Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:11

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
edit: Als iemand de TS wil overnemen, stuur mij dan een berichtje. Ik heb zelf geen tijd of een computer die krachtig genoeg is om me in ME:A te verdiepen. ;)

Op E3 2015 is het vierde spel in de Mass Effect-reeks aangekondigd, Mass Effect: Andromeda. De release staat gepland voor eind 2016. Van de Bioware blog:
While we aren’t ready to go into too many details just yet, as you saw in the trailer and can tell by the name, this game is very much a new adventure, taking place far away from and long after the events of the original trilogy. You will play a human, male or female, though that’s actually not the character you saw in the trailer (more on that later). You’ll be exploring an all-new galaxy, Andromeda, and piloting the new and improved Mako you saw. And through it all, you will have a new team of adventurers to work with, learn from, fight alongside of, and fall in love with.

We built this trailer in Frostbite™, our game engine, and it represents our visual target for the final game. We are thrilled by what we’ve already been able to achieve in bringing Mass Effect to Frostbite and by putting our entire focus on PC and current gen consoles. With the time remaining in development, we’re excited about the possibility to push things even more.
Thank you again for all of the support you keep showing us, and we’re looking forward to sharing more details with you near the end of the year.

Afbeeldingslocatie: http://blog.bioware.com/wp-content/uploads/2015/06/MEA_small.png

[ Voor 6% gewijzigd door g0tanks op 21-03-2017 08:12 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Een maand geleden claimde iemand op reddit dat degene een enquête had ingevuld over een nieuw Mass Effect spel. Wat hij heeft verteld lijkt te kloppen met de trailer:
Sometimes I take surveys online for a little extra money.
One day last month I got one with this:

The Next Mass Effect Context:
The next Mass Effect game takes place in the Helius Cluster (a cluster of 100s of solar systems in the Andromeda Galaxy), far removed by time and space from Commander Shepard’s heroic acts and the final events of the Mass Effect trilogy. You are a pathfinder, a combat trained but un-tested explorer leading an expedition into the Helius cluster to establish a new home for humanity. As you explore this sprawling series of solar systems (over 4x the size of Mass Effect 3), collecting resources and building colonies, you will encounter the savagery of untamed lands in the form of cut-throat outlaws and warring alien races. To survive and colonize the wild reaches of space, you will need to grow your arsenal, your ship, your crew and make strategic (and often uneasy) alliances to fight against increasingly menacing foes. Along the way, you will encounter the remains of a once powerful and mysterious alien race, the Remnant, whose forgotten technology holds the key to gaining power in this region of the galaxy. As you uncover who the Remnant were, and the mysteries their ruins contain, you are drawn into a violent race to find the source of their forgotten technology that will determine the fate of humanity.
Collect Resources to Fuel your Growth:
Scour solar systems and planets within the Helius Cluster to find valuable resources and blueprints of long forgotten alien technology that will allow you to craft better equipment and weapons, such as improving your leg armor to allow you to jetpack jump, or upgrading your cryo-beam (laser cannon) to target enemies or do area damage around you to clear out close threats. As you build your arsenal and resource infrastructure, you will be able to explore deeper into the increasingly dangerous and resource-rich solar systems of the Helius Cluster.

A Capable Crew:
Throughout the story, you will recruit seven distinct crew members to fight by your side. Each crew member has a unique personality and specific abilities that open up strategic options as you choose which two of them to bring into each mission. For example, Cora has the ability to deploy a biotic shield that protects everyone in the bubble while still allowing you and your squad to fire out of it. Your crew will grow alongside you as you explore the Helius Cluster, and you can choose how you upgrade your crew’s weapons, gear and abilities to increase their individual combat effectiveness. Create the perfect squad to react to any situation and to support your preferred gameplay style.

Your Crew, Your Story:
Your crew members aren’t merely hired guns – they are part of the living universe in the Helius Cluster that develops in response to your actions and choices. Increase each crew member’s loyalty by pursuing missions that are important to that specific character. For example, when a Krogan colony ship has been stolen by one of the outlaw factions leaving the colonists stranded without resources to survive, your Krogan squad mate, Drack, is determined to strike out against them. If you take the mission and help him track down the outlaws’ hideout to return the ship to its rightful owners, Drack’s loyalty toward you and your squad will increase and Drack will unlock a brand new skill tree.

Explore each individual’s backstory and develop your relationship with them through conversations and unique missions. True to Mass Effect, what you choose to say will directly affect your crew’s loyalty and relationship with you, and will open up different conversations and narrative opportunities at the end of the game depending upon how you approach each encounter.

Deployed Strike Team Missions:
The Helius Cluster is 1000s of light years across, and you can’t be everywhere at once. As you develop more colonies, resource bases and settlements, you have to be able to keep them safe. Spend resources to recruit mercenaries and develop an AI controlled Strike Team that you can deploy to take on randomly generated, time-sensitive missions. Strike Team missions take many forms, including settlement defense and Remnant artifact recovery, which will take real-time to complete. Send your Strike Team out on a mission while you continue playing the main game and they will return, 20 – 30 minutes later, having gained rewards such as XP, currency and equipment based on the success of their mission. Spend money and resources to train your Strike Team and acquire better gear for them, which will increase their success rate and allow them to take on more difficult missions for greater rewards.

Active Strike Team Missions:
When you encounter a Strike Team mission in the Single-Player mode, you can leave your Strike Team at their base and decide to tackle the mission yourself with your Multiplayer roster of characters. You also have the option of tackling the mission by yourself, or recruiting up to three friends to play with you. The more friends you bring, the greater the challenge and the greater the reward. These missions will play out using the Next Mass Effect’s multiplayer Horde mode (more details on this later). These missions will include a variety of thematically appropriate objectives, like defending a Settlement against Khet attacks, or recovering a Remnant artifact off of a planet before an outlaw gang gets there first. By taking an active role in strike team missions, you can earn special Single-player rewards in addition to the usual multiplayer specific characters, weapons, weapon mods, and pieces of equipment which can be customized between missions. Additionally, players who join another person’s Strike Team mission will receive bonus in-game currency and multiplayer XP for helping others with their missions.

Multiplayer “Horde” Mode::
The next Mass Effect’s “Horde” multiplayer pits you and up to three of your friends against waves of enemy troops on various battlefields throughout the galaxy. Players fight together to survive increasingly difficult enemy attacks and accomplish objectives, like disabling a bomb near a colony base or assassinating a target. Progress through multiplayer missions to gain XP and earn new multiplayer specific weapons, characters, weapon mods, and pieces of equipment, which can be customized between matches. Multiplayer play will also earn you APEX funds (in-game currency), which can be used to purchase items and gear in the Single Player game.

Establish Settlements:
Search solar systems for rare habitable planets to establish a settlement that could serve as a base for humankind’s new home in the Helius Cluster. As you build permanent settlements, you will make strategic choices on where to focus your new base’s resources. For example: Recon Settlements will clear fog of war from the space map and give the player more strike team missions to choose from, while Mining Settlements will periodically supplement the player’s supply of crafting materials.

Dialogue:
Building upon the rich history of strategic dialogue that has defined the Mass Effect series, you can make meaningful choices in every conversation you have with characters that impact the way your game evolves. The next Mass Effect adds deeper control over your conversations through a greater ability to interrupt and change the course of the conversation as it is happening. During certain conversations, you will be able to take action based choices, such as the option to pull out your gun and force someone to open a door instead of convincing them to do it through conversational guile. Action based choices give you more options for how you approach dialogue with characters in the game and can lead to more extreme outcomes on the story as it evolves around the decisions you make when interacting with a huge cast of NPC characters.

Seamlessly Travel Through the Next Mass Effect Universe:
As you pilot your space ship, Tempest, across the 100s of solar systems that are seamlessly connected in the next Mass Effect, you will encounter new planets filled with valuable resources, intelligent life, conflict, and alien technology that all give you opportunities to increase the power of your character, your ship and your team so that you can build them into a force that perfectly suits your gameplay style. Transitions between activities, like flying your Tempest (space ship) across a solar system to land on a mineral rich planet, then jumping into your Mako (land vehicle) to explore the surface of planet, all happen smoothly without loading screens.

Customize and Share Your Experience:
Discover new things in Andromeda Galaxy, like alien artifacts and natural wonders, that serve as trophies and decorations that you can use to modify the look of your character, Tempest (Space Ship) and Mako (land vehicle). Customize the way your squad and your character look with clothes and aesthetic modifications that you unlock throughout the game. Photos you take from the far reaches of the galaxy can be used to decorate your starship or sold to certain characters.

Remnant Vault Raids::
Find and activate Remnant Monoliths to unlock Remnant vaults. Explore abandoned Remnant ruins to find and locate a powerful artifact, but once you remove it you will trigger the vault defenses that will arm traps, activate defense robots and even change the architecture of the vault itself to stop you from escaping. Fight your way out of the vault and you will be rewarded with valuable loot, including powerful gear, crafting resources and Star Keys that can be used to unlock massive orbital facilities in space that grant permanent stat bonuses.

Optional Elite Remnant Vault Raids are scattered around the Helius Cluster located in special orbital facilities that are unlocked by Star Keys. Similar to the standard Remnant Vaults, you enter them to retrieve a special artifact which will trigger the vault defenses that arm traps, activate defense robots and change the architecture of the vault itself to stop you from escaping. However, Elite vaults ratchet up the difficulty of the encounter with increasingly powerful defense robots and traps, as well as roaming outlaws and deadly Khet patrols that are also in search of the elite artifacts. Elite Remnant vaults will test the limits of your combat and puzzle solving acumen, but with greater difficulty comes greater rewards. Gain rare loot, narrative acclaim and huge rewards for completing these daunting challenges.

Khet Outposts:
As you explore planets throughout the Helius Cluster, you will encounter Khet Outposts. These outposts are optional combat experiences where you enter the outpost and fight off waves of enemies. Destroy Khet outposts to earn XP, rewards and thwart their growing power in the region. Your allies will reward you with praise and increased narrative options as you fight to remove the Khet presence from the region.

Drive and upgrade your Mako (land vehicle):
Explore the surfaces of 100s of planets in the Helius Cluster in your versatile land vehicle, the Mako. Whether you are looking for a place to set up a colony, searching for a Remnant vault or attacking a Khet Outpost, you will enjoy getting there in your Mako. Equip and upgrade your Mako in dozens of ways, like adding turbo boosters, upgrading your shield generator or adding a Hostile Detector to your radar to create the ultimate planetary exploration vehicle. Finally, get your Mako looking the way you want with a custom paintjob.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:08
Wat ik tof vond van de eerste trilogy was dat de mensheid welliswaar een underdog rol had in het melkwegstelsel, maar toch een geaccepteerd onderdeel was van het politiek systeem - en uiteindelijk zelfs een coucil ras werd. Dat er nog steeds wel sprake was van merkbare frictie bij samenwerking met andere rassen (van beide kanten), maar dat je eigenlijk overal in het melkwegstelsel wel terecht kon en met andere rassen kon interacteren.
Ik vraag mij af in hoeverre ze dat in het nieuwe deel gaan uitwerken. Moet je alien rassen eerst ontdekken, als een soort Star Trek missie, en dat gaat goed, of uhm...minder goed. Dat kan leuk zijn, maar heeft ook wel de potentie om repetatief te worden. Iedere keer weer nieuwe politieke banden smeden of een soort first contact war uitvechten. Je zal op een gegeven moment toch met iets of iemand handel moet kunnen drijven voor schip of wapen upgrades, medicatie etc. Lijkt mij wel handig dat je dan in ieder geval beschikking hebt over een paar hub-werelden die veilig zijn. Dat niet heel het andromeda stelsel vijandig is. Als het überhaupt al in een zelfde mate ontwikkeld is als het melkwegstelsel. Het kan natuurlijk ook een stuk primitiever zijn allemaal, maar dan heb ik er helemaal m'n vraagtekens bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-06 23:23
Ik ben echt benieuwd in welke mate de keuzes van de vorige spellen nog terugkomen. Ik vraag me ook af of we nog iets van Shepard te horen/zien krijgen. Kan in ieder geval niet wachten, Mass Effect is echt mijn favoriete game serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 09:57
Volgens mij hebben ze al meerdere malen gezegd dat Shepard en zijn verhaallijn compleet los staan van ME4. De lore en universe zijn uiteraard wel hetzelfde, maar dat is dan ook het enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Ik ben ook benieuwd naar hoe ze in Andromeda terecht komen. De Reapers hadden namelijk ook nog geen beschikking over intergalactic travel. Toch ergens een verborgen Mass Relay, of een schip met bemanning in cryostais?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Wat ik mij ook afvraag is hoe ze in vredesnaam in het Andomeda stelsel verzeild zijn geraakt. Er zal ongetwijfeld een redelijke tijd zitten tussen het einde van de vorige trilogy en dit deel, maar de afstand tot het melkwegstelsel is nogal absurd groot. De Mass Relays stond alleen FTL-reizen toe binnen het melkwegstelsel en dat was geavanceerde Reaper-tech die niet echt begrepen werd, zelfs niet door de Asari. De manier waarop het schip in de trailer reist is ook een heel andere manier van FTL-reizen dan we tot nu toe gezien hebben. Waar komt dat ineens vandaan?

Edit: gmta ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietso
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-06 23:23
Snoz Lombardo schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:57:
Volgens mij hebben ze al meerdere malen gezegd dat Shepard en zijn verhaallijn compleet los staan van ME4. De lore en universe zijn uiteraard wel hetzelfde, maar dat is dan ook het enige.
Ze hebben wel iets van "Hold on to your save files" gezegd, dus keuzes die je hebt gemaakt komen waarschijnlijk wel op de een of andere manier terug. En als er niks van je keuzes terug komt,
spoiler:
Waar slaat het ME3 einde dan op, en dan vooral de destruction ending met genoeg military readiness/war assets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Ben sowieso wel benieuwd welk einde ze als canon gaan behandelen. Ik kan mij ook even geen voorstelling maken hoe een ME3 save van invloed kan zijn op dit spel als er veel tijd tussen zit, anders dan historische informatie. Hoewel er natuurlijk wel een aantal rassen zijn die lang leven, dus Asari of Krogan cameo's zijn dan eventueel wel mogelijk als het om NPC interacties gaat. Betwijfel dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-06 11:05
Ik kijk enorm uit naar deze game, maar de trailer die ze op de E3 hebben laten zien deed me niks en ik vind dat ze deze beter achterwege hadden kunnen laten. Wat er in de gelekte survey staat doet me ook niet zoveel. Dat kolonies bouwen en resources verzamelen doet me heel erg aan Dragon Age Inquistion denken, dat zat er ook vol mee.

Ik vraag ook af of deze game canon gaat worden, voor de Reapers duurdde het al geruime tijd om vanuit de intergalactische ruimte naar de melkweg komen en ik neem aan dat die nog vrij dicht bij het melkwegstelsel blijven, lijkt me onmogelijk om het Andromeda stelsel te bereiken.

Het lijkt dat er op dat er weer een Reaper of Prothean achtig ras gaat komen die allemaal oude technologie heeft achter gelaten, niet bijster origineel, dan hadden ze naar mijn mening beter het verhaal van de Leviathans verder mogen uitwerken ofzo.

Ik zie het in het komende jaar wel, maar op dit moment ben ik een beetje afgekoeld van de ME4 hype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:56
Mithrildor schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:50:

Ik zie het in het komende jaar wel, maar op dit moment ben ik een beetje afgekoeld van de ME4 hype.
Ik niet, de Mass Effect waren imo de beste games van de vorige generatie en aangezien ik nogal sci fi freak ben, bring it on!! Maar hey, we weten het allemaal nog niet he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:53
pfff moet deeltje 2 en 3 nog steeds uitspelen. Deel 1 in 1 ruk uitgespeeld, maar deel 2 kom ik maar niet doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-06 22:31
Rudolf schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 09:37:
pfff moet deeltje 2 en 3 nog steeds uitspelen. Deel 1 in 1 ruk uitgespeeld, maar deel 2 kom ik maar niet doorheen.
Grappig, ik vond 2 juist het 'makkelijkst' weg spelen door de gekozen dossier setup en het imho meest samenhangende verhaal. Jammer dat 3 de stijgende lijn wat dat betreft niet doorzette. Als bij Andromeda de karakters en hun (onderlinge) ontwikkeling weer centraal staan ben ik er weer bij :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-04 17:17
Ik ben al een aantal keer aan deel 1 begonnen, maar het heeft me tot nu toe nog niet gepakt. Gelukkig heb ik nog even voor ME4.
Eerst Deus Ex HR maar afmaken daarna maar weer eens met ME1 aan de gang.

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 21:25

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Hier nog een Mass Effect freak!
Deel 1 grijs gespeeld, deel 2 nog iets grijzer gespeeld, en deel 3, met name multiplayer, grijzer dan grijs gespeeld :P
Kan dan ook niet wachten op Mass Effect 4.

Ben iig erg blij dat ze de multipayer modus ongewijzigd laten, als ik de enquete mag geloven.

[ Voor 5% gewijzigd door Semper Fight op 27-08-2015 12:42 ]

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

• Kwistnix
Multiplayer in Mass Effect hoeft wat mij betreft niet per se. Desondanks was het wel een tijdje leuk om te spelen in deel 3! Bij deze serie is het mij voornamelijk om de single player ervaring te doen en die verdient wat mij betreft dan ook de volle aandacht van de ontwikkelaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:24
En er is een teaser :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b32
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12-2024

b32

Leuke teaser! Mooi om het reisgezelschap een afscheidsboodschap van Commander Sheppard te geven (de tweede versie met de mannelijke versie zal nog wel komen). Ook leuk om een blik te hebben gekregen op ons nieuwe schip! Nog maar ruim een jaar wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:00
Dus dit wil zeggen dat de laatste 3 keuzes er niet toe doen ? Want volgens hen leeft Sheppard dus nog...

Dat ze de ME trilogy eens laten rusten... Er is genoeg om te doen geweest over het einde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b32
  • Laatst online: 11-12-2024

b32

QuZyX schreef op zondag 08 november 2015 @ 12:27:
Dus dit wil zeggen dat de laatste 3 keuzes er niet toe doen ? Want volgens hen leeft Sheppard dus nog...

Dat ze de ME trilogy eens laten rusten... Er is genoeg om te doen geweest over het einde...
De boodschap kan ook (ver) voor het einde van me3 zijn opgenomen. Een vaarwel door de grootste held van de aarde is hartstikke mooi voor zo'n crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Shepard voice-over die schijnbaar de crew van de Tempest (schip uit ME4) toespreekt? Zou dat schip dan tijdens de Reaper-oorlog ontwikkeld zijn als een soort garantiepolis; een soort ark die naar een ander sterrenstelsel gestuurd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Vind het wel jammer dat de focus steeds meer op base building komt te liggen. Geef mij maar het kleinschalige uit ME1.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Het schijnt dat Andromeda in Q1 van 2017 uitkomt:
I am listening to a recording of the EA presentation at the Morgan Stanley Technology, Media and Telecom Conference and EA's CFO just said it is Q4 game for them which means calendar Q1 2017.
Everyone was suspecting that for awhile, but I think this is the first time they straight up confirmed it.
Bron: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1192712

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 671245

Is het raar dat ik nog steeds met het einde van ME3 in mn maag zit, haha..
Indoctrination Theory... please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-06 12:26

CR1691

Hero of Time

Nog een weekje en dan weten we meer. Hopelijk nog een aankondiging van een eventuele remaster.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
CR1691 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:08:
Nog een weekje en dan weten we meer. Hopelijk nog een aankondiging van een eventuele remaster.
Want alles moet tegenwoordig een remaster krijgen?
Ik heb liever dat ze hun energie, tijd en geld besteden aan andere dingen dan het oppoetsen van "oude" meuk. Het is daarbij ook gewoon op alle platformen beschikbaar geweest, dus daarvoor hoeven ze het ook niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Kwistnix schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:29:
[...]

Want alles moet tegenwoordig een remaster krijgen?
Ik heb liever dat ze hun energie, tijd en geld besteden aan andere dingen dan het oppoetsen van "oude" meuk. Het is daarbij ook gewoon op alle platformen beschikbaar geweest, dus daarvoor hoeven ze het ook niet te doen.
Gelukkig worden remasters doorgaans gedaan door studio's die daarin gespecialiseerd zijn en niet door de ontwikkelaar zelf, dus maak je niet zo druk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
bram1984 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:37:
[...]
Gelukkig worden remasters doorgaans gedaan door studio's die daarin gespecialiseerd zijn en niet door de ontwikkelaar zelf, dus maak je niet zo druk.
Ik maak mij er in het geheel niet druk om. Ik zet alleen vraagtekens bij de zin, dan wel onzin van dit soort praktijken. Een remake of reimagining van een oud (wat is oud) spel, zoals bijvoorbeeld gedaan is met Ratchet & Clank, kan ik alleen maar toejuichen. Het lafjes oppoetsen van de grafische pracht en praal en het opkrikken van de frame rate (als je gelukt hebt) van een cross-platform spel van de voorgaande generatie, vind ik niets toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Kwistnix schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:47:
[...]

Ik maak mij er in het geheel niet druk om. Ik zet alleen vraagtekens bij de zin, dan wel onzin van dit soort praktijken. Een remake of reimagining van een oud (wat is oud) spel, zoals bijvoorbeeld gedaan is met Ratchet & Clank, kan ik alleen maar toejuichen. Het lafjes oppoetsen van de grafische pracht en praal en het opkrikken van de frame rate (als je gelukt hebt) van een cross-platform spel van de voorgaande generatie, vind ik niets toevoegen.
En dat kan natuurlijk. Ik zie zelf het probleem niet als het toch door een studio gedaan wordt die zich speciaal toewijdt op dit soort werkzaamheden.

En verder zie ik bijvoorbeeld wel toegevoegde waarde van bijvoorbeeld de Uncharted collectie of de remaster van The Last of Us. Onderzoek heeft uitgewezen dat veel PS4 spelers hiervoor geen PS3 hadden, maar een X360. Omdat ook zij graag Uncharted 4 wilden spelen, hebben ze de kans gekregen om ook de eerste drie delen te doen en van een meesterwerk als TLoU te kunnen genieten.

In het geval van ME is het volgens mij wel iets minder logisch. Ik heb de serie zelf niet echt gespeeld (wel geprobeerd), maar als ik de Wiki lees, zie ik dat de trilogy reeds is uitgebracht op de PS3, X360 en PC. In dat geval is het de keuze van de dev om de hype lekker op te stoken en zo kun je nieuwe console spelers ook kennis laten maken met de serie. Zolang BioWare zich er niet al teveel mee hoeft te bemoeien, hoef je je denk ik geen zorgen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Kwistnix schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:47:
[...]

onzin wil ik het niet noemen als remasters zo goed verkopen, anders waren ze er ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
bram1984 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:02:
[...]

En verder zie ik bijvoorbeeld wel toegevoegde waarde van bijvoorbeeld de Uncharted collectie of de remaster van The Last of Us. Onderzoek heeft uitgewezen dat veel PS4 spelers hiervoor geen PS3 hadden, maar een X360. Omdat ook zij graag Uncharted 4 wilden spelen, hebben ze de kans gekregen om ook de eerste drie delen te doen en van een meesterwerk als TLoU te kunnen genieten.
Daar zie ik zelf het nut ook wel van in.
Sterker nog, ik ben een onwijze Last of Us fanboy, dus ik heb het spel helemaal grijs gespeeld op PS3 en ik heb ook de PS4 TLoU Remastered bundle gekocht :P

Ik denk ik het vooral jammer vind dat de line-up van de PS4 uit zo veel remasters bestaat (indy titels daar gelaten) en ik deze generatie in z'n geheel een beetje vind tegenvallen. Dus iedere keer als ik nu het woord remaster bij een aankondiging zie staan denk ik: jongens kom toch liever eens met wat nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Als ME fanboy en consolegamer zit ik er wel op te wachten. Ik zie een ME 1 met opgepoetste graphics en verbeterde (lees stabielere) framerate zeker zitten. Daarnaast zou het ook tof zijn als je je saves vanuit 1 t/m 3 mee kan nemen naar het nieuwe deel. Al kunnen ze dat natuurlijk ook net zo oplossen als ze met DA:I hebben gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkunie
Heb er ook veel zin in! Ben net bezig met een replay van de trilogie, heb 1 en 2 uit en ben net, na ruim 24 uur, klaar met het installeren van een hele zooi high-res textures voor ME3. Eens kijken of dat de boel nog mooier gaat maken :)

Voor wie alvast meer wil weten over de geruchten en gelekte info lopen er twee interessante topics op Reddit:
Mass Effect: Andromeda Megathread
Mass Effect Andromeda: November Gameplay Information Leak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 12-05 13:19

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik weet het nog niet, ik vond juist commander shepard een perfect personage, alle drie helemaal uitgespeeld, einde vond ik nog steeds wat jammer maar de groene optie leek mij de beste, best of both worlds :) een nieuwe char van een bestaande reeks weet ik nog niet zo of dat wat wordt. We zullen zien in ieder geval.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

SouLLeSSportal schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:04:
Ik weet het nog niet, ik vond juist commander shepard een perfect personage, alle drie helemaal uitgespeeld, einde vond ik nog steeds wat jammer maar de groene optie leek mij de beste, best of both worlds :) een nieuwe char van een bestaande reeks weet ik nog niet zo of dat wat wordt. We zullen zien in ieder geval.
Het voordeel is dat het zowel qua afstand als qua tijd enorm ver van de trilogie staat. Dus in principe hoeven ze er niet eens naar te verwijzen. Gewoon een compleet nieuw verhaal.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Tsurany schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:06:
[...]

Het voordeel is dat het zowel qua afstand als qua tijd enorm ver van de trilogie staat. Dus in principe hoeven ze er niet eens naar te verwijzen. Gewoon een compleet nieuw verhaal.
Wat ik bedoel is dat de me trilogy gewoon goed werkte, een compleet nieuw verhaal in dezelfde game wereld met andere chars blijft lastig om echt goed te krijgen doordat je die referentie van, in dit geval, een enorm goede trilogy hebt. Je komt snel in het been there seen that verhaal van de rassen en de uiterlijks van de npc's en compagnions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:07

Orac

Ik mis je papa.

Melkunie schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:50:
Heb er ook veel zin in! Ben net bezig met een replay van de trilogie, heb 1 en 2 uit en ben net, na ruim 24 uur, klaar met het installeren van een hele zooi high-res textures voor ME3. Eens kijken of dat de boel nog mooier gaat maken :)

<knip>
OMG, ik wist niet eens dat dat bestond voor ME3. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
SouLLeSSportal schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:10:
[...]

Wat ik bedoel is dat de me trilogy gewoon goed werkte, een compleet nieuw verhaal in dezelfde game wereld met andere chars blijft lastig om echt goed te krijgen doordat je die referentie van, in dit geval, een enorm goede trilogy hebt. Je komt snel in het been there seen that verhaal van de rassen en de uiterlijks van de npc's en compagnions.
Zal persoonlijk zijn, maar zoals mass Effect het doet (mits goed uitgevoerd natuurlijk) konden ze niet beter doen. Star Trek: Next generation en Voyager vind ik beide geweldig en lijkt op het idee van Mass Effect, Ver van huis, weg van alles wat je kent.
Ik hoop dat ze dat goed gaan weergeven.
Ik zoek niet teveel info, ik wil nog wat verrast worden dus of mijn idee ervan in de richting zit weet ik niet zeker
De serie vond ik een van de beste ooit, zeker het beste dat de vorige generatie te bieden had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Mutatie schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 00:20:
[...]

Zal persoonlijk zijn, maar zoals mass Effect het doet (mits goed uitgevoerd natuurlijk) konden ze niet beter doen. Star Trek: Next generation en Voyager vind ik beide geweldig en lijkt op het idee van Mass Effect, Ver van huis, weg van alles wat je kent.
Ik hoop dat ze dat goed gaan weergeven.
Ik zoek niet teveel info, ik wil nog wat verrast worden dus of mijn idee ervan in de richting zit weet ik niet zeker
De serie vond ik een van de beste ooit, zeker het beste dat de vorige generatie te bieden had :)
Ben ik absoluut ook met je eens, ze doen het op zich ook zeker goed maar dan nog, kan het erg lastig zijn om het een game te maken die zo goed is als de eerste 3 games. We zullen wel zien, ik houd het iig in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:11:
[...]

Ben ik absoluut ook met je eens, ze doen het op zich ook zeker goed maar dan nog, kan het erg lastig zijn om het een game te maken die zo goed is als de eerste 3 games. We zullen wel zien, ik houd het iig in de gaten.
Ja, of het net zo goed gaat worden is nog de vraag inderdaad. Ik hoop het, maar ik ga er niet blind vanuit. Het heeft denk ik wel een goede kans.
Ik had er wel iets minder naar uitgekeken als het een nieuw verhaal in dezelfde galaxy was, dezelfde rassen, backstory etc

[ Voor 11% gewijzigd door Mutatie op 10-06-2016 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Zojuist in beeld:
UP NEXT: MASS EFFECT: ANDROMEDA!
YouTube: EA Play 2016 Live from the Novo Theatre :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165097

Karige nieuwe info zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Nieuwe trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Jammer, had op meer gehoopt :(... Zal wel pas november worden op N7 day..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Vers van de pers: 4K Tech Video van Andromeda.

Gameplay beelden vanaf een PlayStation NEO (PS4 Pro).

[ Voor 22% gewijzigd door Snoz Lombardo op 07-09-2016 21:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Ziet er grafisch goed uit, maar wekt nog totaal geen 'Mass Effect-gevoel' bij mij op.

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:07
g0tanks schreef op donderdag 08 september 2016 @ 00:21:
Ziet er grafisch goed uit, maar wekt nog totaal geen 'Mass Effect-gevoel' bij mij op.
Bij mij wel hoor, maar vooral op het einde. Bij de ''bekende'' geluiden. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:54
Kwistnix schreef op zondag 08 november 2015 @ 13:25:
Shepard voice-over die schijnbaar de crew van de Tempest (schip uit ME4) toespreekt? Zou dat schip dan tijdens de Reaper-oorlog ontwikkeld zijn als een soort garantiepolis; een soort ark die naar een ander sterrenstelsel gestuurd wordt?
Niet per sé. In de originele games kwam je ook al Shepard VI's tegen (ondanks het feit dat dat normaliter pas ontwikkeld wordt als de persoon in kwestie niet meer in leven is), dus het feit dat het klinkt als Shepard wil niet zeggen dat hij/zij dat ook daadwerkelijk ingesproken heeft.

Het wordt natuurlijk wat anders als je aan boord van dat schip een burger gaat halen bij de snackbar en dat Shepard dan zit te verkondigen dat dat zijn favoriete winkel is - daar zijn dan weer meer dan genoeg opnames van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online
https://twitter.com/masseffect/status/793875354746224640

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/J3gpsRthvn6EtEgYocoPnc3z/full.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door nFo op 02-11-2016 23:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:14
Tof, heb er echt zoveel zin in!

Bijgaand trouwens de tekst, gespiegeld. Ze spreken over een Ark, zou de menshei Aarde moeten verlaten vanwege een soort van naweeën van de Reaper oorlog?

MEA reversed text high

- Edit: Scherper plaatje

[ Voor 8% gewijzigd door Mavors op 03-11-2016 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Mavors schreef op donderdag 03 november 2016 @ 08:57:
Bijgaand trouwens de tekst, gespiegeld. Ze spreken over een Ark, zou de menshei Aarde moeten verlaten vanwege een soort van naweeën van de Reaper oorlog?
Kwistnix schreef op zondag 08 november 2015 @ 13:25:
Called it! :D
Nou ja, zou ook totaal iets anders kunnen betekenen en waarschijnlijk is dat ook zo.
Ik ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:43

Rannasha

Does not compute.

Het verhaal baseren rondom een schip dat de Aarde heeft verlaten als "fallback oplossing" tijdens de Reaper-oorlog is het makkelijkst om te doen. Op die manier kun je voortborduren op de technologie die men in die periode heeft en, nog belangrijker, hoef je niet teveel te vertellen over de Reaper-oorlog, waardoor de beslissingen die de speler heeft gemaakt in ME:3 niet relevant zijn.

De beste manier om op een nette wijze het ME:A verhaal los te koppelen van de gebeurtenissen uit de originele trilogie zonder een bepaalde verhaalkeuze te moeten forceren.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:16

ye-roon

knaak

Happy N7 Day!

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OvpCxGnYDQPJ9D9zS8X6CJHZ/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wOUFGPHhFSOIAMU9qHrHkw1y/full.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door nFo op 07-11-2016 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Laatst online: 16-06 23:16

CoolGamer

What is it? Dragons?

Mass Effect: Andromeda Collector’s Edition NOMAD ND1 D/C – DIECAST
Mass Effect: Andromeda Collector’s Edition NOMAD ND1 D/C – DIECAST - Side

De Nomad Collector's Bundle ziet er ook wel vet uit. Vooral de die cast version spreekt mij wel aan. Lijkt mij mooier en ik ga er toch niet mee rijden. Hopelijk wordt de levertijd wel iets verkort. Eind 2017 is wel erg ver weg.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:50

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17:59
Gameplay trailer is uit.

Ik vind de combat er een klein beetje chaotisch uitzien. Ik was zelf wel fan van het cover-based principe. Maar verder ziet het er wel heel interessant uit.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://dyn4.media.titanbooks.com/filebrowser/masseffectannounce.jpg.size-525_maxheight-346.jpg
Hebben jullie ook de Mass Effect boeken gelezen? Geen hoogstaande literatuur, maar wel erg vermakelijk naar mijn mening. In ieder geval is er voor 2017 drie nieuwe boeken aangekondigd die zich in het Andromeda universum afspelen: http://titanbooks.com/blo...icial-mass-effect-novels/

[ Voor 12% gewijzigd door g0tanks op 07-12-2016 06:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Ik vind de gezichten van de karakters er erg vreemd uitzien. Lelijk eigenlijk.
Edit: Ben niet de enige blijkbaar. Haha.

[ Voor 51% gewijzigd door Kwistnix op 07-12-2016 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Kwistnix schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:28:
Ik ben het enigszins met je eens. Maar om iemand af te branden op Twitter vind ik ook wel weer ver gaan. Al ben ik wel van mening dat Ciri de meest aantrekkelijke game character is van de afgelopen jaren. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online
Kwistnix schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:28:
GameSpot: I saw you responded on Twitter to some concerns people raised about the animation quality from the new trailer.
Like you said, the game isn't done yet and you're always optimizing. What should people know about that process?

Mac Walters: Cinematics are very complicated, and have a lot of dependencies. The levels, characters, lighting… everything has to be at a certain point to allow cinematics to polish their work. As a downstream team, it means it's one of the last things to get polished, and something we work on up until the very end. Ultimately, as this was a gameplay trailer, we made the decision to show 'in-game' footage--not pre-rendered. But rest assured, it will look great by the time we ship. And we'll be sure to share more of the characters, stories, and cinematics before then.

http://www.gamespot.com/a...stiny-inspi/1100-6445983/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Ik geloof 't als ik 't zie in de review van de release versie.
Kritiek op pre-release footage wordt niet zelden weggewuifd als 'work-in-progress' dat in release versie echt helemaal anders/beter zal zijn. Niet zelden is daar niets van waar. Het lijkt mij bijvoorbeeld erg sterk dat er nog ingrijpende veranderingen aan de character models doorgevoerd worden. Wat betere belichting gaat die Asari echt niet helpen. Daarbij, in de release versie van Dragon Age: Origins hadden de chracter models ook hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online
nvm

[ Voor 93% gewijzigd door nFo op 21-12-2016 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online
Kwistnix schreef op woensdag 21 december 2016 @ 18:31:
[...]

Ik geloof 't als ik 't zie in de review van de release versie.
Kritiek op pre-release footage wordt niet zelden weggewuifd als 'work-in-progress' dat in release versie echt helemaal anders/beter zal zijn. Niet zelden is daar niets van waar. Het lijkt mij bijvoorbeeld erg sterk dat er nog ingrijpende veranderingen aan de character models doorgevoerd worden. Wat betere belichting gaat die Asari echt niet helpen. Daarbij, in de release versie van Dragon Age: Origins hadden de chracter models ook hetzelfde probleem.
Dragon Age Inquisition was het allemaal prima, daarnaast kun je eigen personage gewoon aanpassen.
Zullen er vast wel personages tussen zitten die je meer aanspreken.
Daarnaast ziet Peebee er zo te zien weer anders uit hier of het is een andere asari.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BVb0i3s2ZagtvLeh0Fil8zp3/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oZ8TQgdiho3gNDF8TXGYGxnf/full.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
nFo schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:24:
Dragon Age Inquisition was het allemaal prima
Sorry, ik bedoelde Inquisition, niet Origins. Ik vond de models niks, maar goed. We zullen de release van Andromeda moeten afwachten denk ik :)

• nFo
  • Nu online
Kwistnix schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:51:
[...]

Sorry, ik bedoelde Inquisition, niet Origins. Ik vond de models niks, maar goed. We zullen de release van Andromeda moeten afwachten denk ik :)
Ja oke zijn inderdaad niet moeders mooiste vergeleken met Witcher 3 inderdaad, maar ik heb mij daar nooit aan geërgerd.
De personages worden altijd wel goed neer gezet door Bioware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-06 23:51
https://www.masseffect.co...andromeda-coming-in-march
On behalf of our teams across Montreal, Edmonton and Austin, I’m excited to announce that Mass EffectTM: Andromeda will be launching in North America on Tuesday, March 21, 2017 and beginning Thursday, March 23, 2017 in Europe. We appreciate your patience (and in fact, even your lack of patience in some instances) as we’ve been focused on completing the game.
Eindelijk! Nu nog beslissen waarop ik de game ga spelen, PC of console >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
SouLmaN schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 19:21:
https://www.masseffect.co...andromeda-coming-in-march

[...]

Eindelijk! Nu nog beslissen waarop ik de game ga spelen, PC of console >:)
Game komt sneller dan ik dacht.

Ik ga hem op mijn Pro spelen in combinatie met een 4K/HDR scherm.
Dat gaat er met die Frostbite Engine gruwelijk uitzien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
jori040 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 21:57:
[...]

Game komt sneller dan ik dacht.

Ik ga hem op mijn Pro spelen in combinatie met een 4K/HDR scherm.
Dat gaat er met die Frostbite Engine gruwelijk uitzien. :)
Zijn er al duidelijke videos m.b.t. de verschillen tussen de normale en pro PS4?

Aangezien ik deze game 1000 uur ga spelen kan het eindelijk eens de moeite zijn een pro te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Predje schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:18:
[...]

Zijn er al duidelijke videos m.b.t. de verschillen tussen de normale en pro PS4?

Aangezien ik deze game 1000 uur ga spelen kan het eindelijk eens de moeite zijn een pro te kopen :)
In 4K te zien: YouTube: Mass Effect: Andromeda gameplay (PS4 Pro/4K footage) Om hier echt een mening over te hebben zal je dus een 4K/HDR scherm nodig hebben.

Als jij er veel tijd aan gaat besteden dan is een Pro + 4K scherm geen slechte keuze dacht ik zo.

Ik heb ook extreem veel zin in deze game.

[ Voor 6% gewijzigd door jori040 op 05-01-2017 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Het wordt wel eens tijd dat ze met een beetje gameplay komen van een level, inplaats van een vage 2 minuten. Uit de trailers kan je bar weinig opmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Nieuwevolger schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:46:
Het wordt wel eens tijd dat ze met een beetje gameplay komen van een level, inplaats van een vage 2 minuten. Uit de trailers kan je bar weinig opmaken.
U vraagt ik geef: YouTube: MASS EFFECT: ANDROMEDA – Official Gameplay Trailer - 4K

[ Voor 11% gewijzigd door jori040 op 05-01-2017 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Dat zijn ook vooral korte shots en je hebt nog steeds geen idee hoe een quest er uit kan zien of de personages een beetje inhoud hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:50
Nieuwevolger schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 16:31:
[...]

Dat zijn ook vooral korte shots en je hebt nog steeds geen idee hoe een quest er uit kan zien of de personages een beetje inhoud hebben.
Wil dat ook weleens zien. Nou is er gisteren ook een stukje gameplay getoond op een beurs waarin wat nieuwe dingen te zien zijn (classes swappen?), maar dit laat ook maar kleine stukjes zien. En ik vind die trailer maar warrig. Aangezien de release date nu vast staat kunnen ze eraan werken om de komende tijd meer duidelijkheid te geven.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=NK6pgNxyunI]

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Nieuwevolger schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 16:31:
[...]

Ik denk een beetje zoals Dragon Age: Inquisition.Maar ja heel veel van het spel wil ik nu niet meer zien.

UPDATE
Ik heb dat filmpje wat ik naar jou deed nog eens gezien maar daar kan je toch wel uit halen hoe een quest zo ongeveer gaat hoor !

[ Voor 15% gewijzigd door jori040 op 05-01-2017 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mila1994
  • Registratie: Mei 2015
  • Nu online
jori040 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 19:30:
[...]

UPDATE
Ik heb dat filmpje wat ik naar jou deed nog eens gezien maar daar kan je toch wel uit halen hoe een quest zo ongeveer gaat hoor !
Hoe dan, want ik haal er alleen wat snippers uit, niet hoe je een quest krijgt en waarom, hoe je naar die quest gaat en wat je precies moet doen, wat het effect van die quest dan is....
Juist dat is voor mij belangrijk, want mijn ervaring met Inquisition is dat veel quests nogal MMO-achtig zijn: Ga daarheen, verzamel dit of versla die persoon, ren in het rond om wat vage tekens te zoeken...
Inquisition was voor mij veel prettiger geweest om te spelen als er wat meer gesneden was, een director die had gezegd: Minder lopen + verzamelen, meer inhoud in die quests, want je bent de Inquisitor, geen plantkundige.
Origins was daar voor mij veel sterker in, daar had ik echt het gevoel dat die quests logisch waren, dat je echt wat deed wat bij je rol als Warden paste. Ook de quest om Shale te activeren, was toch zo opgezet dat het boeiend was wat je deed, het had purpose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Mila1994 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 10:41:
[...]

Hoe dan, want ik haal er alleen wat snippers uit, niet hoe je een quest krijgt en waarom, hoe je naar die quest gaat en wat je precies moet doen, wat het effect van die quest dan is....
Juist dat is voor mij belangrijk, want mijn ervaring met is dat veel quests nogal MMO-achtig zijn: Ga daarheen, verzamel dit of versla die persoon, ren in het rond om wat vage tekens te zoeken...
Inquisition was voor mij veel prettiger geweest om te spelen als er wat meer gesneden was, een director die had gezegd: Minder lopen + verzamelen, meer inhoud in die quests, want je bent de Inquisitor, geen plantkundige.
Origins was daar voor mij veel sterker in, daar had ik echt het gevoel dat die quests logisch waren, dat je echt wat deed wat bij je rol als Warden paste. Ook de quest om Shale te activeren, was toch zo opgezet dat het boeiend was wat je deed, het had purpose.
In dat filmpje ben je al bezig met een quest lijkt me.Het is toch niet leuk als ze nu al een quest 100% laten zien.Ik denk dat de structuur veel op Inquisition gaat lijken ja.

Loot zie ik gelukkig ook veel meer terug komen in dit deel.

Ik ben bang dat jij op iets hoopt wat het niet gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mila1994
  • Registratie: Mei 2015
  • Nu online
jori040 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:03:
[...]

In dat filmpje ben je al bezig met een quest lijkt me.Het is toch niet leuk als ze nu al een quest 100% laten zien.Ik denk dat de structuur veel op Inquisition gaat lijken ja.

Loot zie ik gelukkig ook veel meer terug komen in dit deel.

Ik ben bang dat jij op iets hoopt wat het niet gaat zijn.
Juist die quests wil ik graag weten hoe dat gaat, dus als Bioware mij wil verleiden tot een pre-order zullen ze toch echt veel meer moeten laten zien dan dat ze tot nu toe hebben gedaan. In dat filmpje zie ik alleen wat snippers en wat pew-pew, en dat noem ik geen quest. Dit is juist omdat Inquisition wat dat betreft toch tegenviel. En ik hoop niet dat Andromeda iets specifieks gaat worden, maar juist die MMO-structuur staat mij tegen. Als ik een MMO wil, dan ga ik wel WoW spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Nu online
Mila1994 schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:14:
[...]

Juist die quests wil ik graag weten hoe dat gaat, dus als Bioware mij wil verleiden tot een pre-order zullen ze toch echt veel meer moeten laten zien dan dat ze tot nu toe hebben gedaan. In dat filmpje zie ik alleen wat snippers en wat pew-pew, en dat noem ik geen quest. Dit is juist omdat Inquisition wat dat betreft toch tegenviel. En ik hoop niet dat Andromeda iets specifieks gaat worden, maar juist die MMO-structuur staat mij tegen. Als ik een MMO wil, dan ga ik wel WoW spelen.
Tja wat jij mist krijg je in vorm van Vette combat mechanics weer terug.Bedenk wel dat Dragon Age: Origins een RPG was & dit een action-RPG.

Maar ik merk ook dat mensen sowieso ook bang zijn voor een mager verhaal.

Ik denk dat ze de komende maanden nog genoeg laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Voor mensen die nog even een goede Mass Effect willen spelen. Nu Mass Effect 2 tijdelijk gratis te downloaden via Origin.

https://www.origin.com/nl...effect-2/standard-edition

Afbeeldingslocatie: https://eaassets-a.akamaihd.net/origin-com-store-final-assets-prod/69774/231.0x326.0/1005288_LB_231x326_en_US_%5E_2013-05-28-21-59-32_0906649af6276741f77a6f09fa5fe42aaab43aaad134a8f58ea18c8178f9a86e.jpg

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online

https://twitter.com/AarynFlynn/status/816356579595481089

[ Voor 34% gewijzigd door nFo op 09-01-2017 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akam
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-03-2024
Iemand een idee waar je in Nederland de deluxe editie kan kopen?

Zie de Deluxe editie vooral in amerikaanse stores, maar het is nogal zonde om een extra 20 euro aan import te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 23:20

Wom

🎮 Larry Hryb 🎙️ ✔ @majornelson
Great news for @EAAccess members: You will have access to a 10-hour trial of Mass Effect: Andromeda on March 16 (five days before launch)
Klein voordeeltje voor de mensen die EA Access hebben dus.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpicyRamen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-04 10:53
Als ik de game pre-order voor pc bij bol.com (heb vvv bonnen gekregen). Krijg ik dan een origin of steam code of krijg ik dan een cd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

rippedchicken schreef op maandag 23 januari 2017 @ 23:33:
Als ik de game pre-order voor pc bij bol.com (heb vvv bonnen gekregen). Krijg ik dan een origin of steam code of krijg ik dan een cd ?
Origin code. Deze game komt niet naar steam.

Een DVD zal er ook wel inzitten (of meerdere), maar da's niet meer dan show: de game zal moeten geactiveerd worden via Origin.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-06 21:25
Nieuwe trailer:

Krijg er wel zin in :) Ik ben ondertussen weer begonnen met de eerste 3 delen van mass effect het blijft een geniale serie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17:59
Ziet er goed uit. Dit zou zomaar weer eens een game kunnen zijn die ik op de release haal.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:25
Ik heb mass effect 3 geinstalleerd op de xbox one S maar ik kan echt niet meer wennen aan de grafische kwaliteit van die game. Alles voelt houterig en ziet er uiteraard een stuk matiger uit.

Ik wacht wel even op de nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Laatst online: 14-06 16:00
Ik heb daar gelukkig nooit zo last van. Als ik eenmaal die muziek hoor dan krijg ik al meteen zin om te spelen. Maarja ik ben ook niet een persoon die het perse van de graphics moet hebben. Fallout 3 en Fallout New Vegas speel ik ook nog steeds, terwijl dat ook niet bepaald de mooiste games zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online
Bioware komt volgend jaar al met een nieuwe IP; http://blog.bioware.com/2017/01/31/a-note-about-our-new-ip/
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste