Damn, ik kan niet wachten om te gaan spelen. Iemand misschien een tijd wanneer die op de 360 uitkomt?
Als je recon kiest dan zit hij gewoon bij je wapens, ff alles doorlopen of een knop toewijzen.hyptonize schreef op maandag 20 december 2010 @ 16:33:
[...]
Bij 4e wapen in je lijst? Bedoel je dan van primary weapons? Dat lijkt me niet echt logisch toch? Bij gadgets staat alleen TNT.
Verwijderd
Bij Recon heb ik 'm niet staan wel bij gadgets in de info lijst.hyptonize schreef op maandag 20 december 2010 @ 16:33:
[...]
Bij 4e wapen in je lijst? Bedoel je dan van primary weapons? Dat lijkt me niet echt logisch toch? Bij gadgets staat alleen TNT.
Even EA contacten want hier klopt iets niet.
Verwijderd
Dat is normaal hoor , je ziet enkel TNT staan maar beschikt automatisch over de Mortar , scroll s ingame door je wapens en normaal kom je erop uitVerwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 16:47:
[...]
Bij Recon heb ik 'm niet staan wel bij gadgets in de info lijst.
Even EA contacten want hier klopt iets niet.
In Vietnam zijn alle wapens en gadgets toch standaard unlocked?
Ja daarom moet je gewoon scrollen ingame, want je kan die niet selecteren in het weapon layout menu... Aangezien je geen motion mines hebt (die je immers ook niet kon kiezen in je kitwapens), staat die gewoon op die plek. Je kan hem dus niet selecteren omdat hij er standaard instaat...
[ Voor 16% gewijzigd door Spaiker op 20-12-2010 18:23 ]
Drive it like you stole it.
Ik merk trouwens wel dat ik, als ie gewoon lekker gaat, vooral steeds 1-killstreaks heb. Dus ik maak een kill, wordt daarbij vaak zelf ook gekilld, nadat ik ben gerespawnd weer hetzelfde.
Nouja, M'n K/D komt daardoor wel ong. op 1 uit
(Heb soms ook wel lager)
Ben trouwens zonet level 31 geworden!
Nouja, M'n K/D komt daardoor wel ong. op 1 uit
Ben trouwens zonet level 31 geworden!
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Nope - tijdens het weekend dat je terug werdt gezet naar rank 1, waren heel veel dingen niet beschikbaarhyptonize schreef op maandag 20 december 2010 @ 17:34:
[...]
Dat waren alleen de 'perks', en die zijn shared met BFBC2 vanilla geloof ik.
Na even Vietnam te hebben gespeeld kan ik maar tot een conclusie komen: De maps zuigen hard.
Alle maps zijn een grote bruine zooi en veel te klein en linear. Vind er echt helemaal niks aan. Ik ga weer lekker naar vanilla.
Alle maps zijn een grote bruine zooi en veel te klein en linear. Vind er echt helemaal niks aan. Ik ga weer lekker naar vanilla.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Ik ben het niet met je eens. De meeste maps zijn wel leuk, behalve Phu Bai Valley eigenlijk. Die vind ik een beetje te groot en te open op sommige plekken, maar het ergste aan die map is dat het team met de beste piloot in de Huey per definitie wint.
Verwijderd
Fout, niet per definitie.Compizfox schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:02:
maar het ergste aan die map is dat het team met de beste piloot in de Huey per definitie wint.
Heb je drie of meer medics in je team dan is dat ding in 15-20 seconden in stukjes, ongeacht of er engineers in zitten.
Bovendien zijn ze met de tanks ook redelijk eenvoudig uit de lucht te halen, gewoon je schot goed timen en tegen een bultje staan om met de turret hoog genoeg te komen.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2010 19:08 ]
Verwijderd
Wat een 'bottom' poep.pingkiller schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:01:
Na even Vietnam te hebben gespeeld kan ik maar tot een conclusie komen: De maps zuigen hard.
Ik vind de maps eigenlijk wel spectaculair, mooie tunnels en grotten, bij sommige, en fantastische hoogteverschillen. Het enige wat ik van Vietnam vind is dat ik zuig, bak er niets van
Ik heb de Mortar gevonden, tja er zitten verschillen in suiker en lekker zout.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2010 19:47 ]
Die Huey is echt belachelijk ... soort stuntheli die veel te hard vliegt en dingen doet die helemaal niet kunnen.Compizfox schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:02:
dat het team met de beste piloot in de Huey per definitie wint.
Als dat ding echt zo te keer kon gaan hadden de US in Vietnam gewonnen ...
Ik heb BC2 zo'n 3 maanden geleden al voor 15 euri's kunnen aanschaffen, pc versie dan wel te verstaan.Safaci schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:18:
Voor mensen die BC2 nog niet hebben. BC2 voor maar 13,59 op Steam!
Maar * Snowwie kan nog steeds niets worden met de keyboard controls
Morgen na de examens ga ik het ook maar eens kopen.
Heb genoeg van die CoD games.
Back to the Battlefield!
Heb genoeg van die CoD games.
Back to the Battlefield!
Als ze de handling van BFV hebben genomen dan kan het nog wel leuk worden met vliegen, eindleijk normaal vliegen inplaats van aan een rails hangen zoals in BF2 en BC2Goner schreef op maandag 20 december 2010 @ 19:59:
[...]
Die Huey is echt belachelijk ... soort stuntheli die veel te hard vliegt en dingen doet die helemaal niet kunnen.
Als dat ding echt zo te keer kon gaan hadden de US in Vietnam gewonnen ...
Iets waar mijn mond toch wel telkens van open valt zijn de graphics van Vietnam. Wat ziet alles er ongelooflijk cool uit zeg, de maps en de soldaten, geweldige animaties.
Echt een heel sfeervol spel, enige nadeel is dat ik vaak ongelooflijk op mijn donder krijg haha... Voor de rest loopt het echt heel soepel, eigenlijk constant 60 fps met een i7 920, 6gb geheugen en een HD5850.
Echt een heel sfeervol spel, enige nadeel is dat ik vaak ongelooflijk op mijn donder krijg haha... Voor de rest loopt het echt heel soepel, eigenlijk constant 60 fps met een i7 920, 6gb geheugen en een HD5850.
Potverdorie idd! Zat vanmiddag nog te kijken, was het spel nog €39,99, vond ik toch wat te gortig (helemaal omdat de winkelprijs 2x zo laag is). Maar dit wil ik er nog wel een keer voor betalenSafaci schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:18:
Voor mensen die BC2 nog niet hebben. BC2 voor maar 13,59 op Steam!
Damn!!
Van het weekend ben ik ineens mn rank kwijt. Nu start ik het spel op ben ik nog steeds rang 1:S:S:S
Speel de PC versie
Van het weekend ben ik ineens mn rank kwijt. Nu start ik het spel op ben ik nog steeds rang 1:S:S:S
Speel de PC versie
[ Voor 9% gewijzigd door Audione0 op 20-12-2010 21:47 ]
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
'T is Steam xmas sale, site ligt ook een beetje plat af en toe.Dacuuu schreef op maandag 20 december 2010 @ 21:44:
Ligt de steam server er beetje uit ofzo? probeer bc2 te kopen..draait alles in de soep..
Ik had iDeal betalen aangeklikt, erna ging hij niet meer door. nu heb ik bc2 wel bij mij playlist staan. als ik hem aanklik staat er dat mijn betaling niet is afgerond. maar als ik op de store klik.. gebeurt er niks..lekkerCompizfox schreef op maandag 20 december 2010 @ 21:45:
[...]
'T is Steam xmas sale, site ligt ook een beetje plat af en toe.

Iemand al op de 360 aan het spelen?
Zou Vietnam nog lager in prijs worden met de xmas sales? Zo ja dan wacht ik nog wel even, en anders koop ik hem vanavond nog!
Denk het niet, hij's net uitRemzz schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:06:
Zou Vietnam nog lager in prijs worden met de xmas sales? Zo ja dan wacht ik nog wel even, en anders koop ik hem vanavond nog!
Onder de grote rots, naast die kleine
Mortar zit standaard op 3... Op 4 zitten de motion mines, in-game althans.Spaiker schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:03:
Dat is toch gewoon je mortar? Pak recon kit en dan het 4e wapen in je lijst...
Trouwens, die mortar wordt gewoon meegeteld bij die van vanilla(?), net zoals je RGP-7 en je 'noobtube'.
Afhankelijk van wat je in Vanilla hebt gehaald volgens mij.hyptonize schreef op maandag 20 december 2010 @ 17:34:
[ Voor 78% gewijzigd door CH4OS op 20-12-2010 22:34 ]
Heeft iemand z'n Vietnam stats al 's bekeken op http://www.bfbc2v.eu/ ??
Volgens die site heb ik 131 kills met de Thumper en 174 met de RPG ?! Dacht 't niet ...
Volgens die site heb ik 131 kills met de Thumper en 174 met de RPG ?! Dacht 't niet ...
zou er ook nog een keer coop en bots ondersteunig voor komen?
vond dat bij die oude vietnam ook wel leuk, met een paar vrienden tegen hordes bots knallen.
vond dat bij die oude vietnam ook wel leuk, met een paar vrienden tegen hordes bots knallen.
Klopt echt helemaal geen fuck van. Ik heb de game nog geen eens gespeeld en er staat al dat ik 44 kills met de thumper heb gemaaktGoner schreef op maandag 20 december 2010 @ 23:21:
Heeft iemand z'n Vietnam stats al 's bekeken op http://www.bfbc2v.eu/ ??
Lol ik heb ook kills met de thumper terwijl ik Vietnam nog niet heb...The Great HooD schreef op maandag 20 december 2010 @ 23:45:
[...]
Klopt echt helemaal geen fuck van. Ik heb de game nog geen eens gespeeld en er staat al dat ik 44 kills met de thumper heb gemaakt![]()
De thumper is de 40mm "Nade launcher" van vietnam ( 40mm underslung in BFBC2).
Rpg's in BFBC2 tellen ook in Vietnam..
Net zoals de m1911, thompson, M1... enz.
Dus...
Dus...
op Steam 66% korting nu! (komt neer op 7$ o.i.d. ). Weet niet of het in NL ook geldt
Dit klopt volgens mij ja, zo zag het er bij mij ook uit.BlauweAap schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 00:07:
De thumper is de 40mm "Nade launcher" van vietnam ( 40mm underslung in BFBC2).
Dus...
Na ff spelen vindt ik eigenlijk de muziek wat tegenvallen, heb nog niet alle nummers gehoord maar volgens mij had ik nog liever de playlist van de eerste BFV gehad.
Mis eigenlijk de meer bekende 'vietnam nummers' maar goed dat is ook wel persoonlijk.
En heb het geluid van de voice overs altijd op localized staan en de US/russische stemmen vindt ik ook wat mooier gedaan dan de US/nva stemmen.
Het accent in bc2 is net wat beter vindt ik.
Hamburger hill is wel een erg vette map trouwens, favo tot nu toe.
Liggen de EA servers er uit? gisteren avond na lang proberen het spel gekocht. start ik hem nu op. Failed to connect to ea online

Ik ben na een lange tijd weer eens BF BC 2 gaan spelen. Ik was level 11.
Ik zeg was: Gister avond ben ik lekker op de nieuwe maps aan het spelen in dit geval was het oasis. Niets aan het handje... Lekker aan het snipen... Bijna mijn M95 gehaald. (die laatste)
Toen opeens ik de match werd uitgegooit... Prima dacht ik. Begin ik weer opnieuw. Wat blijkt nu... Ben ik opeens weer rank1! Ik denk wat is dit. Potje uitgegaan mijn statch bekeken... staat echt rank 1. Maar kan wel zien wie ik ooit geknifed heb. Welke wapens ik vrijgespeeld had. Maar alle uitdagingen kan ik niet meer zien. Nieuw potje gestart. Maar kan ook geen andere wapens selecteren..... Alleen de eerste wapens die bij rank 1 horen.... PS3 maar uitgezet en opnieuw gestart. weer een MP potje gestart... maar nog steeds rank 1... Hebben meer mensen dit gehad? Ik kon gisteravond op google niet wat vinden. En in de forums ook niet zo snel...
Nou ben ik blij dat ik nog maar rank 11 was.... maar goed om nu weer opnieuw te beginnen heb ik ook niet zo zin aan...
Ik zeg was: Gister avond ben ik lekker op de nieuwe maps aan het spelen in dit geval was het oasis. Niets aan het handje... Lekker aan het snipen... Bijna mijn M95 gehaald. (die laatste)
Toen opeens ik de match werd uitgegooit... Prima dacht ik. Begin ik weer opnieuw. Wat blijkt nu... Ben ik opeens weer rank1! Ik denk wat is dit. Potje uitgegaan mijn statch bekeken... staat echt rank 1. Maar kan wel zien wie ik ooit geknifed heb. Welke wapens ik vrijgespeeld had. Maar alle uitdagingen kan ik niet meer zien. Nieuw potje gestart. Maar kan ook geen andere wapens selecteren..... Alleen de eerste wapens die bij rank 1 horen.... PS3 maar uitgezet en opnieuw gestart. weer een MP potje gestart... maar nog steeds rank 1... Hebben meer mensen dit gehad? Ik kon gisteravond op google niet wat vinden. En in de forums ook niet zo snel...
Nou ben ik blij dat ik nog maar rank 11 was.... maar goed om nu weer opnieuw te beginnen heb ik ook niet zo zin aan...
PSN: Totumpaal
Gisteren Vietnam gespeeld,
Kreeg de key van een website, maar ik dacht dat ik nog wat moest downloaden! niet dus, kon de key invoeren en meteen spelen! (maps zijn dus al toegevoegd met de laatste patch?)
Wel leuk, maar wel weer dezelfde problemen als bij de launch van BFBC2.. lagg, geen connectie kunnen maken, servers met 12/32 mensen die "vol" zitten!
Weer even wachten op de patches denk ik!
Kreeg de key van een website, maar ik dacht dat ik nog wat moest downloaden! niet dus, kon de key invoeren en meteen spelen! (maps zijn dus al toegevoegd met de laatste patch?)
Wel leuk, maar wel weer dezelfde problemen als bij de launch van BFBC2.. lagg, geen connectie kunnen maken, servers met 12/32 mensen die "vol" zitten!
Weer even wachten op de patches denk ik!
Voor de PC is de statsserver aan het bokken sinds vietnam uit is. Heb ook een paar potjes moeten spelen op rank1 en ineens middenin een pot was ik ineens weer 37.totempaal schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 08:11:
Aap!
Hoop niet dat dit op de PC ook gebeurt, wil niet mijn platinum stars kwijt
Verder erg vermakelijk dat Vietnam alleen jammer dat je meteen alle wapens hebt
www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8
Inderdaad, waar is Surfin' Bird?!Sipio schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 07:33:
Na ff spelen vindt ik eigenlijk de muziek wat tegenvallen, heb nog niet alle nummers gehoord maar volgens mij had ik nog liever de playlist van de eerste BFV gehad.
Mis eigenlijk de meer bekende 'vietnam nummers' maar goed dat is ook wel persoonlijk.
wtf, is het eindelijk de 21e kan k hem nog niet spelen. Komt hij pas in de middaguur uit, of moet het in de US ook dag worden voordat hij uitkomt?
Dit vroeg ik mij ook al af om 8 uur in de ochtend. Kan nergens ook een tijd vinden wanneer hij gereleased wordt. Lekker duidelijk weer.The Great HooD schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 10:18:
wtf, is het eindelijk de 21e kan k hem nog niet spelen. Komt hij pas in de middaguur uit, of moet het in de US ook dag worden voordat hij uitkomt?
BFBC2 nu in de aanbieding voor € 13,59. Vietnam op dit moment € 12,99.mrFoce schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 00:08:
op Steam 66% korting nu! (komt neer op 7$ o.i.d. ). Weet niet of het in NL ook geldt
De weapon stats voor Vietnam staan nu ook op http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/ ... de weapons doen flink meer damage dan in bc2! Dat had ik niet echt verwacht eigenlijk
Gamen op een laptop is best ok .... echt
Vooral de voorste gunner van die boten zijn gigantisch goed. Inzoomen en van de zijkant op alles schieten wat los en vast zit! Zeker met die schrale bamboe hutten kan je enorm veel kills halen 
Ik snap al die commotie niet om de stats. Je bent even een paar minuten / uur weer level 1. De punten die je haalt komen gewoon bij de account en je krijgt binnen no-time je normale level weer terug.
Ik snap dat het niet leuk is, maar het kost gewoon even wat tijd en moeite om Vietnam via deze manier de community in te krijgen. Boeiend
Ik snap al die commotie niet om de stats. Je bent even een paar minuten / uur weer level 1. De punten die je haalt komen gewoon bij de account en je krijgt binnen no-time je normale level weer terug.
Ik snap dat het niet leuk is, maar het kost gewoon even wat tijd en moeite om Vietnam via deze manier de community in te krijgen. Boeiend

[ Voor 47% gewijzigd door StealthyPeanut op 21-12-2010 10:48 ]
Verwijderd
waarom zijn er eigenlijk zo weinig wapens voor vietnam? als ik zoek naar welke wapens er zijn gebruikt is dat veel meer..
http://www.173rdairborne.com/weapons.htm
ik zou wel wat meer willen zien, en ook nog een bazooka ofzo.. want die RPG schiet voor geen meter.. echt grappig maar als ik met een tank ver weg sta zie ik allemaal slome RPG's op me afkomen en ze raken geen van allen! ze zijn zo sloom dat ik kan weg rijden en of ze missen compleet..
en wat ik ook merk is dat die PPSH van de engineer echt mega goed schiet.. super accuraat en snel.. en bijna zonder recoil
ik zie iedereen ermee lopen..
en nu omdat die RPG zo slecht is.. zijn tanks echt een stuk lastiger kapot te krijgen..
http://www.173rdairborne.com/weapons.htm
ik zou wel wat meer willen zien, en ook nog een bazooka ofzo.. want die RPG schiet voor geen meter.. echt grappig maar als ik met een tank ver weg sta zie ik allemaal slome RPG's op me afkomen en ze raken geen van allen! ze zijn zo sloom dat ik kan weg rijden en of ze missen compleet..
en wat ik ook merk is dat die PPSH van de engineer echt mega goed schiet.. super accuraat en snel.. en bijna zonder recoil

en nu omdat die RPG zo slecht is.. zijn tanks echt een stuk lastiger kapot te krijgen..
Hij staat op Xbox Live. Gedownload en nu spelen
Ik had dat na één potje ook door ja. Eigenlijk wel terecht en verwacht. Een compensatie voor de afwezigheid van de red dot en 4x scope.Airdack schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 10:37:
De weapon stats voor Vietnam staan nu ook op http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/ ... de weapons doen flink meer damage dan in bc2! Dat had ik niet echt verwacht eigenlijk
(hoewel het eigenlijk andersom is: terecht en verwacht dat de wapens in vanilla minder damage doen door de aanwezigheid van dingen die aimen makkelijker maakt of je verder laat inzoomen
En

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
dat gebeurt vaker, had ik gisteravond ook.totempaal schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 08:11:
Later (was 's nachts) was het weer goed. Als jij nu inlogt heb je je rank weer terug.
Ok, ik zal het vanavond weer proberen! Nu gaat het een beetje lastig... WERK
PSN: Totumpaal
In Phu Bai valley (conquest) daar is zoveel dekking aanwezig dat je gemakkelijk dichtbij tanks kunt komen. Zelfs met "slechte" RPG overleven tanks daar doorgaans echt niet lang... heli's trouwens ook niet (snap nog steeds niet het geklaag daarover).Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:10:
Idd de PPSh is een leuk wapen en ziet er nog mooi verroest uit ook
Gisteren dikke fun gehad met de flame thrower als engineer met light weight en armor spec op die map met dat dorpje op die heuvel temidden de rijstterassen. In 1 ronde brons binnengehaald
[ Voor 22% gewijzigd door ambi op 21-12-2010 12:52 ]
Steam/uPlay: EvulKlowne
Ik heb gister Vietnam ook maar even gekocht voor de koude dagen. Was al een beetje uitgespeeld op BFBC2 maar Vietnam maakt het wel weer een leuk spelletje
Precies de maps die ik een beetje gemist heb ik BFBC2, lekker in de jungle sneaky beetje verstoppen etc, cool!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Vietnam gekocht en gespeeld gister, man man wat een chaos 
Wel relaxte heb nu vakantie en er zijn nu in totaal iets van 10 nieuwe maps
Wel relaxte heb nu vakantie en er zijn nu in totaal iets van 10 nieuwe maps
Verwijderd
het is niet zozeer klagen.. het is meer dat ik het opmerk dat die RPG veel slechter is dan die in bc2 en in uhmm ja ben even kwijt wat de naam is.. maar als ik met mijn tank in een rijst veld ga staan.. dan kan geen ene raket me raken hoor.. en de boordschutter knalt iedereen neer die dichterbij probeert te komen..ambi schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 12:31:
[...]
In Phu Bai valley (conquest) daar is zoveel dekking aanwezig dat je gemakkelijk dichtbij tanks kunt komen. Zelfs met "slechte" RPG overleven tanks daar doorgaans echt niet lang... heli's trouwens ook niet (snap nog steeds niet het geklaag daarover).
Idd de PPSh is een leuk wapen en ziet er nog mooi verroest uit ook
en heli's zijn inderdaad zo neer te knallen.. ook met normale wapens.. maar dat komt de VC vaak geen goede manier van defence hebben.. dus geen AA, geen tanks, geen mg's
Dat vind ik wel érg ver gezocht. De scopes doen namelijk geen extra damage in Vanilla...Gundogan schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:38:
Ik had dat na één potje ook door ja. Eigenlijk wel terecht en verwacht. Een compensatie voor de afwezigheid van de red dot en 4x scope.
Ik heb ook een trailer gezien (weet even niet meer welke) waarbij werd verteld dat doordat je de tracerdarts mist, de wapens meer damage doen tegen bijvoorbeeld de heli, wellicht is het daar om? Lijkt mij een veel logischere beredenering.
IMHO is er inderdaad niks mis met die RPG's ; je moet gewoon niet van 800 meter schieten. Wat je zegt, rondkruipen en die RPG anaal-rectaal in zo'n tank jagenambi schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 12:31:
In Phu Bai valley (conquest) daar is zoveel dekking aanwezig dat je gemakkelijk dichtbij tanks kunt komen. Zelfs met "slechte" RPG overleven tanks daar doorgaans echt niet lang...
Die boten een beetje leaden en dan blaas je ook zo uit het water. Heli's vind ik wel een stuk moeilijker.
Dat is ook waar hij op doelt, hij zegt niet dat je door scopes meer schade doet, dat is uiteraard onzin, maar omdat je minder goed kunt mikken op de langere afstand zijn de wapens wat sterker, ter compensatie van het missen van de scopes.CptChaos schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 13:30:
[...]
Dat vind ik wel érg ver gezocht. De scopes doen namelijk geen extra damage in Vanilla...Alleen zorgen ze er voor dat je beter kan richten, waardoor het effect wel hetzelfde lijkt.
Ik heb ook een trailer gezien (weet even niet meer welke) waarbij werd verteld dat doordat je de tracerdarts mist, de wapens meer damage doen tegen bijvoorbeeld de heli, wellicht is het daar om? Lijkt mij een veel logischere beredenering.
Ik moet vietnam nog kopen (op mijn todo lijst), maar is het nu zo dat je als je een vietnamese map speelt dat je enkel die wapens kan gebruiken en niet de vanilla? En hoe zit het dan bij een oude map?
In mijn Steam toch echt 6.99$ (CA markt misschien). Normaal 19.99$ en nu 66% off.Sharpp schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 10:28:
[...]
BFBC2 nu in de aanbieding voor € 13,59. Vietnam op dit moment € 12,99.
[ Voor 9% gewijzigd door mrFoce op 21-12-2010 15:36 ]
In nederland is die 13 euro..oplichtersmrFoce schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:35:
[...]
In mijn Steam toch echt 6.99$ (CA markt misschien). Normaal 19.99$ en nu 66% off.
Je start normaal BC2 op en kan dan gewoon de vanilla content spelen inclusief alle vanilla wapens.furby-killer schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:29:
Ik moet vietnam nog kopen (op mijn todo lijst), maar is het nu zo dat je als je een vietnamese map speelt dat je enkel die wapens kan gebruiken en niet de vanilla? En hoe zit het dan bij een oude map?
In het main menu kan je (indien aangeschaft) ook kiezen voor Vietnam. Dan heb je alleen Vietnam maps met alle bijbehorende wapens (Vietnam only dus).
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Ok, heb nu een kleine tijd gespeeld en ik moet zeggen, het is wat moeilijker als BC2. Ik had al moeite om in junglelevels in vanilla iemand te zien, hier is het nog wat erger 
Wat vinden jullie leuk level?
Klopt er zijn ook meer hoekjes, kuilen en bergjes zodat je je goed kunt verstoppen.The Great HooD schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:41:
Ok, heb nu een kleine tijd gespeeld en ik moet zeggen, het is wat moeilijker als BC2. Ik had al moeite om in junglelevels in vanilla iemand te zien, hier is het nog wat erger
Cao Son Temple en Hill 137 vind ik erg leuk.
Met dat afgebrande gebied, niet normaal man, je ziet geen fuck.
Hmm, vreemd. Op de site staat ook vandaag:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| PRODUCT SPECIFICATIONS BATTLEFIELD: BAD COMPANY 2 VIETNAM PUBLISHER:ELECTRONIC ARTS DEVELOPER:DICE STREET DATE:DECEMBER 21 (DEC. 18 ON EA STORE) CATEGORY:FIRST PERSON SHOOTER PLATFORMS:PC, XBOX360, PLAYSTATION®3 PRICING:1200 MICROSOFT POINTS, €12.99, $14.99, £9.99 |
Op een eerdere aankondiging stond 22 dec. voor PS3. Is omdat de psn store update altijd op woensdag is. 1 dagje extra wachten dus
[ Voor 32% gewijzigd door KngfCnns op 21-12-2010 17:55 ]
Ik heb mijn geluid nu op War Tapes gezet i.p.v. small speakers, net echt nu!
Compizfox schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:30:
Het klinkt leuk inderdaad, maar het is niet handig. Je hoort namelijk (naar mijn gevoel) geluid van verder weg veel harder. Het is dus lastiger de voetstappen van een enemy achter je te filteren uit al dat achtergrondgeluid.
Of iemand de game laten 'giften'Dacuuu schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:38:
[...]
In nederland is die 13 euro..oplichters.. je steam account veranderen naar een us account misschien een optie?
Ai jammer, wou BC2 met ideal betalen. kieste ik per ongeluk frieslandbank ipv rabobank. Nu moet ik wachten tot dat gereset wordt.... nog 18 minuten voordat ik het aan kan schaffen
Mja, maar de effecten zoals de inslag van een mortarstrike, zijn dan wel érg gaaf! Het oog oor wil ook wat...
Alleen is het inderdaad een verschrikkelijk gemis om niemand achter je te horen... Heeft me een boel knife-kills gekost!
[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 21-12-2010 19:09 ]
Dat is ook een idee!. kan dan iemand anders even zijn taal op usa zetten, en dan mij giften? of werkt dat zo niet. of iemand van hier moet je dan giften. 6 dollar toch in de usa nu ?
Edit: of een 2e steam account aanmaken en via usa proxy inloggen, en dan giften naar je goede account. 2e account aanmaken omdat ik zo'n proxy niet vertrouw.. zal dat ook een optie zijn?
[ Voor 21% gewijzigd door Dacuuu op 21-12-2010 19:51 ]
Wie weet hier meer van? Landelijk uitgesteld?Beste Klant,
Je hebt onlangs bij ons de game Battlefield, Bad Company 2, Vietnam (Add-On) besteld.
Hierbij was aangegeven dat de release datum 22-12-2010 betrof.
De informatie waar wij nu over beschikken is op het laatste moment besloten dat de gehele landelijk release hiervan is uitgesteld.
Een exacte release datum is ons vandaag helaas niet bekend gemaakt, wij hopen hier in de loop van de week duidelijkheid over te kunnen geven.
Mocht je nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groeten,
Jordi Palm
logo
www.all4games.nl
support@all4games.nl
Ik kreeg half uurtje geleden een mailtje van All4Games waar ik BC2:Vietnam besteld heb en hun gaven aan dat het landelijk uitgesteld was ofzo. Zijn er meer winkels die dit aangegeven hebben?
Ik heb geen moeite met wachten en klagen over dit soort zaken doe ik ook nooit.
Maar vond het wel vreemd dat ik dit mailtje gekregen heb. Ze hoeven alleen maar de key te geven, bij wijze van spreken.
Ik heb geen moeite met wachten en klagen over dit soort zaken doe ik ook nooit.
Maar vond het wel vreemd dat ik dit mailtje gekregen heb. Ze hoeven alleen maar de key te geven, bij wijze van spreken.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Als hier nog meer PC players zijn , als jullie me willen toevoegen
ingame naam is : ChrizzleNL
Ik hou ervan om in een goeie squad te zitten en ben ook altijd heel erg teambased bezig
Ik hou ervan om in een goeie squad te zitten en ben ook altijd heel erg teambased bezig
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Sorry, je bent nu te laat. Aanbieding is uurtje geleden verlopen..Dacuuu schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 19:39:
[...]
Dat is ook een idee!. kan dan iemand anders even zijn taal op usa zetten, en dan mij giften? of werkt dat zo niet. of iemand van hier moet je dan giften. 6 dollar toch in de usa nu ?
Edit: of een 2e steam account aanmaken en via usa proxy inloggen, en dan giften naar je goede account. 2e account aanmaken omdat ik zo'n proxy niet vertrouw.. zal dat ook een optie zijn?
Ze geven nu 25% korting (wat neerkomt op 14.99$)
Gebruik btw http://store.steampowered.com/ als je de prijzen wilt zien (al dan niet icm met proxy)
Die URL gebruiken we hier in NL ook. Er is geen steampowered.nl oid.
ik bedoel ipv de Steam client met proxy (is wat meer werk dan de url)Compizfox schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 21:37:
Die URL gebruiken we hier in NL ook. Er is geen steampowered.nl oid.
Ik heb je een friend request gestuurd binnen BFBC2. Graag ook mijn invitation van Steam accepten.ProCeela schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 20:50:
Als hier nog meer PC players zijn , als jullie me willen toevoegen
Is ps3 versie van Vietnam nou uit? Ik zag in de store staan via het spel zelf release:Unknow
Iemand die op 360 nog regelmatig speelt?
Wil wel ff serieus met een squad spelen.
Wil wel ff serieus met een squad spelen.
Ik zit hier ook te wachtenAmdwarrior schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 23:17:
Is ps3 versie van Vietnam nou uit? Ik zag in de store staan via het spel zelf release:Unknow
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Ik vind alle levels tot nu toe wel leuk, alleen is het inderdaad veel moeilijker geworden omdat de levels meer close combat hebben. Voor de rest is het mapdesign echt prachtig naar mijn mening.The Great HooD schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:41:
Via Steam is ook alleen de PC versie te krijgen.Snowwie schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:40:
[...]
Ik heb BC2 zo'n 3 maanden geleden al voor 15 euri's kunnen aanschaffen, pc versie dan wel te verstaan.
Maar * CH4OS kan nog steeds niets worden met de keyboard controls
Maareuh, als ik Donderdag weer thuis ben, knallen jullie op de PC toch wel even een potje mee met Vietnam?
[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 22-12-2010 00:02 ]
Verwijderd
pff nog steeds niets voor op de PS3 ? Release date : December 21
Jajaja doe een keer iets goeds EA
Jajaja doe een keer iets goeds EA
Amdwarrior schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 23:17:
offtopic:
Bij mij staat er "unknown"
Weet iemand hoe je kan betalen voor PSN? Ook Ideal? Creditkaart?
Het zal wel op dezelfde manier gaan als andere via PSN aangeschafte items, of zoals bij de Wii en de X360, met voorafbetaalde punten.apokalypse schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:17:
[...]
offtopic:
of met creditcardCptChaos schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:38:
[...]
Het zal wel op dezelfde manier gaan als andere via PSN aangeschafte items, of zoals bij de Wii en de X360, met voorafbetaalde punten.
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Kom op zeg, waar gaat het nu om? 15 euro betalen ipv 8 of 9 euro?Dacuuu schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 19:39:
[...]
Moet je kijken wat je maandelijks in je benzinetank stopt.
Als je waardering hebt voor de makers van het spel, koop het spel dan gewoon.
Creditcard of je koopt bij Bart Smit, FRS of ander gameshop een tegoed die je kunt besteden in de PSN Store!apokalypse schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:17:
[...]
offtopic:
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik heb donderdagavond wel tijd en ik laat me graag over hoop knallen in de jungleCptChaos schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:00:
[...]
Maareuh, als ik Donderdag weer thuis ben, knallen jullie op de PC toch wel even een potje mee met Vietnam?Ik lees zoveel negatiefs en heb nog niet eens gespeeld!
Onder de grote rots, naast die kleine
Mijn steam via proxy vind ik beetje riskant..je weet tenslotte niet wie er 'toch ffe' mee kijkt achter de proxy.mrFoce schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 21:33:
[...]
Sorry, je bent nu te laat. Aanbieding is uurtje geleden verlopen..
Ze geven nu 25% korting (wat neerkomt op 14.99$)
Gebruik btw http://store.steampowered.com/ als je de prijzen wilt zien (al dan niet icm met proxy)
@Snowwie. iets minder voor een spel betalen is iets meer bezine tanken
Ik voeg altijd via mijn CC credits toe naar mijn PSN account en daar betaal ik dan weer mee.apokalypse schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:17:
[...]
offtopic:
PSN is op dit moment dus zal wel voor de store update zijn. Weet iemand tot hoe laat dat meestal duurt?
Waar zit iedereen ? De [GoT] Back and Badder is elke avond leeg ??CptChaos schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:00:
Maareuh, als ik Donderdag weer thuis ben, knallen jullie op de PC toch wel even een potje mee met Vietnam?
Zijn er nog PS3'ers online vanavond om een potje BC2:Vietnam te knallen?
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.