Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Platinum is wel tof. FBWGP farmen zit er niet in, je speelt tegen alle factie's tijdens een ronde.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zj5Z3.jpg

Wave 6 halen is overigens al 60k aan credits en dat kan je vrij vlot doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Supernice, jammer dat ik even tot na mijn vakantie zal moeten wachten.

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Ik heb ook 3 N7 karakters, Destroyer, Paladin en Fury. Maar ik moet zeggen dat het allemaal nog wat lastig is. Heb met name de Destroyer gespeeld met een N7 Typhoon en de N7 Hurricane met een recoil system.

Je schiet wel het magazijn van die Hurricane no time leeg (en nog waar je op mikt ook), althans BIJNA leeg, er blijft altijd 1 kogel achter, waardoor hij niet automatisch gaat herladen en ook die ene kogel kun je niet afvuren. Wellicht dat het een bepaalde combinatie is van magazijn upgrades van de class en de Barrage gear equipment, waardoor een "raar" aantal kogels in de Hurricane komt en er dan een soort van "niet genoeg saldo" probleem optreedt. Hebben meer mensen dat?

De Paladin vind ik zelf het minste spelen van de 3 (maar waarschijnlijk ook van de 6). Is wat mij betreft het minst vernieuwend. Snapfreeze is zover ik kan zien een korte-afstands cryo blast en dat omni-schild kan ik ook nog niet aan wennen. Tips?

De Fury is wel aardig, maar moet ik nog wat meer gaan proberen.

Verder had ik nog een Acolyte, maar ook daar ben ik nog niet echt achter hoe je dat goed kunt gebruiken. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:50

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ozzy schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 09:30:
Ik heb ook 3 N7 karakters, Destroyer, Paladin en Fury. Maar ik moet zeggen dat het allemaal nog wat lastig is. Heb met name de Destroyer gespeeld met een N7 Typhoon en de N7 Hurricane met een recoil system.

Je schiet wel het magazijn van die Hurricane no time leeg (en nog waar je op mikt ook), althans BIJNA leeg, er blijft altijd 1 kogel achter, waardoor hij niet automatisch gaat herladen en ook die ene kogel kun je niet afvuren. Wellicht dat het een bepaalde combinatie is van magazijn upgrades van de class en de Barrage gear equipment, waardoor een "raar" aantal kogels in de Hurricane komt en er dan een soort van "niet genoeg saldo" probleem optreedt. Hebben meer mensen dat?

De Paladin vind ik zelf het minste spelen van de 3 (maar waarschijnlijk ook van de 6). Is wat mij betreft het minst vernieuwend. Snapfreeze is zover ik kan zien een korte-afstands cryo blast en dat omni-schild kan ik ook nog niet aan wennen. Tips?

De Fury is wel aardig, maar moet ik nog wat meer gaan proberen.

Verder had ik nog een Acolyte, maar ook daar ben ik nog niet echt achter hoe je dat goed kunt gebruiken. Tips?
De Destroyer is awesome. Geth hunter mode en Turian Marksman in één. Alleen jammer dat de missle launcher een beetje crap is (maar dan kan je vol devastor mode + multi frag gaan :)). Als dat nou proximity mine was. O+

En de Acolyte moet je chargen, anders vuurt ie niet.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06:32
FBWGP farmen is inderdaad een no-no. Wave 5 was het verst wat we gekomen waren op Platinum en dan wordt je gewoon overrompeld door de pure hoeveelheid primes/banshees/atlassen.

We hebben daarna nog even een paar gold's gespeeld op de nieuwe London map wat ik persoonlijk wel een leuke map vind. Grappig om te zien dat vroeger Gold lastig was maar nu (en vooral na Platinum gespeeld te hebben) eigenlijk niks voorsteld. Dadelijk met genoeg weapon upgrades, goeie class combinations en support zal Platinum ook gewoon te farmen zijn.

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Ozzy

Gundogan schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 09:42:
[...]
De Destroyer is awesome. Geth hunter mode en Turian Marksman in één. Alleen jammer dat de missle launcher een beetje crap is (maar dan kan je vol devastor mode + multi frag gaan :)). Als dat nou proximity mine was. O+

En de Acolyte moet je chargen, anders vuurt ie niet.
Dat chargen snap ik en dat het om shields/barriers te drainen is ook. Maar volgens zijn er maar weinig biotics die niet minstens zo snel met hun powers ook dat schild weghebben of er gewoon doorheen gaan. Mijn Acolyte is weliswaar nog maar I, dus misschien wordt het nog beter.

En wat die missile launcher betreft, dat is een beetje jammer inderdaad. Heb beide geprobeerd, drie missiles of één grote, maar dat is het net niet. Zeker in klein ruimtes ging bij mij ook zeker de helft de muur in.

[ Voor 14% gewijzigd door Ozzy op 18-07-2012 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer

Platinum solo met een Geth Infiltrator en Krysae.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 23:09

Gilraen

The audacity!

@hierboven.... pfff. En hij doet 't nog soepel ook. Wat een faalactie van ons dan gisteren. Haha! Heeft er trouwens al iemand de Shadow Infiltrator unlocked?

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Kwestie van oefenen. Gold was eerst ook "moeilijk" en nu loop je te kloten en haal je nog een full extraction. Bij platinum is dat dadelijk hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Ozzy schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 09:58:
[...]

Dat chargen snap ik en dat het om shields/barriers te drainen is ook. Maar volgens zijn er maar weinig biotics die niet minstens zo snel met hun powers ook dat schild weghebben of er gewoon doorheen gaan. Mijn Acolyte is weliswaar nog maar I, dus misschien wordt het nog beter.

En wat die missile launcher betreft, dat is een beetje jammer inderdaad. Heb beide geprobeerd, drie missiles of één grote, maar dat is het net niet. Zeker in klein ruimtes ging bij mij ook zeker de helft de muur in.
De acolyte is dus behoorlijk slecht. Gewoon lekker bij de carnifex/paladin/scorpion blijven. :)

En het nut van de missle launcher ontgaat me inderdaad omdat het niet echt werkt vanuit cover en vaak tegen muren aanschiet ja. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilraen schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 14:42:
@hierboven.... pfff. En hij doet 't nog soepel ook. Wat een faalactie van ons dan gisteren. Haha! Heeft er trouwens al iemand de Shadow Infiltrator unlocked?
Jop, maar er zit best wel een learning curve achter deze klas. Kroguard + Reegar is nog steeds mijn go-to character.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2012 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Gundogan schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:17:
[...]

De acolyte is dus behoorlijk slecht. Gewoon lekker bij de carnifex/paladin/scorpion blijven. :)

En het nut van de missle launcher ontgaat me inderdaad omdat het niet echt werkt vanuit cover en vaak tegen muren aanschiet ja. :s
Ik laat die missile launcher helemaal links liggen. Doet heel weinig damage en dan prop ik wel wat extra puntjes in nades. Nieuwe Engineer/Soldier zijn ideaal om 2 zware wapens mee te dragen (bv. Claymore en Harrier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
PirE schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 17:20:
[...]

Ik laat die missile launcher helemaal links liggen. Doet heel weinig damage en dan prop ik wel wat extra puntjes in nades. Nieuwe Engineer/Soldier zijn ideaal om 2 zware wapens mee te dragen (bv. Claymore en Harrier)
Precies, ze gebruiken nauwelijks abilities dus die cooldown maakt geen ruk uit. Break out the big guns! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Warbringer schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 17:40:
[...]

Precies, ze gebruiken nauwelijks abilities dus die cooldown maakt geen ruk uit. Break out the big guns! :)
De Destroyer helemaal niet, dus gewoon de claymore + typhoon (die erg goed schijnt te zijn, dus die zal ik wel nooit krijgen :'() gebruiken. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
Zo. Net het spel voor 't eerst uitgespeeld (op normal) en ben sinds een dag of drie een beetje bezig met de multiplayer ook (bronze en een beetje silver). Ik heb nooit zo'n moeite gehad met de overgang van de speelstijl van ME1 naar 2, en ook deel 3 kon mij weer enorm bekoren. Ik kan me wel voorstellen dat zonder de Extended Cut het einde erg onduidelijk was, dus wat mij betreft zijn het goede verbeteringen die met deze DLC zijn ingebracht. Dat de community daarna nog steeds allerlei kritiek had, vind ik nogal kinderachtig. Artistiek gezien gewoon een episch sci-fi verhaal, met toffe gameplay, mooie beelden en een zeer goed uitgedachte wereld vol interessante rassen, gebeurtenissen en personages. Ik vind het zelfs beter in elkaar zitten dan Star Wars, maar nu krijg ik misschien mensen met fakkels en hooivorken aan mijn deur :)

Over de multiplayer: Van tevoren nooit gedacht dat een multiplayer-modus in het Mass Effect universum een nuttige toevoeging zou zijn, maar het is best tof om te spelen! Het enige wat me enorm stoort is dat je weinig keuze hebt in wat je "verdient" met je inzet omdat het allemaal willekeurig is. Ik zou toch wel iets meer rechtstreeks naar bepaalde wapens of extra's toe willen kunnen werken, in plaats van honderden potjes te spelen in de hoop iets leuks te krijgen. Een soort van tree waarin je keuzes maakt, of een winkel waarin je kunt selecteren wat je wilt hebben, zou naar mijn idee dus stukken beter zijn geweest. Maar verder is de gameplay erg vermakelijk en de classes, wapens, skills en equipment brengen allerlei mogelijkheden met zich mee om mee te experimenteren. Boven verwachting dus.

Al met al een 9 voor het spel. Mass Effect 3, en eigenlijk de hele trilogie, komt best hoog in mijn lijst van beste games ooit. Er zijn zeker genoeg op- en aanmerkingen te maken, maar uiteindelijk is Mass Effect iets dat me zeker bij zal blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BRAINGASM!!!!!!!

[video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geert1 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 23:02:
Zo. Net het spel voor 't eerst uitgespeeld (op normal) en ben sinds een dag of drie een beetje bezig met de multiplayer ook (bronze en een beetje silver). Ik heb nooit zo'n moeite gehad met de overgang van de speelstijl van ME1 naar 2, en ook deel 3 kon mij weer enorm bekoren. Ik kan me wel voorstellen dat zonder de Extended Cut het einde erg onduidelijk was, dus wat mij betreft zijn het goede verbeteringen die met deze DLC zijn ingebracht. Dat de community daarna nog steeds allerlei kritiek had, vind ik nogal kinderachtig. Artistiek gezien gewoon een episch sci-fi verhaal, met toffe gameplay, mooie beelden en een zeer goed uitgedachte wereld vol interessante rassen, gebeurtenissen en personages. Ik vind het zelfs beter in elkaar zitten dan Star Wars, maar nu krijg ik misschien mensen met fakkels en hooivorken aan mijn deur :)
Mass Effect is zeker een betere Sci-Fi serie dan Star Wars. Dat komt als je het mij vraagt vooral door de character development.
Ik heb nog niet eens de Extended Cut gespeeld en ik vond het normale einde wel OK maar het had toen meer mogen zijn. Ben wel benieuwd naar de Extended Cut.
Ik ben nog bezig met een playthrough in ME2 voor meer War Assets in ME3 vandaar.

Wat je ook wel moet weten over het BioWare forum is dat daar de grootste schreeuwers zitten die waarschijnlijk nog niet eens 1% van de gehele fanbase vertegenwoordigd. En ja die mensen zijn behoorlijk kinderachtig, met het toenmalige einde waren ze zo verontwaardigd dat je zou denken dat iemand van BioWare bij hun thuis is langsgekomen om op het tapijt te pissen..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2012 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
---------------------------------------------------------------------------
July 24, 2012
---------------------------------------------------------------------------

Krysae Sniper Rifle
- Damage decreased from [476.0-595.0] to [429.0-548.0]
- Rate of fire decreased from [50] to [35]
- Recoil Increased from [5.0] to [10.0]
- Zoom Recoil Increased from [3.0] to [5.0]
- Total ammo dropped from [9-21] to [9-18]

N7 Typhoon
- Distance Penetration decreased from 100cm to 25cm

Cobra Missile Launcher
- Rate of fire decreased from 140 to 50
- Charge up behavior disabled to fix rocket glitch

- Fix for some uncommon gear not showing up in Spectre + Spectre Premium packs
- Increased XP bonus for common characters in Spectre + Spectre Premium from 62.5k to 250k XP
- Enemies in Gold and Platinum will stomp downed players now
Daar gaan alle Krysae noobs _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

PirE schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 19:27:
[...]

:P

De 'nieuwe' missile launcher is ook weird als je het voor het eerst gebruikt. Denk dat iedereen nu de eerste missile mis schiet. Ook blij dat sommige weapon mods nu in de spectre packs zitten. Vond het al raar waarom ik geen upgrades kreeg voor sommige mods. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Gundogan schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 20:41:
[...]

De 'nieuwe' missle launcher is ook weird als je het voor het eerst gebruikt. Denk dat iedereen nu de eerste missle mis schiet.
1e missile vloog mooi in een container
2e missile pakt maar de helft van de spawn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarO
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
PirE schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 19:27:
[...]

Dat er überhaupt nog mensen waren die dat ding gebruikten. Had hem toen hij net uit was al snel gezien. Enige wat er leuk aan was was om Troopers in 100 stukjes te zien. :P
Gundogan schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 20:41:
[...]

De 'nieuwe' missile launcher is ook weird als je het voor het eerst gebruikt. Denk dat iedereen nu de eerste missile mis schiet. Ook blij dat sommige weapon mods nu in de spectre packs zitten. Vond het al raar waarom ik geen upgrades kreeg voor sommige mods. :X
Ik vind het juist fijner dat je direct kan schieten met de missle launcher. Vond dat chargen maar irritant en de eerste missle die ik vandaag heb afgeschoten ging ook gelijk goed. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

ElmarO schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 21:43:
[...]

Dat er überhaupt nog mensen waren die dat ding gebruikten. Had hem toen hij net uit was al snel gezien. Enige wat er leuk aan was was om Troopers in 100 stukjes te zien. :P
Met de Destroyer vond ik hem wel grappig. Pewpewpewpew splatsplatsplatsplat! Voor de rest gewoon erg makkelijk om te gebruiken, makkelijker dan de Black Widow of Valiant.

Nu is het maar de Armsel Striker N7 Piranha + Falcon. Falcon schiet nu op de Destroyer bijna net zo snel als 'vroeger' en de Piranha is gewoon bruut. :)

O en de easymode platinum farmmode is er:

Was ook wel te verwachten dat het die 'combo' zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b32
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12-2024

b32

Ik ben langzamerhand toe aan de Gold-mode in de multiplayer nu ik Silver regelmatig gewoon kan halen. Echter, Gold met random mensen is geen groot succes. Is er een actieve Tweakers-groep die Gold doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Hangt er vanaf op welk platform je speelt. Ik speel bijvoorbeeld op de 360, maar in dit topic zijn veel meer PC-gamers.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Nieuwe operation voor komend weekend (begint vrijdag om 19:00)

Afbeeldingslocatie: http://social.bioware.com/uploads_user/1000/46/218372.jpg

Operation OVERWATCH drops troops on Earth to tackle the most secure Reaper strongholds. Reaper anti-air defense will make for high-risk shuttle extractions.

Squad Goal: Extraction on any difficulty with at least one squad member using an Earth Pack character
Allied Goal: Extract 800,000 individual players on any difficulty, with each live member counting toward the goal.

Special Circumstance: Extraction time lengthened due to failure of Operation BROADSIDE.

Squad Goal Success: All squad members awarded a Commendation Pack.
Allied Goal Success: All players awarded a Victory Pack that includes a new Earth character.

Requirement: Mass Effect: Earth must be installed to earn these rewards.

REMEMBER: Feedback upload MUST be on for us to know if you complete the Squad or Allied goals. If it is not, we will not be able to grant rewards to deserving players. Thanks.

Dus: je hoeft zelf niet met een Earth DLC character te spelen zolang er maar 1 in de groep zit en full extraction is ook geen vereiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Anthirian schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:48:
Hangt er vanaf op welk platform je speelt. Ik speel bijvoorbeeld op de 360, maar in dit topic zijn veel meer PC-gamers.
Er zijn wel meer PC-gamers maar ik heb niet het idee dat ze nog heel actief zijn (of ik heb de verkeerde in mijn lijst gehad).

Heb mezelf bij de release aangemeld bij een aantal MP-groepen op BSN en van daaruit vind je vanzelf wel een aantal mensen die vaak op dezelfde tijd online zijn. Mijn origin-lijst is zo goed als vol maar ik speel maar met ongeveer 10 verschillende personen.

Ik ook verschrikkelijk slecht in pubs omdat ik dan niet weet wat ik van mijn squadmates kan verwachten :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, random Gold is goed te doen met Pugs hoor. En het geeft nog een extra moeilijkheidsgraad ;)

Platinum vind ik gewoon niet leuk, serieus niet leuk, niet omdat het moeilijker is (want dat is het niet), maar omdat de creativiteit van Bioware echt tekort schiet bij het interessant houden van MP.

De nieuwe objective is trouwens wel weer leuk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:26:
Mwah, random Gold is goed te doen met Pugs hoor. En het geeft nog een extra moeilijkheidsgraad ;)

Platinum vind ik gewoon niet leuk, serieus niet leuk, niet omdat het moeilijker is (want dat is het niet), maar omdat de creativiteit van Bioware echt tekort schiet bij het interessant houden van MP.

Het is zeker goed te doen maar ik vergeet altijd mijn speelstijl aan te passen waardoor ik ineens alleen naar een spawn toe ren en dan gaat het weleens mis tegen een overmacht ;(. Of je gaat neer in wave 4 na een domme actie en dan bleed je out om een medigel te sparen (3 man wave 4 is easy), 2 seconden later gaat de rest van het team down en ineens is het mission failed. _O-.

Ik ben ook geen fan van platinum mode nu ik het een paar keer heb gespeeld, vind het verschrikkelijk frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:26:

Mja ben ik het wel mee eens. Zou toffer geweest zijn als het gold was met een objective elke ronde. :)

Of meer verhalende missies toevoegen ala The Old Republic (hoewel dat waarschijnlijk niet gratis kan).

[ Voor 8% gewijzigd door Gundogan op 26-07-2012 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Ik hoopte altijd dat Platinum een objective per ronde zou zijn maar dat player revivals niet mogelijk waren, alleen medigel en verder gewoon dezelfde difficulty als Gold, dan leer je wel tactisch spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
altijd tof als de boel crashed op 3kwart van de upload bij wave 10 platinum :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Squad goal gehaald. Extraction is nu 2:30 ipv 2:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is tips voor diegene die Geth Infiltrator met een pure sniper riffle en proxi set up spelen.
(en ja ik weet shotgun is ook vet)

Voorheen sloeg ik proxi totaal over mede dankzij het opofferen van mn health en shields.
Maar die verrekte Phantoms maakte mn leven zuur kon ze niet SINGLE HANDED uitschakelen, je wilt toch afmaken waar je aan begon...en gebruik trouwens een Black Widow...1 headshot en ze beginnen te dansen ook als ze in cover zijn het is gewoonweg niet genoeg die 3 schoten waarvan 2 headshots zijn als ik goed mik...

Dus maar proxi gaan gebruiken 6-6-5-6-3 alle proxi op pure damage (dus geen extended radius)
Na wat experimenteren het volgende opgevallen:

Medium range vs Phantom zeker als ze in cover zijn en je hunter mode gebruikt
Cloak - Headshot - DIRECT maar dan ook direct gevolgd door een Proxi - daarna 1 a 2 schoten hetzij hoofd of body shots en ze is flatlined...en die heerlijke "mirror breaking" geluid.
Het maakt niet uit als ze achter cover is als je piercing mod V gebruikt die proxi negeert deze cover alsmede jou kogels mits de cover niet te dik is.

Long range vs Phantoms
Cloak - Proxi (dit zorgt voor enkele ogenblikken voor "stagger" meestal genoeg tijd voor 2 headshots) dit is vaak niet genoeg want dan danst ze weer tenzij ze jou direct "aanstaart" en blijft staan. Is ze niet uitgeschakelt weer een proxi (grote kans dat ze gestrekt is zo niet gevolgd door 1 a 2 schoten.

Je moet het zo zien je hebt nu "vier" schoten tot je beschikking ook handig tegen mini bosses.
Nu "hunt" ik phantoms en ik ren niet meer van ze weg tenzij ze "plotselling" van achter mij besluipen dan is het weg wezen cloaken en recover my shields en health.

Ik heb het getest met de Black Widow II (nu III) weet niet of het werkt met bijv de normale widow (cloak - headshot - proxi)

Nu slacht ik Phantoms af op gold word er steeds beter in nu hoef ik niet meer perse te hopen op hulp voor phantoms!
Afijn hoop dat dit helpt voor die gene die Geth infiltrator gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b32 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 07:16:
Ik ben langzamerhand toe aan de Gold-mode in de multiplayer nu ik Silver regelmatig gewoon kan halen. Echter, Gold met random mensen is geen groot succes. Is er een actieve Tweakers-groep die Gold doet?
Hier op tweakers vast wel,
Ik zelf speel alleen gold en af en toe platinum als ik zeker weet dat de groep het in zich heeft om te winnen inclusief mij zelf. Dus je kunt mij altijd toevoegen op pc tenminste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 04:06:
Dit is tips voor diegene die Geth Infiltrator met een pure sniper riffle en proxi set up spelen.
(en ja ik weet shotgun is ook vet)

Voorheen sloeg ik proxi totaal over mede dankzij het opofferen van mn health en shields.
Maar die verrekte Phantoms maakte mn leven zuur kon ze niet SINGLE HANDED uitschakelen, je wilt toch afmaken waar je aan begon...en gebruik trouwens een Black Widow...1 headshot en ze beginnen te dansen ook als ze in cover zijn het is gewoonweg niet genoeg die 3 schoten waarvan 2 headshots zijn als ik goed mik...

Dus maar proxi gaan gebruiken 6-6-5-6-3 alle proxi op pure damage (dus geen extended radius)
Na wat experimenteren het volgende opgevallen:

Medium range vs Phantom zeker als ze in cover zijn en je hunter mode gebruikt
Cloak - Headshot - DIRECT maar dan ook direct gevolgd door een Proxi - daarna 1 a 2 schoten hetzij hoofd of body shots en ze is flatlined...en die heerlijke "mirror breaking" geluid.
Het maakt niet uit als ze achter cover is als je piercing mod V gebruikt die proxi negeert deze cover alsmede jou kogels mits de cover niet te dik is.

Long range vs Phantoms
Cloak - Proxi (dit zorgt voor enkele ogenblikken voor "stagger" meestal genoeg tijd voor 2 headshots) dit is vaak niet genoeg want dan danst ze weer tenzij ze jou direct "aanstaart" en blijft staan. Is ze niet uitgeschakelt weer een proxi (grote kans dat ze gestrekt is zo niet gevolgd door 1 a 2 schoten.

Je moet het zo zien je hebt nu "vier" schoten tot je beschikking ook handig tegen mini bosses.
Nu "hunt" ik phantoms en ik ren niet meer van ze weg tenzij ze "plotselling" van achter mij besluipen dan is het weg wezen cloaken en recover my shields en health.

Ik heb het getest met de Black Widow II (nu III) weet niet of het werkt met bijv de normale widow (cloak - headshot - proxi)

Nu slacht ik Phantoms af op gold word er steeds beter in nu hoef ik niet meer perse te hopen op hulp voor phantoms!
Afijn hoop dat dit helpt voor die gene die Geth infiltrator gebruiken.
Je komt er dus nu pas achter dat proxi mine staggered, monster damage doet, tech bursts en fire explosions kan opzetten en een 20% extra damage debuff geeft? :p

Alles wat staggered >>>>>>> phantoms, vooral de Falcon en de Plasma shotgun. Verder vooral goed op de animatie letten. De bol die ze af en toe casten houdt powers tegen en tijdens de 'dans' animatie doe je iets van 90% minder damage op hun (Drell classes hebben dat ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

We hebben de community goal gehaald volgens BioWare:
OPERATION: OVERWATCH SUCCESS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Anthirian schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:08:
We hebben de community goal gehaald volgens BioWare:

[...]
\o/

En de nieuwe balance changes:
July 31, 2012
----------------------------------------------------------------------------

N7 Typhoon Assault Rifle
- Damage multiplier when fully ramped up decreased from [2.0x] to [1.5x]

N7 Indra Sniper Rifle
- Damage increased from [62.6-78.2] to [72.6-92.2]

Prothean Particle Beam Assault Rifle
- Damage increased from [17.2-21.4] to [19.2-25.8]

Smash Power
- Base cooldown increased from 5 to 8 seconds

Devastator Mode Power
- Base rate of fire bonus decreased from 15% to 10%

Incinerate Power
- Base damage increased from 300 to 330

Carnage Power
- Base damage increased from 315 to 350

Pull
- Impact damage for all kits with pull is now 100 to match Asari Justicar
- Rank 3 duration bonus increased from 40% to 50%
- Evolve 1 duration bonus increased from 50% to 100%
- Evolve 2 radius bonus increased from 2m to 2.5m
- Evolve 3 lifted damage per second increased from 20 to 75
- Evolve 4 extra damage done to targets increased from 25% to 30%
- Evolve 5 biotic combo damage bonus increased from 50% to 75%
- Evolve 6 recharge bonus increased from 60% to 150%

Gold and Platinum Difficulties
- Enemy shield/barrier damage gates on weapon damage reduced from 100% to 90%, which
means 10% of the remaining weapon damage after impacting shields/barriers will pass
through to health.
Geeneens een Piranha nerf. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Crusader VI :X in mijn Commendation Pack.

[Glas half vol modus]Het is geen Eagle[/Glas half vol modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

PirE schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 00:21:
Crusader VI :X in mijn Commendation Pack.

[Glas half vol modus]Het is geen Eagle\[/Glas half vol modus]
Geen probleem, ik heb me opgeofferd voor de Eagle upgrades. :'(

Givf Hurricane upgrades.

[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 01-08-2012 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Joepie m'n tweede Hurricane :)
sorry Gundogan :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 11:30

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Is er al iets bekend wat er in een volgende patch komt te zitten, en wanneer de releasedatum ca zou zijn eigenlijk?

edit: inmiddels ook gevraagd op het bioware forum, als ik daar een antwoord krijg (zal wel niet hun kennende :') dan post ik het hier ook

[ Voor 38% gewijzigd door BlackEyedAngel op 03-08-2012 15:24 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik krijg op dit moment een sik van die community goals/victory packs enzo ik krijg alleen maar die waardeloze shotgun upgrades ik wil m'n Valiant en Huricane geuprade zien, N7-Piranha en Reegar zijn gewoon super shotguns de rest is gewoon RUK. Ook de PSP's die ik nu koop geven ineens allemaal character cards voor ventjes die ik allemaal al lang had heel sporadisch zit er een wapen bij maar zeker geen nieuwe characters.

De enige wapens die ik nu eigenlijk gebruik :
- N7 Valiant 1
- N7 Hurricane 1
- Reegar 5
- N7 Piranha 1
- M6 Carnifex 10

De 2 shotguns wissel ik een beetje, op Geth Infiltrator is de Reegar gewoon UBER (jammer van de TC nerf) en sinds ik de N7-Fury heb speel ik eigenlijk niet veel anders meer buiten Geth Infiltrator/Engineer.

De N7-Fury zal ook wel een dikke nerf krijgen met de volgende ronde, het is gewoon super simpel (Als je host) om een groep in te warpen, die 'aura' aan hebben en throw spammen sommige rondes duurde nog geen 10 seconden op bronze... En ik zeg als je host want anders kun je nog weleens het verschijnsel krijgen dat je throw geen biotic explosion geeft en dan ben je in de meeste gevallen dood :P

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

prutser001 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 18:51:
Ik krijg op dit moment een sik van die community goals/victory packs enzo ik krijg alleen maar die waardeloze shotgun upgrades ik wil m'n Valiant en Huricane geuprade zien, N7-Piranha en Reegar zijn gewoon super shotguns de rest is gewoon RUK. Ook de PSP's die ik nu koop geven ineens allemaal character cards voor ventjes die ik allemaal al lang had heel sporadisch zit er een wapen bij maar zeker geen nieuwe characters.

De enige wapens die ik nu eigenlijk gebruik :
- N7 Valiant 1
- N7 Hurricane 1
- Reegar 5
- N7 Piranha 1
- M6 Carnifex 10

De 2 shotguns wissel ik een beetje, op Geth Infiltrator is de Reegar gewoon UBER (jammer van de TC nerf) en sinds ik de N7-Fury heb speel ik eigenlijk niet veel anders meer buiten Geth Infiltrator/Engineer.

De N7-Fury zal ook wel een dikke nerf krijgen met de volgende ronde, het is gewoon super simpel (Als je host) om een groep in te warpen, die 'aura' aan hebben en throw spammen sommige rondes duurde nog geen 10 seconden op bronze... En ik zeg als je host want anders kun je nog weleens het verschijnsel krijgen dat je throw geen biotic explosion geeft en dan ben je in de meeste gevallen dood :P
Claymore/GPS GI of Destroyer doet nog steeds pijn hoor. Alleen de Piranha is wat makkelijker in z'n gebruik en niet host afhankelijk. :)

Fury wordt niet generfed omdat het te makkelijk is op bronze hoor. Ik denk dat je dan alles kan gaan nerfen. ^__^

Piranha krijgt 99% zeker een nerf deze of volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Gundogan schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 19:22:
[...]

Piranha krijgt 99% zeker een nerf deze of volgende week.

[video]
Constant nerfen van guns & classes lost niks op. Je hebt altijd wel een combo die het effectiefst is en de community vind die toch wel. Uiteindelijk kiest iedereen voor die combo omdat dat nou eenmaal de snelste manier is om veel credits te verdienen in korte tijd.
GI is nog steeds de sterkste class in het spel. cloak + huntermode + prox mine geeft een massive damage boost voor elk wapen. Het zal er wel op neerkomen dat de Piranha straks op de schroothoop kan als je geen Infiltrator of Human/Turian Soldier pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

PirE schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 20:32:
[...]

Constant nerfen van guns & classes lost niks op. Je hebt altijd wel een combo die het effectiefst is en de community vind die toch wel. Uiteindelijk kiest iedereen voor die combo omdat dat nou eenmaal de snelste manier is om veel credits te verdienen in korte tijd.
GI is nog steeds de sterkste class in het spel. cloak + huntermode + prox mine geeft een massive damage boost voor elk wapen. Het zal er wel op neerkomen dat de Piranha straks op de schroothoop kan als je geen Infiltrator of Human/Turian Soldier pakt.
Ben ik het ook wel mee eens. Als de Piranha de nerf krijgt, gaat iedereen weer vrolijk naar de GPS/Claymore/Reegar. Maar als je kijkt naar hoe effectief de Piranha nu is, verwacht je gewoon die nerf Bioware kennende.

Ze zouden eigenlijk eens moeten beginnen met het buffen van sommige powers voor gold en platinum en nutteloze rare wapens (Pulse Rifle bijvoorbeeld). Maarja als je powers gaat buffen, worden die weer te sterk voor bronze en silver. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ja hoor het is bijna zover: de Piranha wordt generfd zoals verwacht.
We will not be releasing balance updates today but we hope to have them out as soon as possible.

Here is a preview of some of the changes this week:
  • Enemy shield regeneration mechanics on Platinum are being tweaked to increase the delay before shields/barriers start regenerating. Once they start regenerating, however, they will regenerate at a faster rate and up to a higher maximum. This is to give slow firing weapons more time to prevent the regeneration.
  • Piranha damage reduction.
Also, for those curious about some of the math behind our damage system, we've also compiled a list that shows the hidden damage multipliers for all weapons and powers. The post can be found here.

Source: http://social.bioware.com/forum/1/topic/343/index/13559668

[ Voor 4% gewijzigd door Anthirian op 07-08-2012 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Afbeeldingslocatie: http://social.bioware.com/uploads_user/1000/46/221183.jpg

Squad Goal: Full extraction from Firebase London using any Kit on any difficulty
Allied Goal: Using any Kit/ Map combination against any enemy, complete wave 10 on a combined community total of 200,000 Bronze missions, 175,000 Silver missions and 70,000 Gold missions.
Special Circumstance: None

Squad Goal Success: All squad members awarded a Commendation Pack
Allied Goal Success: All players awarded a Victory Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoseSolane
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:47
PirE schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:06:
[afbeelding]

Squad Goal: Full extraction from Firebase London using any Kit on any difficulty
Allied Goal: Using any Kit/ Map combination against any enemy, complete wave 10 on a combined community total of 200,000 Bronze missions, 175,000 Silver missions and 70,000 Gold missions.

Squad Goal Success: All squad members awarded a Commendation Pack
Operation Olympus, Firebase London. Misschien niet erg creatief, maar ik vind het wel een leuk idee. We moeten alleen iets te vroeg beginnen met de evacuaties. Nog niet iedereen zal meteen weg willen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

De balance changes zijn nu actief:
Enemy Shields and Barriers
- (Platinum) The delay before enemy shields/barriers start regenerating increased from 4 to 6 seconds

Cerberus Atlas and Geth Prime
- (Platinum) Max amount of shields regenerated increased from 65% to 75%
- (Platinum) Rate of shield regeneration increased from 16.5% to 20% per second

Cerberus Phantom
- (Platinum) Max amount of shields regenerated increased from 75% to 85%
- (Platinum) Rate of shield regeneration increased from 25% to 30% per second
- (Platinum) The force threshold to cause Phantoms to stagger lowered to Gold levels

Reaper Marauder and Cerberus Engineer, Turret, Nemesis, and Centurion
- (Platinum) Max amount of shields regenerated increased from 85% to 90%
- (Platinum) Rate of shield regeneration increased from 33% to 40% per second

Reaper Banshee
- (Platinum) Rate of shield regeneration increased from 16.5% to 20% per second

Geth Rocket Trooper, Hunter and Pyro
- (Platinum) Max amount of shields regenerated increased from 85% to 90%
- (Platinum) Rate of shield regeneration increased from 33% to 40% per second

Arc Grenade Power (Male Quarian)
- Base damage decreased from 450 to 400 to match the N7 Demolisher

Ballistic Blades Power
- Base damage increased from 800 to 900

N7 Piranha Shotgun
- Damage decreased from [70.9-88.7] to [61.7-77.1]

Source: http://social.bioware.com...43/index/9544143#13579442

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ley
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-09 14:28

Ley

!Tranquilo!

Laatkomertje hier, begin nu pas met ME3...

Kan niet wachten tot ik, net als ME1 en 2, compleet ondergedompeld ben in de storyline!
XD

*Zijn Is Wezen Zoals Het In Wezen Bedoeld Is Om Te Zijn Zoals Het Is... Toch?!?*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Gek eigenlijk dat dit nog niet is gepost, het is nl al een poosje bekend, dus even bij deze.

Nieuwe single player DLC Leviathan:

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2mfzn2x.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Origin 9.0 is echt een verbetering :'). Friendslist werkt al een dag niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoseSolane
PirE schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:56:
Origin 9.0 is echt een verbetering :'). Friendslist werkt al een dag niet :D
De nieuwe Origin versie liet mijn single player save games verdwijnen :X . Zeker een verbetering. Gelukkig heb ik ze weer terug.

LET DUS OP:Installeer de nieuwe Origin. Kies bij de vraag welke versie van de game bestanden je wilt gebruiken die op je lokale schijf. DUS NIET DIE IN DE CLOUD! Want daar staan de single player save games dus blijkbaar nog niet. Mocht dit fout gaan sluit ME3, open Origin, muis over ME3 en klik op de I. Ga naar het tabblad Cloudopslag en druk op de knop Spelbestand herstellen. Probleem hopelijk weer opgelost.

Heb ik al eens in dit forum gemeld wat ik van Origin vind? Alle ontwikkelaars ervan moeten op een rijtje gezet worden en dan kies ik het wapen. Dat één van de grootste spellenfabrikanten zo'n wanproduct durft voor te schrijven. En het is BETA, dus op eigen risico. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Blijkbaar hebben we het toch gehaald. Op zondag leek het nog op een fiasco uit te draaien, maar op het einde is nog nét de community goal gehaald:
Bioware schreef op dinsdag 14 augustus 2012:

From: Admiral Steven Hackett
Re: Operation OLYMPUS
Confidentiality Classification: XB-PRIME
Distribution: N7 Forces Only

Soldiers of the Milky Way –

I am pleased to report that Operation OLYMPUS has netted us extremely valuable intel. With N7 troops engaging the enemy, the Resistance was able to lure a Reaper destroyer into a kill zone and bring it down. They were able to retrieve portions of its memory databases before withdrawing from the battlefield.

While we do not yet know what this new data will reveal, rest assured it will be put to good use. I don’t need to tell you that logs from a Reaper’s memory could prove invaluable. If we can decipher when and why it received the orders it did, we can start to predict their battle strategies, and that improves our chances both on Earth and throughout the galaxy.

The geth viewed the Reapers as gods, creatures beyond our understanding. We know that’s not true. We may not have knocked them off their pedestal today, but we have come one step closer to seeing them fall.

– Admiral Hackett

Quite the amazing rally guys!

Bronze total: 253,408
Silver total: 206,386
Gold total: 89,198

As a reward for such an Olympic effort there’s a special something in the pack for you. :)
http://blog.bioware.com/2...peration-olympus-success/
De rewards lijken te zijn: een N7 wapen (helaas voor mij een Eagle) en een willekeurige Rare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Afbeeldingslocatie: http://blog.bioware.com/wp-content/uploads/2012/08/ME3-Leviathan-Logo-1024x340.png

We are very pleased to officially announce that the Mass Effect 3 Leviathan single-player DLC will be released on August 28th, 2012 for PS3, Xbox 360, and PC. Please note that on Playstation 3 in Europe, it will be available on August 29th.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoseSolane
Anthirian schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:58:
Blijkbaar hebben we het toch gehaald. Op zondag leek het nog op een fiasco uit te draaien, maar op het einde is nog nét de community goal gehaald:
Dat was voor mij ook een grote verrasing.
[...]

De rewards lijken te zijn: een N7 wapen (helaas voor mij een Eagle) en een willekeurige Rare.
Ook een Eagle. Mijn Justicar was er heel blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilraen schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:27:
Gek eigenlijk dat dit nog niet is gepost, het is nl al een poosje bekend, dus even bij deze.

Nieuwe single player DLC Leviathan:

[afbeelding]
Hehe, eindelijk krijgen we Singleplayer DLC. Al had ik meer gehoopt op Take Back Omega of een post ending DLC. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:30:
[...]

Hehe, eindelijk krijgen we Singleplayer DLC. Al had ik meer gehoopt op Take Back Omega of een post ending DLC. :)
'Take back Omega' zit ik ook op te wachten, dat vrouwtje(Aria?) heeft het erover maar ik heb toendertijd al lopen zoeken en zelfs ME2 opgestart om te kijken waar het ook alweer was. Maar helaas.

Ben benieuwd wat deze DLC gaat brengen moet zeggen dat ik erg benieuwd ben naar 'Reaper origins' ik hoop dat ze ook een extra stukje voor Jarvik? toegevoegd hebben, lijkt mij dat de Protheans toch wel de moeite hebben genomen om toendertijd de hele meuk af te zoeken...

Laten we maar hopen dat ze ME3 niet zo snel laten vallen als DA2.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Komend weekend is het tijd voor Operation Alloy.
Operation ALLOY (August 24th 11AM MDT – August 26th 5AM MDT)

A training center will only take a recruit so far. Our recruits need field experience, so it’s time to integrate them with seasoned squads during our next series of sweeps.

Individual Goal: Promote 2 characters

Allied Goal: Promote 50,000 characters

Individual Goal Success: All players awarded a Commendation Pack
Allied Goal Success: All players awarded a Victory Pack and an increase to medi-gel capacity.
http://blog.bioware.com/2012/08/22/operation-alloy/
Voelt een beetje inspiratieloos aan: "promoot zoveel je kan!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Anthirian schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:23:
Komend weekend is het tijd voor Operation Alloy.

[...]

Voelt een beetje inspiratieloos aan: "promoot zoveel je kan!"
Ach, een beat enemy X on map Y is niet veel spannender ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Ach ja, voelen de Sentinel en Vanguard zich weer even speciaal. :X

• prutser001

prutser001

Dit is de enige reden om te promoten, ik vond het heerlijk om nieuwe characters te unlocken en gelijk op lvl20 gebruik van te maken. Maar ja denk dat ik gewoon alles promote nu dan krijg ik in ieder geval geen reset cards meer in mijn PSP's....

Moest toch een aantal characters respeccen dan in 1 keer goed doen en wachten tot de volgende 'promote' event.

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

PirE schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:54:
[...]

Ach, een beat enemy X on map Y is niet veel spannender ;).
Nee oke, maar er was bv ook een event om zoveel mogelijk voetvolk te schieten (cannibals, husks, troopers, etc.). Dat is wel íets spannender, maar inderdaad niet veel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Het is gelukt mensen :>
Bioware schreef op dinsdag 28 augustus:

From: Admiral Steven Hackett
Re: Operation ALLOY
Confidentiality Classification: XB-PRIME
Distribution: N7 Forces Only

Soldiers of the Milky Way –

It is now common knowledge that Operation ALLOY did not go strictly as planned. Sweeps in what should have been relatively low-risk areas were met with heavy enemy resistance. Fortunately, reports from the field indicate that our troops persevered and were able to strike back. I’ve already been informed of a number of well-deserved promotions. In light of these reports, Operation ALLOY has been deemed a success.

Over the next few days you’ll likely hear many stories about our talented new recruits. I would also like to congratulate the experienced soldiers who fought alongside them. It is under your guidance and leadership that these new recruits excelled. They are now prepared to join our forces on the front lines, and we are all stronger for it.

While we celebrate Operation ALLOY’s success, we need to be aware that the unexpected resistance faced by our soldiers may be symptomatic of a larger issue. We’ve been receiving a number of strange reports that are inconsistent with our knowledge of Reaper ground troop movement. At this point, intel is vague at best. Rest assured we are pursuing the matter.

– Admiral Hackett

PC: 67,573

PS3: 28,398

Xbox: 166,778

TOTAL: 262,749!
Bron: http://blog.bioware.com/2012/08/28/operation-alloy-success/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lintesir
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:13
Leviathan DLC net uitgespeeld. Was leuk om weer eens single player te doen met een nieuw stuk verhaal. Qua verhaal vond ik het dan ook zeker de moeite waard, alleen vind ik 8 euro voor 2 en een half uur speeltijd iets aan de hoge kant. Toch zou ik zeggen: als je een fan bent van de Mass Effect serie is dit toch wel een must have.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Lintesir schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:50:
Leviathan DLC net uitgespeeld. Was leuk om weer eens single player te doen met een nieuw stuk verhaal. Qua verhaal vond ik het dan ook zeker de moeite waard, alleen vind ik 8 euro voor 2 en een half uur speeltijd iets aan de hoge kant. Toch zou ik zeggen: als je een fan bent van de Mass Effect serie is dit toch wel een must have.
Heb em ook net gespeeld, op zich wel leuk maar aan de korte kant en ja ik heb echt elke vierkante centimeter afgezocht (en achievement gekregen) Maar aan het einde had ik toch een 'leeg' gevoel, ik had niet het idee iets bereikt te hebben. Je weet nu wel wat meer maar toch, het heeft gewoon geen effect. Ik mag hopen dat 'Take Back Omega' snel komt en meer dan 2 uur duurt, nou kan het saai worden als het te lang duurt maar een beetje extra zou leuk zijn het hoeven voor mij echt geen uren lange gevechten te worden maar naar mijn idee duurde de missie om Archangel/Garrus te krijgen in ME2 langer.

Wat me wel op viel was dat mijn War Assets gezakt waren, waar ik eerst 11000+ had was dat nu ineens 7000 nogwat en dat terwijl ik alleen maar meer heb verzameld en 6 promotes gedaan heb afgelopen weekend en met Leviathan vond ik er nog meer, ook wat Vorcha die ik waarschijnlijk gemist had en wat spul voor de Crucible.

spoiler:
Even een vraagje he, toen Ann in verbinding was met Leviathan heb je toen op de knop gedrukt? (Renegade optie) of gewacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lintesir
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:13
prutser001 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:27:
[...]

Heb em ook net gespeeld, op zich wel leuk maar aan de korte kant en ja ik heb echt elke vierkante centimeter afgezocht (en achievement gekregen) Maar aan het einde had ik toch een 'leeg' gevoel, ik had niet het idee iets bereikt te hebben. Je weet nu wel wat meer maar toch, het heeft gewoon geen effect. Ik mag hopen dat 'Take Back Omega' snel komt en meer dan 2 uur duurt, nou kan het saai worden als het te lang duurt maar een beetje extra zou leuk zijn het hoeven voor mij echt geen uren lange gevechten te worden maar naar mijn idee duurde de missie om Archangel/Garrus te krijgen in ME2 langer.

Wat me wel op viel was dat mijn War Assets gezakt waren, waar ik eerst 11000+ had was dat nu ineens 7000 nogwat en dat terwijl ik alleen maar meer heb verzameld en 6 promotes gedaan heb afgelopen weekend en met Leviathan vond ik er nog meer, ook wat Vorcha die ik waarschijnlijk gemist had en wat spul voor de Crucible.

spoiler:
Even een vraagje he, toen Ann in verbinding was met Leviathan heb je toen op de knop gedrukt? (Renegade optie) of gewacht?
spoiler:
Ik heb (tot twee keer toe) de renegade interrupt gedaan. Vega zegt dan dat ie haar naar de med bay brengt, maar daar is ze dan niet. Wordt verder niet echt duidelijk hoe ze het er uiteindelijk vanaf brengt.

Heb jij het spel trouwens nog weer helemaal uitgespeeld? Schijnt dat je met starchild ook nog weer gezellig over Leviathan kan kletsen ;). Had zelf geen zin om die hele eindmissie opnieuw te doen.

Vaag trouwens dat de Extended Cut met een paar cutscenes tegen de 2GB zat, terwijl deze 'maar' 1.4GB is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Lintesir schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 23:24:
Vaag trouwens dat de Extended Cut met een paar cutscenes tegen de 2GB zat, terwijl deze 'maar' 1.4GB is.
Waarschijnlijk moest bij de extended cut het gehele einde weer opnieuw gedownload worden met misschien wel wat stukken ervoor.

• prutser001

prutser001

Lintesir schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 23:24:
[...]

spoiler:
Ik heb (tot twee keer toe) de renegade interrupt gedaan. Vega zegt dan dat ie haar naar de med bay brengt, maar daar is ze dan niet. Wordt verder niet echt duidelijk hoe ze het er uiteindelijk vanaf brengt.

Heb jij het spel trouwens nog weer helemaal uitgespeeld? Schijnt dat je met starchild ook nog weer gezellig over Leviathan kan kletsen ;). Had zelf geen zin om die hele eindmissie opnieuw te doen.

spoiler:
Ergens aan het einde had ik nog een gesprek met Ann via comm channel dat ze Hacket's team in ging (ze wordt dan een war asset) ze overleeft het dus gewoon en alles gaat goed, ik vraag me dus af als je de renegade optie niet gebruikt wat er dan gebeurt

Ik heb ME3 nog niet uitgespeeld daarna, maar ik had zoiets van 'er verandert toch niets' Ik bedoel als die Leviathans zo sterk zijn waarom heeft dit dan geen effect als ze zelf ook actief gezocht worden. Als je het mij vraagt hadden ze het einde van ME3 gewoon weg moeten laten en snel met DLC's moeten komen en dan pas het einde er aan plakken zoals het verhaal zich in Leviathan afspeelt maak ik op dat als 'jij/ik' niet ingegrepen had ze ontdekt waren geweest en afgemaakt waren of iets in die geest.

Extended cut heb ik nog niet gezien, ik kijk van het weekend wel weer even, voor mij geeft het een beetje een rare na smaak dat alles wat ze toevoegen aan DLC's gewoon geen enkel effect op de uitkomst heeft. Waar dus de ME1/2 DLC's gewoon extra toevoeging waren aan het verhaal en geen direct verband/effect op het einde hebben in ME3 elke DLC direct of indirect het einde moet beinvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Eindelijk alles unlocked, nu maar even die DLC gaan kopen/checken :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Probeer al een paar dagen de DLC te downloaden, maar zodra ik met Paypal wil betalen krijg ik iedere keer de volgende melding:

"TEMPORARILY UNAVAILABLE
This action could not be completed. We may be experiencing an unusually high server load or undergoing maintenance. Please try again in a few minutes."

Iemand ditzelfde probleem gehad? Voor dat ik op vakantie ging had ik nergens last van.

EDIT: Ben blijkbaar niet de enige...

[ Voor 21% gewijzigd door JaccoW op 02-09-2012 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F_demon schreef op zondag 02 september 2012 @ 18:04:
Probeer al een paar dagen de DLC te downloaden, maar zodra ik met Paypal wil betalen krijg ik iedere keer de volgende melding:

"TEMPORARILY UNAVAILABLE
This action could not be completed. We may be experiencing an unusually high server load or undergoing maintenance. Please try again in a few minutes."

Iemand ditzelfde probleem gehad? Voor dat ik op vakantie ging had ik nergens last van.

EDIT: Ben blijkbaar niet de enige...
Je kan Bioware punten niet kopen door met Paypal te betalen. Op de site van Origin word dat wel vermeld maar in Origin zelf krijg je een rare foutmelding. Ideal gebruiken om te betalen werkt wel.

Als je op de Origin site de aankoop probeert te doen krijg je de volgende melding: "Het artikel dat je wilt kopen, komt niet in aanmerking voor aankoop door middel van PayPal. Enkel kredietkaarten worden aanvaard als betaalmiddel. Onze excuses voor het ongemak. (1600 BioWare-punten)".

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2012 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Maar je kan ze wel kopen via de bioware site met paypal om daarna in origin de dlc aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

F_demon schreef op maandag 03 september 2012 @ 07:21:
Maar je kan ze wel kopen via de bioware site met paypal om daarna in origin de dlc aan te schaffen.
Ik heb het gewoon via ideal gedaan..

Toch maar even single player uitgespeeld na Leviathan er zitten 2 referenties naar 'Leviathan' in het eind gesprek en de Extended cut voegt wel 'iets' toe maar om nou te zeggen dat het allemaal aan elkaar geknoopt is niet echt.

spoiler:
Wat me op viel was dat toen ik met dat irritante kind was in de Crucible ik perongeluk *kuch* op hem schoot en gelijk kreeg 'SO BE IT' en ik stond daar maar stom te kijken. Later zie je dan een VI van Liara die uitlegt dat we verloren hebben. Ik ging er vanuit dat er maar 1 'stargazer scene' was 1 met een vrouwelijke (Asari?) welke kennelijk de strijd met de Reapers gewonnen hebben want ze zegt dat ze het niet zonder 'The Shepard' hadden gekunt. En later kreeg ik er 1 met een man welke kwam na het rode einde.

Blijft zwak, maar ja.. mag hopen dat de volgende DLC wat extra uurtjes toevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Operation VIGILANCE Weekend Operation September 7-9

Unexpected attacks have taken out several squads and damaged vital Alliance equipment. We will deploy drones to repair damage and investigate the nature of these attacks.

Squad Goal: Complete up to and including wave 10 on any difficulty without using a consumable (medi-gel, ammo, Ops pack or Cobra missile launcher)
Allied Goal: Complete 250,000 escort missions on any difficulty.

Individual Goal Success: All individual players awarded a Commendation Pack

En het belangrijkste:
- No one in the party can use consumables.

Hele weekend 1x een ammo-pack gebruiken per match of de laatste trooper op wave 10 met een cobra kapotknallen }) oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

De patchnotes voor de aankomende patch:
Issues Fixed:

- Fixed tutorial tip that didn't properly display an unbound command
- Fixed an issue in multiplayer where if a character has DLC weapons equipped, and the DLC associated to the weapons is deleted, the weapon loadout screen displayed no weapons
- Sabotage power evolution 6 increased tech damage bonus no longer stacks
- Fixed a rare crash in the final mission level involving the firing of the Cain at the Hades Cannon.
- Fixed the Encumbrance Bar from not updating correctly for the Earth DLC weapon mods
- Fixed weapons with natural piercing from having their damage reduced with piercing mods equipped
- Incinerate power evolution 5 now gives a damage bonus to frozen and chilled enemies
- Krogan Vanguard Rage bonuses now work properly
- Fixed Shepard's shadow from not appearing after entering and exiting an Atlas
- Fixed quitting/disconnecting while holding Retrieve Object that could cause the Retrieve Object to disappear
- Fixed users logging off or disconnecting during gameplay from not being able to return online until rebooting the game
- Players can no longer grab Geth Pyros over cover
- Fixed issue in which enemies surviving a detonated Stasis blast became invulnerable
- Attempting to equip similar weapon mods will now present a 'Slot Occupied' message
- Asari Justicar passive power evolution 3 power damage and force bonus now works properly
- Disruptor Rounds consumable (all ranks) damage multiplier against shields and barriers increased from 100% to 400%
- Particle Rifle no longer replenishes ammo from ammo boxes and supply pylons
- Fixed an issue when using Biotic Charge before death that caused the match to be unplayable afterwards
- Fixed pathing for Banshees so they don't get stuck in a teleport routine
- Fixed Asari Justicar from not being able to activate Biotic Sphere within range of large enemies
- Fixed dropping Retrieve Objects that could potentially fall under the level
- All Batarian and Krogan kits will now stagger less than other kits
- Ops Survival Packs now grant a one second damage immunity when consumed
- Singularity power re-designed:

Singularity no longer has a maximum number of charges and will only be destroyed when the time runs out

Performing a biotic combo on someone floating in the singularity no longer ends the singularity

Base cooldown changed to 8 seconds

Base duration of the singularity changed to 8 seconds

Base power now does 100 points of damage per second to all targets that are in range, even if not floating in the singularity

Base power sets up biotic combos on everyone that comes into range (only 1 combo added per enemy per cast of singularity)

Rank 3 changed to a damage over time bonus (used to be a radius and duration bonus)

Evolve 1 changed to singularity duration bonus (used to be a hold duration bonus and number of charges increase)

Evolve 5 changed to damage over time bonus (used to be a radius increase mechanic)

Evolve 6 now detonates biotic combos when the singularity explodes

- Fixed an issue with the Banshee being able to sync-kill players farther than she should be able to
- Fixed an issue with Firebase Jade giving partial extractions when all players are already inside the extraction zone
- Fixed SMG Ultralight Materials Mod not having impact on power recharge speed
- Fixed Armor Piercing Ammo not applying penetration bonus to secondary weapon
- Fixed player death camera beginning before a sync kill is complete
- Fixed an issue with talent points remaining after a character promotion
- Melee creatures will now completely ignore pets (drones, decoys, etc.) rather than just having a chance to ignore them
- Fixed an issue with Private Lobbies not staying private after the match has begun
- Krysae no longer ignores enemy shield gates
- Fixed various weapon sound-replications for clients
- Concussive Shot changes:

Evolution 3 damage and force bonus now applies to frozen and chilled targets

Evolution 5 changed to increase damage by 50% and radius by 1 meter (used to take on the properties of your ammo power, but this did not work)

Evolution 6 damage bonus to organics increased from 100% to 200% over 10 seconds

- Fixed issue where enemies in Stasis surviving a biotic detonation would become un-synchronized for clients
- Fixed Leviathan DLC Weapon Mods not carrying over to New Game +
- Marksman will instantly reload weapon ammunition when activated
- N7 Shadow Sword Mastery power evolution 5 and 6 now apply to Shadow Strike damage
- Fixed Atlas rocket applying damage over time on N7 Paladins using the Omni-Shield
- Fixed automatic revive at a specific spot in Firebase White
- Fixed an issue with ammo boxes causing players to be unable to fire weapons after attempting to refill grenades
- Fixed an issue with the Krysae Sniper rifle not functioning properly on squad members (Firefight pack)
- Can now headshot Banshees, Geth Primes, and Brutes for an extra 40% weapon damage.
- Can now shoot the Atlas’ exhaust port on his back for an extra 40% weapon damage.
- Fixed the health bar position of Tactical Scan on Swarmers
- Fixed an issue with enemies approaching a downed player to execute, but showing mercy and leaving
- Fixed seeking projectile powers occasionally failing to impact targets even though it appeared to impact
- Successfully extracting from a match gives 10% bonus credits. This reward does not depend on your squad members – you must extra personally to get the reward.
- Fixed an issue that caused the Retrieve Objective wave to not recognize the recovery of the object when it enters the retrieve zone
- Fixed bleedout effect that was disappearing when another player used an Ops Survival Pack
- Fixed Decoy that was blocking the use of ladders to NPCs and squadmates
- Fixed Flamer power of Vorcha from being activated simultaneously with the Reegar Carbine
- Fixed icons of powers disappearing from the Character Screen
- Fixed an issue with Ken/Gabby and Tali/Garrus ambient dialogues not triggering in Normandy engineering
- Fixed an issue in which purchasing multiplayer card pack purchases would not complete

Exploits Fixed:

- Fixed an exploit that allowed players to be invincible and invisible to enemies
- Fixed an exploit where players were able to use rockets from other weapons

PS3 Only:

- Fixed an issue on PS3 where after accepting an invite, a player could get stuck in a multiplayer screen by entering the store from the promo screen and then exiting without purchase
- Fixed a crash when pressing PS button during the game's boot sequence

PC Only:

- Fixed the hint popup to update mouse left click and right click bindings
- Fixed an issue that made Origin users display their game as joinable when their game is full
- Fixed a crash on Firebase Rio caused by heavy melee

Xbox Only

- Fixed a rare crash (black screen) on Xbox 360: Upon booting up the game and attempting to reach the title screen, players will now be able to get to title screen to recover their save games. Progress to locked achievements will be reset. Achievements already unlocked will remain unaffected.

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

En ik dacht nog wel dat we al die Collector's de nek om hadden gedraaid in ME2: :(
Mass Effect 3 - Retaliation Multiplayer DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
F_demon schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:31:
En ik dacht nog wel dat we al die Collector's de nek om hadden gedraaid in ME2: :(
Mass Effect 3 - Retaliation Multiplayer DLC.
Ik deed alleen nog maar mee met die operations maar ik denk dat ik dit weekend maar eens wat extra rondjes gaat spelen om wat credits te sparen. Nieuwe DLC ziet er interessant uit en ik ga hem volgende week zeker uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

En eind november komt de volgende grote singleplayer DLC uit: Take back Omega DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:11
F_demon schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:45:
En eind november komt de volgende grote singleplayer DLC uit: Take back Omega DLC
Daar heb ik wel zin in! 8)
nieuws: Mass Effect 3 Omega-dlc verschijnt eind november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
F_demon schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:45:
Ik moet Leviathan nog steeds spelen :'). Ik ga hem wel kopen maar ik denk dat ik hem gewoon ergens in de kerstvakantie opnieuw ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik vind €15,00 wel een beetje aan de stevige kant voor DLC van een paar uutjes eigenlijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Son Goku schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:37:
Ik vind €15,00 wel een beetje aan de stevige kant voor DLC van een paar uutjes eigenlijk :/
Als het net zo goed wordt als de Shadow Broker DLC....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

nFo schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 17:25:
[...]

Als het net zo goed wordt als de Shadow Broker DLC....
Dat is het hem inderdaad. Als je weinig risico wilt lopen wacht je gewoon de reviews af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Voor mij is het verhaal nu wel afgelopen. Vind het minder boeiend om dan nog DLC te spelen. DLC zou meer een vervolg van het verhaal moeten zijn voor m'n gevoel.

Ik heb het spel nu zo'n 2 weken geleden uitgespeeld. Met veel plezier gespeeld. Spel en verhaal zaten echt heel goed in elkaar. Hoop dat er een keer een echt vervolg komt! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Sorcerer8472 op 26-10-2012 15:59 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Sorcerer8472 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:59:
[...]

Voor mij is het verhaal nu wel afgelopen. Vind het minder boeiend om dan nog DLC te spelen. DLC zou meer een vervolg van het verhaal moeten zijn voor m'n gevoel.

Ik heb het spel nu zo'n 2 weken geleden uitgespeeld. Met veel plezier gespeeld. Spel en verhaal zaten echt heel goed in elkaar. Hoop dat er een keer een echt vervolg komt! :)
Het verhaal van Shepard is in ieder geval definitief afgelopen na ME3 + DLC. Maar gelukkig hebben we nog tig andere Reaper cycli waar ze een game van kunnen maken. ;)

Zag dat ze de multiplayer ook flink hebben uitgebreid (the Biotic God!). Misschien maar eens een keer weer aanslingeren dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:52:
[...]

Het verhaal van Shepard is in ieder geval definitief afgelopen na ME3 + DLC. Maar gelukkig hebben we nog tig andere Reaper cycli waar ze een game van kunnen maken. ;)

Zag dat ze de multiplayer ook flink hebben uitgebreid (the Biotic God!). Misschien maar eens een keer weer aanslingeren dan.
Ey sander,

Ja de MP is echt veel leuker geworden met de challenges, en ook de nieuwe hazard maps. Bijvoorbeeld op Firebase Glacier nu met een of andere zwevende bal, daar kijk je 1 keer naar met het gevoel van hmmmm wat zou er gebeuren als... DOOD!

Maar ook andere hazards zijn best leuk, jammer alleen dat ze steeds maar max 2 hazard maps aan hebben staan in-game.

En nu elk weekend een N7 job voor een commendation pack. Je krijgt hem ook direct en kan je progress ook zien met de missie. Ze hebben er een boel verbeteringen door gehaald, maar lang niet genoeg, zo zijn er nog best wel veel bugs en lijkt het mij vaker voor te komen dat ik zomaar dc...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2012 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

De challenges zijn wel leuk maar brengen ook nadelen met zich mee, zo nemen sommige gare wapens die niet echt bruikbaar zijn mee naar silver/gold.

Vraag me alleen af of je nog wat kunt doen met die Challenge punten, want over een maand of 2 heeft iedereen wel 10k+ en dan wat? Zelf heb ik al 2 keer Mathemagician gehaald 1 keer omdat ik het wilde, 2de keer had ik niet eens door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

prutser001 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:21:
De challenges zijn wel leuk maar brengen ook nadelen met zich mee, zo nemen sommige gare wapens die niet echt bruikbaar zijn mee naar silver/gold.
Idd, toen ik voor de sniperchallenge ging was dat echt te merken bepaalde wapens, pff! Meestal word je daardoor dan toch wel gedwongen silver te spelen, gold doe je nul damage - kan alleen als je met capabele mensen (vrienden) ingame zit, als een soort van support.
Vraag me alleen af of je nog wat kunt doen met die Challenge punten, want over een maand of 2 heeft iedereen wel 10k+ en dan wat?
Dan niks :+ puur garnituur om mensen wat langer bezig te houden. Maar eigenlijk was dat toch altijd al zo met multiplayer? Want wat dan, als je alle wapens op X hebt...? Of uiteindelijk platinum collectors (meestal) fluitend kunt doen, zoals dat op een gegeven moment met Reapers gold ging... Wat dan? Uiteindelijk raak je er toch wel weer op uitgekeken, want dan komt er weer een nieuwe (multiplayer) game die pakkender is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ja, ik hoop alleen dat ze redelijk door gaan met updates/nieuwe maps etc.

En zelf heb ik pas 2 ultra rares op X, dus dat duurt nog wel ff met die gare RNG shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

prutser001 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:35:

En zelf heb ik pas 2 ultra rares op X, dus dat duurt nog wel ff met die gare RNG shop.
Haha PAS twee? :P Ik nog helemaal niks joh, het hoogste wat ik heb is mijn Black Widow, op acht - en daar ben ik al blij mee (damn u, charachter cards... :X ).

Maareh, zijn 't wel goede wapens dan, die je op X hebt? Of ook nog eens matige die je toch eigenlijk nooit gebruikt?

[ Voor 8% gewijzigd door Gilraen op 03-11-2012 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Jawel, M99 Saber en M11 Wraith, nou is de Wraith niet echt mijn favoriet maar hij knalt wel heerlijk met een Geth Infiltrator, met juiste mods/gear 1 shot centurion op gold :).

Saber is mijn go to gun als het om 'snipen' gaat, zonder scope met arp+barrel en knallen maar.

Voorderest is het ruk eigenlijk, ik heb niet eens een Scorpion... en ik wil de Gun Slinger achievement... en ik ga echt niet met de M3-Predator lopen... dus dan maar medals halen met de Eagle2/Carnifex10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
prutser001 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:35:

Ach, ik kwam deze toevallig gisteren tegen in de mp en die mist ook nog (in ieder geval 1) wat URs :D.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sKaBC.jpg

Ik mis zelf alleen nog wat patronen en lichtjes voor mijn Volus, maar de laatste 8 miljoen aan credits heeft me weinig opgeleverd -O- (een boel level 4 ammo).

Hopelijk komt er nog een nieuwe map na de release van de Omega DLC (een map op Omega ofzo) en het zou leuk zijn als ze meer hazards toevoegen zoals die zure regen op Ghost _/-\o_

Aanstaande woensdag is het trouwens N7 Day:
http://masseffect.bioware.com/community/n7day/
"We have a whole host of fun activities planned for you, too! There will be online events, in-game rewards, behind-the-scenes, N7 Day exclusive assets, and much, much more! Stay tuned for updates on how you can get involved."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Je krijgt een gratis Ultra Rare als je vandaag inlogt op de Multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Mass Effect 3: Omega DLC Developer Commentary

Wat Spoilers hier en daar, maar er wordt lang niet alles verteld.
De langste DLC met nieuwe wapens,enemies ect. 8)

[video]https://www.youtube.com/watch?v=ARcPjh7dxAM"]YouTube: Mass Effect 3: Omega DLC Developer Commentary[/video]

[ Voor 15% gewijzigd door nFo op 07-11-2012 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

PirE schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:15:
Je krijgt een gratis Ultra Rare als je vandaag inlogt op de Multiplayer.
Dan ga ik dadelijk maar eens gauw kijken. Ik heb vandaag gespeeld, maar omdat de store altijd knippert heb ik niet verder gekeken. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg hem niet voor het inloggen hoor, wel om 3 extractions te doen met een human character, waar gelukkig ook alle N7 characters aan meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:46

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dat is een andere, namelijk de N7 Day challenge. Voor het inloggen kreeg ik ook een gratis pakket.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compizfox schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:38:
Dat is een andere, namelijk de N7 Day challenge. Voor het inloggen kreeg ik ook een gratis pakket.
Nou dan hoop ik dat die vandaag ook nog geld want ik had die mooi niet gisteren :(

Staat trouwens ook niet op de N7 pagina vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:46

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik kan nu niet meer in een game komen, hij blijft hangen op "Searching for games". (En ja, alle filters staan op any)

Vanmiddag had hij ook al kuren met verbinden met EA-online. Nog meer iemand last van?

EDIT: Na lange tijd wachten nu toch gelukt.

[ Voor 10% gewijzigd door Compizfox op 08-11-2012 23:17 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Pagina: 1 ... 30 ... 33 Laatste

Let op:
[html]Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494640">[Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3</a>.[/html]