Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Mail sturen naar TB als hij een week in Finland zit, goed idee :P
Die komt thuis, ziet zn mailbox uitpuilen met tig van dat soort berichten en mietert alles weg.

Verder weinig relevants gemist de laatste paar uur zo te zien.
Gewoon afwachten wat die DLC daadwerkelijk inhoudt, kunnen we daarna nog altijd de hooivorken en fakkels van de zolder halen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 22:33
zjeery schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 00:33:
[...]

Ja ik ook. Maar goed, het lijkt er op dat SizzLorr het idee heeft dat hij namens iedereen spreekt en andere meningen voor hem niet bestaan.
Mee eens, ik deel ook TB's mening. Al ben ik wel benieuwd in hoeverre de dlc invloed heeft. Tot dus ver nog geen koop voor mij

[ Voor 13% gewijzigd door karstnl op 24-02-2012 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-09 18:49
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:04:
Nogal lang mail gestuurd naar Total Biscuit.

[...]
Haha epic mail is epic! Dude jij bent echt hardcore :)

Trouwens nog MP fanatiekelingen hier die wat Gold runs willen doen?

Ikzelf speel met:
-Asari adept en Phalanx X / Carnifex II
-Krogan soldier en M-96 mattock X / Katana X
-Salarian infiltrator en Widow II

Origin ID: mingooski (voel je vrij om me toe te voegen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melkunie schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 00:24:
[...]

Gestopt met lezen.
Boring? Man, daar spéél ik het hele spel juist voor! :)
Waarom speel jij het spel voor de Protheans? Wat is daar zo interessant aan? Zoals ik al zeg in mijn mail, alles is bekend over de Protheans. Ze leefde 50.000 jaar geleden, ze zijn niet de makers van de relays, citadel of omega, hun technologie is gebaseerd op dingen die achtergebleven zijn van andere rassen uit andere cycli, ze zijn de laatste slachtoffers van de Reapers, ze konden niet geoogst worden door de Reapers dus zijn ze genetische om geprogrammeerd naar de collectors en in ME2 heeft Shepard ze vernietigd. Wat wil je nog meer weten?

Wil je een geschiedenis les, wil je meer weten over hun technologie? Waarom? Wat is het nut daarvan in het verhaal. Blijkbaar zijn de Reapers nu al miljoenen jaren bezig, elke 50.000 jaar kan al snel oplopen tot honderden mischien zelfs duizenden rassen die ze uit hebben geroeid, wil je daar ook iets over weten? Meeste mensen zijn ook niet bekend met de boeken en dus denken ze dat de technologie en ruines afkomstig zijn van de Protheans, dat is niet waar. Alles wat in het universum "ligt" is afkomstig van verschillende rassen uit andere cycli een bewijs hiervan is Omega welke sporen bevat van duizende verschillende rassen.

Ik wil eigenlijk weten wat de Reapers zijn. Waar ze vandaan komen en waarom ze doen wat ze doen. Uit het dialoog met Sovereign kunnen we uitmaken dat de Reapers dit doen voor een hoger doel die wij niet kunnen begrijpen. Waarom? Dat is veel interessanter dan de Protheans.

De Illusive Man, de gestrande Reaper, wat je kan vinden op planeten, Omega, etc. etc. etc. er zijn zoveel meer mysteries en interessantere onderwerpen in ME, waarom concentreren op alleen de Protheans? Het enige wat ze over de Protheans misschien nog kunnen zeggen is dat de overgebleven 12 wetenschappers (uit ME1) jaren geleden andere rassen hebben gemanipuleerd. In de orb flashback in ME1 leren we dat de Protheans mensen aan het bestuderen waren toen wij nog holbewoners waren. De Hanar claimen ook dat ze de gift van spraak hebben gekregen van de Protheans. Misschien hebben de 12 wetenschappers de nog te ontwikkelen rassen gemanipuleerd zodat de volgende cyclus anders af zou lopen en ze wel een kans hebben om de tegen de Reapers te vechten. Meer dan dat kunnen ze niet zeggen over de Protheans.

spoiler:
Mijn grootste zorg is dit...

http://masseffect.wikia.com/wiki/Kumun_Shol

Een dues ex machina is echt niet iets waar ik op wacht maar hier wordt met geen woord over gerept!
zjeery schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 00:33:
[...]

Ja ik ook. Maar goed, het lijkt er op dat SizzLorr het idee heeft dat hij namens iedereen spreekt en andere meningen voor hem niet bestaan.
Hoe kan ik voor iedereen spreken als ik mijn mail eindig met
I'm very much looking forward to what you have to say about my point of view and hopefully
Volgens mij is alles wat ik tot nu toe heb geschreven beschaafd en logisch. In essentie het enige wat ik zeg is dat alle speculatie voorbarig is en dat het verhaal alle kanten op kan, als je een andere mening hebt kan ik dat respecteren maar leg hem dan ook eens uit. Begin maar met het stuk wat ik hierboven heb geschreven, wat is daar mis mee en waarom ben je het daar niet mee eens? Waarom zou die Prothean zo belangrijk moeten zijn? Beetje dialoog kan geen kwaad, daar zijn deze fora voor.

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2012 04:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackvulcano
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09-2020
mingooski schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 00:48:
[...]

Ikzelf speel met:

ik ben wel game, alleen niet meer vanavond. heb vandaag mn eerste gold run gecleared op mn human engineer.
Run cc met 6/6 drone/charge en 6 incinererate voor single target. Zit te pielen met de phalanx of tempest, heb de carnifex nog niet geunlocked. zit dus rond de 200% cooldown.

toffe demo iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Dit topic lijkt wel een aflevering van Pauw en Witteman vlak na een vliegramp waarbij alle 'experts' druk gaan speculeren over wat er nou precies aan de hand was en wie de schuldige is.

...terwijl niemand eigenlijk precies weet hoe de vork in de steel zit totdat -in dit geval- de game daadwerkelijk gereleased is.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik heb gister nog wat van de multiplayer gespeeld op de xbox. Ook geprobeerd om het te spelen op de pc, maar dat vind ik toch lastig. Dit vanwege de pauper controls. En hellaas niet de optie om deze aan te passen. Enige wat makkelijker gaat is schieten om dat mikken met een muis sneller is als met een pookje. En dat al die dingen op spatie balk zitten :S rennen hoort op shift :)

Waar ik ook achter kwam is die "eerste" pack die je krijgt waar soort van start bonus in zit, dat het character wat je unlocked blijkbaar toch random is. De 4 vrienden en ik zelf waar ik deze game mee doe hadden allemaal de krogan soldier. Op de pc had kreeg de salarian engineer.

Ik weet iig gebaseerd op de skills dat ik turian sentinal wil spelen, asari vanguard(eigenlijk krogan, maja die is er niet :( ) en ik weet nog niet welke infiltrator, ik weet namelijk niet hoe nuttig die freeze is, gezien het niet slowed met een shield/barrier/armor.

Oh en weet iemand hoe die medigel/ammo upgrades precies werken? Er staat steeds: 1 time use, maar ik heb nu wel 3 medigel per match die ik kan gebruiken. Zijn dat permanente +1's van die 20k doosjes? En kan je ook nieuwe rassen krijgen uit de 5k doosjes of is dat alleen voor de 20k weggelegt?

Oh en gister 2 bugs gehad. 1ste was dat ik gewoon niet kon lopen. Ik kon draaien, schieten, powers gebruiken, maar hoe ik me linker pookje ook bewoog, ze bleef lekker staan. Daarna een potje waar ik me team mates gewoon lekker zie schieten en kills zie maken, maar ik zag geen 1 vijand, en later met het hacken van objectives zag ik die ook niet en ook niet rechts boven in op welke hack we zaten.

[ Voor 13% gewijzigd door ye-roon op 24-02-2012 09:36 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 12:46
Je kan 3 medigel / match meenemen en dus opgebruiken / evenals 2 raketten.
De rest blijft op voorraad zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorcerer8472 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 08:42:
Dit topic lijkt wel een aflevering van Pauw en Witteman vlak na een vliegramp waarbij alle 'experts' druk gaan speculeren over wat er nou precies aan de hand was en wie de schuldige is.

...terwijl niemand eigenlijk precies weet hoe de vork in de steel zit totdat -in dit geval- de game daadwerkelijk gereleased is.
Mwah hier valt het nog best mee hoor. Probeer maar eens op BSN te posten, tot de tijd dat je daar iets hebt ingetikt zijn ze alweer 2 pagina's verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Ja BSN, het mecca van de whiners op het internet. Ik heb nog nooit in mijn leven zulke verwende snotneuzen gezien.

Ontopic:

Ik ben er net achter wie de maker is van de ME3 trailer en verrassend: het is geen Blur maar Digic Pictures. Het viel me al op dat Sheploo zo goed nagemaakt was in tegenstelling tot de ME2 trailer (die van Blur was).

http://www.digicpictures.com/#news/2012

En geen wonder dat ze zo goed zijn. De AC2 trailers zijn ook echt één van de betere trailers en zeker die van CIV5.

http://www.digicpictures.com/#works/game_cinematics

[ Voor 17% gewijzigd door Relief2009 op 24-02-2012 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:49
Nou, zojuist mijn eerste potje multiplayer gedaan. Ben normaal nooit zo van multiplayer (online dan, thuis op de bank met wat vrienden vind ik het wel leuk), maar dit vond ik wel geinig. Zal door de co-op komen, Left 4 dead en Portal 2 vond ik ook leuk. Ik geloof dat dit ook alleen co-op gaat zijn?
Sommige dingen snap ik alleen niet echt :)

Ik heb gewoon een Quick Match gedaan. Ik kwam in een team met 4 andere, level 6, 7 en 9.
Om van level 1 op level 2 te komen heb je 12500 punten nodig. Na het eerste potje (2 waves) had ik er ruim 6000 verzameld dus was al lekker halverwege. Terug in de lobby echter kreeg ik een opmerking van iemand in de trant van "woow je bent op level 1 al halverwege", of iets dergelijks maakte ik er uit op. Ik moest m'n challenge op Bronze zetten vond hij. Ik kon echter niet om uitleg vragen want m'n voicechat werkte niet. Tekstchat ook niet. Ik heb ergens opgevangen dat dat sowieso uitgeschakeld staat in de demo? Erg raar en vervelend. Ook snap ik die Challenge niet echt. Stond bij mij op 'any challenge'. Dat is gewoon de moeilijkheidsgraad? Dus brons is makkelijk, zilver normaal en goud moeilijk oid? Kan het ook gebeuren dat als ik em op bijvoorbeeld Bronze zet bij iemand kom die em op Gold heeft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melkunie schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 17:17:
Nou, zojuist mijn eerste potje multiplayer gedaan. Ben normaal nooit zo van multiplayer (online dan, thuis op de bank met wat vrienden vind ik het wel leuk), maar dit vond ik wel geinig. Zal door de co-op komen, Left 4 dead en Portal 2 vond ik ook leuk. Ik geloof dat dit ook alleen co-op gaat zijn?
Sommige dingen snap ik alleen niet echt :)

Ik heb gewoon een Quick Match gedaan. Ik kwam in een team met 4 andere, level 6, 7 en 9.
Om van level 1 op level 2 te komen heb je 12500 punten nodig. Na het eerste potje (2 waves) had ik er ruim 6000 verzameld dus was al lekker halverwege. Terug in de lobby echter kreeg ik een opmerking van iemand in de trant van "woow je bent op level 1 al halverwege", of iets dergelijks maakte ik er uit op. Ik moest m'n challenge op Bronze zetten vond hij. Ik kon echter niet om uitleg vragen want m'n voicechat werkte niet. Tekstchat ook niet. Ik heb ergens opgevangen dat dat sowieso uitgeschakeld staat in de demo? Erg raar en vervelend. Ook snap ik die Challenge niet echt. Stond bij mij op 'any challenge'. Dat is gewoon de moeilijkheidsgraad? Dus brons is makkelijk, zilver normaal en goud moeilijk oid? Kan het ook gebeuren dat als ik em op bijvoorbeeld Bronze zet bij iemand kom die em op Gold heeft staan?
in 1 potje heeft iedereen dezelfde challenge moeilijkheid aanstaan. Beste is om hem op bronze te zetten totdat je die een paar keer helemaal gecleared heb (wave 11 complete) en je lvl 10+ bent. Daarna zou ik 's gaan kijken in silver mode :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Laatst online: 16:49
Dat hoeft niet lang meer te duren dan. Net potje twee gedaan en gecleared, ben nu al bijna level 6 met m'n adept :)

Maar het klopt dus dat er nog geen chatfunctie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep geen chatfunctie. Dus speach only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Melkunie schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 18:37:
Dat hoeft niet lang meer te duren dan. Net potje twee gedaan en gecleared, ben nu al bijna level 6 met m'n adept :)

Maar het klopt dus dat er nog geen chatfunctie is?
Yep, in de demo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11
Mass Effect 3 - From Ashes Screenshots

http://social.bioware.com...hes-Photos-9446021-1.html

http://www.facebook.com/m...01.110455108974424&type=1

Ziet er stuk beter uit, dan de demo. :)
Maar zal wel de PC versie zijn gok ik.

[ Voor 13% gewijzigd door nFo op 24-02-2012 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nFo schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 22:33:
Mass Effect 3 - From Ashes Screenshots

http://social.bioware.com...hes-Photos-9446021-1.html

http://www.facebook.com/m...01.110455108974424&type=1

Ziet er stuk beter uit, dan de demo. :)
Maar zal wel de PC versie zijn gok ik.
NICE!!!!

Vragen die bij mij direct opkomen.

1. Liara in squad... Betekent dit dat Feron het heeft overgenomen als Shadow Broker
2. Nu weten we dus ook hoe een Prothean er uit ziet zonder zijn collector armour. Wat waren die standbeeld op Ilos dan? Waarom zien die standbeelden er uit als Husks? Betekent dit dat Ilos ook overgebleven technologie is van een oudere ras?
3. Uuuuum... Collectors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
IGN heeft de Space edition gevonden van Mass Effect 3. 8)

http://uk.games.ign.com/articles/121/1219293p1.html

YouTube: WE FOUND IT! - IGN's Epic Hunt for Mass Effect 3: Space Edition (Pt. 8)

[ Voor 38% gewijzigd door nFo op 24-02-2012 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeery
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-08-2023
Al met al ben ik, ondanks dat ik de keuze van BioWare nog steeds erg raar vind, door de DLC screenshots wel weer ontzettend stoked voor ME3. Sinds de demo heb ik me gewoon niet meer zo bezig gehouden met de verwachtingen van de singleplayer van de game, maar nu duurt het allemaal veel te lang :P.

Moet zeggen dat de multiplayer me ook echt heel erg verrast heeft, vond het eerst best wel allemaal best ofzo, maar nu speel ik het toch heel vaak, en dat voor slechts twee maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Mass Effect 3 Review in Progress
Approaching zero hour with the Reapers, one update at a time.

http://uk.ps3.ign.com/articles/121/1219416p1.html

[ Voor 9% gewijzigd door nFo op 25-02-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeery
Oke menschen, aangezien IGN 'm dus al aan het reviewen is en zelfs beeldmateriaal toont en we de spoilerachtige screenshots van de DLC onlangs hebben gezien, heb ik bij deze besloten om deze laatste weken een media blackout van ME3 te doen. Ik krijg het vage vermoeden dat juist deze laatste weken heel erg veel gespoiled gaat worden als je niet oplet. Dus bij deze, tot over 3 weken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
zjeery schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:26:
Oke menschen, aangezien IGN 'm dus al aan het reviewen is en zelfs beeldmateriaal toont en we de spoilerachtige screenshots van de DLC onlangs hebben gezien, heb ik bij deze besloten om deze laatste weken een media blackout van ME3 te doen. Ik krijg het vage vermoeden dat juist deze laatste weken heel erg veel gespoiled gaat worden als je niet oplet. Dus bij deze, tot over 3 weken!
13 dagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeery
Waaaa, inderdaad. Nou okay nu echt tot ziens haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:01
Waarschijnlijk is het spoilen dan nog erger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
mingooski schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 00:48:
[...]

Ikzelf speel met:

Heb je toegevoegd, mijn origin id is: Kaiaiaia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Nog een artikel over die: “evil” DLC pack

Why the Exploitation of Gamers is Our Own Damn Fault
http://www.forbes.com/sit...-is-our-own-damn-fault-2/

[ Voor 15% gewijzigd door nFo op 25-02-2012 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 16:02

Compizfox

Bait for wenchmarks

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 19:29:
[...]
Als je een echte fan bent dan ga je voor de collectors edition, vooral omdat bij pre-order je maar 35 euro neer hoeft te leggen. Nu kost hij 70 euro. Een echte fan was er allang als de kippen bij geweest om voor de 35 euro de collectors edition te kopen.
Waar haal je dat vandaan? De laagste prijs die ik heb gezien voor de CE is €50, en dat was een tijdelijke actie bij bol.com (voor de PC trouwens). Geen €35. Nu is ie bij de meeste shops idd €70.

[ Voor 79% gewijzigd door Compizfox op 25-02-2012 21:29 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nFo schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 18:29:
Nog een artikel over die: “evil” DLC pack

Why the Exploitation of Gamers is Our Own Damn Fault
http://www.forbes.com/sit...-is-our-own-damn-fault-2/
Dat is pure onzin. Feit is dat de spellen die ze tonen in de shots lang niet zoveel manuren hebben gekost als ME3. Ik durf zelfs te wedden dat ME3 alleen minimaal 5x meer manuren heeft gekost dan al die spellen samen.

De game industry is veel groter dan het vroeger was en maken van een fatsoenlijk spel kost ook veel meer. Kijk maar wat er allemaal qua techniek in ME3 zit.

* Een eigen gaming engine
* Motion capture en 3D scans van modellen en beroemdheden
* Voice over van beroemdheden

Dat is allemaal niet zo makkelijk als het intikken van een stukje dialoog als tekst (zoals bij Zelda). Je kan niet tegen iemand als Seth Green zeggen: "Kom maar even langs en we zien wel, we hebben nog iets leuks voor je klaar liggen als dankje", het zijn dingen waar iemand daadwerkelijk de tijd voor moet nemen en ook fatsoenlijk gepland en gecoördineerd moet worden. In dat opzicht was Mass Effect tot nu toe altijd waar voor zijn geld, ME1 en ME2 waren super en er is dus ook geen reden om te twijfelen aan ME3.

Nou heeft Bioware tijdens de productie van ME3 eindelijk eens fatsoenlijke project management toegepast, de tijd efficient ingedeeld waardoor het mogelijk was om het spel en een add-on te produceren. Normaal gesproken moet het hele productie team maar oprotten (want dat is inefficiënt) als een spel de test fase in gaat. Nu hebben ze (ipv het team te ontslaan) de mensen in die tijd gebruikt om de DLC te maken. Nette planning, goede indeling en netjes alles apart gebudgetteerd.

In mijn ogen doet Bioware helemaal niks fout, dit kan en past. Nou zijn er inderdaad spellen (zal geen namen noemen, Brink, Duke Nukem 4eva, Brink, NFS The Run, Call of Juarez, Harry Potter en natuurlijk Brink) die mega worden gehypet maar die verder niks leveren maar wie zijn fout is dat? Met je NDA en je commerciële belangen Forbes!

Het zijn veelal de magazijnen en nieuws outlets die mee doen aan de hype:
* door belangenverstrengeling de waarheid niet kunnen of durven zeggen
* door incompetente journalisten die alleen een leuk stukje tekst kunnen tikken te laten werken aan dingen waar ze niks van af weten,
* alleen maar goede dingen zeggen om maar vriendjes te blijven met omdat ze anders de volgende game moeten overslaan.
* Door je naam uit te lenen aan de industrie zodat het gebruikt kan worden in promoties. (zo ziek wordt ik van die uitlatingen als "PC Gamer gave it a 9.8 out of 10, bla bla bla" dan kan je toch niet meer objectief zijn).

Nou kan Forbes wel naar ons met de vinger wijzen met de melding: "Jullie kopen het", ja dat mag dan ook wel zo zijn maar wij kopen het omdat wij een hype krijgen aangeleverd via jullie en het dan ook kopen in verwachting van. Jullie zijn de mensen die kijkjes achter de schermen krijgen, jullie zijn de mensen die overal komen en mensen interviewen, jullie zijn de mensen die het spel lang voor tijd krijgen om te proberen. Durf dan ook te zeggen waar het op staat, neem mensen in dienst die wel weten wat er leeft in de industrie en durf wel te zeggen wat wel of niet shit is. Als iemand in de industrie tegen mij had gezegd: "Hey jongens al die reclames en videos op Youtube zijn leuk en aardig maar dit spel is gewoon shit", dan had ik het dus ook nooit gekocht!

Een film is ongeveer 1 1/2 uur aan entertainment en dat kost je meestal 9 a 15 euro in de bioscoop (ex popcorn enzo). Een spel is meestal 20 uur maar spellen als ME en Skyrim zijn bijna oneindig, je kan het blijven spelen en het blijft goed. De prijs die ze er voor vragen, gezien de energie die er in zit, is naar mijn mening gepast maar dan moet ik wel zeker weten dat als ik het koop er daadwerkelijk ook over een langere tijd plezier aan heb. Niet dat ik het koop (NFS The Run, Brink), binnen 3 uurtjes uitspeel, er achter kom dat het een klote spel is met een klote multiplayer en verder niet meer speel. Dat ik dan achter af allemaal onzin hoor uit de industrie van: "Ja maar bla bla bla bla". Flikker toch op jongen je levert gewoon shit en loop het ook niet te verdedigen, je verpest het voor de mensen die wel goed werk leveren (zoals nu).

Ik vindt het ook een belediging dat mensen nou gaan klagen omdat ME dit doet. Het is het geld lang en breed waard naar mijn mening. Retrospectief als een spel als Duke Nukem 4EVA zoiets zou doen dan zou ik er een gigantische probleem mee hebben maar van ME weet ik dat het goed is en goed gaat komen dus dat geld heb ik er wel voor over.

Ik ga er nu van uit dat ME3 episch goed is want ik heb geen aanwijzingen dat het anders gaat zijn maar als blijkt dat ME3 een teleurstelling is en dus ook daadwerkelijk geldklopperij van EA dan is dit echt het laatste spel wat ik koop van EA of Bioware. Als ze het voor elkaar krijgen om iets wat bijna niet stuk kan, stuk te maken dan wil ik ook niks meer met je te maken hebben.
Compizfox schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 21:24:
[...]
Waar haal je dat vandaan? De laagste prijs die ik heb gezien voor de CE is €50, en dat was een tijdelijke actie bij bol.com (voor de PC trouwens). Geen €35. Nu is ie bij de meeste shops idd €70.
Check de groene lijnen:

pricewatch: Mass Effect 3 (Collectors Edition), PC
pricewatch: Mass Effect 3 (Collectors Edition), Xbox 360
pricewatch: Mass Effect 3 (Collectors Edition), PlayStation 3

Ik had hem al een tijdje geleden besteld bij Mycom, andere shops hadden hem ook voor die prijs maar daar heb ik geen ervaring mee en heb ook geen vertrouwen dat ze op tijd leveren. Mycom was 1 euro duurder maar ik heb eerder games bij hun voor besteld en ze kwamen altijd de dag voor launch aan.

Afbeeldingslocatie: http://s14.postimage.org/m7vwaxgnl/Untitled_Mycom.png

Trouwens, sinds het uitlekken van de DLC info zijn het aantal views op de pricewatch drastische omhoog gegaan zie ik. :)

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2012 05:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Lol, dat is wel absurd goedkoop! Goedkoper zelfs dan de gemiddelde prijs van de Limited Edition :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compizfox schreef op zondag 26 februari 2012 @ 12:29:
Lol, dat is wel absurd goedkoop! Goedkoper zelfs dan de gemiddelde prijs van de Limited Edition :P
BF3 limited edition heb ik ook voor die prijs en zo ook MW2 en MW3. Ik zeg ook, als je slim bent en als fan zijnde alles een beetje in de gaten houdt dan kun je je spellen best goedkoop voor bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeery
What the hell?! Ik heb mijn game ook bij MyCom gepreorderd voor dezelfde prijs maar bij lopende orders staat ondertussen niets meer?!

Afbeeldingslocatie: http://i170.photobucket.com/albums/u251/zjeery2/ScreenShot2012-02-26at140201.png

Ik vond het al zo maf dat de PC CE niet meer op mycom stond. Ik heb facturen en betalingsbevestigingen gewoon in mn mailbox staan. Vind dit wel erg vreemd. Ik zal morgen eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zjeery schreef op zondag 26 februari 2012 @ 14:07:
What the hell?! Ik heb mijn game ook bij MyCom gepreorderd voor dezelfde prijs maar bij lopende orders staat ondertussen niets meer?!

[afbeelding]

Ik vond het al zo maf dat de PC CE niet meer op mycom stond. Ik heb facturen en betalingsbevestigingen gewoon in mn mailbox staan. Vind dit wel erg vreemd. Ik zal morgen eens bellen.
Bij mij staat hij er nog, ff contact opnemen met mycom zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeery
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 14:08:
[...]

Bij mij staat hij er nog, ff contact opnemen met mycom zou ik zeggen.
Ondertussen zijn alle collectors editions er al doorheen. Ik word echt leip als ik 'm nu dus misloop. Nou ja, ff afwachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Laatst online: 16:04
Hm, demo geeft opeens de geest vandaag, crasht al bij het opstarten van het spel.

Toeval of niet, maar bioware en masseffect.com liggen er ook uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basekid schreef op zondag 26 februari 2012 @ 16:08:
Hm, demo geeft opeens de geest vandaag, crasht al bij het opstarten van het spel.

Toeval of niet, maar bioware en masseffect.com liggen er ook uit....
Bij mij werkt hij gewoon. Vanmorgen en middag was de site idd down maar nu werkt hij weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Laatst online: 16:04
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 17:46:
[...]

Bij mij werkt hij gewoon. Vanmorgen en middag was de site idd down maar nu werkt hij weer.
Hm dan is het gewoon super vaag. Spel crasht keihard. Hopelijk met het gewone spel geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Weet iemand nog ergens een website waar je voor een redelijke prijs de Collectors editie (360) van ME3 kan pre-orderen? (niet pricewatch of budgetgaming, daar heb ik al gekeken)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Voordat ik volgende week met ME3 bezig ga moet ik nog de DLC spelen/downloaden van deel 2. Maar welke dlc is het is de moeite kwa verhaal? En in welke volgorde? Want er zijn nu al een aantal uit. Het gaat me vooral om het verhaal.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 12:03
Dan is alleen Lair of the Shadow Broker echt interessant en een uitbreiding op het verhaal, de rest voegt naar mijn mening niks toe aan het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:07

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

frennek schreef op maandag 27 februari 2012 @ 07:53:
Dan is alleen Lair of the Shadow Broker echt interessant en een uitbreiding op het verhaal, de rest voegt naar mijn mening niks toe aan het verhaal.
Arrival hoort wat mij betreft óók in dat rijtje.

omnia mutantur, nihil interit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ozzy schreef op maandag 27 februari 2012 @ 08:14:
[...]

Yep, arrival is het stukje dat ME2 aan ME3 breidt. Ik ben gisteren bezig geweest me saves klaar te maken voor ME3, ik had de game op 2 van me 3 characters uitgespeeld. Bij de derde was ik op de aquire reaper iff mission. Op de laatste heb ik eerst alle missions, dlc etc gedaan. Daarna reaper iff, legion, daarna galaxy map, en uitgespeeld.

Toen mijn eerste char gepakt en daar ook de dlc mee gaan doen, en toen ik bij het einde van Arrival kwam viel me het volgende op. Even in spoiler tags:
spoiler:
Als je Arrival doet voor de suicide missie, en dan met het laatste object interact(die schotel antenne) dan komt een hologram van Harbringer in beeld. Maar dan in zijn collecter general form. Later deed ik Arrival na de suicide missie en toen kwam Harbringer in Reaper vorm in beeld. Toch wel tof dat ze dit doen, want nieuwe spelers weten inderdaad niet dat Harbringer eigenlijk een reaper is

En de multiplayer is te addiciting :s Nu maar hopen dat ik in de retail meer geluk heb met het krijgen van de wapens die ik wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Ik heb mezelf even verdiept in de Collectors edition van Mass Effect 3.
Maar het enige waar ik in geintresseerd ben zijn de in-game extra's.
Het N-7 Patch / artbook enz. ben ik niet echt in geintresseerd, omdat ik dat soort dingen toch maar 1 keer lees en dan in de hoek gooi :P

Denken jullie dat het slimmer is om dan toch gewoon de collectors edition te kopen?
OF de standaard versie en dan zelf de DLC los aanschaffen via xbox live ?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeery
Met de huidige collectors edition prijzen (als je er al aan kan komen) ben je goedkoper uit met een standaard editie + 10 euro DLC. Enige wat je verder dan nog mist zijn wat wapens en armor en een of ander robothondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
ja oke, dat robothondje en paar wapens kunnen me gestolen worden :P

Had namelijk gezien bij zowel Dixons als Dynabyte dat de CE voor de XBOX360 nu iets van 75 kost.. dus dat viel opzich nog wel mee als je vergelijkt met 90 euro bij mediamarkt/bol.com enz..

En ik heb nog iets van 1200 MS Points klaar staan, dus is het denk ik dan beter om de losse versie te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik heb de collectors editie net besteld. Ik ga vooral voor de Art book en de fysieke extra's. De ingame dingen gebruik je meestal toch niet (wapens, pakjes) maar de extra missie is natuurlijk wel cool!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Ja het gaat mij dus vooral om die extra missie :P Zodat ik het verhaal gewoon compleet heb !
Als het je gaat om de fysieke extra's is het wel leuk zo'n CE :)

@ Collaborator .. waar heb je hem besteld als ik vragen mag ?

[ Voor 34% gewijzigd door bulletrene op 27-02-2012 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:50

Nikeo

Jawelles

Net besloten het spel gewoon te kopen en niet te zeiken.

ME1 en 2 beide gepirate. Prachtige spellen, klaar: ik koop het gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Overlord vond ik ook best een leuke. Heeft dan wel niets te maken met de hoofdverhaallijn, maar was toch wel redelijk lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frennek schreef op maandag 27 februari 2012 @ 07:53:
Hij vraagt naar het verhaal, Lair of the Shadow Broker is een side quest, Arrival hoort daadwerkelijk in het verhaal omdat het het stukje tussen ME2 en ME3 overbrugt.
ye-roon schreef op maandag 27 februari 2012 @ 09:29:
[...]
Als je Arrival doet voor de suicide missie, en dan met het laatste object interact(die schotel antenne) dan komt een hologram van Harbringer in beeld. Maar dan in zijn collecter general form. Later deed ik Arrival na de suicide missie en toen kwam Harbringer in Reaper vorm in beeld. Toch wel tof dat ze dit doen, want nieuwe spelers weten inderdaad niet dat Harbringer eigenlijk een reaper is
Daar hoef je geen spoiler tags omheen te doen hoor, dat is iets wat allang bekend is. Het gesprek, de stem, de opties blijven allemaal hetzelfde alleen de ene krijg je harbinger en de andere krijg je collector commander. Het getuigd ook van de aandacht aan detail die Bioware heeft. In het spel is de collector commander een pop van Harbinger, hij doet alles door de collector commander. Het zou raar zijn als hij in de DLC dat ineens niet zou doen maar als de collector commander al dood is dan kan dat dus niet. Het is een detail maar een zeer belangrijk detail wat veel mensen niet eens zou opvallen. Daarom weet ik zeker dat ME3 episch gaat worden.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 12:03
Ozzy schreef op maandag 27 februari 2012 @ 08:14:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, ik heb arrival zelfs helemaal gemist. Heb ik nog wat te doen tot de release van Mass Effect 3 :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Voor de mensen die bang zijn dat je de game niet fatsoenlijk kunt spelen zonder de Prothean DLC:
Dit is informatie uit de leak van de beta (waaruit alle subtitles zijn uitgehaald)
spoiler:
In het verhaal speelt een Prothean een hele grote rol, hij zal namelijk de rol van Deus Ex Machina vervullen (Hij probeert zichzelf zelfs letterlijk als god voor te doen). Dus wees niet bang dat je iets zult missen zonder dat DLC pack, ik neem aan dat ze em met die DLC pack ook als squad mate beschikbaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Het is misschien niet meteen noodzakelijk voor het verhaal.
Maar ik had bij Mass Effect 2 ook de extra squad mates en hun loyalty missies vond ik wel leuk om te doen:) Daarom ga ik dit DLC pakket wel aanschaffen !

( ook al vind ik het wel een beetje apart dat release date DLC al meteen los voor betaald moet worden.. kan Bioware zeggen van ja het is gemaakt nadat de game afgerond was .. maar breng het dan gratis uit als soort van service naar je fans. En vraag voor toekomstige DLC dan geld. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8DdwkHXWAAQthfGi0edzS2BZ/full.png

http://tweakers.net/ext/f/8DdwkHXWAAQthfGi0edzS2BZ/full.png

[ Voor 71% gewijzigd door nFo op 27-02-2012 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin een beetje ziek te worden van mensen met een sniper. Kunnen niet fatsoenlijke headshots maken dus wachten ze tot jij te aan hit zodat ze van een afstand met 1 schot you kill kunnen klauwen.
bulletrene schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:49:
Het is misschien niet meteen noodzakelijk voor het verhaal.
Maar ik had bij Mass Effect 2 ook de extra squad mates en hun loyalty missies vond ik wel leuk om te doen:) Daarom ga ik dit DLC pakket wel aanschaffen !

( ook al vind ik het wel een beetje apart dat release date DLC al meteen los voor betaald moet worden.. kan Bioware zeggen van ja het is gemaakt nadat de game afgerond was .. maar breng het dan gratis uit als soort van service naar je fans. En vraag voor toekomstige DLC dan geld. )
Project 10 dollar, zoals het officieel heet, was om 2de hands verkoop tegen te gaan door mensen een prikkel te geven om nieuw te kopen. Je kreeg cerberus network toegang als je nieuw kocht, 2de hands moet je $10 bij betalen om toegang te krijgen tot het cerberus network.

Dat is nu vervangen met het multiplayer co-op component. Als je het spel nieuw koopt krijg je multiplayer co-op erbij anders niet. Project 10 dollar is er nog maar in een andere vorm.
Mithrildor schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:37:
Voor de mensen die bang zijn dat je de game niet fatsoenlijk kunt spelen zonder de Prothean DLC:
Dit is informatie uit de leak van de beta (waaruit alle subtitles zijn uitgehaald)
spoiler:
In het verhaal speelt een Prothean een hele grote rol, hij zal namelijk de rol van Deus Ex Machina vervullen (Hij probeert zichzelf zelfs letterlijk als god voor te doen). Dus wees niet bang dat je iets zult missen zonder dat DLC pack, ik neem aan dat ze em met die DLC pack ook als squad mate beschikbaar maken.
spoiler:
Ik weet niet of je het expres zo schreef of niet zo goed door hebt wat een deus ex machina is maar in een verhaal is een deus ex machina meestal niet gewenst en zeer goedkoop. Ik hoop echt voor Bioware dat ze deus ex machina achtige constructies vermijden zodat Shepard een echt held blijft en niet iemand wordt die iets ontdekt wat in een klap alles goed zet.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2012 05:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 19:21:
Begin een beetje ziek te worden van mensen met een sniper. Kunnen niet fatsoenlijke headshots maken dus wachten ze tot jij te aan hit zodat ze van een afstand met 1 schot you kill kunnen klauwen.
Lol, ik heb het precies andersom. Heel de wereld heeft een assault rifle waardoor het meenemen van een sniper gewoon niet meer de moeite is. Zelfs als je de perfecte headshot maakt dan is de mob door 3 gasten met een assault rifle al dood voor mijn kogel aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:38

Lapras

Ice beam

Dat wordt dus spel 4 waarin ik rond kan lopen in het Blood Dragon armor. Hoera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Lapras schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:09:
Dat wordt dus spel 4 waarin ik rond kan lopen in het Blood Dragon armor. Hoera.
Ik mis er ene:
- Dragon Age
- Mass Effect 2
- Mass Effect 3

Kon je in Dragon Age 2 ook met het Blood Dragon armor rondlopen? Zo ja, dan zit ik ook aan vier. 8)7

Het zal wel zo zijn: je ziet welk een fantastische meerwaarde al die rotzooi bij een game zijn.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:38

Lapras

Ice beam

http://dragonage.wikia.co...armor_set_(Dragon_Age_II)

Inderdaad voegt het weinig toe. Al vind ik het wel geinig dat het in meerdere spellen terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 19:21:
Je krijgt aan het eind evenveel XP-punten hoor dus het maakt echt geen zak uit hoeveel kills je hebt. Je kan wat medailles pakken maar de meeste punten pak je zodra je wave 10 haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
[Redactie] We hebben Mass Effect 3 binnen
http://www.gamekings.tv/n...ben-mass-effect-3-binnen/

Embargo is 6 maart, 18.00uur.

Topic start heeft ook een update nodig. O-)

[ Voor 13% gewijzigd door nFo op 28-02-2012 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:09

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Klopt, ik ga er mee aan de slag! :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
g0tanks schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 21:22:
Klopt, ik ga er mee aan de slag! :)
Okay, mooi. 8)
Ik had je een tijdje niet meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, iemand heeft zijn Space Edition verkocht op eBay voor 400 dowrah.

http://www.ebay.com/itm/w...31da798&item=140712454040

Lullig voor de koper is dat het verzenden waarschijnlijk minimaal 2 tot 6 dagen duurt en over 6 dagen komt hij in Amerika uit. Dus uiteindelijk heeft hij hem maar 4 dagen eerder of misschien zelfs helemaal niet.
PirE schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:24:
[...]

Je krijgt aan het eind evenveel XP-punten hoor dus het maakt echt geen zak uit hoeveel kills je hebt. Je kan wat medailles pakken maar de meeste punten pak je zodra je wave 10 haalt.
Ik speel meestal als Vangard en het is dan niet leuk als jij alle moeite moet doen zodat een andere met je kill ervan door gaat. Vooral als vlak voor je een power meele doet ineens de target down gaat, dan had die andere speler net zo goed zich kunnen richten op een andere vijand ipv mijn kill te jatten.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2012 04:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 12:46
Dan krijg je alsnog een assist ...

Gisteren met men soldier een silver uitgespeeld met 3 vanguards ... had bij momenten toch wel 't gevoel dat ik overal achteraan aan het huppelen was (maar goed, toch wel veel assists kunnen doen)

Bij 1 vanguard is het eigenlijk het leukste dat die wat amok maakt en de vijand wat bezig houdt - laat de rest de verzwakte tegenstanders maar afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dahal
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:01
Uiteindelijk de game gekocht, zat erg te twijfelen tussen de CE of standaard edition, gekozen voor de standaard edition.
Ik vind de demo tot nu toe erg gaaf, multiplayer word alleen een beetje herhalend. Speel daar met me lvl 20 sentinel, Silver uitspelen is normaal nu, maar ik heb nog geen Gold mplayer geprobeerd.. Denk dat me items daar nog niet goed genoeg voor zijn.
Ondertussen wel wat andere classes geprobeerd maar Sentinel is wel echt de gaafste class imo. Skills gefocust op Biotic Explosion wat soms resulteert in meerdere kills =].

Kan niet wachten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Totally Biscuit heeft weer een video online gezet.

YouTube: ► The Mailbox - February 28th, 2012
chime schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:37:
Dan krijg je alsnog een assist ...

Gisteren met men soldier een silver uitgespeeld met 3 vanguards ... had bij momenten toch wel 't gevoel dat ik overal achteraan aan het huppelen was (maar goed, toch wel veel assists kunnen doen)

Bij 1 vanguard is het eigenlijk het leukste dat die wat amok maakt en de vijand wat bezig houdt - laat de rest de verzwakte tegenstanders maar afmaken.
Of je kan je richten op een andere vijand zodat ik niet mijn powers voor niks gebruik en in wordt gemaakt door de vijand die net naast die ene die ik wilden doden omdat ik moest wachten op een recharge. En ben jij dan bereid om je zelf te riskeren om mij te reviven? Ik hoop het wel voor je mijnheertje soldaat.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 22:33
Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:19:
Of je kan je richten op een andere vijand zodat ik niet mijn powers voor niks gebruik en in wordt gemaakt door de vijand die net naast die ene die ik wilden doden omdat ik moest wachten op een recharge. En ben jij dan bereid om je zelf te riskeren om mij te reviven? Ik hoop het wel voor je mijnheertje soldaat.
Het is een spelletje, maakt het uit wie wie killt? Nee, of zijn targets die jij wil killen alleen aan jou besteedt om op te schieten e.d.

Verder laat ik meestal vanguard die als een gek naar voren gaan en dan dood gaan gewoon liggen. Nieuwe ronde nieuwe kansen denk ik altijd, behalve als ik infiltrator ben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
Beetje teamwork is wel gewenst. Als ik als adept speel dan vang ik gewoon wat vijanden in stasis bubble en laat de vanguard zn gang, zodat ik ff om me heen kan kijken of ik/team niet geflanked word. (op gold altijd handig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Uhm, heeft iemand anders hem via frs.nl besteld? Had al lang betaald maar krijg net een mail dat mijn bestelling geannuleerd is.

I'm not amused. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Spring/Leap zou niet moeten gebruikt worden als de speler de bal heeft.

Mee eens/oneens?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

karstnl schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:30:
[...]

Het is een spelletje, maakt het uit wie wie killt? Nee, of zijn targets die jij wil killen alleen aan jou besteedt om op te schieten e.d.

Verder laat ik meestal vanguard die als een gek naar voren gaan en dan dood gaan gewoon liggen. Nieuwe ronde nieuwe kansen denk ik altijd, behalve als ik infiltrator ben. ;)
Als ik zeg dat het veel efficiënter is als de persoon met een sniper zich gaat richten op een andere vijand dan begrijp ik niet waar jij vandaan haalt dat al het killen uitbesteed is aan mij. Maar goed ik zal wel de enige zijn die het raar vindt dat iemand met een sniper met een hele lange reload tijd iemand gaat killen die al bijna dood is...

Er zijn daadwerkelijk spelers die dom genoeg zijn om te denken dat een fragcount belangrijk is want er zijn spelers met snipers die zich expres richten op het doden van aangehitte mensen. Dat is gewoon dom, zoals je zelf ook al zegt, en het is irritant want dan moet ik al het werk doen zodat hij met mijn frag er van door gaat.

Nou begrijp ik jou argumenten niet want wat er gezegd word is hetzelfde als wat ik zeg. Het is gewoon dom om met een sniper iemand zijn frag af te pakken omdat dat verder niks uit maakt en je squadmate in gevaar brengt.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2012 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Mass Effect 3 Review in Progress / part 2

http://uk.ps3.ign.com/articles/121/1219416p1.html

Mass Effect 3 - A Tour of the New Normandy
http://uk.ign.com/videos/...-tour-of-the-new-normandy

[ Voor 44% gewijzigd door nFo op 29-02-2012 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
MrVegeta schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:46:
Spring/Leap zou niet moeten gebruikt worden als de speler de bal heeft.

Mee eens/oneens?
Bedoel jij nou ME3 of Huttball in SW:TOR? :D

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

CaptainCharisma schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 19:15:
[...]

Bedoel jij nou ME3 of Huttball in SW:TOR? :D
Lol... hoe kom ik hier opeens.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:52:
Haha, iemand heeft zijn Space Edition verkocht op eBay voor 400 dowrah.

http://www.ebay.com/itm/w...31da798&item=140712454040

Lullig voor de koper is dat het verzenden waarschijnlijk minimaal 2 tot 6 dagen duurt en over 6 dagen komt hij in Amerika uit. Dus uiteindelijk heeft hij hem maar 4 dagen eerder of misschien zelfs helemaal niet.

[...]

Ik speel meestal als Vangard en het is dan niet leuk als jij alle moeite moet doen zodat een andere met je kill ervan door gaat. Vooral als vlak voor je een power meele doet ineens de target down gaat, dan had die andere speler net zo goed zich kunnen richten op een andere vijand ipv mijn kill te jatten.
Afbeeldingslocatie: http://26.media.tumblr.com/tumblr_lzzdtjyVmw1r3ye2no10_500.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor, net een uurtje gespeeld op Gold, laatste wave, net een paar second voor het vertrek van de shuttle BAM, connection to EA servers has been lost!

/edit:

Ik vind het nieuwe systeem van random unlocks maar niks, ik hoop dat dit niet zo geïmplementeerd is in de final. Elke class ben ik nu lvl 20 maar ik heb van elke class maar 2 characters. Ik wil echt een keer Drell Vanguard proberen maar ik krijg die kaart maar niet. Krijg alleen maar kaarten van characters die ik al heb. Dat terwijl ik weet dat iemand ergens Drell Vanguard al heeft en verder niks mee doet en het liefst mijn Salarian Infiltrator wil maar niet krijgt.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2012 03:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:45
Ik ga hem toch maar halen. Twijfel alleen of ik dat op de pc (voordeel: bediening is makkelijker) of xbox (voordeel: aangesloten op beamer : ) ) ga doen.

Tot nu toe staat de xbox eigenlijk maar stof te happen en heb ik er 4x op gespeeld ofzo....misschien toch maar doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Zag zojuist de iso langskomen, zonder kraak, dus je kan de game al -proberen- te installeren. Lijkt mij sterk dat het zal lukken. Origin zal wel gaan zeuren. Zal het mogelijk zijn om ME3 te downloaden via Origin voor de release? Zoals vaak ook bij nieuwe releases via Steam het geval is? Pre-loaden zullen we maar zeggen?

[ Voor 5% gewijzigd door tHe_BiNk op 01-03-2012 09:32 ]

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeery
Hmm. Ik heb de collectors edition al twee keer gepreorderd staan maar ik moet zeggen dat ik het wel verleidelijk vind om 8 dagen voor de release al te spelen. Wachten duurt gewoon zo tergend lang nu :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
tHe_BiNk schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:31:
Zag zojuist de iso langskomen, zonder kraak, dus je kan de game al -proberen- te installeren. Lijkt mij sterk dat het zal lukken. Origin zal wel gaan zeuren. Zal het mogelijk zijn om ME3 te downloaden via Origin voor de release? Zoals vaak ook bij nieuwe releases via Steam het geval is? Pre-loaden zullen we maar zeggen?
Waarom uploaden ze de game, als het je de game niet kan spelen zonder crack ? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeery
nFo schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:46:
[...]

Waarom uploaden ze de game, als het je de game niet kan spelen zonder crack ? :')
Alvast binnenhalen en gelijk spelen wanneer de crack vanavond of morgen online komt? Anyway, ik wacht wel netjes op de officiele release. :P

[ Voor 9% gewijzigd door zjeery op 01-03-2012 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:09

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
tHe_BiNk schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:31:
Je kan vanaf morgen ME3 preloaden op Origin (mits je hem daar gepreordered hebt natuurlijk).

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
zjeery schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:47:
[...]

Alvast binnenhalen en gelijk spelen wanneer de crack vanavond of morgen online komt? Anyway, ik wacht wel netjes op de officiele release. :P
Duurt denk ik wel een week ofzo. :+
Ik kan niet nog een week wachten. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Net mailtje van FutureZone Rotterdam dat hij binnen is en ik hem al kan ophalen, Dus ik ga nu direct. :+

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
TeGek schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:46:
Net mailtje van FutureZone Rotterdam dat hij binnen is en ik hem al kan ophalen, Dus ik ga nu direct. :+
Welke versie ?
Xbox, ps3 ?
Ik ga misschien is ook even langs bij wat winkels. :P

PC;

Deze toepassing kan pas worden gebruikt vanaf de officiële releasedatum. Wacht en herstart de toepassing op de officiële releasedatum. Klik op 'Afsluiten' om de procedure af te breken. :')

Bezoek de supportsite voor meer informatie: http://eanl.custhelp.com/app/home/referrer/origin

De releasedatum is: donderdag 8 maart 2012, 00:00

[ Voor 46% gewijzigd door nFo op 01-03-2012 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

nFo schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:47:
[...]

Welke versie ?
Xbox, ps3 ?
Ik ga misschien is ook even langs bij wat winkels. :P

PC;

Deze toepassing kan pas worden gebruikt vanaf de officiële releasedatum. Wacht en herstart de toepassing op de officiële releasedatum. Klik op 'Afsluiten' om de procedure af te breken. :')

Bezoek de supportsite voor meer informatie: http://eanl.custhelp.com/app/home/referrer/origin

De releasedatum is: donderdag 8 maart 2012, 00:00
PS3, Steek hem er nu in :) Tot over een week!

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
Ik zat eerst ook te twijfelen of ik ging halen, toen heb ik de digital deluxe edition heel goedkoop gevonden. Weet iemand trouwens hoe het zit met de keys? Wanneer die worden vrijgegeven? Ik neem aan dat dat 6maart zou zijn? (ik wil geen reclame maken maar voor mensen die nog een deluxe edition zochten voor minder dan 70 euro http://www.gamekey.nl/pre...-effect-3-cd-key-452.html)

[ Voor 27% gewijzigd door bloodlynx op 01-03-2012 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 19:55:
Ja hoor, net een uurtje gespeeld op Gold, laatste wave, net een paar second voor het vertrek van de shuttle BAM, connection to EA servers has been lost!

/edit:

Ik vind het nieuwe systeem van random unlocks maar niks, ik hoop dat dit niet zo geïmplementeerd is in de final. Elke class ben ik nu lvl 20 maar ik heb van elke class maar 2 characters. Ik wil echt een keer Drell Vanguard proberen maar ik krijg die kaart maar niet. Krijg alleen maar kaarten van characters die ik al heb. Dat terwijl ik weet dat iemand ergens Drell Vanguard al heeft en verder niks mee doet en het liefst mijn Salarian Infiltrator wil maar niet krijgt.
Zou tof zijn als je je kaarten kon omruilen maar ik denk dat er helaas weinig gaat veranderen aan unlock systeem. Op BSN werd wel gezegd dat in de demo maar de helft unlockbaar was en in de final game de kansen van het unlocken van een uncommon/rare veel groter zal zijn.

Hopelijk komen er packs die speciaal gericht zijn op het unlocken van characters of wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
bloodlynx schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:04:
Ik zat eerst ook te twijfelen of ik ging halen, toen heb ik de digital deluxe edition heel goedkoop gevonden. Weet iemand trouwens hoe het zit met de keys? Wanneer die worden vrijgegeven? Ik neem aan dat dat 6maart zou zijn? (ik wil geen reclame maken maar voor mensen die nog een deluxe edition zochten voor minder dan 70 euro http://www.gamekey.nl/pre...-effect-3-cd-key-452.html)
9 maart voor Europa.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
In Nederland is dit 8 maart net zoals andere delen van Europa :*) . Maar het gaat mij om de key zodat ik alvast kan preloaden, ik had gelezen dat op 5 maart alle keys worden verzonden. Aangezien deze internationaal ingekocht worden denk ik dat het voor bijna elke site het geval zal zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
De CE voor de Xbox360 is op Bol.com niet meer te Pre-orderen, gelukkig heb ik dit al lang gedaan,
Maar vind het wel vaag, dat ik bij mijn bestelling nu ook niet meer kan zien dat het om de Xbox versie gaat.
Komt hopelijk goed, want ik heb hem voor een hele mooie prijs namelijk 62 euri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Wel heel zwak van Skidrow dat ze een release doen zonder crack daar zal de scene niet blij mee zijn. Het is meer om de "ik was eerste" titel te claimen dan de scene een dienst te doen. Op een crack wachten zal lang duren want dan zullen ze een Origin emu inelkaar moeten zetten zoals bij Steam het geval is. Dat heeft bij Steam echt heel lang geduurd dus ik denk ook niet dat ze het 1, 2, 3 voor Origin in elkaar kunnen knutselen. Als het mogelijk was om snel een crack in elkaar te zetten dan had Skidrow dat zelf wel gedaan.

Dat laatste beetje van wachten is echt kloten, vooral omdat het nog maar 4 dagen is voor de Amerikaanse release. Waarom ze ervoor hebben gekozen om met 3 dagen verschil in de EU te lanceren is mij een mysterie trouwens. Als er een verschil zit tussen launchdates dan is dat meestal een paar weken tot een maand maar nooit 3 dagen, doe dan gewoon wereldwijd op dezelfde dag zou ik zeggen. Die 3 dagen maken dan ook niks meer uit.

Misschien is het dat ze in Amerika gewoon lui zijn en sowieso niks doen dus dan kan het op de dinsdag van 3-6-12 maar hier in Europa wordt er gewerkt en dan kan je niet zomaar op een doordeweekse dag een launch doen. ^^

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2012 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06:39
Eigenlijk is het wel vaker 3 dagen, games komen in Amerika vaak uit op de dinsdag en in Europa vaak op de donderdag en vrijdag, nu is dat natuurlijk niet bij elke game zo maar vaak wel. Vandaar die paar dagen verschil, waarom weet ik niet, misschien een overblijfsel van "vroeger" dat het verschepen langer duurde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

xxxMaverick schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 09:05:
Ik ga hem toch maar halen. Twijfel alleen of ik dat op de pc (voordeel: bediening is makkelijker) of xbox (voordeel: aangesloten op beamer : ) ) ga doen.

Tot nu toe staat de xbox eigenlijk maar stof te happen en heb ik er 4x op gespeeld ofzo....misschien toch maar doen
Bediening makkelijker op de pc? Ik vind de bediening echt zwaar klote op de pc. Ik heb deel 1 en 2 gespeeld op de xbox en had daarom ook de demo op de xbox gedownload. Maar als primair pc gamer moest ik van mezelf ook de pc demo de kans geven. En ik vond de besturing maar kut. Het enige voordeel wat je hebt is het mikken met de muis wat makkelijker gaat. Maar ALLES zit op spatie balk, ik snap niet dat ze de mogelijkheid hebben ingebouwd om je skills op andere knoppen in te stellen. Ik bedoel, ik moet rennen met me spatie balk ingedrukt, en shift breng dat power wheel naar boven. Zet dat wheel lekker op Q of zo en laat me rennen met shift. Spatie balk gebruiken voor alles speelt niet lekker, behalve als gnome om te springen.

Geef mij deze game maar op de xbox, en met de sniper headshots maken gaat daar net zo makkelijk.

En ik ben het eens met hierboven: Minder /random als je zo'n kistje koopt. Ik had uit mijn "welkom in multiplayer" kistje een Krogan Soldier gekregen met 50k soldier exp. Ik kreeg gister uit een 20k kistje weer een krogan soldier en het spel deed alsof het nieuw was. ffs, geef mij een quarian infiltrator, asari vanguard en turian Sentinal :) Ik heb wel een quarian engineer, maar het lijkt wel of de engineer een beetje underpowered is. De quarian heeft dan wel de sentry turret, die iig beter is dan de combat drone, maar tis nog steeds niet fijn. Plus het feit dat ik gewoon door die combat drones kan lopen, maar als ik een headshot wil maken en iemand summond zijn drone dan komt me kogel tegen die drone aan ipv het hoofd van de enemy :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rilla
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-09 08:15
Ik heb nog helemaal niets gezien van dit spel maar toch maar weer besteld zojuist. Heb ME1 en ME2 ook hier liggen en hier geweldig van genoten. Alleen zit nog midden in SWTOR momenteel dus het zal moeilijk worden hier tijd voor vrij te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

ye-roon schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:43:
[...]

En ik ben het eens met hierboven: Minder /random als je zo'n kistje koopt. Ik had uit mijn "welkom in multiplayer" kistje een Krogan Soldier gekregen met 50k soldier exp. Ik kreeg gister uit een 20k kistje weer een krogan soldier en het spel deed alsof het nieuw was. ffs, geef mij een quarian infiltrator, asari vanguard en turian Sentinal :) Ik heb wel een quarian engineer, maar het lijkt wel of de engineer een beetje underpowered is. De quarian heeft dan wel de sentry turret, die iig beter is dan de combat drone, maar tis nog steeds niet fijn. Plus het feit dat ik gewoon door die combat drones kan lopen, maar als ik een headshot wil maken en iemand summond zijn drone dan komt me kogel tegen die drone aan ipv het hoofd van de enemy :s
Als je meerdere keren een personage krijgt die je al hebt, dan moet je eens onder appearance gaan kijken. Vaak kan je dan extra dingen zoals camouflagepatroon of de kleur van je licht aanpassen. Daarnaast geeft het een kleine Xp-bonus. ;)

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

F_demon schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:40:
[...]

Als je meerdere keren een personage krijgt die je al hebt, dan moet je eens onder appearance gaan kijken. Vaak kan je dan extra dingen zoals camouflagepatroon of de kleur van je licht aanpassen. Daarnaast geeft het een kleine Xp-bonus. ;)
Ja dat klopt, bij mijn human infiltrator kan ik alles al modden. Maar dit was echt alsof ik het character opnieuw kreeg.

Pagina: 1 ... 8 ... 33 Laatste

Let op:
[html]Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494640">[Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3</a>.[/html]