor je?patrickos85 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:04:
[...]
Mijn vriendin is gestopt en nu wilt ze dat ik er ook mee kap
Shit, je was me voor
[ Voor 30% gewijzigd door detheavn op 17-12-2010 15:08 . Reden: Mektheb ]
Haha, had je in vanilla moeten spelen dan was je de weken lang aant grinden om 1 epic achtig iets te kunnen maken.HawVer schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:14:
Lopen jullie er ook tegen aan dat alles zoveel tijd kost? Pfff, wat een drama, Als je vanuit thuis nog een uurtje wilt wowen dan bereik je eigenlijk niets. Zit je net lekker in een questline kun je weer uitloggen. Nav bovenstaande, de eeuwige discussie, dat het gamen teveel tijd kost waar mijn vrouw dan weer niet zo happy mee is .Tegen de tijd dat je wat bereikt hebt is de volgende uitbreiding er al. Dat zou voor mij de belangrijkste reden zijn om er mee te kappen.
Daar is WoW dus ook voor geoptimaliseerd,HawVer schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:14:
Lopen jullie er ook tegen aan dat alles zoveel tijd kost?
En die doet het dus niet alleen want anderen helpen hem ermeeJBplap schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:19:
[...]
Daar is WoW dus ook voor geoptimaliseerd,
dat je maar bezig kunt blijven zonder het spel ooit uit te spelen.
Behalve die ene gast dan die ALLE achievements had gehaald.
dacht aan iets uit gebreider antwoord alles wat ik google wordt geblokt door de filter op mijn werk.
Battletag Vakasha#2284
Gegroet!
Als ze echt de ware is, dan respecteerd ze dat je het speelt.detheavn schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:07:
[...]
Is ze wel de ware voor je?
[...]
Shit, je was me voor
/brofist
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
1
2
| #showtooltip /castsequence reset=6 Swipe(Bear Form), Thrash |
"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."
dankje. kan het niet bekijken op mijn werk maar zal het straks even een lichtje op werpen.bras schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:04:
@Dembar
Blog over beartanks: http://manaflask.com/Aryu/blog/5267/
Hierin wordt verteld dat hit/exp cap niet de primaire stats zijn om voor te gaan, eerder stamina, agility en reforgen naar dodge.
En de EJ bear thread, al zit daar eerst meer de focus op pre-raid gearsets:
http://elitistjerks.com/f...l_bear_cataclysm_release/
En een erg fijna AOE tank macro:
code:
1 2 #showtooltip /castsequence reset=6 Swipe(Bear Form), Thrash
Battletag Vakasha#2284
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Anoniem: 345994
De exacte volgorde voor alliance since cataclysm weet ik niet meer, maar het is nooit zo dat je moet lvlen in dungeons om verder te kunnen. Er zijn altijd zones voor je lvl te vinden.Tijn96 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 17:43:
ik ben weer begonnen sinds 2 jaar met WoW. nu heb ik een lvl 24 warrior dwarve. volgens mij heb ik wedlands uitgespeeld. iiig geen quests meer te zien, waar moet ik nu heen? of moet ik eerst zien te lvl'en dmv dungeons?
overigens moet ik wel zeggen dat het nieuwe systeem van quests veel beter in elkaar zit. nu heb je echt op een plek een aantal quests en wordt daarna doorverwezen naar een dorp of een karavaan.
maar goed mijn vraag is dus waar ik nu heen moet? alvast bedankt
Zoals de heroics en raids momenteel in elkaar zitten zijn de volgende dingen geen probleem:Dembar schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:41:
[...]
dacht aan iets uit gebreider antwoord alles wat ik google wordt geblokt door de filter op mijn werk.
zoiets van
stam
agil
dodge
crit
mastery
vanaf af 150k health en 40% crit bv
stam
agil
mastery
crit
dodge
hot to cap + 26 expertise denk ik natuurlijk
|| Vierkant voor Wiskunde ||
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Kijk even in de OP. Daar staat een zgn level flow map.Tijn96 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 17:43:
ik ben weer begonnen sinds 2 jaar met WoW. nu heb ik een lvl 24 warrior dwarve. volgens mij heb ik wedlands uitgespeeld. iiig geen quests meer te zien, waar moet ik nu heen? of moet ik eerst zien te lvl'en dmv dungeons?
overigens moet ik wel zeggen dat het nieuwe systeem van quests veel beter in elkaar zit. nu heb je echt op een plek een aantal quests en wordt daarna doorverwezen naar een dorp of een karavaan.
Anoniem: 6441
Niks op het Hero bord in Iron Forge? Zit bij de AH, dacht dat die er juist waren om te zorgen dat je altijd een quest kon krijgen naar een quest lineTijn96 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 17:43:
ja heb ik gevonde alleen kon er volgens mij niet komen of ik heb iets over het hoofd gezien (zal het laatste wel zijn). maar ben nu druk met instances doen en daar quests en m'n gear upgraden ben nu al bijna full blue (van wat ik aan heb dan) dus gaat best lkkrAnoniem: 6441 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 22:06:
[...]
Niks op het Hero bord in Iron Forge? Zit bij de AH, dacht dat die er juist waren om te zorgen dat je altijd een quest kon krijgen naar een quest line
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Gruwelijk gejatte Icoon!
Anoniem: 313723
[ Voor 10% gewijzigd door Conscience NL op 18-12-2010 13:28 ]
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Mana management is geen issue. Healing is niet leuk meer, da's een issue voor veel mensen.Anoniem: 313723 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 11:12:
Ik hoor dat er een hoop QQ is van mensen over het feit dat er weer aan mana-, aggro- en tankmanagement gedaan moet worden? Waarschijnlijk mensen die eind TBC zijn gaan spelen?
https://niels.nu
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
[ Voor 18% gewijzigd door Caller op 18-12-2010 14:07 ]
DoneCaller schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:48:
Nog iemand die mij een scroll of resurrection wil sturen?
Mijn email is (caller082 gmail com)
toch maar eens beginnen aan cataclysm.
There is no sadder sight than a young pessimist.
Extreem versimpeld. HoTs (waarom m.i. druids leuk zijn) zijn niet efficient meer (alleen lifebloom). En iedereen blijft gewoon nog steeds "in the fire" staan en healers moeten dan maar outhealen. Het healen van random dungeons is dood voor me, maar ook guild groups vind ik niet echt leuk meer. Moeilijk uit te leggen waarom, maar het is echt dom spammen nu en maar hopen dat je mana niet opraakt.Crevatsch schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:34:
waarom is healen niet meer leuk dan?
Anoniem: 63072
Dat is wel heel kort door de bocht. Je hebt gelijk dat de mana kosten van Regrowth en Rejuv erg hoog zijn. Ze moesten iets doen om te voorkopmen dat een druid nr1 op de healing kon zijn door alleen maar de hele raid van rejuvs te voorzien. (Dat was nog niet eens maximum healing, maar wel dodelijk saai en simpel en hoog op de healing done).Hydra schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 14:08:
[...]
Extreem versimpeld. HoTs (waarom m.i. druids leuk zijn) zijn niet efficient meer (alleen lifebloom). En iedereen blijft gewoon nog steeds "in the fire" staan en healers moeten dan maar outhealen. Het healen van random dungeons is dood voor me, maar ook guild groups vind ik niet echt leuk meer. Moeilijk uit te leggen waarom, maar het is echt dom spammen nu en maar hopen dat je mana niet opraakt.
ah, wat stom! ik vond het net zo leuk met mijn druid! nouja.... misschien is het gewoon even wennenHydra schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 14:08:
[...]
