Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08 15:40
Ik heb mijn CE editie (PC) besteld bij mycom.

De CE van de pc staat niet meer op de site, wel gebeld naar mycom en ze gaan heb wel leveren, maar toch heb ik niet echt vertrouwen in dat soort supportdesks...

Hopen op het beste... en anders ben ik met de relase de sjaak en moet ik alsnog aan de normale versie :-/

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikke_Niels schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:30:
Ik heb mijn CE editie (PC) besteld bij mycom.

De CE van de pc staat niet meer op de site, wel gebeld naar mycom en ze gaan heb wel leveren, maar toch heb ik niet echt vertrouwen in dat soort supportdesks...

Hopen op het beste... en anders ben ik met de relase de sjaak en moet ik alsnog aan de normale versie :-/
Ik eigenlijk ook, heb trouwens ook gebeld om te vragen of het daadwerkelijk gaat om de CE en niet dat het een foutje is ofzo. Ik hou ervan om te denken dat ze de CE weg hebben gehaald omdat hij uitverkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Misschien een idee voor de multiplayer/co-op een apart topic aan te maken. Het word er chaotisch (is het nu al) als het spel eenmaal uit is en iedereen de singleplayer gaat bespreken.

Ik heb er zelf helemaal niks mee en mij stoort het namelijk enorm, het is een klein deel van het gigantisch spel en 95% van het topic staat er vol mee..

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter

Epische launch trailer.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow :o

ik heb er zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Mijn fucking god, wat een geweldig spel is het...Ik ben nu net opnieuw begonnen omdat ik wat domme keuzes heb gemaakt.

Moet wel zeggen dat keuzes veel meer effect hebben als de voorgaande games, en je dit ook veel sneller terug ziet.

Ook nog een paar bugjes gevonden, en 3 keer m'n PS3 opnieuw moeten starten. Wel fijn dat hij vaak autosaved.

[ Voor 19% gewijzigd door TeGek op 02-03-2012 19:03 ]

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Collaborator schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 17:59:
Misschien een idee voor de multiplayer/co-op een apart topic aan te maken. Het word er chaotisch (is het nu al) als het spel eenmaal uit is en iedereen de singleplayer gaat bespreken.

Ik heb er zelf helemaal niks mee en mij stoort het namelijk enorm, het is een klein deel van het gigantisch spel en 95% van het topic staat er vol mee..
Hoewel ik het zelf wel erg leuk vind ben ik het wel met je eens. Er zou eigenlijk een apart topic voor moeten komen.

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11
Epic trailer is epic. 8)

Zijn er al winkels die hem verkopen ?
Ik ga morgen is even kijken.

[ Voor 14% gewijzigd door nFo op 02-03-2012 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ME3 is via origin nu ook te preloaden :) . ik moest wel even opnieuw inloggen

ideaal: donderdagochtend tentamen maken en daarna los :D
Ik blij dat ME3 niet eerder uitkomt. Dat zou niet goed zijn geweest voor het tentamenresultaat denk ik :P

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2012 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b32
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12-2024

b32

bloodlynx schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:04:
Ik zat eerst ook te twijfelen of ik ging halen, toen heb ik de digital deluxe edition heel goedkoop gevonden. Weet iemand trouwens hoe het zit met de keys? Wanneer die worden vrijgegeven? Ik neem aan dat dat 6maart zou zijn? (ik wil geen reclame maken maar voor mensen die nog een deluxe edition zochten voor minder dan 70 euro http://www.gamekey.nl/pre...-effect-3-cd-key-452.html)
Ik las op de website dat de deluxe edition van alles bevat waaronder "Limited Edition Mass Effect comic book" en "Exclusive 4x6 Lithographic print". Krijg je deze ook thuisgestuurd als je de key via de website besteld? Of is het enkel de key en that's it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
b32 schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 01:05:
[...]

Ik las op de website dat de deluxe edition van alles bevat waaronder "Limited Edition Mass Effect comic book" en "Exclusive 4x6 Lithographic print". Krijg je deze ook thuisgestuurd als je de key via de website besteld? Of is het enkel de key en that's it?
Die krijg je als PDF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b32

b32

Inmiddels aangeschaft, ik kreeg een mailtje met een lege cdkey, waarschijnlijk komt deze iets later. Kun je de game al preloaden op origin voordat je de cdkey hebt ingevoerd? Ach ja, ik moet toch eerst ME2 nogmaals uitspelen met alle DLC. Wat een geweldige trilogie is dit toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
b32 schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 10:40:
[...]

Inmiddels aangeschaft, ik kreeg een mailtje met een lege cdkey, waarschijnlijk komt deze iets later. Kun je de game al preloaden op origin voordat je de cdkey hebt ingevoerd? Ach ja, ik moet toch eerst ME2 nogmaals uitspelen met alle DLC. Wat een geweldige trilogie is dit toch!
Ik had gister een mailtje gestuurd wanneer de keys zouden komen:
Dit zal in ieder geval zijn voor 8 maart, de officiele releasedatum voor Mass Effect 3 in NL. Wij krijgen het rond 6 maart binnen, en de CD Keys worden dus ook op 6 of 7 maart verstuurd. Let op dat je niet Mass Effect 3 kan spelen totdat het officieel uit is (je kan het wel gaan preloaden op Origin).
Ik ga weer denk ik een vpn gebruiken net zoals battlefield 3 werkt prima , word een beetje moe van die verschillende release dates en het feit dat eigenlijk al half Nederland op de xbox, ps3 de game al zit te spelen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Even wezen kijken, maar nog geen Mass Effect 3.
Wel deel 2. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-09 13:04

Pater

Terry Tate

Pre-ordered! Ik speel en koop niet zo vaak spellen, maar in dit geval wel, ik gun het de makers graag!

Ik heb zin om het verhaal ten einde te brengen.

Wel krijg ik het gevoel dat het verhaal kan worden zoals in Babylon 5 -> Shadows = Reapers, Deus ex Machina redders = Vorlons.

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:04
Pater schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 13:09:
Pre-ordered! Ik speel en koop niet zo vaak spellen, maar in dit geval wel, ik gun het de makers graag!

Ik heb zin om het verhaal ten einde te brengen.

Wel krijg ik het gevoel dat het verhaal kan worden zoals in Babylon 5 -> Shadows = Reapers, Deus ex Machina redders = Vorlons.
Ik heb ook gehoord dat er een soort van DeM inzit. Ik hoop het toch echt van niet, altijd zo "makkelijk" een einde verzinnen. Maarja, hoe stop je anders duizenden Reapers.....:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epic!

Een paar highlights:

0:44 Ik dacht gelijk aan Alien
1:17 + 1:33 Migrant fleet + Geth
1:26 Jack?
1:49 Destiny Ascension (Gaat leuk worden voor renegades)
2:04 Grote kans dat dit stukje zeer belangrijk is

spoiler:
Gebruik een VPN naar onze oude kolonie in het oosten om het maandag om 16:00 te spelen.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 0:33 lijkt het alsof ze de Citadel relay geactiveerd hebben en de Normandy er doorheen gaat. Verder weet ik niet of ik het hier had gezegd of ergens anders maar ik had al het vermoeden dat er verschillende vormen reapers zijn omdat de reaper in het demo filmpje op Tuchanka anders en kleiner was. Nu zien we steeds verschillende reapers dus dat is ook bevestigd. :)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-09 13:04

Pater

Terry Tate

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 15:27:
Op 0:33 lijkt het alsof ze de Citadel relay geactiveerd hebben en de Normandy er doorheen gaat. Verder weet ik niet of ik het hier had gezegd of ergens anders maar ik had al het vermoeden dat er verschillende vormen reapers zijn omdat de reaper in het demo filmpje op Tuchanka anders en kleiner was. Nu zien we steeds verschillende reapers dus dat is ook bevestigd. :)
Komt doordat de Reapers gemaakt worden van de rassen die ze consumeren. In deel 2 had je een human Reaper, omdat daar mensen voor gebruikt werden.

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pater schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 15:48:
[...]

Komt doordat de Reapers gemaakt worden van de rassen die ze consumeren. In deel 2 had je een human Reaper, omdat daar mensen voor gebruikt werden.
Dat was al bekend maar de schil die er omheen zit is niet de daadwerkelijke reaper, dat is alleen maar berscherming van de echte Reaper die erin zit.

http://www.gameinformer.c...fans.aspx?PostPageIndex=1
The exterior of the Reapers does follow a similar pattern, an efficient design for the purpose they were created for. However each Reaper is created from a unique species, and as we saw at the end of Mass Effect 2, the core of each Reaper is designed in the likeness of that species.
Het type reaper wat we in de "Against all Odds" playthrough hebben gezien is van het type Destroyer en si kleiner.

http://masseffect.wikia.com/wiki/Destroyer

Tot nu toe werd gedacht dat alle reapers ongeveer hetzelfde formaat hadden en dat ze ook ongeveer dezelfde "functionaliteit" hadden. Het is nu bevestigt dat er nog andere type reapers zijn, waarschijnlijk nog kleiner en welke voor een ander doel bestemd zijn.

Waarschijnlijk maken ze eerst een "koningin" reaper (waar de collectors mee bezig waren) welke daarna kleinere reapers kan maken. Dat is waarschijnlijk ook de robot mens die we op 0:44 zien in de trailer, die ziet er verdacht veel uit als de human reaper. Maar dit is pure speculatie.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2012 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bloodlynx schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:04:
Ik zat eerst ook te twijfelen of ik ging halen, toen heb ik de digital deluxe edition heel goedkoop gevonden. Weet iemand trouwens hoe het zit met de keys? Wanneer die worden vrijgegeven? Ik neem aan dat dat 6maart zou zijn? (ik wil geen reclame maken maar voor mensen die nog een deluxe edition zochten voor minder dan 70 euro http://www.gamekey.nl/pre...-effect-3-cd-key-452.html)
Bedankt! Ik had een tijdje geleden al een paar games bij hun gekocht...nu heb ik mass effect 3 gepre-ordered bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Ik ben nu hard op weg naar het klaarmaken van de juiste saves voor ME3.

Ooit had iemand in het ME2 topic een link geplaatst naar een "lonely shepard" save, waar iemand in ME1 en ME2 alles had gedaan om het universum zo leeg mogelijk te maken
spoiler:
(e.g. killing rachni) en alle behalve 2 minst-waarschijnlijke-om-terug-te-komen squadmates dood te laten gaan, ik geloof kasumi en legion
. Heeft iemand de link daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

[ Voor 40% gewijzigd door nFo op 04-03-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Flinke spoilers hierin! (geloof ik, ik stopte na 20sec toen het erop leek dat er teveel zou komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Basekid schreef op zondag 04 maart 2012 @ 00:24:
[...]

Flinke spoilers hierin! (geloof ik, ik stopte na 20sec toen het erop leek dat er teveel zou komen)
Idd.

Ik ben best benieuwd naar meer beeldmateriaal, maar hier zie je al in het begin heel veel lange stukken tevoorschijn komen die ik nog niet wil zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb goedkoop een XB360 versie op de kop kunnen tikken. Ik was aan het twijfelen of mij eerste playthrough met of zonder importeren van savegames moest zijn maar dat is bij deze ook opgelost. Speel hem eerst op de XB360 vanilla uit en daarna op PC met imported savegames. :)
Basekid schreef op zondag 04 maart 2012 @ 00:24:
[...]

Mwah, volgens mij is het gewoon fanart gemaakt met 3D models uit het spel, je hebt meer van dat soort dingen op internet. Het feit dat het cutscenes en dialoog uit ME1 en ME2 gebruikt, models uit ME1 en tevens niet gepost is onder het officiele Bioware account zegt mij dat het fanart is.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2012 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Weet niet zeker of dit al eens gepost is

http://www.masseffect2saves.com/index.php

maar hier kun je save games downloaden die aan jouw eisen voldoen (paragon/renegade, wie wel/niet overleeft, etc)

Hoef je niet helemaal deel 1 en 2 te spelen als je dat niet wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Najah! De XB360 versie van het spel zit vol met bugs! Van kleine dingen dat er word gezegd dat iemand met je wil praten en ineens staat die persoon achter je terwijl hij/zij eerst aan de andere kant van de kamer stond. Of dat je weet dat er nog maar 1 vijand is en denkt ff snel wat ammo op te halen voor je verder gaat. Ga je terug voor de ammo, weer terug om die laatste af te knallen, is hij ineens nergens te bekennen. Allemaal van dat soort dingen dat je denk raar maar niet echt irritant en ik kan verder spelen dus geen probleem.

Verder heb ik 2x een grote bug gehad. De eerste was toen midden in een cutscene de batterijen van mijn controller leeg waren. Normaal gesproken zou hij dan moeten stoppen maar dat gebeurde dus niet. Kreeg een paragon optie maar die kon ik niet activeren dus verliep de cutscene wat anders dan ik wilde.

En dan ook nog een dikke vette crash! Scherm wordt zwart, scherm blijft zwart en na een tijdje ben ik ineens in de dashboard. Gelukkig had de autosave nog op een redelijk plek gesaved.

QA had wat mij betreft wel beter zijn best mogen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Kan aan mij liggen, maar hoe kan jij nu al spelen als het spel zelfs in de VS nog niet uit is?
Klinkt als een gelekte versie die nog niet uit het beta stadium was.

[ Voor 4% gewijzigd door JaccoW op 04-03-2012 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de game via Origin gekocht met iDeal gekocht. Alles prima en de game staat in mijn library maar ik kan dus nog niet preloaden! De game is namelijk 'Nog niet uitgebracht' en de Preload kop is grijs Ik neem aan dat er een vertraging in de verwerking van de order zit of iets dergelijks? Hebben andere mensen hetzelfde meegemaakt? Heb Origin al een paar keer herstart maar tevergeefs. Wat ook raar is, is het feit dat de productcode XXXXXXXX is.

Ook is de game nog niet in mijn orderoverzicht te vinden is. Hmm..waarom krijg ik hier een rare smaak in mijn mond van? De vorige keer met DA2 en ME2 ging het gewoon prima en kreeg ik ook meteen een besteloverzicht. Dat waren dan wel geen pre-orders maar toch.

EDIT: Hij is al bijgewerkt. Was dus een vertraging in de order. Silly, ongeduldige me. :)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Is het nog de moeite waard om The Arrival door te spelen voordat ik aan ME3 begin?
De reviews van dit stuck DLC zijn een beetje mixed qua beoordeling, maar als t iets toevoegd wil ik er de knip wel voor trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Shiverzz schreef op zondag 04 maart 2012 @ 12:18:
Is het nog de moeite waard om The Arrival door te spelen voordat ik aan ME3 begin?
De reviews van dit stuck DLC zijn een beetje mixed qua beoordeling, maar als t iets toevoegd wil ik er de knip wel voor trekken.
Mwah het verklaart waarom Shepard naar de Aarde terug heeft moeten komen om trial te staan voor zijn daden die hij in de Arrival heeft begaan.

Zelf heb ik gewoon een videowalkthough gekeken op Youtube. Ik kan me zo 123 geen belangrijke beslissingen bedenken die effect zou hebben in ME3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F_demon schreef op zondag 04 maart 2012 @ 09:07:
[...]

Kan aan mij liggen, maar hoe kan jij nu al spelen als het spel zelfs in de VS nog niet uit is?
Klinkt als een gelekte versie die nog niet uit het beta stadium was.
Nee hoor, bij de XB360 kan dat niet en ten tweede hij zit netjes in de verpakking. Sommige winkels en groothandels hebben hem al, iemand in deze thread had hem ook al voor de PS3. Ik heb trouwens een vermoeden dat disc 2 niet goed is en dat dat een van de redenen is waarom ik deze zo snel en goedkoop heb kunnen kopen. Op disc 2 blijft hij soms hangen en dat was die crash waar ik het eerst over had. Gelukkig kan ik hem wel installeren op de HD.

/edit:

Nog een bug, op de galatic map zitten een paar punten waar als je met je cursor er over gaat er een pijl komt alsof je er naar toe kan gaaan maar er zit verder niks en als je op A drukt dan gebeurd er ook niks.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
F_demon schreef op zondag 04 maart 2012 @ 00:45:
[...]

Idd.

Ik ben best benieuwd naar meer beeldmateriaal, maar hier zie je al in het begin heel veel lange stukken tevoorschijn komen die ik nog niet wil zien.
ja oke, even aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nFo schreef op zondag 04 maart 2012 @ 15:57:
[...]

ja oke, even aangepast.
Dat hoeft niet hoor, het is gewoon fanart.
(Fanmade)by SquallyDaBeanz57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 14:37:
[...]

Nee hoor, bij de XB360 kan dat niet en ten tweede hij zit netjes in de verpakking. Sommige winkels en groothandels hebben hem al, iemand in deze thread had hem ook al voor de PS3. Ik heb trouwens een vermoeden dat disc 2 niet goed is en dat dat een van de redenen is waarom ik deze zo snel en goedkoop heb kunnen kopen. Op disc 2 blijft hij soms hangen en dat was die crash waar ik het eerst over had. Gelukkig kan ik hem wel installeren op de HD.

/edit:

Nog een bug, op de galatic map zitten een paar punten waar als je met je cursor er over gaat er een pijl komt alsof je er naar toe kan gaaan maar er zit verder niks en als je op A drukt dan gebeurd er ook niks.
Klinkt lekker allemaal, raar dat al deze bugs gewoon in de retail zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 16:04:
[...]

Dat hoeft niet hoor, het is gewoon fanart.

[...]
fanmade, wist ik niet.
Zie het ook niet erbij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:35
Iemand nog ervaring met een ME3 key bestellen van deze site: http://gamerkeys.net/EA-Origin-Codes/Mass-Effect-3.htm ?
Is deze key dan gewoon in het engels en kan ik hem activeren zonder VPN etc? Als dat niet het geval is, bestel ik hem wel ergens in Nederland, maar hij is hier zo lekker goedkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:23

ZenTex

Doet maar wat.

Ik heb nooit enig deel van ME gespeeld, maar het leek me wel interessant. Dus maar even de demo gedownload en gespeeld. (PC)

En ja hoor, weel een console port faal. Besturing is stroperig, dekking zoeken kun je enkel achter wat het spel vindt dat dekking is, alles is natuurlijk mooi aangegeven met oplichtende pijltjes en volgens mij kan ik wapens niet eens een hotkey assignen? Het klopt gewoon niet.

Toegegeven, het ziet er mooi uit. Maar het hele console achtige trekt mij gewoon niet aan. Jammer. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 06:13:
Najah! De XB360 versie van het spel zit vol met bugs! Van kleine dingen dat er word gezegd dat iemand met je wil praten en ineens staat die persoon achter je terwijl hij/zij eerst aan de andere kant van de kamer stond. Of dat je weet dat er nog maar 1 vijand is en denkt ff snel wat ammo op te halen voor je verder gaat. Ga je terug voor de ammo, weer terug om die laatste af te knallen, is hij ineens nergens te bekennen. Allemaal van dat soort dingen dat je denk raar maar niet echt irritant en ik kan verder spelen dus geen probleem.

Verder heb ik 2x een grote bug gehad. De eerste was toen midden in een cutscene de batterijen van mijn controller leeg waren. Normaal gesproken zou hij dan moeten stoppen maar dat gebeurde dus niet. Kreeg een paragon optie maar die kon ik niet activeren dus verliep de cutscene wat anders dan ik wilde.

En dan ook nog een dikke vette crash! Scherm wordt zwart, scherm blijft zwart en na een tijdje ben ik ineens in de dashboard. Gelukkig had de autosave nog op een redelijk plek gesaved.

QA had wat mij betreft wel beter zijn best mogen doen!
Bijna dezelfde problemen met de Ps3 versie! ook op sommige plekken gewoon een totale crash als je het menu opent en sluit, de autosave is gelukkig wel erg goed en je hoeft nooit 10 minuten opnieuw te doen.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Klopt het dat maandag de 5e om 1600 Nederlandse tijd Mass Effect uitkomt in Singapore? Vind het nogal gek dat Origin het niet in lokale maar in systeemtijd weergeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b32

b32

ZenTex schreef op zondag 04 maart 2012 @ 17:39:
Ik heb nooit enig deel van ME gespeeld, maar het leek me wel interessant. Dus maar even de demo gedownload en gespeeld. (PC)

En ja hoor, weel een console port faal. Besturing is stroperig, dekking zoeken kun je enkel achter wat het spel vindt dat dekking is, alles is natuurlijk mooi aangegeven met oplichtende pijltjes en volgens mij kan ik wapens niet eens een hotkey assignen? Het klopt gewoon niet.

Toegegeven, het ziet er mooi uit. Maar het hele console achtige trekt mij gewoon niet aan. Jammer. :|
Het RPG-deel mist behoorlijk in de demo en dat is eigenlijk wat -voor mij- de spelreeks zo goed maakt. Ik ben begonnen met ME2, wellicht kun je die ergens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

zoals ik zei heb ik geen ervaring met de reeks, laat staan met de RPG, maar dat was nog iets wat me verbaasde, dat het een RPG word genoemd. In de demo mocht ik 3 dingen zeggen voordat ik afhaakte, en ik denk niet dat dat ook maar enig invloed had.

Maar ik heb geen zin om andere delen te proberen, het is gewoon te lineair. Ik speel o.a. Fallout en Skyrim, daarin heb ik alle vrijheid en ondanks dat de UI van skyrim ook een brakke console kopie is werkt de besturing stukken beter.

Jammer, want de sci-fi stetting spreekt me wel aan. Ik zal tgewoon te oud zijn om ooit nog aan console achtige spellen te wennen. :p
(Of te verwend.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
De RPG elementen (gesprekken) zijn natuurlijk opzettelijk uit de demo gehaald, om de game niet te spoileren voordat hij uit is. Bovendien vind ik dat je de game bijzonder weinig kans hebt gegeven. Het cover systeem is gewoon even wennen. Als je een tijdje hebt gespeeld wordt je er steeds handiger in. Je kunt inderdaad geen hotkeys geven aan wapens, maar wel aan skills. Er is wel een toets om te wisselen tussen je huidige en het vorige wapen. Meestal is dit ook het enige wat je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Casey Hudson: BioWare co-created Mass Effect 3 with the (sometimes cranky) fans (interview)

http://venturebeat.com/20...urebeat+%28VentureBeat%29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
ZenTex schreef op zondag 04 maart 2012 @ 18:57:
zoals ik zei heb ik geen ervaring met de reeks, laat staan met de RPG, maar dat was nog iets wat me verbaasde, dat het een RPG word genoemd. In de demo mocht ik 3 dingen zeggen voordat ik afhaakte, en ik denk niet dat dat ook maar enig invloed had.

Maar ik heb geen zin om andere delen te proberen, het is gewoon te lineair. Ik speel o.a. Fallout en Skyrim, daarin heb ik alle vrijheid en ondanks dat de UI van skyrim ook een brakke console kopie is werkt de besturing stukken beter.

Jammer, want de sci-fi stetting spreekt me wel aan. Ik zal tgewoon te oud zijn om ooit nog aan console achtige spellen te wennen. :p
(Of te verwend.)
De ME3 demo is totaal geen goede representatie van de ME reeks, vooral als je nog nooit iets van ME hebt gespeeld. Hoewel de spellen een stuk minder "sandbox" zijn dan Fallout enzo, is het toch een erg sterk sc-fi spel met een goed verhaal en characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
[b][message=37792234,noline]

Dit is dus echt totale onzin voor mass effect 3 en 2 is er juist een goede besturing voor de pc vergeleken met de consol dit is niet 1 op1 over gezet zoals in skyrim maar de interface is ander ontworpen daarom kan je denk ik het ook niet met een controller spelen. De skyrim controls waren gewoon echt slecht, het snel van zwaard wisselen met favoriete wapens is nog steeds slecht daarnaast heb je totaal GEEN binds voor bepaalde spells wat je in mass effect 3 wel hebt. Overigens is Skyrim natuurlijk wel een geweldige game maar ik heb de interface en de controls toch met mods aangepast zodat je wel meerwaarde hebt als je muis en toetsenbord gebruikt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
microoo schreef op zondag 04 maart 2012 @ 17:17:
Iemand nog ervaring met een ME3 key bestellen van deze site: http://gamerkeys.net/EA-Origin-Codes/Mass-Effect-3.htm ?
Is deze key dan gewoon in het engels en kan ik hem activeren zonder VPN etc? Als dat niet het geval is, bestel ik hem wel ergens in Nederland, maar hij is hier zo lekker goedkoop :)
Als het goed is zijn er momenteel multi language keys in de omloop die je overal kan activeren(dit is niet zeker) vpn kan je wel gebruiken om dinsdag al te spelen ipv donderdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ojee, nu heb ik de fans tegen me in het harnas gejaagd. ;)

Alle gekheid op een stokje: het is mijn ding gewoon niet. Enerzijds ben ik niet gewend aan dit soort besturing, (of gameplay) anderzijds is het ook iets waaraan ik niet wil wennen gewoon omdat het mijn ding niet is.

Nu kan ik tegen beter weten in toch proberen er aan te wennen, misschien zelfs een "test"" versie downloaden (Vaker gedaan in het verleden, vaak juist gekocht, vaak juist niet), maar ik weet toch dat dit spel mij niet gaat liggen. En er zijn meer goede spellen waarvan ik wéét dat ze mij wel liggen, dus ik laat deze gewoon schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:43

SkyStreaker

Move on up!

Heb net meteen de 1-day DLC gedownload, nog geen eens 7 Euro, prima hoor. Kom maar op XD.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
ZenTex schreef op zondag 04 maart 2012 @ 19:40:

Alle gekheid op een stokje: het is mijn ding gewoon niet. Enerzijds ben ik niet gewend aan dit soort besturing, (of gameplay) anderzijds is het ook iets waaraan ik niet wil wennen gewoon omdat het mijn ding niet is.

Nu kan ik tegen beter weten in toch proberen er aan te wennen, misschien zelfs een "test"" versie downloaden (Vaker gedaan in het verleden, vaak juist gekocht, vaak juist niet), maar ik weet toch dat dit spel mij niet gaat liggen. En er zijn meer goede spellen waarvan ik wéét dat ze mij wel liggen, dus ik laat deze gewoon schieten.
Ok, your loss :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
ZenTex schreef op zondag 04 maart 2012 @ 19:40:
Zeker niet maar mass effect is zoveel meer als die kleine demo dus het is echt jammer dat je het niet probeert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

SkyStreaker schreef op zondag 04 maart 2012 @ 20:07:
Heb net meteen de 1-day DLC gedownload, nog geen eens 7 Euro, prima hoor. Kom maar op XD.
7 euro, daar kun je 3 zakken M&M's voor komen. En die zijn zo op. En ongezond.

Dus tja, mensen kunnen wel zeuren erover, maar zo veel kost het ook alweer niet. Ok, het is 'te duur', maar als je kijkt naar het absolute bedrag dan is het alsnog weinig.

Aan de ene kant geef je een signaal af door het niet te kopen, maar aan de andere kant, tja... genoeg mensen kopen het wel en ze verdienen het vast wel terug. Dus tja...

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:32

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ben blij dat ik een preorder heb staan voor de CE :D
En ik ben benieuwd of bol.com hem netjes zal leveren op de releasedate. En of ik er ook muppets bij krijg :+

[ Voor 51% gewijzigd door Compizfox op 04-03-2012 20:55 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nFo schreef op zondag 04 maart 2012 @ 16:57:
[...]

fanmade, wist ik niet.
Zie het ook niet erbij staan.
Ik begrij pook niet waarom ze dat weg hebben gehaald uit de omschrijving, in de Google Cache staat het nog wel dus het is vrij recent weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 21:21:
[...]

Ik begrij pook niet waarom ze dat weg hebben gehaald uit de omschrijving, in de Google Cache staat het nog wel dus het is vrij recent weggehaald.
Ok, vaag. :?
Sorcerer8472 schreef op zondag 04 maart 2012 @ 20:44:
[...]

Dus tja, mensen kunnen wel zeuren erover, maar zo veel kost het ook alweer niet. Ok, het is 'te duur', maar als je kijkt naar het absolute bedrag dan is het alsnog weinig.

Aan de ene kant geef je een signaal af door het niet te kopen, maar aan de andere kant, tja... genoeg mensen kopen het wel en ze verdienen het vast wel terug. Dus tja...
Ja, ik ga gewoon die DLC kopen en drie zakken M&M's. :9
Donderdag vrij, zal je zien dat de game vrijdag pas binnen is. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:43

SkyStreaker

Move on up!

Sorcerer8472 schreef op zondag 04 maart 2012 @ 20:44:
[...]

Het is gewoon een slecht gevallen excuus. Geloof me, de tegenstand die d'r tegen is gekomen hebben ze echt wel opgepakt. Wat ik gewoon een beetje lam vindt is dat sommige mensen meteen maar menen het hele spel niet te gaan kopen. Hou toch op, je d/l hem echt wel van usenet of anders begint het te kriebelen en koop je hem alsnog.

@ zal je zien dat je hem Vrijdag pas binnen hebt-reactie:

Je kan hem al d/l via Origin, encrypted - sure, maar binnen is't ie. :*)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
nFo schreef op zondag 04 maart 2012 @ 21:25:
[...]

Ok, vaag. :?

[...]

Ja, ik ga gewoon die DLC kopen en drie zakken M&M's. :9
Donderdag vrij, zal je zien dat de game vrijdag pas binnen is. :')
Moet gewoon werken t/m donderdag, vrijdag vrij genomen zodat ik er gelijk lekker in kan duiken. Dacht eerst dat hij vrijdag pas uitkwam in NL, nu moet ik dus donderdag even doorbijten :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik hoop dat Mycom hem snel komt bezorgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit verhaal is zo epische! Gezien de lengte van ME1 en ME2 zit ik nog maar aan het begin maar de keuzes die ik nu al heb gemaakt... Wow! Het is niet meer zo makkelijk als goed/slecht het zijn moeilijke keuzes tussen vrienden, bondgenoten en wat moreel verantwoord is. De antwoorden die je kan kiezen in dialogen, het zijn antwoorden waar je daadwerkelijk even over na moet denken. Ik wil geen spoilers geven maar dit is zo epische, jammer dat het morgen weer maandag is. :(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2012 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Laatst online: 11-09 15:04

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 00:33:
Dit verhaal is zo epische! Gezien de lengte van ME1 en ME2 zit ik nog maar aan het begin maar de keuzes die ik nu al heb gemaakt... Wow! Het is niet meer zo makkelijk als goed/slecht het zijn moeilijke keuzes tussen vrienden, bondgenoten en wat moreel verantwoord is. De antwoorden die je kan kiezen in dialogen, het zijn antwoorden waar je daadwerkelijk even over na moet denken. Ik wil geen spoilers geven maar dit is zo epische, jammer dat het morgen weer maandag is. :(
Ik dacht, dat er een online check inzit zodat je niet voor de release zou kunnen spelen

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
BadpunK schreef op maandag 05 maart 2012 @ 09:12:
[...]

Ik dacht, dat er een online check inzit zodat je niet voor de release zou kunnen spelen
vpn ? vanaf 5maart koreaanse tijd was hij te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
Nou mijn vrees voor een incompleet spel zonder de DLC was onterecht. Mass Effect 3 is wederom een meesterwerk. 30 uur bezig geweest en dan nog een hoop laten liggen. Must buy dit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeery
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-08-2023
Zojuist mijn Digital Deluxe edition unlocked via een Koreaanse proxy. Om 16:00 ga ik los!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Loop me niet zo te verlekkeren jongens. Ik kan hem pas op zijn vroegst zondagmiddag spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 00:33:
Ik had eerst ME2 gespeeld voordat ik ME1 gespeeld had (ME2 kwam gratis bij DA2). ME1 aangeschaft voor 5 euro incl DLC en ME1 doorgespeeld (5 a 6 keer nu) toen ME2+Alle DLC's weer opgepakt en heb nu 5 of 6 verschillende save games met verschillende eindes (Paragon/'Evil' + Council, en Paragon/'Evil' zonder Council) en wat andere keuzes + verschillende romances maar zoiezo is die Kaiden Alenko? dood bij al mijn save games :) .

Als de save games van ME2 me niet bevallen ga ik ME1 en 2 weer doorspelen om zo een ander 'keuzes' te krijgen. Het blijven toch goede spellen het is zeker geen straf om deze spellen te spelen.

Het enige dat dan op gaat vallen is dat ME1 beter is dan ME2 (mijn mening) en dan komt ME3 welke hopelijk gelijk of beter is aan ME2. Netzoals DA1 veel beter was dan DA2 ookal verveelde DA2 totaal niet (En ik stieken hoop op DA3).

De ME3 demo was leuk, de wereld/interactie kwam leuk over zoals de 'niet statische gesprekken' Ik ben dan ook erg benieuwd wat ME3 gaat brengen. De Demo voelde nog een beetje houterig en ik had wat problemen met aimen/cover acties maar dat kan wennen zijn. Het heeft lang genoeg geduurt dus laat maar komen!

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Laatst online: 07-06-2022
Zag Mass Effect 3 ( XBOX360 ) voorbij komen in het mediamarkt krantje voor € 49,-
Maar op hun website staat € 69.99 .. Vraag me af wat er nu eigenlijk klopt?! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixeled
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-09 20:04
bulletrene schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:29:
Zag Mass Effect 3 ( XBOX360 ) voorbij komen in het mediamarkt krantje voor € 49,-
Maar op hun website staat € 69.99 .. Vraag me af wat er nu eigenlijk klopt?! :p
De folders zijn van lokale filialen, en die kunnen andere prijzen/acties voeren dan de landelijke Mediamarkt oftewel de website. Op naar de lokale Mediamarkt dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
ZenTex schreef op zondag 04 maart 2012 @ 18:57:

(Of te verwend.)
Hier een Fallout 3 / Skyrim fan die dit weekend is begonnen aan Mass Effect 2. Ja Fallout en Skyrim geven je meer vrijheid en dat vind ik heerlijk maar Mass Effect heeft z'n compleet eigen charme.

Fallout/Skyrim winnen qua vrijheid omdat je kunt gaan en staan waar je wilt. Mensen kunt vermoorden, spullen kunt kopen of jatten... het biedt gewoon meer opties. In Mass Effect kun je niet overal komen, sommige stukken zie je in de verte wel maar zijn onbereikbaar voor de speler. Maakt dit de game minder? Niet echt, een nadeel van overal kunnen komen in Skyrim is dat het wel op gaat vallen dat er best weinig NPC's zijn.

In één kamer van een gemiddeld ruimtestation van Mass Effect zie je meer NPC's dan dat er in een hele stad in Skyrim. Niet elke NPC gaat in Mass Effect z'n hart uitstorten bij je, terwijl bijna elke NPC in Skyrim wel wat over je te zeggen heeft. Op den duur wordt het irritant als je voor de zoveelste keer wordt aangesproken over het haar uit je oren omdat je een werewolf bent.

Als het op het verhaal aan komt wint Mass Effect met een gigantische voorsprong. Juist doordat Mass Effect de teugels wat strakker in handen heeft kunnen ze er een veel beter uitgewerkt verhaal in stoppen. Het verhaal in Skyrim is gewoon flinterdun met een Main quest van 8 quests ofzo. In Mass Effect ontwikkel je je character (Paragon vs Renegade) wat nieuwe opties opent; je stelt zelf een team samen van mensen en je moet actief hun vertrouwen winnen waarbij elk character z'n eigen achtergrond en verhaal heeft.

Een simpel voorbeeld van hoe veel diepgaander Mass Effect is: In Skyrim doe je 1 quest voor een character en daarna kun je vragen of die character met je wil trouwen. In Mass Effect moet je eerst de loyaliteit winnen van die persoon d.m.v. een quest en daarnaast ook nog eens regelmatig iemand aanspreken en de juiste dingen zeggen tijdens een gesprek voordat ze geïnteresseerd raken in je charme offensief.

Ik heb nog te weinig uren in Mass Effect zitten om er achter te komen hoe het verhaal zich verder gaat ontwikkelen maar wat ik tot nu toe heb gezien zuigt me meer op dan Skyrim en de omgeving herhaalt zich minder dan die van een Fallout of Skyrim.

Mass Effect 2 is voor 2 tientjes een leuke introductie in het universum (zeker op de PS3 met de interactive Mass Effect 1 comic) en heeft mij na een uur of 7 reeds doen besluiten een pre-order voor ME3 te plaatsen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
pixeled schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:42:
[...]

De folders zijn van lokale filialen, en die kunnen andere prijzen/acties voeren dan de landelijke Mediamarkt oftewel de website. Op naar de lokale Mediamarkt dus ;)
Dat verklaart het :P Dan gaan we maar naar de lokale Mediamarkt op de releasedatum :) bedankt voor je antwoord nog !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:53

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Als je nou even zegt welke MM dat is...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Het gaat om MediaMarkt Breda volgens mij, daar krijgen wij namelijk altijd de folders van binnen :)
Maar als je naar de Mediamarkt site gaat, en de weekfolder opent.. dan staat deze aanbieding er ook in dus misschien is het bij meerdere filialen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Okee, iemand een handleiding voor hoe je je ME kopie via een proxy kunt activeren? :P

Ik krijg namelijk steeds errors bij aanmelden ook al kan ik wel gewoon via de proxy met IE verbinding maken

edit:

Yay, het lijkt te zijn gelukt, over 40 min bevestiging :P

http://forums.bit-tech.net/showthread.php?p=2987628

[ Voor 64% gewijzigd door dtech op 05-03-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BadpunK schreef op maandag 05 maart 2012 @ 09:12:
[...]

Dat is alleen van toepassing op de PC versie die je verplicht via Origin moet spelen. De XB360 en PS3 versies hebben dit niet maar voor de zekerheid heb ik internet uit gezet. :)
F_demon schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:51:
Loop me niet zo te verlekkeren jongens. Ik kan hem pas op zijn vroegst zondagmiddag spelen. :P
Serieus, ik heb het hele weekend door gespeeld (zonder het door te hebben) dat is goed voor 20 a 30 uur gaming en normaal gesproken zou het spel al uit moeten zijn maar ik ben echt nog maar aan het begin.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2012 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

bulletrene schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:23:
Het gaat om MediaMarkt Breda volgens mij, daar krijgen wij namelijk altijd de folders van binnen :)
Maar als je naar de Mediamarkt site gaat, en de weekfolder opent.. dan staat deze aanbieding er ook in dus misschien is het bij meerdere filialen !
Idd, staat in het landelijke krantje. Iemand een idee hoeveel de collector's edition er kost?

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Volgens mij is die uitverkocht bij de MM, net als zo'n beetje overal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
bulletrene schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:51:
Volgens mij is die uitverkocht bij de MM, net als zo'n beetje overal :P
Als het goed is verkopen ze nog helemaal niet maar pas woensdag althans dat is wat ze in mm Eindhoven zeiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om een einde te brengen aan de SE vs. CE en DLC discussies, zonder spoilers te geven . De "Prothean" (er is een reden waarom ik het tussen haakjes schrijf) zit in de SE en het valt allemaal mee. Een hoop mensen, vooral op BSN, zullen zichzelf nogal dom voelen omdat ze naar iegen zeggen hun preorder gecanceld hebben en eigenlijk ophef hebben gemaakt over niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Yaaay ME3 spelen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik ben benieuwd wanneer bol.com mijn N7 Limited Edition gaat versturen. IK WIL SPELEN!

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo1771991
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-01 15:16
Ik heb net even naar Dynabyte gebeld (geld dus ook voor Dixons en MyCom) en ze vertelde mij dat de normale en de CE's vanavond naar de filialen verzonden zullen worden. Vanaf morgen hebben de winkels dus voorraad.

Er werd wel duidelijk gezegd dat ze hem pas vanaf 8 maart gingen verkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Neo1771991 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 18:17:
Op naar Game Mania dus, die houden zich nooit aan dat soort regeltjes :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:22
Ik kreeg net een verzend bevestiging… kan niet wachten op morgen! *O* Ik had al expres vrij genomen om hem te kunnen ontvangen maar het klinkt alsof ik dan gewoon lekker de hele dag kan spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Neo1771991 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 18:17:
Ik heb net even naar Dynabyte gebeld (geld dus ook voor Dixons en MyCom) en ze vertelde mij dat de normale en de CE's vanavond naar de filialen verzonden zullen worden. Vanaf morgen hebben de winkels dus voorraad.

Morgen dus even kijken, waar ik de game achter de toonbank kan vissen. >:)
anandus schreef op maandag 05 maart 2012 @ 18:29:
[...]
Op naar Game Mania dus, die houden zich nooit aan dat soort regeltjes :P
Ja, klopt, saints row 3 lag al voor de release in de schappen.
Daar als eerste kijken. :P
Jaguar645 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 18:33:
Ik kreeg net een verzend bevestiging… kan niet wachten op morgen! *O* Ik had al expres vrij genomen om hem te kunnen ontvangen maar het klinkt alsof ik dan gewoon lekker de hele dag kan spelen :D
Welke shop is dat ?
Ik heb hem ook bij gamedumper bestelt, maarja als ik de game morgen bij gamemania kan halen.
Dan weet ik het wel.

Edit: gamedumper.nl heeft de game al verstuurd. :D

[ Voor 47% gewijzigd door nFo op 05-03-2012 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:22
nFo schreef op maandag 05 maart 2012 @ 18:35:
[...]

Morgen dus even kijken, waar ik de game achter de toonbank kan vissen. >:)

[...]

Ja, klopt, saints row 3 lag al voor de release in de schappen.
Daar als eerste kijken. :P

[...]

Welke shop is dat ?
Ik heb hem ook bij gamedumper bestelt, maarja als ik de game morgen bij gamemania kan halen.
Dan weet ik het wel.

Edit: gamedumper.nl heeft de game al verstuurd. :D
Dat had ik er idd wel ff bij kunnen zetten. Alleen ik heb hem bij 12game besteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Jaguar645 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 19:09:
[...]

Dat had ik er idd wel ff bij kunnen zetten. Alleen ik heb hem bij 12game besteld :P
Ok, hopelijk morgen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVD! Zoals ik al vermoede. Waarschijnlijk is het exemplaar wat ik heb een afgekeurd ding want DVD2 wil hij nu niet meer lezen. Ik kan niet verder. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Ik neem aan dat je hem kunt ruilen in de winkel met je aankkoopbon.. een niet werkende DVD lijkt me een goede reden voor omruilen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu bezig, gedurende de Prothean DLC missie krijg je hoogstwaarschijnlijk een crash na een ingame cutscene. Ik probeer nu een work-around te vinden zodat men verder kan met deze missie.

*EDIT

Work-around gevonden, als je bezig bent met de "From Ashes" DLC en je crasht nadat je een cutscene hebt waarin je Protheans ziet spam ESC om de dialogen van je squadmates te skippen aan het einde. In plaats van een crash kan je dan gewoon verder spelen!

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2012 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bulletrene schreef op maandag 05 maart 2012 @ 19:46:
Ik neem aan dat je hem kunt ruilen in de winkel met je aankkoopbon.. een niet werkende DVD lijkt me een goede reden voor omruilen. :)
Nee het was een "via via" deal en ik heb de multiplayer code al ingevoerd. Na een paar keer proberen leest mijn xb de dvd nu wel maar voor hoe lang? Ach ja.. morgen komt hij toch uit dan kan ik waarschijnlijk een backup ergens vandaan halen. Ga niet een nieuwe kopen omdat een dvd stuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Voor wie het niet erg vindt om een game digitaal te kopen. Koop een origin key bij gamekey.nl. Kost 46 euro voor de Deluxe Edition.

[ Voor 9% gewijzigd door Relief2009 op 05-03-2012 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Maak je nu reclame voor dat bedrijf? als ik op pricewatch kijk zie ik ME3 staan voor 36 euro incl. verzendkosten

pricewatch: Mass Effect 3, PC

Ah sneaky edit, je bedoelde een deluxe :P

[ Voor 9% gewijzigd door patrickos85 op 05-03-2012 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
patrickos85 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:12:
Maak je nu reclame voor dat bedrijf? als ik op pricewatch kijk zie ik ME3 staan voor 36 euro incl. verzendkosten

Euh nee. Ik geef een tip omdat ik hem daar ook zelf wil kopen. Of mag dat al niet meer?

Verder 46 euro voor de Deluxe Edition. Dit is wat je erbij krijgt.

- 70-page Ditial Art book
- Exclusive 4x6 Lithographic print.
- Digital Soundtrack
- Limited Edition Mass Effect comic book
- Additional characters and missions
- A set of avatars
- Arsenal N7 - a sniper rifle, shotgun, submachine gun and a pistol.
- Robotic Dog Companion - A faithful sidekick to keep you company on board Normandy.
- A set of alternate costumes - new look for your teammates.
- N7 Hoodie - For Commander Shepard's casual days on board the Normandy.

Krijg je dus ook de Prothean gratis erbij + aantal guns. Lijkt me meer dan waard. En bij Origin zelf kost hij 70 euro pfff.

[ Voor 5% gewijzigd door Relief2009 op 05-03-2012 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
patrickos85 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:12:

Het gaat hier om de digital collectors edition :) waar ik al 2dagen eerder een linkje van neer had gezet. Ik kan niet wachten op de key btw :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Je had er niet bij vermeld dat je de deluxe versie bedoelde, mijn post was daarvoor te snel :)
Maar voor een deluxe versie is het zeker wel een mooie prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Krijg hem helaas niet geactiveerd via Korea, de game wil niet eens preloaden bij mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
EnigmaNL schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:16:
Krijg hem helaas niet geactiveerd via Korea, de game wil niet eens preloaden bij mij :(
Waar heb je de key gehaald? Btw het preloaden moet al werken zonder dat je hem kan spelen. Er is btw ook een makkelijke manier op IE te laten connecten met een proxy dit werkt ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
bloodlynx schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:19:
[...]

Waar heb je de key gehaald? Btw het preloaden moet al werken zonder dat je hem kan spelen. Er is btw ook een makkelijke manier op IE te laten connecten met een proxy dit werkt ook :)
Gewoon via Origin besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
wth, zag ik gisteren dat ik physX op mn computer heb staan. heb ik het gedelete, krijg ik dit bericht:
Failed to initialize the physics system. Please ensure you have an updated version of the PhysX System Software installed.
raad maar welke gpu ik heb... dafuq!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
EnigmaNL schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:19:
[...]

Gewoon via Origin besteld.
Preload zou gewoon moeten werken, miss x opnieuw opstarten? Of anders Origin ff snel opnieuw installeren.
Pagina: 1 ... 9 ... 33 Laatste

Let op:
[html]Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494640">[Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3</a>.[/html]