Vindt jij ... er zijn wel meer servers waar expliciet in de rules staat dat dat ge-n00b ongewenst is.
En is IMHO ook erg kinderachtig en overbodig ... dat geklaag na een verloren potje dat je team uit n00bs en losers bestaat, sneu.
Er zou wel verschil moeten zijn ; in hardcore krijg je geen oranje pijltje boven je hoofd en is er geen continue mini-map (alleen als je 'm oproept met Enter) met gespotte vijanden.
Misschien niet, maar je helpt de aanvaller wel heel snel door z'n tickets heen ...
In zo'n situatie kan ik best begrijpen dat de tegen partij gaat roepen dat de heli overpowered is maar dat ligt niet aan de heli, het is once teamwork.
IMHO ligt dat wel aan de heli dus ... je kunt er zo'n spervuur mee leggen dat MCOMs zowat onbereikbaar worden.
En ik vind 'm nog steeds overpowered ; als ik zie wat ik afschiet op een Huey, die aan alle kanten open is en waar de boordschutters geen enkele dekking hebben, snap ik niet dat ik ze er niet uit kan knallen.
Idem voor de piloot, als hij recht op een doel afduikt om z'n raketten af te vuren en ik schiet een AK of M14 leeg op z'n voorruit en er gebeurt niets, dan klopt er iets goed niet. Voorkant van een UH-1 wel eens bekeken ? Een en al glas ... in BFBC2:V is de UH-1 een all-out gevechtshelicopter, terwijl hij eigenlijk vooral als trooptransport werd gebruikt (Google eens op UH-1 en vulnerable).
En hij vuurt 1 keer en ik ben weg ... OP.
(overigens, in hardcore lijken ze wat kwetsbaarder merkte ik gisteren)
Maar goed, voor- en tegenstanders zullen het zoals gebruikelijk wel oneens blijven
[
Voor 82% gewijzigd door
Goner op 06-01-2011 09:07
]