Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
Mmore schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:00:
@Mithrildor; Als je alleen de serial wilt (om te kunnen spelen) kan je ook bij g2play.net of gamerkeys.net bestellen :o Ik weet niet precies wanneer je dan de key krijgt, maar gamerkeys gaat over 2 uur leveren volgens de website en daar kost de game maar iets van 23€ :P
Op gamerkeys.net krijg je dan wel een RU-versie waar je dus een taalpatch overheen moet gooien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Let wel op dat sommige zeer goedkope internet shops keys leveren die enkel in het Russisch zijn waardoor je een vertaalpack nodig hebt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 23:29
Ik las 't inderdaad. Heb zelf ook mijn key van gamerkeys :) Had eerder hetzelfde met Bf3, language pack staat al klaar, kon je gewoon vanaf de gamerkeys website downloaden. Was maar 14MB, kleine moeite dus voor een leuke kosten besparing *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Heb vanmorgen bij FreeRecordShop mijn Collectors Edition Besteld , en hij is gewoon al verstuurd :P het betere werk ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Ja bij elke online store die het onder de 35 euro verkoopt is het een Russiche versie, maar er schijnt al taal patch te zijn :). Kan niet wachten . Voor de gene die niet meer kunnen wachten vriend van me is al aan het spelen http://nl.twitch.tv/anub1s20.
De textures zijn echt een stuk beter dan de demo _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door bloodlynx op 06-03-2012 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Mmore schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:07:
Ik las 't inderdaad. Heb zelf ook mijn key van gamerkeys :) Had eerder hetzelfde met Bf3, language pack staat al klaar, kon je gewoon vanaf de gamerkeys website downloaden. Was maar 14MB, kleine moeite dus voor een leuke kosten besparing *D
Jup hoop alleen wel dat de strip/ artwork en muziek enzo niet allemaal Russisch is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:49

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Zucht, mailtje van 12game:
Ondanks ons wekelijkse rapportage van benodigde preorder aantallen Mass Effect 3 CE hbben wij van onze leverancier vandaag vernomen dat pre orders van Mass Effect 3 CE PC na d.d. 21-01-2012

Niet als Collector Editions worden uitgeleverd.

Wij kunnen u het onderstaande aanbieden:

1. Uw order omzetten naar de reguliere versie (verschil word gecrediteerd).
2. Uw order omzetten naar Collector Edition –XB360 / PS3 (bijbetaling € 10.00).
3. Uw order annuleren en het volledige bedrag crediteren.
Dat had ik destijds ook al met de DAII signature edition, falen zij nu zo hard of ligt het aan EA?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ik heb nog nooit iets besteld bij 12Game dus ik kan niet zeggen of ze falen. Maar ik weet wel dat dit bij meerdere webshop's gebeurd zoals bij elke game die verkocht wordt met een Collector Edition.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Ik denk dat ze ongelimiteerd orders hebben lopen doen terwijl er een limiet is aan het aantal CE's. Als je veel geld hebt betaald, geld terug en koop de digital edition van Origin. Wel een key kopen via een keyshop. Die kosten vaak een 25 euro minder.

[ Voor 43% gewijzigd door Relief2009 op 06-03-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
De eerst reviews zijn al uit op metacritic maar vooral de user reviews zijn ontzettend negatief over het spel. Voornamelijk dat het een dumbed down game zou zijn en er weinig roleplay elementen aanwezig zijn. Ik ben er een beetje huiverig voor dat dit spel ontzettend gaat tegenvallen nu, ik geloof eerder in user reviews dan "zogenaamde" professionele critics.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Dat was met ME2 ook al zo, dat was gewoon een dumbed down shooter van wat in ME1 nog een goede RPG was met een innovatief combat systeem. Erg jammer.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
Tsurany schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:44:
Dat was met ME2 ook al zo, dat was gewoon een dumbed down shooter van wat in ME1 nog een goede RPG was met een innovatief combat systeem. Erg jammer.
dat klopt maar ME2 had niet zoveel slechte user reviews op Metacritic, dat is bij ME3 echt extreem veel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
in2duhCore schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:45:
[...]

dat klopt maar ME2 had niet zoveel slechte user reviews op Metacritic, dat is bij ME3 echt extreem veel....
Laten we ook niet vergeten dat het 90% van die reviewers pc gamers zijn die pist of zijn omdat het origin only is en dat er day 1 dlc inzit die er gewoon bij had moeten zitten :(
Ik bedoel als je een 0 gaat geven omdat je als man een homo relatie kan aangaan?? Wat voor niveau heb je dan 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door bloodlynx op 06-03-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:11
Medic schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:51:
Ik had Mass Effect 3 Collecters N7 Edition vroeg besteld bij MyCom, €52,98 voor de ps3 versie.
Net gekregen, zo eerst naar huis, en de rest van de dag gamen.

Volgens de MyCom is de release datum vandaag...
Had eerst gebeld voor ik hem ging halen.

ik dacht 9 maart pas voor EU?
Ben net naar de MyCom in Den Haag geweest en daar kreeg ik hem niet mee :P Ze zeiden pas vanaf de 8e :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Ik heb ook even langs de ''user reviews'' gelezen.
Slaat nergens op dat commentaar.
IGN heeft de review al geloof vijf dagen ''in progress''
Hoe kan iemand die de Demo en vandaag 5 minuten hebben gespeeld zeggen dat het spel slecht is en een slechte afsluiter is enz???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
g0tanks schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:29:
Zucht, mailtje van 12game:

[...]

Dat had ik destijds ook al met de DAII signature edition, falen zij nu zo hard of ligt het aan EA?
Ik heb een order staan bij bol.com van 18-11.. mag toch hopen dat die gewoon geleverd word :x
bloodlynx schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:51:
[...]

Laten we ook niet vergeten dat het 90% van die reviewers pc gamers zijn die pist of zijn omdat het origin only is en dat er day 1 dlc inzit die er gewoon bij had moeten zitten :(
Ik bedoel als je een 0 gaat geven omdat je als man een homo relatie kan aangaan?? Wat voor niveau heb je dan 8)7
Metacritic was ooit een goeie bron voor reviews, tegenworodig is het meer 9gag niveau en is alle geloofwaardigheid ervanaf.
Het is meer een soort globaal afzeik punt geworden.

[ Voor 46% gewijzigd door Verderf op 06-03-2012 14:01 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 23:09

Gilraen

The audacity!

-O- 8)7 Shit, "bezorger is onderwerg" bij track en trace (MyCom order)... was ik even in al m'n enthousiasme vergeten dat ik m'n ouders heb opgegeven als bezorgadres... Dammit. Dat wordt even drie uur reizen morgen in totaal... zucht. But hey, hij komt er wel aan! :9~

Over die reviews, ik hoop maar dat het gewoon de azijnpissers zijn, want de mensen die het wél briljant vinden nemen nu natuurlijk absoluut niet de tijd om een review te maken, die zitten gewoon hooked te gamen :P

[ Voor 28% gewijzigd door Gilraen op 06-03-2012 14:01 ]

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb wel eens persoonlijk in de winkel bij FreeRecordShop de White Edition van ACII bestelt.
Kreeg je toen een mooi beeldje van Ezio bij. Ging ik heb halen op de dag zelf, kreeg ik alleen de game.
Twee dagen later werd ik gebeld dat ze ergens anders uit het land een White Edition vandaan hadden gehaald. Ik moest me andere spel inleveren (die ik wel gewoon mocht meenemen) en kreeg een nieuwe afgesloten White Edition. Zo kan het ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu 5 uur in de game en het enigste wat ik opmerk is dat het wat meer verhalend is geworden er wordt meer gesproken en vooral langer gesproken na elke keuze die je maakt waardoor het kan lijken dat de hoeveelheid keuzes verminderd is geworden.

Heel veel dingen zien er anders uit, zoals bijvoorbeeld de Normandy het is nu weer echt een alliance ship.

Het verhaal lijkt me best lang te worden want na 5 uur zit ik volgens mij nog steeds in het begin.

o ja die protean tot nu toe geeft hij me alleen een beetje meer achtergrond info ik heb nog niet echt iets cruciaals gezien met die Protean team m8

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Ik ben net even naar het winkelcentrum geweest, ik kreeg em niet mee, niet bij de gamemania, niet bij de FRS en niet bij de Bart, jammer dat ze zich nu wel aan de regels houden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Das jammer, ik heb vandaag de collectors edition binnen van BOL, moet alleen eerst verplicht (van mijzelf dan) skyrim uitspelen :p

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Chef_v_leeuwen schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:21:
Das jammer, ik heb vandaag de collectors edition binnen van BOL, moet alleen eerst verplicht (van mijzelf dan) skyrim uitspelen :p
Skyrim UITSPELEN 8)7 hahaha :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Het is voor het eerst dat ik een ME-game speel en het is tot nu toe zeer vermakelijk. Wat ik wel vreemd vindt is dat ik het op 1920x1080 maxed out kan spelen op mijn oude HD4850.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
rgras schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:22:
Het is voor het eerst dat ik een ME-game speel en het is tot nu toe zeer vermakelijk. Wat ik wel vreemd vindt is dat ik het op 1920x1080 maxed out kan spelen op mijn oude HD4850.
ME3 heeft het (tot op zekere hoogte) ook niet te doen van de mooie grafics, maar meer het verhaal en de diepgang ervan..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies mijn gedachten.

even voor de zekerheid wat is voor jouw de definitie van skyrim uitspelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:11:
Ik zit nu 5 uur in de game en het enigste wat ik opmerk is dat het wat meer verhalend is geworden er wordt meer gesproken en vooral langer gesproken na elke keuze die je maakt waardoor het kan lijken dat de hoeveelheid keuzes verminderd is geworden.

Heel veel dingen zien er anders uit, zoals bijvoorbeeld de Normandy het is nu weer echt een alliance ship.

Het verhaal lijkt me best lang te worden want na 5 uur zit ik volgens mij nog steeds in het begin.

o ja die protean tot nu toe geeft hij me alleen een beetje meer achtergrond info ik heb nog niet echt iets cruciaals gezien met die Protean team m8
Er is inderdaad veel meer gesproken tekst maar de hoeveelheid keuzen zijn het zelfde gebleven. Daarnaast zit de prothean er gewoon in bij de normale editie alleen heb je prob 1 of 2 missies extra met hem dus het valt allemaal wel mee. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

bloodlynx schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:24:
Daarnaast zit de prothean er gewoon in bij de normale editie alleen heb je prob 1 of 2 missies extra met hem dus het valt allemaal wel mee. :O
Is hij gewoon een squadmate ook als je geen Digital Deluxe Edition hebt?

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
PC versie of xbox? en wanneer besteld?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Wahloh schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:28:
[...]

jup

edit : iedereen die zijn CE editie gecancelled heeft wat zullen jullie je kut voelen zeg :+

[ Voor 19% gewijzigd door AjDuLion op 06-03-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Wahloh schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:28:
[...]

Weet ik niet, maar het is niet zo dat hij er niet in zit als je niet de dde hebt :) Zo ver was ik nog niet :+

[ Voor 5% gewijzigd door bloodlynx op 06-03-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Wat is het dan een hoop ophef geweest om niets. Of hebben ze hem lastminute nog in de normale editie geplakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Wahloh schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:31:
Wat is het dan een hoop ophef geweest om niets. Of hebben ze hem lastminute nog in de normale editie geplakt?
het eerste, blazen voor je feiten hebt is nu eenmaal iets wat gamers graag doen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Wahloh schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:31:
Nee waarschijnlijk is het zo'n extra loyal mission zoals in mass effect 2 , maar het is helemaal opgeblazen door mensen die niet eens wisten wat het inhield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 11:25
net de e-plaza: we horen ook al een paar uur dat hij al verkocht wordt links en rechts, maar zonder een bericht van t hoofdkantoor mogen we niet..

Arrrrrr.... we wachten af...

[ Voor 19% gewijzigd door remcheese op 06-03-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Zal waarschijnlijk na een tijd alsnog de illegale versie downloaden zodat ik gewoon alle extra's heb ook al zou ik er geen recht op hebben. Zo'n bullshit dat zulke kleine dingen zoveel meer kosten. En dan vinden ze piraterij gek? Betalen voor een game waar bijna alles in kleine brokjes aangeleverd wordt. Om die reden ook ME2 nooit gekocht, dan betaal je nu misschien 20 euro voor de game maar wel nog 20 euro extra voor alle DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06 14:02

InFrA-WiZ

Huh wat?

Verderf schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:29:
[...]

PC versie of xbox? en wanneer besteld?
Dit idd..
Sorry offtopic, maar ik heb ook de Collectors edition bij Bol besteld, en daar is nog geen verandering in de status :(

personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Tsurany schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:59:
Zal waarschijnlijk na een tijd alsnog de illegale versie downloaden zodat ik gewoon alle extra's heb ook al zou ik er geen recht op hebben. Zo'n bullshit dat zulke kleine dingen zoveel meer kosten. En dan vinden ze piraterij gek? Betalen voor een game waar bijna alles in kleine brokjes aangeleverd wordt. Om die reden ook ME2 nooit gekocht, dan betaal je nu misschien 20 euro voor de game maar wel nog 20 euro extra voor alle DLC.
Inderdaad , het erge is dat de dlc prijs totaal uit verhouding is... Bijv. bij mass effect 2 betaalde je gewoon 10 euro voor dlc waar je net 2 uur meer bezig was terwijl je voor het origineel 35 euro betaald 8)7 Kzat laatst nog te kijken voor mass effect 2 dlc maar als je alles wilde kopen was je bijna 30 euro kwijt |:(

[ Voor 6% gewijzigd door bloodlynx op 06-03-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:59:
sorry maar eerlijk gezegd om dan de hele game niet te kopen vind ik overdreven. ME2 was echt een volwaardige game zonder de dlc's. Dat je voor de dlc's niet wilt betalen kan ik nog enigzins inkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:01
bloodlynx schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:01:
[...]

Inderdaad , het erge is dat de dlc prijs totaal uit verhouding is... Bijv. bij mass effect 2 betaalde je gewoon 10 euro voor dlc waar je net 2 uur meer bezig was terwijl je voor het origineel 35 euro betaald 8)7
Dan kan je natuurlijk ook zeggen dat het origineel te goedkoop is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Laatst online: 12-09 12:50

Nikeo

Jawelles

Gamerkeys.net code is binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Basekid schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:03:
[...]

Dan kan je natuurlijk ook zeggen dat het origineel te goedkoop is :P
Als ze het origineel 10 euro duurder hadden gemaakt en die dlc erin hadden gestopt had niemand geklaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag net dat de twitter van het Alliance News Network geupdate is:

https://twitter.com/#!/AllianceNewsNet

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Mail verstuurd naar Bill Games over de stand van zaken, ben enorm benieuwd wanneer ze gaan verzenden aangezien de helft het spel al heeft. Wacht op Reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
InFrA-WiZ schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:00:
[...]

Dit idd..
Sorry offtopic, maar ik heb ook de Collectors edition bij Bol besteld, en daar is nog geen verandering in de status :(
Ik heb zelf de pc versie besteld maar hoor verhalen van collegas waarvan de xbox versie geannuleerd is en ze mogen kiezen voor de normale.

Mijn order staat nog steeds op "wordt bewerkt". Heb er even over gebeld maar ze konden mij er niks over zeggen en het zou door gestuurd worden naar een afdeling die binnen 48 uur me op de hoogte houd via mail.. tja lekker dan, tegen die tijd zijn alle CE's al weg bij de andere shops ><

edit:"bol.com trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ

InFrA-WiZ

Huh wat?

Verderf schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:04:
[...]

Ik heb zelf de pc versie besteld maar hoor verhalen van collegas waarvan de xbox versie geannuleerd is en ze mogen kiezen voor de normale.

Mijn order staat nog steeds op "wordt bewerkt". Heb er even over gebeld maar ze konden mij er niks over zeggen en het zou door gestuurd worden naar een afdeling die binnen 48 uur me op de hoogte houd via mail.. tja lekker dan, tegen die tijd zijn alle CE's al weg bij de andere shops ><
Jeetje, ik hoop echt dat ze het niet flikken om een CE edition te annuleren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:02:
sorry maar eerlijk gezegd om dan de hele game niet te kopen vind ik overdreven. ME2 was echt een volwaardige game zonder de dlc's. Dat je voor de dlc's niet wilt betalen kan ik nog enigzins inkomen.
Ik niet. De enige manier om te stemmen is via je portemonnee. Als mensen alsnog die game blijven kopen ook al wordt de helft eruit gejat om er DLC van te maken betekent het dat ze prima door kunnen gaan met deze manier van werken. Door hem illegaal te spelen geef ik in ieder geval het signaal af dat ik niet ga betalen voor deze wanpraktijken. Als ik ME3 niet via zo'n keysite erg goedkoop kon krijgen had ik hem gewoon illegaal gedownload aangezien je als betalende speler genaaid wordt met alle DLC terwijl je die als illegale koper er gratis bij krijgt.

Precies hetzelfde bij Dragon Age, allerlei kleine dingetjes die gebruikt worden om tientallen exclusieve varianten te creeeren en DLC die vaak de C niet eens waard is. Dan komt die DLC echt op een illegale wijze binnen en heb ik weinig behoefte om nog spellen te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
je maakt je toch niet druk om die kleine pre-order pakketjes die ze weggeven? die dingen ben je vaak na een uur of 2 spelen alweer kwijt omdat je iets beter vind, was in ME2 zo, was in DA2 ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 13:35
Net gebeld door Yorcom dat er te weinig collectors edition's beschikbaar zijn in europa, er wordt nog een mededeling verwacht van EA zelf. Dat wordt dus de normale editie en overig geld teruggestort krijgen. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Tsurany schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:08:
[...]

Ik niet. De enige manier om te stemmen is via je portemonnee. Als mensen alsnog die game blijven kopen ook al wordt de helft eruit gejat om er DLC van te maken betekent het dat ze prima door kunnen gaan met deze manier van werken. Door hem illegaal te spelen geef ik in ieder geval het signaal af dat ik niet ga betalen voor deze wanpraktijken. Als ik ME3 niet via zo'n keysite erg goedkoop kon krijgen had ik hem gewoon illegaal gedownload aangezien je als betalende speler genaaid wordt met alle DLC terwijl je die als illegale koper er gratis bij krijgt.

Precies hetzelfde bij Dragon Age, allerlei kleine dingetjes die gebruikt worden om tientallen exclusieve varianten te creeeren en DLC die vaak de C niet eens waard is. Dan komt die DLC echt op een illegale wijze binnen en heb ik weinig behoefte om nog spellen te kopen.
Pirate heeft vrij weinig zin aangezien de gemiddelde xbox/ps3 speler het worst zou wezen of er dlc bij zit(kijk maar bij cod) denk dat de pc community gewoon te klein nog is om ea in beweging te krijgen. Geld maken ze toch wel, en het is niet alsof dit vanuit Bioware zelf komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ze geven vaak een extra geweer (Yoohooo) weg of iets dergelijks.
Of betere armor (moet je beter dekking zoeken)

Maar DLC als Arrival en Liar of the Shadow Broker wil ik wel graag spelen.
Die zullen nog wel komen a la tien euro stuk :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Het gaat om het principe, content uit de game enkel beschikbaar stellen voor een paar mensen. Vaak is dat enkel in grote landen zoals Amerika en worden kleine landen compleet overgeslagen. Die krijgen zulke content nooit. Dat terwijl je gewoon evenveel betaald voor de game.

En zelfs al heeft piraterij weinig effect op de beslissingen dan bespaart het mij in ieder geval geld. Ik wil best betalen voor content maar dan moet de prijs eerlijk zijn en het moet daarna gewoon klaar zijn. Niet dat ik voor elk klein stukje een veel te hoge prijs moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Laatst online: 12-09 12:50

Nikeo

Jawelles

bij gamerkeys.net blijken ze zo'n gun die je als preorderbonus er bij kon krijgen niet te kunnen leveren. Iedereen krijgt een 10% discountcode voor de volgende game die je koopt. Prima hoor, maak ik me niet druk om. Je vind toch snel iets beters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Dubrillion schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:12:
Ze geven vaak een extra geweer (Yoohooo) weg of iets dergelijks.
Of betere armor (moet je beter dekking zoeken)

Maar DLC als Arrival en Liar of the Shadow Broker wil ik wel graag spelen.
Die zullen nog wel komen a la tien euro stuk :s
Zou ik niet doen er bestaan ook andere manieren waardoor je niet dat belachelijke bedrag hoeft te betalen is het echt niet waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Verderf schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:04:
[...]

edit:"bol.com trouwens.
Ik heb de CE voor de 360 besteld en betaald in November, heb geen annulering ontvangen van Bol tot op heden, als ze dat wel zouden doen, bestel ik nooit meer een CE bij Bol, want heb gehoord dat dat regelmatig voorkomt, ook al erg slechte ervaringen met pre-orders bij mycom, dus maar weer op zoek naar een andere winkel dan. Mijn bestelling bij Bol staat nog op "word verwerkt" ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:37

Rem

Tsurany schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:08:
[...]

Ik niet. De enige manier om te stemmen is via je portemonnee. Als mensen alsnog die game blijven kopen ook al wordt de helft eruit gejat om er DLC van te maken betekent het dat ze prima door kunnen gaan met deze manier van werken. Door hem illegaal te spelen geef ik in ieder geval het signaal af dat ik niet ga betalen voor deze wanpraktijken . Als ik ME3 niet via zo'n keysite erg goedkoop kon krijgen had ik hem gewoon illegaal gedownload aangezien je als betalende speler genaaid wordt met alle DLC terwijl je die als illegale koper er gratis bij krijgt.

Los van dat ik DLC ook een businessmodel van niets vind, is het natuurlijk van de zotten om te zeggen dat piraterij een goede optie is. Als je hem niet koopt én niet speelt stuurt dat precies hetzelfde message naar bioware als dat je hem pirate. Beetje makkelijk om piraterij op deze manier maar goed te praten. Als je het er echt niet mee eens bent, speel het dan lekker niet. Als je het per sé wilt spelen staat bioware toch in zijn recht om ervoor te vragen wat ze ervoor willen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
No offense, maar een spel maar piraten is nooit een oplossing, als je wilt stemmen met je portemonnee betaal je niet en download je de game ook niet. download je wel dan voeg je allemaal maar wat toe aan het "verlies" wat ze hebben gelopen door piraterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
remsporus schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:15:
[...]

Los van dat ik DLC ook een businessmodel van niets vind, is het natuurlijk van de zotten om te zeggen dat piraterij een goede optie is. Als je hem niet koopt én niet speelt stuurt dat precies hetzelfde message naar bioware als dat je hem pirate. Beetje makkelijk om piraterij op deze manier maar goed te praten. Als je het er echt niet mee eens bent, speel het dan lekker niet. Als je het per sé wilt spelen staat bioware toch in zijn recht om ervoor te vragen wat ze ervoor willen hebben?
Hij heeft op zich wel gelijk , alleen is Bioware een studio die dusdanig goede games maakt dat eigenlijk de meeste mensen wel willen supporter tot op een zekere hoogte. Voor mij althans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
remsporus schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:15:
Los van dat ik DLC ook een businessmodel van niets vind, is het natuurlijk van de zotten om te zeggen dat piraterij een goede optie is. Als je hem niet koopt én niet speelt stuurt dat precies hetzelfde message naar bioware als dat je hem pirate.
Klopt, maar dan heb ik ook mezelf er mee. Op deze manier niet. Ik speel alsnog het spel en beleef er plezier aan zonder ze de klandizie te gunnen. Ik waardeer de goede spellen die ze maken en geef zo aan dat ik ze graag speel maar niet mee ga in hun manieren om geld uit klanten te rukken zonder goede tegenprestatie.
Beetje makkelijk om piraterij op deze manier maar goed te praten. Als je het er echt niet mee eens bent, speel het dan lekker niet. Als je het per sé wilt spelen staat bioware toch in zijn recht om ervoor te vragen wat ze ervoor willen hebben?
Het is niet mijn doel piraterij goed te praten, dat kan me vrij weinig schelen en mag ieder voor zich bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Bericht van Bill Games:

Hartelijk dank voor uw e-mail,

Officieel staat de releasedatum op 09-03-2012 dit kunt u nakijken op de website van Electronic Arts.

Wij versturen de game 1 dag eerder zodat deze op de releasedag wordt geleverd, voor Belgie en Duitsland zenden wij de game 2 dagen eerder.

Jammer, volgende keer maar weer ergens anders bestellen. Met Mediaoffer en Gamersland had ik de spellen altijd 1 dag voor release binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Hun Release staat toch op 08????

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
jup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Kan hem nog annuleren en dalijk naar de Gameboer fietsen :P Maar die geeft hem waarschijnlijk ook niet weg.

[ Voor 28% gewijzigd door Wahloh op 06-03-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 11:42
Dadelijk als ik thuis ben maar even de Free Record Shop, Gamemania, Dixons en Bart Smit langsgaan, 1 van de 4 zal hem toch wel alvast verkopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

SgtPoen schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:11:
Net gebeld door Yorcom dat er te weinig collectors edition's beschikbaar zijn in europa, er wordt nog een mededeling verwacht van EA zelf. Dat wordt dus de normale editie en overig geld teruggestort krijgen. Jammer.
Wanneer had je besteld? Ik heb ook een bestelling voor een CE (360) staan bij Yorcom, maar nog niets gehoord.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
16-02-2012. Als ik naar mijn bestellingen ga zie ik al dat ze het hebben omgezet naar de normale versie(PC), ik krijg overigens wel de DLC's van de CE.

[ Voor 3% gewijzigd door SgtPoen op 06-03-2012 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mega spoiler voor Tali fans: Haar gezicht

Ik moet zeggen, niet slecht.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2012 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
SgtPoen schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:41:
16-02-2012. Als ik naar mijn bestellingen ga zie ik al dat ze het hebben omgezet naar de normale versie(PC), ik krijg overigens wel de DLC's van de CE.
Misschien handig als je even meld waar je besteld hebt en welke versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Net gebeld door Yorcom dat er te weinig collectors edition's beschikbaar zijn in europa, er wordt nog een mededeling verwacht van EA zelf. Dat wordt dus de normale editie en overig geld teruggestort krijgen. Gaat bij mij om de PC versie, jammer.

[ Voor 4% gewijzigd door SgtPoen op 06-03-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben hem anders nog in hun assortiment staan... Wel veelte duur maar goed hij staat er toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:46:

Weet je toevalig of je het ook nog echt ingame te zien krijgt? Of blijft het bij een foto :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Damn... Waarom heb ik nou Miranda gekozen? :P Vanavond maar een nieuwe ME2 Save maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bloodlynx schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:03:
Als ze het origineel 10 euro duurder hadden gemaakt en die dlc erin hadden gestopt had niemand geklaagd.
Het is ook een kwestie van definitie. DLC is gewoon alle content van (een redelijke tijd) na de launch. Als ze het op dezelfde dag releasen dan hoort het gewoon in de prijs te zitten.
Bij BF3 zat er tenminste nog een paar maand tussen maar als ze dan straks alle spellen uitgekleed voor de normale prijs gaan verkopen met DLC die je erbij kan kopen dan is dat niets anders dan een ordinaire prijsverhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 09:49
KunDun schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:13:
[...]

Ik heb de CE voor de 360 besteld en betaald in November, heb geen annulering ontvangen van Bol tot op heden, als ze dat wel zouden doen, bestel ik nooit meer een CE bij Bol, want heb gehoord dat dat regelmatig voorkomt, ook al erg slechte ervaringen met pre-orders bij mycom, dus maar weer op zoek naar een andere winkel dan. Mijn bestelling bij Bol staat nog op "word verwerkt" ben benieuwd.
Same here, met die verstande dat ik nog niet heb betaald (Acceptgiro optie). Maar verder hetzelfde schuitje; Vroege bestelling (november), nog geen bericht en bestelstatus op "wordt verwerkt".. Ik heb zelf overigens alleen maar goede ervaringen met Bol (Bijv Skyrim, AC, Halo etc) wat betreft uitleveren van Special Editions dus ik heb goed hoop dat we de bestelde versie geleverd gaan krijgen.

Alleen wat later dan al in de verkoop te verkrijgen begrijp ik... en dat is wel jammer... Pre-Orderen is voor mij niet alleen de garantie dat ik het spel krijg, maar ook zo vroeg mogelijk... Hoe doet AH dat soort dingen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:32

Compizfox

Bait for wenchmarks

WUT? Ik heb hem ook bij Bol.com besteld en die pino's hebben die van mij nog niet eens verzonden! :(

Godverdomme, ik wil er eigenlijk op klikken maar eigenlijk ook weer niet :P (Nog niet gedaan dus)

http://www.vgreleases.com/pc/releasedate-295905.aspx
Hmm fuck, blijkt toch wél 9 maart te zijn. Waarom ook zo lastig doen, waarom niet gewoon 1 gezamelijke release date?
Trouwens, vind dat er erg slecht gecommuniceerd wordt. Sommige bol.com klanten hebben hem al wel binnen en het overgrote deel hier in dit topic zit al te spelen geloof ik :(

En ik wist niets van die 9 maart, overal op internet hoor je 6 maart! Of heb ik dan alleen Amerikaanse bronnen ofzo?

[ Voor 24% gewijzigd door Compizfox op 06-03-2012 17:02 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11
in2duhCore schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:43:
De eerst reviews zijn al uit op metacritic maar vooral de user reviews zijn ontzettend negatief over het spel. Voornamelijk dat het een dumbed down game zou zijn en er weinig roleplay elementen aanwezig zijn. Ik ben er een beetje huiverig voor dat dit spel ontzettend gaat tegenvallen nu, ik geloof eerder in user reviews dan "zogenaamde" professionele critics.....
User reviews heb je niks aan.

IGN review: 9,5
http://uk.ign.com/articles/2012/03/01/mass-effect-3-review
Gamespot: 9,0
http://www.gamespot.com/m...-effect-3-review-6363905/

http://www.gamerankings.c...-mass-effect-3/index.html
Gemiddeld: 92%

Metacritic: 94%
http://www.metacritic.com/game/xbox-360/mass-effect-3

[ Voor 16% gewijzigd door nFo op 06-03-2012 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Zojuist de PS3 CE opgepikt bij MyCom.

Voor degenen die moeite hebben om 'm los te krijgen....is hier een bonnetje :)
http://dl.dropbox.com/u/854765/ME3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
TNT is niet geweest :( ff naar het postkantoor voor 6-en dan maar.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Mwoah, bij die zogenaamde "professionele" reviews heb ik anders ook vaak het idee dat ze niet weten waar ze het over hebben, geld toegestopt hebben gekregen van de uitgever of graag de uitgever te vriend willen houden. Nou zal ME3 best goed zijn, maar een 9,5 lijkt mij bij voorbaat al enorm overdreven.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 02:06
Xbox 360 CE bij bol.com besteld (19-11-2011 ) maar ik heb nog geen mailtje gekregen dat hij geannuleerd is. Status staat nog steeds op '''wordt verwerkt'' en bij verzending staat ''op verschijingsdatum''. Denk niet dat ik mij zorgen hoef te maken. Maar ik zal wel even proberen te bellen en kijken wat ze zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

@ ^^ Zelfde probleem, alleen dan PC, ook CE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ

InFrA-WiZ

Huh wat?

Compizfox schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:10:
@ ^^ Zelfde probleem, alleen dan PC, ook CE
Ik ook, ook (nog) geen mail (PC versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11
Weakling schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:07:
[...]

Mwoah, bij die zogenaamde "professionele" reviews heb ik anders ook vaak het idee dat ze niet weten waar ze het over hebben, geld toegestopt hebben gekregen van de uitgever of graag de uitgever te vriend willen houden. Nou zal ME3 best goed zijn, maar een 9,5 lijkt mij bij voorbaat al enorm overdreven.
Ja zal best, kies je een andere review site waar je het meestal mee eens bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Heb vanmorgen bij FreeRecordShop de Collectors Editie voor de XBOX360 besteld en betaald.
Status staat op : In Behandeling.
En bij het bestellen vanmorgen stond, voor 15.00 besteld, morgen in huis.

Ik ben benieuwd ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Haha, Mass effect 3 komt uit in Amerika en gelijk zijn de servers unavailable (althans dat geeft mijn game nu aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Eindelijk binnen! lag gewoon in de brievenbus al de hele tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bloodlynx schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:57:
[...]

Weet je toevalig of je het ook nog echt ingame te zien krijgt? Of blijft het bij een foto :O
Ik ben nu nog even bezig, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem (XBOX360 CE editie) ook bij BOL besteld en werd een beetje zenuwachtig want hij
was al niet meer op de website te vinden. En na de berichten van andere gebruikers maar
even gemaild en dit is de response.

----------------------------------
Geachte heer [Mijn naam],

Hartelijk dank voor uw e-mail van 6 maart 2012.

U wilt graag meer informatie over het artikel 'Mass Effect 3 - Collectors Edition' uit uw bestelling [bestelling nummer].

Volgens onze gegevens heeft u de versie voor de Xbox 360 besteld. Deze versie is inderdaad niet meer te vinden op onze website omdat het aantal te reserveren exemplaren inmiddels gereserveerd is.

U kunt ervan uitgaan dat u de game Mass Effect 3 - Collectors Edition' voor de Xbox 360 ontvangt.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

[naam medewerker]

bol.com Klantenservice

www.bol.com

---------------------

Ik had hem op 21-2-2012 besteld en met acceptgiro. Ik hoop dat dit ook
voor de andere tweakers geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Even gebeld met bol.com, en van wat zij kon zien waren er geen leveringsproblemen met de game. Ze zij er ook bij dat de reden dat de game van de website was gehaald was omdat hij ''uitverkocht'' was (oftewel de pre-order aantallen waren bereikt) Dus ik verwacht hem gewoon donderdag binnen. Ik zie wel dat sommige mensen hem al binnen hebben (PC CE versie igg) en ik denk dat bol.com een paar bestellingen heeft uitgeleverd voordat ze er achter kwamen dat ze ze eigenlijk nog helemaal niet mochten verzenden. (maar dat is mijn persoonlijke speculatie) Ik denk igg niet dat wij ons zorgen hoeven te maken als wij geen mail hebben gekregen dat hij geannuleerd is.

Naja hoef hem toch niet perse morgen al binnen te krijgen. Heb net een Firefall beta invite gekregen dus dan kan ik die mooi spelen :) Donderdag komt hij binnen en vrijdag ben ik vrij dus dan heb ik mooi de tijd om hem te gaan spelen! Kan niet wachten! :D

[ Voor 16% gewijzigd door bjorntju op 06-03-2012 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:20:
Ik heb hem (XBOX360 CE editie) ook bij BOL besteld en werd een beetje zenuwachtig want hij
was al niet meer op de website te vinden. En na de berichten van andere gebruikers maar
even gemaild en dit is de response.

----------------------------------
Geachte heer [Mijn naam],

Hartelijk dank voor uw e-mail van 6 maart 2012.

U wilt graag meer informatie over het artikel 'Mass Effect 3 - Collectors Edition' uit uw bestelling [bestelling nummer].

Volgens onze gegevens heeft u de versie voor de Xbox 360 besteld. Deze versie is inderdaad niet meer te vinden op onze website omdat het aantal te reserveren exemplaren inmiddels gereserveerd is.

U kunt ervan uitgaan dat u de game Mass Effect 3 - Collectors Edition' voor de Xbox 360 ontvangt.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

[naam medewerker]

bol.com Klantenservice

www.bol.com

---------------------

Ik had hem op 21-2-2012 besteld en met acceptgiro. Ik hoop dat dit ook
voor de andere tweakers geld.
In november besteld voor het mooie bedrag van 63 euro exc verzendkosten,
Ben nu redelijk gerust gesteld, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWolf666
  • Laatst online: 29-06-2022

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

bjorntju schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:20:
Even gebeld met bol.com, en van wat zij kon zien waren er geen leveringsproblemen met de game. Ze zij er ook bij dat de reden dat de game van de website was gehaald was omdat hij ''uitverkocht'' was (oftewel de pre-order aantallen waren bereikt) Dus ik verwacht hem gewoon donderdag binnen. Ik zie wel dat sommige mensen hem al binnen hebben (PC CE versie igg) en ik denk dat bol.com een paar bestellingen heeft uitgeleverd voordat ze er achter kwamen dat ze ze eigenlijk nog helemaal niet mochten verzenden. (maar dat is mijn persoonlijke speculatie) Ik denk igg niet dat wij ons zorgen hoeven te maken als wij geen mail hebben gekregen dat hij geannuleerd is.
Ik zal ook nooit snappen waarom ze het niet mogen leveren hier, terwijl ze het al hebben, en het in andere landen al beschikbaar is. Gewoon verzenden die hap zou ik zeggen.. Maar goed.

Tot nu toe zijn de meeste reviews in ieder geval positief. Had niet anders verwacht, maar veel internet gebruikers zijn constant aan het klagen om één of andere reden..

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
BlackWolf666 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:24:
[...]
Ik zal ook nooit snappen waarom ze het niet mogen leveren hier, terwijl ze het al hebben, en het in andere landen al beschikbaar is. Gewoon verzenden die hap zou ik zeggen.. Maar goed.

Tot nu toe zijn de meeste reviews in ieder geval positief. Had niet anders verwacht, maar veel internet gebruikers zijn constant aan het klagen om één of andere reden..
Omdat het nog geen 8 maart is. Zoals al een paar pagina's terug was gezegd verkoopt de GameMania hem pas op 8 maart omdat ze anders een boete krijgen van 1000 euro per verkocht spel. Ik snap ook niet waarom het niet mag, maar het is nou helaas eenmaal niet anders.

[ Voor 5% gewijzigd door bjorntju op 06-03-2012 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Laatst online: 01-03 11:25
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:23:
[...]

precies mijn gedachten.

even voor de zekerheid wat is voor jouw de definitie van skyrim uitspelen??
Okee, redelijkerwijs de mainquest afmaken :P anders ben ik volgend jaar nog niet klaar inderdaad.
Al ga ik toch zo even voorzichtig ME3 er in stoppen :)

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Shiverzz schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:03:
Zojuist de PS3 CE opgepikt bij MyCom.

Voor degenen die moeite hebben om 'm los te krijgen....is hier een bonnetje :)
http://dl.dropbox.com/u/854765/ME3.jpg
Bij welke vestiging was dit en weet je of ze ook de xbox versie hadden?
Kan namelijk echt niet wachten ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWolf666
  • Laatst online: 29-06-2022

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

Wanneer had je je pre-order geplaatst? Dat kan misschien een indicatie voor anderen zijn. Ik neem aan dat degenen die het eerst besteld hebben het eerder zullen krijgen dan anderen?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:35:
[...]

Bij welke vestiging was dit en weet je of ze ook de xbox versie hadden?
Kan namelijk echt niet wachten ;)
Ik heb zo het vermoeden dat hij hem in Eindhoven heeft gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:39:

Ik heb zo het vermoeden dat hij hem in Eindhoven heeft gekocht.
Hoe kom je daar bij :P
Geen idee of er ook Xbox versies waren btw. Ik had 'm gepreordered, en kwam uit t magazijn, zodoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Origin begint meteen al een 70Mb update te downloaden? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb hem 21-11-2011 al besteld bij Bol.com, dus dan verwacht ik eigenlijk ook dat ze hem mij vroeg leveren, als ik vroeg bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ

InFrA-WiZ

Huh wat?

Compizfox schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:49:
Ik heb hem 21-11-2011 al besteld bij Bol.com, dus dan verwacht ik eigenlijk ook dat ze hem mij vroeg leveren, als ik vroeg bestel.
Ik had m ook al in November ge preordered, maar iik vrees dat ik blij mag zijn als ik mn CE uberhaupt krijg ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Nu ik zo die reviews lees moet ik maar eens kijken of ik mijn oude savegames nog ergens vandaan kan toveren. Beetje zonde als alle keuzes in het verleden geen invloed meer hebben. Als ik de reviews mag geloven hebben je keuzes (ook in vorige delen) meer invloed dan ooit.
Pagina: 1 ... 11 ... 33 Laatste

Let op:
[html]Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494640">[Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3</a>.[/html]