Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Nog meer mensen (zeer) teleurgesteld dat je blijkbaar je ME1 Shepard niet kan importeren? Qua gezicht dan, beslissingen importeren wel. Ik zal multiplayer spelen totdat er een fix komt, mocht er überhaupt geen fix komen, ga ik met 1 van de zeer omslachtige noodoplossingen aan de slag.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWolf666
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-06-2022

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

Compizfox schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:49:
Ik heb hem 21-11-2011 al besteld bij Bol.com, dus dan verwacht ik eigenlijk ook dat ze hem mij vroeg leveren, als ik vroeg bestel.
Ik had hem de 18e besteld in dezelfde maand als jij. Toen was het nog een goedkope 60 euro. Maar ik vertrouw het niet meer, vooral omdat het nagenoeg 30 euro goedkoper is dan op andere plaatsen of latere bestellingen. Ook al had ik het vroeg besteld, ik speel het veilig. Had het ook bij ForeGames besteld een tijd geleden voor de zekerheid. Heb nu besloten het ook maar bij Free Record Shop the bestellen. Bij ForeGames zou ik het ophalen dus heb nog geen aanbetaling gedaan. Kan het alsnog annuleren dus. Als ik het van FRS krijg, hou ik mijn bol.com bestelling alsnog. Als ik die krijg geleverd kan ik het doorverkopen, en als ik het niet krijg, krijg ik mn geld terug, dus daar niks te verliezen.. Gaat om de X360 versie trouwens.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:43

SkyStreaker

Move on up!

www.masseffectsaves.com - check daar eens even, als men zich er niet toe kan zetten overnieuw te spelen.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dahal
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:03
Na een lange dag werken zag ik tot mijn grote verassing een pakketje in me brievenbus. Ik snel naar binnen rennend had maar één gedachte aan me hoofd "Oooooh!! Dit moet haast wel ME3 zijn!!" Vriendin zei nog Hoi blijkbaar, maar dat is aan me voorbij gegaan. Straight on naar de computer, CDs erin geprutst, Origin opgestart en gaan installeren. Ondertussen ben ik aan het avondeten voor me computer kijkend naar de progress-bar van de installatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Dahal schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:38:
Na een lange dag werken zag ik tot mijn grote verassing een pakketje in me brievenbus. Ik snel naar binnen rennend had maar één gedachte aan me hoofd "Oooooh!! Dit moet haast wel ME3 zijn!!" Vriendin zei nog Hoi blijkbaar, maar dat is aan me voorbij gegaan. Straight on naar de computer, CDs erin geprutst, Origin opgestart en gaan installeren. Ondertussen ben ik aan het avondeten voor me computer kijkend naar de progress-bar van de installatie..
Mooi verhaal, maar waar en wanneer had je hem besteld? :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dahal
CaptainCharisma schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:39:
Mooi verhaal, maar waar en wanneer had je hem besteld? :)
Ik heb hem op 28 februari bij de MyCom besteld, het gaat wel om de standaard edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, eindelijk de postbode is geweest, ik heb hem ook. Kleine unboxing voor de mensen die nog wachten. :)

Sorry voor de slechte kwaliteit, het is mat zwart op glanzend zwart. Mijn telefoon heeft daar problemen mee, vooral omdat de belichting in mijn kamer niet echt optimaal is. Mijn dSLR heb ik nu even niet bij de hand. :(

Brand new, in doos.
http://dl.dropbox.com/u/1...lEd_Unboxing/brandnew.jpg

Folie eraf, voorkant.
http://dl.dropbox.com/u/1...d_Unboxing/folie_eraf.jpg

Folie eraf, achterkant.
http://dl.dropbox.com/u/1...xing/folie_achterkant.jpg

Wat erin zit, kleine peak.
http://dl.dropbox.com/u/1...lEd_Unboxing/inhoud_1.jpg

Wat erin zit, links is de cd box en rechts de doos met alle Collector's Edition spullen.
http://dl.dropbox.com/u/1...lEd_Unboxing/inhoud_2.jpg

Voorkant cd box met Maleshep.
http://dl.dropbox.com/u/1...lEd_Unboxing/maleshep.jpg

Achterkant cd box met Femshep.
http://dl.dropbox.com/u/1...olEd_Unboxing/femshep.jpg

Inhoud van de cd box, er zitten verder 2 activatie codes in. 1 voor het spel zelf en 1 voor Col. Ed. items. Die heb ik hier niet getoond.
http://dl.dropbox.com/u/1...Unboxing/inhoud_cdbox.jpg

De doos met de Collector's Edition spullen.
http://dl.dropbox.com/u/1..._ColEd_Unboxing/coled.jpg

En de Collector's Edition spullen. Wat er in zit is, stripboek met een kort verhaal over Omega (zeg maar wat er in Deception is gebeurd maar dan in het kort), hardcover boek met artwork, N7 patch met klittenband aan de achterkant, een postkaart met de Normandy (zal wel de lithograph zijn).
http://dl.dropbox.com/u/1...Unboxing/inhoud_coled.jpg

Ik mis eigenlijk een CD met de soundtrack, misschien dat je die kan downloaden als mp3 als je de Collector's Edition activeert maar los zit hij er iig niet bij.

/edit

Zucht stuur de volgende keer dan een dm ipv meteen alle links weg te halen. Een search & replace op de img tag is zo gedaan, had je zelf ook wel kunnen doen, nu heb ik dubbel werk gehad om alles weer terug te zetten.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2012 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b32
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12-2024

b32

Net de code gekregen van Gamekey.nl. Echter, het blijkt nu om een russische code te gaan en ze hebben er een handleiding bij hoe deze in het Engels om te zetten is (incl. download die je nodig hebt om het e.e.a. mee te patchen). Ben ik nu gek of is dat toch wel een hele rare gang van zaken? Daarnaast voelt het niet echt betrouwbaar (http://www.gamekey.nl/ME3taalveranderen\). Andere mensen hier ervaring mee? Ga ik niks missen bij updates of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Het is niet raar in de zin van dat het vaker gebeurt. Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten door een Russische versie te kopen omdat die goedkoper is. Je zal bij updaten niet direct wat missen maar je bent dan wel afhankelijk van de taalpatches. Die moeten bij een update soms opnieuw gefixt worden. Zo is dat ook met Battlefield 3.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b32

b32

Tsurany schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:46:
Het is niet raar in de zin van dat het vaker gebeurt. Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten door een Russische versie te kopen omdat die goedkoper is. Je zal bij updaten niet direct wat missen maar je bent dan wel afhankelijk van de taalpatches. Die moeten bij een update soms opnieuw gefixt worden. Zo is dat ook met Battlefield 3.
Er stond niks over vermeld op de website. Ik vind dit toch wel kwalijk. Zou ik de aankoop ongedaan kunnen maken?

[EDIT] Mm, nu staat het er wel op. Ik kan me toch niet herinneren dat dat eerder ook zo was.