Extreem versimpeld. HoTs (waarom m.i. druids leuk zijn) zijn niet efficient meer (alleen lifebloom). En iedereen blijft gewoon nog steeds "in the fire" staan en healers moeten dan maar outhealen. Het healen van random dungeons is dood voor me, maar ook guild groups vind ik niet echt leuk meer. Moeilijk uit te leggen waarom, maar het is echt dom spammen nu en maar hopen dat je mana niet opraakt.
is er ergens een guide te vinden waarin dit allemaal staat?Anoniem: 63072 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 14:28:
[...]
Dat is wel heel kort door de bocht. Je hebt gelijk dat de mana kosten van Regrowth en Rejuv erg hoog zijn. Ze moesten iets doen om te voorkopmen dat een druid nr1 op de healing kon zijn door alleen maar de hele raid van rejuvs te voorzien. (Dat was nog niet eens maximum healing, maar wel dodelijk saai en simpel en hoog op de healing done).
Rejuv is nu voor targets die low health zijn en je wil swiftmenden. Regrowth is je snelle emergency heal en voor treeform. WG is nog steeds een efficiente AoE heal, maar met een cooldown. Dus met alleen WG red je het niet meer. Daarvoor gebruik je nu ook swiftmend en/of treeform met eerst een rondje Regrowths en dan een rondje lifeblooms.
Nourish is je basis heal geworden op de tank om LB te laten lopen en HT is ook een bruikbare spell als de tank of een dps even wat meer damage heeft gekregen. Door de grotere healthpools is NS+HT niet meer de oplossing om een speler van low health naar ful heralth te krijgen. Het is een combi om de speler snel uit de gevaren zone te krijgen. Waarna je de tijd hebt om er nog een gewone HT bij te doen of in raids om andere healers de tijd te geven voor hun grote heals.
Met andere woorden, druids heeft nog steeds de beste en meeste hots, maar healen draait daar niet meer om. Het is veel afwisselender geworden met als belangrijkste oorzaak de verhoogde mana cost van twee van de HoTs. Ik vind het zelf een schitterende optie van blizzard.
ja wat dus eigenlijk betekend dat hun eigenlijk te rtarded zijnjanwer schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 15:05:
Damn wat zijn die HC pugs een drama. Het wordt wel wat beter, maar nog steeds de helft leaved na 1 wipe.
Iedereen is ineens "elite" tegenwoordig.
Ja, en als je heel je 'leven' een HoT healer hebt gespeeld, speel je nu opeens een priest. Ik heb in vanilla een priest gespeeld. Als ik cast-time heals als 'main' had willen hebben, had ik nu wel m'n priest gespeeld.Anoniem: 63072 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 14:28:
Met andere woorden, druids heeft nog steeds de beste en meeste hots, maar healen draait daar niet meer om.
Ga gewoon healen. Je leert snel genoeg wat werkt en wat niet. Nourish gebruik je in no time niet meer.Crevatsch schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 14:51:
is er ergens een guide te vinden waarin dit allemaal staat?
[ Voor 9% gewijzigd door Hydra op 18-12-2010 15:33 ]
Als je een beetje geared is dat zo weer voorbij. Als je in een mix van greens/blues een HC healed, dan heb je idd nog mana issues, maar dat is voorbij zodra je item level 346 passeert.Hydra schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 15:32:
Ik vind voor het eerst sinds Feb 2005 healen in groups niet leuk meer. Dat heeft niks met de moeilijkheidsgraad te maken (het is alleen maar versimpeld), maar gewoon het binaire wel of geen mana. Je basisspells kosten gewoon 1/16e van je manabar.
Aggro- en tank management qq'ing zijn gewoon complete noobs. 50k+ threat per hit daarmee deal je ongeveer 5 keer zoveel threat uit als de geimiddelde dps. Zelfs als je niet marked welk de dps moet killen verlies je nog bijna geen aggro. En tegen het einde van hc boss fights ziet de threat chart er vaak iets uit als:Anoniem: 313723 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 11:12:
Ik hoor dat er een hoop QQ is van mensen over het feit dat er weer aan mana-, aggro- en tankmanagement gedaan moet worden? Waarschijnlijk mensen die eind TBC zijn gaan spelen?
Dan overgear je de instance, nogal wiedes.Darkangle schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 16:04:
Als je een beetje geared is dat zo weer voorbij. Als je in een mix van greens/blues een HC healed, dan heb je idd nog mana issues, maar dat is voorbij zodra je item level 346 passeert.
Anoniem: 379651
Kom op! Da's lachen toch!...RichardvdD schreef op zondag 19 december 2010 @ 00:55:
Nou, Cataclysm ging goed, leuke heroics met de guild, goede raids, en alleen maar goede ervaring. Dus ik dacht, laat ik eens mijn shaman alt erbij pakken om een paar random dungeons te doen.
[...]
goeie vraag, zou ik ook wel willen wetenConscience NL schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:09:
Is er een manier om een macro te maken die je laat zeggen dat je een spell hebt geïnterrupt?
Bijv. Een mob cast "dark disease", en ik interrupt die. Is er een manier mogelijk waardoor je een macro maakt die zegt:
/cast Mind Freeze
/s Interrupted Dark Disease!
Dus op de plaats van Dark Disease, de naam van de spell?
Precies hetzelfde hier. 6 toffe jaren meegemaakt, maar nu echt alle interesse compleet verloren. Heb nog ff een poging gewaagd met Cata, maar nee het gaat 'm gewoon niet worden.Kaap schreef op zondag 19 december 2010 @ 10:29:
Nou, was in Juli al gestopt met WoW, 7 december wel de expansion gekocht. Ben nu paar dagen 85 en...alle interesse is weer weg.
Enerzijds jammer van het geld, anderzijds is het wel beter. Ik ben dus blijkbaar eindelijk na precies 6 jaar afgekickt van dit spel. Laten we wel stellen, ik ben gewoon echt zwaar verslaafd geweest aan dit spelletje. Laatste jaar wellicht minder dan anders maar toch...
Heel veel plezier verder met dit spel
Tesla M3LR '21
Dungeons doen mensen via de LFD nu, je hoeft dus niet meer naar de dungeon te lopen. Er worden nu meer dungeons gedaan dan een paar jaar terug op dat level.Garma schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 23:10:
hola,
2 jaar geleden voor het laatst gespeeld maar nu toch maar weer een trial accountje; en aan het overwegen er weer eens in te stappen. ik heb nu 2 chars, 1 in de standaard trial realm (new players) en een in een realm die medium vol zit, allebei lvl 20 nu.
Ik zit te dubben welke char ik verder mee zal gaan, iemand tips? Ik wil voorlopig nog eigenlijk niet aan de uitbreidingen maar eerst weer eens op het gemakje de oude wow doorlopen; maar zijn er nog wel voldoende spelers om dat te proberen? Het viel me op in de 2e realm waar ik zit dat er nauwelijks low-level dungeons gedaan worden - Deadmines bijvoorbeeld, daar herinner ik me van dat voor de deur het altijd een heksen ketel was met mensen die groups aan het zoeken waren maar nu is het uitgestorven. Is het zo dat tegenwoordig vrijwel iedereen in de 70+ dungeons en raids enzo zit? Sowieso was ik tot lvl 20 vooral aan het solo-en, met uitzondering van af en toe een verdwaalde worgen
ik wil gewoon een beetje op het gemakje lvlen en dungeons doen.
Als iemand nog een realm en/of guild kan aanbevelen...?
[ Voor 20% gewijzigd door B-BRAIN op 19-12-2010 10:52 ]
bedankt voor de tip... ga ik even proberenHydra schreef op zondag 19 december 2010 @ 10:46:
[...]
Dungeons doen mensen via de LFD nu, je hoeft dus niet meer naar de dungeon te lopen. Er worden nu meer dungeons gedaan dan een paar jaar terug op dat level.
