Net even een paar rondjes Hastings gedaan.
Ook al heb ik het origineel van BFV al jaren niet meer gespeeld ik vind de oude versie toch beter.
Deze nieuwe versie heeft aardig wat veranderingen zoals een paar plekken zijn geloof ik weg gelaten, minder bomen en struiken.
Er zijn dus minder plekken waar je je voor een chopper of een sniper kunt verstoppen. Het is gewoon nogal kaal en open. Waardoor een sniper een redelijk goed overzicht heeft.
Als er in BFV op Hastings een sniper zat waren er vaak diverse routes die je kon nemen om ongezien bij de sniper te komen en hem van achter dood te schieten. Als er een goede Huey piloot was dan waren er genoeg plekken om je te verstoppen en had je vaak een kans om ongezien weg te komen naar een andere plek. Of je kon gewoon wachten op een goed moment en dan uit de dekking weg komen om een RPG op de Huey te schieten.
Ik vind de veranderingen aan de map allemaal negatief. De ene plek waar wat schutting is (bomen) is aan de zijkant. Maar zodra je tussen de bomen staat krijg je de waarschuwing dat je off-map gaat.
BFBC2s versie van Hastings is beter dan de meeste BFBC2 maps omdat hij groot is waardoor je op diverse plekken gevechten kunt hebben.
Maar datgene wat de oude BFV maps zo leuk maakte ontbreekt in deze versie van Hastings net zoals in al die andere maps die in de Vietnam uitbreiding zitten.
[
Voor 4% gewijzigd door
Deadsy op 31-12-2010 02:00
]