Het blijft behoorlijk stil hier, voor een game redelijk dicht bij de release. Ik ben benieuwd hoe deze 'vervolg' Mass Effect aanslaat. Vooralsnog merk ik dat ik sceptisch ben. Misschien tekent dat zowel voor als juist 'tegen' BioWare, omdat ik nog zo gehecht ben aan Shepard & co. Is natuurlijk een kappe presatie, maar dat maakt het misschien lastig om nieuwe (lead) characters in 'dezelfde' wereld te introduceren. Ook voelt het allemaal een beetje.....jong? Als ik de trailers zo bekijk en naar de voices luister. Voelt wat minder mature dan de vorige generatie ME games.
Maar ik ga het wel proberen een eerlijke kans te geven! Ik vind het wel een goede keus van BioWare om de reclame van tevoren zo low key mogelijk te houden; ze hebben zichzelf daar zo mee in hun vingers gesneden bij ME3...Het is nu alsof ze het spel liever straks voor zichzelf laten spreken, dan dat ze nu teveel commerciele beweringen gaan doen....dat vind ik positief. We gaan het zien.
Maar ik ga het wel proberen een eerlijke kans te geven! Ik vind het wel een goede keus van BioWare om de reclame van tevoren zo low key mogelijk te houden; ze hebben zichzelf daar zo mee in hun vingers gesneden bij ME3...Het is nu alsof ze het spel liever straks voor zichzelf laten spreken, dan dat ze nu teveel commerciele beweringen gaan doen....dat vind ik positief. We gaan het zien.
Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222