Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• jagermeister
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 18-10 16:20
Ik heb die muziek meteen gedisabled. Lekkere muziek hoor, maar niet tijdens gamen :P

Verder erg mooie maps! Prima sfeertje.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Jesh
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 18-11-2015

Jesh

Sweep the leg !!!

quote:
BlizzarD schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 21:54:
[...]

Heb m ook net een uurtje ongeveer gespeeld maar vind de sfeer heerlijk. Het ontbreken van alle moderne dingen zoals ACOG/RD draagt hier helemaal aan bij en vraagt erom goed gebruik te maken van de iron sights. Ik was eerst bang dat die vlammenwerper te veel impact op de game zou hebben, maar dit valt echt heel erg mee. Als je word geraakt dan is het wel snel afgelopen, maar een erg groot bereik heeft hij niet waardoor hij alleen maar in kleine ruimtes echt iets kan uithalen.

Voor 13 euro een leuke uitbreiding en afwisseling op de moderne variant van oorlog voeren :P 9/10
Ik ben idd in anderhalf uur spelen welgeteld 1x gepwnd door een flamethrower... dus dat valt zeer zeker mee. Er komt in ieder geval nog de 5e map (Operation Hastings) binnenkort vrij, maar ik hoop echt dat er nog meer maps hiervoor komen... ik krijg echt weer dat oude BF:V gevoel. _/-\o_

Enniewee, ik denk dat ik deze zeker naast de normale BFBC2 veel ga spelen de komende tijd. De hitreg is volgens mij trouwens ook beter als in de vanilla game... dus die mogen ze wel overhevelen...

:P

Specs - Steam - TF2 Backpack - BF3 Stats

• Compizfox
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 17:10

Compizfox

I use Arch, btw

Dus niet iedereen loopt er mee rond in Vietnam? Dat had ik eigenlijk wel verwacht :P

There is no system but GNU and Linux is one of its kernels

• Jesh

Jesh

Sweep the leg !!!

Nee, tot nu toe in ieder geval niet in mijn ervaring. Het is natuurlijk ook niet echt een praktisch ding, op korte afstand misschien wel ja... maar op midden en lange afstand wordt je echt wel gepwnd door elk ander wapen.

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Wat een heerlijke reacties vergeleken bij vanmiddag, keep them comming :P

• Statiegeld
  • Registratie: januari 2010
  • Niet online
Ik hoor nog steeds geen muziek als ik in een voertuig zit :(

• chiIIed
  • Laatst online: 14:59
Tank met flammenwerper is toch echt wel een beest *O*

UH-1 Huey is ook echt een prachtding, rockets + 2 m60's aan beide kanten + nog plek voor 2 engineers, dat wordt dikke pret >:)

• Sipio
  • Niet online
quote:
SNDRT schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 22:16:
Dus toch? deze berichten had ik elders ook al gelezen vandaar mijn eerdere vraag.

• TecTo
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 19:49
Key een uur terug binnen en unlock ging zonder problemen. Daarna direct even een HC squad DM gejoind en het ziet er erg fraai uit. Lekker met de M14 (heel authentiek) aan de slag. De meest grijpen de M16 maar voor mij is de M14 voorlopig favoriet.

Heerlijk om even een game te spelen waar (nog) niet iedereen rond loopt te rennen maar voorzichtig zijn kills maakt.

Eerste indruk een 7+

Hifi HT | Fotografie | Koffie

• Jesh

Jesh

Sweep the leg !!!

quote:
SNDRT schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 22:16:
In

GameSettings.ini

set

CarRadio=1

=)

http://forums.electronica...1381057-wheres-radio.html

;)

• Jovas
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 22-09 18:43
Ongelooflijk vet, net even gespeeld.. Het loopt erg soepel, en het ziet er fraaier uit dan BC2 vanilla in mijn ervaring.. Ik heb alleen nog met de recon gespeeld, en met die rifles knal je moeiteloos iedereen neer ook van dichtbij lol..

Ook de vlammenwerper van iemand gejat, en o wat is dat ding vet hahaha! :)

De gameplay is zeker wel beter dan de normale versie, hoop dat ze dit overnemen naar BC2..

9/10

• Statiegeld
  • Niet online

• Jesh

Jesh

Sweep the leg !!!

No problem, we moeten er samen van genieten... of niet?

;)

• Kleintje81
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 00:16
Zijn er meerdere mensen met problemen met inloggen nu?
Bij mij duurt het erg lang voordat ie ingelogd is (zonder error) en m'n rank staat weer op private??? :'(

BF2 stats Systemen

• Sharpp
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 26-08 10:01
quote:
Kleintje81 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 23:31:
Bij mij duurt het erg lang voordat ie ingelogd is (zonder error) en m'n rank staat weer op private??? :'(
Zelfde probleem hier. Aan de ingame ranks heeft het meerendeel zo te zien hier last van.

Steam

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

Ik heb hem ook nu, inderdaad leuke addon! Het lijkt vooral sneller te zijn geworden, naar mijn gevoel. Je killt iig wel makkelijker.

• laurensxeon
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 24-09 22:58
Jup also private rank 1 again.

kom niet eens een spel binnen (PC) krijg iedere keer vage fout melding. Zal idd allemaal wel temaken hebben met het uitrollen en activeren van Vietnam.

• Rebel8319
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 18:53
quote:
Macros4 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 22:44:
Ongelooflijk vet, net even gespeeld.. Het loopt erg soepel, en het ziet er fraaier uit dan BC2 vanilla in mijn ervaring.. Ik heb alleen nog met de recon gespeeld, en met die rifles knal je moeiteloos iedereen neer ook van dichtbij lol..

Ook de vlammenwerper van iemand gejat, en o wat is dat ding vet hahaha! :)

De gameplay is zeker wel beter dan de normale versie, hoop dat ze dit overnemen naar BC2..

9/10
Helemaal mee eens , er zit toch echt wel genoeg een eigen "feel" aan en oogt ook authentieker op een of andere manier.

En echt hele vette maps ! veel sfeer !

https://www.indigobeatzstore.com/

• pinobot
  • Laatst online: 11:30
Leuk spel, zeker de prijs wel waard. De vlammenwerper had van mij wel wat meer bereik mogen hebben, al een paar keer had iemand me geprobeert te roosteren maar hij verliest 't van ieder ander wapen, het duurt gewoon te lang.
Net met een M60 een helikopter neergeschoten, good times. :)

• StrikeEagle
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 17-11-2011
Wel jammer dat er bijna geen server meer zijn voor de gewone BC2. Komt dit door Vietnam, of gaat BC2 nu al dood?

StrikeEagle wijzigde deze reactie 19-12-2010 02:32 (0%)
Reden: typo

• Stylisimo
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 19-10 19:34
Ik zie in mijn server browser nog 2276 ranked servers zonder password (incl. lege en volle servers). Zowel hardcore als normaal.

Misschien even je zoekopties checken?

BC2 is nog niet overleden imho met de komst van vietnam. (ik begin pas na oud en nieuw, heb er toch bijna geen tijd voor :))

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

Flamethrower is idd een beetje underpowered imho. Ik had eigenlijk juist het tegenovergestelde verwacht :P

• 10K
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 22-12-2016

10K

10.000

"Above And Beyond The Call"

• Spaiker
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 17:13
quote:
StrikeEagle schreef op zondag 19 december 2010 @ 02:29:
Wel jammer dat er bijna geen server meer zijn voor de gewone BC2. Komt dit door Vietnam, of gaat BC2 nu al dood?
Maar 20 TV2 servers meer? :')

Drive it like you stole it.

• ambi
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 12:37

ambi

IGN: EvulKlowne

Ik vraag me ook wel af wat er nu met BC2 vanilla gaat gebeuren. Ik heb weliswaar Vietnam en dat ligt me heel erg goed ('k speelde vanilla zowiezo hoofdzakelijk met plain iron sights), maar ze hebben nog maar pas een vette map pack uitgebracht voor vanilla, dus die wil ik toch ook nog graag spelen.
Ik hoop dat het snel mogelijk wordt om op servers zowel vanilla als vietnam maps te draaien (daar heb je natuurlijk wel niet veel aan als je slechts 1 van beide hebt).

Steam/uPlay: EvulKlowne

• Bolus
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 19-10-2014
Prachtige maps en voortreffelijke gameplay Vietnam. Ook de mannetjes zien er hilarisch uit.
Ik heb nu nog geen min puntjes kunnen ontdekken, nog wat meer maps erbij en het kan niet meer stuk.

• Retonator
  • Laatst online: 15-10 21:52
Gister ook even BF2:V gespeeld en het bevalt me erg goed. Echter van de random servers hoef je niet echt veel te verwachten qua teamplay. Dus ik ben opzoek naar een clan die vooral tactical play en communicatie in het vaandel heeft. Zijn er mensen hier die mij iets kunnen aanbevelen, het liefst een goed NL clan maar EN mag ook gewoon.

steam-name: Retonator
quote:
Compizfox schreef op zondag 19 december 2010 @ 09:20:
Flamethrower is idd een beetje underpowered imho. Ik had eigenlijk juist het tegenovergestelde verwacht :P
Hoe kan jij dat nou weten, jij vond Vietnam toch te duur? O-) :+
quote:
Retonator schreef op zondag 19 december 2010 @ 11:38:
Gister ook even BF2:V gespeeld en het bevalt me erg goed. Echter van de random servers hoef je niet echt veel te verwachten qua teamplay. Dus ik ben opzoek naar een clan die vooral tactical play en communicatie in het vaandel heeft. Zijn er mensen hier die mij iets kunnen aanbevelen, het liefst een goed NL clan maar EN mag ook gewoon.

steam-name: Retonator
Misschien een keer op de GoT server komen kijken? Die draait nu ook Vietnam. We kunnen eventueel ook een keer iets afspreken? Ik kan dan eventueel een wachtwoord op de server zetten, zodat alleen degenen die het weten kunnen joinen? :)

CH4OS wijzigde deze reactie 19-12-2010 12:02 (54%)

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• Asgaro
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 18-10 12:18
Zijn alle wapens nu standaard geunlocked of niet?
Of hangt dit af van je level in BFBC2?

(Ik koop Vietnam pas begin februari wegens examens...)

Strava profile - Steam profile

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

Dat hoedje van de Vietcong-medic ook hè, lol :P
En dat geluid van de "Blooper"; Ploink
quote:
CptChaos schreef op zondag 19 december 2010 @ 12:01:
[...]
Hoe kan jij dat nou weten, jij vond Vietnam toch te duur? O-) :+
Als jij dit topic goed zou hebben gevolgd had je geweten dat ik Vietnam uiteindelijk toch van een mede-Tweaker heb gekocht ;)
En eh, vanavond op Mumble potje Vietnam doen?

Compizfox wijzigde deze reactie 19-12-2010 12:23 (5%)

• ambi

ambi

Gisteren de ganse dag conquest gespeeld, dat was geweldig. Nu ff rush geprobeerd, maar bij de map Vantage Point zit je wel met een enorme choke point aan het begin waar je als NVA uit die rivierbedding moet. Als je dan in een NVA team zit dat niet voldoende rusht, kan je evengoed wat gaan zitten vissen in de rivier.

• Retonator
  • Laatst online: 15-10 21:52
quote:
[b]CptChaos schreef op zondag 19 december 2010 @ 12:01Misschien een keer op de GoT server komen kijken? Die draait nu ook Vietnam. We kunnen eventueel ook een keer iets afspreken? Ik kan dan eventueel een wachtwoord op de server zetten, zodat alleen degenen die het weten kunnen joinen? :)
Ok cool ga ik zeker doen. Lijkt me ook leuk om samen te spelen.
quote:
Compizfox schreef op zondag 19 december 2010 @ 12:23:
Als jij dit topic goed zou hebben gevolgd had je geweten dat ik Vietnam uiteindelijk toch van een mede-Tweaker heb gekocht ;)
En, hoe voelt het happen? :+ ;) Had ik al wel gezien hoor... ;)
quote:
En eh, vanavond op Mumble potje Vietnam doen?
Nou, ik baal als een stekker, ik dacht dat ie 18e uit zo komen - 3 dagen vanwege preorder is 15... Dan had ik dus een avondje kunnen spelen... Maar ja, mocht niet zo zijn... Ben nu aan het logeren en zit hier met een 5 jaar oude laptop... :(

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• Propane
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
Zo straks ook even gaan spelen, ik was alweer bijna vergeten dat hij gisteren uitkwam na m'n pre-order een paar weken terug :P. Erg coole sfeer, de maps zijn ook beter opgezet naar mijn idee en de hele sfeer is gewoon erg vet. Schot in de roos wat mij betreft, echt wel de prijs waard ook.

• jagermeister
quote:
ambi schreef op zondag 19 december 2010 @ 12:31:
Gisteren de ganse dag conquest gespeeld, dat was geweldig. Nu ff rush geprobeerd, maar bij de map Vantage Point zit je wel met een enorme choke point aan het begin waar je als NVA uit die rivierbedding moet. Als je dan in een NVA team zit dat niet voldoende rusht, kan je evengoed wat gaan zitten vissen in de rivier.
Kan dat ook? :D

:+

Edit: Wat ik wel jammer vind aan de BF reeks is dat het aantal maps altijd een beetje karig is. Op zich zouden ze de houdbaarheid van een game kunnen verlengen door een berg goede maps te releasen. Ik denk dat men ook best bereid is voor een aantal goede maps te betalen. Ik iig wel. Tientje voor 4 nieuwe maps ofzo... lijkt me op zich niet te veel... toch?

Het maken van een map kost relatief gezien weinig tijd en het kan door in principe door 1 man gedaan worden.

jagermeister wijzigde deze reactie 19-12-2010 14:44 (34%)

• Jovas
quote:
ambi schreef op zondag 19 december 2010 @ 11:08:
Ik vraag me ook wel af wat er nu met BC2 vanilla gaat gebeuren. Ik heb weliswaar Vietnam en dat ligt me heel erg goed ('k speelde vanilla zowiezo hoofdzakelijk met plain iron sights), maar ze hebben nog maar pas een vette map pack uitgebracht voor vanilla, dus die wil ik toch ook nog graag spelen.
Ik hoop dat het snel mogelijk wordt om op servers zowel vanilla als vietnam maps te draaien (daar heb je natuurlijk wel niet veel aan als je slechts 1 van beide hebt).
Je kan toch afwisselen? Als ik elke Vietnam map twee keer speel op een avond, dan heb ik daarna nog tijd over voor elke map pack 7 map in BC2!

:)

Je kan trouwens niet alleen vissen in Vietnam, ik heb gister ook wat geflambeerde Vietnamese loempia's aan mijn mes geprikt! ;) Ik verkoop ze tegenwoordig vanuit m'n tuk-tuk karretje..

• TecTo
Mijn videokaart kan makkelijk 1680x1050 aan en alles draait dan soepel en ziet er gelikt uit. Echter wordt de vijand dan wel erg klein om te aimen.

Nu de resolutie teruggezet naar 1280x800 en dan zie je het beter. Beeldscherm is 21 inch.

In welke resolutie draaien andere tweakers BBC2 (Vietnam)?

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

quote:
TecTo schreef op zondag 19 december 2010 @ 15:13:
Mijn videokaart kan makkelijk 1680x1050 aan en alles draait dan soepel en ziet er gelikt uit. Echter wordt de vijand dan wel erg klein om te aimen.
FOV lager zetten dan ;)
quote:
Nu de resolutie teruggezet naar 1280x800 en dan zie je het beter. Beeldscherm is 21 inch.

In welke resolutie draaien andere tweakers BBC2 (Vietnam)?
Gewoon de native resolutie van je scherm natuurlijk, anders ziet het er blurry uit.
offtopic:
BBC2 is een TV-zender :>

• Spaiker
Iedereen in Vietnam wet precies mij wel te killen, maar ik hun niet, terwijl ik echt wel op hun mik en naar mijn gevoel 7x doodgeschoten heb met dat geweer. Maarja... zal wel aan mijn humeur liggen vandaag :-(

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

Wat is je ping? Kan hitlag zijn natuurlijk.

Ik heb trouwens de laatste tijd ook weer erg vaak dat ik een hardfreeze krijg in het menu. :(
Had dit eerst altijd sinds ik mijn HD4870 heb met DX10. Toen had ik hem op DX9 gezet en toen was het grotendeels weg, maar nu heb ik het weer af en toe...
Maar ik weet dat dit niet in dit topic hoort natuurlijk

Compizfox wijzigde deze reactie 19-12-2010 15:25 (86%)

• TecTo
quote:
Compizfox schreef op zondag 19 december 2010 @ 15:16:
[...]

FOV lager zetten dan ;)

offtopic:
BBC2 is een TV-zender :>
Wat is FOV en waar kan ik dat vinden?

Edit: field of vieuw en inmiddels gevonden en nu aan het experimenteren in de settings.ini file

BBC2 8)7 :X :(

TecTo wijzigde deze reactie 19-12-2010 16:04 (21%)

• Statiegeld
  • Niet online
quote:
Spaiker schreef op zondag 19 december 2010 @ 15:19:
Iedereen in Vietnam wet precies mij wel te killen, maar ik hun niet, terwijl ik echt wel op hun mik en naar mijn gevoel 7x doodgeschoten heb met dat geweer. Maarja... zal wel aan mijn humeur liggen vandaag :-(
Nee hoor, heb er hier ook last van, schijtgame.. :(

• Eduardboon
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
Leuke game, alleen weinig spelers op vanilla. Ook apart dat de ene dag 1920x1080 prima werkte op mijn oude 8800gt'tje, en sinds vandaag er merkbaar veel lag te vinden, dus ik zal vietnam niet aanschaffen wegens falende pc :(

Wel al gespeeld bij een maat, en moet zeggen dat hij toch wel erg vet is :)

• Rynji
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 09:23
Vietnam loopt bij mij duidelijk beter dan vanilla BFBC2.

i7 8700k @ 5GHz - GTX1080Ti - 1440p@144Hz Inventaris

• nuried
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 04-09 14:18
Ben ik dus toch de enige welke inlog problemen heeft naar de servers van EA, tenminste ik ben bij beide BFBC 2: V en BFBC 2 unable to log in. Iemand met gelijkwaardige problemen, en/of een oplossing?

• ambi

ambi

quote:
Macros4 schreef op zondag 19 december 2010 @ 14:51:
[...]
Je kan toch afwisselen? Als ik elke Vietnam map twee keer speel op een avond, dan heb ik daarna nog tijd over voor elke map pack 7 map in BC2!
Als er genoeg servers vanilla blijven draaien, kan je idd afwisselen, maar een combinatie van beide op dezelfde server zou toch beter zijn, dan moet je ook niet op zoek naar nieuwe favoriete servers omdat je favoriete server van weleer slechts 1 pack kan draaien.

@jagermeister, als je het riviervissen beu bent, kan je nog altijd zandkasteeltjes gaan maken, want het NVA loopt rond met een zandschopje op hun rug :)

@bolus, idd de mannetjes zien er soms grappig uit. Eentje v/d U.S. G.I.'s doet me zelfs steeds denken aan John Wayne :+

• Spaiker
quote:
Best op tussen de 65 en 75. Ik speel op dezelfde resolutie ;)

Hitlag kan, maar het lijkt alsof ze me eerder zien, of ze schieten voordat ze me gezien hebben :)
Speel op mn clanserver in Florida, dus ping is redelijk hoog ja :+

• hyptonize
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 19:16

hyptonize

Mr. Awesome

Vietnam is inderdaad echt de perfecte uitbreiding op het origineel. Ik speel het nu allebei een beetje mixed.

Waar ik wel van baal is dat ik hem besteld had en 2 dagen later een mail had gehad dat ik niet betaald had, terwijl ik dat wel gewoon had gedaan via PayPal. Ik dacht, het zal wel goed zijn, want er was wel gewoon 12,99 van mijn rekening afgeschreven. Toen keek ik later via internetbankieren, bleek het van WoW te zijn. 8)7
Dus ik heb hem toen maar opnieuw besteld. En wat krijg ik gisteren opeens? 2 mailtjes, 2 verschillende bestellingsnummers en 2 keys. |:( |:(

• sjeses
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 17-05-2017
quote:
Spaiker schreef op zondag 19 december 2010 @ 17:45:
[...]
Speel op mn clanserver in Florida, dus ping is redelijk hoog ja :+
Well, there's your problem...

I remember when I still had memories

• Jesh

Jesh

Sweep the leg !!!

quote:
nuried schreef op zondag 19 december 2010 @ 17:13:
Ben ik dus toch de enige welke inlog problemen heeft naar de servers van EA, tenminste ik ben bij beide BFBC 2: V en BFBC 2 unable to log in. Iemand met gelijkwaardige problemen, en/of een oplossing?
Nee, maar na een tijdje updaten staat mijn rank weer op 1.

WTF?

Ik zie in andere fora dat het een bekend issue is, maar toch...

• Sharpp
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 26-08 10:01
quote:
Jesh schreef op zondag 19 december 2010 @ 18:04:
[...]

Nee, maar na een tijdje updaten staat mijn rank weer op 1.

WTF?

Ik zie in andere fora dat het een bekend issue is, maar toch...
Zelfde probleem hier. :( Spel (en Steam) afsluiten en opnieuw proberen wil weleens helpen.

Steam

• ambi

ambi

Zoals je ziet op de stats pagina, werkt de stats update niet vanwege high load op de database. Zou me niet verbazen dat de sporadische rank reset daarmee te maken heeft.

• jagermeister
Hmm... hoe meer ik speel, des te meer vervelende zaken die ik tegen kom:

- Het is vaak een groot nade spam en noob tube fest. Vooral in de maps met de smalle doorgangen.
- Heli is echt belachelijk overpowered. Tenminste... engineer kan hem al vliegend fixen en dus kun je hele m60 clips op dat ding legen zonder dat er wat gebeurt. Hij is zwaar wendbaar en met een beetje piloot achter de knuppel is het echt "Death from above" (staat er ook op trouwens :P ). Met een RPG is ie nauwelijks te raken als de piloot snel blijft cirkelen.
- De wapens zijn op de lange afstand iets te nauwkeurig, vind ik persoonlijk, maar dat was in vanilla eigenlijk ook al zo.
- Er is een map die voor de aanvallende partij bijna niet te doen is....

Maar goed.. al met al vermaak ik me prima! :)

• Peter91
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 01:10
Wel erg vervelend dat je stats niet worden geladen.
Was net zo lekker opweg naar een platinum stat op m'n UMP..

• ambi

ambi

Als je dat nog niet doet, moet je de maps eens op conquest spelen, dan heb je minder last van bepaalde choke points die in rush nogal spelbepalend kunnen zijn.

• TecTo
Zelfde probleem hier. Van level 17 naar level 1. Bij een game joinen krijg ik alleen de level 1 wapens

Is dit blijvend of tijdelijk of krijg je je oude level weer terug?

TecTo wijzigde deze reactie 19-12-2010 18:24 (18%)

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

Nogmaals geweldige game. Heb de PPSh (geweldig wapen) al op gold.
quote:
jagermeister schreef op zondag 19 december 2010 @ 18:13:
- Het is vaak een groot nade spam en noob tube fest. Vooral in de maps met de smalle doorgangen.
Jup vooral in Vantage Point aka Nade spam Village.
quote:
- Heli is echt belachelijk overpowered. Tenminste... engineer kan een al vliegend fixen en dus kun je hele m60 clips op dat ding legen zonder dat er wat gebeurt. Hij is zwaar wendbaar en met een beetje piloot achter de knuppel is het echt "Death from above" (staat er ook op trouwens :P ). Met een RPG is ie nauwelijks te raken als de piloot snel blijft cirkelen.
Eens. Vooral in Phu Bai Valley, erg irritant dat ding. Je kunt er idd op schieten en je doet redelijk wat damage, maar die engineers die erin zitten te repairen...
quote:
- Er is een map die voor de aanvallende partij bijna niet te doen is....
Ik denk dat je weer Vantage Point bedoeld, eerste set MCOM's.

• jagermeister
@ambi: Klopt, bij conquest heb je daar veel minder last van idd. Vind Rush persoonlijk wel leuker.
quote:
Compizfox schreef op zondag 19 december 2010 @ 18:24:
Nogmaals geweldige game. Heb de PPSh (geweldig wapen) al op gold.

[...]

Jup vooral in Vantage Point aka Nade spam Village.
[...]

Eens. Vooral in Phu Bai Valley, erg irritant dat ding. Je kunt er idd op schieten en je doet redelijk wat damage, maar die engineers die erin zitten te repairen...

[...]

Ik denk dat je weer Vantage Point bedoeld, eerste set MCOM's.
Klopt, die bedoel ik. Die eerste set MCOM's is echt lastig. A is simpel, maar om vervolgens bij B te komen... :X

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

Even de flamethrower pakken, armor als spec en ze dan flanken kan helpen. Heb ik zonet 4 kills op een rij mee gemaakt :P

Misschien is het handig om een apart topic voor Vietnam aan te maken? Want van sommige posts is het nu niet meer duidelijk of het over Vietnam of vanilla gaat.

Compizfox wijzigde deze reactie 19-12-2010 18:59 (40%)

• powerpuck
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 28-09 09:25
had meestal vrij weinig moeite met helis op de xbox, tenzij het een erge goede piloot is kun je hem meestal wel raken met een rpg, en zoniet, dekking zoeken en wachten tot je verder kunt. Geen enkel nut om met gewone wapens er op te schieten, tenzij het bij bijv. de blackhawk is, dan kun je de boardgunners er wel uitschieten.

• Mr.M
  • Niet online
quote:
nuried schreef op zondag 19 december 2010 @ 17:13:
Had ik ook, toen bedacht ik me dat ik mijn wachtwoord gereset had omdat ik het niet meer wist toen ik vietnam ging bestellen... Nieuw wachtwoord invullen en ik kon weer inloggen.
Niet lachen :+ maar wie weet deed jij hetzelfde.

• TecTo
Het gaat hier over ervaringen nou die zijn tot nu toe zeer teleurstellend.

Key niet op tijd. Nu weer level 1 en zie het niet meer zitten om de zooi opnieuw te unlocken.

E.A game's. Ben er helemaal klaar mee! Ga maar weer terug naar BO.

• Mr.M
  • Niet online
Ach die paar uurtjes wachten.. Niet leuk als ze in de mail zetten dat je de key om 10 uur krijgt, maar ook weer geen ramp als je ook nog andere dingen te doen hebt dan gamen.
Dat je soms weer level 1 bent is een bug, paar minuutjes spelen en je hebt je level weer terug.
(zullen ze ook vast wel weer verhelpen in de volgende patch)

Veel plezier met BO :)

Oh en helemaal ontoppic, ik vind het een leuke toevoeging voor die 13 euro.
Het loopt lekker soepel en ziet er weer erg mooi uit.

Mr.M wijzigde deze reactie 19-12-2010 20:34 (20%)

• Sipio
  • Niet online
quote:
TecTo schreef op zondag 19 december 2010 @ 20:18:
Het gaat hier over ervaringen nou die zijn tot nu toe zeer teleurstellend.

Key niet op tijd. Nu weer level 1 en zie het niet meer zitten om de zooi opnieuw te unlocken.

E.A game's. Ben er helemaal klaar mee! Ga maar weer terug naar BO.
TOTAAL geen teleurstelling hier, en je hoeft echt niet overnieuw te beginnen, bug zoals al gezegd is.

BO, daar ga ik niet eens over beginnen omg :+

• FikkieHo
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 23:52

FikkieHo

Wokmaster

Met BO prestige moet je toch ook opnieuw beginnen?

Mij lijkt dit ook fantastisch, maar ik heb de amerikaanse versie van BC2, dus moet ff wat tegoed plempen op de usa account..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• pafdaddy
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 11:19
En nu is de server brouwser FU, gaat weer lekker daar. :(

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• SileX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15-10 10:25
en rank 1 weer :(

• kkooeenn1
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 04-06-2015
Wat is er mis met die servers?? 'updating your stats' duurt eindeloos, en mijn rang is ook compleet weg ingame... Dat ze er eens een paar extra servers neerzetten.

• yannickmerckx
  • Laatst online: 09-10 19:52
quote:
kkooeenn1 schreef op zondag 19 december 2010 @ 21:09:
Wat is er mis met die servers?? 'updating your stats' duurt eindeloos, en mijn rang is ook compleet weg ingame... Dat ze er eens een paar extra servers neerzetten.
Het zelfde hier ! , alleen zelfs dat ik niet kan spelen , "check your network conection and try again" .
Ik denk dat de servers een beetje last hebben van de kou en de sneeuw.

• ApOE
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-10 09:36
Ik ben ook rank 1 en d8 ach dat is wel ff leuk.
Ingame gewoon tegen mensen aan het spelen die wel alles wapens etc hebben :S

Diablo 3 | Xbox Live: Amunya

• TheJason
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 09:24
Hier hetzelfde en dan opeens boos worden op je omdat je geen ammo geeft terwijl dat op rank 1 ook niet kan. Best wel vervelend eig.

• tntkiller
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 17-10 15:52
quote:
Kleintje81 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 23:31:
yup heb hetzelfde probleem :(

als ik een server join krijg ik een foutmelding vervolgens kan ik erna wel inloggen op een server maar dan zijn alle dingen gerest..... :(

Intel Core 2 6600-Gigabyte P35-DS4-2046MB RAM-GeForce 8800 GTS- addicted to MMO's

• sjeses
quote:
ApOE schreef op zondag 19 december 2010 @ 21:19:
Ik ben ook rank 1 en d8 ach dat is wel ff leuk.
Ingame gewoon tegen mensen aan het spelen die wel alles wapens etc hebben :S
Is heel simpel omheen te werken. Kill zo'n gastje en pak z'n kit.
Heb je daar geen zin in? Start te game opnieuw, of misschien twee keer, grote kans dat je je spul weer terug hebt.

Krijg je Connection Issues, update Punkbuster dan handmatig

Kun je de chopper niet kapot krijgen met je M60 omdat er engineers in zitten?
Het sleutelwoord is teamwork. Zij werken samen, en jij niet. 3 x M60 > 2 engineers.
Oftewel, met meer mensen op de chopper schieten. Ik heb vandaag gespeeld met een redelijk team (en dan bedoel ik ook niet meer dan redelijk), en die choppers hadden gewoon geen schijn van kans.
Na 1 minuut waren ze toch echt neer.

• pingkiller
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 19:36
Hm, net Vietnam gekocht in de EA store. Heb de key ingevoerd maar zie vietnam niet in de downloader verschijnen. Duurt dit meestal eventjes? Heb wel geprobeerd de key opnieuw te reggen, maar kreeg een in use melding.
nm

pingkiller wijzigde deze reactie 19-12-2010 21:46 (3%)

• pafdaddy
  • Laatst online: 11:19
quote:
sjeses schreef op zondag 19 december 2010 @ 21:28:
[...]

Is heel simpel omheen te werken. Kill zo'n gastje en pak z'n kit.
Heb je daar geen zin in? Start te game opnieuw, of misschien twee keer, grote kans dat je je spul weer terug hebt.

Krijg je Connection Issues, update Punkbuster dan handmatig
Veel te kort door de bocht; er zijn wel degelijk problemen met de server browser, ook als je PB up-to-date is.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

Lol de statservers zijn echt bugged/down nu hè?

Award collected 2008/01/01

• Spaiker
Dan maar aan de slag voor een patch die de patch van de patch moet patchen :+

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

Het probleem is server-based geloof ik. Dus je grap gaat niet op :+

Hij zegt trouwens in datzelfde scherm ook dat mijn beste Vietnam wapen de M79 (die nadelauncher) is, en dat ik die 5 uur gedragen heb, en er 299 kills mee heb gemaakt :P
Nee, dat klopt dus ook niet, zo'n noobtuber ben ik niet :P

Compizfox wijzigde deze reactie 19-12-2010 22:47 (67%)

• ambi

ambi

Eindelijk toch een server gevonden waar ik de verbinding of mijn rank niet kwijtspeel, en toch weer heel wat leuke conquest potjes gespeeld (enkele gold en silver binnegehaald).

Hoe moet je trouwens die heli in-air repareren? Ik heb dat geprobeerd en dat lukte niet als engineer mede-passagier. Ik heb eigenlijk nog niet zo heel veel last gehad van die heli's. Meestal liggen ze vrij snel beneden.

ambi wijzigde deze reactie 20-12-2010 09:41 (4%)

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19-10 12:34

Goner

What can I do you for ?

Wel GVD !! Kom ik thuis na uuuuren in de trein en bus, is er een e-mail met een redeem code, zowaar !!
Voer 'm in en krijg "we could not verify your code. it was mistyped or has been used" .. ?!?? dat is toch wel een ontzettende slechte grap !! wat een klojo's !

Na zes keer precies dezelfde code intikken (je blijft hopen) werd ik toch binnengelaten.
M'n avond toch nog goed ...

Goner wijzigde deze reactie 20-12-2010 01:58 (19%)

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• Bolus
quote:
Compizfox schreef op zondag 19 december 2010 @ 22:45:
.................................. noobtuber............................... :P
Nou......... :X
Maar ik lees wel vaker 'no tubes' of zoiets.
Maar wat wordt daar mee bedoeld, ikke niet is snap :F

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19-10 12:34

Goner

What can I do you for ?

quote:
Bolus schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:39:
Maar ik lees wel vaker 'no tubes' of zoiets.
Maar wat wordt daar mee bedoeld, ikke niet is snap
De kreet noobtube (of n00btube) dook voor het eerst op in CoD4 (MW) voor de de 'grenade launcher' waarmee het zo makkelijk was om kills te maken dat iedereen die niet kon mikken dat ding pakte en om zich heen begon te knallen ... liefst al in het begin van een rondje richting enemy spawn.
Het is sindsdien alleen maar erger geworden met 40mm grenades en CG's, dus er zijn een aantal servers/admins die het leuk willen houden en verbieden om die wapens als primary te gebruiken ...

Goner wijzigde deze reactie 20-12-2010 09:53 (16%)

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• madmaxnl
  • Laatst online: 16-10 09:17
Hebben meer mensen last van lag en dergelijken sinds gisteravond ?

Ik ging gisteravond in een paar servers maar in geen enkelen servers kreeg ik mijn geünlockte wapens.
Ook is er sinds gisteravond met de site BFBC2 stats iets mis. Ik kan mijn stats niet meer updaten.

"Updates are currently paused due to high load on the stats database"

Fijne benden weer, ik neem aan dat de site onder beheer staat van EA/Dice.

Hebben de jongens zich weer eens niet goed voorbereid op een game launch ? In dit geval Vietnam ?
Fijn dat Vietnam lekker goedkoop is maar waarom moeten we daar nu weer onder lijden, zucht.
quote:
Compizfox schreef op zondag 19 december 2010 @ 22:28:
Lol de statservers zijn echt bugged/down nu hè?

[afbeelding]
Award collected 2008/01/01
Die datum stond er bij mij altijd al bij zelfs bij recent verkregen awards e.d.

madmaxnl wijzigde deze reactie 20-12-2010 10:03 (21%)

FX8150 + Noctua: NH-DH15 + 1x NF-P14r redux - Fatal1ty 990FX Professional - MSI R9 290 Gaming - Corsair: TX650M V2 + 2x 4GB Vengeance 1600C9 - 2x 128GB M4 SSD - 3TB + 2TB HDD - Silverstone: Raven RV05 + 2x SST-AP181 + NB eLoop B12-4 - Ultrasharp U2412M

• sjeses
quote:
madmaxnl schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:53:
Hebben meer mensen last van lag en dergelijken sinds gisteravond ?
Ja, maar niet per se sinds gisteravond. Sinds Vietnam speelbaar is, dit zal waarschijnlijk afnemen als de eerste drukte wat afneemt.
quote:
Ik ging gisteravond in een paar servers maar in geen enkelen servers kreeg ik mijn geünlockte wapens.
Ook is er sinds gisteravond met de site BFBC2 stats iets mis. Ik kan mijn stats niet meer updaten.
Ik heb horen zeggen dat de statservers op dezelfde systemen draaien als de update servers, en door de massale terugkeer van spelers die speciaal voor Vietnam komen loopt de boel momenteel wat stroef
quote:
"Updates are currently paused due to high load on the stats database"

Fijne benden weer, ik neem aan dat de site onder beheer staat van EA/Dice.
Nee is 3rd party, en kijk bijvoorbeeld op http://www.bfbc2.eu/, daar kun je nog gewoon updaten.
BFBCS heeft al eerder problemen ondervonden (of veroorzaakt, vandaar de queue van 500, die was er eerst nog niet en toen hadden we de zondagmiddag-reset)
quote:
Hebben de jongens zich weer eens niet goed voorbereid op een game launch ? In dit geval Vietnam ?
Fijn dat Vietnam lekker goedkoop is maar waarom moeten we daar nu weer onder lijden, zucht.
Daar ben ik het mee eens, Het is blijkbaar moeilijk om bij een launch even wat extra capaciteit in te zetten.
Zal wel geld kosten.

• Ruffzz
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 13:00
Ik heb zojuist via de ea store vietnam gekocht ... tenminste ik heb betaald. Er verschijnt niets in mijn download manager en heb ook geen e-mail ofzo gehad... Lekker dan :( |:(

• sjeses
Krijg je die morgen niet dan (de key)? Alleen pre-orders kregen op de 18e de key al.
Ook geen bevestiging van de aankoop gehad?

• Ruffzz
  • Laatst online: 13:00
Duurde even maar ik heb hem nu toch binnen. Geduld is een schone zaak :)

• Bolus
Moehaaaa, ik zie in Vietnam soldaten met zo'n verrekijker om mortier aanvallen te bewerkstelligen.
Ik heb zo'n ding niet?
Hoe kan dat, ik heb alles unlockt en rang 27.
Wie weet daar antwoord op?

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 19:43
quote:
Ik wil met 3 vrienden ook een server gaan huren, rond de 20 slots.

Heb jij zelf een server gemaakt of ook ergens gehuurd? Zou ik je wat vragen mogen stellen via de mail of PM over de server/plugins etc.? Anders bevuil ik dit topic nogal denk en daar zitten we ook niet echt op te wachten :).

Gamert in hart en nieren! iRacing stats: (and improving): Loondijke

• Father_Sha
  • Laatst online: 24-10-2014

Father_Sha

PSNid:Fathersha

Vietnam is wel lekker qua aandacht voor detail , die choppers , de muziek , de algemene sfeer en het ontbreken van alle technologische hulpmiddelen zijn echt wat ik zocht , voorlopig een voltreffer ! :)

=Trsh= Father_Sha / Trash the small and dirty clan that will tear you a new one :-)

• madmaxnl
  • Laatst online: 16-10 09:17
quote:
Father_Sha schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:29:
Vietnam is wel lekker qua aandacht voor detail , die choppers , de muziek , de algemene sfeer en het ontbreken van alle technologische hulpmiddelen zijn echt wat ik zocht , voorlopig een voltreffer ! :)
Kan dus echt als een soort uitbreiding gezien worden en dus niet als DLC want ik verwacht namelijk een uitbreiding.

FX8150 + Noctua: NH-DH15 + 1x NF-P14r redux - Fatal1ty 990FX Professional - MSI R9 290 Gaming - Corsair: TX650M V2 + 2x 4GB Vengeance 1600C9 - 2x 128GB M4 SSD - 3TB + 2TB HDD - Silverstone: Raven RV05 + 2x SST-AP181 + NB eLoop B12-4 - Ultrasharp U2412M

• Dutch-Deluxe
  • Laatst online: 13-09-2017
quote:
Father_Sha schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:29:
Helemaal mee eens

• Statiegeld
  • Niet online
quote:
madmaxnl schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:34:
[...]

Kan dus echt als een soort uitbreiding gezien worden en dus niet als DLC want ik verwacht namelijk een uitbreiding.
Het heeft misschien net te weinig nieuws om het een uitbreiding te noemen, maar ook weer te veel om er het bordje DLC aan te hangen ;)

• stamp
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online
ik vind de maps tot nu toe maar ongebalanceerd
of het heeft enkele chokepoints die je met een klein groepje defenders dicht kan houden of de map heeft helemaal geen chokepoints zodat je echt van alle kanten gepakt kan worden.
Ook het gebrek aan dekking in de map is frustrerend sommige maps zijn sniper heaven.

hopelijk gaan ze nog het een en ander aanpassen want het zijn vrij trieste potjes tot nu toe

Flammewerper is wel geinig al had ik verwacht dat hij iets sterker zou zijn.

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

• Airdack
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 03-10 10:58
quote:
Goner schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:51:
[...]
De kreet noobtube (of n00btube) dook voor het eerst op in CoD4 (MW) voor de de 'grenade launcher' waarmee het zo makkelijk was om kills te maken dat iedereen die niet kon mikken dat ding pakte en om zich heen begon te knallen ... liefst al in het begin van een rondje richting enemy spawn.
Het is sindsdien alleen maar erger geworden met 40mm grenades en CG's, dus er zijn een aantal servers/admins die het leuk willen houden en verbieden om die wapens als primary te gebruiken ...
haha voor het eerst in CoD ... dacht het dus niet :) De term gebruikten we sowieso al in Soldier of Fortune 2 (noobnader of noobtuber) voor mensen die inderdaad met de grenade launcher makkelijk kills wilden scoren, deze werd zelfs vaak verboden in clanwars omdat het zo irritant was. En dan heb ik het over 2001 ofzo ;)

Ik moet trouwens nog tot de kerst wachten tot ik Vietnam kan spelen maar ik krijg er na het lezen van de positieve berichten wel zin in hoor :D

Airdack wijzigde deze reactie 20-12-2010 14:54 (7%)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

• Bolus
quote:
Ruffzz schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:35:
Duurde even maar ik heb hem nu toch binnen. Geduld is een schone zaak :)
Lekker verhaal, 3 days headstart bij een preorder. Een vriend van mij bestelde hem gisteravond, 2 minuten later zat hij het te spelen. Uiteindelijk is dit misleiding van consumenten en dat is strafbaar hier in Nederland.
Preorder, 'my beloved bottom!' :O
Maar goed het zal me verder mijn 'bottom' roesten het is tenminste lekker druk op de servers van Vietnam.

Verder......
quote:
Bolus schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:59:
Moehaaaa, ik zie in Vietnam soldaten met zo'n verrekijker om mortier aanvallen te bewerkstelligen.
Ik heb zo'n ding niet?
Hoe kan dat, ik heb alles unlockt en rang 27.
Wie weet daar antwoord op?
Ken iemand enig zaklamp aanzetten op deze vraag? :)

• Spaiker
Dat is toch gewoon je mortar? Pak recon kit en dan het 4e wapen in je lijst...
Trouwens, die mortar wordt gewoon meegeteld bij die van vanilla(?), net zoals je RGP-7 en je 'noobtube'.

• pinobot
  • Laatst online: 11:30
quote:
Airdack schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:26:
[...]

haha voor het eerst in CoD ... dacht het dus niet :) De term gebruikten we sowieso al in Soldier of Fortune 2 (noobnader of noobtuber) voor mensen die inderdaad met de grenade launcher makkelijk kills wilden scoren, deze werd zelfs vaak verboden in clanwars omdat het zo irritant was. En dan heb ik het over 2001 ofzo ;)
Ja, da's waar. Na een tijdje kon werd je echt goed met dat ding en kwam diegene die als eerste de trekker overhaalde als winnaar uit de strijd. Ik vind de noobtube in Vietnam trouwens hetzelfde aanvoelen als in SoF2.

• Jovas
Wat een gezeik weer allemaal zeg.. Er zijn wel vaker wat problemen aan het begin.. Ik vind het wel knap hoe ze het voor elkaar krijgen, ik heb ook wel connect problemen gehad, en mijn rang terug naar 1, maar nu draait alles weer goed.

Over het geklaag van de maps, het is ook nooit goed he.. Misschien wat creatiever zijn met chokepoints?

Serieus, ik las het op het BC2 forum ook al, het is gewoon nooit goed. Veel gastjes hebben geen leven en sporen gewoon echt niet.. Get a life..

• hyptonize
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 19:16

hyptonize

Mr. Awesome

quote:
Spaiker schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:03:
Dat is toch gewoon je mortar? Pak recon kit en dan het 4e wapen in je lijst...
Trouwens, die mortar wordt gewoon meegeteld bij die van vanilla(?), net zoals je RGP-7 en je 'noobtube'.
Bij 4e wapen in je lijst? Bedoel je dan van primary weapons? Dat lijkt me niet echt logisch toch? Bij gadgets staat alleen TNT.
Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True