Niet met een macro, maar http://wow.curse.com/down.../details/interrupted.aspxConscience NL schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:09:
Is er een manier om een macro te maken die je laat zeggen dat je een spell hebt geïnterrupt?
Bijv. Een mob cast "dark disease", en ik interrupt die. Is er een manier mogelijk waardoor je een macro maakt die zegt:
/cast Mind Freeze
/s Interrupted Dark Disease!
Dus op de plaats van Dark Disease, de naam van de spell?
Dat dacht ik eerst ook. een new player gemarkeerde realm.Garma schreef op zondag 19 december 2010 @ 10:58:
[...]
En is het handiger zo'n new-player realm te joinen? of anders een medium of full realm?
Anoniem: 33272
Niet alle interupts tellen als interupt, dus als je dingen gebruikt die het monitoren (zoals recount) dan klopt het niet. Ik weet in ieder geval dat Skull bash (cat en bear) niet worden geregistreerd als een interupt. Ben al 2x uit een random gekicked omdat ik niet zou interupten (yay blizzard !).psychodude schreef op zondag 19 december 2010 @ 13:52:
[...]
Niet met een macro, maar http://wow.curse.com/down.../details/interrupted.aspx
Er zullen vast ook wat andere addons zijn welk hetzelfde doen.
Moet zeggen dat in heroics het niveau tussen bosses wel heel erg veel verschilt. In VP kun je alle bosses downen met slechts een tank en healer als je je even verveelt. Terwijl bijv in SFK de 3e boss bijna onmogelijk is en veelal maar geskipped wordt omdat DPS hun output niet hoog genoeg kan krijgen en interrupts niet goed getimed kunnen worden.
Zeker met pugs is het een ramp lol, guild runs zijn wel chill maar bij veel pugs ben ik als tank vaak top DPS en interrupt en dan is zo'n DPS race dus een afgelopen zaak.
LFG-ing for XP! Als je het echt niet ziet zitten, waarom niet gewoon blijven LFG/5-mannen tot (en met) max level?maxietheboss schreef op zondag 19 december 2010 @ 17:20:
Hoe kom ik er het snelst doorheen zonder dat ik er extreem somber van word
En van puggen word je niet somber?Anoniem: 379651 schreef op zondag 19 december 2010 @ 17:28:
[...]
LFG-ing for XP! Als je het echt niet ziet zitten, waarom niet gewoon blijven LFG/5-mannen tot (en met) max level?
De een wel, de ander niet. Sowieso, het hoeft niet perse met PuG-ing.
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Mjah, je kan geluk hebben of enorm veel pech als het om pugs gaat tegenwoordig. Bijvoorbeeld Vortex Pinaccle 2de boss is gewoon 1 grote faal bende 9 van de 10 keer, of de 'squid' boss in Throne of Tides, om over Stonecore nog maar te zwijgen. En ik moet zeggen dat ik ook weleens zoiets heb van 'niet weer he...' zeker als tanks/healers of dps na 2 wipes vragen 'this is my 1st time here, what to do?'Sommige verwachten nogsteeds faceroll instances/bosses.janwer schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 15:05:
Damn wat zijn die HC pugs een drama. Het wordt wel wat beter, maar nog steeds de helft leaved na 1 wipe.
Iedereen is ineens "elite" tegenwoordig.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
heb er ook 2,5 uur in gezeten gister.. geloof wel 25man uiteindelijk in de party gehad (vanaf boss 1 tot 4)..HawVer schreef op zondag 19 december 2010 @ 01:15:
Haha! Leuk avondje gehad? Ik heb de hele avond geprobeerd om stonecore met een pug af te maken. Helaas niet gelukt. Volgende keer beter.
hmm op wat voor settings speel je wow dan? Speel zelf op Ultra, met 8x anisotropic filtering en 4x AA, maar tziet er hier toch wel net iets strakker uitFurfoot schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:36:
Wat nieuwe screenshots van het levelen in cata.
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq