Daar heb je een goed punt. Ik hanteer nu periscope (die het 9 van de 10 keer goed doet hoor, daar niet van) bij de nzb afhandeling van SAB naar SB. Bij geen goede subtitle of een ontbrekende doe ik dit handmatig in XBMC met een bierdopje script. Als dit script direct op de NAS kan draaien zou dat nog mooier zijn natuurlijk.Senaxx schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:17:
Ik test momenteel een ander subtitle scriptje van iemand op Bierdopje op mijn NAS. Op mijn nas staat Python 2.7 (hoogste versie beschikbaar) en de QNAP is gebaseerd op debian dacht ik zo.
Nu mis ik een bepaalde module in mijn python tijdens het runnen van het script: "win32api". Is het uberhaupt mogelijk om deze module op een NAS te installeren? en zo ja hoe?
Nu heb ik wel de aparte module gevonden, maar deze is alleen als .exe file beschikbaar om binnen je windows python te installeren.
Mijn twijfels zijn er vanwege het "win32" gedeelte, de processor is dan wel een X86 in mijn nas maar toch..
Als het eenmal werkt zou het een stuk makkerlijker zijn om de subtitles automagisch te downloaden.
Voor films geldt eigenlijk hetzelfde maar daar doet ofwel CP het of ik download handmatig vanuit Spotweb zodat ik weet dat er een subtitle bij zit.. Mochten deze mislukken dan heb ik nog een script draaien in XBMC waarbij ik een film handmatig van een subtitle kan voorzien.
En ja, ik laat de namen van series en films vaak zoals ze zijn tot ik zeker weet dat ik een juiste subtitle heb. Op die manier is een ontbrekende of corrupte gemakkelijker te vinden. XBMC filtert die namen toch dus die meuk in de naam zie ik niet
[ Voor 12% gewijzigd door Joster op 08-08-2011 11:22 ]