Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Ha, tegen de tijd dat je alle wapens op max hebt heb je al zo'n hoge N7-rating dat je sowieso geen characters gaat promoten tenzij je je powers opnieuw wil indelen, maar daar heb je dan vast wel weer genoeg van die "reset powers"-kaarten voor :P Dan speel je toch echt alleen nog maar voor de fun en niet voor xp of credits lijkt mij :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:53
Wat is nou feitelijk het nut van dat promoten?

Levert het ook nog extra credits enzo op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
Voor zover ik weet voegt het iets toe aan je war assets en gaat je N7-rating er van omhoog, volgens mij is dat het wel zo'n beetje :)
edit: en oh ja, je krijgt de kans de class opnieuw op te bouwen vanaf level 1 natuurlijk :+

[ Voor 26% gewijzigd door Martin op 01-06-2012 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Voor elke promote krijg je 75 war assets (en je krijgt een melding ingame via mail) Ik zit op ~40 promotes en pas op een N7 'score' van ~1400, dus diegene met 5000+ enzo hoeven geen moeite meer te doen en kunnen met hun assets gelijk naar het einde toe (indien mogelijk) Ik zou ongeveer 3000 Assets moeten hebben gekregen vanuit de MP en zit totaal op zo'n 10000.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06:32
Ik heb ondertussen de victory pack gekregen van Operation Shieldwall (50k total promotions) maar de commendation pack voor de squad goal (3 promotions) heb ik nog niet gekregen. Ik heb expliciet gewacht totdat ik de popup kreeg dat Operation Shieldwall was begonnen en heb toen 3 classes gepromote.

Zijn er mensen die de commendation pack al wel hebben gekregen?

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Hoe zit dat trouwens met promotes en nieuwe spellen? Als je een nieuw spel begint, krijg je dan automatisch een hogere galactic readiness of moet je dan weer opnieuw beginnen met promoten e.d.?

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
F_demon schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 09:30:
Hoe zit dat trouwens met promotes en nieuwe spellen? Als je een nieuw spel begint, krijg je dan automatisch een hogere galactic readiness of moet je dan weer opnieuw beginnen met promoten e.d.?
Promotie's tellen voor al je SP characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
Warbringer schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 08:07:
Ik heb ondertussen de victory pack gekregen van Operation Shieldwall (50k total promotions) maar de commendation pack voor de squad goal (3 promotions) heb ik nog niet gekregen. Ik heb expliciet gewacht totdat ik de popup kreeg dat Operation Shieldwall was begonnen en heb toen 3 classes gepromote.

Zijn er mensen die de commendation pack al wel hebben gekregen?
Ik kreeg 1 van die packs ook niet maar enkel pas nadat ik de andere free pack had geaccepteerd en nog eens in de store keek. Zat trouwens een N7 Valiant in eindelijk >:) . Lekker snel wapen en schiet heerlijk,

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Even een live-chat gedaan met $random_indiër via Origin live en 5 minuten later had ik m'n Commendation pack. Helaas geen Valiant maar een Crusader II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Bioware schreef op woensdag 06 juni @ 19:08:
Operation MASTIFF (June 8th-10th)
We are dropping the new reinforcements onto occupied worlds to supplement resistance movements. Retrieving data of how the Reapers conquered those worlds is of paramount importance.

Allied Goal: Complete 100K retrieval missions.
Personal Goal: Extraction on Silver difficulty with one squad member of the Rebellion Pack classes: Vorcha, Phoenix Project Defectors, or Quarian Male.
Special Circumstance: None.

Completion of the personal goal awards that player a Commendation Pack.
Completion of the Allied goal awards all players a Victory Pack that has a guaranteed N7 weapon.

Operation Mastiff begins at 6pm PST Friday June 8th and ends at 4am PST Monday June 11th.
Packs will be distributed Tuesday evening if the mission is successful.
Source: http://blog.bioware.com/2012/06/06/operation-mastiff/
Lijkt me dat dit wel te halen moet zijn voor de mensen die nog níet alle wapens op max hebben :D

[ Voor 4% gewijzigd door Anthirian op 07-06-2012 15:02 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
One squad member of the rebellion? Pack classes? Ik snap 'em even niet helemaal geloof ik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-01 12:44
Martin schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:57:
One squad member of the rebellion? Pack classes? Ik snap 'em even niet helemaal geloof ik :?
Yup
Je moet met een van de nieuwste characters een extraction hebben op silver

ME3: Asasuke1337 | SC2 : Asasuke.254

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 23:09

Gilraen

The audacity!

Gewoon een full (??) extraction doen met een van de chars die aangegeven staan: Vorcha, Phoenix Project Defectors, or Quarian Male.

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Gilraen schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:28:
Gewoon een full (??) extraction doen met een van de chars die aangegeven staan: Vorcha, Phoenix Project Defectors, or Quarian Male.
To be clear: The Rebellion Pack squad member does NOT have to be the one who extracts. They just have to participate in the mission and at least one squad member has to extract.

Retrieval is the new mission objective that got added in Rebellion. So your squad must play a retrieval mission and at least one person from teh squad must be extracted at the end.

The Commendation and Victory Packs will be giving a guaranteed N7 weapon. The N7 weapons that have the N7 in the name- N7 Valiant, N7 Crusader, N7 Eagle, or N7 Hurricane.

Operation Mastiff must be completed on Silver OR BETTER. So Gold completions do count.

Morgenavond maar even doen, ik kijk toch geen voetbal.

[ Voor 3% gewijzigd door PirE op 08-06-2012 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

PirE schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 12:28:
[...]
The Commendation and Victory Packs will be giving a guaranteed N7 weapon. The N7 weapons that have the N7 in the name- N7 Valiant, N7 Crusader, N7 Eagle, or N7 Hurricane.

Operation Mastiff must be completed on Silver OR BETTER. So Gold completions do count.

Morgenavond maar even doen, ik kijk toch geen voetbal.
Hier nog een. :P

Heb de afgelopen weken de Witcher 2 gespeeld, dus ben benieuwd of het nog een beetje veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

F_demon schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:34:
[...]

Hier nog een. :P

Heb de afgelopen weken de Witcher 2 gespeeld, dus ben benieuwd of het nog een beetje veranderd is.
Nope :D Op wat classes na...

Off-topic, nieuwsgierig: Welke side heb je gekozen in The Witcher?
To be clear: The Rebellion Pack squad member does NOT have to be the one who extracts. They just have to participate in the mission and at least one squad member has to extract.
Lang leve lone survivor dus, haha.

Wel leuk dat er gegarandeerd een N7 wapen inzit. Hopen dat ik m'n Valiant op 3 krijg.

[ Voor 14% gewijzigd door Gilraen op 08-06-2012 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Gilraen schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:51:
[...]
Wel leuk dat er gegarandeerd een N7 wapen inzit. Hopen dat ik m'n Valiant op 3 krijg.
Zoals ik het lees krijg je nu zowiezo en bij de commendation pack als bij de victory pack een n7 wapen?
Want eerst was het alleen de commendation.

En hoeft er maar 1 iemand te zijn in het groepje met de nieuwe char, of moet je zelf met de nieuwe char spelen om de commendation te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Gilraen schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:51:
[...]

Nope :D Op wat classes na...

Off-topic, nieuwsgierig: Welke side heb je gekozen in The Witcher?

[...]

Lang leve lone survivor dus, haha.

Ik wil ook wel wat meer N7 wapens idd. De hurricane is leuk, maar niet heel bruikbaar in de meeste situaties.

offtopic:
Ik heb deze keer Iorveth gekozen en op Dark mode gespeeld. Vind daar de quests rondom de slag om Vergen leuker. Maar heb beide paden al een keer eerder gedaan. Roche is erg leuk als je van rondstruinen door de velden houdt of dronken soldaten leuk vindt . :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Asasuke schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:07:
[...]
En hoeft er maar 1 iemand te zijn in het groepje met de nieuwe char, of moet je zelf met de nieuwe char spelen om de commendation te krijgen?
Ik hoop natuurlijk het eerste, maar vrees het laatste.
* Anthirian heeft nog altijd geen van die nieuwe characters unlocked :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Anthirian schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 00:44:
[...]

Ik hoop natuurlijk het eerste, maar vrees het laatste.
* Anthirian heeft nog altijd geen van die nieuwe characters unlocked :-(
Voor zover ik weet is het het eerste. Heb het zelf voor de zekerheid maar met een vorcha gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krysae Sniper Rifle _O_ (of hoe dat ding ook heet)...

Gisteren een paar keer gold cerberus gedaan samen met Gilraen en Lintesir. Alledrie met de portable rocket launcher, wat een geweldige manier om wraak te nemen op al die Phantoms die je anders zo hard afmaken.

Gold was ineens een koekje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Heb de Reegar en de Quarian Engineer gekregen. :)
Vooral die shotgun is best handig. Binnen de kortste keren alles dood of shields van een atlas weg.
Wel jammer van het relatief kleine magazijn en de lange reload.

[ Voor 18% gewijzigd door JaccoW op 11-06-2012 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lintesir
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:13
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 09:55:
Krysae Sniper Rifle _O_ (of hoe dat ding ook heet)...

Gisteren een paar keer gold cerberus gedaan samen met Gilraen en Lintesir. Alledrie met de portable rocket launcher, wat een geweldige manier om wraak te nemen op al die Phantoms die je anders zo hard afmaken.

Gold was ineens een koekje!
Dit is niet eens meer point'n shoot, meer point in the general direction and shoot 8). Heerlijk dat de phantoms net nadat ze de grond raken al veranderen in een hoopje goo :Y). Alweer een poosje geleden dat ik zo'n fun had met Mass Effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Lintesir schreef op maandag 11 juni 2012 @ 11:03:
[...]

Dit is niet eens meer point'n shoot, meer point in the general direction and shoot 8). Heerlijk dat de phantoms net nadat ze de grond raken al veranderen in een hoopje goo :Y). Alweer een poosje geleden dat ik zo'n fun had met Mass Effect.
Idd! En eindelijk gewoon eens een beetje lol maken en rondlopen in Gold ipv alleen maar saai zitten campen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:43

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Lintesir schreef op maandag 11 juni 2012 @ 11:03:
[...]

Volgens mij zijn die dlc wapens een beetje.....te sterk. :9

Reegar + incendiary ammo smelt banshee/atlas/prime ook zo weg, zelfs op gold. En dat zonder echt te mikken eigenlijk:

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Gundogan schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:21:
[...]

Volgens mij zijn die dlc wapens een beetje.....te sterk. :9

Reegar + incendiary ammo smelt banshee/atlas/prime ook zo weg, zelfs op gold. En dat zonder echt te mikken eigenlijk:

[video]
Ja, maar jammer dat die Reegar je ammo ook binnen 3 sec wegsmelt... En dan ben je opeens heel errug dood omdat je zo dichtbij moet komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Dat is mijn probleem met de Reegar. Zeker op Gold kan je één tegenstander uitkiezen om overhoop te schieten, maar daarna loop je rond je wapen te herladen terwijl zijn drie vriendjes je doodschoppen.
Ook heb ik het idee dat het herladen het gebruik van andere powers blokkeert. Heb vaak genoeg dat ik bijvoorbeeld geen biotic charge kan gebruiken totdat de laad-animatie voltooid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lintesir
F_demon schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 07:45:
Dat is mijn probleem met de Reegar. Zeker op Gold kan je één tegenstander uitkiezen om overhoop te schieten, maar daarna loop je rond je wapen te herladen terwijl zijn drie vriendjes je doodschoppen.
Die gast in het filmpje lijkt er anders wel redelijk mee om te kunnen gaan (of hij heeft gewoon heel veel mazzel).
Ook heb ik het idee dat het herladen het gebruik van andere powers blokkeert. Heb vaak genoeg dat ik bijvoorbeeld geen biotic charge kan gebruiken totdat de laad-animatie voltooid is.
Bedoel je dat specifiek bij dit wapen? Want meestal kun je de reload animatie toch juist afbreken door een power te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Ook hij kan iedere keer maar een tegenstander pakken voordat hij moet herladen. Het is dus vooral een boss-wapen. Al zal er wel verschil zitten tussen een reegar I vs. X. Hij zit nu bij mij op II, dus misschien dat ik er over een tijdje meer over kan zeggen.
Het power vs. herladen probleem zal ik later nog eens testen. Heb nu een paar keer gehad dat ik echt ergens stond en alleen maar beep beep hoorde terwijl charge klaar was om te gebruiken en vol op een tegenstander gericht was. Vooral bij bosses is dat vervelend. Met een simpele Katana X + Charge kan ik prima een brute tegenhouden, maar niet als er zo'n vertraging in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Lintesir schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:04:
[...]

Die gast in het filmpje lijkt er anders wel redelijk mee om te kunnen gaan (of hij heeft gewoon heel veel mazzel).

[...]

Bedoel je dat specifiek bij dit wapen? Want meestal kun je de reload animatie toch juist afbreken door een power te gebruiken?
Hij is host + de Reegar X + redelijke speler. En hij gebruikt cloak -> prox mine -> facemelten maar. Beetje een pure Salarian/Geth infiltrator gun ja. En dan niet met de black widow mentaliteit gaan spelen. ^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

De packs zijn binnen. Heb een N7 Eagle gekregen. Binnenkort maar eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lintesir
----------------------------------------------------------------------------
June 12, 2012
----------------------------------------------------------------------------

Saber Assault Rifle
- Damage increased from [389.0-486.2] to [427.9-534.8]

Talon Pistol
- Encumbrance reduced from [1.25-0.7] to [1.1-0.6]

Scorpion Pistol
- Encumbrance reduced from [1.5-0.9] to [1.1-0.6]

Reegar Carbine
- Encumbrance increased from [1.75-1.0] to [1.75-1.25]

Krysae Sniper Rifle
- Damage reduced from [531.2-664.0] to [476.0-595.0]

Hunter Mode Power
- Base damage bonus decreased from 10% to 5%
- Rank 3 damage bonus decreased from 5% to 2.5%
- Base vision range decreased from 20 meters to 15 meters
- Evolution 5 vision range bonus increased from 50% to 60%

Smash Power
- Base cooldown decreased from 8 to 5 seconds
- Base damage increased from 500 to 550
- Range increased from 6 to 8 meters

Shockwave Power
- Base range increased from 10 to 16 meters
Ah kijk, dat zat eraan te komen, Krysae damage reduced. Heb er wel van kunnen genieten :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
Zo zo smash van 8 naar 4 seconde, ook de damage en range omhoog. . Daar heb ik even mee zitten experimenteren. Zwaar overpowered aangezien je gewoon door objecten en muren kan smashen en het ook nog is flink erin hakt op armor van bijvoorbeeld Banshees en Atlas. De range viel wat tegen maar wel leuk. Nog maar eens proberen dan na deze patch :)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lintesir schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 01:45:
[...]

Ah kijk, dat zat eraan te komen, Krysae damage reduced. Heb er wel van kunnen genieten :*).
NOOOOOOOEEEESSSSS!!!!! :(

Stomme Bioware figuren...

Ik word gewoon aan alle kanten generft zo... En de Krysae, en Hunter Mode......

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2012 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Victory pack -> N7 Crusader III :(
Commendation pack -> N7 Vailant I _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Hmm, blijkbaar telde het toch niet als je niet zélf met een van die characters op Silver extractte. En natuurlijk, één premium pack na het weekend krijg ik de eerste nieuwe uit het Rebellion Pack. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Anthirian schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:23:
Hmm, blijkbaar telde het toch niet als je niet zélf met een van die characters op Silver extractte. En natuurlijk, één premium pack na het weekend krijg ik de eerste nieuwe uit het Rebellion Pack. :X
ik heb tijdens het Operation Mastiff weekend welgeteld 1 game gespeeld. Daarin speelde ik zelf een Geth Infiltrator op Silver en zat er in de group een Vorcha. Extraction gehaald en heb vandaag zowel de Victory pack als Commendation pack gekregen. Je hoeft dus niet zelf een van die nieuwe classes gespeeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:16:
[...]

NOOOOOOOEEEESSSSS!!!!! :(

Stomme Bioware figuren...

Ik word gewoon aan alle kanten generft zo... En de Krysae, en Hunter Mode......
Insider exlusive: Dat hebben ze speciaal gedaan om jou te pesten :9
Warbringer schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:24:
Victory pack -> N7 Crusader III :(
Commendation pack -> N7 Vailant I _/-\o_
Grats,

ik haalde uit mijn victory pack de N7 shotgun :(
Mijn commendation pack heb ik nog niet gekregen, terwijl ik em wel heb gehaald (d.m.v. iemand anders met zn nieuwe char)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Lintesir schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 01:45:
[...]

Beetje dom om hunter mode aan te passen, probleem zit hem niet in de hunter mode maar in de insane damage bonussen van tactical cloak. Die paar procent damage minder maakt niet heel veel uit op een GI specced voor weapon damage, maar de Engineer heeft er dus wel last van.

Saber boost is wel lekker, Geen idee waarom ze de Talon lichter hebben gemaakt, dat ding is op hogere levels geweldig op een caster.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Z1kio.jpg
Eindelijk een Hurricane, nu kan ik mijn 50 SMG Rail Amps op gaan maken _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Warbringer schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:41:
[...]

ik heb tijdens het Operation Mastiff weekend welgeteld 1 game gespeeld. Daarin speelde ik zelf een Geth Infiltrator op Silver en zat er in de group een Vorcha. Extraction gehaald en heb vandaag zowel de Victory pack als Commendation pack gekregen. Je hoeft dus niet zelf een van die nieuwe classes gespeeld te hebben.
Ik heb voor mijn beurt gepraat. Ik heb namelijk alsnog mijn commendation pack gekregen net, mét daarin een Hurricane :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Anthirian schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 00:33:
[...]

Ik heb voor mijn beurt gepraat. Ik heb namelijk alsnog mijn commendation pack gekregen net, mét daarin een Hurricane :7
Same here, maar ik heb er een valiant uit getrokken :D _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asasuke schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 01:13:
[...]

Same here, maar ik heb er een valiant uit getrokken :D _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Is dat niet je eerste? grats (allemaal)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:21:
[...]

Is dat niet je eerste? grats (allemaal)!
Yup, EINDELIJK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Ik wil upgrades voor mijn hurricane, in combinatie met de Quarian infiltrator is hij zelfs op I nog 200%.
Heerlijke backup voor als er wat mensen je van dichtbij lastig komen vallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

O ja natuurlijk, ultralight materials, dan kan ik die erbij meenemen en niet in plaats van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Met de Quarian Infiltrator zijn het niet de sniper rifles, maar de SMG's die 30% lichter worden. Geen Ultralight materials meer nodig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Ok

Is er al een andere einde uit ? Ik heb geen zin om dit topic door te spitten. Het gaat hier toch alleen maar over MP.. Misschien handig een apart topic te openen.. Dit schiet niet op .> Nieuws van het spel valt gewoon niet meer te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

F_demon schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:56:
Met de Quarian Infiltrator zijn het niet de sniper rifles, maar de SMG's die 30% lichter worden. Geen Ultralight materials meer nodig. ;)
Male én Female? Ik heb alleen de 2e.
Stronkie schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 22:03:
Ok

Is er al een andere einde uit ? Ik heb geen zin om dit topic door te spitten. Het gaat hier toch alleen maar over MP.. Misschien handig een apart topic te openen.. Dit schiet niet op .> Nieuws van het spel valt gewoon niet meer te vinden
Om het lekker kort te houden: Nee.
offtopic:
ben je ook niet teveel tijd kwijt met lezen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Stronkie schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 22:03:
Ok

Als je even zoekt bestaat er ergens al een spoilertopic m.b.t. het einde. Enkel en alleen daarover. Ieder nieuws moet daarin te vinden zijn. Extra content komt echter pas einde van de zomer though, maar het wordt geen ánder einde. Enkel meer cutscenes waarsch.

Congrats @ iedereen die een Valiant heeft gekregen, heel fijn! En idd jammer van de Krysae... hadden er net zoveel lol mee, haha.

En btw, is het iemand anders al opgevallen de de Cannibals opeens ziek veel granaten gooien en ze veel beter mikken/timen? Lol... werd vandaag gegrabbed door een husk en ging meteen oud door drie nades, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen sinds ik wel klaar ben met het serieus spelen van Super Streetfighter IV overgestapt op shooters en holy cow ME3 Multi is verslavend!

Mijn specs:

Geth Infiltrator of Geth Engineer N7 rating 182 (ik speel alleen geth)
Weapons: Black Widow I en M-99 Saber I als mn favoriete wapens.

Heerlijk om die verotte Phantoms tijdens cloak door hun rot porem te knallen en dan nog 1 a 2 keer headshots er boven op en zij maar schreeuwen geeft wel een voldoening als je hun zwanen zang hoort...

Mn gamer tag = LawShadow

Voeg me eens toe op PC kunen we samen lekker spelen (silver of bepaalde gold levels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilraen schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:04:
[...]

Als je even zoekt bestaat er ergens al een spoilertopic m.b.t. het einde. Enkel en alleen daarover. Ieder nieuws moet daarin te vinden zijn. Extra content komt echter pas einde van de zomer though, maar het wordt geen ánder einde. Enkel meer cutscenes waarsch.

Congrats @ iedereen die een Valiant heeft gekregen, heel fijn! En idd jammer van de Krysae... hadden er net zoveel lol mee, haha.

En btw, is het iemand anders al opgevallen de de Cannibals opeens ziek veel granaten gooien en ze veel beter mikken/timen? Lol... werd vandaag gegrabbed door een husk en ging meteen oud door drie nades, haha.
Je bent niet de enige die dat opvalt mensen via de mic begonnen er al over dat het lijkt alsof de moeilijkheids graad een stuk hoger is geworden.

Mn Black Widow en M-99 Saber wilt maar niet naar level 2 of hoger heb al zo een 6 miljoen credits verspeelt aan spectre packs en premium spectre packs. Ze mochten eens NADAT je via "gokken" eindelijk die ultra rare weapon heb vervolgens om dan updates te kunnen kopen voor jou wapen al kost het 500000 per level up is beter dan hopen op goed geluk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 07:18:
[...]

Je bent niet de enige die dat opvalt mensen via de mic begonnen er al over dat het lijkt alsof de moeilijkheids graad een stuk hoger is geworden.

Mn Black Widow en M-99 Saber wilt maar niet naar level 2 of hoger heb al zo een 6 miljoen credits verspeelt aan spectre packs en premium spectre packs. Ze mochten eens NADAT je via "gokken" eindelijk die ultra rare weapon heb vervolgens om dan updates te kunnen kopen voor jou wapen al kost het 500000 per level up is beter dan hopen op goed geluk...
Welkom to the shitty side of ME3...

Je wilt serieus niet weten hoe veel credits ik al niet heb verspilt aan PSP's (ik gok rond de 400 miljoen als het niet meer is). Ik mis nog steeds de Javelin, en mijn saber is ook gewoon lvl 1.

Wat betreft de moeilijkheid, die mag wat mij betreft best omhoog, nu met random/random/gold knal je makkelijk alles aan de kant, zeker met een paar infiltrators.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 07:18:
[...]

Veel succes. Zo ziet mijn lijst ultra-rares eruit en ik ben al vanaf de release bezig. Sta in de top150 (world) qua N7 rating dus dat zegt wel iets over het aantal invested uren (veel). Speel veel met een aantal mensen die (bijna) alles op X hebben. Die zitten qua rating lager omdat ze minder promoten (spelen wel meer).
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xtXc9.jpg
Gebruik meestal de Talon of Wraith. Claymore met reload-cancel is net zo snel maar ik speel altijd beter met een Wraith.
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:03:
[...]

Wat betreft de moeilijkheid, die mag wat mij betreft best omhoog, nu met random/random/gold knal je makkelijk alles aan de kant, zeker met een paar infiltrators.
Ze kunnen een boel fixen door de damage-boost van Tactical cloak wat te verlagen. R/R/G is nog steeds te doen, ze boosten nu de tegenstander of nerfen de verkeerde dingen (Hunter mode nerf is vooral klote voor de Geth Engineer).
Ik speel voornamelijk Reapers of Cerberus (15 minute runs ofzo op Gold). Heb een tyfushekel aan Geth met hun stunlock. Geth is gewoon broken. Hunters die gewoon doorschieten terwijl je ze stunned met een shotgun. Rocket troopers die 2 rockets binnen 2 seconden afvuren. Ze kunnen beter Firebase White fixen ipv deze "tweaks".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Is er trouwens iets van een website dat je van die mooie overzichtjes kan maken als hierboven van al je wapens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
F_demon schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:06:
Is er trouwens iets van een website dat je van die mooie overzichtjes kan maken als hierboven van al je wapens?
social.bioware.com

Dan de Multiplayer Manifest en zie je alles wat je hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Asasuke schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:21:
[...]
social.bioware.com

Dan de Multiplayer Manifest en zie je alles wat je hebt
Aha! Nice.
link
Kan ik ook gelijk zien wat ik nog mis dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
F_demon schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:04:
[...]

Aha! Nice.
link
Kan ik ook gelijk zien wat ik nog mis dus. :)
Je hebt nog genoeg te unlocken :). Enige nadeel van veel unlocks is de character-card spam :|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

PirE schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:43:
[...]

Je hebt nog genoeg te unlocken :). Enige nadeel van veel unlocks is de character-card spam :|.
Inderdaad, ze zijn wel leuk voor het unlocken van bepaalde classes of uiterlijke dingen, maar voor de rest zijn het nutteloze level-upgrades. :/
Ik ga voorlopig eerst maar eens mijn uncommons unlocken en upgraden. Zitten een aantal wapens bij die ik best wel veel gebruik dus dat wordt nog een hoop veteran packs kopen.

[ Voor 15% gewijzigd door JaccoW op 18-06-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:03:
[...]

Welkom to the shitty side of ME3...

Je wilt serieus niet weten hoe veel credits ik al niet heb verspilt aan PSP's (ik gok rond de 400 miljoen als het niet meer is). Ik mis nog steeds de Javelin, en mijn saber is ook gewoon lvl 1.

400 miljoen wauw lijkt me erg frustrerend dat je niet alles hebt wat je wilt...naar mijn inzien heeft het random system best wel wat mankementen of je moet gewoon ERG veel geluk hebben. Laat het nou net DIE wapens zijn die je graag wilt maar niet krijgt of upgrade naar hoger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PirE schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:48:
[...]

Veel succes. Zo ziet mijn lijst ultra-rares eruit en ik ben al vanaf de release bezig. Sta in de top150 (world) qua N7 rating dus dat zegt wel iets over het aantal invested uren (veel). Speel veel met een aantal mensen die (bijna) alles op X hebben. Die zitten qua rating lager omdat ze minder promoten (spelen wel meer).
[afbeelding]
Gebruik meestal de Talon of Wraith. Claymore met reload-cancel is net zo snel maar ik speel altijd beter met een Wraith.

[...]

Ze kunnen een boel fixen door de damage-boost van Tactical cloak wat te verlagen. R/R/G is nog steeds te doen, ze boosten nu de tegenstander of nerfen de verkeerde dingen (Hunter mode nerf is vooral klote voor de Geth Engineer).
Ik speel voornamelijk Reapers of Cerberus (15 minute runs ofzo op Gold). Heb een tyfushekel aan Geth met hun stunlock. Geth is gewoon broken. Hunters die gewoon doorschieten terwijl je ze stunned met een shotgun. Rocket troopers die 2 rockets binnen 2 seconden afvuren. Ze kunnen beter Firebase White fixen ipv deze "tweaks".
Zo hey je hebt de Black Widow VIII ben jaloers op je ;)
En is ie de moeite waard? Is er een GROOT verschil met level 2 BW? Kun je die heavy armored cerberus troopers (golden helmet) met 1 headshot uitschakelen op silver? Ik heb er namelijk 2 headshots voor nodig.

Wou ff dapper doen door en een BW en M-99 saber mee te zeulen zo wat een cooldown periode duurt jaren eer ik weer cloak kan gebruiken maar was wel klaar om in close combat mn sniper te gebruiken is niet echt te doen.

Trouwens ff een vraagje onder jullie betreft de cloak powers ik zie dat er een optie waarin je 2 powers kan gebruiken zonder dat je cloak weg valt is dit ook toepasbaar door 2 keer te schieten eer je cloak weg valt? Of begrijp ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 18:02:
[...]

En is ie de moeite waard? Is er een GROOT verschil met level 2 BW? Kun je die heavy armored cerberus troopers (golden helmet) met 1 headshot uitschakelen op silver? Ik heb er namelijk 2 headshots voor nodig.

Trouwens ff een vraagje onder jullie betreft de cloak powers ik zie dat er een optie waarin je 2 powers kan gebruiken zonder dat je cloak weg valt is dit ook toepasbaar door 2 keer te schieten eer je cloak weg valt? Of begrijp ik het verkeerd?
Ik speel bijna nooit Silver dus geen idee.

Met cloak (bonus power) kan je terwijl je cloaked bent een andere power (bv. drain of prox mine) gebruiken zonder dat je cloak breekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 18:02:
[...]

Wou ff dapper doen door en een BW en M-99 saber mee te zeulen zo wat een cooldown periode duurt jaren eer ik weer cloak kan gebruiken maar was wel klaar om in close combat mn sniper te gebruiken is niet echt te doen.

Ik heb ook de BW 8, en ja het is fijn ;) haha. Maar als je alleen maar Geth speelt dan moet je niet die Bonus Power nemen, die is vooral voor de Salarian, zodat je dan tijd hebt om te Energy Drainen zonder dat je cloak uitgaat. Als Geth zou ik dan gewoon die damage boost houden. Ik speel alleen eigenlijk nooit Geth infil (vind die huntermode zo annoying) dus ik zou niet weten of je Centurions met een BW 8 in 1x op silver kan headshotten, maar ik vermoed van niet (dat je dan nog wel een paar streepjes overhoudt). Ze hebben nou eenmaal armor (of wat dat blauwe streepje ook is :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Gilraen schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 01:31:
[...]

Ik heb ook de BW 8, en ja het is fijn ;) haha. Maar als je alleen maar Geth speelt dan moet je niet die Bonus Power nemen, die is vooral voor de Salarian, zodat je dan tijd hebt om te Energy Drainen zonder dat je cloak uitgaat. Als Geth zou ik dan gewoon die damage boost houden. Ik speel alleen eigenlijk nooit Geth infil (vind die huntermode zo annoying) dus ik zou niet weten of je Centurions met een BW 8 in 1x op silver kan headshotten, maar ik vermoed van niet (dat je dan nog wel een paar streepjes overhoudt). Ze hebben nou eenmaal armor (of wat dat blauwe streepje ook is :P).
Ik vond Hunter mode in het begin ook irritant maar je raakt eraan gewend. Truc voor mij was niet teveel naar de randen van het beeldscherm kijken. Het spotten van objectives blijft lastig, ik moet soms echt zoeken naar dat pijltje :D.
Salarian Infiltrator vind ik meer een pure sniper die je makkelijk 6-6-6-6-0 kan speccen (dus niks in fitness). GI spec ik zo: http://narida.pytalhost.com/me3/classes/#43FORNFT9@0MD
Is vooral cloak, prox mine en dan bijna gelijk een schot met een Claymore/Wraith of Revenant (voor de verandering), lvl 5/6 van Tactical cloak kan je skippen als je toch geen sniper meeneemt.

Het is weer dinsdag dus balance changes aan het eind van de avond. Ben benieuwd wat de beloofde buff voor de Female Quarian Engineer inhoudt. Gisteren toevallig een all Quarian round gespeeld. 2 Male Engineers, 1 Female Engineer en een Male Quarian Infiltrator vs Reapers en Cerberus. Mix van Cryo/incendiary ammo. Was een Cryo/Fire Explosion feest tegen Cerberus :D. Reapers ging ook vrij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

PirE schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 09:12:
[...]

Ik vond Hunter mode in het begin ook irritant maar je raakt eraan gewend. Truc voor mij was niet teveel naar de randen van het beeldscherm kijken. Het spotten van objectives blijft lastig, ik moet soms echt zoeken naar dat pijltje :D.
Salarian Infiltrator vind ik meer een pure sniper die je makkelijk 6-6-6-6-0 kan speccen (dus niks in fitness). GI spec ik zo: http://narida.pytalhost.com/me3/classes/#43FORNFT9@0MD
Is vooral cloak, prox mine en dan bijna gelijk een schot met een Claymore/Wraith of Revenant (voor de verandering), lvl 5/6 van Tactical cloak kan je skippen als je toch geen sniper meeneemt.
Oei ben je dan niet heeeuul squishy? Vooral omdat je toch wat meer up close speelt? Je hebt al zo weinig shields als Geth infil... en als je fitness dan niet vol maakt heb je ook nog weer minder shields...

[ Voor 6% gewijzigd door Gilraen op 19-06-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilraen schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:22:
[...]

Oei ben je dan niet heeeuul squishy? Vooral omdat je toch wat meer up close speelt? Je hebt al zo weinig shields als Geth infil... en als je fitness dan niet vol maakt heb je ook nog weer minder shields...
Yep, mijn casio heeft dan meer shields dan een Geth... en maakt het zelfde geluid!

Ik hou het wel op mijn pew-pew build voor me Geth Infil. lekker knallen en puntjes harken (en brutes genadeloos hard onwel maken). >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Gilraen schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:22:
[...]

Je hebt juist relatief veel shields met de Geth (al verlies je 50% door huntermode). 1050 (lvl 4) terwijl een human op hetzelfde niveau maar 700 heeft. Gebruik meestal een shield boost consumable om iets te compenseren. Je kan ook de stronghold package gear (20% extra shields / 10% snellere recharge) gebruiken ipv die shotgun damage boost.

Dankzij Huntermode heb je een ook goed overzicht van wat er gebeurd in jou omgeving. Een GI met sniper heeft, imo, niet heel veel profijt van die enhanced vision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Afbeeldingslocatie: http://social.bioware.com/uploads_user/1000/46/212775.jpg

Description:
With so many planets conquered in Council space, we are relying on material support from the Terminus Systems. Eliminating risks to our supply line is a top priority.

Allied Goal: Eliminate 7,000,000 trooper-level enemies: Cerberus Assault Trooper, Husks, Cannibals, Geth Troopers
Squad Goal: Extraction on any difficulty with the squad using a mix of krogan, vorcha, or batarian classes
Special Circumstance: None
Squad Goal Success: Squad awarded a Commendation Pack
Allied Goal Success: All players awarded a Victory Pack

Operation begins at 6pm PST Friday June 22
Operation ends at 5am PST Monday June 24
Reward packs, if successful, will be sent out starting 5pm Tuesday June 25

Note:
To be clear, the player group can only be comprised of krogans, vorcha or batarians. If there are humans, geth or quarians in the group, it will NOT count.

You can have an all vorcha squad or a mix of krogans and batarians or all 3 races, just ONLY those 3 races.

YES: Batarian, Krogan & Vorcha teams
NO: Human, Salarian, Quarian, Asari, Turian & Drell

Voor ons weer ergens na middernacht op zaterdag tot een uur of 12 op maandag(middag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Prima te doen die goals lijkt me. Misschien krijg ik dan deze keer ook een Valiant :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die hunter mode is soms echt belangrijk maar het begint de laatste tijd een beetje vervelend te worden 1 of 2 hits en ik ben flat-lined, lijkt nu echt of alles een beetje moeilijker is geworden ook op gold. En ja soms zie ik mn objectives niet meer doe hem uit weet dan waar ik heen moet en kom zo midden in een spawn terecht einde verhaal...

Als infiltrator geth probeer je zo veel mogelijk mensen te reviven. 1 keer meegemaakt dat ik flatlined was geen medi gel...en een team genoot nota bene stond naast mij op mijn dooie lichaam te schieten! in plaats me te reviven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Objectives zien er grappig uit, maar wederom word er niet gezegd op welke difficulty, en of het een full-extraction moet zijn of niet...

Ach ik zal wel wat potjes spelen van het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:00:
Objectives zien er grappig uit, maar wederom word er niet gezegd op welke difficulty, en of het een full-extraction moet zijn of niet...

Ach ik zal wel wat potjes spelen van het weekend.
Er staat toch:
Squad Goal: Extraction on any difficulty with the squad using a mix of krogan, vorcha, or batarian classes

Difficulty maakt niet. Bij de vorige operation hadden ze het ook over extraction en toen was elke extraction goed, zolang er maar minimaal 1 squad member levend in dat cirkeltje staat.

Dit weekend maar een paar rondjes met een Brotarian Soldier of Vorcha rondrennen, Krogan vind ik niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

PirE schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:41:
[...]
Dit weekend maar een paar rondjes met een Brotarian Soldier of Vorcha rondrennen, Krogan vind ik niks.
Krogan Vanguard jonguh! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad, gewoon met 4 vanguards door de map chargen, heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Atlassen en Primes weten niet wat ze moeten doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F_demon schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:14:
Atlassen en Primes weten niet wat ze moeten doen. :P
Primes zijn 1v1 te makkelijk als krogan vanguard, atlassen moet je met meerderen doen inderdaad, anders word je letterlijk uit je charge al gegrabbed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:30:
[...]

Primes zijn 1v1 te makkelijk als krogan vanguard, atlassen moet je met meerderen doen inderdaad, anders word je letterlijk uit je charge al gegrabbed.
Idd, maar een atlas kan je chargen als hij zijn raket afvuurt en dan backstrafen terwijl je je wapen op het leegt. Het is me gelukkig maar twee keer (beide keren in hetzelfde potje) gebeurt dat ik gepakt werd door een atlas. Was ook de enige keer dat een brute me pakte. Die dag was niet zo'n succes. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Afbeeldingslocatie: http://haphappy.com/wp-content/uploads/2011/03/professor.jpg

De Extended Cut DLC verschijnt op 26 juni:
http://www.masseffect.com/about/extended_cut/
https://www.facebook.com/masseffect/posts/383464391709661

[ Voor 21% gewijzigd door Anthirian op 22-06-2012 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Heb net de podcast geluisterd. Ben benieuwd.
Helaas de dag erna een belangrijke presentatie, dus het zal nog even moeten wachten.

Wel mooi is dat je niet helemaal opnieuw hoeft te beginnen, je kan gewoon een safe gebruiken van voor het begin van het einde;
spoiler:
de Cerberus base
.

[ Voor 7% gewijzigd door JaccoW op 22-06-2012 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

nFo schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 19:48:
[...]

nieuws: Mass Effect 3 Extended Cut verschijnt op 26 juni

Jeuh, ik kan niet wachten. 8)
Ik ga al vast een save game zoeken....
Jup, ik had de tip ook meteen maar ingestuurd voor de frontpage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11
http://social.bioware.com...g-June-26-12690832-1.html

Ohja, die readiness weer is omhoog schroeven. :X

[ Voor 20% gewijzigd door nFo op 24-06-2012 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

O leuk, 'beter' einde.

* Gundogan checked z'n savegames....

Wacht.... alleen 'new game'?

Ohja, nieuwe win7 installatie en geen cloud opslag aangezet via origin. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Gundogan schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:35:
O leuk, 'beter' einde.

Hahaha sterkte met alles weer even opnieuw doorspelen in een dagje ;) moet kunnen! haha O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonny
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:04

Sjonny

Fratser

is die podcast een beetje spoiler free? ik heb me3 nog helemaal niet gespeeld. kan je nog wel het orginele einde spelen met die extended cut? is het een betaalde dlc?

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11
Sjonny schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:37:
is die podcast een beetje spoiler free? ik heb me3 nog helemaal niet gespeeld. kan je nog wel het orginele einde spelen met die extended cut? is het een betaalde dlc?

Hoelaat gooien ze die dlc online morgen ?
Gundogan schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:35:
O leuk, 'beter' einde.

Download je een save game of heel snel op easy naar het einde rushen. :P

[ Voor 39% gewijzigd door nFo op 25-06-2012 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Ik ben daar precies (dat point of no return) gestopt met mijn 2e plathrough op insanity (Engineer), dus die kan ik dan morgen even afronden en dan heb ik die laatste achievement ook binnen. Kwaliteit van de Extended Cut DLC bepaald of ik nog een 3e doe en anders ga ik wel verder met de MP.

[ Voor 4% gewijzigd door PirE op 25-06-2012 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

nFo schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:43:
[...]

Hoelaat gooien ze die dlc online morgen ?

[...]

Download je een save game of heel snel op easy naar het einde rushen. :P
Jah, ik denk dat ik maar een ME1 en 2 speedrun doe (toch al heel vaak uitgespeeld en vooral ME1 kan je echt in een uur of 2 doen) op super easy en dan weer insanity op ME3. En dan met een sentinel. Ook overpowered in de sp, maar wat minder gaar om te doen dan de vanguard. :)

Of gewoon youtube filmpje kijken want het is volgens mij geen extra gameplay toch? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Gundogan schreef op maandag 25 juni 2012 @ 19:19:
[...]

Jah, ik denk dat ik maar een ME1 en 2 speedrun doe (toch al heel vaak uitgespeeld en vooral ME1 kan je echt in een uur of 2 doen) op super easy en dan weer insanity op ME3. En dan met een sentinel. Ook overpowered in de sp, maar wat minder gaar om te doen dan de vanguard. :)

Of gewoon youtube filmpje kijken want het is volgens mij geen extra gameplay toch? :X
ME 1 in een uur of twee?? Hoeveel mis je dan wel niet? Is dat niet een beetje zonde? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Gilraen schreef op maandag 25 juni 2012 @ 19:28:
[...]

ME 1 in een uur of twee?? Hoeveel mis je dan wel niet? Is dat niet een beetje zonde? :|
Voor een savegame maakt het me niet zo veel uit. En na 10-15x volledig uitspelen weet je het wel toch? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Gundogan schreef op maandag 25 juni 2012 @ 19:19:
[...]

Ik heb ME3 ook inderdaad met een Sentinel gedaan. Meteen op insanity begonnen, maar dat doet zijn naam geen eer aan. Als je Liara en EDI gebruikt in je team als Sentinel kun je eigenlijk alles aan wat er op je af komt. Zelfs Brutes waren in de laatste missie op aarde met drie biotic combo's dood. Het enige waar ik echt moeite mee had was het eindgevecht, met al die banshees, brutes, marauders en harvesters, maar uiteindelijk toch gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op maandag 25 juni 2012 @ 20:33:
[...]

Voor een savegame maakt het me niet zo veel uit. En na 10-15x volledig uitspelen weet je het wel toch? :p
Alleen al de convo's duren langer, laat staan de laadtijden in ME1. Ik wens je veel succes ;)

Ik zou toch de tijd nemen, gezien veel van die kleine dingen toch weer leuk terug kunnen komen in ME3 en je niet weet wat voor impact het heeft op de DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Nog 2 uurtjes als het goed is

EDIT: Is er al iemand die hem kan downloaden?

[ Voor 20% gewijzigd door JaccoW op 26-06-2012 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Laatst online: 17:23
Kan nog niets downloaden op Origin iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Op Xbox Live is het al wel beschikbaar:
http://marketplace.xbox.c...d5-4860-890d-15c90899ec78

* Anthirian is al aan het downloaden

Edit: Heeft iemand zijn pack(s) al trouwens? Wanneer komen die normaal gesproken op dinsdag?

[ Voor 32% gewijzigd door Anthirian op 26-06-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Net nog even gekeken op Origin, geen nieuwe DLC beschikbaar. Hopelijk schieten ze een beetje op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Voor de mensen die enkel de eindes willen zien, GROTE DIKKE VETTE SPOILERS!:
Destroy Ending
Control Ending
Synthesis Ending

Op een live stream heb ik ook de nieuwe Reject Ending gezien.
spoiler:
Hierin schiet je op de starchild en gaat het hele universum de weg van de Protheans achterna. 'The cycle continues'

Die laatste zal binnenkort ook nog wel op youtube verschijnen.

Al met al denk ik dat ze nu elk einde zijn plek hebben weten te geven. Elke versie heeft een bepaalde uitwerking en de filmpjes zijn nu tenminste ook anders. Ook een korte proloog ala Fallout, maar dat is prima.
Ik ben nog steeds blij met mijn eerste keuze, de synthesis ending. :)

[ Voor 26% gewijzigd door JaccoW op 26-06-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Anthirian schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:33:
Op Xbox Live is het al wel beschikbaar:
http://marketplace.xbox.c...d5-4860-890d-15c90899ec78

* Anthirian is al aan het downloaden

Edit: Heeft iemand zijn pack(s) al trouwens? Wanneer komen die normaal gesproken op dinsdag?
Thanks for the link, ff in de wachtrij gezet. Zo thuis alleen ff de xbox aanzetten en hij gaat automatisch downloaden tijdens het eten maken ^^

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
F_demon schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:08:
Op een live stream heb ik ook de nieuwe Reject Ending gezien.
spoiler:
Hierin schiet je op de starchild en gaat het hele universum de weg van de Protheans achterna. 'The cycle continues'

Die laatste zal binnenkort ook nog wel op youtube verschijnen.
Rejecting the Kid

[ Voor 40% gewijzigd door DarkFly op 26-06-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Heb net de DLC toegevoegd op Origin maar kan nog niet downloaden. Origin geeft aan dat de releaseperiode nog niet bereikt is voor de DLC :X

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lintesir
Tylocke schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 18:50:
Heb net de DLC toegevoegd op Origin maar kan nog niet downloaden. Origin geeft aan dat de releaseperiode nog niet bereikt is voor de DLC :X
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/1zf07mc.png
Pagina: 1 ... 28 ... 33 Laatste

Let op:
[html]Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494640">[Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3</a>.[/html]