• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-08 13:26
CptChaos schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:35:
[...]
Dat is voor Vietnam.

De GoT-server draait momenteel Vanilla en gezien de glitch is dat misschien maar goed ook.
Ik wil best om met z'n alle Operation Hastings te testen hem op Vietnam zetten, eventueel een wachtwoord erop, zodat alleen wij kunnen joinen.

Als de server (weer) Vietnam gaat draaien (zit daar wel over te twijfelen), meldt dan alle gebruikers die de ghost shark glitch misbruiken aan mij, liefst via DM, dan krijgen zij een persoonlijke ban van mij, gratis en voor niets... ;)
Als je hem op Vietnam zet, start ik boven de gamebak op, fijn Hastings uit proberen

Onder de grote rots, naast die kleine

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

wat pc gaming is dood :P
http://www.battlefieldbad...vietnam/battleforhastings

pc heeft alle consoles ruimschoots verslagen

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Wel lichte voordelen O-) 3 dagen ervaring en 32 spelers server tov 24 spelers console :P. Dat in beschouwing genomen en als je de consoles bij elkaar optelt kom je erop uit dat consoles vs pc gelijkwaardig is qua prestatie voor Hastings :)

Zal nog wel een weekje of twee duren op PS3 :P

[ Voor 9% gewijzigd door KngfCnns op 30-12-2010 13:07 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Verwijderd

Eventuele andere server waarop goed te spelen valt, lage ping/admins die luisteren/24/7 Vietnam Conquest is onder andere ook de server van; -NL-[Master]Vietnam. Ook de server van TDM Clan is goed, luisteren ze ook!!

Ook op de vanilla server van Got gespeeld ook goed te spelen!

Op naar Hastings met zijn allen!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 13:04 ]

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

BatmanHorizon schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:03:
Wel lichte voordelen O-) 3 dagen ervaring en 32 spelers server tov 24 spelers console :P. Dat in beschouwing genomen en als je de consoles bij elkaar optelt kom je erop uit dat consoles vs pc gelijkwaardig is qua prestatie voor Hastings :)

Zal nog wel een weekje of twee duren op PS3 :P
Die 3 dagen eerder telde niet mee,
het aantal mensen per server zegt alleen iets als er een server limiet op zou zitten, iets dat niet het geval is ;)

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:10
Daarom zegt BatmanHorizon ook "3 dagen ervaring" (nadruk op ervaring).

• Crazyclaws
Klopt die drie dagen eerder telden niet mee. 32 tov 24 spelers per server....dat slaat als een tang op een varken natuurlijk.....

Enige logische conclusie is dat pc-spelers socialer zijn en beter in team-play.....

****Duikt onder tafel*****

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

cpt.skydiver schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:15:
ja ervaring maakt wat uit:S
het gaat om med kits, repairs en ammo boxes. Daar heb je geen ervaring voor nodig..

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:58
De nieuwe Hastings map is helaas wel een stuk kleiner dan de originele versie in bfv. Ook mis ik de Russische Mi-8 chopper. Maar over het algemeen speelt deze ook lekker weg :).

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
cpt.skydiver schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:15:
Idd, Ik dacht ik ben duidelijk genoeg maar dan toch die reacties. :P
Crazyclaws schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:18:
32 tov 24 spelers per server....dat slaat als een tang op een varken natuurlijk.....
Juist ja, want je hebt idd evenveel mensen die hulpacties uitvoeren/nodig hebben :+
brilsmurfffje schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:19:
[...]
ja ervaring maakt wat uit:S
het gaat om med kits, repairs en ammo boxes. Daar heb je geen ervaring voor nodig..
Uhuh, tsja. Geld zeker niet voor iedereen in de game. Tien keer vragen om iets

Het maakt toch allemaal niet uit, was gewoon plausibele uitleg die ik gaf. ;) Hou het nu maar over Hastings! Hoe is die map?

[ Voor 22% gewijzigd door KngfCnns op 30-12-2010 13:25 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Ervaring ?? Console spelers wisten nog niet wat supplies, revives en spots waren :?

spuit elluf :o

@ CptChaos : en ja, zet die GoT maar op Hastings. Kom ik ook langs vanavond ; ik kijk echt elke avond en elke keer 0/24 :-(

[ Voor 22% gewijzigd door Goner op 30-12-2010 13:29 ]

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

points taken,
vanavond hastings spelen :D

• Crazyclaws
cptchaos heeft het geregeld, hij staat op vietnam, ik blijf wel rondlopen in de server, kijken of er meer mensen komen

Ben er weer uit, onkruid verdelgen is maar voor eventjes leuk

[ Voor 21% gewijzigd door Crazyclaws op 30-12-2010 14:20 ]

Verwijderd

Crazyclaws schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:02:
cptchaos heeft het geregeld, hij staat op vietnam, ik blijf wel rondlopen in de server, kijken of er meer mensen komen
Ik zal ze ten vroegste dity weekend kunnen uitproberen , jammer genoeg want kijk er al naar uit

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hier staat een map van Hastings uit de originele BF Vietnam ; lijkt-ie een beetje op de 'nieuwe' ??
(ben lekker aan het werk :( )

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Goner schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:21:
Hier staat een map van Hastings uit de originele BF Vietnam ; lijkt-ie een beetje op de 'nieuwe' ??
Moet haast wel, want Operation Hastings is een missie geweest tijdens de Vietnam oorlog. (bron)

De [GoT] Badder and Back server draait nu trouwens Operation Hastings! :)

[ Voor 87% gewijzigd door CH4OS op 30-12-2010 14:43 ]

• Crazyclaws
Goner schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:21:
Voor het over grote deel lijkt het er wel op. Al vind ik de map wel wat kleiner geworden tov de oude BFV. Maar ik moet zeggen in conquest voelt het wel vertrouwd.

• Bananenspin
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

De server van Chaos draait nu 24/7 de nieuwste vietnam map, zoek op GoT and join!

HOI.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Als ik de forums zo eens lees, is de nieuwe Hastings qua grootte ongeveer 2/3 van de oude.

Hier staat een filmpje voor degenen die nog even moeten wachten met spelen ...

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Vermaak mij prima op Hastings, map is groot voor BC2 begrippen :)

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 14:49
Sommige dingen lijken nog wel op de oude hastings. Maar echt een kopie is het niet. Wat ik wel jammer vindt opzich.

Zou graag Flaming Dart terug willen zien :)

• Bananenspin
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Er mist naar mijn idee wel een extra stap.. na de eerste m-com destroy komen er nog maar 2.. :(

HOI.

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:58
Remzz schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:07:
Sommige dingen lijken nog wel op de oude hastings. Maar echt een kopie is het niet. Wat ik wel jammer vindt opzich.

Zou graag Flaming Dart terug willen zien :)
Jaaa Flaming Dart! Dat was mijn favoriete map. Heel wat uurtjes gespeeld vroeger. Alleen mogen ze dan nog wel wat extra wapens aan de huidige Vietnam add-on toevoegen. Straaljagers etc..

...Denk dat ik zo maar weer eens de oude bfv ga installeren om te kijken of er nog gekken zijn die dat spelen. :P

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hanky74 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:29:
kijken of er nog gekken zijn die dat spelen.
Gekken zat zo te zien : http://www.gametracker.com/search/bfv/

BFBC2 is mijn eerste Battlefield ervaring, maar bevalt uitstekend (speel sinds de beta eind vorig jaar), misschien eens kijken of Vietnam nog in de winkel ligt .. ?

EDIT: Wow, ik zie net dat er 52 en 64 players servers zijn !!

[ Voor 7% gewijzigd door Goner op 30-12-2010 16:31 ]

Verwijderd

Goner schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:54:
[...]
Gekken zat zo te zien : http://www.gametracker.com/search/bfv/

BFBC2 is mijn eerste Battlefield ervaring, maar bevalt uitstekend (speel sinds de beta eind vorig jaar), misschien eens kijken of Vietnam nog in de winkel ligt .. ?

EDIT: Wow, ik zie net dat er 52 en 64 players servers zijn !!
Ik ga het toch ook nog s reinstallen denk ik , t zat zoals alle BF vol bugs maar het speelde wel erg lekker. Onlangs nog eens BF2 geprobeerd en na een kleine aanpassingsperiode wist ik weer waarom ik er meer dan 600 uren heb zitten spelen. >:)

• Remz
  • Laatst online: 12-09 14:49
Ik ga ook nog is BFV proberen. Hopelijk werkt mijn key nog, want toen ik hem laatste invoerde op BF Veterans kreeg ik te horen dat hij al in gebruik was.

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Woot? GoT server zit momenteel vol?? Vlug screen shot nemen, want anders gelooft er niemand het :P

edit: En ik heb vandaag bijna voortdurend die rank reset bug :(

[ Voor 25% gewijzigd door ambi op 30-12-2010 17:02 ]

Steam/uPlay: EvulKlowne

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Crazyclaws schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:01:
ttsss, vraag me toch wel een beetje af wat voor mensen dat zijn die dit soort cheats opzoeken. Of zou dit per ongeluk ontdekt zijn?
Heb je gezien wat je er voor moet doen? Kleine kans dat dit bij toeval is. Grappig dat ze ook nog aangeven niet betrokken te zijn maar wel laten zien hoe ze actief de glitch misbruiken.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ambi schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:55:
Woot? GoT server zit momenteel vol?? Vlug screen shot nemen, want anders gelooft er niemand het :P

edit: En ik heb vandaag bijna voortdurend die rank reset bug :(
Was idd ff vol straks :D

Verwijderd

Ik heb rank 27 en in mijn stats staan mijn skills op 0................................. }:O
Wat zijn dat en hoe krijg ik die omhoog (ik heb wel een andere skill maar die kan ik niet in de PC steken :+ )

• CH4OS
  • Niet online
Dat mensen terugvallen naar rank 0 is helemaal géén bug! Zoals ook op de FP is te lezen (nieuws: DICE: Battlefield-stats gaan niet verloren) is het gewoon een capaciteitsprobleem van de statistieken servers. Iedereen wil nu Operation Hastings spelen en de statistieken servers hebben het daardoor dus gewoon érg druk. Na een minuut krijg je een time out, waardoor jouw stats op 0 lijken te zijn gereset, maar niets is minder waar.

• ambi

ambi

Sorry, maar dat is niet hoe het hoort te werken, dus wat mij betreft is dat een bug.

Verwijderd

Ik Vind Vietnam maar niets, ik had liever een map pack voor Vanilla..maargoed nostalgie voor sommigen verder stelt het niet veel voor.

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:10
Je mappack heb je toch ook gekregen? :+

Verwijderd

Ja goed ik bedoel dat ik liever een extra mappack kon krijgen ipv Vietnam..3 mappen die we al hebben gekregen staat hier los van. Een ala Strike at karkand map uit bijvoorbeeld BF2 en enkele andere maps voor dat dat prijs zou gewledig zijn geweest. Vietnam is niets voor mij en dat zeg ik als iemand die jarenlang een speler is van zijn genre.

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Hastings in Squad DM is 1 grote snipefest :r

Maar het is wel het meest opgebouwd als de echte BFV mappen.

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 09:23
Bulls schreef op donderdag 30 december 2010 @ 19:27:

Niet alleen op Hastings. Elke map is met Squad DM een snipefest, niemand hoeft punten over te nemen en kan puur voor de kills gaan a la COD.

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Bulls schreef op donderdag 30 december 2010 @ 19:27:

Ik vind het nogal een chaotische map, net als alle Vietnam maps maar deze is helemaal erg.

Steam

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
IK zie hier al een beetje de discussie over de Vietnam uitbreiding en het oude BFV.
Ik heb al maanden geen BFBC2 meer gespeeld en heb uit verveling 3 dagen geleden Vietnam gekocht en BFV is echt zo veel beter.

Ik vind deze Vietnam uitbreiding zeer kaal en een beetje afgeraffeld, paar van de maps zijn denk ik ook echt voor snipers gemaakt.

Minder voertuigen dan in BFV, beide kanten hebben ook precies dezelfde wapens en voertuigen wat ik ook minder vind.
De originele BFV maps vond ik veel beter. De Vietnam maps vind ik te open wat weer leuk is voor snipers.

Of de BFV maps groter waren durf ik niet te zeggen maar dat gevoel heb ik wel. Je kon in BFV eenvoudiger flanken omdat ze op het smalste deel nog erg breed waren. Ook waren er veel meer bomen en bosjes en dan kon je in het donker redelijk eenvoudig langs de vijand lopen en hem van 2 kanten aanvallen.
In deze Vietnam maps zie ik op de maps altijd dezelfde gevechten terug komen waar op de BFV maps er meer variaties waren.

Was gelukkig goedkoop dus ben niet te teleurgesteld.

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Welk nummer draait er op de achtergrond tijdens het laden van de nieuwe map 'Operation Hastings'?
Ik vind het echt een goed nummer, weet iemand het?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• CH4OS
  • Niet online
Rynji schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:19:
Welk nummer draait er op de achtergrond tijdens het laden van de nieuwe map 'Operation Hastings'?
Ik vind het echt een goed nummer, weet iemand het?
Ik zoek eigenlijk een lijst, met álle tracks van BC2:Vietnam. Heb al gezocht met Google, maar niet echt iets bruikbaars gevonden.
Deadsy schreef op donderdag 30 december 2010 @ 21:49:
Minder voertuigen dan in BFV, beide kanten hebben ook precies dezelfde wapens en voertuigen wat ik ook minder vind.
De originele BFV maps vond ik veel beter. De Vietnam maps vind ik te open wat weer leuk is voor snipers.
Het bevreemd mij ook dat er (voor de wapens) geen onderscheidt word gemaakt tussen wat NVA en wat US wapens zijn. Dat zou al een hoop realisme toevoegen aan de Vietnam uitbreiding, als US alleen met US-wapens kon en NVA alleen met NVA-wapens. In Vanilla zou je eigenlijk idem dito verwachten, alhoewel dat meer hedendaagse warfare is...

[ Voor 46% gewijzigd door CH4OS op 31-12-2010 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Houd Shazam ernaast ? :)
Zelf nog niet echt zo veel kunnen spelen maar het ziet er wel allemaal erg verzorgd uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Tweak15KW schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 00:09:
Houd Shazam ernaast ? :)
Zelf nog niet echt zo veel kunnen spelen maar het ziet er wel allemaal erg verzorgd uit! :)
Is een optie ja (al beschik ik niet over Shazam, wel iets vergelijkbaars though), maar als er al een complete lijst is, hoef ik het niet op te zoeken natuurlijk. Plus met de geluiden die EA heeft toegevoegd, is het wat 'vertroebeld', waardoor je wellicht geen of een verkeerde resultaat krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Loading screen muziek gaat niet lukken met een muziek herkenningsprogramma, omdat er ook een vent doorheen praat.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
Net even een paar rondjes Hastings gedaan.
Ook al heb ik het origineel van BFV al jaren niet meer gespeeld ik vind de oude versie toch beter.

Deze nieuwe versie heeft aardig wat veranderingen zoals een paar plekken zijn geloof ik weg gelaten, minder bomen en struiken.
Er zijn dus minder plekken waar je je voor een chopper of een sniper kunt verstoppen. Het is gewoon nogal kaal en open. Waardoor een sniper een redelijk goed overzicht heeft.

Als er in BFV op Hastings een sniper zat waren er vaak diverse routes die je kon nemen om ongezien bij de sniper te komen en hem van achter dood te schieten. Als er een goede Huey piloot was dan waren er genoeg plekken om je te verstoppen en had je vaak een kans om ongezien weg te komen naar een andere plek. Of je kon gewoon wachten op een goed moment en dan uit de dekking weg komen om een RPG op de Huey te schieten.

Ik vind de veranderingen aan de map allemaal negatief. De ene plek waar wat schutting is (bomen) is aan de zijkant. Maar zodra je tussen de bomen staat krijg je de waarschuwing dat je off-map gaat.

BFBC2s versie van Hastings is beter dan de meeste BFBC2 maps omdat hij groot is waardoor je op diverse plekken gevechten kunt hebben.
Maar datgene wat de oude BFV maps zo leuk maakte ontbreekt in deze versie van Hastings net zoals in al die andere maps die in de Vietnam uitbreiding zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsy op 31-12-2010 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022

BFBC2: Vietnam "Operation Hastings" unlocked on PC!

[ Voor 28% gewijzigd door madmaxnl op 31-12-2010 04:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik heb een probleempje.. ik krijg mijn muziek in een tank niet aan de praat.. :S (vietnam) ik heb "switch radio" een knop gegeven en muziek staat op 100%.. maar als ik op x druk gebeurt er niks.. hebben andere dit probleempje ook?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Heb je "CarRadio=1" in GameSettings.ini ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ambi schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 08:58:
Heb je "CarRadio=1" in GameSettings.ini ?
oh tnx for the tip.. ik zal dit weekend even kijken!. (kan je dat normaal niet via het menu aanzetten dan? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag en hallo,

Tsja, toch maar BFV aangeschaft in de hoop dat het me zou vermaken maar het is toch niet mijn wereld.
Ben toch meer van het moderne, wat me opviel is dat de sfeer wel een stuk relaxter is, maar ik zal niet vaak de Vietnam wereld meer instappen, heb zoiezo een hekel aan mannen in struikjes. ik ben meer een man van beton.
Daarbij zie ik alles te slecht en heb een hekel aan de sniper rol (kan slecht stil zitten). Met smart wacht ik op BF3 maar dat duurt nog ff.

Wel lekkere muziek moet ik zeggen.

Beste wensen iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:15:
Dag en hallo,

Tsja, toch maar BFV aangeschaft in de hoop dat het me zou vermaken maar het is toch niet mijn wereld.
Ben toch meer van het moderne, wat me opviel is dat de sfeer wel een stuk relaxter is, maar ik zal niet vaak de Vietnam wereld meer instappen, heb zoiezo een hekel aan mannen in struikjes. ik ben meer een man van beton.
Daarbij zie ik alles te slecht en heb een hekel aan de sniper rol (kan slecht stil zitten). Met smart wacht ik op BF3 maar dat duurt nog ff.

Beste wensen iedereen.
Beste wensen voor u ook _/-\o_ en de rest hier uiteraard

Of je vietnam kan appreciëren ligt inderdaad vaak aan wat je zoekt in een spel, ik houd van retro wapens en decors terwijl anderen voor super moderne toestanden gaan. Games zoals Halo en andere futuristische toestanden liggen mij dan weer totaal niet , ik sluit me wel aan bij de enorm lange rij wachtenden voor BF3 maar of we daar al in 2011 mogen op rekenen is erg twijfelachtig ...

Ik zie ook weinig alternatieven in de shooters op dit moment, COD black ops vind ik een absoluut *** spel en de nieuwe Medal of Honor heb ik nog niet geprobeerd , iemand daar feedback over?

Ik speel ondertussen al vanaf dag 1 of vietnam en in t begin werd ik de hele tijd ingemaakt maar ondertussen loopt het weer vlotjes en vind ik het wel best een coole uitbreiding en met de map pack in Vanilla erbij heb ik toch het gevoel dat ik waar voor mijn geld heb , de vele problemen bij de launch zijn ruimschoots goedgemaakt door de uitbreidingen en de vlotte communicatie van EA , de paar issues die ik had werden direct beantwoord en opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 14:34
Vietnam is nu slechts €7,27 in de EA store!! Ik heb geen idee hoe lang deze actie duurt dus grijp je kans nu het nog kan ;)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylisimo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-05 16:00
Inclusief korting, €6.54 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

waar kun je die kortingscode vandaan halen?

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:10:
[...]
oh tnx for the tip.. ik zal dit weekend even kijken!. (kan je dat normaal niet via het menu aanzetten dan? )
Ik weet niet of het via een menu kan, bij mij stond die instelling standaard correct, maar blijkbaar is dat niet bij iedereen het geval; zie deze draad. Volgens die draad hebben de NVA vehicles trouwens geen radio. Ik heb daar nog niet echt op gelet, want mijn aandacht gaat gewoonlijk naar heel andere dingen wanneer ik in een vehicle zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:15:
Muziek is leuk, maar het enige dat ik echt herken is Creedence ... de rest klinkt wel 60's maar niet bekend.
Vraag me ook af of ze veel echt bekende nummers er in gestopt hebben, dat zou nogal oplopen met de kosten (rechten) vrees ik.
Op internationaal forum las ik dat spelers muziek van Jimi Hendrix en de Ride of the Valkeries (Wagner, uit Apocalypse Now) gehoord menen te hebben ... en blijkbaar is er een verschil tussen de PC en console versies vwb muziek.

http://forums.electronica...full-soundtrack-list.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylisimo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-05 16:00
RamO schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:34:
waar kun je die kortingscode vandaan halen?
Ik heb geen kortingscode hoeven invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Stylisimo schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:59:
Ik heb geen kortingscode hoeven invoeren.
Ik denk dat de korting bedoeld word, waardoor het €6.54 wordt. Voor zover ik begrepen heb schijn je extra korting te krijgen, als je met Firefox eerst het artikel bezoekt en dan weg wil gaan. Dan krijg je een alert met tdat je nog eens extra korting krijgt. Het is al is eerder verteld in dit topic hoe en wat, ik weet de details niet, dus zou zeggen, zoek eens even in het topic... ;)
Goner schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:41:
Muziek is leuk, maar het enige dat ik echt herken is Creedence ... de rest klinkt wel 60's maar niet bekend.
Vraag me ook af of ze veel echt bekende nummers er in gestopt hebben, dat zou nogal oplopen met de kosten (rechten) vrees ik.
Ja, kan ik me voorstellen, maar als men de muziek ook als soundtrack verkocht had men vast nog wel een slagje eruit kunnen slaan en had het misschien ook wel geld opgeleverd natuurlijk.
Op internationaal forum las ik dat spelers muziek van Jimi Hendrix en de Ride of the Valkeries (Wagner, uit Apocalypse Now) gehoord menen te hebben ... en blijkbaar is er een verschil tussen de PC en console versies vwb muziek.

http://forums.electronica...full-soundtrack-list.html
Thanks voor de link, ik heb even gekeken en vind het toch wel vreemd dat zelfs een community manager geen lijst kan geven... (bron)

[ Voor 50% gewijzigd door CH4OS op 31-12-2010 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO

RamO

Bedankt! het is me gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
RamO: hoe heb je t precies gedaan? Ik krijg t niet voor elkaar, welke handelingen moet je doen om die popup te krijgen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO

RamO

Cartman! schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 13:19:
RamO: hoe heb je t precies gedaan? Ik krijg t niet voor elkaar, welke handelingen moet je doen om die popup te krijgen :?
Je voegt je product toe aan je cart, vervolgens ga je naar het laatste bestelscherm (dus je hebt al een betaalmethode geselecteerd). Dan druk je de back button van de browser in en voila een popup screen met daarin een link voor 10%. geen popup blockers aan en je moet firefox gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Laatst online: 03-07 10:52
Mij is het ook gelukt om voor 17,63 BC2 plus Vietnam te kopen 8) Geen geld dachten wij zo ;) Maar nu ben ik voor het eerst aan het downloaden via EA.

Begrijp ik het nu goed dat ik dit bestand zelf goed moet bewaren voor later gebruik. Of is het zo dat je bijv. over een jaar gewoon nog via je EA-account kunt downloaden?

Bij voorbaat dank voor het antwoord. Oja, Popupkillers moet je inderdaad uitzetten voor die 10 procent extra korting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Je kan het spel gewoon altijd weer downloaden met de EA Downloadmanager dacht ik, zolang je uiteraard eerst maar inlogt op je account zodat ie weet dat je het spel gekocht hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Laatst online: 03-07 10:52
Oke, hartelijk dank. Deze zinnen brachten mij enigszins in verwarring:

"Als uw bestelling downloadsoftware omvat, hebt u 30 dagen de tijd om uw aankoop te downloaden. Nadat de download is voltooid, raden wij u aan een kopie van het gedownloade bestand op een externe schijf, cd, dvd of ander opslagmedium op te slaan voor het geval u problemen met uw computer krijgt of het gedownloade bestand beschadigd raakt.
"

Maar goed, ik zal hem toch voor de zekerheid wel ergens opslaan dan denk ik, maar het is wel zo makkelijk om later zo weer te kunnen downloaden als je het bestand niet bij de hand hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
RamO schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 13:25:
[...]

Je voegt je product toe aan je cart, vervolgens ga je naar het laatste bestelscherm (dus je hebt al een betaalmethode geselecteerd). Dan druk je de back button van de browser in en voila een popup screen met daarin een link voor 10%. geen popup blockers aan en je moet firefox gebruiken.
Ik moest er even mee stoeien maar na een paar keer heen en weer is het toch gelukt, tnx :)

edit: oohh...echt te sloom na een maand MoH :{

[ Voor 4% gewijzigd door Cartman! op 31-12-2010 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ik heb een leuke plugin gevonden, waarmee enige statistieken en ranks worden bijgehouden. Uiteraard heb ik deze ook geïnstalleerd op de server. Middels !stats en !rank (om een voorbeeld te geven) kun je jouw eigen statistieken van de [GoT] Badder and Back! server zien. Middels !rank krijg je dan uiteraard jouw eigen rank te zien op dezelfde server, uiteraard in-game. Ik ben nog bezig om er een webpagina van te maken, maakt het wat leuker... :)

Dit maakt het voor mij ook makkelijker om de lijst met spelers van http://cptchaos.nl/bc2stats bij te houden. Hier wil ik álle stats (de global stats dus) bijhouden van álle spelers die wel eens op de [GoT] Badder and Back server zijn geweest. Volgens GameTracker.com zijn dat er inmiddels 1337! 8)

Deze lijsten lopen momenteel dus wel een beetje scheef, maar ik ga er vanuit dat dit over een tijdje wel nagenoeg gelijk zal zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 31-12-2010 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:26
In de laatste sta ik net boven jou en in de andere kom ik niet eens voor, dus ze lopen idd niet helemaal gelijk ;) Maar leuke plugin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Lol, 1337 players op de GoT server :P

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 09:23
Nog precies 1 kill _O-

[afbeelding]

[ Voor 53% gewijzigd door StealthyPeanut op 31-12-2010 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Jammer dat die GoT server op Rush mode draait, Hastings Rush mode is echt te debiel voor woorden zonder enige vorm van balance.
USA heeft tanks, heli, jeeps etc... wat heeft de VC? Zelfs een jeepje zou fijn zijn om die heli snel neer te halen.
CQ mode is 't enige waar die map leuk op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
unfor schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 17:23:
Jammer dat die GoT server op Rush mode draait, Hastings Rush mode is echt te debiel voor woorden zonder enige vorm van balance.
USA heeft tanks, heli, jeeps etc... wat heeft de VC? Zelfs een jeepje zou fijn zijn om die heli snel neer te halen.
Inderdaad, NVA kan zich niet eens fatsoenlijk terugtrekken bij een verloren MCOM site zonder in de rug geschoten te worden.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 13:55
Heb net vietnam ook aangeschaft, vermaakt me tot nu toe prima met BC2 :) Behalve gisteren dan, in de X- ecutionerz server zat een admin te spawnrapen en helis te stealen, als je er vervolgens iets van zegt wordt je gekicked natuurlijk, mietjes.

Enniehoe, morgen moet de vietnamsleutel binnenrollen :)

gelukkig nieuwjaar nog btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:02

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik had eigenlijk nog wel een patch verwacht om tot de volgende uitspraak te komen:

"Target verified, splash is inbound in 3, 2, 1... SPLASH. That's a hit! Happy New year Bravo Two."

:)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

haha, die heeft compizfox in zijn sig staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
unfor schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 17:23:
Ik zit te denken om OH in mixed mode te draaien. Dus ene keer Rush andere keer Conquest... :) En waarom hij (tot nu toe) Rush veel draait is simpel: het is de populairste game mode, waarom zou er dan Conquest moeten gaan draaien? :?

[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 01-01-2011 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Vreemd, op 360 is Operation Hastings nu ook unlocked, terwijl we nog lang niet aan de 69 mln zitten...

Alsnog, leuke map!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Klopt, DICE heeft ervoor gekozen om Operation Hastings voor de Xbox360 en PS3 bij wijze van nieuwjaarscadeau te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compizfox schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 19:42:
Klopt, DICE heeft ervoor gekozen om Operation Hastings voor de Xbox360 en PS3 bij wijze van nieuwjaarscadeau te unlocken.
Beetje een sigaar uit eigen doos, hij zou toch wel unlocked worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTZ
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 17:02

TTZ

De Battlefield: Bad Company 2 Digital Deluxe Edition + Vietnam staat nu voor 2 tientjes in de store:

http://eastore.ea.com/sto...AAAAJ&rests=1266854293423

Ik ben m nu downloaden, speel eigenlijk vooral BlackOps maar heb goede verhalen gehoord over deze game. Wellicht zie ik u straks op t Battlefield :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 19:44:
[...]

Beetje een sigaar uit eigen doos, hij zou toch wel unlocked worden.
Ach het maakt voor mij niet uit, PC heeft toch gewonnen *O* _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ja ik vind het wel beter, kon niet wachten op een nieuwe map. Lijkt ook of deze map een stuk beter uitgedacht is dan die andere maps in Vietnam. Alleen Phu Bai en Hastings vind ik van goede klasse. Waarbij Hastings een stukje hoger staat dan Phu Bai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTZ
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 17:02

TTZ

TTZ schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 19:51:
De Battlefield: Bad Company 2 Digital Deluxe Edition + Vietnam staat nu voor 2 tientjes in de store:

http://eastore.ea.com/sto...AAAAJ&rests=1266854293423

Ik ben m nu downloaden, speel eigenlijk vooral BlackOps maar heb goede verhalen gehoord over deze game. Wellicht zie ik u straks op t Battlefield :)
Ik heb zojuist BFBC2 gedownload via EA Download manager, maar het spel wil niet starten. Er staat "klaar om te spelen", dan klik erop, krijg een venstertje "loading" en vervolgens blijft EA download manager staan op "aan het spelen". Maar verder niks. Rebooten, virusscanners/firewall uit helpt allemaal niet.
Ben nieuw met EA download manager, is dit een bekend probleem of weet iemand een oplossing? Kan zelf zo snel niets vinden...

(op Win7 x64 / E6600 @3.0 / 4GB / 8800GTS640)

Laat maar, hij doet het al. Compleet opnieuw gedownload en PB erbij installed.

[ Voor 4% gewijzigd door TTZ op 01-01-2011 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:47

Hu9o

Schokkend

Heb BC2 nu ook twee dagen thuis liggen. Best leuk spelletje.
Even squad deathmatch gespeeld. Das wel een leuke spel mode vond ik.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
TTZ schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 19:51:
NOFI, maar bekijk dan even het éérste filmpje uit de TS getiteld "How not to be a noob in Bad Company 2", als je een goede speler wil zijn in Bad Company 2. Je speelt als team, niet als lone-wolf, waar de CoD-serie om bekend staat. ;)

Overigens nog even een vraag: welke maps en eventueel game modes spelen jullie het liefste? Dan stel ik dat namelijk in op de GoT-server. Ik moet zeggen dat ik zelf alles eigenlijk wel leuk vind, zolang ik maar kan knallen.
Moet er helaas wel bij mededelen dat er géén optie om te combineren. Dus ene keer bijvoorbeeld Vietnam en map erop opeens Vanilla... :(

[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 02-01-2011 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Nu al 2 weekjes aan het spelen, zag dat de Vietnam dlc uitkwam en toen begon het te kriebelen... Speelde op de PS3 af en toe Black Ops maar dat is zo noobish en simpel. Ben namelijk al sinds Bf1942 fan maar heb na Bf2142 niet veel meer gedaan..
Hop gelijk nieuwe videokaart gehaald (5770) en draait als een tiet. Enige is dat ik het veel leuker vind als je met een redelijk goede squad bezig bent. Als ik met een shitsquad zit heb ik er geen zin meer in. Oftewel, voeg me toe mensen om even goed te knallen: Bodje is mijn ingamenaam.

Het bevalt me ontzettend, vond altijd al de close-up infantry gevechten het leukst in de vorige games en daar ligt hier ook meer de focus op. Maar Battlefield 3 komt er ook aan, ben heel benieuwd naar dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
CptChaos schreef op zondag 02 januari 2011 @ 14:14:
[...]
NOFI, maar bekijk dan even het éérste filmpje uit de TS getiteld "How not to be a noob in Bad Company 2", als je een goede speler wil zijn in Bad Company 2. Je speelt als team, niet als lone-wolf, waar de CoD-serie om bekend staat. ;)

Overigens nog even een vraag: welke maps en eventueel game modes spelen jullie het liefste? Dan stel ik dat namelijk in op de GoT-server. Ik moet zeggen dat ik zelf alles eigenlijk wel leuk vind, zolang ik maar kan knallen.
Moet er helaas wel bij mededelen dat er géén optie om te combineren. Dus ene keer bijvoorbeeld Vietnam en map erop opeens Vanilla... :(
Zelf geef ik de voorkeur aan Rush, en meestal Vanilla dan. Conquest speel ik eigenlijk alleen op de vehicle Conquest maps zoals Heavy Metal of Atacama Desert. Dit is natuurlijk mijn persoonlijke voorkeur maar zorgt naar mijn inziens voor voldoende actie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Sharpp schreef op donderdag 30 december 2010 @ 20:46:
[...]

Ik vind het nogal een chaotische map, net als alle Vietnam maps maar deze is helemaal erg.
Goh. Vietnam en chaos. Hoe komen ze er toch op he :)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Ik kan de GoT server niet vinden via de ingame browser, ik zoek op got, [got] en badder... Wat doe ik mis wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Case sensitive ;)

Zoek op GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
Jammer dat de server te snel leeg liep. Zojuist bijna 24 spelers, daarna ging een clan massaal spawn rapen met UH-1 en tank en als gevolg (rage) quit bijna de helft.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021
Hidde schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:14:
Ik kan de GoT server niet vinden via de ingame browser, ik zoek op got, [got] en badder... Wat doe ik mis wellicht?
Als de server leeg of vol is, en jij hebt in je filters aanstaan dat je die niet wil zien, kom je hem niet tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Sharpp schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:10:
[...]

Jammer dat de server te snel leeg liep. Zojuist bijna 24 spelers, daarna ging een clan massaal spawn rapen met UH-1 en tank en als gevolg (rage) quit bijna de helft.
Dat is geen rage quit. Dat is wat beters te doen hebben met je tijd dan in een server hangen met mensen die niet spelen om het spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ik zat even in de server en had hetzelfde inderdaad. Toen ze later precies hetzelfde deden, heb ik de speler die de kills maakte gekicked van de server. Heb ze daarna niet meer terug gezien. :) Die gast flikte het namelijk meerdere rondes achter elkaar.
Edmin schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:38:
Dat is geen rage quit. Dat is wat beters te doen hebben met je tijd dan in een server hangen met mensen die niet spelen om het spel ;)
Het was duidelijk spawnrapen van die gasten, ze bleven rondvliegen waar wij spawnden en een gunner in de heli maakte het af met een kill. ;) Dus om zoiets dan ragequitten te noemen vind ik dan inderdaad ook te ver gaan.

[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 02-01-2011 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:26
en nu met een ghost pbr op de server bezig... van de clan DN en de speler heet tobilobi. Zit hij samen met andere clangenoten in de boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO

RamO

Pff die gast in die heli was maar niet neer te krijgen, ik had er snel genoeg van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Zojuist bijna 24 spelers, daarna ging een clan massaal spawn rapen met UH-1 en tank en als gevolg (rage) quit bijna de helft.
A-team soms ? Was echt zo unbalanced als het maar zijn kon ; aantallen waren in orde, maar de laagste van de tegenstander had meer punten dan onze nr. 1 :(
Ik was er wat eerder vanmiddag en ben maar genokt ... die heli's zijn echt waardeloos, je kan schieten wat je wil, maar volgens mij repareren ze in de lucht.
Ik knal hele magazijnen leeg op die krengen, maar helpt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Goner schreef op zondag 02 januari 2011 @ 18:23:
[...]
A-team soms ? Was echt zo unbalanced als het maar zijn kon ; aantallen waren in orde, maar de laagste van de tegenstander had meer punten dan onze nr. 1 :(
Ik was er wat eerder vanmiddag en ben maar genokt ... die heli's zijn echt waardeloos, je kan schieten wat je wil, maar volgens mij repareren ze in de lucht.
Ik knal hele magazijnen leeg op die krengen, maar helpt niks.
Jep, waren moffen met A-TEAM als clantag. :( In de filmpjes die ik heb gezien van Vietnam, werd gezegd dat de M60 het beste wapen is tegen heli's, die doet de meeste damage náást de RPG-7 uiteraard. Als er méér mensen op de heli gaan schieten met de M60, dan is de heli zo neer.
TheJason schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:48:
en nu met een ghost pbr op de server bezig... van de clan DN en de speler heet tobilobi. Zit hij samen met andere clangenoten in de boot.
Het is jammer dat ik dit nu pas zie, anders had ik gelijk actie ondernomen. Ach, de server houdt tegenwoordig ook EA ID's en PB ID's bij, dus wat dat betreft kan ik hem nu altijd terugvinden. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 02-01-2011 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

M21 en SVD sniper rifles zijn heel effectief tegen helis, dat al eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:47

Hu9o

Schokkend

Zijn er ook nog GoT servers die geen Vietnam draaien?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

ambi schreef op zondag 02 januari 2011 @ 18:32:
M21 en SVD sniper rifles zijn heel effectief tegen helis, dat al eens geprobeerd?
Yep, dat heb ik ook gemerkt. Diverse wapens uitgeprobeerd en die 2 sniper automatics gaven het eerst 'damage' op heli's.
Had eigenlijk verwacht dat de LMG's (M60 enzo) effectief zouden zijn, maar dat doet echt niks.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.