• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Game Beschrijving
De galactische oorlog is begonnen. De Reapers, een oud alien-ras, zijn begonnen aan een complete invasie van de melkweg en laten overal een spoor van verwoesting achter. De planeet Aarde is veroverd, het heelal bevindt zich aan de rand van totale vernietiging en jij moet de tegenaanval leiden. Als je faalt, wordt de mensheid uitgeroeid.

Stap in de schoenen van commandant Shepard en neem allesbepalende beslissingen. Werk samen met de verschillende machten van het heelal en kies welke planeten je van de ondergang redt, en welke allianties je aangaat om de duistere dreiging van de Reapers voor eens en voor altijd af te wenden.
Galaxy at War
Mass Effect 3: Galaxy at War is a "bonus" to the Mass Effect 3 single-player. In Galaxy at War, the player can manage and experience the galactic war on multiple fronts. The system monitors the "Galactic Readiness" level, which is measured by Commander Shepard's ability to utilize assets, such as people, weapons, resources, armies, and fleets, to confront the Reapers. Galactic Readiness is influenced in several ways, including co-op multiplayer. Other platforms and interfaces will be announced later.

Using Mass Effect 3: Galaxy at War is optional. Although the system can affect the single-player of Mass Effect 3, it can be ignored and the same results achieved by playing only the single-player. Access to Galaxy at War and its components will require an Online Pass, which will be included with new copies of Mass Effect 3.

Co-op Multiplayer
Mass Effect 3 will feature an online four-player co-op multiplayer mission mode separate from the single-player story. In this mode, the player will create a new custom character to fight on different fronts of the galactic war. Players can choose between turian, krogan, asari, and other races to create their character, each with their own unique abilities. There will also be character progression, weapon upgrading, and leveling up.

Playing the co-op multiplayer mode is optional. Although successfully completing missions in this mode can affect the single-player of Mass Effect 3 through the Mass Effect 3: Galaxy at War system, co-op can be ignored and the same results can be achieved by playing only the single-player.
DLC
DLC kan je downloaden op je BioWare Social Network pagina.
Media
Videos:
Mass Effect 3 'Earth' Announcement Trailer
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7XX6cTjaih4]

Mass Effect 3 'Fall of Earth' Trailer

Mass Effect 3 'Take Earth Back' Trailer

Mass Effect 3 'Reinstated' FemShep Trailer

Mass Effect 3 'Against All Odds' Trailer

Mass Effect 3 'Special Forces' Trailer

Mass Effect 3 Voice Cast Reveal

Collector's Edition
De collector's edition van Mass Effect 3 bevat het volgende:
  • Een steelbook hoes
  • Een 70 pagina tellende hardcover boek met illustraties van het ontwikkelingsteam
  • Een limited edition kopie van Mass Effect: Invasion met unieke cover art
  • Een premium N7 fabric patch
  • Een exclusieve 4x6 litho van de SR-2 Alliance Normandy
  • N7 Arsenal Pack (DLC): Bevat de N7 Valiant Sniper Rifle, N7 Crusader Shotgun, N7 Hurricane SMG, en N7 Eagle Pistol
  • Een 'Robotic Dog' (DLC): Een trouwe sidekick die je gezelschap houdt op de Normandy
  • Squadmate Alternate Outfit Pack (DLC): Nieuwe outfits voor Ashley, Kaidan, James Vega en Liara T'Soni
  • N7 Hoodie (DLC): Outfit voor Shepard aanboord de Normandy
  • From Ashes (DLC): Een extra missie en karakter
  • Gratis digitale soundtrack
  • Een Xbox LIVE Normandy prop voor je avatar (X360 only)
  • Een collectie van badges, avatars en perks voor het BioWare forum/social network
  • Een premium metalen doos met artwork van de mannelijke en vrouwelijke versie van Commander Shepard
Soundtrack
De Mass Effect 3 soundtrack is gecomponeerd door Clint Mansell, bekend van o.a. de filmsoundtracks van Requiem for a Dream en The Fountain
Release Date

Mass Effect 3 is op 9 maart 2012 uitgekomen voor de PC, Playstation 3 en Xbox 360.
BioWare Social Group
Er is een groep speciaal voor Tweakers op het BioWare Social Network aangemaakt, je kan hem hier vinden. Om lid te worden moet je eerst de groep joinen en vervolgens een PM sturen naar de groep admin (mindcrash) met een link naar je Tweakers profiel.
Links
Mass Effect Official Site
Mass Effect Wiki
Mass Effect 2 Saves
Mass Effect 1 Saves
Polls

[Voor 94% gewijzigd door g0tanks op 29-02-2012 23:04]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:25
g0tanks schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:14:
Nee, maar zoveel zal ze waarschijnlijk niet verschillen van die in ME2. Nu ik er over nadenk hoop ik eigenlijk dat ze ook meer hairstyles e.d. toevoegen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
De mannelijke Shepard is gebaseerd op een echt persoon (Mark Vanderloo) en de female versie niet, kwalitatief gezien ziet de male Shepard er ook veel beter uit:

Ik denk dat ze dat verschil weer een beetje recht willen trekken.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Waarom niet deze vrouw?

[Voor 27% gewijzigd door Rockvee2 op 27-07-2011 14:26]

• Saampje1460
  • Laatst online: 25-05 16:20
Dames en heren, jongens en meisjes. Vandaag tijdens PAX is de FemShep aangekondigd die op de cover van de Collectors Edition te bewonderen zal zijn en ook de standaard Femshep zal worden. Ik presenteer:

En nog een zeer goede conceptart van de default Femshep van Patryk Olejniczak, de nieuwe conceptartist van BioWare:

[Voor 14% gewijzigd door Saampje1460 op 28-08-2011 00:32]

• nFo
€ 89,95 voor de CE. :')
Ik heb mijn save game van Mass Effect 1 en 2 op de xbox gespeeld.
Anders had ik de PC versie gekocht.

