Ik neig zelf ook nog wel eens mijn noob teammates uit de lucht te schieten omdat ik me er aan erger dat ze er niks van bakken.mhindrik schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 01:17:
Wat jullie eens mogen verklaren waarom er altijd een of twee van die spelers zijn die constant de heli crashen, volhangen met C4, mijnen er onder legger, op de AA gun gaan zitten en dan zelf de heli schieten zodat die crashed.
En als iedereen het heeft opgegeven pakt ie zelf de heli en bakt er vervolgens helemaal niks van.
Ik ben uit pure frustratie maar naar het andere team gegaan en die gast constant afgeschoten in zijn spawn.
Tsja Vanilla is met maps als heavy metal natuurlijk moddervet, die vehicles is toch wel een belangrijke reden dat ik BC2 speel en ik Vietnam zitten nou eenmaal minder vehicles
Misschien is dat ook een reden dat de GoT server minder druk is? Ik speel meestal op de -=11=- server en die is bijna 24/7 vol voor mn gevoel, en die draait gewoon Vanilla BC2 rush.
Gamen op een laptop is best ok .... echt
Als je zo'n iemand tegenkomt gewoon melden aan de admin van de server of naar een andere server gaan. Zielige mannetjes zijn dat.mhindrik schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 01:17:
Wat jullie eens mogen verklaren waarom er altijd een of twee van die spelers zijn die constant de heli crashen, volhangen met C4, mijnen er onder legger, op de AA gun gaan zitten en dan zelf de heli schieten zodat die crashed.
En als iedereen het heeft opgegeven pakt ie zelf de heli en bakt er vervolgens helemaal niks van.
Ik ben uit pure frustratie maar naar het andere team gegaan en die gast constant afgeschoten in zijn spawn.
Dat snap ik, maar je vorige post vatte ik op als "Sinds ik mijn server op Vietnam heb is die steeds leeg, dus is Vietnam niet leuk". Dat slaat natuurlijk nergens opCptChaos schreef op donderdag 23 december 2010 @ 23:42:
[...]
Of dat aan Vietnam ligt weet ik niet, wat ik wel weet is dat de server gedurende de launch alleen de eerste dagen vol was, later niet meer.
Hoe duur is die server voor jouw dan op het moment? Ik wil op zich best wat meebetalen als het moet, mits de server dan een beetje vol zit zodat ik er ook wat aan heb[...]
Ik heb een 28 slots server, juist omdat ik 24 te weinig vind om fun te hebben en 32 mij te vol en te duur is.Ik zou zeggen, geef het nog een kans, mocht blijken dat het een succes wordt, wil ik best gaan verlengen namelijk. Echter wil ik dan niet als enige voor de kosten opdraaien, want we spelen er dan wel met zijn allen natuurlijk. Voordeel voor donateurs is dan wel, dat ze (sowieso) een reserved slot krijgen op de server. Deze werkt namelijk sinds de 'nieuwe maps voor vanilla' update namelijk anders: alle slots worden gebruikt, komt er iemand die in de reserved slots lijst staat, word er (willekeurig?) iemand van de server gekicked, om ruimte te maken voor de speler uit de reserved slots lijst.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ik snap gelijk waarom de PS3 versie zover achter ligt qua combat ctions want gisteren speelde ik de vietnam met medic, deed een stuks of wat heals en aan het einde van het potje stond dat ik -123 heals had gedaan...???? da's toch lekker bijdragen aan battle of Hastings dacht ik... dank mij maar later.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Verwijderd
is het iedereen ook opgevallen dat ook de M16 enorm accuraat schiet en weinig recoil heeft?. met de M16.. en ook de PPsh als ik richt op iemand dan kan je gewoon lekker sprayen.. de wapens hebben amper recoil en de kogels landen allemaal op je vijand.. met BC2 kan dat niet... hmm na ja ik voel wel veel verschil qua schieten.. in Vietnam is het gewoon makkelijker.. (en vijanden zijn ook zo dood)
Verwijderd
In tegenstelling tot vele negatieve berichten hier ben ik echt een grote fan van Vietnam , niet alleen door de vormgeving en sfeer maar vooral door de back to basics weapons en de close combat maps
De nva speakers zijn super grappig en als je op niet te drukke servers gaat is het best goed te doen ...
De nva speakers zijn super grappig en als je op niet te drukke servers gaat is het best goed te doen ...
Nu paar keer vietnam gespeeld en beetje dubbele gevoelens, al over het algemeen wel positief:
Sommige mappen zijn heel mooi (hill nog iets bijvoorbeeld), maar bij sommige hebben ze bij rush toch weer het oude probleem gemaakt door maar twee routes te maken die je kan lopen, geen enkele vrijheid om een flankende beweging ofzo te maken, waardoor je enkel een meatgrinder over houdt. Andere zijn juist weer goed omdat ze wel redelijk breed zijn.
Ik vind de wapens heerlijk spelen, iets meer schade dan in vanilla, niet zo erg als hardcore, eigenlijk precies goed imo. Ook engineers hebben voor de verandering heerlijke wapens. En de vlammenwerper is perfect gebalanceerd.
Probleem soms wel is dat zonder tracers je weinig kan doen tegen tanks die van grote afstand de handel gaan platgooien. Misschien komt het door algemene meer schade van wapens, maar heb wel het gevoel dat mounted machine guns (op helis bijvoorbeeld) wel erg goed zijn geworden, vooral gezien dat het enige dat je tegen helis kan doen is doorzeven en hopen dat genoeg andere het doen om hem neer te halen.
Zal wel wat probleempjes opleveren, maar lijkt me wel leuk als ze de optie toevoegen om vietnam en vanilla door elkaar te spelen. Dus een rush server dan bijvoorbeeld waar je door elkaar vietnam en normale maps kan gebruiken, en je alle wapens kan gebruiken.
Sommige mappen zijn heel mooi (hill nog iets bijvoorbeeld), maar bij sommige hebben ze bij rush toch weer het oude probleem gemaakt door maar twee routes te maken die je kan lopen, geen enkele vrijheid om een flankende beweging ofzo te maken, waardoor je enkel een meatgrinder over houdt. Andere zijn juist weer goed omdat ze wel redelijk breed zijn.
Ik vind de wapens heerlijk spelen, iets meer schade dan in vanilla, niet zo erg als hardcore, eigenlijk precies goed imo. Ook engineers hebben voor de verandering heerlijke wapens. En de vlammenwerper is perfect gebalanceerd.
Probleem soms wel is dat zonder tracers je weinig kan doen tegen tanks die van grote afstand de handel gaan platgooien. Misschien komt het door algemene meer schade van wapens, maar heb wel het gevoel dat mounted machine guns (op helis bijvoorbeeld) wel erg goed zijn geworden, vooral gezien dat het enige dat je tegen helis kan doen is doorzeven en hopen dat genoeg andere het doen om hem neer te halen.
Zal wel wat probleempjes opleveren, maar lijkt me wel leuk als ze de optie toevoegen om vietnam en vanilla door elkaar te spelen. Dus een rush server dan bijvoorbeeld waar je door elkaar vietnam en normale maps kan gebruiken, en je alle wapens kan gebruiken.
Helemaal mee eensch. Ik vind Vietnam fantastisch, 't hele sfeertje is mega goed overgebracht. Wapens zijn ook echt gaaf, het geluid van die M16 is echt fantastisch!!
Voorlopig nog even geen vanilla voor mij...
Vooral de Phu Bai Valley 1000-ticket servers vind ik erg tof! Met niet al teveel mensen lekkere lange potten doen, tof man.
Voorlopig nog even geen vanilla voor mij...
Vooral de Phu Bai Valley 1000-ticket servers vind ik erg tof! Met niet al teveel mensen lekkere lange potten doen, tof man.
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Ik wil best wat bijdragen om een leuke server in stand te laten hoor. Geef maar een gilCptChaos schreef op donderdag 23 december 2010 @ 23:42:
[...]
[...]
Ik heb een 28 slots server, juist omdat ik 24 te weinig vind om fun te hebben en 32 mij te vol en te duur is.Ik zou zeggen, geef het nog een kans, mocht blijken dat het een succes wordt, wil ik best gaan verlengen namelijk. Echter wil ik dan niet als enige voor de kosten opdraaien, want we spelen er dan wel met zijn allen natuurlijk. Voordeel voor donateurs is dan wel, dat ze (sowieso) een reserved slot krijgen op de server. Deze werkt namelijk sinds de 'nieuwe maps voor vanilla' update namelijk anders: alle slots worden gebruikt, komt er iemand die in de reserved slots lijst staat, word er (willekeurig?) iemand van de server gekicked, om ruimte te maken voor de speler uit de reserved slots lijst.
Onder de grote rots, naast die kleine
28 slots, is gedurende 3 maanden (in totaal) 90 euro. Maar een donatie zal ik never nooit verplichten, ik zou het alleen wel fijn vinden.Compizfox schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 09:12:
Hoe duur is die server voor jouw dan op het moment? Ik wil op zich best wat meebetalen als het moet, mits de server dan een beetje vol zit zodat ik er ook wat aan heb
Tof, maar eerst even de periode afwachten, lijkt mij het beste.Crazyclaws schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 10:39:
Ik wil best wat bijdragen om een leuke server in stand te laten hoor. Geef maar een gil
Kleine correctie: ik heb inderdaad een 24 slots server gehuurd, wilde wel eerst 28 doen, maar bedacht me later dat dan (per team) 2 man in een aparte squad zouden komen te zitten, wat mij ook niet leuk leek, dus toen maar terug naar 24 gegaan.
[ Voor 33% gewijzigd door CH4OS op 24-12-2010 11:58 ]
Ja gister had ik ook een heerlijke pot op de 360. Eindelijk een team waar ze samenwerkte, dus niet alleen een squad. Op Phu Bai Valley 1e MCOM's, ze kwamen er maar niet doorheen. Ik zat samen met 7 a 8 man bij B, die overdekt staat. Ik was de grote medic, revivede iedereen, tegenstander kon niks doen. Op het eind toen ze nog maar 6 of 7 tickets over hadden reedde ze de tank finaal naar binnen zodat die het hele bunkertje kon leegschieten. Ik moet zeggen dat had het gewenste effect voor hun, we waren binnen mum van tijd dood. Helaas voor hun was het al te laat.
Speel nu zelf het meest Medic met M1 Garand. Waar ik het wel een leuk wapen vond in BC2 maar net iets te zwak, is hij nu heerlijk!
Speel nu zelf het meest Medic met M1 Garand. Waar ik het wel een leuk wapen vond in BC2 maar net iets te zwak, is hij nu heerlijk!
Dat is ook precies hoe je een tank hoort te gebruiken. Juist vooral in vietnam.
Maar degene die hun tank ergens achter aan hebben staan om kills te farmen voegen helemaal niks toe voor het team, ook al zijn ze in vietnam redelijk onkwetsbaar door gebrek aan lange afstands anti tank mogelijkheden.
Maar als je ze nuttig wilt gebruiken dan gebruik je ze juist voor de frontale aanval, je kanon tegen iedereen die dekking denkt te hebben, vlammenwerper veegt de handel schoon, en je vormt een rijdend schild voor de infanterie om dekking te hebben tegen normale wapens. Tegelijkertijd is het dan de taak van de infanterie om de tank te beschermen tegen RPG vuur en explosieven. Daarnaast iedereen die nog leeft uitschakelen en MCOM armen, met uiteraard ook engineers die tank kunnen repareren.
Probleem is echter dat dat dan wel de manier is om objectives te krijgen, maar niet de manier is om zoveel mogelijk kills te farmen, dus doen te weinig het.
Maar degene die hun tank ergens achter aan hebben staan om kills te farmen voegen helemaal niks toe voor het team, ook al zijn ze in vietnam redelijk onkwetsbaar door gebrek aan lange afstands anti tank mogelijkheden.
Maar als je ze nuttig wilt gebruiken dan gebruik je ze juist voor de frontale aanval, je kanon tegen iedereen die dekking denkt te hebben, vlammenwerper veegt de handel schoon, en je vormt een rijdend schild voor de infanterie om dekking te hebben tegen normale wapens. Tegelijkertijd is het dan de taak van de infanterie om de tank te beschermen tegen RPG vuur en explosieven. Daarnaast iedereen die nog leeft uitschakelen en MCOM armen, met uiteraard ook engineers die tank kunnen repareren.
Probleem is echter dat dat dan wel de manier is om objectives te krijgen, maar niet de manier is om zoveel mogelijk kills te farmen, dus doen te weinig het.
Tsja, weetje echt teamwork is in Vietnam een vereiste, zeker het aantal Medics mag bij de 360 versie omhoog. Reviven is gewoon een must, je moet een sterke frontlinie volgen om dan net als in het echt, beetje bij beetje meer terrein te pakken. Wat dat betreft heeft het spel een wat meer simulatie aanpak gekregen
Verwijderd
Inderdaad , als het ieder voor zich is dan geraak je er in Rush totaal niet door , gisteren weer als defender gespeeld tegen een team van attacking snipers , daar is nu echt niks aanThe Great HooD schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 11:49:
Tsja, weetje echt teamwork is in Vietnam een vereiste, zeker het aantal Medics mag bij de 360 versie omhoog. Reviven is gewoon een must, je moet een sterke frontlinie volgen om dan net als in het echt, beetje bij beetje meer terrein te pakken. Wat dat betreft heeft het spel een wat meer simulatie aanpak gekregen
Iemand die weet hoe je zoveel tickets in kan stellen? Kan dat met ProCon of zo?d_star schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 09:54:
Mij heb je ... het enige is dat als ik kijk, de server leeg is ...CptChaos schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 10:47:
Maar een donatie zal ik never nooit verplichten, ik zou het alleen wel fijn vinden.
Ik heb net ook weer even fijn bijgedragen aan de Battle for Hastings...
Er is, in BFBC2 vanilla trouwens net zo goed, wel een minpunt aan de Engineer class. Bij de Medic en de Assault kun je namelijk (veel!) punten verdienen door gewoon niks te doen, door namelijk een ammo- of medicpack neer te leggen op drukke plekken. De punten stromen binnen. Bij Engineer kan dat niet, terwijl dat verder wel een fijne class is
Je kan repairen, maar daarvoor moet je wel actief achter een tank aanlopen, en je kan natuurlijk niet killen e.d. als je repairt.
Oja, en voor de mensen die vonden dat de Huey in Phu Bai Valley niet overpowered is:
(klik voor groter)
Maar 't was wel leuk
Die heli is het hele potje in de lucht gebleven, en na de 1e set MCOM's dacht ik kregen we er zelfs 1 bij 
Andere team heeft ons echt helemaal verrot gescholden in de chat.
Er is, in BFBC2 vanilla trouwens net zo goed, wel een minpunt aan de Engineer class. Bij de Medic en de Assault kun je namelijk (veel!) punten verdienen door gewoon niks te doen, door namelijk een ammo- of medicpack neer te leggen op drukke plekken. De punten stromen binnen. Bij Engineer kan dat niet, terwijl dat verder wel een fijne class is
Je kan repairen, maar daarvoor moet je wel actief achter een tank aanlopen, en je kan natuurlijk niet killen e.d. als je repairt.
Oja, en voor de mensen die vonden dat de Huey in Phu Bai Valley niet overpowered is:

(klik voor groter)
Maar 't was wel leuk
[ Voor 9% gewijzigd door Compizfox op 24-12-2010 14:53 ]
Mijn grootste (en eigenlijk enige) minpunt aan Vietnam ... gisteren een potje waarbij de tegenstander er twee tegelijk in de lucht had met goede piloten. Absoluut waardeloos ... je bent nergens veilig. Heb complete M60's leeggeschoten op die krengen, 1 hit van een UH1 en je bent er geweest.Compizfox schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 14:04:
Volgens mij zouden de MG's op tanks en jeeps dezelfde zijn als in de heli, maar zo voelt het niet.
Ik heb juist het tegenovergestelde. Choppers krijg je heel snel uit de lucht. Als iedereen op dat ding schiet met wat dan ook heb je hem in de kortste keren uit de lucht gehaald. Zou liever zien dat een huey meer health had
. Ding is verre van overpowered.
Ligt dus weer aan het teamwork, mensen die samenwerken in de chopper winnen van losse mensen op de grond. Maar mensen die samen werken tegen de chopper winnen van de mensen in de chopper.BatmanHorizon schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 15:17:
Ik heb juist het tegenovergestelde. Choppers krijg je heel snel uit de lucht. Als iedereen op dat ding schiet met wat dan ook heb je hem in de kortste keren uit de lucht gehaald. Zou liever zien dat een huey meer health had. Ding is verre van overpowered.
Daarom dat ik éérst wil afwachten en kijken of het het geld ook echt waard is om er in te (blijven) investeren. Server staat al dagen leeg.Goner schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 13:43:
Mij heb je ... het enige is dat als ik kijk, de server leeg is ...meestal 's avonds wat later.
Ik heb nu alle maps van Vietnam, Rush mode in de server draaiend, enig idee wat ik hier misschien aan moet veranderen?
[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 24-12-2010 16:10 ]
Er is nu een actie op de EA store site: vietnam nu iets minder dan 9 euro
Alle vragen hebben een antwoord
Totaal geen last van de Huey, zit eigenlijk als defender altijd te wachten totdat dat ding weer in de lucht zit. Even mijn M1 erop en hij is zo uit de lucht. Heerlijk.
Als ik er zelf in vlieg, ook heerlijk. Ding is imo perfect gebalanceerd zoals wel meer dingen in Vietnam. Goede zaak van Dice dus.
Als ik er zelf in vlieg, ook heerlijk. Ding is imo perfect gebalanceerd zoals wel meer dingen in Vietnam. Goede zaak van Dice dus.
Niks ... we moeten daar gewoon gaan spelenCptChaos schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 16:07:
Ik heb nu alle maps van Vietnam, Rush mode in de server draaiend, enig idee wat ik hier misschien aan moet veranderen?
Ik zie genoeg lege servers, maar kies er uiteraard eentje waar bijv. 20 - 24 staat of 13 - 16 afh. van de grootte.
Ach, ik heb hetzelfde, k/d van 0.5 is heel normaal hier...Goner schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 16:49:
[...]
Niks ... we moeten daar gewoon gaan spelenAls er wat volk zit, loopt-ie vanzelf vol. Ik bied me aan als schietschijf, met een k/d van .63 kunnen jullie je gemiddelde leuk opschroeven
![]()
Ik zie genoeg lege servers, maar kies er uiteraard eentje waar bijv. 20 - 24 staat of 13 - 16 afh. van de grootte.
Omdat Vietnam uit is, is dit topic getiteld "[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Deel 20" ineens het BC2 Vietnam topic? Dacht het nietVerwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 15:30:
Dát is je reinste onzin.
1: Vss en red dot heb je niet in Vietnam, C4 evenmin (heet TNT geloof ik)
2: Wat jij beschrijft is spelen met de Recon klasse, er werd gesproken over sniper (=in een bosje blijven campen, niet aan het front dus)
3: Motion mines zelfde verhaal
Niet meteen beginnen te bléren.
[...]
Als iemand het over een squadmate heeft die sniper speelt...dan betekent dat 9 van de 10 keer dat hij met de recon klasse speelt niet? En 9 van de 10 zit vervolgens ook inderdaad te campen. Ik zeg dus precies dat een sniper/recon wel degelijk een goed squad mee te maken valt.
En die bléren opmerking zien we voor deze keer maar door de vingers denk ik? Wellicht dat we het gewoon volwassen kunnen houden?
Had ik vroeger ook, en tegenwoordig nog wel als het tegen zit.CptChaos schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 16:53:
[...]
Ach, ik heb hetzelfde, k/d van 0.5 is heel normaal hier...
Het gaat gelukkig steeds beter, heb steeds vaker postieve K/D's
Alleen wel moeilijk om je totale K/D op te krikken hoor, het staat nu op 0.69.
ik zal eens kijken of ik vanavond met een vriend de server onveilig kan maken
Als je een hoge k/d wilt helpt het voor mij altijd om guerrilla technieken toe te passen: crouchend van gebouw tot gebouw en constant loeren of je spelers kunt vinden. Maargoed, het is in feite gewoon een bewegend alternatief voor campen, wat overigens ook prima werkt om je k/d op te schroeven.
De heli kun je zo makkelijk neerschieten met een tank, de hitbox is zo nep groot dat je maar iets in de buurt hoeft te raken en het is een hit. In Rush is dat dus niet te doen maar daar had ik ze eindelijk 1x neer met de TubeCompizfox schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 14:04:
Ik heb net ook weer even fijn bijgedragen aan de Battle for Hastings...
Oja, en voor de mensen die vonden dat de Huey in Phu Bai Valley niet overpowered is: [afbeelding]
(klik voor groter)
Maar 't was wel leukDie heli is het hele potje in de lucht gebleven, en na de 1e set MCOM's dacht ik kregen we er zelfs 1 bij
Volgende round liet ik bewust de heli links liggen en ging ik wel puur op de objectives en hebben we ze in alle stages zo verslaan.
Ik vind de PPSH wel overpowered, dat ding heeft teveel dmg en is te accuraat voor een sproeibak. Het enige wat dat ding hoort te hebben is hoge firerate maar dat is ook alles.
Bij ons was het toen niet zo dat we als attacker alleen voor de kills gingen. We hadden gelukkig ook een erg goed ground-team dat de MCOM's armde waarna wij alle enemy's die ik de buurt kwamen afschoten vanuit de Huey
Zo, net even een Vietnam key gekocht in de EA store waar hij is afgeprijsd naar €8,70 en je nog 10% korting krijgt als hem in je mandje stopt en wegnavigeert (Met Firefox).
Oftewel, €5,16 korting. Niet slecht.
Spel zelf is leuk, de vlammenwerper is super grappig. I love a good BBQ.
Spel zelf is leuk, de vlammenwerper is super grappig. I love a good BBQ.
Ik ben vandaag erachter gekomen dat de M14 in BC2:Vietnam vol automatisch is, in plaats van semi automatisch. Heb altijd gedacht dat de M14 net zo semi automatisch is als de M1 Garand, waar de M14 de opvolger van is.
Werkelijk nooit geweten en volgens wikipedia schijnt die selectief fire te hebben. Zo leer je eens wat, al heb je er verder niks aan als Nederlander.
En heb de M14 toch al een aantal keer gebruikt, maar dan semi automatisch. Totdat ik neergeschoten werd door iemand die het automatisch deed.
Werkelijk nooit geweten en volgens wikipedia schijnt die selectief fire te hebben. Zo leer je eens wat, al heb je er verder niks aan als Nederlander.
En heb de M14 toch al een aantal keer gebruikt, maar dan semi automatisch. Totdat ik neergeschoten werd door iemand die het automatisch deed.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Vietnam een aantal dagen in bezit. Het speelt toch heel anders dan BFBC2, met name de grotere damage die de wapens doen. Snipen met de M40 is kinderlijk eenvoedig. De kogels wijken nauwelijks af ondanks dat de crosshair beweegd. Verder is cover zoeken tussen de bamboe hutjes lastig, zeker wanneer je gespot bent.
Het tactische leveldesign van Vantage is bedroevend. Bij de eerste 2 MCOM´s slechts 2 openingen en het is één grote granate spam
Het tactische leveldesign van Vantage is bedroevend. Bij de eerste 2 MCOM´s slechts 2 openingen en het is één grote granate spam

En soms zit het vol met vlammenwerper kamikaza'sSharpp schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 22:53:
Vietnam een aantal dagen in bezit. Het speelt toch heel anders dan BFBC2, met name de grotere damage die de wapens doen. Snipen met de M40 is kinderlijk eenvoedig. De kogels wijken nauwelijks af ondanks dat de crosshair beweegd. Verder is cover zoeken tussen de bamboe hutjes lastig, zeker wanneer je gespot bent.
Over vlammenwerpers gesproken ; ik zie soms tanks vlammenwerpen ... hoe werkt dat ?
Verwijderd
Is de alt fireGoner schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 00:25:
Over vlammenwerpers gesproken ; ik zie soms tanks vlammenwerpen ... hoe werkt dat ?
Voor de gunner (op de tweede posititie in de tank) heeft ook hiet V ALTW (Flame) geen zin, en is dus V ARMOR het interessantste.Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 00:39:
Is de alt fire
Ik heb Vietnam inmiddels ook voor de PS3, maar man, wat werd ik vaak neergeschoten, zonder zelf de vijand te zien. Niet goed voor de K/D ratio (momenteel 1,07). En wat zijn sommige van die maps ook best wel klein, in vergelijking met de normale maps. Zeker in vergelijking met Heavy Metal.
Grenade spam kan makkelijk opgelost worden, Met Battlefield Vietnam (original) en BF1942 had je reload kistjes staan en dan kun je niet goed spammen alleen als je bij zo'n box staat. Dus reload packs weghalen.
Of de reload time van een grenade langzamer maken (ook de tubes) Of na 1 explosive het pakje op laten maken.
Of de reload time van een grenade langzamer maken (ook de tubes) Of na 1 explosive het pakje op laten maken.
WTF moet je die Vietnam weapon charts zien
http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/
M16 18dmg de AK 20 en de PPSH fucking 25?!
Het enige wat Vietnam momenteel mist is een manier om een rookgordijn te leggen.furby-killer schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 09:54:
Steam/uPlay: EvulKlowne
moet je dan Alternate Weapon Package geslecteerd hebben ??Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 00:39:
Is de alt fire
En wat te denken van de light machine guns ? Da's wel erg LITE, een pistool doet meer damage ... ga voortaan maar met pistolen op heli's schieten.Bulls schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 12:08:
Ben gisteren bezig geweest met de M60, RPK en XM22, maar je kunt beter stenen gooien naar die Hueys.
Absoluut !!ambi schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 12:32:
Het enige wat Vietnam momenteel mist is een manier om een rookgordijn te leggen.
[ Voor 48% gewijzigd door Goner op 25-12-2010 12:45 ]
Toch heb ik ze gezien. Maar dat zal wel uit een tank zijn of zo dan?ambi schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 12:32:
[...]
Het enige wat Vietnam momenteel mist is een manier om een rookgordijn te leggen.
Wel grappig dat volgens die pagina sommige wapens dezelfde specs hebben, terwijl ik dat in de praktijk totaal niet zo ervaar.Bulls schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 12:08:
Jup, dat heb ik vanilla trouwens ook. De UMP schijnt bijna dezelfde specs te hebben als de SCAR-L, de SCAR-L schijnt daarbij nog eens beter te zijn ook, maar zo ervaar ik het helemaal niet.CptChaos schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 12:47:
[...]
Wel grappig dat volgens die pagina sommige wapens dezelfde specs hebben, terwijl ik dat in de praktijk totaal niet zo ervaar.
WTF, die M40 105DMG en 70DMG? Hierbij officieel OP verklaard!Bulls schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 12:08:
Vind het naar om negatief te moeten zijn, maar /Vietnam is toch wel een half gebakken flut spel want:
- Waar zijn de Zippo awards/achievements als je ze haalt?
- Waar is al de beloofde muziek?
- Waarom krijg ik een gold star voor de M2 vlammenwerper te zien tijdens spelen, maar bij mijn stats staat het vakje van de ster leeg? Om nog maar te zwijgen over de rest van de weapon stats, daar klopt echt geen reet van...
Lekker cheap!
- Waarom krijg ik een gold star voor de M2 vlammenwerper te zien tijdens spelen, maar bij mijn stats staat het vakje van de ster leeg? Om nog maar te zwijgen over de rest van de weapon stats, daar klopt echt geen reet van...
Goh ja zeg, allemaal problemen die zwaar op de gameplay doorwegen

Ik heb in commentaries en bij mn broer genoeg muziek langs horen komen uit de verhicles.Macros4 schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 13:54:
Vind het naar om negatief te moeten zijn, maar /Vietnam is toch wel een half gebakken flut spel want:
Lekker cheap!
Stat servers werken volgens mij nog niet 100%
En weapon stats enzo, het is net uit, geef ze wat tijd om het te tweaken.
Die dingen die jij als negatief ziet interesseren me helemaal niet, alleen maar om paar stats en achievements?Macros4 schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 13:54:
Lekker cheap!
mij gaat het meer om ballancing van wapens en mapdesign.
Ik heb ook het idee dat 90% van de spelers aan het hacken zijn, soms word je zo ongeloofwaardig neergeschoten terwijl ze je niet eens hadden kunnen zien.
Jammer dat er bijna nooit mensen aan het spelen zijn op de tweakers server, ik mis op dit moment gewoon echt het samen werken in een squad en breder strategisch in een team.
Mochten er mensen zijn die samen in een squad willen spelen voeg me dan toe op steam (Retonator).
Mochten er mensen zijn die samen in een squad willen spelen voeg me dan toe op steam (Retonator).
Mogelijk al eerder gepost, maar interresant voor mensen die BC2 nog niet hebben:
BC2 + Vietnam 17,50.
BC2 + Vietnam 17,50.

Voor degenen die twijfelen is het dan misschien ook wel handig te weten wáár dit is.unfor schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 17:07:
Mogelijk al eerder gepost, maar interresant voor mensen die BC2 nog niet hebben:
BC2 + Vietnam 17,50.
[afbeelding]
De stats doen het wat gaar, maar komt hopelijk snel online. Wellicht kan Stewie! hier wat meer over vertellen?Macros4 schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 13:54:
Soms wil het gebeuren dat dit nog even bij de settings geactiveerd moet worden, anders even in een ini bestand kijken en het daar dan activeren. Ik weet echter niet wélk ini bestand je zou moeten hebben.- Waar is al de beloofde muziek?
De wapens lijken vooralsnog gekoppeld aan de Vanilla wapens. Wat ik vreemd vind overigens.- Waarom krijg ik een gold star voor de M2 vlammenwerper te zien tijdens spelen, maar bij mijn stats staat het vakje van de ster leeg? Om nog maar te zwijgen over de rest van de weapon stats, daar klopt echt geen reet van...
Maar gelukkig val je niet over de gameplay, dus die is volgens jou wel goed, zo op jouw verjaardag?Lekker cheap!
Jep, ik heb hetzelfde al is het gezien de kerstdagen niet zo verwonderlijk. Ik verwacht Maandag meer drukte.Retonator schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 17:04:
Jammer dat er bijna nooit mensen aan het spelen zijn op de tweakers server, ik mis op dit moment gewoon echt het samen werken in een squad en breder strategisch in een team.
[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 25-12-2010 18:16 ]
Verwijderd
Wat een gezeur om een spelletje!
De stats zijn niet goed, de wapen balans is rot, enne de soldaatjes zijn klein je moet een bril op zetten dat is wat al die cheaters ook doen zonder eerst bij de opticien zijn geweest.....
Weet je wat, ga lekker Black Ops spelen met je console meuk. Of maak zelf een online game, maar wel perfect hé, anders ga ik zeuren...
De stats zijn niet goed, de wapen balans is rot, enne de soldaatjes zijn klein je moet een bril op zetten dat is wat al die cheaters ook doen zonder eerst bij de opticien zijn geweest.....
Weet je wat, ga lekker Black Ops spelen met je console meuk. Of maak zelf een online game, maar wel perfect hé, anders ga ik zeuren...
Dit blijft een discussietopic over Vietnam bij, daar horen ook de negatieve reacties bij. Ik zelf vind de game goed, niet perfect, vereiste is namelijk Teamwork en op XBL valt dat over het algemeen vies tegen, je moet echt maatjes hebben die het ook vaker spelen en ook echt op teamgerichtheid spelen.Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 19:14:
Wat een gezeur om een spelletje!
Eh ja, dacht dat ik wel een link had geplaatst..CptChaos schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 18:13:
Voor degenen die twijfelen is het dan misschien ook wel handig te weten wáár dit is.Ik neem aan in de EA store? Wel grappig, SpectAct zit er niet bij...
Bij deze: http://www.ea.com/nl/game...ad-company-2?nostats=true
Verwijderd
Die werkt niet en het is trouwens ook niet een link naar de EA Store. Deze moet het wel doen.unfor schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 20:17:
[...]
Eh ja, dacht dat ik wel een link had geplaatst..
Bij deze: http://www.ea.com/nl/game...ad-company-2?nostats=true
http://eastore.ea.com/sto...50300/productID.165578400
Vanwege de lage prijs heb ik net 3 CS:S vrienden overgehaald om hem dan toch maar te kopen. Dat wordt een vrolijk nieuw jaar.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2010 20:45 ]
Verder is het spel wel goed, ik geniet echt wel van de gameplay en de graphics. Ook geluid is weer goed, maar viel me tegen dat ik die Zippo pins niet krijg en dat je je BC2 Vanilla pins ziet in Vietnam. En waarom werkt die muziek niet gewoon?
Lijken me vrij eenvoudige dingen om te testen, maar goed.
PC team acties gaan trouwens erg hard, als het zo doorgaat hebben er er over drie dagen een nieuwe map bij
Lijken me vrij eenvoudige dingen om te testen, maar goed.
PC team acties gaan trouwens erg hard, als het zo doorgaat hebben er er over drie dagen een nieuwe map bij
Als de muziek niet werkt moet je in gamesettings.ini CarRadio=1 zetten oid. Wijst zichzelf wel
Bij mij werkt het muziek wel goed en is niet leuk als je door een boot neergeschoten wordt en in de killcam vrolijke muziek hoort. Is net of degene lekker op zijn gemak met een sigaretje iedereen aan het neermaaien is.
Wat uiteraard weer een bepaalde sfeer creëert.
In dit spel heb ik ook het idee dat je best goed samen kan werken, zonder perfecte communicatie. Misschien ook wel vanwege de kleinere mappen.
Alleen mis ik de echte jungle nog.
In dit spel heb ik ook het idee dat je best goed samen kan werken, zonder perfecte communicatie. Misschien ook wel vanwege de kleinere mappen.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Voel me trouwens wel genaaid dat ik het spel een week geleden voor 13€ gekocht heb en hij nu al 6,50€ kost!
Wat zijn dit nou voor een praktijken? En pas nu begint het spel het pas goed te doen, daarvoor had ik steeds rang 0 en disconnects.
Wat zijn dit nou voor een praktijken? En pas nu begint het spel het pas goed te doen, daarvoor had ik steeds rang 0 en disconnects.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Kan je de Vietnam key eigenlijk ook activeren bij de Steam versie van BC2?H3llSiNG schreef op zondag 26 december 2010 @ 00:03:
Voel me trouwens wel genaaid dat ik het spel een week geleden voor 13€ gekocht heb en hij nu al 6,50€ kost!
[ Voor 13% gewijzigd door Phyxion op 26-12-2010 00:15 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
in de ea store 
ik had hem daar ook een paar dagen geleden voor 13 gekocht
ik had hem daar ook een paar dagen geleden voor 13 gekocht
Ik las vannacht op mijn GSM over de speciale kerst aanbiedingen in de EAstore.
ben nu net een uur thuis en wilde Vietnam kopen maar de aanbieding is alweer teneinde?
ben nu net een uur thuis en wilde Vietnam kopen maar de aanbieding is alweer teneinde?
Verwijderd
Het probleem vind ik niet dat het minder kost, het is normaal dat spellen na een tijdje minder kosten (al is dit we erg snel). Wat ik jammer vind is dat early adopters niet beloond worden.H3llSiNG schreef op zondag 26 december 2010 @ 00:03:
Verwijderd
Het lijkt er inderdaad opDeadsy schreef op zondag 26 december 2010 @ 02:26:
Ik las vannacht op mijn GSM over de speciale kerst aanbiedingen in de EAstore.

Verwijderd
Persoonlijk vindt ik dat het toevoegt aan het realisme. Vooral de speakers voor op de tanks enzo. Dat is iets wat de Amerikanen hebben gedaan in Vietnam. Heerlijk vindt ik het.Larrs schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 23:59:
Bij mij werkt het muziek wel goed en is niet leuk als je door een boot neergeschoten wordt en in de killcam vrolijke muziek hoort. Is net of degene lekker op zijn gemak met een sigaretje iedereen aan het neermaaien is.
Als ik met mijn maten in teamspeak zit dan werkt het toch net iets beter vindt ik. Als je op een public server zit in een squad met wild vreemde is het altijd maar even afwachten wat je krijgt. Soms kom je in een squad waar iedereen wel een beetje oplet en je toch (op een magische manier) samenwerkt. Maar heel vaak gebeurd het dat je in een squad met idioten terecht komt waar idereen denkt te moeten snipen (aka scouten), niemand spot en jij als enige die voor de objectives ipv kills speelt en dus jij steeds dood gaat terwijl de rest van je squad iets onzinnigs (aka snipen wat eigenlijk niet bestaat in het spel) aan het doen is.In dit spel heb ik ook het idee dat je best goed samen kan werken, zonder perfecte communicatie. Misschien ook wel vanwege de kleinere mappen.
Dat is ook het mooie van de vietnam maps. Dat sniper gebeuren is sterk verholpen. Als je als scout alleen gaat snipen dan kom je niet ver.Er zijn nog wel sweetspots op sommige maps maar lang niet zo erg als sommige maps van BC2. Als scout moet je dus echt gaan scouten en de kans dat je over een extreem lange afstand wordt neer geknald is wat kleiner.
Wat ik wel irritant vindt aan de vietnam maps is dat er geen effectieve manier is om heli's te bestrijden. Als je eenmaal een heli in de lucht hebt dan ben je koning. Engineers hebben RPG's maar die kun je makkelijk vermijden. Ze hadden dingen als SAM site's in de map moeten doen zodat je heli's op een bepaalde manier toch uit de lucht kan halen. In BC2 heb je nog die TOW launchers enzo waarmee je effectief tanks en heli's neer kan halen maar in vietnam heb je verder niet veel.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2010 05:00 ]
M21 sniper pakken en mensen uit de heli proberen te snipen. Schade aan de heli zelf is ook aanzienlijk. Gewoon los gaan op de hueyVerwijderd schreef op zondag 26 december 2010 @ 04:49:
Wat ik wel irritant vindt aan de vietnam maps is dat er geen effectieve manier is om heli's te bestrijden. Als je eenmaal een heli in de lucht hebt dan ben je koning. Engineers hebben RPG's maar die kun je makkelijk vermijden. Ze hadden dingen als SAM site's in de map moeten doen zodat je heli's op een bepaalde manier toch uit de lucht kan halen. In BC2 heb je nog die TOW launchers enzo waarmee je effectief tanks en heli's neer kan halen maar in vietnam heb je verder niet veel.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Troost je, hij is nu al weer €12,99 (ook al kan iedereen gewoon 10% korting krijgen waarmee de prijs op €11,69 komt te liggen)H3llSiNG schreef op zondag 26 december 2010 @ 00:03:
En om van radiostation/liedje te veranderen moet je bij de PC versie in je vehicle keybinds een key toewijzen aan "Cycle radio". By default is die niet toegewezen.Compizfox schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 22:28:
Als de muziek niet werkt moet je in gamesettings.ini CarRadio=1 zetten oid. Wijst zichzelf wel
ow dat zou wel heel cool zijn straks even kijkenambi schreef op zondag 26 december 2010 @ 10:51:
[...]
En om van radiostation/liedje te veranderen moet je bij de PC versie in je vehicle keybinds een key toewijzen aan "Cycle radio". By default is die niet toegewezen.
Dan ga ik alleen nog maar in de tank muziekjes luisteren. Wat ik ook vet vindt zijn die historische boodschappen tijdens de laadschermen, jammer dat dat in de gewone versie ook niet zit, het is dan zo stil
Dat vind ik ook wel erg mooi aan deze dlc. Het klinkt ook authentiek.brilsmurfffje schreef op zondag 26 december 2010 @ 11:37:
[...]
Wat ik ook vet vindt zijn die historische boodschappen tijdens de laadschermen, jammer dat dat in de gewone versie ook niet zit, het is dan zo stil
en ook van dat knipperende zwart heerlijk
Wat zijn er toch de Vietnam servers aan de hand?
Al 10 NL/DE/UK servers gejoined maar een lag vrij potje spelen zit er niet in. De ene is nog erger dan de andere. Het is niet leuk om doodgeschoten te worden en 1 seconde later neer te vallen of mannetjes telkens 5 meter zien verspringen.
Er is idd iets aan de hand, want BC2 crasht momenteel dikwijls naar de desktop bij het joinen van een server.
Net de hele middag gespeeld en nergens last van gehad, en zat op verschillende servers. Wel vond ik dat vele servers leeg waren. Zal wel gewoon met de kerst dagen te doen hebben, velen zitten bij familie.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Dit had ik afgelopen week aan het begin van het elk potje. De eerste minuut of zo. In een Nederlandse server met een ping 308ms en daarna werd het iets van 40ms.Sharpp schreef op zondag 26 december 2010 @ 12:12:
Wat zijn er toch de Vietnam servers aan de hand?Al 10 NL/DE/UK servers gejoined maar een lag vrij potje spelen zit er niet in. De ene is nog erger dan de andere. Het is niet leuk om doodgeschoten te worden en 1 seconde later neer te vallen of mannetjes telkens 5 meter zien verspringen.
Ik dacht eigenlijk dat het aan mijn computer lag, aangezien mijn computer aan de minimale eisen voldoet en dus niet super snel is.
Met BC2 zelf heb ik dit niet.
Verwijderd
Als ik met bc2 online wil gaan spelen en wil zoeken met de server browser vind hij niks en als ik op gelijk spelen klik kom ik alleen maar in lege servers
. Waar komt dit door???
Gelijk spelen werkt inderdaad voor geen meter, dan wordt ik ook altijd in een lege server gedumpt 
Zit je wel in het tabje "servers", niet History of Favorites?
en vergeet niet op search te drukken, en je filters goed in te stellen
Zit je wel in het tabje "servers", niet History of Favorites?
en vergeet niet op search te drukken, en je filters goed in te stellen
Verwijderd
ik weet wel hoe het werkt hoor!!!
gisteren deed alles het nog en nu niet
en al mn favorites zijn ook offline (normaal niet)
gisteren deed alles het nog en nu niet
en al mn favorites zijn ook offline (normaal niet)
Het is weer in de aanbieding bij Steam (6.80$) =)
Het jammere aan vietnam vind ik het ontbreken van het gevoel uit BF-Vietnam (het echte spel ipv deze mod / uitbreiding). Ook de gameplay vind ik nog niet optimaal. Zo ontaard 7/10 potjes in nadespam. Het heeft nog een paar tweaks nodig om echt leuk te worden. Hopelijk ondersteunen ze deze mod nog een tijdje (en gooien ze 1943 er nu eindelijk ook een keer bij in).
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Ik heb de eerste versie ook helemaal suf gespeeld maar het gevoel zit er echt wel weer in hoor
Het enige wat ik mis is ingame muziek, dat zat in de oude vietnam wel en nu moet je echt in een voertuig zitten om dat gevoel te krijgen. De mappen zijn verder echt lekker afwisselend, en voorzien van genoeg detail. Op de ps3 moet ik zeggen dat ik nog niet te maken heb gehad met nade spams.
Ik vermaak me in ieder geval weer als een klein kind, en dat voor maar 12 euro.
op kantoor is het eerste nummer wat uit de speakers knalt nu dan ook tijdelijk "fortunate son"
Ik vermaak me in ieder geval weer als een klein kind, en dat voor maar 12 euro.
op kantoor is het eerste nummer wat uit de speakers knalt nu dan ook tijdelijk "fortunate son"
Verwijderd
EA blijkt een onbetrouwbaar bedrijf. Evenals een 3 day headstart....H3llSiNG schreef op zondag 26 december 2010 @ 00:03:
Een vriend van mij bestelde het een dag na de release voor de headstarters en kon meteen spelen.
Volgende keer wacht ik wel even voordat ik iets aanschaf van EA waarin ze van alles beloven.
Maar ja het was ook enkel een kerstactie die prijsdaling dus tijdelijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2010 22:13 ]
Verwijderd
Mwah je had beter moeten weten zo kort op de feestdagen. Je weet dat de grote promoties komen.Verwijderd schreef op zondag 26 december 2010 @ 22:11:
[...]
EA blijkt een onbetrouwbaar bedrijf. Evenals een 3 day headstart....
Een vriend van mij bestelde het een dag na de release voor de headstarters en kon meteen spelen.
Volgende keer wacht ik wel even voordat ik iets aanschaf van EA waarin ze van alles beloven.
Maar ja het was ook enkel een kerstactie die prijsdaling dus tijdelijk.
Ik zit te kijken op de site http://www.ea.com/nl/game...ad-company-2?nostats=true maar hij blijft gewoon 35 euro bij mij?unfor schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 17:07:
BC2 + Vietnam 17,50.
[afbeelding]
Verwijderd
Het was een kerst aanbieding. Je bent een dag te laat.ralph0603 schreef op maandag 27 december 2010 @ 00:40:
[...]
Ik zit te kijken op de site http://www.ea.com/nl/game...ad-company-2?nostats=true maar hij blijft gewoon 35 euro bij mij?
Te laatralph0603 schreef op maandag 27 december 2010 @ 00:40:
[...]
Ik zit te kijken op de site http://www.ea.com/nl/game...ad-company-2?nostats=true maar hij blijft gewoon 35 euro bij mij?
Je kunt hem nu nog voor 13 euro op steam scoren, je hebt nog 11 uur te gaan
Of bij G2play.net als je hem BF:BC 2 zelf niet via steam hebt gekocht:
http://www.g2play.net/store/Battlefield-Series/
12,80
http://www.g2play.net/store/Battlefield-Series/
12,80
LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38
Da's Vietnam. BFBC2 kost daar 17 euro.
[ Voor 12% gewijzigd door Compizfox op 27-12-2010 10:40 ]
Ik heb sinds kort BF2:BC + Vietnam gekocht en heb wat noob vragen 
1. Soms gooien andere mensen een health of ammo pakket naar je toe. Hoe pak je deze op? Bij mijn eigen pakketten lijkt het dat ik er alleen maar op hoef te parkeren, werkt het bij spullen van andere ook zo?
2. Hoe kom je aan een parachute, zeker gezien de meeste piloten er in dit spel geen moer van bakken en ik het niet kan vinden in de key configuratie. .
1. Soms gooien andere mensen een health of ammo pakket naar je toe. Hoe pak je deze op? Bij mijn eigen pakketten lijkt het dat ik er alleen maar op hoef te parkeren, werkt het bij spullen van andere ook zo?
2. Hoe kom je aan een parachute, zeker gezien de meeste piloten er in dit spel geen moer van bakken en ik het niet kan vinden in de key configuratie. .
1. Je hoeft er alleen maar bij in de buurt te gaan staan voor aanvulling van je ammo.Cardinal schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:32:
Ik heb sinds kort BF2:BC + Vietnam gekocht en heb wat noob vragen
2. Voor PS3 moet je op X rammen om van de parachute gebruik te maken. Heb geen idee hoe dat voor de andere platforms is.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
voor de pc is de spatie parachute, en als je in de buurt van een ammo box komt hoor je ook een soort kassa geluid
ga ik vanavond eens testen, dus als jullie iemand te pletter zien vallen.....
Heeft iemand nog tips voor servers waar een beetje leuk wordt gespeeld? Ik ben sinds kort weer begonnen met BC2 en erger me kapot aan al die slecht samenspelende squads. Bijvoorbeeld 4 squads vol met Recon units die niet eens spotten
om te janken haha
Btw; steam id: ClioWilliams ingame name: StyX1983
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Hetzelfde geldt voor health. Droppen (als je assault- of medic-class bent) doe je met het vierde wapen (even ter aanvulling voor Cardinal), als je deze hebt unlocked (gebeurd vrij snel hoor!).Jackal131 schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:37:
1. Je hoeft er alleen maar bij in de buurt te gaan staan voor aanvulling van je ammo.
Als er mensen op de GoT server zijn, zou ik die joinen en kijken of je mensen van GoT ziet en die dan in de squad joinen. Grote kans dat je dan wel teamplay ziet. Momenteel draait deze server wel Vietnam.Jaapoes schreef op maandag 27 december 2010 @ 12:23:
Heeft iemand nog tips voor servers waar een beetje leuk wordt gespeeld? Ik ben sinds kort weer begonnen met BC2 en erger me kapot aan al die slecht samenspelende squads. Bijvoorbeeld 4 squads vol met Recon units die niet eens spottenom te janken haha
Over de server gesproken, ik heb gisteren de streaming van en naar GCC geactiveerd, nu PBBans nog (al stream ik er wel naartoe schijnt), maar moet daarvoor even wachten op Duiveltje666.
[ Voor 56% gewijzigd door CH4OS op 27-12-2010 12:43 ]
Wat is de naam van de GoT Server? Het zal vast wel meerdere malen voorbij zijn gekomen maar ik zit nooit zo vaak in dit topic. Uiteraard heb ik ff snel gekeken maar ik kon zo 123 niets vinden...CptChaos schreef op maandag 27 december 2010 @ 12:41:
Als er mensen op de GoT server zijn, zou ik die joinen en kijken of je mensen van GoT ziet en die dan in de squad joinen. Grote kans dat je dan wel teamplay ziet. Momenteel draait deze server wel Vietnam.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Check:ChojinZ schreef op maandag 27 december 2010 @ 12:55:
[...]
Wat is de naam van de GoT Server? Het zal vast wel meerdere malen voorbij zijn gekomen maar ik zit nooit zo vaak in dit topic. Uiteraard heb ik ff snel gekeken maar ik kon zo 123 niets vinden...
http://www.gametracker.com/search/bc2/?query=[GOT]
LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.