Artikel staat nu ook op de homepage:
nieuws: 'BioWare maakte Mass Effect Andromeda feitelijk in achttien maanden'
nieuws: 'BioWare maakte Mass Effect Andromeda feitelijk in achttien maanden'
[ Voor 29% gewijzigd door Orac op 09-06-2017 21:46 ]
Deze begint wat traag...op de 100+ uur content ben je nauwelijks begonnen.Nature schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:41:
Ik was gisteren begonnen, half uurtje gespeeld ofzo maar ik heb echt geen zin om verder te gaan ik vind het zo saai en de personages totaal niet interessant. Wordt het nog beter? Normaal met mass effect games is het meteen beginnen en niet meer loslaten.
Eh... dan heb je er wel erg lang over gedaan. Ik heb hem zelf uitgespeeld in 71 uur en volgens HowLongToBeat ligt dat een stuk dichter bij het gemiddelde dan de 100+ uur die jij noemt.Zarhrezz schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 11:42:
[...]
Deze begint wat traag...op de 100+ uur content ben je nauwelijks begonnen.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Seriously, hebben we tegenwoordig websites nodig om ons te vertellen of we spellen wel snel genoeg uitspelen? En ik dacht dat metacritic al triest was.Compizfox schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 11:51:
Eh... dan heb je er wel erg lang over gedaan. Ik heb hem zelf uitgespeeld in 71 uur en volgens HowLongToBeat ligt dat een stuk dichter bij het gemiddelde dan de 100+ uur die jij noemt.
Ik zeg alleen dat jouw playthrough niet echt representatief is voor de gemiddelde speler. Zelfs voor een "completionist" playthrough doe je er veel langer over dan gemiddeld. Niet dat daar verder iets mis mee is...Zarhrezz schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 13:27:
[...]
Seriously, hebben we tegenwoordig websites nodig om ons te vertellen of we spellen wel snel genoeg uitspelen? En ik dacht dat metacritic al triest was.
Ik ben nog aan m'n eerste play-through bezig en zit rond de 67-68 uur op 40%. Grote kans dat ik een 2e play-through ga doen met een andere build.
Maar goed, doet niets af aan het feit dat een half uurtje spelen nog geen 1% van de gehele game is. Op de eerste 1% al afhaken is jezelf tekort doen. Als je het na een avondje of middagje (3-4 uur) nog steeds niets vind, dan zal het je spel niet zijn.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
[ Voor 42% gewijzigd door Zarhrezz op 12-06-2017 13:02 ]
Dit blijkt een bug te zijn:Zarhrezz schreef op zondag 11 juni 2017 @ 09:52:
Als experiment ook de burst fire augment met de electrical current augment op een P.A.W. gezet...het resultaat is zowel interessant als onbruikbaar; de burst-fire in combinatie met het beam concept van de P.A.W. zorgt ervoor dat een enkele left-click (fire) het hele magazijn leeg gaat. Wellicht dat het met de automatic-fire mod wel werkt...dat proberen we later nog wel eens. Het idee is om de RoF te verhogen omdat dit effectief tegen shields is (of althans lijkt te zijn)...maar ja, je wil wel enigszins kunnen doseren en met de burst-fire mod is dat in ieder geval niet zo.
Mijn conclusie tot dusver...Beam Emitter is OP op een Valkyrie assault rifle. Ik speel een Vanguard en ik heb eigenlijk m'n shotgun nooit meer vast...ok, je levert wat melee damage in maar met dat ding ben je gewoon op vrijwel elke range effectief.PdeBie schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 08:02:
Ik doe nog niet heel veel met de weapon augmentations. Moet mij daar toch ook maar eens in verdiepen.
