Ok, dat is beter dan, had ik dan ook op gehoopt. Het is toch geen spel wat je in een paar uur uitspeelt maar die lift was wel heel erg. Dit is wel een hele vooruitgang, wat ook te zien is in het filmpje.
En 21:9 support is toch wel heel fijn, moest nu een hele trukendoos opentrekken om dat voor elkaar te krijgen.
Moet wel zeggen dat het 'donkere' soms wat meer sfeer gaf. Nu lijkt alles een beetje overbelicht.
Daarbij moet ik zeggen dat ik meer uitkijk naar ME2 dan ME1, maar het maakt niet, Kalenko is toch ten dode opgeschreven
Buiten de 'Galaxy ready state' kan ik weinig vinden over ME3? Doen ze daar niets meer aan behalve einde dan?
Ben wel blij dat ik de DLC's (wel alle DLC gespeelt) niet apart aangeschaft heb via die waardeloze 'Bioware points' en ze zijn bij mijn weten nog nooit in de aanbieding geweest zelfs niet jaren na dato en het was iets van 80-90 euro bijelkaar.
Wel leuk dat er nog steeds een redelijk grote aanhang is voor het 'oude' Bioware.
Nu nog Dragon Age Origins

(Welke ik afgelopen jaar wel doorgespeelt heb met de nodige mods).
[Voor 3% gewijzigd door prutser001 op 07-04-2021 15:29]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"