Sorry mensen, afgelopen dagen even geen tijd gehad. Het is niet haalbaar om het professioneel te doen dus het zal gewoon een funfunfun league worden. En omdat jullie redelijk ongeduldig beginnen te worden
lijkt het mij handig om zo snel mogelijk met een proef seizoen te gaan beginnen. Ik heb nog een aantal dingen die ik graag van jullie wil weten voor de opzet.
Poll: Wat vindt je de beste naam voor de competitie/league?
• NSC(Nederlandse Starcraft Competitie)
• DSL(Dutch Star League)
• BSL(Benelux Star League)
• DBSL(Dutch Belgium Star League)
• Een andere naam

Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Hoeveel gameseries wil je gemiddeld spelen per week?
• 1
• 2
• 3
• 4 of meer

Verder is er het idee dat de deelnemers zijn verdeeld in teams(van bijvoorbeeld 3) en zal er naast een individuele competitie een team competitie komt in de trant van het constructeur kampioenschap bij de Formule 1. Promotie en Degradatie zal dan ook afhankelijk kunnen zijn van de team competitie. Dus dat op basis van de stand van de teamcompetitie een heel team promoveert en een heel team degradeert. Dit om te zorgen dat deelnemers elkaar proberen te helpen en beter te maken, buiten de league om ook met elkaar gespeeld wordt en dit inactiviteit bestrijd.
Poll: Wat vindt je van het idee voor teams?
• Goed idee
• Leuk idee, maar zonder promotie/degradatie
• Aardig idee, maar ik zou het zo doen...
• Slecht idee

Poll: Wat vindt je de beste naam voor de competitie/league?
• NSC(Nederlandse Starcraft Competitie)
• DSL(Dutch Star League)
• BSL(Benelux Star League)
• DBSL(Dutch Belgium Star League)
• Een andere naam
Poll: Hoeveel gameseries wil je gemiddeld spelen per week?
• 1
• 2
• 3
• 4 of meer
Verder is er het idee dat de deelnemers zijn verdeeld in teams(van bijvoorbeeld 3) en zal er naast een individuele competitie een team competitie komt in de trant van het constructeur kampioenschap bij de Formule 1. Promotie en Degradatie zal dan ook afhankelijk kunnen zijn van de team competitie. Dus dat op basis van de stand van de teamcompetitie een heel team promoveert en een heel team degradeert. Dit om te zorgen dat deelnemers elkaar proberen te helpen en beter te maken, buiten de league om ook met elkaar gespeeld wordt en dit inactiviteit bestrijd.
Poll: Wat vindt je van het idee voor teams?
• Goed idee
• Leuk idee, maar zonder promotie/degradatie
• Aardig idee, maar ik zou het zo doen...
• Slecht idee