Die spoiler is geen spoiler hoor...zit ook ergens in de tutorial geloof ik en zit ook bij de keymappings.Ben nu in mijn tweede playthrough en heb net Eos weer gehad. Grappig trouwens die tweede playthrough. Hoor en zie allemaal dingen die ik de eerste keer gemist heb.
spoiler:Zo heb ik nu pas ontdekt dat je naast je favorites (je skills) ook je profile aan kan passen![]()
Wil in de tweede playthrough die additional tasks proberen bij te houden, maar zonder marker op je kaart is dat verdomde lastig.
Nou ik denk niet dat metacritic het probleem is maar meer de interne druk bij verschillende development studios en investeerders. Games worden steeds duurder om te ontwikkelen en tegelijkertijd moet het allemaal ook snel terugverdient worden.Zarhrezz schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:36:
[...]
Er interessant artikel inderdaad en zo jammer dat het zo is gelopen...ik ben nog niet door de story heen, begonnen op patch 1.06 en op die ervaring gebaseerd, zou ik een vervolg wel pre-orderen.
Dat doet je pas beseffen hoe verrot het huidige meta-critic systeem is; een vervolg wordt een week, twee weken na de 'te lage' metacritic scores na release uitgesteld / geschrapt terwijl het 1-2 maanden patchen en later uitbrengen waarschijnlijk een heel ander resultaat had opgeleverd. En dat dus gebaseerd op de vermoedelijke metacritic scores van een paar reviewers. Tijdlijnen van 3-5 jaar en tientallen miljoenen en de go / no go hangt af van een geschatte range van een getalletje, afgegeven door 2-3 experts die, naar blijkt, eigenlijk geen goede inschatting kunnen maken.
Ondertussen hobbel ik vrolijk voort in het spel, nu bezig op Kadara en ik moet zeggen dat ik dit wellicht wel de beste planeet tot nu toe vind...niets goed vs. slecht, allemaal grijs gebied. Er zitten op andere plekken ook al wel judgement calls waar je je wat oncomfortabel bij voelt, maar op Kadara voel je je vrijwel nergens goed bij...al dan niet achteraf omdat je weer eens keihard bent voorgelogen. En de 'Mysterious button' is direct een +1 voor die planeet.
Ondertussen ben ik toch wel erg geneigd een respec te doen om met een life regen / bio-converter / clip size sniper rifle setup aan de gang te gaan (weet iemand zogauw hoeveel % extra clip size je op Snipers kan krijgen?) maar aan de andere kant wil ik dat eigenlijk pas doen met een 2e play-through...choices, choices. Maar ook dat geeft eigenlijk wel aan dat het echt wel een goed spel is...met bv. Tomb Raider heb ik me prima vermaakt, maar geen moment de behoefte gehad een 2e play-through te doen. Ik weet nu al dat ik veel meer uurtjes in Andromeda ga steken dan in RotT terwijl de metacritic score van RotT een stuk hoger is.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Je hebt wel iets controle (je kan zeggen waar ze naar toe moeten lopen), maar over hun skills heb je geen controle meer nee.Malfunctions schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:44:
Ik ben hier gisteravond ook maar eens aan begonnen. Ik had al begrepen dat je dit keer geen controle hebt over je squadmates. Maar is het dus de bedoeling dat je biotic explosions dus zelf gaat regelen? Dus eerst pull, wachten op afkoelen en dan throw erachteraan oid?
En als ik overload nodig heb moet ik dus switchen van profiel?
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Je kan ook beginnen met Andromeda. Als je completionist speelt krijg je een vaag beeld van wat er in de originele trilogie gebeurd is. Kun je later die nog spelen...hoewel de gameplay hier en daar verouderd aan zal voelen.MiAnVaSa schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 19:04:
Of zou ik eerst beginnen met de eerste Mass Effect en zo de reeks afwerken?
MerciZarhrezz schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 20:21:
[...]
Je kan ook beginnen met Andromeda. Als je completionist speelt krijg je een vaag beeld van wat er in de originele trilogie gebeurd is. Kun je later die nog spelen...hoewel de gameplay hier en daar verouderd aan zal voelen.
