Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Alles draait nu wat soepeler en minder last van connectie problemen. Inmiddels alle wapens vrij gespeeld op de mg3 na van de medic.
Op Vietnam was ik snel uitgekeken en vind er helemaal niks aan. Te saai en alle aftandse wapens die qua power uit balans zijn. Leuk voor de nostalgie maar meer ook niet. De mappen een goedkoop aandoend rommeltje. De doorsnee speler huppelt en danst weer in het rond, zoals -tich jaren terug- ook al werd gedaan in Quake.
Dan de ervaring sinds een paar weken met E.A games.
Met veel bombarie introduceren ze Vietnam waar je ook nog eens eerder op kunt intekenen voor 12.95. Waarvan ze weten dat de fanatieke aanhangers dit ook doen. Want dat betekende drie dagen eerder spelen. Nou inmiddels zijn we weer een ervaring rijker en een illusie armer.
Schandalig dat E.A. juist deze groep van trouwe en fanatieke gebruikers een soort van pootje licht. Al zou ik het liever oplichterij noemen. Vietnam gaat inmiddels voor Aldi prijzen over de toonbank en we zijn nog geen anderhalve week verder.
Nu maak mij de paar euro niet zoveel uit maar het gaat meer om het principe.
Gelukkig is er nog BC2 en daar vermaak ik me prima mee.
Het positieve aan het uitbrengen van Vietnam is dat veel huppelende springers nu rondrennen in de digitale bosjes. Daardoor het vinden van een server 'zonder' de 30 keer dood 30 keer een kill een stuk makkelijker is. Mijn persoonlijk advies is; Blijf in vietnam!!
Wat ik mis in de game is dood is dood en je wacht maar tot het einde van de spelronde. Wellicht zou deze optie het spel een stuk realistischer maken. Ook het omhoog brengen van de respawn tijd naar bijvoorbeeld een minuut zou mijn inziens helpen om de runners naar een marathon modus te doen verhuizen zodat ze daar lekker met elkaar kunnen rennen.
Verder stoor ik me niet zo aan de CG of andere granaat fanatiekelingen. Deze wapens zitten nu eenmaal in de game, al ben ik zelf niet zo'n gebruiker van deze tools.
Verwijderd
Een CS clone zeg maar. Gelukkig niet.Ten eerste als ik CS wil spelen dan speel ik CS. Meteen ook de reden waarom ik Black Ops zo faal vindt. Als ik GunGame of Zombiemod wil spelen dan speel ik dat, niet een of andere clone.TecTo schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:35:
Wat ik mis in de game soort van dood is dood en je wacht maar tot het einde van de spelronde. Wellicht zou deze optie het spel een stuk realistischer maken. Ook het omhoog brengen van de respawn tijd naar bijvoorbeeld een minuut zou mijn inziens helpen om de runners naar een marathon modus te doen verhuizen zodat ze daar lekker met elkaar kunnen rennen.
Verder als je andere aspecten van het spel bekijkt dan twijfel ik of het wel echt zal werken. Het formaat van de maps samen met de gameplay zal er toe leiden dat er niet veel interesants zal gebeuren. Meeste mensen zullen gaan snipen (aka scouten!), joh leuk. Mensen die niet gaan scouten zullen als een gek naar elkaar toe rennen om in het midden van het veld doden of gedood te worden. De slimste pakken een tank of heli en maaien iedereen neer om een ronde te winnen.
Nee dankje dan liever de objective based deathmatch die er nu is.
Trouwens de kerst actie is iets wat EA Nederland heeft gedaan. Ik had dezelfde link naar een paar belgische en duitse vrienden gestuurd en die kregen voor hun land de standaard prijs te zien.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2010 14:31 ]
Ik snap je probleem maar het debacle genaamd Black Ops ben ik allang blij dat ik kan spelen zonder lag of vastlopers.TecTo schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:35:
Met veel bombarie introduceren ze Vietnam waar je ook nog eens eerder op kunt intekenen voor 12.95. Waarvan ze weten dat de fanatieke aanhangers dit ook doen. Want dat betekende drie dagen eerder spelen. Nou inmiddels zijn we weer een ervaring rijker en een illusie armer.
Schandalig dat E.A. juist deze groep van trouwe en fanatieke gebruikers een soort van pootje licht. Al zou ik het liever oplichterij noemen. Vietnam gaat inmiddels voor Aldi prijzen over de toonbank en we zijn nog geen anderhalve week verder.
Black ops keek ik al maanden naar uit terwijl mijn interesse in Vietnam minimaal was. Achteraf vind ik Vietnam vele malen leuker. Daarnaast loopt het een stuk stabieler en is de prijs veel interessanter.
BO raak ik voorlopig niet meer aan (tenzij ze de boel nu eens goed patchen
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Steam/uPlay: EvulKlowne
Zoals in CoD in seek & destroy (??) .. dat is inderdaad best leuk af en toe. Het wordt een stuk 'echter' omdat niemand een hele pot uit wil gaan zitten kijken en heel voorzichtig rondsluipt.TecTo schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:35:
Wat ik mis in de game is dood is dood en je wacht maar tot het einde van de spelronde.
Heb het regematig gespeeld in WaW op modded (Brothers realism mod), heel leuk is het commentaar over voice van alle dooien
Verwijderd
Ja maar in CS is het zo dat beide kanten tegenhangers hebben. De AK en M4 in CS zijn ongeveer wel gelijk aan elkaar. In BC2 gedragen alle wapens zich weer anders.ambi schreef op maandag 27 december 2010 @ 14:18:
Over CS gesproken, een van de weinige dingen die ze van CS zouden mogen kopiëren wat mij betreft, is dat elk team met zijn eigen wapens spawnt. U.S. army kan b.v. niet met AK47 spawnen en NVA niet met M16A1, maar je kan de wapens natuurlijk wel op het slagveld oprapen. Dat zou nog wat verder aan het realisme van BC2 toevoegen. Verder is BC2 natuurlijk vele malen beter dan CS.
