Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Voor de mensen die het nog niet door hebben, er wordt gekeken of er genoeg animo is voor een league. Voor details klik *hier*

Over placement
Ik zelf was #54 bronze voor de reset. Nu heb ik mijn placement gespeeld en ben weer in bronze geplaats, na een win. Mijn win/lose ratio is nog onder de 50% denk ik, maar zit sinds ik weer speel wel lekker bezig met een win/lose >60% en heb net een 3-streak en een 5-streak gehad, dus misschien zit er een promo aan te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Arnevld schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:01:
Uit een gelekte blizzard spread sheet bleek dat heart of the swarm voor 2011 of begin 2012 geplanned stond.
En q3 van 2011 diablo 3, en daar doen ze nu eerst het meest aan :)
Ja ja dat ken ik van blizzard. Expansion van wow was ook maar 1.5 jaar te laat en volgens mij was SC2 ook al een tijdje uitgesteld. Beter rekenen op een datum ni 2014 kan het alleen maar meevallen toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:07
iedereen met dat "ik hoop promote" verhaal na 3-5x op een rij gewonnen te hebben, ik begrijp promoten is altijd leuk, maar als je simpel weg niet wint van hoger geplaatste spelers kom je ook niet hoger uit. Als je 3x op een rij wint van een lagere gerankd iemand, niet heel boeiend voor je rank. Als je gewoon overall beter gaat spelen kom je vanzelf hoger uit. Ik werd zelf 'gepromoted' na mijn lose streak van 8 werd ik toch promoted, simpel weg omdat ik van hoger geplaatste spelers aan het winnen was daarvoor.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
@goldman

ik zit bronze :P maar alle spelers waar ik tegenspeel zijn eigenlijk hogere bronze. Nog geen 1x silver gezien btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik werd naar gold gepromote terwijl ik nog nooit van een gold speler had gewonnen.. En nog maar 3x tegen had gespeeld ofzo..

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
aicaramba schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:20:
Ik werd naar gold gepromote terwijl ik nog nooit van een gold speler had gewonnen.. En nog maar 3x tegen had gespeeld ofzo..
Dat maakt niet uit, als je van spelers wint die volgens hun matchmaking rating in gold horen of naar gold gaan promoveren dan kan je nog steeds promoveren.

Het klinkt misschien contra intuitief maar promoveren heeft NIETS te maken met de leagues waar je tegenstanders in zitten. Het systeem draait om de interne matchmaking rating, en een intern cijfertje (een soort zekerheidsindex) over hoe weker het spel denkt te weten dat je huidige rating klopt. Die rating die je zichtbaar ziet staan geeft eigenlijk alleen maar een gemiddelde aan.

Stel, de minimum matchmakingrating die je moet hebben om te promoveren van Bronze naar Silver is 1000.
Spelers A en B zitten alletwee in Bronze, maar speler A heeft een zichtbare rating van 1050 terwijl speler B maar 750 heeft.

Als speler A nog regelmatig verliest van spelers met een interne matchmakingrating onder de 1000 kan het zijn dat hij toch in Bronze blijft hangen. Speler B kan echter al promoveren naar Silver terwijl zijn zichtbare rating nog onder de 750 is, omdat hij consistent wint van spelers met een interne rating van boven de 1000 ook al verliest hij van spelers die 1500 of hoger hebben.

Hopelijk maakt dat het iets duidelijker ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik weet wel hoe het werkt hoor. Maar ik zei het alleen omdat ik nog niet had gewonnen van hoger gerankte spelers (volgens de ladder) en toch werd gepromote.

Hun MMR zal waarschijnlijk wel een stuk hoger zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft mooi die mensen die gaan zeuren over een unit als ze verliezen :D

PvT

beide op 4 basis, ik maakte paar DT
Gooi er 3-4 naar zijn main / expo
2 naar zijn 3de base
En gooi er 3 in me main army en val zijn 4de en beginnende 5de aan.

Kom de ramp af en loop met me kop in zijn army en verlies bijna alles op paar stalker en me DT na en hij scanned niet en verliest zijn leger.
En mijn andere DT cleanen zijn main en expo al voor 5 minuten voor hij ze dood en dan zeuren dat ik DT gebruik en moet stoppen ermee om zo wins te stelen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-08 12:28
Is er een terran of Zerg speler die mij wat wil trainen? Ikzelf ben protoss speler, ent als mijn hele vriendenlijst, tot zo ver:p RealID: PM

[ Voor 8% gewijzigd door KillerZero86 op 31-03-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
KillerZero86 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:48:
Is er een terran of Zerg speler die mij wat wil trainen? Ikzelf ben protoss speler, ent als mijn hele vriendenlijst, tot zo ver:p RealID: <removed>
Wandel het got channel binnen daar hang ik meestal uit als zerg speler en er zijn er wel meer. meeste daar zijn wel vriendelijk. Kan zijn dat we allemaal net een game aan het obsen zijn als je binnenkomt dus verwacht niet direct een reactie als je wat zegt :D

O btw je mail adress op een publiek forum zetten is vragen om spam en het maakt het hackers makkelijker om je account te hacken.

[ Voor 13% gewijzigd door Shadowhawk00 op 31-03-2011 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
Ah, dat zal ik dan maar eens doen. Bedankt voor de tip over e-mailadressen, trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadowhawk00 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:50:
[...]

Wandel het got channel binnen (..)
Ik zal het wel gemist hebben en er word vast straks heel hard met de verwijs hamer op mij gemept, maar ...
Waar is die precies te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:07
je kan sinds de vorige patch chat channels joinen, naast je friends list. Typ je in : "got" (zonder quotes ofc.). en dan join je het chat channel van tweaker :)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt! Ik ga eens kijken!

P.S. Net mijn 10de 1v1 ladder game gewonnen. (Als terran, maar heb nog geen ander ras gespeeld.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Nieuwe minor patch:
StarCraft II: Wings of Liberty – Patch 1.3.1

Bug Fixes
  • Fixed an issue where, in some situations, players would not be notified they received an achievement.
  • Fixed an issue where the Leagues & Ladders showcase boxes were not updated correctly.
  • Fixed an issue where, under certain circumstances, the "Return to Game" button in the main menu would not function properly.
  • Fixed an issue where the new observer UI features would not function correctly on custom maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
ik mis de volgende:
* Fixed an issue where players were kicked out of an channel and couldn't reconnect
Speelt nog wel eens parten

[ Voor 5% gewijzigd door Gropah op 31-03-2011 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Na placements voor Season two van Gold naar Silver gegaan. Ligt niet aan mij hoor, 't zal een bug zijn ofzo. :+

Toch wel blij mee gezien ik meer SC2 kijk dan speel, en als ik speel toch meer de casual kant kies in plaats van de APM gehoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pientertje
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
ik ben juist bij 4v4 van mid-bronze naar hoog-silver gegaan. Snap het ook niet. Ik heb wel dat placement potje gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Ik ook gewonnen. Met overtuiging. Schijnbaar voelt Blizzard goed aan waar ik graag wil zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roedie
  • Laatst online: 28-08 14:03
Ik heb een nieuwe muis en toetsenbord gehaald omdat de oude echt fies begonnen te worden. Vooral het toetsenbord (logitech illuminated) is echt ff wenne en ben regelmatig mijn hand placement kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sweet net een potje gespeeld en een gemiddelde APM van over de 200 gehaald!
GrandMasters league here I come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoinks! Heb je ROOT al ingelicht? Misschien hebben ze een bedje voor je vrij outcast!

[ Voor 4% gewijzigd door apNia op 01-04-2011 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
pientertje schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:52:
ik ben juist bij 4v4 van mid-bronze naar hoog-silver gegaan. Snap het ook niet. Ik heb wel dat placement potje gewonnen.
mid-bronze en hoog-silver kun je niet als zodanig inschatten denk ik. Waarschijnlijk was je gemiddelde MMR al goed genoeg oftewel je stond eigenlijk op het punt om te promoten het vorige seizoen. Waarschijnlijk speelde je ook al meestal met Silvers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
DeX schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:47:
Na placements voor Season two van Gold naar Silver gegaan. Ligt niet aan mij hoor, 't zal een bug zijn ofzo. :+

Toch wel blij mee gezien ik meer SC2 kijk dan speel, en als ik speel toch meer de casual kant kies in plaats van de APM gehoer.
Dat heb ik nou ook, meestal niet genoeg tijd om echt SC2 te spelen want eerste warmup potje gaat toch altijd nog tegen de AI ( om even de vingers wakker te maken :P ) En als je maar even hebt is het leuker om een day[9] daily te kijken of een andere match online. Dan weet je ook zeker dat je klaar kan zijn als dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25

Noq

Eventjes voorstellen :)
Zat gisteren ook al even te idlen in #got channel op sc2. Hoe is de gemiddelde rank hierzo? Zoals ik gister vroeg in de channel, zoek een beetje bronze/silver mensen die nieuw zijn in RTS om mee te playen/oefenen en te discussen.
Met Diamond+ spelers is toch anders discussen :P

TisL.404 zerg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 14:08

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Noq schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 08:55:
Zat gisteren ook al even te idlen in #got channel op sc2. Hoe is de gemiddelde rank hierzo? Zoals ik gister vroeg in de channel, zoek een beetje bronze/silver mensen die nieuw zijn in RTS om mee te playen/oefenen en te discussen.

TisL.404 zerg
Ik kan wel een Zerg practise partner gebruiken ;)

Mid-Silver

ShadowBumble.362 ben helaas nu op het werk maar feel free om me toe te voegen en te poken :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Noq schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 08:55:

TisL.404 zerg
Dat hangt af van de dag en tijd dat je er komt natuurlijk eh. De diamond en hoger spelers spelen meer en zijn dus vaker aanwezig maar er zijn ook bronze/silver/gold/plat spelers in het channel misschien niet elk moment van de dag. Overigens hebben wij heel vriendelijke diamond spelers die je best wat tips willen geven voor je spel en waar je op moet letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
Nou, 'k ben na mijn placement match te hebben verloren eindelijk gepromoveerd naar diamond! Nu zoek ik iemand om mijn build orders mee te perfectioneren, mijn ZvP is ontzettend slecht, ik ben een Zerg en ik zoek een gewillige protoss speler die de heerlijke collosi deathball kan maken, zodat ik kan oefenen.

ObVious.916

Dank u !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
Wat is volgens jullie de beste 4gate? Met of zonder 2de assimilator, wel of geen senteries?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

KillerZero86 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:33:
Wat is volgens jullie de beste 4gate? Met of zonder 2de assimilator, wel of geen senteries?
Ik ben dan geen protoss speler, maar als terran speler heb ik ik best wat moeite als een toss 2 of 3 sentries in zijn army heeft.
Wel vereist het behoorlijk wat micro, dus je moet er wel mee om kunnen gaan, anders heeft het geen nut natuurlijk ;)
De forcefields kunnen gebruikt worden om het leger van de tegenstander in hapklare brokken te verdelen, en dat schild werkt goed als je tegen tanks komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sentries zijn denk ik altijd nuttig, terran en protoss om leger te verdelen, en tegen zerg om een surround te voorkomen van speedlings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
RonnieB82 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:38:
[...]

de forcefields kunnen gebruikt worden om het leger van de tegenstander in hapklare brokken te verdelen, en dat schild werkt goed als je tegen tanks komt...
Dat schilt werkt nog veel beter tegen marines -2 damage van de 6 is best vervelend tegen tanks is dat maar -2 op de 20?? damage ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
Ik geloof dat de 1gas 4gate, de Bisu build is, focused meer op stalkers en zealots, maar is er ook een stuk sneller uit, doordat er meer probes minerals minen, in Korea zijn de timings zeer belangrijk, denk ik. Ik kan hier ook uit mijn nek lullen, als dat zo is, het spijt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, wie heeft de 1-april grap op GOMtv gezien?
spoiler:
(het was tijdens de match tussen ST_July en IMMvp, 8e finales GSL World Championship)

Toen het spel begon bleken de spelers opeens SC1 te spelen :D Het potje dat ze speelden (in scene gezet) was een soort baserace-rush waarbij Terran met SCV's de basis van Zerg sloopte :p

Hij zal hier later vandaag of morgen te bekijken zijn, match wordt op dit moment nog gespeeld namelijk
http://www.gomtv.net/2011championship/schedule/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
maffiappie schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:12:
Ik geloof dat de 1gas 4gate, de Bisu build is, focused meer op stalkers en zealots, maar is er ook een stuk sneller uit, doordat er meer probes minerals minen, in Korea zijn de timings zeer belangrijk, denk ik. Ik kan hier ook uit mijn nek lullen, als dat zo is, het spijt me.
Bisu is een SC1 pro gamer dus denk je Koreanen door elkaar haalt :P

Maar volgens mij is het idd beter om vooral stalker/zealot te hebben, 1 of 2 sentries is wel nodig om ramps te blokkeren maar hoe meer sentries je toevoegd hoe minders dmg/hp je 4gate push heeft.

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt ook 4 gates met veel sentry's. Tegen zerg kan je bijvoorbeeld een 3 gate expo faken. Dan pak je dus je 2nd gas en 4 gate je gewoon met veel sentry's. Dit is ook goed tegen terran vs bunkers omdat terran dan niet meer kan repairen. Volgens mij heeft MC dit populair gemaakt tegen Terran althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

Simpele rule of thumb, 2e gas is alleen nodig tegen Terran en Zerg. 2e gas tegen Protoss is teveel risico, vooral als je een 10 gate korean style doet. Dan wil je eerst zealots hebben en daarna eventueel nog wat stalkers.

Overigens ben ik het 4 gaten nogal beu en ik heb wat leukers verzonnen. Een 2 gate opening waarmee je supersnel 4 zealots maakt en die naar de basis van je tegenstander stuurt (in pvp natuurlijk). Als hij gate cyber opent heeft hij maximaal 1 zealot en 1 stalker. Stuur dan 1 zealot achter de stalker aan, 1 zealot achter de andere zealot en de 2 andere zealots in zn mineral line. Al mol je 5 probes, het is het al waard. Ondertussen heb je cyber klaar en 3 extra gates en val je aan met een 5 gate kort daarna. Deze build heeft momenteel erg veel succes (Masters league).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelvk.
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-02 15:42
http://us.blizzard.com/en-us/games/console/

Het is weer de dag van het jaar met het leukste gamenieuws! :)

TwitchTV: Marcelvk | SCII, C&C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcelvk. schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:41:

Ik had ZO gehoopt dat ze op het einde zo'n Fusion move zouden doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:51:
[...]

Ik had ZO gehoopt dat ze op het einde zo'n Fusion move zouden doen :P
:p Even tijdens de intro text moest ik zeggen dat ik twijfelde " a Phoenix rises " wait a minute Starcraft : Phoenix ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Marcelvk. schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:41:

Zou wel epic zijn, micro as never before!
Voor de mensen die te lui zijn om op de link te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

Altijd al 3000 apm willen hebben? Met de nieuwe Razer Talon kan het eindelijk!! :D

http://www.razerzone.com/razer-talon

Briljant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Laatst online: 08-09 20:22
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:28:
Lol, wie heeft de 1-april grap op GOMtv gezien? (het was tijdens de match tussen ST_July en IMMvp, 8e finales GSL World Championship)

Toen het spel begon bleken de spelers opeens SC1 te spelen :D Het potje dat ze speelden (in scene gezet) was een soort baserace-rush waarbij Terran met SCV's de basis van Zerg sloopte :p

Hij zal hier later vandaag of morgen te bekijken zijn, match wordt op dit moment nog gespeeld namelijk
http://www.gomtv.net/2011championship/schedule/
Bedankt voor de spoiler he! Niet iedereen kijkt live, GEEZ.

Denk ff na man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bert2000 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 14:17:
[...]

Bedankt voor de spoiler he! Niet iedereen kijkt live, GEEZ.

Denk ff na man.
Ik zie de spoiler niet..?

LOL die motion :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
De spoiler is dat hij de spelers heeft gezegt, waardoor je de winnaar van de vorige matches wel kan raden.

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steelseries doet ook een duit in het zakje voor 1 april; al is het iets minder uitgewerkt dan die van Razor.
The PEP-IT en The Rockette
http://steelseries.com/bl...erotastic-audio-solutions
Afbeeldingslocatie: http://cdn-web.steelseries.com/wp-content/uploads/pressreleasepage.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian1454
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-06-2017
dtech schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 14:09:
[...]

Zou wel epic zijn, micro as never before!
Voor de mensen die te lui zijn om op de link te klikken.

[video]
zag hem net, BRILJANT filmpje xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
NeilForeal schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 14:15:
Altijd al 3000 apm willen hebben? Met de nieuwe Razer Talon kan het eindelijk!! :D

http://www.razerzone.com/razer-talon

Briljant!
SLAYERS_'Boxer', - THE EMPEROR OF STARCRAFT

After a week with the Razer Talons. I believe that this is the next step in human evolution.
These are my new hands. And not just because I can't find a way to remove them.
If Razer Talon begins to behave erratically, move on its own, or become self-aware, unplug unit and barricade yourself/loved ones within a safe location and contact Razer Support. An armed team of product specialists will be dispatched to your location to dispose of and RMA your affected unit.
_O-
Sowieso zijn veel van die teksten grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
@dtech

idd. Ik zal ook geen huisdieren gaan aaien, misschien tik ik ze nog wel stuk.

BTW met deze dingen zou je wel aan de slag kunnen bij google met die nieuwe functie waar je 3000 aanslagen per minuut moet halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasaka
  • Laatst online: 08-12-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 00:56:
Sweet net een potje gespeeld en een gemiddelde APM van over de 200 gehaald!
GrandMasters league here I come!
over de 200 ??

Ik heb al meermaals eens in het begin van de game getest door suppersnel links te klikken en terwijl ook de commando key D voor drones supersnel in te typen en ik kom telkens maar aan max 120.

Die 120 is een maximum waarde en geen gemiddelde.

Hoe kan je dan in godsnaam aan een gemiddelde komen van +200 ? Query's, macro's ??

Of heb ik echt al ouw pékés pollekes die beter op pensioen zouden gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Laatst online: 09-09 22:47
gemiddeld 200... wat voor nut heeft het? ok slijtage is dan hoger...

Ok, mijn apm (gemiddeld 50) moet wel flink omhoog. Vorig seizoen zat ik alleen maar tegen top 10 diamonds en low masters te spelen. Daarmee ga je niet mee redden gemiddeld 50.

En D*MN, w at is er gebeurd? iedereen is omlaag gezet, alleen endorsed is nog master.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOoooOt met terran:
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2hdsgpj.jpg
Nu weer switchen naar random en terug naar silver ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yasaka schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 21:00:
[...]

over de 200 ??

Ik heb al meermaals eens in het begin van de game getest door suppersnel links te klikken en terwijl ook de commando key D voor drones supersnel in te typen en ik kom telkens maar aan max 120.

Die 120 is een maximum waarde en geen gemiddelde.

Hoe kan je dan in godsnaam aan een gemiddelde komen van +200 ? Query's, macro's ??

Of heb ik echt al ouw pékés pollekes die beter op pensioen zouden gaan ;)
1 april
apm discussies hebben wel al zo vaak gehad hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 14:13

HeepH

Dope Rapper

http://www.justin.tv/guussieboy

live stream van de tweakers starcraft league.

http://specs.tweak.to/16495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonglew00 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 21:14:
gemiddeld 200... wat voor nut heeft het? ok slijtage is dan hoger...

Ok, mijn apm (gemiddeld 50) moet wel flink omhoog. Vorig seizoen zat ik alleen maar tegen top 10 diamonds en low masters te spelen. Daarmee ga je niet mee redden gemiddeld 50.

En D*MN, w at is er gebeurd? iedereen is omlaag gezet, alleen endorsed is nog master.
Voor de ladder reset speelde ik ronduit bagger, ik speelde alleen nog maar tegen diamonds. Ik denk dat t niet veel met de reset te maken heeft.
Natuurlijk is er wel een groot deel van de inactieve spelers uitgefilterd, waardoor er misschien meer mensen missen in de lagere leagues (groter percentage inactieve spelers).

1.4.11 Patch notes:
http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/2325614706

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwoah ik weet het niet. De ladder was wel ff in de war. Ik speelde mijn eerste paar games na de ladder reset echt alleen tegen ff'ing goede lui. Top 50 gasjes enzo :/ Maar ook tegen noobs. Bijna iedereen waar ik tegen speel was echt zo van wtf is er met de ladder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 17:09
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 11:31:
[...]

Voor de ladder reset speelde ik ronduit bagger, ik speelde alleen nog maar tegen diamonds. Ik denk dat t niet veel met de reset te maken heeft.
Natuurlijk is er wel een groot deel van de inactieve spelers uitgefilterd, waardoor er misschien meer mensen missen in de lagere leagues (groter percentage inactieve spelers).

1.4.11 Patch notes:
http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/2325614706
ze hebben wel humeur bij blizzard :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
Ik had vandaag ook zoiets. Ik weet het, ik ben niet pro, maar was echt een te rare matchup.

Hij was favored en Terran. was op Teldrim LE (of weet ik veel hoe je dat schrijft). Ik begin rustig, redelijk lelijk eigenlijk. Bouw rustig deathball op omdat ik had gescout dat hij marine ging. Kom ik aan met mijn deathball, blijkt hij maar 50 marines te hebben en 11 scv's en that's it... Geen expand, ookal zit die recht voor je neus, 1x een raven harass gehad. meer niet

Heeft mij 48 punten opgeleverd, maar ben ik echt zo slecht dat dit soort baggerspelers hoger staan in MMR dan ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:03

Bob

Carrier (new unit) is now available from the Stargate.
:)

[ Voor 22% gewijzigd door Bob op 02-04-2011 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
@Bob

vond een beter
- fixed a bug were Terran could lose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:22
hmm beter kom ik gewoon weer in masters, moet even gaan spelen! Maar eerst me ladder vibe terugkrijgen :P Endorsed zoek jij niet nog een trainings partner? Ik zat op ongeveer 3.5K masters in season 1 kwa MMR, en ik speel protoss :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In addition to losses, wins are now also no longer shown. Instead, players will see Jim Raynor giving them a thumbs-up after every match regardless if they win or lose.

Protoss players that are matched against another Protoss player will automatically start the game with 4 Gateways and Warp Gate tech researched.

# Bunker

* No change.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2011 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasper 99 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 13:24:
hmm beter kom ik gewoon weer in masters, moet even gaan spelen! Maar eerst me ladder vibe terugkrijgen :P Endorsed zoek jij niet nog een trainings partner? Ik zat op ongeveer 3.5K masters in season 1 kwa MMR, en ik speel protoss :)
Hm ik zou wel willen (niet dit weekend though). Ik was 3k m, maar ik speel in customs wel een stuk beter dan ladder, geen idee waarom :P

Ik heb wel wat leuke zvp ideeen die ik nooit echt uitgewerkt heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 13:59:
In addition to losses, wins are now also no longer shown. Instead, players will see Jim Raynor giving them a thumbs-up after every match regardless if they win or lose.

Protoss players that are matched against another Protoss player will automatically start the game with 4 Gateways and Warp Gate tech researched.

# Bunker

* No change.
Ik vond de phoenix revive leuk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepspread is verslavend! (must creep the whole map!!) :)

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2luct4n.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2011 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
Hrm... ok..

Ik kom nu nog alleen maar nog sterkere tegenstanders tegen.low masters. Ik vond al top 10 diamonds al zwaar. Nu is het low masters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 15:45:
[...]

Hm ik zou wel willen (niet dit weekend though). Ik was 3k m, maar ik speel in customs wel een stuk beter dan ladder, geen idee waarom :P

Ik heb wel wat leuke zvp ideeen die ik nooit echt uitgewerkt heb
Prima !! Ik add je wel :D Lijkt me wel lachen, je kan mij ook wel adden! JDeathmetal #612 let maar niet op de nick :P die is echt oud oud maarja geen zin om een nieuwe te bedenken :D

Heb nu trouwens een nieuwe task die mijn game moet improven mischien voor jullie ook wel interresant! Probeer de hele game lang je minerals onder 300 (behalve bij expo) en je apm boven 200 te houden! Is best mooie oefening! Ik probeer zo vroeg mogelijk te expo' en (25-26 pop) om het extra moeilijk te maken, en blijven expo' en totdat het bijna onmogelijk is omdat je minerals bijna 300 per seconde toenemen :P kan mensen best helpen heb ik gelezen! Ben het nu aan het oefenen tegen een diamond friend, rape hem hard :P maar heb het nog niet tegen masters geprobeerd! GL met de task als jullie er zin in hebben :D

[ Voor 37% gewijzigd door Jasper 99 op 03-04-2011 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roedie
t is al laat maar mlg draait eindelijk. Jullie moeten de 2e game huk-idra kijken. Het einde is epic gewelig
spoiler:
idra (rage) quit na het zien van een hoop halicunated void rays en nog meer, en leaved terwijl hij waarschijnlijk won :D

[ Voor 30% gewijzigd door roedie op 03-04-2011 05:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:40
roedie schreef op zondag 03 april 2011 @ 05:35:
t is al laat maar mlg draait eindelijk. Jullie moeten de 2e game huk-idra kijken. Het einde is epic gewelig
spoiler:
idra (rage) quit na het zien van een hoop halicunated void rays en nog meer, en leaved terwijl hij waarschijnlijk won :D
Waar kan ik deze terugzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roedie
replay zou moeten staan op http://s3.majorleaguegaming.com/140-22322.html (laat bij mij niet echt). Het is gespeeld op Metalopolis

TL thread http://forumserver.twoplu...allas-895979/index40.html

Ik weet niet of de cast online is / komt. kan hem (nog) niet vinden iig.

[ Voor 14% gewijzigd door roedie op 03-04-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
de casts van het tournooi zijn nu te vinden op http://www.youtube.com/guussieboy en op justin.tv/guussieboy

Helaas staan ze bij YouTube af en toe door elkaar, maar gelukkig zijn ze er wel allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Had de straks toch een prachtige When Cheese Fails game op Tal'Darim Altar xD

Heb me echt kapot gelachen :P

http://drop.sc/2933

Duurt maar 5 minuutjes en je MOET hem echt kijken ^^

Ik ben Shinobu btw.
roedie schreef op zondag 03 april 2011 @ 11:47:
replay zou moeten staan op http://s3.majorleaguegaming.com/140-22322.html (laat bij mij niet echt). Het is gespeeld op Metalopolis

TL thread http://forumserver.twoplu...allas-895979/index40.html

Ik weet niet of de cast online is / komt. kan hem (nog) niet vinden iig.
http://www.justin.tv/jabba_sp/b/282868451

rond de 9 minuten begint he..

echt PRACHTIG gewoon xD

[ Voor 59% gewijzigd door Wiebbe op 03-04-2011 14:09 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

*doh*

[ Voor 99% gewijzigd door Wiebbe op 03-04-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol maar fast expand vs zerg is wel ballsy hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 14:42:
lol maar fast expand vs zerg is wel ballsy hoor :P
Dunno hoor, op Tal'Darim altar is het zo moeilijk om te winnen van een goede zerg. Ze out macroén je bij het leven als je een latere expand gaat. De standaard 2rax bunker harass werkt hier een stuk minder goed door de grote afstanden die je marine's af moeten leggen. Ook is de ramp aardig goed te verdedigen met een queen/spine.

En zeg nou zelf, wie gaat er nou 6pool op Tal'Darim Altar :P

Met een 15 expand probeer ik de zerg te forceren een banelings bust te gaan, en dat proberen ze ook bijna allemaal. Als ik dan snel tech naar 1rax 2factory reactor blue flame hellion en daarna transition in banshee's wil het nog wel lukken.

Als ze ipv early aanvallen gaan voor 2 base muta of 3/4 base expand ben ik alsnog de sjaak ;)

Moeilijk map imho voor TvZ

[ Voor 3% gewijzigd door Wiebbe op 03-04-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fast expanden vs zerg is een stuk makkelijker dan vs protoss. Protoss heeft zoveel all ins, zerg kan eigenlijk alleen maar baneling busten. En als je blue flame gaat of banshee is dat geen enkel probleem.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2011 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fast expand vs zerg is volgens mij erg goed te doen.. in ladder moet je eigenlijk doen waar je de hoogste kans van winnen hebt.. de kans dat een zerg 6 pool doet is vele malen lager dan een zerg die hatch before pool gaat.. Als de zerg dan jouw FE scout op zon grote map, is het veelste laat om nog ff drones in gas te doen, lings pompen, wachten tot speed klaar is, etc,.. om nog jouw FE te straffen. Als hij 11 poolt ofzo dan tjah.. ben je de lul maarja.. zo heb je altijd rock paper sicssors. .

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2011 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Jongens ik (Knoepert) heb advies nodig, Black widow razer toetsenbord of de Lycosa?

Black widow zn voordeel : Mechanical
Lycos voordeel : Lagere keys + palmrest

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Ik zou ze gewoon even uit testen. Ik zelf speel met een Logitech Ultra-X van 19,95. En een of andere Dell laser muis. Gewoon doen dat je prettiger vind tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
Wiebbe schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:45:
Ik zou ze gewoon even uit testen. Ik zelf speel met een Logitech Ultra-X van 19,95. En een of andere Dell laser muis. Gewoon doen dat je prettiger vind tikken.
Ik heb ook een Ultra-X. Lekkere notebooktoetsjes. De jammere is alleen dat de afdruk snel de toetsenbord af gaan bij mij.

En de muis? ik vond vroeger de balletjes muis lekkerder dan de optical. En nu is het zelfde met de Lasermuisje van logitech vindt ik minder prettiger dan de optical. Kwestie van gewenning. En de gaming muizen? Vind ik al helemaal RUK.

Ik raad je wel aan koop een goeie tobo en een rat als je uren en uren achter de pc gaat hangen ivm met canns/rsi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny8020
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-11-2024
Arnevld schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:23:
Jongens ik (Knoepert) heb advies nodig, Black widow razer toetsenbord of de Lycosa?

De Black Widow is veel beter, en heeft ook veel betere bouwkwaliteit. Ik heb zelf een Black Widow en heb hiervoor een Lycosa gehad die ik 2 dagen heb gebruikt omdat na die 2 dagen al twee toetsen niet meer werkten (met name de D en I). De Black Widow heeft mechanische toetsen en kan dus meer aanslagen verwerken, hij maakt wel meer geluid tijdens het typen, maar daar raak je (ik in ieder geval) snel aangewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 19:47:
fast expand vs zerg is volgens mij erg goed te doen.. in ladder moet je eigenlijk doen waar je de hoogste kans van winnen hebt.. de kans dat een zerg 6 pool doet is vele malen lager dan een zerg die hatch before pool gaat.. Als de zerg dan jouw FE scout op zon grote map, is het veelste laat om nog ff drones in gas te doen, lings pompen, wachten tot speed klaar is, etc,.. om nog jouw FE te straffen. Als hij 11 poolt ofzo dan tjah.. ben je de lul maarja.. zo heb je altijd rock paper sicssors. .
Ik weet niet hoor, maar een FE is gewoon veilig vs 6 pool. Bijna alles is veilig tegen 6 pool, 6 pool is echt een hele slechte cheese van zerg vs terran.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Arnevld schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:23:

Razer Marauder natuurlijk.
Voor naast je Spectre terwijl je naar je Banshee luisterd.

Die prijzen ook 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
@DeX

die prijzen zijn echt te hoog, zelfde voor de officiele WoW muis. Die APM kleur aanpassing is ook meer een gimmick dan nodig.

Enige advies wat ik kan geven is, loop een winkel binnen en probeer verschillende borden. Test er een paar, tik met alle borden een zelfde stuk tekst en kijk welke je het lekkerst vindt type. Dat is dan jouw nieuwe tobo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:32:
[...]

Ik weet niet hoor, maar een FE is gewoon veilig vs 6 pool. Bijna alles is veilig tegen 6 pool, 6 pool is echt een hele slechte cheese van zerg vs terran.
Hoe doe je dat dan als je op dat moment nog lang geen rax hebt? CC voor rax ging het toch over ?

@Arnevld en Steelseries 6gv2? Nog betere kwaliteit denk ik.. En misschien ook meer geschikt voor gamen? met Cherry MX blacks. die razer heeft mx blues.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2011 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij als je he tsnel scout kan je altijd je cc nog cancellen en je wall afmaken. Maar waarom zou je CC voor rax gaan, die extra 1/2 scv's die je daardoor krijgt zijn de games die je verliest door de early pools niet waard imo. Bovendien kan het niet veilig op de ladder maps. Alleen op die huge GSL maps zie ik het wel werken vs early pools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

DeX schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:48:
[...]

Razer Marauder natuurlijk.
Voor naast je Spectre terwijl je naar je Banshee luisterd.

Die prijzen ook 8)7 .
Ik heb een spectre op de kop getikt voor 65 eutjes stond heel even goedkoop op redcoon :)
En hij bevalt super die lampjes zijn erg gaaf al zeg ik het zelf, maar dat toetsebord bah te duur!

Black widow it is :)

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 22:07:
Volgens mij als je he tsnel scout kan je altijd je cc nog cancellen en je wall afmaken. Maar waarom zou je CC voor rax gaan, die extra 1/2 scv's die je daardoor krijgt zijn de games die je verliest door de early pools niet waard imo. Bovendien kan het niet veilig op de ladder maps. Alleen op die huge GSL maps zie ik het wel werken vs early pools.
Zoals Tal'Darim Altar? :P

Is ook de enige map waarop ik het doe imho ;)

Maar daar werkt het ook gewoon goed. Het ging inderdaad om 15CC, voor me barracks. Door de early mineral boost heb je goed snel je hellions op een groot aantal wat fijn is tegen de massa's zerglings die je vaak ziet op grote maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasaka
  • Laatst online: 08-12-2023
roedie schreef op zondag 03 april 2011 @ 05:35:
spoiler:
De tweede wedstrijd lijkt niet beschikbaar, heb dan naar de eerste gekeken.

Wat me opviel was dat LiquidHUK in het begin APM haalt van wel 600+ op een gegeven moment.
Na 22minuten spelen had die een gemiddelde van 270.
Dat wil dus zeggen 6000 actions in 1 game. 6000 klikskes ocharme die muis en vingers.

Nee jongens dit geloof ik niet meer. Zelf haal ik nog geen maximale APM van 140 !!
Hier wordt toch gefoeterd ? Of wat is jullie mening ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roedie
yasaka schreef op zondag 03 april 2011 @ 22:42:
[...]

De tweede wedstrijd lijkt niet beschikbaar, heb dan naar de eerste gekeken.

Wat me opviel was dat LiquidHUK in het begin APM haalt van wel 600+ op een gegeven moment.
Na 22minuten spelen had die een gemiddelde van 270.
Dat wil dus zeggen 6000 actions in 1 game. 6000 klikskes ocharme die muis en vingers.

Nee jongens dit geloof ik niet meer. Zelf haal ik nog geen maximale APM van 140 !!
Hier wordt toch gefoeterd ? Of wat is jullie mening ?
beetje flauwe discussie altijd, kwestie van hoe je klikt. Maar als je hun ingame volgt gaat het ook wel mega snel. Kijk maar eens de streams te vinden op teamliquid. Als ik van veel larves units maak gaat het ook naar 500. kwesti van snel op een toets klikken. In begin is er niet zo veel te doen dus dan is het gewoon clickspammen, puur en alleen voor de apm stats. mijn gemiddelde apm is op een aardig moment 80 ofzo. als het hectisch wordt schiet ie wel omhoog. Ik klik ook maar 1x als ik een unit wil moven ipv 30 keer. eeuwige discussie dit dus ik stop er al mee, sorry dat ik wel geantwoord heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:46
Onzin dat het alleen voor de stats is. Het is voor de pro's om warm te worden, om de vingers op te warmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is om op te warmen, en het is lastig om van 30 APM in het begin naar 200+ te gaan die ze later gebruiken, dus ze spammen er lekker op los om zo alvast in de goeie "versnelling" te zitten voor als het opeens nodig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Johnny8020 schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:17:
[...]

De Black Widow is veel beter, en heeft ook veel betere bouwkwaliteit. Ik heb zelf een Black Widow en heb hiervoor een Lycosa gehad die ik 2 dagen heb gebruikt omdat na die 2 dagen al twee toetsen niet meer werkten (met name de D en I). De Black Widow heeft mechanische toetsen en kan dus meer aanslagen verwerken, hij maakt wel meer geluid tijdens het typen, maar daar raak je (ik in ieder geval) snel aangewend.
Black Widow by far, ik heb hem ook en het is echt een geweldig toetsenbord ik moest eerst wel even wennen maar als je eraan gewent bent is het echt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
roedie schreef op zondag 03 april 2011 @ 23:34:
[...]

beetje flauwe discussie altijd, kwestie van hoe je klikt. Maar als je hun ingame volgt gaat het ook wel mega snel. Kijk maar eens de streams te vinden op teamliquid. Als ik van veel larves units maak gaat het ook naar 500. kwesti van snel op een toets klikken. In begin is er niet zo veel te doen dus dan is het gewoon clickspammen, puur en alleen voor de apm stats. mijn gemiddelde apm is op een aardig moment 80 ofzo. als het hectisch wordt schiet ie wel omhoog. Ik klik ook maar 1x als ik een unit wil moven ipv 30 keer. eeuwige discussie dit dus ik stop er al mee, sorry dat ik wel geantwoord heb :P
Je kan best naar 700 apm gaan, das puur spammen ja, Vaak moet je op effectieve apm letten en die zal een stuk lager liggen, zelfs van 270 apm maken ze niet echt gebruik mischien alleen bij hevige micro battles maarja je kan zoals ik doe om op te warmen gewoon probe' s + nexus hotkeyen (ik heb het op 1 2 en 5 ) en dan spammen dan kom je erg snel op 600+ op het begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 17:09
ShadowBumble schreef op maandag 04 april 2011 @ 09:12:
[...]

Black Widow by far, ik heb hem ook en het is echt een geweldig toetsenbord ik moest eerst wel even wennen maar als je eraan gewent bent is het echt top.
Je kunt ook keyboards van Filco gebruiken. Kun je zelf nog kiezen tussen red, brown, blue en black switches.

http://www.keyboardco.com/keyboard_search.asp?SG=10022 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Ik moet wel zeggen na 1100+ games, dat ze Terran gewoon het beste kunnen removen. Ja removen, gewoon volledig. Wat een bagger ras is dat toch zeg. Het ziet er A niet uit, en B het enige wat Terrans doen is constant Bioballen met misschien wat medivacs. Bioball countert het allemaal wel even. God wat zielig zeg, waar zijn de oldschool Goliaths, Siege Tanks en Battlecruisers/Wraiths gebleven? Vind het maar een lachwekkend zooitje geworden.
Zerg en Protoss zijn wel leuk gebleven, maargoed dit is maar mijn mening. Wat mij betreft heeft Terran grote aanpassingen nodig om niet irritant te zijn. Grote unit veranderingen, misschien zelf volledig schrappen van units en aanpassen van anderen. Anders zeg ik, removen die handel. Ja je hebt het goed gelezen, ik stoor me elk potje waar een Terran in speelt.
Bioball = just freaking n00bism.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

SuX DeLuXe schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:59:
Ik moet wel zeggen na 1100+ games, dat ze Terran gewoon het beste kunnen removen. Ja removen, gewoon volledig. Wat een bagger ras is dat toch zeg. Het ziet er A niet uit, en B het enige wat Terrans doen is constant Bioballen met misschien wat medivacs. Bioball countert het allemaal wel even. God wat zielig zeg, waar zijn de oldschool Goliaths, Siege Tanks en Battlecruisers/Wraiths gebleven? Vind het maar een lachwekkend zooitje geworden.
Zerg en Protoss zijn wel leuk gebleven, maargoed dit is maar mijn mening. Wat mij betreft heeft Terran grote aanpassingen nodig om niet irritant te zijn. Grote unit veranderingen, misschien zelf volledig schrappen van units en aanpassen van anderen. Anders zeg ik, removen die handel. Ja je hebt het goed gelezen, ik stoor me elk potje waar een Terran in speelt.
Bioball = just freaking n00bism.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=o_q6lGD4FxI&feature=player_embedded#at=19]

^^ lekker kort door de bocht netzoals jouw reactie :+

Das net zoals zeggen dat zerg dom is omdat er altijd bling/lings in zitten en Protos omdat er altijd wel zealots en stalkers zijn. Tier 1 units horen gewoon in je unit compositie. Trouwens zo vaak zie je een echte Bioball only met medivacs niet meer meeste terrans spelen tegenwoordig meer mech gericht.

[ Voor 12% gewijzigd door ShadowBumble op 04-04-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
haha rage mode :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ShadowBumble schreef op maandag 04 april 2011 @ 13:05:
[...]

[video]

^^ lekker kort door de bocht netzoals jouw reactie :+

Das net zoals zeggen dat zerg dom is omdat er altijd bling/lings in zitten en Protos omdat er altijd wel zealots en stalkers zijn. Tier 1 units horen gewoon in je unit compositie. Trouwens zo vaak zie je een echte Bioball only met medivacs niet meer meeste terrans spelen tegenwoordig meer mech gericht.
hm bijna elke Diamond Terran probeert me te overrompelen met zo'n cheesy Marauder rush of soms zelfs proxy en dan Marine only :/ Lukt ze ook nog regelmatig aangezien een Terran scouten niet eenvoudig is. Ik stoor me aan dat ras, ik snap uberhaupt niet waarom Blizzard er niets aan gedaan heeft. Je ziet op pro niveau ook vaak dat een Terran bioball werkt tegen haast elke unit compo die de ander maakt. Kan gewoon echt niet..

Btw rofl @ dat filmpje. Maar verder ben ik dus de enige die Terran gruwelijk irritant vind? Ik win ook het liefste van een Terran :( grrr

[ Voor 6% gewijzigd door SuX DeLuXe op 04-04-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Ze moeten sowieso de Broodlords/Carriers/Battlecruisers weer minstens even krachtig maken als in Starcraft 1. Deze units zijn de vlaggenschepen van het ras en horen gewoon krachtig te zijn, en te lonen om ze uberhaupt te bouwen. Het loont zich niet eens om ze te maken op dit moment! Die krengen zijn hartstikke duur en nog zwakker ook dan tier1 units. Logisch dat niemand ze bouwt!
Vraag me trouwens af, krijgt de volgende SC 2 uitbreiding, Heart of The Swarm, nu ook een hele nieuwe multiplayer of hoe moet ik dat precies zien?

[ Voor 16% gewijzigd door SuX DeLuXe op 04-04-2011 13:44 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 48 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zie voor pro-gaming en toernooien ook: Starcraft 2 Pro-gaming & Toernooien.