[ Voor 7% gewijzigd door b32 op 06-03-2012 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Zou ze contacteren en kijken wat ze er over zeggen, het is kwalijk dat ze het niet vermelden op de website.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dahal
Was lekker aan het installeren, 60-61% komt me kat even lekker gezellig doen. Opeens hoort de kat een geluid en gaat op onderzoek, ik vind dit wel grappig om te zien dus ik volg hem. Uiteindelijk bleek het om de DVD die in de DVD speler zit. Nieuwschierig als ze is gaat ze om de kast lopen en.. uiteindelijk ook op de bovenkant van de kast, waar de power knop van de kast zit. In enige slow-motion probeer ik nog te redden wat er te redden valt, maar het mocht niet meer baten.. Mijn computer sloot zichzelf af, en de installatie werd ongedaan gemaakt..

Tot nu toe dacht ik dat mijn vriendin de enige wist hoe de aan en uitknop werkte, maar de kat nu blijkbaar ook.. Ik verdenk mijn vriendin er nu op dat ze deze specifieke handeling haar heeft aangeleerd, maar ik heb hier nog geen bewijs voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 16:49
b32 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:47:
[...]

Er stond niks over vermeld op de website. Ik vind dit toch wel kwalijk. Zou ik de aankoop ongedaan kunnen maken?

[EDIT] Mm, nu staat het er wel op. Ik kan me toch niet herinneren dat dat eerder ook zo was.
Ik heb em daar ook besteld, en het stond er eerst ook al op. Activeren op Origin gaat in ieder geval allemaal goed, maar de installatieprocedure is wel een ellende zeg. Blijf op accepteren klikken :P

-Mass Effect 3 Digital Deluxe Edition
-N7 Collector's Edition Materials
-Mass Effect 3 Digital Art Books
-Mass Effect 3 Soundtrack
-From Ashes

Ik krijg geen melding meer van nog iets wat geïnstalleerd moet worden, dus ik denk dat ik klaar ben. Nu de taalpatch eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b32

b32

Melkunie schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:01:
[...]

Ik heb em daar ook besteld, en het stond er eerst ook al op. Activeren op Origin gaat in ieder geval allemaal goed, maar de installatieprocedure is wel een ellende zeg. Blijf op accepteren klikken :P

-Mass Effect 3 Digital Deluxe Edition
-N7 Collector's Edition Materials
-Mass Effect 3 Digital Art Books
-Mass Effect 3 Soundtrack
-From Ashes

Ik krijg geen melding meer van nog iets wat geïnstalleerd moet worden, dus ik denk dat ik klaar ben. Nu de taalpatch eens proberen :)
Bah, dan heb ik niet goed genoeg gelezen... nou goed, het zij zo en hopelijk niet al te veel ellende bij het spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dahal schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:41:
[...]
Ik heb hem op 28 februari bij de MyCom besteld, het gaat wel om de standaard edition.
Die van mij komt ook bij MyCom weg (CE) en ik heb hem ook vandaag gekregen.

Vergeet niet dat als je gelijk wilt spelen je een VPN o.i.d. nodig hebt om het spel te activeren via een server in de US, anders loop je tegen de releasedatum-blokkade aan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 23:29
Iedereen die het wilt kan een VPN server van mij gebruiken (FlyVPN)

Je kan de client downloaden op de website.

Login gegevens;
username: Mmore
password: testtest

Graag alleen gebruiken voor de activatie (inloggen, verbinding maken met US server voor "all" en dan de game starten, activatie voltooid en dan weer FlyVPN uitzetten zodat andere mensen het ook kunnen gebruiken *D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Gamekey.nl heeft me driekwartier geleden 2 keys gestuurd met een duidelijke link naar hoe ME3 te patchen.

http://www.gamekey.nl/ME3taalveranderen

1 key voor Argus rifle en 1 key voor het spel. Zie screenshot.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/70w6r6.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Relief2009 op 06-03-2012 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:48
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:43:
Haha, eindelijk de postbode is geweest, ik heb hem ook. Kleine unboxing voor de mensen die nog wachten. :)

Sorry voor de slechte kwaliteit, het is mat zwart op glanzend zwart. Mijn telefoon heeft daar problemen mee, vooral omdat de belichting in mijn kamer niet echt optimaal is. Mijn dSLR heb ik nu even niet bij de hand. :(

Brand new, in doos.
[afbeelding]

Folie eraf, voorkant.
[afbeelding]

Folie eraf, achterkant.
[afbeelding]

Wat erin zit, kleine peak.
[afbeelding]

Wat erin zit, links is de cd box en rechts de doos met alle Collector's Edition spullen.
[afbeelding]

Voorkant cd box met Maleshep.
[afbeelding]

Achterkant cd box met Femshep.
[afbeelding]

Inhoud van de cd box, er zitten verder 2 activatie codes in. 1 voor het spel zelf en 1 voor Col. Ed. items. Die heb ik hier niet getoond.
[afbeelding]

De doos met de Collector's Edition spullen.
[afbeelding]

En de Collector's Edition spullen. Wat er in zit is, stripboek met een kort verhaal over Omega (zeg maar wat er in Deception is gebeurd maar dan in het kort), hardcover boek met artwork, N7 patch met klittenband aan de achterkant, een postkaart met de Normandy (zal wel de lithograph zijn).
[afbeelding]

Ik mis eigenlijk een CD met de soundtrack, misschien dat je die kan downloaden als mp3 als je de Collector's Edition activeert maar los zit hij er iig niet bij.
Even over het stripboek:
spoiler:
Deze speelt zich tussen Deception en Mass Effect 3 af, wat er met Aria op Omega is gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Voor de mensen die nog in twijfel zitten over de PC CE bij bol.com, Ik krijg net het volgende:
Geachte heer Verderf,

U heeft contact gezocht met onze klantenservice omdat u graag wilt weten of u de 'Mass Effect 3 Collectors Edition' nog gaat ontvangen omdat het artikel niet meer zichtbaar is op onze website. Wij begrijpen dat dit vervelend is.

Collector's editions van games zijn vaak beperkt beschikbaar. Zodra de beschikbare exemplaren allemaal gereserveerd zijn wordt het artikel van de site verwijderd zodat er niet teveel bestellingen voor dit artikel binnenkomen.

Wij verwachten dat u het artikel op de verschijningsdatum van 8 maart geleverd zal krijgen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

bol.com

bol.com Klantenservice
www.bol.com
Ik heb 18-11 besteld.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWolf666
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-06-2022

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

Verderf schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 20:01:
Voor de mensen die nog in twijfel zitten over de PC CE bij bol.com, Ik krijg net het volgende:

[...]

Ik heb 18-11 besteld.
Ook voor rond de 50-60 euro?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JorisTheWise schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:55:
[...]

Even over het stripboek:
spoiler:
Deze speelt zich tussen Deception en Mass Effect 3 af, wat er met Aria op Omega is gebeurd.
spoiler:
Ja dat klopt, ik had al eerder ergens het verhaal van de stripboek gelezen. Omdat het zo bekend over kwam dacht ik even dat ik het in Deception had gelezen maar dat is helemaal niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Verderf schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 20:01:

[...]

Ik heb 18-11 besteld.
Ok dat betekend dus dat ze hem morgen gaan versturen, als morgen de status niet veranderd,
Ga ik ook maar eens aan de bel trekken bij Bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Laatst online: 03-09 08:32
Mmore schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:34:

Login gegevens;

Graag alleen gebruiken voor de activatie (inloggen, verbinding maken met US server voor "all" en dan de game starten, activatie voltooid en dan weer FlyVPN uitzetten zodat andere mensen het ook kunnen gebruiken *D)
Bedankt!
Dus eerst codes verzilveren, spel downloaden, origin afsluiten, VPN instellen, origin opstarten, spel starten, spel controleert op regio, klaar met controleren, FlyVPN uitzetten en spelen maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
BlackWolf666 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 20:13:
[...]

Ook voor rond de 50-60 euro?
49,99 excl verzenden :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
Heeft iemand hier ook het probleem dat er gezegd word dat zijn cerberus code invalid is bij het connecten met de ea servers? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawanella
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Ik heb de Collector's Edition voor de X360 besteld. Vandaag heeft Wehkamp het opgestuurd. :)

Misschien een gekke vraag. Hoe dik is het doosje(*) de Collector's Edition voor de X360? Of anders de PC versie. Want deze zijn volgens mij kwa afmetingen wel gelijk ivm de DVD steelbox.
Nog beter wat is de bxhxd maten van de hele C.E.

Ik kan wel vragen past de C.E. voor de X360 (of de PC) wel door de brievenbus. Maar ik weet de maten van mijn brievenbus niet uit mijn hoofd :o

(*) totale inhoud is misschien beter verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Ik weet niets van een Cerberus code af. Wel voor Mass Effect 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

Melkunie schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 20:20:
Ik weet niets van een Cerberus code af. Wel voor Mass Effect 2.
Dit dus.
Gezien de Cerb. code voor ME2 al tijden plat ligt en niet autoconnect... -_-

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
bloodlynx schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 20:15:
Heeft iemand hier ook het probleem dat er gezegd word dat zijn cerberus code invalid is bij het connecten met de ea servers? :(
Wat ben je precies aan het doen? Cerberus code/netwerk heeft weinig meer te maken met ME3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook ff de Collector's Edition items geinstalleerd en idd je krijgt de soundtrack als mp3 erbij, dus geen losse cd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Relief2009 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 20:54:
[...]

Wat ben je precies aan het doen? Cerberus code/netwerk heeft weinig meer te maken met ME3.
Die zit aan je account gekoppeld maar origin doet hij het wel dus ik snap er niks meer van zal wel weer een of andere bug zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 00:32

Compizfox

Bait for wenchmarks

BlackWolf666 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:10:
[...]

Ik had hem de 18e besteld in dezelfde maand als jij. Toen was het nog een goedkope 60 euro. Maar ik vertrouw het niet meer, vooral omdat het nagenoeg 30 euro goedkoper is dan op andere plaatsen of latere bestellingen. Ook al had ik het vroeg besteld, ik speel het veilig. Had het ook bij ForeGames besteld een tijd geleden voor de zekerheid. Heb nu besloten het ook maar bij Free Record Shop the bestellen. Bij ForeGames zou ik het ophalen dus heb nog geen aanbetaling gedaan. Kan het alsnog annuleren dus. Als ik het van FRS krijg, hou ik mijn bol.com bestelling alsnog. Als ik die krijg geleverd kan ik het doorverkopen, en als ik het niet krijg, krijg ik mn geld terug, dus daar niks te verliezen.. Gaat om de X360 versie trouwens.
Ik had hem toen voor €50 euro. Dus ik denk dat we het over dezelfde prijzen hebben (Die van mij gaat over de PC-editie).
Ik hoop dat ik hem 8 maart gewoon binnenkrijg (verjaardagscadeau! :+). De verschillende antwoorden op de mailtjes die naar Bol.com zijn gestuurd kloppen gewoon ook allemaal met elkaar, dus ik zou me nog geen zorgen maken.
bloodlynx schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 20:15:
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit, dit is het ME3 topic ;)

Maar idd, als ik nu ME2 opstart geeft hij ook altijd errors over Cerberus Network bij het opstarten. Als ik m'n EA account opnieuw invoer werkt het echter weer wel... DLC activeren werkt gelukkig ook nog gewoon. Bij mij althans, en een aantal weken geleden toen ik mijn 2e playthrough deed van ME2.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Compizfox schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:00:
[...]

Ik denk dat je in het verkeerde topic zit, dit is het ME3 topic ;)

Maar idd, als ik nu ME2 opstart geeft hij ook altijd errors over Cerberus Network bij het opstarten. Als ik m'n EA account opnieuw invoer werkt het echter weer wel... DLC activeren werkt gelukkig ook nog gewoon. Bij mij althans, en een aantal weken geleden toen ik mijn 2e playthrough deed van ME2.
Ik ben niet dom he heb net mass effect 3 binnen gehad maar kan hem dus niet spelen en hij download geen dlc :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Hmm vreemd, krijg zonder al te veel problemen, Mass Effect 3 geinstalleerd.
Code is gewoon geactiveerd!! Instalatie loopt voorspoedig.
Tip voor de mensen wie al Origin hebben. SLuit het af en start dan de installatie, zo heb ik het ook aan de praat gekregen!

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Nivida_intel schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:15:
Hmm vreemd, krijg zonder al te veel problemen, Mass Effect 3 geinstalleerd.
Code is gewoon geactiveerd!! Instalatie loopt voorspoedig.
Tip voor de mensen wie al Origin hebben. SLuit het af en start dan de installatie, zo heb ik het ook aan de praat gekregen!
Ik denk dat het een of andere bug is want me origin en alles start gewoon op maar zodra ik ingame met het ea netwerk connect zegt hij dat me cerberus code invalid is terwijl die ik niet eens heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Key-only gekocht op Ebay €35,99 :*)
Engelse versie, geen RUS en geklooi met VPN.
Met Sky Rim die fout wel gemaakt, maar na verloop van tijd duurde het steeds langer voor ik verbinding kreeg met de server.
Dat het een RUS was stond met wel hele kleine lettertjes in de advertentie.

Afbeeldingslocatie: http://i283.photobucket.com/albums/kk299/Oxellaar/Naamloos-1.jpg
Ondertussen is hij al binnen, maar nu nog wachten tot overmorgen :'(

[ Voor 32% gewijzigd door Oxellaar op 06-03-2012 21:20 ]

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

bloodlynx schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:13:
[...]

Ik ben niet dom he heb net mass effect 3 binnen gehad maar kan hem dus niet spelen en hij download geen dlc :(
Calm down bro, ik probeer je alleen maar te helpen ;)

Zover ik weet heeft ME3 niet zoiets als een Cerberus code. ME2 wel. Vandaar dat ik dacht dat je het over ME2 had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
bloodlynx schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:13:
[...]

Kun je even uitleggen wat je dan bedoelt met Cerberus Code? Ik denk dan namelijk aan de Cerberus Network Code die vroeger bij ME2 zat. Welke code bedoel je? Wat zou ie moeten doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeetje, veel boze mensen op metacritic. Zal wel komen door de day 1 dlc/EA . Kan me niet voorstellen dat als je ME2 leuk vind ME3 dat niet is. Binnenkort zelf maar eens kijken :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wDg6G.jpg

@bloodlynx: Dat beeld komt me niet bekend voor. Ik heb zelf het spel via origin en gepreload. Toen ben ik dat niet tegengekomen.
Misschien kan je vertellen voor welk systeem je het gekocht hebt en wanneer je dit scherm krijgt te zien? tijdens installeren? tijdens het opstarten van het spel?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2012 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 17:15
Tja, ik was van plan het spel te kopen maar door die day one dlc pirate ik hem wel. Kan het nog steeds niet geloven dat ze dit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Wat is de day one DLC dan? Volg er weer niks van :P

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Ahaa. Geen idee. Als ik opstart krijg ik twee meldingen voor ik iets kan doen.
-Connecting to EA Servers
-Checking downloadable content

Daarna kan ik gewoon aan de gang (denk ik, ik ben nog niet begonnen). Krijg jij die foutmelding al meteen als je het spel opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Hmm net opgestart geen problemen!
Dus toch wel, maar FlyVPN doet het goed. Geactiveerd dus ik kan spelen!

[ Voor 52% gewijzigd door J.S. Bach op 06-03-2012 21:53 ]

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Melkunie schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:35:
[...]

Ahaa. Geen idee. Als ik opstart krijg ik twee meldingen voor ik iets kan doen.
-Connecting to EA Servers
-Checking downloadable content

Daarna kan ik gewoon aan de gang (denk ik, ik ben nog niet begonnen). Krijg jij die foutmelding al meteen als je het spel opstart?
Nee als hij met de servers gaat connecten :( , en daarna blijf ik het maar krijgen en kan ik het spel niet spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Hmm apart. Waar heb je je key vandaan? Of is ie gepirate? Anders even contact opnemen met je leverancier
Aan de andere kant ook weer raar omdat Origin em wel gewoon geaccepteerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:11
Mawanella schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 20:20:
Ik heb de Collector's Edition voor de X360 besteld. Vandaag heeft Wehkamp het opgestuurd. :)

Misschien een gekke vraag. Hoe dik is het doosje(*) de Collector's Edition voor de X360? Of anders de PC versie. Want deze zijn volgens mij kwa afmetingen wel gelijk ivm de DVD steelbox.
Nog beter wat is de bxhxd maten van de hele C.E.

Ik kan wel vragen past de C.E. voor de X360 (of de PC) wel door de brievenbus. Maar ik weet de maten van mijn brievenbus niet uit mijn hoofd :o

(*) totale inhoud is misschien beter verwoord.
Wanneer heb jij hem bij Wehkamp besteld? Ik heb hem namelijk 3 maart (pas) besteld, maar hij geeft aan dat het een week duurt qua levertijd :? De gewone Xbox360 versie is het trouwens.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Melkunie schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:38:
Hmm apart. Waar heb je je key vandaan? Of is ie gepirate? Anders even contact opnemen met je leverancier
Aan de andere kant ook weer raar omdat Origin em wel gewoon geaccepteerd heeft.
Nee gewoon legaal gekocht, en het ligt echt aan ea zelf war Origin zag hem gewoon als legaal en die key is gewoon gekoppeld aan cerberus netwerk dus dat zou automatisch moeten gaan op de pc helaas heeft ea weer eens zijn zaakjes niet op orde en mag ik weer 3 uur met de live chat gaan kloten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmore schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:34:

Login gegevens;

Dit!

Nog even linkje naar de lite client, kan je zonder te installeren zo draaien.
http://www.flyvpn.com/files/downloads/FlyVPN_2.2.3.1.exe

Even het account van Mmore gebruiken of zelf een account aanmaken en spelen maar!

Tnx
Ruben0s schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:31:
Tja, ik was van plan het spel te kopen maar door die day one dlc pirate ik hem wel. Kan het nog steeds niet geloven dat ze dit doen.
Wat is dit nou weer voor onzin! Je bent het niet eens dus je koopt het niet maar je wil het toch spelen dus dan ga je het maar stelen. Wees dan een man en speel het dan helemaal niet! Als je het dan toch moet spelen koop het spel zonder dlc.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2012 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bloodlynx schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:41:
[...]

Nee gewoon legaal gekocht, en het ligt echt aan ea zelf war Origin zag hem gewoon als legaal en die key is gewoon gekoppeld aan cerberus netwerk dus dat zou automatisch moeten gaan op de pc helaas heeft ea weer eens zijn zaakjes niet op orde en mag ik weer 3 uur met de live chat gaan kloten |:(
Domme vraag misschien, maar heb je tijdens het connecten met alt-tab het spel geminimaliseerd om te controleren dat je firewall geen toestemmings berichtjes weergeeft?

Er zijn als het goed is 3 exe files die toegang moeten hebben tot internet, Origin.exe, MassEffect3.exe en EACoreServer.exe.

Als dat het niet is dan weet ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Relief2009 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:43:
Gamekey.nl heeft me driekwartier geleden 2 keys gestuurd met een duidelijke link naar hoe ME3 te patchen.

http://www.gamekey.nl/ME3taalveranderen

1 key voor Argus rifle en 1 key voor het spel. Zie screenshot.

[afbeelding]
Als er nu ook nog een oplossing komt voor de Cerberus Network berichten die in het Russisch binnenkomen :(

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb Mass Effect 2 gespeeld voordat ik aan Mass Effect 1 begon, en dan kom je in Mass Effect 3 als eerste Ashley tegen. Als ME2-fanaat wil ik toch liever Miranda in mijn team hebben dan Ash :P

Voor de pc-gamers: het graphics-menu in het spel biedt niet zoveel instelmogelijkheden aan als het instellingenprogramma dat te vinden is in de installatiemap van Mass Effect. Met dat programmaatje kan je bijvoorbeeld de AA op 16x zetten. Gezien de engine van ME3 niet veel verschilt met die van ME2, draait het spel op niet zo recente hardware best goed.

Het enige dat mij tegenstaat aan de graphics zijn de textures van de kleren. Als de camera dichtbij iemand staat dan zien de kleren niet zo heel mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een heads-up voor mensen die al aan het spelen zijn: er is net een patch uitgekomen. Echter na installeren van de patch vraagt Origin opnieuw om een activatie-controle, dus ik moest nogmaals de VPN inschakelen.

Hopelijk is die patch de reden dat de matchmaking in multiplayer ineens geen vol team meer kon vinden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:53
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:27:
jeetje, veel boze mensen op metacritic. Zal wel komen door de day 1 dlc/EA . Kan me niet voorstellen dat als je ME2 leuk vind ME3 dat niet is. Binnenkort zelf maar eens kijken :)
Holy shit, je moet metacritic even links laten liggen op dit moment, heb er net doorheen zitten bladeren en bijna mijn CE cancelled door alle kritiek...
Dumbed down, bad story, no rpg and almost no effect of your decisions.... Klinkt aanlokkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:45:
Wat is dit nou weer voor onzin! Je bent het niet eens dus je koopt het niet maar je wil het toch spelen dus dan ga je het maar stelen. Wees dan een man en speel het dan helemaal niet! Als je het dan toch moet spelen koop het spel zonder dlc.
Ik wil het spel uiteraard spelen en ben er ook bereid om geld voor te betalen maar ik gun een bedrijf als EA geen geld meer. Ik vind het een zeer kwalijke zaak dat ze het lef hebben om gewoon op dag 1 content aan te bieden voor geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:23:
Even een heads-up voor mensen die al aan het spelen zijn: er is net een patch uitgekomen. Echter na installeren van de patch vraagt Origin opnieuw om een activatie-controle, dus ik moest nogmaals de VPN inschakelen.

Hopelijk is die patch de reden dat de matchmaking in multiplayer ineens geen vol team meer kon vinden. :D
Voor de mensen die (net als ik) een Russische spelen, je moet na de patch wel weer BIOGame_RUS.tlk en BIOGame_INT.tlk aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:27:
Mwah... ongeveer 200, dat is niks vergeleken met de omvang van het internet. Ik heb hem zelf al uitgespeeld en ik denk dat het erger gaat worden. Niet omdat het verhaal slecht is maar vanwege de "It's a freakin Prothean" mensen die ook over de DLC moesten klagen. Protheans en geschiedenis komt niet veel aanbod en dat is wat veel mensen wel verwachten.

Ik had het al eerder gezegd, je krijgt geen geschiedenis les in ME3. ME3 is de afsluiter van de trilogie en dan gaan ze niet nog eens na kakken op dit of dat, nee dan sluiten ze het verhaal af, klaar.

Ik wil verder geen spoilers geven dus ik zeg verder niet veel maar het einde is niet wat je ervan verwacht, verhaal technische gezien is het een prachtig einde maar niet wat veel mensen wilden.

Verder is er ook iets mis met de gameplay. Ik had het gevoel dat ik meer bezig met losse missies die verder geen samenhang hadden. Dat is trouwens ook zo want je moet steeds losse dingen doen om je "war assest" op te bouwen. ME2 had meer een groot samenhangend verhaal met losse sidequests erbij. ME3 lijkt alsof alles een beetje sidequest is.

Qua speel length is er niks mis met het spel en presteer boven gemiddeld. ME2 (zonder DLC's) had ik binnen 26 uur uitgespeeld de eerste keer en ME3 binnen 28. Dat is met zoveel mogelijk sidequests alles der bij der op en der aan. Als je daarna bedenkt dat je nog minimaal 3 a 4 keer door moet spelen om alles te kunnen zien en misschien zelfs nog een keer 1, 2 en 3 af raffelen om alles te krijgen zoals je het wil dan is de hele ME trilogie goed voor maanden speel plezier.
Robin schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:11:
Ik heb Mass Effect 2 gespeeld voordat ik aan Mass Effect 1 begon, en dan kom je in Mass Effect 3 als eerste Ashley tegen. Als ME2-fanaat wil ik toch liever Miranda in mijn team hebben dan Ash :P
Meer een borsten man. :)
Ruben0s schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:35:
[...]

Ik wil het spel uiteraard spelen en ben er ook bereid om geld voor te betalen maar ik gun een bedrijf als EA geen geld meer. Ik vind het een zeer kwalijke zaak dat ze het lef hebben om gewoon op dag 1 content aan te bieden voor geld.
Ach zit niet zo te zeiken. Als het echt een principe kwestie was dan kan je het spel gewoon laten liggen. Je had een excuus nodig om te rechtvaardigen dat je het gaat stelen en nu denk je dat het okey is. Koop het of speel het helemaal niet, dat is pas echt een statement. Dit is maar een beetje laf!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2012 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:49

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Je wordt inderdaad niet blij van de Metacritic user reviews...

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:01
Ruben0s schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:35:
[...]

Een punt wat veel mensen vergeten is dat al deze content gratis is voor de mensen met een CE edition. Dit was van te voren aangekondigd. Bij ME2 was er ook al DLC om te downloaden echter die was gratis voor iedereen met een legale kopie toen hoorde je mensen ook niet klagen.

Of je het hier mee eens bent ja of nee moet je zelf bepalen niemand dwingt je de DLC te kopen. Ik praat hiermee het beleid van EA niet goed, maar er zijn altijd mensen zijn die het gevoel zullen krijgen dat ze bedonderd worden.

Als het 3 maanden later was uitgebracht was het dan wel ok geweest? Dan zouden er weer andere mensen klagen dan mensen met zonder een CE deze content pas 3 maanden beschikbaar zouden krijgen. Wat ze ook doen er is altijd commentaar op.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:35:
Ach zit niet zo te zeiken. Als het echt een principe kwestie was dan kan je het spel gewoon laten liggen. Je had een excuus nodig om te rechtvaardigen dat je het gaat stelen en nu denk je dat het okey is. Koop het of speel het helemaal niet, dat is pas echt een statement. Dit is maar een beetje laf!
Gelukkig hoef ik het spel helemaal niet "illegaal te downloaden" want een maat van mij heeft het spel ook gekocht. Ik leen het wel een keer van hem. Gaat er geen geld naar EA toe en heb ik toch nog op een legale manier het spel gespeeld ;)

En nee het is niet een excuus om het goed te praten, want ik had het spel anders echt gekocht net zoals ME1, ME2 en al mijn andere spellen, die ik allemaal legaal heb gekocht.

@snakeeye

Ik had het geen probleem gevonden als ze nu pas aan de DLC zouden gaan werken en erover 3 maand geld voor vragen. Maar nu hebben ze de eerste DLC al klaar voordat het spel in de winkel ligt. Dit is net zo krom als dat er spellen worden verkocht met een DLC al op de disc.

[ Voor 25% gewijzigd door Ruben0s op 06-03-2012 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Voor de pc-gamers: het graphics-menu in het spel biedt niet zoveel instelmogelijkheden aan als het instellingenprogramma dat te vinden is in de installatiemap van Mass Effect. Met dat programmaatje kan je bijvoorbeeld de AA op 16x zetten. Gezien de engine van ME3 niet veel verschilt met die van ME2, draait het spel op niet zo recente hardware best goed.

Het enige dat mij tegenstaat aan de graphics zijn de textures van de kleren. Als de camera dichtbij iemand staat dan zien de kleren niet zo heel mooi uit.
Wat ik in ME1 zo lelijk vond was dat grain filter. Dacht eerst dat het een bug/glitch was :P Gelukkig kon je het gewoon uitzetten bij de opties. Maar snap nog steeds niet waarom iemand dat aan zou willen hebben.

ME1 --> ME2 is qua graphics toch best wel een flinke stap trouwens. Zie je niet zo snel als je aan ME2 begint (Ik iig niet, want ik had er best een tijdje tussen de 2 delen zitten), maar als je nou ME1 nog eens opstart (laatst nog gedaan) zie je toch wel ineens flink slechtere textures.

Wat ook in ME1 (en ook in ME2) al mooi was is dat lens flare-achtige gedoe. Niet echte lens flare, maar bij een felle lichtbron zo'n blauwe streep door je beeld zeg maar. Vond ik altijd wel leuk, en zit er bij ME3 nog steeds in :P

Scenery is ook altijd al mooi geweest. De aarde op de achtergrond bij de Luna missie in ME1... De Presidium Ring vond ik in ME1 ook altijd erg mooi. Was ook erg teleurgesteld dat dat zo weinig in ME2 zat. Was wel een reden voor natuurlijk (renovatie was nog niet klaar, na die geth attack) maar vanuit de Human Ambassy kon je wel een groot stuk zien en dat zag er niet bepaald "kapot" uit of zo. Nou, dan wil ik er ook kunnen rondlopen.

[ Voor 12% gewijzigd door Compizfox op 06-03-2012 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Op fora wordt opgeroepen om een 0 als score te geven op Metacritic. Zou het niet te serieus nemen.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Mijn eerste gevoel is ook eerder een 2.5 dan een 9.3 na een uur of drie spelen. Het is gewoon een dertien in een dozijn shooter met wat powers die je kan levellen. De combat uit ME1 was heerlijk, dit is helaas stukje bij beetje gesloopt omdat de huidige generatie gamers hersenloze en kansloze gamers zijn die diepgang niet waarderen en liever stompzinnig schieten dan iets anders. Games gaan al jaren niet meer vooruit en dat bewijst ME3.
Desalnietemin zal ik het alsnog spelen, maar dat is puur voor het verhaal, niet voor de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Tsurany: is het nou werkelijk zo anders dan ME2 dan? Beviel die je wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
ME2 beviel me ook al een stuk minder. Het was een totaal andere game qua gameplay. Enkel leveldesign en storyline zijn over gebleven. Echter nu hebben ze gewoon weer een enorm deel aangepast. Nog simpeler gemaakt. Ik zat in de citadel en het enige wat ik deed was met een lift van ruimte naar ruimte gaan. Ik miste direct de grote open stukken waar je nog aardig wat kon lopen. Wellicht komt dit nog, maar geen al te best begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
Timocos schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:39:
[...]

Wanneer heb jij hem bij Wehkamp besteld? Ik heb hem namelijk 3 maart (pas) besteld, maar hij geeft aan dat het een week duurt qua levertijd :? De gewone Xbox360 versie is het trouwens.
Bij mij is de PC CE ook verstuurd door wehkamp. Heb net gekeken, Eerder vandaag stond er nog >5 weken. Besteld op 26 feb. Aangenaam verrast 8). Neem aan dat de normale wel genoeg op voorraad is.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt te triest voor woorden, ik ben net klaar met ME3. Alvast excuses voor het taalgebruik.

Rant:
spoiler:
3 jaar plezier en dan zulke k*t eindes. Alles tot aan het allerlaatste stuk is uitstekend en dan kan je kiezen tussen 3 falende eindes. BioWare gaat een shitstorm over zich heen krijgen van epische proporties.

Uitleg:
spoiler:
1) Aan het einde kan je kiezen om 1: dood te gaan, 2: dood te gaan of 3: dood te gaan.
2) Al die moeite die je doet tijdens het spel heeft praktisch geen impact op het einde.
3) Je weet niet wat of je crewleden het gevecht hebben overleefd.
4) Geen after-action review of een andere recap van wat je hebt gedaan.

Het enigste wat ik wilde was een suicide mission ala ME2 maar op ME3 schaal. Misschien wat moeilijker maken om een happy end te krijgen maar dit was echt gewoon absurd.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Damn dit klinkt niet zo goed allemaal :(

Ben pas net begonnen, maar stond de camera in de vorige delen ook zo dicht op Sheppard? Veel rug, weinig overzicht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Ja waar is Miranda :( Ken die hele Ashley niet..

[ Voor 3% gewijzigd door Sak3d op 07-03-2012 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Moet je toch eens ME1 gaan spelen. Je kan moeilijk klagen dat je een character uit een trilogie niet kent als je enkel deel twee gespeeld hebt. Alhoewel een aantal spelers van ME1 geen Ashley zullen hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

Sak3d schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 00:06:
Damn dit klinkt niet zo goed allemaal :(

Ben pas net begonnen, maar stond de camera in de vorige delen ook zo dicht op Sheppard? Veel rug, weinig overzicht :?
ik dacht al dat het aan mij lag, ik vind het echt stront irritant dat die camera zo dicht op hem staat. ik wil overzicht!
en het is echt dood en doodzone dat het meer een shooter met rpg elementen is dan een rpg met shooter elementen.. dit is op basis van de eerste 3 uur ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Sak3d schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 00:09:
[...]

Ja waar is Miranda :( Ken die hele Ashley niet..
spoiler:
Die ben ik na twee uur tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 00:01:
Dit is echt te triest voor woorden, ik ben net klaar met ME3. Alvast excuses voor het taalgebruik, dit is niet normaal mijn style maar nu ben ik toch echt boos.

Rant:
spoiler:
3 jaar plezier en dan zulke k*t eindes. Alles tot aan het allerlaatste stuk is uitstekend en dan kan je kiezen tussen 3 falende eindes. BioWare gaat een shitstorm over zich heen krijgen van epische proporties.

Uitleg:
spoiler:
1) Aan het einde kan je kiezen om 1: dood te gaan, 2: dood te gaan of 3: dood te gaan.
2) Al die moeite die je doet tijdens het spel heeft praktisch geen impact op het einde.

Het enigste wat ik wilde was een suicide mission ala ME2 maar op ME3 schaal. Misschien wat moeilijker maken om een happy end te krijgen maar dit was echt gewoon absurd.

Aangezien de meeste nog bezig zijn geef ik het 2-3 dagen voordat er hordes boze gamers komen.
"I'm just going to let off some steam"
boeeeehoeeee huillie.
Het einde is juist enorm mooi gemaakt.
Applaus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

spoiler:
Niet alles heeft een Walt Disney, living heppily ever after einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 23:09

Gilraen

The audacity!

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 00:21:
[...]

boeeeehoeeee huillie.
Het einde is *******
Applaus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gast, zet die opmerking dan even lekker in een spoilerding. Nu snapt iedereen wat er in dat zwarte stuk staat. |:( niet zo netjes. Nogal arelaxt van je, en ik ben niet iemand die meteen gaat huilen om een beetje spoilers, maar dit is gewoon dom.

[ Voor 21% gewijzigd door Gilraen op 07-03-2012 00:53 ]

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lady_G schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 00:45:
[...]

Gast, zet die opmerking dan even lekker in een spoilerding. Nu snapt iedereen wat er in dat zwarte stuk staat. |:( niet zo netjes. Nogal arelaxt van je, en ik ben niet iemand die meteen gaat huilen om een beetje spoilers, maar dit is gewoon dom.
gast? sinds wanneer kan een vrouw een gast zijn?

maar goed, ook in de spoiler gezet.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Dat mag allemaal wel even een toontje lager, nergens voor nodig om zo uit de slof te schieten.

[ Voor 83% gewijzigd door psychoclown op 09-03-2012 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Tsurany schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 00:51:
[...]

EN WEES DAN NIET ZO'N FIGUUR DIE HET GEWOON QUOTE. DANK JE VOOR HET VERPESTEN VAN MIJN ME3 VERHAAL.
Toch al ge-edit?! En sorry hoor, maar ik was niet degene die het plaatst, maar er juist een opmerking over maakte om 't weg te halen. Baal er net zo hard van als jij dat ik 't gelezen heb.

@ Toothless: sorry, wist niet dat je een vrouw was :) Chill dat je 't even veranderd hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
knip Toen ik hier kwam was dat stuk al in spoiler tags, jou quote liet het echter nog steeds zien. Dus eerst lees je het zelf en dan reageer je op deze stomme manier zodat je het voor anderen ook nog even verpest?

knip :( Denk toch na voor je post.

[ Voor 22% gewijzigd door psychoclown op 09-03-2012 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeery
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-08-2023
Ik heb geen zin om de laatste pagina's door te lezen en spoilers tegen te komen dus excuses al deze vraag al beantwoord is. Ik heb de Digital Deluxe Edition gekocht op Origin, waar in de online store staat dat ik de N7 Defender armor zou krijgen. Ik kan 'm in het spel echter nergens zien. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

@ Tsurany. Rustig maar: ik was nog bezig met het editten van mijn post, want ik had inderdaad zelf al dondersgoed door dat ik die quote even moest aanpassen. Ik snap natuurlijk ook wel dat het vrij weinig zin heeft om kritiek op een spoiler te leveren als je het zelf vervolgens kopieert. Maar ik was - net zoals jij volgens mij op dit moment - even nogal geïrriteerd over het lezen ervan, waardoor ik even wat te haastig (en te onaardig) handelde in mijn post tegen Toothless. En gezien het feit dat jij binnen drie minuten op mijn post reageert, was ik nog niet klaar met editten. Dus snap best dat je kwaad bent over het lezen van die spoiler, maar dan hoef je dat niet op mij te richten. Want die drie minuten in totaal dat mijn 'foute kopie' van Toothless' post er heeft gestaan, maakte toch niet uit, aangezien zijzelf haar bericht ook pas spoiler-veilig heeft gemaakt ná die drie minuten. Dus sorry voor 'het verpesten van ME3', maar ik kan me niet voorstellen dat dat door mijn (drie minuten bestaande) quote van Toothless is gekomen, gezien het feit dat haar post er toen ook gewoon nog met spoilers stond. Dus je kan nu wel weer normaal tegen me doen, ok? En 'stomme newbies' zeggen is ook niet nodig, lijkt me.

En laten we weer even ontopic gaan, lijkt me wel zo netjes.

@ zjeery hierboven, verstandig. ;) Haha, heb helaas niet de digital deluxe edition gekocht, dus kan je niet helpen.

[ Voor 3% gewijzigd door Gilraen op 07-03-2012 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
zjeery schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 01:08:
Ik heb geen zin om de laatste pagina's door te lezen en spoilers tegen te komen dus excuses al deze vraag al beantwoord is. Ik heb de Digital Deluxe Edition gekocht op Origin, waar in de online store staat dat ik de N7 Defender armor zou krijgen. Ik kan 'm in het spel echter nergens zien. Iemand een idee?
Volgens mij was dat een pre-order bonus. Dan had je het spel moeten kopen voordat hij uit was. Ik neem aan dat je hem met een buitenlands IP hebt gekocht? Als je vandaag een USA IP gebruikt, is het geen pre-order meer.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 00:49:
[...]

gast? sinds wanneer kan een vrouw een gast zijn?

maar goed, ook in de spoiler gezet.
Als ze op bezoek zijn bij iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt te triest voor woorden, ik ben net klaar met ME3. Alvast excuses voor het taalgebruik.

Rant:
spoiler:

Uitleg:
spoiler:

Ik refereer je naar deze post.

Verwijderd in "[Multi] Mass Effect 3"

spoiler:
Tja, als je niet begrijpt dat Shepard zichzelf op moet offeren zodat de mensheid verder kan leven... Tja! Eerste twee opties gaat hij technische gezien niet dood trouwens, hij word een met de machine. Derde optie moet hij wel dood want hij veegt alle tech uit, als je lichaam dan vol zit met tech upgrades om je uit de dood te halen... Jah dan ben je net zo snel weer even hersendood als dat je eerst was.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeery
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-08-2023
CaptainCharisma schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 01:10:
[...]

Volgens mij was dat een pre-order bonus. Dan had je het spel moeten kopen voordat hij uit was. Ik neem aan dat je hem met een buitenlands IP hebt gekocht? Als je vandaag een USA IP gebruikt, is het geen pre-order meer.
Nee nee, volgens mij heb ik 'm ergens in januari in nederland gekocht via origin. Ik heb het spel gister via een Koreaanse VPN geactiveerd en alles werkt perfect, inclusief de rest van alle Collector Edition dingen (N7 wapens en From Ashes DLC). Vreemd... Het is toch niet zo dat ik 'm in het spel zelf als in een of andere shop op de citadel moet kopen?

EDIT: Laat maar, lees net op het bioware forum dat je een email krijgt van de verkoopketen (in dit geval dus EA) na de release in het land van aankoop. Beetje rare gang van zaken maar goed!

[ Voor 26% gewijzigd door zjeery op 07-03-2012 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zjeery schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 01:31:
[...]

Nee nee, volgens mij heb ik 'm ergens in januari in nederland gekocht via origin. Ik heb het spel gister via een Koreaanse VPN geactiveerd en alles werkt perfect, inclusief de rest van alle Collector Edition dingen (N7 wapens en From Ashes DLC). Vreemd... Het is toch niet zo dat ik 'm in het spel zelf als in een of andere shop op de citadel moet kopen?
Die krijg je niet zomaar in je inventory. Je kan hem later kopen op de markt in de Presidium Commons.

Zie hier:
http://social.bioware.com/forum/1/topic/347/index/9665401

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 04:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Metacritic /v/ troll dump :').

Ze hebben vast wel ergens gelijk, daar niet van :P net zoals bij SWTOR

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, ik vind het heel slecht van Bioware hoe ze de situatie hebben opgelost als je geen ME2 savegames hebt. Zoals ik eerder zei zijn mijn savegames op de PC en die heb ik vandaag pas binnen gekregen, had de XB360 versie eerder kunnen kopen maar daar heb ik geen savegames dus heb ik zonder savegames gespeeld.

Wil geen spoilers geven maar je moet het maar eens proberen. Je mist een hoop, het verhaal is anders en iedereen doet als of je net daar bent. Zoals Liara zegt dat ze de shadowbroker base zelf over heeft genomen met een leger aan huursoldaten. Ik wil verder geen andere dingen zeggen maar een paar dingen die in ME1 en 2 zaten komen op een hele andere manier naar voren, alsof Shepard er helemaal niks mee te maken heeft gehad.

Ben nu bezig met een playthrough op de PC maar dan met savegames, dat is een heel andere ervaring, vooral het feit dat ik ineens op lvl50 kan beginnen.

Ze verplichten je eigenlijk om ME2 aan te schaffen. Aan de ene kant kan ik het begrijpen want het is een trilogy maar aan de andere kant zou het deel alleen ook goed moeten zijn zonder dat je stukjes mist of dat er al te veel verandert.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Of je haalt gewoon savegames van internet. Dat heb ik destijds mt ME2 ook gedaan omdat ik mijn ME1 savegames kwijt was. Waar dat precies was weet ik niet meer :/.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:19

westergas

rikkie_pc

y0ukn0w schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:25:
[...]

Op fora wordt opgeroepen om een 0 als score te geven op Metacritic. Zou het niet te serieus nemen.
Dat is wellicht waar. MAAR ik ben een grote ME1 en ME2 fan en vond de demo ook een dikke vette 0 waard. Ga hem zeker halen, moet wel, maar ik ben niet overtuigd van hetgeen ik in huis haal. Nou ja we zullen zien ;)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Gisteravond het beginstukje gezien en dat zag er goed uit... Maar ja nu moet ik wachten to Zaterdag, aangezien ik de komende avonden helemaal vol zit.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:51

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Nivida_intel schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 08:14:
Gisteravond het beginstukje gezien en dat zag er goed uit... Maar ja nu moet ik wachten to Zaterdag, aangezien ik de komende avonden helemaal vol zit.
Gisteren al een eerste kleine 2 uur gespeeld. Moet nog wel wennen, op de een of andere manier voelt het niet helemaal hetzelfde aan als in deel 2. (Die ik onlangs voor een derde keer uitspeelde, omdat ik nog wat andere keuzes wilde maken voor deel 3).

Kan er persoonlijk nog niet de vinger op leggen, maar gezien de bovenstaande reacties krijg ik toch een benauwend gevoel. :/

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 03:17:
Trouwens, ik vind het heel slecht van Bioware hoe ze de situatie hebben opgelost als je geen ME2 savegames hebt. Zoals ik eerder zei zijn mijn savegames op de PC en die heb ik vandaag pas binnen gekregen, had de XB360 versie eerder kunnen kopen maar daar heb ik geen savegames dus heb ik zonder savegames gespeeld.

Wil geen spoilers geven maar je moet het maar eens proberen. Je mist een hoop, het verhaal is anders en iedereen doet als of je net daar bent. Zoals Liara zegt dat ze de shadowbroker base zelf over heeft genomen met een leger aan huursoldaten. Ik wil verder geen andere dingen zeggen maar een paar dingen die in ME1 en 2 zaten komen op een hele andere manier naar voren, alsof Shepard er helemaal niks mee te maken heeft gehad.

Ben nu bezig met een playthrough op de PC maar dan met savegames, dat is een heel andere ervaring, vooral het feit dat ik ineens op lvl50 kan beginnen.

Ze verplichten je eigenlijk om ME2 aan te schaffen. Aan de ene kant kan ik het begrijpen want het is een trilogy maar aan de andere kant zou het deel alleen ook goed moeten zijn zonder dat je stukjes mist of dat er al te veel verandert.
Ze gaan dit oplossen met een DLC ala genessis.. Hierbij kun je de Key Choices maken dmv een interactive strip. Hebben ze bij ME2 ook gedaan

Rant:
spoiler:

Uitleg:
spoiler:

Pfft ik weet niet wat ik meer sneu moet vinden.. Feit dat je het spel in 1 dag uitspeeld of het feit dat jij het verhaal niet snapt.. Ik moet zelf het spel nog spelen.. maar ik wil er wel langer over dan dan de 4 uur die jij gebruikt hebt

[ Voor 30% gewijzigd door Stronkie op 07-03-2012 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Laatst online: 28-08 15:40
Ach ik hoop dat het wel meevalt qwa kritiek, en gelukkig is het vaak zo dat iedereen elkaar napraat.
Daardoor heb ik vaak genoeg dat ik denk "waarom heeft die game zo'n hoge score" of juist net andersom...

Ik vond persoonlijk de demo best prima, zeker het coop stuk in de multiplayer.
Vanmiddag mijn CE editie ophalen bij de mycom. :)

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

BadpunK schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 08:32:
[...]

Gisteren al een eerste kleine 2 uur gespeeld. Moet nog wel wennen, op de een of andere manier voelt het niet helemaal hetzelfde aan als in deel 2. (Die ik onlangs voor een derde keer uitspeelde, omdat ik nog wat andere keuzes wilde maken voor deel 3).

Kan er persoonlijk nog niet de vinger op leggen, maar gezien de bovenstaande reacties krijg ik toch een benauwend gevoel. :/
Pff, niet nadenken, gewoon spelen.

Voelt trouwens inderdaad anders aan, de manier van rennen en de animaties zijn om eoa reden net anders en daardoor heeft het ook een wat andere feel. Ook al zijn het maar kleine verschillen.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
soms is het handig om "illegaal" aka via usenet de software in het engels te installeren, en dan daarna alleen nog maar de key in te voeren in origin om het legaal te maken \o/

from: GameKey.nl xxxx@gamekey.nl
to: xxxx@gmail.com
date: Tue, Mar 6, 2012 at 6:37 PM
subject: Mass Effect 3 code
mailed-by: gamekey.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:01
Vind het vooral super vet hoe iedereen die je eerder hebt ontmoet er op een realistische manier is ingezet. (ok het is wel erg toeval dat overal waar je komt, iemand is die je kent, maarja hoe moet het anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01
Zit te wachten tot ik eindelijk bericht krijg van Bol.com dat Mass efftect is verstuurd.
Helaas nog geen enkele verandering in de bestelstatus op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Laatst online: 07-06-2022
Ik heb toch maar even een mail gestuurd naar FreeRecordShop voor mijn Collectors Edition.
Gister stond er heel mooi op de website : voor 15.00 besteld morgen in huis.
Dus ik rond half 12 besteld.. maar tot op heden nog geen status verandering.. geen verzending.
En de Collectors Edition is ook alweer van de website afgehaald.. waarschijnlijk uitverkocht weer.

Ben benieuwd wat ik terug ga krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 08:38:
Pfft ik weet niet wat ik meer sneu moet vinden.. Feit dat je het spel in 1 dag uitspeeld of het feit dat jij het verhaal niet snapt.. Ik moet zelf het spel nog spelen.. maar ik wil er wel langer over dan dan de 4 uur die jij gebruikt hebt
Ik was maandag al begonnen, het is niet mogelijk om dit spel in 1 dag uit te spelen.

Over het verhaal:
spoiler:
Ik had niks mis gevonden met het opofferen van Shepard als het lot van mijn squadmates bekend zou zijn. Je hebt aangegeven dat je het spel nog moet spelen dus is het ook logisch dat je mijn frustratie op dit moment nog niet helemaal begrijpt. Je moet het zien als een boek waar het laatste hoofdstuk weggelaten is, je hebt je ultieme doel bereikt en poef einde verhaal, geen re-cap of iets anders, gewoon een witte bladzijde.

Het is nog erger dan ik had verwacht:

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Wat ik vreemd vindt is dat ME3 'in samenwerking met gamers' ( http://www.vg247.com/2012...ith-the-fans-says-hudson/ even als voorbeeld.) Als dit zo is weet ik niet met welke gamers want ik ben nog niet 1 positieve user review tegengekomen (die ook ME1/2 gespeeld heeft). En de positieve user reviews die ik wel tegenkom zijn niet inhoudelijk maar meer op graphics/controls gebaseerd.

Ik heb ME3 nog niet gespeeld dus kan nog niet echt voor mezelf beslissen, de demo was niet onaardig maar ondanks dat ik in eerste instantie 'Roleplaying?' koos kon ik geen verschil merken met de andere 2 keuzes.

Aan de ene kant ben ik erg benieuwd maar aan de andere kant ben ik bang dat het tegen gaat vallen.
Best kans dat ik ME1 en 2 nog een keer speel en ME3 misschien maar 1 keer. Het zelfde had ik met DA1, 9 of 10 keer gespeeld + DLC's en DA2+DLC 6 keer ofzo.

Voor ME1 en 2 heb ik alle DLC's dus ik vraag me af in hoeverre dat effect heeft op ME3, er was een heel verschil als je dus ME1 niet gespeeld had en gelijk aan ME2 begon omdat je gewoon een heel groot stuk van het verhaal miste. Als je opstart en je geen idee hebt wie 'Ashley en Kaiden' zijn, welke je dan achtergelaten had op 'die ene planeet' dan mjah...

Ik zie het zaterdag wel, hopelijk valt het allemaal mee.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Pagina: 1 ... 12 ... 33 Laatste

Let op:
[html]Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494640">[Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3</a>.[/html]