Ik zie het al weer, dit is hetzelfde als met BF3 destijds. De game staat nog niet eens in m'n bestelgeschiedenis omdat Origin trage stront is.bloodlynx schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:22:
[...]
Preload zou gewoon moeten werken, miss x opnieuw opstarten? Of anders Origin ff snel opnieuw installeren.
megadoom schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:21:
wth, zag ik gisteren dat ik physX op mn computer heb staan. heb ik het gedelete, krijg ik dit bericht:
Failed to initialize the physics system. Please ensure you have an updated version of the PhysX System Software installed.
raad maar welke gpu ik heb... dafuq!

VIA?
Origin is niet echt een geweldig programma maar het download tenminste op volle snelheid.EnigmaNL schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:27:
[...]
Ik zie het al weer, dit is hetzelfde als met BF3 destijds. De game staat nog niet eens in m'n bestelgeschiedenis omdat Origin trage stront is.

Ik hoop dat mycom een beetje op tijd (lees te vroeg
) levert. Ik moet morgen naar school, maar daarna.. tijd voor ME3
(nog even ME2 100% doorloop afmaken)
This space is occupied
Het is gewoon erg teleurstellend dat je moet wachten... Als dit Steam was kon ik direct na het betalen beginnen met preloaden (en dan eventueel gebruik maken van VPN om te spelen). Nu moet je eerst wachten voordat je bestelling verwerkt is.bloodlynx schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:30:
[...]
Origin is niet echt een geweldig programma maar het download tenminste op volle snelheid.En voor de rest is het gelukkig niet dusdanig storend zoals bijv. games for windows live
Wel vreemd dat je moet wachten. Meestal wordt een bestelling snel verwerkt.
krijg je op gamekey.nl meteen je key of moet je wachten?
Het is nu nog preorderen. Keys komen rond 8 maart binnen. Volgens bloodlynx mss zelfs vandaag of morgen.
email van hun : Wij krijgen het rond 6 maart binnen, en de CD Keys worden dus ook op 6 of 7 maart verstuurd. Let op dat je niet Mass Effect 3 kan spelen totdat het officieel uit is (je kan het wel gaan preloaden op Origin).
(wij weten wel beter vpn
)
(wij weten wel beter vpn
Net email van Mycom dat mijn bestelling is verstuurd. Hopelijk morgen in huis (dan heb ik vrij)
en dat ik de activatie met de proxy aan de praat krijg....
offtopic:
Een offtopic-vraagje, maar weet even niet waar ik hem moet stellen.
Hoe kom ik 'in' Origin?
Ik heb het geïnstalleerd en als ik erop klik dan.. gebeurt er niet zoveel.
Ik zie hem niet in mijn taskbar en volgens mij ook niet in mijn taskmanager (maar ik weet niet zeker hoe het process heet).
Is er een extra handeling die ik uit moet voeren ofzo? Of werkt het gewoon niet los en moet je het vanuit een spel opstarten ofzo?
Een offtopic-vraagje, maar weet even niet waar ik hem moet stellen.
Hoe kom ik 'in' Origin?
Ik heb het geïnstalleerd en als ik erop klik dan.. gebeurt er niet zoveel.
Ik zie hem niet in mijn taskbar en volgens mij ook niet in mijn taskmanager (maar ik weet niet zeker hoe het process heet).
Is er een extra handeling die ik uit moet voeren ofzo? Of werkt het gewoon niet los en moet je het vanuit een spel opstarten ofzo?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
admin rights?
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
superwashandje schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:56:
admin rights?
offtopic:
Had ik, uit pure wanhoop, ook al geprobeerd (als admin starten wil ik liever niet).
Maar ik wil dit topic verder niet vervuilen, dus dit is gelijk mijn laatste post erover.
Maar normaliter hoor je dus wel gewoon iets te zien en is het ook een stand-alone programma (zoals Steam) en niet iets wat je alleen in spelletjes te zien krijgt? (dat dacht ik namelijk, dat het daarom niet werkte).
Had ik, uit pure wanhoop, ook al geprobeerd (als admin starten wil ik liever niet).
Maar ik wil dit topic verder niet vervuilen, dus dit is gelijk mijn laatste post erover.
Maar normaliter hoor je dus wel gewoon iets te zien en is het ook een stand-alone programma (zoals Steam) en niet iets wat je alleen in spelletjes te zien krijgt? (dat dacht ik namelijk, dat het daarom niet werkte).
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
ah dat is jammer, is het mogelijk om ergens anders wel al n key te krijgen, of kan dat alleen nog via origin?
@ Basekid en SizzLorr: idem dito! Ook net mail + sms van MyCom dat m'n bestelling aan TNT is overgedragen! Oeoeoe zo'n zin om het binnen te krijgen!! Dat wordt een week opgesloten zitten, haha.
Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222
Verwijderd
Lees net op reddit dat de multiplayer packs die te kopen zijn nadat je geld hebt verdient ingame ook met biowarepoints te kopen zijn. Tevens is er een extra pack

3 packs dus:
tevens femshep trailer op deze site. ik kan niet direct linken volgens mij.

3 packs dus:
- recruit 5000 credits, geen idee of die met bioware points te kopen zijn. lijkt me niet
- veteran 20000 credits of 80 bioware points
- spectre 60000 credits of 160 bioware points
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2012 22:43 ]
yay, CE voor 36 euro onderweg 
Hoe zit het nou precies met die day one DLC? hoeveel is het en is dat het geld waard? ik ben zelf nooit zo van de DLC kopen...
Hoe zit het nou precies met die day one DLC? hoeveel is het en is dat het geld waard? ik ben zelf nooit zo van de DLC kopen...
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Als je de CE hebt, zit die er gewoon bij.superwashandje schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:38:
yay, CE voor 36 euro onderweg
pffft en anderen moeten er wel voor betalen omdat het zogenaamd pas later afgemaakt is? slecht hoor EA. wel fijn voor mij dan daar niet van
Nouja het is niet on-disc. Jij krijgt een voucher met een code die je op de website kunt invullen en dan zul je alsnog de DLC apart moeten downloaden.superwashandje schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:41:
pffft en anderen moeten er wel voor betalen omdat het zogenaamd pas later afgemaakt is? slecht hoor EA. wel fijn voor mij dan daar niet van
Mijn €36 CE van MyCom is ook verzonden. cant wait.
Ja die heb ik dus ook. Stiekem nog steeds een duiveltje op m'n schouder die zegt dat er vast nog iets mis gaat though, met een CE voor dat bedrag....
Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222
Verwijderd
Voor 36 euro zou ik het overigens bijna doen, dat zijn een stuk betere prijzen dan 50-60 euro, maar laat ik eerst maar eens deel 1 en 2 uitspelen
dat denk ik dus ook, maar wat kan je er aan doen? niets! de gaming business is zo (te) groot geworden dat de developers niet/nauwelijks meer hoeven nadenken over kwaliteit maar alleen maar aan "winstmaximalisering" en zo dus wegkomen met acties die eigenlijk niet door de beugel kunnen maar er alsnog miljoenen aanverdienen...ok sorry beetje offtopic maar wel ergerlijk. heb er desondanks toch wel zin in om te spelenCaptainCharisma schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:46:
[...] Al denk ik zelf dat ze het best op de disc hadden kunnen zetten, als ze het hadden gewild.
Verwijderd
Ik heb me nog niet echt aan multiplayer gewaagd omdat er niemand is en tevens wilde ik ook geen spoilers geven maar dit klopt, al ben ik niet zeker over dat stukje over biowarepunten. Bioware punten kun je alleen tegen betaling krijgen. Het assortiment aan wapens is zeeeer uitgebereid trouwens.Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:32:
Lees net op reddit dat de multiplayer packs die te kopen zijn nadat je geld hebt verdient ingame ook met biowarepoints te kopen zijn. Tevens is er een extra pack
[afbeelding]
3 packs dus:begreep dat veteran dan 1 dollar en spectre 2 dollar zou moeten kosten.
- recruit 5000 credits, geen idee of die met bioware points te kopen zijn. lijkt me niet
- veteran 20000 credits of 80 bioware points
- spectre 60000 credits of 160 bioware points
Ik begrijp niet wat er zo moeilijk aan te begrijpen is. Als je de CE koopt betaal je in de meeste gevallen een euro of 20-30 extra voor. Voor dat extra bedrag verwacht ik veel extraatjes. Dan is het niet zo vreemd dat ze die extraatjes alsnog voor de rest voor een geldbedrag aanbieden.
Gratis aanbieden gaat dus niet omdat je daarmee de mensen die de CE hebben gekocht teleurstelt. Helemaal niet releasen krijg je alsnog mensen over je heen.
Gratis aanbieden gaat dus niet omdat je daarmee de mensen die de CE hebben gekocht teleurstelt. Helemaal niet releasen krijg je alsnog mensen over je heen.
[ Voor 24% gewijzigd door Relief2009 op 05-03-2012 23:08 ]
Verwijderd
Zeg zijn jullie nog steeds bezig met die 1-day DLC?! Alles wayt daar over te zeggen valt is op BSN over 500+ pagina's gezegd en is een beetje oud nieuws op dit moment. Om iedereen een beetje gerust te stellen.Relief2009 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 23:05:
Ik begrijp niet wat er zo moeilijk aan te begrijpen is. Als je de CE koopt betaal je in de meeste gevallen een euro of 20-30 extra voor. Voor dat extra bedrag verwacht ik veel extraatjes. Dan is het niet zo vreemd dat ze die extraatjes alsnog voor de rest voor een geldbedrag aanbieden.
Verwijderd in "[Multi] Mass Effect 3"
mwoah vind ik niet, de DLC zou volgens mij voor iedereen gratis moeten kunnen zijn (ze verdienen er echt wel genoeg op hoor). Het verschil tussen de CE en de gewone kan gewoon zijn wat het altijd geweest is: de fysieke dingetjes die je erbij krijgt en niet te krijgen zijn voor de mensen die de normale versie kopen.Relief2009 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 23:05:
Gratis aanbieden gaat dus niet omdat je daarmee de mensen die de CE hebben gekocht teleurstelt. Helemaal niet releasen krijg je alsnog mensen over je heen. De prothean is een leuke dlc, maar geen belangrijke dlc. Het is voor gamers die graag wat meer te weten willen komen over protheans.
edit:sorry hoor sizzlor ik zal niets meer erover zeggen.
Bij Bol.com staat mijn CE nog op "Wordt verwerkt". Ich will morgen Unreal Tournament Mass Effect 3 spielen ja!
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Verwijderd
Ik begrijp niet waarom deze discussie hier NU nog verder gaat... Jullie hebben echt helemaal niks toe te voegen. Dat jij vindt dat hij gratis moet zijn is een mening en dat is jou mening.superwashandje schreef op maandag 05 maart 2012 @ 23:09:
[...]
mwoah vind ik niet, de DLC zou volgens mij voor iedereen gratis moeten kunnen zijn (ze verdienen er echt wel genoeg op hoor). Het verschil tussen de CE en de gewone kan gewoon zijn wat het altijd geweest is: de fysieke dingetjes die je erbij krijgt en niet te krijgen zijn voor de mensen die de normale versie kopen.
edit:sorry hoor sizzlor ik zal niets meer erover zeggen.
1. Zoals ik al heb gezegd en zelf heb ondervonden heeft de DLC niks belangrijks toe te voegen.
2. Bioware heeft de DLC in een apart paroject ontwikkeld wat los was gepland met een los budget, voor details zie thread.
3. De DLC was oorspronkelijk alleen gepland voor CE en even later, omdat ze dachten dat andere mensen het ook konden waarderen, zijn ze het los gaan verkopen aan SE kopersm voor details zie thread.
Nou kun je van alles vinden maar alle argumenten zijn al geweest en alles is al gezegd. Klaar uit over, als je het er niet mee eens bent dan koop je de DLC niet of koop je het spel niet. Einde verhaal.
jezus zeg doe rustig jongen, niet iedereen leest alles hier hoor. ik heb in mijn edit al aangegeven er verder niets over te zeggen, hou er dan zelf ook over op ipv het laatste woord te willen hebben. anyway, im out of this thread en ik ga morgen wel lekker met mijn CE spelen.
Het lijkt me wel duidelijk waarom hij het laatste woord wil hebben. Als je dat niet doorhebt dan kun je inderdaad beter het spel gaan spelen.
Same here helaas.Compizfox schreef op maandag 05 maart 2012 @ 23:14:
Bij Bol.com staat mijn CE nog op "Wordt verwerkt". Ich will morgen Unreal Tournament Mass Effect 3 spielen ja!
Ik heb em op Gamekey.nl besteld. Geen idee wanneer ik m'n key ga krijgen want "je ontvangt je CD Key op 8 maart 2012 (of ervoor!)". Lekker duidelijk dus. Maar ik verwacht em woensdag toch wel binnen eigenlijk, en anders is het eigenlijk alleen maar goed, heb het nog druk genoeg
Jep, mycom heeft vandaag verstuurd de Collectors Edition voor PC
kan ik lekker samen met de release in de VS beginnen met het, hopelijk, prachtige einddeel van in mijn ogen, de beste game trilogie die ik heb gespeeld.
[ Voor 7% gewijzigd door thaasie op 06-03-2012 00:09 ]
|Asus X5QS| |i7-2630| |GT555 2GB| |6GB| |750 GB 7200+120GB Vertex3)| |15,6" 1920 x 1080| •´¯¥¯`• |NZXT Guardian| |P5QL| |E8600| |HD4870| |4GB| |600W| |1TB 7200|
Dat is gewoon een key die je op Origin kunt invoeren?Melkunie schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 00:06:
Ik heb em op Gamekey.nl besteld. Geen idee wanneer ik m'n key ga krijgen want "je ontvangt je CD Key op 8 maart 2012 (of ervoor!)". Lekker duidelijk dus. Maar ik verwacht em woensdag toch wel binnen eigenlijk, en anders is het eigenlijk alleen maar goed, heb het nog druk genoeg
Verwijderd
Ik vond dit zelf niet echt een spoiler eigenlijk, meer een feature ofzo. vandaar dat ik het er zo neer heb gezet.Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 23:05:
[...]
Ik heb me nog niet echt aan multiplayer gewaagd omdat er niemand is en tevens wilde ik ook geen spoilers geven maar dit klopt, al ben ik niet zeker over dat stukje over biowarepunten. Bioware punten kun je alleen tegen betaling krijgen. Het assortiment aan wapens is zeeeer uitgebereid trouwens.
Als mensen het vervelend vinden haal ik het graag weg natuurlijk.
Ik ben erg benieuwd naar ME3. Ik probeer spoilers zo veel mogelijk te vermijden, maar kan het toch niet laten zo nu en dan in topics te spieken. Ik dacht overigens dat ik hem 8 maart pas zou kunnen spelen, direct na een belangrijk tentamen. In mijn email van origin staat echter dat hij 7 maart released wordt. Wordt lastig om me daarvan te weerhouden zeg
Ja, als het goed is wel. Ik heb er persoonlijk nog nooit besteld, dus het is even afwachten natuurlijk, maar zo staat het wel op de site.
Verwijderd
Mwah, had meer zoiets van, iedereen zal het ten tijde ervaren en daarom wilde ik er niet veel over praten. Tevens heb ik er ook niet veel ervaring mee. Ben nu met de SP bezig en tevens is er niemand te bekennen in MP dus tje dan kan ik er niet veel over zeggen.Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 00:25:
[...]
Ik vond dit zelf niet echt een spoiler eigenlijk, meer een feature ofzo. vandaar dat ik het er zo neer heb gezet.
Als mensen het vervelend vinden haal ik het graag weg natuurlijk.
Ik ben erg benieuwd naar ME3. Ik probeer spoilers zo veel mogelijk te vermijden, maar kan het toch niet laten zo nu en dan in topics te spieken. Ik dacht overigens dat ik hem 8 maart pas zou kunnen spelen, direct na een belangrijk tentamen. In mijn email van origin staat echter dat hij 7 maart released wordt. Wordt lastig om me daarvan te weerhouden zeg
/edit:
En SP is uit! I AM LEGEND!! Het einde is goed, heb nog wel een paar vragen maar ik hoop dat die in toekomstige DLC's beantwoorden worden.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2012 01:55 ]
MyCom is verstuurd.
Ik was te laat voor de CE helaas voor dat geld.
Dan maar de normale versie bestelt.
Misschien toch ook de DLC erbij bestellen morgen
.
Ik ben Jack kwijt uit ME2 (don't care).
Ben alleen benieuwd wat er gebeurt met mijn crew van de Normandy, want
daar zijn er nogal wat van doodgegaan
Ik was te laat voor de CE helaas voor dat geld.
Dan maar de normale versie bestelt.
Misschien toch ook de DLC erbij bestellen morgen
Ik ben Jack kwijt uit ME2 (don't care).
Ben alleen benieuwd wat er gebeurt met mijn crew van de Normandy, want
daar zijn er nogal wat van doodgegaan
Zou iemand mij kunnen laten weten wanneer ze de key van GameKey.nl ontvangen? Ik zit al te twijfelen, Key kopen en spelen(Vandaag/Morgen?) of wachten op mijn Retail en Vrijdag spelen...
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
SizzLorr, begrijp ik goed dat je met een retailversie die je ook aan Origin moet koppelen al wel aan het spelen bent?
Ik probeerde vanochtend mijn Origin aankoop te authenticeren, maar de boodschap was dat ik dat pas kan op donderdag 8 maart om 00.00 uur (wat volgens mij betekent het begin van de donderdag en niet het einde). Waarom je met digitale releases nog steeds verschillende releasedata zou voeren is mij een raadsel, maar dat je met een aankoop in het Originele (pun intended) platform zelfs later kan spelen dan met een retail zou toch echt de druppel zijn (tuurlijk niet, ik wil gewoon spelen, maar ja).
Ik probeerde vanochtend mijn Origin aankoop te authenticeren, maar de boodschap was dat ik dat pas kan op donderdag 8 maart om 00.00 uur (wat volgens mij betekent het begin van de donderdag en niet het einde). Waarom je met digitale releases nog steeds verschillende releasedata zou voeren is mij een raadsel, maar dat je met een aankoop in het Originele (pun intended) platform zelfs later kan spelen dan met een retail zou toch echt de druppel zijn (tuurlijk niet, ik wil gewoon spelen, maar ja).
Men lijkt tevreden over ME3. Ik verlaat deze topic om spoilers te vermijden. Veel plezier allen!
Bol.com gaat voor de officiele release-datum. Verzending pas op 8-3-2012.Compizfox schreef op maandag 05 maart 2012 @ 23:14:
sudo apt-get rekt
Klopt het dat je nu niet kunt kiezen tussen rpg, adventure en aktie? Wat wel zo was in de demo?
Heb wel mijn ME2 save geïmporteerd ligt het daar misschien aan?
Heb wel mijn ME2 save geïmporteerd ligt het daar misschien aan?
@jaaoie17
Ik heb een import gedaan en kon gewoon kiezen
Ik heb een import gedaan en kon gewoon kiezen
kan weljaaoie17 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:28:
Klopt het dat je nu niet kunt kiezen tussen rpg, adventure en aktie? Wat wel zo was in de demo?
[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 06-03-2012 09:47 ]
Gisteravond is het toch nog gelukt om ME3 aan de praat te krijgen!
Geweldig spel! Mis alleen wel wat RPG diepgang helaas. Het is nog meer actie gericht dan ME2 terwijl ik wel voor de RPG speelstijl gekozen heb in het begin.
Grafisch ook niet echt sterk helaas, maar we weten allemaal hoe dat komt
Geweldig spel! Mis alleen wel wat RPG diepgang helaas. Het is nog meer actie gericht dan ME2 terwijl ik wel voor de RPG speelstijl gekozen heb in het begin.
Grafisch ook niet echt sterk helaas, maar we weten allemaal hoe dat komt
Voor de mensen die de PC versie besteld hebben:
http://www.alienwarearena...y/mass-effect-3-giveaway/
Beperkt aantal keys beschikbaar!
Mass Effect 3 M-90 Indra Sniper Rifle Giveaway
Not everyone will survive. An ancient alien race, known only as “Reapers”, has launched an all-out invasion leaving nothing but a trail of destruction in their wake. Earth has been taken, the galaxy is on the verge of total annihilation, and you are the only one who can stop them. The price of failure is extinction…
Mass Effect 3 is here! Get ahead of the rest by getting this in-game item from Alienware Arena. The M-90 Indra Sniper Rifle is sure to have you wiping out the enemy. This is the only rifle in the game that can fire high powered electrified rounds.
More about the weapon:
Reverse-engineered from the Cerberus Arc Projector, the Indra is a prototype sniper-rifle that fires a path of ionized air, then electrifies targets with a lightning bolt of electricity. By first piercing a target with a high-powered shot, the Indra weakens kinetic shields and maximizes damage to electrical systems.
**Please note this M-90 Indra Sniper Rifle key will only work on the PC version of the game.
Beperkt aantal keys beschikbaar!
Not everyone will survive. An ancient alien race, known only as “Reapers”, has launched an all-out invasion leaving nothing but a trail of destruction in their wake. Earth has been taken, the galaxy is on the verge of total annihilation, and you are the only one who can stop them. The price of failure is extinction…
Mass Effect 3 is here! Get ahead of the rest by getting this in-game item from Alienware Arena. The M-90 Indra Sniper Rifle is sure to have you wiping out the enemy. This is the only rifle in the game that can fire high powered electrified rounds.
More about the weapon:
Reverse-engineered from the Cerberus Arc Projector, the Indra is a prototype sniper-rifle that fires a path of ionized air, then electrifies targets with a lightning bolt of electricity. By first piercing a target with a high-powered shot, the Indra weakens kinetic shields and maximizes damage to electrical systems.
**Please note this M-90 Indra Sniper Rifle key will only work on the PC version of the game.
Vette actie weer van Alienware, bedankt!
Bedankt, gelijk even me key opgehaald!
Even een andere vraag, is het nu dus mogelijk om de game te activeren dmv, een VPN/Proxy?
[ Voor 22% gewijzigd door Kupauw op 06-03-2012 10:09 ]
Voor de mensen die een character import hebben gedaan:
- Kan je het uiterlijk nog veranderen?
- Kan je de class nog veranderen?
- Wat kan je nog meer (of niet) veranderen als je een import doet.
Ik kan in ieder geval niet wachten.
Jammer dat je weer moet wachten tot hij officieel uit is terwijl je
gewoon netjes de game koopt. Gekraakt kan je waarschijnlijk al wel ergens vinden
- Kan je het uiterlijk nog veranderen?
- Kan je de class nog veranderen?
- Wat kan je nog meer (of niet) veranderen als je een import doet.
Ik kan in ieder geval niet wachten.
Jammer dat je weer moet wachten tot hij officieel uit is terwijl je
gewoon netjes de game koopt. Gekraakt kan je waarschijnlijk al wel ergens vinden
[ Voor 32% gewijzigd door Dubrillion op 06-03-2012 10:18 ]
Je kunt na een Import niks meer veranderen, maar je hebt wel tools om Saves aan te passen. http://social.bioware.com/project/4373/#files
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Dankje voor de snelle reactie.Wahloh schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:22:
Je kunt na een Import niks meer veranderen, maar je hebt wel tools om Saves aan te passen. http://social.bioware.com/project/4373/#files
Ik wil niet mijn savegame aanpassen, want dan speel je eigenlijk niet meer je eigen verhaal verder

Je kunt die tool gebruiken om je Uiterlijk aan te passen en je class, dat wilde je toch?
Wel vreemd dat het in ME3 niet kan. In ME2 kon je je uiterlijk en class wel aanpassen. Verhaaltechnisch kon het daar natuurlijk ook wel omdat je lichaam herbouwd werd.
Ik kan nergens echt een duidelijk antwoord vinden op de volgende vraag:
Krijg je voor het spelen van de ME3 demo nou ook items voor de volledige ME3? Of is het alleen voor Kingdoms of Amalur?
Krijg je voor het spelen van de ME3 demo nou ook items voor de volledige ME3? Of is het alleen voor Kingdoms of Amalur?
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
gamekey.nl via fb :
Mass Effect 3 details: ME3 wordt hetzelfde als BF3, je moet een taalpatch downloaden en daarna nog de reg edit veranderen (duurt ongeveer 5 minuten). Wij verwachten morgen onze voorraad van ME3!
Mass Effect 3 details: ME3 wordt hetzelfde als BF3, je moet een taalpatch downloaden en daarna nog de reg edit veranderen (duurt ongeveer 5 minuten). Wij verwachten morgen onze voorraad van ME3!
Eh, wat een BS? Vandaag 6-3-2012 is de officiele releasedatum.MazeMouse schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:18:
[...]
Bol.com gaat voor de officiele release-datum. Verzending pas op 8-3-2012.
Maar 8-3-2012 is toevallig wel mijn verjaardag
Thanks, even key halenSnake_eYes schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:58:
Voor de mensen die de PC versie besteld hebben:
Beperkt aantal keys beschikbaar!![]()
More about the weapon:
[ Voor 77% gewijzigd door Compizfox op 06-03-2012 10:57 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Verwijderd
Ik heb de Xbox 360 versie, die kun je zo spelen zonder Origin. De PC versie moet via Origin en idd die kan nog niet. Als het goed is komt mijn CE versie voor de PC vandaag aan dus vanavond weet ik meer. Verder ben ik het wel met je eens, waarom zou je in deze digitale wereld nog andere release dates aanhouden? Niet alleen voor games maar ook voor films en andere dingen.Hafermaut schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 08:38:
SizzLorr, begrijp ik goed dat je met een retailversie die je ook aan Origin moet koppelen al wel aan het spelen bent?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2012 11:02 ]
Ik hoop dat winkels als de Free Record Shop, Gamemania etc. hem vandaag of morgen al verkopen!
hmmm ik dacht dat het gewoon mogelijk was om je class te veranderen. Anders moet ik toch vanmiddag maar ff beginnen met een adept want ik wil met 1 van me characters geen engineer spelen in me3. M'n vanguard en infiltrator blijven gewoon wat ze zijn
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
Even voor de duidelijkheid als je een import doet kun je wel class en uiterlijk aanpassen. Kwa dat is het precies hetzelfde als ME2 enigste wat me niet opgevallen was was of ik de gamestyle kon kiezen.
Ben nu 5 uur in de game en ik ben blij dat ik morgen vrij heb zodat ik wat meer uur erin kan stoppen. Heb gisteren ook 1 MP potje gespeeld maar daar ga ik voorlopig mee wachten aangezien die behoorlijk laggy was.
Ben nu 5 uur in de game en ik ben blij dat ik morgen vrij heb zodat ik wat meer uur erin kan stoppen. Heb gisteren ook 1 MP potje gespeeld maar daar ga ik voorlopig mee wachten aangezien die behoorlijk laggy was.
Vandaag krijg ik mijn Mass Effect 3, eindelijk kijk er zolang naar uit.!!!
Johann Sebastian Bach
Hoe kun je zien welke gamestyle je nu doet dan. Heb dit zo staan dat ik zelf keuzes kan maken en de moeilijkheidsgraad staat op normal. Is dit de rpg modus?Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:09:
Even voor de duidelijkheid als je een import doet kun je wel class en uiterlijk aanpassen. Kwa dat is het precies hetzelfde als ME2 enigste wat me niet opgevallen was was of ik de gamestyle kon kiezen.
Heb et over de pc versie.
Van wat ik kon zien in de demo kon je deze setting aanpassen in het options menu van het main menu en ingame options.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Zo ik heb ook mijn give away key opgehaald. Nu wachten op de TNT
Johann Sebastian Bach
Mmmmmm nu weet ik het ook niet meer.Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:09:
Ik vind het namelijk wel leuk om het spel met meerdere characters te spelen.
Ik vond de Vanguard van Deel I leuk, omdat hij ook Push had en met assault rifles kon schieten.
In Deel II beide weg gelaten en Deel III kan je weer assault rifles gebruiken, dus ik twijfel nog
of ik als Vanguard verder gaat, of toch Adept of Soldier.
Zijn er mensen die alle crewleden van de Normandy en alle teamleden nog hebben?
Same, bij mij staat tussen 14.00-17.00Nivida_intel schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:19:
Zo ik heb ook mijn give away key opgehaald. Nu wachten op de TNT
Hopelijk gaat dat activeren via een Proxy werken....
Heb ook even de key opgehaald, bedankt voor de notification!
Verwijderd
Ik wacht wel braaf op mijn CE versie
kannie wachten!
Zit nu alleen nog te twijfelen om die Lytho's te bestellen op de fansite van bioware......
Zit nu alleen nog te twijfelen om die Lytho's te bestellen op de fansite van bioware......
@ die Alienware actie. Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat die keys ooit opraken.
Voor BF3 hadden ze ook zoiets. Limited!!!!111one!! keys, maar 75k beschikbaar. haal ze snel.
en elke keer als het aantal keys onder de 20k kwam, deden ze er weer 50k bij.
Voor BF3 hadden ze ook zoiets. Limited!!!!111one!! keys, maar 75k beschikbaar. haal ze snel.
en elke keer als het aantal keys onder de 20k kwam, deden ze er weer 50k bij.
Als je pre-order hebt van EA, kun je die zeker nog niet activeren?
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Net even contact gehad met Game Mania in Tilburg.
Mass Effect 3 is helaas nog niet voorradig en ze gaan voor de release date ook niet de game meegeven aangezien er blijkbaar een boete van 1000 euro per verkochte game opzit.
Heel spijtig, maar ja heb al wel de Vrijdag vrij genomen, dus Donderdag avond knallen!!!
Mass Effect 3 is helaas nog niet voorradig en ze gaan voor de release date ook niet de game meegeven aangezien er blijkbaar een boete van 1000 euro per verkochte game opzit.
Heel spijtig, maar ja heb al wel de Vrijdag vrij genomen, dus Donderdag avond knallen!!!
B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood
Verwijderd
Toch wel ik had hem ook via ea besteld maar gewoon een beetje spelen met de proxy zodat hij denk dat je in een land zit waar de release al is geweest en het werkt. 1 tip zorg wel dat je hem gepreload hebt
MyCom heeft ze wel op voorraad aangezien hij voor sommige al verzonden is.
Het is niet dat je eerder kan spelen of iets dergelijks (er vanuit gaan dat je PC versie wilt), maar dan heb je hem morgen binnen.
Het is niet dat je eerder kan spelen of iets dergelijks (er vanuit gaan dat je PC versie wilt), maar dan heb je hem morgen binnen.
Mocht er nog iemand een Collectors Edition willen hebben, zou ik heel snel via de webshop van Mediamarkt of FreeRecordShop bestellen!! er zijn er weer een aantal verkrijgbaar voor de XBOX 360 ! 
Heb er zelf toch maar 1 besteld
wilde eerst de normale versie omdat ik het wat duur vond
maar bij de FRS kost hij nu € 82.50 ipv € 90,-
Heb er zelf toch maar 1 besteld
De activiatie loopt via Orgine toch??
Johann Sebastian Bach
Helaas wel.Nivida_intel schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:46:
De activiatie loopt via Orgine toch??
Net als Skyrim via Steam moet je wachten tot hij ''geactiveerd'' wordt in Nederland

Daarom gebruiken veel mensen een proxy/vpn om origin "voor de gek" te houden, door te laten lijken dat je uit een land komt waar ME3 al gereleased is.Dubrillion schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:46:
[...]
Helaas wel.
Net als Skyrim via Steam moet je wachten tot hij ''geactiveerd'' wordt in Nederland
Verwijderd
Zoals ik al zei iets eerder als je je proxy zet op een land die al de release heeft gehad dan wordt hij geactiveerd.Dubrillion schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:46:
[...]
Helaas wel.
En het mooie is EA heeft er helemaal niks op tegen dat dit gedaan wordt. Ik heb hiervoor ook de officiele forums op nagekeken.
Nou ja kom er vandaag toch niet aan toe, vrijdag heb ik echt de tijd! En dan gaan we knallen.
PostNL staat tussen 16:45 en 18:45 aan me deur.
In welke landen is ie trouwens al gereleased??
PostNL staat tussen 16:45 en 18:45 aan me deur.
In welke landen is ie trouwens al gereleased??
[ Voor 14% gewijzigd door J.S. Bach op 06-03-2012 11:50 ]
Johann Sebastian Bach
Waarom geen gelijktijdige release? Je zou hem bijna illegaal downloaden uit ongenoegen...
Preorder ook vandaag. Via gamerkeys.net
Preorder ook vandaag. Via gamerkeys.net
Voor iedereen die em wilt activeren, ik heb een abbo op een VPN dienst die ook servers in de VS heeft. Even osptarten, VPN opzetten en de activatie voltooien en je bent klaar. Mag best wel mijn VPN account gebruiken hiervoor, geef maar even een poke 
edit: Bioware had ergens aangegeven dit niet erg te vinden of te straffen, maar ik kan het bericht zo niet terug vinden
edit: Bioware had ergens aangegeven dit niet erg te vinden of te straffen, maar ik kan het bericht zo niet terug vinden
[ Voor 19% gewijzigd door Mmore op 06-03-2012 12:17 ]
Thanks! heb ik vanavond denk ik wel even nodig (geen idee hoe een VPN werkt, maar dat moet ik maar ff uitzoeken)Mmore schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:16:
Voor iedereen die em wilt activeren, ik heb een abbo op een VPN dienst die ook servers in de VS heeft. Even osptarten, VPN opzetten en de activatie voltooien en je bent klaar. Mag best wel mijn VPN account gebruiken hiervoor, geef maar even een poke
Net even gebeld naar mijn lokale leverancier en als alles meezit heb ik ME3 donderdag avond/uiterlijk vrijdag.
Aangezien ik donderdag en vrijdag toch geen tijd heb maakt het me niet echt uit.
Ben erg benieuwd, misschien dat ik er gewoon een marathon van maak en ME1/2/3 achterelkaar door speel volgende week.
Aangezien ik donderdag en vrijdag toch geen tijd heb maakt het me niet echt uit.
Ben erg benieuwd, misschien dat ik er gewoon een marathon van maak en ME1/2/3 achterelkaar door speel volgende week.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
@Basekid, ik gebruik FlyVPN, wat gewoon een cliënt is die je kan downloaden op hun website. Als je dan inlogt met mijn gegevens, een Amerikaanse server selecteren en deze verbinding op "alles" laat toepassen kan je zo de activatie doorlopen. Als ie eenmaal geactiveerd is dan heb je 't niet meer nodig.
Ik heb er 10eu voor betaald, maar dus maar 5 minuten nodig gehad. Iedereen mag 't wat mij betreft wel gebruiken.
Handig zou je even naar mij kunnen PM'en (of als toch iedereen het mag gebruiken) je inlognaam en wachtwoord hier delenMmore schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:40:
@Basekid, ik gebruik FlyVPN, wat gewoon een cliënt is die je kan downloaden op hun website. Als je dan inlogt met mijn gegevens, een Amerikaanse server selecteren en deze verbinding op "alles" laat toepassen kan je zo de activatie doorlopen. Als ie eenmaal geactiveerd is dan heb je 't niet meer nodig.Ik heb er 10eu voor betaald, maar dus maar 5 minuten nodig gehad. Iedereen mag 't wat mij betreft wel gebruiken.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
@Tsurany Jep gebruikt, eenvoudig in gebruik!
Johann Sebastian Bach
Weet iemand welke winkels Mass Effect 3 al verkopen (of binnen hebben, die verkopers praat je meestal wel om), had Skyrim ook voor launch kunnen halen en heb vandaag een vrije dag dus wil kijken of ik Mass Effect 3 dan vandaag lekker kan gaan spelen.
Ik had Mass Effect 3 Collecters N7 Edition vroeg besteld bij MyCom, €52,98 voor de ps3 versie.
Net gekregen, zo eerst naar huis, en de rest van de dag gamen.
Volgens de MyCom is de release datum vandaag...
Had eerst gebeld voor ik hem ging halen.
ik dacht 9 maart pas voor EU?
Net gekregen, zo eerst naar huis, en de rest van de dag gamen.
Volgens de MyCom is de release datum vandaag...
Had eerst gebeld voor ik hem ging halen.
ik dacht 9 maart pas voor EU?
Je kan Mycom proberen, die hebben hun orders al verstuurd, en de website zegt ze vanaf morgen in de winkel te verkopen, dus ik denk dat ze ze al hebbenMithrildor schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:50:
Weet iemand welke winkels Mass Effect 3 al verkopen (of binnen hebben, die verkopers praat je meestal wel om), had Skyrim ook voor launch kunnen halen en heb vandaag een vrije dag dus wil kijken of ik Mass Effect 3 dan vandaag lekker kan gaan spelen.
Hmm, hier in Nijmegen is maar een kleine Mycom winkel, die hebben volgens mij geen games, ik ga straks na het ontbijt wel ff de Gamemania, Dixons, FRS en Bart af. Moet toch wel een verkoper te vinden zijn die dat ding aan mij wil verkopen.Basekid schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:51:
[...]
Je kan Mycom proberen, die hebben hun orders al verstuurd, en de website zegt ze vanaf morgen in de winkel te verkopen, dus ik denk dat ze ze al hebben
Bah, ik wil ook beginnen met de game. Moet me helaas inhouden tot ergens in april door enorme studie drukte. Een beetje gamen gaat ook niet werken natuurlijk
.
@Mithrildor; Als je alleen de serial wilt (om te kunnen spelen) kan je ook bij g2play.net of gamerkeys.net bestellen
Ik weet niet precies wanneer je dan de key krijgt, maar gamerkeys gaat over 2 uur leveren volgens de website en daar kost de game maar iets van 23€
[ Voor 0% gewijzigd door Mmore op 06-03-2012 13:01 . Reden: typo ]
Bedankt, maar ik wil graag de Xbox 360 versie halen, aangezien mijn PC niet fantastisch is en ik em liever op de bank speel dan achter mijn bureau.Mmore schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:00:
@Mithrildor; Als je alleen de serial wilt (om te kunnen spelen) kan je ook bij g2play.net of gamerkeys.net bestellenIk weet niet precies wanneer je dan de key krijgt, maar gamerkeys gaat over 2 uur leveren volgens de website en daar kost de game maar iets van 23€
Let op:
[html]Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494640">[Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3</a>.[/html]
[html]Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494640">[Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3</a>.[/html]