De preload is nu beschikbaar voor PC gebruikers. (~44 GB)
[ Voor 8% gewijzigd door Rannasha op 17-03-2017 19:13 ]
|| Vierkant voor Wiskunde ||
[ Voor 8% gewijzigd door Rannasha op 17-03-2017 19:13 ]
|| Vierkant voor Wiskunde ||
[ Voor 14% gewijzigd door breagor op 17-03-2017 20:01 ]
Je hebt het genre geloof ik niet helemaal begrepen, en Horizon kan ik met de beste wil geen rpg noemen, dat is aktie/adventure met wat rpg dingetjes ala far cry.bram1984 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 19:02:
[...]
Het verband tussen houden van strakke controls en goede gameplay en het houden van RPG's is me niet helemaal duidelijk. Vandaar dat ik in NG++++ zit in Bloodborne. Of is dat geen RPG? Horizon speel ik tevens helemaal grijs.
Het grappigst is dat ik alles keurig onderbouw en dat uit die onderbouwing naar voren komt dat het een gameplay/controls dingetje is, en jij vervolgens roept dat RPG's niks voor mij zijn. Want RPG's hebben volgens jou per definitie slechte controls en matige gameplay? Dan heb je of weinig RPG's gespeeld, of je reactie is erg kortzichtig.
Tja de lijnen vervagen. Ik begrijp de vergelijking met Far Cry heel goed op het gebied van de skilltree, maar de elemental damage, de quests, gesprekjes en de manier waarop diverse vijanden een eigen aanpak vereisen, maken de game wel iets meer dan een Far Cry kloon. Ok, het is niet heel diep allemaal, maar er staat nergens dat dit moet.Mutatie schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 20:14:
[...]
Je hebt het genre geloof ik niet helemaal begrepen, en Horizon kan ik met de beste wil geen rpg noemen, dat is aktie/adventure met wat rpg dingetjes ala far cry.
Bloodborne is bijna een genre apart, wel rpg maar behoorlijk anders
Anywho, voor mij was de ME serie wel het beste de afgelopen generatie, maar bij deze heb ik helemaal niet dat gehypte gevoel, het voelt allemaal toch minder maar ben nog steeds wel erg benieuwd
Persoonlijk hoop ik dat ze Cyberpunk niet van Bloodborne animaties gaan voorzien want ik vind het maar houterig en raar waar ik juist de loop/ren/vechtanimaties van TW3 juist wel mooi vind. Daarbij kon Bloodborne mijn aandacht niet vasthouden, TW3 wel.bram1984 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 20:27:
[...]
knip
Ik vind dit aspect nu eenmaal belangrijker dan de meeste andere mensen. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het best jammer vind dat TW3 zoveel lof krijgt. Het motiveert CDPR nu niet bepaald om Cyberpunk van Bloodborne achtige controls en goede animaties te voorzien, helaas. Iedereen vindt het toch wel leuk.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Was vanaf 15de om 10:30pm beschikbaar😎Rannasha schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 19:12:
De preload is nu beschikbaar voor PC gebruikers. (~44 GB)
Same here, hebben ze gedaan om ervoor te zorgen dat je niet tevee gaat in de 10 uur en meer dan de helft van de game af hebt😂SunnieNL schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 20:04:
Zonder te veel te willen verklappen, maar mijn ea access early toegang stopt als je naar het eiland in het midden van Eos gaat met de mededeling dat de trial ten einde is... kan daar dus niet naar binnen. Heb nu maar groot gedeelte van de sidequeste gedaan.
Hebben meer mensen dit? meestal heb je gewoon een timed full game bij ea access, dus dit is wat vreemd in mijn ogen.
Bloodborne houterig en TW3 niet.prutser001 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 20:39:
[...]
Persoonlijk hoop ik dat ze Cyberpunk niet van Bloodborne animaties gaan voorzien want ik vind het maar houterig en raar waar ik juist de loop/ren/vechtanimaties van TW3 juist wel mooi vind. Daarbij kon Bloodborne mijn aandacht niet vasthouden, TW3 wel.
Maar ja dit zijn jouw en mijn mening.
Volgende week dinsdag is het zover. zie wel wat Andromeda me gaat bieden. Ik heb me vermaakt met zo'n beetje alle Bioware titels (Ook DA2 ondanks slechte ontvangst). Ik vind de verhalen erg goed/leuk van de ME/DA reeks en hoop dan ook dat dit verhaal me gaat boeien. Het vechten had ik zelfs liever in de stijl van DA:O/ME1 gehad.
Verwijderd
Sorry maar waar in the witcher is er slechte controls en matige gameplay, feit is dat het GOTY is geworden en zo goed als iedereen hem perfect vond.. Sterker nog ik vond de controls juist erg strak had ook geen probleem om hem op deathmarch met level scaling te spelen. En noem een RPG en ik heb hem gespeeld / uitgespeeldbram1984 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 19:02:
[...]
Het verband tussen houden van strakke controls en goede gameplay en het houden van RPG's is me niet helemaal duidelijk. Vandaar dat ik in NG++++ zit in Bloodborne. Of is dat geen RPG? Horizon speel ik tevens helemaal grijs.
Het grappigst is dat ik alles keurig onderbouw en dat uit die onderbouwing naar voren komt dat het een gameplay/controls dingetje is, en jij vervolgens roept dat RPG's niks voor mij zijn. Want RPG's hebben volgens jou per definitie slechte controls en matige gameplay? Dan heb je of weinig RPG's gespeeld, of je reactie is erg kortzichtig.
Zo goed als iedereen ja? Ik heb toch verdacht veel afhakers gezien. Op NeoGAF verschijnen nog iedere maand topics van mensen die er niet doorheen komen en vrijwel allemaal met dezelfde reden. Als jij dat niet wilt zien is prima natuurlijk. Ik vind de lof persoonlijk dan ook niet terecht. We roepen altijd gameplay boven alles, maar bij TW3 vindt iedereen het verhaal, de quests en de world building ineens belangrijker. Die matige combat wordt dan gek genoeg ineens voor lief genomen (om over het paard rijden nog maar te zwijgen; de gekste taferelen maakte ik mee met dat beest).Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 22:47:
[...]
Sorry maar waar in the witcher is er slechte controls en matige gameplay, feit is dat het GOTY is geworden en zo goed als iedereen hem perfect vond.. Sterker nog ik vond de controls juist erg strak had ook geen probleem om hem op deathmarch met level scaling te spelen. En noem een RPG en ik heb hem gespeeld / uitgespeeld
Ik denk dat er gradaties RPG zijn waar je aan het ene spectrum de bloodborns en de horizons hebben met meer focus op actie mt RPG elementen als ondersteuning. En de wat meer hardcore RPG's aka witcher, ME etc. Als je een wat meer actie georienteerde leuker vind prima, neemt feit niet weg dat de witcher fantastisch was of jij hem nou leuk vind of niet dat blijft een feit..
Dit is wel heel erg... Had er na de laatste Dragon Age al weinig vertrouwen in, maar dit breekt mij klomp.Grindtegel schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 20:08:
http://www.gamesradar.com...ingu-robots-and-gorillas/
ik word er een beetje verdrietig van als ik dit allemaal zo zie
Verwijderd
FF notitie heb al die 3rd person games gespeeld. Voor mensen die afhaken kan dat het hun game niet is.bram1984 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 23:33:
[...]
Zo goed als iedereen ja? Ik heb toch verdacht veel afhakers gezien. Op NeoGAF verschijnen nog iedere maand topics van mensen die er niet doorheen komen en vrijwel allemaal met dezelfde reden. Als jij dat niet wilt zien is prima natuurlijk. Ik vind de lof persoonlijk dan ook niet terecht. We roepen altijd gameplay boven alles, maar bij TW3 vindt iedereen het verhaal, de quests en de world building ineens belangrijker. Die matige combat wordt dan gek genoeg ineens voor lief genomen (om over het paard rijden nog maar te zwijgen; de gekste taferelen maakte ik mee met dat beest).
Dat jij de controls strak vindt, kan natuurlijk. Wellicht eis je iets minder op dat vlak, of heb je weinig 3rd person games gespeeld die dit veel beter voor elkaar hebben (Batman, Mordor, Uncharted, Dark Souls/BB, Tomb Raider etc.). Ik hoop in ieder geval dat de volgende CDPR dit beter voor elkaar heeft, want games maken kunnen ze.
Ben ik met je eens.NukaWorldNL schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 03:17:
Muziek vind ik zelf ook belangrijk dat dat goed is. En zeker vergeleken met de trilogy wat echt een super soundtrack had.
De gehele soundtrack staat ook al op YouTube. Wat ik er zo'n beetje van heb geluisterd vind ik het niet echt een hele denderende soundtrack. Mass Effect 2 en 3 hadden echt een hele toffe soundtrack. Tot nu toe zijn er maar 2 tracks die ik tof vind en mij dat Mass Effect gevoel geven.
Dit zal voor veel mensen een worst wezen, maar zelf vind ik een goede soundtrack zeker wel bijdragen aan een game.
[ Voor 7% gewijzigd door Clavis op 18-03-2017 08:11 ]
[ Voor 9% gewijzigd door KunDun op 18-03-2017 09:08 ]
Ja jij speelt Horizon helemaal grijs ja, een beetje doelloos rondlopen en wat op konijnen schietenbram1984 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 19:02:
[...]
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Hij heeft het spel zelf niet eens gespeeld, lekker makkelijk scoren zo.DarthDavy schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 12:52:
![]()
![]()
![]()
![]()
[video]
Maar eigenlijk is het zielig. Budget van 40 miljoen dollar en dit is het resultaat.
Jammer dat het waarheid gebleken is.Kwistnix schreef op woensdag 21 december 2016 @ 18:31:
Ik geloof 't als ik 't zie in de review van de release versie.
Kritiek op pre-release footage wordt niet zelden weggewuifd als 'work-in-progress' dat in release versie echt helemaal anders/beter zal zijn. Niet zelden is daar niets van waar. Het lijkt mij bijvoorbeeld erg sterk dat er nog ingrijpende veranderingen aan de character models doorgevoerd worden. Wat betere belichting gaat die Asari echt niet helpen. Daarbij, in de release versie van Dragon Age: Origins hadden de chracter models ook hetzelfde probleem.
[ Voor 10% gewijzigd door breagor op 18-03-2017 23:58 ]
Die kun je alleen naar beneden bijstellen. De 3D renderer kan dan op een lagere resolutie renderen terwijl de UI op de hoge resolutie blijft. Dit is voor de wat lagere spec PC's met een 1080p/1440p monitor, zodat de game speelbaar én leesbaar blijft. Ik neem ook aan dat ditzelfde gebruikt wordt op de consoles, waar de game iirc op 720p/900p draait, maar de UI op de resolutie van jouw TV.breagor schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 19:59:
Weet iemand wat de resolution scaler doet in de graphics options? Ik kan hem niet hoger zetten dan auto1080p terwijl ik een 1440p monitor heb.
En als ik hem op custom zet dan kan ik alleen de slider daaronder wijzigen van <1 naar 2 ofzo.
Of heeft dit niets te maken met de daadwerkelijke resolutie van de game? Ik kan echter nergens de resolutie instelling vinden in het menu.
"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"
Rare vraag. Het spel is nog niet uit. Waarom denk je dat mensen hier dat weten ? Wanneer is een game af ? Als je enkele gebrekkige animaties in een game waar je zeker 50+ uur in kan steken al gamebreaking of niet af vind, dan is het antwoord op je vraag nee!Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2017 @ 09:13:
Is deze game eigenlijk wel af?
Momentje, even mijn glazen bol poetsen.Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2017 @ 09:13:
Is deze game eigenlijk wel af?
Cunning linguist.
Meen je dit nu echt? Alleen maar omdat er een aantal gezichtsuitdrukkingen niet lekker lopen?Kwistnix schreef op zondag 19 maart 2017 @ 15:43:
Ja, hilarisch dat iedereen hier bijdehand gaat lopen doen, maar de (retorische) vraag is wel min of meer terecht. Ik krijg toch ook sterk de indruk dat de game gewoon nog aardig wat poetswerk kan gebruiken en wellicht uitgesteld had moeten worden.
Meen je dit nu echt? Alleen maar omdat er een aantal professionele, gerespecteerde websites/reviewers het publiek waarschuwen dat er toch echt een aantal zaken niet lekker lopen?Apsie schreef op zondag 19 maart 2017 @ 15:55:
[...]
Meen je dit nu echt? Alleen maar omdat er een aantal gezichtsuitdrukkingen niet lekker lopen?
Onvoorstelbaar dat omdat er een aantal negatieve reviews zijn, er zoveel negatieve posts hier verschijnen. Heb je de game zelf geprobeerd? Is de gameplay gecompromitteerd omdat er een hand vol vreemde gezichtsuitdrukkingen zijn? Meh.....krijg een beetje de kriebels van alle negatieve posts op voorhand hier.
Wat ik wel zie is dat mensen die het al gespeeld hebben, en door de uitdrukkingen heen kunnen kijken, de game prijzen. Kijk daar eens naar....
Nope, niet ge pre-ordered, ook prijs ik het niet, alleen afwachtend... (zal hem ook wel met zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid kopen )DarthDavy schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:19:
[...]
Meen je dit nu echt? Alleen maar omdat er een aantal professionele, gerespecteerde websites/reviewers het publiek waarschuwen dat er toch echt een aantal zaken niet lekker lopen?
Onvoorstelbaar dat omdat er aantal negatieve P(!!!)reviews zijn, er zoveel positieve posts hier verschijnen. Heb je aandelen bij EA? Moet je je eigen financiële investering in een pre-order rechtvaardigen door de game te prijzen alvorens het op de markt is? Meh...krijg een beetje de kriebels van alle positieve posts op voorhand hier.
Wat ik wel zie is dat professionals die het al gespeeld hebben het publiek waarschuwen dat er toch zeker een heel aantal dingen schorten aan de game. Kijk daar eens naar...
Morgen krijgen we de reviews. Eens zien wie gelijk krijgt.![]()
Geen persoonlijke aanval trouwens. Ik hoop dat je er de humor van inziet.
Dan zitten we op dezelfde golflengte.Apsie schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:28:
[...]
Nope, niet ge pre-ordered, ook prijs ik het niet, alleen afwachtend... (zal hem ook wel met zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid kopen )
Word alleen een beetje moe van alle negatieve posts van figuren die nog geen idee van gameplay hebben..
En ja, ik kan de humor er zeker van inzien, ik hoop alleen dat mensen zelf een oordeel vormen, en niet alleen naar de vautjes kijken
Jammer hoor: glas half leeg?DarthDavy schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:34:
[...]
Dan zitten we op dezelfde golflengte.Maar ik zit alleen aan de negatieve kant. En dat is voornamelijk een zelfbeschermende houding: ik hou zoveel van de ME franchise dat ik echt opnieuw een goeie game wil. Maar het ziet er toch niet al te best uit en ik neem die negatieve houding aan om mezelf tegen een grote teleurstelling te beschermen. Op die manier kan het volgende week enkel meevallen en kan ik donderdag met een gerust hart de game kopen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Precies, ik kan ook wel doorheen technische mankementen kijken zolang het verhaal en de karakters perfect zijn uitgewerkt. Maar ook op dat vlak kan je al tal van rare dingen op YouTube vinden.Phydomir schreef op zondag 19 maart 2017 @ 18:04:
Ik snap DarthDavey wel aangezien ik in hetzelfde schuitje zit. Groot ME fan maar door de grote negatieve berichten die je leest word ik toch een beetje sceptisch. Is het wel de waardige ME opvolger waar ik al zo lang op wacht? Ik ben in ieder geval benieuwd naar de reviews. Belangrijkste voor mij is het verhaal en de personages, daar moet ik om gaan geven anders heeft een RPG weinig waarde. Matige gezichtsanimaties kan ik dan wel door heen kijken.
En even later in het gesprek: "But no one's a Pathfinder until they pathfound something."DarthDavy schreef op zondag 19 maart 2017 @ 20:48:
Your face is tired??? euhm... ok...![]()
![]()
Iemand heeft die zin geschreven en een stemacteur heeft die ingelezen en niemand heeft zich afgevraagd of dit wel steek houdt???
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Zie https://twitter.com/GambleMike/status/842873977693392896Compizfox schreef op maandag 20 maart 2017 @ 00:26:
Ja, maar dat is slechts speculatie. Ik hoopte eigenlijk dat Bioware hier al een toezegging over had gedaan, maar dat zal wel niet.
[ Voor 102% gewijzigd door SouLmaN op 20-03-2017 08:19 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
[ Voor 37% gewijzigd door corset op 20-03-2017 09:12 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dat was Dark Souls 2 en 3 ook, en nog steeds zijn het goede games.Nieuwevolger schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:44:
Lees nu ook op neogaf dat dit door het c team van bioware is gemaakt, verantwoordelijk voor de mass effect 3 dlc. Het a team zou al een hele tijd bezig zijn met een destiny/division like game.
Dit ben ik helemaal met je eens. Ik zit nog diep in Horizon Zero Dawn, dus deze ga ik eerst uitspelen voor ik aan ME:A begin. Misschien met wat patches later is het wat beter te doen.lay schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:54:
Dit lijkt me toch wel onvergeeflijk voor een Bioware game.
haha ik heb juist het tegenovergestelde gehadlay schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:54:
"Truthfully, Andromeda's story problems stem more from delivery than from plot. The vast majority of Andromeda's characters are just dull, and conversations rarely delve deeper than arduous "get to know you" small talk. No one yells or cries or expresses any measurable emotion at any point, even when they explicitly talk about their feelings." Zegt Gamespot's Scott Butterworth
Dit lijkt me toch wel onvergeeflijk voor een Bioware game.
Denk dat de prijs van deze game zeer snel dropt, wil hem wel een keer spelen, maar the need is er in ieder geval niet.Nieuwevolger schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:28:
Dat zijn behoorlijk slechte scores voor een triple A game. Toch een telleurstelling, was toch niet van plan ma:a bij release te kopen omdat ik druk met school ben, maar nu twijfelen of ik hem dan na de toetsweek haal, misschien dat de prijs dan al een keer gedropt is.
Het is gewoon een feit hoor dat dit niet door het hoofd team is gemaakt van bioware, heeft niks met afkraken te maken. En ik had graag ook gewild dat de game beter had gescoord, maar het mag zo niet blijken.corset schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:52:
[...]
Dat was Dark Souls 2 en 3 ook, en nog steeds zijn het goede games.
Ik snap dat het leuk is om games af te kraken, maar dit is echt zoeken naar dingen. Vooral als je met zulke rumours komt zonder iets van een betrouwbare bron.
Vind je de game niks, speel hem niet. Het komt nu heel erg over van "ik vind het spel niks, dus niemand mag er wat anders van vinden en ik zal het in elke post afkraken!"
Bioware helpt zo de goede naam van hun eigen super IP om zeep..Nieuwevolger schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:25:
[...]
Het is gewoon een feit hoor dat dit niet door het hoofd team is gemaakt van bioware, heeft niks met afkraken te maken. En ik had graag ook gewild dat de game beter had gescoord, maar het mag zo niet blijken.
Wikipedia: BioWare Hier staat ook gewoon in dat ma: a door bioware montreal is gemaakt.
Jep, want het is echt zo'n ruk spel, totaal niet speelbaar. Slechtste ooit. Zeker al gespeeld?Predje schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:27:
[...]
Bioware helpt zo de goede naam van hun eigen super IP om zeep..
Dit is meer te wijten aan EA. Ze leggen het IP neer bij een nieuwe studio die alleen nog maar DLC hebben gemaakt voordat ze aan ME:A begonnen. Daarnaast lijkt het er ook erg op dat EA het spel voor het afsluiten van het fiscale jaar op de markt wilt hebben. Dit zou de grote hoeveelheid bugs en glitches in de retail code verklaren.Predje schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:27:
[...]
Volgens Eurogamer waarschijnlijk Bioware slechtste RPG ooit.Predje schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:27:
[...]
Dit is het 4e deel in een AAA reeks..corset schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:29:
[...]
Jep, want het is echt zo'n ruk spel, totaal niet speelbaar. Slechtste ooit. Zeker al gespeeld?
EA en hun investeerders zijn dan ook om te kotsen.NikkiNailz schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:33:
[...]
Dit is meer te wijten aan EA. Ze leggen het IP neer bij een nieuwe studio die alleen nog maar DLC hebben gemaakt voordat ze aan ME:A begonnen. Daarnaast lijkt het er ook erg op dat EA het spel voor het afsluiten van het fiscale jaar op de markt wilt hebben. Dit zou de grote hoeveelheid bugs en glitches in de retail code verklaren.
Deze titel had gewoon 3-6 maanden uitgesteld moeten worden. Het is ook niet logisch om de game zo dichtbij toptitels als Horzon en Zelda te releasen...
right.. want ME3 had totaal geen kritiek, totaal niks over het einde volgens mij? iets over explosie?Predje schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:34:
[...]
Dit is het 4e deel in een AAA reeks..
Dat het niet het slechtste spel ooit is doet er TOTAAL niet toe.