Mijn Insanity run is even on-hold totdat ik Season 11 Guardian weer heb in D3 en dan komt er nog een Hearthstone expansie aan...daarna pak ik 'em wel weer op.
Level 15 nu en Valkyrie + semi-automatic mod + beam emitter + bio converter + 2 extra slots is echt zwaar OP. Enorme accuracy en gigantische stability. Daarmee is uit cover weak points schieten ook simpel zat en alles gaat vlot genoeg neer. Nog een paar levels en dan is Cloaken ook life regen naar 100% en dan voorzie ik weinig lastige gevechten meer.
Ik zelf was al even begonnen met Andromeda. Eerste half uur ofzo. Toen gestaakt en vervolgens maar weer met de originele trilogie eerst begonnen. Deel 1 had ik in een kleine 30 (gespeelde) uren uit. Lekker rustig aan gedaan. Deel 2 ben ik nu mee begonnen maar vordert nog niet echt. Zit elke avond nu in D3 Season te spelen.MiAnVaSa schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 19:04:
Of zou ik eerst beginnen met de eerste Mass Effect en zo de reeks afwerken?
Do, or do not. There is no try. - Master Yoda
Bedankt voor de tip. Krijg je geen samenvatting van de vorige delen? Als je Andromeda speelt?ElectricHead schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:14:
[...]
Ik zelf was al even begonnen met Andromeda. Eerste half uur ofzo. Toen gestaakt en vervolgens maar weer met de originele trilogie eerst begonnen. Deel 1 had ik in een kleine 30 (gespeelde) uren uit. Lekker rustig aan gedaan. Deel 2 ben ik nu mee begonnen maar vordert nog niet echt. Zit elke avond nu in D3 Season te spelen.
Je kunt eerst de originele games spelen en zo het verschil in gameplay ervaren, of het verstandig is is ten tweede.
Nee, want het heeft nagenoeg niets met elkaar te maken.MiAnVaSa schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:19:
[...]
Bedankt voor de tip. Krijg je geen samenvatting van de vorige delen? Als je Andromeda speelt?
Cunning linguist.
Nou ik heb het nog niet geprobeerd, ben alleen nog maar missie's aan het spelen (SP) maar gezien de gameplay wil ik dit best proberen.QuZyX schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:00:
Hier veel multiplayer gespeeld... (voor Single) dus enorm veel resources & developmentpoints ontvangen daardoor.. Ook heel goeie N7 weapons![]()
Multiplayer speel ik trouwens heel graag.. maar spijtig het altijd met "vreemden" is
Zijn er nog mensen die dit actief spelen ?
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
[ Voor 11% gewijzigd door Orac op 20-08-2017 16:59 ]
Tijdens die flight animaties wordt op de achtergrond de data van het volgende gebied ingeladen. Ze hadden ook een generic loading screen kunnen gebruiken, dan had je er denk ik niet over geklaagd?steel123 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 21:24:
Ik heb het spel ook sinds gisteren.
Maar wat we meteen opviel is dat je met geen mogelijkheid de skills van je squadmates manueel kunt bedienen??? En dit terwijl ze de synergy juist wilde bevorderen met die primers en detonators? Ik snap deze design decision echt totaal niet. Ik ging dit meteen opzoeken en wat blijkt. Het zou te ingewikkeld worden door alle andere dingen die ze hebben toegevoegd, zoals flight en dodge. Ja wtf, had dat dan nooit toegevoegd, flight is echt zo nutteloos. Wat is nu dan de toegevoegde waarde van squadmates bijhebben?
En waarom moeten er zoveel tijdverslindende space flight animaties inzitten? Kwamen ze anders niet aan de minimale hoeveel speltijd dat een spel moet bevatten?
Deze 2 dingen snap ik echt totaal niet.
Cunning linguist.
Lynx schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:12:
Ik heb nu toch al gaps in de verhaallijn nadat ik twee planeten gecleared heb.
ineens een Architect op Voeld? waar komt die nu vandaan!?
[ Voor 30% gewijzigd door Lynx op 08-08-2017 20:51 ]
Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.
Je tijd doden met FIFAMentox schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:37:
Vorig weekend ME:A uitgespeeld, alle guest voltooid en gedaan om "normal difficulty". Hardcore lijkt me leuk maar ik denk niet dat ik me nog een keer zou kunnen vermaken, de eerste keer was gaaf en ik genoot ervan.
Nu weet ik niet wat me volgende spel is totdat ME:A2 uitkomt, iemand suggesties?
FIFA heeft bar weinig gemeen met ME:A kwa ervaring, of is er iets veranderd dat ik niet weet
D O E NMentox schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:17:
[...]
FIFA heeft bar weinig gemeen met ME:A kwa ervaring, of is er iets veranderd dat ik niet weet![]()
Ik dacht zelf aan The Witcher 3
Grappi! Eigenlijk wou ik dat zeggen maar ging er vanuit dat je het al gespeeld had. The Witcher is zeer aan te raden.Mentox schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:17:
[...]
FIFA heeft bar weinig gemeen met ME:A kwa ervaring, of is er iets veranderd dat ik niet weet![]()
Ik dacht zelf aan The Witcher 3
Nee ik heb sinds ME3 geen spel meer gespeeld maar een maand voordat ME:A uitkwam een 1080 gekocht met bijhorend system speciaal voor ME:ARazorbite schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 17:04:
[...]
Grappi! Eigenlijk wou ik dat zeggen maar ging er vanuit dat je het al gespeeld had. The Witcher is zeer aan te raden.
No matter the age, never lose the Kramer inside
Ik denk niet dat z'n 1080 echt PS4 games gaat draaien...
Anoniem: 180171
Witcher 3.. is geen game die dat kan evenaren zelfs ME:A niet..
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 180171 op 16-08-2017 13:30 ]
Andromeda is gestart tussen 2 en 3 in waar de meeste nog niet geloofde in de Reapers, was er een kleine groepMiAnVaSa schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 18:19:
[...]
Bedankt voor de tip. Krijg je geen samenvatting van de vorige delen? Als je Andromeda speelt?
Het enige wat er in mijn ogen echt verbeterd is, is de combat. Echter heb ik er dubbelgevoel bij want ik vond de Combat van Dragon Age 1 en ME:3 qua tactiek beter.QuZyX schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 17:43:
The Witcher 3 is dan ook een game die gemaakt is naar aanleiding van een serie TOP boeken (heb ze zelf nog niet gelezen).
ME:A is een game die gemaakt is en zelf volledig geschreven is (correct me if I'm wrong..)
Klopt, helaas zijn de orginele schrijvers van 1 en 2 niet meer in de studio en een schrijft fantasie/sci-fi boeken. Ik heb dit enorm gemerkt in de characters van 3 en ook ME:A.... de diepgang, verhaallijn(loyalty missions zijn het leukste imo... met als toppunt die van het saaiste whiny character(Liam) heb mij kapot gelachen). Deze missies zijn erg schaars jammer genoeg vergeleken met TW.
Tevens zijn er ook veel side books en comics, die misschien wel interessant zijn voor de verdiepende verhaallijn.
[ Voor 49% gewijzigd door Bjorn89 op 16-08-2017 18:22 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Lynx op 16-08-2017 22:03 ]
[ Voor 14% gewijzigd door MiAnVaSa op 17-08-2017 20:40 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
PSN: Finally_Chris
https://www.masseffect.co...da-update-from-the-studioCR1691 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:19:
Ik hoop nog op DLC al denk ik niet dat de kans groot is dat dat er nog gaat komen.
omnia mutantur, nihil interit
Anoniem: 180171
Zou ff wachten ding zal straks overal voor 5 euro in de uitverkoop zijn.. ikzelf heb hem gedownload na het belachelijke bericht dat ze de sp support stoppen.. was van plan hem cheap op te pikken maar nu vind ik het wel best zoMiAnVaSa schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 20:40:
Mass Effect™: Andromeda Deluxe Edition staat voor 51.99€ voor Gold leden, aan twijfelen vind het nog iets te hoog. Maar zou graag aan de slag willen gaan, aangezien ik reeks Final Fantasy XV heb uitgespeeld
Zolang de Fifa- en Sim-schaapjes gewoon doorgaan met geld geven voor minor updates die vermarkt worden als 'nieuw spel' gaat dat niet gebeuren. Anthem is een kruimeltje.Ozzy schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 08:26:
Ook de reacties op dit bericht roepen weer tot boycots op van Bioware en Anthem, dat ik ook wel zie gebeuren dat Bioware ophoudt te bestaan na Anthem.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik weet niet of je het spel inmiddels hebt uitgespeelt, maar ik heb het gister uitgespeelt en dat mee zuigen gaat niet echt gebeuren. Daarvoor ben je als Ryder te weinig betrokken bij de gebeurtenissen en zijn de dingen die gebeuren te random.Malfunctions schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:53:
Ik vind het geen slechte game, maar ik wacht nog steeds tot het verhaal me een keer mee gaat zuigen. Hoop dat dat snel gaat gebeuren.
Idem.. Versta niet dat die Multiplayer nog wordt up to date gebracht...Orac schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:33:
Ik zie net dat er voor ME:A muliplayer recruit packs te koop zijn. Ik heb toen de duurste ME:A (pre-order) gekocht, vervolgens besluit EA dat er geen DLC's komen en dan verwacht EA nog dat ik packs ga kopen? Over mijn lijk. Ik koop niks meer van EA.
Hmm, niet helemaal mee eens...het is duidelijk een 'setting the stage' voor een trilogie...maar ja, door de eerste week slechte reviews is het door de moderne omzet-gedreven game wereld de nek omgedraaid, dus die delen gaan we nooit zien.Mrjraider schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 14:43:
Het is geen "super slecht" deel. Er zitten wat problemen in (voornamelijk bugs en kleine dingentjes) en het verhaal is minder sterk. Dat laatste komt, mijn inziens, doordat het verhaal van de ME 1 tot en met 3 dus verdeelt is over drie games. Dat verhaal kan je niet in 1 game proppen en dat hebben ze hier wel gedaan.
Het is geen slechte game, zeker. Het is echter wel de helft van het verhaal als je gewoon de andere helft (of meer eigenlijk) van de rassen bijna in zijn geheelheid weg laat.Zarhrezz schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 21:08:
[...]
Hmm, niet helemaal mee eens...het is duidelijk een 'setting the stage' voor een trilogie...maar ja, door de eerste week slechte reviews is het door de moderne omzet-gedreven game wereld de nek omgedraaid, dus die delen gaan we nooit zien.
Is het zo goed als ME 1? Dat denk ik niet, maar zover zit het er ook weer niet vanaf. Probleem is dat hier meespeelt is (te) hoge verwachtingen (wegens ME 1-3) en een hoop nostalgie bij de eerste trilogie. Als ME 1 uitgekomen was een jaartje na, zeg, Knights of the Old Republic zouden de metacritic scores van ME 1 wellicht niet zo hoog zijn. Objectieve cijfers / ratings bestaan niet in gaming land en persoonlijk vind ik dat Andromeda niet de waardering krijgt die het verdient.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Tja, typische EA game die té snel uit is geperst. Nu alle bugfixes uit zijn heb ik het spel pas aangezwengeld, en ik durf ook te wedden dat als de game in deze staat was uitgekomen het inderdaad een mooi opstapje zou zijn naar een prachtige trilogie. Of het de magie heeft die ME1-3 hadden? Nee, want die magie kwam voort uit het onbekende, hetzelfde trucje kun je niet nog eens herhalen (helaas..Zarhrezz schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 21:08:
[...]
Hmm, niet helemaal mee eens...het is duidelijk een 'setting the stage' voor een trilogie...maar ja, door de eerste week slechte reviews is het door de moderne omzet-gedreven game wereld de nek omgedraaid, dus die delen gaan we nooit zien.
Is het zo goed als ME 1? Dat denk ik niet, maar zover zit het er ook weer niet vanaf. Probleem is dat hier meespeelt is (te) hoge verwachtingen (wegens ME 1-3) en een hoop nostalgie bij de eerste trilogie. Als ME 1 uitgekomen was een jaartje na, zeg, Knights of the Old Republic zouden de metacritic scores van ME 1 wellicht niet zo hoog zijn. Objectieve cijfers / ratings bestaan niet in gaming land en persoonlijk vind ik dat Andromeda niet de waardering krijgt die het verdient.
ME:Andromeda was het inderdaad niet "helemaal", al moet ik wel zeggen dat ik verhaal zelf wel zag zitten. Je zal echter wel met een half aantal aan wezens opgescheept. Als er dus een vervolg komt op Andromeda, dan graag wel iedereen erbij. Zelfs de Hanar en et cetera.kbloem schreef op woensdag 20 november 2019 @ 14:00:
Om dit topic maar even leven in te blazen....
Vanuit Kotaku en Angry Joe is me te oren gekomen dat Bioware een nieuwe Mass Effect aan het schrijven is.
De laatste was niet heel best maar ik hoopte wel dat de serie niet gestorven zou zijn. Lijkt nu toch echt niet het geval te zijn.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
[ Voor 14% gewijzigd door PdeBie op 09-11-2020 10:20 ]
Na Andromeda ben ik vooral sceptisch...eerst zien, dan geloven (en kopen...zeker geen pre-order meer).PdeBie schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:03:
Inmiddels is de remaster van ME 1 t/m 3 aangekondigd en heeft BioWare aangegeven een vervolg op Andromeda te maken. Ben benieuwd!!!
Ze hebben niet gezegd dat het een vervolg was op Andromeda, toch ? Alleen een nieuwe game in de Mass Effect series.PdeBie schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:03:
Inmiddels is de remaster van ME 1 t/m 3 aangekondigd en heeft BioWare aangegeven een vervolg op Andromeda te maken. Ben benieuwd!!!
Meanwhile here at BioWare, a veteran team has been hard at work envisioning the next chapter of the Mass Effect universe. We are in early stages on the project and can’t say any more just yet, but we’re looking forward to sharing our vision for where we’ll be going next.
Persoonlijk zou ik wachten tot de remaster op de PS5 beschikbaar is. Andromeda is de slechtste iteratie uit de serie.ArnoldSmiley schreef op maandag 12 april 2021 @ 10:54:
Ik heb nog nooit een Mass Effect game gespeeld. Is Andromeda een optie om zomaar in te stappen, of mis je dan echt teveel background info?
Ik heb niet zoveel meer te spelen, PS5 staat hier maar te staan, dus wellicht is dit een serieuze optie.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Mm, verschil tussen de PS4 uitvoering a 5,99 of de PS remaster a 51,99 voor een game waarvan ik niet weet of ie mij ligt vind ik te groot.Tsurany schreef op maandag 12 april 2021 @ 10:57:
[...]
Persoonlijk zou ik wachten tot de remaster op de PS5 beschikbaar is. Andromeda is de slechtste iteratie uit de serie.
[ Voor 20% gewijzigd door ArnoldSmiley op 12-04-2021 13:51 ]
In de tijd dat ME2 nog niet zo lang uit was, ben ik daaraan begonnen en later ook ME3 gespeeld kort na de release. De serie is mij erg bijgebleven als een van de tofste game series die ik ooit gespeeld heb (ook al heb ik ME1 nooit gespeeld). Het verhaal en de karakters zijn supersterk, de keuzes die je maakt kunnen kleine en grote gevolgen hebben en de gameplay zelf vond ik ook erg leuk. De legendary edition is niet alleen een bundle van alle drie de delen met DLC's, maar ze zijn grafisch en op gebied van gameplay bijgewerkt, dus ik denk dat je er zeker veel plezier aan kan beleven.ArnoldSmiley schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:00:
[...]
Mm, verschil tussen de PS4 uitvoering a 5,99 of de PS remaster a 51,99 voor een game waarvan ik niet weet of ie mij ligt vind ik te groot.
Bedankt voor de tip overigens hoor. Qua gameplay gaat het voor mij niet heel uitmaken denk ik
Edit: Ik zie dat die Legendary edition ALLE basisgames van ME bevat. Mm, das andere koek.
Edit 2: Maar dus alleen deel 1/3 - Niet Andromeda.
In hoeverre zijn deel 1/3 nog interessant, uitgaande dat deel 1 in 2008 gereleased werd?
Hoewel ik Andromeda niet zo slecht vond als sommige recensies je zouden doen geloven, zijn deel 1 t/m 3 wel echt veel meer de moeite waard om te spelen. In ieder geval qua verhaal.ArnoldSmiley schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:00:
[...]
Mm, verschil tussen de PS4 uitvoering a 5,99 of de PS remaster a 51,99 voor een game waarvan ik niet weet of ie mij ligt vind ik te groot.
Bedankt voor de tip overigens hoor. Qua gameplay gaat het voor mij niet heel uitmaken denk ik
Edit: Ik zie dat die Legendary edition ALLE basisgames van ME bevat. Mm, das andere koek.
Edit 2: Maar dus alleen deel 1/3 - Niet Andromeda.
In hoeverre zijn deel 1/3 nog interessant, uitgaande dat deel 1 in 2008 gereleased werd?
Om ook maar je originele vraag te beantwoorden: Andromeda is prima speelbaar zonder dat je het verhaal van delen 1-3 kent. Voor de rest eens met bovenstaande reacties.ArnoldSmiley schreef op maandag 12 april 2021 @ 10:54:
Ik heb nog nooit een Mass Effect game gespeeld. Is Andromeda een optie om zomaar in te stappen, of mis je dan echt teveel background info?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Je bent.me voor 😀g0tanks schreef op maandag 12 april 2021 @ 21:28:
[...]
Om ook maar je originele vraag te beantwoorden: Andromeda is prima speelbaar zonder dat je het verhaal van delen 1-3 kent. Voor de rest eens met bovenstaande reacties.
Vanavond aan Andromeda begonnen. Eerste indruk dat het echt een toffe game is. Dit zijn de leukste games.....5.99, niks verwachten en echt een leuk spel hebben om te gamen.Blauwschaap schreef op maandag 12 april 2021 @ 17:16:
[...]
Hoewel ik Andromeda niet zo slecht vond als sommige recensies je zouden doen geloven, zijn deel 1 t/m 3 wel echt veel meer de moeite waard om te spelen. In ieder geval qua verhaal.
Het eerste deel is qua gameplay wel wat gedateerd maar als het goed is wordt dat wel wat verbeterd in de remaster. Persoonlijk zou ik in ieder geval de remaster spelen zodra die uit is. Als je echter nu voor minder dan 5 euro Andromeda kunt oppikken is dat een prima deal.
Veel succes ermee!ArnoldSmiley schreef op zondag 18 april 2021 @ 00:21:
[...]
Vanavond aan Andromeda begonnen. Eerste indruk dat het echt een toffe game is. Dit zijn de leukste games.....5.99, niks verwachten en echt een leuk spel hebben om te gamen.
Klopt. Maar gewoon echt een prima afgewerkt spel.QuZyX schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:45:
[...]
Veel succes ermee!Voor 6 euro kan je niet veel misdoen
De meningen zijn daarover deels wel en deels niet.. Tevens omdat de lat voor Mass Effect wel enorm hoog lag naar de drie eerste delen..ArnoldSmiley schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:45:
[...]
Klopt. Maar gewoon echt een prima afgewerkt spel.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq