Z-machine OriginID: JaccoW
Aha dus ik ben tóch niet de enige Xbox gamer in dit topicye-roon schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:11:
[...]
Thanks for the link, ff in de wachtrij gezet. Zo thuis alleen ff de xbox aanzetten en hij gaat automatisch downloaden tijdens het eten maken ^^
Mijn gamertag is hetzelfde als m'n nickname hier op GoT trouwens.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Dit is een account.
Was dat nou zo moeilijk, BioWare? Gewoon een gevalletje half werk omdat een deadline moest worden gehaald.
en Synthesis einde is echt
[ Voor 10% gewijzigd door Xeanor op 26-06-2012 20:52 ]

Commendation pack is meestal pas op woensdag, toch? Victory pack had ik vandaag inderdaad ook wel verwacht, mits we het gehaald hebben natuurlijk.Anthirian schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 22:17:
Maareh, even wat anders, wie heeft z'n packs al binnen van afgelopen weekend? Ik heb twee keer met de juiste mix van Krogan, Batarian en Vorcha op Bronze gespeeld en full extraction behaald, maar nog niets gekregen?
Ik heb bronze gesolo'd als krogan vanguard en extraction gedaan. Dat zou de criteria moeten matchen voor de commendation pack.
I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
De meeste eindes die snel waren ge-upload nadat de DLC uitkwam hebben een lage EMS rating en daardoor mis je toch de veranderingen die zijn doorgevoerd voor de hogere levels.
Ik dacht altijd dinsdag, zal wel komen door het tijdsverschil of zo. Dat het dinsdag in Amerika is en woensdagochtend pas hier.Warbringer schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 23:14:
Woensdag/Donderdag meestal voor de packs.
Ik heb bronze gesolo'd als krogan vanguard en extraction gedaan. Dat zou de criteria moeten matchen voor de commendation pack.
Edit: Victory pack is al binnen zie ik net, dus de 7 miljoen troopers zijn gelukt. Helaas geen gegarandeerd N7 wapen deze keer, want het enige dat ik kreeg is een Revenant, waar ik toch nooit mee speel
[ Voor 20% gewijzigd door Anthirian op 27-06-2012 00:38 ]

Tevens een kleine verandering in de store:
Let op, deze veranderingen zijn op dit moment nog niet doorgevoerd, geen idee wanneer dit systeem live gaat. Komende dagen even het BSN in de gaten houden voordat je miljoenen uitgeeft aan character cardsMass Effect 3’s Multiplayer has been an interesting journey
for BioWare. Over the last few months, we’ve been watching player behavior,
talking to our players on the forums and in the game lobbies, and playing the
hell out of the game at home. Based on all of that, we’ve been trying to make
adjustments to the game within our post-ship limitations, our capacity for
development and testing, and our ability to patch or update.
We want you to know that we’ve been listening. We’ve heard
your feedback about character unlocks and training in the Reinforcement Packs,
and we’re poised to make some great changes in these areas. Specifically, we
want you to get new content faster and have a satisfying replacement drop once
you have all of the new kits. To this end, we’ve removed
Character kit cards as rare drops after all appearance options have been
unlocked and we’ll be introducing a new powerful Rare Ammo type that will drop
when you’ve maxed out your kits.
We hope you enjoy these changes, and we look forward to
seeing you in game!
edit: Net even een Spectre Pack gekocht als eigenwijze test en daar zaten disruptor rounds IV in. Zo wordt die MP nog makkelijker
[ Voor 4% gewijzigd door PirE op 27-06-2012 00:45 ]
http://social.bioware.com...index/12776943/7#12780132PirE schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 00:41:
Net mijn Commendation Pack geopend, Hurricane II.
[...]
Let op, deze veranderingen zijn op dit moment nog niet doorgevoerd, geen idee wanneer dit systeem live gaat. Komende dagen even het BSN in de gaten houden voordat je miljoenen uitgeeft aan character cards
edit: Net even een Spectre Pack gekocht als eigenwijze test en daar zaten disruptor rounds IV in. Zo wordt die MP nog makkelijker
Character pack changes are now live.
Verwijderd
De tering... ga ik dan eindelijk van mijn character-card-vloek af komen?!PirE schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 00:41:
Net mijn Commendation Pack geopend, Hurricane II.
[...]
Let op, deze veranderingen zijn op dit moment nog niet doorgevoerd, geen idee wanneer dit systeem live gaat. Komende dagen even het BSN in de gaten houden voordat je miljoenen uitgeeft aan character cards
Weet je dat zeker? Ik meen ergens gelezen te hebben dat solo niet telt. Je moest minstens met twee spelers hebben gespeeld en minstens één moest extractie halen. Dat was volgens mij de reactie van iemand van Bioware op een vraag in het topic over deze uitdaging op hun forum. Hopelijk heb ik ongelijk, want het zou wel zuur zijn als je om deze reden geen commendation pack zou krijgen.Warbringer schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 23:14:
Woensdag/Donderdag meestal voor de packs.
Voor mij was de uitdaging lastig, omdat ik bijna nooit Vanguard of Soldier speel en dat zijn de enige classes waar ik de juiste rassen voor had. Volgens mij heb ik het uiteindelijk wel gehaald. Het was wel een leuke uitdaging, want ik weet nu dat Krogan Vanguard best wel leuk kan zijn. Lekker overal tegenaan knallen en dan al die pooppetjes zien rondvliegen. Asari Vanguard heb ik gisteren even geprobeerd, maar dat voelt toch minder fijn. Fragiel vrouwtje knalt aan tegen groot beest. Ik was elke keer bang dat dat niet goed ging. Ik durf Vanguard trouwens alleen op Bronze te spelen terwijl ik de andere klassen wel op Silver speel.
Verwijderd
De asari vanguard gebruik ik altijd zonder charge, gewoon bubble+nade werkt heerlijk met dat dingRoseSolane schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:38:
[...]
Weet je dat zeker? Ik meen ergens gelezen te hebben dat solo niet telt. Je moest minstens met twee spelers hebben gespeeld en minstens één moest extractie halen. Dat was volgens mij de reactie van iemand van Bioware op een vraag in het topic over deze uitdaging op hun forum. Hopelijk heb ik ongelijk, want het zou wel zuur zijn als je om deze reden geen commendation pack zou krijgen.
Voor mij was de uitdaging lastig, omdat ik bijna nooit Vanguard of Soldier speel en dat zijn de enige classes waar ik de juiste rassen voor had. Volgens mij heb ik het uiteindelijk wel gehaald. Het was wel een leuke uitdaging, want ik weet nu dat Krogan Vanguard best wel leuk kan zijn. Lekker overal tegenaan knallen en dan al die pooppetjes zien rondvliegen. Asari Vanguard heb ik gisteren even geprobeerd, maar dat voelt toch minder fijn. Fragiel vrouwtje knalt aan tegen groot beest. Ik was elke keer bang dat dat niet goed ging. Ik durf Vanguard trouwens alleen op Bronze te spelen terwijl ik de andere klassen wel op Silver speel.
En dan kan je gewoon een fatsoenlijke Mattock meenemen ofzo.
Die nade zijn toch zo op? En voor mijn gevoel werkt die bubble minder goed dan bij de adapt. Maar dat zal wel gewenning zijn. Gezien mijn normale stijl van spelen, zo ver mogelijk wegblijven van gevaarlijke figuren, is asari vanguard zonder charge misschien wel beter passend voor mij. Ik zal het eens proberen.Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:04:
[...]
De asari vanguard gebruik ik altijd zonder charge, gewoon bubble+nade werkt heerlijk met dat ding
En dan kan je gewoon een fatsoenlijke Mattock meenemen ofzo.
Ik heb die raid nu net uitgespeeld maar heb nog geen 'verschil' gemerkt. Begint dat pas bij de earth mission?
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Schijnbaar pas daarna. Het zit hem echt in het terugkeren op de citadel en de starchild.Compizfox schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:45:
Wanneer 'begint' die Extended Cut? Ik heb hem gisteren binnengehengeld en ben begonnen bij die save vlak voor de Cerberus base raid.
Ik heb die raid nu net uitgespeeld maar heb nog geen 'verschil' gemerkt. Begint dat pas bij de earth mission?
Ik heb er mee leren leven. Gewoon 1.5 miljoen credits banken, alles promoten en dan maar Packs Spammen. Met al die character cards kon je dan gewoon weer op level 14-16 beginnen aan een nieuwe ronde credits banken. Overigens hebben ze niks veranderd aan de kans op een ultra-rare, die is nog steeds hetzelfdeVerwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 08:56:
[...]
De tering... ga ik dan eindelijk van mijn character-card-vloek af komen?!
Promoten wordt ook een stuk minder aantrekkelijk omdat je echt helemaal op level 1 moet beginnen, zo kom ik natuurlijk nooit aan een N7-rating van 4000 (kom nu op 3990 als ik alles to level 20 speel
Ik zag ook dat rare Gear ineens in het laatste slot zit van een spectre pack (waar ook de ultra rares inzitten), dit was altijd het één-na-laatste slot. Geen idee of dit ook gevolgen heeft voor de drop rate (ik mis er nog 5).
Wat is dan het nut om een save van voor de Cerberus base raid in te laden?F_demon schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:47:
[...]
Schijnbaar pas daarna. Het zit hem echt in het terugkeren op de citadel en de starchild.
Verwijderd
niks blijkbaar, ik heb daarom ook de save gebruikt waar je voor de teleporter staat naar de citadelCompizfox schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:00:
[...]
Wat is dan het nut om een save van voor de Cerberus base raid in te laden?
Volgens mij begint de EC vlak voor het gevecht met de eindbazen, Marauder Shields en Marauder HealthCompizfox schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:45:
Wanneer 'begint' die Extended Cut? Ik heb hem gisteren binnengehengeld en ben begonnen bij die save vlak voor de Cerberus base raid.
Had overigens een stuk minder moeite met deze playthrough (insanity). 2x opnieuw moeten beginnen. 1x bij Kai Leng en 1x omdat Origin ermee kapte waardoor ik dat laatste gevecht met die banshees opnieuw moest doen
Krijg je dan ook gewoon het EC-einde?Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:01:
[...]
niks blijkbaar, ik heb daarom ook de save gebruikt waar je voor de teleporter staat naar de citadel
Ik ben gewoon helemaal opnieuw begonnen met het spel, maar dan nu op insanity.
De enige reden is blijkbaar omdat het spel vlak voor die Cerberus Base je EMS checkt, daarna (bij de start van de London missie) niet meer. Dus als je voorheen (bij die playthrough waarin je die save bij de beam hebt gemaakt) al op voldoende readiness zat is het prima, zo niet, dan kan je beter nu (met voldoende readiness) vanaf de base beginnen voor het 'perfecte' einde.F_demon schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:47:
[...]
Schijnbaar pas daarna. Het zit hem echt in het terugkeren op de citadel en de starchild.
Vind het overigens best goed gelukt, met de extended cut. Maar vind het jammer dat BioWare toch blijkbaar zo oppervlakkig is als ik vreesde
[ Voor 14% gewijzigd door Gilraen op 27-06-2012 13:42 ]
Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222
Verwijderd
Ze hadden er zo vreselijk veel moois van kunnen makenGilraen schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:41:
[...]
De enige reden is blijkbaar omdat het spel vlak voor die Cerberus Base je EMS checkt, daarna (bij de start van de London missie) niet meer. Dus als je voorheen (bij die playthrough waarin je die save bij de beam hebt gemaakt) al op voldoende readiness zat is het prima, zo niet, dan kan je beter nu (met voldoende readiness) vanaf de base beginnen voor het 'perfecte' einde.
Vind het overigens best goed gelukt, met de extended cut. Maar vind het jammer dat BioWare toch blijkbaar zo oppervlakkig is als ik vreesdeBye bye indoctrination theory, lol - zoals verwacht.
* Anthirian heeft zijn eerste Valiant
Ach, Starchild's "slip of the tongue" in het 4de einde van de EC vond ik wel leuk, houden ze het er toch nog een beetje in. Maar goed, de eindes zijn op face value iig heel wat beter te slikken nu.Gilraen schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:41:
[...]
Vind het overigens best goed gelukt, met de extended cut. Maar vind het jammer dat BioWare toch blijkbaar zo oppervlakkig is als ik vreesdeBye bye indoctrination theory, lol - zoals verwacht.
This hurts meTactical Cloak Power
- Base duration decreased from 8 to 4 seconds
- Evolution 1 duration bonus increased from 50% to 150%
- Base damage bonus decreased from 50% to 40%
- Evolution 6 sniper rifle damage bonus decreased from 40% to 25%
Enige verschil na die nerf, het is bijna onmogelijk om te cloakreviven als je voor damage gaat.Lintesir schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:53:
Gister ook nieuwe balance changes, met oa:
[...]
This hurts me

Nu is dit wel Glacier, daar heb je totaal geen last van de kortere duration.
Waaaat? Why????! Godsamme.Lintesir schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:53:
Gister ook nieuwe balance changes, met oa:
[...]
This hurts me
[ Voor 15% gewijzigd door Gilraen op 28-06-2012 10:43 ]
Verwijderd
Excuse me?Gilraen schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:43:
[...]
Waaaat? Why????! Godsamme.Waarom doen ze dat niet lekker bij de Geth In.? Laat mijn Salarian met rust!!!
Verwijderd
Ik snap het echt niet.... Waarom word uitsluitend de infiltrator class zo zwaar generft iedere keer? Straks verwachten ze nog dat je troopers niet kan afmaken met 1 headshot, ookal heb je het zwaarste wapen in het spel in handen...F_demon schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:30:
Zoals de Krogan Vanguard al zei: "Haha, you're dead!"
Straks zijn de turrets van engineers nog sterker dan infiltrators...
He...? Wat..?

Maareh, zonder gein, ik baal er inderdaad wel van
Bah.
Waarom voeren ze niet gewoon zoiets als bij crysis in eigenlijk? Dat je cloak minder snel uitgaat als je (totaal) niet beweegt? En sneller als je rent? Zou tenminste nog iets toevoegen/logischer zijn... Nadeel is alleen wel dat infils natuurlijk dan helemaal zoveel mogelijk blijven campen... Hm ok nevermind. lol
[ Voor 17% gewijzigd door Gilraen op 29-06-2012 14:36 ]
"Iedere keer" is nogal overdreven. Dit is pas de 1e infiltrator nerf. Het aantal infiltrators op Gold ligt niet voor niets boven de 30%. Dat komt deels omdat de class gewoon goed is en je bent al vrij snel goed met een infiltrator.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:18:
[...]
Ik snap het echt niet.... Waarom word uitsluitend de infiltrator class zo zwaar generft iedere keer? Straks verwachten ze nog dat je troopers niet kan afmaken met 1 headshot, ookal heb je het zwaarste wapen in het spel in handen...
Straks zijn de turrets van engineers nog sterker dan infiltrators...
Geth en Salarian infiltrators zijn nog steeds veruit de sterkste classes en wat hebben die 2 gemeen, proximity mines.
De link naar een deel van het mogelijke verhaal staat in de spoiler hieronder.
Syth bedoelt denk ik de sniper rifle nerfs e.d. (*kuch* krysae *kuch*). Of niet?PirE schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:44:
[...]
"Iedere keer" is nogal overdreven. Dit is pas de 1e infiltrator nerf. Het aantal infiltrators op Gold ligt niet voor niets boven de 30%. Dat komt deels omdat de class gewoon goed is en je bent al vrij snel goed met een infiltrator.
Geth en Salarian infiltrators zijn nog steeds veruit de sterkste classes en wat hebben die 2 gemeen, proximity mines.
En ik ben het er niet echt mee eens trouwens dat Geth & Salarian infils per definitie de sterkste classes zijn of dat ze het gemakkelijkst zijn om er goed in te worden, want hoe vaak ik wel niet idioten van infiltrators tegenkom..., dat is echt ongelooflijk. No worries, no namecallin', Asasuke.
@demon, ja ik las het toevallig ook al op de ME facebook page en op twitter. Ben benieuwd. Krijgen we in ieder geval wat meer niet-halfdode-shep content.
edit: hieronder de ontdekte dialogue content (spoilers, obviously): http://pastebin.com/rHzNDedX
[ Voor 5% gewijzigd door Gilraen op 29-06-2012 15:11 ]
Verwijderd
Ho ho, minimaal de 3e nerf al. De sniper-rifles (allemaal) zijn al generft in het begin. Daarna de nerf op zowel Hunter mode als Cloak, en nu deze nerf weer. Er is geen andere class die zo veel nerfs heeft ontvangen, en dat terwijl je in de SP de indruk krijgt dat je zowat ongelimmiteerde cloak hebt, dat word dan ook niet aangepastPirE schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:44:
[...]
"Iedere keer" is nogal overdreven. Dit is pas de 1e infiltrator nerf. Het aantal infiltrators op Gold ligt niet voor niets boven de 30%. Dat komt deels omdat de class gewoon goed is en je bent al vrij snel goed met een infiltrator.
Ach misschien zeik ik om het zeiken, maar ik word er zo moe van, al dat geklooi aan de stats, had liever dat ze wat meer tijd in echte DLC zouden stoppen, niet een paar videotjes van 1.8GB...
Vind jij die bonus power handig? Want ook zonder bonus power kan ik nog wel een energy drain + twee schoten van de bw eruit krijgen voor de cloak uit gaat.Gilraen schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:33:
[...]
He...? Wat..?
Maareh, zonder gein, ik baal er inderdaad wel vanHeb gisteren een potje gedaan, en het is inderdaad wel erg kort die tijd nu. Ik kon op m'n SI, als ik de damage upgrade nam en niet de length, bijna helemaal zo'n disarm de 4-puntjes-objective doen zonder dat m'n cloak uitging - ik denk dat ik dan op 1/5e na gecloaked bleef. Nu wordt dat dus echt nog maar de helft oid, maar ik ga echt niet die lengte upgrade nemen, dan doe je wel heuuuul veel minder damage
en aangezien ik ook al de bonus power upgrade heb voor engergy drain (en dus daar al niet de extra damage) zou er niet veel overblijven...
Bah.
Waarom voeren ze niet gewoon zoiets als bij crysis in eigenlijk? Dat je cloak minder snel uitgaat als je (totaal) niet beweegt? En sneller als je rent? Zou tenminste nog iets toevoegen/logischer zijn... Nadeel is alleen wel dat infils natuurlijk dan helemaal zoveel mogelijk blijven campen... Hm ok nevermind. lol
Overigens is het idee erachter (de nerf) waarschijnlijk dat je nu met de inf. moet kiezen tussen dps of meer support role. Kan ik nog inkomen, maar ook nog de sniper rifle damage decreasen vind ik dan wel weer iets teveel van het goeie.
Volgens mij hebben ze nog nooit de plasma shotgun generfed?

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

BW gebruik ik alleen op publics, voor privates is het niks als de rest aggressief speelt, dan kan je beter een shotty pakken.
JaloersPirE schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 00:32:
Een klein wonder.
Verwijderd
----------------------------------------------------------------------------
July 4, 2012
----------------------------------------------------------------------------
Collector Assault Rifle
- Damage increased from [48.7-60.9] to [55.4-69.2]
- Encumbrance decreased from [1.8-1.25] to [1.6-1.2]
Ops Survival Pack Consumable
- Increased amount of bonus shields given from 1500 to 2000
Cerberus Guardian
- (Bronze) Health increased from 750 to 900
- (Silver) Health increased from 1125 to 1350
- (Gold) Health increased from 1687 to 2025
Cerberus Turret
- (Bronze) Health and shields increased from 900 to 1050
- (Silver) Health and shields increased from 1350 to 1575
- (Gold) Health and shields increased from 2025 to 2362
Cerberus Nemesis
- (Bronze) Health increased from 450 to 525
- (Bronze) Shields increased from 750 to 860
- (Silver) Health increased from 675 to 790
- (Silver) Shields increased from 1125 to 1295
- (Gold) Health increased from 1012 to 1180
- (Gold) Shields increased from 1687 to 1940
Cerberus Atlas
- (Bronze) Armor increased from 7500 to 9000
- (Silver) Armor increased from 12940 to 14000
- (Gold) Armor increased from 21094 to 23000
Verwijderd
Nice man jaloers hehePirE schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 00:32:
Een klein wonder.
[afbeelding]
BW gebruik ik alleen op publics, voor privates is het niks als de rest aggressief speelt, dan kan je beter een shotty pakken.
Hoeveel credits heb je "verbruikt" om BW op x te krijgen?
Ik ben die PSP wel zat 40 PSP eergisteren verspeelt, wasted slechts een javelin 2, wraith IV, en een pistooltje. Al mn gold/common is al op X alleen nog een paar uncommon op x zetten, die ga ik met veteran packs spammen zodat ze x worden.
Klopt het dat als je alles op x hebt je dan meer kans hebt om je ultra rare up te levelen of gaan ze ammo spammen? Als ik mn BW op een redelijk hoog level (6 -
Is regular spectre pack beter voor upgrades voor ultra rare?
Ik lees dat mensen meer geluk hebben met SP dan met PSP
Wat is jullie mening?
Trouwens die Cerberus Harrier III is een heerlijk assault riffle laat staan op X...
Ik heb werkelijk geen idee hoeveel ik credits ik heb uitgegeven in die store. Als ik uitga van 1 ultra rare per 500.000 credits dan kom ik al boven de 25,000,000.Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 19:50:
[...]
Nice man jaloers hehe![]()
Hoeveel credits heb je "verbruikt" om BW op x te krijgen?
Ik ben die PSP wel zat 40 PSP eergisteren verspeelt, wasted slechts een javelin 2, wraith IV, en een pistooltje. Al mn gold/common is al op X alleen nog een paar uncommon op x zetten, die ga ik met veteran packs spammen zodat ze x worden.
Klopt het dat als je alles op x hebt je dan meer kans hebt om je ultra rare up te levelen of gaan ze ammo spammen? Als ik mn BW op een redelijk hoog level (6 -heb alsmede de Cerberus Harrier en de Saber dan ben ik al blij.
Is regular spectre pack beter voor upgrades voor ultra rare?
Ik lees dat mensen meer geluk hebben met SP dan met PSP
Wat is jullie mening?
Trouwens die Cerberus Harrier III is een heerlijk assault riffle laat staan op X...
Ik heb alles op X behalve dan de ultra rares en ik krijg gewoon heel veel ammo. Voor de store change kreeg ik heel veel character cards waardoor ik heel snel kon levellen.
Volgens mij kan je op dit moment het beste PSPs kopen. Rare Gear zit nu ook in de ultra-rare slot en een PSP is iets meer value for money als je ultra rares of rare gear wilt unlocken. Al krijg je minder consumables (rockets/medigel/level 3 ammo/rails etc).
bv 600k aan credits
10x SP, oftewel 10x kans op een ultra rare of rare gear.
6x PSP, 12 kansen op een ultra rare of rare gear.
Wissel het zelf af, maar dat hangt vooral af van hoeveel ik consumables ik heb (ik vertik het om die equipment packs te kopen
1e officiele hint dat er nieuwe MP DLC (Earth?) komt. Toevallig hebben ze dit weekend geen operation, de volgende loopt nu gelijk met Comic Con (weekend van 14/15 juli). De aanstaande operation zal wel iets met die DLC te maken hebben en dan een release op 17e of 24e?BioWare is pleased to be returning to sunny San Diego California for San Diego Comic Con from July 11 through July 15. We have lots of activities going for those with SDCC badges as well as folks who couldn’t get tickets but will be in the area!
The BioWare Base
We will once again have the BioWare Base at the Gaslamp Hilton for all fans to visit (you do not need a badge for entry) with stations to play Mass Effect 3 Multiplayer including the next upcoming multiplayer DLC. Members of the Mass Effect 3 development team & community team will be available to play MP, trade tips, talk BioWare, and sign autographs. Bring your games, novels, etc for signings.
Resurgance kwam de dinsdag na PAX East uit, dus de 17e zou kunnen
Verwijderd
Saven? Is er een voordeel dan om te saven en dan uitgeven als die nieuwe DLC uit komt? Ik zit nu ook te saven ben van plan om 5 a 6 miljoen credits te sparen zit al op 2 miljoen.PirE schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:26:
[...]
1e officiele hint dat er nieuwe MP DLC (Earth?) komt. Toevallig hebben ze dit weekend geen operation, de volgende loopt nu gelijk met Comic Con (weekend van 14/15 juli). De aanstaande operation zal wel iets met die DLC te maken hebben en dan een release op 17e of 24e?
Resurgance kwam de dinsdag na PAX East uit, dus de 17e zou kunnen. Ik ben toevallig al een paar dagen credits aan het saven
.
Enige voordeel is dat je dan heel veel credits en dus kansen hebt om nieuwe dingen te unlocken.Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 20:36:
[...]
Saven? Is er een voordeel dan om te saven en dan uitgeven als die nieuwe DLC uit komt? Ik zit nu ook te saven ben van plan om 5 a 6 miljoen credits te sparen zit al op 2 miljoen.
Mass Effect 3: Earth Multiplayer Expansion (Electronic Arts) 17-Jul FREE
Dus toch de 17e. Dan maar geen Prothean Particle Rifle (nieuwe ultra-rare).

Operation BROADSIDE puts our reinforcements to work by coordinating large-scale attacks against the Reapers on multiple fronts. The objectives vary from planet to planet and theater to theater, but the common goal is to develop a sustainable fighting method with a minimal loss of life.
Squad Goal: Extract at least one squad member against Reapers on Gold difficulty
Allied Goal: Extract 400,000 squads against Reapers on ANY difficulty
Special Circumstance: None
Squad Goal Success: All squad members awarded a Commendation Pack
Allied Goal Success: All players awarded a Victory Pack. Medi-gel cap increases from 5 units to 6.
Operation: Broadside begins at 10am PST on Friday July 13and ends at 10am PST on Sunday July 15.
[ Voor 6% gewijzigd door PirE op 10-07-2012 20:40 ]
Als je hem nog een keer gebruikt krijg je je wapen een extra lvl up, al wil ik hem wel hebben hoorDarkwand3r3r schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 21:50:
Ik heb hier een code voor een Multiplayer Collector's rifle. Had er al 1 van de ME muis, nu nog 1 van de Muismat. Eerste die reageert mag hem hebben.
Damn, die had ik graag willen hebbenDarkwand3r3r schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 21:50:
Ik heb hier een code voor een Multiplayer Collector's rifle. Had er al 1 van de ME muis, nu nog 1 van de Muismat. Eerste die reageert mag hem hebben.

Haha me 2...

Is die ook echt fijn btw dan? En waarom gebruik je (HyBrid) die code zelf eigenlijk niet? Ik dacht nl dat upgraden alleen mogelijk is via die codes? Of toch ook gewoon via normale events?
''Mass Effect 3: Earth adds three new maps based on three key cities in the galactic war – London, Vancouver and Rio De Janeiro. Players will be introduced to a whole new team of elite N7 forces who will be dispatched to protect civilization, along with an arsenal of lethal new weapons, unique upgrades, the all-new Platinum difficulty level and a brand new in-mission objective.
Mass Effect 3: Earth will be available for download on July 17 on Xbox LIVE® and the Origin™ client software and on PlayStation® Network in North America on July 17 and in Europe on July 18. The entire pack will include:
· Three New Maps – With the fate of the galaxy at stake, Earth’s military efforts have concentrated on three strategic locations. Defend Firebase Rio, home to the N7 training facility, along with Firebase Vancouver and Firebase London in the last stand for mankind.
· New Array of Playable N7 Characters – Step into the boots of the Alliance’s most elite military units with the N7 Demolisher Engineer, N7 Destroyer Soldier, N7 Fury Adept, N7 Sentinel Paladin, N7 Shadow Infiltrator and N7 Slayer Vanguard.
· New Powerful and Unique Weapons – Lay waste to the enemy by unlocking the N7 Piranha Shotgun, N7 Typhoon Assault Rifle and Acolyte Pistol.
· New Powerful Upgrades – Outfit your weapons with 12 new modifications and fortify your gear with 11 unique upgrades to defeat even the toughest foes.
· New “Platinum” Difficulty – Conquer bronze in your sleep? Take down Silver with one hand? Beat Gold without breaking a sweat? Then grab your friends and test your skills on the brand-new Platinum difficulty.
New In-Mission Objective – Randomly occurring during waves 3, 6 and 10, this new objective will challenge teams to keep a targeted agent alive by protecting and escorting them to a designated extraction zone on each map.
Vind eigenlijk vooral de platinum difficulty interessant, de rest kan me niet zoveel boeien. Had stiekem gehoopt dat ze met een nieuwe mp mode zouden komen, iets als pvp of unlimited waves.Razor66 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 18:36:
Nieuwe Mass Effect 3 MP DLC: http://blog.bioware.com/2012/07/11/earth/
''Mass Effect 3: Earth adds three new maps based on three key cities in the galactic war – London, Vancouver and Rio De Janeiro. Players will be introduced to a whole new team of elite N7 forces who will be dispatched to protect civilization, along with an arsenal of lethal new weapons, unique upgrades, the all-new Platinum difficulty level and a brand new in-mission objective.
Mass Effect 3: Earth will be available for download on July 17 on Xbox LIVE® and the Origin™ client software and on PlayStation® Network in North America on July 17 and in Europe on July 18. The entire pack will include:
· Three New Maps – With the fate of the galaxy at stake, Earth’s military efforts have concentrated on three strategic locations. Defend Firebase Rio, home to the N7 training facility, along with Firebase Vancouver and Firebase London in the last stand for mankind.
· New Array of Playable N7 Characters – Step into the boots of the Alliance’s most elite military units with the N7 Demolisher Engineer, N7 Destroyer Soldier, N7 Fury Adept, N7 Sentinel Paladin, N7 Shadow Infiltrator and N7 Slayer Vanguard.
· New Powerful and Unique Weapons – Lay waste to the enemy by unlocking the N7 Piranha Shotgun, N7 Typhoon Assault Rifle and Acolyte Pistol.
· New Powerful Upgrades – Outfit your weapons with 12 new modifications and fortify your gear with 11 unique upgrades to defeat even the toughest foes.
· New “Platinum” Difficulty – Conquer bronze in your sleep? Take down Silver with one hand? Beat Gold without breaking a sweat? Then grab your friends and test your skills on the brand-new Platinum difficulty.
New In-Mission Objective – Randomly occurring during waves 3, 6 and 10, this new objective will challenge teams to keep a targeted agent alive by protecting and escorting them to a designated extraction zone on each map.
Scriptie ---> crappy pc van ouders momenteel
EDIT
Hieronder plaatjes van + uitleg over de nieuwe classes (NB - niet op klikken als je je wilt laten verrassen!!). Niet letten op die crap in de rechterkolom btw, heeft er niets mee te maken.
Shadow Infiltrator
Fury Adept
Destroyer Soldier
Demolisher Engineer
Slayer Vanguard ---> playable Phantom!
Paladin Sentinel
Klinkt erg nice allemaal, moet zeggen dat dit voor het eerst in lange tijd is dat ik het gevoel heb dat BioWare probeert wat afwisseling aan te brengen in de gameplay/type classes. Valt nog te bezien natuurlijk hoe het in de praktijk uitpakt, maar het klinkt leuk.
Kom maar op met die one-on-one sword battles met phantoms haha. En lekker ook dat we dark-channel krijgen!
Eens, maar die nieuwe klassen klinken best nice toch? Beter dan de vorige toevoeging.quote: LintesirVind eigenlijk vooral de platinum difficulty interessant, de rest kan me niet zoveel boeien. Had stiekem gehoopt dat ze met een nieuwe mp mode zouden komen, iets als pvp of unlimited waves.
[ Voor 78% gewijzigd door Gilraen op 12-07-2012 01:19 ]
Ik heb wel zin in de nieuwe DLC, nieuwe classes (voel je em al aankomen sythGilraen schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 00:30:
[...]
Scriptie ---> crappy pc van ouders momenteelMaar met die nieuwe dlc komt het wel weer goed. LIKE Platinum difficulty!!! Wordt tenminste weer een beetje een uitdaging. Imagin' the amount of Phantoms, haha waaa!
EDIT
Hieronder plaatjes van + uitleg over de nieuwe classes (NB - niet op klikken als je je wilt laten verrassen!!). Niet letten op die crap in de rechterkolom btw, heeft er niets mee te maken.
Shadow Infiltrator
Fury Adept
Destroyer Soldier
Demolisher Engineer
Paladin Sentinel
Klinkt erg nice allemaal, moet zeggen dat dit voor het eerst in lange tijd is dat ik het gevoel heb dat BioWare probeert wat afwisseling aan te brengen in de gameplay/type classes. Valt nog te bezien natuurlijk hoe het in de praktijk uitpakt, maar het klinkt leuk.
Kom maar op met die one-on-one sword battles met phantoms haha. En lekker ook dat we dark-channel krijgen!
[...]
Eens, maar die nieuwe klassen klinken best nice toch? Beter dan de vorige toevoeging.
ME3: Asasuke1337 | SC2 : Asasuke.254

Ja inderdaad, zo kan je (als je met vrienden speelt) de boel rouleren, ééntje telkens die engineer, de anderen nade-based builds! Lijkt me best leuk om te proberen.Anthirian schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:47:
Ik vind eigenlijk alle nieuwe klassen wel tof. Waarschijnlijk zullen die engineers veel toevoegen voor granaatklassen door de support-pylon. Hoevaak of ik niet mijn granaten op heb en weer helemaal terug moet naar een kistje om er maar liefst één hele granaat uit te krijgen
En ik verheug me heeeeeeeel erg op die Slayer, haha. Hoop dat die niet te squishy wordt a la drell vanguard.
[ Voor 10% gewijzigd door Gilraen op 12-07-2012 11:50 ]
Laten we het nog maar in spoiler tekst zetten.
[ Voor 11% gewijzigd door Gundogan op 12-07-2012 12:05 ]
Hmm, nu ik die nieuwe classes heb bekeken ben ik wel weer wat enthousiasterGilraen schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 00:30:
[...]
Scriptie ---> crappy pc van ouders momenteelMaar met die nieuwe dlc komt het wel weer goed. LIKE Platinum difficulty!!! Wordt tenminste weer een beetje een uitdaging. Imagin' the amount of Phantoms, haha waaa!
EDIT
Shadow Infiltrator
Fury Adept
Destroyer Soldier
Demolisher Engineer
Paladin Sentinel
[...]
Eens, maar die nieuwe klassen klinken best nice toch? Beter dan de vorige toevoeging.
Precies! Tenminste weer een beetje een uitdaging en een snellere manier om te kunnen save voor de hopeloze ultra rares! Black Widow, give me those last 2 updates!!!Warbringer schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:43:
Ik stel voor dat we met de vaste groep Platinum gaan farmen. Hopelijk levert dat een beetje goeie poen op tegenover gold farmen. Met 6 nieuwe classes is het niet erg om character cards te krijgen

[ Voor 7% gewijzigd door Gilraen op 13-07-2012 17:24 ]
Ik gebruik mijn BW X zeldenGilraen schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:23:
[...]
Precies! Tenminste weer een beetje een uitdaging en een snellere manier om te kunnen save voor de hopeloze ultra rares! Black Widow, give me those last 2 updates!!!Tenzij ik natuurlijk een nieuwe liefde ga krijgen met die aankomende classes
[ Voor 5% gewijzigd door Anthirian op 14-07-2012 18:09 ]
Wat voor wapens liep je mee rond, welk level hebben we het hier over?
Reapers Gold op Condor (staat erboven). Human Soldier met een Claymore.F_demon schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:48:
Wacht even, lvl 1 soldier en dan nog het meeste scoren?
Wat voor wapens liep je mee rond, welk level hebben we het hier over?
[ Voor 95% gewijzigd door Tr!gger op 15-07-2012 13:24 ]
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Het begon al met de teleurstelling dat het mij, ondanks de recente update, niet lukte om mijn 'Alex Shepard' uit deel 1 & 2 volledig over te zetten naar 3 (Xbox 360-versie). Uiteraard wel zijn verhaallijn en keuzes, maar niet de 'facial features'. Jammer, want ik had graag het verhaal voort willen zetten met het zelfde personage. Uiteindelijk heb ik het 'nieuwe' personage op zo'n manier aangepast dat hij enigszins wat weg heeft van mijn personage.
Vervolgens ben ik drie missies verder en heb ik niet het gevoel dat de door mij gemaakte keuzes in Mass Effect 2 invloed hebben op het verhaal in 3. Waarom kan ik in het begin geen alliantie sluiten met 'The Illusive Man'? Dat had ik graag gezien, maar volgens mij maakte het niet uit wat Sheppard zei in een gesprek: de uitkomst stond al vast.
En dan het tempo. Het is in dit topic al eens besproken, maar ik had tijdens het spelen totaal geen gevoel van urgentie. Je bent op Mars, opeens verschijnen de Reapers en zonder al teveel problemen vliegt de Normandy de ruimte in. Daarnaast kan het blijkbaar geen kwaad om alle tijd te nemen om een bezoek te brengen aan de council, die ook rustig aan besluiten neemt.
Noem het bovenstaande onterecht, maar dit is mijn gevoel bij het spel na zo'n drie uur spelen. Mass Effect 1 & 2 vond ik fantastisch: herinneren we ons de 'verwoesting van de SSV Normandy SR1' uit 2 nog? Cinematisch! Je werd meteen in het spel gegooid!
Ik ben teleurgesteld en heb geen zin meer om het spel te spelen. Daarom gaat hij netjes retour!
Ik kan me wel een beetje vinden in je punten, maar naar mijn mening zou het zonde zijn het spel daarvoor te laten liggen. Wat betreft het gebrek aan urgentie: Zit wel iets in, maar bedenk ook dat het sterrenstelsel bizar groot is, en de Reapers kunnen nooit alles in een dag, maand of jaar vernietigen. Wat betreft het gebrek aan invloed van deel 1 en 2: Daarvoor zou je toch echt wat langer moeten spelen. Want ze hebben enorm veel dialogen en personages afhankelijk gemaakt van je eerdere keuzes. Ook heeft het verhaal naar mijn idee een hele mooie opbouw, er zitten weer spectaculaire cutscenes en gevechten in en de karakters blijven interessant. Zelf ben ik enorm te spreken over het spel, hoewel er inderdaad wel kleine opmerkingen te maken zijn.Yonix schreef op zondag 15 juli 2012 @ 21:10:
Gisteren eindelijk eens begonnen aan Mass Effect 3 en ik ben nu al, na zo'n 3 uur spelen, helemaal klaar met het spel! Waar Mass Effect 1 & 2 mij vanaf het begin af aan wisten te intrigeren maakt Mass Effect 3 daarentegen niets los in mij.
Het begon al met de teleurstelling dat het mij, ondanks de recente update, niet lukte om mijn 'Alex Shepard' uit deel 1 & 2 volledig over te zetten naar 3 (Xbox 360-versie). Uiteraard wel zijn verhaallijn en keuzes, maar niet de 'facial features'. Jammer, want ik had graag het verhaal voort willen zetten met het zelfde personage. Uiteindelijk heb ik het 'nieuwe' personage op zo'n manier aangepast dat hij enigszins wat weg heeft van mijn personage.
Vervolgens ben ik drie missies verder en heb ik niet het gevoel dat de door mij gemaakte keuzes in Mass Effect 2 invloed hebben op het verhaal in 3. Waarom kan ik in het begin geen alliantie sluiten met 'The Illusive Man'? Dat had ik graag gezien, maar volgens mij maakte het niet uit wat Sheppard zei in een gesprek: de uitkomst stond al vast.
En dan het tempo. Het is in dit topic al eens besproken, maar ik had tijdens het spelen totaal geen gevoel van urgentie. Je bent op Mars, opeens verschijnen de Reapers en zonder al teveel problemen vliegt de Normandy de ruimte in. Daarnaast kan het blijkbaar geen kwaad om alle tijd te nemen om een bezoek te brengen aan de council, die ook rustig aan besluiten neemt.
Noem het bovenstaande onterecht, maar dit is mijn gevoel bij het spel na zo'n drie uur spelen. Mass Effect 1 & 2 vond ik fantastisch: herinneren we ons de 'verwoesting van de SSV Normandy SR1' uit 2 nog? Cinematisch! Je werd meteen in het spel gegooid!
Ik ben teleurgesteld en heb geen zin meer om het spel te spelen. Daarom gaat hij netjes retour!
Mij boeide het in het begin ook niet zo, nu zit ik er he-le-maal inYonix schreef op zondag 15 juli 2012 @ 21:10:
Gisteren eindelijk eens begonnen aan Mass Effect 3 en ik ben nu al, na zo'n 3 uur spelen, helemaal klaar met het spel! Waar Mass Effect 1 & 2 mij vanaf het begin af aan wisten te intrigeren maakt Mass Effect 3 daarentegen niets los in mij.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Tegen alles wat groot is lijkt hij nutteloos, maar met de extended magazine mod ren je op silver een kamer binnen en maait binnen enkele seconden 3 troopers neer op gold lukt 2 zelfs nog. Prima als backup voor close combat naast de M-99 Saber.
[ Voor 3% gewijzigd door JaccoW op 17-07-2012 00:30 ]
Vandaag de 17e, was dat niet de releasedate voor de nieuwe pack?
Op een Turian Soldier met marksman kan je hem prima als primary gebruiken op silver. Geen recoil en super accuraat.F_demon schreef op maandag 16 juli 2012 @ 23:24:
Ik ben sinds vandaag de N7 Eagle gaan gebruiken op sommige van mijn characters. In SP is de nozzle climb te sterk om bruibaar te zijn, maar mijn Turian Sentinel heeft met een volledige Turian Veteran upgrade voldoende controle om zelfs redelijke headshots uit te voeren.
Tegen alles wat groot is lijkt hij nutteloos, maar met de extended magazine mod ren je op silver een kamer binnen en maait binnen enkele seconden 3 troopers neer op gold lukt 2 zelfs nog. Prima als backup voor close combat naast de M-99 Saber.
Wat wil je het is vakantie periode, maar ja dan nog 400.000 op Bronze/Silver/Gold.. Ik heb zo'n 20 potjes gespeeld. Ik heb tenminste m'n Reaper/Gold extraction dus kom maar op met die N7-Valiant II, ik hoop echt dat ik niet weer die bagger shotgun krijg.Lintesir schreef op maandag 16 juli 2012 @ 23:30:
Schijnbaar hebben we de community goal afgelopen weekend niet gehaald: http://i.imgur.com/LBFh6.jpg (topic is alweer weg)
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Nee hoor, ik ben hem nu aan het downloaden. Voor de Xbox kun je hem hier vinden:F_demon schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:48:
Alleen in de V.S. Europa is morgen pas
http://marketplace.xbox.c...d0-36ebe5b99dca?cid=SLink
PC is morgen aan de beurt. X360 is vandaag ja.Anthirian schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:45:
[...]
Nee hoor, ik ben hem nu aan het downloaden. Voor de Xbox kun je hem hier vinden:
http://marketplace.xbox.c...d0-36ebe5b99dca?cid=SLink
PS3 (europe) komt altijd een dag later. Voor de XBOX360 & PC is de release date gewoon 17 juli al is dat meestal pas in de avond rond 20:00 voor de pc.F_demon schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:48:
Nee hoor:F_demon schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:48:
When is Mass Effect 3: Earth available?
Mass Effect 3: Earth is available on July 17th for Xbox 360 and PC worldwide. For PlayStation 3 owners the pack will be available on July 17th in North American and July 18th in Europe.
http://blog.bioware.com/2012/07/11/earth/
Alleen de PS3 is morgen pas voor Europeanen. PC wel al gewoon vandaag.
EDIT: sorry, spuit elf. Zag dat PirE dat ook al had gezegd. Uitbreiding is voor mij echter nog steeds niet beschikbaar though (PC). Zal vanavond inderdaad wel komen. USA 'overdag' tijd.
[ Voor 19% gewijzigd door Gilraen op 17-07-2012 14:44 ]
Die is al te downloaden sinds 26 juni.xamirz schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 10:10:
Jongens, misschien een noob vraag, waar kan ik de ext cut voor de pc downloaden?
http://www.masseffect.com/about/extended_cut/#s1q02
Doh verkeerd gelezen.

Zo uit m'n hoofd in Origin als je bij de ME3 DLC kijkt staat ie daar ergens tussen. Kan nu helaas even niet voor je kijken.
[ Voor 20% gewijzigd door Flex0r op 17-07-2012 16:14 ]
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Netjes. Ik heb onder meer 3 van de nieuwe N7 klasses gekregen. Tot nu toe alleen de Phantom geprobeerd en het beviel me vrij goed moet ik zeggen. Voelde heerlijk om met Shadow Strike Phantoms en Geth Rocket Troopers in één keer af te maken.
[html]Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494640">[Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3</a>.[/html]