Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Het is niet dat de game an sich slecht kan zijn hè, ik heb ze niet voor niets allemaal minstens twee keer uitgespeeldprutser001 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 07:53:
[...]
Mjah, Biowares trackrecord is nou niet dat je zegt super de afgelopen titels... Ook al ben ik fan van de ME series... Ik wacht rustig af.

[Voor 5% gewijzigd door Bart ® op 07-04-2021 08:02]
We salute the rank, not the man.
Hier is in ieder geval al aardig op te zien wat ze grafisch hebben gedaan

De liften zijn dus nu 14 seconden lang, maar als je hardware snel genoeg is om alles al eerder ingeladen te hebben, kun je de resterende tijd skippen door op een knop te drukkenprutser001 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:09:
De liften in deel 1 waren express lang vanwege de laadtijden op de Xbox, de laatste poging kwam ik daar gewoon niet voorbij.... Vraag me gewoon af welke aanpassingen ze gedaan hebben.

[Voor 58% gewijzigd door Bart ® op 07-04-2021 08:56]
We salute the rank, not the man.
Pagina: 1
Let op:
Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar [Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3.
Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar [Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3.