Kan precies 1 hit vinden met Google, van een fransman, ook van vandaag
PB weer eens in de stress ??
heb niks geinstalleerd sinds vannacht ...
helaas weer/nog steeds leegCptChaos schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:32:
De volledige naam van de server waar ik het over heb is "[GoT] Badder and Back in Vietnam! [24/7 Vietnam]"
[ Voor 35% gewijzigd door Goner op 27-12-2010 14:59 ]
Dit was bij BF2 wel zo, je had 3 teams en ook 3 verschillende startwapens. Maar zodra de unlocks beschikbaar zijn, speelt 90% van de mensen toch met de unlocks.ambi schreef op maandag 27 december 2010 @ 14:18:
Over CS gesproken, een van de weinige dingen die ze van CS zouden mogen kopiëren wat mij betreft, is dat elk team met zijn eigen wapens spawnt. U.S. army kan b.v. niet met AK47 spawnen en NVA niet met M16A1, maar je kan de wapens natuurlijk wel op het slagveld oprapen. Dat zou nog wat verder aan het realisme van BC2 toevoegen. Verder is BC2 natuurlijk vele malen beter dan CS.
Eigenlijk zouden er per team ook weer verschillende unlocks moeten zijn, dat zou gaaf zijn
Ik kwam jou gisteravond of the Dutch Battlefield Friends server tegen, die server is veel leuker, mits je in een actief team zit..Goner schreef op maandag 27 december 2010 @ 14:57:
Ik word vandaag opeens van servers gekicked vanwege ; disallowed program/driver \[69000]
Kan precies 1 hit vinden met Google, van een fransman, ook van vandaag![]()
PB weer eens in de stress ??
heb niks geinstalleerd sinds vannacht ...
[...]
helaas weer/nog steeds leeg
We kunnen vanavond wel met een groep op de GoT Badder server gaan spelen, uurtje of half 9 afspreken?
kan wel afspreken, maar dat %#$#&%^ punkbuster schopt me van elke server waar ik inlog
heb al psetup.exe gedraaid en net maar een ticket ingeschoten bij Evenbalance.
[ Voor 23% gewijzigd door Goner op 27-12-2010 16:09 ]
Verwijderd
Teccie.. makkerTecTo schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:35:
Na de opstart perikelen van Vietnam ben ik terug gegaan naar Black Ops. Toch ging dit weer snel tegenstaan dus terug naar BC2.
Alles draait nu wat soepeler en minder last van connectie problemen. Inmiddels alle wapens vrij gespeeld op de mg3 na van de medic.
Op Vietnam was ik snel uitgekeken en vind er helemaal niks aan. Te saai en alle aftandse wapens die qua power uit balans zijn. Leuk voor de nostalgie maar meer ook niet. De mappen een goedkoop aandoend rommeltje. De doorsnee speler huppelt en danst weer in het rond, zoals -tich jaren terug- ook al werd gedaan in Quake.
Dan de ervaring sinds een paar weken met E.A games.
Het positieve aan het uitbrengen van Vietnam is dat veel huppelende springers nu rondrennen in de digitale bosjes. Daardoor het vinden van een server 'zonder' de 30 keer dood 30 keer een kill een stuk makkelijker is. Mijn persoonlijk advies is; Blijf in vietnam!!
Wat ik mis in de game is dood is dood en je wacht maar tot het einde van de spelronde. Wellicht zou deze optie het spel een stuk realistischer maken. Ook het omhoog brengen van de respawn tijd naar bijvoorbeeld een minuut zou mijn inziens helpen om de runners naar een marathon modus te doen verhuizen zodat ze daar lekker met elkaar kunnen rennen.
Verder stoor ik me niet zo aan de CG of andere granaat fanatiekelingen. Deze wapens zitten nu eenmaal in de game, al ben ik zelf niet zo'n gebruiker van deze tools.
Zo zijn de prijzen eenmaal. COD spelers werden ook zo afgelegd voor alleen 5 mappen bv.\
Bunny hoppers waar? (speel jij wel ps3
Naar mijn gevoel gaan de spelers makkelijker dood. Dus dat 30 keer dood ligt misschien bij skill.
Dus beter mikken en leren schieten(met de nieuwe wapens) tis wat tricky. Leuk toch.
Oja afstandse wapens zijn totaal niet uit balans vind ik. Het is best wel duidelijk hoofd is dood klaar. (ga jij is in het echt spelen met afstandseWapens:P!?) you get me
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2010 16:25 ]
Verwijderd
Juh dat wilde ik ook net zeggen. Bunny hoppers? Dat was ooit een probleem in de beta van BC2 maar daarna ben ik het ook nooit tegen gekomen. In de beta kon je bunny hoppen maar het probleem was datr het niet echt productief was omdat je makkelijker dood ging.Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 16:20:
[...]
Bunny hoppers waar? (speel jij wel ps3)
Ik denk dat veel mensen vast zitten aan de speelstyle van BC2. Eerste paar potjes Vietnam vondt ik ook niks aan omdat ik niet echt de fijne punten van de map door had. De Vietnam maps zijn echt op co-op gericht. In je eentje rambo style haal je niks uit. In BC2 kan je door te campen en slimme routes te pakken toch nog flink wat kills halen en objectives uitvoeren, in vietnam is dat sterk terug gedrongen.Naar mijn gevoel gaan de spelers makkelijker dood. Dus dat 30 keer dood ligt misschien bij skill.
Dus beter mikken en leren schieten(met de nieuwe wapens) tis wat tricky. Leuk toch.
Het enige punt wat ze moeten verbeteren is in hill137. Er is een klein heuveltje vlak bij de VC base waar je makkelijk een nade spam actie kan uitvoeren om zo het potje te winnen. Dat heuveltje is sowieso voordelig voor de VS want als je er eenmaal bent is het heel moeilijk voor de VC om uit base te komen. Dat heuveltje moet weg of iig ze moeten dat stuk redesignen.
Verder vind ik Vietnam echt leuk, laat die nieuwe map maar snel komen!
Mijn ingame-nick is M4H4 btw.
Vind je ? Vietnam is juist een mod om te campen en nades te spammen. Doordat je overal struikgewas hebt kun je echt vrijwel overal redelijk ongezien blijven wachten totdat iemand voorbij komt. Op de een of andere manier komt dat de gameplay niet ten goedeVerwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 16:59:
[...]
In BC2 kan je door te campen en slimme routes te pakken toch nog flink wat kills halen en objectives uitvoeren, in vietnam is dat sterk terug gedrongen.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Als defender rush misschien wel, maar als attacker rush is campen een slecht idee naar mij mening. Dit was eigenlijk in vanilla ook zo (hoewel je er vroeger nog wel mee weg kon komen met de wat fragiele mcoms), maar in Vietnam zijn er misschien wat meer opvallende chokepoints en misschien ook meer open stukken waar je letterlijk doorheen moet rennen (struikgewas vind ik eigenlijk nog wel meevallen). Je moet bij rush misschien daarom een stukje agressiever speler als attacker dan bij vanilla. Als defender is er niet zo heel veel veranderd, maar als attacker is de houding van 'even inhouden en mensen van een afstandje neermaaien' niet zo'n slim idee meer. Maar goed, geen red dots en 4x scopes meer, dus waarom niet die lightweight optie nemen?Bor de Wollef schreef op maandag 27 december 2010 @ 18:52:
[...]
Vind je ? Vietnam is juist een mod om te campen en nades te spammen. Doordat je overal struikgewas hebt kun je echt vrijwel overal redelijk ongezien blijven wachten totdat iemand voorbij komt. Op de een of andere manier komt dat de gameplay niet ten goede
Vind de maps eigenlijk daarom wel leuk, eigenlijk een beetje forceren rush te spelen zoals het bedoelt is!
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ze hebben de map pack te laat uitgebracht, of Vietnam te vroeg, net wat je wilt. Ik ben echt nog lang niet uitgekeken op Heavy Metal CQ, Oasis Rush en Harvest Day Rush / CQ. Die speel ik nu weer veel en daardoor laat ik Vietnam links liggen. Eigenlijk had Vietnam voor mij in februari uit mogen komen, dan was ik waarschijnlijk wel bij Vietnam blijven plakken EN had DICE langer de tijd gehad om te maps goed af te maken en de puntjes op de i te zetten.
Ik heb een aantal High Tickets maps ontdekt. Deze hebben 1000 tickets, echt geweldig! Al sta je met 400 - 700 tickets achter, je kan de game nog steeds compleet omgooien en winnen! Plus dat mijn scores echt de pan uit rijzen. Het was toen straks 86 / 21 en 11200 score ingame, dus zonder awards etc. Ik werd wel meteen voor cheater uitgemaakt, maar gelukkig speelde er een admin in mijn squad en gaf hij meteen aan dat ik niet cheatte.
Vooral het feit dat ik bijna elke chopper uit de lucht schiet met een AT4, geeft mensen blijkbaar het recht om me voor cheater uit te maken
Zijn deze zo gehete High Tickets server wel legaal eigenlijk? Is het een optie dat je het aantal tickets per level kan aangeven als admin? Of heb je daar weer verschillende tools voor nodig?
Maar dat was in vanilla BFBC2 eigenlijk net zo.Gundogan schreef op maandag 27 december 2010 @ 19:07:
[...]
Als defender rush misschien wel, maar als attacker rush is campen een slecht idee naar mij mening. Dit was eigenlijk in vanilla ook zo (hoewel je er vroeger nog wel mee weg kon komen met de wat fragiele mcoms), maar in Vietnam zijn er misschien wat meer opvallende chokepoints en misschien ook meer open stukken waar je letterlijk doorheen moet rennen (struikgewas vind ik eigenlijk nog wel meevallen). Je moet bij rush misschien daarom een stukje agressiever speler als attacker dan bij vanilla. Als defender is er niet zo heel veel veranderd, maar als attacker is de houding van 'even inhouden en mensen van een afstandje neermaaien' niet zo'n slim idee meer. Maar goed, geen red dots en 4x scopes meer, dus waarom niet die lightweight optie nemen?
Vind de maps eigenlijk daarom wel leuk, eigenlijk een beetje forceren rush te spelen zoals het bedoelt is!
Campen is als defender een redelijk goede tactiek. 't is dan wel goedkoop en naar mijn mening gewoon erg saai, maar het werkt wel.
Als attacker heb je er juist helemaal niets aan. Want het is niet jouw doel om de vijand te killen. Ze hebben toch unlimited tickets.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Volgens mij is het 'attacker als sniper is noob' debat al een aantal keer voorbij gekomen in de 20 topicsStealthyPeanut schreef op maandag 27 december 2010 @ 19:56:
Met snipen precies zo, ik lach me altijd kapot om attackers die gaan snipen en niks toevoegen aan de teamplay. Net of het mij boeit dat hij me van 1 km afstand neerschiet, terwijl ik binnen 15 sec. weer kan spawnen. Echt gasten die puur voor de K/D ratio gaan en over zijn komen waaien van COD.
En dát is nou hét verschil tussen recon en een sniper.Propane schreef op maandag 27 december 2010 @ 20:11:
Volgens mij is het 'attacker als sniper is noob' debat al een aantal keer voorbij gekomen in de 20 topics. Maar zolang niet het halve aanvallende team sniper is kunnen ze nog wel wat bijdragen. Vaak zitten ze op afstand en hoger met meer overzicht, waardoor ze (als ze hersenen hebben) cover kunnen geven aan de Assault mensen en vijanden kunnen spotten terwijl diezelfde Assault mensen de bom op het MCOM station verdedigen
.
[ Voor 66% gewijzigd door CH4OS op 27-12-2010 21:29 ]
Verwijderd
Ik vindt juist net het omgekreerde.Bor de Wollef schreef op maandag 27 december 2010 @ 18:52:
[...]
Vind je ? Vietnam is juist een mod om te campen en nades te spammen. Doordat je overal struikgewas hebt kun je echt vrijwel overal redelijk ongezien blijven wachten totdat iemand voorbij komt. Op de een of andere manier komt dat de gameplay niet ten goede
Door het stuikgewas kun je nog een beetje redelijk heen en weer bewegen zonder dat je direct gespot wordt door iemand die veraf aan het snipen is. Een van mijn grootste ergernissen van BC2 trouwens, veel open velden waar je als eenzame soldaat sniper voer bent.
Als iemand in een gewas aan het campen is dan zal hij waarschijnlijk 1 misschien 2 mensen van de squadf dood maken waarna hij/zij opvalt en dood is hij. Je kunt dan gewoon op je squad members spawnen, wel een death rijker maar is niet zo erg.
Campen is als defender toch ook de enige optie? In ieder geval met rush als gamemode. In Conquest schiet je er niet zoveel mee op namelijk.Compizfox schreef op maandag 27 december 2010 @ 19:39:
Campen is als defender een redelijk goede tactiek. 't is dan wel goedkoop en naar mijn mening gewoon erg saai, maar het werkt wel.
Dit is alleen met rush het geval natuurlijk, in Conquest heb je nog altijd de tickets die aftellen. Unlimited tickets in Rush zijn het trouwens ook niet voor defenders, die hebben dan 1500 tickets ipv 75 die de attackers dan hebben.Als attacker heb je er juist helemaal niets aan. Want het is niet jouw doel om de vijand te killen. Ze hebben toch unlimited tickets.
[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 27-12-2010 22:56 ]
Voorbeeld "Ik schiet en vervolgens duurt het even voor de persoon neervalt"
Voorbeeld2 "ik schiet iemand helemaal vol, maar vervolgens val ik neer"
heb dezelfde lagg als eerst bij BFBC2 (waar ik overigens geen lagg heb).. dus waarschijnlijk maar wachten op een patch.
of is hier een oplossing voor?
Speel zelf ook bijna altijd op de -=11=- server. Is bijna altijd vol, heeft bijna standaard de laagste ping en er zijn veel mensen (meestal) die gewoon weten wat goede teamplay is.Airdack schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 08:37:
Tsja Vanilla is met maps als heavy metal natuurlijk moddervet, die vehicles is toch wel een belangrijke reden dat ik BC2 speel en ik Vietnam zitten nou eenmaal minder vehiclesMisschien is dat ook een reden dat de GoT server minder druk is? Ik speel meestal op de -=11=- server en die is bijna 24/7 vol voor mn gevoel, en die draait gewoon Vanilla BC2 rush.
Vietnam bevalt mij tot dusverre prima. De MP7 van Vanilla tezamen met specact en Vietnam verlengen voor mij de houdbaarheid van de game enorm.
Nee, je kunt ook de attackers gaan flanken, dat is veel leukerCptChaos schreef op maandag 27 december 2010 @ 22:53:
[...]
Campen is als defender toch ook de enige optie? In ieder geval met rush als gamemode. In Conquest schiet je er niet zoveel mee op namelijk.
(Lees: Al die noob wookies van de attackers een mes in hun rug stoppen
[ Voor 21% gewijzigd door Compizfox op 28-12-2010 10:11 ]
Hoe geraak je op de -=11=- server?Barturion schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 08:40:
[...]
Speel zelf ook bijna altijd op de -=11=- server. Is bijna altijd vol, heeft bijna standaard de laagste ping en er zijn veel mensen (meestal) die gewoon weten wat goede teamplay is.
Verwijderd
Verwijderd
Yup , dat gebeurt bij iedereen wel sVerwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:06:
Ik had gisteren toch een heel raar probleem. Ik kan ineens niemand meer messen. Ik mes, ikk zie bloed maar hij gaat niet dood. Is dit een bekend iets?
Wel erbij zeggen dat het op te zoeken is via Multiplayer -> Server browser. Let hierbij op dat het case sensitive is en dat de settings goed staan, of algemeen staan natuurlijk.
[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 28-12-2010 14:13 ]
Ben op het werk, dus had niet veel tijd om te postenCptChaos schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:59:
[...]
Wel erbij zeggen dat het op te zoeken is via Multiplayer -> Server browser. Let hierbij op dat het case sensitive is en dat de settings goed staan, of algemeen staan natuurlijk."Via de PC" is wel erg kort door de bocht en vind het zelf eigenlijk ook wat bijdehand. Feli met je 1000e post mijlpaal trouwens!
Maar thanks hoor!
Ik zit er trouwens over na te denken om met wat vrienden ook een server te huren, dan max een 24 mans slotserver, via i3d denk ik. Maar wij kunnen dan toch zelf instellen; CQ Heavy Metal / Rush Arica Harbor/ CQ Harvest / Rush Oasis / CQ Atacama / Rush Harvest
Met de CQ tickets op 1000 en de rush tickets normaal, bepaalde gebieden aangeven waar je NIET mag komen, aangeven dat er max 3 sniperrifles per team gekozen mogen worden etc.
Is dit te realiseren? En als wij een server huren voor BFBC2, kan ik dan ook Vietnam hosten?
Vietnam is (bij Multiplay iig) een mod voor Bad Company 2 en heb ik gratis erbij gekregen toen ie eenmaal uit was.StealthyPeanut schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 14:54:
Ik zit er trouwens over na te denken om met wat vrienden ook een server te huren, dan max een 24 mans slotserver, via i3d denk ik. Maar wij kunnen dan toch zelf instellen; CQ Heavy Metal / Rush Arica Harbor/ CQ Harvest / Rush Oasis / CQ Atacama / Rush Harvest
Met de CQ tickets op 1000 en de rush tickets normaal, bepaalde gebieden aangeven waar je NIET mag komen, aangeven dat er max 3 sniperrifles per team gekozen mogen worden etc.
Is dit te realiseren? En als wij een server huren voor BFBC2, kan ik dan ook Vietnam hosten?
Je kan op twee manieren een maplist maken:
1) Via de profielen van de hoster zelf. Je kunt dan echter maar 1 game mode spelen en dan alle kaarten daarvan. Dit is uiteraard alleen in Vanilla óf Vietnam, niet beiden.
2) Je kunt bijvoorbeeld ook een mixed gamemode maken. Hier heb je echter wel een RCON tool voor nodig, bijvoorbeeld ProCon, welke ik gebruik, of BC2CC. Ook dit is uiteraard óf Vanilla óf Vietnam.
Met de servers van i3D heb ik weinig goede ervaringen qua verbinding. Ik heb er dan nooit een server gehuurd, maar als ik er speelde, had ik altijd wel lag, bij Multiplay nooit. Vergelen met Multiplay zijn ze geloof ik ook duurder.
[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 28-12-2010 15:36 ]
Verwijderd
Gebeurd wel eens? Het gebeurde constant. Ik kon gewoon niet meer messen.
Zat gisteren trouwens op een duitse server. Ze hadden daar regel dat alleen clanmembers voertuigen mogen gebruiken en dat je als engineer geen RPG of mijnen mocht gebruiken. Anders krijg je meteen een ban. Ranked server ook nog eens, das lekker. Gisteren EA en net4players een mail gestuurt en vandaag is de server down.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2010 15:49 ]
Ik zelf speel meestal op servers van multiplay of 4netplayers.deCptChaos schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 15:33:
[...]
Vietnam is (bij Multiplay iig) een mod voor Bad Company 2 en heb ik gratis erbij gekregen toen ie eenmaal uit was.
Je kan op twee manieren een maplist maken:
1) Via de profielen van de hoster zelf. Je kunt dan echter maar 1 game mode spelen en dan alle kaarten daarvan. Dit is uiteraard alleen in Vanilla óf Vietnam, niet beiden.
2) Je kunt bijvoorbeeld ook een mixed gamemode maken. Hier heb je echter wel een RCON tool voor nodig, bijvoorbeeld ProCon, welke ik gebruik, of BC2CC. Ook dit is uiteraard óf Vanilla óf Vietnam.
Met de servers van i3D heb ik weinig goede ervaringen qua verbinding. Ik heb er dan nooit een server gehuurd, maar als ik er speelde, had ik altijd wel lag, bij Multiplay nooit. Vergelen met Multiplay zijn ze geloof ik ook duurder.
Deze zijn vrijwel altijd lagvrij
Knifen lijkt verbeterd in Vietnam. Gaat naar mijn gevoel veel makkelijker, bijna net als voordat ze de knife hadden gepatcht
[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 28-12-2010 21:10 ]
Bij mij is de knife altijd al de autoaimknifeofd00m geweest. Ergens in de buurt van iemand knifen en het aimsysteem doet de rest, zelfs je poppetje om een hoekje leiden zodat ie iemand kan knifen en in het luchtledige knifen maakt ook niet uit, de kill krijg je toch welBatmanHorizon schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 21:09:
Die bootjes in vietnamIn x honderd uur vanilla maar 19 kills met bootjes. Nu met vietnam in 10 uur al 67 kills. Het gaat echt (te?) makkelijk met dat ding
![]()
Knifen lijkt verbeterd in Vietnam. Gaat naar mijn gevoel veel makkelijker, bijna net als voordat ze de knife hadden gepatcht
En die patrol bootjes zijn awesome sterk inderdaad, ook leuk om je nadelauncher skills op te testen
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
'Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn'.
Patrol bootjes zijn inderdaad erg sterk en daar ben ik blij om. Handig ook om daarmee dekkingsvuur te geven en vlaggen te cappen (als er op het land geen doorkomen aan is bij de choking points dan is er altijd wel een uitweg via het water).Gundogan schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 21:30:
[...]
En die patrol bootjes zijn awesome sterk inderdaad, ook leuk om je nadelauncher skills op te testen
Staat mij iets bij dat dit elke dinsdag rond een uur of 11 of 14 is. Eén van die twee, weet even niet meer welke.NickEnzo94 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 21:48:
'Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn'.
Verwijderd
Verwijderd
Je moet met burst schieten met je wapens. Dus niet inhouden en sprayen, maar tikken op je muis / controller.Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 23:51:
Weet je wat ik niet begrijp... Dat er mensen zijn die amper lvl 2 zijn maar absoluut geen last hebben van recoil. Mijn wapen springt alle kanten op maar zij raken alles.
Wel als je erg dichtbij staat natuurlijk, dan gewoon inhouden natuurlijk maar verder is dat funnest voor je aiming.
[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 29-12-2010 09:20 ]
De eerste keer werd ik net op het einde (nog 3 punten te gaan) van de map geswitched van side met de admin, kennelijk wou hij winnen. weer terug geswitched, vervolgens gekicked.

De tweede keer op arica harbour werden tijdens het defenden bijna simultaan de eerste targets opgeblazen, maar ik zat nog in midden in de basis. Tijdens mijn poging om uit te breken 3 mensen gedood en werd vervolgens gekicked wegens spawn raping

Verwijderd
Heb al paar keer gelijkaardige toestanden meegemaakt , ben je lekker bezig beschuldigen ze je van cheaten , komen ze zelf spawn rapen is er geen probleem maar als jij dan in hun basis achterblijft (bij rush) en niet snel genoeg wegbent is het kick, grote mond opzetten maar geen kritiek terug kunnen verdragen en ga zo maar verder ...Cardinal schreef op woensdag 29 december 2010 @ 09:37:
Ik kan me echt dood ergeren aan server admins. Gisteren tot twee maal toe gekicked terwijl het net goed ging op twee rush servers.
De eerste keer werd ik net op het einde (nog 3 punten te gaan) van de map geswitched van side met de admin, kennelijk wou hij winnen. weer terug geswitched, vervolgens gekicked.![]()
De tweede keer op arica harbour werden tijdens het defenden bijna simultaan de eerste targets opgeblazen, maar ik zat nog in midden in de basis. Tijdens mijn poging om uit te breken 3 mensen gedood en werd vervolgens gekicked wegens spawn raping
Macht , in om het even welke vorm dan ook , corrumpeert mensen.
Verwijderd
nog 10 miljoen acties te gaan en dan heeft de PC de nieuwe map unlocked!

Verwijderd
Fucking vet, gisteren Hamburger Hill gezien, de film.NickEnzo94 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 04:09:
Ik hou echt van Vietnam man.Die AK schiet zòòòòòò fijn! En die Hill 137 map, eerste deel als defender is fucking vet.
Lekker veel fraggen met grenadespam downhill. ;D Net als bij het 2e deel van die map. Hurrlijk
Wel gaaf, het zag er iets anders uit dan in BFBC2, het was voornamelijk natter. Wel realistisch op sommige dingen na. Het mooiste was dat een van de hoofdrolspelers zijn haar voortdurend netjes had zitten. Leek wel een reclame voor hairspray o.i.d. En daarvoor heb ik Full Metal Jacket gezien, prachtig. Vooral het begin, de opleiding van rekruten. Veel humor en sarcasme, daar mag je mij voor wakker maken. Helaas was de echte actie wel minder maar wel spannend en zeer realistisch in de stad Hue.
Ze mogen van mij wel zo'n soort map bouwen als Hue in BFBC. Echt vet, steengaaf (brokkensteen dan wel te verstaan). Nu nog een keer Platoon zien, even huren v/d week. Dan ben ik er voorlopig klaar mee met Vietnam films.
"... Has a killstreak ... "
" ... Has ended ... killstreak..."
Is er geen manier om dit uit te zetten? erger me er dood aan
(weet dat dit server gerelateerd is, maar bij CSS kon je dit altijd uitzetten met commando's)
[ Voor 18% gewijzigd door YoVla op 29-12-2010 10:46 ]
Haha, ja PC community FTW!Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:28:
http://www.battlefieldbad...vietnam/battleforhastings
nog 10 miljoen acties te gaan en dan heeft de PC de nieuwe map unlocked!![]()
![]()
Heb trouwens zelf geen Vietnam, maar vind het wel stoer. Ben op m'n account alles vrij aan het spelen, alle wapens naar Gold star, dat levert de meeste punten op in korte tijd. Ben nu bij Engineer XD, het op-één-na laatste wapen bezig. De PPP-2000 ofzo.
Als ik het goed begrepen heb, zijn de Vietnam wapens gelinked aan de wapens in het normale spel, dus vrij spelen moet ik nog steeds kunnen doen met Vietnam, leuk cadeau voor het nieuwe jaar
Verwijderd
Een erg vet wapen btw die PP 2000 , heb ik platinum op gehaald en t is erg efficient in close combatBernardo schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:45:
[...]
Haha, ja PC community FTW!
Heb trouwens zelf geen Vietnam, maar vind het wel stoer. Ben op m'n account alles vrij aan het spelen, alle wapens naar Gold star, dat levert de meeste punten op in korte tijd. Ben nu bij Engineer XD, het op-één-na laatste wapen bezig. De PPP-2000 ofzo.
Verwijderd
True , blijft mijn favoriete wapen op Vanilla naast de M1 garant , op Vietnam ben ik gisteren begonnen met de M1A1 (dacht ik) en ben geschrokken van de accuracy hiervanCompizfox schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:31:
Niet alleen in close combat. Hij ownt zelfs nog op long range als je in bursts schiet en ACOG equipped hebt.
Verwijderd
Verwijderd
Laat maar komen, heb erg veel zin in hastings!Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:28:
http://www.battlefieldbad...vietnam/battleforhastings
nog 10 miljoen acties te gaan en dan heeft de PC de nieuwe map unlocked!![]()
![]()
Ga gelijk weer verder spotten etc etc
[ Voor 6% gewijzigd door Sipio op 29-12-2010 12:31 ]
nee hoor ..Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:44:
Dan ben ik er voorlopig klaar mee met Vietnam films.
Apocalypse Now
We were soldiers
Bat 21
heb je nog even ? er schieten me nog wel meer te binnen
Deer hunter
Good morning Vietnam
[ Voor 28% gewijzigd door Goner op 29-12-2010 12:53 ]
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Heb al wel wat filmpjes bekeken om niet al te erg noob meer te zijn, maar toch. Ik had gehoopt dat er wat meer level-nul mensen waren sinds die Steam-sale. Zijn er speciale servers voor noobs tot level 5 ofzo?
Overweldigend altijd weer zo'n nieuwe BF pff.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Welkom op het strijdtoneel hahahaha, altijd weer wennen he? Er zijn geen noob servers nee, dus gewoon in het diepeEvaluationCopy schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:22:
Gedverdrie. Heb dit gekocht via Steam, wilde het al heel lang. Ik heb al een kleine 20 jaar FPS ervaring (eigenlijk bijna alles sinds Wolfenstein3D), incl BF1942 en BF2, maar ik kan hier GEEN HOL VAN!!
Heb al wel wat filmpjes bekeken om niet al te erg noob meer te zijn, maar toch. Ik had gehoopt dat er wat meer level-nul mensen waren sinds die Steam-sale. Zijn er speciale servers voor noobs tot level 5 ofzo?
Onder de grote rots, naast die kleine
Gewoon net als ik op een ouwe lullen server gaan zitten, dan komt het heus wel goed
.. En hoe heet die ouwe lullen server dan?BlauweAap schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:35:
@ EvaluationCopy
Gewoon net als ik op een ouwe lullen server gaan zitten, dan komt het heus wel goed
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Ik zie ze wel eens staan, maar meestal zitten daar ook "hogere level" spelers in.EvaluationCopy schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:22:
Zijn er speciale servers voor noobs tot level 5 ofzo?
zoek anders is op noob (in server browser)
Meestal zijn dat dan max level 30 servers oid.
Je kan ook al eens op lege conquest servers gaan en er gewoon wat rondlopen; kwestie van de map layouts in alle rust en kalmte te leren kennen, want daar hangt veel van af.
Begin sowieso eens op een 16 mans server te spelen. Of zelfs nog minder (12 man ofzo). Je hebt dan alle tijd om het spel en de gameplay te leren kennen.EvaluationCopy schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:22:
Gedverdrie. Heb dit gekocht via Steam, wilde het al heel lang. Ik heb al een kleine 20 jaar FPS ervaring (eigenlijk bijna alles sinds Wolfenstein3D), incl BF1942 en BF2, maar ik kan hier GEEN HOL VAN!!
Gisteren bijvoorbeeld speelde ik op 2 verschillende High Ticket servers, 32 en 22 personen, met beide 1000 tickets op Conquest Heavy Metal.
De eerste ronde op de 32p server kwam ik op 7000 punten ofzo ingame (zonder awards) en 42 / 20 K/D Ratio. Niet echt geweldig dus.
Daarna ging ik naar die andere 22p server en eindigde ik op 12300 punten (zonder awards) en 88 / 24 K/D Ratio. Je hebt gewoon meer tijd en rust in het spel waardoor je meer overzicht houdt etc.
Bijv. 'German Oldies' ... heb ook wel 's op een server met iets als 'old farts' gespeeld.d_star schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:03:
.. En hoe heet die ouwe lullen server dan?
[ Voor 16% gewijzigd door Airdack op 29-12-2010 16:04 ]
Gamen op een laptop is best ok .... echt
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.
Et voila, ik begin spontaan kills te maken en goed mee te komen. Erg bedankt!thomskipsp schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:37:
noob servers worden 9 van de 10 keer bezet door hogere ranken. Echte newbie servers zijn er niet. Je kunt overwegen om in een clan te gaan, dat werkt erg goed voor je ranking. Ook kun je de server Beginners | [BSM] Server | Learn to play here 24/7 Server proberen. Hier heb ik ook uren gemaakt, een zeer leuke server.
Het kan er ook aan liggen dat ik pas een uur of 2 bezig ben en weer even het BF credo 'Campen is geen zonde!' tot me moest nemen

Dat voegt imo juist een soort van competitie toe. Het is een plugin voor ProCon en een optie in BC2CC. Je kunt het aan zetten of uit laten. Ik heb het aan gezet omdat ik vind dat het een soort van competitie toevoegt. Gelukkig word het niet geyelled op de GoT Server, dan is het makkelijker te negeren en zie je het ook niet zo lang btw.Hritje schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:44:
Wat ik wel vreselijk vind bij BFBC2&V is al die rommel die door de chat gaat
"... Has a killstreak ... "
" ... Has ended ... killstreak..."
Is er geen manier om dit uit te zetten? erger me er dood aan
(weet dat dit server gerelateerd is, maar bij CSS kon je dit altijd uitzetten met commando's)
Je kan ook eens kijken op de [GoT] Badder and Back server, als deze server vol is, hou ik altijd een oogje in het zeil (als ik thuis ben), deze draait wel Vanilla, want dat is (als ik het zo zie) nog altijd de populairste mode (Vietnam was altijd leeg).Cardinal schreef op woensdag 29 december 2010 @ 09:37:
Ik kan me echt dood ergeren aan server admins. Gisteren tot twee maal toe gekicked terwijl het net goed ging op twee rush servers.
De eerste keer werd ik net op het einde (nog 3 punten te gaan) van de map geswitched van side met de admin, kennelijk wou hij winnen. weer terug geswitched, vervolgens gekicked.![]()
[ Voor 33% gewijzigd door CH4OS op 29-12-2010 22:45 ]
Hier er ook last van. Zag dat er een aantal mensen wel hun normale rang+wapens hebben, toen ben ik maar gestopt, die hebben een ongelooflijk groot voordeel op de mensen met een rang 0, en ik kan gewoon niet schieten met de AEK-971 en dus is er geen hol aan zo. M16A2 FTWNickEnzo94 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 22:38:
Weer doen de EA servers het niet goed op PSN.Zelfde als gister, al m'n stats zijn weer terug op 0 etc. Dacht dat het alleen op dinsdag gebeurde?
[ Voor 5% gewijzigd door AlexV op 29-12-2010 23:24 ]
Verwijderd
Ik gebruik ook altijd de M16, vooral tegen patrol boats hoe ik maar ongeveer in de richting te schieten voor een headshot, heel vreemd.ES335 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 01:28:
Ik vind de M16 in Vietnam veel fijner schieten dan de AK, vooral van afstand laat de AK het afweten en in veel van de maps zijn er toch veel long range situaties.
RPK, anyone?ES335 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 01:28:
Ik vind de M16 in Vietnam veel fijner schieten dan de AK, vooral van afstand laat de AK het afweten en in veel van de maps zijn er toch veel long range situaties.

op de PC.Macros4 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 16:35:
DBF Dutch Battlefield Friends is top, ik geloof 2 Vanilla en 2 Vietnam(CQ&Rush) servers
DBF Dutch Battlefield Friends is inderdaad top. Ping staat bij mij standaard rond 10 - 12. Hebben meerdere servers draaien. Zowel Vietnam als Vanilla en ook een server met alleen MP7.
DBC Dutch Battelfield Clan is ook top.
-=11=- Clan staat bij mij ook in de top 3 van beste pings en heeft een goed hoog niveau qua teamplay. Op Vanilla ook goede regels zoals max 5 sniper rifles en niet al teveel CG en 40mm spam. En heel belangrijk geen c4 op MCOMS waardoor het allemaal wat moeilijker en (voor mij) dus leuker wordt.
Oldmengaming is verder ook een server waar ik vaak zit. Meestal lage ping en prima spelers.
Gisteren helaas weer een aantal keren gekickt simpelweg omdat ik in Vietnam met mijn squadmember graag heli's, voor ze goed en wel in aanvalspositie kwamen, de lucht uit schoot. Ik lach er altijd maar om en rejoin vrij snel weer. De enige server waar ik nooit problemen met de admins heb is -=11=- clan. Ze zijn er bijna altijd en luisteren bij mij weten ook altijd goed naar eventuele klachten. Zelfde geldt de laatste tijd ook wel voor DBC.
Ik blijf vooralsnog probelemen hebben met mijn K/D op Vietnam. Heb het nu een aantal dagen in bezit maar ken de maps gewoon nog niet goed genoeg. Zonder fatsoenlijke teammates is het dan moeilijk overleven. Maar ja dat doet verder niets af van de pret.
@Evaluation Copy
Er zijn zogenaamde noob servers waar max level 25 of max level 30 wordt toegepast. Verder zal je de maps moeten leren kennen. Zonder goede mapkennis blijft het lastig.
We hadden de ronde toch uitgezeten en de laatste basis succesvol verdedigd, maar een mapcycle later weer Cao Son Temple en weer begonnen ze te glitchen, toen was ik maar gestopt. Erg lame en verpest gewoon die map, mag snel worden gefixed. Waren trouwens gasten met een [W2H] tag.

Idd maar hopen op een snelle fix.
Hoe staat het ervoor met hastings? ff die link zoeken
[ Voor 4% gewijzigd door Sipio op 30-12-2010 10:10 ]
Zie ook http://www.youtube.com/watch?v=bJpS87Govj4 vanaf 2:30BatmanHorizon schreef op donderdag 30 december 2010 @ 09:39:
Er is een of andere hele lame glitch op Cao Son Temple. Ik weet niet hoe het werkt maar wij waren defenders met rush en een aanvallende squad kreeg het voor elkaar om met een bootje letterlijk onder de map te varen en dus onder de mcoms te komen. Dit had als resultaat: Zij konden iedereen killen in de base met die uber gun van de boot en wij konden hun op geen enkele manier raken. Disarmen ging op een gegeven moment dus ook niet meer. Gedurende de hele ronde gingen ze verder met de glitch en vaarden ze als een spook door de map zonder dat we ze konden raken. Zag er heel vreemd uit.
We hadden de ronde toch uitgezeten en de laatste basis succesvol verdedigd, maar een mapcycle later weer Cao Son Temple en weer begonnen ze te glitchen, toen was ik maar gestopt. Erg lame en verpest gewoon die map, mag snel worden gefixed. Waren trouwens gasten met een [W2H] tag.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Het is helaas al te veel verspreid. Hier zelfs al een how to op youtube:Sipio schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:09:
Gelukkig nog niet meegemaakt die glitch maar had er al wel over gelezen, was zelfs al te lezen hoe ze het doen maar laat dat maar niet teveel verspreid worden.
Idd maar hopen op een snelle fix.
YouTube: Bc2 Vietnam PBR Boat Glitch ( UNDER MAP KILLS )
Hier op tweakers verwacht ik dat toch niemand het gaat misbruiken

http://twitter.com/gustavhalling/status/19744750940717056 Dit mag wel binnen een week gebeuren, ik voorzie dat veel mensen dit gaan misbruiken

overpowered zou ik niet willen zeggen, maar ze zijn beter in balans dan de patrol boats uit vanilla.ambi schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:44:
Lol, patrol boat is al behoorlijk overpowered, gaan ze er nog mee cheaten ookToppunt van no skills
Met zo'n bootje verplaats je je langszaam dus je bent redelijk kwetsbaar.
Onder de grote rots, naast die kleine
ik wel ! die MG op de boeg schiet recht door bomen, rotsen enzo heen.brilsmurfffje schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:55:
overpowered zou ik niet willen zeggen,
maar inderdaad, ze zijn redelijk eenvoudig uit te schakelen met de Thumper of RPG als ze niet al te ver weg zijn.
glitch ; zelfs al ontdek je zoiets per ongeluk, dan gebruik je het toch niet om een potje te winnen ?
[ Voor 13% gewijzigd door Goner op 30-12-2010 11:03 ]
Vind wel dat een heli erg snel neer is door gunfire.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Gelijk ff checken!ambi schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:02:
Congratulations, Operation Hastings has been unlocked (PC)
Mooi! Ik is middagje vrij. Even gauw checken zodadelijk!ambi schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:02:
Verwijderd
Das op Vietnam of Vanilla ? K heb het maar half gevolgdambi schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:02:
Hangt er wel vanaf welke gun je gebruikt.Rynji schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:24:
Vind wel dat een heli erg snel neer is door gunfire.
Aanvankelijk leek me dat de M60 enzo het meest geschikt zouden zijn, maar die doen echt niks. De M16 en AK zijn al wat effectiever, maar grappig genoeg richten de M21 en SVD de meeste schade aan. Als je een heli flink raakt met die sniper automatics krijg je heel snel damage points en zelfs kills.
Dat is volgens mij op Vietnam.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:21:
[...]
Das op Vietnam of Vanilla ? K heb het maar half gevolgd
Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.
Dat is voor Vietnam.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:21:
Das op Vietnam of Vanilla ? K heb het maar half gevolgd
De GoT-server draait momenteel Vanilla en gezien de glitch is dat misschien maar goed ook.
Ik wil best om met z'n alle Operation Hastings te testen hem op Vietnam zetten, eventueel een wachtwoord erop, zodat alleen wij kunnen joinen.
Als de server (weer) Vietnam gaat draaien (zit daar wel over te twijfelen), meldt dan alle gebruikers die de ghost shark glitch misbruiken aan mij, liefst via DM, dan krijgen zij een persoonlijke ban van mij, gratis en voor niets...
Dat werd tijdambi schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:02:
Dit topic is gesloten.
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.