voor druid is het zo erg niet, tenzij er een druid healer in de party zit natuurlijk, leather healing items heeft nameljik geen enkele andere class nodig.Dakreal schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 13:22:
[...]
Beetje ego vind je niet? Als je Feral dps doet behoor je gewoon te rollen op je spec die je speelt, en visa versa met healingspec. Anders is het gewoon een ninja actie.
Ik speel ook op een druid, maar ik rol alleen op "Offspec" items als iemand anders ze niet nodig heeft.
Houdt het aub leuk en nuttig, geldt voor beiden..
[ Voor 93% gewijzigd door psychoclown op 24-12-2010 14:30 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Onzin.Dakreal schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 13:22:
[...]
Beetje ego vind je niet? Als je Feral dps doet behoor je gewoon te rollen op je spec die je speelt, en visa versa met healingspec. Anders is het gewoon een ninja actie.
Ik speel ook op een druid, maar ik rol alleen op "Offspec" items als iemand anders ze niet nodig heeft.
Als er iets dropt voor healing als hij in DPS gear is en niemand hoeft het te hebben en hij vraagt of hij het mag omdat het een andere spec is is het echt niet ninjaén.
Als je DPS spec bent en je need op Healing gear zonder het te laten weten wel
Anoniem: 63072
Ook ik hoor graag je ervaring. Ik heb altijd gehealed en dan werkt grid + clique samen met mouseovermacros en een G15 prima.Anoniem: 373674 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:31:
eerste straks nog ff langs de winkel voor een razer naga http://content.hwigroup.net/images/news/razer_naga_01.jpg
Ik merk alleen dat ik niet snel genoeg bij al mijn abilities kan komen op mijn melee dps klassen
Simpel gezegd hoe lang ik ook oefen ik kom niet verder dan niet verder dan de hotkeys
tab, q, w, e, r
a, s, d, f,
z,x,c
En daar kan ik echt niet alles op kwijt. Ik heb combinaties met ctrl geprobeerd maar dan krijg ik in no-time kramp.
Ik zat naar deze logitech muis te kijken. Maar de Razer ziet er ook aardig uit.
Bedenk terwijl ik dit type dat ik nog noot heb geprobeerd om mousebutton 4 in te stellen als control. Dat zou mijn hotkeys al verdubbelen zonder kramp.
Das toch precies wat ik zeg? Als een ander het niet nodig heeft, dan kun je gewoon rollen ervoor.Mektheb schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 13:32:
[...]
Onzin.
Als er iets dropt voor healing als hij in DPS gear is en niemand hoeft het te hebben en hij vraagt of hij het mag omdat het een andere spec is is het echt niet ninjaén.
Als het vragen is voor de roll of het mag, dan is het ook geen probleem.
Als je gewoon blind gaat rollen ongeacht wat de andere nodig hebben, dan is het ninja.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Anoniem: 377816
Maak dan aub een topicreport in plaats van een loze reply
[ Voor 87% gewijzigd door psychoclown op 24-12-2010 14:32 ]
Sorry je hebt gelijk, vrijdag heDakreal schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 13:35:
[...]
Das toch precies wat ik zeg? Als een ander het niet nodig heeft, dan kun je gewoon rollen ervoor.
Als het vragen is voor de roll of het mag, dan is het ook geen probleem.
Als je gewoon blind gaat rollen ongeacht wat de andere nodig hebben, dan is het ninja.
Maar ja ik speel zelf een alt als pally en ik gear ook voor 3 spec's maar goed ook niet altijd
Waarmee loop je dan? Met de pijltjes toetsen?Anoniem: 63072 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 13:33:
[...]
Ook ik hoor graag je ervaring. Ik heb altijd gehealed en dan werkt grid + clique samen met mouseovermacros en een G15 prima.
Ik merk alleen dat ik niet snel genoeg bij al mijn abilities kan komen op mijn melee dps klassen
Simpel gezegd hoe lang ik ook oefen ik kom niet verder dan niet verder dan de hotkeys
tab, q, w, e, r
a, s, d, f,
z,x,c
En daar kan ik echt niet alles op kwijt. Ik heb combinaties met ctrl geprobeerd maar dan krijg ik in no-time kramp.
Ik zat naar deze logitech muis te kijken. Maar de Razer ziet er ook aardig uit.
Bedenk terwijl ik dit type dat ik nog noot heb geprobeerd om mousebutton 4 in te stellen als control. Dat zou mijn hotkeys al verdubbelen zonder kramp.
De muis (beide muisknoppen ingedrukt houden om te lopen en sturen door te bewegen.Twylight schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 13:39:
[...]
Waarmee loop je dan? Met de pijltjes toetsen?
[ Voor 17% gewijzigd door _Peter2_ op 24-12-2010 13:42 ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Ik heb op mijn druid:Mektheb schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 13:36:
[...]
Sorry je hebt gelijk, vrijdag he
Maar ja ik speel zelf een alt als pally en ik gear ook voor 3 spec's maar goed ook niet altijd
Feral Tank
Feral PvP
Chickenformgear
Kan ik praktisch alles vervullen
Als je healing bent en need op DPS gear zonder het te laten weten ook, en DAT is wat 'ie zei. Ik roll ook op OS gear als iemand anders dat niet nodig heeft, dat is compleet wat anders.Mektheb schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 13:32:
Onzin.
https://niels.nu
Ah, kende die functie wel ja maar daar krijg ik echt last van mn hand van. kan dat echt niet lang volhouden.._Peter2_ schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 13:41:
[...]
De muis (beide muisknoppen ingedrukt houden om te lopen en sturen door te bewegen.
Ben mainspec Resto,p offspec Balance. (Alleen heb ik in Cata nog niet veel gehealed).
Als er items droppen voor de spec die ik niet vervul dan vraag ik of ik mag rollen Ook als er items droppen voor Feral waar ik op tit moment geen talent spec voor heb vraag ik of ik kan rollen.
Als anderen ook rollen, maar er wordt aangegeven dat het geen probleem is dan rol ik.
(En soms need ik ook wel als ik zie dat anderen volop lopen te ninjaen, ookal is het dan geen upgrade, maar dan is het meer om degene voor wie het wel een upgrade zou zijn een extra roll kans te geven aka ik geef het item dan aan degene voor wie het een upgrade is).
Als er items droppen voor de spec die ik niet vervul dan vraag ik of ik mag rollen Ook als er items droppen voor Feral waar ik op tit moment geen talent spec voor heb vraag ik of ik kan rollen.
Als anderen ook rollen, maar er wordt aangegeven dat het geen probleem is dan rol ik.
(En soms need ik ook wel als ik zie dat anderen volop lopen te ninjaen, ookal is het dan geen upgrade, maar dan is het meer om degene voor wie het wel een upgrade zou zijn een extra roll kans te geven aka ik geef het item dan aan degene voor wie het een upgrade is).
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Ik (mage) need sowieso alleen op upgrades, en als er een item met veel spirit dropt dat voor mij wel een upgrade is, vraag ik altijd aan de healer of hij het niet nodig heeft. Ook als ik dan al heb ge-need, gaat het zonder bezwaren naar die speler, onder het mom "For the Horde!" (en omdat ik meer geef om een goede sfeer en 'fair play' dan om items)
Gisteren kreeg ik nog het compliment dat men niet vaak meemaakt dat zoiets wordt gevraagd, jammer eigenlijk, het zou toch standaard moeten zijn.
Gisteren kreeg ik nog het compliment dat men niet vaak meemaakt dat zoiets wordt gevraagd, jammer eigenlijk, het zou toch standaard moeten zijn.
Ook maar dat ik dat weet!
en dat klopt ook wat je zegt.Hydra schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 13:42:
[...]
Als je healing bent en need op DPS gear zonder het te laten weten ook, en DAT is wat 'ie zei. Ik roll ook op OS gear als iemand anders dat niet nodig heeft, dat is compleet wat anders.
Dat vereist helaas 2 zaken die de meeste spelers niet hebben, kennis van zaken en fatsoen.vbmot schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 14:09:
Gister wel een heerlijke schild en relic geloot uit de heroics. Ganz happy mee!
Zulke complimenten krijg ik ook vaak als ik tank. Met mijn paladin wil ik ook graag een retri setje in stand houden en vraag dus ook of ik mag needen op plate dps gear. Ik vraag overigens ook of de healers klaar zijn voor de volgende (grote) pull en of de CC klaar is, dat zie je ook niet vaak meer. Veel tanks lopen als kip zonder kop naar de volgende trash pack zonder uberhaupt te kijken of de healer nog mana heeftvbmot schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 14:09:
De meeste wow spelers hebben inderdaad geen gezond verstand en/of manieren.
[ Voor 5% gewijzigd door EnigmaNL op 24-12-2010 14:23 ]
DING 83!
Gister ben ik wezen questen tot ik er helemaal genoeg van had! Mt Hiyal is helemaal leeg gequest, en ik ben verder gegaan in Deepholm. Echt tof met al die zwevende deeltjes vlak boven de grond en die dreigende schaduwen van de rotsblokken die ver boven je hoofd langszweven!
Een nub hunter maatje van me wilde graag een instance doen, dus gingen we in de queu voor een random. The Stonecore was wat we kregen, precies waar ik op hoopte. De tank zag er solide uit met zijn 80k + health. Helaas legde mijn hunter maatje een onhandige trap neer die de eerste groep + de patrol pullde terwijl de tank nog semi afk was… Tank weg + 1 dps weg
Even 30 seconden wachten en de volgende tank meldde zich aan. Eentje met 58k hp, slechts 6k meer dan mijn priest. Ook zijn skills waren compleet beneden pijl, dus we gingen keihard tegen de grond bij de eerste paar mobs. Hier had ik duidelijk geen trek in, toen de andere twee dpsers weg gingen ben ik ook maar de groep uit gestapt.
Twee guildies wilden wel even helpen, dus toen ben ik met wat maatjes door Stonecore heen gerushed. De DK tank (85) in zijn dps gear, zonder crowd control en rammen maar… Ik moest stevig aan de bak, maar we renden werkelijk door de instance heen. Leuke XP en twee mooie nieuwe items rijker stonden we 20 minuutjes later buiten!
De guild legde ondertussen de 10-de baas neer wat een guild achievement opleverde…
Nog twee levels dan kan ik ook meedoen met de rest!
Vrijwel iedereen die ik tot nu toe ben tegen gekomen heeft goede manieren. WoW is nog steeds leuk!
Gister ben ik wezen questen tot ik er helemaal genoeg van had! Mt Hiyal is helemaal leeg gequest, en ik ben verder gegaan in Deepholm. Echt tof met al die zwevende deeltjes vlak boven de grond en die dreigende schaduwen van de rotsblokken die ver boven je hoofd langszweven!
Een nub hunter maatje van me wilde graag een instance doen, dus gingen we in de queu voor een random. The Stonecore was wat we kregen, precies waar ik op hoopte. De tank zag er solide uit met zijn 80k + health. Helaas legde mijn hunter maatje een onhandige trap neer die de eerste groep + de patrol pullde terwijl de tank nog semi afk was… Tank weg + 1 dps weg
Twee guildies wilden wel even helpen, dus toen ben ik met wat maatjes door Stonecore heen gerushed. De DK tank (85) in zijn dps gear, zonder crowd control en rammen maar… Ik moest stevig aan de bak, maar we renden werkelijk door de instance heen. Leuke XP en twee mooie nieuwe items rijker stonden we 20 minuutjes later buiten!
De guild legde ondertussen de 10-de baas neer wat een guild achievement opleverde…
Nog twee levels dan kan ik ook meedoen met de rest!
Vrijwel iedereen die ik tot nu toe ben tegen gekomen heeft goede manieren. WoW is nog steeds leuk!
Inderdaad onbegrijpelijk van sommige spelers, ook onbegrijpelijk is hoe iedereen altijd maar voor zichzelf is in Battlegrounds etc. het komt echt bijna nooit voor dat er ook maar een beetje samengewerkt wordt.theHoff schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 14:18:
[...]
Dat vereist helaas 2 zaken die de meeste spelers niet hebben, kennis van zaken en fatsoen.
Gister wel een heerlijke schild en relic geloot uit de heroics. Ganz happy mee!
Sinds lange tijd World of Warcraft maar weer eens geïnstalleerd.
Downloaden duurt alleen ontiegelijk lang. Kan ik niet van een fatsoenlijke mirror het hele spel afhalen?
Ook zie ik dat Cartographer niet meer is, is daar een handig alternatief voor?
Downloaden duurt alleen ontiegelijk lang. Kan ik niet van een fatsoenlijke mirror het hele spel afhalen?
Anoniem: 63072
Dit, maar 's' is nogwel achteruit lopen._Peter2_ schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 13:41:
[...]
De muis (beide muisknoppen ingedrukt houden om te lopen en sturen door te bewegen.
Op mijn healer loop ik met wasd aangezien ik mouseover nodig heb om te healen. Op mijn healer ben ik dus ook een keyboard turner als ik aan het healen ben. Als ik moet verplaatsen en ik hoef niet te healen dan draai ik wel gewoon met de muis.
Same here. Helaas zijn druids nu veel meer afhankelijk van cast-time heals dus ik mis m'n mobiliteit nogal.Anoniem: 63072 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 14:54:
Dit, maar 's' is nogwel achteruit lopen.
Op mijn healer loop ik met wasd aangezien ik mouseover nodig heb om te healen. Op mijn healer ben ik dus ook een keyboard turner als ik aan het healen ben. Als ik moet verplaatsen en ik hoef niet te healen dan draai ik wel gewoon met de muis.
https://niels.nu
Hehe leuk verhaal. Helaas heb ik gisteren in pugs weer mee moeten maken dat de meeste puggers gewoon fatsoenloze apen zijn, ze kunnen niks, willen niks behalve items, snappen ook niks, maar als de healer dan 1 min DC is droppen ze ofc want ja... DAAR ga je natuurlijk niet op wachtenhulkie schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 14:24:

Vervolgens kicken we (speelde met 1 guildie) allebei, de nieuwe healer gaat vrolijk een paar minuten afk zonder iets te zeggen, ook al zo'n trend tegenwoordig, joinen en dan lekker afk gaan. Nou bijna gekicked na een paar minuten maar... heb er al geen zin meer in wacht de volgende keer wel gewoon tot er minimaal 2 guildies mee kunnen.
Bnet pindle#2913
Anoniem: 377816
Als ik een pug join stel ik me daar ook op in, dmv iets meer geduld op te brengen bij sommige mensen..
Heel vaak gaat het gewoon goed, al speel ik op dit moment alleen nog normals.
Zo niet vote-kick, of k ga een alt lvlen tot er meer guildies mee willen doen.
Heel vaak gaat het gewoon goed, al speel ik op dit moment alleen nog normals.
Zo niet vote-kick, of k ga een alt lvlen tot er meer guildies mee willen doen.
Anoniem: 389005
heu ik ben nieuw hier!
en speel uiteraard ook WoW! voornamelijk op een mac voor de geintresseerden
Op dit moment ben ik een lvl 85 troll Hunter op Auchindoun. met voornamelijk liefde om alliance af te slachten
Verder vind ik hunter ook wel aardig in pve toch wel behoorlijkde dps met blues op dit moment, 12 tot 15k.
het is alleen jammer dat hunter op dit moment in PvP niet echt geweldig is. op dit moment denk ik wel de slechte class in 1v1 battles, ik ben heel erg afhankelijk van andere mensen. tot nu toe gaat arena ook niet echt geweldig helaas. Nu alleen nog hopen dat blizzard er iets aan kan doen binnenkort.
Daarnaast zijn er ook nog professions! alchemy en herbalism. die zorgen voor mijn erg goede gold flow. ben op dit moment de 50k gold gepasseerd en hij blijft groeien
Thats about it, als er nog vragen zijn hoor ik het graag
en speel uiteraard ook WoW! voornamelijk op een mac voor de geintresseerden
Op dit moment ben ik een lvl 85 troll Hunter op Auchindoun. met voornamelijk liefde om alliance af te slachten
Verder vind ik hunter ook wel aardig in pve toch wel behoorlijkde dps met blues op dit moment, 12 tot 15k.
het is alleen jammer dat hunter op dit moment in PvP niet echt geweldig is. op dit moment denk ik wel de slechte class in 1v1 battles, ik ben heel erg afhankelijk van andere mensen. tot nu toe gaat arena ook niet echt geweldig helaas. Nu alleen nog hopen dat blizzard er iets aan kan doen binnenkort.
Daarnaast zijn er ook nog professions! alchemy en herbalism. die zorgen voor mijn erg goede gold flow. ben op dit moment de 50k gold gepasseerd en hij blijft groeien
Thats about it, als er nog vragen zijn hoor ik het graag
Mm, Wowwiki is sinds de hoofeditors er zijn weg gegaan wel heel erg achteruit gegaan. Ik vind nu Wowpedia(de site waar 90% van de wowwiki admins heen is gegaan) veel beter up to date.
Maar goed, eindelijk mijn 2de char 85. Op naar de 3rde
Maar goed, eindelijk mijn 2de char 85. Op naar de 3rde
Gezellig!Anoniem: 389005 schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 16:53:
Nu spreek ik ook voor Vivaladen: FOR THE ALLIANCE!
Jij gaat het zwaar hebben op onze realm. Vivaladen en zijn guild (The Stormwind Crusaders) zitten er nu op, met de liefde om Horde te slachten.
Ik doe vrolijk met ze mee, wanneer ik kan. Ben geen hoog level helaas (lvl 34 Worgen Rogue).
Tot op het slachtveld!
het downloaden duurt denk ik gewoon lang omdat het een groot spel is geworden, via de blizzard installer werkt het goed bij mij.Jokuh schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 14:50:
Sinds lange tijd World of Warcraft maar weer eens geïnstalleerd.
als vervanger van cartograhper ik raad mapster aan
Hallo,
Ik heb nu een nieuwe PC en heb mijn oude WoW folder op deze nieuwe PC teruggeplaatst in Program Files maar bij het inloggen blijft ie eindeloos hangen op Connecting. Moet ik nog wat aanpassen voordat ik weer verder kan? De realmlist.wtf staat in iede rgeval wel goed.
Alvast bedankt.
Ik heb nu een nieuwe PC en heb mijn oude WoW folder op deze nieuwe PC teruggeplaatst in Program Files maar bij het inloggen blijft ie eindeloos hangen op Connecting. Moet ik nog wat aanpassen voordat ik weer verder kan? De realmlist.wtf staat in iede rgeval wel goed.
Alvast bedankt.
Even een vraagje aan de Mages hier op GoT. Ik ben nu level 51 en ben sinds vandaag over op Frost. Had eerst Fire, maar had aanzienlijk minder damage dan Frost en Arcane in Dungeons.
Alleen heb ik nu iets wat ik niet snap. De "Frostbolt" is op willekeurige momenten na combat "highlighted".
Normaal gesproken gebeurt zoiets met tijdelijke buffs zoals "Brain Freeze". Maar tijdens het highlighten van Frostbolt" is er geen enkele buff actief.
Ik kan ook nergens vinden waarom hij dit doet. Het spellcasten gaat ook niet sneller en kost ook geen minder mana. Of is het gewoon een bug?
Alleen heb ik nu iets wat ik niet snap. De "Frostbolt" is op willekeurige momenten na combat "highlighted".
Normaal gesproken gebeurt zoiets met tijdelijke buffs zoals "Brain Freeze". Maar tijdens het highlighten van Frostbolt" is er geen enkele buff actief.
Ik kan ook nergens vinden waarom hij dit doet. Het spellcasten gaat ook niet sneller en kost ook geen minder mana. Of is het gewoon een bug?

Chookity-pok
Soms kan het highlighten gebugged zijn, heb ik ook vaak genoeg last van als ik mijn mind blast kan gebruiken op mijn priest.
Ja maar dan is er een reden waarom hij zou moeten highlighten. Bij de Frostbolt kan ik niet vinden waarom hij zou moeten highlighten...
Chookity-pok
dat is geen bug, dan heb je die talent dat je frostbolt eens in de 15 seconde 0.5 sec minder cast tijd heeft. En dus word hij eens in de 15 sec een prio spell omdat hij dan minder cast tijd heeft.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Serieus? Heb ik dat gewoon over het hoofd gezien.ye-roon schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 22:43:
dat is geen bug, dan heb je die talent dat je frostbolt eens in de 15 seconde 0.5 sec minder cast tijd heeft. En dus word hij eens in de 15 sec een prio spell omdat hij dan minder cast tijd heeft.
Maar ik verwachte ook een zichtbare buff zodat je kon zien waar het van is. Vreemd dat ze dat niet gedaan hebben.
Maar bedankt voor het toelichten!
Chookity-pok
Ben je nou een frost mage of niet, dat is de eerste talent waar je je punten in stopt
[ Voor 6% gewijzigd door Divak op 25-12-2010 01:09 ]
Wat een debiele vluchtprijzen 
Zit ik in IronForge wil ik naar Stormwind vliegen, kost het 99 copper, wil ik naar Goldshire daar vlak onder dan neemt ie een hele andere route en kost het 14 silver.
Nou dan vlieg ik wel eerst naar Stormwind en vlieg daarvandaan wel weer naar Goldshire
Niet dat het financieel nu echt veel uitmaakt met 180 gold maar het gaat om het principe.
=======
edit: ik zie net dat van Stormwind naar Goldshire vliegen gratis is
Zit ik in IronForge wil ik naar Stormwind vliegen, kost het 99 copper, wil ik naar Goldshire daar vlak onder dan neemt ie een hele andere route en kost het 14 silver.
Nou dan vlieg ik wel eerst naar Stormwind en vlieg daarvandaan wel weer naar Goldshire

Niet dat het financieel nu echt veel uitmaakt met 180 gold maar het gaat om het principe.
=======
edit: ik zie net dat van Stormwind naar Goldshire vliegen gratis is
[ Voor 41% gewijzigd door Slashdotter op 25-12-2010 03:02 ]
Ach, speel ietsjes verder en je kijkt niet meer naar copper of silver, en gold gaat dan minimaal in tientallen
Als je die frostbolt als opener gebruikt, heb je er zeker tijdens het questen bar weinig aan. Na 15 seconden is zo'n mob al dood en voor de opener maakt het niet uit. Dan kun je je talentpoints beter ergens anders instoppen.RichardvdD schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 01:08:
Ben je nou een frost mage of niet, dat is de eerste talent waar je je punten in stopt
0,5 seconden * 30,000 kills is toch mooi meer dan 4 uur die je bespaard van 1 tot 85vbmot schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 14:12:
[...]
Als je die frostbolt als opener gebruikt, heb je er zeker tijdens het questen bar weinig aan. Na 15 seconden is zo'n mob al dood en voor de opener maakt het niet uit. Dan kun je je talentpoints beter ergens anders instoppen.
Early Frost zorgt altijd voor een 0,6 seconden kortere casttijd op Frostbolt, als er één Frostbolt is gecast heeft die talent een 'cooldown' van 15 seconden voordat er weer een verkorte casttijd beschikbaar is. Is dus perfect voor levellen, aangezien je dan voor elke mob een snelle Frostbolt klaar hebt?vbmot schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 14:12:
[...]
Als je die frostbolt als opener gebruikt, heb je er zeker tijdens het questen bar weinig aan. Na 15 seconden is zo'n mob al dood en voor de opener maakt het niet uit. Dan kun je je talentpoints beter ergens anders instoppen.
[ Voor 4% gewijzigd door Freaky Maus op 25-12-2010 17:14 ]
Pak gewoon de tram, veel sneller en gratis.Slashdotter schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 03:00:
Zit ik in IronForge wil ik naar Stormwind vliegen,
Ik heb het op mijn Balance Druid met Wrath en Starfire. Hangt ervan af welke Eclipse ik op dat moment hebSaeverix schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 19:43:
Even een vraagje aan de Mages hier op GoT. Ik ben nu level 51 en ben sinds vandaag over op Frost. Had eerst Fire, maar had aanzienlijk minder damage dan Frost en Arcane in Dungeons.
[afbeelding]
Ben verder niet op de hoogte van de Mage, maar het zal iets vergelijkbaars zijn.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Anoniem: 274511
Hoe kan je de vehicle acties oproepen met een razer naga addon?
Ik kan namelijk wel omhoog en omlaag richten en uitstappen maar schieten kan niet omdat daar geen knop van is.
Ik kan namelijk wel omhoog en omlaag richten en uitstappen maar schieten kan niet omdat daar geen knop van is.
Warlocks hebben er ook last van. Soulburn + Soulfire (Soulfire highlight dan als instant cast), maar soms pakt ie om één of andere reden 't niet. Je kan 'm dan ook niet gewoon casten, gebeurd gewoon helemaal niets als je Soulfire probeert casten. Zwaar irritant aangezien 't erg handig is als Destro / Demo Warlock zijnde...SandsOfArrakis schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 20:35:
[...]
Ik heb het op mijn Balance Druid met Wrath en Starfire. Hangt ervan af welke Eclipse ik op dat moment heb
Ben verder niet op de hoogte van de Mage, maar het zal iets vergelijkbaars zijn.
Surfin' paradise!
Dat gaat via de knoppen op je action bar.Anoniem: 274511 schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 21:50:
Precies, altijd pakken die talent. Daarnaast maakt die talent frost ook iets meer viable om in raids te gebruiken.Freaky Maus schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 17:08:
[...]
Early Frost zorgt altijd voor een 0,6 seconden kortere casttijd op Frostbolt, als er één Frostbolt is gecast heeft die talent een 'cooldown' van 15 seconden voordat er weer een verkorte casttijd beschikbaar is. Is dus perfect voor levellen, aangezien je dan voor elke mob een snelle Frostbolt klaar hebt?
Ik vermaak me trouwens goed met mijn frost mage. Na mijn druid en pally ben ik nu bezig mijn mage naar 85 te tillen, in een paar uurtjes tijd ben ik nu 5 balkjes verwijderd van level 82. Ik was vergeten hoe leuk het is om frost te spelen, ben aan het overwegen om hem zo te laten, ook op level 85.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Kun je niet gewoon in wow bij keybinds de knoppen indrukken dat ze dan daar onder komen? Met mijn steelseries muis kan dat wel namelijk. Ik heb de = als panic button en die heb ik ook als 2nd bind aan me muis gehangen.Anoniem: 274511 schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 21:50:
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Dat zou inmiddels gehotfixed zijnSnappie88 schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 22:54:
[...]
Warlocks hebben er ook last van. Soulburn + Soulfire (Soulfire highlight dan als instant cast), maar soms pakt ie om één of andere reden 't niet. Je kan 'm dan ook niet gewoon casten, gebeurd gewoon helemaal niets als je Soulfire probeert casten. Zwaar irritant aangezien 't erg handig is als Destro / Demo Warlock zijnde...
[Signature]
Anoniem: 373674
Hoi mensen.
Net een poging gewaagd bij Blackwing decent..... haha EPIC fail... de trash kregen we na 5 wipes wel neer. ze doen een tank switch waarbij je (ik) als tank het beste met je rug helemaal tegen de muur kan gaan staan. net na de switch een hele nasty stun waarbij de healers het echt zwaar hebben.. net daarvoor probeer ik een CD te doen en dat werkte uiteindelijk wel.
Daarna -----> Magmaw een soort van overpowered worm. hoe en wat weet ik niet precies.. je moet als tank zorgen dat je opgegeten worden en dan een hook spammen zodat de DPS echt ziek hard kunnen hakken. het was echter allemaal zo chaotisch dat er geen touw aan vast te knopen was. hebben toch iets van 1200K eraf kunnen slopen.
Wel echt sick zwaar. er is hier over HC's echt al wel het nodig gezegd, maar raiden is helemaal insaine. 4 van de 10 personen zijn zelfs item capped.. en nog was het bij de trash soms bijna over bij 1 stun.
Las laast dit --> casuals might as wel give up from the start.. haha bij blackwing decent ga ik hier voor 100% in mee
trouwens vandaag voor fun solo al 3 woltk hc gedaan
.. dit is echt kinderspel vergeleken met BD. morgen maar weer verder met HC's.. latezzz
Net een poging gewaagd bij Blackwing decent..... haha EPIC fail... de trash kregen we na 5 wipes wel neer. ze doen een tank switch waarbij je (ik) als tank het beste met je rug helemaal tegen de muur kan gaan staan. net na de switch een hele nasty stun waarbij de healers het echt zwaar hebben.. net daarvoor probeer ik een CD te doen en dat werkte uiteindelijk wel.
Daarna -----> Magmaw een soort van overpowered worm. hoe en wat weet ik niet precies.. je moet als tank zorgen dat je opgegeten worden en dan een hook spammen zodat de DPS echt ziek hard kunnen hakken. het was echter allemaal zo chaotisch dat er geen touw aan vast te knopen was. hebben toch iets van 1200K eraf kunnen slopen.
Wel echt sick zwaar. er is hier over HC's echt al wel het nodig gezegd, maar raiden is helemaal insaine. 4 van de 10 personen zijn zelfs item capped.. en nog was het bij de trash soms bijna over bij 1 stun.
Las laast dit --> casuals might as wel give up from the start.. haha bij blackwing decent ga ik hier voor 100% in mee
trouwens vandaag voor fun solo al 3 woltk hc gedaan
omnitron defence valt anders best mee 
voor de rest oook halfus ge5shot ( wel de makkelijkste setup ) en die 2 draken na 4 tries op 20% maar toen was de raid voorbij. We hadden echt een zure healing setup 3 x priests: 2 x holy en ik als Disc. Tot mij grote verbazing zie ik op WoWofLogs dat disc priests toch 1 van de sterkste healers nu na de nerf van paladins en dan voornamelijk in 25man. In bastion of T is het sowieso priests die de klok slaan op 25man qua healing. Beetje jammer want de meeste whine kwam toch van het priestforum xD.
In WOTLK waren disc priests bubble bots, nu zijn we Prayer of Healing Bots.
voor de rest oook halfus ge5shot ( wel de makkelijkste setup ) en die 2 draken na 4 tries op 20% maar toen was de raid voorbij. We hadden echt een zure healing setup 3 x priests: 2 x holy en ik als Disc. Tot mij grote verbazing zie ik op WoWofLogs dat disc priests toch 1 van de sterkste healers nu na de nerf van paladins en dan voornamelijk in 25man. In bastion of T is het sowieso priests die de klok slaan op 25man qua healing. Beetje jammer want de meeste whine kwam toch van het priestforum xD.
In WOTLK waren disc priests bubble bots, nu zijn we Prayer of Healing Bots.
[ Voor 92% gewijzigd door Chefbierrr op 26-12-2010 11:32 ]
Mind Blast highlight zodra je 3 shadow orbs hebtZhalix schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 19:45:
Soms kan het highlighten gebugged zijn, heb ik ook vaak genoeg last van als ik mijn mind blast kan gebruiken op mijn priest.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Nee hoor, hier ook vaak zonder shadow orbs..Teunis schreef op zondag 26 december 2010 @ 11:35:
[...]
Mind Blast highlight zodra je 3 shadow orbs hebt
Waarom? Ik ken zat goede casuals die weliswaar minder raiden, maar niet minder goed.Anoniem: 373674 schreef op zondag 26 december 2010 @ 01:38:
Ben het totaal niet eens met Albeto. Dit is ZEKER ook een expansion voor de casuals. Ten eerste door de lockouts en het gelijktrekken van de gear. 10-mans zijn wat makkelijker te organiseren en hebben nu dezelfde loot als de 25-mans versie. Hierdoor zijn er gelijk enorm veel meer guilds die meedoen voor de beste gear, want in WotLK waren er ook enorm veen 10-man guilds. Veel makkelijker te organiseren, en met de kleinere raids kan je makkelijker even 2 uur voor een raid uittrekken, in plaats van dat je er 2-3 dagen mee bezig bent.
En dan over de raidbosses zelf, ik vind het weinig speciaals. De eerste week na Cataclysm gingen we met 25 man de instances in, na een korte uitleg en 1-2 wipes om het in de praktijk te zien gingen de bosses stuk voor stuk neer. Magmaw is een hele simpele tank & spank, alleen af en toe wat naar links of rechts strafen en wat adds kapot maken. Als healer was het goed te doen en als melee DPS vond ik het helemaal een eitje.
Daarna andere bosses ook heel snel neer, wel met wat wipes maar allemaal wipes waarop het steeds beter ging en we snel daarna de boss neerhadden. De grootste grap vond ik doen we in BWD liepen en de raid gingen callen, maar iemand rende bij Maloriak naar binnen en de rest van de groep volgde en iemand deed voor de grap een pull. De meeste hadden geen idee wat we moesten doen, hoogsten in grote lijnen. Dus tijdens het gevecht was de raid leader alles aan het uitleggen en het ging allemaal prima
Op het eind kwamen we alleen niet helemaal lekker uit de adds anders hadden we hem in één keer down gekregen. De volgende dag ging hij wel neer.
Zo speciaal/moeilijk vind ik de encounters niet. Ze hebben wel soms wat leuks en iets nieuws, maar het maakt ze niet gelijk onmogelijk. En inderdaad, casual is niet hetzelfde als een newbie. Zelf ben ik de guild uitgegaan omdat ik niet 4 dagen in de week wilde raiden na de vakantie, en zit nu ook in een guild waar we na de vakantie op een meer casual toer de 10-mans gaan doen. En dat moet zeker goed te doen zijn. Zeker omdat iedereen inmiddels wel van zijn greenies af is.
En dan over de raidbosses zelf, ik vind het weinig speciaals. De eerste week na Cataclysm gingen we met 25 man de instances in, na een korte uitleg en 1-2 wipes om het in de praktijk te zien gingen de bosses stuk voor stuk neer. Magmaw is een hele simpele tank & spank, alleen af en toe wat naar links of rechts strafen en wat adds kapot maken. Als healer was het goed te doen en als melee DPS vond ik het helemaal een eitje.
Daarna andere bosses ook heel snel neer, wel met wat wipes maar allemaal wipes waarop het steeds beter ging en we snel daarna de boss neerhadden. De grootste grap vond ik doen we in BWD liepen en de raid gingen callen, maar iemand rende bij Maloriak naar binnen en de rest van de groep volgde en iemand deed voor de grap een pull. De meeste hadden geen idee wat we moesten doen, hoogsten in grote lijnen. Dus tijdens het gevecht was de raid leader alles aan het uitleggen en het ging allemaal prima
Zo speciaal/moeilijk vind ik de encounters niet. Ze hebben wel soms wat leuks en iets nieuws, maar het maakt ze niet gelijk onmogelijk. En inderdaad, casual is niet hetzelfde als een newbie. Zelf ben ik de guild uitgegaan omdat ik niet 4 dagen in de week wilde raiden na de vakantie, en zit nu ook in een guild waar we na de vakantie op een meer casual toer de 10-mans gaan doen. En dat moet zeker goed te doen zijn. Zeker omdat iedereen inmiddels wel van zijn greenies af is.
Anoniem: 304426
Fijne kerst (beter laat dan nooit
)
Ondertussen ben ik al bijna 84, en denk dat ik maar eens ga switchen naar healer.
Heb tijdens het questen al veel healgear geloot en het is leuk eens iets anders te doen dan melee dps (heb maar 1 character, retridin. nooit zin gehad opnieuw te levelen).
OF zal ik toch maar een mage aanmaken. Moeilijk, moeilijk
Ondertussen ben ik al bijna 84, en denk dat ik maar eens ga switchen naar healer.
Heb tijdens het questen al veel healgear geloot en het is leuk eens iets anders te doen dan melee dps (heb maar 1 character, retridin. nooit zin gehad opnieuw te levelen).
OF zal ik toch maar een mage aanmaken. Moeilijk, moeilijk
laatste paar procenten mezelf door outland aan het sleuren, mijn god wat haat ik dat gebied zeg. De hele atmosfeer en het verhaal staan me gewoon niet aan.
Liggen de servers eruit?
Edit: laat maar, Tweak doet het niet..
Edit: laat maar, Tweak doet het niet..
[ Voor 46% gewijzigd door Navi op 26-12-2010 19:46 ]
Ik wilde vandaag een authenticator aanschaffen, blijken ze allemaal uitverkocht te zijn. Heeft Cata de hackers weer actief gemaakt en heeft iedereen er een aangeschaft.
Same here! echt een hekel aan outlandmaxietheboss schreef op zondag 26 december 2010 @ 16:57:
laatste paar procenten mezelf door outland aan het sleuren, mijn god wat haat ik dat gebied zeg. De hele atmosfeer en het verhaal staan me gewoon niet aan.
Ik heb toen er die 5 euro actie was, alle wow delen gekocht behalve cataclysm... Echter bevalt mij wow niet. Is het mogelijk om zoiets door te verkopen zonder dat ik mijn e-mail en mijn bankgegevens weg moet geven?
Oké mensen ik heb hulp nodig wat betreft paladin tanking in Cata. Ik lees overal verschillende dingen wat betreft de gear van een tank. Vandaag heb ik iemand gesproken die vind dat je in elke gem slot en enchant stamina op moet doen. Iemand heeft overal stamina en en zo'n 20k hp meer dan mij. Ik heb daarin tegen meer hitrating gems en parry/mastery/dodge erin dan alleen stamina. Nu zou ik graag van de experts hier op Tweakers willen horen wat jullie er van vinden. Dit is mijn armory:
http://eu.battle.net/wow/...r/kul-tiras/arades/simple
Ik zou dus willen weten wat jullie aanraden om aan mijn gear te veranderen en welke enchants/gems ik moet gaan gebruiken.
Ik zou dus willen weten wat jullie aanraden om aan mijn gear te veranderen en welke enchants/gems ik moet gaan gebruiken.
Nee, je bent akkoord gegaan met de EULA waarin staat dat je met het kopen van WoW alleen de rechten tot het gebruik van WoW hebt afgekocht. De account is technisch gezien nooit je eigendom.saveljos schreef op zondag 26 december 2010 @ 22:06:
Ik heb toen er die 5 euro actie was, alle wow delen gekocht behalve cataclysm... Echter bevalt mij wow niet. Is het mogelijk om zoiets door te verkopen zonder dat ik mijn e-mail en mijn bankgegevens weg moet geven?
Door verkoop is dan ook verboden.
[ Voor 3% gewijzigd door Osxy op 26-12-2010 22:42 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Alleen stamina is nooit goed. Misschien bij een boss die veel magic damage doet maar over het algemeen moet je het een beetje balanceren.. Stamina gems en avoidance... 1 soort is meestal niet zo`n succes en als je niet hardcore raid is het vaak ook voldoende... Als je later tegen specifieke bosses moet die of magic dmg doen of fysieke damage dan kun je altijd nog een aparte gear set maken met Stamina of Avoidance...Metalbuster schreef op zondag 26 december 2010 @ 22:39:
Oké mensen ik heb hulp nodig wat betreft paladin tanking in Cata. Ik lees overal verschillende dingen wat betreft de gear van een tank. Vandaag heb ik iemand gesproken die vind dat je in elke gem slot en enchant stamina op moet doen. Iemand heeft overal stamina en en zo'n 20k hp meer dan mij. Ik heb daarin tegen meer hitrating gems en parry/mastery/dodge erin dan alleen stamina. Nu zou ik graag van de experts hier op Tweakers willen horen wat jullie er van vinden. Dit is mijn armory:
Het is dus gewoon een beetje afwegen wat jou de beste stats geeft en je Stamina / Avoidance goed verdelen.
Daarnaast blijft het account gekoppeld aan je mailadres (al kun je dat wel veranderen geloof ik) en blijft in je betalingsgeschiedenis ook je rekeningnummer staan als je dat gebruikt hebt. Uit privacyoverwegingen zou ik het dus al niet doorverkopen.Osxy schreef op zondag 26 december 2010 @ 22:41:
[...]
Nee, je bent akkoord gegaan met de EULA waarin staat dat je met het kopen van WoW alleen de rechten tot het gebruik van WoW hebt afgekocht. De account is technisch gezien nooit je eigendom.
Die persoon is blijven hangen in WotLK waar dat inderdaad opging. Stamina was daar dé gem/enchant voor elke tank. Nu is het gelukkig weer avoidance en is stamina redelijk secundair. Het idee achter boss damage is niet meer dat ze je in één keer neer meppen maar dat veel damage gewoon te vermijden valt. Iemand die nu nog beweert dat alles stamina moet hebben heeft blijkbaar een geweldige healer achter hem staan, of het is zo'n idioot die je in de dungeon finder wel eens tegenkomt die absoluut geen CC wil gebruiken en alles op de WotLK-manier wil doen, om vervolgens de healer uit te schelden als hij neer gaat als een steen.Metalbuster schreef op zondag 26 december 2010 @ 22:39:
Vandaag heb ik iemand gesproken die vind dat je in elke gem slot en enchant stamina op moet doen.
[ Voor 39% gewijzigd door NMe op 26-12-2010 23:34 ]
Anoniem: 379651
Om precies te zijn, punt 9.2 van de Battle.NET Terms of Use:Osxy schreef op zondag 26 december 2010 @ 22:41:
[...]
Nee, je bent akkoord gegaan met de EULA waarin staat dat je met het kopen van WoW alleen de rechten tot het gebruik van WoW hebt afgekocht. De account is technisch gezien nooit je eigendom.
9.2 Account. NOTWITHSTANDING ANYTHING TO THE CONTRARY HEREIN, YOU ACKNOWLEDGE AND AGREE THAT YOU SHALL HAVE NO OWNERSHIP OR OTHER PROPERTY INTEREST IN THE ACCOUNT, AND YOU FURTHER ACKNOWLEDGE AND AGREE THAT ALL RIGHTS IN AND TO THE ACCOUNT ARE AND SHALL FOREVER BE OWNED BY AND INURE TO THE BENEFIT OF BLIZZARD. Blizzard does not recognize the transfer of Accounts. You may not purchase, sell, gift or trade any Account, or offer to purchase, sell, gift, or trade any Account, and any such attempt shall be null and void.
Ik heb wel meer gehoord dat Outland gezien wordt als een rotgebied. Toegegeven, het is saai en niet erg karakteristiek. Ik kan er ook niet m'n vinger op leggen. Maar ik sta op het punt om naar Northrend te gaan, waarin is Northrend zo veel sterker?
Yay, weer een fail-HC. Als ik join staan we voor de eerste boss van Shadowfang Keep. Nou, als er iets tank & spank met een beetje interupt en heel veel AoE dmg is, dan is het dat wel. Ik kan niet interupten (hunter) en niet healen (bandages...) dus ik nuke er vrolijk op los.
Maar ja, als de rest ook niet interupt, dan healt de boss zichzelf... Ik heb in mijn eentje 43% van alle damage gedaan, voldoende om die boss voor 50% neer te krijgen, maar we wipen met de boss op 95% HP, waarna iedereen leaved. Thanks, kan ik weer een half uur wachten (want ja, _iedereen_ leaved. Dan sta ik dus niet meer in de queue)
Wat me wel echt opvalt is hoe enorm veel makkelijker de instances worden van één week gear verzamelen. Week geleden met een al half paarse healer Lost City HC gehaald (nadat we 5 healers versleten hadden) nu rennen we er zonder enkele wipe doorheen...
Het hangt ook wel heel erg van je groepje af, ik PUG alles, en eigenlijk gaat het vaker goed dan fout
Maar ja, als de rest ook niet interupt, dan healt de boss zichzelf... Ik heb in mijn eentje 43% van alle damage gedaan, voldoende om die boss voor 50% neer te krijgen, maar we wipen met de boss op 95% HP, waarna iedereen leaved. Thanks, kan ik weer een half uur wachten (want ja, _iedereen_ leaved. Dan sta ik dus niet meer in de queue)
Wat me wel echt opvalt is hoe enorm veel makkelijker de instances worden van één week gear verzamelen. Week geleden met een al half paarse healer Lost City HC gehaald (nadat we 5 healers versleten hadden) nu rennen we er zonder enkele wipe doorheen...
Het hangt ook wel heel erg van je groepje af, ik PUG alles, en eigenlijk gaat het vaker goed dan fout
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Anoniem: 304426
Ik vond Outland persoonlijk leuk om doorheen te gaan. Daar staat tegenover dat ik er doorheen rolde en ik met een vriend van me levelde.apNia schreef op maandag 27 december 2010 @ 00:39:
Ik heb wel meer gehoord dat Outland gezien wordt als een rotgebied. Toegegeven, het is saai en niet erg karakteristiek. Ik kan er ook niet m'n vinger op leggen. Maar ik sta op het punt om naar Northrend te gaan, waarin is Northrend zo veel sterker?
Verder is Northrend per gebied verschillend. Ik vond zul drak en howling fjord verschrikkelijk maar Grizzly hills en storm peaks heerlijk.
Het kan zijn dat northrend ook retesaai is tegenwoordig, zonder spelers en met minder dungeons
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 304426 op 27-12-2010 01:57 ]
Ik vind dat de begingebieden in Northrend meer een herkenbaar thema hebben, althans Howling Fjord en Grizzly Hills. Outland spreekt mij ook niet aan, al was ik daar zo blij om te kunnen vliegen dat het de eerste paar levels niet veel uitmaakte.apNia schreef op maandag 27 december 2010 @ 00:39:
In Cataclysm vind ik Uldum ook het leukste gebied, puur omdat het landschap en de sfeer herkenbaar zijn en me aanspreken.
Ik heb de laatste tijd een rare bug dat ik soms hang, en overal waar ik klik dan springt me wow cursor naar het midden.
En als ik dan control alt delete doe kan ik gewoon weer verder.
Beetje vreemd en best irritant, maarja.. morgen maar even me pc schoonmaken want wellicht overheat iets
En als ik dan control alt delete doe kan ik gewoon weer verder.
Beetje vreemd en best irritant, maarja.. morgen maar even me pc schoonmaken want wellicht overheat iets
Over de hele zooi dat er in de EULA staat dat je account niet je eigendom is.
Mij is ooit eens gezegd dat een EULA niet rechtsgeldig is.
Mij is ooit eens gezegd dat een EULA niet rechtsgeldig is.
hoi
vraag zit denken om nu HC te gaan doen maar is dit genoeg om te starten ?
DK tank
124K hp
27K armor en iets meer
10.15% dodge
11.62% perry
heb veder nog geen enchant op mijn gear zitten alleen op mijn wapen zit 2x erubian carapace
zit nu nog normaal runs doen om instance beetje leren kennen ook al heb ik op lvl80HC al tijd tank geweest wil toch even instance leren kennen
http://eu.battle.net/wow/...arksorrow/motaro/advanced
vraag zit denken om nu HC te gaan doen maar is dit genoeg om te starten ?
DK tank
124K hp
27K armor en iets meer
10.15% dodge
11.62% perry
heb veder nog geen enchant op mijn gear zitten alleen op mijn wapen zit 2x erubian carapace
zit nu nog normaal runs doen om instance beetje leren kennen ook al heb ik op lvl80HC al tijd tank geweest wil toch even instance leren kennen
http://eu.battle.net/wow/...arksorrow/motaro/advanced
[ Voor 9% gewijzigd door Motaro op 27-12-2010 04:26 ]
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Als de game je laat queuen voor heroics dan is dat genoeg. Zo niet...dan niet.
Begrijp me niet verkeerd, het is stom als de rest van de groep te achterlijk is om een knopje in te drukken als ze een castbar zien, maar als ik pug dan doe ik dat vanaf het begin met het idee dat ik andermans tekortkomingen goed moet maken. Op die manier kan het alleen maar positief uitvallen.
Zo ook Argaloth laatst. Pug groep, bijna een class run (2 mages, geen shaman) en dan weet ik al dat ik niks moet verwachten van de dps. Dus ik als tank nadat er van me af getaunt is: cat form, cower (aggro drop), rake, shred, shred, rip -> bear fom, taunt.
Ik deed meer damage dan de lock en een van de mages in onze groep. We waren 2 sec van de enrage af.
Wat is er mis met Silencing Shot? Die heal ability na de strangle kun je zelfs met die lange cooldown wel interrupten, en die andere abilities kun je redelijk outdpsen/outhealen.Paul Nieuwkamp schreef op maandag 27 december 2010 @ 00:43:
Yay, weer een fail-HC. Als ik join staan we voor de eerste boss van Shadowfang Keep. Nou, als er iets tank & spank met een beetje interupt en heel veel AoE dmg is, dan is het dat wel. Ik kan niet interupten (hunter) en niet healen (bandages...) dus ik nuke er vrolijk op los.
Begrijp me niet verkeerd, het is stom als de rest van de groep te achterlijk is om een knopje in te drukken als ze een castbar zien, maar als ik pug dan doe ik dat vanaf het begin met het idee dat ik andermans tekortkomingen goed moet maken. Op die manier kan het alleen maar positief uitvallen.
Zo ook Argaloth laatst. Pug groep, bijna een class run (2 mages, geen shaman) en dan weet ik al dat ik niks moet verwachten van de dps. Dus ik als tank nadat er van me af getaunt is: cat form, cower (aggro drop), rake, shred, shred, rip -> bear fom, taunt.
Nou helaas weinig gedaan dit weekend, ben eigenlijk 'ilvl capped' en raiden zit er nog niet echt aan te komen. Ben toen maar met mijn priest begonnen, deze is nu bijna lvl83, ik level deze nu anders dan mijn andere 3.
Ben begonnen in Hyjal en nu in Vasj'ir hierna ga ik naar Deepholme toe, ik verwacht eigenlijk lvl85 te halen in Uldum.
Nog gehoopt op een random HC en dat was elke keer een drama SFK eerste boss.. dramatisch, groep ging weg ik ben maar weer verder gegaan met archeology. Krijg ik Stonecore.. eerste boss 1 groot drama 6 wipes.. tank en healer gaan weg en schelden dat de dps poep is... geloof niet dat de dps er iets aan kan doen als de tank en healer in die paarse kristalletjes blijven staan... Soms heb je geluk maar vaak krijg je echt de grootste idioten.
Deze week maar weer hopen op guildruns
Ben begonnen in Hyjal en nu in Vasj'ir hierna ga ik naar Deepholme toe, ik verwacht eigenlijk lvl85 te halen in Uldum.
Nog gehoopt op een random HC en dat was elke keer een drama SFK eerste boss.. dramatisch, groep ging weg ik ben maar weer verder gegaan met archeology. Krijg ik Stonecore.. eerste boss 1 groot drama 6 wipes.. tank en healer gaan weg en schelden dat de dps poep is... geloof niet dat de dps er iets aan kan doen als de tank en healer in die paarse kristalletjes blijven staan... Soms heb je geluk maar vaak krijg je echt de grootste idioten.
Deze week maar weer hopen op guildruns
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Weekend dagboekje.
Dit weekend niet veel kunnen doen door de kerst, maar gisteren wel mijn Gob Mage naar lvl13 gezet. Speelt wel erg leuk zo'n Mage. Ben nu maar frost gegaan, mede omdat de meeste mages in mijn guild aangeven dat dit nog wel de fijnste levelling spec is, maar is dit ook wel zo?
Dit weekend niet veel kunnen doen door de kerst, maar gisteren wel mijn Gob Mage naar lvl13 gezet. Speelt wel erg leuk zo'n Mage. Ben nu maar frost gegaan, mede omdat de meeste mages in mijn guild aangeven dat dit nog wel de fijnste levelling spec is, maar is dit ook wel zo?
Nee je zal de uitbreiding krijgen.... uitpakken en doosje open doen...... zit de DVD er niet in!
Een dag later naar de winkel om die DVD te halen... is die dicht!
pff.... vandaag nog maar eens een poging wagen
maxietheboss schreef op zondag 26 december 2010 @ 16:57:
Ik heb WoW net weer gedeinstalleerd. Heb het nu wel weer gezien.saveljos schreef op zondag 26 december 2010 @ 22:06:
Ik heb toen er die 5 euro actie was, alle wow delen gekocht behalve cataclysm... Echter bevalt mij wow niet
Ik heb naar aanleiding van de Cataclysm remake van Azeroth het spel weer opgepakt (twee jaar geleden een maandje geprobeerd) nadat ik had begrepen dat ze alle minpunten hadden opgelost:
- minder irritante XYZ quests zoals: kill X monsters, verzamel Y items, ga het hele teringeind terug naar Z om het in te leveren. Dat met die 'walktalkies' is een geweldig concept om je quest in te leveren.
- sneller levelen, veel minder irritant grinden om je bezig te houden.
Enfin, ik level helemaal tot 60, en kom bij TBC en Outland.
En binnen enkele minuten valt het me op dat de minpunten weer terug zijn

Ik heb nog de Gryphon opgehaald en ben nog wat gaan door questen om te kijken of er nog verandering in kwam maar heb het spel er net maar weer af gegooid. Dat grinden is te saai en wacht wel tot ze TBC ook zo'n update geven voordat ik het weer oppak.
===================
Dit moest ik even kwijt, thanks for reading
Dat ik geen MM hunter ben maar SVNMe schreef op maandag 27 december 2010 @ 04:28:
Wat is er mis met Silencing Shot?
Dat is mijn insteek ook, maar als hunter heb je volgens mij eigenlijk maar erg weinig utility in te brengen?Begrijp me niet verkeerd, het is stom als de rest van de groep te achterlijk is om een knopje in te drukken als ze een castbar zien, maar als ik pug dan doe ik dat vanaf het begin met het idee dat ik andermans tekortkomingen goed moet maken. Op die manier kan het alleen maar positief uitvallen.
Laatst wel met een pug de laatste 15% van Foe Reaper 5000 ge-solo'd (ok, niet helemaal, het prototype stond beneden nog adds te kickbacken), aan de kant stappen bij harvest en wegrennen bij die whirlwind is ook zooo moeilijk
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ik ben de laatste tijd nogal veel met mining bezig, en dan m'n bars verkopen via AH.
Echter valt het mij op dat sommige mensen bijvoorbeeld 20x cobalt ore verkopen voor 30á40G en dat terwijl je 20x cobalt bars makkelijk voor 90G kan verkopen.
Zie ik iets over het hoofd, of zijn die mensen te lui om ze om te smelten?
Echter valt het mij op dat sommige mensen bijvoorbeeld 20x cobalt ore verkopen voor 30á40G en dat terwijl je 20x cobalt bars makkelijk voor 90G kan verkopen.
Ik heb tijdens kerst helemaal niet meer kunnen spelen. Jammer, want ik had er best wel zin in!
De achterstand op de rest van de guild is wel weer groter geworden, de stand is nu 11/12 kills en ik ben nog steeds level 83 en een beetje
. Het voordeel is dat ik nu wel veel rested bonus heb, levellen zou weer iets sneller moeten gaan!
De achterstand op de rest van de guild is wel weer groter geworden, de stand is nu 11/12 kills en ik ben nog steeds level 83 en een beetje
Uhm, je kunt de client downloaden zonder DVD vanaf de site...Magic666 schreef op maandag 27 december 2010 @ 09:07:
Nee je zal de uitbreiding krijgen.... uitpakken en doosje open doen...... zit de DVD er niet in!
wat dacht je van jewelcrafters die de ore moeten prospecten en dus vrij weinig hebben aan de bars dan op zichRemy!!!! schreef op maandag 27 december 2010 @ 09:37:
Ik ben de laatste tijd nogal veel met mining bezig, en dan m'n bars verkopen via AH.
gisteren na uit eten te zijn geweest nog een HC deadmines gedaan, BoE epic cloth gloves (vergelijkbaar met die van earthen ring als ik het goed heb, alleen rode socket ipv blauwe socket) gedropt en gewonnen
snap alleen niet dat sommige mensen echt zo vaak dood kunnen gaan, hoe moielijk is het nou om bij boss 1 mee te lopen met de mario firebar, same met de nightmare elixir en foe reaper nightmare. magoed, had 2 guildies bij me dus uiteindelijk is alles goed gekomen
Ben inmiddels op het punt aangekomen dat de Cata heroics weer auto-pilot mode zijn geworden (met een guild only group). PuG's doe ik eigenlijk niet aan...
Af en toe gebruiken we wel een vorm van CC maar meestal draait het uit op "WotLK'ing"
Best wel grappig om te zien dat er wel een zichtbare drempel is tussen 'lastig' en 'makkelijk'.
Maargoed, alle slots zijn nu wel > ilv346 afgezien van mijn 2H weapon. Even mijn gear importeren in de femaledwarf spreadsheet levert een gecombineerde dps op 13640 selfbuffed als SV hunter. Omdat ik niet raid verwacht ik weinig verbetering voor de komende tijd. Wellicht dat Barod Hold iets kan droppen of de CP vendor + random BoE/crafted stuff maar echt veel ruimte voor verbetering is er niet meer.
In ieder geval kan ik me nog even bezig houden met AH'en en random achievements. owja..archeology moet ik eigenlijk ook nog verder levellen (450ish)
Af en toe gebruiken we wel een vorm van CC maar meestal draait het uit op "WotLK'ing"
Maargoed, alle slots zijn nu wel > ilv346 afgezien van mijn 2H weapon. Even mijn gear importeren in de femaledwarf spreadsheet levert een gecombineerde dps op 13640 selfbuffed als SV hunter. Omdat ik niet raid verwacht ik weinig verbetering voor de komende tijd. Wellicht dat Barod Hold iets kan droppen of de CP vendor + random BoE/crafted stuff maar echt veel ruimte voor verbetering is er niet meer.
In ieder geval kan ik me nog even bezig houden met AH'en en random achievements. owja..archeology moet ik eigenlijk ook nog verder levellen (450ish)
Ok dat wist ik niet, heb jewelcrafting nog nooit gedaan.Akaendra schreef op maandag 27 december 2010 @ 09:42:
[...]
wat dacht je van jewelcrafters die de ore moeten prospecten en dus vrij weinig hebben aan de bars dan op zich
gisteren na uit eten te zijn geweest nog een HC deadmines gedaan, BoE epic cloth gloves (vergelijkbaar met die van earthen ring als ik het goed heb, alleen rode socket ipv blauwe socket) gedropt en gewonnen
snap alleen niet dat sommige mensen echt zo vaak dood kunnen gaan, hoe moielijk is het nou om bij boss 1 mee te lopen met de mario firebar, same met de nightmare elixir en foe reaper nightmare. magoed, had 2 guildies bij me dus uiteindelijk is alles goed gekomen
Ik weet, maar het gaat om het ideeHugoStiglitz schreef op maandag 27 december 2010 @ 09:39:
[...]
Uhm, je kunt de client downloaden zonder DVD vanaf de site...
Ik wil graag de DVD erbij hebben en de "teleurstelling" was groot
Zo, zo maar eens ff inloggen en als verjaardagscadeautje exalted worden met kala'uk en de fishing pole scoren! Voor t gemak 85 aantikken en dan maar eens zien wat we verder gaan doen!
Gruwelijk gejatte Icoon!
Ik snap het wel, maar er zijn tegenwoordig ook andere manieren van levelen. Ik heb zelf een paladin naar 80 gegooid door alleen maar dungeons te doen (moet je wel tank of healer zijn door de lange queues) maar als je van pvp houdt kun je ook lvlen door battlegrounds te doen (heb ik zelf nooit gedaan maar dat schijnt ook wel goed te gaan). Daarnaast hebben ze de benodigde xp voor tbc en northend wel aardig ingekort, dus zo lang zou je er ook weer niet over doen. En dan kun je door naar cataclysm met heerlijke quest linesSlashdotter schreef op maandag 27 december 2010 @ 09:28:
[...]
[...]
[...]
Ik heb WoW net weer gedeinstalleerd. Heb het nu wel weer gezien.
Ik heb naar aanleiding van de Cataclysm remake van Azeroth het spel weer opgepakt (twee jaar geleden een maandje geprobeerd) nadat ik had begrepen dat ze alle minpunten hadden opgelost:
- minder irritante XYZ quests zoals: kill X monsters, verzamel Y items, ga het hele teringeind terug naar Z om het in te leveren. Dat met die 'walktalkies' is een geweldig concept om je quest in te leveren.
En binnen enkele minuten valt het me op dat de minpunten weer terug zijnIk word weer overladen met XYZ quests om me bezig te houden terwijl ik verder weinig meekrijg van het grote verhaal.
Ik heb nog de Gryphon opgehaald en ben nog wat gaan door questen om te kijken of er nog verandering in kwam maar heb het spel er net maar weer af gegooid. Dat grinden is te saai en wacht wel tot ze TBC ook zo'n update geven voordat ik het weer oppak.
===================
===================
Maar je heb het er al af gegooid, dus deze argumenten hebben eigenlijk geen zin
Mjah het blijft een mmorpg, in elke (MMO)RPG zitten dit soort standaard quests en daar kun je niet omheen.Slashdotter schreef op maandag 27 december 2010 @ 09:28:
[...]
[...]
[...]
Ik heb WoW net weer gedeinstalleerd. Heb het nu wel weer gezien.
En binnen enkele minuten valt het me op dat de minpunten weer terug zijnIk word weer overladen met XYZ quests om me bezig te houden terwijl ik verder weinig meekrijg van het grote verhaal.
===================
Zoiezo snap ik het probleem niet echt als je een beetje doorknalt ben je in ~12 uur door Outland heen. Als voorbeeld, TBC gereleased en toen moest ik echt van het begin tot SMV of Netherdinges gaan om 70 te halen. Mijn laatste toon die Outland gedaan heeft kwam niet verder dan Zangarmarsh+random dungeons en ik was al lvl70 (Ja 70 want dan is Northrend makkelijker). Natuurlijk kun je ook op lvl 68 naar Northrend maar dan is het net ff wat lastiger.
Zelf hoef ik Outland nooit meer in (of ik moet op een andere server een nieuwe toon starten) voor mij is het alleen 80+ en dus eigenlijk beginnen in Hyjal of Vashj'ir en dan door naar Deepholme. En ja 'Classic' is gewoon vele malen toffer om te doen nu vanwege alle phasing, maar ik vindt dat het 'phasen' afentoe grote nadelen heeft als het gaat om het helpen van b.v. een guildie met een lastige quest omdat je hem/haar gewoon niet kunt zien of summonen bij summon stones.
Kortom Outland is even de zure appel waar je doorheen moet bijten en het heeft ook niets opbouwends of iets waar je naartoe leeft. Northrend heeft ook zat van die 'XYZ get/kill X times Y' meuk quests en ja in de nieuwe zones zitten ze ook maar meestal kun je deze quests combineren en hoef je er niet apart voor te lopen. Meestal krijg je 2 a 3 quests tegelijk die allemaal een beetje in hetzelfde gebied zitten en aan het einde krijg je meestal 1 quest die 'lastiger' is en/of je naar de volgende hub stuurt.
Ik moet zeggen dat ik nu met plezier quest in Hyjal/Vashj'ir(is net wat minder) maar Deepholme/Uldum en Twilight Highlands zijn echt toppie. Het grote voordeel nu vindt ik dat mijn minder gegearde toons gewoon die lvl 80/81 craftables kan pakken en dan op lvl 81 gewoon al 45k HP aantikken, sommige items zijn echt vele malen beter dan b.v. op mijn Warlock het T9 setje. Ik denk dat ik binnen niet al te lange tijd een hele rits lvl85 toons heb.
Zit nu op 3 lvl 85's en 1 lvl 82.
/Edit/ en zoals hierboven al gezegt wordt BG's zijn ook een optie, als je 'BG weekend' hebt is het 3 wins voor 1 levelup. Dungeons zijn ook goed te doen en heeeeerlijk als je rested bent. Zelf heb ik 1 keer gebruik gemaakt van BG's om te levelen en in 1 weekend bijna 20 levels omhoog.
[ Voor 4% gewijzigd door prutser001 op 27-12-2010 10:08 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Iemand die op Ally kant zit op Chromaggus? Heb daar vorige week een Human Pally gemaakt en is sinds gisteren lvl 70 aangetikt
Persoonlijk vond ik Outland 1 van de betere area's lorewise (als je de boeken heb gelezen..). Wat betreft content en uitdaging was het een welkome afwisseling.
Nu is het wel een zone waar je door heen moet om verder te kunnen. Maar dat geldt nu dus ook voor Northrend. Ik kan mij wel voorstellen dat je na x toons Outland niet meer kan zien maar ik vond het altijd wel een verademing om Kalimdor/EK te verlaten op 58. Sinds de revamp heb ik geen toon meer gelevelled, het was altijd na Western Plaguelands Outland in.
Nu is het wel een zone waar je door heen moet om verder te kunnen. Maar dat geldt nu dus ook voor Northrend. Ik kan mij wel voorstellen dat je na x toons Outland niet meer kan zien maar ik vond het altijd wel een verademing om Kalimdor/EK te verlaten op 58. Sinds de revamp heb ik geen toon meer gelevelled, het was altijd na Western Plaguelands Outland in.
Mijn druid is nu 63 nadat ik opnieuw ben begonnen in Cata. Nieuwe server (magtheridon) alliance dit keer, verse start!
Alleen heb ik tot nu toe als feral gespeeld, maar lonkt balance. Denk dat het beter is om nu te switchen dan endgame, met het oog op gear.
Is balance een goede build om solo mee te spelen en op een duur de eenvoudigere instances? Heb nooit echt caster gespeeld namelijk (hunter en dk voornamelijk)
Alleen heb ik tot nu toe als feral gespeeld, maar lonkt balance. Denk dat het beter is om nu te switchen dan endgame, met het oog op gear.
Is balance een goede build om solo mee te spelen en op een duur de eenvoudigere instances? Heb nooit echt caster gespeeld namelijk (hunter en dk voornamelijk)
Begin van expansion is de beste tijd om class/spec te veranderen. Je zal nooit heel ver achter liggen op anderen. Op het moment is feral wel heel sterk tov balance. Het is ook niet nodig om maar op 1 spec te richten, je kan prima meerdere specs aanhouden en daarvoor gear verzamelen.Blamm schreef op maandag 27 december 2010 @ 10:35:
Mijn druid is nu 63 nadat ik opnieuw ben begonnen in Cata. Nieuwe server (magtheridon) alliance dit keer, verse start!
Zo shaman ook gisteren 85 geworden. En na een uurtje al genoeg gear verzameld om heroic te doen.
Al zal ik wel eerst wat HoO, Grim Batol en Tol'vir gaan lopen op normaal voor wat upgrades om zo net iets beter te starten in de heroics. Was eerst vooral Resto met mijn shaman in wotlk maar ga me dit keer meer richten op Elemental. Erg genoten tijdens het levelen.
En over Outland en questen. Ik vond Outland erg leuk in het begin toen er nog veel mensen rond liepen, alles nieuw was en zo. Ook de quest hubs waren een stuk beter dan in vanilla.
In Wotlk ging het weer een stapje beter met die phasing, vehicle quests, en mooie omgeving.
Cata heeft voor mij 2 zones die er boven uit staan. Vashjr vanwege de omgeving, en Uldum vanwege de quests en humor. Ook die mini game quests zijn erg leuk bedacht.
En over Outland en questen. Ik vond Outland erg leuk in het begin toen er nog veel mensen rond liepen, alles nieuw was en zo. Ook de quest hubs waren een stuk beter dan in vanilla.
In Wotlk ging het weer een stapje beter met die phasing, vehicle quests, en mooie omgeving.
Cata heeft voor mij 2 zones die er boven uit staan. Vashjr vanwege de omgeving, en Uldum vanwege de quests en humor. Ook die mini game quests zijn erg leuk bedacht.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Anoniem: 316512
Bah ik krijg ook snel genoeg van heroic pugs. In het begin waren het vooral de goede spelers die de heroics insprongen, nu zie ik steeds meer mensen die het qua gearlevel niet aankunnen, en helaas ook niet qua "skill".
Irritant omdat ik nog maar 1 item moet (uit Stonecore) en mijn guildies er niet altijd evenveel zin in hebben.
Irritant omdat ik nog maar 1 item moet (uit Stonecore) en mijn guildies er niet altijd evenveel zin in hebben.
En ik ben weer actief... en heb mijn vaste speelmaatje ook weer meegetrokken. Ik vrees echter wel dat ik kan characterswitchen naar een tank class want gister als healer in een PUG zonder mijn maatje, maar kwam niet eens voorbij de eerste baas in de eerste instance in Vasj. Sigh...
Default blanke hetero
Die trash is dan toch echt wel je eigen fout, er is niets moeilijks aan. Ene tank staat uiterst links, andere rechts, ranged dps & healers staan in het midden, melee dps doet ook nog iets. En dan ga je gewoon één mob nuken tot ze switchen en je wisselt mee. Mits wat coordinatie op ventrilo zodat iedereen zeker overschakelt wanneer ze verwisselen haal je dat zonder problemen neer. Hier was het in onze 2de try (we moesten nog zien hoe ze werken) dat we een perfect schoolvoorbeeld neerlegdenAnoniem: 373674 schreef op zondag 26 december 2010 @ 01:38:
Hoi mensen.
Het chaotische bij Magmaw moet je ook kunnen vermijden met wat communicatie via ventrilo zolang je het hoofd maar koel houdt.
Zo hoor ik nu vrij regelmatig dat Ferals redelijk goed zijn (pve dps / pvp). Ik vraag me daardoor alleen het volgende af: wat voor maatstaaf moet ik mezelf opleggen?
Gisteren Vortex Pinnacle HC gedaan. Eerste baas gewoon door de cyclones heen gehealed (dus lekker blijven staan). Ergo: statisch gevecht = prima voor je rotatie. Ik kan me mijn dps niet meer precies herinneren, ik geloof 6.8k oid. Dit komt eigenlijk nogal laag op mij over. Heb ik mijn rotatie / priority list nog niet op orde, mis ik gear / talents of doe ik iets anders vreselijk fout?
Armory linkje
Om een paar open deuren alvast zelf in te trappen:
a) mijn ilvl is eigenlijk nog te laag voor HC's, dit omdat ik b.v. ook een paar ilvl 333 items voor healing heb, waar ik voor dps nog met ilvl 318 zit
b) ik ben eigenlijk tank, ga alleen als dps als ik de instance wil leren kennen; de gear die ik heb is daarom heel erg gericht op tanken (vandaar de +sta enchants etc.)
c) Blue quality gems komen er nog aan. Ik zit nog een beetje in de aanloopfase qua gear, dus leek het mij zinloos om 150g extra per gem uit te geven voor een +5 stat marginale stat increase.
Waar ik met name hier over hoop te kunnen praten / discussiëren;
- talents: 2/3 Thick hide heb ik in een opwelling gekozen om de laatste puntjes ergens in te stoppen, en met solo questen ben je hiermee al zo goed als crit immune. Maar: wellicht slimmer om toch survival tactics + 1 puntje nurturing instincts te nemen? Zo word ik wellicht makkelijker te healen.
- Glyphs: ik heb nu rip, shred en tiger's fury. Dit op basis van EJ forum. Ik twijfel alleen enorm of ik als major glyph niet Ferocious Bite moet nemen (ik heb geen idee wat de energy / damage conversion is voor excess energy bij Ferocious Bite).
- Rotatie: hoe belangrijk is Savage Roar nu nog? Sinds het van een algemene buff naar een white-dmg only is gegaan, merk ik dat ik er stukken minder prio aan geef.
Gisteren Vortex Pinnacle HC gedaan. Eerste baas gewoon door de cyclones heen gehealed (dus lekker blijven staan). Ergo: statisch gevecht = prima voor je rotatie. Ik kan me mijn dps niet meer precies herinneren, ik geloof 6.8k oid. Dit komt eigenlijk nogal laag op mij over. Heb ik mijn rotatie / priority list nog niet op orde, mis ik gear / talents of doe ik iets anders vreselijk fout?
Armory linkje
Om een paar open deuren alvast zelf in te trappen:
a) mijn ilvl is eigenlijk nog te laag voor HC's, dit omdat ik b.v. ook een paar ilvl 333 items voor healing heb, waar ik voor dps nog met ilvl 318 zit
b) ik ben eigenlijk tank, ga alleen als dps als ik de instance wil leren kennen; de gear die ik heb is daarom heel erg gericht op tanken (vandaar de +sta enchants etc.)
c) Blue quality gems komen er nog aan. Ik zit nog een beetje in de aanloopfase qua gear, dus leek het mij zinloos om 150g extra per gem uit te geven voor een +5 stat marginale stat increase.
Waar ik met name hier over hoop te kunnen praten / discussiëren;
- talents: 2/3 Thick hide heb ik in een opwelling gekozen om de laatste puntjes ergens in te stoppen, en met solo questen ben je hiermee al zo goed als crit immune. Maar: wellicht slimmer om toch survival tactics + 1 puntje nurturing instincts te nemen? Zo word ik wellicht makkelijker te healen.
- Glyphs: ik heb nu rip, shred en tiger's fury. Dit op basis van EJ forum. Ik twijfel alleen enorm of ik als major glyph niet Ferocious Bite moet nemen (ik heb geen idee wat de energy / damage conversion is voor excess energy bij Ferocious Bite).
- Rotatie: hoe belangrijk is Savage Roar nu nog? Sinds het van een algemene buff naar een white-dmg only is gegaan, merk ik dat ik er stukken minder prio aan geef.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Dit topic is gesloten.