Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

NikkiNailz schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 07:53:
Waardeloos dat EA Access. Een week voor release staat heel het internet vol met spoilers.Bij MP games is dat geen probleem maar bij single player campaigns wel.

Hopelijk kan er maar een heel klein gedeelte van de SP in EA Access gespeeld worden.
Ik meen te begrepen hebben dat de SP in EA Early Access beperkt is tot de eerste planeet. Waarschijnlijk moet je voor je vrij in Andromeda met de Tempest kan rondvliegen een eerste story planeet afwerken. Die eerste story planeet is de EA Early Access, daarna moet die mensen ook wachten tot de officiële release. Dat eerste stuk zou met side quests wel al goed zijn voor 10u gameplay. MP zou wel compleet vrij te spelen.

Ik vind het maar vreemd.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:08
MP trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik ben er nog steeds niet uit of ik de game in volle glory ga spelen op m'n pc met m'n 1080. Of dat ik lekker relaxed op de bank de PS4 er bij pak. Moeilijk, maar gelukkig ga ik zelda toch nog niet uitgespeeld hebben voor volgende week donderdag, dus ik kan de reviews afwachten :)

Ik denk dat ik voor PS4 ga, want ik ben anders veel te geneigd om stuff op te zoeken als dat opzoeken een simpele alt-tab weg is, waar ik op de ps4 lekker op de bank hang en meestal geen zin heb om op te staan. choices choices.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat er nu al zoveel te zien is van de game. Het is ook wel mijn eigen schuld dat ik die video's bekijk, maar toch er wordt nu zoveel getoond dat straks niks meer nieuw is.

Toch blijf ik dat altijd wel vreemd vinden dat voor de release al zoveel wordt getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 23:07
Ik heb bewust alle trailers en previews genegeerd om een beetje dat Mass Effect gevoel terug te krijgen wanneer ik hem volgende week opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:36
Ign is was ook het begin aan het streamen zag ik, ik kijk ook ff niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:57
Wow, RockPaperShotgun brandt het deel waarover ze nu mogen praten finaal af: https://www.rockpapershot...eda-review-opening-hours/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Trenchdog schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 23:32:
Wow, RockPaperShotgun brandt het deel waarover ze nu mogen praten finaal af: https://www.rockpapershot...eda-review-opening-hours/
Ik lees het nu ook net. Niet echt hoop gevend...

Aan de andere kant, Kotaku is dan weer lyrisch. Blijft dus toch altijd persoonlijk...

http://kotaku.com/five-ho...s-overwhelming-1793268493

[ Voor 20% gewijzigd door l0n3w012ph op 15-03-2017 08:26 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Uh oh, blij dat ik niet aan pre-orders doe. Ik had al een wrang gevoel bij deze titel. Dit zou wel eens de eerste triple A failure van het jaar kunnen worden. Ze kunnen niet allemaal goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopsNL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:23
Vanochtend stukje stream gezien op Twitch, zag er wel smooth uit. Morgen met EA acces stukje spelen, dan zie ik wel of ik de volle versie koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:47
ye-roon schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 17:18:
Ik ben er nog steeds niet uit of ik de game in volle glory ga spelen op m'n pc met m'n 1080. Of dat ik lekker relaxed op de bank de PS4 er bij pak. Moeilijk, maar gelukkig ga ik zelda toch nog niet uitgespeeld hebben voor volgende week donderdag, dus ik kan de reviews afwachten :)

Ik denk dat ik voor PS4 ga, want ik ben anders veel te geneigd om stuff op te zoeken als dat opzoeken een simpele alt-tab weg is, waar ik op de ps4 lekker op de bank hang en meestal geen zin heb om op te staan. choices choices.
Waarom niet het beste van beide :-)

Ik zet vaak mijn PC beneden neer in de huiskamer om lekker met de XboxOne controller op de tv te spelen.
Op deze manier heb ik toch de beste graphics en kan ik lekker op de bank spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:59

Rannasha

Does not compute.

De auteur van dit artikel was blijkbaar een fan van de oorspronkelijke ontknoping (dus voor de "Extended Cut" DLC) van ME3 en heeft een positieve review geschreven over No Man's Sky.

Zijn meningen komen dus niet heel erg overeen met de meeste mensen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik pc simpelweg omdat 60 fps zoveel beter is.. is geen vergelijking.. Anders had ik hem ook wel op me ps4 gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rannasha schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:58:
[...]

De auteur van dit artikel was blijkbaar een fan van de oorspronkelijke ontknoping (dus voor de "Extended Cut" DLC) van ME3 en heeft een positieve review geschreven over No Man's Sky.

LOL een positief review van no man's sky.. goed dan weet ik genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05-2021
[...]

Hij vindt blijkbaar het inleidende verhaal en de personages niet "diep" genoeg of iets dergelijks. Persoonlijk lijkt het me ook erg moeilijk dit in een paar uur te doen. Mijn eerste game ME was ME:2 en daar duurde het ook wel even voor ik precies door had hoe het allemaal zat en het verhaal snapte. Het lezen van codex entries vindt de schrijver maar niks, terwijl dat voor mij juist het tofste is, vooral met die typische "vertelstem".

Ik blijf erbij dat ik denk dat het echt een goede game gaat worden, al blijft het lastig om het uitstekende verhaal van de trilogie te evenaren of zelfs te overtreffen. De actie lijkt me heel snel (niet mijn sterke punt), maar het ziet er allemaal wel vloeiend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

TommyD_34 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 14:18:
[...]

Hij vindt blijkbaar het inleidende verhaal en de personages niet "diep" genoeg of iets dergelijks. Persoonlijk lijkt het me ook erg moeilijk dit in een paar uur te doen. Mijn eerste game ME was ME:2 en daar duurde het ook wel even voor ik precies door had hoe het allemaal zat en het verhaal snapte. Het lezen van codex entries vindt de schrijver maar niks, terwijl dat voor mij juist het tofste is, vooral met die typische "vertelstem".
Ja, ik heb bij mijn eerste playthrough ook flink wat tijd doorgebracht in de codex. Vond ik persoonlijk niet erg, maar voor sommigen leidt het misschien teveel af van de gameplay. Hielp overigens ook niet dat ik ben begonnen met ME3 (gekregen van EA als goedmakertje omdat Sim City zo'n ramp was) en heb daarna pas ME1 en ME2 gekocht en gespeeld.

