@ OP verhaal
tja met de frostmage ben ik het wel eens maar niet eens zozeer om zijn damage maar om die verekte CC kunsten haha ze hebben die truuken doos vd frostmage die al aardig vol zat met CC nog net even wat voller gestopt.. haha maar 9 vd 10 keer merk je dat alleen op als je echt een goede tegenover je hebt staan
warriors vind ik opzich wel meevallen alhoewel ik wel wat ernstig pitigge fights gehad heb met prot warriors en hun shield wall
Feral druids hoeven van mij voorlopig nog niet generfed te worden die waren al zo lang de underdog das gewoon niet normaal en je begint ook steeds meer Boomkins te zien,zag mijn broertje gisteren op zn Boom offspec (normaal issie healer) en hij deed best gafe dmg en wat Cyclone's op de healer enzo,zag dr gaaf uit.
ik speel op het moment voornamelijk Prot in pvp als paladin en dat bevalt me goed,als er flag capping bg's oppoppen in de RatedBG ga ik lekker voor FC spelen en met flag cap-verdedigen probeer ik de hordies zo lang mogelijk bezig te houden bij een victory point samen met mijn personal healer zodat de rest van het team het elders wat makkelijker heeft op dat moment..
ondertussen ook al druk gear aan het sparen voor een holy offspec wat nu nog retri is maar aangezien ik retri pvp gear gebruik als prot tank ben ik daar ook al voor gegeared.
vanmorgen nog eventjes op wowhead zitten kijken voor wat upgrades (wapens) en ben ik in retri spec de Deadmines ingeweest,heb gelijk even aan het begin verteld dat ik pvp gear aanhad en waarom ik gejoined was en dat was geen probleem,de tank was zelfs blij en zei : pvpers know howz to CC...
maar mocht wel lekker de nieuwe versie vd Cruel barb meenemen voor mn prot-pvp (mainspec) en kreeg later ook nog die 2handed mace! voor mn retri offspec

Vivi is blij en valt de pve mensen voorlopig niet meer lastig haha helaas geen Chaos orb weten te bemachtigen daar heb ik op Pass gedrukt omdat eigelijk niemand een leuke drop had en ik er 2 die ging uiteindelijk naar de druud healer die helemaal blij was nadat ie een beetje verdrietig was geworden doordat weer die 2hand mace dropte en niet zijn staff