Mwah... ongeveer 200, dat is niks vergeleken met de omvang van het internet. Ik heb hem zelf al uitgespeeld en ik denk dat het erger gaat worden. Niet omdat het verhaal slecht is maar vanwege de "It's a freakin Prothean" mensen die ook over de DLC moesten klagen. Protheans en geschiedenis komt niet veel aanbod en dat is wat veel mensen wel verwachten.
Ik had het al eerder gezegd, je krijgt geen geschiedenis les in ME3. ME3 is de afsluiter van de trilogie en dan gaan ze niet nog eens na kakken op dit of dat, nee dan sluiten ze het verhaal af, klaar.
Ik wil verder geen spoilers geven dus ik zeg verder niet veel maar het einde is niet wat je ervan verwacht, verhaal technische gezien is het een prachtig einde maar niet wat veel mensen wilden.
Verder is er ook iets mis met de gameplay. Ik had het gevoel dat ik meer bezig met losse missies die verder geen samenhang hadden. Dat is trouwens ook zo want je moet steeds losse dingen doen om je "war assest" op te bouwen. ME2 had meer een groot samenhangend verhaal met losse sidequests erbij. ME3 lijkt alsof alles een beetje sidequest is.
Qua speel length is er niks mis met het spel en presteer boven gemiddeld. ME2 (zonder DLC's) had ik binnen 26 uur uitgespeeld de eerste keer en ME3 binnen 28. Dat is met zoveel mogelijk sidequests alles der bij der op en der aan. Als je daarna bedenkt dat je nog minimaal 3 a 4 keer door moet spelen om alles te kunnen zien en misschien zelfs nog een keer 1, 2 en 3 af raffelen om alles te krijgen zoals je het wil dan is de hele ME trilogie goed voor maanden speel plezier.
Robin schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:11:
Ik heb Mass Effect 2 gespeeld voordat ik aan Mass Effect 1 begon, en dan kom je in Mass Effect 3 als eerste Ashley tegen. Als ME2-fanaat wil ik toch liever Miranda in mijn team hebben dan Ash

Meer een borsten man.

Ruben0s schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:35:
[...]
Ik wil het spel uiteraard spelen en ben er ook bereid om geld voor te betalen maar ik gun een bedrijf als EA geen geld meer. Ik vind het een zeer kwalijke zaak dat ze het lef hebben om gewoon op dag 1 content aan te bieden voor geld.
Ach zit niet zo te zeiken. Als het echt een principe kwestie was dan kan je het spel gewoon laten liggen. Je had een excuus nodig om te rechtvaardigen dat je het gaat stelen en nu denk je dat het okey is. Koop het of speel het helemaal niet, dat is pas echt een statement. Dit is maar een beetje laf!
[
Voor 21% gewijzigd door
Verwijderd op 06-03-2012 22:41
]