Overigens klaagt de RPS reviewer aan de ene kant dat er teveel "exposition" is, dat wil zeggen: karakters die de situatie / hun karakter / achtergrond informatie uitleggen in de dialoog en aan de andere kant dat er teveel informatie verstopt zit in de codex die niet bij het spelen duidelijk wordt. Beetje tegenstrijdig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
Rannasha schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 14:27:
[...]
Overigens klaagt de RPS reviewer aan de ene kant dat er teveel "exposition" is, dat wil zeggen: karakters die de situatie / hun karakter / achtergrond informatie uitleggen in de dialoog en aan de andere kant dat er teveel informatie verstopt zit in de codex die niet bij het spelen duidelijk wordt. Beetje tegenstrijdig.
Buiten dat is hij de enige die ik tot nu toe negatief heb horen praten. Natuurlijk zijn veel Youtubers fans en hopen zij dat het een topgame is, maar behalve de facial expressions heb ik eigenlijk nauwelijks negatieve geluiden gehoord.

Sommigen zijn zelfs extreem positief. Ik merk ook echt dat ik ongeduldig wordt en dat ik de game wil spelen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

TommyD_34 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 14:36:
[...]
Sommigen zijn zelfs extreem positief. Ik merk ook echt dat ik ongeduldig wordt en dat ik de game wil spelen :9~
Ik ben maar weer eens met ME3 begonnen (tussen de real life en de WoW raids door). Kijken of ik dat afkrijg (zonder enkel de main quest te rushen) voor MEA uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06 14:02

InFrA-WiZ

Huh wat?

Rannasha schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 14:47:
[...]

Ik ben maar weer eens met ME3 begonnen (tussen de real life en de WoW raids door). Kijken of ik dat afkrijg (zonder enkel de main quest te rushen) voor MEA uitkomt.
Voor de 23ste?

personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

21e, ff VPNen naar de VS voor vervroegde activatie :)

Maar ik ben al een aardig eindje onderweg met m'n ME3 playthrough en het wordt geen completionist run, dus het moet wel lukken gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:41

Compizfox

Bait for wenchmarks

DarthDavy schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 08:53:
[...]

Uh oh, blij dat ik niet aan pre-orders doe. Ik had al een wrang gevoel bij deze titel. Dit zou wel eens de eerste triple A failure van het jaar kunnen worden. Ze kunnen niet allemaal goed zijn.
Reactie op deze review: https://www.reddit.com/r/...20_hours_of_mea_heres_my/

Is er van Mass Effect Andromeda trouwens ook een Collector's of Limited Edition te koop? Ik ben deze nog niet tegengekomen, maar het lijkt me wel leuk om te hebben. Ik heb van ME2 en ME3 ook Collector's Editions.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thugnificent
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:13
veel speel plezier ik zit er in iig!!! 10 hours trial is begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Ook is even checken, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
[...]

Deze (p)reviewer vond ook The Witcher 3 niks.

Ik kijk ook niets meer vanaf nu, buiten de MP mode. Gaat lastig worden om alle Early Access impressies te vermijden maar ga m'n best doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nis156
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-09 21:22
Compizfox schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:53:
[...]

Reactie op deze review: https://www.reddit.com/r/...20_hours_of_mea_heres_my/

Is er van Mass Effect Andromeda trouwens ook een Collector's of Limited Edition te koop? Ik ben deze nog niet tegengekomen, maar het lijkt me wel leuk om te hebben. Ik heb van ME2 en ME3 ook Collector's Editions.
Er is inderdaad een Limited en Collector's edition te koop. In Nederland kunnen we helaas alleen een noramle fysieke editie kopen. Mocht je een limited/deluxe edition willen hebben dan is deze alleen digitaal verkrijgbaar.

Anders zou je hem vanaf de Bioware store moeten halen: http://www.biowarestore.c...romeda-collectors-edition

Daar heb je de normale, deluxe en collector's versie. Bij de colelctor's versie krijg je zelfs een schaalmodel van de Nomad. Maar hier zit helaas geen game bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
NikkiNailz schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 08:57:
[...]

Ik kijk ook niets meer vanaf nu, buiten de MP mode. Gaat lastig worden om alle Early Access impressies te vermijden maar ga m'n best doen.
Zijn er serieus mensen die de Witcher 3 geen goede game vonden |:( |:( |:( , zo iemand moet je gewoon nooit meer een serieuze RPG game of wat voor game dan ook laten reviewen, man man man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008

Ik heb ook een PS4 en PC, maar deze game moet ik van mezelf gewoon op PC spelen met alles op ultra omdat dit toch echt wel een verschil is vaak.
En dan kan ik hem nog steeds op TV met een controller spelen als ik dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 16:59

Dhrax

Prog Lord

TommyD_34 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:37:
[...]

Zijn er serieus mensen die de Witcher 3 geen goede game vonden |:( |:( |:( , zo iemand moet je gewoon nooit meer een serieuze RPG game of wat voor game dan ook laten reviewen, man man man.
Och, het blijft uiteindelijk toch een kwestie van persoonlijke smaak. Een kameraad van mij vind dit soort games ook niks. Die speelt liever hersenloze rommel ala Call of Duty. Ieder zijn ding.

Ik kan in ieder geval niet wachten ! Helaas deel 1 moeten missen, maar zeer genoten van ME2 en 3 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 14:27
Deel 1 is ondanks de lange voettochten op de citadel en andere ergenissen, nog erg goed te spelen. Op 1080p ziet het er nog redelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyD_34
Dhrax schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:58:
[...]

Och, het blijft uiteindelijk toch een kwestie van persoonlijke smaak. Een kameraad van mij vind dit soort games ook niks. Die speelt liever hersenloze rommel ala Call of Duty. Ieder zijn ding.

Ik kan in ieder geval niet wachten ! Helaas deel 1 moeten missen, maar zeer genoten van ME2 en 3 _/-\o_
Heb deel 1 laatst nog opgestart, ik speelde op casual om de story even te doorlopen. Ik ging 1 keer dood bij een ingang van een bepaalde ruine die iedere ME:1 speler kent haha.

Het spel is inderdaad ietwat gedateerd en heeft wat ergerlijke dingen, maar ik vind het ME:1 verhaal veruit het beste uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

nis156 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 09:13:
[...]

Er is inderdaad een Limited en Collector's edition te koop. In Nederland kunnen we helaas alleen een noramle fysieke editie kopen. Mocht je een limited/deluxe edition willen hebben dan is deze alleen digitaal verkrijgbaar.
Raar dat het niet in Nederland te koop is.

Een digitale Limited/Collector's Edition zie ik het nut totaal niet van in.
Anders zou je hem vanaf de Bioware store moeten halen: http://www.biowarestore.c...romeda-collectors-edition

Daar heb je de normale, deluxe en collector's versie. Bij de colelctor's versie krijg je zelfs een schaalmodel van de Nomad. Maar hier zit helaas geen game bij.
Dat zag ik inderdaad, maar die Nomad dinges inclusief spel kost $160. Dat is me teveel van het goede...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:41
[...]

Het kan wel zijn dat smaken verschillen maar je mag er toch vanuit gaan dat als iemand The Witcher 3 reviewt hij wel fan is van het RPG genre? Hoe kan je anders een objectieve review krijgen?

Mij moet je namelijk ook niet vragen om Farming simulator te reviewen aangezien ik daar niets aan vind. Wat niet wegneemt dat dit voor de liefhebbers een topspel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:04
TommyD_34 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:12:
[...]
maar ik vind het ME:1 verhaal veruit het beste uitgewerkt.
Dit ben ik 100% met je eens. Het punt dat je erachter komt dat alles opgezet is door de reapers enz. Dan is ME2 wel de beste game, maar zeker niet het beste verhaal in mijn optiek O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:03
Ah een nieuwe ME! Ben normaal niet zo snel van de RPG's, maar heb me met de eerdere delen toch goed vermaakt. Denk dat ik deze ook maar weer mee ga pikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Southern Sun schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 13:47:
Ah een nieuwe ME! Ben normaal niet zo snel van de RPG's, maar heb me met de eerdere delen toch goed vermaakt. Denk dat ik deze ook maar weer mee ga pikken
Klinkt een beetje alsof je er nu achter komt dat er een nieuwe ME wordt gelanceerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:03
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 13:48:
[...]

Klinkt een beetje alsof je er nu achter komt dat er een nieuwe ME wordt gelanceerd :P
Komt het wel op neer :o
Heb sinds de geboorte van dochter niks meer qua games gedaan en me daarom ook niet meer verdiept in nieuwe releases,vandaar. Maar heb begin dit jaar een ps4 cadeau gekregen dus was nu weer eens aan het rondkijken wat er op het to do lijstje komt te staan :P

[ Voor 10% gewijzigd door Southern Sun op 16-03-2017 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Southern Sun schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 13:52:
[...]

Komt het wel op neer :o
Heb sinds de geboorte van dochter niks meer qua games gedaan en me daarom ook niet meer verdiept in nieuwe releases,vandaar. Maar heb begin dit jaar een ps4 cadeau gekregen dus was nu weer eens aan het rondkijken wat er op het to do lijstje komt te staan :P
haha, kijk aan :) Nou dan is ME een mooi punt om weer te beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Compizfox schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 10:17:
[...]

Raar dat het niet in Nederland te koop is.

Een digitale Limited/Collector's Edition zie ik het nut totaal niet van in.

[...]

Dat zag ik inderdaad, maar die Nomad dinges inclusief spel kost $160. Dat is me teveel van het goede...
Je het het upgraden, naar de deluxe versie ect, in de store als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NikkiNailz schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 08:57:
[...]

waaaaat? ok sorry maar dan is het gewoon een mongloid.. witcher 3 was awesome!

Ben ME:A aan het downloaden erg benieuwd :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Met alle respect nee dat is niet een kwestie van smaak.. Het is een kwestie van smaak als het niet iets voor jou is maar wat doe je dan in zo'n spel?

Ik heb een hekel aan sport games zijn alle sport games dan kut? nee ver van, zijn hele goede sport games die top in elkaar zitten en waar mensen veel plezier aan beleven. Dat ik er geen plezier aan beleef wil niet zeggen dat het spel ruk is. Ik speel het alleen niet want het is niet mijn genre heeft helemaal niks met de kwaliteiten van de game te maken maar alles met mijn persoonlijke voorkeuren.

Iemand die maar een beetje van RPG's houd vind de witcher 3 waanzinnig, hou je er niet van dan prima ieder zijn ding maar neemt niet weg dat het spel fucking brilliant is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:33

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:14:
[...]

Ben ME:A aan het downloaden erg benieuwd :D
Moet je nog wel even wachten voor je hem mag spelen. :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
L1nt schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:19:
[...]

Moet je nog wel even wachten voor je hem mag spelen. :+
Als de Early Access al begonnen is kan ie meteen na het downloaden van start.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 17:34
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:17:
[...]

Met alle respect nee dat is niet een kwestie van smaak.. Het is een kwestie van smaak als het niet iets voor jou is maar wat doe je dan in zo'n spel?

Ik heb een hekel aan sport games zijn alle sport games dan kut? nee ver van, zijn hele goede sport games die top in elkaar zitten en waar mensen veel plezier aan beleven. Dat ik er geen plezier aan beleef wil niet zeggen dat het spel ruk is. Ik speel het alleen niet want het is niet mijn genre heeft helemaal niks met de kwaliteiten van de game te maken maar alles met mijn persoonlijke voorkeuren.

Iemand die maar een beetje van RPG's houd vind de witcher 3 waanzinnig, hou je er niet van dan prima ieder zijn ding maar neemt niet weg dat het spel fucking brilliant is
Precies dit. Je kunt van The Witcher objectief vaststellen dat de kwaliteit van de game ongeevenaard is. Als je dat als reviewer niet ziet ben je echt geen knip voor de neus waard. Deze review neem ik dus met een stevige korrel zout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:27:
[...]

Als de Early Access al begonnen is kan ie meteen na het downloaden van start.
Laat ik nu gister even EA acces hebben gefixed :P dus kan kijhard spelen straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:39
Eerste 2 uur erop zitten, heb me vermaakt maar ben nog niet weggeblazen......heb nog niet echt de mass effect vibe bij deze game (net de ot weer gespeeld en dat epische mis ik nog), maar goed ben nog niet voorbij de intro quest (teveel tijd verknoeit in de char creator, die valt wel een beetje tegen qua opties, maar had toch moeite een beetje fatsoenlijke char te bouwen), dus dat komt ongetwijfeld nog wel.

