Gegroet!
Dan gebruik je die macro toch niet? ik heb nu niet echt een macro nodig voor mijn pet attack hoorDecennia schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 14:26:
Ik vind macro's maar raar, ik heb de Uber Pet Macro (Revive,Call & attack in 1) maar het werkt niet lekker =S
1
2
3
4
| /cast [mounted] Dismount /cast Hunter's Mark /petattack /cast Auto Shot |
Scheelt 2 of 3 knopjes...
Ik heb mijn pet tegenwoordig zelden Defensive. Met Agressive valt hij sowieso alles en niets aan (en meestal het verkeerde... Krijg je als advies je pet op Agressive te zetten als een Alliance Rogue vlak voor je neus Vanished, gaat ie op een random mobje ergens 100km verderop af...) dus dat wil je sowieso niet, en ik heb in instances net iets te vaak gehad dat hij op Defensive besluit mijn Wyvern-target aan gaat vallen. Geen idee of dat laatste ondertussen gefixed is, maar ik gok het niet meer
Enige nadeeltje aan die macro is dat petje regelmatig als ik nog mounted was naast me blijft hangen en dus niet op de petattack reageert. Auto Shot gaat dan wel aan
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Anoniem: 379368
Dat ookDakreal schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 14:23:
[...]
Daarnaast in BG's ben jij vet overcapped voor je leven qua stats, en die lvl 80 moet het doen met kutgear (levelwise gezien) daarom doe je alsnog gewoon meer damage dan die lvl 80.
Zo simpel is hetTenzij die lvl 80 twinked, dan ben je wel weer de sjaak
Kan trouwens niet wachten om nog wat extra items te krijgen zodat me tank spec klaar is
Heb Tier 6 Healing / Retri / Tank voor alle 3 bijna klaar.
Voor tank heb ik ook Sunwell pieces en trinkets etc.
Moet nog een goed wapen er voor zoeken zodat ik een Tank / Dps spec kan maken als 2e spec en dan BWL runnen alleen maar om te zien hoever ik kom.
Judgement Set

[ Voor 50% gewijzigd door Mektheb op 28-12-2010 14:48 ]
Als er 1 class overpowered is atm is dat de warrior, heeel nauw gevolgd door de frostmageIdifix schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 14:58:
Zo ik ga mij maar is meer verdiepen in Pvp aangezien ik de tijd niet meer heb om te raiden. Maar is pvp met een mage wel goed te doen?
"Don't let your dreams be memes"
Net onder de top red je het prima met weinig speeltijd!
Volgens een guildie van me niet. Hij heeft een keer een dagban gekregen omdat hij te veel aan het campen was.Dakreal schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 11:51:
[...]
Nope idd, dit valt onder de PVP Server regels. Oftewel, volkomen legaal.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Lijkt me erg bijzonder, dan heeft hij vast niet het hele verhaal verteld. Ga maar eens regels nalezen m.b.t. PvP servers. Ganking hoort erbij, en als je dat niet wilt ga je naar PvE. Daar gaat blizzard niet voor kennen. Misschien dat je guildmate lekker heeft zitten brullen of lastig vallen, dan wordt je inderdaad gebanned.Chester schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 15:14:
[...]
Volgens een guildie van me niet. Hij heeft een keer een dagban gekregen omdat hij te veel aan het campen was.
opvolgend over OP:
1. Druid (Feral)
2. Mage(root anyone?)
3. Shadowpriests
en de rest is redelijk in tune. Warriors zijn niet echt OP, misschien iets te sterk, maar zeker niet OP.
[ Voor 14% gewijzigd door Dakreal op 28-12-2010 15:16 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Vergeet feral dr00ds nietWootlock schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 15:05:
[...]
Als er 1 class overpowered is atm is dat de warrior, heeel nauw gevolgd door de frostmage
Ik wil/hoef niet de beste te worden. Met pvp is het wel zo dat als je een uurtje de tijd hebt je gewoon een paar bg's doet of wat duels. Als je met pve een uurtje tijd hebt ben je al gauw 20 min aan het wachten op een groep die dan 90% van de tijd failed.hulkie schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 15:10:
Vergis je niet. Als je serieus wil pvpen gaat daar minimaal net zoveel tijd in zitten als met raiden. Hoe beter je in de gear zit hoe meer je wint. Natuurlijk is skill nog steeds doorslaggevend, maarja dat geldt voor alles. En met pvp kun je volgens mij net iets beter je eigen tijden bepalen. Je zit bijvoorbeeld niet standaard vast aan 3 uur non-stop spelen…
Net onder de top red je het prima met weinig speeltijd!
Die is er al, Ctrl-1?Anoniem: 379368 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 14:44:
Niet handiger om gewoon attack commande to keybinden ergens?
Als ik niet actief die mob dood wil hebben maar gewoon wil minen / skinnen / quest-item pakken / whatever dan is dat ook wat ik doe, maar dat is niet zo vaakGewoon mob targeten, pet eropaf schoppen en vrolijk doorgaan waar je mee bezig was,
Zelfde met misdirect, daar kun je ook eerst de tank selecteren, misdirect aanklikken / knopje indrukken, target zoeken, schieten... Of je gebruikt een macro zodat MD automatisch op je focus wordt gebruikt (als die er is, anders op je pet), zodat je niet steeds van target aan het switchen bent en zo
Rhàshan - Aditu Sunlock
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Wat is er OP aan een DK dan? tis makkelijk om het te typen. Maar geef is aan wat er OP aan is?Tijn96 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 15:23:
OP zijn ook DK sinds cata weer wat minder maar eerst waren die zwaar Op
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Sproests OP? Merk er maar verdomd weinig van, 5 levels terug; zeker. Maar op 85? Mwah, meer dan voldoende classes die het de priest moeilijk maken en de output van dots is ook niet meer wat 't geweest is in relatie tot de toegenomen health pools.Dakreal schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 15:15:
[...]
Lijkt me erg bijzonder, dan heeft hij vast niet het hele verhaal verteld. Ga maar eens regels nalezen m.b.t. PvP servers. Ganking hoort erbij, en als je dat niet wilt ga je naar PvE. Daar gaat blizzard niet voor kennen. Misschien dat je guildmate lekker heeft zitten brullen of lastig vallen, dan wordt je inderdaad gebanned.
opvolgend over OP:
1. Druid (Feral)
2. Mage(root anyone?)
3. Shadowpriests
en de rest is redelijk in tune. Warriors zijn niet echt OP, misschien iets te sterk, maar zeker niet OP.
Anoniem: 384805
Shadow Priest's komen aardig weg in PvP hoorgaragaholic schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 15:36:
[...]
Sproests OP? Merk er maar verdomd weinig van, 5 levels terug; zeker. Maar op 85? Mwah, meer dan voldoende classes die het de priest moeilijk maken en de output van dots is ook niet meer wat 't geweest is in relatie tot de toegenomen health pools.
Anoniem: 379368
Heb em zelf op de muis gebind, makelijker dan ctrl-1, vooral omdat op de 1 een andere ability is gebind zoals je zelf ook al aangaf. Kan ik targeten en pet schoppen zonder al te veel met keys te moeten klooien. Denk dat het in dit geval dan toch op persoonlijke voorkeur neerkomt...Paul Nieuwkamp schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 15:19:
[...]
Die is er al, Ctrl-1?Maar dan nog, targetten en op 2 drukken is makkelijker dan targetten, ctrl-1, 1 en (waar dan ook Hunters Mark zit) achter elkaar indrukken
[...]
Als ik niet actief die mob dood wil hebben maar gewoon wil minen / skinnen / quest-item pakken / whatever dan is dat ook wat ik doe, maar dat is niet zo vaakMeestal is het gewoon all-in op de mob, dus mijn prio-list af...
Zelfde met misdirect, daar kun je ook eerst de tank selecteren, misdirect aanklikken / knopje indrukken, target zoeken, schieten... Of je gebruikt een macro zodat MD automatisch op je focus wordt gebruikt (als die er is, anders op je pet), zodat je niet steeds van target aan het switchen bent en zo
je kan samen niet in bg's dus das makkelijk. overigens doet een volledig uitgeruste level 70 niet meer damage dan een begingear level 80. de gear is daarvoor teveel beter geworden, daarnaast de 'persoonlijke' stats.Dakreal schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 14:23:
[...]
Daarnaast in BG's ben jij vet overcapped voor je leven qua stats, en die lvl 80 moet het doen met kutgear (levelwise gezien) daarom doe je alsnog gewoon meer damage dan die lvl 80.
Zo simpel is hetTenzij die lvl 80 twinked, dan ben je wel weer de sjaak
tja met de frostmage ben ik het wel eens maar niet eens zozeer om zijn damage maar om die verekte CC kunsten haha ze hebben die truuken doos vd frostmage die al aardig vol zat met CC nog net even wat voller gestopt.. haha maar 9 vd 10 keer merk je dat alleen op als je echt een goede tegenover je hebt staan
warriors vind ik opzich wel meevallen alhoewel ik wel wat ernstig pitigge fights gehad heb met prot warriors en hun shield wall
Feral druids hoeven van mij voorlopig nog niet generfed te worden die waren al zo lang de underdog das gewoon niet normaal en je begint ook steeds meer Boomkins te zien,zag mijn broertje gisteren op zn Boom offspec (normaal issie healer) en hij deed best gafe dmg en wat Cyclone's op de healer enzo,zag dr gaaf uit.
ik speel op het moment voornamelijk Prot in pvp als paladin en dat bevalt me goed,als er flag capping bg's oppoppen in de RatedBG ga ik lekker voor FC spelen en met flag cap-verdedigen probeer ik de hordies zo lang mogelijk bezig te houden bij een victory point samen met mijn personal healer zodat de rest van het team het elders wat makkelijker heeft op dat moment..
ondertussen ook al druk gear aan het sparen voor een holy offspec wat nu nog retri is maar aangezien ik retri pvp gear gebruik als prot tank ben ik daar ook al voor gegeared.
vanmorgen nog eventjes op wowhead zitten kijken voor wat upgrades (wapens) en ben ik in retri spec de Deadmines ingeweest,heb gelijk even aan het begin verteld dat ik pvp gear aanhad en waarom ik gejoined was en dat was geen probleem,de tank was zelfs blij en zei : pvpers know howz to CC...
maar mocht wel lekker de nieuwe versie vd Cruel barb meenemen voor mn prot-pvp (mainspec) en kreeg later ook nog die 2handed mace! voor mn retri offspec
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Ligt aan jezelf he. Als ik kan kiezen tussen cafe of Wow dan ga ik echt wel naar het cafe hoor, om maar een voorbeeld te noemen.Twylight schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 15:54:
Zo ik heb het spel maar verwijderdspeelde het sinds 27 november en vanaf die dag elke dag gespeeld, laten we dat maar afkappen
Anoniem: 377816
dus, dat is uit zelf bescherming of ?
coke en wow gaan best samen
Nou vind jij dat miss een "r-tard" actie, ik vind het eerder een slimme actie.Mektheb schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:55:
[...]
En ik ben het wel met je eens dat het niet makkelijk is maar er zijn een hoop r-tards in dit spel met name 50 %ofzo voor "mijn gevoel" en ik ben der ook 1 hoor( in iedergeval op mijn server )
Gistere weer een warrior met intellect zodat die hc kon qué.
Ik als DK heb ook een int item aangeslingerd omdat ik anders niet in de HC's kon quenen.. tard? neuh das gewoon slim zijn, je kan zodra je in de HC zit je andere piece gewoon weer terug zetten, niemand die het merkt.
Dit was trouwens voor dat ik er achter kwam dat je je items niet aan hoeft te hebben, je item lvl wordt bepaald door de items die je HEBT dus ook die in je bags tellen mee.
Als je alliance speelt wel ja, als horde sta je zo 20min in de que voor een BG dus zal je hooguit 2 kunnen spelen.Idifix schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 15:17:
[...]
Ik wil/hoef niet de beste te worden. Met pvp is het wel zo dat als je een uurtje de tijd hebt je gewoon een paar bg's doet of wat duels. Als je met pve een uurtje tijd hebt ben je al gauw 20 min aan het wachten op een groep die dan 90% van de tijd failed.
Duels heb je na 20min ook wel gezien
[ Voor 24% gewijzigd door biggydeen2 op 28-12-2010 16:10 ]
Ik vind dit heel erg af hangen van of je je rol dan voldoende kunt bijdragen.biggydeen2 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:06:
[...]
Nou vind jij dat miss een "r-tard" actie, ik vind het eerder een slimme actie.
Ik als DK heb ook een int item aangeslingerd omdat ik anders niet in de HC's kon quenen.. tard? neuh das gewoon slim zijn, je kan zodra je in de HC zit je andere piece gewoon weer terug zetten, niemand die het merkt.
Dit was trouwens voor dat ik er achter kwam dat je je items niet aan hoeft te hebben, je item lvl wordt bepaald door de items die je HEBT dus ook die in je bags tellen mee.
Je kan bijvoorbeeld 20 ilvl minder hebben dan iemand, maar wel meer DPS doen dan die persoon.
En zo retard is t niet, vind t wel een goed idee
Natuurlijk is het een lame actie, omdat je gewoon in veel gevallen het niveau van de groep omlaag haald. Nu zeg ik niet dat jij dit persoonlijk doet. Echter ik heb al enkele idioten gezien die als tank/dps queue'n met een heel assortiment greens/blue's waarmee je nog maar gesproken niet kan queuen.biggydeen2 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:06:
[...]
[...]
Als je alliance speelt wel ja, als horde sta je zo 20min in de que voor een BG dus zal je hooguit 2 kunnen spelen.
En ik speel dit spel helaas niet om de slack van anderen op te pakken.
Gelukkig maar dat ik een Gnome mage benbiggydeen2 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:06:
[...]
[...]
Als je alliance speelt wel ja, als horde sta je zo 20min in de que voor een BG dus zal je hooguit 2 kunnen spelen.
Niet zo zeer een R-tard actie maar gewoon zo van ik wil wel maar ik kan niet.biggydeen2 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:06:
[...]
[...]
Maar alsnog een keus van die gene
Verder zou ik hem niet vote kicken of reporten maar ik zou wel denken van ./insertrandomsadface wat verder ook niemand wat boeit.
Maar toch
Waarom denk je dat de ilvl requirement erop zit? Omdat dat ilvl nodijg is om uberhaupt een kans te maken. Als je dps onder de 10k is, dan fail je gewoon op hc's zo simpel is het.biggydeen2 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:06:
[...]
Doe gewoon een paar normals. Fix die slots naar 333, en je zult zonder problemen hc's kunnen doen.
Ik zei ook dat het niet zo retarded is dan het lijktAnoniem: 377816 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:13:
[...]
Ik vind dit heel erg af hangen van of je je rol dan voldoende kunt bijdragen.
Je kan bijvoorbeeld 20 ilvl minder hebben dan iemand, maar wel meer DPS doen dan die persoon.
En zo retard is t niet, vind t wel een goed idee
Voor de mensen hierboven:
Je prestaties gaat echt niet afhangen van 1 item, welke class je ook speelt.
Helaas had je voor cata een mongool die het zo nodig vond om GEARSCORE als uitgangspunt te kiezen.
Ik kwam vervolgens in geen enkele raid omdat mijn gearscore niet hoog genoeg was( omdat ik 3-4 maand niet had gespeeld)
Tegenwoordig is GS een beetje vervangen door ilvl, alhoewel het een uitgangspunt is qua gear zegt het niks over de persoon. Helaas staart de helft zich weer blind....
Toen ik aan het lvlen was en sporadisch even een dungeon meepikte stond ik ook weer met verbazing te kijken, ik zat er nog niet eens in en was alweer gekicked omdat ik nog greenies had
Nou als dps kan je dan weer lekker 20 a 30min in de que gaan hangen..
Ik weet niet waar je deze onzin vandaan haalt maar onder de 10k dps kan je prima HC's doen..Dakreal schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:20:
[...]
Waarom denk je dat de ilvl requirement erop zit? Omdat dat ilvl nodijg is om uberhaupt een kans te maken. Als je dps onder de 10k is, dan fail je gewoon op hc's zo simpel is het.
Doe gewoon een paar normals. Fix die slots naar 333, en je zult zonder problemen hc's kunnen doen.
Baradin Hold is een ander verhaal.
[ Voor 19% gewijzigd door biggydeen2 op 28-12-2010 16:25 ]
En daarom pushen ze zoveel mogelijk mensen richting guild rewards om het lekker met je guild te doen.biggydeen2 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:22:
[...]
Ik zei ook dat het niet zo retarded is dan het lijkt
Voor de mensen hierboven:
Helaas had je voor cata een mongool die het zo nodig vond om GEARSCORE als uitgangspunt te kiezen.
Ik kwam vervolgens in geen enkele raid omdat mijn gearscore niet hoog genoeg was( omdat ik 3-4 maand niet had gespeeld)
Tegenwoordig is GS een beetje vervangen door ilvl, alhoewel het een uitgangspunt is qua gear zegt het niks over de persoon. Helaas staart de helft zich weer blind....
Toen ik aan het lvlen was en sporadisch even een dungeon meepikte stond ik ook weer met verbazing te kijken, ik zat er nog niet eens in en was alweer gekicked omdat ik nog greenies had
Pug's
heb ik aan het eind van Wotlk ook gedaan eerst in mn relentless gear de queue in en later in mn wrathfull en binnen wisselen naar mn tank setje en maar duimen op een goed gegearde groep omdat ik in pvp zeer zelfverzekerd ben maar pve een ander verhaaltje is en ik niet dingen wilde verkloten hahabiggydeen2 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:06:
[...]
[...]
ga straks als ik wat beter in de gear zit wel proberen om BWL te soloen en mijn lang geleden verloren gegane T2 justice setje te farmen
moet je eens duels voor gevorderden doen waarbij je daadwerkelijk de pijp uit kan gaan zoals in de stv arena of het mijnenveld in Storm peaks das pas epic! had ik een boomkin verslagen uit de guild en overleefde die ternauwenood het mijnenveld kwam en stond ie voor mij en nog voor ik hem een heal toe kon gooien was het een npc Mammoth--->charge! -->en zakte ie dood in elkaar haha geen idee hoe ie de mammoet agroedebiggydeen2 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:06:
[ Voor 21% gewijzigd door Vivaladen op 28-12-2010 16:28 ]
Anoniem: 299886
Daarna maar eens een pug geprobeerd, was bezig met de tank te healen, sterf er een dps pally die tegen me begint te zeiken dat ik hem niet heal. Zeg tegen hem dat hij Lay of hands had kunnen gebruiken. Antwoord ie doodleuk dat dat zijn taak niet is.
Volgend groepje trash in grim batol, met die grote gnoll en 3 casters die hem vasthouden (casters werden gehexed in guild run) niemand die iets doet van CC dus whipe en party gedisband.
Ik doe gewoon geen pugs meer, nooit...
Onzin? dus wat je aangeeft is dat je met last expension dps wel de nieuwe hc's kan doen?biggydeen2 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:22:
Ik weet niet waar je deze onzin vandaan haalt maar onder de 10k dps kan je prima HC's doen..
Baradin Hold is een ander verhaal.
naja... dream on. Ben iig blij dat ik je niet aantref dan.
Dream on? Wij doen wel eens HC guild runs met mensen die rond de 8 à 9k dps zitten bij boss fights. Gaat prima hoor.Dakreal schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:28:
[...]
Onzin? dus wat je aangeeft is dat je met last expension dps wel de nieuwe hc's kan doen?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik vind dat persoonlijk magertjes hoor, ik zit op 13-15k dps op bossfights.Chester schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:36:
[...]
Dream on? Wij doen wel eens HC guild runs met mensen die rond de 8 à 9k dps zitten bij boss fights. Gaat prima hoor.
Natuurlijk zijn er wat factoren die er meetellen, maar 10k is echt niet moeilijk te halen met ilvl330.
?Dakreal schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:28:
[...]
Onzin? dus wat je aangeeft is dat je met last expension dps wel de nieuwe hc's kan doen?
Last expansion deedt ik 21k, nu nog maar 12-14k. Ik snap je punt even niet?
je moet ergens in orgrimmar aan dat hero bord een quest nemen en dan transporteren ze je naar thrall en vandaar vlieg je inderdaad naar deepholm.Kaasje123 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:39:
Misschien een domme vraag hoor maar hoe kom ik in Deepholme terrecht? Gaat dat automatisch middels questen of zie ik wat over het hoofd?
lolDakreal schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 15:15:
Warriors zijn niet echt OP, misschien iets te sterk, maar zeker niet OP.
pop recklessness say hi to Collosal smash + MS = kleine 80-110k dmg in 2 globals
[ Voor 3% gewijzigd door Wootlock op 28-12-2010 16:44 ]
Ongetwijfeld met de 30% buff? ;-) Anyways, punt is dat de gemiddelde dps van de spelers rond de 8k lag endgame ( dus alle spelers genomen ).Darkangle schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:38:
[...]
?
Last expansion deedt ik 21k, nu nog maar 12-14k. Ik snap je punt even niet?
Hmm, dan benk blij dat ik geen clothie heb danWootlock schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:44:
[...]
lol
pop recklessness say hi to Collosal smash + MS = kleine 80-110k dmg in 2 globals(mits crit offcourse)
Daarnaast is het nog met een cd ook.
[ Voor 39% gewijzigd door Dakreal op 28-12-2010 16:47 ]
vergeet niet dat dat in ICC was waar je een buff had die 30% extra dps deed.Dakreal schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:28:
[...]
Dat was een raid, in Heroics had je dacht enkel die LFG 5% bonus, maar neem aan dat die nog steeds aanwezig is in Cata.Gohan-san schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:45:
vergeet niet dat dat in ICC was waar je een buff had die 30% extra dps deed.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Inderdaad jaAnoniem: 377816 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:05:
hmke... je hebt het verwijderd, omdat je het de afgelopen maand elkde dag gespeeld hebt.
dus, dat is uit zelf bescherming of ?
Vrienden spelen het al een tijd, en hebben vaak geprobeerd me over te halen te spelen. Ik wou dat nooit omdat ik weet dat het zo verslavend is, en ik mijzelf goed genoeg ken om te weten dat ik best verslaving's gevoelig ben
Laatst was het een vriend dan eindelijk gelukt me te laten spelen, en sindsdien was ik het meest online van iedereen. Maar even van de computer gehaald dus
Halion, met BiS gear, dus nee.Dakreal schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:45:
[...]
Ongetwijfeld met de 30% buff? ;-) Anyways, punt is dat de gemiddelde dps van de spelers rond de 8k lag endgame ( dus alle spelers genomen ).
[...]
Hmm, dan benk blij dat ik geen clothie heb danWarrior is ook best sterk tegen cloth/leather. Zulke nummers heb ik nog nooit van een warrior ontvangen in ieder geval.
Als ze die buff van 100% armor ignore zooi hebben maakt het niet veel uitDakreal schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:45:
Hmm, dan benk blij dat ik geen clothie heb danWarrior is ook best sterk tegen cloth/leather. Zulke nummers heb ik nog nooit van een warrior ontvangen in ieder geval.
Die Blizz gearcheck hangt sowieso niet van 1 item af: hij berekent je gemiddelde.biggydeen2 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:22:
[...]
Uiteraard is (was) het vervelend dat je voor sommige runs niet mee "mocht" als de instance niet minstens 3x overgearde, echter zit er wel een groot verschil tussen wat mensen zelf tussen de oren hebben, en een door blizzard zelf geïmplementeerde gearcheck.
In elke iteratie van WoW (vanilla, TBC, WotLK, en vanzelf weer in Cata) is het zo geweest dat je in het "begin" met entry-level gear welkom was in bepaalde runs, en dat naarmate de tijd vorderde mensen steeds spastischer begonnen te doen.
Nu let men op iLvL, In WotLK was het GS (6k GS voor een Ulduar run b.v.), in TBC was het paarse gear (all-epic om mee te mogen in een HC), en in vanilla je lvl (BRD runs waarin je alleen mee "mocht" als je 60 was).
Feit is ook dat WoW altijd ingame gearchecks heeft gehad: MC / Kara hadden gevechten in die niets anders inhielden dan "doe x dps als raid, of sterf".
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Precies, ik speel een DK met "maar" 3 delen pvp gear maar ik meost toch wel lachen toen ik die crits zagOzfo schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:49:
[...]
Als ze die buff van 100% armor ignore zooi hebben maakt het niet veel uit
Anoniem: 63072
Wacht maar tot je heroics gaat doen. Op mijn feral cat ben ik al gekicked op het eerst mogelijke moment ... omdat ik geen CC had! (Hibernate heb je niet veel aan als er geen dragonkin of beasts zijn en Roots telt op een of andere manier niet voor ze)biggydeen2 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:22:
[...]
Ik stond wel gewoon dik bovenaan in de damage done en de mage en shaman deden geen enkele CC, maar dat maakte niet uit.
Meteen maar beer + resto spec genomen. Healer willen ze ook nog wel eens kicken, tank kicken heb ik nog niet gezien.
Het is wel leuk dat ze mastery gaan veranderen, maar hopelijk doen ze ook wat aan Art of War, is echt veel te random.
[ Voor 7% gewijzigd door Divak op 28-12-2010 17:12 ]
Wait what, last expansion DPS was 7 á 8k, met ICC10 / ICC10HC gear, bij mij en bijna alle guildmembers. Ik zit nu (ilvl 339) over de hele run op 9k, single target 12 (als er niet teveel adds zijn die vrij vlot neergaan, ben constant focus-starved op de vapors bij Ripsnarl bijvoorbeeld, die fight haal ik met wat geluk 7k), en dan sta ik vrijwel altijd bovenaan of gedeeld eerste lijkt het.Dakreal schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:28:
Ik snap echt niet waar al die waanzinnige getallen (of eisen!) vandaan komen, ik zie ze nooit langskomen in recount, alleen hier op het forum?
Die DPS heeft gewoon gelijk, dat is zijn taak ook niet. Hij moet er vanuit kunnen gaan dat jij hem healt. Als jij er vanuit gaat dat hij LoH gebruikt, als jij er vanuit gaat dat er geCCd wordt, dan faal je. Niet omdat je dat verwacht, maar wel omdat je dat niet kenbaar maaktAnoniem: 299886 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:26:
Ik doe gewoon geen pugs meer, nooit...
Rhàshan - Aditu Sunlock
Bij bosses met aoe abilities die niet te ontwijken zijn is dat natuurlijk een ander verhaal, maar een healer moet zich alleen kunnen richten op degene die tanked, niet op Pietje die het " don't stand in fire" verhaal niet begrijpt.
blup
Nou, dan kan ik evengoed gewoon shadow gaan, en als iedereen zo denkt bestaan er binnenkort geen tanks en healers meer.Die DPS heeft gewoon gelijk, dat is zijn taak ook niet. Hij moet er vanuit kunnen gaan dat jij hem healt. Als jij er vanuit gaat dat hij LoH gebruikt, als jij er vanuit gaat dat er geCCd wordt, dan faal je. Niet omdat je dat verwacht, maar wel omdat je dat niet kenbaar maaktJe moet gewoon in /p gaan typen, "Who CC's what?" of zelfs opdracht ertoe geven als niemand dat doet. Idem met jezelf healen, als je aangeeft dat je alleen de tank kunt healen en dus verwacht dat pala's het zelf oplossen wordt je uit de HC gekickt zal men daar in normals best begrip voor opbrengen lijkt me.
Ik weet niet of je een high level priest hebt maar na een prayer of mending, 5 greater heals en een paar group heals zit je al snel zonder mana.
Dat kan je kwijt voor max 10 eu... Dat zijn eigenlijk gewoon de eerste uitbreiding, zonder gametime...
vertel bert vertel!! Geen Retridin / CasinoDin praktijken meer? want het blijft een gok nu of er wat procced op het moment dat je het ook daadwerkelijk nodig hebt..RichardvdD schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 17:12:
Eindelijk leuk nieuw voor Retribution Paladins, maar voordat de veranderingen er zijn, zijn we alweer een paar weken verder denk ik. Ik vind het wel komisch dat ik mijn i325 equipped Enhancement Shaman 12-13k DPS doe op heroic dungeon bosses, zonder enkele enchant of gem, en ook flink wat DPS op trash heb. Terwijl ik op mijn Retribution Paladin met i349 equipped blij mag zijn als ik 12k haal op een bossfight, incl. enchants, gems, professions perks![]()
Het is wel leuk dat ze mastery gaan veranderen, maar hopelijk doen ze ook wat aan Art of War, is echt veel te random.
maar wat gaan ze veranderen dan? ennuh dat ze mastery veranderen vind ik niet erg,niet erg nuttig voor pvp op het moment en al helemaal niet als protadin,merk vrij weinig van divine bulwark (block rating buff)
Trouwens in DM vandaag naast de leuke weps ook nog achievements gescoord
[ Voor 16% gewijzigd door Vivaladen op 28-12-2010 17:27 ]
Als ik niet over-aggro, niet verkeerd pull, wel weg ga uit het vuur en gewoon mijn best doe om dmg te vermijden dan kick ik de healer ook nadat ik 2x dood te zijn gebloed omdat hij zijn werk niet doet... Je hoeft zeker niet iedereen op 100% te houden, maar 60% van je party langzaam dood laten bloeden wordt je zeker niet in dank afgenomen...
Rhàshan - Aditu Sunlock
Je werkt toch als team dacht ik...
nou dat was nog wel vrij heftig voor mij hoor haha ben als retri erin gegaan omdat ik voor mn prot spec dezelfde retri-pvp set gebruik en niet beschik over tank stats (dan ben je gewoon niet te healen)Paul Nieuwkamp schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 17:31:
Ik zeg niet dat je als DPSer maar express in het vuur moet gaan staan, maar kom op zeg, vrijwel alle bosses doen schade op alle teammembers, en is genoeg trash dat regelmatig een DPSer charged en ook niet alle fire heeft 2 of 3 seconde vooraankondiging, dus dan komt het wel eens voor dat je nog een tick mee krijgt.
Als ik niet over-aggro, niet verkeerd pull, wel weg ga uit het vuur en gewoon mijn best doe om dmg te vermijden dan kick ik de healer ook nadat ik 2x dood te zijn gebloed omdat hij zijn werk niet doet... Je hoeft zeker niet iedereen op 100% te houden, maar 60% van je party langzaam dood laten bloeden wordt je zeker niet in dank afgenomen...
maareh ik ben net als zo'n getrained politiepaard hoor! vuur lopen we gewoon doorheen normaal! (want als je in Isle of conquest een vuurbal van zo'n verdedigings kanon op je kop krijgt en je gaat lopen draaien om de snelste weg uit het vuur te zoeken dan ben je al gauw langer bezig dan dat je gewoon rechtuit gaat) maar ik was als pvper eventjes in pve land en heb me hoffelijk gedragen,was ook een zeer fijne groep,alleen een keer doodgegaan bij die mechanische baas waar ik in zo'n westfall vogelverschrikkers pak moest haha
verderop in de DM's werd er ook netjes gemarked door de tank en deed ik repentance op het blauwe vierkantje,mage sheepte fijn en daarna pakte ik de skull en stunde ik hem ook nadat hij de agroe had
[ Voor 3% gewijzigd door Vivaladen op 28-12-2010 17:44 ]
blup
Even wat anders, gisteren ben ik voor het eerst als arcane mage een normal ingegaan, maar merk voor m'n gevoel niet heel veel extra damage in vergelijking met frost en dat ten koste van een hoop utility. Uiteraard even wat gezocht en de rotation lijkt heel simpel: 4 x arcane blast en daarna de evt proc arcane missiles. Heb ik toch nog iets gemist? Vanavond maar even recount installeren en een dummy opzoeken voor harde getallen.
[ Voor 9% gewijzigd door vbmot op 28-12-2010 18:21 ]
Ook maar dat ik dat weet!
Wanneer alle DPS op trash dood gaat doen ze gewoonweg iets verkeerd. Het is nauwelijks mogelijk om een groep vrij vlot door een dungeon heen te loodsen terwijl je de gehele groep constant heftig moet bijhealen. Op verreweg de meeste fights (vooral trash, maar vaak ook bosses) is in het meest positieve geval een heal+renew (evt. PoM of shield) voldoende om te voorkomen dat een DPS het loodje legt. Wanneer dit niet het geval is, en je als healer dus greater heals of flash heals moet gaan rondstrooien kun je er vanuit gaan dat je vrijwel iedere pull oom bent, en dat je dus ook wel eens wiped omdat de healer oom was vóór de fight voorbij is. Onnodig wiped dus in dat geval.Paul Nieuwkamp schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 17:31:
Ik zeg niet dat je als DPSer maar express in het vuur moet gaan staan, maar kom op zeg, vrijwel alle bosses doen schade op alle teammembers, en is genoeg trash dat regelmatig een DPSer charged en ook niet alle fire heeft 2 of 3 seconde vooraankondiging, dus dan komt het wel eens voor dat je nog een tick mee krijgt.
Het hoort gewoon bij het healen in cata; keuzes maken. En soms is die keuze nu eenmaal dat je een DPS neer laat gaan omdat je op die manier zéker weet dat je de tank op kan houden voor de gehele fight. Lullig voor die DPS, maar zoals ik al zei: over het algemeen is het helemaal niet nodig om het 'zover te laten komen'.
Anoniem: 379651
Niet per se, er zijn echt genoeg voorbeelden van encounters waarin iedereen veel damage krijgt. Als de healer dan de bal laat val zullen er mensen sneuvelen.garagaholic schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 18:26:
Wanneer alle DPS op trash dood gaat doen ze gewoonweg iets verkeerd.
Hij zei op trash, en daar klopt het wel. Trash met veel AoE dmg=> cc of skull op de AoEende mob. Die Earthshapers in Stonecore zijn daar een perfect voorbeeld van.Anoniem: 379651 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 18:27:
[...]
Niet per se, er zijn echt genoeg voorbeelden van encounters waarin iedereen veel damage krijgt. Als de healer dan de bal laat val zullen er mensen sneuvelen.
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik heb nog nooit een shaman geleveld, ik wil dat eens gaan proberen. Ik dacht aan een elemental build. Dat is voor levelen wel goed heb ik begrepen. Maar omdat het ook een caster achtig karakter is, moet ik dan intel stacken? Er komt ook melee damage bij kijken en dan is Agility ook wel handig.
Waar kan ik me het beste op richten? Je wordt onder tussen horendol van alle sites, die allemaal wat anders beweren. Ik ben dus op zoek naar een ervaringsdeskundige om het zo maar te zeggen.
Alvast bedankt voor je hulp.
1
2
3
4
5
6
7
8
| /cast [@pet,dead][mod:shift] Revive Pet /cast [nopet,nomod] Call Pet 1 /clearfocus [@focus,dead] /focus [@focus,exists]player;target /clearfocus [@focus,noharm] /petattack [@focus,exists] /petfollow [@focus,noexists] /cast Hunter's Mark |
Bron : http://www.wowwiki.com/Useful_macros/Hunter
Ik snap em ook niet helemaal, moet ik er nog wat aan aanpassen ofso ?
//
Wat bedoelen ze met een Realm restart BTW, ben ik dan me character kwijt =O ?
[ Voor 9% gewijzigd door Decennia op 28-12-2010 20:01 ]
Gegroet!
Anoniem: 379651
Nee. Realms restarten om de haverklap. Het zijn en blijven computers waar computerprogramma's op draaien. Daar vindt maintenance op plaats, ze worden gepatched, etc, etc, etc.Decennia schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 19:59:
Wat bedoelen ze met een Realm restart BTW, ben ik dan me character kwijt =O ?
Hoop dan dat ze die bug van die quest in Azshara hebben gefixt =SAnoniem: 379651 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 20:04:
[...]
Nee. Realms restarten om de haverklap. Het zijn en blijven computers waar computerprogramma's op draaien. Daar vindt maintenance op plaats, ze worden gepatched, etc, etc, etc.
Gegroet!
De grote grap is dan dat die verandering pas morgen wordt ingevoerdNMe schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 18:42:
Geweldig, 1800 honor voor de winnaar van Tol Barad wanneer ze aan het attacken zijn. Dat is bijna de helft van de cap voor één win.Tol Barad was al compleet messed up maar nu wordt het nog erger. Net zat gewoon de helft van de raid te AFKen in het midden en bewust de raid te saboteren om zo de volgende battle te kunnen winnen... Well done, Blizzard.
jezus man das een hoop haha is dat niet bugged want zoveel honor kreeg ik er niet bijgeschreven na zowel een aanvallende als verdedigende rondeNMe schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 18:42:
Geweldig, 1800 honor voor de winnaar van Tol Barad wanneer ze aan het attacken zijn. Dat is bijna de helft van de cap voor één win.Tol Barad was al compleet messed up maar nu wordt het nog erger. Net zat gewoon de helft van de raid te AFKen in het midden en bewust de raid te saboteren om zo de volgende battle te kunnen winnen... Well done, Blizzard.
editje ben al meer kleine bugjes tegengekomen ook in de nieuwe BG's waar je in de nieuwe versie van WSGmet je parachute clock op heuveltjes kan komen waar een mage enorm tactisch voordeel zou kunnen behalen (net als op het stables roof in ab) en bij die andere (ff naam kwijt) wat een vernieuwde versie is van AB maar dan met 3 victory locations had ik een keer een avenger's shield waarbij ik even 3 man in 1 klap doodgooide en er voor de 4e alleen nog maar een hammer of wrath nodig was
maar geef mij de originele AB maar met 5 victory locations..als je bij de nieuwe versie (battle for gilneas?) gelijk voor lighthouse en waterworks gaat en ze capped (alliance zijnde) dan heb je het gevecht al bijna gewonnen als je dan ook nog eens gebruik maakt van teamspeak en netjes de inkomende vijanden + aantallen doorgeeft is het een kwestie van je troepen wat heen en weer schuiven en klaar is kees!
Omg als ik thuiskom eerst ff MMO-champion checken heb je het daar vanaf richard? staan daar ook de restridin changes? want als ze me bevallen en de gameplay weer wat meer richting de oude retridins ipv de CasinoDins sleutelen dan neem ik de spec waar ik 5 jaar van gehouden heb weer terug haha gaat me niet eens zozeer om de dmg ofzo als die gameplay maar wat terug wordt geschroefd maarja das mijn mening ofc en die zal ook bij veel mensen verschillen mischien?RichardvdD schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 20:22:
[...]
De grote grap is dan dat die verandering pas morgen wordt ingevoerd
[ Voor 51% gewijzigd door Vivaladen op 28-12-2010 20:33 ]
Klopt, maar dat geloofden die idioten dus niet. Met andere woorden: ik kon mijn Tol Barad dailies niet doen.RichardvdD schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 20:22:
[...]
De grote grap is dan dat die verandering pas morgen wordt ingevoerd
Jep, staat op MMO-championVivaladen schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 20:25:
Omg als ik thuiskom eerst ff MMO-champion checken heb je het daar vanaf richard? staan daar ook de restridin changes? want als ze me bevallen en de gameplay weer wat meer richting de oude retridins ipv de CasinoDins sleutelen dan neem ik de spec waar ik 5 jaar van gehouden heb weer terug haha gaat me niet eens zozeer om de dmg ofzo als die gameplay maar wat terug wordt geschroefd maarja das mijn mening ofc en die zal ook bij veel mensen verschillen mischien?
In guild chat hebben we er ook flink om zitten lachenNMe schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 18:42:
https://niels.nu
bwl zal je nooit solo kunnen doen. zelfs als zou je lvl 100 zijnVivaladen schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:25:
[...]
ga straks als ik wat beter in de gear zit wel proberen om BWL te soloen
de boss mechanics maken het onmogelijk.
eerste boss gaat je al niet lukken
laat staan de 2e boss die gwoon je hp met x% omlaag brengt tot je dood gaat.
Gegroet!
Anoniem: 57942
Ik heb weer zin om wow op te pikken. echter woon ik tegenwoordig in china en had ik last van enorme lag 600 a 800 ms at least. Dus echt pvpen zat er niet in. PVE al helemaal niet door het tijds verschil.
Echter mis ik toch wel de sociale kanten die je meestel hebt in een leuke guild in mijn geval is een NL guild wel zo leuk om toch in contact met nederlanders te blijven.
Echter hebben jullie mischien wat tips om die lag te verlagen? ik had al een paar keer wat van die netwerk kaart settings truuckjes geprobeerd. maar dat halveerde alleen maar het getalletje in game en lagde het nog als de Teri...
WOW spelen @ chinese servers kan wel maar is minder leuk.
Dus hebben jullie wat lag reductie tips? het lijkt me wel wat om de got guild te joinen als een casual speler. Wsslijk wel dps/ healer dan want pve zit er niet in vanuit hier.
Ik vind het niet grappig meer. Mensen roepen al sinds alpha dat TB stuk is en niet eerlijk werkt. En in plaats van dan maar de battleground beter te balanceren besluiten ze een wintrade-systeem in de hand te werken door gratis honor weg te geven... Echt, wie bedenkt nou zoiets? Een 8-jarige kan van mijlenver aan zien komen dat dit de battleground niet fixt.Hydra schreef op woensdag 29 december 2010 @ 00:27:
[...]
In guild chat hebben we er ook flink om zitten lachenIemand stelde al voor op de realmforums voor te stellen te wintraden maar iemand anders was ons al voor

Wel een paar briljante (...) pugs meegemaakt. Tanks denken echt dat ze alles zijn
Maar ik moet wel zeggen dat ik erg moet wennen aan het "nieuwe" heal systeem met mijn holy priest. Dat chakra gebeuren, renews uphouden dmv heal etc. Wel leuk allemaal maar best wel stressvol soms. Maar het houd me wel geïnteresseerd, nu dus wat HC's runnen, gear wat upgraden en dan wellicht eens in een 25m meedoen maar daar zit absoluut geen haast achter.
[ Voor 76% gewijzigd door MrVegeta op 29-12-2010 06:00 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Elemental is een leuke leveling spec, maar ook enhancement (wat ik dan persoonlijk verkies boven elemental, maar dat heeft met playstyle te maken) mag er tegenwoordig ook wezen, vooral gezien het feit dat je op level 10, bij het kiezen van je eerste enhancement punt, je meteen ook dual wielding hebttommy2005 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 19:40:
Hey mensen even een paar noob vragen?!
Ik heb nog nooit een shaman geleveld, ik wil dat eens gaan proberen. Ik dacht aan een elemental build. Dat is voor levelen wel goed heb ik begrepen. Maar omdat het ook een caster achtig karakter is, moet ik dan intel stacken? Er komt ook melee damage bij kijken en dan is Agility ook wel handig.
Waar kan ik me het beste op richten? Je wordt onder tussen horendol van alle sites, die allemaal wat anders beweren. Ik ben dus op zoek naar een ervaringsdeskundige om het zo maar te zeggen.
Alvast bedankt voor je hulp.
Als elemental zou je 0,0 melee damage moeten doen. Agility stacken is dus ook gewoon puur voor enhancement. Je moet tijdens het levelen gewoon intel stacken.
Als je aan het levelen bent hoef je eigenlijk niet echt meteen ergens op te letten. Als het puur om questen gaat is het voornamelijk flameshock en lightning bolt spammen. Het opletten op je rotatie wordt pas op latere levels interessant en dan eigenlijk nog alleen in instances.
De meeste sites zijn over het algemeen bedoeld voor een character op max level. De theorycrafters houden zich niet veel bezig met het levelen, maar om op lvl 85 het maximale uit je character te kunnen wringen.
Basically, tijdens het levelen: Probeer gewoon de verschillende abilities uit en kijk hoe je deze kunt gebruiken. Zelf experimenteren levert meer know-how op dan elke theorycrafting site je kan bieden. Uiteindelijk zou je aan de hand van die sites je kennis bij kunnen schaven. Zoals velen al aankaarten zijn de skills van een persoon bepalend of een class/spec/character goed is... En imho kun je skills niet zomaar uit een 'boekje' trekken door een rotatie je strot ingeduwd te krijgen. Je zult het zelf moeten leren.
Anoniem: 332746
Indien manueel, iemand een idee waar ik een degelijke guide zou kunnen vinden? Ik heb al wat gegoogled, maar ik vind niet echt een overzichtelijke site waar opstaat welke patches te installeren en welke je evt kan overslaan. Ik herinner me iets van een snelle downloadsite van UTwente, maar die is blijkbaar niet meer online?
Dit gaat atm heel simpel door idd een patcher.Anoniem: 332746 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 08:43:
Ik heb een (misschien domme) vraag ivm WoW, ik speel het sinds een hele tijd niet meer. Nu wou ik eens terug wat spelen gezien er terug wat vrije tijd is bijgekomen etc, maar ik herinner mij dat het patchen vroeger best wel lang in beslag nam. Is het nog altijd zo dat de patches manueel gedownload en geïnstalleerd moeten worden of zit er tegenwoordig een download/patch manager bij?
Indien manueel, iemand een idee waar ik een degelijke guide zou kunnen vinden? Ik heb al wat gegoogled, maar ik vind niet echt een overzichtelijke site waar opstaat welke patches te installeren en welke je evt kan overslaan. Ik herinner me iets van een snelle downloadsite van UTwente, maar die is blijkbaar niet meer online?
Als je de launcher standaard opstart controleerd hij op patches en download deze.
Ook is het volgens mij zo dat je niet alles binnen hoeft te hebben om te kunnen spelen.
Dan ga ik de cd's eens vanonder het stof halen en beginnen installeren.
Woensdag, saai dag en geen zin dus dat wordt tweakers/krant/vieze moppen lezen en over wow typen. Gisteren besloten (for the time being) om achievements te gaan chasen. Dus de addon overachiever aangeschaft en gaan. Zit nu op 2980 dus ik heb nog een hele lange weg te gaan.
Trouwens, speelt er hier iemand dop 27" scherm en zo ja, bevalt dat?
EDIT: Iemand ervaring met addon op deze pagina http://www.wowinterface.c...atrixLatencyFix.html#info
[ Voor 15% gewijzigd door Maduth op 29-12-2010 09:13 ]
Dat is zo 2009!Anoniem: 332746 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 08:59:
Ok, bedankt voor het snelle antwoord
Dan ga ik de cd's eens vanonder het stof halen en beginnen installeren.
Two thumbs up voor de installer!
Mn pally is nu een tijdje 85 en ben reeds begonnen met mn mage te lvlen.
Maar ik kan eigenlijk nog niet echt kiezen welke class ik als 2e 85 wil hebben.
Het gaat tussen de mage of mn ele shammy...
Beide dus casters. Welke is jullie inziens sterker op dit moment in cata ?
En leuk om te spelen ofc.
Anoniem: 384805
Ik speel wow op een 40" scherm en dat bevalt me primaMaduth schreef op woensdag 29 december 2010 @ 09:09:
Trouwens, speelt er hier iemand dop 27" scherm en zo ja, bevalt dat?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 384805 op 29-12-2010 09:37 ]
Voor de rest ging het wel vlot behalve die voorlaatste boss die de elementals spawnde, te weinig ranged dps dus die hebben we maar gewoon geskipped.
Dit topic is gesloten.