VGA 2011 Trailer

Oh ja, fem shepard ziet er geweldig uit. :9~

[Voor 167% gewijzigd door nFo op 11-12-2011 18:50]

• nFo
Grozno schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:35:
[...]

Excuus, ik heb de formulering aangepast.

[...]

Of ze er beter uitziet is afhankelijk van smaak en wat mij betreft ondergeschikt aan consistentie van het verhaal, maar ik ga er van uit dat ME3 ook de optie kent het uiterlijk aan te passen naar eigen smaak.
Echter snap ik door dat laatste ook niet zo goed waarom ze de standaard veranderd hebben.
Ja smaken verschillen. ;)

De standaard female shepard van Deel 1 & 2 ziet er wat generiek uit.
Maar ik zal de reden is even op zoeken, ik dacht dat ze de female shepard ook voor marketing gingen gebruiken.

Animators have been working on specific differences for female player character animations. Subtle, but it really helps.
http://twitter.com/#!/CaseyDHudson

Leuk interview met Jennifer Hale @ Penny Arcade Expo.
http://ingame.msnbc.msn.c...-3-commander-goes-redhead

[Voor 8% gewijzigd door nFo op 13-12-2011 22:44]

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-02 15:29
Iemand die de soundtrack ook geweldig vindt klinken? Man heb er zo'n zin in :D

Valt me ook op dat de graphics een duidelijkere upgrade hebben gehad. Het ziet er donkerder, meer shiny uit.

Paar extra screens hier:

http://social.bioware.com...s-ME3-cast-9119440-1.html

[Voor 109% gewijzigd door Relief2009 op 01-02-2012 00:41]

• Just_jan
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:08

Ps4 account = JusttJD

• Relief2009

Kai Leng

En hier kun je wat meer videos en zaken zien die in de game terugkomen:

http://masseffect.bioware.com/about/

[Voor 66% gewijzigd door Relief2009 op 10-02-2012 13:24]

• nFo
Relief2009 schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 21:16:
Ik neem aan dat als je op pc speelt je niets aan de app hebt?
Nee, is voor xbox only helaas.

Mass Effect 3 'Normandy' Avatar item
WT7DW-XQMTD-2F7QW-JY49C-XCTCZ

[Voor 38% gewijzigd door nFo op 11-02-2012 22:34]

• nFo

:+ op de fiets, reapers neer knallen.

[Voor 20% gewijzigd door nFo op 13-02-2012 16:44]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:36

TheS4ndm4n#1919

• nFo

[Voor 28% gewijzigd door nFo op 14-02-2012 19:01]

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:08
Dus.... DLC wanneer de game nog geen eens uit is ?

[Voor 35% gewijzigd door ReMCoDijKSTRa op 22-02-2012 16:30]

• SizzLorr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08-2019

SizzLorr

✅ geverifieerde account

nFo schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 18:29:
Nog een artikel over die: “evil” DLC pack

Why the Exploitation of Gamers is Our Own Damn Fault
http://www.forbes.com/sit...-is-our-own-damn-fault-2/
Dat is pure onzin. Feit is dat de spellen die ze tonen in de shots lang niet zoveel manuren hebben gekost als ME3. Ik durf zelfs te wedden dat ME3 alleen minimaal 5x meer manuren heeft gekost dan al die spellen samen.

De game industry is veel groter dan het vroeger was en maken van een fatsoenlijk spel kost ook veel meer. Kijk maar wat er allemaal qua techniek in ME3 zit.

* Een eigen gaming engine
* Motion capture en 3D scans van modellen en beroemdheden
* Voice over van beroemdheden

Dat is allemaal niet zo makkelijk als het intikken van een stukje dialoog als tekst (zoals bij Zelda). Je kan niet tegen iemand als Seth Green zeggen: "Kom maar even langs en we zien wel, we hebben nog iets leuks voor je klaar liggen als dankje", het zijn dingen waar iemand daadwerkelijk de tijd voor moet nemen en ook fatsoenlijk gepland en gecoördineerd moet worden. In dat opzicht was Mass Effect tot nu toe altijd waar voor zijn geld, ME1 en ME2 waren super en er is dus ook geen reden om te twijfelen aan ME3.

Nou heeft Bioware tijdens de productie van ME3 eindelijk eens fatsoenlijke project management toegepast, de tijd efficient ingedeeld waardoor het mogelijk was om het spel en een add-on te produceren. Normaal gesproken moet het hele productie team maar oprotten (want dat is inefficiënt) als een spel de test fase in gaat. Nu hebben ze (ipv het team te ontslaan) de mensen in die tijd gebruikt om de DLC te maken. Nette planning, goede indeling en netjes alles apart gebudgetteerd.

In mijn ogen doet Bioware helemaal niks fout, dit kan en past. Nou zijn er inderdaad spellen (zal geen namen noemen, Brink, Duke Nukem 4eva, Brink, NFS The Run, Call of Juarez, Harry Potter en natuurlijk Brink) die mega worden gehypet maar die verder niks leveren maar wie zijn fout is dat? Met je NDA en je commerciële belangen Forbes!

Het zijn veelal de magazijnen en nieuws outlets die mee doen aan de hype:
* door belangenverstrengeling de waarheid niet kunnen of durven zeggen
* door incompetente journalisten die alleen een leuk stukje tekst kunnen tikken te laten werken aan dingen waar ze niks van af weten,
* alleen maar goede dingen zeggen om maar vriendjes te blijven met omdat ze anders de volgende game moeten overslaan.
* Door je naam uit te lenen aan de industrie zodat het gebruikt kan worden in promoties. (zo ziek wordt ik van die uitlatingen als "PC Gamer gave it a 9.8 out of 10, bla bla bla" dan kan je toch niet meer objectief zijn).

Nou kan Forbes wel naar ons met de vinger wijzen met de melding: "Jullie kopen het", ja dat mag dan ook wel zo zijn maar wij kopen het omdat wij een hype krijgen aangeleverd via jullie en het dan ook kopen in verwachting van. Jullie zijn de mensen die kijkjes achter de schermen krijgen, jullie zijn de mensen die overal komen en mensen interviewen, jullie zijn de mensen die het spel lang voor tijd krijgen om te proberen. Durf dan ook te zeggen waar het op staat, neem mensen in dienst die wel weten wat er leeft in de industrie en durf wel te zeggen wat wel of niet shit is. Als iemand in de industrie tegen mij had gezegd: "Hey jongens al die reclames en videos op Youtube zijn leuk en aardig maar dit spel is gewoon shit", dan had ik het dus ook nooit gekocht!

Een film is ongeveer 1 1/2 uur aan entertainment en dat kost je meestal 9 a 15 euro in de bioscoop (ex popcorn enzo). Een spel is meestal 20 uur maar spellen als ME en Skyrim zijn bijna oneindig, je kan het blijven spelen en het blijft goed. De prijs die ze er voor vragen, gezien de energie die er in zit, is naar mijn mening gepast maar dan moet ik wel zeker weten dat als ik het koop er daadwerkelijk ook over een langere tijd plezier aan heb. Niet dat ik het koop (NFS The Run, Brink), binnen 3 uurtjes uitspeel, er achter kom dat het een klote spel is met een klote multiplayer en verder niet meer speel. Dat ik dan achter af allemaal onzin hoor uit de industrie van: "Ja maar bla bla bla bla". Flikker toch op jongen je levert gewoon shit en loop het ook niet te verdedigen, je verpest het voor de mensen die wel goed werk leveren (zoals nu).

Ik vindt het ook een belediging dat mensen nou gaan klagen omdat ME dit doet. Het is het geld lang en breed waard naar mijn mening. Retrospectief als een spel als Duke Nukem 4EVA zoiets zou doen dan zou ik er een gigantische probleem mee hebben maar van ME weet ik dat het goed is en goed gaat komen dus dat geld heb ik er wel voor over.

Ik ga er nu van uit dat ME3 episch goed is want ik heb geen aanwijzingen dat het anders gaat zijn maar als blijkt dat ME3 een teleurstelling is en dus ook daadwerkelijk geldklopperij van EA dan is dit echt het laatste spel wat ik koop van EA of Bioware. Als ze het voor elkaar krijgen om iets wat bijna niet stuk kan, stuk te maken dan wil ik ook niks meer met je te maken hebben.
Compizfox schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 21:24:
[...]
Waar haal je dat vandaan? De laagste prijs die ik heb gezien voor de CE is €50, en dat was een tijdelijke actie bij bol.com (voor de PC trouwens). Geen €35. Nu is ie bij de meeste shops idd €70.
Check de groene lijnen:

pricewatch: Mass Effect 3 (Collectors Edition), PC
pricewatch: Mass Effect 3 (Collectors Edition), Xbox 360
pricewatch: Mass Effect 3 (Collectors Edition), PlayStation 3

Ik had hem al een tijdje geleden besteld bij Mycom, andere shops hadden hem ook voor die prijs maar daar heb ik geen ervaring mee en heb ook geen vertrouwen dat ze op tijd leveren. Mycom was 1 euro duurder maar ik heb eerder games bij hun voor besteld en ze kwamen altijd de dag voor launch aan.

Trouwens, sinds het uitlekken van de DLC info zijn het aantal views op de pricewatch drastische omhoog gegaan zie ik. :)

[Voor 77% gewijzigd door SizzLorr op 26-02-2012 05:12]

Cryptocurrency is the real Occupy Wallstreet!

• zjeery
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-02 19:28
What the hell?! Ik heb mijn game ook bij MyCom gepreorderd voor dezelfde prijs maar bij lopende orders staat ondertussen niets meer?!

Ik vond het al zo maf dat de PC CE niet meer op mycom stond. Ik heb facturen en betalingsbevestigingen gewoon in mn mailbox staan. Vind dit wel erg vreemd. Ik zal morgen eens bellen.

• nFo

http://tweakers.net/ext/f/8DdwkHXWAAQthfGi0edzS2BZ/full.png

[Voor 71% gewijzigd door nFo op 27-02-2012 18:56]

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-05 16:26

JaccoW

Kijkt en Luistert

Z-machine OriginID: JaccoW

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-05 23:32
SizzLorr schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:52:
Haha, iemand heeft zijn Space Edition verkocht op eBay voor 400 dowrah.

http://www.ebay.com/itm/w...31da798&item=140712454040

Lullig voor de koper is dat het verzenden waarschijnlijk minimaal 2 tot 6 dagen duurt en over 6 dagen komt hij in Amerika uit. Dus uiteindelijk heeft hij hem maar 4 dagen eerder of misschien zelfs helemaal niet.

[...]

Ik speel meestal als Vangard en het is dan niet leuk als jij alle moeite moet doen zodat een andere met je kill ervan door gaat. Vooral als vlak voor je een power meele doet ineens de target down gaat, dan had die andere speler net zo goed zich kunnen richten op een andere vijand ipv mijn kill te jatten.

• Relief2009
megadoom schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:21:
wth, zag ik gisteren dat ik physX op mn computer heb staan. heb ik het gedelete, krijg ik dit bericht:
Failed to initialize the physics system. Please ensure you have an updated version of the PhysX System Software installed.
raad maar welke gpu ik heb... dafuq!

VIA? :+

• socks
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-11-2017
Lees net op reddit dat de multiplayer packs die te kopen zijn nadat je geld hebt verdient ingame ook met biowarepoints te kopen zijn. Tevens is er een extra pack

3 packs dus:
  • recruit 5000 credits, geen idee of die met bioware points te kopen zijn. lijkt me niet
  • veteran 20000 credits of 80 bioware points
  • spectre 60000 credits of 160 bioware points
begreep dat veteran dan 1 dollar en spectre 2 dollar zou moeten kosten.

tevens femshep trailer op deze site. ik kan niet direct linken volgens mij.

[Voor 17% gewijzigd door socks op 05-03-2012 22:43]

• Relief2009
Gamekey.nl heeft me driekwartier geleden 2 keys gestuurd met een duidelijke link naar hoe ME3 te patchen.

http://www.gamekey.nl/ME3taalveranderen

1 key voor Argus rifle en 1 key voor het spel. Zie screenshot.

[Voor 18% gewijzigd door Relief2009 op 06-03-2012 19:45]

• Oxellaar
  • Niet online
Key-only gekocht op Ebay €35,99 :*)
Engelse versie, geen RUS en geklooi met VPN.
Met Sky Rim die fout wel gemaakt, maar na verloop van tijd duurde het steeds langer voor ik verbinding kreeg met de server.
Dat het een RUS was stond met wel hele kleine lettertjes in de advertentie.

Ondertussen is hij al binnen, maar nu nog wachten tot overmorgen :'(

[Voor 32% gewijzigd door Oxellaar op 06-03-2012 21:20]

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0

• socks
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-11-2017
jeetje, veel boze mensen op metacritic. Zal wel komen door de day 1 dlc/EA . Kan me niet voorstellen dat als je ME2 leuk vind ME3 dat niet is. Binnenkort zelf maar eens kijken :)

@bloodlynx: Dat beeld komt me niet bekend voor. Ik heb zelf het spel via origin en gepreload. Toen ben ik dat niet tegengekomen.
Misschien kan je vertellen voor welk systeem je het gekocht hebt en wanneer je dit scherm krijgt te zien? tijdens installeren? tijdens het opstarten van het spel?

[Voor 39% gewijzigd door socks op 06-03-2012 21:30]

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:59
Naja heb de CE binnen! Zit nu midden in de missie die na de intro komt, en hij is echt héél erg vet! Grafish is het er echt heel erg op vooruit gegaan! En het speelt ook heel erg lekker.

:D (alleen een beetje jammer dat de ''verf'' van de CE van deel 1 een beetje begint los te raken :()

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

breadje schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:30:
Oh, ik vond het eigenlijk een beetje jammer hoe de cupmaten zich ontwikkeld hebben. Ik houd best van een paar mooie borsten, maar op het moment dat ashley in het ziekenhuis ligt en er letterlijk 30cm aan pixels omhoog staat in een strak t-shirtje (ze is dan bijna dood gegaan...) raak ik even uit het RPG gedeelte, wegens wel heel onwerkelijk.
Overigens begin ik me met deze cupmaten ook elke keer af te vragen hoe je nog een sniper geweer kunt vasthouden. Met andere woorden het had wel ietsie minder mogen zijn. Dat EDI zelfs een kamelenteen krijgt toebedeeld als je haar een pakje geeft laat ik dan nog even buiten beschouwing.

Dat EDI een kamelenteen heeft hebben ze waarschijnlijk gedaan om de internet nerds wat discussie materiaal te geven. De "Hoe hebben ze dan sex, moet joker dan Handgelina Jolie doen" discussies worden dan een beetje gesust. En idd, er zijn mensen die over dat soort dingen gaan nadenken en daarna nog eens gaan discussiëren.

[Voor 16% gewijzigd door SizzLorr op 12-03-2012 17:46]

• ItsNotRudy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-05 10:48
Net de Limited Edition binnen. Nog even de laatste loodjes in ME2 (hele oude save had ik niet meer dus ben twee weken geleden weer vanaf 0 begonnen), dan aan deze beginnen.

• yur400
  • Laatst online: 22-05 10:48
PirE schreef op maandag 12 maart 2012 @ 02:50:
[...]

Nope, krijg de beste unlocks met veteran packages. Kleine greep uit mijn Spectre packages:
- Graal Shotgun (4x), ik gebruik dat ding niet want te zwaar
- Hornet (3x), ik gebruik geen SMG
- Drell Adept/Vanguard (vind beide niks)
- Ammo packs +1 (2x) (ik kan er nu 4 meenemen, vrij jammer dat ik die dingen zelden gebruik)
- Cobra +1 (wel handig want 3 cobra's :))

Met silver heb dan wel de Asari Vanguard en Adept unlocked :').

Wat ik wil:
- Quarian Infiltrator
- (Black) Widow.
- wat meer medigels, sta nu weer op 0 :')
Spectre packs zijn toch de betere keuze. Dit is wat ik net kreeg. _/-\o_

en vraagje. Incinerate: freeze combo of armor damage? Ik gebruik ook Cryo Blast.

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:22

Pater

Terry Tate

Mijn reactie toen ik
spoiler:
een foto van Tali zonder masker zag in mijn cabin:

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

• PirE
Geth farming is aangepakt, dan maar cerberus-farming :')

• PirE

Net even gedaan, verschrikkelijk slecht gespeeld, we wilden het snel doen maar daardoor ging het bijna mis op wave 10 (3 man down), maar toch gehaald.

1 miljoen Brutes

[Voor 4% gewijzigd door PirE op 17-03-2012 03:11]

• PirE
prutser001 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:04:
Ik snap die 'dmg 50.0 to 71.0' niet helemaal, betekent dit 50.0 als je b.v. 'Falcon I' hebt en als je 'Falcon X (10)' hebt dat je dan 71.0 hebt? Of is dit de basis dmg voor een Falcon I, soort van 'random hit chance' ? Mijn Falcon is helaas nogsteeds 'level 1' ik krijg steeds meer wapens uit die Veteran/Spectre packs maar upgrades nee. Ook de modifications zijn allemaal scopes/extra ammo/en 'anti' recoil, pas voor 1 wapen(SMG) een 'extended barrel'.
Bold stukje klopt :Y.

Pistol scope is verdomd handig, dan wordt je Carnifex al snel een sniper :D

Best tevreden met mijn Valiant, ik barst van de shotguns maar ik heb bijna geen snipers

• PirE

En ik heb nu eindelijk een Widow *O* *O*. Vanaf nu ben ik een happy camper *O*

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-03 12:48

Gilraen

The audacity!

prutser001 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:41:
[...]

[...]

Ja ik probeer elke keer wat anders en heb nu wat builds van het Bioware forum afgehaald voor Silver/Gold maar door gebrek aan 'andere' spelers (die communiceren) hebben deze builds weinig zin.
[...]
Salarian Infiltrator heb ik ook maar gebruik daarbij ook de Mantis X (Armor pen mod+barrel) + Phalanx II of M3-Predator X.

Zelf heb ik ook nog geen Silver/Gold gedaan omdat ik vindt dat mijn wapens gewoon niet toereikend zijn. Ik heb er wel een hoop maar de meeste 'goede' zijn rank I of II en dus veeeeel te zwaar wat dus mijn cooldowns teveel beinvloeden. M6-Carniflex heb ik ook maar die is ongeveer 3 keer zo zwaar als mijn M5-Phalanx.

Ik heb later alles gepromote omdat ik gewoon teveel XP mis liep door al die 'character cards' die ik kreeg en ben toen met mijn Quarian Engineer gaan spelen en later Asari Adept beide weer lvl 20. Tussentijds een aantal packs gekocht en zag zo mijn 'N7 score' omhoog vliegen omdat ik dus levels kreeg op alle nieuwe characters die ik gemaakt had. Ik heb niet gekeken of de XP die je krijgt zonder dat je een character aangemaakt hebt bewaart blijft. Dus na het levelen van 2 heb ik er nu alweer 5 andere van lvl 5 tot 7 uur door die XP dingen.
Ja inderdaad, die cards krijg je enorm vaak, en op level 20 heb je daar vrij weinig aan behalve Appearance etc. Ik zit nu op N180 ongeveer, en vind dat wel prima, wordt je ook al niet veel gekicked meer met lagere levels op Silver. Trouwens, je kan met die Mantis level X echt gemakkelijk Silver doen en zelfs Gold hoor (met een goed team althans, en bijv. een Asari Adept en/of Salarian Engineer - decoy)! Silver is echt een peace of cake met de Sal. Infil., zolang je op een map zit waar je wat manoeuvreerruimte hebt (voor het geval iedereen dood gaat en je een wave in je eentje moet afmaken).

- EDIT: spuit elf :P -
En over die Resurgence Pack, ik las net op de Mass Effect facebook - in een reactie van Bioware zelf - dat deze voor de PC ook gewoon al vandaag uitkomt... Zou dat ook voor Europa gelden?

@Lintesir: heb je gechecked of je new items/weapons/chars hebt? Ik heb die bug ook echt enorm vaak, maar als ik de game dan afsluit en weer start heb ik vaak iets nieuws of een upgrade van een bestaand item. (Soms moet je even goed zoeken.) Het is maar 1 keer voorgekomen dat ik die foutmelding kreeg en daarna ook echt niets nieuws had (bye bye 100k credits...).

[Voor 6% gewijzigd door Gilraen op 10-04-2012 16:44]

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

SythAdmin schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:12:
[...]

Of met bekenden spelen waarvan je weet dat ze gewoon een goede verbinding hebben ;)

Ik speel PC dus alles en iedereen mag mij toevoegen op Origin om eens lekker te knallen, speel bijna elke avond wel een potje, vaak een stuk of 10.
Zal ik vanavond eens doen. :)

Kwam deze serie wallpapers tegen van ME3:
Pineappletree - Deviantart
Zitten pareltjes tussen zoals:

Allemaal in glorious 2560 x 1600 :D

• SythAdmin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10-2018

SythAdmin

Insanity by proxy

Sorry kan het even niet laten:

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Nee, je wilt Dill zijn:

:+

• PirE

Operation EXORCIST April 27-29

When it comes to retrieving classified data, Cerberus has been beating the allied forces to the punch. New intelligence has tipped us off to one of their offensives, and it is time to give the N7 teams the payback they want.

Allied Goal: Kill 1,000,000 Cerberus Phantoms
Squad Goal: Survive until extraction on any map and any enemy on Gold difficulty.

Successful completion of the Allied Goal will grant all players a Victory Pack.
Successful completion of the squad goal awards a Commendation Pack to all squadmates.

Operation Exorcist will run from 6:00PM PST, Friday April 27th until 5:00AM PST, Monday April 30th. Exorcist will be available on PC and Xbox 360 only. Please remember to set “Upload Gameplay Feedback” to “on” in the online options to be able to participate in Operation Exorcist.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:10

Compizfox

Bait for wenchmarks

Zow, net mijn eerste Gold Challenge volledig voltooid, met mijn level 18 Asari Justicar! Die Biotic Sphere met Warp is echt heel nice. Levert je vooral enorm veel biotic detonations op :D

Klopt het dat ik nu een één of andere pack zou moeten krijgen omdat er zo'n event is? Iedereen was levend op de LZ (full extraction), maar ik heb niets gekregen.

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-05 10:40
Trek ik net een Spectre Pack open... :)

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

Trouwens, de Duitse versie van ME3 heeft nog weinig klachten gehad, misschien mede dankzij de vertaal problemen:

• PirE
Ik snap sowieso niet waarom ze elke 10 seconden die DLC willen verifiëren, kan je dat niet zo coden dat hij maar 1x per 24 uur (bijvoorbeeld) checked?

D, Final Answer *O*

Ben benieuwd of het morgenavond weer werkt, ik reken er niet op.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PirE
1e keer dat ik 2 ultra rares in 1 pack heb.

Niet dat ik wat aan die wapens heb :').

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

Dunuhm...

Dunuhm...

Dunuhm... Dunuhm...

DUHNUHMMMM!!!!!!

TADAAAAAAA!!!!!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PirE

Cerberus defectors have verified key intel on Reaper banshees to help provide us a vulnerability to exploit. Banshees are created from a specific kind of asari that cannot be replaced quickly, so we are diverting forces to focus on an all-out banshee extermination effort.

This task is an onerous one, and many of you are right to dread contact with these particular foes, but rest assured that we are prepared to reinforce your battalion with reserves. The vorcha want in, and as soon as they complete combined-arms training with our technically-skilled personnel, we will let them loose.

It’s time to make our enemies scream.

Allied Goal: Kill 3,000,000 banshees
Squad Goal: Survive until a full extraction on any map against any enemy on gold difficulty.

Successful completion of the allied goal will grant all players a Victory Pack.
Successful completion of the squad goal will grant all squadmates a Commendation Pack.

Welcome to the next N7 Weekend Operation, Operation SILENCER, beginning this Friday, May 11 at 6:00PM PST until Monday, May 14 at 5:00PM PST, on PlayStation 3, Xbox 360 and PC.

Voor ons van Zaterdag 03:00 tot dinsdag 02:00 als ik het goed omreken :D. Squad goal is goed te doen, je kan altijd FBWGG doen voor een easy full extraction. Allied goal is vrij lastig maar die Victory Packs zijn toch nutteloos.
Tevens een hint naar nieuwe DLC met daarin Vorcha als playable characters.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Asasuke
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-05 18:37
SythAdmin schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:17:
[...]

Serieus? Wie wat waar heeft dat bevestigt? (niet dat ik je niet geloof maar.... DAMN TAKE MY MONEY!)

*EDIT!*

Ik ben stekeblind vandaag, zie het al staan! :D MONEY TAKE NAOW!

ME3: Asasuke1337 | SC2 : Asasuke.254

• PirE
Commendation Packs zijn uit:

Al had ik liever een Hurricane gehad, ik heb nog 30+ ongebruikte SMG Rail amps :').

• PirE

Welcome to the next N7 Weekend Operation, Operation SHIELDWALL, beginning this Friday, May 25 at 6:00PM PT until Sunday, May 27 at 5:00PM PT, on PlayStation 3, Xbox 360 and PC.

The Reapers are targeting our training centers, and your mission is to draw their fire and attention. Put them on the defensive! Buy us time, and the reinforcements in training will soon back you up.

Allied Goal: Promote 50,000 characters.
Squad Goal: Promote 3 characters.
Special Circumstance: Due to the failure of Operation SILENCER, more banshees will spawn with Reaper enemies and might also spawn with other enemies.

Squad Goal Success: Squad members awarded a Commendation Pack.
Allied Goal Success: All players awarded a Victory Pack (high chance of containing a Rare weapon).

Voor ons zaterdag 02:00 CET t/m maandag 01:00 CET, maar dat schermpje krijg je vanzelf wel in beeld.

• PirE

Reinforcements are being deployed to all N7 forces, bringing out some heavy hitters thanks to the new Mass Effect 3 Rebellion DLC Pack! Arriving on Xbox Live, the PlayStation Network and PC on Tuesday, May 29 (Wednesday, May 30 on the PSN in Europe), the Mass Effect 3 Rebellion Pack will be bringing you more gear, more weapons, more maps, more kits, and new races, and it’s available at no additional cost for anyone who redeemed an Online Pass for Mass Effect 3 on PC, PS3 or Xbox 360.

The Rebellion Multiplayer Expansion opens two new fronts against the Reapers: Firebase Jade’s jungle reservoir and Firebase Goddess on Thessia. In-game reinforcement packs now include three new weapons (Reegar Carbine, Krysae Sniper Rifle, Cerberus Harrier) as well as equipment, consumables, and six new characters from species that have lost lives or whole planets to the Reapers: Quarian Engineer and Infiltrator, Vorcha Soldier and Sentinel, Ex-Cerberus Phoenix Adept and Vanguard. The battle continues!

More info: http://blog.bioware.com/2...-effect-3-rebellion-pack/

• PirE
Lintesir schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 01:45:
[...]

Ah kijk, dat zat eraan te komen, Krysae damage reduced. Heb er wel van kunnen genieten :*).
Beetje dom om hunter mode aan te passen, probleem zit hem niet in de hunter mode maar in de insane damage bonussen van tactical cloak. Die paar procent damage minder maakt niet heel veel uit op een GI specced voor weapon damage, maar de Engineer heeft er dus wel last van.

Saber boost is wel lekker, Geen idee waarom ze de Talon lichter hebben gemaakt, dat ding is op hogere levels geweldig op een caster.

Eindelijk een Hurricane, nu kan ik mijn 50 SMG Rail Amps op gaan maken _O-

• PirE
Anoniem: 389773 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 07:18:
[...]

Je bent niet de enige die dat opvalt mensen via de mic begonnen er al over dat het lijkt alsof de moeilijkheids graad een stuk hoger is geworden.

Mn Black Widow en M-99 Saber wilt maar niet naar level 2 of hoger heb al zo een 6 miljoen credits verspeelt aan spectre packs en premium spectre packs. Ze mochten eens NADAT je via "gokken" eindelijk die ultra rare weapon heb vervolgens om dan updates te kunnen kopen voor jou wapen al kost het 500000 per level up is beter dan hopen op goed geluk...
Veel succes. Zo ziet mijn lijst ultra-rares eruit en ik ben al vanaf de release bezig. Sta in de top150 (world) qua N7 rating dus dat zegt wel iets over het aantal invested uren (veel). Speel veel met een aantal mensen die (bijna) alles op X hebben. Die zitten qua rating lager omdat ze minder promoten (spelen wel meer).

Gebruik meestal de Talon of Wraith. Claymore met reload-cancel is net zo snel maar ik speel altijd beter met een Wraith.
SythAdmin schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:03:
[...]

Wat betreft de moeilijkheid, die mag wat mij betreft best omhoog, nu met random/random/gold knal je makkelijk alles aan de kant, zeker met een paar infiltrators.
Ze kunnen een boel fixen door de damage-boost van Tactical cloak wat te verlagen. R/R/G is nog steeds te doen, ze boosten nu de tegenstander of nerfen de verkeerde dingen (Hunter mode nerf is vooral klote voor de Geth Engineer).
Ik speel voornamelijk Reapers of Cerberus (15 minute runs ofzo op Gold). Heb een tyfushekel aan Geth met hun stunlock. Geth is gewoon broken. Hunters die gewoon doorschieten terwijl je ze stunned met een shotgun. Rocket troopers die 2 rockets binnen 2 seconden afvuren. Ze kunnen beter Firebase White fixen ipv deze "tweaks".

• PirE

Description:
With so many planets conquered in Council space, we are relying on material support from the Terminus Systems. Eliminating risks to our supply line is a top priority.

Allied Goal: Eliminate 7,000,000 trooper-level enemies: Cerberus Assault Trooper, Husks, Cannibals, Geth Troopers
Squad Goal: Extraction on any difficulty with the squad using a mix of krogan, vorcha, or batarian classes
Special Circumstance: None
Squad Goal Success: Squad awarded a Commendation Pack
Allied Goal Success: All players awarded a Victory Pack

Operation begins at 6pm PST Friday June 22
Operation ends at 5am PST Monday June 24
Reward packs, if successful, will be sent out starting 5pm Tuesday June 25

Note:
To be clear, the player group can only be comprised of krogans, vorcha or batarians. If there are humans, geth or quarians in the group, it will NOT count.

You can have an all vorcha squad or a mix of krogans and batarians or all 3 races, just ONLY those 3 races.

YES: Batarian, Krogan & Vorcha teams
NO: Human, Salarian, Quarian, Asari, Turian & Drell

Voor ons weer ergens na middernacht op zaterdag tot een uur of 12 op maandag(middag).

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-04 22:07

Anthirian

In Trance We Trust

De Extended Cut DLC verschijnt op 26 juni:
http://www.masseffect.com/about/extended_cut/
https://www.facebook.com/masseffect/posts/383464391709661

[Voor 21% gewijzigd door Anthirian op 22-06-2012 19:09]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• Lintesir
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 05:15
Tylocke schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 18:50:
Heb net de DLC toegevoegd op Origin maar kan nog niet downloaden. Origin geeft aan dat de releaseperiode nog niet bereikt is voor de DLC :X

• PirE
Lintesir schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:53:
Gister ook nieuwe balance changes, met oa:

[...]

This hurts me :(
Enige verschil na die nerf, het is bijna onmogelijk om te cloakreviven als je voor damage gaat.

Nu is dit wel Glacier, daar heb je totaal geen last van de kortere duration.

• PirE
Een klein wonder.

BW gebruik ik alleen op publics, voor privates is het niks als de rest aggressief speelt, dan kan je beter een shotty pakken.

• PirE

Operation BROADSIDE puts our reinforcements to work by coordinating large-scale attacks against the Reapers on multiple fronts. The objectives vary from planet to planet and theater to theater, but the common goal is to develop a sustainable fighting method with a minimal loss of life.

Squad Goal: Extract at least one squad member against Reapers on Gold difficulty
Allied Goal: Extract 400,000 squads against Reapers on ANY difficulty

Squad Goal Success: All squad members awarded a Commendation Pack
Allied Goal Success: All players awarded a Victory Pack. Medi-gel cap increases from 5 units to 6.

Operation: Broadside begins at 10am PST on Friday July 13and ends at 10am PST on Sunday July 15.

[Voor 6% gewijzigd door PirE op 10-07-2012 20:40]

• PirE
Weer een full extraction voor de community *O*

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Matt Smith is gewoon een baas!

• PirE
Eindelijk een Wraith X O+ O+

• PirE
Platinum is wel tof. FBWGP farmen zit er niet in, je speelt tegen alle factie's tijdens een ronde.

Wave 6 halen is overigens al 60k aan credits en dat kan je vrij vlot doen.

• PirE
Nieuwe operation voor komend weekend (begint vrijdag om 19:00)

Operation OVERWATCH drops troops on Earth to tackle the most secure Reaper strongholds. Reaper anti-air defense will make for high-risk shuttle extractions.

Squad Goal: Extraction on any difficulty with at least one squad member using an Earth Pack character
Allied Goal: Extract 800,000 individual players on any difficulty, with each live member counting toward the goal.

Special Circumstance: Extraction time lengthened due to failure of Operation BROADSIDE.

Squad Goal Success: All squad members awarded a Commendation Pack.
Allied Goal Success: All players awarded a Victory Pack that includes a new Earth character.

Requirement: Mass Effect: Earth must be installed to earn these rewards.

REMEMBER: Feedback upload MUST be on for us to know if you complete the Squad or Allied goals. If it is not, we will not be able to grant rewards to deserving players. Thanks.

Dus: je hoeft zelf niet met een Earth DLC character te spelen zolang er maar 1 in de groep zit en full extraction is ook geen vereiste.

• PirE

Squad Goal: Full extraction from Firebase London using any Kit on any difficulty
Allied Goal: Using any Kit/ Map combination against any enemy, complete wave 10 on a combined community total of 200,000 Bronze missions, 175,000 Silver missions and 70,000 Gold missions.

Squad Goal Success: All squad members awarded a Commendation Pack
Allied Goal Success: All players awarded a Victory Pack

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Gek eigenlijk dat dit nog niet is gepost, het is nl al een poosje bekend, dus even bij deze.

Nieuwe single player DLC Leviathan:

• PirE

We are very pleased to officially announce that the Mass Effect 3 Leviathan single-player DLC will be released on August 28th, 2012 for PS3, Xbox 360, and PC. Please note that on Playstation 3 in Europe, it will be available on August 29th.

• PirE
prutser001 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:35:
Ja, ik hoop alleen dat ze redelijk door gaan met updates/nieuwe maps etc.

En zelf heb ik pas 2 ultra rares op X, dus dat duurt nog wel ff met die gare RNG shop.
Ach, ik kwam deze toevallig gisteren tegen in de mp en die mist ook nog (in ieder geval 1) wat URs :D.

Ik mis zelf alleen nog wat patronen en lichtjes voor mijn Volus, maar de laatste 8 miljoen aan credits heeft me weinig opgeleverd -O- (een boel level 4 ammo).

Hopelijk komt er nog een nieuwe map na de release van de Omega DLC (een map op Omega ofzo) en het zou leuk zijn als ze meer hazards toevoegen zoals die zure regen op Ghost _/-\o_

Aanstaande woensdag is het trouwens N7 Day:
http://masseffect.bioware.com/community/n7day/
"We have a whole host of fun activities planned for you, too! There will be online events, in-game rewards, behind-the-scenes, N7 Day exclusive assets, and much, much more! Stay tuned for updates on how you can get involved."

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Gilraen schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:24:
[...]
Vond Femshep (en fem. squadmates) dan ook een stuk meer in balans qua sexy-stoer in ME1. Gewoon wel (semi) strakke pakkies, maar niet disproportioneel opvallend. Accepté, zegmaar. Ook waren de dames zelf trouwens proportioneel wat meer in verhouding (ze hebben allemaal per nieuw deel ME een borst/billift gehad haha. Zelfs Tali, who didn't have much to begin with - dus valt 't op.) Vraag me ook wel eens af hoeveel mannen (gamers) dit nou wél echt een must vinden. Zou 't een spel nou echt beter verkopen?
Klopt, ze hebben allemaal een lift gehad al valt het mij niet echt op. :/
Hakken geeft vrouwen langere benen en mooie kuiten, maar een vrouw die een beetje actief is (lees; alle dames die met Shepard op missie gaan) heeft vaak al behoorlijk goedgevormde kuiten.

Maar gezien de hoeveelheid gezeik er was over Cortez als romance optie voor ShepLoo (hint: Shephard kan plotseling gay worden in deel 3) denk ik dat er toch een hoop mannetjes zijn die Mass Effect zien als een prima manier om hun seksualiteit bot te vieren. En daar hoort natuurlijk vrouwelijke eye-candy bij. |:(
[...]
True. Ze wordt niet voor niets vaak 'sexbot' genicknamed op communities enz. Op zich wel jammer, want ik vond haar echt interessant (qua verhaallijn). Schip wordt langaam mens, krijgt een body, en maakt je keuze op 't einde van ME3 nog moeilijker. Leuk concept op zich. Daarom jammer dat ze meteen dan van Normandy een opblaaspop wordt.
Ja, het achterliggende verhaal was best interessant. Er had meer mee gedaan kunnen worden, maar het was zeker een interessante manier om EDI en Joker meer uit te werken.
Persoonlijk had iets minder borst en ander haar ook prima geweest.
De meeste onderzoekers die we tot dan toe hadden gezien liepen niet zo rond :P :

(meer foto's)

Maar genoeg daarover. Ik wil niet zo lopen zeuren als de rest van de mensen op de Bioware fora.
Ik ben nu vooral benieuwd wat we over een paar dagen gaan krijgen in de Omega DLC. :9~

[Voor 4% gewijzigd door JaccoW op 24-11-2012 01:55]

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Kan er kort over zijn: ik ben het echt volledig eens met wat je zegt. :) Nog één reactie en dan hou ik er ook over op.

Zie namelijk in de toekomst graag weer dit soort armor (op dat tangaslip effect na):

bron

Dit is voor mij echt de perfecte combinatie van vrouwelijk (toight pakkie) en toch stoer (boots en gespierd). Hakken zijn daarvoor niet nodig - die boots vind ik zelfs een stuk sexier dan hakken bij een militair/commando/whateva.

Omega ben ik ook wel benieuwd naar trouwens, heb Aria altijd al een leuk karakter gevonden, maar wat te onderbelicht. Dit wordt nu hopenlijk goed gemaakt.

Leviathan moet ik ook nog steeds spelen trouwens. -O- (Nog de tijd/motivatie niet echt gevonden - heb eigenlijk een beetje genoeg van de reapers).

[Voor 14% gewijzigd door Gilraen op 24-11-2012 18:44]

• zjeery
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-02 19:28

Screens van de aankomende DLC. Lots of speculation for everyone!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:10

Compizfox

Bait for wenchmarks

;)

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:00
De hele Mass Effect universe en lore moet zeker gehandhaafd worden. Mag wel uitgebreid worden maar ik wil wel veel zaken (rassen, locaties, sommige characters?) herkennen/terugzien uit de andere ME delen.

Met de gameplay mogen ze best wat nieuws proberen. Misschien nog wat meer RPG elementen, of juist wat directere FPS mechanics.

Onlangs op Reddit dit trouwens tegengekomen. Een hele toffe impressie van een echte Mass Effect RPG in isometrisch perspectief.

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:16

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

g0tanks schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:19:
Tijd voor een kick! Wie is van plan om de remaster te spelen? Het brengt veel nostalgie, maar ik heb tegenwoordig toch een stuk minder tijd om te gamen dan 10 jaar geleden. Dan speel ik msischien liever een nieuw spel...

[YouTube: Mass Effect™ Legendary Edition Official Reveal Trailer (4K)]

Instabuy dit.

[Voor 20% gewijzigd door Bart ® op 06-04-2021 18:48]

We salute the rank, not the man.

Pagina: 1

Let op:
Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar [Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee