[Ervaringen] Sickbeard, Couchpotato e.a. Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 47 Laatste
Acties:
  • 295.940 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:55

Floor-is

5.2

Jij schrijft er over, maar je zult het misschien niet gemaakt hebben. Ik houd niet echt bij hoe mensen op het forum heten en in het echt ;) Maar ik had het over couchpotato :)

[ Voor 67% gewijzigd door Floor-is op 27-07-2011 21:57 ]

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:33
Floor-is schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 21:55:
Is niet jouw progsel, jij schrijft er wel iets over op je tweakblog, couchpotato. :)
CP is een stuk makkelijk, maak je daar maar niet druk om ;)

SB is eigenlijk ook niet zo lastig :P

[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 27-07-2011 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ja, behalve dat zodra ik het opstart python crashed. Dus vooralsnog is het niet gemakkelijker ;)

SB is ook niet lastig, maar ik was gewend dat ik een boel kon instellen in EB :)

[ Voor 30% gewijzigd door Floor-is op 27-07-2011 21:58 ]

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Voor couchpotato heb je ook python-cheetah nodig, en volgens mij minimaal python2.6.

Ruud Burger heeft couchpotato gemaakt, midget-spy sickbeard, rembo10 headphones, spotweb spotweb :p
Ik schrijf er alleen over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Okay, morgen verder rommelen, nu lekker Body of Proof kijken :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:13

TheVMaster

Moderator WOS
NoTimeRemains schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 17:39:
Ik heb een Win7x64 machine waar SABNZB, CP en SB op draaien. Ik zou ook graag Periscope willen draaien, maar ik snap helemaal niets van deze tutorial: http://code.google.com/p/...iki/PeriscopeUnderWindows.
Zou iemand me kunnen uitleggen wat ik moet doen?

Ik heb Python27 en de Periscope bestanden gedownload.

Hoe moet ik nu verder?
[.....]
Het installeren van Periscope is bij mij geen issue, alleen vind hij regelmatig geen juiste subs, terwijl ik (als ik hem in debug mode start) zie dat er wel geschikte subs zijn...

Ik ben zelf maar begonnen om een 'Sub downloader' te bouwen in PowerShell....da's toch meer de Windows manier vind ik. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

TheVMaster schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 01:10:
[...]
Ik ben zelf maar begonnen om een 'Sub downloader' te bouwen in PowerShell....da's toch meer de Windows manier vind ik. O-)
Graag delen als je die af hebt! Succes.

[ Voor 76% gewijzigd door Zinu op 28-07-2011 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-10 23:26
Floor-is schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 22:24:
Okay, morgen verder rommelen, nu lekker Body of Proof kijken :)
Lion gaf eerst problemen, moet nu opgelost zijn. Gewoon CP downloaden via de site. Uitpakken. Hele map kopieren naar je Applications folder en de .app draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Zinu schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 01:25:
[...]

Graag delen als je die af hebt! Succes.
:+ Ik zoek nog 'beta' testers ;) 'k heb al een eerste versie af. Op het moment download hij alleen succesvol de 'web-dl' subs als die er zijn. Ben nu eerst caching functionaliteit aan het inbouwen aangezien Bierdopje er niet blij mee is als je hun servers continue belast met requests...

[ Voor 39% gewijzigd door TheVMaster op 28-07-2011 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-10 17:42
@Mar22z: Ik heb periscope via jouw LaSi script geinstalleerd. Nadat ik eea ingesteld had om met sickbeard samen te werken, zag ik dat het script in een error eindigde. Het blijkt dat het laatste deel (van periscope naar sickbeard) niet goed gaat omdat er een foutje in het pad staat. Bij mij zocht hij naar /home/xander/.sickbeardBEARD/autoProcesTV maar .sickbeardBEARD bestaat helemaal niet en staat waarschijnlijk in jouw script. Nadat ik .sickbeardBEARD verving door .sabnzbd werkte het weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G007
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:38
Weet iemand of het mogelijk is periscope door alle mappen in een bepaalde directory te laten zoeken???

Ik heb namelijk een map Films waarin verschillende mappen weer zijn aangemaakt met allemaal een andere film
Als ik nu periscope wil laten zoeken naar ondertitelingen moet ik eerst de specifieke map opgeven.

@Mar2zz op pagina 23 heb je het een script neer gezet voor het voor periscope in combinatie met het aanpassen van de bestanden. Op je blog waar je verwijst naar deze post heb je neer gezet dat je het bestand wou opschonen en dan op dropbox zou zetten. Staat die daar inmiddels al op want ik heb er wel interesse in om te gebruiken en waar nodig aan te passen voor mijn opstelling thuis. Al vast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
G007 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:36:
Weet iemand of het mogelijk is periscope door alle mappen in een bepaalde directory te laten zoeken???

Ik heb namelijk een map Films waarin verschillende mappen weer zijn aangemaakt met allemaal een andere film
Als ik nu periscope wil laten zoeken naar ondertitelingen moet ik eerst de specifieke map opgeven.

@Mar2zz op pagina 23 heb je het een script neer gezet voor het voor periscope in combinatie met het aanpassen van de bestanden. Op je blog waar je verwijst naar deze post heb je neer gezet dat je het bestand wou opschonen en dan op dropbox zou zetten. Staat die daar inmiddels al op want ik heb er wel interesse in om te gebruiken en waar nodig aan te passen voor mijn opstelling thuis. Al vast bedankt
Heb je een link naar die post?
Mijn layout ziet er anders uit heb ik het vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G007
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:38
schumi2004 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:04:
[...]

Heb je een link naar die post?
Mijn layout ziet er anders uit heb ik het vermoeden.
de code welke in deze post staat is:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
#!/usr/bin/env bash

# Author:  Mar2zz
# blogs: mar2zz.tweakblogs.net
# License: GPL v3
#
#
# This script is part of "Lazy admin Scripted installers (LaSi)"
#
# please report bugs/issues @
# https://github.com/Mar2zz/LaSi/issues
#
# Download main script @
# http://dl.dropbox.com/u/18712538/LaSi/LaSi.sh
#------------------------------------------

DIR=$1;                 #### Pathname passed by Sabnzbd
NZB=$3;                                     #### Clean nzb-name passed by Sabnzbd (unused in this script)
GARBAGE=".nfo .srr .sfv .nzb .jpg"          #### Add or remove extensions here

clean_Up () { #### Remove unwanted files
for junk in $GARBAGE
do
find $DIR -name *$junk -type f -exec rm -f {} \;
done
}

post_Sabnzbd () {  #Save original filename

#### Find all video's in downloadfolder
videos=$(find $DIR \( -name *.avi -o -name *.mkv \) -type f)

#### Process 1 by 1
for video in $videos
do
#### save original name
file=${video##*/}
noext="${file%.*}"
oldext=${noext:+${file#$noext}}
newext="${file%.*}.org"

#### make originalvideoname.org in /tmp
touch "/tmp/$newext"

#### start Periscope for first run after download
/usr/bin/python PATH_PERISCOPE/downloadSub.py $video

#### start Sickbeard for processing and log new path and new filename to /tmp/originalname.org.
/usr/bin/python /PATH_SICKBEARD/autoProcessTV/sabToSickBeard.py $DIR $NZB | grep -i "After renaming\|Destination folder"  >  "/tmp/$newext"

#### Clean up logging so paths and filename remain
sed -i "s#Destination folder for this episode: ##g" "/tmp/$newext"
sed -i "s#After renaming the new file path is ##g" "/tmp/$newext"

#### Copy originalname.org to videofolder Sickbeard moved the videofile to.
newpath=$(grep -v $oldext "/tmp/$newext")
cp -f "/tmp/$newext" $newpath

done
}

clean_Up                #### Comment this if you do not want to clean up files listed as Garbage.
post_Sabnzbd

de werkelijke post is te vinden hier http://gathering.tweakers...message/35500385#35500385

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
xburchartz schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:05:
@Mar22z: Ik heb periscope via jouw LaSi script geinstalleerd. Nadat ik eea ingesteld had om met sickbeard samen te werken, zag ik dat het script in een error eindigde. Het blijkt dat het laatste deel (van periscope naar sickbeard) niet goed gaat omdat er een foutje in het pad staat. Bij mij zocht hij naar /home/xander/.sickbeardBEARD/autoProcesTV maar .sickbeardBEARD bestaat helemaal niet en staat waarschijnlijk in jouw script. Nadat ik .sickbeardBEARD verving door .sabnzbd werkte het weer prima.
Thx, dat was inderdaad een vervangingsfoutje. Ik heb het aangepast. Ik heb gelijk periscopescript @ new style geupload, ik ben bezig om alle scripts op te delen zodat je ook een deel van een install script kan runnen, zodat je bijvoorbeeld achteraf nog cronjobs kan toevoegen zonder complete reinstall enzo.
G007 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:36:

Dat script op pagina 23 werkt al een tijdje niet meer. Periscope verwacht tegenwoordig echte mediabestanden in plaats van dummys. Het was een dirty workaround om toch te renamen maar de originele bestandsnaam te behouden. Je kunt periscope alleen volledig gebruiken als je niet meer renamed, dus originele bestandsnamen houdt. Wat eventueel wel zou kunnen is een script verzinnen dat mediabestanden renamed in het geval er al een subtitle voor aanwezig is en die af en toe runnen, maar dan zit je met situaties van 2 soorten bestandsnamen in 1 map (of onderliggende mappen), gerenamede en originele.

Periscope in combinatie met find kan recursief zoeken. Daar kun je eventueel een script voor gebruiken (mijn periscopeinstaller kan die voor je maken en daar ook cronjobs voor aanmaken).

commando:
find "/pad/naar/videos" \( -name "*.avi" -o -name "*.mkv" \) -type f -exec /usr/bin/python PATH_PERISCOPE/downloadSub.py {} \;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Mar2zz schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 15:10:
[...]

Thx, dat was inderdaad een vervangingsfoutje. Ik heb het aangepast. Ik heb gelijk periscopescript @ new style geupload, ik ben bezig om alle scripts op te delen zodat je ook een deel van een install script kan runnen, zodat je bijvoorbeeld achteraf nog cronjobs kan toevoegen zonder complete reinstall enzo.

[...]

Dat script op pagina 23 werkt al een tijdje niet meer. Periscope verwacht tegenwoordig echte mediabestanden in plaats van dummys. Het was een dirty workaround om toch te renamen maar de originele bestandsnaam te behouden. Je kunt periscope alleen volledig gebruiken als je niet meer renamed, dus originele bestandsnamen houdt. Wat eventueel wel zou kunnen is een script verzinnen dat mediabestanden renamed in het geval er al een subtitle voor aanwezig is en die af en toe runnen, maar dan zit je met situaties van 2 soorten bestandsnamen in 1 map (of onderliggende mappen), gerenamede en originele.

Periscope in combinatie met find kan recursief zoeken. Daar kun je eventueel een script voor gebruiken (mijn periscopeinstaller kan die voor je maken en daar ook cronjobs voor aanmaken).

commando:
find "/pad/naar/videos" \( -name "*.avi" -o -name "*.mkv" \) -type f -exec /usr/bin/python PATH_PERISCOPE/downloadSub.py {} \;
Thanks voor de fixes.

Wat betreft original filename icm periscope.
Was het niet zo dat er ook naar folder naam gekeken werd?
Dus er kan helemaal geen renaming plaatsvinden! Niet op folder als file niveau!

Ik veel gevallen lijkt de filenaam namelijk helemaal niet op de foldername dus vraag me dan ook af hoe periscope aan juiste subs komt?
(note: Heb periscope al poos niet meer gebruikt, kan er naast zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Folderniveau wordt niet naar gekeken, dus die kan je wel renamen, zo heb ik dat nu met couchpotato en sabnzbd movie sorting is ook zo in te stellen (%title (%y)/%fn.%ext). En bij tvshows maakt het niet renamen niet zoveel uit, ze staan toch wel op de goeie volgorde aangezien daar veel netter met scene-namen wordt omgegaan, dat is bijna altijd serienaam.SxxExx.source.codec.releasegroup.extensie, dus helemaal prima toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Ik heb sinds vandaag Sickbeard geinstalleerd.

Alles werkte goed, tot dat ik een nzbmatrix account heb aangemaakt en toegevoegd.
Nu vergeet hij steeds mijn zoek machines.

Ik heb een DS410 en heb deze versie geinstalleerd:
http://synoblog.superzebulon.org/2011/05/sickbeard-2-0-spk/

Iemand weet hoe ik dit probleem kan oplossen?

LOG:
2011-07-29 21:38:57.280788 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: No NZB/Torrent providers found or enabled in the sickbeard config. Please check your settings.
2011-07-29 21:39:00.288506 SEARCHQUEUE-BACKLOG-82438 :: No NZB/Torrent providers found or enabled in the sickbeard config. Please check your settings.
2011-07-29 21:39:03.541088 SEARCHQUEUE-BACKLOG-157631 :: No NZB/Torrent providers found or enabled in the sickbeard config. Please check your settings.
2011-07-29 21:51:05.103122 SEARCHQUEUE-BACKLOG-104281 :: No NZB/Torrent providers found or enabled in the sickbeard config. Please check your settings.
2011-07-29 21:51:32.159121 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: No NZB/Torrent providers found or enabled in the sickbeard config. Please check your settings.
2011-07-29 21:53:02.341506 SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: No NZB/Torrent providers found or enabled in the sickbeard config. Please check your settings.

[ Voor 58% gewijzigd door 0Burner0 op 29-07-2011 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:49
Lijkt me vrij duidelijk toch? Je moet in je configuratie wel neerzetten waar Sickbeard NZBs dient te zoeken. Mocht je nergens lid zijn (nzbmatrix) dan kun je de Sickbeard index aanvinken of NZB.su gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-10 16:34
Beste mensen,

Sinds ik Mac OS X Lion heb, heb ik problemen met CouchPotato. Ik heb het zo ingesteld dat CouchPotato alle films die hij via SABNZBd binnenhaald, naar mijn Movies map verplaatst. De mappen die hij daar vervolgens aanmaakt, krijgen een "lock". Ik kan er dus niet in.

Link: http://img221.imageshack.us/img221/1431/unledcveh.jpg

Hoe zou ik dit op kunnen lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
Ozjifu schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 01:43:
Beste mensen,

Sinds ik Mac OS X Lion heb, heb ik problemen met CouchPotato. Ik heb het zo ingesteld dat CouchPotato alle films die hij via SABNZBd binnenhaald, naar mijn Movies map verplaatst. De mappen die hij daar vervolgens aanmaakt, krijgen een "lock". Ik kan er dus niet in.

Heb je je toegangs rechten juist staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
CarpeVentum schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 01:00:
Lijkt me vrij duidelijk toch? Je moet in je configuratie wel neerzetten waar Sickbeard NZBs dient te zoeken. Mocht je nergens lid zijn (nzbmatrix) dan kun je de Sickbeard index aanvinken of NZB.su gebruiken.
Was het maar zo makkelijk.....

Die staan gewoon aan. Hijnheeft het ook gedaan maar nu niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-10 23:26
Ozjifu schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 01:43:
Beste mensen,

CP kopieert de rechten mee die hij in de SABNZBd download folder heeft. Deze setting is aan te passen in de SAB config.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Woohoo, CP werkt ook weer perfect. Geen idee waarom het eerder allemaal niet wilde helaas, dus bughunten zit er niet echt in zegmaar...

Morgen eens uitzoeken hoe dat met de userscripts zit, eerst even handmatig de queue gevuld :P
Okay dat was ongeveer 233 keer eenvoudiger dan ik dacht. Heel het 'install userscript' stuk gemist in de app :X

[ Voor 20% gewijzigd door Floor-is op 30-07-2011 03:42 ]

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
0Burner0 schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 02:53:
[...]

Was het maar zo makkelijk.....

Die staan gewoon aan. Hijnheeft het ook gedaan maar nu niet meer :(
Met me Ipad is hij wel in te stellen... zal wel aan IE9 hebben gelegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-10 16:34
RuudBurger schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 03:04:
[...]

CP kopieert de rechten mee die hij in de SABNZBd download folder heeft. Deze setting is aan te passen in de SAB config.
Permissions for completed downloads staat op 777. Daar is nooit aan gezeten. Dat zou het dus niet kunnen zijn.

In de map "Movies" heb ik gewoon alle rechten. Alleen de mappen die hij daar dus in plaatst via CP krijgen een lock.. Geen idee waarom :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

TheVMaster schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:02:
:+ Ik zoek nog 'beta' testers ;) 'k heb al een eerste versie af. Op het moment download hij alleen succesvol de 'web-dl' subs als die er zijn. Ben nu eerst caching functionaliteit aan het inbouwen aangezien Bierdopje er niet blij mee is als je hun servers continue belast met requests...
Ik heb hier ook wel oren naar, care to share? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
En iemand enig idee hoe ik NU in kan stellen dat CP en SB een backlog doen op bv 12 uur s'nachts?

[ Voor 93% gewijzigd door schumi2004 op 30-07-2011 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
CptChaos schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 12:35:
[...]
Ik heb hier ook wel oren naar, care to share? :)
Zodra er wat te sharen is horen jullie het ;) heb het beetje druk op het moment..dus duurt nog wel weekje denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
schumi2004 schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 13:17:
En iemand enig idee hoe ik NU in kan stellen dat CP en SB een backlog doen op bv 12 uur s'nachts?
Je kunt ook laten backloggen en sabnzbd laten unpausen om 12 uur 's nachts, dan gaat ie gewoon de queue verwerken. Zit onder instellingen > taakplanner.

edit:
Iemand op *buntu die mediafrontpage en een nieuw installscript wil uitproberen?
wget http://dl.dropbox.com/u/18712538/Mediafrontpage/mediafrontpageinstall.sh && sudo chmod +x mediafrontpageinstall.sh && ./mediafrontpageinstall.sh

[ Voor 25% gewijzigd door Mar2zz op 31-07-2011 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Mar2zz schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 19:16:
[...]

Je kunt ook laten backloggen en sabnzbd laten unpausen om 12 uur 's nachts, dan gaat ie gewoon de queue verwerken. Zit onder instellingen > taakplanner.

edit:
wget http://dl.dropbox.com/u/18712538/Mediafrontpage/mediafrontpageinstall.sh && sudo chmod +x mediafrontpageinstall.sh && ./mediafrontpageinstall.sh
Thanks voor de tip.

Ander vraagje over je LaSi script (begin er net pas aan)
Vanwaar uit moet ik deze runnen?
/root of / of willekeurige plek bv tmp dir ?
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Gewoon vanuit je homefolder is het makkelijkst. /home/schumi/LaSi.sh dus. Je moet in ieder geval in een map staan waar je lees/schrijf en execute rechten hebt als een normale user (dus niet root of su).

Maar dit wordt allemaal gechecked als het goed is, als je niet op een goeie plek staat dan krijg je daar wel melding van.

Mediafrontpage is echt mooi en makkelijk aan het worden. Headphones komt er ook bij in. Transmission is ook opgenomen en alle configuratie gaat nu via de webinterface, dus geen gekloot meer met het editen van config en layout-files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Mar2zz schreef op zondag 31 juli 2011 @ 10:26:
Gewoon vanuit je homefolder is het makkelijkst. /home/schumi/LaSi.sh dus. Je moet in ieder geval in een map staan waar je lees/schrijf en execute rechten hebt als een normale user (dus niet root of su).

Maar dit wordt allemaal gechecked als het goed is, als je niet op een goeie plek staat dan krijg je daar wel melding van.

Mediafrontpage is echt mooi en makkelijk aan het worden. Headphones komt er ook bij in. Transmission is ook opgenomen en alle configuratie gaat nu via de webinterface, dus geen gekloot meer met het editen van config en layout-files.
Thanks.
MediaFrontPage ziet er idd mooi uit, zou dit ook op een NAS kunnen werken, lijkt mij van wel.

:update:
Ik zag dat er een update was voor SABnzbd (zebulon package) echter hoe upgrade ik deze op mijn Synology?

@Mar2zz
Ik heb brickman's z'n tutorial uiteindelijk gebruikt maar vroeg me af ok dan nog wel jouw SabtoPertoSick.sh en SabtoPeriscope.sh gebruiken kan?
Als ik goed gekeken heb moet ik alleen even de paden naar sickbeard en periscope aanpassen, juiste user toekennen en ze zouden zichtbaar moeten zijn in postprocessing in sabnzbd?

[ Voor 33% gewijzigd door schumi2004 op 31-07-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriss1981
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:14
Kan iemand mij helpen aan een start/shutdown boot script voor Couchpotato op FreeBSD?

Ik heb SABnzbd, Sickbeard en Couchpotato draaien op FreeBSD 8.2.
SAB en SB starten automatisch tijdens boot, maar bij CP wil het niet lukken. Ik weet niks van scripts, maar heb toch geprobeerd het script van SB aan te passen voor CP. Dit krijg ik niet werkend :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Mar2zz schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 19:16:
[...]

edit:
Gauw ff een vm met ubuntu 10.4.3 server gekloond en getest, Alles lijkt goed te werken, geen foutmeldingen tijdens de installatie, en de site werkt zonder problemen.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Kriss27 schreef op zondag 31 juli 2011 @ 11:11:
Kan iemand mij helpen aan een start/shutdown boot script voor Couchpotato op FreeBSD?

Ik heb SABnzbd, Sickbeard en Couchpotato draaien op FreeBSD 8.2.
SAB en SB starten automatisch tijdens boot, maar bij CP wil het niet lukken. Ik weet niks van scripts, maar heb toch geprobeerd het script van SB aan te passen voor CP. Dit krijg ik niet werkend :'(
Heb je een linkje naar het freeBSD sickbeard script? ik wil wel even kijken of ik dat kan.

@Zero,
thx man. De installatie stelt verder ook niet zo heel veel voor, dus er kan ook niet zoveel mis gaan gelukkig.
Ik ga 'm nog ff bij het LaSi script inzetten en doe 'm ook ff voor Synology.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Mar2zz schreef op zondag 31 juli 2011 @ 12:26:
[...]

Heb je een linkje naar het freeBSD sickbeard script? ik wil wel even kijken of ik dat kan.

@Zero,
thx man. De installatie stelt verder ook niet zo heel veel voor, dus er kan ook niet zoveel mis gaan gelukkig.
Top!

Mar2zz, ik heb een gedeelte van je script gerbruikt voor de cronjobs echter miste er natuurlijk iets bv het script scanPath.sh, heb deze nu manual toegevoegd en pad aangepast maar nu zag ik ook in het script zelf de volgende variabelen:
DIR=/PATH/TO/VIDEOS;
AGE=AGE_DAYS;

Moet ik hier verder iets mee doen of werden deze van uit cronjob meegegeven ?
Als ik namelijk een reinstall periscope doe (om de benodigde files te krijgen) wil hij python opnieuw installeren (heb hem al van zebulon package) wat me niet de bedoeling lijkt

Ik heb het maar anders gedaan, ik heb scanPath gekopieerd naar scanSeries en scanMovies, de paden hierin veranderd naar de juiste, ook de age en 2 regels zoals ze dan weer in brickman's tut staan aan cronjob toegvoegd

code:
1
2
3
4
5
6
DS211> vi /etc/crontab

#minute hour    mday    month   wday    who     command
0       0       *       *       *       root    /usr/sbin/ntpdate -b nl.pool.ntp.org
0       \*/6    \*      \*      \*      root    sh /volume1/@appstore/periscope/scanMovies.sh >>/volumeUSB1/usbshare/logs/scanMovies.log 2>&1  
0       \*/6    \*      \*      \*      root    sh /volume1/@appstore/periscope/scanSeries.sh >>/volumeUSB1/usbshare/logs/scanSeries.log 2>&1

Ziet iemand hier problemen mee ik namelijk wel en dat is hoe ze eigenlijk aangemaakt zijn door LaSi script, ik dacht namelijk dat er geen \'s voor moesten als in \*/6 ?

[ Voor 31% gewijzigd door schumi2004 op 31-07-2011 13:27 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-10 14:52
even eena ndere vraag;
ik draai mijn sickbeard\couchpotato/headphones combi op windows, en gebruik voor het bijwerken tortouisegit.
nu zie ik pull requests, waarbij er zeker voor sickbeard hele mooie bijzitten (o.a. subtitles. en de date fix).

deze pull requests zijn nog niet geaccordeerd door midgetspy. is er een mogelijkheid om in tortouiosegit of handmatig met git pull deze pull requests alvast met mijn bestaande installatie te mergen?

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriss1981
Tuurlijk: http://forums.freebsd.org/showthread.php?t=23032

Spotweb en Mediafrontpage ga ik ook uitproberen. Dus ik heb net het mediafrontpage installatie script doorgelezen.
Hieruit concludeer ik dat mediafrontpage afhankelijk is van apache. Betekent dit dat het niet draait op een andere webserver? zoals lighttpd?

Mijn OS is ZFSguru(freebsd), welke standaard lighttpd gebruikt.
Ik moet me nog gaan inlezen over het gebruik van webservers, maar dacht stel de vraag alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
schumi2004 schreef op zondag 31 juli 2011 @ 12:49:
[...]

Top!

Mar2zz, ik heb een gedeelte van je script gerbruikt voor de cronjobs echter miste er natuurlijk iets bv het script scanPath.sh, heb deze nu manual toegevoegd en pad aangepast maar nu zag ik ook in het script zelf de volgende variabelen:
DIR=/PATH/TO/VIDEOS;
AGE=AGE_DAYS;

Moet ik hier verder iets mee doen of werden deze van uit cronjob meegegeven ?
Als ik namelijk een reinstall periscope doe (om de benodigde files te krijgen) wil hij python opnieuw installeren (heb hem al van zebulon package) wat me niet de bedoeling lijkt
Hij checkt of de juiste python aanwezig is, python2.6, als ie die niet kan vinden dan gaat ie die installeren.
Wat je kunt doen om dat te voorkomen is dit uit te commenten in het script (dus hekjes ervoor zetten):
## make sure python 2.6 is present
if ! $(which python | grep "python2.6")
	then
	ipkg install python26
fi

Dat ie dat /path/to/videos laat staan is een bug, dat heb ik aangepast. Daar moet $1 staan, zodat het script gerund kan worden met het pad naar video's als een parameter ipv variabele. (dus zo: ./scanPath.sh "/pad/naar/video")
Kriss27 schreef op zondag 31 juli 2011 @ 13:20:
[...]

Tuurlijk: http://forums.freebsd.org/showthread.php?t=23032

Spotweb en Mediafrontpage ga ik ook uitproberen. Dus ik heb net het mediafrontpage installatie script doorgelezen.
Hieruit concludeer ik dat mediafrontpage afhankelijk is van apache. Betekent dit dat het niet draait op een andere webserver? zoals lighttpd?

Mijn OS is ZFSguru(freebsd), welke standaard lighttpd gebruikt.
Ik moet me nog gaan inlezen over het gebruik van webservers, maar dacht stel de vraag alvast.
Ik zal vanavond even naar dat startupscript kijken, mediafrontpage kan ook op lighttpd, tenminste, als je daar ook php5 en php-curl op kan draaien. Dan hoef je de map alleen maar toe te voegen aan de documentroot. Mediafrontpage kijkt @ first run of je alle dependencies hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Mar2zz schreef op zondag 31 juli 2011 @ 13:31:
[...]

Hij checkt of de juiste python aanwezig is, python2.6, als ie die niet kan vinden dan gaat ie die installeren.
Wat je kunt doen om dat te voorkomen is dit uit te commenten in het script (dus hekjes ervoor zetten):
## make sure python 2.6 is present
if ! $(which python | grep "python2.6")
	then
	ipkg install python26
fi

Dat ie dat /path/to/videos laat staan is een bug, dat heb ik aangepast. Daar moet $1 staan, zodat het script gerund kan worden met het pad naar video's als een parameter ipv variabele. (dus zo: ./scanPath.sh "/pad/naar/video")

[...]

Ik zal vanavond even naar dat startupscript kijken, mediafrontpage kan ook op lighttpd, tenminste, als je daar ook php5 en php-curl op kan draaien. Dan hoef je de map alleen maar toe te voegen aan de documentroot. Mediafrontpage kijkt @ first run of je alle dependencies hebt.
Thanks voor de uitleg.

Nog een laatste vraag m.b.t. de sabTo scripts, deze plaatst ik toch in

/usr/local/var/sickbeard/autoProcessTV/

en even een chmod +x en dan zouden ze selecteerbaar moeten zijn in SABnzbd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Als dat je directory is waar sabnzbd kijkt voor postprocessingscripts dan klopt dat.

Over dat python, het installscript zet python2.6 in scanPath.sh, dat moet je dan ook even aanpassen naar je eigen python. Je kunt zien welke python je draait door which python te typen.

Alleen, Brickman, de synology-expert zeg maar, die van de tutorials, die schrijft dat 2.6 nodig is. Je kan meerdere python's naast elkaar draaien volgens mij, dus als periscope niet werkt met jouw python, dan zou ik die ipkg python26 toch even draaien.

freeBSD startup script:
http://dl.dropbox.com/u/18712538/couchpotato_freebsd
Je moet dit couchpotato_enable="YES" in rc.conf zetten en root moet de eigenaar zijn van het script. Keep your fingers crossed enzo. (Er zit nog een stuk in wat je zelf moet aanpassen, dat heb ik tussen EDIT ME en END OF EDIT gezet).
schumi2004 schreef op zondag 31 juli 2011 @ 12:49:
[...]
code:
1
2
3
4
5
6
DS211> vi /etc/crontab

#minute hour    mday    month   wday    who     command
0       0       *       *       *       root    /usr/sbin/ntpdate -b nl.pool.ntp.org
0       \*/6    \*      \*      \*      root    sh /volume1/@appstore/periscope/scanMovies.sh >>/volumeUSB1/usbshare/logs/scanMovies.log 2>&1  
0       \*/6    \*      \*      \*      root    sh /volume1/@appstore/periscope/scanSeries.sh >>/volumeUSB1/usbshare/logs/scanSeries.log 2>&1

Ziet iemand hier problemen mee ik namelijk wel en dat is hoe ze eigenlijk aangemaakt zijn door LaSi script, ik dacht namelijk dat er geen \'s voor moesten als in \*/6 ?
K*T! Vieze synology's... Eerder was er iemand die problemen reporte dat de * niet in de cronjob kwam, dus heb ik ze allemaal geescaped met \, maar nu echoot ie die net zo hard mee...

Ik snap er de ballen van... Die \ horen niet in de cron thuis, als je die weghaalt dan komt het goed met die cronjobs. Alleen, hoe fix ik dat nu once and for all?

[ Voor 133% gewijzigd door Mar2zz op 31-07-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Mar2zz schreef op zondag 31 juli 2011 @ 13:42:
Als dat je directory is waar sabnzbd kijkt voor postprocessingscripts dan klopt dat.

Over dat python, het installscript zet python2.6 in scanPath.sh, dat moet je dan ook even aanpassen naar je eigen python. Je kunt zien welke python je draait door which python te typen.

Alleen, Brickman, de synology-expert zeg maar, die van de tutorials, die schrijft dat 2.6 nodig is. Je kan meerdere python's naast elkaar draaien volgens mij, dus als periscope niet werkt met jouw python, dan zou ik die ipkg python26 toch even draaien.

freeBSD startup script:
Je moet dit couchpotato_enable="YES" in rc.conf zetten en root moet de eigenaar zijn van het script. Keep your fingers crossed enzo. (Er zit nog een stuk in wat je zelf moet aanpassen, dat heb ik tussen EDIT ME en END OF EDIT gezet).

[...]

K*T! Vieze synology's... Eerder was er iemand die problemen reporte dat de * niet in de cronjob kwam, dus heb ik ze allemaal geescaped met \, maar nu echoot ie die net zo hard mee...

Ik snap er de ballen van... Die \ horen niet in de cron thuis, als je die weghaalt dan komt het goed met die cronjobs. Alleen, hoe fix ik dat nu once and for all?
Zou je graag willen helpen maar ben er geen expert in :(

Nu kom ik toch nog een vraagje tegen waarvan ik hoop dat jij die wel kunt beantwoorden.

In de sabtoperiscope.sh en sabtopertosick.sh wordt downloadSub.py aangesproken.

In mijn cronjobs heb ik hier een logging path achter staan echter staat er in de sh scripts {} \; achter
find "$DIR" \( -name *.avi -o -name *.mkv \) -type f -exec /usr/bin/python /volume1/@appstore/periscope/downloadSub.py {} \;

geen idee wat het betekent maar ik vermoed dat ik dat logging path er gewoon tussen kan zetten?

find "$DIR" \( -name *.avi -o -name *.mkv \) -type f -exec /usr/bin/python /volume1/@appstore/periscope/downloadSub.py >>/volumeUSB1/usbshare/logs/scanSeries.log 2>&1 {} \;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Klopt. Zo wordt die file wel heel snel heel groot, want periscope logt enorm veel, de Debugger staat standaard aan in de svn-versie. dus hou die file ff in de gaten qua grootte, want groter is denk ik ook logger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Mar2zz schreef op zondag 31 juli 2011 @ 14:22:
Klopt. Zo wordt die file wel heel snel heel groot, want periscope logt enorm veel, de Debugger staat standaard aan in de svn-versie. dus hou die file ff in de gaten qua grootte, want groter is denk ik ook logger.
Mmmm mss dat ik de loggings dan om de zoveel MB moet opslitsen, even uitzoeken hoe we dat gaan doen , was de debugger even vergeten.

Net even een film als test gedownload op mijn Synology en vervolgens duurt het heel lang voor er verdere actie plaatsvindt. Ik kan ook niet zien wat er gebeurt dus weet niet of het iets met Postprocessing (SabtoPeriscope.sh) te maken heeft.

[ Voor 21% gewijzigd door schumi2004 op 31-07-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Die debug is vast wel in periscope zelf uit te schakelen, maar ik zou niet weten hoe. Eventueel zou je voor iets specifieks kunnen greppen (zoals grep "Found a sub from") Dan komt het er zo uit te zien:

find "$DIR" \( -name *.avi -o -name *.mkv \) -type f -exec /usr/bin/python /volume1/@appstore/periscope/downloadSub.py | grep "Found a sub from" >>/volumeUSB1/usbshare/logs/scanSeries.log 2>&1 {} \;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Hier stond iets over bash error op synology

[ Voor 158% gewijzigd door schumi2004 op 31-07-2011 14:59 . Reden: edited wrong message ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Bovenin het script staat /usr/bin/env bash, dat moet je even veranderen in /bin/sh, dan doet ie het wel (als het goed is)...

Damn, die periscopeinstaller for synology rammelt nog aan alle kanten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriss1981
Mar2zz schreef op zondag 31 juli 2011 @ 13:42:
freeBSD startup script:
Heb onderstaande regel nog toegevoegd. anders start hij niet tijdens boot.

PATH="/sbin:/bin:/usr/sbin:/usr/bin:/usr/local/sbin:/usr/local/bin"

Bedankt voor de snelle hulp.
Nu kan ik mijn handleiding afmaken.

[ Voor 49% gewijzigd door Kriss1981 op 31-07-2011 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Mar2zz schreef op zondag 31 juli 2011 @ 14:54:
Bovenin het script staat /usr/bin/env bash, dat moet je even veranderen in /bin/sh, dan doet ie het wel (als het goed is)...

Mar2zz schreef op zondag 31 juli 2011 @ 14:54:

Weet niet of het nu allemaal aan het script ligt.

Voor python denk ik iig wel, deze wordt niet gevonden.

Omdat ik verder geen complete install of een reinstall gedaan heb (vanwege python) heb ik zelf de scripts op hun plaatst gezet a.d.h.v. jou installer script omdat ik eigenlijk alleen cronjobs gedraaid heb en deze scripts niet gedownload waren.

Wat me opviel overigens aan SabtoPeriscope.sh is dat deze de completed folder overslaat bij uitpakken. Denk niet dat het gevolgen heeft maar viel me op.

Misschien dat ik in SABnzbd de categorie folder (in dit geval Movies) gewoon op completed moet laten staan en in Couchpotato de download folder completed moet op geven en de destination folder Movies om CP de move te laten maken ?

Wat is overigens de juiste manier om met de categories en destination folders om te gaan in CP en SB ?

Doet CP bijvoorbeeld ook een move als film in completed staat ?

Ik heb nu in SAB als in CP renaming aan staan.

In CP
Download folder op gegeven (completed) en destination folder (Movies)
In SAB
heb ik bij categories voor movies /Movies als Folderpath aan gegeven

Moet/mag dit eigenlijk wel zo? (het werkt nu ook maar mss niet op z'n best)

[ Voor 29% gewijzigd door schumi2004 op 31-07-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
SabtoPeriscope scant alleen de map die gemaakt wordt door sabnzbd bij het uitpakken, dus die waar de movie instaat.

Couchpotato en een gewone completedmap voor movies werken niet heel goed samen (nog niet in ieder geval). Je kunt beter couchpotato zijn eigen categorie geven en cp zijn gang laten gaan met zijn eigen naar sab gestuurde downloads.

In het kader van periscopegebruik kun je het beste zo renamen dat foldernames movie (year) als naam krijgen, en de bestandsnaam van de video's zelf helemaal niet renamen. Dan maakt periscope later ook nog kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Mar2zz schreef op zondag 31 juli 2011 @ 16:18:
SabtoPeriscope scant alleen de map die gemaakt wordt door sabnzbd bij het uitpakken, dus die waar de movie instaat.

Couchpotato en een gewone completedmap voor movies werken niet heel goed samen (nog niet in ieder geval). Je kunt beter couchpotato zijn eigen categorie geven en cp zijn gang laten gaan met zijn eigen naar sab gestuurde downloads.

In het kader van periscopegebruik kun je het beste zo renamen dat foldernames movie (year) als naam krijgen, en de bestandsnaam van de video's zelf helemaal niet renamen. Dan maakt periscope later ook nog kans.
Nou weet niet wat er met periscope aan de hand is, heb zojuist weer een test film gedownload, waarvan ik 100% zeker wist dat op enkele sub sources er subs zouden bestaan.
Maar hij vond helemaal niks :(

Meerdere malen een film van mijn al bestaande collectie getest maar niks noppes nada, periscope lijkt niks te vinden.
Ben ik wellicht iets vergeten waardoor periscope helemaal geen verbinding maken kan ofzo ?
1ep van een TV serie is het gelukt net met alleen NL subs en deze kwam van Bierdopje.
Heeft er niemand problemen met het vinden van subs voor voornamelijk films ?

Misschien is het een bug maar met downloadSub.py zoekt hij maar naar 1 language , hij doet niet de tweede opgegeven language.
Had te maken met een faulty subs provider welke ik enabled had.

Normale info ipv debug info kan door in downloadSub.py het volgende te veranderen:
logging.basicConfig(level=logging.DEBUG) naar
logging.basicConfig(level=logging.INFO)

[ Voor 23% gewijzigd door schumi2004 op 31-07-2011 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriss1981
Voor de mensen die FreeBSD of ZFSguru draaien. Ik heb een handleiding geschreven voor het installeren van SAB, SB, CP.

http://dl.dropbox.com/u/3...20on%20ZFSguru%20v1.1.pdf

[ Voor 13% gewijzigd door Kriss1981 op 31-07-2011 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Kriss27 schreef op zondag 31 juli 2011 @ 16:32:
Voor de mensen die FreeBSD of ZFSguru draaien. Ik heb een handleiding geschreven voor het installeren van SAB, SB, CP.

http://dl.dropbox.com/u/3...20on%20ZFSguru%20v1.1.pdf
Toegevoegd aan de startpost. Goed werk! Ziet er overigens wel ingewikkeld uit dat freeBSD/ZFS Guru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriss1981
Mar2zz schreef op zondag 31 juli 2011 @ 18:55:
Toegevoegd aan de startpost. Goed werk! Ziet er overigens wel ingewikkeld uit dat freeBSD/ZFS Guru.
Het is, vooral met installeren van extra software, soms iets omslachtiger dan linux.
Als je er een paar uur mee gestoeid hebt is het net zo makkelijk als linux. ZFSguru maakt de installatie van het OS nog een stuk makkelijker.

Het heeft een groot voordeel, t.o.v. linux, en dat is: ZFS O-)

Nu deze handleiding klaar is, kan ik aan de volgende beginnen. Dat wordt er een voor Spotweb en Mediafrontpage. Ik heb alleen nog "geen kaas gegeten" van webservers, dus dat wordt nog veel zoek, lezen en leren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Heb het zo'n beetje gehad met Periscope.
Heb zo'n beetje alles wel gedaan wat binnen mijn mogelijkheden ligt wat er op neer komt dat het een volledige reinstall plus configureren is geweest.

Elke keer lijkt het allemaal te werken (er is verbinding naar de providers) maar wordt er geen enkele release gevonden (0 itmes added to queue).

Daarnaast geeft 1 van de sub providers "from TheSubDB import TheSubDB" foutmeldingen, daar zit ergens op regel 53 niet helemaal lekker en vervolgens disabled (hoopte door meer providers te activeren wel succes te hebben)

Iemand nog suggesties?

Alles is volgens de wel bekende tutorials of installers gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Post je logfile eens van een periscoperun? ff kijken wat er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Mar2zz schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 11:51:
Post je logfile eens van een periscoperun? ff kijken wat er gebeurt.
Zoiets als dit ?
https://pastee.org/957xp
pass: tweakers

Note: Wat me op viel was File is too small echter zijn alle bestanden zo rond de 6,57GB wat me niet te klein lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Dat file to small is wel heel vaag. Dat ie verder niets vind is niet heel raar, maar 2 providers doen geloof ik ook films (opensubtitles en podnapisi dacht ik?).

Wat gebeurt er als je tvshows scant?

Dat file too small zou ik bugreporten als ik jou was op googlecode. Patrick reageert vrij vlot op bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Kan iemand met een Synology deze installer uitproberen? Het installeert mediafrontpage op een synology. Ik wil weten of ie de servercheck doorkomt zeg maar @ first run.

Installeert git, textutils en php-curl en maakt een map in /volume1/web/mediafrontpage
wget http://dl.dropbox.com/u/18712538/Spotweb/mediafrontpage_syn.sh && sh mediafrontpageinstall_syn.sh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Mar2zz schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 20:35:
Dat file to small is wel heel vaag. Dat ie verder niets vind is niet heel raar, maar 2 providers doen geloof ik ook films (opensubtitles en podnapisi dacht ik?).

Wat gebeurt er als je tvshows scant?

Dat file too small zou ik bugreporten als ik jou was op googlecode. Patrick reageert vrij vlot op bugs.
tvshows lijken het wel te doen dat is het vreemde juist.
Maar als ik dit als bug rapporteer dan zouden er meer mensen last van moeten hebben lijkt me?
Mar2zz schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 08:08:
Kan iemand met een Synology deze installer uitproberen? Het installeert mediafrontpage op een synology. Ik wil weten of ie de servercheck doorkomt zeg maar @ first run.

Installeert git, textutils en php-curl en maakt een map in /volume1/web/mediafrontpage
wget http://dl.dropbox.com/u/18712538/Spotweb/mediafrontpage_syn.sh && sh mediafrontpageinstall_syn.sh
Ik zal het vanavond testen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Super.

Dat bugreporten valt wel mee, de userbase die naar terminaloutput staart is niet zo heel groot, en het kan iets nieuws zijn van laatste svn-versie.

De meeste mensen gebruiken denk ik periscope voornamelijk voor tvshows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

ik had mediafrontpage draaien, maar kreeg de indruk dat mijn synology byzonder traag werd. ik heb geen idee hoevaak die contact maakt met sabnzbd, maar heb hem er maar weer af gehaald.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriss1981
Heb intussen Spotweb geinstalleerd op ZFSguru (freebsd). Is best makkelijk, maar wel tijdrovend. Kan nu beginnen met het schrijven van een handleiding. Heb alleen nog een vraag m.b.t. ownsettings.php
Onderstaande heb ik als minimum configuratie erin staan.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
# Newsserver
$settings['nntp_nzb']['host'] = 'news.newsserver.com'; # <== Newsserver
$settings['nntp_nzb']['user'] = 'username';            # <== username
$settings['nntp_nzb']['pass'] = 'password';            # <== password
$settings['nntp_nzb']['enc'] = false;                  # <== false|'tls'|'ssl'
$settings['nntp_nzb']['port'] = 119;                   # <== set to 563 in case of encryption

# Optional, but recommended:

# Als je dit op 'true' zet wordt 
# het ophalen van headers veel, veel trager. Het staat je dan echter wel toe om te filteren op userid.
$settings['retrieve_full'] = false;

# Retentie op de spots (in dagen). Oudere spots worden verwijderd. Selecteer 0 om spots niet te verwijderen
$settings['retention'] = 1000;

# Zet een minimum datum vanaf wanneer je spots op wilt halen
# Andere data kun je omrekenen op http://www.unixtimestamp.com/
$settings['retrieve_newer_than'] = 1293861600;  # <== 01-01-2011

# Debug (uitschakelen om wachtwoord lekken te voorkomen)
$settings['enable_stacktrace'] = false;

Is dit voldoende of zijn er nog meer settings die jullie aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Je zou alle drie de newsserver dingen kunnen laten staan. Eweka heeft bijvoorbeeld 3 adressen nodig om volledig met spotweb te kunnen werken.

Je bent in ieder geval de newsserver voor berichten vergeten (de uploadserver).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

[...]
@Zero,
Mooi dat je hem erbij gezet hebt, maar nu heb je die couchpotato en sickbeard installers gesloopt :P

Beide klappen er tegen het einde uit, na het kiezen voor het wel of niet aanpassen van de configuratie.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Initialized empty Git repository in /home/bas/.sickbeard/.git/
remote: Counting objects: 15688, done.
remote: Compressing objects: 100% (5196/5196), done.
remote: Total 15688 (delta 10693), reused 14651 (delta 9780)
Receiving objects: 100% (15688/15688), 5.38 MiB | 85 KiB/s, done.
Resolving deltas: 100% (10693/10693), done.

++++++++
Now you can start SickBeard with a clean configuration...
By default SickBeard's webinterface adress is: http://0.0.0.0:8081.
That's the same as http://localhost:8081 or http://127.0.0.1:8081.
It will not ask for a username and password.

Do you want change the defaults or import your own configuration file?
(yes/no)   :no
sudo: /etc/init.d/sickbeard: command not found

Press a key to exit.

Het Headphones script werkt wel naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
thx, bedankt voor het melden. Komt niet van het toevoegen mediafrontpage maar ik heb die installers een menuutje gegeven en daar wat foutjes mee gemaakt (zoals config before daemon). Is nu gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Royz schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 08:21:
ik had mediafrontpage draaien, maar kreeg de indruk dat mijn synology byzonder traag werd. ik heb geen idee hoevaak die contact maakt met sabnzbd, maar heb hem er maar weer af gehaald.
Mmm dat zou jammer zijn.
Straks zelf eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Je kunt ook widgets niet gebruiken, dus de sabnzbd overslaan. Op ubuntu laadt ie ook vrij traag, vooral de front, de rest zit in frames, dus die worden individueel geladen/ververst. Maar het is zeker aan de logge kant. Dus ik denk ook dat het op een syno niet zo heel snel zal zijn, maar als je de page niet bezoekt dan zou die verder ook niets moeten doen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Ik had eerst Mediafrontpage, maar vond het redelijk waardeloos. Had ook geen XBMC.

Omdat ik Plex heb heb ik zowel Plex Export draaien maar ook "Plex Over". Met de laatste kun je video's 'streamen' vanaf iedere HTML5 browser :) En je kunt je video's vanaf andere locaties downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:29
Hmmm ik heb sinds gisteren het probleem met Sickbeard en SABNZB. Ik wilde een nieuwe serie gaan bekijken. Deze toegevoegd bij Sickbeard en deze wordt netjes herkend. Als ik nu alles op de ''''wanted'''' list zet, dan gebeurt er verder niks met SabNZB. De ''''backlog'''' wordt dus helemaal niet gedownload.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? De logfile zegt namelijk niet zoveel;

code:
1
2
3
Aug-02 18:31:11 INFO     SEARCHQUEUE-BACKLOG-104281 :: Searching for stuff we need from Covert Affairs season 1
Aug-02 18:31:11 INFO     CP Server Thread-6 :: Seeing if we need any episodes from Covert Affairs season 1
Aug-02 18:31:11 INFO     CP Server Thread-6 :: Sending backlog for Covert Affairs season 1 because some eps were set to wanted

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Mar2zz schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 16:20:
thx, bedankt voor het melden. Komt niet van het toevoegen mediafrontpage maar ik heb die installers een menuutje gegeven en daar wat foutjes mee gemaakt (zoals config before daemon). Is nu gefixed.
Nog een kleine schoonhiedsfoutje gevonden, na de installatie van sickbeard word de webpagina geopend, wat in een ssh-sessie wat probleempjes geeft. Door in een andere sessie met pkill www-btowser de browser afschieten is het op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:00

The Executer

Lekker belangrijk!

Ben vanavond bezig geweest met Headphones. Ik kan wel een artiest toevoegen, maar wanneer ik bijvoorbeeld een album handmatig op een andere manier dan usenet heb gedownload kan ik deze niet toe laten voegen. Ik mis dus eigenlijk een handmatige post-processing / refresh optie voor die artiest. Zie ik deze optie over het hoofd, of is deze echt niet aanwezig?

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:23
CarpeVentum schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 17:43:
Omdat ik Plex heb heb ik zowel Plex Export draaien maar ook "Plex Over". Met de laatste kun je video's 'streamen' vanaf iedere HTML5 browser :) En je kunt je video's vanaf andere locaties downloaden.
Offtopic: Heb jij toevallig plex-over aan 't werk gekregen op een w7 machine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
I-King schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 00:04:
[...]

Offtopic: Heb jij toevallig plex-over aan 't werk gekregen op een w7 machine?
Nope, Synology :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
schumi2004 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 08:14:
[...]
[...]
Ik zal het vanavond testen voor je.
Ik ben benieuwd hoe je dat is vergaan want ik heb hier, mits het niet te log / sloom is, ook wel oren naar. Is media frontpage ook nog bereikbaar op een Android telefoon of valt dat vies tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-10 14:54
Search provider advies gevraagd

Synology DS211 met SABnzbd, SB en net CP geinstalleerd.

In SB heb ik de gratis search providers Womble's Index en Sick Beard Index aan staan.
Voor CP zijn er volgens mij geen gratis search providers in te stellen.
Nu wil ik best betalen voor een search provider maar welke kan ik dan het beste nemen voor gebruik met SB en CP?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Volgens mij is nzb.su toch gewoon gratis en als newznab in te stellen? Ik heb zelfs overigens betaald voor nzbmatrix en daar haal ik het meest vandaan. En anders spotweb installeren en die gebruiken ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-10 14:55
kraades schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 09:25:
Search provider advies gevraagd

Synology DS211 met SABnzbd, SB en net CP geinstalleerd.

In SB heb ik de gratis search providers Womble's Index en Sick Beard Index aan staan.
Voor CP zijn er volgens mij geen gratis search providers in te stellen.
Nu wil ik best betalen voor een search provider maar welke kan ik dan het beste nemen voor gebruik met SB en CP?
Gratis: http://www.nzb.su/
default registration (free)
You're allowed 20 nzb downloads per day and 120 API hits.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Dank je... :z

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snep
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:37
Zijn er mensen met een 'kant en klaar' startup/stopscript voor Sick Beard op OS X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductee
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-11-2024
Sinds gisteren heb ik ook sickbeard geïnstalleerd, met behulp van het scriptje van mar2zz, waarvoor dank!

Het enige probleem waar ik momenteel tegenaanloop, is dat wanneer ik sabtoPertoSick.sh gebruik als post processing script, de ondertitels wel gezocht en gevonden worden, maar niet mee verplaatst worden door sickbeard. Ze blijven dus in mijn completed downloads map van sabnzbd staan, terwijl de mkv etc. wel naar hun uiteindelijke locatie verplaatst worden.

Is er iemand die hier een oplossing voor weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Joster schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 07:40:
[...]

Ik ben benieuwd hoe je dat is vergaan want ik heb hier, mits het niet te log / sloom is, ook wel oren naar. Is media frontpage ook nog bereikbaar op een Android telefoon of valt dat vies tegen?
Helaas niet aan toegekomen, vanavond een 2e poging.

Ik las ook veel over headphones in laatste paar posts, is daar ook een install script van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10 16:58
Ja ik wil hem er nu ook best op gooien maar ik heb totaal geen idee van wat ik dan tegen ga komen / aan het doen ben of hoe ik Mediaportal moet gaan benaderen dus ik laat het er maar even bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:29
Volgens mij staat Headphones ook in het volgende script (voor Ubuntu / linux gebruikers)

code:
1
2
3
wget http://dl.dropbox.com/u/18712538/LaSi/LaSi.sh
sudo chmod +x LaSi.sh
./LaSi.sh

Met dit script kan je het volgende installeren:

-SickBeard
-Couchpotato
-Spotweb
-Headphones
-Periscope

[ Voor 22% gewijzigd door Possible op 03-08-2011 13:47 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Synology DS211 met laatste Couch Potato (Zebulon package).

Als ik op de pagina "Soon" via "Update Release Dates" probeer te refreshen, kom ik in een eindeloze "Searching for new release dates" melding.

In de log zie ik staan:
15:25:27 ERROR [app.lib.cron.eta] Failed to open http://videoeta.com/search/?search_query=Thor&page=1.
15:25:17 INFO  [app.lib.cron.eta] Searching page:1 VideoETA for Thor.

Ik vermoed dat dit er mee te maken heeft?

Ik zie hier wel iets over een update betreffende bovengenoemde:
http://help.couchpotatoapp.com/discussions/problems/237-videoeta-not-working

Maar "check for update" geeft bij mij geen indicatie dat er nieuwe software beschikbaar is dus het lijkt mij dat ik op de laatste CP draai...

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Possible schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:45:
Volgens mij staat Headphones ook in het volgende script (voor Ubuntu / linux gebruikers)

code:
1
2
3
wget http://dl.dropbox.com/u/18712538/LaSi/LaSi.sh
sudo chmod +x LaSi.sh
./LaSi.sh

Met dit script kan je het volgende installeren:

-SickBeard
-Couchpotato
-Spotweb
-Headphones
-Periscope
't Is al wat uitgebreider geworden:
 Lazy admin Scripted installers -----------------------
                    ___           ___                  
                   /\  \         /\__\                 
                  /::\  \       /:/ _/_       ___      
                 /:/\:\  \     /:/ /\  \     /\__\     
  ___     ___   /:/ /::\  \   /:/ /::\  \   /:/__/     
 /\  \   /\__\ /:/_/:/\:\__\ /:/_/:/\:\__\ /::\  \     
 \:\  \ /:/  / \:\/:/  \/__/ \:\/:/ /:/  / \/\:\  \__  
  \:\  /:/  /   \::/__/       \::/ /:/  /     \:\/\__\ 
   \:\/:/  /     \:\  \        \/_/:/  /       \::/  / 
    \::/  /       \:\__\         /:/  /        /:/  /  
     \/__/         \/__/         \/__/         \/__/   

----------------------------------------------- Mar2zz 

Make a choice to see info or install these apps...
1. CouchPotato			5. Spotweb (dutch only)
2. SickBeard			6. Headphones
3. Periscope			7. Mediafrontpage
4. AlbumIdentify

Q. Quit

Synology alleen Periscope, Spotweb en Mediafrontpage, laatste moet nog getest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik snap eigelijk nog niet wat mensen cool vinden aan headphones. Zal vast komen doordat ik van dance muziek hou, maar het feit dat je alleen op artiest kon zoeken was voor mij al genoeg om hem weer te verwijderen. Ik zou liever de mogelijkheid hebben om bijv alle cd's van Slam FM te downloaden, ik roep maar wat. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Daar heb je dan toch weer Spotweb voor. Bovendien, dat is iets wat best in Headphones zou kunnen komen, dat je op verzamelaars abonneert ofzo. Moeten die cd's wel op musicbrainz komen te staan anders gaat het niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
kraades schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:32:
Ik zie hier wel iets over een update betreffende bovengenoemde:
http://help.couchpotatoapp.com/discussions/problems/237-videoeta-not-working

Maar "check for update" geeft bij mij geen indicatie dat er nieuwe software beschikbaar is dus het lijkt mij dat ik op de laatste CP draai...
Ik heb net in de geinstalleerde sources zitten kijken en ik heb de update nog niet.
Kan iemand mij vertellen hoe het versie en release management van CP precies in elkaar steekt?
Wacht ik nu op een officiele nieuwe release?

Ik zie nu onderaan staat: Version: master.
Maar dat geeft mij niet echt een indicatie van welke versie er nu precies is geinstalleerd.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Mar2zz schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:25:
Daar heb je dan toch weer Spotweb voor. Bovendien, dat is iets wat best in Headphones zou kunnen komen, dat je op verzamelaars abonneert ofzo. Moeten die cd's wel op musicbrainz komen te staan anders gaat het niet werken.
Volgens mij kan dat al toch? http://musicbrainz.org/se...ry=538&type=release_group

538 hitzone staat er gewoon in. Echter alleen van artist wordt gebruik gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Requesten zou ik zeggen. Er beginnen zich al meer ontwikkelaars aan te sluiten en Rembo10 werkt zelf ook als een paard. Post een request @ github en wie weet zit het er binnen een paar weken in. Dan geef je gewoon deze link naar 538 erbij als voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
schumi2004 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:20:
[...]

Helaas niet aan toegekomen, vanavond een 2e poging.

Ik las ook veel over headphones in laatste paar posts, is daar ook een install script van ?
Results:
1. (re)Install Mediafrontpage
2. Update Mediafrontpage
3. Exit script

Choose one of the above options
Enter 1, 2 or 3: 1
Installing git (1.7.6-1) to root...
Downloading http://ipkg.nslu2-linux.o...table/git_1.7.6-1_arm.ipk
package git suggests installing git-manpages
Installing libcurl (7.21.7-1) to root...
Downloading http://ipkg.nslu2-linux.o.../libcurl_7.21.7-1_arm.ipk
Installing diffutils (3.0-1) to root...
Downloading http://ipkg.nslu2-linux.o...e/diffutils_3.0-1_arm.ipk
Installing rcs (5.7-2) to root...
Downloading http://ipkg.nslu2-linux.o...nstable/rcs_5.7-2_arm.ipk
Configuring diffutils
update-alternatives: Linking //opt/bin/cmp to /opt/bin/diffutils-cmp
update-alternatives: Linking //opt/bin/diff to /opt/bin/diffutils-diff
update-alternatives: Linking //opt/bin/diff3 to /opt/bin/diffutils-diff3
update-alternatives: Linking //opt/bin/sdiff to /opt/bin/diffutils-sdiff
Configuring git
Configuring libcurl
Configuring rcs
Successfully terminated.
Installing textutils (2.1-5) to root...
Downloading http://ipkg.nslu2-linux.o...e/textutils_2.1-5_arm.ipk
Configuring textutils
Successfully terminated.
Installing php-curl (5.2.17-1) to root...
Downloading http://ipkg.nslu2-linux.o...php-curl_5.2.17-1_arm.ipk
Installing php (5.2.17-1) to root...
Downloading http://ipkg.nslu2-linux.o...able/php_5.2.17-1_arm.ipk
Installing bzip2 (1.0.6-1) to root...
Downloading http://ipkg.nslu2-linux.o...ble/bzip2_1.0.6-1_arm.ipk
Installing libxslt (1.1.26-2) to root...
Downloading http://ipkg.nslu2-linux.o.../libxslt_1.1.26-2_arm.ipk
Installing pcre (8.12-1) to root...
Downloading http://ipkg.nslu2-linux.o...table/pcre_8.12-1_arm.ipk
Configuring bzip2
update-alternatives: Linking //opt/bin/bzip2 to /opt/bin/bzip2-bzip2
Configuring libxslt
Configuring pcre
Configuring php
Configuring php-curl
Successfully terminated.
Cloning into /volume1/web/mediafrontpage...
fatal: https://github.com/Mediaf...iafrontpage.git/info/refs not found: did you run git update-server-info on the server?
Have fun using mediafrontpage @ http://DS211/mediafrontpage/
En de web folder blijft leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.tjuh1986
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 09:25
Ik heb net couchpotato _+ Sickbeard en Sabnzb geinstalleerd op mijn Synology.
SB en Sab werken prima, maar heb nog problemen met CP.

Het exporteren naar SabNzbd werkt niet lekker.

Log geeft het volgende meldingen weer die denk ik niet kloppen:

22:13:18 INFO [ app.lib.cron.yarr] Finished search.
22:13:18 ERROR [ app.lib.provider.rss] Error parsing RSS. not well-formed (invalid token): line 1, column 6

en (maar niets geexporteerd in Sabnzbd)

22:12:18 INFO [ app.lib.sabNzbd] NZB sent to SAB successfully.
22:12:18 INFO [ app.lib.sabNzbd] URL: http://mijn spotweb op mijn nas (localhost:poort)
22:12:18 INFO [ app.lib.sabNzbd] Sending 'Film' to SABnzbd.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluefall
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-10 21:32
Zo, net eens aan de slag gegaan met Headphones op Win7
Het werkt wel degelijk, maar een beetje aan de trage kant bij het laden van verscheidene pagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-10 09:41

j1nx

Geek - Enjoying life

He Mar2zz,

Niet om je werk aan te smeren, maar we zitten onderhand op pagina 96 en er is onderweg een hoop gebeurd. Het gaat al lang niet meer alleen om SB of CP.

Misschien tijd voor een nieuw topic; "Downloaden voor lazy a$$ tweakers"

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluefall
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-10 21:32
The Executer schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 00:03:
Ben vanavond bezig geweest met Headphones. Ik kan wel een artiest toevoegen, maar wanneer ik bijvoorbeeld een album handmatig op een andere manier dan usenet heb gedownload kan ik deze niet toe laten voegen. Ik mis dus eigenlijk een handmatige post-processing / refresh optie voor die artiest. Zie ik deze optie over het hoofd, of is deze echt niet aanwezig?
Bij "Manage" onder "Scan music library" enkel de map opgeven waar dat album instaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
@Mar2zz
Voor Headphones (op een Synology) krijg ik dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Are you sure you want to continue and install Headphones?
(yes/no)   :yes

Say hello to my little friend!

--2011-08-04 01:24:35--  http://dl.dropbox.com/u/18712538//Headphones/headphonesinstall.sh
Resolving dl.dropbox.com... 50.17.243.202
Connecting to dl.dropbox.com|50.17.243.202|:80... connected.
HTTP request sent, awaiting response... 200 OK
Length: 14533 (14K) [text/x-sh]
Saving to: `LaSi/headphonesinstall.sh'

100%[======================================>] 14,533      83.1K/s   in 0.2s    

2011-08-04 01:24:36 (83.1 KB/s) - `LaSi/headphonesinstall.sh' saved [14533/14533]

LaSi.sh: line 464: sudo: not found

Goed werk trouwens, is echt een geniaal script!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
schumi2004 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 20:00:
[...]

Results:
code:
1
2
Cloning into /volume1/web/mediafrontpage...
fatal: https://github.com/Mediaf...iafrontpage.git/info/refs not found: did you run git update-server-info on the server?

[...]

En de web folder blijft leeg.
Wat raar, in het script staat gewoon git clone https://github.com/Mediafrontpage/mediafrontpage.git /volume1/web/mediafrontpage, er staat helemaal niets over Cloning into. Ik ben bang dat het een hikje op de server was, maar ik zie wel dat het adres eigenlijk https://github.com/MediaFrontPage/mediafrontpage.git is (meer hoofdletters in Mediafrontpage). Dat maakt op ubunut overigens niets uit, maar misschien op syno wel?

Ik heb het script er maar mee geupdate:
wget http://dl.dropbox.com/u/18712538/Synology/mediafrontpage_syn.sh && sh mediafrontpage_syn.sh
CarpeVentum schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 01:18:
@Mar2zz
Voor Headphones (op een Synology) krijg ik dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Are you sure you want to continue and install Headphones?
(yes/no)   :yes

Say hello to my little friend!

--2011-08-04 01:24:35--  http://dl.dropbox.com/u/18712538//Headphones/headphonesinstall.sh
Resolving dl.dropbox.com... 50.17.243.202
Connecting to dl.dropbox.com|50.17.243.202|:80... connected.
HTTP request sent, awaiting response... 200 OK
Length: 14533 (14K) [text/x-sh]
Saving to: `LaSi/headphonesinstall.sh'

100%[======================================>] 14,533      83.1K/s   in 0.2s    

2011-08-04 01:24:36 (83.1 KB/s) - `LaSi/headphonesinstall.sh' saved [14533/14533]

LaSi.sh: line 464: sudo: not found

Goed werk trouwens, is echt een geniaal script!
Dat is logisch dat je dat krijgt, je probeert de ubuntu-installscripts te gebruiken. Zie bovenstaande link voor mediafrontpage installer en LaSi heeft voor synology een aparte installer (alle installers hebben _syn in de naam):
wget http://dl.dropbox.com/u/18712538/Synology/LaSi_syn.sh && sh LaSi_syn.sh
j1nx schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 00:05:
He Mar2zz,

Niet om je werk aan te smeren, maar we zitten onderhand op pagina 96 en er is onderweg een hoop gebeurd. Het gaat al lang niet meer alleen om SB of CP.

Misschien tijd voor een nieuw topic; "Downloaden voor lazy a$$ tweakers"
Zoveel toch niet? Alleen periscope en headphones zijn erbij gekomen? Met sickbeard en couchpotato in de titel zijn er mooie google-resultaten voor dit topic. Wat is maximum voor posts in een topic? Ik weet niet hoe dat bepaald wordt. Er zijn genoeg topics met veul meer bladzijden/replies (zie xbmc of spotweb).

[ Voor 13% gewijzigd door Mar2zz op 04-08-2011 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Volgens mij is de standaard regel 1000 posts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Nee joh, xbmc zit al op 7000. Op zich zou het met alle toevoegingen in automation country wel een update kunnen gebruiken.

Wie weet een leuke titel voor Deel 2? [Ervaringen] Blahblah Deeltje 2

Onderwerpen voor de nieuwe TS:
Sickbeard
Couchpotato
Headphones
Periscope
Spotweb-api
meer???

[ Voor 20% gewijzigd door Mar2zz op 04-08-2011 10:11 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.