Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024
King for a day!
Gropah schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:37:
yup die wordt gestreamed. Het hangt er even vanaf waarneer SC2 weer beschikbaar wordt, maar ik hoop een uur of 10 en anders om 1 uur ofzo.
Volgens Blizz is het rond 11 uur CET.
We houden het in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-05 13:07
moet ik toegeven dat ik ook een screenshot heb gemaakt met mij op 1 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
En hij staat nog steeds, dus ik ben officieel de winnaar van mijn divisie! Je krijgt er ook een feat of strenght voor

*Gropah heeft een lichte veslaving voor achievements ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-05 15:27
Ga je je placement match al spelen? Zit met smart te wachten tot je stream live gaat. Benieuwd welke league je komt. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 15:56

ShadowBumble

Professioneel Prutser

JJerome schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 12:00:
Ga je je placement match al spelen? Zit met smart te wachten tot je stream live gaat. Benieuwd welke league je komt. :-)
Vorig season eindigde ik in top bronze met al tijden matches tegen silver/gold, na mijn placement match kwam ik direct in Silver terecht, nu heb ik al tijden tegen gold/plat dus ik zal na mijn placement wel wederom in Silver geplaatst worden.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
ik ga om 1 uur streamen, aangezien 10 uur niet lukte.

Dus om 1 uur (ongeveer) kun je zien hoe onze forever bronze, misschien uit bronze gaat op http://www.justin.tv/guussieboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 17:58

m0nk

16-09-2003 15.15

Doe maar 1 uur, wil die Immortals wel ff zien :P
O je was iets sneller :P

[ Voor 21% gewijzigd door m0nk op 27-07-2011 12:01 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
Immortals kan ik niet beloven, HT ook niet... maar ik zal mijn best doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Gropah schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 12:02:
Immortals kan ik niet beloven, HT ook niet... maar ik zal mijn best doen :)
Niet stiekem DT rushen he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Negertjes! Wat zijn de meningen over de nieuwe maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
Ik heb ze allemaal even snel bekeken, maar ze staan me eigenlijk niet echt aan. Moet er eerst maar even zoveel mogelijk vetoen en als er 1 overblijft even oefenen in custom game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

apNia schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 12:04:
Negertjes! Wat zijn de meningen over de nieuwe maps?
Speelde ze al een weekje ofzo ( Zoek b.net PTR 2 weken voor begin nieuwe season en je vind ze ) , maps zijn lekker symetrisch maar in sommige gevallen heb je duidelijk een positie voordeel ( zoeist als wat je op Taldarim ook hebt ) doordat je tegenstander op bevoorbeeld 3 uur zit en jij op 6 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welk voordeel heb je dan op Tal'darim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelvk.
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-02 15:42

TwitchTV: Marcelvk | SCII, C&C

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gratz Marcel!
Ben ik ook bijna denk ik! (in 2v2 hihi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Te hard mijn voornemen niet gehaald (0 bonus pool). Ben met 50ish geeindigd.

Ik ben wel heel benieuwd of ik weer in Plat ga plaatsen. Ik ben echt wel beter geworden afgelopen seizoen en heb periodes gehad waarin ik 50+% won tegen hoge diamonds.. helaas zwakte dat weer af toen ik een aantal weken niet speelde..

Oh wel, ik ga er vandaag achter komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404764

mn bonuspool was 1200, heb niet gespeeld dus zal wel zelfde leagues zitten xD

gz marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-05 16:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 17:58

m0nk

16-09-2003 15.15

Gratz met Silver Gropah! :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7055

gz gropah :) , alleen jammer dat je het potje niet won.

