Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Enige oplossing die ik op internet vind is om het einde van 2 nog een keer te spelen, waarna het misschien werkt. Lekker knullig weer.
Flickr PSN ID= cheironnl
Wat dat betreft heb je daar op de PC minder gezeur mee, zelfs backups kon ik gewoon inladen want ik had voor ME1 -> 2 voor bijna elke class een playthrough.cheiron schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 17:38:
Nou, mooi jammer dit. Ik wil beginnen aan ME3 op de ps3, maar mijn personage uit deel 2 wordt niet gevonden..
Enige oplossing die ik op internet vind is om het einde van 2 nog een keer te spelen, waarna het misschien werkt. Lekker knullig weer.
Ook kon je op de PC een savegame genereren, ik dacht dat dit via een omweg ook op de PS3/Xbox360 kon?
- De nieuwe Reckoning DLC is wel vet voor MP, nieuwe classes etc, ik vraag me alleen af aangezien dit de laatste DLC is... hoe lang zal de ME3MP communitie nog blijven bestaan..
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Steam ID: TheLastOttoman

Z-machine OriginID: JaccoW
Fractal Define R6 | MSI Gaming x570 Plus | AMD 5700x / Arctic Liquid Freezer II 420 Rev. 7 | G.Skill Ripjaws V 4x8GB OC | 6650XT 8GB | Seasonic Focus PX-750 Platinum

prutser001 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:46:
- De nieuwe Reckoning DLC is wel vet voor MP, nieuwe classes etc, ik vraag me alleen af aangezien dit de laatste DLC is... hoe lang zal de ME3MP communitie nog blijven bestaan..

Jammer dat ik veels te ver achter loop met alle unlocks. Weerhoudt mij er toch wel van om de MP weer op te pakken.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Vreemd. Heb hem inmiddels wel op origin er tussen. Even naar je "mijn games" en refresh knop linksboven.Streepje schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:50:
dlc staat er op mijn origin nog niet tussen helaas heb me er de hele dag op verheugd
Gaat lekker hier, betaal ik net, storing. Kan ik niet eens meer DLC kopen

[Voor 11% gewijzigd door SkyStreaker op 05-03-2013 20:30]
Fractal Define R6 | MSI Gaming x570 Plus | AMD 5700x / Arctic Liquid Freezer II 420 Rev. 7 | G.Skill Ripjaws V 4x8GB OC | 6650XT 8GB | Seasonic Focus PX-750 Platinum

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

So far, so good. Hoewel er wat lichte frustratie opkwam vlak na de sushi. Meneer Jensen heeft een stuk minder opmerkzame stadsgenoten.
[Voor 51% gewijzigd door Bundin op 05-03-2013 23:42]
Wel een beetje een

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Andere vraag: is ME1 in de trilogy voor PS3 een downloadable game via een voucher?
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

In de trilogy zit een volledige ME1, ook voor PS3. Staat ook op PSN, maar ben benieuwd of de versie in de trilogy box een download is, of op disc staat.Jaguar645 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 08:46:
Volgens mij is Mass Effect 1 enkel voor de xbox te krijgen? ik dacht dat je voor de PS3 een sort van intro achtig iets kreeg met vragen om in ieder geval keuzes van Deel 1 in te kunnen vullen
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Cerberus Base, Aarde. Al me squad members weer zien en spreken. En op naar het einde. Mijn shepard is altijd trouw gebleven aan Liara. En ze was ook altijd in mijn party (samen met Garrus) en ME3. En ik vond de toevoegingen van de extended cut echt een verbetering. Ook het einde waar meer uitgelegd word. Doet je toch denken aan waarom ze dat niet eerder gedaan hadden.
En dan het einde, tja, ik blijf er bij dat ze je gewoon een einde hadden moeten presenteren gebaseerd op je beslissingen in het hele spel, of in mijn geval, alle 3 de spellen. In plaats van de keuzes die je nu krijgt. Ik bedoel, als een game als chrono trigger je 1 van 16 eindes kan geven op zo'n manier, waarom dan niet ME3.
Ondanks dat deze Shepard paragon was voor alles en iedereen, toch voor het rode einde gekozen. Ik denk dat iedereen weet waarom. Het is mijn Shepard. FU Bioware met wat je van plan was. Ik heb later de andere eindes online gezien en ik denk dat ik de goede keuze gemaakt heb. De andere optie zou groen geweest zijn, maja, mijn Shepard. keelah se'lai.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
http://social.bioware.com/forum/1/topic/355/index/14795358/1

Maja, het gaat me meer om of ik mijn save kan importeren in een volgende game, en welke consequentie dat heeft

En blue babies maken met Liara, dat moet gewoon.
(overlevende) personages met elkaar weet te verbinden. Wie liet er nu geen traan bij de opofferingen van Mordin Solus en Thane Krios of het vredesverdrag tussen de Quarian en Geth waarvoor je drie spellen lang de juiste keuzes moest maken? En toen besloot men bij BioWare al die gemaakte keuzes en gevoel van vrijheid te dumpen in de finale. Er waren slechts drie opties die niemand wilde en compleet onlogisch waren.
Spelers konden kiezen tussen de Reapers overnemen, alle kunstmatige intelligentie vernietigen of kunstmatig en organisch leven samenvoegen. Ook al hadden spelers bewezen met de Quarian en Geth dat deze twee type levensvormen wél konden samenwerken, je had niets te zeggen. Bovendien waren de gevolgen van de drie opties vrijwel hetzelfde en even deprimerend.
De eindfilmpjes verschilden enkel van kleur. BioWare en EA zijn uiteindelijk gezwicht voor de druk van de spelers en brachten extra content uit om spelers een gevoel van afronding te geven.
100% mee eens wat mij betreft.kbloem schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:19:
Gamer.nl heeft wat closing comments gegeven over Mass Effect die ik jullie niet wil onthouden. Ben gewoon benieuwd wat jullie er van vinden.
spoiler:Uiteraard kunnen we Mass Effect 3 niet vergeten. Het laatste deel in de serie is een prachtig sciencefictiongame die de vele subplots en
(overlevende) personages met elkaar weet te verbinden. Wie liet er nu geen traan bij de opofferingen van Mordin Solus en Thane Krios of het vredesverdrag tussen de Quarian en Geth waarvoor je drie spellen lang de juiste keuzes moest maken? En toen besloot men bij BioWare al die gemaakte keuzes en gevoel van vrijheid te dumpen in de finale. Er waren slechts drie opties die niemand wilde en compleet onlogisch waren.
Spelers konden kiezen tussen de Reapers overnemen, alle kunstmatige intelligentie vernietigen of kunstmatig en organisch leven samenvoegen. Ook al hadden spelers bewezen met de Quarian en Geth dat deze twee type levensvormen wél konden samenwerken, je had niets te zeggen. Bovendien waren de gevolgen van de drie opties vrijwel hetzelfde en even deprimerend.
De eindfilmpjes verschilden enkel van kleur. BioWare en EA zijn uiteindelijk gezwicht voor de druk van de spelers en brachten extra content uit om spelers een gevoel van afronding te geven.
Geniale game met een gruwelijk slecht eerste einde.
Want a cookie?!
Hoe had je het einde anders graag gezien dan? Ik vind echt dat ze te kortzichtig zijn door te zeggen dat alle keuzes teniet gedaan worden. Personage wist net als de rest van het rassen uit de game niet wat er ging gebeuren of wat er aan zat te komen. De keuzes die gemaakt werden hebben dan verder ook niets met het laatste deel te maken.Renquin schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:50:
[...]
100% mee eens wat mij betreft.
Geniale game met een gruwelijk slecht eerste einde.
Als je kijkt naar de wanhopige situatie dan vind ik dat ze dit bijvoorbeeld beter hebben opgelost dan de lord of the rings trilogy waar er ineens een spookleger redding brengt. Ik vond de drie keuzes juist perfect. Het enige waar ik het mee eens ben is dat de eindfilmpjes wat meer diepgang hadden mogen hebben.
Het hele idee van 3 nagenoeg dezelfde eindes, met een ander kleurtje vond ik gewoon ruk.kbloem schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:15:
[...]
Hoe had je het einde anders graag gezien dan? Ik vind echt dat ze te kortzichtig zijn door te zeggen dat alle keuzes teniet gedaan worden. Personage wist net als de rest van het rassen uit de game niet wat er ging gebeuren of wat er aan zat te komen. De keuzes die gemaakt werden hebben dan verder ook niets met het laatste deel te maken.
Als je kijkt naar de wanhopige situatie dan vind ik dat ze dit bijvoorbeeld beter hebben opgelost dan de lord of the rings trilogy waar er ineens een spookleger redding brengt. Ik vond de drie keuzes juist perfect. Het enige waar ik het mee eens ben is dat de eindfilmpjes wat meer diepgang hadden mogen hebben.
Dat je toevallig vlak voor het einde nog kan praten met de mensen die je in leven hebt gehouden was leuk, maar kom op, een "episch einde" was het geenszins, helaas

Geen idee hoe ik het wel leuk had gevonden als ik eerlijk ben, daar zou ik over na moeten denken.
Heb me er nooit meer toe kunnen zetten om de nieuwe eindes te proberen, dus misschien dat die wel goed zijn

Want a cookie?!
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ik ben sinds eergisteren begonnen met spelen van ME:3. (ja, ik weet het. laat komerCompizfox schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:34:
Speelt er iemand nog wel eens de MP? Ik probeerde vandaag te verbinden maar hij kon geen games vinden. Ben ik de enige of is de MP gewoon dood?

De MP wil ik zeker nog een keer proberen

Ik speel op de PC.
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Inmiddels uitgespeeld met mijn paragon female shepard. Wat een meesterlijke game! Ik twijfel echt tussen 2 en 3 welke het beste is. Ik neig het meest naar 3.pdebie schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:07:
[...]
Ik ben sinds eergisteren begonnen met spelen van ME:3. (ja, ik weet het. laat komer)
De MP wil ik zeker nog een keer proberen
Ik speel op de PC.

Op naar een tweede complete 3-delige playthrough met een male renegade shepard.

Ik moet nog eens playthroughs maken met "Lonely Shep"pdebie schreef op maandag 10 februari 2014 @ 10:35:
[...]
Inmiddels uitgespeeld met mijn paragon female shepard. Wat een meesterlijke game! Ik twijfel echt tussen 2 en 3 welke het beste is. Ik neig het meest naar 3.
Op naar een tweede complete 3-delige playthrough met een male renegade shepard.

Hello,
I’m pleased to let you know that you are confirmed for Friday at 5:00pm for our Mass Effect gathering in Cologne.
Please arrive at the Marriott Hotel (Johannnisstrassee 76-80 North Rhine-Westphalia 50668 Germany) and wait near the check in area to be met by a representative. Please don’t forget to have some form of identification so we can verify your name against our list.
We will have NDAs on site in English, but please respond ASAP to let me know if you would prefer one in German or French. However, the gathering will be conducted in English only. Unfortunately as space is limited, we cannot accommodate anyone such as friends or family who may be accompanying you. They may wait in the lobby, but be advised the gathering is from 5:00 – 7:00.
The team looks forward to meeting you! Thank you again for your support.
Warm Regards,
Jessica on behalf of BioWare
Nep.Snoz Lombardo schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:35:
Zijn er toevallig andere mensen die een uitnodiging van BioWare hebben gekregen om naar een speciale Mass Effect Gathering te komen tijdens GamesCom a.s. vrijdag?
[...]
Ik bedoel, Jessica wie? check de refs in de header eens?
Oh, ik twijfel er niet over dat het echt is hoor, dat was ook niet de strekking van mijn vraag. Was alleen benieuwd of er nog anderen waren met dezelfde uitnodiging. Op Reddit heb ik wel al drie mensen gevonden met dezefde uitnodiging maar zij kunnen niet komen.SkyStreaker schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 07:21:
[...]
Nep.
Ik bedoel, Jessica wie? check de refs in de header eens?
Het gaat om Jessica Merizan (Community & New Media Manager, BioWare/Electronic Arts)
De mail komt van onlinecommunity@bioware.com en het IP adres is van EA.
Het gaat om de vrijdag tijdens GamesCom, kan er maar één zijn dus. Jij hebt het volgens mij over een andere uitnodiging, ik heb zelf geen mail gehad over die nieuwe game You Are Chosen.ye-roon schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 08:13:
Mja, het hotel klopt, althans dat staat in de YOU ARE CHOSEN e-mail met filmpje nummer 3(of is het al nummer 4?). Maar in dit geval: "you are confirmed friday" welke vrijdag? in een uitnodiging als dit, zeker van een amerikaans bedrijf, staat er dan " you are confirmed friday the 15th of august" of iets dergelijks. Ik zou er niet te veel over nadenken en gewoon vanmiddag gaan bij de presentatie waar iedereen die de YOU ARE CHOSEN mail voor uitgenodigt is. Eens kijken of ik twitch hier aan de praat krijg op werk ^^
Haar eerste mail was trouwens deze:
Hello!
We’re reaching out to you because you mentioned in recent survey responses that you will be attending Gamescom and are also a fan of Mass Effect! Please keep the following information confidential: Our Community Team is putting together a few small gatherings with fans and we’re interested in hearing from you, but require more information about yourself and your availability!
Please let us know if you would be available to chat with us during the following times at a centrally-located venue in Cologne (if you are available for more than one time, please tell us in order of preference):
Thursday 5:00PM – 7:00PM
Friday 5:00PM – 7:00PM
Saturday 5:00PM – 7:00PM
We will also need your name (and if you are selected, you’ll need to provide us with a photo ID to make sure no one else is taking your place) and confirmation that you are not a member of the press or gaming/software industry. Upon arrival you will be asked to sign a Non-Disclosure Agreement.
Space is limited and we are reserving spots based on the order in which we receive responses so if you are interested, we appreciate your confirmation as soon as possible!
Take care and thank you for your support.
I should go.
Jessica
[Voor 61% gewijzigd door Snoz Lombardo op 13-08-2014 08:40]
De hoofdrede waarom ik dit nu wil doen is dat ik op zeker niet over ga van xbox360 naar xbone. Ik weet niet in hoeverre het mogelijk is om je saves mee te nemen naar de nieuwe, of het uberhaubt mogelijk is of dat het totaal niet uitmaakt. Echter ik ga de kans niet nemen. Daarbij komt dat ik nu een hele dikke pc heb en ik wel wil zien wat ik uit de games kan proppen

Weet iemand trouwens op co-op op de pc nog gespeeld wordt? Op de xbox360 is het iig redelijk dood. En of het mogelijk is om de game met controller te spelen? Met een soldier of primair wapen gebruiker lijkt me muis en TB best prima, maar voor warp>throw bommetjes lijken left en right button een veel betere optie. Veranderd de interface dan ook naar de console interface?

Ik ben 3 weken geleden weer eens een full playthrough begonnen. ME1 en ME2 gehad, nu met ME3 bezig, ook allemaal met alle DLC. Gaat nog best behoorlijk veel tijd in zitten. Maar het is oh zo leuk!
Enige nadeel aan ME1, je moet 3 playthroughs doen, althans, je derde playthrough kan pas op Insanity. Ik zou echt niet meer kunnen spelen op normal

@SkyStreaker: Ik heb een xbox360 controller voor windows. Voor sommige games echt een must imho(batman arkham series, tomb raider 2013, Dark Souls, Bastion, etc).
Volgens mij is het op PC ook redelijk dood.ye-roon schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:21:
Weet iemand trouwens op co-op op de pc nog gespeeld wordt? Op de xbox360 is het iig redelijk dood.
Anoniem: 80487
Schijnbaar is er een of andere EA server plat, blijkbaar wil hij bij elke startup al je onzinnige DLC's checken, en blijkbaar als hem dat niet lukt kan je gewoon je game niet laden.
De game industrie is echt ziek. In het kwadraad.

Het word nog leukerAnoniem: 80487 schreef op zondag 23 november 2014 @ 23:59:
Meer mensen die niet in het spel kunnen komen toevallig?
Schijnbaar is er een of andere EA server plat, blijkbaar wil hij bij elke startup al je onzinnige DLC's checken, en blijkbaar als hem dat niet lukt kan je gewoon je game niet laden.
De game industrie is echt ziek. In het kwadraad.

Ik dacht ik zal even kijken of ME3 werkt... Krijg ik 1 of andere vage Physx melding... Maar na wat prutsen werkte het weer... Bij mij werkt ME3 in ieder geval wel, ik krijg 2 keer de Check DLC melding en dan gewoon het hoofdmenu en kan ik spelen.
Hallo met Tim
Ik meende dat je de generic Physx drivers kon gebruiken voor bij AMD kaartjes?Pkunk schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:25:
Moet je nu ME2 eens proberen, krijg je weer die physx melding... de fix is overigens physx uninstallen, dan pak ME uit zichzelf de goede versie. Maar tis wel lomp :\
Ik moet zeggen dat ik meer problemen had met ME1 op insanity dan 2 en 3, iedereen die fucking regenrating shields en de accuraatheid van cyborg snipers op steroidsKwistnix schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:16:
Op PS3 kon en kan ik gewoon nog ME3 spelen. Ik was in de Kerstvakantie een nieuwe run gestart door Mass Effect 1, 2 en 3. Gisteren heb ik m'n ME3 insanity run eindelijk eens afgemaakt. Taai

Niet dat 2 en 3 walks in the park zijn, maar bij 1 werd het op een gegeven moment meer frustratie dan plezier
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ik vond ME2 de meeste uitdaging hebben op insanity. ME3 vond ik stuk makkelijker in vergelijk met 2.BlackEyedAngel schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:11:
[...]
Ik moet zeggen dat ik meer problemen had met ME1 op insanity dan 2 en 3, iedereen die fucking regenrating shields en de accuraatheid van cyborg snipers op steroids
Niet dat 2 en 3 walks in the park zijn, maar bij 1 werd het op een gegeven moment meer frustratie dan plezier
Ik vond dat in Mass Effect 1 Insanity was hetzelfde als normal, met als verschil dat je 3 in plaats 1 van magazijn kogels per vijand kwijt was. Zodra je beetje skills hebt unlocked dan is het meer een endurance race dan daadwerklijk echt moeilijk. Ik zal daarom niet snel een ME1 run op insanity overnieuw doen, puur omdat het langdradig werd en niets toevoegde verder.
Echter ME2 en ME3 zou ik het niet meer kunnen spelen op een lagere difficulty dan Insanity, misschien nog op hard. De challenge van de combat vond ik daar veel meer aanwezig en de "AWW YEAH" momenten als je dan een moeilijke battle gehaald hebt geven een goed gevoel.
Ja, en wat het helemaal frustrerend maakt is een giga bug in ME1 op PS3, waarbij het systeem steevast crasht tijdens het laatste gevecht met Saren op de Citadel of daarna in de cutscene waar Sovereign wordt opgeblazen. Het schijnt zo te zijn dat het niet kiezen voor de paragon interrupt waarbij hij zichzelf in eerst instantie afknalt en het niet gebruiken van biotics de kans verkleint. Zelfs dan blijft het een crap shoot.BlackEyedAngel schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:11:
[...]
Ik moet zeggen dat ik meer problemen had met ME1 op insanity dan 2 en 3, iedereen die fucking regenrating shields en de accuraatheid van cyborg snipers op steroids
Ik heb mass effect 3 gekocht voor de wii U. Begin verleden jaar had ik de game al uitgespeeld op de PC maar voor € 10 bij de media markt kon ik het niet laten liggen en zo begon mijn tweede MS3 avontuur.
Ik zoek iets in de wii U in de settings van de game maar kan het niet vinden. Tijdens aanvang van de game als je je character aanmaakt wordt er gevraagd hoe je de game graag wilt ervaren/spelen. Tevens word je dan vertelt welke optie je dan ook kiest dat je dit later weer kan veranderen tijdens het spelen. Ik zit dus nu al weer 2 uur zeker wel in het verhaal en kan dus nergens vinden hoe dat te veranderen.
Ik doel dus op het spelmodus? van de game. Drie mogelijkheden kon je kiezen. Zo uit mijn hoofd was dat:
- Shooter style
- De classic mass effect way
- Story mode

Heeft dat niet te maken met de difficulty?toro36 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:15:
Hallo mede gamende tweakers,
Ik heb mass effect 3 gekocht voor de wii U. Begin verleden jaar had ik de game al uitgespeeld op de PC maar voor € 10 bij de media markt kon ik het niet laten liggen en zo begon mijn tweede MS3 avontuur.
Ik zoek iets in de wii U in de settings van de game maar kan het niet vinden. Tijdens aanvang van de game als je je character aanmaakt wordt er gevraagd hoe je de game graag wilt ervaren/spelen. Tevens word je dan vertelt welke optie je dan ook kiest dat je dit later weer kan veranderen tijdens het spelen. Ik zit dus nu al weer 2 uur zeker wel in het verhaal en kan dus nergens vinden hoe dat te veranderen.
Ik doel dus op het spelmodus? van de game. Drie mogelijkheden kon je kiezen. Zo uit mijn hoofd was dat:Nu zit ik in 3 story mode en kan niet vinden hoe in modus 2 te geraken. Weet iemand hoe ik in die mode kan geraken op de wii U zonder overnieuw te moeten beginnen?
- Shooter style
- De classic mass effect way
- Story mode
Shooter style was volgens mij gewoon vooral op de actie gefocused waarbij cutscenes automatisch verlopen. Story mode heeft hele makkelijke combat zodat je volledig op het verhaal kan storten. Story mode is volgens mij de laagste difficulty in de game. Dus als je die aanpast, dan kom je in de gamemode die je wilt denk ik.
ME4, FO4, MGS5, Dishonored 2. Echt, dit en volgend jaar kunnen niet meer stuk. Wat een geweldige reveals!
nvmietso schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:06:
[...]
ME4, FO4, MGS5, Dishonored 2. Echt, dit en volgend jaar kunnen niet meer stuk. Wat een geweldige reveals!
[Voor 8% gewijzigd door SouLLeSSportal op 16-06-2015 11:09]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

[Voor 21% gewijzigd door g0tanks op 16-06-2015 14:07]
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik was alleen even vergeten dat ik nog geen einde had gehad met de later uitgebrachte 'ending DLC' dus dat was wel een verrassing! Zeker met het einde nu is het iets beter dan in mijn eerdere pt's maar het is zeker geen 'happely ever after' einde voor je gevoel.
-Mordin (kun je volgens mij niets aan doen?
-Tali door een miscalculatie ik dacht namelijk dat ik de Geth+Quarian beide kon houden? Maar daar ging iets niet goed dus Tali sprong maar van een cliff af...
-Miranda ging dood...
En een aantal karakters kwamen helemaal niet opdagen, Wrex, Thane Krios, Grunt, Zaeed, Kasumi, Jack, Legion, (en Samara/Morinth geloof ik?)...
Dat was wel een domper.. Aangezien ik die wel had in mijn eerdere pt's..
Ach misschien later nog een keertje.
Moest even een break van Witcher 3 hebben, en in Inquisition zat ik precies in die hatelijke paleis missie welke ik niet echt tof vind.
Wat me het meest verbaasde was dat er nog steeds multiplayer gespeeld word niet echt super actief maar er zijn nog wel mensen.
Ik speel het nog regelmatig (De MP dan)prutser001 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:16:
Net toch maar weer een playthrough gedaan, man man het blijft een mooi spel.
Ik was alleen even vergeten dat ik nog geen einde had gehad met de later uitgebrachte 'ending DLC' dus dat was wel een verrassing! Zeker met het einde nu is het iets beter dan in mijn eerdere pt's maar het is zeker geen 'happely ever after' einde voor je gevoel.
[/spoiler] Mijn pt liep niet helemaal zoals ik het verwacht had mijn eerdere hadden namelijk imports uit ME1-2 waar 'iedereen' in leven was (behalve kailenko oid). Tijdens de pt gingen de volgende dood...
-Mordin (kun je volgens mij niets aan doen?
-Tali door een miscalculatie ik dacht namelijk dat ik de Geth+Quarian beide kon houden? Maar daar ging iets niet goed dus Tali sprong maar van een cliff af...
-Miranda ging dood...
En een aantal karakters kwamen helemaal niet opdagen, Wrex, Thane Krios, Grunt, Zaeed, Kasumi, Jack, Legion, (en Samara/Morinth geloof ik?)...
Dat was wel een domper.. Aangezien ik die wel had in mijn eerdere pt's..
Ach misschien later nog een keertje.[/spoiler]
Moest even een break van Witcher 3 hebben, en in Inquisition zat ik precies in die hatelijke paleis missie welke ik niet echt tof vind.
Wat me het meest verbaasde was dat er nog steeds multiplayer gespeeld word niet echt super actief maar er zijn nog wel mensen.
Nog erg veel plezier mee , vooral met de grote hoeveelheid dlc die erbij zit..
Kailenko?prutser001 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:16:
Net toch maar weer een playthrough gedaan, man man het blijft een mooi spel.
[/spoiler] Mijn pt liep niet helemaal zoals ik het verwacht had mijn eerdere hadden namelijk imports uit ME1-2 waar 'iedereen' in leven was (behalve kailenko oid). Tijdens de pt gingen de volgende dood...

Vrij weinig inderdaad als je het paragon-path volgt. Maar er is blijkbaar één mogelijkheid:-Mordin (kun je volgens mij niets aan doen?
http://masseffect.wikia.com/wiki/Mordin_Solus#Mass_Effect_3However, Mordin can be saved during the mission if Wreav is the clan leader and the lack of Maelon's data leads to Eve's death. In this case Mordin can be convinced the krogan will only repeat the Krogan Rebellions under Wreav's command and he will willingly disappear to maintain the illusion of his death.
Dat kan, dan moet je dus die admiraal van de Quarian fleet overtuigen om te stoppen met vuren. Ik geloof dat er een aantal prerequisites zijn daarvoor. Als je Legion die dinges laat activeren terwijl de Quarian fleet niet is gestopt met aanvallen, gaat het inderdaad mis.-Tali door een miscalculatie ik dacht namelijk dat ik de Geth+Quarian beide kon houden? Maar daar ging iets niet goed dus Tali sprong maar van een cliff af...
http://masseffect.wikia.com/wiki/Priority:_Rannoch#Aftermath
Kaiden (Alenko). Je weet wel, degene die iedereen dood liet gaan op Virmire in deel 1, omdat ze Ashley wilden romancen

Sssh niet verder vertellenKwistnix schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:10:
[...]
Kaiden (Alenko). Je weet wel, degene die iedereen dood liet gaan op Virmire in deel 1, omdat ze Ashley wilden romancen

Ik zie ook dat me spoilers niet werken

Je bedoelt dat iedereen die racist bitch Ashley achterlaat op Virmire? Ben zo blij dat ik dat gedaan heb in al m'n playthroughs behalve renegade racist shepard die wel met Ashley had. In ME3 heb je namelijk die buffed soldier dude als soldier class, dan ook ashley als soldier class. Kaiden heeft 1 van de beste extra powers in de game die je kan halen in ME3. Dus zeer blij met m'n beslissing.Kwistnix schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:10:
[...]
Je spoiler werkte prima, maar als vervolgens iedereen de boel gaat quoten zonder spoiler tag schiet het niet erg op neeprutser001 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 01:41:
[...]
Sssh niet verder vertellenMaar ja die gast was gewoon cannon fodder...
Ik zie ook dat me spoilers niet werken

http://waitbutwhy.com/201...ligence-revolution-1.html
http://waitbutwhy.com/201...ligence-revolution-2.html
http://waitbutwhy.com/2014/05/fermi-paradox.html
Xenofobisch bedoel je, dat viel uiteindelijk ook wel mee. Met male Shep heb ik Ash gered en met fem Shep heb ik Kaiden gered, puur voor de romance opties. Om vervolgens toch bij Liara uit te komenye-roon schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:18:
[...]
Je bedoelt dat iedereen die racist bitch Ashley achterlaat op Virmire?

De UI en dialoog tekst schaalt niet mee met de resolutie, helaas dus. Al moet ik zeggen dat het naar mijn mening op 1080 nog prima te doen is, een echte uitdaging wordt het op 8khjdv2 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 16:11:
ben net weer begonnen aan een new game. doe dit alleen op een nieuwe pc. en kom er 1920-1080 achter dat de ui en tekst heel klein is. heeft iemand hier een oplossing voor. (resolutie verlagen gaat eigenlijk tegen mijn principe in)

Gaat iedereen op direct op de pre-order bandwagon springen voor ME Andromeda.. of kijken jullie het eerst even aan?
Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Nee ik ben ook wel klaar met pre-orderen. Ook geen insta-buy denk ik. Even aankijken hoe het valt, maar ik ben wel benieuwd. Hopelijk wordt het echt iets nieuws en niet voortborduren op oude formules en succes. Hoewel de ME vibe natuurlijk wel gewoon erin moet blijven zitten. Maar niet a la Assasin's Creed meer van hetzelfde maar dan met een nieuwe titel. We'll see

Met de gameplay mogen ze best wat nieuws proberen. Misschien nog wat meer RPG elementen, of juist wat directere FPS mechanics.
Onlangs op Reddit dit trouwens tegengekomen. Een hele toffe impressie van een echte Mass Effect RPG in isometrisch perspectief.
Dat gaat lastig worden, omdat het nieuwe deel zich afspeelt in een ander sterrenstelsel (Andromeda) dan de orginele trilogie (Melkweg). Tenminste, als het gaat om locaties. Ik ga er van uit dat de bemanning zal bestaan uit een mix van rassen uit het Melkwegstelsel, maar ik betwijfel dat daar oude bekenden tussen zitten. Blijft speculatie, want er is natuurlijk helemaal nog niets bekend gemaakt. Ik ga er bijvoorbeeld van uit dat het schip en de bemanning op een verkenningsreis zijn in een nieuw sterrenstelsel. Voor hetzelfde geld is het reizen tussen sterrenstelsels in deze iteratie gewoon een alledaags ding en kunnen we daardor wel veel meer terugzien uit de vorige delen. Ik betwijfel dat echter.Snoz Lombardo schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:10:
De hele Mass Effect universe en lore moet zeker gehandhaafd worden. Mag wel uitgebreid worden maar ik wil wel veel zaken (rassen, locaties, sommige characters?) herkennen/terugzien uit de andere ME delen.
Ik hoop ook op wat grotere stad gebieden zoals de Citadel uit ME1. Dat is wat mij betreft nog steeds het vetste gebied uit de hele serie.
Ik hoopte bij ME2 en ME3 dat de Citadel verder te verkennen zou zijn en dat viel me een beetje tegen dus hopelijk iets in die trant bij de nieuwe ME.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 5900X - MSI RTX 4090 Suprim X - PS5
[captain obvious mode]De personage uit de trailer had N7 Armor dus zeker uit het Melkwegstelsel(iig erg aannemelijk)[/captain obvious mode], of er oude bekenden tussen zitten dat blijft gissen idd.Kwistnix schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:57:
[...]
Ik ga er van uit dat de bemanning zal bestaan uit een mix van rassen uit het Melkwegstelsel, maar ik betwijfel dat daar oude bekenden tussen zitten.
Of je oude bekenden tegenkomt hangt natuurlijk ook af van waar in de tijdlijn Andromeda zich afspeelt, al zou het kunnen dat je wel bekende Asari of Krogans kan tegen komen gezien hun levensduur.
Gemixte rassen als crew zou kunnen maar ook weer afhankelijk van waar in de tijdlijn Andromeda zich afspeelt denk ik, aangezien Shepard eigenlijk als eerste een crew had van gemixte rassen in The Alliance.
Pre-order sla ik over idd. al ben ik wel erg benieuwd waar Bioware mee op de proppen komt.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Ja, dat had ik dus ook! Ik vond de Citadel in ME1 heel sfeervol, hopelijk komt dat weer meer.rajackar schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:17:
Ik hoop ook op wat grotere stad gebieden zoals de Citadel uit ME1. Dat is wat mij betreft nog steeds het vetste gebied uit de hele serie.
Ik hoopte bij ME2 en ME3 dat de Citadel verder te verkennen zou zijn en dat viel me een beetje tegen dus hopelijk iets in die trant bij de nieuwe ME.
Ik vond overigens ME1 sowieso het deel met de meeste sfeer - en (of misschien juist door) de beste muziek. Behoorlijk kippenvel altijd door het Ilos muziekje

[Voor 5% gewijzigd door Gilraen op 13-08-2015 10:43]

Klopt het dat je alle DLC voor ME2 en ME3 op non-legale manieren kunt bemachtigen maar dat deze door de game toch als legaal worden gezien of is het toch aan te raden deze gewoon aan te schaffen?
Hallo met Tim
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Goed moment om op m'n PS5 los te laten 👍I'm ing0tanks schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:19:
Tijd voor een kick! Wie is van plan om de remaster te spelen? Het brengt veel nostalgie, maar ik heb tegenwoordig toch een stuk minder tijd om te gamen dan 10 jaar geleden. Dan speel ik msischien liever een nieuw spel...
[YouTube: Mass Effect™ Legendary Edition Official Reveal Trailer (4K)]
g0tanks schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:19:
Tijd voor een kick! Wie is van plan om de remaster te spelen? Het brengt veel nostalgie, maar ik heb tegenwoordig toch een stuk minder tijd om te gamen dan 10 jaar geleden. Dan speel ik msischien liever een nieuw spel...
[YouTube: Mass Effect™ Legendary Edition Official Reveal Trailer (4K)]
Instabuy dit.
[Voor 20% gewijzigd door Bart ® op 06-04-2021 18:48]
Cunning linguist.

Dat mag zeker nog een keer!
Kan niet wachten.
Ik ben er nog niet helemaal over uit, deel 1 wil ik zien hoe zij dat hebben opgepoetst. Als dat er voor mijn smaak goed uitziet, dan wil nog wel zeggen dat het het geld waard is.
Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar [Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3.