Als bioware een titel afleverd die ontvangen wordt met een 7.5 is dat al een SCHANDE!
IMHO IMHO IMHO!
Ja, ik heb het al gespeeld en voel totaal niets voor de karakters (juist 1 van de speerpunten van een ME).
Ik had hem graag day one gekocht.. ik vis hem nu wel een keer uit de budgetbak.
[ Voor 11% gewijzigd door corset op 20-03-2017 10:39 ]
Je gaat speciaal naar het restaurant van die topchef waar je al 3 keer een geweldige biefstuk had.corset schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:36:
[...]
right.. want ME3 had totaal geen kritiek, totaal niks over het einde volgens mij? iets over explosie?
ME2 had totaal geen kritiek over de bizarre hoeveelheid DLC
Even wat minder doomsday "einde van de franchise" gehuil en gewoon accepteren dat geen enkel spel perfect kan zijn.
Voor mij is het spel heerlijk, als ze nog de animations wat opschonen en de buggy vehicle wat fixen (je kan tegen elke muur rijden in 6 wheel mode) dan is het stukken beter.
Ik geniet heerlijk van de 10 uur, de MP werkt goed, de SP is vermakelijk, ik haal mijn geld er wel uit.
[ Voor 6% gewijzigd door Predje op 20-03-2017 10:43 ]
Ik hoop dat de reviews dit wel duidelijk maken.Predje schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:36:
[...]
EA en hun investeerders zijn dan ook om te kotsen.
Laten we hopen dat er daar wat mensen beseffen dat dit niet kan en er snel patches komen om de game "af" te maken en op te tillen naar de kwaliteit die we van een ME game gewend zijn.
Al is het kwaad al geschiet...
Alleen doe je dat de 1e 2x ook al, dus bij de 3e keer kan je precies weten wat je krijgtPredje schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:41:
[...]
Je gaat speciaal naar het restaurant van die topchef waar je al 3 keer een geweldige biefstuk had.
1 keer was het toetje een beetje flauw en 1 keer was de friet erbij slap, maar de biefstuk zelf was altijd perfect!
Nu de 4e keer is de biefstuk taai.. gewoon verkeerd gebakken. Het toetje is wel prima, de friet is prima en zelfs de serveerster is lief. Toch ga je ontevreden naar huis..
FUMES et CARNES
Leuke discussie zo..Iusedto schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:49:
Ik snap niet dat mensen zich zo druk hierover maken![]()
Als de game je niet bevalt dan koop je hem gewoon toch niet ? Er is keuze zat qua andere games.
Persoonlijk koop ik deze game pas in de GOTY edition. Mass Effect en bijv ook Dragon Age games hebben altijd zo bizar veel DLC onzin dat ik tegenwoordig gewoon wacht op de complete versie.
Heb ik gedaan bij ME2/Dragon Age Inq/Bloodborne maar ook Witcher 3 en dat bevalt erg goed
Uitgevers zullen je graag horen. Eerst 60 euro uitgeven en dan pas mag je het ruk vinden, ervoor niet. Krijg ik dan ook achteraf mijn 60 euro terug?jlena schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:35:
Ik begrijp niet waarom iedereen denkt dat het doomsday is, ja de reviews zijn inderdaad van matig tot lovend. Mensen hebben gelijk hun mening en zeggen gelijk het is klote, het zuigt, wat een schande van ontwikkelaar X, etc etc etc.
Naar mijn idee, kan je pas een mening vormen als je zelf het spel heb gespeeld en meer dan die 10 uur die je kon spelen. En jezelf niet laten leiden door wat anderen zeggen.
Ja. Bij Steam en Origin krijg je je geld terug als je wilt.DarthDavy schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:03:
[...]
Uitgevers zullen je graag horen. Eerst 60 euro uitgeven en dan pas mag je het ruk vinden, ervoor niet. Krijg ik dan ook achteraf mijn 60 euro terug?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Het is ook totaal niet alsof er een 10 uur demo is die je kan spelen ofzoDarthDavy schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:03:
[...]
Uitgevers zullen je graag horen. Eerst 60 euro uitgeven en dan pas mag je het ruk vinden, ervoor niet. Krijg ik dan ook achteraf mijn 60 euro terug?
Niet op de PS4...corset schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:04:
[...]
Het is ook totaal niet alsof er een 10 uur demo is die je kan spelen ofzo
Dus jij heb dezelfde smaak als iedereen die een game reviewed. Misschien wordt ik wel oud, maar vroeger waren de reviews stukken later uit. Ik ben van mening spreek het spel je aan in de omschrijving dan koop ik het. Ja en soms waren er inderdaad wat miskopen bij, maar dat nam je op de koop toe.DarthDavy schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:03:
[...]
Vroeger ja.. toen er niet voor de release uren aan gameplay/streams/websites vooraf aan de release te zien waren. Tegenwoordig kun je echt ALLES van een game weten voordat je het koopt.jlena schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:10:
[...]
Dus jij heb dezelfde smaak als iedereen die een game reviewed. Misschien wordt ik wel oud, maar vroeger waren de reviews stukken later uit. Ik ben van mening spreek het spel je aan in de omschrijving dan koop ik het. Ja en soms waren er inderdaad wat miskopen bij, maar dat nam je op de koop toe.
Ik ben van mening dat reviewers je een idee geven, maar om er zelf achter te komen of het je cup of tea is dat je het zelf moet spelen en ervaren. En niet laten leiden door derden.
Tenminste iemand die het begrijpt. Iedereen die de reviews als wet/ultieme waarheid ziet: Objectief/Subjectief is een leuk verschil om uit te zoekenjlena schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:10:
[...]
Dus jij heb dezelfde smaak als iedereen die een game reviewed. Misschien wordt ik wel oud, maar vroeger waren de reviews stukken later uit. Ik ben van mening spreek het spel je aan in de omschrijving dan koop ik het. Ja en soms waren er inderdaad wat miskopen bij, maar dat nam je op de koop toe.
Ik ben van mening dat reviewers je een idee geven, maar om er zelf achter te komen of het je cup of tea is dat je het zelf moet spelen en ervaren. En niet laten leiden door derden.
Jullie twee begrijpen het en de rest niet.corset schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:14:
[...]
Tenminste iemand die het begrijpt. Iedereen die de reviews als wet/ultieme waarheid ziet: Objectief/Subjectief is een leuk verschil om uit te zoeken
En waar zeg ik dat precies? Quote me maar, ben nieuwsgierig waar je dat vandaan hebt?DarthDavy schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:27:
[...]
Jullie twee begrijpen het en de rest niet.
Denk dat het eerder omgekeerd is. Reviews zijn geen wet of ultieme waarheid: reviews dienen om de consument in te lichten over de kwaliteit van een product zodat die consument een weloverwogen beslissing kan maken om tot de aanschaf van dat product over te gaan.
Als ik jullie logica moet volgen dan zouden best alle professionele games media hun website best opdoeken. Zelfs Tweakers.net zou er beter mee stoppen, want de consument moet toch ieder stuk software of zelfs hardware zelf aankopen en uitvoerig testen voor ze een mening kunnen vormen over dat product.
Dat waren ook heel goede games. Ik heb er van genoten.corset schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:38:
Hell, ik heb genoeg games die volgens de reviews ruk waren die ik wel gewoon goed vond:
Kingdoms of Amalur
Lords of the Fallen
etc
FUMES et CARNES
Precies mijn punt jaIusedto schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:51:
[...]
Dat waren ook heel goede games. Ik heb er van genoten.
Daarnaast kan ik weer totaal niet wennen aan de Witcher 3. Iedereen heeft het er maar over hoe geweldig die game is, maar ik vind het eerlijk gezegd helemaal niets![]()
Ik speel nog steeds Dragon Age Inquisition terwijl de meeste mensen die game niets vinden.
Over smaak valt blijkbaar niet te twisten.
Reviews behoren je een indruk van een game te geven maar je mening vorm je toch echt zelf.
Ps, het loopje in deze ME is nagenoeg identiek aan Inquisition.
Is inderdaad even wennen
[XBO/PSN: BroedersKolk]
Ik denk dat dat zeker van toepassing is op Mass Effect Andromeda. De reviews vliegen ook alle kanten op qua cijfers, de ene reviewer vind de combat ruk, de ander juist de combat goed. Je zal het zelf moeten ervaren.Iusedto schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:51:
[...]
Over smaak valt blijkbaar niet te twisten.
Reviews behoren je een indruk van een game te geven maar je mening vorm je toch echt zelf.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq