Ik ben denk ik niet helemaal duidelijk geweest. De animatie van het Asari zwaard die invulnerability geeft is er altijd, los van je skills e.d. Het is alleen zo dat het eruit ziet als een biotic dash...flavor dus omdat de Asari sterk biotic zijn.PinusRigida schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:19:
Thanx for the info, dat scheelt alweer wat opzoekwerk mijnentwege, want ik twijfelde alsnog tussen zo'n Kett zwaard en het Asari-zwaard, mijn voorkeur ging uit naar het Asari-zwaard maar nu ik lees dat dat extra voordeel van invulnerability dus vooral geldt als biotic, heeft het voor mij weinig zin aangezien ik (nog) geen enkele skillpoint besteedde in biotic abilities... Ik denk dat ik dus zal gaan voor dat Kett zwaard, het ziet er volgens mij gelikt uit en heeft ietsjes minder damage dan het Asari zwaard maar dat compenseer ik dan wel door boos te kijken.
Overigens zijn er 2 Kett zwaarden, de ene doet per hit op een target meer damage, de ander doet een fire DoT waardoor het ding per hit meer damage doet dan Asari sword.
De Angora daggers zijn ook interessant voor Vanguard; shield restore per melee hit + fast melee attacks = win. Ook daar twee smaken...een sterker tegen armor, de ander weet ik zo niet.
Gisteravond eindelijk op Eos Varadium kunnen minen (bij een Remnant site) en een Asari sword III gemaakt...vanavond maar eens testen.
Ook een Destroyer gesloopt; Backlash op z'n machine guns werkt bijzonder goed. Verder Assault rifle en SMG vanuit cover leegsprayen op de shields, dan Incinerates erop.
Weet iemand trouwens de effectiefste gun tegen shields? Is die lightning mod dan nog nuttig?