Dit klinkt best lullig maar... ik volgde gwn een tutorial, daar werd dat script gekozen en er werd niet dieper op ingegaan. Wat moet ik nu juist gaan aanpassen?
Apart, ik zie de toegevoegde waarde namelijk niet van dat script. Probeer eens het script te verwijderen en gebruik dan de instellingen die ik eerder noemde voor Sickbeard. SABnzbd gewoon zo instellen dat TV series in de map complete/tv geplaatst worden en dat SABnzbd niks doet behalve uitpakken.
Edit: Zo heb ik Sickbeard staan:
Edit: Zo heb ik Sickbeard staan:

[ Voor 24% gewijzigd door Tsurany op 01-05-2011 03:16 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dan probeer ik het morgen eens zonder het script. Het wordt al wat laat
en een nieuw bestand downloaden om te kunnen testen duurt al gauw weer 20 min dankzij mijn supersonische Belgische internetverbinding.
Alvast bedankt voor de hulp
.

Alvast bedankt voor de hulp
[ Voor 37% gewijzigd door SanderH_ op 01-05-2011 03:30 ]
In de .nfo staat de volgende imdb url: IMDB: Dawn of the Dead (1978) Dus er gaat niets fout. Er zit gewoon een fout in the .nfoPossible schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 23:32:
Hallo,
Inmiddels heb ik SickBeard en Couchpotato allemaal werkend gekregen op mijn Zotac mediaplayer met Xbmc live. Ik loop echter tegen 1 probleem aan. In Couchpotato heb ik een aantal films geupload. Deze zijn keurig aan de wanted list toegevoegd. Ook Sabnzb+ herkende alles en heeft alles gedownload.
Nu komt het rare: Ik heb de volgende film gedownload: 127.Hours.2010.1080p.BluRay.x264-EbP Deze was echter nergens meer te bekennen. Vervolgens keek ik in de map Video (waar de films ook naar toe moeten worden gezet), en daar stond ineens de film Dawn.Of.The.Death.1978.mkv. Nu blijkt het dus om de 127.hours film te gaan.
Heeft iemand enig idee waarom de bestandsnaam ineens veranderd ?
Het wordt in iedergeval veroorzaakt door Couchpotato:
code:
1 2 23:22:04 INFO [ app.lib.cron.renamer] Moving file "/home/xbmc/downloads/incomplete/127.Hours.2010.1080p.BluRay.x264-EbP.1/127.Hours.2010.1080p.BluRay.x264-EbP.mkv" to /home/xbmc/Videos/Dawn of the Dead (1978)/Dawn of the Dead.mkv.
Klopt. Ik ben er inmiddels achtergekomen dat het aan de nfo lag. Nu heb ik nog weer twee andere problemen:
1. Couchpotato hernoemd de films nog steeds niet goed. De films worden nu hernoemd naar filmjaartalmkv De . tussen filmjaartal.mkv mist dus.
2. m.b.t. SABNZB: drie van de vijf films gaven het volgende aan: Uitpakken mislukt, CRC fout. Heeft SabNZB geen mogelijkheid om dit te herstellen? (Er zijn genoeg blocks aanwezig)
1. Couchpotato hernoemd de films nog steeds niet goed. De films worden nu hernoemd naar filmjaartalmkv De . tussen filmjaartal.mkv mist dus.
2. m.b.t. SABNZB: drie van de vijf films gaven het volgende aan: Uitpakken mislukt, CRC fout. Heeft SabNZB geen mogelijkheid om dit te herstellen? (Er zijn genoeg blocks aanwezig)
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Zit de . wel in de naming parameter? <thename>.<ext> is wat anders dan <thename><ext>.
SABnzbd heeft de mogelijkheid te herstellen mits er genoeg par2 bestanden zijn. Wat geeft hij aan bij het parren?
SABnzbd heeft de mogelijkheid te herstellen mits er genoeg par2 bestanden zijn. Wat geeft hij aan bij het parren?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Oke de . stond er inderdaad niet tussen. Thx!! Als ik het log bekijk, dan zie ik alleen het volgende:
code:
1
2
3
| 2011-04-30 22:47:44,473 FOUT: Dubbel deel 1, met verschillende ID-s (part1of1.hVEhOE0vHrEY9&8HfK97@camelsystem-powerpost.local // part1of1.OhPYPCADGlq5esF&a6oz@camelsystem-powerpost.local) 2011-05-01 00:43:51,557 WAARSCHUWING: FOUT: Foutieve CRC "220411-03:15:07" 2011-05-01 02:41:05,047 WAARSCHUWING: FOUT: Foutieve CRC "080411-09:40:05" |
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Ik zie daar niet direct dat er iets mis gaat met de par2 bestanden. Als je gewoon in het overzicht kijkt, wat geeft hij dan aan bij het bolletje par2?
Alles in mijn SABnzbd+ queue failt nog altijd. Ze blijven rarred in de SABnzbd folder staan en in mijn SABnzbd log staat het volgende:
Er loopt volgens mij iets fout bij dat script (lijn 6). Ik heb bij folder configuration het script al weggedaan en gewoon default ingesteld.
Hoef ik dit nog ergens anders aan te passen? Bijvoorbeeld bij:
code:
1
2
3
4
5
6
| 2011-05-01 13:16:30,744::INFO::[newsunpack:384] Extracting rarfile /etc/sabnzbdplus/downloads/incomplete/Community.S02E11.720p.HDTV.X264-DIMENSION/community.211.720p-dimension.rar (belonging to community.211.720p-dimension) to /etc/sabnzbdplus/downloads/complete/TV/_UNPACK_Community.S02E11.720p.HDTV.X264-DIMENSION 2011-05-01 13:16:33,237::INFO::[newsunpack:563] Skipping unrar file check due to unreliable file names or old unrar 2011-05-01 13:16:33,237::INFO::[newsunpack:567] Unpacked 0 files/folders in 2 seconds 2011-05-01 13:16:33,237::INFO::[newsunpack:189] Unrar finished on /etc/sabnzbdplus/downloads/incomplete/Community.S02E11.720p.HDTV.X264-DIMENSION 2011-05-01 13:16:33,238::INFO::[postproc:317] unpack_magic finished on Community.S02E11.720p.HDTV.X264-DIMENSION 2011-05-01 13:16:33,240::INFO::[newsunpack:127] Running external script /root/.sickbeard/autoProcessTV/sabToSickBeard.py(/etc/sabnzbdplus/downloads/complete/TV/_FAILED_Community.S02E11.720p.HDTV.X264-DIMENSION, Community.S02E11.720p.HDTV.X264-DIMENSION.nzb, Community.S02E11.720p.HDTV.X264-DIMENSION, , tv, alt.binaries.teevee, 2) |
Er loopt volgens mij iets fout bij dat script (lijn 6). Ik heb bij folder configuration het script al weggedaan en gewoon default ingesteld.
Hoef ik dit nog ergens anders aan te passen? Bijvoorbeeld bij:
- Folders > Post-Processing Scripts Folder.Hier staat bij mij de autoProcessTV van sickbeard.
- Switches > Default Post-Processing.Is bij mij +delete
Hoe kan ik eigenlijk de output van mijn scanPath.sh laten poepen naar een log-bestand?
Want ik kan nie tomhoog scrollen met ctrl en pgup want dan krijg ik dit:
Want als ik nu dit doe:
Terwijl ik toch graag ook de output van het python script had gehad... (iemand met tips hoe ik omhoog can scrollen in een putty ssh sessie naar mijn ubuntu, graag...
login as: bart bart@127.0.0.1's password: Welcome to Ubuntu 11.04 (GNU/Linux 2.6.38-8-server x86_64) * Documentation: http://www.ubuntu.com/server/doc Last login: Sat Apr 30 13:13:45 2011 from laptop-bXXXXa.bXXXX.local ERROR:root:Not downloaded INFO:root:Trying to download subtitle: None INFO:root:Downloading file http://subscene.com/english/BloodOut/subtitle-432679-dlpath-87842/zip.zipx INFO:root:Unexpected file type (not zip) for /home/bart/video_nas_temp/SubsToBeFound/Blood.Out.2011.BluRay.720p.DTS.x264-CHD/Blood.Out.2011.BluRay.720p.DTS.x264-CHD.zip WARNING:root:Subtitle http://subscene.com/english/BloodOut/subtitle-432679-dlpath-87842/zip.zipx could not be downloaded, trying the next on the list ERROR:root:Not downloaded ERROR:root:No subtitles could be chosen. INFO:root:Searching subtitles for Blood.Out.2011.BluRay.720p.DTS.x264-CHD.srt with langs ['en'] INFO:root:Searching on OpenSubtitles INFO:root:Searching on SubScene INFO:root:Searching on Addic7ed DEBUG:root:dl'ing http://subscene.com/s.aspx?subtitle=Blood.Out.2011.BluRay.720p.DTS.x264-CHD.srt INFO:root:Searching on BierDopje INFO:root:Addic7ed writing 0 items to queue INFO:root:BierDopje writing 0 items to queue DEBUG:root:{'status': '200 OK', 'seconds': 0.005, 'token': 'i52u3qc3j29l6dqv330i8f0ge2'} DEBUG:root:query: token='i52u3qc3j29l6dqv330i8f0ge2', search='{'sublanguageid': 'eng'}' DEBUG:root:Result: {'status': '200 OK', 'seconds': 0.005, 'data': False} INFO:root:OpenSubtitles writing 0 items to queue INFO:root:SubScene writing 0 items to queue bart@pyro:~$ cat log_zoeken_subs2.log -------------------------- Mon May 2 12:50:42 CEST 2011 : Starting subtitle search Search for 'nl' subtitle: ==================================== Search for 'en' subtitle: ==================================== 'EN' subtitle present for /home/bart/video_nas_temp/SubsToBeFound/No.Strings.Attached.2011.720p.BluRay.X264-AMIABLE/No.Strings.Attached.2011.720p.BluRay.X264-AMIABLE.mkv Search for 'nl' subtitle: ==================================== Search for 'en' subtitle: ==================================== 'EN' subtitle present for /home/bart/video_nas_temp/SubsToBeFound/the.mentalist.s03e20.720p.hdtv.x264-ctu.mkv Search for 'nl' subtitle: ==================================== Search for 'en' subtitle: ==================================== 'EN' subtitle present for /home/bart/video_nas_temp/SubsToBeFound/Friday.Night.Lights.2004.720p.BluRay.DTS.x264-DON/Friday.Night.Lights.2004.720p.BluRay.DTS.x264-DON.mkv Search for 'nl' subtitle: ====================================
Want als ik nu dit doe:
bart@pyro:~$ sh scanPathNAS.sh > log_zoeken_subs2.log bart@pyro:~$ cat log_zoeken_subs2.log -------------------------- Mon May 2 12:50:42 CEST 2011 : Starting subtitle search Search for 'nl' subtitle: ==================================== Search for 'en' subtitle: ==================================== 'EN' subtitle present for /home/bart/video_nas_temp/SubsToBeFound/No.Strings.Attached.2011.720p.BluRay.X264-AMIABLE/No.Strings.Attached.2011.720p.BluRay.X264-AMIABLE.mkv Search for 'nl' subtitle: ==================================== Search for 'en' subtitle: ==================================== 'EN' subtitle present for /home/bart/video_nas_temp/SubsToBeFound/the.mentalist.s03e20.720p.hdtv.x264-ctu.mkv Search for 'nl' subtitle: ==================================== Search for 'en' subtitle: ==================================== 'EN' subtitle present for /home/bart/video_nas_temp/SubsToBeFound/Friday.Night.Lights.2004.720p.BluRay.DTS.x264-DON/Friday.Night.Lights.2004.720p.BluRay.DTS.x264-DON.mkv Search for 'nl' subtitle: ==================================== Search for 'en' subtitle: ==================================== Mon May 2 12:50:59 CEST 2011 : Subtitle search ended --------------------------
Terwijl ik toch graag ook de output van het python script had gehad... (iemand met tips hoe ik omhoog can scrollen in een putty ssh sessie naar mijn ubuntu, graag...
[ Voor 50% gewijzigd door Ginz op 05-12-2019 18:04 ]
code:
1
| your_shell_script >> /path/to/logfile 2>&1 |
Probeer dit maar eens. Nu gaat alle output naar de logfile.
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Nope, nog altijd niet, die scanPathNAS.sh roept een ander python script aan, komt niets van in log bestand...
Iemand anders ook problemen met CouchPotato? Ik heb de thread doorgezocht, en het enige wat ik kon vinden is Vanx (Vanx in "[Ervaringen] Sickbeard, Couchpotato e.a.").
Ik gebruik CouchPotato met NzbMatrix en NZB.su. Dezelfde instellingen bij Sickbeard werken echt Top! als ik in de log kijk zie ik wel dat CouchPotato een zoekpoging doet, hij krijgt echter geen resultaat van de providers (gecheckd door de url te kopieren en te plakken in mn browser). Ik heb CouchPotato al weer een keer opnieuw geinstaleerd via het install script, maar dit bied geen oplossing. Het rare is dat hij bij de eerste check wel 1 keer een film heeft gevonden, hierna zijn de resultaten echter telkens leeg.
Weet iemand toevallig of er ook een dergelijk script voor Muziek bestaat, Audio-Matic gaat binnenkort in de alpha release, maar dat is niet helemaal wat ik mij er van voorgesteld had. Ik zat meer te denken aan een soort sickbeard waarin je artiesten kan opgeven, hiervan zal hij proberen (afhankelijk van je voorkeuren) de hele discografie van gaan downloaden. Daarnaast is deze gekoppeld aan je lastfm account,hierdoor kan deze automatisch het beste album van jouw aanbevolen artiesten downloaden. Als laatste wordt je muziek netjes gesorteerd en worden de tags goedgezet
.
Ik gebruik CouchPotato met NzbMatrix en NZB.su. Dezelfde instellingen bij Sickbeard werken echt Top! als ik in de log kijk zie ik wel dat CouchPotato een zoekpoging doet, hij krijgt echter geen resultaat van de providers (gecheckd door de url te kopieren en te plakken in mn browser). Ik heb CouchPotato al weer een keer opnieuw geinstaleerd via het install script, maar dit bied geen oplossing. Het rare is dat hij bij de eerste check wel 1 keer een film heeft gevonden, hierna zijn de resultaten echter telkens leeg.
Weet iemand toevallig of er ook een dergelijk script voor Muziek bestaat, Audio-Matic gaat binnenkort in de alpha release, maar dat is niet helemaal wat ik mij er van voorgesteld had. Ik zat meer te denken aan een soort sickbeard waarin je artiesten kan opgeven, hiervan zal hij proberen (afhankelijk van je voorkeuren) de hele discografie van gaan downloaden. Daarnaast is deze gekoppeld aan je lastfm account,hierdoor kan deze automatisch het beste album van jouw aanbevolen artiesten downloaden. Als laatste wordt je muziek netjes gesorteerd en worden de tags goedgezet
En bij voorkeur komt een leuke blonde je vertellen op het einde van de dag wat er allemaal binnengelopen is?
Verwijderd
Kun je wel lacherig over doen, maar een hoop wat hij beschrijft kan heus wel geautomatiseerd wordenHyperBart schreef op maandag 02 mei 2011 @ 16:20:
En bij voorkeur komt een leuke blonde je vertellen op het einde van de dag wat er allemaal binnengelopen is?
Het liefste wel natuurlijk, maar mag ook via email of dat ik het zelf moet checken.HyperBart schreef op maandag 02 mei 2011 @ 16:20:
Ik heb ook zelf al een poging gedaan om met python te beginnen. Maar op de een of andere manier krijg ik kriebels van die taalVerwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 16:24:
[...]
Kun je wel lacherig over doen, maar een hoop wat hij beschrijft kan heus wel geautomatiseerd wordenIk heb ook al zoiets gezocht en niet kunnen vinden.
[ Voor 40% gewijzigd door StapelPanda op 02-05-2011 16:29 ]
Dat is, analoog met CP ook wel te doen met ID's van de albums of artiest via een IMDB-alternatief voor muziek...Gieltjev schreef op maandag 02 mei 2011 @ 16:10:
Weet iemand toevallig of er ook een dergelijk script voor Muziek bestaat, Audio-Matic gaat binnenkort in de alpha release, maar dat is niet helemaal wat ik mij er van voorgesteld had. Ik zat meer te denken aan een soort sickbeard waarin je artiesten kan opgeven, hiervan zal hij proberen (afhankelijk van je voorkeuren) de hele discografie van gaan downloaden.
Dat zal wel beetje knutselen worden, maar moet ook te doen zijn...Daarnaast is deze gekoppeld aan je lastfm account,hierdoor kan deze automatisch het beste album van jouw aanbevolen artiesten downloaden.
Ook te doen, moeilijkerAls laatste wordt je muziek netjes gesorteerd en worden de tags goedgezet.
Bestaat al. Albumidentify! Gebruik dat al een hele tijd en al mijn muziek wordt automatisch getagged en gesorteerd (mits gevonden op musicbrainz). Geniaal. Alleen ik voeg dan alles toe vanuit spotweb en normale websites, dus als dat toevoegen vanaf last.fm zou kunnen dan zou het geniaal zijn.
Verwijderd
Aangezien Star Wars 1-3 later zijn gemaakt dan 4-6 denkt CouchPotato dat ik het niet goed doe ofzo. Gaat dat stuk progsel mijn mappen renamen naar "delete this dup - retard added another edition 2x (1977)" "delete this dup - retard added another edition 2x (1983)"
Iemand die de jcfp repo heeft kunnen installeren op debian squeeze? Of kan ik ook gewoon de ubuntu versie aan mijn /etc/apt/sources.list toevoegen?
Hmmm: vraag verhuisd naar hier: HyperBart in "Het grote SABnzbd topic deel 1"
[ Voor 150% gewijzigd door HyperBart op 03-05-2011 15:37 ]
Ondertussen heb ik Sickbeard en SABnzbd stabiel draaien op mijn Debian server. Daarnet heb ik eventjes Periscope geïnstalleerd. Deze werkt ook en doet zijn job eigenlijk perfect.
Ik laat hem zijn werk 's nachts doen en na een reboot via een crontab. Maar als ik het handmatig doe krijg ik steeds nogal wat zooi in de output te zien. Is dit normaal of bestaat er een manier op dit te onderdrukken?
Ik laat hem zijn werk 's nachts doen en na een reboot via een crontab. Maar als ik het handmatig doe krijg ik steeds nogal wat zooi in de output te zien. Is dit normaal of bestaat er een manier op dit te onderdrukken?

Eventjes een naab vraag, hoe verwijder ik eigenlijk volledig CP, SB, Periscope, Transmission en SABnzbd.
Mijn DS211+ loopt tijdens downloaden bijna tegen de 100% continu.
Ben bang dat er een aantal dingen dubbel draaien omdat ik flink heb lopen kloten om het draaiend te krijgen, nu wil ik dus eigenlijk alles verwijderen en opnieuw installeren.
Als het niet simpel gaat dan zal ik al mijn data wel van mijn nas backuppen en formateer/installeer ik DSM wel opnieuw, bij voorbaat dank.
Ben bang dat er een aantal dingen dubbel draaien omdat ik flink heb lopen kloten om het draaiend te krijgen, nu wil ik dus eigenlijk alles verwijderen en opnieuw installeren.
Als het niet simpel gaat dan zal ik al mijn data wel van mijn nas backuppen en formateer/installeer ik DSM wel opnieuw, bij voorbaat dank.
XboxLive: Dave 130R
Kijk eerst even met 'top' welke processen die 100% load veroorzaken. Downloaden an sich zou geen 100% moeten veroorzaken, unrarren wellicht wel.Earzz schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:09:
Eventjes een naab vraag, hoe verwijder ik eigenlijk volledig CP, SB, Periscope, Transmission en SABnzbd.
Zijn allemaal python processen, downloaden is bijna 100% en een backlog search bv met SB is ook heel belastend.
Ik laat mijn NAS overigens niet downloaden en unrarren te gelijk, dit om de schijven een beetje te ontlasten.
Mijn NAS is zelfs zo zwaar bezig dat als CP een film snatched en toevoegd aan SABnzbd terwijl SAB al aan het downen is dat CP geen respons krijgt van SAB en de film dus zodoende niet aan de snatched lijst word toegevoegd.
Zal overigens als ik weer thuis ben wel even een SS maken van de top of htop.
Ik laat mijn NAS overigens niet downloaden en unrarren te gelijk, dit om de schijven een beetje te ontlasten.
Mijn NAS is zelfs zo zwaar bezig dat als CP een film snatched en toevoegd aan SABnzbd terwijl SAB al aan het downen is dat CP geen respons krijgt van SAB en de film dus zodoende niet aan de snatched lijst word toegevoegd.
[ Voor 8% gewijzigd door Earzz op 04-05-2011 13:42 ]
XboxLive: Dave 130R
ik lees net ergens dat sickbeard tegenwoordig native newznab heeft.
Weet iemand hier meer over, en waar kan ik het aanzetten, of staat het standaard aan zonder dat je er iets van ziet ?
Weet iemand hier meer over, en waar kan ik het aanzetten, of staat het standaard aan zonder dat je er iets van ziet ?
Verwijderd
Wat dacht je van "Search Providers"?timminater schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 01:31:
ik lees net ergens dat sickbeard tegenwoordig native newznab heeft.
Heb een raar probleem. Sinds de laatste update kan ik plotseling niks meer vinden. In de error log is de volgende error te vinden:
Ik weet echt niet hoe ik dit op kan lossen. Ben gewoon ingelogd bij Newzbin, heb nog tegoed, internet werkt goed, en alles is goed ingesteld.
Is dit een bug? Hebben meer mensen er last van? Of doe ik toch wat fout?
code:
1
2
3
4
5
6
| mei-05 11:48:56 ERROR SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error parsing date from Newzbin RSS feed: time data 'Tue, 22 Mar 2011 02:59:39 GMT' does not match format '%a, %d %b %Y %H:%M:%S %Z' mei-05 11:48:56 ERROR SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error parsing date from Newzbin RSS feed: time data 'Tue, 22 Mar 2011 03:03:13 GMT' does not match format '%a, %d %b %Y %H:%M:%S %Z' mei-05 11:48:56 ERROR SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error parsing date from Newzbin RSS feed: time data 'Thu, 24 Mar 2011 02:44:58 GMT' does not match format '%a, %d %b %Y %H:%M:%S %Z' mei-05 11:48:56 ERROR SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error parsing date from Newzbin RSS feed: time data 'Fri, 25 Mar 2011 08:47:51 GMT' does not match format '%a, %d %b %Y %H:%M:%S %Z' mei-05 11:48:56 ERROR SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Error parsing date from Newzbin RSS feed: time data 'Thu, 31 Mar 2011 21:23:05 GMT' does not match format '%a, %d %b %Y %H:%M:%S %Z' mei-05 11:48:55 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching Newzbin for Hawaii Five-0 (2010) - 1x19 - Ne Me'e Laua Na Paio |
Ik weet echt niet hoe ik dit op kan lossen. Ben gewoon ingelogd bij Newzbin, heb nog tegoed, internet werkt goed, en alles is goed ingesteld.
Is dit een bug? Hebben meer mensen er last van? Of doe ik toch wat fout?
offtopic: Heb je nog meer goede services voor een Debian media server? Dit is wat ik weet:SanderH_ schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:29:
Ondertussen heb ik Sickbeard en SABnzbd stabiel draaien op mijn Debian server. Daarnet heb ik eventjes Periscope geïnstalleerd. Deze werkt ook en doet zijn job eigenlijk perfect.
[afbeelding]
- sabnzbd
- couch
- sickbeard
- ps3 media server
- utorrent server
- podget [m'n nieuwste aanwinst
- xbmc
- tvheadend
- squuezebox
- cc-cam server (geen ervaring mee)
Misschien moet er eens over nadenken om SABnzbd te vervangen voor NZBget. Niets ten nadele van SABnzbd, het is een prachtig programma, maar het is wel erg zwaar. Op mijn DS110j draait het allemaal prima, incl spotweb en unrar, en die heeft maar een fractie van de specs van jouw 211+.Earzz schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:41:
Zijn allemaal python processen, downloaden is bijna 100% en een backlog search bv met SB is ook heel belastend.
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Ik gebruik oscam. Makkelijker te configureren dan cccam en als je hem zelf compileert lichter.iBurger schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:11:
- cc-cam server (geen ervaring mee)
(Je moet dus onnodige dingen er uit laten.)
Ik zoek m'n heil maar even hier : ).
Misschien dat ik het systeem niet snap of een verkeerde verwachting heb.
Maar stel ik zoek naar "Avatar", hij vindt hem vervolgens en staat wanted en soon.
Zou hij dan op een gegeven moment niet automatisch gaan downloaden.
Ik heb CP draaien op m'n Synology en alles lijkt goed ingesteld te staan.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Misschien dat ik het systeem niet snap of een verkeerde verwachting heb.
Maar stel ik zoek naar "Avatar", hij vindt hem vervolgens en staat wanted en soon.
Zou hij dan op een gegeven moment niet automatisch gaan downloaden.
Ik heb CP draaien op m'n Synology en alles lijkt goed ingesteld te staan.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Je logs zouden daar wat over moeten zeggen. Achter de film in het homescherm kan je op search drukken, dan forceer je de search (anders is ie elke 24 uur). Als je je log checked na zo een search zie je wat CP doet met de naam avatar.
Iemand hier nog iets over? Want ik zie soms iets voorbij flitsen van Hungarian ofzo...HyperBart schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:51:
Hoe kan ik eigenlijk de output van mijn scanPath.sh laten poepen naar een log-bestand?
login as: bart bart@127.0.0.1's password: Welcome to Ubuntu 11.04 (GNU/Linux 2.6.38-8-server x86_64) * Documentation: http://www.ubuntu.com/server/doc Last login: Sat Apr 30 13:13:45 2011 from laptop-bXXXXa.bXXXX.local ERROR:root:Not downloaded INFO:root:Trying to download subtitle: None INFO:root:Downloading file http://subscene.com/english/BloodOut/subtitle-432679-dlpath-87842/zip.zipx INFO:root:Unexpected file type (not zip) for /home/bart/video_nas_temp/SubsToBeFound/Blood.Out.2011.BluRay.720p.DTS.x264-CHD/Blood.Out.2011.BluRay.720p.DTS.x264-CHD.zip WARNING:root:Subtitle http://subscene.com/english/BloodOut/subtitle-432679-dlpath-87842/zip.zipx could not be downloaded, trying the next on the list ERROR:root:Not downloaded ERROR:root:No subtitles could be chosen. INFO:root:Searching subtitles for Blood.Out.2011.BluRay.720p.DTS.x264-CHD.srt with langs ['en'] INFO:root:Searching on OpenSubtitles INFO:root:Searching on SubScene INFO:root:Searching on Addic7ed DEBUG:root:dl'ing http://subscene.com/s.aspx?subtitle=Blood.Out.2011.BluRay.720p.DTS.x264-CHD.srt INFO:root:Searching on BierDopje INFO:root:Addic7ed writing 0 items to queue INFO:root:BierDopje writing 0 items to queue DEBUG:root:{'status': '200 OK', 'seconds': 0.005, 'token': 'i52u3qc3j29l6dqv330i8f0ge2'} DEBUG:root:query: token='i52u3qc3j29l6dqv330i8f0ge2', search='{'sublanguageid': 'eng'}' DEBUG:root:Result: {'status': '200 OK', 'seconds': 0.005, 'data': False} INFO:root:OpenSubtitles writing 0 items to queue INFO:root:SubScene writing 0 items to queue bart@pyro:~$ cat log_zoeken_subs2.log -------------------------- Mon May 2 12:50:42 CEST 2011 : Starting subtitle search Search for 'nl' subtitle: ==================================== Search for 'en' subtitle: ==================================== 'EN' subtitle present for /home/bart/video_nas_temp/SubsToBeFound/No.Strings.Attached.2011.720p.BluRay.X264-AMIABLE/No.Strings.Attached.2011.720p.BluRay.X264-AMIABLE.mkv Search for 'nl' subtitle: ==================================== Search for 'en' subtitle: ==================================== 'EN' subtitle present for /home/bart/video_nas_temp/SubsToBeFound/the.mentalist.s03e20.720p.hdtv.x264-ctu.mkv Search for 'nl' subtitle: ==================================== Search for 'en' subtitle: ==================================== 'EN' subtitle present for /home/bart/video_nas_temp/SubsToBeFound/Friday.Night.Lights.2004.720p.BluRay.DTS.x264-DON/Friday.Night.Lights.2004.720p.BluRay.DTS.x264-DON.mkv Search for 'nl' subtitle: ====================================
Want als ik nu dit doe:
bart@pyro:~$ sh scanPathNAS.sh > log_zoeken_subs2.log bart@pyro:~$ cat log_zoeken_subs2.log -------------------------- Mon May 2 12:50:42 CEST 2011 : Starting subtitle search Search for 'nl' subtitle: ==================================== Search for 'en' subtitle: ==================================== 'EN' subtitle present for /home/bart/video_nas_temp/SubsToBeFound/No.Strings.Attached.2011.720p.BluRay.X264-AMIABLE/No.Strings.Attached.2011.720p.BluRay.X264-AMIABLE.mkv Search for 'nl' subtitle: ==================================== Search for 'en' subtitle: ==================================== 'EN' subtitle present for /home/bart/video_nas_temp/SubsToBeFound/the.mentalist.s03e20.720p.hdtv.x264-ctu.mkv Search for 'nl' subtitle: ==================================== Search for 'en' subtitle: ==================================== 'EN' subtitle present for /home/bart/video_nas_temp/SubsToBeFound/Friday.Night.Lights.2004.720p.BluRay.DTS.x264-DON/Friday.Night.Lights.2004.720p.BluRay.DTS.x264-DON.mkv Search for 'nl' subtitle: ==================================== Search for 'en' subtitle: ==================================== Mon May 2 12:50:59 CEST 2011 : Subtitle search ended --------------------------
[ Voor 0% gewijzigd door Ginz op 05-12-2019 18:05 ]
Vreemd, als bij redirect van stdout zoals jij doet niet alles in de log verschijnt, dan zou ik verwachten dat het gedeelte dat niet in de log verschijnt alsnog op de console verschijnt.
Als je stderr ook redirect verandert er dan nog iets ? (dus bijv. scan.sh >>scan.log 2>&1 ).
Ik krijg hier (op Synology) wel alles (incl. alle python debug) in m'n logfile te zien. En kan ook gewoon in de putty scrollback alles terug zien als ik de output naar het console laat gaan. Dat werkt bij jou ook niet begrijp ik ?
[edit] Net even gechecked. Het lijkt erop dat periscope middels de logging module naar stderr output ipv stdout. Je zult dus ook stderr moeten redirecten.
Als je stderr ook redirect verandert er dan nog iets ? (dus bijv. scan.sh >>scan.log 2>&1 ).
Ik krijg hier (op Synology) wel alles (incl. alle python debug) in m'n logfile te zien. En kan ook gewoon in de putty scrollback alles terug zien als ik de output naar het console laat gaan. Dat werkt bij jou ook niet begrijp ik ?
[edit] Net even gechecked. Het lijkt erop dat periscope middels de logging module naar stderr output ipv stdout. Je zult dus ook stderr moeten redirecten.
[ Voor 13% gewijzigd door sverzijl op 05-05-2011 23:19 ]
Ik vraag me echt alleen zo erg af hoe hij NL's kan uithalen?
Het meeste wat hij download is toch zonder subs. Iemand een idee hoe dat kan worden gedaan.
dit staat ingesteld:
nl,en
Iemand hier ervaring mee? Bedankt.
Het meeste wat hij download is toch zonder subs. Iemand een idee hoe dat kan worden gedaan.
dit staat ingesteld:
nl,en
Iemand hier ervaring mee? Bedankt.
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Ouch. Twee weken terug een hele avond (en deel van de nacht
) bezig geweest met het configgen van CouchPotato onder Windows 7 (gewoon executable). Het werkte fantastisch, zelfs in combinatie met torrents.
Een week later moest ik m'n PC rebootten en startte CP niet automatisch op, ondanks dat ik dat in de settings had aangegeven. Vervolgens klikte ik met m'n stomme hoofd opnieuw die executable aan. Toen werden alle settings en de db overschreven...
Nu heb ik wel weer zin om het opnieuw te proberen, maar dit probleem wil ik niet nog eens krijgen.
Kortom: hoe kan ik handmatig CouchPotato starten?
[edit]
Ik denk dat ik het al weet.
Ik heb de executable aanklikt in de ZIP. Dan zet hij de executable in een temp map en vervolgens "installeert" hij zich in dezelfde map. Met het het sluiten van Windows wordt die map weggegooid.. toen ik dus opnieuw de exe aanklikte (in een "echte" map) heb ik gewoon weer een lege installatie gekregen..
Beetje dom.

Een week later moest ik m'n PC rebootten en startte CP niet automatisch op, ondanks dat ik dat in de settings had aangegeven. Vervolgens klikte ik met m'n stomme hoofd opnieuw die executable aan. Toen werden alle settings en de db overschreven...
Nu heb ik wel weer zin om het opnieuw te proberen, maar dit probleem wil ik niet nog eens krijgen.
Kortom: hoe kan ik handmatig CouchPotato starten?
[edit]
Ik denk dat ik het al weet.
Ik heb de executable aanklikt in de ZIP. Dan zet hij de executable in een temp map en vervolgens "installeert" hij zich in dezelfde map. Met het het sluiten van Windows wordt die map weggegooid.. toen ik dus opnieuw de exe aanklikte (in een "echte" map) heb ik gewoon weer een lege installatie gekregen..
Beetje dom.

[ Voor 22% gewijzigd door PromWarMachine op 07-05-2011 17:17 . Reden: Oplossing gevonden ]
Zo'n fout hebben we allemaal wel eens gemaakt
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Ik heb nog een vraag over Sickbeard. Ik heb een nieuwe show toegevoegd, die allang is afgelopen en waar totaal 6 seizoenen van zijn. Sickbeard ging netjes aan de gang, en kon alles goed downloaden, behalve seizoen 1 en 4; deze zijn in Sab mislukt.
Nu heb ik de status van die episodes weer veranderd naar 'wanted', maar Sickbeard heeft nu weer precies dezelfde NZBs als eerst naar Sab gestuurd. Deze zullen waarschijnlijk weer mislukken... Is er een manier om Sickbeard naar andere nzbs te laten zoeken? In CouchPotato kan dat namelijk wel...
Nu heb ik de status van die episodes weer veranderd naar 'wanted', maar Sickbeard heeft nu weer precies dezelfde NZBs als eerst naar Sab gestuurd. Deze zullen waarschijnlijk weer mislukken... Is er een manier om Sickbeard naar andere nzbs te laten zoeken? In CouchPotato kan dat namelijk wel...
je zou de volgorde van de searchproviders kunnen wisselen.
Goeie vraag. Volgens mij kan dat (nog steeds) niet. Ik heb dit ooit als feature request aangevraagd maar geloof dat daar niet veel animo voor is/was.
Vraagje omtrent CP, hoe interpreteert die de quality's eigenlijk?
Ik wil het nu zo instellen dat een film altijd in 720p of 1080p binnenkomt, als ie één van de twee heeft, is het voor mij goed...
Ik heb nu een quality profiel aangemaakt genaamd "HD Ready of Full HD
Delete" en daar dan als eerste 1080p en als tweede 720p en beide op "Finish" gezet...
Maar volgens mij kan het ook zonder dat profiel en kan ik rechts gewoon de quality's aanvinken die ik wil en dat hij ze dan stapsgewijs opzoekt, of niet?
Ik wil het nu zo instellen dat een film altijd in 720p of 1080p binnenkomt, als ie één van de twee heeft, is het voor mij goed...
Ik heb nu een quality profiel aangemaakt genaamd "HD Ready of Full HD
Delete" en daar dan als eerste 1080p en als tweede 720p en beide op "Finish" gezet...
Maar volgens mij kan het ook zonder dat profiel en kan ik rechts gewoon de quality's aanvinken die ik wil en dat hij ze dan stapsgewijs opzoekt, of niet?
@HyperBart
als je naar settings gaat zie je dat hij quality definieert door de grote..
dus als je een TS hebt die 7GB groot is .. kan hij dit zien als "hd" versie..
als je naar settings gaat zie je dat hij quality definieert door de grote..
dus als je een TS hebt die 7GB groot is .. kan hij dit zien als "hd" versie..
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Hij zoekt in principe ook op de strings "720p" enz... Size is een aanvullende parameter waarmee je voorkomt dat je bv trailers afhaalt...
Ik denk dat het niet anders kan dan met een quality profile...
Ik denk dat het niet anders kan dan met een quality profile...
Je wil de volgorde van nzb providers aanpassen? Dat kan wel degelijk in SB.xburchartz schreef op maandag 09 mei 2011 @ 10:49:
Goeie vraag. Volgens mij kan dat (nog steeds) niet. Ik heb dit ooit als feature request aangevraagd maar geloof dat daar niet veel animo voor is/was.
Config > Search providers.
Klikken op het blok van de provider en slepen maar.
Ik weet overigens niet of het of het in 485 nog werkt, ik gebruik nog een oude versie (478).
Hallo tweakers!
Ik hoop dat dit de juiste plek is voor mijn vragen m.b.t. Sickbeard. Ik heb sinds kort een NAS (Synology) en wil daarop SABnzbd, Sickbeard, CouchPotato en Periscope draaien. SABnzbd heb ik inmiddels draaien (0.6.0) en nu wil ik me richten op SickBeard. De installatie is gelukt, maar ik heb nog een aantal vragen:
1. Als SickBeard actief is, gaan mijn HDD's niet meer in hibernation. De logging wordt al gedaan op een USB stick.
2. Het is mij nog onduidelijk wat de beste manier van post-processing is? Moet ik heb sabToSickbeard script gebruiken, of moet ik Sickbeard de TV directory in SABnzbd laten scannen? Heeft dit ook nog invloed op hibernation?
Nog een vraagje over het werken met SickBeard; ik heb een (reeds afgelopen) serie toegevoegd, maar SickBeard gaat deze afleveringen niet automatisch downloaden. Ik heb de status veranderd naar 'wanted', maar zonder resultaat. Wel kan ik ze handmatig het zoeken/downloaden starten voor een aflevering. Iemand hierover nog een idee?
Alvast bedankt,
Bart.
Ik hoop dat dit de juiste plek is voor mijn vragen m.b.t. Sickbeard. Ik heb sinds kort een NAS (Synology) en wil daarop SABnzbd, Sickbeard, CouchPotato en Periscope draaien. SABnzbd heb ik inmiddels draaien (0.6.0) en nu wil ik me richten op SickBeard. De installatie is gelukt, maar ik heb nog een aantal vragen:
1. Als SickBeard actief is, gaan mijn HDD's niet meer in hibernation. De logging wordt al gedaan op een USB stick.
2. Het is mij nog onduidelijk wat de beste manier van post-processing is? Moet ik heb sabToSickbeard script gebruiken, of moet ik Sickbeard de TV directory in SABnzbd laten scannen? Heeft dit ook nog invloed op hibernation?
Nog een vraagje over het werken met SickBeard; ik heb een (reeds afgelopen) serie toegevoegd, maar SickBeard gaat deze afleveringen niet automatisch downloaden. Ik heb de status veranderd naar 'wanted', maar zonder resultaat. Wel kan ik ze handmatig het zoeken/downloaden starten voor een aflevering. Iemand hierover nog een idee?
Alvast bedankt,
Bart.
Episodes die je op wanted hebt gezet komen in de backlog search, die draait voor zover ik weet bij nieuwe SB versies nog maar eens in de 24 uur. In oudere versies kon je die nog met de hand starten..bart schreef op maandag 09 mei 2011 @ 14:29:
Ja, wat is er precies mee?HyperBart schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:35:
Iemand ervaringen al met Sabnzbd+ 0.6 en CP/SB?
Ondervind je problemen? Zijn er noemenswaardige veranderingen die een bepaalde invloed hebben op de werking van CP of SB enz...

(ik niet hoor btw, nog niet geupgraded, dus zou het nog niet weten...)
[ Voor 21% gewijzigd door HyperBart op 09-05-2011 19:40 ]
Wie heeft Sickbeard onder OS X draaien? Bij mij draait het prima, maar het lukt me maar niet om het automatisch op te laten starten. Verschillende methoden geprobeert (plist file aangemaakt, maar die wil hij niet inladen, shellscript in apple script editor gemaakt, krijg ik error, maar niet als ik hetzelfde commando direct in de terminal invoer), maar niets lukt.
wie kan me verder helpen?
wie kan me verder helpen?
Nee, nergens problemen mee. Mijn setup is ook aardig simpel:HyperBart schreef op maandag 09 mei 2011 @ 19:40:
Ondervind je problemen? Zijn er noemenswaardige veranderingen die een bepaalde invloed hebben op de werking van CP of SB enz...
CouchPotato poort 8082 (watchfolder: Films)
Sickbeard poort 8081
SabNZBd 0.6 poort 8080 (script: sabToPeriToSickbeard.sh)
Het werkt gewoon onafhankelijk van elkaar zoals je wellicht al te binnen was geschoten.
JohManuel schreef op maandag 09 mei 2011 @ 20:03:
[...]
Het werkt gewoon onafhankelijk van elkaar zoals je wellicht al te binnen was geschoten.

Uiteindelijk praat CP of SB nog altijd met Sab via de API, die is op de schop gegooid en stuurt ie nog altijd NZB's door via de API samen met categorieën en whatever, dus ik vind mijn vraag niet meer als normaal...

Iets andere setup hier... Ik laat CP of SB mijn nzb's binnenhengelen en doorsturen naar Sab, nothing special there. Ik laat iedere nacht een script runnen dat alle folders binnen de map downloads/movies verplaatst naar een temp-map/SubsToBeFound op mijn NAS, daar laat ik iedere nacht via mijn server het Periscope-script tegen aanlopen en handmatig verplaats ik periodiek alle bestanden/folders uit die SubsToBeFound map naar een niveau hoger of rechtstreeks naar de Video-share... Idem dito voor series...
[ Voor 37% gewijzigd door HyperBart op 09-05-2011 20:21 ]
Verwijderd
En als je *knip* de changelog had gelezen had je geweten dat de enige wijziging aan de API "extended" is. *knip*HyperBart schreef op maandag 09 mei 2011 @ 20:18:
[...]
Joh![]()
Uiteindelijk praat CP of SB nog altijd met Sab via de API, die is op de schop gegooid en stuurt ie nog altijd NZB's door via de API samen met categorieën en whatever, dus ik vind mijn vraag niet meer als normaal...
[ Voor 11% gewijzigd door Rupie op 10-05-2011 07:33 ]
Ik heb een CouchPotato vraag:
In hoeverre werkt de renaming nu? Want ik kan me herinneren dat de ontwikkelaar dat script had uitgeschakeld of iets dergelijks omdat er problemen waren. Zou dit graag weer aanzetten...
@HyperBart
Ga je alles nadat de subs zijn gevonden handmatig renamen?
In hoeverre werkt de renaming nu? Want ik kan me herinneren dat de ontwikkelaar dat script had uitgeschakeld of iets dergelijks omdat er problemen waren. Zou dit graag weer aanzetten...
@HyperBart
Ga je alles nadat de subs zijn gevonden handmatig renamen?
Ik gebruik de renaming van couchpotato zelf. Werkt prima verder, is ook niet uitgezet.
Als dat jouw mening is, fijn dan, ik heb wel degelijk de changelog gelezen, dus hiervoor is voor mij de kous af. *knip*Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 20:33:
[...]
En als je *knip* de changelog had gelezen had je geweten dat de enige wijziging aan de API "extended" is. *knip*
@Julianl: ik laat mijn bestandsnamen hetzelfde; het duurt imho te lang eer dat Periscope een NL-subtitle vind, ik weet niet of die van CP zo goed werkt als er net een film uit is en er evt nog geen NL-subtitles beschikbaar zijn... Dus ik laat ze netjes hetzelfde... Ik heb ooit de fout gemaakt om alles zo te renamen en te veranderen en daar heb ik nu spijt van, het komt bij mij dus origineel binnen en blijft dan ook zo... Zeker aangezien de folder bij mij voorlopig altijd een beduidende naam had...
[ Voor 15% gewijzigd door Rupie op 10-05-2011 07:34 ]
Met de naamgevingsconventie van de bekende downloads (van de bekende release groups), heeft XBMC geen enkel probleem (voorbeeld naamgevingsstandaard).Possible schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:31:
Wat is jullie ervaring met de release namen van TV series? Worden deze gewoon herkend door Xbmc? Ik vind het prettiger om de tv series niet te renamen i.v.m. subs
Ik hernoem ze zelf ook nooit, want anders kan ik met mijn XBMC subtitles addon (ik ben co-auteur
Ik laat ze door SABnzbd wel automatisch in een folderstructuur plaatsen waar XBMC goed mee overweg kan: http://wiki.xbmc.org/inde..._Structure_and_File_Names
Mijn SABnzbd sorteer string:
code:
1
| /var/media/Data/TV Shows/%sn/Season %s/ |
[ Voor 27% gewijzigd door Mr_Blobby op 09-05-2011 22:02 ]
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Bij mij functioneert het niet, al tijden niet. De settings lijken me gewoon prima. Ik vang films het liefst op na het renamen in een folder in de uiteindelijke film map:job schreef op maandag 09 mei 2011 @ 20:41:
Ik gebruik de renaming van couchpotato zelf. Werkt prima verder, is ook niet uitgezet.

Hier werkt het renamen op een Synology DS211+ NAS ook niet. Vreemd genoeg heeft het wel gedaan voor 2 films en is het daarna er weer mee gestopt.CarpeVentum schreef op maandag 09 mei 2011 @ 22:17:
[...]
Bij mij functioneert het niet, al tijden niet. De settings lijken me gewoon prima. Ik vang films het liefst op na het renamen in een folder in de uiteindelijke film map:
[afbeelding]
Het heeft bij mij wel gewerkt, maar het is er inderdaad gewoon mee gestopt. Heb nu ongeveer 50 films die nog gerenamed moeten worden, en ik heb er handmatig al 40 gedaan, en heb niet zo'n zin om de rest ook zelf te doen.
Laat me weten of het inderdaad wat uithaalt, want ik ben naarstig op zoek naar een oplossing
@Job
Welke versie van CouchPotato draai je?
Laat me weten of het inderdaad wat uithaalt, want ik ben naarstig op zoek naar een oplossing
@Job
Welke versie van CouchPotato draai je?
[ Voor 7% gewijzigd door CarpeVentum op 10-05-2011 00:30 ]
Je kunt het nu ook met de NZB-only API key af in CP en SB. Dat is namelijk het enige waar beide tools de API key voor nodig hebben.
Nadat sickbeard elke week weigert om bepaalde series te downloaden (eerder verteld in topic) heb ik er voor gekozen om een nieuwe installatie te doen.
Nu doet het alleen helemaal niets meer, ik pak de zip uit en run sickbeard.exe. Vervolgens komt localhost/8081 keurig in beeld en zie ik sickbeard, alleen daarna kan ik nergens op klikken want er blijft staan wachten op localhost. Als ik vervolgens Chrome afsluit en weer opstart kan ik de website niet eens laden want dan is hij niet meer te vinden. Dit gebeurt ook met Firefox, firewall houdt het niet tegen, nog een keer een nieuwe installatie geeft hetzelfde probleem. Iemand een idee?
*Edit* Sickbeard.exe draait wel als proces
Nevermind, na de logs door te hebben genomen van onder andere AVG kwam ik erachter dat die de boosdoener was, een notificatie was wel fijn geweest
Nu doet het alleen helemaal niets meer, ik pak de zip uit en run sickbeard.exe. Vervolgens komt localhost/8081 keurig in beeld en zie ik sickbeard, alleen daarna kan ik nergens op klikken want er blijft staan wachten op localhost. Als ik vervolgens Chrome afsluit en weer opstart kan ik de website niet eens laden want dan is hij niet meer te vinden. Dit gebeurt ook met Firefox, firewall houdt het niet tegen, nog een keer een nieuwe installatie geeft hetzelfde probleem. Iemand een idee?
*Edit* Sickbeard.exe draait wel als proces
Nevermind, na de logs door te hebben genomen van onder andere AVG kwam ik erachter dat die de boosdoener was, een notificatie was wel fijn geweest

[ Voor 14% gewijzigd door Slaapje op 10-05-2011 11:39 ]
To dare is to do
Aha kijk eens aan, dus ze gebruiken nu 2 of meer API keys? eentje voor NZB's en eentje voor full access?Sudden schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:38:
[...]
Je kunt het nu ook met de NZB-only API key af in CP en SB. Dat is namelijk het enige waar beide tools de API key voor nodig hebben.
Jep 2, en je krijgt ook wat andere dingetjes zoals duplicate detection, passworded download pausing en wat andere features, maar die kun je eigenlijk allemaal in de changelog terugvinden.
Ik ben nu al een tijdje gebruiker van sabnzbd icm sickbeard. Ik heb alleen problemen met het automatisch downloaden van nieuwe afleveringen. Bij sickbeard stel ik een aflevering in. Als een aflevering is geweest dan zie ik dat ook staan bij Coming Episodes.
Maar op de een of andere manier zoekt hij niet automatisch naar nieuwe afleveringen om te downloaden. Wanneer ik dan op Force Update klik, dan download hij ze wel. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Maar op de een of andere manier zoekt hij niet automatisch naar nieuwe afleveringen om te downloaden. Wanneer ik dan op Force Update klik, dan download hij ze wel. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Ik draai nu 9986846 (git), de laatste versie dus.
Doet er verder ook niet zoveel toe want het heeft altijd al gewerkt en werkt nu ook probleemloos.
Kijk ook eens naar de settings. Sommige mensen maken de "fout" door de rename functie van CP te combineren met een rename script.
Je kan ook altijd de logs induiken om te zien wat er misgaat.
Dat komt vooral voor bij machines die niet 24/7 aan staan. Is dat het geval?stefan11 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:41:
Anders moet je eens kijken bij je search settings, wellicht dat je daar iets verkeerds hebt staan.?
Als dat ook niet werkt kan je natuurlijk altijd SB volledig verwijderen en opnieuw installeren.
[ Voor 66% gewijzigd door job op 10-05-2011 22:20 ]
Ik ben de log ingedoken, en ik denk dat jou dit meer zegt dan mij...job schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:11:
[...]
Ik draai nu 9986846 (git), de laatste versie dus.
Doet er verder ook niet zoveel toe want het heeft altijd al gewerkt en werkt nu ook probleemloos.
Kijk ook eens naar de settings. Sommige mensen maken de "fout" door de rename functie van CP te combineren met een rename script.
Je kan ook altijd de logs induiken om te zien wat er misgaat.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| UnicodeDecodeError: 'ascii' codec can't decode byte 0xe9 in position 34: ordinal not in range(128) path += b File "/opt/lib/python2.6/posixpath.py", line 68, in join if isdir(join(top, name)): File "/opt/lib/python2.6/os.py", line 284, in walk for root, subfiles, filenames in os.walk(movieFolder): File "/opt/share/CouchPotato/app/lib/library.py", line 68, in getMovies allMovies = self.getMovies(self.conf('download')) File "/opt/share/CouchPotato/app/lib/cron/renamer.py", line 89, in doRename self.doRename() File "/opt/share/CouchPotato/app/lib/cron/renamer.py", line 55, in run 00:06:16 ERROR [ app.lib.cron.renamer] Traceback (most recent call last): 00:06:16 ERROR [ app.lib.cron.renamer] !!Uncought exception in renamer thread. 00:06:15 INFO [ app.config.db] Initializing Database. |
Staat er nog iets voor of na met welke film hij bezig is te renamen? Er zit in 1 bestand/map namelijk een teken dat hij niet thuis kan brengen, waarschijnlijk iets van corruptie in de bestandsnaam. Als je deze kan herleiden kun je deze map handmatig verwijderen/renamen wellicht. Daarna moet de renamer gewoon weer werken.
Bij een error stopt couchpotato namelijk de hele rename functie.
Bij een error stopt couchpotato namelijk de hele rename functie.
Oh dat zou best kunnen, want ik download mijn Series in dezelfde directory als mijn films.
Er staat niet bij wat hij aan het renamen is. Ik ga even op zoek
Serieus, niet doen.CarpeVentum schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 00:16:
Oh dat zou best kunnen, want ik download mijn Series in dezelfde directory als mijn films.
Dan probeert SB zowel series als films te renamen.. SB gebruikt alleen een serie database en films krijgen dan de verkeerde titels.
Je kan sabnzbd per category (movies & tv shows) een eigen directory geven, doe dat ook.
En kijk ook al je files en folders door op rare tekens zoals hierboven gezegd wordt.
[ Voor 16% gewijzigd door job op 11-05-2011 00:40 ]
Ik heb denk ik door waar het rare teken zit... Ik heb een map met een raar teken erin, die ik niet krijg verwijderd "omdat het in gebruik is". Ook via de webinterface of SSH krijg ik het niet verwijderd.
Ik heb inmiddels de categorieën van Sab in gebruik genomen (en volgens mij werkt de renamer van CP nu).
Ik heb inmiddels de categorieën van Sab in gebruik genomen (en volgens mij werkt de renamer van CP nu).
Wat gaat er hier eigenlijk mis met Periscope?
Er is wel degelijk een EN subtitle beschikbaar, waarom komt die niet binnen?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
| Search for 'nl' subtitle: ==================================== Search for 'en' subtitle: ==================================== INFO:root:Searching subtitles for video_nas_temp/SubsToBeFound/Series/House.S07E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION.mkv with langs ['nl'] INFO:root:Searching on OpenSubtitles INFO:root:Searching on SubScene INFO:root:Searching on Addic7ed DEBUG:root:dl'ing http://subscene.com/s.aspx?subtitle=House.S07E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION INFO:root:Searching on BierDopje DEBUG:root:dl'ing http://www.addic7ed.com/serie/house/7/21/house DEBUG:root:possible langs : ['nl'] DEBUG:root:Looking for show Id @ http://api.bierdopje.com/23459DC262C0A742/GetShowByName/house INFO:root:BierDopje writing 0 items to queue INFO:root:SubScene writing 0 items to queue DEBUG:root:{'status': '200 OK', 'seconds': 0.005, 'token': 'fes8vf9cnusbf4fs2jnkhlgsk4'} DEBUG:root:query: token='fes8vf9cnusbf4fs2jnkhlgsk4', search='{'moviebytesize': '1173040192', 'sublanguageid': 'dut', 'moviehash': 'b1fc6a256ac2c988'}' DEBUG:root:Result: {'status': '200 OK', 'seconds': 0.005, 'data': False} INFO:root:OpenSubtitles writing 0 items to queue INFO:root:Searching subtitles for House.S07E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION.srt with langs ['nl'] INFO:root:Searching on OpenSubtitles INFO:root:Searching on SubScene INFO:root:Searching on Addic7ed DEBUG:root:dl'ing http://subscene.com/s.aspx?subtitle=House.S07E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION.srt INFO:root:Searching on BierDopje DEBUG:root:dl'ing http://www.addic7ed.com/serie/house/7/21/house DEBUG:root:possible langs : ['nl'] DEBUG:root:Looking for show Id @ http://api.bierdopje.com/23459DC262C0A742/GetShowByName/house DEBUG:root:{'status': '200 OK', 'seconds': 0.005, 'token': 'a1he5vsanrduo1r46ge3vtvgs3'} DEBUG:root:query: token='a1he5vsanrduo1r46ge3vtvgs3', search='{'sublanguageid': 'dut'}' DEBUG:root:Result: {'status': '200 OK', 'seconds': 0.005, 'data': False} INFO:root:OpenSubtitles writing 0 items to queue INFO:root:BierDopje writing 0 items to queue INFO:root:SubScene writing 0 items to queue INFO:root:Searching subtitles for video_nas_temp/SubsToBeFound/Series/House.S07E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION.mkv with langs ['en'] INFO:root:Searching on OpenSubtitles INFO:root:Searching on SubScene INFO:root:Searching on Addic7ed INFO:root:Searching on BierDopje DEBUG:root:dl'ing http://subscene.com/s.aspx?subtitle=House.S07E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION DEBUG:root:dl'ing http://www.addic7ed.com/serie/house/7/21/house DEBUG:root:possible langs : ['en'] DEBUG:root:Looking for show Id @ http://api.bierdopje.com/23459DC262C0A742/GetShowByName/house DEBUG:root:{'status': '200 OK', 'seconds': 0.006, 'token': '8ke64fhi4t894kab746b6ebsv7'} DEBUG:root:query: token='8ke64fhi4t894kab746b6ebsv7', search='{'moviebytesize': '1173040192', 'sublanguageid': 'eng', 'moviehash': 'b1fc6a256ac2c988'}' INFO:root:BierDopje writing 0 items to queue DEBUG:root:Result: {'status': '200 OK', 'seconds': 0.004, 'data': False} INFO:root:OpenSubtitles writing 0 items to queue INFO:root:SubScene writing 0 items to queue INFO:root:Searching subtitles for House.S07E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION.srt with langs ['en'] INFO:root:Searching on OpenSubtitles INFO:root:Searching on SubScene INFO:root:Searching on Addic7ed DEBUG:root:dl'ing http://subscene.com/s.aspx?subtitle=House.S07E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION.srt INFO:root:Searching on BierDopje DEBUG:root:dl'ing http://www.addic7ed.com/serie/house/7/21/house DEBUG:root:possible langs : ['en'] DEBUG:root:Looking for show Id @ http://api.bierdopje.com/23459DC262C0A742/GetShowByName/house DEBUG:root:{'status': '200 OK', 'seconds': 0.005, 'token': 'qvbodoi43ka4qgq8leabqs5qk3'} DEBUG:root:query: token='qvbodoi43ka4qgq8leabqs5qk3', search='{'sublanguageid': 'eng'}' INFO:root:BierDopje writing 0 items to queue DEBUG:root:Result: {'status': '200 OK', 'seconds': 0.004, 'data': False} INFO:root:OpenSubtitles writing 0 items to queue INFO:root:SubScene writing 0 items to queue Search for 'nl' subtitle: ==================================== Search for 'en' subtitle: ==================================== |
Een laatste vraag:
Heeft CouchPotato geen support voor files die bestaan uit Part 1 en Part 2 (of na een download vaak nog cd1 en cd2 heten)? Is dat er zelf in te verwerken met renamen?
Heeft CouchPotato geen support voor files die bestaan uit Part 1 en Part 2 (of na een download vaak nog cd1 en cd2 heten)? Is dat er zelf in te verwerken met renamen?
Speel deze regel even na:HyperBart schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 00:51:
Wat gaat er hier eigenlijk mis met Periscope?
code:
1
| DEBUG:root:Looking for show Id @ http://api.bierdopje.com/23459DC262C0A742/GetShowByName/house |
en je hebt je antwoord
(en hier de reden van het antwoord: http://www.bierdopje.com/...PI-key-werd-gebanned/last)
[ Voor 14% gewijzigd door Mr_Blobby op 11-05-2011 08:55 ]
Zo, die key blijft wel lang disabled. Gelukkig zijn er andere in omloopMr_Blobby schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 08:52:
[...]
en je hebt je antwoord
(en hier de reden van het antwoord: http://www.bierdopje.com/...PI-key-werd-gebanned/last)
die ook snel zullen worden gedisabled zolang de ontwikkelaar de code niet aanpast (alsmaar dezelfde showid opvragen en weigeren die even op te slaan .... zuchtsverzijl schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 08:56:
[...]
Zo, die key blijft wel lang disabled. Gelukkig zijn er andere in omloop
Edit:
Ik zie dat de ontwikkelaar het inmiddels heeft opgelost: http://code.google.com/p/periscope/source/detail?r=133
Je moet dus even de laatste sourcefile voor Bierdopje van periscope pakken: http://code.google.com/p/...cope/plugins/BierDopje.py
[ Voor 28% gewijzigd door Mr_Blobby op 11-05-2011 09:17 ]
Ik heb last van hetzelfde probleem. Sickbeard draait op mijn laptop en staat dus 's nachts gewoon in de slaapstand. Het lijkt wel een probleem dat pas sinds kort is ontstaan, want ik kan me eigenlijk alleen van de afgelopen weken herinneren dat het zo is. Wel erg vervelend zo, want één van de pluspunten van Sickbeard is natuurlijk dat je geen omkijken meer hebt naar nieuwe afleveringen.job schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:11:
[...]
Dat komt vooral voor bij machines die niet 24/7 aan staan. Is dat het geval?
Anders moet je eens kijken bij je search settings, wellicht dat je daar iets verkeerds hebt staan.?
Als dat ook niet werkt kan je natuurlijk altijd SB volledig verwijderen en opnieuw installeren.
uhm...
Ik gebruik al een tijdje Sickbeard en draai deze op mijn laptop die niet dag en nacht aan staat. Het downloaden gaat allemaal goed, en de postprocessing gaat ook allemaal zoals het hoort.
Het probleem is echter, dat als ik een nieuwe show toevoeg, de oudere episodes vaak niet gevonden kunnen worden ( bijvoorbeeld Season 1 of Season 4 van How I Met Your Mother ).
Ik hoopte dit op te lossen met het handmatig toevoegen van extra search-engines zoals yabsearch en nzbindex ( geen idee of dat uberhaupt goede sites zijn om extra toe te voegen ) maar iedere keer als ik die sites toe wil voegen, krijg ik in mijn log: HTTP ERROR 404. Verkeerde link dus.
Iemand een idee hoe ik, goed, extra search-engines toe kan voegen. Momenteel gebruik ik alleen de site van nzb.su.
Het probleem is echter, dat als ik een nieuwe show toevoeg, de oudere episodes vaak niet gevonden kunnen worden ( bijvoorbeeld Season 1 of Season 4 van How I Met Your Mother ).
Ik hoopte dit op te lossen met het handmatig toevoegen van extra search-engines zoals yabsearch en nzbindex ( geen idee of dat uberhaupt goede sites zijn om extra toe te voegen ) maar iedere keer als ik die sites toe wil voegen, krijg ik in mijn log: HTTP ERROR 404. Verkeerde link dus.
Iemand een idee hoe ik, goed, extra search-engines toe kan voegen. Momenteel gebruik ik alleen de site van nzb.su.
Het lijkt me niet logisch dat mijn pc de hele nacht moet draaien om een serie te downloaden met sickbeard. Dat vind Essent leuker dan ik in ieder geval. Als er nog mensen zijn waarbij dit geen probleem is, dan hoor ik dit graag.
Een oplossing zou natuurlijk nog beter zijn.
Ik zie nu trouwens dat hij een aantal afleveringen wel automatisch heeft gedownload. En de aflevering die hij gisteren had moeten downloaden staat nog steeds te wachten. Het is wel zo dat de server nu vanaf 9 uur vanochtend aan stond. Kan dit er iets mee te maken hebben?
Ik zie nu trouwens dat hij een aantal afleveringen wel automatisch heeft gedownload. En de aflevering die hij gisteren had moeten downloaden staat nog steeds te wachten. Het is wel zo dat de server nu vanaf 9 uur vanochtend aan stond. Kan dit er iets mee te maken hebben?
[ Voor 33% gewijzigd door stefan11 op 11-05-2011 09:46 ]
Ik heb nu al een tijdje een probleem met Sickbeard onder Ubuntu.
Het downloaden van de update van SB gaat prima, maar SB wil niet restarten. Het lijkt er op dat het proces maar blijft draaien op de achtergrond. Ook als ik via het menu op Shutdown klik gebeurt er niets. Ik moet dus iedere keer na het updaten het proces killen en vervolgens SB weer handmatig starten. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Het downloaden van de update van SB gaat prima, maar SB wil niet restarten. Het lijkt er op dat het proces maar blijft draaien op de achtergrond. Ook als ik via het menu op Shutdown klik gebeurt er niets. Ik moet dus iedere keer na het updaten het proces killen en vervolgens SB weer handmatig starten. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
AMD athlon 64 3000+, DFI Lanparty UT nF3, XFX 6600GT AGP
Probeer dan eens de tool Unlocker. Heel handig en net zo belangrijk: gratis. Let wel op dat je de sponsors niet meeinstalleert.CarpeVentum schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 00:51:
Ik heb denk ik door waar het rare teken zit... Ik heb een map met een raar teken erin, die ik niet krijg verwijderd "omdat het in gebruik is". Ook via de webinterface of SSH krijg ik het niet verwijderd.
Ik heb dit ook een aantal keer gehad en je zal ook nog wel gaan merken dat het per week verwisseld (dus de series die deze week niet werkt kan het volgende week wel goed doen etc.). Ik heb Sickbeard opnieuw geïnstalleerd en tot nu toe werkt het allemaal goed(wel pas 2 dagen up, serie of 8 gedownload).stefan11 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 09:30:
Het lijkt me niet logisch dat mijn pc de hele nacht moet draaien om een serie te downloaden met sickbeard. Dat vind Essent leuker dan ik in ieder geval. Als er nog mensen zijn waarbij dit geen probleem is, dan hoor ik dit graag.
To dare is to do
Hmja, alleen het is een Windows tool... (en ik heb een Mac)Sudden schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 10:11:
[...]
Probeer dan eens de tool Unlocker. Heel handig en net zo belangrijk: gratis. Let wel op dat je de sponsors niet meeinstalleert.
Oke, blijkbaar heeft CouchPotato geen support voor films die uit twee delen bestaan. Ik heb nu een stuk of 30 films waarvan één van de twee delen bij het renamen is weggegooid. Weet iemand iets wat je hieraan kunt doen?CarpeVentum schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 00:57:
Een laatste vraag:
Ik heb die file gedownload en met SCP gekopieerd naar mijn /home/bart/.periscope/plugins directory, ik doe nu even een test en krijg dit terug:Mr_Blobby schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 09:01:
[...]
die ook snel zullen worden gedisabled zolang de ontwikkelaar de code niet aanpast (alsmaar dezelfde showid opvragen en weigeren die even op te slaan .... zucht)
Edit:
Ik zie dat de ontwikkelaar het inmiddels heeft opgelost: http://code.google.com/p/periscope/source/detail?r=133
Je moet dus even de laatste sourcefile voor Bierdopje van periscope pakken: http://code.google.com/p/...cope/plugins/BierDopje.py
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
| Search for 'nl' subtitle: ==================================== Search for 'en' subtitle: ==================================== INFO:root:Searching subtitles for video_nas_temp/SubsToBeFound/Series/House.S07E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION.mkv with langs ['nl'] INFO:root:Searching on OpenSubtitles INFO:root:Searching on SubScene INFO:root:Searching on Addic7ed DEBUG:root:dl'ing http://subscene.com/s.aspx?subtitle=House.S07E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION INFO:root:Searching on BierDopje DEBUG:root:dl'ing http://www.addic7ed.com/serie/house/7/21/house DEBUG:root:possible langs : ['nl'] DEBUG:root:Looking for show Id @ http://api.bierdopje.com/23459DC262C0A742/GetShowByName/house INFO:root:BierDopje writing 0 items to queue INFO:root:SubScene writing 0 items to queue DEBUG:root:{'status': '200 OK', 'seconds': 0.005, 'token': 'fes8vf9cnusbf4fs2jnkhlgsk4'} DEBUG:root:query: token='fes8vf9cnusbf4fs2jnkhlgsk4', search='{'moviebytesize': '1173040192', 'sublanguageid': 'dut', 'moviehash': 'b1fc6a256ac2c988'}' DEBUG:root:Result: {'status': '200 OK', 'seconds': 0.005, 'data': False} INFO:root:OpenSubtitles writing 0 items to queue INFO:root:Searching subtitles for House.S07E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION.srt with langs ['nl'] INFO:root:Searching on OpenSubtitles INFO:root:Searching on SubScene INFO:root:Searching on Addic7ed DEBUG:root:dl'ing http://subscene.com/s.aspx?subtitle=House.S07E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION.srt INFO:root:Searching on BierDopje DEBUG:root:dl'ing http://www.addic7ed.com/serie/house/7/21/house DEBUG:root:possible langs : ['nl'] DEBUG:root:Looking for show Id @ http://api.bierdopje.com/23459DC262C0A742/GetShowByName/house DEBUG:root:{'status': '200 OK', 'seconds': 0.005, 'token': 'a1he5vsanrduo1r46ge3vtvgs3'} DEBUG:root:query: token='a1he5vsanrduo1r46ge3vtvgs3', search='{'sublanguageid': 'dut'}' DEBUG:root:Result: {'status': '200 OK', 'seconds': 0.005, 'data': False} INFO:root:OpenSubtitles writing 0 items to queue INFO:root:BierDopje writing 0 items to queue INFO:root:SubScene writing 0 items to queue INFO:root:Searching subtitles for video_nas_temp/SubsToBeFound/Series/House.S07E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION.mkv with langs ['en'] INFO:root:Searching on OpenSubtitles INFO:root:Searching on SubScene INFO:root:Searching on Addic7ed INFO:root:Searching on BierDopje DEBUG:root:dl'ing http://subscene.com/s.aspx?subtitle=House.S07E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION DEBUG:root:dl'ing http://www.addic7ed.com/serie/house/7/21/house DEBUG:root:possible langs : ['en'] DEBUG:root:Looking for show Id @ http://api.bierdopje.com/23459DC262C0A742/GetShowByName/house DEBUG:root:{'status': '200 OK', 'seconds': 0.006, 'token': '8ke64fhi4t894kab746b6ebsv7'} DEBUG:root:query: token='8ke64fhi4t894kab746b6ebsv7', search='{'moviebytesize': '1173040192', 'sublanguageid': 'eng', 'moviehash': 'b1fc6a256ac2c988'}' INFO:root:BierDopje writing 0 items to queue DEBUG:root:Result: {'status': '200 OK', 'seconds': 0.004, 'data': False} INFO:root:OpenSubtitles writing 0 items to queue INFO:root:SubScene writing 0 items to queue INFO:root:Searching subtitles for House.S07E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION.srt with langs ['en'] INFO:root:Searching on OpenSubtitles INFO:root:Searching on SubScene INFO:root:Searching on Addic7ed DEBUG:root:dl'ing http://subscene.com/s.aspx?subtitle=House.S07E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION.srt INFO:root:Searching on BierDopje DEBUG:root:dl'ing http://www.addic7ed.com/serie/house/7/21/house DEBUG:root:possible langs : ['en'] DEBUG:root:Looking for show Id @ http://api.bierdopje.com/23459DC262C0A742/GetShowByName/house DEBUG:root:{'status': '200 OK', 'seconds': 0.005, 'token': 'qvbodoi43ka4qgq8leabqs5qk3'} DEBUG:root:query: token='qvbodoi43ka4qgq8leabqs5qk3', search='{'sublanguageid': 'eng'}' INFO:root:BierDopje writing 0 items to queue DEBUG:root:Result: {'status': '200 OK', 'seconds': 0.004, 'data': False} INFO:root:OpenSubtitles writing 0 items to queue INFO:root:SubScene writing 0 items to queue Search for 'nl' subtitle: ==================================== Search for 'en' subtitle: ==================================== Traceback (most recent call last): File ".periscope/downloadSub.py", line 4, in <module> import periscope File "/home/bart/.periscope/periscope.py", line 36, in <module> import plugins File "/home/bart/.periscope/plugins/__init__.py", line 26, in <module> from BierDopje import BierDopje File "/home/bart/.periscope/plugins/BierDopje.py", line 5 <!DOCTYPE html> ^ SyntaxError: invalid syntax |
Vanonder krijg ik dus nu een foutmelding en blijkbaar is deze API-key nog steeds/ook blocked
Nu, bij mij is het wel al ongelooflijk lang geleden dat ik iets van Periscope heb geupdated, moet dat periodiek? Zo ja, is dat gewoon terug een pull doen van de Google repo en terug al je instellingen doen of kan je die backuppen?
EDIT: blijkbaar kreeg ik bij mijn originele Bierdopje.py (of een andere file, ik weet het allemaal niet meer) ook foutmeldingen omtrent een syntax...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
| Search for 'nl' subtitle: ==================================== Search for 'en' subtitle: ==================================== INFO:root:Searching subtitles for video_nas_temp/SubsToBeFound/Series/House.S07E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION.mkv with langs ['nl'] INFO:root:Searching on OpenSubtitles INFO:root:Searching on SubScene INFO:root:Searching on Addic7ed DEBUG:root:dl'ing http://subscene.com/s.aspx?subtitle=House.S07E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION INFO:root:Searching on BierDopje DEBUG:root:dl'ing http://www.addic7ed.com/serie/house/7/21/house DEBUG:root:possible langs : ['nl'] DEBUG:root:Looking for show Id @ http://api.bierdopje.com/23459DC262C0A742/GetShowByName/house INFO:root:BierDopje writing 0 items to queue INFO:root:SubScene writing 0 items to queue DEBUG:root:{'status': '200 OK', 'seconds': 0.005, 'token': 'fes8vf9cnusbf4fs2jnkhlgsk4'} DEBUG:root:query: token='fes8vf9cnusbf4fs2jnkhlgsk4', search='{'moviebytesize': '1173040192', 'sublanguageid': 'dut', 'moviehash': 'b1fc6a256ac2c988'}' DEBUG:root:Result: {'status': '200 OK', 'seconds': 0.005, 'data': False} INFO:root:OpenSubtitles writing 0 items to queue INFO:root:Searching subtitles for House.S07E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION.srt with langs ['nl'] INFO:root:Searching on OpenSubtitles INFO:root:Searching on SubScene INFO:root:Searching on Addic7ed DEBUG:root:dl'ing http://subscene.com/s.aspx?subtitle=House.S07E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION.srt INFO:root:Searching on BierDopje DEBUG:root:dl'ing http://www.addic7ed.com/serie/house/7/21/house DEBUG:root:possible langs : ['nl'] DEBUG:root:Looking for show Id @ http://api.bierdopje.com/23459DC262C0A742/GetShowByName/house DEBUG:root:{'status': '200 OK', 'seconds': 0.005, 'token': 'a1he5vsanrduo1r46ge3vtvgs3'} DEBUG:root:query: token='a1he5vsanrduo1r46ge3vtvgs3', search='{'sublanguageid': 'dut'}' DEBUG:root:Result: {'status': '200 OK', 'seconds': 0.005, 'data': False} INFO:root:OpenSubtitles writing 0 items to queue INFO:root:BierDopje writing 0 items to queue INFO:root:SubScene writing 0 items to queue INFO:root:Searching subtitles for video_nas_temp/SubsToBeFound/Series/House.S07E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION.mkv with langs ['en'] INFO:root:Searching on OpenSubtitles INFO:root:Searching on SubScene INFO:root:Searching on Addic7ed INFO:root:Searching on BierDopje DEBUG:root:dl'ing http://subscene.com/s.aspx?subtitle=House.S07E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION DEBUG:root:dl'ing http://www.addic7ed.com/serie/house/7/21/house DEBUG:root:possible langs : ['en'] DEBUG:root:Looking for show Id @ http://api.bierdopje.com/23459DC262C0A742/GetShowByName/house DEBUG:root:{'status': '200 OK', 'seconds': 0.006, 'token': '8ke64fhi4t894kab746b6ebsv7'} DEBUG:root:query: token='8ke64fhi4t894kab746b6ebsv7', search='{'moviebytesize': '1173040192', 'sublanguageid': 'eng', 'moviehash': 'b1fc6a256ac2c988'}' INFO:root:BierDopje writing 0 items to queue DEBUG:root:Result: {'status': '200 OK', 'seconds': 0.004, 'data': False} INFO:root:OpenSubtitles writing 0 items to queue INFO:root:SubScene writing 0 items to queue INFO:root:Searching subtitles for House.S07E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION.srt with langs ['en'] INFO:root:Searching on OpenSubtitles INFO:root:Searching on SubScene INFO:root:Searching on Addic7ed DEBUG:root:dl'ing http://subscene.com/s.aspx?subtitle=House.S07E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION.srt INFO:root:Searching on BierDopje DEBUG:root:dl'ing http://www.addic7ed.com/serie/house/7/21/house DEBUG:root:possible langs : ['en'] DEBUG:root:Looking for show Id @ http://api.bierdopje.com/23459DC262C0A742/GetShowByName/house DEBUG:root:{'status': '200 OK', 'seconds': 0.005, 'token': 'qvbodoi43ka4qgq8leabqs5qk3'} DEBUG:root:query: token='qvbodoi43ka4qgq8leabqs5qk3', search='{'sublanguageid': 'eng'}' INFO:root:BierDopje writing 0 items to queue DEBUG:root:Result: {'status': '200 OK', 'seconds': 0.004, 'data': False} INFO:root:OpenSubtitles writing 0 items to queue INFO:root:SubScene writing 0 items to queue Search for 'nl' subtitle: ==================================== Search for 'en' subtitle: ==================================== Traceback (most recent call last): File ".periscope/downloadSub.py", line 4, in <module> import periscope File "/home/bart/.periscope/periscope.py", line 36, in <module> import plugins File "/home/bart/.periscope/plugins/__init__.py", line 26, in <module> from BierDopje import BierDopje File "/home/bart/.periscope/plugins/BierDopje.py", line 5 <!DOCTYPE html> ^ SyntaxError: invalid syntax INFO:root:Searching subtitles for video_nas_temp/SubsToBeFound/Series/House.S07E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION.mkv with langs ['nl'] INFO:root:Searching on OpenSubtitles INFO:root:Searching on SubScene INFO:root:Searching on Addic7ed INFO:root:Searching on BierDopje DEBUG:root:dl'ing http://subscene.com/s.aspx?subtitle=House.S07E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION DEBUG:root:dl'ing http://www.addic7ed.com/serie/house/7/21/house DEBUG:root:possible langs : ['nl'] DEBUG:root:Looking for show Id @ http://api.bierdopje.com/23459DC262C0A742/GetShowByName/house INFO:root:BierDopje writing 0 items to queue DEBUG:root:{'status': '200 OK', 'seconds': 0.005, 'token': '4f9s5nohcnh2iaiilrifro3182'} DEBUG:root:query: token='4f9s5nohcnh2iaiilrifro3182', search='{'moviebytesize': '1173040192', 'sublanguageid': 'dut', 'moviehash': 'b1fc6a256ac2c988'}' DEBUG:root:Result: {'status': '200 OK', 'seconds': 0.004, 'data': False} INFO:root:OpenSubtitles writing 0 items to queue INFO:root:SubScene writing 0 items to queue INFO:root:Searching subtitles for House.S07E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION.srt with langs ['nl'] INFO:root:Searching on OpenSubtitles INFO:root:Searching on SubScene INFO:root:Searching on Addic7ed DEBUG:root:dl'ing http://subscene.com/s.aspx?subtitle=House.S07E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION.srt INFO:root:Searching on BierDopje DEBUG:root:dl'ing http://www.addic7ed.com/serie/house/7/21/house DEBUG:root:possible langs : ['nl'] DEBUG:root:Looking for show Id @ http://api.bierdopje.com/23459DC262C0A742/GetShowByName/house DEBUG:root:{'status': '200 OK', 'seconds': 0.005, 'token': 'd793f4upi5828eguj2517h2nd7'} DEBUG:root:query: token='d793f4upi5828eguj2517h2nd7', search='{'sublanguageid': 'dut'}' INFO:root:BierDopje writing 0 items to queue DEBUG:root:Result: {'status': '200 OK', 'seconds': 0.004, 'data': False} INFO:root:OpenSubtitles writing 0 items to queue INFO:root:SubScene writing 0 items to queue Search for 'nl' subtitle: ==================================== Search for 'en' subtitle: ==================================== 'EN' subtitle present for video_nas_temp/SubsToBeFound/Series/House.S07E21.720p.HDTV.X264-DIMENSION.mkv |
[ Voor 57% gewijzigd door HyperBart op 11-05-2011 11:11 ]
Je hebt zeker een rechtermuisknop->file save as gedaan op de link die Blobby gaf ?HyperBart schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:06:
[...]
Ik heb die file gedownload en met SCP gekopieerd naar mijn /home/bart/.periscope/plugins directory, ik doe nu even een test en krijg dit terug:
code:
1 2 3 4 File "/home/bart/.periscope/plugins/BierDopje.py", line 5 <!DOCTYPE html> ^ SyntaxError: invalid syntax
Of de code cut&pasten uit die link, of deze link gebruiken : http://periscope.googleco...cope/plugins/BierDopje.py
Bestaat er in Couchpotato een mogelijkheid om hem naar alle mogelijke "kwaliteiten" te laten zoeken? Als je nu een film toevoegt moet je gelijk bvb 720p selecteren, en zoekt hij volgens ook alleen maar naar de 720p versie.
Kan ik hem niet naar alle mogelijke versies laten zoeken, en een bepaalde volgorde opgeven dat hij begint met de beste kwaliteit?
Kan ik hem niet naar alle mogelijke versies laten zoeken, en een bepaalde volgorde opgeven dat hij begint met de beste kwaliteit?
Gewoon een nieuw quality profiel aanmaken. Settings>quality>quality profileSanderH_ schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:01:
Bestaat er in Couchpotato een mogelijkheid om hem naar alle mogelijke "kwaliteiten" te laten zoeken? Als je nu een film toevoegt moet je gelijk bvb 720p selecteren, en zoekt hij volgens ook alleen maar naar de 720p versie.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
svn update /pad/naar/periscope does the trick too. (zelfde gebeuren als een git pull zeg maar).sverzijl schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:33:
[...]
Je hebt zeker een rechtermuisknop->file save as gedaan op de link die Blobby gaf ?
Of de code cut&pasten uit die link, of deze link gebruiken : http://periscope.googleco...cope/plugins/BierDopje.py
@Mar2zz: klopt, maar dan update je heel periscope en niet alleen de Bierdopje plugin. Maar als je dat wilt is svn sneller inderdaad.
Ik heb er een cron voor lopen update @ weekly. Nog geen problemen gehad, al vind ik periscope onbetrouwbaar blijven. Hopen dat het ooit stabiel wordt en gewoon resultaat haalt als het er ook is. Moet nog veel te vaak xbmc-subtitles gebruiken (ook bij oudere afleveringen van series).
Altijd leuk om te horen dan "mijn" XBMC-subtitles addon goed werktMar2zz schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:34:
Ik heb er een cron voor lopen update @ weekly. Nog geen problemen gehad, al vind ik periscope onbetrouwbaar blijven. Hopen dat het ooit stabiel wordt en gewoon resultaat haalt als het er ook is. Moet nog veel te vaak xbmc-subtitles gebruiken (ook bij oudere afleveringen van series).
Die addon werkt an sich prima, wat mij wel opvalt is dat 'ie verbinding maakt met Bierdopje, even heel vlug resultaten laat zien, en dan weer verbinding maakt. Daarna worden de resultaten wel getoond.
Voor de rest:
Voor de rest:
Om de addon volautomatisch de juiste subtitles te laten selecteren en tonen: Mr_Blobby in "[ervaringen] XBMC Media Center - Deel XIV"r3v0ss schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:42:
Die addon werkt an sich prima, wat mij wel opvalt is dat 'ie verbinding maakt met Bierdopje, even heel vlug resultaten laat zien, en dan weer verbinding maakt. Daarna worden de resultaten wel getoond.
Voor de rest:
Dan ging 'ie bij mij herhaaldelijk op z'n bek. De plugin is voornamelijk om eventueel handmatig subs te downloaden indien periscope ze niet oppakt.
Hij is top inderdaad. Alhoewel ik 2x (heel onregelmatig en verder niet naar gekeken) xbmc op zijn bek heeft laten gaan (als in sub zoeken, crash, xbmc restart (geen volledige restart, maar de windowmanager lijkt te restarten (of X). Maar goed, dat is in maanden tijd, en met de hoeveelheid subs die ik binnenhaal te verwaarlozen. Dus superwerk Blob!Mr_Blobby schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:26:
[...]
Altijd leuk om te horen dan "mijn" XBMC-subtitles addon goed werkt(ik ben co-auteur en heb o.a. de Bierdopje service ervoor geschreven).
Dit topic is gesloten.