Mijn pet peeves
-alleen autosave tijdens de priority missies, geen quicksave :-(
- tot nu toe te cartoony/luchtig in vergelijk met de ot....meer young adult dan de wat donkerder ondertoon uit de ot
-denk dat dat scannen snel een chore wordt

- leveling/ crafting opties

Ik kijk er echter echt wel naar uit om morgen weer verder te gaan, zeker niet slecht, maar moet er nog wel even inkomen qua sfeer.
Lijkt zeker zijn geld waard, maar hopelijk wordt het wel wat epischer, als ik wat verder ben laat ik het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Goed ik heb 10uur gespeeld,game is verder prima alleen inderdaad af en toe zijn de gezichten en lip sync niet helemaal in orde.
Character creation kan je wel overslaan, gewoon de default ryder nemen.
Is duidelijk niet op het niveau als een game als black desert online, maar goed.
Verder moet de Day 1 patch ook nog komen, zal hopelijk nog voor release verschijnen.

Version 1.01
  • Improvements to Strike Teams UI screens
  • Additional multiplayer tutorials implemented
  • Balance: guns, loot drops, reward packs, objectives scoring
  • Improved appearance of character portraits
  • Adds new artwork for MP characters, armor, challenges in menu and codex entries
  • Improvements to many cinematics, conversations, and other character interactions
  • Improvements to quest tracking and waypoints
  • Improved quest rewards
  • Fixes various collision issues and a few rare audio issues
  • Performance improvements
Version 1.02
  • Quest balancing
  • Various bug fixes and stability improvements
Version 1.03
http://www.playstationlif...rica/#K42kV5pJYrSjGISB.99

[ Voor 27% gewijzigd door nFo op 16-03-2017 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
Ik denk dat ik deze maar over sla, lees veel negatieve impressies her en der. Veel mmo elementen, dat vond ik aan dragon age ook al zo jammer, veel te veel grinding en te weinig inhoud.
Pc gamer is ook niet erg positief.
http://www.pcgamer.com/we...of-mass-effect-andromeda/

Erg jammer, bioware is niet meer wat het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Ik heb net de originele trilogie (eindelijk) uitgespeeld en eigenlijk heb ik op dit moment slechts één vraag over Andromeda:

Heeft het een fatsoenlijk einde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

in2duhCore schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 20:01:

Da's een understatement:
- Slechte karakter modellen -> Boeiend, het is Bioware.
- Slechte animaties -> Boeiend, het is Bioware.
- Clunky combat -> Boiend, het is Bioware.
- Dubieus script/verhaal -> Noooooooooooooooooooooooooooo, Bioware!!! Please!!! It's the only thing you're good at and you messed up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Het is dan ook niet dezelfde studio. Andromeda is gemaakt door Bioware Montreal, niet BioWare Edmonton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thugnificent
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:13
Ik denk dat ik deze maar over sla, lees veel negatieve impressies her en der. Veel mmo elementen, dat vond ik aan dragon age ook al zo jammer, veel te veel grinding en te weinig inhoud.

Apart hoor andere mensen hun mening volgen zonder zelf de game te testen of wat daan ook.
Gewoon ervan uitgaan dat hun gelijk hebben🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
Thugnificent schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 20:14:
[...]

Apart hoor andere mensen hun mening volgen zonder zelf de game te testen of wat daan ook.
Gewoon ervan uitgaan dat hun gelijk hebben🤔
Daar zijn reviews toch voor bedoeld? Een indicatie krijgen of de game wat voor jou is voordat ik 60 euro over de balk gooi? Ik wacht de officiële reviews nog even af maar de previews zijn niet bijster positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:21

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Wee Man schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 20:03:
Ik heb net de originele trilogie (eindelijk) uitgespeeld en eigenlijk heb ik op dit moment slechts één vraag over Andromeda:

Heeft het een fatsoenlijk einde?
Momentje, even mijn glazen bol afstoffen.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Bart ® schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 21:39:
[...]

Momentje, even mijn glazen bol afstoffen.
*kalibreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Krijg echt door al die berichten een naar gevoel. Alsof deze game echt slecht gaat worden en sowieso niet het niveau gaat halen van de oudere Mass Effect games. Ach was helaas met Fallout ook. Fallout 4 was het uiteindelijk ook niet helemaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06:44
Ik vind de reviews allemaal te negatief, ik heb nu zelf 4 uur in het spel zitten en het voelt voor mij echt wel een Mass Effect spel. Het enige wat ik momenteel heb aan te merken is dat de ogen weinig emotie tonen (het lijkt net of iedereen aan de XTC of speed heeft gezeten, ogen wagen wijdt open). Heb de eerste missie gedaan op de eerste planeet en combat voelt goed aan lekker vloeiend. Ook wat side quests gedaan op de main hub en ben erg benieuwd hoe het verhaal zich gaat uit spelen.

Dus al die negatieve reviews vind ik zwaar overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkus
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-08 13:31
Jlena was me voor. Ik wilde precies hetzelfde zeggen. Het is zo negatief allemaal...
Ik vind het echt weer heerlijk om rond te banjeren in het Mass Effect universum. Die 10 uur zijn voorbij gevlogen!

[ Voor 22% gewijzigd door Sikkus op 16-03-2017 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Ik heb mij tot nu toe prima mee vermaakt, een slechte game is het zeker niet.
Ze moeten bugs en gezichten fixen voor de release en niet er na.
Maar inderdaad de ogen fixen scheelt ookal een stuk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IMnta61r2jKBtUfuyytTQnGG/full.png
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1352885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:39

dat snap ik nooit zo goed, ja het is niet wat ik gehoopt had, maar het is nog steeds een goede game, beter dan menig andere game die voor dezelfde prijs over de toonbank gaat.
Ik ben nu iets verder in de trial, nog steeds niet wat ik gehoopt had, maar heb ik spijt dat ik hem ge-preordered heb: dikke nee....ik zal hier nog steeds een hele leuke tijd mee hebben.

Laat je niet teveel leiden door reviews, ligt het genre je dan zou ik hem zeker niet overslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nFo schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 23:26:
Ik heb mij tot nu toe prima mee vermaakt, een slechte game is het zeker niet.
Ze moeten bugs en gezichten fixen voor de release en niet er na.
Maar inderdaad de ogen fixen scheelt ookal een stuk.
[afbeelding]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1352885
Daar mag wel een patch of mod voor beschikbaar komen inderdaad, maakt het hele aangezicht gelijk 10x geloofwaardiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
breagor schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 00:13:
[...]

dat snap ik nooit zo goed, ja het is niet wat ik gehoopt had, maar het is nog steeds een goede game, beter dan menig andere game die voor dezelfde prijs over de toonbank gaat.
Ik ben nu iets verder in de trial, nog steeds niet wat ik gehoopt had, maar heb ik spijt dat ik hem ge-preordered heb: dikke nee....ik zal hier nog steeds een hele leuke tijd mee hebben.

Laat je niet teveel leiden door reviews, ligt het genre je dan zou ik hem zeker niet overslaan
Ik ben een ontzettend grote van Mass Effect. ME2 heb ik grijs gespeeld en komt zeker voor in mijn top 5 beste games ooit (samen met Baldur's Gate 2, The Witcher 3 en Fallout 2)
Daarom had ik ook zoveel verwacht van deze game. Maar na aardig wat gameplay video's en negatieve first impressions van onder andere Pc Gamer, Kotaku, Rock Paper Shotgun en Game Spot ben ik toch bang dat dit een tegenvaller gaat worden. Ik hoop zo dat dat niet het geval is maar ben er bang voor. Ik vond Dragon Age Inquesition ook zwaar tegenvallen, zoveel grinding dat de game mij op een gegeven moment niet meer kon boeien. De gameplay video's die ik tot nu toe gezien heb trekken mij absoluut niet aan, ik kan mijn vinger er niet op leggen.
We gaan de reviews afwachten en het dinsdag wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Graphics and animations are not everything, maar hoe kan je nu vertrouwen krijgen in een product als je dit ziet?

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/download/5qOu2Zd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NikkiNailz
nFo schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 19:56:
Goed ik heb 10uur gespeeld,game is verder prima alleen inderdaad af en toe zijn de gezichten en lip sync niet helemaal in orde.
Character creation kan je wel overslaan, gewoon de default ryder nemen.
Is duidelijk niet op het niveau als een game als black desert online, maar goed.
Verder moet de Day 1 patch ook nog komen, zal hopelijk nog voor release verschijnen.

Version 1.01
  • Improvements to Strike Teams UI screens
  • Additional multiplayer tutorials implemented
  • Balance: guns, loot drops, reward packs, objectives scoring
  • Improved appearance of character portraits
  • Adds new artwork for MP characters, armor, challenges in menu and codex entries
  • Improvements to many cinematics, conversations, and other character interactions
  • Improvements to quest tracking and waypoints
  • Improved quest rewards
  • Fixes various collision issues and a few rare audio issues
  • Performance improvements
Version 1.02
  • Quest balancing
Version 1.03
http://www.playstationlif...rica/#K42kV5pJYrSjGISB.99
Een developer heeft net bevestigd dat deze patch al in de EA Access versie verwerkt is.

Lijkt erop dat het hele EA Access verhaal een beetje backfired, lees veel negatieve verhalen. Animaties, lip sync kan ik nog wel door heen kijken maar ik snap niet dat de Character Creator zo karig is uitgevoerd terwijl deze prima was in de laatste Dragon Age.

Het was misschien toch beter geweest om deze titel een paar maandjes uit te stellen...
DarthDavy schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:09:
Graphics and animations are not everything, maar hoe kan je nu vertrouwen krijgen in een product als je dit ziet?

[afbeelding]
Ik snap je punt maar het is niet echt een eerlijke vergelijking. De ene is een random NPC en de ander een volledig uitgewerkte squadmate. Als je het zou vergelijken met een random NPC in Mass Effect 1 zou het verschil never nooit zo groot zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door NikkiNailz op 17-03-2017 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 19:39
Eerlijke vergelijking of niet, in een spel dat ik voor een heel belangrijk deel voor het verhaal zou gaan spelen blijft het voor mij een onverklaarbare achteruitgang ten opzichte van een spel van bijna 10 jaar oud. Op basis van de reviews en filmpjes die ik gezien heb kan ik voor nu helaas alleen met mijn portemonnee stemmen en ga ik dit spel niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik vond het bij dragon age: i ook al, vrouwen lijken een beetje op poppen. Laatste tijd hebben wel veel rpg's maar matige lyp sync, dan is the witcher 3 nog het overtuigendst.

YouTube: Mass Effect Andromeda Xbox One Frame Rate Test (Pre-Release)

[ Voor 24% gewijzigd door Nieuwevolger op 17-03-2017 09:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:33
Razorbite schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:34:
[...]

Precies dit. Je kunt van The Witcher objectief vaststellen dat de kwaliteit van de game ongeevenaard is. Als je dat als reviewer niet ziet ben je echt geen knip voor de neus waard. Deze review neem ik dus met een stevige korrel zout.
Sorry, dat kan je echt niet stellen over de witcher. Ik vind de combat en animaties verschrikkelijk en vind het verhaal hilarisch omdat het zichzelf zo serieus neemt. Ik vind de kwaliteit van de game als game dus erg slecht. Vind de grafische pracht etc natuurlijk wel top. Hetzelfde kan gelden voor ME:A

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een uur gespeeld gisteren in EA acces. De gezichten en animations zijn inderdaad niet altijd goed, maar boeit mij niet zo dat ik het hele spel daarom niet ga kopen.

-verhaal tot nu toe prima
-goeie combat
-prima graphics
-goeie performance

Ik ga de game zeker halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Kan iemand al iets zeggen over de performance op de PC ? Het lijkt me dat als je Battlefield 1 kan spelen, dit spel ook wel te doen moet zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

SouLmaN schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:33:
Kan iemand al iets zeggen over de performance op de PC ? Het lijkt me dat als je Battlefield 1 kan spelen, dit spel ook wel te doen moet zijn?
Moet geen probleem zijn, je hebt geen high end bak nodig om deze game fatsoenlijk te kunnen draaien :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

NikkiNailz schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 08:19:
[...]

Ik snap je punt maar het is niet echt een eerlijke vergelijking. De ene is een random NPC en de ander een volledig uitgewerkte squadmate. Als je het zou vergelijken met een random NPC in Mass Effect 1 zou het verschil never nooit zo groot zijn.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C6eGAoWWcAEFqPS.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Ik vind onderstaande screenshot er verre van slecht uitzien. Het ademt wel sfeer uit.
The Witcher3 torende technisch gezien in 2015 ver boven alles uit en kan ze nu nog moeiteloos meten met de meeste nieuwe games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit precies. Hoe meer ik aan bewegende beelden zie van Mass Effect hoe meer ik er de spreekwoordelijke kriebels van krijg.

Misschien frustrerender is nog dat de game verdedigd wordt met statements als "als het verhaal maar goed is". Ik zal de game zelf echt wel gaan spelen (net zoals ik dat bij DA:I heb gedaan) maar dat neemt niet weg dat elke game liefhebber ziet dat dit op technisch vlak een drama is.

Hoe kan een game die uitkomt in 2017 zo'n slechte animaties bevatten. Humans zien er ronduit beangstigend uit. Wat ik daarnaast niet begrijp is dat Scott er uit ziet als een typische mannelijke hoofdrolspeler, iets wat je ook zou verwachten in een game (of film) en Sara heel doelbewust "vreemd" uitziet.Haar hele facial structure is harstikke scheef.

Helemaal grappig vind ik het feit dat ik overal lees dat gamers niet perse een "knappe" vrouw willen zien in Mass Effect (moraal ridders maar goed...andere discussie...). Waarom wordt het mannelijke character dan niet ook "lelijk" gemaakt. Beetje tegenstrijdig.

Daarnaast hoor en lees ik heel veel mensen zeggen dat een harstikke knap character niet realistisch is en dat Bioware dus een perfecte keuze maakt om characters zo te laten uit zien. Is het iemand opgevallen dat het lichaam van Sara wel de perfecte verhoudingen heeft ? en dat is niet vreemd dan ? .....ik snap er he-le-maal niets meer van |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Ik doe hier wel wat negatief over Mass Effect, maar ik wil mijn posts toch even plaatsen.

Ik ben een grote Mass Effect fan. Ik heb de eerste Mass Effect 4 of 5 keer volledig uitgespeeld, de tweede 3 keer en de derde maar 1 keer (als je ouder wordt, kinderen en gezin enzo :) ). Ik wil dus absoluut dat Mass Effect Andromeda een goede game wordt, maar van alles wat ik tot nu toe gezien en gehoord heb krijg ik maar een middelmatig gevoel. Van de ME franchise verwacht ik meer. Van de status en mogelijkheden van Bioware met EA als uitgever verwacht ik gewoon topkwaliteit. Misschien liggen mijn verwachtingen gewoon te hoog en is dit zuiver mijn probleem (so be it then) en ME Andromeda zal best geen slechte game zijn, maar ik verwacht een even goede game zoals The Witcher 3 of nu korter bij Horizon Zero Dawn. En nu moet iedereen toch eerlijk zijn: het ziet er toch niet naar uit dat ME Andromeda aan die kwaliteiten kan voldoen.

We zien het volgend week wel aan de reviews, maar ik verwacht in het beste geval een game die 8'tjes gaat scoren. En ik had hem zo graag in de 9 range gezien. Het kan nog altijd, maar ik heb mijn verwachten toch al bijgesteld naar 8'tjes in het beste geval. (ik vrees voor veel 7's en lager).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Nou de Multiplayer ga ik in ieder geval kapot spelen. Echt dope, speel het op de pc op 3340x1440 en draait gewoon perfect. De SP ben ik niet zo te spreken over maar dat komt gewoon echt door de animaties en de facials, het irriteert me zo erg. En waar ik ook echt slecht tegen kan is dat alle games perse open-world moeten zijn en dat dat je dan zoveel tijd kwijt bent om van A naar B te rijden/rennen etc, scan dit, ok ga nu naar punt B om ook weer wat te scannen! En nu naar punt C aan de andere kant van de Map! En nu weer ff terug tussen punt A en B etc etc. SP te kort gespeeld voor een oordeel over het verhaal zelf dus hopelijk is dat wel interessant.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
Dit is een ander verhaal. Ik reageer op je originele post waarbij de NPC's uit ME1 en ME:A vergelijkt. The Witcher heeft hier niet zo veel mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Kiijk wat een verschil een beetje tweaking oplevert:
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/aloy-eyes-sek5r.png
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7EmdapWwAQDXat.jpg
Ongelooflijk dat een Triple AAA studio, met een budget van hier tot tokio toch zulke bagger maakt en dan niet eens zelf door heeft van hey....dit is eigenlijk troep vergeleken met wat hebben gedaan met de omgeving (die zijn gewoon prachtig! echt tof gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Het is een andere studio dan de eerste 3 Mass Effects, een andere vestiging van BioWare en ze hebben denk ik iets te weinig ervaring. Die gezichten kloppen gewoon niet en dat is enorm afstotend.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 17:34
De faces zijn echt schandalig uitdrukkingsloos. Het lijkt FIFA wel. (he toevallig dezelfde engine....)

Juist in een ME game is de uitdrukking van een gezicht ongelofelijk belangrijk. Dikke minpunten, ik wacht nog wel even met aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52

Beetje nuance is wel op z'n plaats hier:
"The ending may not have matched up to your wishes. Despite my vociferous support for it, I can empathise with a number the arguments. But it was not a denial of choice or consequence – it was a series of three games about choice and consequence, the two happening constantly throughout. And good grief, thank goodness it didn’t fade to black and leave everything ambiguous, with just enough room for 900 more sequels"
https://www.rockpapershot...th-mass-effect-3s-ending/

"This likely reads as an overwhelmingly negative review, and it’s deserved – No Man’s Sky is massively flawed, and systematically poorly designed"
https://www.rockpapershot...15/no-mans-sky-pc-review/
Was geen review maar een tweet: https://twitter.com/botherer/status/679412223412969472
Da's een persoonlijke account en smaken verschillen. Is heel wat anders dan een slechte review.

My job here is done :p. Verder hoop ik dat het gewoon net is als met KotoR, daar kwam ik pas bij de vierde keer spelen het begin van het spel door.. Ik heb er nog genoeg vertrouwen in dat het een vette game wordt met een goed verhaal.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Heb op het moment een uurtje of 3 in de early acces zitten, krijg steeds een Fallout 4 gevoel van deze titel..
Als actie titel nog best te pruimen, maar als waardige Mass Effect opvolger.... nah dit gaat hem (vooralsnog) niet worden.

En die animaties... tjah :D
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/bVsdRBLwGtSOk/giphy.gif

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
Pkunk schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:36:
[...]

[...]

Was geen review maar een tweet: https://twitter.com/botherer/status/679412223412969472
Da's een persoonlijke account en smaken verschillen. Is heel wat anders dan een slechte review.
In dit geval is het wel relevant omdat hij wel een preview schrijft over een andere RPG, terwijl hij heeft aangegeven dat hij The Witcher 3 totaal niks vond. Voor veel mensen (en media) is The Witcher 3 het toppunt van de WRPG's op dit moment dus ik vind het niet raar dat mensen hier hun vraagtekens bij zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
[...]

Ja hoor, die zijn er. Ik vind The Witcher 3 ronduit een ruk game. De animaties vind ik waardeloos en de besturing voelt aan alsof ik een game uit 2005 speel. Jammer, want het verhaal schijnt goed te zijn, maar ja, zonder goede gameplay heeft dat voor mij ook weinig zin in een open wereld RPG.
Razorbite schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:34:
[...]

Ligt eraan op welk vlak je de kwaliteit beoordeelt, zoals ik hierboven al aangeef. De gameplay, combat en controls krijgen van mij een magere 4. Dat zijn voor mij persoonlijk de fundamenten van een open wereld game, anders kan ik net zo goed Heavy Rain gaan spelen als ik alleen een leuk verhaal wil.

On: wel schrikbarend, die animaties van ME:A. Ik heb het eerste deel kort gespeeld, maar kwam er helaas niet echt doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

NikkiNailz schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:49:
[...]

In dit geval is het wel relevant omdat hij wel een preview schrijft over een andere RPG, terwijl hij heeft aangegeven dat hij The Witcher 3 totaal niks vond. Voor veel mensen (en media) is The Witcher 3 het toppunt van de WRPG's op dit moment dus ik vind het niet raar dat mensen hier hun vraagtekens bij zetten.
Ik vond the witcher ook niks. Zag er super mooi uit, animaties alles was top. Zelfs het verhaal is vet. Maar vond de combat maar niks. Mass effect vind ik dan wel weer vet tps combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
NikkiNailz schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:49:
[...]

offtopic:
Het is niet relevant omdat het z'n persoonlijk mening is. Daarnaast het is ook nog eens helemaal niet onderbouwt dus misschien vind hij het wel helemaal niet leuk omdat hij niet van mensen met grijze haren houdt.. je weet het niet..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
Pkunk schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:20:
[...]

offtopic:
Het is niet relevant omdat het z'n persoonlijk mening is. Daarnaast het is ook nog eens helemaal niet onderbouwt dus misschien vind hij het wel helemaal niet leuk omdat hij niet van mensen met grijze haren houdt.. je weet het niet..
Een review is toch ook iemand z'n persoonlijke mening? Wat is daar anders aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Mijn god! Het zal wat overtrokken zijn maar het internet is op dit moment van ME:A 1 grote MEME aan het maken...

Als je op youtube de laatste videos bekijkt van de animaties en bugs... is het echt om te huilen!

Allemaal bidden dat het meevalt en ME:A een waardige opvolger is voor mijn favorite trilogy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Predje schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 14:26:
Mijn god! Het zal wat overtrokken zijn maar het internet is op dit moment van ME:A 1 grote MEME aan het maken...

Als je op youtube de laatste videos bekijkt van de animaties en bugs... is het echt om te huilen!

Allemaal bidden dat het meevalt en ME:A een waardige opvolger is voor mijn favorite trilogy!
Ja erg slordig gedaan, hoop ook dat het spel zelf gewoon speelt als een oude Mass Effect. Het is ook niet zo dat die perfecte animaties hadden, en Witcher 3 of Horizon Zero Dawn gelukkig ook niet. Maar het spel de grond in stampen is nu kennelijk leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 23:07
Volgens mij zei EA tegen Bioware 'Geef ons een nieuw Mass Effect en jullie krijgen vol support voor je nieuwe IP' :P

Heb niet echt het gevoel dat Bioware hier 100% hun best voor hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
SouLmaN schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 14:34:
[...]

Ja erg slordig gedaan, hoop ook dat het spel zelf gewoon speelt als een oude Mass Effect. Het is ook niet zo dat die perfecte animaties hadden, en Witcher 3 of Horizon Zero Dawn gelukkig ook niet. Maar het spel de grond in stampen is nu kennelijk leuker :)
TW3 ziet er anders wel echt aanzienlijk beter uit in de facial animations department. In HZD vind ik het ook tegevallen maar gelukkig spendeer je daar een stuk minder uren naar het kijken naar de karakters dan in een ME game. Daarbij is het niveau van ME zelfs ver onder het niveau van HZD, als ik zo op de beelden af ga die ik tot nu toe gezien heb. Dit zou mij echt tegen gaan staan op den duur. Het lijken echt net poppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Silversin schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 14:41:
Volgens mij zei EA tegen Bioware 'Geef ons een nieuw Mass Effect en jullie krijgen vol support voor je nieuwe IP' :P

Heb niet echt het gevoel dat Bioware hier 100% hun best voor hebben gedaan.
Hahaha, ik zie het zo voor me.

EA: "Bioware, wij willen een nieuwe Mass Effect."
Bioware: "Ja, maar dat gaat niet. De trilogie is afgerond. Het verhaal van Shepard is afgewerkt. Het heelal ligt in de plooi na de laatste invasie van de reapers. Mass Effect is compleet afgerond."
EA: "Wij willen toch een nieuwe Mass Effect!"
Bioware: "Hoe moeten we dat doen? Er is niets meer te vertellen na Mass Effect 3. De cyclus van reapers is gestopt. Het heelal zoals we het kennen in Mass Effect is voorbij."
EA: "Ah, verzin toch iets. Laat anders voor het einde van Mass Effect 3 een boel kolonisten vertrekken naar een ander heelal heel ver weg. Niet gebruiken he, star wars enzo, licenties, we willen geen problemen. Laat ze 600 jaar in crystasis slapen en klaar, alle connecties het huidige verhaal van Mass Effect verbroken en je kan weer verder. Allez, hetgeen ik hier vertel is een hoop kul, maar jullie kunnen er best iets goed van maken. Hier is 50 miljoen dollar. Maak me een nieuwe Mass Effect game die ons veel geld kan opbrengen. Doooooeeeeeeeiiiiiii!!!"
Bioware: "..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imo62
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:49
DarthDavy schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:09:
[...]

Hahaha, ik zie het zo voor me.

EA: "Bioware, wij willen een nieuwe Mass Effect."
Bioware: "Ja, maar dat gaat niet. De trilogie is afgerond. Het verhaal van Shepard is afgewerkt. Het heelal ligt in de plooi na de laatste invasie van de reapers. Mass Effect is compleet afgerond."
EA: "Wij willen toch een nieuwe Mass Effect!"
Bioware: "Hoe moeten we dat doen? Er is niets meer te vertellen na Mass Effect 3. De cyclus van reapers is gestopt. Het heelal zoals we het kennen in Mass Effect is voorbij."
EA: "Ah, verzin toch iets. Laat anders voor het einde van Mass Effect 3 een boel kolonisten vertrekken naar een ander heelal heel ver weg. Niet gebruiken he, star wars enzo, licenties, we willen geen problemen. Laat ze 600 jaar in crystasis slapen en klaar, alle connecties het huidige verhaal van Mass Effect verbroken en je kan weer verder. Allez, hetgeen ik hier vertel is een hoop kul, maar jullie kunnen er best iets goed van maken. Hier is 50 miljoen dollar. Maak me een nieuwe Mass Effect game die ons veel geld kan opbrengen. Doooooeeeeeeeiiiiiii!!!"
Bioware: "..."
Volgens mij is dat precies zoals Dragon Age 2 is ontwikkeld door Bioware... Oh de wereld is al gered? Stuur in dat geval de hoofdpersoon maar naar een ver oord (Kirkwall) voordat het echte verhaal is afgelopen. Dat was (ook?) zo'n spel die het em net niet was, omdat het verhaal gedwongen aanvoelde en het spel was gerusht en te vroeg werd uit gebracht. Jammer, want er zat best potentie in. Ik hoop van harte dat deze nieuwe Mass Effect beter wordt dan het zich nu doet voordoen. Na de laatste paar tegenvallende titels kan Bioware weer een kaskraker gebruiken om te bewijzen ze het nog kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Tot zover zie ik dat er krogans mee zijn op de Andromeda missie. Wordt dat ook ergens verklaard? Waarom zou je hen meenemen voor een kolonisatie missie? De turians zijn er immers ook al en die worden gezien als de beste militairen. Tevens hebben deze krogans ook nog de genophage dus hoe moeten ze een bevolking opbouwen?

Klopt het dat er geen quarians mee zijn? Lijkt me ook al zo vreemd aangezien zij gespecialiseerd zijn in het leven op ruimteschepen en er mogelijk een alternatief voor Rannoch in Andromeda kan zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
Wat betreft de negativiteit:

Als je je nog steeds goed kunt vermaken met ME1/2/3 zal MEA jou geen windeieren leggen. Ik zat te twijfelen en heb een maandje EA access gehaald, maar wat ik tot nu toe heb gespeeld komt toch wel best goed over, zelfs als grote fan van de originele games (ik speel ME1 ook nog elk jaar een keer opnieuw).

Het is gewoon meer, onmiskenbaar, Mass Effect.

Niemand wordt gedwongen de game meteen te kopen echter, natuurlijk, en het is geen zonde om te wachten tot de prijs een beetje zakt. Als je een Mass Effect fan bent ga je toch wel iets missen als je de game helemaal links laat liggen.

Ja, de game gaat geen 90 across-the-board scoren, misschien zelfs geen 80, maar *slecht* is MEA écht niet.
Wee Man schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:33:
Tot zover zie ik dat er krogans mee zijn op de Andromeda missie. Wordt dat ook ergens verklaard? Waarom zou je hen meenemen voor een kolonisatie missie? De turians zijn er immers ook al en die worden gezien als de beste militairen. Tevens hebben deze krogans ook nog de genophage dus hoe moeten ze een bevolking opbouwen?

Klopt het dat er geen quarians mee zijn? Lijkt me ook al zo vreemd aangezien zij gespecialiseerd zijn in het leven op ruimteschepen en er mogelijk een alternatief voor Rannoch in Andromeda kan zijn.
Spoilers:

De quarians hadden technische problemen, maar komen nog na, blijkbaar.

De krogans betreffen een specifieke clan die hun eigen redenen hadden mee te gaan. Meer weet ik ook nog niet!

[ Voor 43% gewijzigd door Khrome op 17-03-2017 16:00 ]

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06:44
Helemaal mee eens ChromeBallz. Sure animaties kunnen wat beter (stukken) maar tot nu toe wil ik absoluut weten hoe en wat het verder gaat. En zoals in elke ME spel moet je gaan praten met de NPC's en dan wordt er een hoop duidelijk. Ook waarom de Krogans mee zijn en ook wat betreft de Genophage. Kan niet wachten tot de 23ste om verder te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:08
Oh, van die Gamekings douche moet m'n adblocker uitzetten anders ben ik maar een min figuur blijkbaar. Sowieso, Gamekings :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:54:
[...]

Ja hoor, die zijn er. Ik vind The Witcher 3 ronduit een ruk game. De animaties vind ik waardeloos en de besturing voelt aan alsof ik een game uit 2005 speel. Jammer, want het verhaal schijnt goed te zijn, maar ja, zonder goede gameplay heeft dat voor mij ook weinig zin in een open wereld RPG.

[...]

Ligt eraan op welk vlak je de kwaliteit beoordeelt, zoals ik hierboven al aangeef. De gameplay, combat en controls krijgen van mij een magere 4. Dat zijn voor mij persoonlijk de fundamenten van een open wereld game, anders kan ik net zo goed Heavy Rain gaan spelen als ik alleen een leuk verhaal wil.

On: wel schrikbarend, die animaties van ME:A. Ik heb het eerste deel kort gespeeld, maar kwam er helaas niet echt doorheen.
Sorry maar waarom speel jij rpg's? Het is duidelijk niet jouw genre... ME vond je niks, witcher vond je niks.. mischien maar gewoon cod spelen? Hoor dat farmville ook erg leuk is.

Ga niet zeiken op games als het niet je genre is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 18:21:
[...]

Sorry maar waarom speel jij rpg's? Het is duidelijk niet jouw genre... ME vond je niks, witcher vond je niks.. mischien maar gewoon cod spelen? Hoor dat farmville ook erg leuk is.

Dat is niet zeiken. Dat is proberen The Witcher 3 een eerlijke kans te geven omdat velen er lovend over zijn. Dat de gameplay dan tegenvalt en niet is wat je ervan verwacht, kan gebeuren!

Ik had namelijk precies hetzelfde. Heb het 2 keer geprobeerd maar de gameplay stond me zo tegen dat ik met tegenzin zat te spelen op een gegeven moment, terwijl ik de game echt wel leuk wilde vinden.

En ja, ik vind RPG's wel degelijk tof. Mass Effect, Horizon, FF XV, top!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 18:21:
[...]

Het verband tussen houden van strakke controls en goede gameplay en het houden van RPG's is me niet helemaal duidelijk. Vandaar dat ik in NG++++ zit in Bloodborne. Of is dat geen RPG? Horizon speel ik tevens helemaal grijs. :)

Het grappigst is dat ik alles keurig onderbouw en dat uit die onderbouwing naar voren komt dat het een gameplay/controls dingetje is, en jij vervolgens roept dat RPG's niks voor mij zijn. Want RPG's hebben volgens jou per definitie slechte controls en matige gameplay? Dan heb je of weinig RPG's gespeeld, of je reactie is erg kortzichtig.

[ Voor 22% gewijzigd door bram1984 op 17-03-2017 19:10 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste