Bah bah bah, dat zelfde probleem heb ik met mijn paladin tank! Ik moet nog 1 puntje om heroics in te kunnen. Dat puntje kan ik makkelijk halen door de tanking gloves en wrist van Halls of Origination bij twee van de laatste bosses (magic en sun). Ik deed dus een specific dungeon HoO en ik had geluk want de gloves dropte! Helaas had ik een Deathtard in de groep zitten die zegt "Can i need for offspec?" en vervolgens zonder wachten op antwoord op need klikt. En ja hoor, de deathtard wint... Ik pissig, maargoed toch doorgegaan. Vervolgens dropt de wrist ook en need die idioot alweer, en wint hij ook weer! Mijn avond was verpest...Nibbz schreef op maandag 20 december 2010 @ 08:15:
Need die DK ook, die net in de party kwam, en ook dood ging na 10 seconde.. en raad maar.. deze jonge heeft trauma 6x aan zijn neus voorbij zien gaan op mijn shaman.. en ook hier.. heb ik weer mazzel met rollen.. want de ninja, out-rolled mij..
Zit ik dan met een kut gevoel na zon lange instance.. bah!
Ik ben maar verder gegaan op mijn mage want dit is te treurig voor woorden.
Blizzard moet een spec checker maken. Geen tank spec? Dan kan er niet ge-need worden op tanking items! Maargoed, dat zou te leuk zijn denk ik. Het mag natuurlijk niet in 1 keer goed gaan want anders kunnen ze je niet aan het lijntje houden met de beloftes van nieuwe patches enzo