Als dat je directory is waar sabnzbd kijkt voor postprocessingscripts dan klopt dat.
Over dat python, het installscript zet python2.6 in scanPath.sh, dat moet je dan ook even aanpassen naar je eigen python. Je kunt zien welke python je draait door which python te typen.
Alleen, Brickman, de synology-expert zeg maar, die van de tutorials, die schrijft dat 2.6 nodig is. Je kan meerdere python's naast elkaar draaien volgens mij, dus als periscope niet werkt met jouw python, dan zou ik die ipkg python26 toch even draaien.
freeBSD startup script:
http://dl.dropbox.com/u/18712538/couchpotato_freebsd
Je moet dit couchpotato_enable="YES" in rc.conf zetten en root moet de eigenaar zijn van het script. Keep your fingers crossed enzo. (Er zit nog een stuk in wat je zelf moet aanpassen, dat heb ik tussen EDIT ME en END OF EDIT gezet).
schumi2004 schreef op zondag 31 juli 2011 @ 12:49:
[...]
code:
1
2
3
4
5
6
| DS211> vi /etc/crontab
#minute hour mday month wday who command
0 0 * * * root /usr/sbin/ntpdate -b nl.pool.ntp.org
0 \*/6 \* \* \* root sh /volume1/@appstore/periscope/scanMovies.sh >>/volumeUSB1/usbshare/logs/scanMovies.log 2>&1
0 \*/6 \* \* \* root sh /volume1/@appstore/periscope/scanSeries.sh >>/volumeUSB1/usbshare/logs/scanSeries.log 2>&1 |
Ziet iemand hier problemen mee ik namelijk wel en dat is hoe ze eigenlijk aangemaakt zijn door LaSi script, ik dacht namelijk dat er geen \'s voor moesten als in \*/6 ?
K*T! Vieze synology's... Eerder was er iemand die problemen reporte dat de * niet in de cronjob kwam, dus heb ik ze allemaal geescaped met \, maar nu echoot ie die net zo hard mee...
Ik snap er de ballen van... Die \ horen niet in de cron thuis, als je die weghaalt dan komt het goed met die cronjobs. Alleen, hoe fix ik dat nu once and for all?
[
Voor 133% gewijzigd door
Mar2zz op 31-07-2011 14:05
]