als je met je 4 gate had gepushed, toen je zag dat je tegenstander voor een fast expand ging, had je waarschijnlijk gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:00
Had in het begin van seizoen 1 zon 20 matches gespeeld in de Bronze league. Wel was het voornamelijk tegen gold/platinum. In seizoen 3 me eigen voorgenomen weer te gaan ladderen. Na mijn placement match, verloren, kom ik in Gold uit. Me Like. Nu zo blijven :P ZvZ was wel weer mijn slechtste matchup, maar ik wist goed over te gaan van zerg/baneling naar roach naar mutalisk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-05 12:51
apNia schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 12:30:
Gratz Marcel!
Ben ik ook bijna denk ik! (in 2v2 hihi)
ik vind zelf dat ik in team games altijd wel goed speel maar het is zo afhankelijk van de rest van het team. ben wel fan van zealot/archon/ht in 4vs4's. Zou ook wel eens in een hogere league zitten in team games, maar dan zul je wel met een premade moeten spelen ipv alles random. Soms heb je er echt lui tussen zitten die niks doen/kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vriend van me die Zerg speelt komt vandaag steeds uit tegen Protoss spelers, lijkt bijna bugged. Meer mensen last van iets soortgelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
Is het niet zo dat als je op hun punt staat een league hoger of lager te spelen maar nog last hebt met een bepaalde race dat je die meer frequent krijgt dan andere races?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zie op streams dat veel protoss de tegenstanders zijn. Wel mooi angezien ik mijn PVP aan het trainen ben sinds een week. Maar ik zal verloopig ladder niet opgaan en het bij customs houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
Ik weet niet in welke leagues jullie spelen, maar in de lagere leagues zijn sowiezo weinig zergs. Dan blijft er Terran en Toss over en die zijn denk ik 50/50 verdeelt. Stel zerg is 10% (schatting op eigen ervaring) dan is er dus 45% toss en 45% terran. Tja, dan is de kans redelijk groot dat je veel toss tegen komt...

BTW SILVER!!!!!!! YEAH. Op naar gold!

On other topics:

Poll:
Poll: Hoe ging je placement match en hoe ben je geplaatst?
Gewonnen en gepromoveerd
Verloren en gepromoveerd
Gewonnen maar zelfde league
Verloren maar zelfde league
verloren en gedegradeerd
Gewonnen en gedegradeerd
Placement match? WTF?!?!?!?!
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=373693&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 56% gewijzigd door Gropah op 27-07-2011 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tehsojiro
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Gewonnen en in zilver gebleven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Verloren en van gold naar silver gezakt :'(

Edit: En aangezien ik in silver zit nu heb ik maar een keer een 6pool geprobeerd. Opponent was random, ik kom bij zijn basis aan was ie apparantly bezig met 2rax pressure, easy win.

[ Voor 68% gewijzigd door noobynater op 27-07-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Fuck verkeerd gestemd.
Ik had gewonnen en bleef in gold.
Toen won ik de pot erna en kwam ik in platinum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 17:54
troll

[ Voor 86% gewijzigd door PWM op 27-07-2011 19:20 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrVegeta schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:11:
Dom spel, ik zie er de lol echt niet van in. :')
Ik zag je match history 2 matches verloren en weer in plat. Sucks to be you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:24:
[...]

Ik zag je match history 2 matches verloren en weer in plat. Sucks to be you.
Haha, omdat je slecht ben is het een dom spel, eerder een dom persoon achter het 'domme' spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231122

4 keer gespeeld, 4 protoss tegenstanders. laatste pot verloren omdat ik een evo chamber ipv een spawning pool bouwde en ik gecannonrushed werd :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Veel mensen klagen dat ze veel protoss op de ladder tegenkomen, zou voor terran en zerg toch geen probleem moeten zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Anoniem: 404764 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:44:
[...]

Haha, omdat je slecht ben is het een dom spel, eerder een dom persoon achter het 'domme' spel.
knip

De game is prima maar het is gewoon saai. Vooral wanneer je dan 6 maand niet hebt gespeeld en dan toch in plat word gegooid zodat ik de komende 15 games verlies.

[ Voor 51% gewijzigd door PWM op 27-07-2011 19:21 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En daarom noem je het een dom spel? Als je halve info geeft dwing je mensen een beetje halve conclusies te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Knip :/

[ Voor 91% gewijzigd door PWM op 27-07-2011 19:21 . Reden: Troll, flame en wat niet meer zij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doe dat dan ook niet, en maak een TR aan

[ Voor 89% gewijzigd door PWM op 27-07-2011 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clone1612
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-05 17:57
Wel, ik heb de game nog niet zolang (een week) en verlies ook steeds, maar daarom vind ik het nog niet saai hoor. Ik probeer zoveel mogelijk te leren en een goede speelstijl te ontwikkelen met protoss. Elke match gaat het beter, en als je ziet dat je vooruitgang boekt begin je echt van het spel te houden :)
Misschien een vraagje: Tijdens de placement matches, speel je dan tegen spelers uit de hoogste leagues? Want ik had het gevoel dat ik werd ingemaakt (kan natuurlijk aan mij liggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

ik vind die merge met de russische servers echt de slechte actie van blizzard ooit. ze laggen bijna allemaal en ze gaan alleen maar russische symbolen spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja vind het ook waardeloos. Laggen als de hel met die 486's van ze, en cheesen als de ziekte. Echt ongekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
MrVegeta schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 16:04:
[knip]

Dom spel, niet leuk spel, saai spel, stom spel. Het is toch allemaal hetzelfde?
Nee, het is niet allemaal hetzelfde. Als jij het spel niet meer leuk vind omdat je verliest moet je dat niet bij het spel neerleggen maar bij jezelf tenzij er ook echt iets mis is met het spel. Vergeleken met andere vergelijkbare spellen is de balans uitstekend en zijn de mechanics redelijk uitdagend, dus een dom spel is het niet.
Jij VIND het misschien een dom spel omdat je het niet kan winnen, da's iets anders. Geen meningen als feiten presenteren is de boodschap.

Als je het echt niet meer leuk vind, doe jezelf dan een lol en laat de topic links liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Gespeeld, gewonnen maar helaas nog geen promote :D

TvT, op Blackwater Gulch : Replay

Ik Marine Tank opening, hij ging quick Banshee, zodra ik zijn base scanned zag ik het gelijk Ebay en 2 turrets, toen ik zag dat hij al zijn forces rechstreeks had gerallied richting mijn base, heb ik 8 marines gedropped in zijn mineral line, die nagenoeg al zijn SCV's en CC wegvaagden.

Uiteraard was dit volgens hem een "Fuck turtle tactic" maar ja ik deed gewoon defense tegen zijn banshee's, en de daarop volgende scv+marine all in tegen een wall met sieged tanks erachter :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
ShadowBumble schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 16:43:
Uiteraard was dit volgens hem een "Fuck turtle tactic" maar ja ik deed gewoon defense tegen zijn banshee's, en de daarop volgende scv+marine all in tegen een wall met sieged tanks erachter :S
Dit valt me best wel op, als ik casters zie die op NA spelen dan hebben ze het er over dat alleen de hogere leagues BM hebben en dat de lagere zo beleefd zijn...hier in EU heb je overal BM :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209384

Cronax schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 16:43:
[...]

Nee, het is niet allemaal hetzelfde. Als jij het spel niet meer leuk vind omdat je verliest moet je dat niet bij het spel neerleggen maar bij jezelf tenzij er ook echt iets mis is met het spel. Vergeleken met andere vergelijkbare spellen is de balans uitstekend en zijn de mechanics redelijk uitdagend, dus een dom spel is het niet.
Jij VIND het misschien een dom spel omdat je het niet kan winnen, da's iets anders. Geen meningen als feiten presenteren is de boodschap.

Als je het echt niet meer leuk vind, doe jezelf dan een lol en laat de topic links liggen :P
Dit is duidelijk gewoon een rage na een paar verloren potjes, dat heeft iedereen toch wel eens??
tuurlijk hoort t eigenlijk niet in dit draadje thuis , maar t mag ook wel een keertje wat minder ergens over gaan en daarbij vervuilen alle reacties op zo'n post dit topic evenzeer. (ja ik ben ook schuldig en ik schaam me diep ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Knip
Cronax schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 16:43:

Okay... dus jij begrijpt dat ik het post als mening en niet als feit, want ik zeg ook hierboven dat de game prima in elkaar zet maar waarom moet je er dan nog overheen gaan. Begrijpend lezen kunnen we allemaal toch?

Ik ben altijd wel iemand geweest die online wel aardig kan ragen en op een forum als dit kan dat best wel eens geuit worden zonder dat alle ridders er overheen gaan. Is mijn mening, niet een feit. Laat dat duidelijk zijn.

[ Voor 70% gewijzigd door PWM op 27-07-2011 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342185

Yeah van bronze ner silver :D, nu 2 gewonnen en 1 dom verloren :), btw de russen lagge veel te erg :(
En ze zijn niet sociaal, er kan geen gg of gl hf vanaf

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 342185 op 27-07-2011 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:21

Kluus

Gang is alles

Thuis, nu ook maar eens een placement doen en kijken wat de schade is... Ben ook wel benieuwd naar die russen :/. Hoe herken je ze? }:O

[ Voor 9% gewijzigd door Kluus op 27-07-2011 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TjaBske schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 17:49:
Thuis, nu ook maar eens een placement doen en kijken wat de schade is... Ben ook wel benieuwd naar die russen :/. Hoe herken je ze? }:O
De laadtime is zeer lang heb er nu 2 van de 3 rus gehad, en ze typte bij mij geen gg of gl hf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342185 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 17:57:
[...]

De laadtime is zeer lang heb er nu 2 van de 3 rus gehad, en ze typte bij mij geen gg of gl hf
gg gl hf is overated.
Op een toernooitje of custom game wil ik dat nog wel zeggen, maar op de ladder is het /care.

Nog een grotere hekel heb ik aan "from?" Like i give a fuck or will ever see you again. Now be a good boy and let my a-move army rape you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus

Kluus

Gang is alles

Tsja, "gl hf" en "gg" vind ik niets anders dan vriendelijk gedag zeggen en in het geval van gg laten merken dat je in ieder geval niet rage-quit. Niet meer dan normale etiquetten die je IRL ook hanteerd imho. Maar in nutteloze chat heb ik over het algemeen ook geen zin, daar leent het spel zich ook niet zo voor :p.

Ben trouwens na mn placement silver geplaatst (was gold, na ook maandenlang gestopt te zijn) :D. Dus weer kans om het het spel weer een beetje op te pakken en hopelijk weer te improven :p

[ Voor 23% gewijzigd door Kluus op 27-07-2011 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07-2024
TjaBske schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 18:24:
Tsja, "gl hf" en "gg" vind ik niets anders dan vriendelijk gedag zeggen en in het geval van gg laten merken dat je in ieder geval niet rage-quit. Niet meer dan normale etiquetten die je IRL ook hanteerd imho. Maar in nutteloze chat heb ik over het algemeen ook geen zin, daar leent het spel zich ook niet zo voor :p.

Ben trouwens na mn placement silver geplaatst (was gold, na ook maandenlang gestopt te zijn) :D. Dus weer kans om het het spel weer een beetje op te pakken en hopelijk weer te improven :p
wie het eerst gg zegt....
gg van de verliezer = netjes gedrag
gg van de winnaar = arrogantie.
trouwens ik snap niet echt helemaal. Ik ben geplaatst in diamond en ik speel 2 potjes.. tegen favored... en die waren ook diamond.

betekent dat ik ZO slecht ben geworden XD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Achja, btw iemand tips hoe ik mijn micro kan verbeteren, heb nu een redelijk macro en bouw constant units. maar in battles vind ik het lastig om men units goed in plaats te krijgen, en nu is het meer gewoon een muur van zerglings bouwen met wat infestors/mutalisks erbij en gaan en kijken waar het schipstrand..

@zongle, heb ik in silver ook tegen 2 favored won ze beide, betekent gewoon dat ze er al een stuk of 10 op hebben zitten en dus al wat steviger staan..

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 342185 op 27-07-2011 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335382

Forever master :'(

GM is pas over 2 weken maar ben dan op vakantie :p

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 335382 op 27-07-2011 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-05 15:27
Anoniem: 335382 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 19:06:
Forever master :'(

GM is pas over 2 weken maar ben dan op vakantie :p
Welk race speel jij? Eventueel zin in wat oefen potjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tehsojiro
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
TjaBske schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 17:49:
Aan dikke lag, maar dat hadden we van tevoren ook wel kunnen bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zonglew00 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 18:58:
[...]
betekent dat ik ZO slecht ben geworden XD?
Ohhhh jeuk van dit soort mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:We gaan even een afspraak maken :)

Als iemand loopt te Trollen en/of Flamen, dan maken wij daar voortaan een TR voor aan. Het is moeilijk, maar er wordt vanaf nu gewoon niet meer op een troll gereageerd.

Dit is een laatste waarschuwing voor de troll(s) in het topic, maar ook voor degene die er weer in trappen.

Game on ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus

Kluus

Gang is alles

tehsojiro schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 19:10:
[...]

Aan dikke lag, maar dat hadden we van tevoren ook wel kunnen bedenken.
Ja inderdaad. Ben wel benieuwd hoe het in Noord Amerika gaat nu Zuid Amerika daar bij is gekomen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 24-12-2024
We gaan hier flameloos, troll-loos en on-topic verder: [PC] StarCraft 2 - Deel 17
Pagina: 1 ... 47 48 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zie voor pro-gaming en toernooien ook: Starcraft 2 Pro-gaming & Toernooien.