• Lintesir
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:13
SythAdmin schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:50:
[...]

Nou dan hoop ik dat die vandaag ook nog geld want ik had die mooi niet gisteren :(

Staat trouwens ook niet op de N7 pagina vermeld.
Ik kreeg gister wel een pack, zonder dat ik de challenge klaar had. Nu heb ik de challenge net gehaald en geen extra pack gekregen, dus ik denk dat er maar één pack in het spel is.

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Lintesir schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:11:
[...]

Ik kreeg gister wel een pack, zonder dat ik de challenge klaar had. Nu heb ik de challenge net gehaald en geen extra pack gekregen, dus ik denk dat er maar één pack in het spel is.
Je krijgt ook geen pack voor de N7 day challenge, enkel een banner.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:38

Compizfox

Bait for wenchmarks

Geth is veel te overpowered geworden met hun Bombers :(

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• SythAdmin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10-2018

SythAdmin

Insanity by proxy

PirE schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:37:
[...]

Je krijgt ook geen pack voor de N7 day challenge, enkel een banner.
Hmm dat verklaart het dan, ik keek pas naar een pack toen ik de challenge gedaan had :)

Yay voor Particle Rifle :/

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 15:01

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Compizfox schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:41:
Geth is veel te overpowered geworden met hun Bombers :(
Liever Geth Gold dan Collectors silver.. Die zijn echt vervelend.

Trouwens nog iemand die de N7-Day events maar saai vindt? Tis maar inspiratie loos commendation packs looten eigenlijk het stelt niets voor 1 a 2 potjes en klaar.

[Voor 25% gewijzigd door prutser001 op 10-11-2012 22:40]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:29
prutser001 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:28:
[...]

Liever Geth Gold dan Collectors silver.. Die zijn echt vervelend.

Trouwens nog iemand die de N7-Day events maar saai vindt? Tis maar inspiratie loos commendation packs looten eigenlijk het stelt niets voor 1 a 2 potjes en klaar.
Het was inderdaad niet veel aan en om die title te bemachtigen was doodsleuk gewoon drie potjes spelen :/
Maar nu heeft retaliation wel badass charactars toegevoegd :D yeah VOLUS :D xD

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-03 22:02

JaccoW

Kijkt en Luistert

Hier nog een met de Volus Adept, maar ik snap hem nog niet helemaal. Kan ook komen doordat ik meestal vrij aanvallend speel. Dus Krogan Vanguard, Salarian Engineer en Turian Sentinel. Zelfs met Human female adept kan je behoorlijk aanvallend spelen, dus ik ga nog een beetje vaak dood. :P

Z-machine OriginID: JaccoW

• marineII7
F_demon schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:07:
Hier nog een met de Volus Adept, maar ik snap hem nog niet helemaal. Kan ook komen doordat ik meestal vrij aanvallend speel. Dus Krogan Vanguard, Salarian Engineer en Turian Sentinel. Zelfs met Human female adept kan je behoorlijk aanvallend spelen, dus ik ga nog een beetje vaak dood. :P
Ja ik gebruik de volus adept als medic shield regenate to the max en dan veel reviven :P als je aanvallend wil spelen is de n7 destroyer echt een dream class of de human soldier en dan frags spammen >:)

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:58

Gundogan

Rip and tear, until it is done

F_demon schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:07:

Maakt meer goede ME3 MP videos waar ie als een warm mes door boter gaat op gold. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

marineII7 schreef op maandag 12 november 2012 @ 20:35:
[...]

Ja ik gebruik de volus adept als medic shield regenate to the max en dan veel reviven :P als je aanvallend wil spelen is de n7 destroyer echt een dream class of de human soldier en dan frags spammen >:)
En laat ik die nou net vanmiddag hebben gekregen. :D
Gaat nog leuk worden dus morgen om die te proberen.
Over het algemeen speel ik nauwelijks soldier, maar deze ziet er dusdanig anders uit dat ik hem eens ga proberen.

@Gundogan: bedankt ik zal eens kijken. :)

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-05 08:43

Gilraen

The audacity!

Wauw... dus de volgende ME komt er alweer aan. Raar idee, nadat alles in drie (voor mijn gevoel) toch wel een beetje op/weg/uit is.

Misschien niet helemaal 't juiste topic om dit te bespreken, maar een nieuwe openen i.v.m. enkel een aankondiging (zonder verdere details) is ook zo'n onzin. Dus wat vinden jullie ervan?

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-05 16:26
Gilraen schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:44:
Wauw... dus de volgende ME komt er alweer aan. Raar idee, nadat alles in drie (voor mijn gevoel) toch wel een beetje op/weg/uit is.

Misschien niet helemaal 't juiste topic om dit te bespreken, maar een nieuwe openen i.v.m. enkel een aankondiging (zonder verdere details) is ook zo'n onzin. Dus wat vinden jullie ervan?
De nieuwe gaat zich afspelen in het zelfde universum en het gebruikt de frostbite engine, maar daarmee is alles gezegd.

Kortom: nog iets te weinig info om daar een apart topic voor op te starten.

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

Gilraen schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:44:

Kan niet zeggen dat ik er niet benieuwd naar ben, absoluut wel. Maar het gevaar is dat er met ME1,2,3 een verwachtingspatroon is gemaakt dat nu zeker met ME 4 niet gaat kloppen.

Ik wet wel zeker dat ik hem ga pre-orderen, maakt niet uit of het verhaal nog niet bekend is, vooral omdat het in dezelfde "galaxy" afspeelt, en dat is toch wel datgene wat mij het meeste aanspreekt (baby krogans!).

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

EA probeert weer eens een IP uit te melken. Ik had liever gehad dat ze gewoon hun best hadden gedaan op ME3.

• Diamondduste
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-10-2018
EA en uitmelken? Dat hebben ze nog nooit gedaan! Vraag me af als ze import savegame functie er nog zal zijn en bepaalde keuzes van shepard invloed zullen hebben op de story van je nieuwe galaxy crew.

Anyway ik had een vraagje. Ik zit de laatste tijd te denken om misschien Mass Effect 3 toch aan te schaffen maar ik vroeg mij af hoe het zit met de online gedeelte is het nog een beetje actief?

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-05 17:22
Als ik de afgelopen 6 pagina's van dit topic bekijk dan is er online nog genoeg activiteit.
(Niet dat dat alles zegt maar volgens mij wordt er wel redelijk veel ME online gespeeld)

[Voor 33% gewijzigd door Flex0r op 13-11-2012 14:27]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

Diamondduste schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:19:
EA en uitmelken? Dat hebben ze nog nooit gedaan! Vraag me af als ze import savegame functie er nog zal zijn en bepaalde keuzes van shepard invloed zullen hebben op de story van je nieuwe galaxy crew.

Anyway ik had een vraagje. Ik zit de laatste tijd te denken om misschien Mass Effect 3 toch aan te schaffen maar ik vroeg mij af hoe het zit met de online gedeelte is het nog een beetje actief?
Ja hoor, zeker actief, gezien je maar met 4 man een game speelt gaat het ook nog best rap.

Ik zie trouwens steeds vaker nieuwe mensen online met zeer lage ratings, best leuk!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

chime schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:22:
[...]

Kortom: nog iets te weinig info om daar een apart topic voor op te starten.
Exactly like I said ;) daarom vraag ik het dus maar gewoon hier.
[message]Diamondduste schreef[/message]:
[...]Vraag me af als ze import savegame functie er nog zal zijn en bepaalde keuzes van shepard invloed zullen hebben op de story van je nieuwe galaxy crew.
Idd, dat vraag ik me dus ook af. Denk dat ze (gemakshalve) dan maar echt iets heel anders gaan doen, zodat ze niet wéér met tig variabelen rekening hoeven te houden. (Wel of geen - al dan niet behulpzame - reapers meer, of synthetics, genophage, enz enz enz.) Wie weet speelt het zich wel gewoon eerder af dan de ME trilogie... zou wel gemakkelijker zijn voor de devs/writers.

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:21
Zolang ik mijn Space Hamster weer terug kan zien, vind ik alles best. :P

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

nFo schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:06:
Zolang ik mijn Space Hamster weer terug kan zien, vind ik alles best. :P
Space hamster EN screaming head of pain! _/-\o_

• marineII7
Je gaat wel met mass effect 4 hetzelfde als met lord of the rings krijgen. Alle spellen om het hoofdverhaal heen zijn wel leuk maar je weet eigenlijk wel waar je naartoe werkt en dus gaat het vervelen :(

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

marineII7 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 22:50:
Je gaat wel met mass effect 4 hetzelfde als met lord of the rings krijgen. Alle spellen om het hoofdverhaal heen zijn wel leuk maar je weet eigenlijk wel waar je naartoe werkt en dus gaat het vervelen :(
Dat weet je niet. Alhoewel de reapers in deel 1, 2 en 3 de hoofdzaak waren kan je best een aangrijpend verhaal maken waar zij niet in voor komen. Zoals bijvoorbeeld het "relay incident" waar de mensheid in conflict is met de Turians. Of je kan (afhankelijk van de keuze die gemaakt is in ME3) verder in de toekomst een andere vijand krijgen.

Dat is het mooie van het ME universum, je kan zo veel kanten op.

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Voor wie altijd al nieuwsgierig is geweest naar de vrouwelijke sekse van een bepaald ras (slight spoilers):
http://masseffectuniverse...gallery/pgw-omega2/05.jpg

Voor 't eerst in beeld met Omega DLC. Oja, enne, Google is your friend, als je haar beter wilt zien.

[Voor 12% gewijzigd door Gilraen op 14-11-2012 21:00]

• Gundogan
  • Laatst online: 19:58

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Gilraen schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:58:
Voor wie altijd al nieuwsgierig is geweest naar de vrouwelijke sekse van een bepaald ras (slight spoilers):
http://masseffectuniverse...gallery/pgw-omega2/05.jpg

Voor 't eerst in beeld met Omega DLC. Oja, enne, Google is your friend, als je haar beter wilt zien.
spoiler:
Aria mogen we ook meenemen en rond commanderen zo te zien. Of was dat al bekend?

En over ME4: EA probeert al een tijdje uit meerdere games een franchise te pompen. Elke jaar een nieuwe Battlefield of Medal of Honor, tot sinds kort veel C&C games achter elkaar (nieuw deel is inmiddels in ontwikkeling bij een Bioware studio en loopt, u raadt het al, op de Frostbite engine) en nu dus Dragon Age en Mass Effect er bij. Vooral met RPG's denk ik dat dit niet zo'n goed idee is omdat de atmosfeer en het verhaal toch wat ontwikkeltijd nodig heeft. Kijk maar naar Mass Effect 3. :X

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-04 07:00

DarthDavy

Excellent!

Afwachten wat voor game ME4 wordt. Gezien de evolutie van ME1 tot 3 dan ik eigenlijk niet zeggen dat de gameplay mechanics voor mij persoonlijk veel verbeterd zijn. Ja, het shooter mechanisme is tussen 1 en 2 veel verbeterd, maar dat is dan ook ten koste gegaan van de RPG elementen. Een trend die is doorgezet in ME3.

Verhaaltechnish heeft ME ook geen positieve evolutie gekend. En nu met de dokters Ray Muzyka en Greg Zeschuk weg bij Bioware is het nog afwachten of Bioware die fantastische storytelling kunnen blijven doen zoals in hun games tot nu toe doen.

De evolutie van de laatste Bioware games (DA2, ME3,...) beloven toch niet veel goeds, dus ik wacht met een bang hart DA3 en ME4 af...

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• prutser001

prutser001

Inderdaad, aangezien DA2 voor mij de eerste Bioware game was die ik speelde moet ik eerlijk zeggen dat ik in eerste instantie wel onder de indruk was, totdat ik DA1 speelde.. DA1 was zoveel 'grootser' beter, misschien was de combat een stuk trager en lastiger dan in DA2 maar het verhaal de omgeving de karakters allemaal veel beter uitgewerkt en mooie mods uiteraard.

En ik kreeg een ME2 key bij DA2 en ME2 was een beetje lastig in het begin maar wel erg goed heb me erg vermaakt met ME2. Later ME1 gekocht voor 2,50 en die was ook verschrikkelijk goed.

Uiteindelijk heb ik dus alle games voor Dragon Age en Mass Effect.. En ja waar het heen lijkt te gaan is allemaal 'simpel' en makkelijker, eenvoudiger. Dragon Age 1 is echt 10x beter dan DA2..
Zelfde voor Mass Effect 1 en 2 welke beide beter zijn dan 3. Had liever meer RPG elementen gezien dan actie of beide meer :P

Aangezien Bioware al niets meer voor Dragon Age 2 doet.. zegt genoeg... Als je kijkt naar Dragon Age 1, veel meer DLC, Witch Hunt, Awakening..

Ik hoop dat DA3 en ME4 meer gaan lijken op hun voorgangers.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 23:44

el-jorge

turn around and feel the vibe

Ik heb ME2 en ME3 op de ps3 gespeeld. Ben nu aan het twijfelen de hele trilogy te halen en het nog eens opnieuw te spelen, maar zal ik dat dan op de pc of op de ps3 doen? Ik heb trouwens de arrival DLC gekocht voor ME2, maar zie dat die niet in de trilogy pack zit?

Spielerei...

• prutser001

prutser001

Begrijp ik goed dat je ME2 niet meer hebt?

Ik zou voor PC gaan als je alleen ME1 nog wilt hebben. Ik weet alleen niet of save games kunt gebruiken op de PS3.

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 23:44

el-jorge

turn around and feel the vibe

prutser001 schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:08:
Begrijp ik goed dat je ME2 niet meer hebt?

Ik zou voor PC gaan als je alleen ME1 nog wilt hebben. Ik weet alleen niet of save games kunt gebruiken op de PS3.
Ik heb ME2 idd niet meer. Ik vind de saves ook niet belangrijk, omdat ik toch weer helemaal opnieuw zou beginnen. Maar is de pc-versie beter dan de ps3 versie? En vraag me idd af of de arrival DLC erbij zit?

Spielerei...

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

En ik heb de Volus Engineer gekregen. Ga eens kijken wat ik daarvan vind. De Adept laat ik voorlopig even liggen, heb nog teveel lol met de N7 Destroyer soldier. Die is echt geweldig met de Falcon V met cryo ammo.

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

En er is een Alternate Appearance pack beschikbaar voor Edi, Liara en Garrus. Shepard krijgt een nieuw harnas om in rond te hobbelen.

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

F_demon schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 23:25:
En er is een Alternate Appearance pack beschikbaar voor Edi, Liara en Garrus. Shepard krijgt een nieuw harnas om in rond te hobbelen.
Damn ze hebben EDI wel weer lekker/leuk gemaakt, blijft een van mijn favo personages.

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Eindelijk een pak waarmee ik haar het veld in zou sturen idd. Die van Liara is ook best mooi.

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

F_demon schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:09:
Eindelijk een pak waarmee ik haar het veld in zou sturen idd. Die van Liara is ook best mooi.
Beetje kinky, veel leer om leuke dingen mee te doen als de romance hebt ;)

• marineII7
Garrus lijkt wel en beetje op armor dat sheppard ook heeft en in de multiplayer de n7 destroyer class

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

F_demon schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:09:
Eindelijk een pak waarbij ze tenminste geen (nauwelijks) hakken aanheeft!

Echt, dat vind ik toch altijd een potje ridicuul. Alle vrouwelijke personages hebben dat tegenwoordig zo ongeveer in games.... Grote borsten en billen zijn nog tot daar aan toe, daar kan ik prima mee leven (hoewel EDI wel echt bijna topless loopt in dat nieuwe pak trouwens), maar dat vechten op stilletto's.... Sigh. No words. 8)7 Maar goed, vele mannenogen te plezieren, I guess. Kortom. :P

[Voor 7% gewijzigd door Gilraen op 22-11-2012 19:55]

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Zelfs als een man irriteer ik me daar lichtelijk aan. Zeker als ik de dames om me heen bijna hun nek zie breken als ze over keienstraatjes heen lopen. Laat staan dat die dingen dan praktisch zijn als ze vijandelijke troepen bestormen.

En EDI liep altijd praktisch topless rond. Daarom nam ik haar ook bijna nooit mee.

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

F_demon schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:43:
Zelfs als een man irriteer ik me daar lichtelijk aan. Zeker als ik de dames om me heen bijna hun nek zie breken als ze over keienstraatjes heen lopen. Laat staan dat die dingen dan praktisch zijn als ze vijandelijke troepen bestormen.
Haha ja zeg dat wel, het is natuurlijk eígenlijk ook gewoon een ontzettend idiote uitvinding, dat lopen op stokjes (hoewel ik irl overigens niet per definitie volledig anti ben ofzo hoor - niet zolang vrouwen er op kunnen lopen). Maar in games, gewoon niet doen. Vond Femshep (en fem. squadmates) dan ook een stuk meer in balans qua sexy-stoer in ME1. Gewoon wel (semi) strakke pakkies, maar niet disproportioneel opvallend. Accepté, zegmaar. Ook waren de dames zelf trouwens proportioneel wat meer in verhouding (ze hebben allemaal per nieuw deel ME een borst/billift gehad haha. Zelfs Tali, who didn't have much to begin with - dus valt 't op.) Vraag me ook wel eens af hoeveel mannen (gamers) dit nou wél echt een must vinden. Zou 't een spel nou echt beter verkopen?
En EDI liep altijd praktisch topless rond. Daarom nam ik haar ook bijna nooit mee.
True. Ze wordt niet voor niets vaak 'sexbot' genicknamed op communities enz. Op zich wel jammer, want ik vond haar echt interessant (qua verhaallijn). Schip wordt langaam mens, krijgt een body, en maakt je keuze op 't einde van ME3 nog moeilijker. Leuk concept op zich. Daarom jammer dat ze meteen dan van Normandy een opblaaspop wordt.

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Gilraen schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:24:
[...]
Vond Femshep (en fem. squadmates) dan ook een stuk meer in balans qua sexy-stoer in ME1. Gewoon wel (semi) strakke pakkies, maar niet disproportioneel opvallend. Accepté, zegmaar. Ook waren de dames zelf trouwens proportioneel wat meer in verhouding (ze hebben allemaal per nieuw deel ME een borst/billift gehad haha. Zelfs Tali, who didn't have much to begin with - dus valt 't op.) Vraag me ook wel eens af hoeveel mannen (gamers) dit nou wél echt een must vinden. Zou 't een spel nou echt beter verkopen?
Klopt, ze hebben allemaal een lift gehad al valt het mij niet echt op. :/
Hakken geeft vrouwen langere benen en mooie kuiten, maar een vrouw die een beetje actief is (lees; alle dames die met Shepard op missie gaan) heeft vaak al behoorlijk goedgevormde kuiten.

Maar gezien de hoeveelheid gezeik er was over Cortez als romance optie voor ShepLoo (hint: Shephard kan plotseling gay worden in deel 3) denk ik dat er toch een hoop mannetjes zijn die Mass Effect zien als een prima manier om hun seksualiteit bot te vieren. En daar hoort natuurlijk vrouwelijke eye-candy bij. |:(
[...]
True. Ze wordt niet voor niets vaak 'sexbot' genicknamed op communities enz. Op zich wel jammer, want ik vond haar echt interessant (qua verhaallijn). Schip wordt langaam mens, krijgt een body, en maakt je keuze op 't einde van ME3 nog moeilijker. Leuk concept op zich. Daarom jammer dat ze meteen dan van Normandy een opblaaspop wordt.
Ja, het achterliggende verhaal was best interessant. Er had meer mee gedaan kunnen worden, maar het was zeker een interessante manier om EDI en Joker meer uit te werken.
Persoonlijk had iets minder borst en ander haar ook prima geweest.
De meeste onderzoekers die we tot dan toe hadden gezien liepen niet zo rond :P :

(meer foto's)

Maar genoeg daarover. Ik wil niet zo lopen zeuren als de rest van de mensen op de Bioware fora.
Ik ben nu vooral benieuwd wat we over een paar dagen gaan krijgen in de Omega DLC. :9~

[Voor 4% gewijzigd door JaccoW op 24-11-2012 01:55]

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Kan er kort over zijn: ik ben het echt volledig eens met wat je zegt. :) Nog één reactie en dan hou ik er ook over op.

Zie namelijk in de toekomst graag weer dit soort armor (op dat tangaslip effect na):

bron

Dit is voor mij echt de perfecte combinatie van vrouwelijk (toight pakkie) en toch stoer (boots en gespierd). Hakken zijn daarvoor niet nodig - die boots vind ik zelfs een stuk sexier dan hakken bij een militair/commando/whateva.

Omega ben ik ook wel benieuwd naar trouwens, heb Aria altijd al een leuk karakter gevonden, maar wat te onderbelicht. Dit wordt nu hopenlijk goed gemaakt.

Leviathan moet ik ook nog steeds spelen trouwens. -O- (Nog de tijd/motivatie niet echt gevonden - heb eigenlijk een beetje genoeg van de reapers).

[Voor 14% gewijzigd door Gilraen op 24-11-2012 18:44]

• nFo
Toch vind ik die latex slimfit outfit wel goed staan bij EDI : Grote borsten,mooie billen,cameltoe,hoge hakken en mooi hoofd, wat wil je nog meer ? :9~

Vandaag komt de Omega Trailer: 8)
https://twitter.com/GambleMike/status/272837402404466689

http://social.bioware.com...pic/324/index/14477731/30

[Voor 40% gewijzigd door nFo op 26-11-2012 06:48]

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

nFo schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 23:44:
Toch vind ik die latex slimfit outfit wel goed staan bij EDI : Grote borsten,mooie billen,cameltoe,hoge hakken en mooi hoofd, wat wil je nog meer ? :9~
|:( lol jij verdient 't om met de vliegenmeppert te krijgen. Onee... dat past natuurlijk ook weer in dat latex straatje. Nevermind. Haha ;)

[Voor 19% gewijzigd door Gilraen op 26-11-2012 12:09]

• marineII7
Maar wil je dan ook de EDI persoonlijkheid? :P toch vind ik sommige punten wel jammer ik vond bijvoorbeeld ashley echt gewoon stoer in deel een maar niks meer aan in deel drie. Miranda mag dan wel slutty overkomen maar vind ik dan wel iets toevoegen aan haar verhaal, wat in tegenstelling tot de news reporter op de normandy in deel drie gewoon om te janken is.

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Ik heb het idee dat ze een deel van het uitdiepen in de verschillende romances hebben gegooid. Miranda was in deel 3 voor mij niet meer dan een leuke ontmoeting, maar ik heb gisteren bijvoorbeeld de Miranda romance op youtube zitten kijken. En daar zitten toch echt nog wel leuke stukken tussen die haar personage stukken interessanter maken.

Daarnaast moet ik gewoon deel 3 eens doen met mijn renegade Sheploo. In deel 2 had ik daar vaak de grootste lol mee. Alleen jammer dat Jack zo weinig voorkomt. Dat vond ik bijvoorbeeld in 2 echt wel een interessant personage, terwijl sommigen haar niks vonden.

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

F_demon schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:18:
Ik heb het idee dat ze een deel van het uitdiepen in de verschillende romances hebben gegooid. Miranda was in deel 3 voor mij niet meer dan een leuke ontmoeting, maar ik heb gisteren bijvoorbeeld de Miranda romance op youtube zitten kijken. En daar zitten toch echt nog wel leuke stukken tussen die haar personage stukken interessanter maken.

Daarnaast moet ik gewoon deel 3 eens doen met mijn renegade Sheploo. In deel 2 had ik daar vaak de grootste lol mee. Alleen jammer dat Jack zo weinig voorkomt. Dat vond ik bijvoorbeeld in 2 echt wel een interessant personage, terwijl sommigen haar niks vonden.
Jack was wel leuk, maar ik had veel liever een uitgebreide rol voor Kasumi Goto gezien. Als je het dan toch over sick en twisted hebt (Jack) dan heb ik liever sick and silly and sexy (Kasumi!) ;)

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik heb me kapot gelachen om die EDI, zo achterlijk. Geef een robot eenlichaam en maak er een sexbot van? WTF. Je kan wel zien dat de meeste game developers mannen zijn met weinig ervaring en/of respect voor vrouwen. Ook is het gewoon ontzettend dom en ondoorzichtig. Waarom zou een robot dikke tieten willen? 8)7 :? Totaal niet logisch op willekeurig welk vlak. Maar ach je moet bij bioware altijd wel veel inslikken om mee te kunnen in het verhaal, maar toch het klopt van geen kant.

Sowieso zitten alle vrouwtjes in ME er alleen maar in omdat ze tieten hebben, ik heb verder niet echt een reden kunnen ontdekken. Ohja zodat we heel geforceerd gaan doen alsof we een volwassen game zijn door 2 mensen droog te laten *dingesen* met al hun kleding aan. Super speciaal.

[Voor 44% gewijzigd door Postius op 26-11-2012 15:08]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• nFo
Mass Effect 3: Omega Launch Trailer 8)

[video]http://www.youtube.com/watch?v=28UgSPUkAss&feature=g-high-u"]YouTube: Mass Effect 3: Omega Launch Trailer[/video]

[Voor 7% gewijzigd door nFo op 26-11-2012 17:17]

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

SythAdmin schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:14:
[...]
Jack was wel leuk, maar ik had veel liever een uitgebreide rol voor Kasumi Goto gezien. Als je het dan toch over sick en twisted hebt (Jack) dan heb ik liever sick and silly and sexy (Kasumi!) ;)
Ha ja Kasumi. Die was inderdaad altijd erg grappig met haar bijdehante opmerkingen. Punt is alleen, dat ze een DLC-karakter is. En een deel van de mensen zullen haar uberhaupt nooit gezien hebben.
(had wel meer waar voor je geld opgeleverd.)

En idd. robotieten. 8)7

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Oehhh die Omega trailer doet 't em wel. Like!

Maareh, Kasumi vond ik altijd een beetje geforceerd, met d'r magic box en dat eeuwige gezeur over d'r dode geliefde. Maybe I'm harsh, maar ze kwam bij mij soms gewoon te 'uitgedacht' over > haar kwetsbaarheid vond ik daardoor niet echt ofzo. Wat ik bij Jack daarentegen wel weer vond (de kwetsbare kant); alleen was bij haar dat 'I'm a biotic bitch!!!' weer te overdreven (dat ze dat meermaals letterlijk over zichzelf zei, terwijl we dat echt wel al gemerkt hadden inmiddels). Storyline van Jack vond ik verder ook het interessantst, waardoor ik haar, qua ontbrekende ME2 squadmates, er het liefst wél bij had gehad in deel 3.

[Voor 11% gewijzigd door Gilraen op 27-11-2012 12:42]

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

4x2

lộn xộn quá

Daar maakt legion nog een opmerking over op de normandy, iets met "top heavy"

Straks eens kijken of omega al beschikbaar is, leviathan beviel ook al prima (hoewel ie iets langer had mogen zijn)

Laatst trouwens de trilogy besteld ("if you like this videogame, support the developers and buy it" zeg maar)
De multiplayer is best grappig, op het niveaut van solitaire of ander licht vermaak, maar toch, vermaak is vermaak.

leeg

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

4x2 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:22:
[...]

YouTube: Mass Effect 3: Legion comments on EDI's new body

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

4x2 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:22:
[...]

Straks eens kijken of omega al beschikbaar is, leviathan beviel ook al prima (hoewel ie iets langer had mogen zijn)

Laatst trouwens de trilogy besteld ("if you like this videogame, support the developers and buy it" zeg maar)
De multiplayer is best grappig, op het niveaut van solitaire of ander licht vermaak, maar toch, vermaak is vermaak.
Leviathan zou pas morgen in Europa beschikbaar zijn (28e) had ik begrepen.

Het mooie aan de multiplayer vind ik dat je weet dat je binnen 15/20/30 minuten weer klaar bent. Ideaal als je even iets anders wilt doen. Nadeel is dan weer dat je eigenlijk niet zomaar kam stoppen.

• 4x2
  • Nu online

4x2

lộn xộn quá

Omega zul je bedoelen, Leviathan is al een maand of 3 uit ;)

De multiplayer lukt het me tot nu toe prima om ongeveer 2-3 potjes per keer te spelen (dus idd een 30-45min per keer)
Gewoon op het gemakkie, zonder zorgen een beetje knallen.
En een vanguard bevalt me tot nu toe prima, bij gebrek aan fatsoenlijke sniper rifles (tot nu toe) past dat prima bij mn hit&run stijl.

leeg

• nFo
Omega is op xbox live sinds vanmiddag te downloaden.
PC nog niet,PS3 morgen als het goed is.

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-08-2022

Streepje

noem me maar Streepje

De Omega DLC is inmiddels te vinden in origin

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

En ik kan geen punten kopen via Origin of de EA website. Laatste stap van Paypal loopt ie iedere keer vast. Ditzelfde had ik bij Leviathan ook al. :|

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Van mij mogen de dames en fembot wel een wat normaler geproportioneerd lichaam. Een beetje fanservice is uiteraard prima maar dit is zo overdreven dat het lachwekkend (en een beetje triest) wordt. Is de doelgroep echt 13-jarige jongens?

De dlc geloof ik wel eigenlijk. Het is simpelweg te laat, mijn verhaal is al af :-)

• 4x2
  • Nu online

4x2

lộn xộn quá

F_demon schreef op woensdag 28 november 2012 @ 01:51:
En ik kan geen punten kopen via Origin of de EA website. Laatste stap van Paypal loopt ie iedere keer vast. Ditzelfde had ik bij Leviathan ook al. :|
Ik koop ze via de origin winkel, dan krijg je ook de optie om met ideal te betalen, dat werkt (tot nu toe) prima.
Heb m gisteren iig 1,5 uur gespeeld en het is een mooie dlc, zeker qua level design/sfeer (de omega sfeer van ME2 is iig terug)

leeg

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

4x2 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 06:52:
[...]

Ik koop ze via de origin winkel, dan krijg je ook de optie om met ideal te betalen, dat werkt (tot nu toe) prima.
Heb m gisteren iig 1,5 uur gespeeld en het is een mooie dlc, zeker qua level design/sfeer (de omega sfeer van ME2 is iig terug)
iDeal, nog niet aan gedacht, maar het werkt inderdaad. Wel vreemd dat het via zo'n omweg moet. Dit probleem bestaat al een paar maanden.

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:18

westergas

rikkie_pc

Bundin schreef op woensdag 28 november 2012 @ 03:08:
Van mij mogen de dames en fembot wel een wat normaler geproportioneerd lichaam. Een beetje fanservice is uiteraard prima maar dit is zo overdreven dat het lachwekkend (en een beetje triest) wordt. Is de doelgroep echt 13-jarige jongens?
Ben de 13 al een tijdje gepasseerd en persoonlijk spreekt het design van EDI en vrouwelijke lotgenoten in ME(3) me wel aan. A dirty mind is a joy forever :Y)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

westergas schreef op woensdag 28 november 2012 @ 12:47:
[...]

Ben de 13 al een tijdje gepasseerd en persoonlijk spreekt het design van EDI en vrouwelijke lotgenoten in ME(3) me wel aan. A dirty mind is a joy forever :Y)
*heel verhaal dat het plot uitlegt en bijzonder belangrijk is voor je game-ervaring*

"Hmmmm... Tet'n! :9 "

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Bundin schreef op woensdag 28 november 2012 @ 03:08:
....mentaal apparently wel ja :+
De dlc geloof ik wel eigenlijk. Het is simpelweg te laat, mijn verhaal is al af :-)
Idd, dat heb ik ook een beetje. Zal de DLC vast nog wel spelen, maar ik voel geen aandrang om dat meteen te doen. Doe 't de volgende keer wel, bij m'n volgende playthrough van alle delen (over een paar jaar ofzo).

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

WHAAAAAAAA!!!!!!!

http://www.candb.com/nl/kunstwerk/304/tali.html

ik moet mezelf zo vre-se-lijk inhouden nu. Ik heb echt een lange tijd geleden bijna zitten janken dat deze niet in een grote lythograph te krijgen was. En nu in dit formaat met deze kwaliteit....

Alleen wel €275,- ouch! :o

En met een lijst issie meteen 850,- 8)7

[Voor 3% gewijzigd door SythAdmin op 30-11-2012 13:56]

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Maar het is fotografie print op glas. En dat geeft wel echt een mooier effect dan een simpele litho. Hier in Berlijn hebben ze een paar winkels die foto's op glas verkopen op die manier en het springt er echt uit. Voor die prijs zijn het ook meer investeringsobjecten dan simpele kunst.

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

F_demon schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:53:
Maar het is fotografie print op glas. En dat geeft wel echt een mooier effect dan een simpele litho. Hier in Berlijn hebben ze een paar winkels die foto's op glas verkopen op die manier en het springt er echt uit. Voor die prijs zijn het ook meer investeringsobjecten dan simpele kunst.
I know, maar ik heb (zeker in deze tijd) niet effe 275 op de plank liggen. Helaas ook niet voor Tali :'(

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Hier nog een, €1000 voor sommige van de prints is veel.
Persoonlijk vind ik de prints van Mirror's Edge trouwens leuker. Die zou ik wel echt willen hebben. Van Mass Effect is die van het team toch wel het gaafst.

[Voor 13% gewijzigd door JaccoW op 30-11-2012 18:14]

• marineII7
Damn.. Maar als ik ze dan toch bestel kan het ook goedkoper
http://www.walls360.com/m...-wall-graphics-s/2291.htm waarschijnlijk niet hetzelfde maar scheelt wel heel wat eurotjes :P

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
SythAdmin schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:10:
[...]

I know, maar ik heb (zeker in deze tijd) niet effe 275 op de plank liggen. Helaas ook niet voor Tali :'(
Die van de Normandy vind ik wel mooi.

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05 00:11
Nou, ik zag de Omega trailer en bedacht me dat ik heel ME3 nog niet had uitgespeeld. Snel weer even m'n rating in de galaxy naar 100% gebracht en toch maar het einde gespeeld dit weekend.

Had er wat meer van verwacht om eerlijk te zijn, in ME2 had je echt een grote eind battle tegen die human reaper. Nu in ME3 moet je enkel wat waves enemies overleven, die overigens f****ng lastig worden tegen het einde maar toch... geen echte grote eindbaas. Niet nog even met veel moeite Harbinger zelf omleggen... jammer :P.

Het einde zelf vond ik overigens prima. Valt me wel op dat als je zoek naar 'best ending' dat dan bijna iedereen dezelfde keuze maakt:
spoiler:
Rood / Renegade; puur en alleen omdat Shepard dat overleeft.

Mijn Shepard heeft tussen de rassen in het heelal alle conflicten opgelost; de Geth een plaats naast de Quarian gegeven en dan nog zou het 'beste einde' zijn om dat allemaal ongedaan te maken en de Geth weer uit te roeien?

Synthesis was voor mijn good guy Shepard by far het beste; ook al gaat hij dan dood.

Ben wel van plan om Omega alsnog te gaan spelen, ook al is het een beetje mosterd na de maaltijd. Vind die Asari bitch wel een grappig figuur :). Ben daarnaast erg benieuwd welke kant ze op gaan met ME4; als dit zich gaat afspelen na ME3 zal Bioware wel moeten gaan kiezen van welk ME3 einde ze uit gaan... dit afhankelijk maken van je ME3 save-game lijkt mij echt onmogelijk omdat er dan te veel variabelen zijn.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Wat het 'beste einde' is, is voor iedereen weer anders.
spoiler:
Waarom het overleven of niet overleven een einde goed of niet goed zou maken snap ik niet. Synthesis was voor mij idd ook veel beter.

Wel denk ik dat het rode/destroy einde Canon zal zijn voor een eventuele opvolger. Het geeft voldoende ruimte voor conflict om een nieuw verhaal in te smeden.

[Voor 9% gewijzigd door JaccoW op 03-12-2012 12:37]

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Over de endings, tsja, ik merkte (vooral aan de extended cut) wel dat BioWare
spoiler:
synthesis
heel erg probeerde neer te zetten als de 'beste' keus, het gouden compromis, mede natuurlijk door Geth & EDI, maar ik bleef het gewoon plain old freakyyyyy vinden. Met die onnatuurlijk glow. Voelde gewoon te husky voor mij: 'assuming direct control succeeded'. Brr. Het hele doel is toch om de reapers te vernietigen? Hou je daar dan ook aan. Period. Dan maar opnieuw AI's bouwen... But to each his own, uiteraard.

• XyritZz
Gilraen schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:44:
Over de endings, tsja, ik merkte (vooral aan de extended cut) wel dat BioWare
spoiler:
synthesis
heel erg probeerde neer te zetten als de 'beste' keus, het gouden compromis, mede natuurlijk door Geth & EDI, maar ik bleef het gewoon plain old freakyyyyy vinden. Met die onnatuurlijk glow. Voelde gewoon te husky voor mij: 'assuming direct control succeeded'. Brr. Het hele doel is toch om de reapers te vernietigen? Hou je daar dan ook aan. Period. Dan maar opnieuw AI's bouwen... But to each his own, uiteraard.
Je hebt een punt; ik heb mijn keuze gemaakt omdat mijn Shepard te veel moeite heeft gedaan om de Quarian/Geth war op te lossen om vervolgens de Geth weer op te offeren en ook vooral omdat de catalyst al voorspelde dat de 'rode' keuze geen permanente oplossing zou bieden. De organics die het overleven zullen nieuwe synthetics maken; en de twee groepen gaan uiteindelijk weer in conflict komen met elkaar.

Ik heb voor het gouden (of beter gezegd groene) compromis gekozen omdat de twee levensvormen daadwerkelijk samengevoegd worden en er hierdoor geen conflicten meer komen op basis van organic vs synthetic. Het is dus de permanente oplossing voor het hele probleem dat voorgaande beschavingen uiteindelijk met de Reapers hebben getracht op te lossen. Oorlogen... sure die zullen er vast wel weer komen, maar dan op andere gronden die wel weer op te lossen zijn.

Ik denk overigens ook wel dat een volgende ME uit zal gaan van het rode einde; wat is anders het nut om Shepard nog in beeld te zetten? Daar moeten ze plannen mee hebben, want anders hadden ze dat net zo goed niet kunnen doen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

XyritZz schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:53:
[...]

Je hebt een punt; ***verhaal***
spoiler:
True, ik ben het ook hélemaal eens met het idee van dit samenvoegen van beide levensvormen, omdat het een nobel idee is an sich, maar ik vond de uitvoering denk ik gewoon te onacceptabel, of in ieder geval te ongeloofwaardig. 1) Want hoe gebeurt dit uberhaupt? Via een of andere obscure blast is opeens al het DNA gemengd? Ik weet dat 't sci-fi is and everything, maar toch. Highly unlikely. Te weinig uitleg voor een game zo gedetailleerd als ME. 2) ik vertrouw die verdomde starchild gewoon echt ronduit chronisch niet, dus ik zou echt niet willen dat hij met zijn fikken - aka groene impuls - alles en iedereen in het universum altert. 3) still freaky. Those glowing green eyes.... iek. Not for me. :P

Still a firm believer of the indoctrination theory over here... ;w

EDIT @hieronder: jahaaa okee, een extra spoilerblokje toegevoegd (hoewel ik overigens niet denk dat mensen die 't spel nog niet uit hebben mijn bovenstaande stukje kunnen volgen :P) want ik ga niet voor 1 spoiler-opmerking van topic switchen.

[Voor 38% gewijzigd door Gilraen op 03-12-2012 21:29]

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

Neem aan dat jullie die mooie rode melding onderaan de pagina toch wel hebben gezien he ;)

• prutser001

prutser001

Spoilers?

Mjah ik vond niet dat Omega die 1200BW punten waard was. Kort, voegt niets toe, en heeft geen enkel effect op de rest van het verhaal... Geen squad mate erbij, en het was gewoon een trein ritje (railroading)... Je kan niet eens ff op Omega rond snuffelen.... Jammer weer een gemiste kans BW..

ME3 was opzich leuk maar om de 1 of andere reden heb ik nog niet 1 keer de neiging gehad om hem nog een keer door te spelen waar ik dat wel had met b.v. ME1/ME2, DA:O+addons en zelfs DA2.
En ik moet zeggen dat de multiplayer ook behoorlijk saai begint te worden.

ME3 is voor mij zeker de minste van de trilogy.

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Mwoah, vond 't spel eigenlijk wel echt heel goed hoor - en zeker niet 'minder' dan deel 2 - behalve het einde natuurlijk. Puur daardoor (en doordat ik gewoon geen zin heb om deel 1 en 2 weer opnieuw te spelen om weer een 'eigen' save te maken) heb ik 't nog niet weer opnieuw gespeeld. Bovendien voelt 't verhaal gewoon uit, klaar, af. Dus dan is 't toch minder interessant om weer een nieuwe 'net andere' shep te bouwen. Maar ik vond deel 3 't echt niet minder dan 2 ofzo.

DA2 vind je nog meer replayvalue hebben....? Yuk. Vind ik dus écht niet. Brr. *jeeeuj* weer dezelfde grot, maar nu gaan we *tromgeroffel* LINKSAF ipv rechts!!! *cheer*.

[Voor 10% gewijzigd door Gilraen op 03-12-2012 21:32]

• XyritZz
ME3 was zeker een toffe game, ik vind het alleen jammer dat er niet meer variatie in het einde zat.
Door de games heen heb je aardig wat keuzes moeten maken, complete volksstammen kunnen vernietigen of juist redden een collector base kunnen vernietigen of bewaren... Ik had het gevoel dat die keuzes 0,0 invloed hadden op de uiteindelijke uitkomst van ME3.

Wat dat betreft vond ik Mass Effect 2 iets sterker. Ook qua sidemissions met probes etc. was ME2 een stuk sterker. Natuurlijk; als de aarde vernietigd wordt ga je niet op je gemak 100 planeten langs om ergens een wrak van een schip te verkennen maar toch miste ik dat wel een beetje.

• 4x2
  • Nu online

4x2

lộn xộn quá

Ik vond dat een beetje jammer aan me2, dr zat voor mn gevoel geen enkele druk achter om alles op te lossen. En dat idee had ik wel in 3 (en 1), de tijdsdruk en het idee dat alles op hele korte termijn naar de klote gaat.

Omega beviel me trouwens prima, alleen wat te kort en jammer dat je squad niet mee mocht.

leeg

• SythAdmin

SythAdmin

Insanity by proxy

Wat mij betreft had het verhaal van deel 3 niet moeten beginnen met de reaper invasie vanaf moment 1. Ik had liever wat tijd er voor gehad waar je wel wat vrijer bent en andere dingen moet doen. Bijvoorbeeld een compleet uit de alliance getrapte shepard ofzo.

Maarja, what's done is done.

• XyritZz
4x2 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:50:
Ik vond dat een beetje jammer aan me2, dr zat voor mn gevoel geen enkele druk achter om alles op te lossen. En dat idee had ik wel in 3 (en 1), de tijdsdruk en het idee dat alles op hele korte termijn naar de klote gaat.

Omega beviel me trouwens prima, alleen wat te kort en jammer dat je squad niet mee mocht.
True, die druk komt pas zodra je Legion hebt gerecruit voor je team, dan is ineens je halve schip weg. Als je dat weet (Dus in je tweede playthrough) dan weet je ook dat je tot die tijd kunt doen en laten wat je wil, en dat je na het recruiten van Legion direct z'n loyalty mission moet doen en daarna als de brandweer naar de collector base moet gaan :).

Toch vind ik ME2 wel de sterkste uit de serie, en ook de squad die je om je heen verzamelt de leukste. In ME3 vind ik het jammer dat je tank een of andere rare guido is. Ik vond karakters als een Zaeed, Grunt, Wrex vele malen leuker. Als Biotic vind ik Jack en Miranda leuker dan Liara of Javik, en als Love Interest vind ik Jack en Miranda leuker dan Liara, Ashley of Tali.

Is er al bekend wanneer er iets wordt bekend gemaakt over ME4? Vraag me sterk af wat ze daarmee gaan doen. Volgens mij heeft Microsoft/Bungee rond de release van Halo 3 ook ooit gezegd dat ze Master Chief laten voor wat het is, en nu gaan ze toch weer een nieuwe trilogie maken met hem er in.... zeg dus nooit nooit en volgens mij kunnen ze best nog wel wat verhalen verzinnen voor Shepard.

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

XyritZz schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:48:
[...]
Toch vind ik ME2 wel de sterkste uit de serie, en ook de squad die je om je heen verzamelt de leukste. In ME3 vind ik het jammer dat je tank een of andere rare guido is. Ik vond karakters als een Zaeed, Grunt, Wrex vele malen leuker. Als Biotic vind ik Jack en Miranda leuker dan Liara of Javik, en als Love Interest vind ik Jack en Miranda leuker dan Liara, Ashley of Tali.
Ashley en Freddie Prince Jr (oh wacht, Vega, dat was het) neem ik nooit mee na de eerste missies.
Eigenlijk vooral Garrus en Liara omdat dat zo mooi werkt met mijn Adept.

Vandaag de Asari Valkyrie Sentinel gekregen. Een ronde gespeeld... en dat was echt een drama. :P
Mijn teamleden waren niet zo heel blij met me. Ze kan heel veel schade uitdelen, maar je moet dichtbij komen en ik moest weer even wennen aan hoe kwetsbaar de meeste klassen zijn na de Krogan Vanguard. Daar kan je met een paar goede mods zelfs op gold rustig een groep Geth pyro's mee bezig houden.
Ik ben ik weet niet hoe vaak dood gegaan. Eentje begon zelfs op me te schelden. Oeps...
Dus maar even wennen en iets rustiger gaan spelen. 8)7

Voor de mensen die geinteresseerd zijn in de exacte getallen achte de verschillende upgrades en combo's:
http://narida.pytalhost.com/me3/classes/

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:35

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

De exploratie in ME3 vond ik erg slecht, er waren vrijwel geen nieuwe karakters die mij zijn bijgebleven, item customisation was ook niet aanwezig. Ik heb zo'n beetje de hele game met snipers gedaan. Vond het weinig aan.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

XyritZz schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:48:
[...]

True, die druk komt pas zodra je Legion hebt gerecruit voor je team, dan is ineens je halve schip weg. Als je dat weet (Dus in je tweede playthrough) dan weet je ook dat je tot die tijd kunt doen en laten wat je wil, en dat je na het recruiten van Legion direct z'n loyalty mission moet doen en daarna als de brandweer naar de collector base moet gaan :).

Grappig, ik vond Miranda als romance juist vrij oppervlakkig, en Liara veel meer een well-rounded character. Je ziet haar door de serie heen echt groeien. Ashley idd echter ook niet aan mij besteed, wat blijft die boring. Tali - ik snap de liefde van veel fans voor haar, maar voel het zelf ook niet (komt denk ik vooral door die russisch-achtige stem die ik niets vind).

Maar ben het wel met je eens dat het Team uit ME2 het leukst was, hoewel ik wel Wrex echt ben blijven missen, de rest van de serie. One of my fave's - zelfs Grunt haalt 't er niet bij, al Kroganned die er ook lekker op los.

@Demon - ik had gisteren ook iemand van die class in mijn team, died alllll the time too. Haha. Kon ik mooi m'n res medals weer halen. O-) (Gold SI dagger cerberus, dus het was niet zo'n ramp.) Maar kan me voorstellen dat je team niet zo blij met je was haha. Oh, en handige link trouwens.

• Wiliart Rivia
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-04 23:03
Zijn er meer mensen die problemen hebben met connecten met de Mass Effect 3 server?

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Ja, constant de afgelopen paar dagen. En een paar keer dat ik er tijdens een match werd uitgegooid in ronde 9 :-(

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 00:30
Is de trilogy nog ergens voor een leuke prijs te vinden voor 360?

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Kwam net een vreemde bug tegen, ik belande ergens in de derder ronde van zilver tegen reapers in FBW Hazard.
Alleen... daar bleef het bij. Vijanden bleven komen, niets zwaarders dan Marauders, maar ook geen opmerkingen of ik een kill of assist had.
Toen we uiteindelijk allemaal door onze medigel heen waren liep de ronde af.
Het telde mee voor de achievements, maar leverde geen geld op. Ach ja.
Was op zich wel makkelijk met de weekend challenge. Gold voor headshots + melee + sniper rifle. :P

[Voor 19% gewijzigd door JaccoW op 27-01-2013 14:58]

• zjeery
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-03 18:14

Screens van de aankomende DLC. Lots of speculation for everyone!

• Gixxer17
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-11-2018
Ik ben benieuwd, ik moet Omega ook nog 'ns kopen, misschien wacht ik wel op een sale.

Xbox: Gixxer17

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Asari homeworld?

• zjeery
Nou ja de eerste lijkt me een nieuwe mp character op firebase goddes. Tweede screen zou de wards op de citadel kunnen zijn. Goed kijken en je ziet Wrex (en Kaidan?) op de tweede screen.

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Hier wat meer info over de nieuwe DLC. Schijnen inderdaad stemmen van Joker en Kaidan opgenomen te zijn.

Kwam deze Solo Platinum met een N7 Fury tegen. Over hectisch gesproken. :P
Hoeveel punten zeg je? Oh slechts 426.954...

Mass Effect 3 N7 Fury Platinum Solo - N7-Link

[Voor 31% gewijzigd door JaccoW op 29-01-2013 21:18]

• zjeery
Gaat ME3 co-op story missions krijgen? Deze leak die uit data-mining van de laatste patch voortkomt lijkt het wel te impliceren:

http://www.gamespot.com/n...ingle-player-data-6403276

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Zo, als PS3-eigenaar toch maar die Mass Effect Trilogy besteld (die in december, voor de PS3, is uitgekomen). Voor iets meer dan €50 heb je alle drie de delen in huis op één schijfje. Ik hoop 'm morgen binnen te hebben. Ik ben in ieder geval benieuwd! :)

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:40
Aangekondigd op het Twitter account van @masseffect: een Mass Effect uitvoering van Risk!

https://twitter.com/masseffect/status/301032648296513536

• XyritZz
Snoz Lombardo schreef op maandag 11 februari 2013 @ 20:01:
Aangekondigd op het Twitter account van @masseffect: een Mass Effect uitvoering van Risk!

https://twitter.com/masseffect/status/301032648296513536
Cool! Ga ik zeker overwegen om aan te schaffen :).

Las trouwens vorige week dat de stemacteur van Zaeed is overleden... geweldige character in ME2 ;(

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Voor de few geinteresseerden die er nog over zijn... :P De laatste 2 Mass Effect 3 DLC zijn aangekondigd... Hierna lijkt het dus afgelopen de zijn met zowel de sp als de mp DLC's.

http://blog.bioware.com/2...-reckoning-dlc-announced/

• Gixxer17
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-11-2018
Ik vind het toch wel pittige prijzen voor die DLC's vinden, dit terwijl de Shadow Broker DLC voor ME2 800 ms points kostte.
Dat word weer reviews afwachten.

Xbox: Gixxer17

Pagina: 1 ... 31 32 33 Laatste

Let op:
Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar [Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee