• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:37

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

SkyStreaker schreef op woensdag 7 april 2021 @ 04:44:
[...]

Ik ben er nog niet helemaal over uit, deel 1 wil ik zien hoe zij dat hebben opgepoetst. Als dat er voor mijn smaak goed uitziet, dan wil nog wel zeggen dat het het geld waard is.
Het feit dat ik hem op de pc kan spelen inclusief alle DLC, is het voor mij al waard :).

Cunning linguist.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-03 16:26

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Bart ® schreef op woensdag 7 april 2021 @ 07:49:
[...]

Het feit dat ik hem op de pc kan spelen inclusief alle DLC, is het voor mij al waard :).
Mjah, Biowares trackrecord is nou niet dat je zegt super de afgelopen titels... Ook al ben ik fan van de ME series... Ik wacht rustig af.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

prutser001 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 07:53:
[...]

Mjah, Biowares trackrecord is nou niet dat je zegt super de afgelopen titels... Ook al ben ik fan van de ME series... Ik wacht rustig af.
Het is niet dat de game an sich slecht kan zijn hè, ik heb ze niet voor niets allemaal minstens twee keer uitgespeeld :P. Zou natuurlijk wel één groot bugfest kunnen zijn, dus ja, ik doe geen letterlijke instabuy; ik wacht heel even wat recensies af totdat daar zekerheid over is. Dat instabuy heb ik met Andromeda wel afgeleerd :').

[Voor 5% gewijzigd door Bart ® op 07-04-2021 08:02]

Cunning linguist.

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Bart ® schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:01:
[...]

Het is niet dat de game an sich slecht kan zijn hè, ik heb ze niet voor niets allemaal minstens twee keer uitgespeeld :P. Zou natuurlijk wel één groot bugfest kunnen zijn, dus ja, ik doe geen letterlijke instabuy; ik wacht heel even wat recensies af totdat daar zekerheid over is. Dat instabuy heb ik met Andromeda wel afgeleerd :').
Veel te herkenbaar... Ik was die persoon ook, ondertussen 4e playthrough 😅

MSI Gaming X570 Plus | AMD 5900x | G.Skill Ripjaws V 4x8GB 3600 (3733 OC, B-Die) CL14-14-14-34 | Sapphire Nitro+ 6900XT SE (XTXH Pre-bin)

• prutser001

prutser001

Bart ® schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:01:
[...]

En.. Anthem...

Nee heb zowel 1-2-3 (Andromeda) meerdere malen uitgespeeld van in 2 een 'survive all' tot 'all dead' playthrough. Ik vraag me gewoon af hoe ze bepaalde dingen aan gaan pakken.

De liften in deel 1 waren express lang vanwege de laadtijden op de Xbox, de laatste poging kwam ik daar gewoon niet voorbij.... Vraag me gewoon af welke aanpassingen ze gedaan hebben.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-03 15:48
Kijk er toch ook wel naar uit om eerlijk te zijn.. Ook al ga ik tijd moeten vinden en zal het maanden duren om het te finishen vrees ik :)

Wou die games eigenlijk al lang eens "opnieuw" spelen, nu nog maar even wachten..

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Hier is in ieder geval al aardig op te zien wat ze grafisch hebben gedaan :). En er worden ook aardig wat gameplay changes in beeld gebracht én uitgelegd!
prutser001 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:09:
De liften in deel 1 waren express lang vanwege de laadtijden op de Xbox, de laatste poging kwam ik daar gewoon niet voorbij.... Vraag me gewoon af welke aanpassingen ze gedaan hebben.
De liften zijn dus nu 14 seconden lang, maar als je hardware snel genoeg is om alles al eerder ingeladen te hebben, kun je de resterende tijd skippen door op een knop te drukken :).

[Voor 58% gewijzigd door Bart ® op 07-04-2021 08:56]

Cunning linguist.

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-03 12:03
g0tanks schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:19:
Tijd voor een kick! Wie is van plan om de remaster te spelen? Het brengt veel nostalgie, maar ik heb tegenwoordig toch een stuk minder tijd om te gamen dan 10 jaar geleden. Dan speel ik msischien liever een nieuw spel...

[YouTube: Mass Effect™ Legendary Edition Official Reveal Trailer (4K)]
Precies hetzelfde probleem hier; ik zou ze graag nog eens spelen maar heb veel minder tijd dan toen de games origineel gereleased werden.

Lees wel dat er echt mooie changes in zitten; combat overhaul voor ME1 waardoor het minder random aanvoelt en meer zoals ME2/3.

Meer ammo drops in ME2 vooral voor snipers; ik weet nog dat dat echt vet tricky was in die game dat je snel out of ammo was met sommige guns.

En de galactic readiness is op de schop gegaan; als je ME3 los opstart moet je echt een bijna perfecte playthrough hebben om de beste uitkomst te krijgen en als je ME1/2 speelt en je savegames meeneemt is het wat makkelijker om dat te bereiken.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

XyritZz schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:53:
[...]

Precies hetzelfde probleem hier; ik zou ze graag nog eens spelen maar heb veel minder tijd dan toen de games origineel gereleased werden.
Kwestie van prioriteren :P.

Cunning linguist.

• prutser001

prutser001

Bart ® schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:47:
[YouTube: Mass Effect Legendary Edition Changes - Original vs. Remastered Performance Preview]

Hier is in ieder geval al aardig op te zien wat ze grafisch hebben gedaan :). En er worden ook aardig wat gameplay changes in beeld gebracht én uitgelegd!

[...]

De liften zijn dus nu 14 seconden lang, maar als je hardware snel genoeg is om alles al eerder ingeladen te hebben, kun je de resterende tijd skippen door op een knop te drukken :).
Ok, dat is beter dan, had ik dan ook op gehoopt. Het is toch geen spel wat je in een paar uur uitspeelt maar die lift was wel heel erg. Dit is wel een hele vooruitgang, wat ook te zien is in het filmpje.
En 21:9 support is toch wel heel fijn, moest nu een hele trukendoos opentrekken om dat voor elkaar te krijgen.

Moet wel zeggen dat het 'donkere' soms wat meer sfeer gaf. Nu lijkt alles een beetje overbelicht.

Daarbij moet ik zeggen dat ik meer uitkijk naar ME2 dan ME1, maar het maakt niet, Kalenko is toch ten dode opgeschreven ;)

Buiten de 'Galaxy ready state' kan ik weinig vinden over ME3? Doen ze daar niets meer aan behalve einde dan?
Ben wel blij dat ik de DLC's (wel alle DLC gespeelt) niet apart aangeschaft heb via die waardeloze 'Bioware points' en ze zijn bij mijn weten nog nooit in de aanbieding geweest zelfs niet jaren na dato en het was iets van 80-90 euro bijelkaar.

Wel leuk dat er nog steeds een redelijk grote aanhang is voor het 'oude' Bioware.

Nu nog Dragon Age Origins ;) (Welke ik afgelopen jaar wel doorgespeelt heb met de nodige mods).

[Voor 3% gewijzigd door prutser001 op 07-04-2021 15:29]

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

prutser001 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:24:
Buiten de 'Galaxy ready state' kan ik weinig vinden over ME3? Doen ze daar niets meer aan behalve einde dan?
Zeiden ze in het filmpje dat ik linkte. Het kwam erop neer dat die game al zo goed was, dat ze bang waren dat een verandering een verslechtering was, of hooguit een laterale aanpassing (het wordt anders maar niet beter). Dus hebben ze het maar zo gelaten. Wat mij betreft geen slechte keuze.

Cunning linguist.

• prutser001

prutser001

Bart ® schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:48:
[...]
Zeiden ze in het filmpje dat ik linkte. Het kwam erop neer dat die game al zo goed was, dat ze bang waren dat een verandering een verslechtering was, of hooguit een laterale aanpassing (het wordt anders maar niet beter). Dus hebben ze het maar zo gelaten. Wat mij betreft geen slechte keuze.
Dat heb ik denk ik gemist, maar het kon wel een verbetering tot de 'plak' cover gebruiken.

We gaan het wel zien, moet zeggen dat ik na het lezen/kijken van filmpje iets meer enthousiast ben. :)

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

prutser001 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:52:
[...]

Dat heb ik denk ik gemist, maar het kon wel een verbetering tot de 'plak' cover gebruiken.

We gaan het wel zien, moet zeggen dat ik na het lezen/kijken van filmpje iets meer enthousiast ben. :)
Stukje vanaf 9 minuut 3 seconde wordt het gezegd.

Cunning linguist.

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

We gaan beleven hoe groot de day one patch is :7.

[Voor 26% gewijzigd door Bart ® op 11-04-2021 22:07]

Cunning linguist.

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-03 15:48
Bart ® schreef op zondag 11 april 2021 @ 22:06:
[Twitter]

We gaan beleven hoe groot de day one patch is :7.
Wees blij dat ze de datum halen.. :p Zie hier wel naar uit, naar die Legendary edition..
Hopelijk blijft het weer nog wat slecht en hebben we niet te veel zonnige weekends! Hahaha 8)

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Moet zeggen dat het er beter uitziet, maar ook weer niet mind-blowing.

[Voor 22% gewijzigd door Bart ® op 15-04-2021 19:48]

Cunning linguist.

• steenbok
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-03 16:33
Met mods ziet het het er bijna hetzelfde uit, alleen kan je bij deel 1 de gameplay moeilijk veranderen door mods dus zal het vooral voor deel 1 de moeite zijn. Voor deel 2+3 minder.

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Je kunt stellen dat er een bodykit over een oude Ford Sierra is gezet. Prima auto, alleen technisch niet veel veranderd. Ze hebben het motorblok niet vervangen. 8)

MSI Gaming X570 Plus | AMD 5900x | G.Skill Ripjaws V 4x8GB 3600 (3733 OC, B-Die) CL14-14-14-34 | Sapphire Nitro+ 6900XT SE (XTXH Pre-bin)

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:40
SkyStreaker schreef op zondag 18 april 2021 @ 03:53:
[...]

Je kunt stellen dat er een bodykit over een oude Ford Sierra is gezet. Prima auto, alleen technisch niet veel veranderd. Ze hebben het motorblok niet vervangen. 8)
Why change a winning team... 8)

Apsie's profiel

Pagina: 1 ... 31 32 33 Laatste

Let op:
Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar [Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee