Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 13:25
Unomomentodado schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:41:
Zijn er nog PS3'ers online vanavond om een potje BC2:Vietnam te knallen?
Issie al verkrijbaar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 20:37
Ik heb net gekeken in de PSN store, en in de store in BF:BC2, maar hij is nog steeds niet beschikbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Unomomentodado schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:41:
Zijn er nog PS3'ers online vanavond om een potje BC2:Vietnam te knallen?
Je weet toch wie er zijn??? ;) 8)

Volgens mij zijn Walletje en Cheiron er vanavond ook wel...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Dacuuu schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:10:
[...]

Mijn steam via proxy vind ik beetje riskant..je weet tenslotte niet wie er 'toch ffe' mee kijkt achter de proxy.

@Snowwie. iets minder voor een spel betalen is iets meer bezine tanken :+
Ik neem aan toch dat alle gevoelige data (CC info enzo) via een beveiligde verbinding wordt verstuurd, dus mogen ze meekijken wat ze willen.

Maar ik heb vietnam gewoon in de EA store gekocht in nederland voor 11.70. Ik had hem aan mijn winkelmandje toegevoegd om te kijken of ik in de EA store met paypal kon betalen, dat kon, daarna scherm afgesloten, en er werd me verteld dat als ik toch zou kopen ik 10% korting zou krijgen.

Dat toen nog niet gedaan, maar blijkbaar had hij het met cookies onthouden (en anders had ik gewoon het trucje nog een keer gedaan), en stond er nog 10% korting toen ik hem kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
SuperKevin schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:48:
Ik heb net gekeken in de PSN store, en in de store in BF:BC2, maar hij is nog steeds niet beschikbaar :(
Inderdaad....dit is wel erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
Mmm, da's jammer. Hopelijk lukt het wel vanavond en anders maar kijken of de LBP2 demo online staat (staat ook voor vandaag gepland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

SuperKevin schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:48:
Nog niet?!? Damn :(

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Jackal131 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:50:
[...]

Je weet toch wie er zijn??? ;) 8)

Volgens mij zijn Walletje en Cheiron er vanavond ook wel...
Ben dr misschien ook bij. Hopelijk spelen jullie nog na >23u ;)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipsec
  • Laatst online: 09-09 20:37
Het aparte is dat er wel al koop-instructies op de site van BC2
http://www.battlefieldbadcompany2.com/vietnam/buy

Heel vreemd.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Ik heb een vraag, ik speel nog niet zo lang BC2. Ik ben lvl 13 geloof ik en ben nog van alles aan het unlocken. Is het voor mij verstandig om vietnam al te kopen? Ik heb zelf een beetje het gevoel dat ik nog even door moet met BC2 voordat ik vietnam koop. Alleen voor mijn gevoel switchen heel veel servers en spelers naar vietnam, vooral de leuke. Suggesties? Btw ik suck op BC2, k/d van 0.5 geloof ik. Maar ik speel dan ook altijd om te winnen en niet voor de k/d ratio. Maak vaak genoeg mee dat ik een van de weinige ben die echt voor het veroveren van de vlaggen gaat. Of voor het vernietigen van de mcoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
SuperKevin schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:56:
Het aparte is dat er wel al koop-instructies op de site van BC2
http://www.battlefieldbadcompany2.com/vietnam/buy

Heel vreemd.. :'(
Store update is vandaag ook iets later. 16.00-17.00-18.00 uur ongeveer.
I’ve been told that the publish will probably take place between 4pm and 5pm GMT this week. Check out the full list below and once again a very Merry Christmas from the PSN Store team.
http://blog.eu.playstatio...nt-page-3/#comment-123921

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
BatmanHorizon schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:20:
[...]
Store update is vandaag ook iets later. 16.00-17.00 uur ongeveer.
Pas als de Store update is geweest, zal Vietnam waarsschijnlijk ook beschikbaar komen. Lijkt me wel logisch...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 18:46

BiLo

PSN: toiletcleaner

shenr schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:09:
Ik heb een vraag, ik speel nog niet zo lang BC2. Ik ben lvl 13 geloof ik en ben nog van alles aan het unlocken. Is het voor mij verstandig om vietnam al te kopen? Ik heb zelf een beetje het gevoel dat ik nog even door moet met BC2 voordat ik vietnam koop. Alleen voor mijn gevoel switchen heel veel servers en spelers naar vietnam, vooral de leuke. Suggesties? Btw ik suck op BC2, k/d van 0.5 geloof ik. Maar ik speel dan ook altijd om te winnen en niet voor de k/d ratio. Maak vaak genoeg mee dat ik een van de weinige ben die echt voor het veroveren van de vlaggen gaat. Of voor het vernietigen van de mcoms.
crate-runner!

als ik jou was zou ik nog even wachten, anders heb je 5 nieuwe levels erbij die je boven op de bestaande levels nog moet leren..

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apokalypse
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 00:16
[b][message=35247023,noline]. Maar ik speel dan ook altijd om te winnen en niet voor de k/d ratio. Maak vaak genoeg mee dat ik een van de weinige ben die echt voor het veroveren van de vlaggen gaat. Of voor het vernietigen van de mcoms.
Vet irri, ben je lekker aan het schieten, en dan zijn de mcom's al opgeblazen. :P

Teveel potjes van 2 minuten gezien. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
apokalypse schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:25:
[...]

Vet irri, ben je lekker aan het schieten, en dan zijn de mcom's al opgeblazen. :P

Dan zul je de Mcoms toch beter moeten verdedigen (samen met je team natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

apokalypse schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:25:
[...]

Bedoel je nou als attacker of defender?

Als je attacker bent zuigt de tegenpartij gewoon door de mcom's niet te disarmen.

Als je zelf defender bent, schaam je. Die dingen hoor je te disarmen als ze gearmd zijn door de tegenpartij.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:39
@ ps3 spelers, gezamelijk account aanmaken? Dan zou je vietnam toch 5 keer moeten kunnen downloaden als het goed is. haha. heel erg dat ik dit opnoem maarja. geld is geld. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
walletje-w schreef op woensdag 22 december 2010 @ 17:28:
@ ps3 spelers, gezamelijk account aanmaken? Dan zou je vietnam toch 5 keer moeten kunnen downloaden als het goed is. haha. heel erg dat ik dit opnoem maarja. geld is geld. :9
lol, dit mag je eigenlijk niet bespreken op tweakers. Maar weet je dan zeker dat je ook tegelijk online kunt? Ik weet wel dat het kon bij bf1943 maar niet bijv met warhawk.

:+ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
BatmanHorizon schreef op woensdag 22 december 2010 @ 17:35:
[...]

lol, dit mag je eigenlijk niet bespreken op tweakers. Maar weet je dan zeker dat je ook tegelijk online kunt? Ik weet wel dat het kon bij bf1943 maar niet bijv met warhawk.

:+ :X
Nee dat weet ik niet, en het is zoveel moeite dat je het toch niet doet. Maar de kans is groot. Alhoewel het nu misschien wel gelijk gekoppeld word aan je ea account. Dan zou het dus helemaal niet kunnen.

Waarschijnlijk tot vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Waarschijnlijk niet, want ik zie hem nog niet in de PSN Store. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Unomomentodado schreef op woensdag 22 december 2010 @ 18:28:
Waarschijnlijk niet, want ik zie hem nog niet in de PSN Store. :)
Hij staat al een tijdje in de US Store, maar als je hem daar koopt kom je straks alleen in US servers ofzo. Die lui bij SCEE doen dr lekker lang over met updaten :p

Wel grappig om te zien. Er zijn best veel lui online in mijn lijst die niks doen, waarschijnlijk te wchten op die store update :)

[ Voor 16% gewijzigd door KngfCnns op 22-12-2010 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

DylanE schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:21:
[...]
als ik jou was zou ik nog even wachten, anders heb je 5 nieuwe levels erbij die je boven op de bestaande levels nog moet leren..
@shenr; Anderzijds is iedereen nog een beetje noob in Vietnam. Velen kennen de maps nog niet voldoende en hebben de wapens niet veel gelevelled. Je eigen "noobiness" zou dus minder opvallen waardoor je mogelijk meer plezier zou kunnen beleven dan aan bc2 vanilla.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Laatst online: 09-09 17:18
Snowwie schreef op woensdag 22 december 2010 @ 04:20:
[...]

Kom op zeg, waar gaat het nu om? 15 euro betalen ipv 8 of 9 euro?

Moet je kijken wat je maandelijks in je benzinetank stopt.

Als je waardering hebt voor de makers van het spel, koop het spel dan gewoon. :)
Het spel wordt toch gekocht? Verder heeft niet iedereen een auto en dat jij 6 euro niet belangrijk vindt (ook al is het 35% ofzo), betekend niet dat het voor anderen een hoop geld is

ok, ik geef maandelijks meer geld uit aan koffie, maar je argument van 'kopen' gaat niet op, het spel wordt ook gekocht en ik verwacht dat de ontwikkelaar nog steeds hetzelfde percentage krijgt, wat de prijs ook is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 13:58
Willen ze aan loadbalancing doen tussen de US en EU ofzo, omdat het nog niet uit is? Kan mij niet herinneren dat de store update op zo'n laat tijdstip was.

[ Voor 29% gewijzigd door Dersan op 22-12-2010 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Dersan schreef op woensdag 22 december 2010 @ 19:25:
Kan mij niet herinneren dat de store update op zo'n laat tijdstip was.
Misschien komt het omdat er vandaag erg veel nieuwe items en veel prijzen moeten worden aangepast in de meer dan 20 EU Stores.

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 22-12-2010 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:43
Ik heb dat DLC-pack gratis kunnen downloaden, maar ben nog geen nieuwe maps tegen gekomen.
Kom ik die vanzelf tegen als ik gewoon rush speel? Wat hij was gratis :p .

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ike. schreef op woensdag 22 december 2010 @ 19:28:
[...]

Misschien komt het omdat er vandaag erg veel nieuwe items en veel prijzen moeten worden aangepast in de meer dan 20 EU Stores.
Ja kan, maargoed, dat wisten ze al weken van te voren. Wel een beetje vreemd maar ik maak mij niet druk en wacht rustig af :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Hij staat in de PSN Store :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Battlefield Vietnam staat er nu op!! Cya online... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:37
Ik heb me door de steam sale laten verleiden tot het aanschaffen van BC2 en...ik ben onder de indruk. Mijn laatste multiplayer PC game was Halo 1, waar iedereen in zijn eentje wegreed met een voertuig waar 5 man in past.

Dat is wel anders hier!

Hoe dan ook, als er tweakers willen gamen, mijn steamnaam is "Citruspers" (zonder quotes). Voeg maar toe :)

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok een domme vraag..ik heb vietnam gedownload en geinstalleerd op de PS3, maar de spel zelf kan ik niet vinden 8)7 waar ergens in de menu kan kiezen voor vietnam ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 20:23:
Ok een domme vraag..ik heb vietnam gedownload en geinstalleerd op de PS3, maar de spel zelf kan ik niet vinden 8)7 waar ergens in de menu kan kiezen voor vietnam ?
Gewoon in het hoofdmenu van BC2.

Maargoed, paar potjes gespeeld, best wel een leuke game. Dat machinegeweer voorop dat bootje van de vietcong is echt ongelooflijk sterk. Het jammere is wel dat die heli echt ongelooflijk snel uit de lucht wordt geknald door machinegeweren, maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 20:23:
Staat gewoon in het hoofdmenu. Even naar rechts scrollen en je ziet het vanzelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

alaintje schreef op woensdag 22 december 2010 @ 19:28:
Ik heb dat DLC-pack gratis kunnen downloaden, maar ben nog geen nieuwe maps tegen gekomen.
Kom ik die vanzelf tegen als ik gewoon rush speel? Wat hij was gratis :p .
Het zijn ook conquest maps. Verder zijn er ook 24/7 map pack 7 servers (redelijk veel zelfs) die alleen maar de nieuwe maps draaien. Moet je die eens opzoeken anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

walletje-w schreef op woensdag 22 december 2010 @ 20:42:
[...]

Staat gewoon in het hoofdmenu. Even naar rechts scrollen en je ziet het vanzelf ;)
Nee helaas bij mij staat er niets, ik heb zelfs jou proberen te joinen maar kreeg een melding dat ik de content nog niet geactiveerd heb terwijl ik dat wel heb gedaan en wel zelfs 3x..snap er niets meer van, ben maar gestopt doe in de nacht nog wel eens proberen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb BC2 destijds besteld via Gamehubs dus het is geen Nederlandse(Europees) versie, maar Vietnam is wel europees, kan het zijn dat ik vietnam daarom niet zie ?
En wat kan ik doen om het aan de praat te krijgen ? Bijvoorbeeld een aziatisch account aanmaken en Vietnam opnieuw kopen ofzo ? Wie heeft raad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:12:
Ik heb BC2 destijds besteld via Gamehubs dus het is geen Nederlandse(Europees) versie, maar Vietnam is wel europees, kan het zijn dat ik vietnam daarom niet zie ?
En wat kan ik doen om het aan de praat te krijgen ? Bijvoorbeeld een aziatisch account aanmaken en Vietnam opnieuw kopen ofzo ? Wie heeft raad ?
Volgens mij is je gekochte update inderdaad dan voor europeese versies,
dan moet je een americaans account aanmaken en daarop de expansion kopen en downloaden. Helaas maar volgens mij is dat zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

walletje-w schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:18:
[...]

Volgens mij is je gekochte update inderdaad dan voor europeese versies,
dan moet je een americaans account aanmaken en daarop de expansion kopen en downloaden. Helaas maar volgens mij is dat zo.
Ok maar gamehubs is een webshop uit Singapore dus is het een Aziatisch versie. Zou ik dan niet een aziatisch account aan moeten maken ipv amerikaans ?
Dit is wel erg klote, of ik kan beter BC2 opnieuw kopen maar dan in een nederlandse winkel ;(
Of gewoon niks kopen, ik weet het ook niet meer :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:26:
[...]

Ok maar gamehubs is een webshop uit Singapore dus is het een Aziatisch versie. Zou ik dan niet een aziatisch account aan moeten maken ipv amerikaans ?
Dit is wel erg klote, of ik kan beter BC2 opnieuw kopen maar dan in een nederlandse winkel ;(
Of gewoon niks kopen, ik weet het ook niet meer :F
Wat is de 'game code'? (staat op de zijkant van het doosje en op de disc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:27:
[...]

Wat is de 'game code'? (staat op de zijkant van het doosje en op de disc)
BLAS
50185

En hier had ik hem gekocht : http://www.gamehubs.com/P...ny-2-limited-edition.html
Er staat NTSC-J , NTSC-U/C , PAL

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2010 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Das even pech hebben, je hebt idd een aziatische versie, oftewel een aziatisch store (ala HK) heb je nodig..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FikkieHo schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:35:
[...]

Das even pech hebben, je hebt idd een aziatische versie, oftewel een aziatisch store (ala HK) heb je nodig..
Bedankt, ik heb geen zin om een aziatisch account aan te maken. Miscchien is een europees BC2 kopen een optie voor mij en anders laat ik het links liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02-2021

efgeha

trial and error

Al even, Vietnam gespeeld op de PS3, maar er worden geen stats bijgehouden??
Server-overload waarschijnlijk......
Wel mooie maps, Hamburger Hill bijvoorbeeld. En de muziek is ook geweldig!

HP Pavilion dv9645

Verwijderd

efgeha schreef op woensdag 22 december 2010 @ 23:34:
Hamburger Hill, daar is ook een film over gemaakt. Schijnt erg bloederig te zijn.
Ik speel nu enkel nog maar Vietnam, begin nu ook iets meer te begrijpen van 'hoe je moet schieten'.
In Vanilla speelde ik enkel met de 4x scope, dat is een stuk gemakkelijker dan de oude wapens in Vietnam. Alleen bud dat ik net specacts erbij heb gekocht voor BFBC2, die zie je in Nam niet terug.. :'(

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Zet vooral je subwoofer open op Hamburger Hill (137), en wacht tot de vliegtuigen overkomen >:)

PSN: Deere6030

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 18:46

BiLo

PSN: toiletcleaner

efgeha schreef op woensdag 22 december 2010 @ 23:34:
de stats doen het nu!

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

• vexanthrope
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-10-2023
Kan iemand uitleggen hoe het repareren van een heli (terwijl je er in zit als pasagier) gaat ?
Ik heb heel vaak dat ik aan het repareren ben en er gewoon niets gebeurt of maar heel kort 10 hp er bij fix.
het is net alsof de heli soms niet geraakt kan worden door de 'repair gun'

• Jackal131
johan bos schreef op donderdag 23 december 2010 @ 02:33:
Zet vooral je subwoofer open op Hamburger Hill (137), en wacht tot de vliegtuigen overkomen >:)
Inderdaad!!! Wat een geweldig geluid!!

Gisteravond een leuk avondje Vietnam gespeeld met 2 GoT squads. Was weer ouderwets gezellig!!
Wat een verademing als er wordt samengewerkt.

Ook de maps van Vietnam bevallen mij zeer. Vind alleen wel jammer dat de chopper zo gemakkelijk uit de lucht geschoten kan worden. Als je met 2 personen op de chopper schiet, dan heb je elk maximaal 1 clip nodig om deze neer te halen.

• jeroenvheel
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 22:57
vexanthrope schreef op donderdag 23 december 2010 @ 08:33:
Kan iemand uitleggen hoe het repareren van een heli (terwijl je er in zit als pasagier) gaat ?
Ik heb heel vaak dat ik aan het repareren ben en er gewoon niets gebeurt of maar heel kort 10 hp er bij fix.
het is net alsof de heli soms niet geraakt kan worden door de 'repair gun'
het is even zoeken maar er zijn verschillende plekken in de chopper waar je hem wel kan repareren.
gewoon repair tool aan en rond kijken ;)

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
johan bos schreef op donderdag 23 december 2010 @ 02:33:
Dat ga ik vanmiddag nog eens checken met "war tapes" ingeschakeld... })

• KngfCnns
Vond het echt prachtig toen ik voor het eerst door die grot liep van Hill 137 en daarna dat brandende landschap mocht aanschouwen _/-\o_ . Wel jammer dat we die hadden verloren, wilde weten wat erna kwam :P. Fijne wapens, alleen is volgens mij die flametrower niet heel goed, alleen voor close range en de vijand moet jou niet hebben gezien / slechte aim hebben.

• Dacuuu
  • Laatst online: 13:25
Speel net 2 dagen BC2..is wel wennen zeg, vooral het spotten van de vijand is erg moeilijk..hadden meer mensen dit?

• ambi

ambi

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 00:46:
Hamburger Hill, daar is ook een film over gemaakt.
Goed dat je het vermeld, die ga ik een van deze dagen nog eens bekijken kwestie van nog meer in de mood te komen :) Ik vind eigenlijk niks terug over hill 137. Volgens google was hill 937 (niet 137) Hamburger Hill.

@Dacuuu, er zit een cooldown timer op spotten. Je moet dus wat wachten tussen opeenvolgende "spots".

• Dacuuu
ambi schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:23:

@Dacuuu, er zit een cooldown timer op spotten. Je moet dus wat wachten tussen opeenvolgende "spots".
Bedoel eigenlijk, soms wordt je neergeschoten van super ver, of van ergens waarvan je denkt..uh waar kwamen de kogels vandaan? wordt er veel samen met Got mensen gespeeld? Mensen in mijn omgeving hebben alleen maar Call of duty :P

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Hmm.. flink wat positiviteit. Maar dat hadden jullie ook toen Onslaught net uit was ;)

Na kerst lekker wat dagen vrij. Ik boek alvast een ticket naar Vietnam.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Jackal131
Dacuuu schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:25:
[...]
Wordt er veel samen met Got mensen gespeeld? Mensen in mijn omgeving hebben alleen maar Call of duty :P
Ligt er aan op welk platform jij speelt. Op de PS3 weet ik dat er wel mensen zijn die samen spelen. Gisteren hadden we 2 squads en daarmee hebben we de meeste potjes gewonnen.

• Dacuuu
Jackal131 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:43:
[...]

Ligt er aan op welk platform jij speelt. Op de PS3 weet ik dat er wel mensen zijn die samen spelen. Gisteren hadden we 2 squads en daarmee hebben we de meeste potjes gewonnen.
sorry, vergeten te melden. PC is mijn platform.

• KngfCnns
cheiron schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:41:
Hmm.. flink wat positiviteit. Maar dat hadden jullie ook toen Onslaught net uit was ;)

Mja, bij Onslaught wist ik na dag 1 al dat ik het hooguit een week zou spelen. Vietnam heeft zekers een langere houdbaarheidsdatum :P.

Tussenstand voor Battle for Hastings per platform:
http://www.battlefieldbad...vietnam/battleforhastings

En leerzaam filmpje over chopper in vietnam:
YouTube: BC2 Vietnam Tactics Guide 1 The Heli

Verwijderd

Goner schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:23:
[...]
Waar zit iedereen ? De [GoT] Back and Badder is elke avond leeg ??
is het een normal of HC server ? Ik speel de laatste tijd enkel HC nog ...

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-08 13:26
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:27:
[...]

is het een normal of HC server ? Ik speel de laatste tijd enkel HC nog ...
Nope, geen HC. Maar de server is wel vrij veel leeg ja

[ Voor 22% gewijzigd door Crazyclaws op 23-12-2010 11:38 ]

Onder de grote rots, naast die kleine

• Jackal131
cheiron schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:41:

Vietnam is niet te vergelijken met Onslaught (achteraf inderdaad een miskoop).

Ik ga je zien ergens tussen de rijstvelden in Vietnam of op Hamburger Hill (wat trouwens geen geweldige film was, maar dat terzijde...)

Was gisteren trouwens leuk om te zien dat veel mensen eerst BF:BC2 speelden (volle servers) en dat, op het moment dat Vietnam beschikbaar was, de servers ineens leegliepen :D.

[ Voor 15% gewijzigd door Jackal131 op 23-12-2010 11:42 ]

Verwijderd

Gisteravond om half 9 aangeschaft via de ingame store (ps3) en meteen aan de slag gegaan, maar erg jammer van de stats e.d. dat het niet werkte, is het nu volledig over? (zit op mijn werk kan het niet testen nu)
en wat me ook opviel is dat er redelijk wat bugs in voorkomen, daar lees ik ook nog niks van terug...
bijv achter een rots staan en er overheen schieten, maar toch ketsen de kogels af....in de lucht zeg maar...heel vervelend...en het viel me op dat lopen niet altijd even soepel gaat, net alsof de benen van je soldaat achter stenen,bomen en struiken blijven hangen ofzo...
tevens moest ik de sensitivity van de controller naar beneden zetten, omdat alles wel heel fel/scherp reageerde, hebben meer mensen dit ondervonden?

verder wederom een supergame waar ik vele uurtjes vertier mee ga beleven :-)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
offtopic:
Ben ik de enige die met Onslaught denkt aan een gave gamemode in UT2004? ONS-Torlan.utx O+

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 23-12-2010 11:49 ]

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:47:

en wat me ook opviel is dat er redelijk wat bugs in voorkomen, daar lees ik ook nog niks van terug...
bijv achter een rots staan en er overheen schieten, maar toch ketsen de kogels af....in de lucht zeg maar...heel vervelend..
Dat heb je inderdaad ook in bfbc2. Ook heb ik wel eens dat wanneer ik een mortar strike plaats op een tank (terwijl ik achter een rots sta, en het puntje wordt wel rood volgens mij) dat die mortar strike dan recht op mij komt...

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Gister een aantal uur Vietnam gespeeld, mijn meningen:

1. sfeertje zit er echt goed in hoor!
2. graphics zien er overal het algemeen beter uit dan vanilla
3. muziek is heeeeeeerlijk!
4. wapens zijn allen vrij krachtig wat mijn inziens bijdraagt aan de gameplay
5. juist voor Vietnam vind ik snipers een beetje dooddoeners

Verder 1 vraagje, er zitten zon 60 nummers in verwerkt, maar hoe kan je op de PS3 als je in een voertuig zit van nummer switchen?

• Phobophile
  • Laatst online: 14-09 15:36
Gisteren even zitten spelen. Ik werd er niet vrolijk van, want ik werd aanzienlijk meer gedood dan dat ik zelf slachtoffers wist te maken, maar dat zal wel bijtrekken na wat uurtjes spelen.

Paar dingen vielen me (negatief) op:
- Ik stond iemand van achter te besproeien met de vlammenwerper, maar daar ging 'ie niet dood aan. Hij draaide zich om en schoot mij neer, bepaald geen snel wapen dus.
- Iemand stak mij met de vlammenwerper in de fik, ik schoot hem neer, maar vervolgens bleef ik branden totdat ik dood was. Ik vraag me af of er soms een manier is om die vlammen uit te krijgen. Dit was een beetje vreemd. Lijk je het overleefd te hebben, ga je alsnog dood (terwijl je tegenstander al lang uitgeschakeld is).
- Ik had vrij veel last van randjes en dergelijke waar ik niet overheen kwam. Erg irritant.
- Die bamboebossen zijn vaak ondoordringbaar. Vind ik zonde, want dat sluipen maakt BFBC2 nu juist zo leuk. Nu moest ik er omheen lopen.
- Veel snipers. Zal wel zijn omdat mensen nog niet bekend zijn in het level ofzo. Maar het stomme was dat wij aldoor twee van de drie vlaggen hadden, maar de vijanden zich bij hun ene vlag gingen zitten verschansen. In de pogingen het derde checkpoint te veroveren werd ik aldoor afgeschoten door campende tegenstanders. Beetje vreemd om te gaan zitten campen als de tegenstander twee van de drie vlaggen heeft, denk ik dan.

Ik ben al snel gestopt vanwege die stats die niet bijgehouden werden, maar ik geloof best dat dit weer heel wat uurtjes plezier gaat opleveren. De gewone BFBC2 zit inmiddels op een uur of 350 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Phobophile op 23-12-2010 12:10 ]

Verwijderd

Interessant om te zien dat de PC niet eens zo gek ver voorloopt op de 360, ondanks de headstart.
Ik vind dit wel een goede manier om teamplay te promoten, misschien dat er nu wat meer mensen medkits en ammo willen droppen als je er om vraagt...

Edit:
Dit over het hoofd gezien: "We start counting on December 22nd, so make sure you contribute from the start!"

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2010 12:09 ]

Verwijderd

Hmm Heb blijkbaar ook het probleem met de hoger vermeldde Aziatische PS3 versie ....

Als ik nu een NL versie zou kopen, kan ik dan de Aziatische op een of andere manier "wissen" of is dit niet nodig? Gewoon schijfje er in en Vietnam kopen?

Iemand enig idee?

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46

Goner

What can I do you for ?

Phobophile schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:06:
want ik werd aanzienlijk meer gedood dan dat ik zelf slachtoffers wist te maken,
Ben al blij als ik 1 op 1 speel, de mappen zijn echt uitgebreid en je wordt uit alle hoeken en gaten bestookt ...
Maar het is een waanzinnig leuke uitbreiding. Begin de 870 shotgun meer en meer te waarderen ...

[ Voor 13% gewijzigd door Goner op 23-12-2010 12:38 ]

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Gisteren met een maat van me gespeeld, Rush. Wij met zijn tweeën in één squad, niemand anders. Hij speelde vaak Recon, ik speel het liefst Medic. We werden 3 rondes finaal afgemaakt. Toen zijn we er maar mee gestopt want het werd wat frustrerend. Vanavond of morgen gaan we weer spelen, ditmaal met 2 klasgenoten van hem. Hopelijk gaat het met 4 man wel wat beter...

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:55:
Gister een aantal uur Vietnam gespeeld, mijn meningen:

1. sfeertje zit er echt goed in hoor!
2. graphics zien er overal het algemeen beter uit dan vanilla
3. muziek is heeeeeeerlijk!
4. wapens zijn allen vrij krachtig wat mijn inziens bijdraagt aan de gameplay
5. juist voor Vietnam vind ik snipers een beetje dooddoeners

Verder 1 vraagje, er zitten zon 60 nummers in verwerkt, maar hoe kan je op de PS3 als je in een voertuig zit van nummer switchen?
met de directional button naar links klikken (dus de knopjes aan de linkerkant van de controller)

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Je zegt het zelf al; hoe wil je een goed werkend squad maken als je 1 sniper en 1 medic hebt?

Als hij een andere klasse had gepakt, was er niks aan de hand. Hij had AT kunnen zijn tegen tanks, Assault voor ammo en ondersteuning. En hij had ook medic kunnen worden, dan was er bijna altijd wel een respawn punt of revive mogelijkheid geweest vooraan het front.

Sniper moet je gaan spelen als je geen zin hebt in actie en van een afstandje op je gemak wil blijven.

Verwijderd

Phobophile schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:06:
Gisteren even zitten spelen. Ik werd er niet vrolijk van, want ik werd aanzienlijk meer gedood dan dat ik zelf slachtoffers wist te maken, maar dat zal wel bijtrekken na wat uurtjes spelen.

Paar dingen vielen me (negatief) op:
- Ik stond iemand van achter te besproeien met de vlammenwerper, maar daar ging 'ie niet dood aan. Hij draaide zich om en schoot mij neer, bepaald geen snel wapen dus.
- Iemand stak mij met de vlammenwerper in de fik, ik schoot hem neer, maar vervolgens bleef ik branden totdat ik dood was. Ik vraag me af of er soms een manier is om die vlammen uit te krijgen. Dit was een beetje vreemd. Lijk je het overleefd te hebben, ga je alsnog dood (terwijl je tegenstander al lang uitgeschakeld is).
- Ik had vrij veel last van randjes en dergelijke waar ik niet overheen kwam. Erg irritant.
- Die bamboebossen zijn vaak ondoordringbaar. Vind ik zonde, want dat sluipen maakt BFBC2 nu juist zo leuk. Nu moest ik er omheen lopen.
- Veel snipers. Zal wel zijn omdat mensen nog niet bekend zijn in het level ofzo. Maar het stomme was dat wij aldoor twee van de drie vlaggen hadden, maar de vijanden zich bij hun ene vlag gingen zitten verschansen. In de pogingen het derde checkpoint te veroveren werd ik aldoor afgeschoten door campende tegenstanders. Beetje vreemd om te gaan zitten campen als de tegenstander twee van de drie vlaggen heeft, denk ik dan.

Ik ben al snel gestopt vanwege die stats die niet bijgehouden werden, maar ik geloof best dat dit weer heel wat uurtjes plezier gaat opleveren. De gewone BFBC2 zit inmiddels op een uur of 350 8)
Vlammenwerper is inderdaad redelijk beperkt, maar moet zeggen dat het wel goed werkt op korte afstand ...vooral als je een beetje links en rechts sproeit..:-) en je blijft inderdaad nog even doorbranden..een health pack van een medic helpt goed, en ook het water inspringen is een optie.
Ik ben het volledig mety je eens dat er veel plekjes zijn waar je net niet op kan komen, of zelfs wordt tegengehouden....dat is wennen zullen we maar zeggen....
de rest kan ik allemaal beamen, maar komt vast goed! vooral als de stats het weer fatsoenlijk doen

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
StealthyPeanut schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:13:
Je zegt het zelf al; hoe wil je een goed werkend squad maken als je 1 sniper en 1 medic hebt?

Als hij een andere klasse had gepakt, was er niks aan de hand. Hij had AT kunnen zijn tegen tanks, Assault voor ammo en ondersteuning. En hij had ook medic kunnen worden, dan was er bijna altijd wel een respawn punt of revive mogelijkheid geweest vooraan het front.

Sniper moet je gaan spelen als je geen zin hebt in actie en van een afstandje op je gemak wil blijven.
Je reinste onzin. Pak een sniper met een VSS en red dot, C4 in je kit, en een squadmate als assault zodat je de C4 vaak kan inzetten en je kogels niet zo snel opraken.

Recept voor veel actie aan het front waarbij je bijna ieder huis aan gort blaast, tegenstanders effectief omlegt om middellange afstand, en je middels de motion mines nagenoeg altijd weet waar je tegenstander uithangt in de buurt.

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

• Jackal131
tss68nl schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:23:
[...]
Je reinste onzin. Pak een sniper met een VSS en red dot, C4 in je kit, en een squadmate als assault zodat je de C4 vaak kan inzetten en je kogels niet zo snel opraken.

Recept voor veel actie aan het front waarbij je bijna ieder huis aan gort blaast, tegenstanders effectief omlegt om middellange afstand, en je middels de motion mines nagenoeg altijd weet waar je tegenstander uithangt in de buurt.
Aangezien de statsserver gisteren niet optimaal werkte en ik dus teruggezet was naar lvl 1 weet ik het niet zeker, maar VSS met red dot is er toch niet in Vietnam???

• ambi

ambi

Jackal131 schreef op donderdag 23 december 2010
maar VSS met red dot is er toch niet in Vietnam???
Nee, heaven forbid! :)

[ Voor 9% gewijzigd door ambi op 23-12-2010 13:49 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:08:
[...]

Interessant om te zien dat de PC niet eens zo gek ver voorloopt op de 360, ondanks de headstart.

Edit:
Dit over het hoofd gezien: "We start counting on December 22nd, so make sure you contribute from the start!"
Niet gek ver? :P Als je nu kijkt zie je dat op de pc zon 2 million meer zijn, das bekant het aantal wat de PS3 versie heeft. Dat is nogal wat ;)

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

PC gaat winnen! *O*

[ Voor 14% gewijzigd door Compizfox op 23-12-2010 14:28 ]

Verwijderd

tss68nl schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:23:
[...]

Dát is je reinste onzin.
1: Vss en red dot heb je niet in Vietnam, C4 evenmin (heet TNT geloof ik)
2: Wat jij beschrijft is spelen met de Recon klasse, er werd gesproken over sniper (=in een bosje blijven campen, niet aan het front dus)
3: Motion mines zelfde verhaal

Niet meteen beginnen te bléren.
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 14:02:
[...]

Niet gek ver? :P Als je nu kijkt zie je dat op de pc zon 2 million meer zijn, das bekant het aantal wat de PS3 versie heeft. Dat is nogal wat ;)
Het leek niet gek ver, omdat ik dacht dat de PC drie dagen voorsprong had, maar dat was dus niet zo...

En voor de mensen die zich nog afvragen wat er met de stats aan de hand was de laatste dagen:
Here is a quick recap of what has happened during Dec 18th-22nd:

During Saturday, the stats database was getting overloaded for PC. This was both due to increased player counts and 3rd party stats websites pulling out stats.
This manifested itself in several ways:
* Sometimes the game would spend a really long time at the "updating stats" stage.
* Sometimes when people logged in, the game claimed that they were at rank 1.
* Sometimes the game would claim that they hadn't achieved anything (no pins/insignias etc).
One thing which is important to note here is that the stats for players have not been modified in any way - it is merely the game client that fails at retrieving them from the database.

We have blocked the main 3rd party stats websites, and are having a dialogue with their developers. Also, we have done modifications to the master server code to reduce the load that game clients cause on the stats DB. These changes were deployed during two master server restarts during Tuesday.

A bit later some networking issues caused something which we refer to as "ghost games" appearing in the server browser. What happened here was that 5-8% of all game servers fell offline, yet parts of the backend was under the impression that the servers were still connected. When the servers tried to reconnect, the backend would deny with the reason "there is already an identical server connected".

The swiftest way of resolving that is also the crudest - restarting the backend. We did so during Wednesday (a bit before lunchtime GMT).

At the time of writing, the backend is doing reasonably well and we are about to surpass 40k players online in less than an hour.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2010 15:36 ]

• ambi

ambi

Interessant. Het feit dat de schroeven ook kwetsbaar zijn, verklaart ook meteen waarom mijn soms slecht gericht vuur toch nog registreerde. Met een AK47 kan je inderdaad een heli neerhalen, dat had ik al zelf bewerkstelligd, en met een tank ook enkele keren :+

• Jackal131
ambi schreef op donderdag 23 december 2010 @ 15:46:
[...]

Interessant. Het feit dat de schroeven ook kwetsbaar zijn, verklaart ook meteen waarom mijn soms slecht gericht vuur toch nog registreerde. Met een AK47 kan je inderdaad een heli neerhalen, dat had ik al zelf bewerkstelligd, en met een tank ook enkele keren :+
Niet alleen een AK47.
Gisteren een stuk of 4 heli's neergehaald met de M16.

Ik stap in ieder geval niet zo snel in een heli. Die dingen gaan veel te snel neer.

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Jackal131 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 15:55:
[...]

Niet alleen een AK47.
Gisteren een stuk of 4 heli's neergehaald met de M16.

Ik stap in ieder geval niet zo snel in een heli. Die dingen gaan veel te snel neer.
Dat heb ik meer met boten (1 RPG) en tanks :) Ow en lopend is het ook niks :+

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:41
ambi schreef op donderdag 23 december 2010 @ 15:46:
[...]

Wat ik me al een tijdje afvraag:

Is de HP van choppers ook minder in een Hardcore game? Of geld dat alleen voor personen?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:39:
[...]

Bedankt, ik heb geen zin om een aziatisch account aan te maken. Miscchien is een europees BC2 kopen een optie voor mij en anders laat ik het links liggen.
Ik heb toch maar een Hong Kong account aangemaakt. Probeerde met Creditcard te betalen maar dat kon niet omdat het niet overeen kwam met de gegevens uit Hongkong ofzo..toen maar een hongkong PSN card gekocht en nu kan ik wel spelen zelfs met alle accounts die ik heb, snachts maar eens knallen :)

Wel 15 dollar weggegooid geld, EA die weet het wel.. :/

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 18:20:
[...]
Wel 15 dollar weggegooid geld, EA die weet het wel.. :/
Is dat niet precies die 15,-- die je bespaard had bij de aanschaf van Bad Company 2? :)

Verwijderd

zAo schreef op donderdag 23 december 2010 @ 19:38:
[...]

Is dat niet precies die 15,-- die je bespaard had bij de aanschaf van Bad Company 2? :)
Als je het zo bekijkt wel ja :)

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

:)

Ik moet wel zeggen dat ik nu al een beetje uitgekeken ben op Vietnam, vooral doordat:
- De statsservers meer niet lijken te werken dan wel;
- Er vrij weinig afwisseling en diversiteit in wapens/klassen zit;
- De levels vol zitten met randjes waar je 10x voor moet springen wil je er overheen komen

• CH4OS
  • Niet online
zAo schreef op donderdag 23 december 2010 @ 20:41:

Ik moet wel zeggen dat ik nu al een beetje uitgekeken ben op Vietnam, vooral doordat:
- De levels vol zitten met randjes waar je 10x voor moet springen wil je er overheen komen
Heb hem net voor het eerst gespeeld, was toen hij uit kwam uit logeren, en moet zeggen ik heb hetzelfde idee. Ik heb namelijk toen ik weg was af en toe wel stiekem op de GoT server gekeken, die vaak gewoon leeg was. Ik zit dan ook te denken om die weer terug te zetten op Vanilla, Vietnam is in ieder geval géén succes op de GoT server.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik vind Vietnam juist erg leuk. In ieder geval een goede aanvulling op BFBC2 vanilla :)

Die randjes heb je eigenlijk alleen op camp-plekjes, de stats-servers doen het de laatste tijd gewoon weer en tja, de wapens, dat zijn er idd helaas niet zo veel. Maar meestal stick ik toch naar 1 wapen wat ik het fijnst vind, dus erg veel problemen heb ik daar ook niet mee.

De GoT-server is inderdaad vaak leeg nu ie op Vietnam staat.

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:51
Voor de negatieveling over Vietnam; geef het een kans, geloof me, het is echt knijtervet..

Ga het gewoon twee weken spelen dan praten we verder.. ;)

Ik baalde in het begin ook, maar nu geniet ik er echt van

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
zAo schreef op donderdag 23 december 2010 @ 20:41:
[...]

Ik vind het echt iets totaal anders dan vanilla. Het is vele malen moeilijker, je gaat ook sneller dood. Toch vind ik het echt wel een goed spel. Vlammenwerper bijvoorbeeld hebben ze goed uitgewerkt, niet te krachtig maar je kant toch wel goed losgaan.
Het is even wennen maar ik denk dat ik er wel plezier aan gaan beleven, het is zeker een goede aanvulling op BC2.
Kan trouwens niet wachten op BF3.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Je gaat inderdaad wel sneller dood (m.a.w. wapens doen meer damage, of je hebt minder HP, maar dat komt op hetzelfde neer), maar ik vind het niet moeilijker. Ik haal ook een hogere K/D dan in vanilla.

Vlammenwerper is inderdaad bijna perfect gebalanceerd.

• CH4OS
  • Niet online
Macros4 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 21:50:
Voor de negatieveling over Vietnam; geef het een kans, geloof me, het is echt knijtervet..

Ga het gewoon twee weken spelen dan praten we verder.. ;)

Ik baalde in het begin ook, maar nu geniet ik er echt van
De statistieken van de server die ik huur laten wat anders zien... :P

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dus dat ligt aan Vietnam? Is wel een hele voorbarige conclusie natuurlijk.

Verwijderd

Nu is mij nog niet helemaal duidelijk of ik wel veilig Vietnam kan aanschaffen. Ik heb destijds BC2 via directgamekeys.com gekocht. Wel een beetje raar dat je daar dan op moet letten, was met BF2's expansions niet zo.

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 23:06

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:51
CptChaos schreef op donderdag 23 december 2010 @ 21:57:
[...]
De statistieken van de server die ik huur laten wat anders zien... :P
Jij huurt ook een 24 slot server, vol serieuze, gefrustreerde en zeikende mannetjes(ja ja ik heb er wel gespeeld met de nieuwe map pack, was ook van korte duur).

• CH4OS
  • Niet online
Compizfox schreef op donderdag 23 december 2010 @ 21:58:
Dus dat ligt aan Vietnam? Is wel een hele voorbarige conclusie natuurlijk.
Of dat aan Vietnam ligt weet ik niet, wat ik wel weet is dat de server gedurende de launch alleen de eerste dagen vol was, later niet meer.
Macros4 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 23:36:
Jij huurt ook een 24 slot server, vol serieuze, gefrustreerde en zeikende mannetjes(ja ja ik heb er wel gespeeld met de nieuwe map pack, was ook van korte duur).
Ik heb een 28 slots server, juist omdat ik 24 te weinig vind om fun te hebben en 32 mij te vol en te duur is. :) Ik zou zeggen, geef het nog een kans, mocht blijken dat het een succes wordt, wil ik best gaan verlengen namelijk. Echter wil ik dan niet als enige voor de kosten opdraaien, want we spelen er dan wel met zijn allen natuurlijk. Voordeel voor donateurs is dan wel, dat ze (sowieso) een reserved slot krijgen op de server. Deze werkt namelijk sinds de 'nieuwe maps voor vanilla' update namelijk anders: alle slots worden gebruikt, komt er iemand die in de reserved slots lijst staat, word er (willekeurig?) iemand van de server gekicked, om ruimte te maken voor de speler uit de reserved slots lijst. :)

Zat even te kijken naar BC2CC en zag dat daar een Ace-functie in zat, die dus gedurende de match verteld wie (op dat moment) de Ace is. Ik heb een dergelijke plugin gevonden voor ProCon, deze verteld ook zelfs welk squad op dat moment de 'Golden Squad' is. Uiteraard word deze info niet geyelled naar de spelers.

Als jullie dat niets vinden, moeten jullie het even zeggen, zet het zo weer uit. :)

[ Voor 73% gewijzigd door CH4OS op 23-12-2010 23:59 ]

• Mystic_Jack
  • Niet online
Compizfox schreef op donderdag 23 december 2010 @ 21:42:
Ik vind Vietnam juist erg leuk. In ieder geval een goede aanvulling op BFBC2 vanilla :)

Die randjes heb je eigenlijk alleen op camp-plekjes, de stats-servers doen het de laatste tijd gewoon weer en tja, de wapens, dat zijn er idd helaas niet zo veel. Maar meestal stick ik toch naar 1 wapen wat ik het fijnst vind, dus erg veel problemen heb ik daar ook niet mee.
Ik vind Vietnam ook wel leuk. Het is gewoon heerlijk om niet te gaan rushen, maar met je team proberen stukje bij beetje meer terrein te veroveren of juist alleen maar te verdedigen.
Alleen kan je volgens mij wel heel erg ver schieten met de AK47 en M16, ze zien me altijd eerder op grote afstand.

Op dit moment omdat het nieuw is gebruik ik elk wapen en heb nog niet echt een favoriet gevonden. Het valt me op dat het muziek niet eens stoort, gewoon heerlijk zo.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
Wat jullie eens mogen verklaren waarom er altijd een of twee van die spelers zijn die constant de heli crashen, volhangen met C4, mijnen er onder legger, op de AA gun gaan zitten en dan zelf de heli schieten zodat die crashed.
En als iedereen het heeft opgegeven pakt ie zelf de heli en bakt er vervolgens helemaal niks van.

Ik ben uit pure frustratie maar naar het andere team gegaan en die gast constant afgeschoten in zijn spawn.

Alle vragen hebben een antwoord

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.