Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 23:09

Gilraen

The audacity!

Het blijft behoorlijk stil hier, voor een game redelijk dicht bij de release. Ik ben benieuwd hoe deze 'vervolg' Mass Effect aanslaat. Vooralsnog merk ik dat ik sceptisch ben. Misschien tekent dat zowel voor als juist 'tegen' BioWare, omdat ik nog zo gehecht ben aan Shepard & co. Is natuurlijk een kappe presatie, maar dat maakt het misschien lastig om nieuwe (lead) characters in 'dezelfde' wereld te introduceren. Ook voelt het allemaal een beetje.....jong? Als ik de trailers zo bekijk en naar de voices luister. Voelt wat minder mature dan de vorige generatie ME games.

Maar ik ga het wel proberen een eerlijke kans te geven! Ik vind het wel een goede keus van BioWare om de reclame van tevoren zo low key mogelijk te houden; ze hebben zichzelf daar zo mee in hun vingers gesneden bij ME3...Het is nu alsof ze het spel liever straks voor zichzelf laten spreken, dan dat ze nu teveel commerciele beweringen gaan doen....dat vind ik positief. We gaan het zien.

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:59
Ik ga het net als bij alle games tegenwoordig rustig afwachten.
Geen pre-order, geen aankoop op de dag van release. Ik wacht de reviews en ervaringen wel af voordat ik tot een aankoop overga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Gilraen schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:43:
Het blijft behoorlijk stil hier, voor een game redelijk dicht bij de release. Ik ben benieuwd hoe deze 'vervolg' Mass Effect aanslaat. Vooralsnog merk ik dat ik sceptisch ben. Misschien tekent dat zowel voor als juist 'tegen' BioWare, omdat ik nog zo gehecht ben aan Shepard & co. Is natuurlijk een kappe presatie, maar dat maakt het misschien lastig om nieuwe (lead) characters in 'dezelfde' wereld te introduceren. Ook voelt het allemaal een beetje.....jong? Als ik de trailers zo bekijk en naar de voices luister. Voelt wat minder mature dan de vorige generatie ME games.

Maar ik ga het wel proberen een eerlijke kans te geven! Ik vind het wel een goede keus van BioWare om de reclame van tevoren zo low key mogelijk te houden; ze hebben zichzelf daar zo mee in hun vingers gesneden bij ME3...Het is nu alsof ze het spel liever straks voor zichzelf laten spreken, dan dat ze nu teveel commerciele beweringen gaan doen....dat vind ik positief. We gaan het zien.
Het valt inderdaad op dat BioWare wat gematigd is qua promotie, in principe vindt ik dat niet verkeerd, maar het kan inderdaad de indruk wekken dat de dev ook niet 100% zeker is van zijn zaak.
Al heb daar bij BioWare niet heel erg dat gevoel bij.
Als ME fan, wel een pre-order staan en wel de Andromeda Initiative briefings gevolgd, maar verder heb ik bijzonder weinig info omtrent de game opgezocht.
Toegegeven ik pre-order tegenwoordig ook steeds minder, er zijn nog maar enkele devs waarvan ik games nog wel met enig vertrouwen pre-order en BioWare is daar nog één van.

Ik denk dat veel mensen de kat uit de boom kijken, met het ME3 einde nog in het achterhoofd.

De Shepard story arc, was idd. erg leuk en met erg veel goed gecreerde en geschreven characters.
Al zag je over de drie delen het genre een beetje verschuiven van RPG met actie elementen naar Actie game met RPG elementen, opzich heeft me dat niet zo heel erg gestoord, aangezien voor mij toch de nadruk lag op het verhaal.

Ik ben erg benieuwd of BioWare het RPG/Actie niveau gaat proberen te balanceren, natuurlijk ook erg beniewd hoe het verhaal uitpakt en wat er verder allemaal in de game zit qua gameplay elementen.
Ik kijk er dus wel naar uit.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:36

"Mass Effect: Andromeda will have 'meaningful' sidequests akin to The Witcher, says game producer"
http://www.pcgamer.com/ma...tcher-says-game-producer/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2eQlpiHWl1R5w59VWL8CAZfp/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3lrSfbEu8pPQeqCgQo0M8wHq/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hPknkJSA7k4o6tAFe8glIN37/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pkomYeSnHhU4oNocigxGkPCJ/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/p4i6uomjKS1KM3fxlutizFXD/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/byv3jbZememONTD8UOhQ7761/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/b6iHwGfMeNRJJQkJtnZWoMlx/full.jpg

[ Voor 70% gewijzigd door nFo op 17-02-2017 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 17:34
Poeh, ik heb een "meh" gevoel na het zien van die trailer. Even afwachten nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mila1994
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07:57
Nu komen de serieuze gameplay trailers, eindelijk. Erg laat, maar ik ben heel blij dat de Mattock ook weer gebruikt kan worden. Heerlijk wapen was dat. De gameplay zelf was interessant, vrij veel van Mass Effect 3 overgenomen maar wel met meer vrijheid om te mixen. Klinkt goed.
De jetpack ben ik nog steeds niet van overtuigd, ik vind dat toch een beetje een gimmick. Ook die hamer had ik zo van: wat moet dat nou toevoegen? Een mes is volgens mij praktischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Must buy voor mij, ook al heb ik laatst ME3 weer eens gespeeld, en dat viel niet mee, vond Shepard erg houterig aanvoelen.

Wat ik ook apart vind, is dat ik de Deluxe edition of Super deluxe editie blijkbaar niet fysiek kan krijgen voor de xbox one hier in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:03

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Dit spel wordt echt zo vet oOo

Ik hoop alleen dat ze hier nog wat aan doen:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/jfv3gex5n3fy.jpg :')

[ Voor 63% gewijzigd door Bart ® op 18-02-2017 16:33 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Bart ® schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 16:32:
Dit spel wordt echt zo vet oOo

Ik hoop alleen dat ze hier nog wat aan doen:
[afbeelding] :')
Bioware heeft het al gefixt trouwens;
The character kits for Scott and Sara Ryder have been updated;
http://lvlt.bioware.cdn.e...SaraRyderCharacterKit.pdf

Maar die files waren voor de cosplay als referentie bedoeld, ingame zag het er al heel anders uit, nu de te grote oren nog fixen. :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EOZakis8XJVGr8rQPunurDdi/full.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door nFo op 19-02-2017 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

nFo schreef op zondag 19 februari 2017 @ 14:03:
[...]

Bioware heeft het al gefixt trouwens;
The character kits for Scott and Sara Ryder have been updated;
http://lvlt.bioware.cdn.e...SaraRyderCharacterKit.pdf

Maar die files waren voor de cosplay als referentie bedoeld, ingame zag het er al heel anders uit, nu de te grote oren nog fixen. :+
[afbeelding]
Vind d'r nog steeds suf uit haar ogen kijken :P.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ze heeft echt gezicht van een poppetje die je geprobeerd hebt zelf te designen, maar wat nooit helemaal lukt als in je gedachte. Gevolg is dat je 20/30 uur naar een gezicht kijkt wat niet lijkt te kloppen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ben errug benieuwd naar deze game. Deel 1 tot en met 3 ook met veel plezier plat gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Ik twijfel zelf nog heel erg voor welk platform ik het spel ga kopen.

Heb de voorgaande 3 delen op de Xbox 360 gespeeld, heb nu een deftige gamepc (1070 + i5) en een Xbox One maar weet echt niet waar ik het op ga spelen, ben een echte bankgamer dus het wordt sowieso i.c.m. een controller + steam link..

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b32
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12-2024

b32

Ik heb deel 1 tm 3 op de PC gespeeld en ook deel 4 gaat gewoon op de PC. Dit soort spellen, waarbij ik in de karakters wil zitten, werken voor mij niet op de bank.

Ik ben bezig om 1 t/m 3 nog een laatste maal door te spelen. Ik vrees wel dat ik de 'rustige' cover-based gameplay ga missen. De laatste gameplay trailer oogde wel erg hectisch.

Ik hoop trouwens dat ik Sheppard niet teveel ga missen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart ® schreef op zondag 19 februari 2017 @ 16:23:
[...]

Vind d'r nog steeds suf uit haar ogen kijken :P.
Lijkt wel alsof het tegenwoordig niet meer maatschappelijk geaccepteerd is om een "knappe" female main char te hebben. Nu is het volgens de meeste game ontwikkelaars schijnbaar ook zo dat vrouwen tegenwoordig geen lang haar meer hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:45:
[...]

Lijkt wel alsof het tegenwoordig niet meer maatschappelijk geaccepteerd is om een "knappe" female main char te hebben. Nu is het volgens de meeste game ontwikkelaars schijnbaar ook zo dat vrouwen tegenwoordig geen lang haar meer hebben 8)7
In CD Projekt Red we trust! :)
Die zetten nog gewoon playmates in voor hun trailer materiaal (Cyberpunk 2077) :o

[ Voor 9% gewijzigd door Kwistnix op 20-02-2017 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwistnix schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:53:
[...]

In CD Projekt Red we trust! :)
Zeg dat ! Zo kan het ook _/-\o_ . Als de naam die wordt genoemd in het plaatje een paar post hierboven echt het model is waar e.e.a. op gebaseerd is, dan heeft Bioware nieuwe artists nodig denk ik 8)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2017 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:15
Oh man... CDPR kan echt goede vrouwelijke karakters neer zetten hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik heb me nog nooit verveeld met Bioware spel. Ik hoop dat het verhaal sterk is. Ook wie/wat er in de plaats komt van de Reapers. Over een paar weken al preloaden dus komt wel goed. In ieder geval al 3 dagen vrij genomen.

Wat ik wel begreep is dat er 800 jaar tussen me3 en andromeda zou zitten. Vreemd dat je eigenlijk nog dezelfde wapens ziet.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
prutser001 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:10:
Ik heb me nog nooit verveeld met Bioware spel. Ik hoop dat het verhaal sterk is. Ook wie/wat er in de plaats komt van de Reapers. Over een paar weken al preloaden dus komt wel goed. In ieder geval al 3 dagen vrij genomen.

Wat ik wel begreep is dat er 800 jaar tussen me3 en andromeda zou zitten. Vreemd dat je eigenlijk nog dezelfde wapens ziet.
Niet vreemd juist. De missie naar Andromeda is rond de tijd van ME2 / ME3 van start gegaan, dus met de technologie van die tijd. Bij aankomst 800 jaar later zal die inderdaad hopeloos achterhaald zijn in vergelijking met de staat van de technologie in het Melkwegstelsel, maar dus wel gelijk aan de technologie van 800 jaar geleden. Er is ook een leuk boek waarin een soort gelijke situatie zich voordoet in een oorlog tussen twee facties: The Forever War.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
(AUS) Mass Effect Andromeda Q&A w/ Fabrice Condominas

https://www.twitch.tv/videos/123668097

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:53

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Als iemand aan de TS wil werken hoor ik het graag. Ik heb voorlopig geen tijd om ME:A te spelen. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:45:
[...]

Dubrillion schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:53:
Oh man... CDPR kan echt goede vrouwelijke karakters neer zetten hoor :D
Zeg dat wel. Ben zelf een vrouw en ik snap die heisa/die antibeweging tegen 'mooie' vrouwelijke hoofdspersonages totaal niet. Het is toch leuker om naar iets moois te kijken, of het nou male of female is?

Dan kan ik eerder vallen over andere zaken, zoals dat ze geen goed ontwikkelde personalities hebben, een slechte geacteerde stem, of dat ze rondrennen in armor op hoge hakken (iets wat ik overigens in een Witcher wereld meer acceptabel vind dan in de ME wereld. Soldiers lopen niet op hakken; sorceresses of Succubus-like iets, prima...). Zolang het maar 'logisch' is binnen de lore van een game en de storyline goed in elkaar zit.

[ Voor 18% gewijzigd door Gilraen op 23-02-2017 14:00 ]

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Voor de geïnteresseerden: over 3 kwartier wordt er een gameplay video gepublished op http://www.giantbomb.com

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:50

Player1S

Probably out in the dark

Heb nog weinig filmpjes gekeken maar inmiddels toch maar de game gepreordered.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

L1nt schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:15:
Heb nog weinig filmpjes gekeken maar inmiddels toch maar de game gepreordered.
Pre-orders zijn de <knip> sommige users storen zich aan dit taalgebruik van de gaming-industrie. Zou wettelijk verboden moeten worden.

[ Voor 9% gewijzigd door Grotman op 26-02-2017 11:33 ]

Cunning linguist.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:50

Player1S

Probably out in the dark

Bart ® schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 19:15:
[...]

Pre-orders zijn de <knip> van de gaming-industrie. Zou wettelijk verboden moeten worden.
I know ;( but Mass Effect

[ Voor 1% gewijzigd door Grotman op 26-02-2017 11:33 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Gewoon in de eerste week kopen, zodra er wat reviews uit zijn dat het wel goed zit. Straks blijkt het toch vies tegen te vallen en dan heb je ze daar gewoon voor beloond.

Cunning linguist.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:54
Must buy deze game. Zal dit keer wel op de Xbox One zijn. Mijn PC trekt een game als deze niet meer. Ga er ook geen nieuwe pc voor aanschaffen.

Wilde eigenlijk deel 1, 2 en 3 nog een keer uitspelen met een nieuw karakter, voordat ik aan Andromeda begin, maar kom er niet aan toe. Dus dan maar op deze manier.

Ben heel erg benieuwd in ieder geval :)

• Kwistnix
Pre-orders zijn de <knip> van de gaming-industrie. Zou wettelijk verboden moeten worden.
Dit.
Bart ® schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 20:05:
Gewoon in de eerste week kopen, zodra er wat reviews uit zijn dat het wel goed zit. Straks blijkt het toch vies tegen te vallen en dan heb je ze daar gewoon voor beloond.
En dat.

Afgezien van het feit dat ik nog niet echt hyped ben over Andromeda, ben ik de afgelopen paar jaar te vaak teleurgesteld door (voor mij) "must buy" titels. Ik doe 't gewoon niet meer. Geen aankopen sight unseen.

[ Voor 0% gewijzigd door Grotman op 26-02-2017 11:34 ]

• brugman
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:21
Ben ik de enige die overweegt om vlak voor de release een gratis Origin acces proefperiode af te sluiten zodat je vanaf 16 maart 10 uur kan spelen, je voortgang kan meenemen en met 10% korting de game kan aanschaffen als deze bevalt?

Volgens de voorwaarden kan je de game met 10% korting digitaal pre orderen tot kort voor de release, maar ik weet niet tot wanneer dat mogelijk is.

Na de trilogie op de X360 en PC te hebben gespeeld, ga ik deze enkel op de PC kopen, zodat ik er over 5 jaar ook nog plezier van kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
[...]

Nou nou, zo zo.

Pre-order heeft niets met games te maken hoor, ik kan ook een zak aardappelen bij de Jumbo pre-orderen.

Wanneer een ontwikkelaar van alles beloofd en jij ze genoeg vertrouwd om op basis van hun belofte de game te pre-orderen om je vervolgens genaaid te voelen is iets anders.

Sowieso vind ik dat iedereen zich altijd kapot laat leiden door reviews.. kun je zelf niet bepalen wat je van een game vind? Als je dat niet kunt en geen geld hebt (of risico) wil nemen dan wacht je tot de game uit is en kijk je youtube of wat streams of speel je een demo in de winkel.

[ Voor 0% gewijzigd door Grotman op 26-02-2017 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:54
Predje schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:34:
[...]

Sowieso vind ik dat iedereen zich altijd kapot laat leiden door reviews.. kun je zelf niet bepalen wat je van een game vind? Als je dat niet kunt en geen geld hebt (of risico) wil nemen dan wacht je tot de game uit is en kijk je youtube of wat streams of speel je een demo in de winkel.
Inderdaad. Borderlands 2 van Gearbox heb ik destijds een pre-order van gedaan en geen moment spijt van gehad. Ik vind de games van Gearbox vaak erg goed namelijk, dus ik twijfelde niet.

Games van EA echter wacht ik altijd even af. Ik zal ME:A waarschijnlijk uiteindelijk wel kopen (ME 1,2 en 3 vond ik echt super tof!), maar wacht er alsnog even een paar dagen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Predje schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:34:
[...]

Nou nou, zo zo.

Pre-order heeft niets met games te maken hoor, ik kan ook een zak aardappelen bij de Jumbo pre-orderen.
Ja? Jij kan een zak aardappelen bestellen bij de Jumbo? Aardappelen die nog niet geoogst zijn he, want zo is het ook met het pre-orderen van games. Die zijn ook nog niet af.
Wanneer een ontwikkelaar van alles beloofd en jij ze genoeg vertrouwd om op basis van hun belofte de game te pre-orderen om je vervolgens genaaid te voelen is iets anders.
Iets anders dan wat? Wat je noemt is precies het probleem. Het zijn gewoon smerige verkooptrucjes. Ontwikkelaars verleiden mensen met de mooiste verhalen en allerlei bonussen, om maar geld binnen te harken.
Welke demo's? We leven niet meer in de jaren 90 he. Er komen niet zo veel demo's meer uit. En lekker youtubes of streams kijken van een RPG, zodat je precies weet hoe het verhaal gaat, jaja, fantastisch plan.

Maar je moet ergens op af gaan. In ieder geval niet blind iets kopen wat nog niet uit is. Waarvan je dus niets weet behalve wat de maker aan je heeft laten zien. Wat per definitie fantastisch is. Dat is ontzettend dom, maar mensen zijn dom, dus moet je ze tegen zichzelf beschermen. Daarom zei ik dus dat het wettelijk verboden zou moeten worden.

[ Voor 19% gewijzigd door Bart ® op 24-02-2017 13:05 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Vorige week aan mn replay begonnen van de trilogie, planning is om rond release met 3 klaar te zijn. Laatste playtrough is lang terug en had zeker in het begin wel moeite met voor me halen wat wat nu was qua lore en namen, dus ben in ieder geval niet voor niets opnieuw begonnen :P

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ik snap dat gezeur om pre-order niet zo, tot nu toe heb ik geen enkele seconde spijt gehad van mijn aankopen van Bioware. Ik weet ook wel 'in het verleden behaalde bla bla'. Maar het is een studio die eigenlijk nog niet teleurgesteld heeft. (Alleen DLC's die bijna nooit in de aanbieding zijn...)

Ik heb er echt zin in, weer een nieuwe ME titel om helemaal gaar te spelen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Bart ® schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:02:
Ja? Jij kan een zak aardappelen bestellen bij de Jumbo? Aardappelen die nog niet geoogst zijn he, want zo is het ook met het pre-orderen van games. Die zijn ook nog niet af.
Denk eens na wat een pre-order is...

Jij geeft de ontwikkelaar (of de game) een blijk van vertrouwen! Het is een volledig vrije keuze.

Is het een game/ontwikkelaar die jij vooraf al moet hebben kun je hem preorderen.
Als het een ontwikkelaar is die je niet (meer) vertrouwd wacht je toch lekker af..

UC5 zou ik nu al willen preorderen, zo ook Mass Effect 28.

Dat je het kanker noemt geeft alleen aan dat je geen idee hebt wat kanker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Predje schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:32:
[...]

Denk eens na wat een pre-order is...

Jij geeft de ontwikkelaar (of de game) een blijk van vertrouwen! Het is een volledig vrije keuze.
Dat is jouw visie op een pre-order, en geeft aan hoe jij in het leven staat. Newsflash: niet iedereen is als jij. Sommigen staan wat zwakker in hun schoenen en laten zich verleiden door een gratis extra skin die alleen te verkrijgen is bij een pre-order.
Is het een game/ontwikkelaar die jij vooraf al moet hebben kun je hem preorderen.
Als het een ontwikkelaar is die je niet (meer) vertrouwd wacht je toch lekker af..

UC5 zou ik nu al willen preorderen, zo ook Mass Effect 28.
Want je hebt al streams en youtubes gezien?
Dat je het kanker noemt geeft alleen aan dat je geen idee hebt wat kanker is.
Want pre-orders zijn niet een snel-verspreidend fenomeen dat gaming kapot maakt door superslechte afraffelproducties te stimuleren? Ik denk dat jij iets te emotioneel naar het woord kanker kijkt. Dat blijkt al uit de manier waarop je deze discussie aan het voeren bent.

Cunning linguist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TommyD_34
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05-2021
Bart ® schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:40:
[...]
Dat is jouw visie op een pre-order, en geeft aan hoe jij in het leven staat. Newsflash: niet iedereen is als jij. Sommigen staan wat zwakker in hun schoenen en laten zich verleiden door een gratis extra skin die alleen te verkrijgen is bij een pre-order.

[...]
Want je hebt al streams en youtubes gezien?

[...]
Want pre-orders zijn niet een snel-verspreidend fenomeen dat gaming kapot maakt door superslechte afraffelproducties te stimuleren? Ik denk dat jij iets te emotioneel naar het woord kanker kijkt. Dat blijkt al uit de manier waarop je deze discussie aan het voeren bent.
Zullen we ons gewoon richten op de inhoud van de game, in plaats van discussie over het wel of niet preorderen en hoe iedereen hier tegenaan kijkt. Ik stel voor als je wilt preorderen dan doe je dat en als je het niet wilt dan laat je het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

TommyD_34 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:42:
[...]

Zullen we ons gewoon richten op de inhoud van de game, in plaats van discussie over het wel of niet preorderen en hoe iedereen hier tegenaan kijkt. Ik stel voor als je wilt preorderen dan doe je dat en als je het niet wilt dan laat je het.
Lijkt me een goed plan :). Ik werd even van het onderwerp afgebracht door onder andere een of andere idiote stelling dat ik niet weet wat kanker is, maar je hebt helemaal gelijk.

Ik heb er in ieder geval zin in :9. De graphics zien er in ieder geval ook wel weer goed uit moet ik zeggen. Hopelijk draait het allemaal soepel. Ben ik altijd wel gevoelig voor :7.

Cunning linguist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Predje
Bart ® schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:40:
Het feit dat er debielen rondlopen die zelfs met wanproducten makkelijk geld afhandig te maken zijn en dat sommige ontwikkelaars daar dankbaar gebruik van maken, maakt het concept pre-order nog niet de kanker van de game-industrie.

Dat is de stelling waar jij mee begon en waar ik op reageer.

Ik kan het voor je uitleggen, maar ik kan het niet voor je begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Zinloze discussie. Triest gebruik van woorden en vingertje wijzen naar elkaar. Beetje ''luister meer naar mij want ik weet beter'' gehalte.

Iedereen bepaald toch lekker of ze pre-orderen. Als je niet wilt steunen doet dat dan lekker niet :).

Game ziet er iig wel tof uit. Al ga ik toch wss voor Horizon eerst. Wacht voor deze nog verdere reviews af :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
Bart ® schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:45:
[...]

Lijkt me een goed plan :). Ik werd even van het onderwerp afgebracht door onder andere een of andere idiote stelling dat ik niet weet wat kanker is, maar je hebt helemaal gelijk.

Ik heb er in ieder geval zin in :9. De graphics zien er in ieder geval ook wel weer goed uit moet ik zeggen. Hopelijk draait het allemaal soepel. Ben ik altijd wel gevoelig voor :7.
Ja ben inmiddels ook wel hyped up :). Vanavond eens even uitgebreid wat gameplay filmpjes kijken. Het zag er allemaal erg snel uit, wat op zich prima is als het verhalende en RPG gedeelte niet nog minder wordt. Persoonlijk vond ik dit bij Mass Effect 2 prima in balans.

Als ik een echte RPG wil spelen dan kies ik toch voor the Witcher of iets dergelijks. Ik ben ook erg benieuwd naar de "nieuwe" Mako. Ik mag hopen dat dit beter is uitgewerkt dan in 1, want dat was echt om te janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Eens, het rpg-deel moet niet lijden onder de vlotte actie. Ik vind de combi juist geniaal. Als ik een shooter wil spelen start ik CoD of Battlefield wel op.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:49

Goner

What can I do you for ?

Voorlopige PC specs zijn uit ;
http://www.gamespot.com/a...s-announced/1100-6448201/

Wat is er zo specaal aan die i7-4790 ? Meeste game-pc's die ik zie hebben een 7700(k) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Dat is gewoon een topmodel van een paar jaar geleden. Ik heb zelf een i5 4670k, doet het nog prima.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Goner schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:15:
Voorlopige PC specs zijn uit ;
http://www.gamespot.com/a...s-announced/1100-6448201/

Wat is er zo specaal aan die i7-4790 ? Meeste game-pc's die ik zie hebben een 7700(k) ...
Mjah zelf heb ik nooit veel waarde gehecht aan minimale of recommended sys specs.

Zonder informatie over resoluties/settings zeggen ze nog niet veel. Dit terwijl ze '4K promoten' in een aantal video's. Zelf zal ik in eerste instantie op 1080P spelen en als de support een beetje redelijk is op 5760x1080.

Ook dat er een 8350 en 4790 genoemd worden is raar, er zit een groot verschil tussen de 2.

We zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

prutser001 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:04:
[...]

Ook dat er een 8350 en 4790 genoemd worden is raar, er zit een groot verschil tussen de 2.
Als de game optimaal gebruik maakt van 8 cores, dan is het te verklaren.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 12:56

spartacusNLD

This is Sparta!!

ik wordt hier heel blij van :P RIP vrije tijd :'(

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
Dit filmpje ga ik vanavond thuis nog even kijken :). Ik heb dit weekend aardig wat filmpjes gekeken over ME:A en het viel me op dat veel mensen die de hands-on versie hebben gespeeld echt heel positief waren over hoe het vechten werkte en ook de interactie met de hoofdpersonen. De facial expressions zouden volgens Bioware opgelost zijn met de final build en de day 1 patch, maar dit is natuurlijk afwachten. Ik vind dit zelf niet zo'n groot probleem. Ik ben vooral benieuwd naar de combo's en de AI van je teamgenoten. Je hebt in Andromeda geen controle meer over hun afzonderlijke krachten, maar dit schatten ze zelf in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nis156
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-09 21:22
brugman schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 21:12:
Ben ik de enige die overweegt om vlak voor de release een gratis Origin acces proefperiode af te sluiten zodat je vanaf 16 maart 10 uur kan spelen, je voortgang kan meenemen en met 10% korting de game kan aanschaffen als deze bevalt?

Volgens de voorwaarden kan je de game met 10% korting digitaal pre orderen tot kort voor de release, maar ik weet niet tot wanneer dat mogelijk is.

Na de trilogie op de X360 en PC te hebben gespeeld, ga ik deze enkel op de PC kopen, zodat ik er over 5 jaar ook nog plezier van kan hebben.
Was even vergeten dat dit ook mogelijk was maar ben het zeker van plan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b32
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12-2024

b32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een stukje van die loyaliteitsmissie gezien, het eerste wat ik denk: ik hoop dat je die kinderlijke navigatiebeacons kan uitschakelen, het verstoort de immersie, het is veel leuker om zelf te zoeken als je daar komt. Gebruik de dialoog van en met de NPC's om duidelijk te maken wat er moet gebeuren, bovendien ziet dat level er hartstikke lineair uit. Ik ben ook geen fan van de turret, daar is geen vaardigheid voor vereist.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2017 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
nis156 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:51:
[...]

Was even vergeten dat dit ook mogelijk was maar ben het zeker van plan :)
Ik had hem gemist, maar heb het gelijk even in orde gemaakt. De game is nu ook nog goedkoper dan wanneer ik hem hardcopy bij GameMania bestel. Ik ga dit spel toch nooit doorverkopen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nis156
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-09 21:22
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 23:05:
Ik heb net een stukje van die loyaliteitsmissie gezien, het eerste wat ik denk: ik hoop dat je die kinderlijke navigatiebeacons kan uitschakelen, het verstoort de immersie, het is veel leuker om zelf te zoeken als je daar komt. Gebruik de dialoog van en met de NPC's om duidelijk te maken wat er moet gebeuren, bovendien ziet dat level er hartstikke lineair uit. Ik ben ook geen fan van de turret, daar is geen vaardigheid voor vereist.
Ik las net dat hier specifiek voor gekozen is omdat er wat nieuwe mechanics werden geïntroduceerd.
https://twitter.com/GambleMike/status/836711387950903297

Dit zal later in de game niet het geval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TommyD_34 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:51:
[...]

Ik had hem gemist, maar heb het gelijk even in orde gemaakt. De game is nu ook nog goedkoper dan wanneer ik hem hardcopy bij GameMania bestel. Ik ga dit spel toch nooit doorverkopen 8)
Als ze deze keer een compleet spel leveren en niet aan DLC's doen dan ga ik het spel kopen. Ik wacht wel op een aanbieding, ik wil eerst nog een paar andere spellen kopen (Doom, TW3, RotTR).
nis156 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:20:
[...]

Ik las net dat hier specifiek voor gekozen is omdat er wat nieuwe mechanics werden geïntroduceerd.
https://twitter.com/GambleMike/status/836711387950903297

Dit zal later in de game niet het geval zijn.
Ik ben dus niet de enige ervaren ME-speler die niet zo erg bij het handje wil worden gehouden. :) Gelukkig maar dat het slechts als tutorial wordt gedaan. De turret blijft een groot minpunt voor mij, dat doen ze voor de consolespelers die zo klunzig moeten doen met een controller en hierdoor niet snel goed kunnen mikken. ;)
Zolang je die maar niet hoeft te gebruiken is het niet zo erg maar ik hou er eerlijk gezegd van als je een spel enkel kan uitspelen wanneer je een beetje vaardig bent. Momenteel ben ik bijvoorbeeld mijn tanden aan het zetten in Megaman Unlimited (fanmade), hoewel het spel ook wat minpuntjes heeft is het geweldig qua moeilijkheidsgraad. Moeilijk maar doenbaar.

Ik hoop dat de GUI deze keer wat beter werkt. Bij ME2 en ME3 was het een best wel groot probleem dat je maar 5-6 powers tegelijkertijd kon beheren zonder het spel te onderbreken (dat voelt voor mij als cheaten) aangezien je niet verder kan komen op het toetsenbord met de vinger van je linkerhand dan de "6". Als ze er nu voor zouden kiezen om de shift-knop en de ctrl-knop te gebruiken voor de squadmates dan zou je gemakkelijk 15 powers tegelijkert kunnen beheren. Ik hoop dat Bioware zo slim is geweest om het zo te implementeren.

Ik hoop vooral voor dit spel dat ze niet weer een DLC-hel doen. Eerlijk gezegd heb ik alle 3 de ME-spellen 'illegaal' gespeeld. Ik zou ze best alsnog willen kopen maar om nu 10 euro te betalen tijdens de sales voor de 3 basisspellen en dan nog 60 euro aan DLC's erbij te moeten kopen om het spel compleet te hebben, cosmetische DLC's niet inbegrepen (Shadow Broker, Arrival, de 3 DLC's van ME3, de twee extra karakters en hun missies, misschien nog 1 van ME2 die ik vergeet en dit alles voor 10/15 euro per stuk), nee, dank je. De DLC's zijn toch wel redelijk verplicht, zonder de Shadowbroker-DLC en de Arrival-DLC heb je rare gaten in het verhaal in ME3 en zonder de 3 grote DLC's van ME3 is het spel nogal aan de kleine kant. Daar is het spel te oud voor en daarvoor waren er te veel portingproblemen.
Het zou ook leuk zijn als ze weer de verhaallijn doortrekken naar het volgende spel, eerder gaf Bioware aan daar niet meer aan te willen beginnen.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2017 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:24:
Het zou ook leuk zijn als ze weer de verhaallijn doortrekken naar het volgende spel, eerder gaf Bioware aan daar niet meer aan te willen beginnen.
Ik dacht dat dit nog niet bekend was. Ik zag ergens een deel van een interview met iemand van Bioware die het niet wilde bevestigen, maar het wordt ook niet ontkend volgens mij.

Ik denk ook dat ze willen afwachten hoe Andromeda wordt ontvangen, ik heb zelf de thrilogie gespeeld en als ME:A hier op lijkt ben ik al tevreden. Er zijn ongetwijfeld ook mensen die er niet blij mee zijn dat het meer een shooter/actie game is geworden. Ik kan me al dat geklaag nog herinneren na ME:1, toen er wat RPG elementen werden geschrapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

TommyD_34 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:39:
[...]

Ik dacht dat dit nog niet bekend was. Ik zag ergens een deel van een interview met iemand van Bioware die het niet wilde bevestigen, maar het wordt ook niet ontkend volgens mij.

Ik denk ook dat ze willen afwachten hoe Andromeda wordt ontvangen, ik heb zelf de thrilogie gespeeld en als ME:A hier op lijkt ben ik al tevreden. Er zijn ongetwijfeld ook mensen die er niet blij mee zijn dat het meer een shooter/actie game is geworden. Ik kan me al dat geklaag nog herinneren na ME:1, toen er wat RPG elementen werden geschrapt.
Wordt het nou wel _echt_ gemiddeld genomen meer shooter/actie dan? Want hoewel de combat meer actiegericht wordt, daar de pauzemodus er nu niet meer is (jammer), hoor ik tegelijk de meeste previews zeggen dat de game veel groter is, met meer rondneus-mogelijkheden dan ME3, op diverse planeten. Heb het gevoel dat BioWare er toch weer wat meer RPG elementen in terug heeft geprobeerd te brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
Gilraen schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:17:
[...]

Wordt het nou wel _echt_ gemiddeld genomen meer shooter/actie dan? Want hoewel de combat meer actiegericht wordt, daar de pauzemodus er nu niet meer is (jammer), hoor ik tegelijk de meeste previews zeggen dat de game veel groter is, met meer rondneus-mogelijkheden dan ME3, op diverse planeten. Heb het gevoel dat BioWare er toch weer wat meer RPG elementen in terug heeft geprobeerd te brengen...
Ja dat is inderdaad een goed punt. Ik zag gister een video van Minius GT waarin de verschillende skilltrees werden besproken en dat er nu meer loot mogelijkheden zouden zijn (niet bevestigd). Dan lijkt het inderdaad een shooter/actie tijdens de combat en misschien meer exploren en characterbuilding buiten de combat. De dialogen schijnen in ieder geval dik in orde te zijn.

Het niet pauzeren is voor mij niet perse een probleem, dit deed ik in 3 ook al niet veel meer. Het belangrijkste is dat ik de coole biotic uit kan hangen :). Dit hangt natuurlijk ook grotendeels samen met hoe de mapping van de skills en het switchen tussen profielen werkt.

Het enige wat ik nu een beetje jammer vindt is dat er nu geen "vaste" classes meer zijn. Voor mij hoort dat toch een beetje bij ME, maar ik ben benieuwd hoe het uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

TommyD_34 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:13:
[...]

Het enige wat ik nu een beetje jammer vindt is dat er nu geen "vaste" classes meer zijn. Voor mij hoort dat toch een beetje bij ME, maar ik ben benieuwd hoe het uitpakt.
Ja dat vind ik ook een beetje jammer. Maakt de herspeelwaarde voor mij ook iets minder hoog. Vind dat het er wel een beetje bij hoort van 'choose your pick' en blijf erbij. Vind je het niks, dan begin je maar opnieuw...

Zitten jullie trouwens allemaal ook zo gestressed naar jullie mail te kijken in de hoop dat Tweakers zo'n mail stuurt voor de ME:A testdag met 'wie het snelste reageert mag komen testen op 17 maart ivm uitvallers"? :P 8)7 haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
Gilraen schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:16:
[...]

Ja dat vind ik ook een beetje jammer. Maakt de herspeelwaarde voor mij ook iets minder hoog. Vind dat het er wel een beetje bij hoort van 'choose your pick' en blijf erbij. Vind je het niks, dan begin je maar opnieuw...

Zitten jullie trouwens allemaal ook zo gestressed naar jullie mail te kijken in de hoop dat Tweakers zo'n mail stuurt voor de ME:A testdag met 'wie het snelste reageert mag komen testen op 17 maart ivm uitvallers"? :P 8)7 haha...
Ik heb Early Access van EA dus ik hoef niet naar Tweakers :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lintesir
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:21
Gilraen schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:17:
[...]

Las inderdaad in te tweakers preview dat de pauze functie er niet meer inzit. Maar in deze gameplay video lijkt het er toch wel in te zitten: YouTube: MASS EFFECT: ANDROMEDA | Combat Profiles & Squads | Official Gam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Lintesir schreef op zondag 5 maart 2017 @ 18:18:
[...]

Las inderdaad in te tweakers preview dat de pauze functie er niet meer inzit. Maar in deze gameplay video lijkt het er toch wel in te zitten: YouTube: MASS EFFECT: ANDROMEDA | Combat Profiles & Squads | Official Gam...
Oh, ja, dat lijkt er wel op inderdaad! Hoewel het er wel iets anders uit ziet dan vroeger, alsof het meer is om je loadout aan te passen, ipv te kiezen uit je al gekozen krachten oid, maar in de praktijk zal dat natuurlijk niet zoveel uit maken. Het geeft je dan nog steeds de mogelijkheid om even alles te overzien en je keuzes te maken. Of zouden ze dit er ondertussen toch uit hebben gehaald? Kan me alleen niet voorstellen dat dit filmpje zo ver voor de huidige dev fase is gemaakt, aangezien ze pas onlangs zijn begonnen met gameplay vids... Hoop dat het er nog in zit! Nice catch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
even een vraagje:
ik heb besloten om ea acess te nemen zodat ik de 16e al kan spelen (en er zaten nog wel wat games in de library die ik ook nog weleens wil spelen, dan kan 25 eurie voor een jaar wel uit).
Nu krijg je ook 10% korting op Andromeda, maar zelfs met die 10% korting is hij nog duurder dan een exemplaar in de winkel halen. Zitten er nog nadelen om hem in de winkel te halen, of is het gewoon een code om hem aan EA Origin toe te voegen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

breagor schreef op maandag 6 maart 2017 @ 18:22:
Zitten er nog nadelen om hem in de winkel te halen
Je moet de deur uit.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antilochos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13-07 14:56
breagor schreef op maandag 6 maart 2017 @ 18:22:
even een vraagje:
ik heb besloten om ea acess te nemen zodat ik de 16e al kan spelen (en er zaten nog wel wat games in de library die ik ook nog weleens wil spelen, dan kan 25 eurie voor een jaar wel uit).
Nu krijg je ook 10% korting op Andromeda, maar zelfs met die 10% korting is hij nog duurder dan een exemplaar in de winkel halen. Zitten er nog nadelen om hem in de winkel te halen, of is het gewoon een code om hem aan EA Origin toe te voegen?
Zou je bij betreffende winkel moeten kijken wat je erbij krijgt.
Via bijv. EA/Origin krijg je nu nog de pre order bonussen erbij (even uit mijn hoofd extra combat outfit, paintjob voor Nomad en mp pack), weet niet of de winkel die ook biedt. Daarnaast kun je via hun site, als je inlogt met je EA account (en ook daar straks je spel hebt staan) door wat filmpjes te kijken een helm krijgen. Weet wederom niet of dit via exemplaar winkel kan.
Uiteindelijk nog even opletten of je de standaard game kiest of deluxe (deluxe heeft toch wel behoorlijk wat extra's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
  • Nu online
heb toch maar besloten voor gemak te gaan en heb hem gewoon gepre-ordered by EA, die 4 euro zal me de das ook niet om doen.....gewoon de standard edition, ik geef niets om cosmetic items (skins, pets etc.) en zal waarschijnlijk alleen de SP doen, kan niet wachten, denk dat ik de 16e maar vrij ga nemen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
De Deluxe versie is volgens mij alleen digitaal te verkrijgen?

Quote EA:
Hmm, I don't have any information on this yet, but it's something I'll keep an eye open for.

As it is i'll guess not, for PC games we tend to have digital releases for deluxe/super deluxe editions but usually only have the base game as a physical offering.

I'll reiterate that I don't have any concrete info on this, hopefully I can get something more solid for you.

http://answers.ea.com/t5/...romeda-on-PC/td-p/5726669

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Standaard versie kan je digitaal upgraden naar de deluxe versie had ik gelezen, ik zoek de bron nog even op.

[ Voor 22% gewijzigd door nFo op 07-03-2017 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 11:35

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

Ik zag van de week in ieder geval op mijn Xbox One dat ik hem eventueel al kan installeren (of in ieder geval, hij verschijnt in de lijst van te installeren games). Nee, ik heb geen EA Access. Wel geïnstalleerd (gehad) i.v.m. de actie die ze hebben met de E3.

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoicaa
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 30-01-2023
brugman schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 21:12:

De aanbieding van 7 dagen gratis Origin Access was maar geldig tot 7 maart, of mis ik een andere aanbieding?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dHsWc95LhfhirwOUrylXAAnO/full.jpg
https://www.twitch.tv/videos/127688463 @ 05:50;50

[ Voor 12% gewijzigd door nFo op 11-03-2017 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Serieus, "Human" in de launch trailer :X
You had one job. Waar is mijn Two Steps From Hell jongens? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Kwistnix schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 13:44:
Ja inderdaad een rare keuze, maar goed.
Ik heb de PAX stream even gezien, maar de gezichts animaties zagen er nog niet fristi uit.
Maar verder de gameplay en dialogen wel top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Kwistnix schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 13:44:
Ja, waar is de tijd dat we Marylin Manson in Bioware trailers kregen. _/-\o_

nFo schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 13:48:
[...]

Ja inderdaad een rare keuze, maar goed.
Ik heb de PAX stream even gezien, maar de gezichts animaties zagen er nog niet fristi uit.
Maar verder de gameplay en dialogen wel top.
Ik heb er echt geen vertrouwen meer in dat Sarah Ryders gezicht gefixed zal zijn op launch day. Als ze er echt uitziet op launch zoals ze er nu uitziet, dan koop ik echt de game niet.

[ Voor 40% gewijzigd door DarthDavy op 11-03-2017 21:02 ]

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
DarthDavy schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 21:01:
[...]

Ja, waar is de tijd dat we Marylin Manson in Bioware trailers kregen. _/-\o_

[video]

[...]

Ik heb er echt geen vertrouwen meer in dat Sarah Ryders gezicht gefixed zal zijn op launch day. Als ze er echt uitziet op launch zoals ze er nu uitziet, dan koop ik echt de game niet.
Deze video kan je het wel goed zien:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

DarthDavy schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 21:01:

[...]

Wow :D. Je weet dat je in games van Bioware je eigen gezicht kunt aanpassen he?

[ Voor 3% gewijzigd door Bart ® op 12-03-2017 06:41 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Ik kwam gisteren tot de bevinding dat dit game niet op Steam zal komen.
Voor mij is de community bij een game altijd belangrijk, en dat is wat Steam voor mij is. (ook al ben ik zelf niet echt sociaal en is de helft van de threads op het forum gezaag).
Op Steam vind je reviews, comments, guides, artwork, forum, ....
Toch verdraaid jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:53

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
SideShow schreef op zondag 12 maart 2017 @ 10:27:
Dat zou toch geen hele grote verrassing moeten zijn, aangezien ME3 ook niet op Steam verkrijgbaar is.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Ik zit nu midden in een run door de originele trilogie en zou graag willen doorgaan met Andromeda. Helaas zal mijn CPU het niet gaan trekken vrees ik.
SideShow schreef op zondag 12 maart 2017 @ 10:27:
EA zet sinds 2011 geen games meer op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Bart ® schreef op zondag 12 maart 2017 @ 06:39:
[...]

Wow :D. Je weet dat je in games van Bioware je eigen gezicht kunt aanpassen he?
Idd, maar da's het punt niet. Hoe kan ik nu vertrouwen hebben in de kwaliteit van een product als je als ontwikkelaar zelf niet de moeite hebt kunnen doen om je hoofdpersonage er niet te laten uitzien alsof ze in 2002 gedesigned is geweest?

Van alles wat ik van ME:Andromeda heb gezien sta ik heel argwanend ertegenover. Ben benieuwd naar de reviews van de onafhankelijke media.
nFo schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 21:55:
[...]

Deze video kan je het wel goed zien:
[video]
Wow, major spoiler in deze video. Niet kijken als je niet teveel over ME:Andromeda wil weten.

spoiler:
The Geth zijn ook in Andromeda

[ Voor 37% gewijzigd door DarthDavy op 12-03-2017 21:15 ]

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Zo, na Horizon Zero Dawn uitgespeeld te hebben ligt de lat nog wat hoger voor Andromeda. Succes jongens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 09:15
Net ook maar via EA Access gekocht. Neem aan als je EA Access opzegd je de game nog wel kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Twijvel om hem toch te pre ordere ziet er nice uit. Alleen probleem heb horizon (27% gecompleet) en heb wildlands beetje gespeel alleen niet 100% of ik deze ga vol houde tot einde. En batman arkam game of the year editie . Veel te veel goeie games.

Alleen twijvel om wildlands in te wissele tege deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
  • Nu online
Clavis schreef op maandag 13 maart 2017 @ 11:52:
Net ook maar via EA Access gekocht. Neem aan als je EA Access opzegd je de game nog wel kan spelen?
tuurlijk, zit gewoon in je origin library....staat los van EA access.

Nog 3 nachtjes! (tot early access), denk dat ik 1 uur op donderdag doe na het werk, 5 uur op vrijdag en 4 uur op zondag, en dan weer een paar dagen werken en dan helemaal los :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
breagor schreef op maandag 13 maart 2017 @ 17:49:
[...]

tuurlijk, zit gewoon in je origin library....staat los van EA access.

Nog 3 nachtjes! (tot early access), denk dat ik 1 uur op donderdag doe na het werk, 5 uur op vrijdag en 4 uur op zondag, en dan weer een paar dagen werken en dan helemaal los :-)
Oh, ja heb het over de Xbox versie haha :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
  • Nu online
Clavis schreef op maandag 13 maart 2017 @ 17:49:
[...]

heb geen Xbox, maar daar zal het neem het aan niet anders werken, als je het spel hebt gekocht kun je spelen totdat EA failliet gaat :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Clavis schreef op maandag 13 maart 2017 @ 17:49:
[...]

Je kunt het nog spelen als je EA Access er af is. Alles wat je met korting koopt blijft behouden na afloop van je abonnement. Vault games (die je niet met geld gekocht hebt) kun je niet spelen zonder abonnement.

Je kunt het tot de faillissement van Microsoft blijven spelen. Je hebt het spel op de Xbox gekocht immers. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2017 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Waardeloos dat EA Access. Een week voor release staat heel het internet vol met spoilers.Bij MP games is dat geen probleem maar bij single player campaigns wel.

Hopelijk kan er maar een heel klein gedeelte van de SP in EA Access gespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

NikkiNailz schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 07:53:
Waardeloos dat EA Access. Een week voor release staat heel het internet vol met spoilers.Bij MP games is dat geen probleem maar bij single player campaigns wel.

Hopelijk kan er maar een heel klein gedeelte van de SP in EA Access gespeeld worden.
Ik heb alleen wat van die tech demo's en 1 of 2 combat demo's gekeken, ik wil niets zien/horen/lezen voordat ik het spel zelf uitgespeeld heb. Daarbij laat ik de previews/reviews ook links liggen.

Ik zie het wel als het uit is, pre-order staat al een aantal maanden en binnenkort is het zover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2017 @ 22:50:
[...]

Je kunt het nog spelen als je EA Access er af is. Alles wat je met korting koopt blijft behouden na afloop van je abonnement. Vault games (die je niet met geld gekocht hebt) kun je niet spelen zonder abonnement.

Je kunt het tot de faillissement van Microsoft blijven spelen. Je hebt het spel op de Xbox gekocht immers. :)
Heb de game toch maar fysiek gekocht. EA Access heb ik al, dus kan ik de 16de alvast beginnen.
Mocht het toch m'n verwachtingen niet waarmaken kan ik de koop bij Bol.com altijd annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:59

Rannasha

Does not compute.

NikkiNailz schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 07:53:
Dit is het geval. Er zit een punt waarop je niet meer verder kunt met het verhaal in de EA Access trial. Je kunt dan nog wel een beetje rondlopen en dingen verkennen, maar daar blijft het bij.

Hoe ver die blokkade in het totale verhaal zit, weet ik niet, maar ik vermoed dat de meeste belangrijke ontwikkelingen wel geheim zullen blijven tot de officiele launch.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
Rannasha schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 08:56:
[...]

Dit is het geval. Er zit een punt waarop je niet meer verder kunt met het verhaal in de EA Access trial. Je kunt dan nog wel een beetje rondlopen en dingen verkennen, maar daar blijft het bij.

Hoe ver die blokkade in het totale verhaal zit, weet ik niet, maar ik vermoed dat de meeste belangrijke ontwikkelingen wel geheim zullen blijven tot de officiele launch.
Ik begreep dat het rond de 10 uur playtime heeft, maar dan is het nog moeilijk te zeggen of dat alleen het verhaal is of dat hier ook een groot deel daarvan "freeroamen" betreft.

Ik ben in ieder geval gestopt met filmpjes kijken, want het worden me nu teveel spoilers. Ik zag al een video waarin een complete planeet verkend werd en dat vind ik toch een beetje zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 09:34
Ik ben in ieder geval gestopt met filmpjes kijken, want het worden me nu teveel spoilers. Ik zag al een video waarin een complete planeet verkent werd en dat vindt ik toch een beetje zonde.
Om die reden ben ik ook gestopt met het kijken van de filmpjes. Gewoon wachten tot de release en dan zelf alles ontdekken.
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste