- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Ik ben idd in anderhalf uur spelen welgeteld 1x gepwnd door een flamethrower... dus dat valt zeer zeker mee. Er komt in ieder geval nog de 5e map (Operation Hastings) binnenkort vrij, maar ik hoop echt dat er nog meer maps hiervoor komen... ik krijg echt weer dat oude BF:V gevoel.BlizzarD schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 21:54:
[...]
Heb m ook net een uurtje ongeveer gespeeld maar vind de sfeer heerlijk. Het ontbreken van alle moderne dingen zoals ACOG/RD draagt hier helemaal aan bij en vraagt erom goed gebruik te maken van de iron sights. Ik was eerst bang dat die vlammenwerper te veel impact op de game zou hebben, maar dit valt echt heel erg mee. Als je word geraakt dan is het wel snel afgelopen, maar een erg groot bereik heeft hij niet waardoor hij alleen maar in kleine ruimtes echt iets kan uithalen.
Voor 13 euro een leuke uitbreiding en afwisseling op de moderne variant van oorlog voeren9/10
Enniewee, ik denk dat ik deze zeker naast de normale BFBC2 veel ga spelen de komende tijd. De hitreg is volgens mij trouwens ook beter als in de vanilla game... dus die mogen ze wel overhevelen...
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

UH-1 Huey is ook echt een prachtding, rockets + 2 m60's aan beide kanten + nog plek voor 2 engineers, dat wordt dikke pret
Dus toch? deze berichten had ik elders ook al gelezen vandaar mijn eerdere vraag.SNDRT schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 22:16:
Ik hoor nog steeds geen muziek als ik in een voertuig zit
Heerlijk om even een game te spelen waar (nog) niet iedereen rond loopt te rennen maar voorzichtig zijn kills maakt.
Eerste indruk een 7+
InSNDRT schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 22:16:
Ik hoor nog steeds geen muziek als ik in een voertuig zit
GameSettings.ini
set
CarRadio=1
=)
http://forums.electronica...1381057-wheres-radio.html
Ook de vlammenwerper van iemand gejat, en o wat is dat ding vet hahaha!
De gameplay is zeker wel beter dan de normale versie, hoop dat ze dit overnemen naar BC2..
9/10
Dank!Jesh schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 22:37:
[...]
In
GameSettings.ini
set
CarRadio=1
=)
http://forums.electronica...1381057-wheres-radio.html
Zelfde probleem hier. Aan de ingame ranks heeft het meerendeel zo te zien hier last van.Kleintje81 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 23:31:
Zijn er meerdere mensen met problemen met inloggen nu?
Bij mij duurt het erg lang voordat ie ingelogd is (zonder error) en m'n rank staat weer op private???
kom niet eens een spel binnen (PC) krijg iedere keer vage fout melding. Zal idd allemaal wel temaken hebben met het uitrollen en activeren van Vietnam.
Helemaal mee eens , er zit toch echt wel genoeg een eigen "feel" aan en oogt ook authentieker op een of andere manier.Macros4 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 22:44:
Ongelooflijk vet, net even gespeeld.. Het loopt erg soepel, en het ziet er fraaier uit dan BC2 vanilla in mijn ervaring.. Ik heb alleen nog met de recon gespeeld, en met die rifles knal je moeiteloos iedereen neer ook van dichtbij lol..
Ook de vlammenwerper van iemand gejat, en o wat is dat ding vet hahaha!
De gameplay is zeker wel beter dan de normale versie, hoop dat ze dit overnemen naar BC2..
9/10
En echt hele vette maps ! veel sfeer !
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Verwijderd
Net met een M60 een helikopter neergeschoten, good times.
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2010 02:32 . Reden: typo ]
Misschien even je zoekopties checken?
BC2 is nog niet overleden imho met de komst van vietnam. (ik begin pas na oud en nieuw, heb er toch bijna geen tijd voor
Maar 20 TV2 servers meer?Verwijderd schreef op zondag 19 december 2010 @ 02:29:
Wel jammer dat er bijna geen server meer zijn voor de gewone BC2. Komt dit door Vietnam, of gaat BC2 nu al dood?
Drive it like you stole it.
Ik hoop dat het snel mogelijk wordt om op servers zowel vanilla als vietnam maps te draaien (daar heb je natuurlijk wel niet veel aan als je slechts 1 van beide hebt).
Steam/uPlay: EvulKlowne
Verwijderd
Ik heb nu nog geen min puntjes kunnen ontdekken, nog wat meer maps erbij en het kan niet meer stuk.
steam-name: Retonator
Hoe kan jij dat nou weten, jij vond Vietnam toch te duur?Compizfox schreef op zondag 19 december 2010 @ 09:20:
Flamethrower is idd een beetje underpowered imho. Ik had eigenlijk juist het tegenovergestelde verwacht

Misschien een keer op de GoT server komen kijken? Die draait nu ook Vietnam. We kunnen eventueel ook een keer iets afspreken? Ik kan dan eventueel een wachtwoord op de server zetten, zodat alleen degenen die het weten kunnen joinen?Retonator schreef op zondag 19 december 2010 @ 11:38:
Gister ook even BF2:V gespeeld en het bevalt me erg goed. Echter van de random servers hoef je niet echt veel te verwachten qua teamplay. Dus ik ben opzoek naar een clan die vooral tactical play en communicatie in het vaandel heeft. Zijn er mensen hier die mij iets kunnen aanbevelen, het liefst een goed NL clan maar EN mag ook gewoon.
steam-name: Retonator
[ Voor 54% gewijzigd door CH4OS op 19-12-2010 12:02 ]
Of hangt dit af van je level in BFBC2?
(Ik koop Vietnam pas begin februari wegens examens...)
En dat geluid van de "Blooper"; Ploink
Als jij dit topic goed zou hebben gevolgd had je geweten dat ik Vietnam uiteindelijk toch van een mede-Tweaker heb gekochtCptChaos schreef op zondag 19 december 2010 @ 12:01:
[...]
Hoe kan jij dat nou weten, jij vond Vietnam toch te duur?![]()
En eh, vanavond op Mumble potje Vietnam doen?
[ Voor 5% gewijzigd door Compizfox op 19-12-2010 12:23 ]
Ok cool ga ik zeker doen. Lijkt me ook leuk om samen te spelen.[b]CptChaos schreef op zondag 19 december 2010 @ 12:01Misschien een keer op de GoT server komen kijken? Die draait nu ook Vietnam. We kunnen eventueel ook een keer iets afspreken? Ik kan dan eventueel een wachtwoord op de server zetten, zodat alleen degenen die het weten kunnen joinen?
En, hoe voelt het happen?Compizfox schreef op zondag 19 december 2010 @ 12:23:
Als jij dit topic goed zou hebben gevolgd had je geweten dat ik Vietnam uiteindelijk toch van een mede-Tweaker heb gekocht
Nou, ik baal als een stekker, ik dacht dat ie 18e uit zo komen - 3 dagen vanwege preorder is 15... Dan had ik dus een avondje kunnen spelen... Maar ja, mocht niet zo zijn... Ben nu aan het logeren en zit hier met een 5 jaar oude laptop...En eh, vanavond op Mumble potje Vietnam doen?
Kan dat ook?ambi schreef op zondag 19 december 2010 @ 12:31:
Gisteren de ganse dag conquest gespeeld, dat was geweldig. Nu ff rush geprobeerd, maar bij de map Vantage Point zit je wel met een enorme choke point aan het begin waar je als NVA uit die rivierbedding moet. Als je dan in een NVA team zit dat niet voldoende rusht, kan je evengoed wat gaan zitten vissen in de rivier.
Edit: Wat ik wel jammer vind aan de BF reeks is dat het aantal maps altijd een beetje karig is. Op zich zouden ze de houdbaarheid van een game kunnen verlengen door een berg goede maps te releasen. Ik denk dat men ook best bereid is voor een aantal goede maps te betalen. Ik iig wel. Tientje voor 4 nieuwe maps ofzo... lijkt me op zich niet te veel... toch?
Het maken van een map kost relatief gezien weinig tijd en het kan door in principe door 1 man gedaan worden.
[ Voor 34% gewijzigd door jagermeister op 19-12-2010 14:44 ]
Je kan toch afwisselen? Als ik elke Vietnam map twee keer speel op een avond, dan heb ik daarna nog tijd over voor elke map pack 7 map in BC2!ambi schreef op zondag 19 december 2010 @ 11:08:
Ik vraag me ook wel af wat er nu met BC2 vanilla gaat gebeuren. Ik heb weliswaar Vietnam en dat ligt me heel erg goed ('k speelde vanilla zowiezo hoofdzakelijk met plain iron sights), maar ze hebben nog maar pas een vette map pack uitgebracht voor vanilla, dus die wil ik toch ook nog graag spelen.
Ik hoop dat het snel mogelijk wordt om op servers zowel vanilla als vietnam maps te draaien (daar heb je natuurlijk wel niet veel aan als je slechts 1 van beide hebt).
Je kan trouwens niet alleen vissen in Vietnam, ik heb gister ook wat geflambeerde Vietnamese loempia's aan mijn mes geprikt!
Nu de resolutie teruggezet naar 1280x800 en dan zie je het beter. Beeldscherm is 21 inch.
In welke resolutie draaien andere tweakers BBC2 (Vietnam)?
FOV lager zetten danTecTo schreef op zondag 19 december 2010 @ 15:13:
Mijn videokaart kan makkelijk 1680x1050 aan en alles draait dan soepel en ziet er gelikt uit. Echter wordt de vijand dan wel erg klein om te aimen.
Gewoon de native resolutie van je scherm natuurlijk, anders ziet het er blurry uit.Nu de resolutie teruggezet naar 1280x800 en dan zie je het beter. Beeldscherm is 21 inch.
In welke resolutie draaien andere tweakers BBC2 (Vietnam)?
BBC2 is een TV-zender
Ik heb trouwens de laatste tijd ook weer erg vaak dat ik een hardfreeze krijg in het menu.
Had dit eerst altijd sinds ik mijn HD4870 heb met DX10. Toen had ik hem op DX9 gezet en toen was het grotendeels weg, maar nu heb ik het weer af en toe...
Maar ik weet dat dit niet in dit topic hoort natuurlijk
[ Voor 86% gewijzigd door Compizfox op 19-12-2010 15:25 ]
Wat is FOV en waar kan ik dat vinden?Compizfox schreef op zondag 19 december 2010 @ 15:16:
[...]
FOV lager zetten dan
offtopic:
BBC2 is een TV-zender
Edit: field of vieuw en inmiddels gevonden en nu aan het experimenteren in de settings.ini file
BBC2

[ Voor 21% gewijzigd door TecTo op 19-12-2010 16:04 ]
Nee hoor, heb er hier ook last van, schijtgame..Spaiker schreef op zondag 19 december 2010 @ 15:19:
Iedereen in Vietnam wet precies mij wel te killen, maar ik hun niet, terwijl ik echt wel op hun mik en naar mijn gevoel 7x doodgeschoten heb met dat geweer. Maarja... zal wel aan mijn humeur liggen vandaag
Wel al gespeeld bij een maat, en moet zeggen dat hij toch wel erg vet is
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Als er genoeg servers vanilla blijven draaien, kan je idd afwisselen, maar een combinatie van beide op dezelfde server zou toch beter zijn, dan moet je ook niet op zoek naar nieuwe favoriete servers omdat je favoriete server van weleer slechts 1 pack kan draaien.Macros4 schreef op zondag 19 december 2010 @ 14:51:
[...]
Je kan toch afwisselen? Als ik elke Vietnam map twee keer speel op een avond, dan heb ik daarna nog tijd over voor elke map pack 7 map in BC2!
@jagermeister, als je het riviervissen beu bent, kan je nog altijd zandkasteeltjes gaan maken, want het NVA loopt rond met een zandschopje op hun rug
@bolus, idd de mannetjes zien er soms grappig uit. Eentje v/d U.S. G.I.'s doet me zelfs steeds denken aan John Wayne
Best op tussen de 65 en 75. Ik speel op dezelfde resolutie
Hitlag kan, maar het lijkt alsof ze me eerder zien, of ze schieten voordat ze me gezien hebben
Speel op mn clanserver in Florida, dus ping is redelijk hoog ja
Waar ik wel van baal is dat ik hem besteld had en 2 dagen later een mail had gehad dat ik niet betaald had, terwijl ik dat wel gewoon had gedaan via PayPal. Ik dacht, het zal wel goed zijn, want er was wel gewoon 12,99 van mijn rekening afgeschreven. Toen keek ik later via internetbankieren, bleek het van WoW te zijn.

Dus ik heb hem toen maar opnieuw besteld. En wat krijg ik gisteren opeens? 2 mailtjes, 2 verschillende bestellingsnummers en 2 keys.

Verwijderd
Well, there's your problem...Spaiker schreef op zondag 19 december 2010 @ 17:45:
[...]
Speel op mn clanserver in Florida, dus ping is redelijk hoog ja
Nee, maar na een tijdje updaten staat mijn rank weer op 1.nuried schreef op zondag 19 december 2010 @ 17:13:
Ben ik dus toch de enige welke inlog problemen heeft naar de servers van EA, tenminste ik ben bij beide BFBC 2: V en BFBC 2 unable to log in. Iemand met gelijkwaardige problemen, en/of een oplossing?
WTF?
Ik zie in andere fora dat het een bekend issue is, maar toch...
Zelfde probleem hier.Jesh schreef op zondag 19 december 2010 @ 18:04:
[...]
Nee, maar na een tijdje updaten staat mijn rank weer op 1.
WTF?
Ik zie in andere fora dat het een bekend issue is, maar toch...
- Het is vaak een groot nade spam en noob tube fest. Vooral in de maps met de smalle doorgangen.
- Heli is echt belachelijk overpowered. Tenminste... engineer kan hem al vliegend fixen en dus kun je hele m60 clips op dat ding legen zonder dat er wat gebeurt. Hij is zwaar wendbaar en met een beetje piloot achter de knuppel is het echt "Death from above" (staat er ook op trouwens
- De wapens zijn op de lange afstand iets te nauwkeurig, vind ik persoonlijk, maar dat was in vanilla eigenlijk ook al zo.
- Er is een map die voor de aanvallende partij bijna niet te doen is....
Maar goed.. al met al vermaak ik me prima!
Was net zo lekker opweg naar een platinum stat op m'n UMP..
Is dit blijvend of tijdelijk of krijg je je oude level weer terug?
[ Voor 18% gewijzigd door TecTo op 19-12-2010 18:24 ]
Jup vooral in Vantage Point aka Nade spam Village.jagermeister schreef op zondag 19 december 2010 @ 18:13:
- Het is vaak een groot nade spam en noob tube fest. Vooral in de maps met de smalle doorgangen.
Eens. Vooral in Phu Bai Valley, erg irritant dat ding. Je kunt er idd op schieten en je doet redelijk wat damage, maar die engineers die erin zitten te repairen...- Heli is echt belachelijk overpowered. Tenminste... engineer kan een al vliegend fixen en dus kun je hele m60 clips op dat ding legen zonder dat er wat gebeurt. Hij is zwaar wendbaar en met een beetje piloot achter de knuppel is het echt "Death from above" (staat er ook op trouwens). Met een RPG is ie nauwelijks te raken als de piloot snel blijft cirkelen.
Ik denk dat je weer Vantage Point bedoeld, eerste set MCOM's.- Er is een map die voor de aanvallende partij bijna niet te doen is....
Klopt, die bedoel ik. Die eerste set MCOM's is echt lastig. A is simpel, maar om vervolgens bij B te komen...Compizfox schreef op zondag 19 december 2010 @ 18:24:
Nogmaals geweldige game. Heb de PPSh (geweldig wapen) al op gold.
[...]
Jup vooral in Vantage Point aka Nade spam Village.
[...]
Eens. Vooral in Phu Bai Valley, erg irritant dat ding. Je kunt er idd op schieten en je doet redelijk wat damage, maar die engineers die erin zitten te repairen...
[...]
Ik denk dat je weer Vantage Point bedoeld, eerste set MCOM's.

Misschien is het handig om een apart topic voor Vietnam aan te maken? Want van sommige posts is het nu niet meer duidelijk of het over Vietnam of vanilla gaat.
[ Voor 40% gewijzigd door Compizfox op 19-12-2010 18:59 ]
Verwijderd
Had ik ook, toen bedacht ik me dat ik mijn wachtwoord gereset had omdat ik het niet meer wist toen ik vietnam ging bestellen... Nieuw wachtwoord invullen en ik kon weer inloggen.nuried schreef op zondag 19 december 2010 @ 17:13:
Ben ik dus toch de enige welke inlog problemen heeft naar de servers van EA, tenminste ik ben bij beide BFBC 2: V en BFBC 2 unable to log in. Iemand met gelijkwaardige problemen, en/of een oplossing?
Niet lachen
Key niet op tijd. Nu weer level 1 en zie het niet meer zitten om de zooi opnieuw te unlocken.
E.A game's. Ben er helemaal klaar mee! Ga maar weer terug naar BO.
Verwijderd
Dat je soms weer level 1 bent is een bug, paar minuutjes spelen en je hebt je level weer terug.
(zullen ze ook vast wel weer verhelpen in de volgende patch)
Veel plezier met BO
Oh en helemaal ontoppic, ik vind het een leuke toevoeging voor die 13 euro.
Het loopt lekker soepel en ziet er weer erg mooi uit.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2010 20:34 ]
TOTAAL geen teleurstelling hier, en je hoeft echt niet overnieuw te beginnen, bug zoals al gezegd is.TecTo schreef op zondag 19 december 2010 @ 20:18:
Het gaat hier over ervaringen nou die zijn tot nu toe zeer teleurstellend.
Key niet op tijd. Nu weer level 1 en zie het niet meer zitten om de zooi opnieuw te unlocken.
E.A game's. Ben er helemaal klaar mee! Ga maar weer terug naar BO.
BO, daar ga ik niet eens over beginnen omg
Mij lijkt dit ook fantastisch, maar ik heb de amerikaanse versie van BC2, dus moet ff wat tegoed plempen op de usa account..
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Het zelfde hier ! , alleen zelfs dat ik niet kan spelen , "check your network conection and try again" .kkooeenn1 schreef op zondag 19 december 2010 @ 21:09:
Wat is er mis met die servers?? 'updating your stats' duurt eindeloos, en mijn rang is ook compleet weg ingame... Dat ze er eens een paar extra servers neerzetten.
Ik denk dat de servers een beetje last hebben van de kou en de sneeuw.
Ingame gewoon tegen mensen aan het spelen die wel alles wapens etc hebben
yup heb hetzelfde probleemKleintje81 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 23:31:
Zijn er meerdere mensen met problemen met inloggen nu?
Bij mij duurt het erg lang voordat ie ingelogd is (zonder error) en m'n rank staat weer op private???
als ik een server join krijg ik een foutmelding vervolgens kan ik erna wel inloggen op een server maar dan zijn alle dingen gerest.....
Iseci
Verwijderd
Is heel simpel omheen te werken. Kill zo'n gastje en pak z'n kit.ApOE schreef op zondag 19 december 2010 @ 21:19:
Ik ben ook rank 1 en d8 ach dat is wel ff leuk.
Ingame gewoon tegen mensen aan het spelen die wel alles wapens etc hebben
Heb je daar geen zin in? Start te game opnieuw, of misschien twee keer, grote kans dat je je spul weer terug hebt.
Krijg je Connection Issues, update Punkbuster dan handmatig
Kun je de chopper niet kapot krijgen met je M60 omdat er engineers in zitten?
Het sleutelwoord is teamwork. Zij werken samen, en jij niet. 3 x M60 > 2 engineers.
Oftewel, met meer mensen op de chopper schieten. Ik heb vandaag gespeeld met een redelijk team (en dan bedoel ik ook niet meer dan redelijk), en die choppers hadden gewoon geen schijn van kans.
Na 1 minuut waren ze toch echt neer.
nm
[ Voor 3% gewijzigd door pingkiller op 19-12-2010 21:46 ]
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Veel te kort door de bocht; er zijn wel degelijk problemen met de server browser, ook als je PB up-to-date is.Verwijderd schreef op zondag 19 december 2010 @ 21:28:
[...]
Is heel simpel omheen te werken. Kill zo'n gastje en pak z'n kit.
Heb je daar geen zin in? Start te game opnieuw, of misschien twee keer, grote kans dat je je spul weer terug hebt.
Krijg je Connection Issues, update Punkbuster dan handmatig
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Hij zegt trouwens in datzelfde scherm ook dat mijn beste Vietnam wapen de M79 (die nadelauncher) is, en dat ik die 5 uur gedragen heb, en er 299 kills mee heb gemaakt
Nee, dat klopt dus ook niet, zo'n noobtuber ben ik niet
[ Voor 67% gewijzigd door Compizfox op 19-12-2010 22:47 ]
Hoe moet je trouwens die heli in-air repareren? Ik heb dat geprobeerd en dat lukte niet als engineer mede-passagier. Ik heb eigenlijk nog niet zo heel veel last gehad van die heli's. Meestal liggen ze vrij snel beneden.
[ Voor 4% gewijzigd door ambi op 20-12-2010 09:41 ]
Voer 'm in en krijg "we could not verify your code. it was mistyped or has been used" .. ?!?? dat is toch wel een ontzettende slechte grap !! wat een klojo's !
Na zes keer precies dezelfde code intikken (je blijft hopen) werd ik toch binnengelaten.
M'n avond toch nog goed ...
[ Voor 19% gewijzigd door Goner op 20-12-2010 01:58 ]
Verwijderd
Nou.........Compizfox schreef op zondag 19 december 2010 @ 22:45:
.................................. noobtuber...............................

Maar ik lees wel vaker 'no tubes' of zoiets.
Maar wat wordt daar mee bedoeld, ikke niet is snap

De kreet noobtube (of n00btube) dook voor het eerst op in CoD4 (MW) voor de de 'grenade launcher' waarmee het zo makkelijk was om kills te maken dat iedereen die niet kon mikken dat ding pakte en om zich heen begon te knallen ... liefst al in het begin van een rondje richting enemy spawn.Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:39:
Maar ik lees wel vaker 'no tubes' of zoiets.
Maar wat wordt daar mee bedoeld, ikke niet is snap
Het is sindsdien alleen maar erger geworden met 40mm grenades en CG's, dus er zijn een aantal servers/admins die het leuk willen houden en verbieden om die wapens als primary te gebruiken ...
[ Voor 16% gewijzigd door Goner op 20-12-2010 09:53 ]
Ik ging gisteravond in een paar servers maar in geen enkelen servers kreeg ik mijn geünlockte wapens.
Ook is er sinds gisteravond met de site BFBC2 stats iets mis. Ik kan mijn stats niet meer updaten.
"Updates are currently paused due to high load on the stats database"
Fijne benden weer, ik neem aan dat de site onder beheer staat van EA/Dice.
Hebben de jongens zich weer eens niet goed voorbereid op een game launch ? In dit geval Vietnam ?
Fijn dat Vietnam lekker goedkoop is maar waarom moeten we daar nu weer onder lijden, zucht.
Die datum stond er bij mij altijd al bij zelfs bij recent verkregen awards e.d.Compizfox schreef op zondag 19 december 2010 @ 22:28:
Lol de statservers zijn echt bugged/down nu hè?
[afbeelding]
Award collected 2008/01/01
[ Voor 21% gewijzigd door madmaxnl op 20-12-2010 10:03 ]
Verwijderd
Ja, maar niet per se sinds gisteravond. Sinds Vietnam speelbaar is, dit zal waarschijnlijk afnemen als de eerste drukte wat afneemt.madmaxnl schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:53:
Hebben meer mensen last van lag en dergelijken sinds gisteravond ?
Ik heb horen zeggen dat de statservers op dezelfde systemen draaien als de update servers, en door de massale terugkeer van spelers die speciaal voor Vietnam komen loopt de boel momenteel wat stroefIk ging gisteravond in een paar servers maar in geen enkelen servers kreeg ik mijn geünlockte wapens.
Ook is er sinds gisteravond met de site BFBC2 stats iets mis. Ik kan mijn stats niet meer updaten.
Nee is 3rd party, en kijk bijvoorbeeld op http://www.bfbc2.eu/, daar kun je nog gewoon updaten."Updates are currently paused due to high load on the stats database"
Fijne benden weer, ik neem aan dat de site onder beheer staat van EA/Dice.
BFBCS heeft al eerder problemen ondervonden (of veroorzaakt, vandaar de queue van 500, die was er eerst nog niet en toen hadden we de zondagmiddag-reset)
Daar ben ik het mee eens, Het is blijkbaar moeilijk om bij een launch even wat extra capaciteit in te zetten.Hebben de jongens zich weer eens niet goed voorbereid op een game launch ? In dit geval Vietnam ?
Fijn dat Vietnam lekker goedkoop is maar waarom moeten we daar nu weer onder lijden, zucht.
Zal wel geld kosten.

Verwijderd
Ook geen bevestiging van de aankoop gehad?
Verwijderd
Ik heb zo'n ding niet?
Hoe kan dat, ik heb alles unlockt en rang 27.
Wie weet daar antwoord op?
Ik wil met 3 vrienden ook een server gaan huren, rond de 20 slots.
Heb jij zelf een server gemaakt of ook ergens gehuurd? Zou ik je wat vragen mogen stellen via de mail of PM over de server/plugins etc.? Anders bevuil ik dit topic nogal denk en daar zitten we ook niet echt op te wachten
Verwijderd
Kan dus echt als een soort uitbreiding gezien worden en dus niet als DLC want ik verwacht namelijk een uitbreiding.Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:29:
Vietnam is wel lekker qua aandacht voor detail , die choppers , de muziek , de algemene sfeer en het ontbreken van alle technologische hulpmiddelen zijn echt wat ik zocht , voorlopig een voltreffer !
Verwijderd
Helemaal mee eensVerwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:29:
Vietnam is wel lekker qua aandacht voor detail , die choppers , de muziek , de algemene sfeer en het ontbreken van alle technologische hulpmiddelen zijn echt wat ik zocht , voorlopig een voltreffer !
Het heeft misschien net te weinig nieuws om het een uitbreiding te noemen, maar ook weer te veel om er het bordje DLC aan te hangenmadmaxnl schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:34:
[...]
Kan dus echt als een soort uitbreiding gezien worden en dus niet als DLC want ik verwacht namelijk een uitbreiding.
of het heeft enkele chokepoints die je met een klein groepje defenders dicht kan houden of de map heeft helemaal geen chokepoints zodat je echt van alle kanten gepakt kan worden.
Ook het gebrek aan dekking in de map is frustrerend sommige maps zijn sniper heaven.
hopelijk gaan ze nog het een en ander aanpassen want het zijn vrij trieste potjes tot nu toe
Flammewerper is wel geinig al had ik verwacht dat hij iets sterker zou zijn.
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
haha voor het eerst in CoD ... dacht het dus nietGoner schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:51:
[...]
De kreet noobtube (of n00btube) dook voor het eerst op in CoD4 (MW) voor de de 'grenade launcher' waarmee het zo makkelijk was om kills te maken dat iedereen die niet kon mikken dat ding pakte en om zich heen begon te knallen ... liefst al in het begin van een rondje richting enemy spawn.
Het is sindsdien alleen maar erger geworden met 40mm grenades en CG's, dus er zijn een aantal servers/admins die het leuk willen houden en verbieden om die wapens als primary te gebruiken ...
Ik moet trouwens nog tot de kerst wachten tot ik Vietnam kan spelen maar ik krijg er na het lezen van de positieve berichten wel zin in hoor
[ Voor 7% gewijzigd door Airdack op 20-12-2010 14:54 ]
Gamen op een laptop is best ok .... echt
Verwijderd
Lekker verhaal, 3 days headstart bij een preorder. Een vriend van mij bestelde hem gisteravond, 2 minuten later zat hij het te spelen. Uiteindelijk is dit misleiding van consumenten en dat is strafbaar hier in Nederland.Ruffzz schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:35:
Duurde even maar ik heb hem nu toch binnen. Geduld is een schone zaak
Preorder, 'my beloved bottom!'

Maar goed het zal me verder mijn 'bottom' roesten het is tenminste lekker druk op de servers van Vietnam.
Verder......
Ken iemand enig zaklamp aanzetten op deze vraag?Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:59:
Moehaaaa, ik zie in Vietnam soldaten met zo'n verrekijker om mortier aanvallen te bewerkstelligen.
Ik heb zo'n ding niet?
Hoe kan dat, ik heb alles unlockt en rang 27.
Wie weet daar antwoord op?
Trouwens, die mortar wordt gewoon meegeteld bij die van vanilla(?), net zoals je RGP-7 en je 'noobtube'.
Verwijderd
Ja, da's waar. Na een tijdje kon werd je echt goed met dat ding en kwam diegene die als eerste de trekker overhaalde als winnaar uit de strijd. Ik vind de noobtube in Vietnam trouwens hetzelfde aanvoelen als in SoF2.Airdack schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:26:
[...]
haha voor het eerst in CoD ... dacht het dus nietDe term gebruikten we sowieso al in Soldier of Fortune 2 (noobnader of noobtuber) voor mensen die inderdaad met de grenade launcher makkelijk kills wilden scoren, deze werd zelfs vaak verboden in clanwars omdat het zo irritant was. En dan heb ik het over 2001 ofzo
Over het geklaag van de maps, het is ook nooit goed he.. Misschien wat creatiever zijn met chokepoints?
Serieus, ik las het op het BC2 forum ook al, het is gewoon nooit goed. Veel gastjes hebben geen leven en sporen gewoon echt niet.. Get a life..
Bij 4e wapen in je lijst? Bedoel je dan van primary weapons? Dat lijkt me niet echt logisch toch? Bij gadgets staat alleen TNT.Spaiker schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:03:
Dat is toch gewoon je mortar? Pak recon kit en dan het 4e wapen in je lijst...
Trouwens, die mortar wordt gewoon meegeteld bij die van vanilla(?), net zoals je RGP-7 en je 'noobtube'.
Dit topic is gesloten.
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.