Heb laatst het spel gedownload, die 7 uur trial ofzoiets, en vandaag het spel voor het eerst online geprobeerd. Nu heb ik toch een vraag... Is er een mogelijkheid om tegen mensen zoals mezelf te spelen? Mensen die het spel niet kennen, amper weten welk gebouw wat doet, etc? Heb net 4 potjes gespeeld en in alle 4 wordt ik gewoon ingemaakt. Dat ik verlies kan ik inkomen, maar echt ingemaakt, men loopt al m'n basis in met 10+ units en dan heb ik pas net 1 of 2 aanvallende units kunnen bouwen. Kijk ik ben gewoon super slecht, veel te langzaam, dat snap ik allemaal wel, maar er moeten toch wel meer spelers zijn die het spel ook pas net spelen, waarom kom ik niet tegen die mensen..? De laatste tegenstander net zei dat hij in de gold league gespeeld heeft (weet niet wat dat wil zeggen maar het klinkt alsof hij ooit heel goed was), maar dan vraag ik me dus af: waarom speel ik dan mijn 4e potje ooit tegen hem?
Ik snap dat ik moet oefenen maar ik krijg zo gewoon geen kans. Ik kan amper 3 gebouwen bouwen en dan ben ik al dood omdat iedereen merkt dat ik slecht ben en dus gewoon meteen gaat aanvallen. Tegen de AI oefenen heeft ook geen zin, een Medium AI versla ik met het grootste gemak en een Hard AI wil ook nog wel lukken af en toe, maar het is gewoon de taktieken die men gebruikt (meteen al aanvallen, een barracks in mijn basis bouwen, etc) die ik niet ken en waardoor ik dus steeds verlies (ik speel uberhaupt nooit strategy games online).
Is de matchmaking gewoon zo slecht, of wordt hier uberhaupt wel naar gekeken? Het lijkt er zo op dat ze alleen mensen willen laten spelen die het al een beetje kennen (van SC1 ofzo, die heb ik ooit 2 keer gespeeld), want de noobs zoals ik krijgen niet eens de kans om het een beetje te proberen...

Ik snap dat ik moet oefenen maar ik krijg zo gewoon geen kans. Ik kan amper 3 gebouwen bouwen en dan ben ik al dood omdat iedereen merkt dat ik slecht ben en dus gewoon meteen gaat aanvallen. Tegen de AI oefenen heeft ook geen zin, een Medium AI versla ik met het grootste gemak en een Hard AI wil ook nog wel lukken af en toe, maar het is gewoon de taktieken die men gebruikt (meteen al aanvallen, een barracks in mijn basis bouwen, etc) die ik niet ken en waardoor ik dus steeds verlies (ik speel uberhaupt nooit strategy games online).
Is de matchmaking gewoon zo slecht, of wordt hier uberhaupt wel naar gekeken? Het lijkt er zo op dat ze alleen mensen willen laten spelen die het al een beetje kennen (van SC1 ofzo, die heb ik ooit 2 keer gespeeld), want de noobs zoals ik krijgen niet eens de kans om het een beetje te proberen...
[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 18-01-2011 19:24 ]