Op streams vind ik ook niks saaier dan een ZvZ match kijken, het lijkt het meest mirrored op te gaan van alle rassen.
Heeft die winkel een website? Woon een half uur rijden van eindhoven af..matty___ schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 08:12:
[...]
In belgie heb je een gamewinkel waar ze filcos hebben. mocht je in de buurt van turnhout wonen kun je het een keer proberen.
http://www.gamegear.be/in...02_49&sort=3a&filter_id=0aicaramba schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:48:
[...]
Heeft die winkel een website? Woon een half uur rijden van eindhoven af..
ze hebben echt tig verschillende keyboards en ik denk zeker dat je ze even mag uitproberen
[ Voor 15% gewijzigd door matty___ op 22-07-2011 17:27 ]
Thanks.. Misschien dat ik er een keer heen rijd. Maar als ik de prijzen zie denk ik dat de 6gv2 mijn voorkeur gaat hebbenmatty___ schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 17:26:
[...]
http://www.gamegear.be/in...02_49&sort=3a&filter_id=0
ze hebben echt tig verschillende keyboards en ik denk zeker dat je ze even mag uitproberen
kun je daar wel lekker red,brown en zwarte cherry keys uitproberenaicaramba schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 18:53:
[...]
Thanks.. Misschien dat ik er een keer heen rijd. Maar als ik de prijzen zie denk ik dat de 6gv2 mijn voorkeur gaat hebben
Verwijderd
Ik speel momenteel 2 maanden starcraft en zit wat een de bronze league, ik speel zerg, nu heb ik een vraag.
Als ik de replays bekijk van topspelers en masterspelers komt er bijna geen cheese in voor, Maar in de bronze league is het eigenlijk gewoon wie cheesed het beste wint, hoe kan ik met zerg de cheese eruit halen. ligt dit vooral aan workers micro(als de aanval komt iets kapot maken) of aan scouting?, het overkomt me vooral vaak in ZvZ
Als ik de replays bekijk van topspelers en masterspelers komt er bijna geen cheese in voor, Maar in de bronze league is het eigenlijk gewoon wie cheesed het beste wint, hoe kan ik met zerg de cheese eruit halen. ligt dit vooral aan workers micro(als de aanval komt iets kapot maken) of aan scouting?, het overkomt me vooral vaak in ZvZ
Om in ZvZ cheese tegen te gaan zou ik op kleine maps voor een 10 pool (Spawning pool maken als je op 10 supply zit) gaan of een 12 pool op grotere maps. Tegen de tijd dat je spawning pool klaar is, heb je de tegenstander wel gescout en als je ziet dat hij een snelle pool heeft (vergelijk de voortgang op zijn pool met die van jou), dan bouw je 3 sets Zerglings en een Spine Crawler. Vervolgens ben je superveilig tegen snelle zergling rushes.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 23:54:
Ik speel momenteel 2 maanden starcraft en zit wat een de bronze league, ik speel zerg, nu heb ik een vraag.
Let op dat een dergelijke build je wel een kleine achterstand oplevert als je tegenstander voor een economische opening gaat. Maar in de bronze league is het belangrijkste om de cheese af te slaan en daarna goed te macroen. Dat je opening dan niet 100% efficient is maakt minder uit. Zodra je hogerop komt, zul je minder cheese zien en zal je micro beter worden, waardoor je steeds meer economie eruit kunt persen, zelfs als de tegenstander een cheese doet (op grote maps kun je een 6 pool verslaan met een 14 pool als je micro goed is).
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Je kunt ook op in dat geval -kleine maps- direct scouten.
Dan wordt je in ieder geval niet verrast, en heb je kennis.
De tegenstander niet, als deze niet scout (of later)
Maar dan loop je wel achter qua eco.
Als ik 14 pool zie, doe ik meestal een expo en natuurlijk Overlords over het pad naar diegenes base verspreiden.
PS. volgens mij loop je niet echt achter als je 11 pool zou gaan (overpool) en dan 18 hatch.
Weet niet hoe goed het werkt tegen Zerg op bepaalde niveau's, maar tegen Protoss is het gewoon een goede start momenteel.
Dan wordt je in ieder geval niet verrast, en heb je kennis.
De tegenstander niet, als deze niet scout (of later)
Maar dan loop je wel achter qua eco.
Als ik 14 pool zie, doe ik meestal een expo en natuurlijk Overlords over het pad naar diegenes base verspreiden.
PS. volgens mij loop je niet echt achter als je 11 pool zou gaan (overpool) en dan 18 hatch.
Weet niet hoe goed het werkt tegen Zerg op bepaalde niveau's, maar tegen Protoss is het gewoon een goede start momenteel.
[ Voor 25% gewijzigd door Luxicon op 23-07-2011 01:18 ]
...
Na een tijdje niet echt meer gespeeld te hebben ben ik van plan er weer een beetje in te komen.
Zijn hier wat (high) masters die 't leuk vinden om wat te oefenen? Voeg me toe: Disco.163
Ik speel Zerg overigens, liever dus T of P spelers maar m'n ZvZ kan ook wat oefening gebruiken.
Zijn hier wat (high) masters die 't leuk vinden om wat te oefenen? Voeg me toe: Disco.163
Ik speel Zerg overigens, liever dus T of P spelers maar m'n ZvZ kan ook wat oefening gebruiken.
[ Voor 20% gewijzigd door JJerome op 23-07-2011 03:06 ]
Verwijderd
Die JJerome is gewoon te lui om even aan te geven dat ie aant streamen is: http://www.justin.tv/discoo
Zijn er hier nog meer mensen die hebben gekeken? Hoe was de kwaliteit?
Doet iemand ook The Last Stand? Da's een mod voor Starcraft, ik doe het samen met Outcast. Best wel leuk maar wel moeilijk, hadden graag nog een healer gehad
.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Nooit gespeeld. Is 't gewoon een custom map?
Doen de BlizzBoys nog wel eens toernooitjes trouwens? :-)
Het is een custom map, je bent met zijn 2'en op een vrij kleine map. In alle 4 hoeken spawnen mobs die je moet verslaan om xp te scoren. Hoe verder je komt hoe meer xp je krijgt hoe betere items je kan vrij spelen. Vaak zijn mods te makkelijk waardoor je er snel doorheen bent of te uitgebreid om het leuk te houden maar ik vind deze wel aardig sterk, ik wil het graag verslaan om te zien wat voor items we nog meer krijgen.
Blizzboys doen zelf niet zoveel meer, ik ben behoorlijk moe geworden van Starcraft, het zit prima in elkaar maar ik heb totaal geen drank om te spelen, ik zat tegen mijn grens aan en vond de dynamics in de game saai. Je kon niet echt experimenteren in de ladder.
Blizzboys doen zelf niet zoveel meer, ik ben behoorlijk moe geworden van Starcraft, het zit prima in elkaar maar ik heb totaal geen drank om te spelen, ik zat tegen mijn grens aan en vond de dynamics in de game saai. Je kon niet echt experimenteren in de ladder.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
dat heeft vast te maken met het tijdstip waarop je dit post..Blizzboys doen zelf niet zoveel meer, ik ben behoorlijk moe geworden van Starcraft, het zit prima in elkaar maar ik heb totaal geen drank om te spelen, ik zat tegen mijn grens aan en vond de dynamics in de game saai. Je kon niet echt experimenteren in de ladder.
Maar ik ben eindelijk naar silver gegaan, en ik merk dat ik toch echt het beste ben met protoss omdat ik micro veel leuker vind dan macro, dus ik heb liever 1 unit die het goed doet dan 4 die het veel minder doen..
daarom kan ik ook totaal niet met zerg uit de weg eigenlijk terwijl ik wel weer hou van de flanken en snel weer naar de 200/200 te gaan, wat zeer goed met zerg kan..
eens kijken of daarmee ook naar gold kan komen
I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"
Ik heb er mijn doel van gemaakt om in de 3 dagen die nog over zijn voor het nieuwe seizoen, mijzelf op te werken naar #1 in mijn league. Op dit moment sta ik 8e met 600 punten verschil tussen mij en de #1. Heb nog zo'n 300 bonuspool over, dus dat scheelt al.
Daarnaast heb ik besloten dit te streamen. Je kunt de komende 3 dagen mij waarschijnlijk veel zien spelen op: http://www.justin.tv/guussieboy. De muziek op de stream zullen voornamelijk house, techno en dubstep zijn allemaal gelincensed onder CC of geheel zonder copyright.
BTW Ik ga binnenkort ook een nickname change (voor zowel SC2 als t.net) aanvragen voor de naam Gropah. Ik ben Guussieboy een beetje ontgroeit.
edit:
Stream is voor de middag even egstopt, maar vanavond wss weer! Daarnaast is het ook gewoon terug te kijken op http://nl.justin.tv/guussieboy/videos
Daarnaast heb ik besloten dit te streamen. Je kunt de komende 3 dagen mij waarschijnlijk veel zien spelen op: http://www.justin.tv/guussieboy. De muziek op de stream zullen voornamelijk house, techno en dubstep zijn allemaal gelincensed onder CC of geheel zonder copyright.
BTW Ik ga binnenkort ook een nickname change (voor zowel SC2 als t.net) aanvragen voor de naam Gropah. Ik ben Guussieboy een beetje ontgroeit.
edit:
Stream is voor de middag even egstopt, maar vanavond wss weer! Daarnaast is het ook gewoon terug te kijken op http://nl.justin.tv/guussieboy/videos
[ Voor 26% gewijzigd door Gropah op 24-07-2011 14:59 ]
ik....... snap hem niet?
aha! Dat het dezelfde was zag ik wel, maar dat het tasteless was had ik niet door.
YouTube: CombatEX PvZ Game1
- YouTube
Verbazingwekkend interessant wat Combatex allemaal te vertellen heeft:)
Verbazingwekkend interessant wat Combatex allemaal te vertellen heeft:)
Verwijderd
Volgens mij is het gat toch flink opgevuld met andere casters en toernooitjes hier. Hoewel ik niet precies weet wat er allemaal vanuit got gedaan word en door wie.JJerome schreef op zondag 24 juli 2011 @ 03:12:
Nooit gespeeld. Is 't gewoon een custom map?
Die tweede is volgens mij Tasteless niet, maar gewoon een meid die er supererg op lijkt. Wat echt scary as hell is.
edit: hier meer van mevrouw Tasteless
http://www.flickr.com/photos/themsmars/page6/
edit: hier meer van mevrouw Tasteless
http://www.flickr.com/photos/themsmars/page6/
[ Voor 28% gewijzigd door apNia op 24-07-2011 17:18 ]
Bleeh ik tune in, direct BM van jouw kantJJerome schreef op zondag 24 juli 2011 @ 16:40:
Stream staat weer aan :-)
http://www.justin.tv/discoo
Mijn stream is uitgesteld aangezien ik Day9TV Daily even wil kijken, nu het een weekje op europese tijden is. Een kwartier na het einde zal mijn stream wss beginnen
Vet! Live day9! Nog nooit gezien 
Thanks Guussie!

Thanks Guussie!
offtopic:
What's with the nick?
What's with the nick?
Zoals ik al in een eerder post heb aangegeven ben ik de naam Guussieboy een beetje ontgroeit. ik heb die naam al sinds ik 3 of 4 was. Ik vind het wel een leuke naam, maar het doet kiddy aan. Daarnaast is het ook bagger uit te spreken voor engelsen enzoots.
Toen was het kiezen tussen ElGuoesoe, een nickname die afgelopen jaar is ontstaan. Beginnend met een Typfout (Gusu) en na veel parodieën uit is gekomen bij ElGuoesoe. Maar het probleem met die naam is dat mensen gaan denken dat ik spaans/portugees ben. Die valt dus af.
Daarom ben ik zelf maar een beetje namen gaan verzinnen. Verschillende zijn langs gekomen, maar deze is blijven hangen. Klinkt vetter, doet niet meer zo kiddy aan en is beter uitspreekbaar voor engelse (want als ik iets haat is het dat andere mijn naam niet goed uitspreken (IRL of Ingame))
Zodoende was het: Schop een modje forum > Topic aanmaken met titel [nickchange] Oude Nick > Nieuwe nick. en binnen een uur was het gefixed
Toen was het kiezen tussen ElGuoesoe, een nickname die afgelopen jaar is ontstaan. Beginnend met een Typfout (Gusu) en na veel parodieën uit is gekomen bij ElGuoesoe. Maar het probleem met die naam is dat mensen gaan denken dat ik spaans/portugees ben. Die valt dus af.
Daarom ben ik zelf maar een beetje namen gaan verzinnen. Verschillende zijn langs gekomen, maar deze is blijven hangen. Klinkt vetter, doet niet meer zo kiddy aan en is beter uitspreekbaar voor engelse (want als ik iets haat is het dat andere mijn naam niet goed uitspreken (IRL of Ingame))
Zodoende was het: Schop een modje forum > Topic aanmaken met titel [nickchange] Oude Nick > Nieuwe nick. en binnen een uur was het gefixed
Gropah, heb je interesse om met mij en Outcast samen een Starcraft II mod te spelen en via je cast te streamen?
Sure, ben altijd bereid mods te proberen. Maar als je het niet erg vind wil ik nu eerst even Day9 kijken, live. Die kan krijg je namelijk niet vaak
@outcast within
Die was ik ook al tegen gekomen ja, daar komt het niet vandaan, maarja als je wat kan suggereren
Alles heeft wel een andere betekenis, dus om daar nou rekening mee te gaan houden...
@outcast within
Die was ik ook al tegen gekomen ja, daar komt het niet vandaan, maarja als je wat kan suggereren
Alles heeft wel een andere betekenis, dus om daar nou rekening mee te gaan houden...
Mijn God wat is day9 live kijken saai zeg, denk je met 1.5 uur day9 dat het nogal een stretch is, live is het helemaal een dagvullend programma.
het is een stuk luchtiger als je het live kijkt... Ik kan het wel waarderen
Ik heb dan ook de attentionspan van een kleuter na een zak Haribo
BTW nog even een poll. Ben benieuwd
Poll: In welke league komt Gropah/Guussieboy in seizoen 3?
• Serieus antwoord? GM! <3
• Gold natuurlijk!
• Die jongen hoort al tijden thuis in Silver
• Forever Bronze

Ook een poll maken? Klik hier
Poll: In welke league komt Gropah/Guussieboy in seizoen 3?
• Serieus antwoord? GM! <3
• Gold natuurlijk!
• Die jongen hoort al tijden thuis in Silver
• Forever Bronze
Ook een poll maken? Klik hier
apNia schreef op zondag 24 juli 2011 @ 20:22:
Ik heb dan ook de attentionspan van een kleuter na een zak Haribo nibbits
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook Forever Bronze heb gestemd. Volgens mij ben ik echt gedoomed
Fufufu, ik ben in Plat geplaatst maar ik ben vet kut
Kut dag. Alles ging mis
Later gelukkig weer een beetje goedgemaakt.
Verwijderd
So you got promoted from boy to gropah?Gropah schreef op zondag 24 juli 2011 @ 19:12:
Zoals ik al in een eerder post heb aangegeven ben ik de naam Guussieboy een beetje ontgroeit. ik heb die naam al sinds ik 3 of 4 was. Ik vind het wel een leuke naam, maar het doet kiddy aan. Daarnaast is het ook bagger uit te spreken voor engelsen enzoots.
Jaja nu klinkt het niet meer zo stoer, teehee...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2011 00:45 ]
hahaha ja en ik heb een gropah shop...
Stream is weer online op http://www.justin.tv/guussieboy
Stream is weer online op http://www.justin.tv/guussieboy
[ Voor 32% gewijzigd door Gropah op 25-07-2011 10:22 ]
Een vraagje. Ik heb zeer recent 1 placement match gespeeld. Kwam tegen een gast die het blijkbaar een stuk vaker heeft gedaan (rond de 100apm en ik rond de 20). Dus zwaar verloren. Kom ik gelijk in platinum.... Hoe kan dit? Zou ik niet eerder in de bronze league oid moeten komen dan ?
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Als je maar 1 placement match hebt gedaan, betekend dat je al eerder SC2 hebt gedaan? De MMR (rating waarop je geranked wordt) is niet veranderd in de tijd dat je niet speelde en er is een ladderlock gaande... Je zal dus in dezelfde divisie worden geplaatst als dat je was voordat je stopt.
De enig manier om dit proberen te voorkomen is nu (voor woensdag) zoveel mogelijk matches te verliezen en dan hopen dat je bij seizoen 3, wat woensdag begint, in een betere league wordt geplaatst.
In other news:
The stream is weer online op http://www.justin.tv/guussieboy
De enig manier om dit proberen te voorkomen is nu (voor woensdag) zoveel mogelijk matches te verliezen en dan hopen dat je bij seizoen 3, wat woensdag begint, in een betere league wordt geplaatst.
In other news:
The stream is weer online op http://www.justin.tv/guussieboy
offtopic:
beetje spammen... mag toch wel?
beetje spammen... mag toch wel?
ah, ik heb wel een trial van iemand gehad die ik een aantal maanden geleden heb gedaan. Toen heb ik ook iets van 4 of 5 matches gespeeld. 4 gewonnen en 1 verloren geloof ik. Dat zal het dan zijn. tnx
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Zoveel mogelijk matches proberen te verliezen is ook dikke fail tenzij je forever bronze wilt blijven. Misschien ben jij als noob wel goed genoeg om van plat spelers te blijven winnen.
het kost zo'n 12 - 15 matches om je MMR accuraat te krijgen. Gewoon spelen en geduld hebben. Niet teveel naar je league kijken.
GM guusie!
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
En een half jaar later nog steeds geen fatsoenlijke microfoonMrVegeta schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:10:
Ooohh yeaaa
YouTube: Kanaal van BlizzBoys - YouTube
de faalhazen zijn weer terug.
[video]
[video]
Hier op Tweakers toevallig mensen bezig met Lost Viking (500k) ..?
Waarom geen 1080p ?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Nog niet, ben wel verliefd geraakt op achievements though. Ik weet dat veel mensen het 'kansloos' vinden, maar ik vind het brilliant dat blizzard je 'beloont' om het spel op een onorthodoxe manier te spelen. Wat op zich al weer heel grappig is. Veel van de campaign achievements zijn echt leuk om te doen!Bernardo schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:40:
[...]
En een half jaar later nog steeds geen fatsoenlijke microfoon
Hier op Tweakers toevallig mensen bezig met Lost Viking (500k) ..?
Moet er nog maar een paar van de campaign, waaronder inderdaad lost viking. Ben benieuwd.
Reageren met enkel een rits smileys is verre van nuttig en ook zeker niet gewenst.
[ Voor 92% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2011 23:44 ]
..knip..
Das waar, maar meestal zijn het meerdere achievements die lijden tot 1 portrait, dus dat is ook wel logisch
[ Voor 44% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2011 23:45 ]
Trollen doen we maar ergens anders.
[ Voor 93% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2011 23:50 ]
Gaat Dre ook weer casten?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Weer? Zo hard gaat het niet
Waar kan je de mappool zien? Want hij is nog niet ingame te zien aangezien season 3 pas morgen begint... toch?
Het seizoen begint dan vanacht ofzo? Mijn voornemen was om geen bonus pool te hebben aan het eind van het seizoen en heb nog iets van 50....
Ben erg benieuwd naar de nieuwe maps, ik vrees het ergste aangezien Blizzard te graag de 3rd met rocks bezaaid en korte rushdistances hanteert... en Tal Darim was nog wel zo'n mooie start... had graag GSL/MLG maps als Crevasse en Testbug in de mappool gezien.. dat zou te hard ownen IMO
Ben erg benieuwd naar de nieuwe maps, ik vrees het ergste aangezien Blizzard te graag de 3rd met rocks bezaaid en korte rushdistances hanteert... en Tal Darim was nog wel zo'n mooie start... had graag GSL/MLG maps als Crevasse en Testbug in de mappool gezien.. dat zou te hard ownen IMO
[ Voor 3% gewijzigd door Morphs op 26-07-2011 09:35 ]
van starcraft2.com blog
Season 3 Start Date
The Season 2 lock also means that Season 3 is right around the corner. During morning maintenance on Wednesday, 27 July, Season 2 will end and Season 3 will begin
Je kunt ze al downloaden met de map editor en off line spelen als je wilt, ook op EU.Gropah schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 09:34:
[...]
Waar kan je de mappool zien? Want hij is nog niet ingame te zien aangezien season 3 pas morgen begint... toch?
The following changes are being made to the ladder map pool when Season 3 begins on Tuesday, July 26:
1v1
Removed:
Scrap Station
Slag Pits
Delta Quadrant
Metalopolis
Carried over:
Xel’Naga Caverns
Backwater Gulch
Shakuras Plateau
Tal'Darim Altar LE
The Shattered Temple
Typhon Peaks
New:
Nerazim Crypt
Searing Crater
Antiga Shipyard
Abyssal Caverns
2v2
Removed:
Monlyth Ridge
Gutterhulk
Omega Sector
Red Stone Gulch
Carried over:
Discord IV
High Orbit
Khaydarin Depths
Scorched Haven
The Ruins of Tarsonis
Tempest
New:
Tyrador Keep
The Boneyard
3v3
Removed:
Quicksand
Colony 426
Monsoon
Typhon
Carried over:
Arakan Citadel
Cinder Fortress
Dig Site
Frontier
The Bio Lab
Ulaan Deeps
New:
Green Acres
Temple of the Preservers
4v4
Removed:
High Ground (
Megaton (
Carried over:
District 10
Extinction
Lava Flow
Outpost
Sand Canyon
Toxic Slums
New:
Fossil Quarry
Deadlock Ridge
FFA
Removed:
Metalopolis
Slag Pits
Carried over:
The Shattered Temple
Quicksand
Tectonic Rift
Abyss
New:
Abyssal Caverns
Antiga Shipyard
Nerazim Crypt
Van mij hadden ze slag pits samen met metalopolis kunnen omwisselen met shakuras en shattered temple... Vind de eerste 2 leukere en betere maps.Removed:
Scrap Station
Slag Pits
Delta Quadrant
Metalopolis
Carried over:
Xel’Naga Caverns
Backwater Gulch
Shakuras Plateau
Tal'Darim Altar LE
The Shattered Temple
Typhon Peaks
Voor 4v4 vind ik het ook jammer dat megaton eruit is. Met zijn alle in 1 base en dan redelijk dicht bij elkaar, zorgt gewoon af en toe voor epische battles!
Other topic: The stream is weer live op http://www.justin.tv/guussieboy
[ Voor 25% gewijzigd door Gropah op 26-07-2011 09:51 ]
Als we het hebben over ledges en racial imbalance op higher levels, snap ik niet waarom Shakuras er niet uitgehaald is, en Metalopolis wel.
Ik vind het ook een goed ding dat Metal er uit gehaald wordt. Niet dat Metal niet goed was, maar verse maps. Hoppetee, cycelen. Blizz zegt dat ie wellicht weer terugkomt. We'll see
THE RAGE FACE IS LOST FOREVER.
..knip..
Gaan we weer ? Aangezien de vods max to 720p gaan en ik me kan herinneren dat jullie wel 1080p deden was het een oprechte vraag maar blijkbaar heb jij niks geleerd sinds een tijdje geleden. Blijkbaar zie jij alles als een directe aanval ( Althans als het uit mijn mond komt ). Goh dacht dat je wel wat ouder en wijzer was inmiddels na je ervaringen de afgelopen tijd.
Vind het ook een beetje vreemd dat je daarop zo reageert terwijl die mic snipe geen aandacht krijgt.
Gaan we weer ? Aangezien de vods max to 720p gaan en ik me kan herinneren dat jullie wel 1080p deden was het een oprechte vraag maar blijkbaar heb jij niks geleerd sinds een tijdje geleden. Blijkbaar zie jij alles als een directe aanval ( Althans als het uit mijn mond komt ). Goh dacht dat je wel wat ouder en wijzer was inmiddels na je ervaringen de afgelopen tijd.
Vind het ook een beetje vreemd dat je daarop zo reageert terwijl die mic snipe geen aandacht krijgt.
[ Voor 46% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2011 23:50 ]
Flamen is eveneens uit den boze.
[ Voor 81% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2011 23:51 ]
Slag pitsGropah schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 09:45:
[...]
Van mij hadden ze slag pits samen met metalopolis kunnen omwisselen met shakuras en shattered temple... Vind de eerste 2 leukere en betere maps.
Shakuras is een redelijke map, klein beetje protoss favored (forge fast expand). Gelukkig ben ik protoss.
Heb net even met Nifty alle nieuwe maps langsgespeeld. Searing crater gaat in de veto, rest is prima te doen.
Had liever backwater gulch en eventueel typhon peaks eruit zien gaan tbh.
[ Voor 5% gewijzigd door iBasch op 26-07-2011 15:58 ]
Maak in het vervolg een topicreport in plaats van erop in te gaan.
[ Voor 81% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2011 23:55 ]
Iemand meteen gaan trollen en flamen omdat je hem zogenaamd niet mag is niet de juiste houding.
Gister samen met Outcast en Eylradius die Last Stand mod gedaan, best leuk. Ging ook een stuk beter met zijn drieën dan met zijn tweetjes maar wel frigging moeilijk. Trouwens ik ben geplaatst in Platinum in mijn 1v1 maar ik ben echt terribad, nu hoorde ik iets over season 3? Betekend dit dat ik weer opnieuw word ingedeeld?
Gister samen met Outcast en Eylradius die Last Stand mod gedaan, best leuk. Ging ook een stuk beter met zijn drieën dan met zijn tweetjes maar wel frigging moeilijk. Trouwens ik ben geplaatst in Platinum in mijn 1v1 maar ik ben echt terribad, nu hoorde ik iets over season 3? Betekend dit dat ik weer opnieuw word ingedeeld?
[ Voor 68% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2011 23:56 ]
Je MMR gaat mee en je speelt 1 placement match. Als je geen 1v1's gespeeld hebt wordt je gewoon weer in plat geplaatst.
..knip..
[ Voor 112% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2011 23:58 ]
..knip..
Ik vind de game opzich nog best wel leuk maar ik heb het gevoel dat de matches toch vaak hetzelfde gaan. Spelen jullie met veel verschillende bo's?
Ik vind de game opzich nog best wel leuk maar ik heb het gevoel dat de matches toch vaak hetzelfde gaan. Spelen jullie met veel verschillende bo's?
[ Voor 45% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2011 23:58 ]
Het hangt natuurlijk van jezelf af, tot nu toe heb ik steeds verschillende builds gebruikt om het wat af te wissellen maar nu ik de filmpjes heb gezien van Destiny die met enkel mass queens toch flink hoog komt in de leagues simpelweg omdat zijn macro en micro zo goed zijn...ik denk dat ik zelf eerst maar eens aan mijn mechanics ga werken voor ik echt weer builds ga gebruiken, builds zijn pas echt nuttig als je niet alleen de juiste units kan maken, maar er voldoende van kan maken en ze op de juiste manier kan gebruiken. Ik zeg nu niet direct dat je GrandMaster APM nodig hebt maar het is toch wel handig als je kan zorgen dat je macro OK is enzo...MrVegeta schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 16:37:
Ook hier op tweakers is dit denk ik wel een trend, steeds als iemand aangeeft vast te zitten of problemen te hebben en replays post komt het naar voren dat er meestal gewoon macro/micro issues zijn. Om dat te trainen kan je beter beginnen met 1 of 2 basisunits en dan gewoon beginnen met 1base die units te massen, dan 2bases, dan meer, steeds hetzelfde blijven doen totdat je geen recources meer in de bank blijft houden en je niet meer supplyblocked raakt. Totdat je dat kan heeft het weinig zin om nu na te denken of build A nu wel een goede counter is als ras X build Y gebruikt...
[ Voor 24% gewijzigd door Cronax op 26-07-2011 16:58 ]
..knip..
Maar ja, meer oefenen en wat je zegt inderdaad beter met micro/macro omgaan. Mijn grootste probleem uit die tijd was altijd expansions pakken en gebruiken. Ik was daar altijd wat te chicken voor
Ja misschien zijn er ook wel genoeg dingen verandert in de afgelopen paar maand maar ik had toen nog altijd het idee dat er één bo mij goed lukte, zodra ik wat nieuws probeerde /instantcrush!Cronax schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 16:53:
[...]
Het hangt natuurlijk van jezelf af, tot nu toe heb ik steeds verschillende builds gebruikt om het wat af te wissellen maar nu ik de filmpjes heb gezien van Destiny die met enkel mass queens toch flink hoog komt in de leagues simpelweg omdat zijn macro en micro zo goed zijn...ik denk dat ik zelf eerst maar eens aan mijn mechanics ga werken voor ik echt weer builds ga gebruiken, builds zijn pas echt nuttig als je niet alleen de juiste units kan maken, maar er voldoende van kan maken en ze op de juiste manier kan gebruiken. Ik zeg nu niet direct dat je GrandMaster APM nodig hebt maar het is toch wel handig als je kan zorgen dat je macro OK is enzo...
Ook hier op tweakers is dit denk ik wel een trend, steeds als iemand aangeeft vast te zitten of problemen te hebben en replays post komt het naar voren dat er meestal gewoon macro/micro issues zijn. Om dat te trainen kan je beter beginnen met 1 of 2 basisunits en dan gewoon beginnen met 1base die units te massen, dan 2bases, dan meer, steeds hetzelfde blijven doen totdat je geen recources meer in de bank blijft houden en je niet meer supplyblocked raakt
Maar ja, meer oefenen en wat je zegt inderdaad beter met micro/macro omgaan. Mijn grootste probleem uit die tijd was altijd expansions pakken en gebruiken. Ik was daar altijd wat te chicken voor
[ Voor 76% gewijzigd door psychoclown op 27-07-2011 00:01 ]
Guys, zal ik een 1v1 Best of 3 hosten op Xel naga om dit op te lossen? Dit topic volstampen met getroll en geflame is niet zo entertaining als een goeie 1v1 pot.
Mwa dat wil ik eigenlijk best nog wel doen ookDeX schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 17:00:
Guys, zal ik een 1v1 Best of 3 hosten op Xel naga om dit op te lossen? Dit topic volstampen met getroll en geflame is niet zo entertaining als een goeie 1v1 pot.
Dat lijkt me een beter idee ja. Obs obs obs!DeX schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 17:00:
Ik zeg map pool: Xel'naga Caverns, Antiga Shipyard, The Shattered Temple,
Komen er woensdag nou ook balancechanges? If so, welke?
Verwijderd
Voor zover we(ik iig:p) weten nietapNia schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 17:26:
Komen er woensdag nou ook balancechanges? If so, welke?
OBS! Ik cast. Waarneer?iBasch schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 17:04:
[...]
Dat lijkt me een beter idee ja. Obs obs obs!
Ik zeg map pool: Xel'naga Caverns, Antiga Shipyard, The Shattered Temple,
Vanavond 19:00? De meesten kunnen dan wel hoop ik.
Shodow wil wel, MrVegeta nog geen reactie gehad.
Shodow wil wel, MrVegeta nog geen reactie gehad.
Verwijderd
Net een stuk of 6 games gedaan op antiga shipyard gedaan (tvz). Best een behoorlijk goede map, op een punt na. De cliff die bij elke main zit is extreem overpowered voor terran. Als je een tank op de cliff zet, een eronder en een in de main van zerg met overal een paar marines is het vrijwel niet te breken door zerg en kan terran vrolijk de main in pushen zonder veel schade te leiden en zonder geflankt te kunnen worden.
Op dat ene punt na is het een prachtige map. Makkelijke natural, goed te verdedigen met alle races door de niet al te kleine ramp, maar toch nejes teruggestopt zodat je niet naar de vijand toe hoeft te expanden. De natural ligt netjes in lijn met de ramp naar je main.
Ook de 3th is netjes gedaan, de front door ervan zijn rocks, de hoofd ingang naar de verdediger toe met weer een brede ramp. 3th is niet overdreven makkelijk te verdedigen maar niet te ver van de natural zodat je makkelijk met units heen en weer kan springen.
Het midden is open. Ik ben hier groot fan van, dit zorgt voor spanning voor de terran als hij de map over moet steken en mogelijkheden voor de zerg om te flanken. De afstand is toch niet al te groot zodat het niet een eindeloze mars wordt zoals op tal'darim.
NOOOOOOOOO METALOPOLISSSS
Op dat ene punt na is het een prachtige map. Makkelijke natural, goed te verdedigen met alle races door de niet al te kleine ramp, maar toch nejes teruggestopt zodat je niet naar de vijand toe hoeft te expanden. De natural ligt netjes in lijn met de ramp naar je main.
Ook de 3th is netjes gedaan, de front door ervan zijn rocks, de hoofd ingang naar de verdediger toe met weer een brede ramp. 3th is niet overdreven makkelijk te verdedigen maar niet te ver van de natural zodat je makkelijk met units heen en weer kan springen.
Het midden is open. Ik ben hier groot fan van, dit zorgt voor spanning voor de terran als hij de map over moet steken en mogelijkheden voor de zerg om te flanken. De afstand is toch niet al te groot zodat het niet een eindeloze mars wordt zoals op tal'darim.
NOOOOOOOOO METALOPOLISSSS
Voor de mensen die geintresseerd zijn: de Day9 daily begint binnen enkele minuten.
Normaal gesproken is die rond 3 uur 's nachts, maar nu is het "Europe week".
Normaal gesproken is die rond 3 uur 's nachts, maar nu is het "Europe week".
http://t.co/y95lQQU <- Replay van Grubby, epic ^^
die van mij btw ook en is te vinden op http://www.justin.tv/guussieboy Nog zo'n 50 punten te gaan voor #1 van mijn divisie!
Ik zag net de game tegen Dhul, als hij je infestors had gefeedbacked dan had je denk ik niet gewonnen. Toch nice! Dat msn is wel irritant in game zegJJerome schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 19:48:
Voor de mensen die geen zin hebben in Day9, mijn stream staat aan:
http://www.justin.tv/discoo
Hij probeerde mijn infestors wel te feedbacken maar hij viel vanuit een kut positie aan en ik hield me infestors redelijk ver achter me roaches. Overigens had ik anders alsnog een goede kans gehad, ik had een flinke bank en veel larva.
YYYEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH BOY!
Eindelijk nummer 1 in mijn league!
Pcis or it did not happen:

[ Voor 21% gewijzigd door Gropah op 26-07-2011 23:14 ]
gratz!Gropah schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 23:13:
[afbeelding]
Gropah, ga je je placement match streamen? Ik wil erbij zijn als je gin Silver/Gold geplaatst word.
yup die wordt gestreamed. Het hangt er even vanaf waarneer SC2 weer beschikbaar wordt, maar ik hoop een uur of 10 en anders om 1 uur ofzo.
en nu sta je weer op 0Gropah schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 23:13:
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zie voor pro-gaming en toernooien ook: Starcraft 2 Pro-gaming & Toernooien.
Zie voor pro-gaming en toernooien ook: Starcraft 2 Pro-gaming & Toernooien.