Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 23:09

Gilraen

The audacity!

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:16:
[...]

Alleen voor collectors edition toch? De rest moest toch betalen?
Nee, de Resurgence is gratis. De From Ashes is de DLC die alleen gratis is voor de CE.

Weer wat fitter @work vandaag btw? ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Gilraen op 25-04-2012 14:24 ]

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilraen schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:24:
[...]

Nee, de Resurgence is gratis. De From Ashes is de DLC die alleen gratis is voor de CE.

Weer wat fitter @work vandaag btw? ;)
Ohja die was het :)

En nee, gister toch nog een game of thrones gekeken....... |:(

Lukt het een beetje met uitzieken?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-01 12:44
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:46:
[...]

hehe, zien we je vanavond nog wel online of lig je gelijk in bed? xD

ME3: Asasuke1337 | SC2 : Asasuke.254

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asasuke schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:55:
[...]

hehe, zien we je vanavond nog wel online of lig je gelijk in bed? xD
Ligt er aan, als je weer met die wazige hentai reclame van een uur op me koptelefoon gaat blêhren dan is het snel voorbij ;)

Ik heb Gilraen gewoon nodig voor emotionele support als jij er ook bent 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:00:
[...]

Ligt er aan, als je weer met die wazige hentai reclame van een uur op me koptelefoon gaat blêhren dan is het snel voorbij ;)

Ik heb Gilraen gewoon nodig voor emotionele support als jij er ook bent 8)7
hehe, aan Gil heb je niet genoeg.. anders ga ik het ook even aan haar laten horen :)

En het is geen hentai reclame (A)
Het is een hele rare mix van jack black in sesamestreet die uitlegd over een octagon met daaronder een nummer van Aqua - Butterfly (of Feel like a butterfly) O-)

EDIT: Wel slecht dat je het niet herkend hebt ;)
EDIT #2:
Voor de nieuwsgierigen onder ons:
YouTube: Jack danced like a butterfly 10 hours
Wel helemaal afkijken hé ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Asasuke op 25-04-2012 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:27

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Asasuke schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:06:
[...]

hehe, aan Gil heb je niet genoeg.. anders ga ik het ook even aan haar laten horen :)

Het is een hele rare mix van jack black in sesamestreet die uitlegd over een octagon met daaronder een nummer van Aqua - Butterfly (of Feel like a butterfly) O-)

EDIT #2:
Klinkt als tentacle rape :X

En yey jumbo packs zijn terug, eindelijk weer eens ammo packs in plaats van Geth Pulse Rifles en SMG's....

En voor verdere DLC: Prothean sentinel/adept voor multiplayer plx. Dark Channel _/-\o_

@hieronder: Elcor Soldier met rocket launchers kan toch O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 25-04-2012 15:21 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:19:
[...]

Klinkt als tentacle rape :X

En yey jumbo packs zijn terug, eindelijk weer eens ammo packs in plaats van Geth Pulse Rifles en SMG's....

En voor verdere DLC: Prothean sentinel/adept voor multiplayer plx. Dark Channel _/-\o_
"I want to play a Volus riding an Elcor like a tank with laz0r beamz!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Nee, je wilt Dill zijn:
Afbeeldingslocatie: http://fc03.deviantart.net/fs49/i/2009/190/5/8/MASS_EFFECT_2___Elcor_Spectre_by_MiGo_Go.jpg
:+

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wahaha, heb je die teksten ook beluisterd bij de poster van Blasto? Wat een geniaal verhaal is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:51:
Wahaha, heb je die teksten ook beluisterd bij de poster van Blasto? Wat een geniaal verhaal is dat zeg.
"Badassfully:"
&
Blasto: "Has a Prothean descended from heaven? Because this one would enjoy Enkindling that."

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

[quote]Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:46:
[...]

/quote]
Haha I knew it ;) addictive, eh? :P Welke aflevering ben je nu?
Lukt het een beetje met uitzieken?
Mwoah, semi. *Ondertussen afkloppend/bad karma afwerend* volgens mij zet het niet echt door though, gelukkig. Lag gisteren om 12 uur in m'n bed (echt uniek voor mijn doen, haha), bijna klokje rond geslapen. Vanavond maar weer proberen. Nu nog aan de multi's/bruistabletten/antigripinne... dus hopelijk enough om vrijdag weer fit te zijn, lol.
Asasuke schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:06:
[...]

EDIT #2:
Bu-bu-but... why?? :| En ik denk idd niet dat je genoeg mental support aan mij gaat hebben Syth, als ik ook met deze ellende doodgegooid ga worden, lol. |:( En hoezo is dat filmpje in vredesnaam zo lang?! 1 min is meeeeeeeeeeer dan genoeg, haha.

Enneh, DLC, ik weet niet. Nog steeds een beetje ME3-singleplayer-lusteloos na het einde. Meh. Voelt niet echt meer nuttig ofzo, om verder te spelen, al komt er meer content. Het verhaal is voorbij ofzo, voor mij. Voorlopig althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 06:32
Log net in op Origin en krijg
Starte dein Königreich mit einem kostenlosen Starter-Pack
. Wanneer leren ze nu in de wereld dat Dutch en Deutsch twee verschillende dingen zijn? *zucht*.

Even m'n frustratie van me afschieten :)

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Afbeeldingslocatie: http://social.bioware.com/uploads_user/1000/46/198664.jpg

Operation EXORCIST April 27-29

When it comes to retrieving classified data, Cerberus has been beating the allied forces to the punch. New intelligence has tipped us off to one of their offensives, and it is time to give the N7 teams the payback they want.

Allied Goal: Kill 1,000,000 Cerberus Phantoms
Squad Goal: Survive until extraction on any map and any enemy on Gold difficulty.

Successful completion of the Allied Goal will grant all players a Victory Pack.
Successful completion of the squad goal awards a Commendation Pack to all squadmates.

Operation Exorcist will run from 6:00PM PST, Friday April 27th until 5:00AM PST, Monday April 30th. Exorcist will be available on PC and Xbox 360 only. Please remember to set “Upload Gameplay Feedback” to “on” in the online options to be able to participate in Operation Exorcist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lintesir
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 13:13
PirE schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:15:
[afbeelding]

Operation EXORCIST April 27-29

When it comes to retrieving classified data, Cerberus has been beating the allied forces to the punch. New intelligence has tipped us off to one of their offensives, and it is time to give the N7 teams the payback they want.

Allied Goal: Kill 1,000,000 Cerberus Phantoms
Squad Goal: Survive until extraction on any map and any enemy on Gold difficulty.

Successful completion of the Allied Goal will grant all players a Victory Pack.
Successful completion of the squad goal awards a Commendation Pack to all squadmates.

Operation Exorcist will run from 6:00PM PST, Friday April 27th until 5:00AM PST, Monday April 30th. Exorcist will be available on PC and Xbox 360 only. Please remember to set “Upload Gameplay Feedback” to “on” in the online options to be able to participate in Operation Exorcist.
God, ze blijven die operations ook maar onduidelijk omschrijven: Moet je nu full extraction halen, of moet je ook alle waves overleven, of is het stiekem toch voldoende als één iemand het overleeft? Verder neem ik aan dat je weer maar één Commendation Pack kunt krijgen, maar het staat niet in de omschrijving.

Anyway, zijn er nog mensen online dit weekend om de Phantoms eens ff aan te pakken? Ik heb zelf overigens al een tijdje geen Cerberus meer gedaan. Geth FTW >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou ja geen idee wat er mis is maar de ene refresh zie ik deze post 2 keer en dan weer niet.

Maar nogmaals een poging, ik doe 1 of 2 keer FBW-Geth en dat is dat, als het lekker loopt en de groep blijft doe ik nog wel een 2de poging..

En ik moet zeggen dat Banshee zo neervalt met Infiltrator, zelfde voor Geth Prime, 2 - 3 schoten voor shield/Barrier 3 schoten voor 'headshot' op Bronze.

Phantoms haat ik met een passie, 1 keer Silver gedaan waar 3 team mates enkele seconden na het begin van de ronde omvielen ik loop de hoek om 3 Phantoms voor mijn neus.. echt nog geen seconde en ik was ook dood.

Ook dat instant kill gedoe vindt ik waardeloos.

[ Voor 180% gewijzigd door prutser001 op 26-04-2012 09:26 . Reden: Vage dubbelpost op mijn scherm... ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 12:46
prutser001 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 07:39:
Nou dat wordt dus FBWGeth.. maar die Phantoms... pfff zal wel lukken maar ik heb werkelijk een bloedhekel aan Phantoms.
Bwa ... ik vind Banshees dan toch veel lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Lintesir schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:50:
[...]

God, ze blijven die operations ook maar onduidelijk omschrijven: Moet je nu full extraction halen, of moet je ook alle waves overleven, of is het stiekem toch voldoende als één iemand het overleeft? Verder neem ik aan dat je weer maar één Commendation Pack kunt krijgen, maar het staat niet in de omschrijving.

Anyway, zijn er nog mensen online dit weekend om de Phantoms eens ff aan te pakken? Ik heb zelf overigens al een tijdje geen Cerberus meer gedaan. Geth FTW >:)
Any extraction will do, 8e post op: http://social.bioware.com/forum/1/topic/343/index/11633380/2

Ik speel altijd met dezelfde mensen en wij willen dit weekend 1 of meerdere slots op public zetten als we Cerberus farmen. Geth FBW is :O, vind de Geth ook de minste tegenstander en speel er zelden tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, maar het is wel de makkelijkste manier om je Gold binnen te halen.

Heb zo een vermoeden dat dat binnenkort nog wel eens aangepast gaat worden.

Ik heb toch zo een hekel aan Phantoms... Dan maar met mijn Batarian of Krogan rond lopen, HULK SMASH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:20:
Klopt, maar het is wel de makkelijkste manier om je Gold binnen te halen.

Heb zo een vermoeden dat dat binnenkort nog wel eens aangepast gaat worden.

Ik heb toch zo een hekel aan Phantoms... Dan maar met mijn Batarian of Krogan rond lopen, HULK SMASH!
FBW is dan ook wel de makkelijkste map tegen elke tegenstander. Cerberus is misschien een fractie moeilijker, denk zelf dat Cerberus op een aantal maps makkelijker is (zeker op Condor).

En de Asari Adept/Vanguard > phantoms net zo hard als de decoy van de salarian engineer.

[ Voor 7% gewijzigd door PirE op 26-04-2012 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PirE schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:35:
[...]

FBW is dan ook wel de makkelijkste map tegen elke tegenstander. Cerberus is misschien een fractie moeilijker, denk zelf dat Cerberus op een aantal maps makkelijker is (zeker op Condor).

En de Asari Adept/Vanguard > phantoms net zo hard als de decoy van de salarian engineer.
Zeker, maar met cerberus kan je bijvoorbeeld guardians niet grabben als ze te dichtbij komen, en phantoms zijn ook wel nasty om te pakken.

Nemesis blijven dan ook vrolijk een beetje op range hangen, dus ik ben wel benieuwd. Misschien vanavond eventjes uitproberen met mijn infiltrator, of toch gewoon mijn geth engi met uberturret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:42:
[...]

Zeker, maar met cerberus kan je bijvoorbeeld guardians niet grabben als ze te dichtbij komen, en phantoms zijn ook wel nasty om te pakken.

Nemesis blijven dan ook vrolijk een beetje op range hangen, dus ik ben wel benieuwd. Misschien vanavond eventjes uitproberen met mijn infiltrator, of toch gewoon mijn geth engi met uberturret.
Ik vindt FBW toch erg lastig met Reapers op Gold. Ik bedoel zodra die Banshee's+Ravagers+Brutes aan komen stormen is het niet zo gezellig daar achterin de bunker. Een raket of 2-3 maakt het wel af maar toch.

Cerberus Gold heb ik nog niet gedaan op FBW wel op Firebase Hydra (waterval/Dam map) en zeker met de hoeveelheid Phantoms die je daar krijgt maakt het zeeeer lastig ook zodra je een Atlas of 3-4 hebt dan kun je je hoofd nog niet 1 seconde laten zien zonder dat je er een raket op krijgt.

Ik las meerdere posts op Social.bioware.com en daar wordt aangegeven dat de turrets waardeloos zijn op Gold. Ik moet zeggen dat het een ideaal middel is om vijanden bezig te houden hij gaat op Gold redelijk snel kapot maar het zorgt gewoon voor een beetje rust. Geth Engineer is echt wel 1 van de leukere classes, Turret+Overload+Valliant I = WIN.

Welke Infiltrator gebruik jij? Ik de Quarian+Valliant vs Geth, het is gewoon leuk om een Pyro over te nemen en dat die gewoon de boel plat brand (heb de 50% extra dmg+speed en explosion powers) deze maakt korte metten en als Sabotage afgelopen is of hij wordt dood geschoten door andere Geth knalt hij vrolijk voor ~600+ dmg uitelkaar. Als je een beetje goede groep hebt laten ze de Sabotage doelwitten met rust of het moet practisch zijn om deze te laten exploderen.

Adept is ook wel leuk maar lastig met FBW zodra je dus een Overload gebruiker bij je hebt deze kan nog weleens vervelend op je BE setup reageren. Justicar+Adept is super combo, reave + throw = onmogelijk schieten voor snipers :P door alle explosies raak je misschien een muur, maar het ruimt wel lekker op.
Schijnt dat Justicar+Adept ideaal is voor FBW+Reapers op Gold. Wil ik zeker nog een keer proberen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

prutser001 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:27:
[...]

Ik vindt FBW toch erg lastig met Reapers op Gold. Ik bedoel zodra die Banshee's+Ravagers+Brutes aan komen stormen is het niet zo gezellig daar achterin de bunker. Een raket of 2-3 maakt het wel af maar toch.

Cerberus Gold heb ik nog niet gedaan op FBW wel op Firebase Hydra (waterval/Dam map) en zeker met de hoeveelheid Phantoms die je daar krijgt maakt het zeeeer lastig ook zodra je een Atlas of 3-4 hebt dan kun je je hoofd nog niet 1 seconde laten zien zonder dat je er een raket op krijgt.

Ik las meerdere posts op Social.bioware.com en daar wordt aangegeven dat de turrets waardeloos zijn op Gold. Ik moet zeggen dat het een ideaal middel is om vijanden bezig te houden hij gaat op Gold redelijk snel kapot maar het zorgt gewoon voor een beetje rust. Geth Engineer is echt wel 1 van de leukere classes, Turret+Overload+Valliant I = WIN.

Welke Infiltrator gebruik jij? Ik de Quarian+Valliant vs Geth, het is gewoon leuk om een Pyro over te nemen en dat die gewoon de boel plat brand (heb de 50% extra dmg+speed en explosion powers) deze maakt korte metten en als Sabotage afgelopen is of hij wordt dood geschoten door andere Geth knalt hij vrolijk voor ~600+ dmg uitelkaar. Als je een beetje goede groep hebt laten ze de Sabotage doelwitten met rust of het moet practisch zijn om deze te laten exploderen.

Adept is ook wel leuk maar lastig met FBW zodra je dus een Overload gebruiker bij je hebt deze kan nog weleens vervelend op je BE setup reageren. Justicar+Adept is super combo, reave + throw = onmogelijk schieten voor snipers :P door alle explosies raak je misschien een muur, maar het ruimt wel lekker op.
Schijnt dat Justicar+Adept ideaal is voor FBW+Reapers op Gold. Wil ik zeker nog een keer proberen.
Drell adept + normale Asari Adept is beter. Cluster nades >>>> Biotic Sphere. Human Vanguard erbij die niet als een debiel Banshees gaat chargen (uberhaupt een charge nova spam guard vinden is al moeilijk) en een infiltrator (Liefst Geth voor prox mines en de uber burst damage met een plasma shotgun) voor de objectives en Gold Reapers (en Cerberus en Geth) is een eitje als iedereen weet wat ie doet ;)

Als je gaat speedrunnen is Glacier nog sneller dan White, maar is minder veilig omdat tegenstanders heel makkelijk in je rug kunnen spawnen. White Geth cheese kan iedereen wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FBW-Geth-Gold heb ik uitsluitend gespeeld met mijn Geth Engineer met full spread overload en full damage turret.

De turret gooi ik meestal aan het einde van de gang binnen, vaak houd hij dingen lang genoeg bezig en de cooldown is zo laag dat zelfs als hij ge-one-shot word het een kwestie is van opnieuw neergooien. Krijg er ook regelmatig kills mee, en Primes vinden de turrets bijster interessant om een gesprek mee te voeren (ze staan er bij en kijken er naar).

Overload spammen en alles even freezen is heerlijk, en alles wat te dichtbij komt word gewoon gegrabt (behalve primes dan). Over het algemeen nooit echt moeilijkheden, behalve als de "hack 4 targets" krijgt en diegene met de infiltrator even op wandeltocht mag gaan.

Wat betreft de area hacks gaat dat wel prima zolang je de spawns kan ontwijken naar de plek toe van het hacken. Drop meestal dan nog wel even een turret in een groepje zodat ze ons niet meteen achterna komen.

En als laatste speel ik altijd met mijn Geth Plasma Shotgun X met ammo 5 en damage+ 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:52:
FBW-Geth-Gold heb ik uitsluitend gespeeld met mijn Geth Engineer met full spread overload en full damage turret.

De turret gooi ik meestal aan het einde van de gang binnen, vaak houd hij dingen lang genoeg bezig en de cooldown is zo laag dat zelfs als hij ge-one-shot word het een kwestie is van opnieuw neergooien. Krijg er ook regelmatig kills mee, en Primes vinden de turrets bijster interessant om een gesprek mee te voeren (ze staan er bij en kijken er naar).

Overload spammen en alles even freezen is heerlijk, en alles wat te dichtbij komt word gewoon gegrabt (behalve primes dan). Over het algemeen nooit echt moeilijkheden, behalve als de "hack 4 targets" krijgt en diegene met de infiltrator even op wandeltocht mag gaan.

Wat betreft de area hacks gaat dat wel prima zolang je de spawns kan ontwijken naar de plek toe van het hacken. Drop meestal dan nog wel even een turret in een groepje zodat ze ons niet meteen achterna komen.

En als laatste speel ik altijd met mijn Geth Plasma Shotgun X met ammo 5 en damage+ 5.
Ik ben gewoon niet handig met shotguns :P waar ik met de GPS (V of VII) moet schieten maak ik geen kill terwijl ik met de Valliant I gewoon 3 headshots achter elkaar maak. Ik heb nu 9 shotguns geloof ik, laatste toevoeging was de Wraith III en dat is helemaal een waaaaardelooooos ding.. 2 shot clip.... Dafuq!

Nee mijn voorkeur gaat uit naar b.v. M6 Carniflex III (extended mag V+barrel IV)/N7 Valliant I(armor pen V+barrel V/M86-Mattock VII(armor pen IV+barrel V) voorderest gebruik ik eigenlijk niets anders. Ik probeer weleens wat maar kom toch altijd weer terug op deze 3 wapens. Ik gebruik ook nooit 2 wapens op 1 ventje.

Shotguns/SMG's zijn niet mijn ding, ik zou graag een keer spelen met de M99-Saber en die N7 'heavy pistol'.
Voorderest ben ik niet echt onder de indruk van de wapens in MP terwijl ik in de SP hele andere wapens gebruik (tijdje niet meer gespeeld maar ik weet het zeker), ik zie vaak spelers met Shotguns/SMG's maar voor mij is dat gewoon niet weggelegd. Laatst nog Geth Pulse Rifle IX geprobeerd, leuk die 586 ammo, 90 schoten per clip maar ik heb liever 1 shot 1 kill. Het lijk er dan ook op dat ik alleen maar upgrades krijg voor wapens die ik nooit aanraak, zo heb ik de M12 Locust en M25 nogwat op X... Afentoe zie je dan iemand die op Bronze deze wapens effectief kan gebruiken op b.v. een Turian Sentinel (gebruikt een Mattock bij mij).

Wat ik persoonlijk erg leuk vindt is Incinerate ammo II of III bonus gebruiken krijg je van die fijne fire explosions mee welke je ook weleens krijgt als je turet iets in vuur en vlam zet. Disruptor ammo is ook wel leuk maar naar mijn idee minder effectief of het 'blokkeert' Overload? Want het leek afentoe of ze dus niet gestunned/staggered werden.
1 ding dat me wel opviel was dat als ik Cryo ammo gebruik ik in combinatie met Overload geen 'frost/cryo explosions' ofzo kan krijgen/maken die ik wel kan doen met mijn Quarian Engineer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GPS is echt een heerlijk wapen vind ik, vooral omdat je die leuke homing balls of death hebt. 1 of 2 shots en het meeste is wel dood. Behalve dan met Geth op Gold, maarja die gaan ook snel genoeg.

Ik zit nog steeds te wachten op mijn black widow of javelin... gezien ik de normale widow ook al op 10 heb staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:50:
GPS is echt een heerlijk wapen vind ik, vooral omdat je die leuke homing balls of death hebt. 1 of 2 shots en het meeste is wel dood. Behalve dan met Geth op Gold, maarja die gaan ook snel genoeg.

Ik zit nog steeds te wachten op mijn black widow of javelin... gezien ik de normale widow ook al op 10 heb staan...
:o Heb je nog steeds niet de black widow? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Asasuke schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:55:
[...]

:o Heb je nog steeds niet de black widow? :o
Ik ook niet, en mijn M98-Widow zit op III geloof ik. Wel heb ik de N7-Valliant I en deze schijnt beter te zijn dan de BW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:03:
[...]

Scheelt wel dat jij het bewijs bent dat zelfs de Black Widow je geen hoge punten aantallen oplevert >:)
Of dat je zonder serieus aan het spelen bent het een goede wapen is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

prutser001 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:57:
[...]

Ik ook niet, en mijn M98-Widow zit op III geloof ik. Wel heb ik de N7-Valliant I en deze schijnt beter te zijn dan de BW.
Kan ik me niet voorstellen... De Valiant heeft toch maar een 1 shot clip?

Ownee, toch niet :P sorry. Gewoon 3 shots. Maar is hij echt beter dan de BW? http://masseffect.wikia.com/wiki/N7_Valiant Btw het is trouwens Valiant met 1 L.

Heb nog wat spelling-nazi-fouten goed te maken :X 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Gilraen op 26-04-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Modbreak:Zo te zien moeten een aantal mensen maar een chatroom zoeken, mIRC joinen of gaan facebooken.
Een klein beetje slowchat hier en daar is prima maar pagina's lang alsof het msn is, is natuurlijk niet de bedoeling. Waar je eventueel ook terecht kan is in De Gamelounge maar ook daar is het niet bedoeling dat je het gebruikt alsof het een iBood hunt betreft.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
6:00PM PST...

Ben zo slecht met dit soort dingen... heb net twee full extractions gehad op Gold (met randoms, woohoo!). Moet die actie nog ingaan? Heb niets ontvangen. Of krijg ik dat na 't weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

yinx84 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:42:

Ben zo slecht met dit soort dingen... heb net twee full extractions gehad op Gold (met randoms, woohoo!). Moet die actie nog ingaan? Heb niets ontvangen. Of krijg ik dat na 't weekend?
Meestal een paar dagen na het event, maar ja als het net zo gaat als met die Raptor packs dan kan het wel een week of 2-3 duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
yinx84 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:42:

Actie gaat pas vannacht (02:00 of 03:00 uur) van start. Packs worden dan op ergens op de dinsdagavond uitgereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:32

Compizfox

Bait for wenchmarks

Zow, net mijn eerste Gold Challenge volledig voltooid, met mijn level 18 Asari Justicar! Die Biotic Sphere met Warp is echt heel nice. Levert je vooral enorm veel biotic detonations op :D

Klopt het dat ik nu een één of andere pack zou moeten krijgen omdat er zo'n event is? Iedereen was levend op de LZ (full extraction), maar ik heb niets gekregen.

Afbeeldingslocatie: http://b5.raptrcdn.com/img/screenshots/orig/71cc3dff662da469900c911f19cf717e.8f744fed2353d9f3867de502e5ea99d0.jpeg

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
dat staat een paar posts boven je ook al uitgelegd. Die packs komen over een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Heerlijk na een stuk of 6 gold farm runs voor zo'n 500k aan spectre packs gekocht.

M99-Saber eindelijk, wat een monster van een wapen heerlijk om daar mee te knallen.
Javelin ook maar die vindt ik werkelijk niets, geen idee met welk ventje ik die moet gebruiken aangezien het zo'n zwaar wapen is. Als het vergelijkbaar is aan die Kishok harpoon dinges zal ik deze denk ik niet meer gebruiken.

En nog een paar andere upgrades, bijna alle wapen mods maxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Warbringer schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:53:
dat staat een paar posts boven je ook al uitgelegd. Die packs komen over een paar dagen.
Ik dacht dat dat om die 'gezamelijke' packs ging, die iedereen krijgt als iedereen in totaal x aantal Phantom's heef gekilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Trek ik net een Spectre Pack open... :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mNBRVpXPF20xe8q3DIhfkC5Q/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Warbringer schreef op zondag 29 april 2012 @ 10:02:
Trek ik net een Spectre Pack open... :)

[afbeelding]
Nice!

Gisteren zelf een Black Widow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu serieus alle wapens op 10 behalve de N7's en specials. Ik baal er als een stekker van, want: geen Javelin en GEEN black widow...

Kom je dan zo een N7-rating 50 figuurtje tegen met een Black Widow... dan gaan er toch wat scheldwoorden uit :(

Krijg nu bij alle packs 90% van de keren een character card, terwijl ik alles al heb, wat een frustratie :(

*edit*
Zit net even op de online weapon unlocks te kijken voor mijn account. En ja hoor, alles op 10 behalve Ultra rares (dus geen BW of Javelin) en promotional.

Wel leuk trouwens: bij de promotionals staat ook de Collector Assault Rifle! :D

http://social.bioware.com...28271&display=multiplayer

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2012 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ik weet hoe je je voelt, ik krijg alleen upgrades voor wapens die ik werkelijk nooit gebruik.
De wapens die ik gebruik : N7-Valiant I, M99-Saber I en M6-Carniflex III ...
Alle andere wapens zitten op V of hoger, sommige wapens die ik nog nooit geprobeerd heb zelfs op X...
(Dat stomme kishok harpoon gun was in de uitverkoop denk ik).
Afgelopen 3 dagen zo'n 23 spectre packs gekocht en geen noemenswaardige upgrade gezien.

(Aha jij stond net boven mij in NL ranks :P B13L5? Ben je net even voorbij geknald :P )

Ik heb toch een stuk minder dan dat jij hebt hoor :P

http://social.bioware.com...23869&display=multiplayer

Voordat ik credits ga besteden wacht ik eerst tot al mijn karakters lvl20 zijn en promote ze dan stel dat ik character cards krijg dan gaat die XP tenminste niet verloren.

Heb een hoop leuke potjes gehad, en 1 die ik nooit zal vergeten.

Firebase White - Geth - Gold (ja ja ff lekker farmen en voor die event dinges). Het begint redelijk goed eerste 2 waves zijn geen probleem. Tot ineens 1 mafkees op een teamgenoot begint te schieten en iets schreeuwt in z'n mic. Wat bleek 'Jamui' (ofzo) zat op de 'plek' van die andere speler (Rebozacu was de naam geloof ik) en begon om hem te schieten en te schelden... Opeens ging de mafkees Geth Primes lopen slaan en begon te schreeuwen 'i hope you all die' en bij ronde 6 of 7 gingen we dan ook dood.... Dus gewoon het spel verpesten voor 3 andere omdat er iemand op je plekje zit... ja want stel je voor als je die L33T3 grab punten niet krijgt..

[ Voor 7% gewijzigd door prutser001 op 30-04-2012 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
prutser001 schreef op maandag 30 april 2012 @ 20:12:
Heb een hoop leuke potjes gehad, en 1 die ik nooit zal vergeten.

Firebase White - Geth - Gold (ja ja ff lekker farmen en voor die event dinges). Het begint redelijk goed eerste 2 waves zijn geen probleem. Tot ineens 1 mafkees op een teamgenoot begint te schieten en iets schreeuwt in z'n mic. Wat bleek 'Jamui' (ofzo) zat op de 'plek' van die andere speler (Rebozacu was de naam geloof ik) en begon om hem te schieten en te schelden... Opeens ging de mafkees Geth Primes lopen slaan en begon te schreeuwen 'i hope you all die' en bij ronde 6 of 7 gingen we dan ook dood.... Dus gewoon het spel verpesten voor 3 andere omdat er iemand op je plekje zit... ja want stel je voor als je die L33T3 grab punten niet krijgt..
Ik kan daar altijd wel om lachen. Firebase White elitists _/-\o_, altijd mooi als ze in paniek raken zodra ze een objective krijgen waarbij ze niet kunnen campen :D.

http://social.bioware.com...44592&display=multiplayer

Wat meer ultra rares, maar ik mis nog een boel silvers omdat ik alleen maar Spectre of premium spectre packs koop. Heb ook een buffer van 2.5 miljoen credits voor het geval er komende week een nuttige special komt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, de Duitse versie van ME3 heeft nog weinig klachten gehad, misschien mede dankzij de vertaal problemen:

Afbeeldingslocatie: http://chzvideogames.files.wordpress.com/2012/04/video-game-memes-woof-woof-indeed.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Ok, Biels gaat door naar de volgende ronde voor "most unlucky bastard ever". Zo'n beetje alles op X maar nog steeds geen Javelin en Black Widow.

Mijn arsenaal is bij lange na nog niet zo indrukwekkend maar ik heb in ieder geval een redelijke Widow, de Javelin en de Saber op II. Daarmee kan ik overal wel mee uit de voeten.

En hoe de fuck kom je aan 2,5 miljoen credits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik daar iets mee winnen? Een spectre pack met character cards maybe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:36:
Kan ik daar iets mee winnen? Een spectre pack met character cards maybe?
Human male soldier om precies te zijn. Omdat ik weet dat je de Soldier class kut vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Vrijdag een potje gedaan met Biels, waarna ik een Black Widow uit een pack trok en hem dat via IM even mededeelden... ook nog hier gepost. Maar lees nu eigenlijk pas dat je daar zo op zit te wachten. Sorry! :P

Is een willekeurige X sniper rifle trouwens niet beter dan een BW I?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Warbringer schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:32:
Ok, Biels gaat door naar de volgende ronde voor "most unlucky bastard ever". Zo'n beetje alles op X maar nog steeds geen Javelin en Black Widow.

Mijn arsenaal is bij lange na nog niet zo indrukwekkend maar ik heb in ieder geval een redelijke Widow, de Javelin en de Saber op II. Daarmee kan ik overal wel mee uit de voeten.

En hoe de fuck kom je aan 2,5 miljoen credits?
Gewoon vaak gold clearen B). Ik ga niet na elke ronde naar de store om een pack te kopen. Ik koop alleen packs zodra ik consumables nodig heb (meestal medigel) of alles op lvl 1 staat na een mass-promote. Die 2,5 miljoen hou ik apart voor het geval er weer een premium spectre pack komt. Die packs geven een iets grotere kans op een ultra rare als je kijk naar de verhouding credits/droprate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:26:
Vrijdag een potje gedaan met Biels, waarna ik een Black Widow uit een pack trok en hem dat via IM even mededeelden... ook nog hier gepost. Maar lees nu eigenlijk pas dat je daar zo op zit te wachten. Sorry! :P

Is een willekeurige X sniper rifle trouwens niet beter dan een BW I?
Niet bepaald, zolang je met een Infiltrator op full headshot en damage gespecced bent haal je met bijna elke headshot met elk wapen wel een kill. En de BW is simpelweg precies het zelfde als de normale Widow, alleen dan 3 schoten i.p.v. dat eindeloze reloaden :(

Hoop trouwens dat bioware een beetje snel aangeeft of die 1M phantoms gehaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:53
Dit heb ik wel is aangekaart maar nog niet weer iets op tereuggehoord.
Nu we een tijdje verder zijn probeer ik het nogmaals.

Heeft iemand al een mass effect 2 save die hij niet zelf gemaakt heeft kunnen importeren op de PS3 naar ME3??
Ik google hier zo nu en dan op, maar kom zo nu en dan tegen dat het misschien, per ongeluk, toevallig wel is een keer mogelijk kan zijn.

Ik kwam op een volgend scenario uit dat misschien zou moeten lukken als je ME2 op de PS3 hebt. (jammer genoeg alleen op de PC, maar voor 20e wil ik het doen).

1. Download een ME2 save
2. Start ME2 op uit de save
3. Maak een nieuwe save aan op basis van de gedownloade
4. importeer die laatste save naar ME3

Als ik hier en daar wat lees lijkt dit te kunnen, maar de problematiek zal wel zitten in het opstarten van de ME2 save. Iemand hier die dat geprobeerd heeft?

Ow en nog een vraag:
Wat is de meest valid built met een asari adept?
Ik heb nu alles behalve "fitness" maar ben wel erg squishy

[ Voor 7% gewijzigd door Lynx op 01-05-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Lynx schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:35:

Heeft iemand al een mass effect 2 save die hij niet zelf gemaakt heeft kunnen importeren op de PS3 naar ME3??
Ik google hier zo nu en dan op, maar kom zo nu en dan tegen dat het misschien, per ongeluk, toevallig wel is een keer mogelijk kan zijn.

Ik kwam op een volgend scenario uit dat misschien zou moeten lukken als je ME2 op de PS3 hebt. (jammer genoeg alleen op de PC, maar voor 20e wil ik het doen).

1. Download een ME2 save

Als ik hier en daar wat lees lijkt dit te kunnen, maar de problematiek zal wel zitten in het opstarten van de ME2 save. Iemand hier die dat geprobeerd heeft?

Ow en nog een vraag:
Of je googled op mass effect save games en je kiest er 1tje uit en gaan.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Download een ME2 save

Ow en nog een vraag:
Wat betreft de PS3 savegame daar brand ik me niet aan, heb in het verleden te veel probelemen gehad met imports :(

Wat betreft de Adept, daar kan ik wel helpen.

Als je voor volle Boom-Boom spec wilt gaan, dan kan ik je maar 1 ding aanraden:

Full Warp: speccen op biotic explosions en damage/recharge+
Full Throw: speccen op biotic explosions en force
Full Asari: speccen op power damage en heavy pistol weight
Full Health spec om niet meteen dood te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:53
Geen stasis?

Ik heb er een tijdje mee zitten spelen maar ik lijk werkelijk alles te kunnen stoppen met stasis.
Warp + throw is boom? dat kreeg ik al niet voor elkaar, mooi om te weten.

(heb niet zo heel lang mee gespeeld)

Als je moet kiezen tussen warp en throw lijkt me warp toch verreweg de betere om te houden?
Of je googled op mass effect save games en je kiest er 1tje uit en gaan
Als het zo makkelijk was zou ik het niet vragen....

[ Voor 18% gewijzigd door Lynx op 01-05-2012 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE

Ow en nog een vraag:
Ik doe meestal:
- Stasis - Level 3 of 6
- Warp - Level 6
- Throw - Level 6
- Justicar Level 5
- Fitness Level 6 of 3

Weapon damage van Level 6 Justicar is niet echt nuttig omdat je vooral powers cast en die extra weight reduction (van level 6) heb ik niet nodig omdat ik toch al aan de 200% CD zit. Met meer fitness kan ik net iets meer aanvallend spelen :) en de bubble is vrij situational imo (level 3 stasis werkt ook vs phantoms).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Hoe denken jullie hierover... los van het items verzamelen (loterij) en characters levelen, wat is nu eigenlijk een motivatie om de Multiplayer te blijven spelen? Het is natuurlijk heel erg leuk.. shoot-outs in ME zijn vet, maar ik denk dat zodra Diablo III uitkomt het aantal spelers met de helft afneemt. Events als die van het weekend zijn ook leuk, maar ik kan me niet voorstellen dat dit soort acties blijven komen. Hooguit ook nog maar één MP expansion ofzo...

Op langer termijn zie ik eigenlijk niet in hoe men spelers wil vasthouden in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lynx schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:50:
Geen stasis?

Ik heb er een tijdje mee zitten spelen maar ik lijk werkelijk alles te kunnen stoppen met stasis.
Warp + throw is boom? dat kreeg ik al niet voor elkaar, mooi om te weten.

(heb niet zo heel lang mee gespeeld)

Als je moet kiezen tussen warp en throw lijkt me warp toch verreweg de betere om te houden?

[...]

Als het zo makkelijk was zou ik het niet vragen....
Je moet natuurlijk spelen wat je wilt ;) maar ik vind deze build het fijnste. Komen er veel husks op je af? Throw spammen met een cooldown van minder dan een seconde en je insta-killed ze. Cannibals meestal ook.

Wil je dikke lol hebben? Brutes zijn dood door 2 biotic combo's (warp en dan throw) en loopt er iets omheen dan is dat ook dood. En das op silver.

Op Gold ben jij degene die banshees/brutes/Atlas solo gek kan maken. Enige is wel dat je verdomt veel aggro trekt, dus health is voor mij dan wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Nog belangrijk om te melden: de passive +power damage of de +damage en force van de powers zelf ranks helpen niet mee met de damage van biotic explosions. De kracht van biotic explosions wordt bepaald door de rank van de powers die je gebruikt en de ranks die specifiek melden dat ze de kracht van biotic explosions verhogen.

Dus je hoeft niet perse te gaan voor de +power damage in je passive. Je kan bijvoorbeeld de headshot damage rank nemen met een Carnifex (+200% vanaf rank 7 of 8 volgens mij als je de eerste +20 weight rank neemt) of een Mantis X. :)
yinx84 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:58:
Hoe denken jullie hierover... los van het items verzamelen (loterij) en characters levelen, wat is nu eigenlijk een motivatie om de Multiplayer te blijven spelen? Het is natuurlijk heel erg leuk.. shoot-outs in ME zijn vet, maar ik denk dat zodra Diablo III uitkomt het aantal spelers met de helft afneemt. Events als die van het weekend zijn ook leuk, maar ik kan me niet voorstellen dat dit soort acties blijven komen. Hooguit ook nog maar één MP expansion ofzo...

Op langer termijn zie ik eigenlijk niet in hoe men spelers wil vasthouden in dit spel.
Met de release van D3 ben ik er denk ik ook wel klaar mee ja. ME3 mp is leuk opgezet, maar uiteindelijk zit er toch te weinig variatie en uitdaging in voor de lange termijn. Misschien met wat meer opgeleukte coop missies kan het nog wel weer interessant worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 01-05-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
yinx84 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:58:

De toekomst zal niet heel rooskleurig zijn.
Zolang ik het leuk vind blijf ik het wel spelen. Het is vrij toegankelijk en de weinige mensen met een mic zijn in 90% van de gevallen vrij relaxed, in andere shooters ligt dat percentage (mijn ervaring) een stuk lager.

D3 vind ik persoonlijk helemaal niks maar ik heb weinig met games van Blizzard. Heb ook nooit de behoefte gehad om een StarCraft of WoW te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De MP leent zich perfect voor een soort Base Capture/Defence of KotH achtige gameplay. Sterker nog, ik zou het bijzonder leuk vinden om iets van endless games online te kunnen spelen.

Start een map, begint eerst met 10 waves bronze, dan 10 waves silver en dan endless waves gold. Kijken hoe lang je het uit houd en op basis daar van krijg je dan je puntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Mijn Asari Adept is:

Stasis met target krijgt meer damage als het in stasis zit, target kan meer dmg ontvangen voordat het breekt en de slagroom op de taart en mandatory talent voor de asari adept: area stasis. 6 puntjes.

Warp met increase damage van biotic explosions, Expose (zorgt ervoor dat throw meer dmg doet, maar ook guns), Weaken. 6 puntjes. Dit is de main biotic explosion setup, gericht om de explosie zoveel mogelijk dmg te laten doen.

Throw met area throw(2 targets in je stasis bubble? 2 keer BOOM), icrease damage van biotic explosions, Force and damage (rede voor expose en weaken op warp).

Asari justicar: alle power increase puntjes. en weight van pistols naar beneden.

Fitness, F die shit. niet nodig. gewoon bommen spammen en zorgen dat je niet geraakt word :) Je zou die weight reduce niet kunnen nemen en dan 3 puntjes in deze maar dan moet je niet de carniflex/paladin gebruiken.

Let wel dit is niet voor run and gun mensen, op gold ben je in 1 burst van een phantom down :) Tot nu toe ga ik max 1 of 2 keer down in een volle gold match, dus ik heb het niet echt nodig :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:37:
Mijn Asari Adept is:

Stasis met target krijgt meer damage als het in stasis zit, target kan meer dmg ontvangen voordat het breekt en de slagroom op de taart en mandatory talent voor de asari adept: area stasis. 6 puntjes.

Warp met increase damage van biotic explosions, Expose (zorgt ervoor dat throw meer dmg doet, maar ook guns), Weaken. 6 puntjes. Dit is de main biotic explosion setup, gericht om de explosie zoveel mogelijk dmg te laten doen.

Throw met area throw(2 targets in je stasis bubble? 2 keer BOOM), icrease damage van biotic explosions, Force and damage (rede voor expose en weaken op warp).

Asari justicar: alle power increase puntjes. en weight van pistols naar beneden.

Fitness, F die shit. niet nodig. gewoon bommen spammen en zorgen dat je niet geraakt word :) Je zou die weight reduce niet kunnen nemen en dan 3 puntjes in deze maar dan moet je niet de carniflex/paladin gebruiken.

Let wel dit is niet voor run and gun mensen, op gold ben je in 1 burst van een phantom down :) Tot nu toe ga ik max 1 of 2 keer down in een volle gold match, dus ik heb het niet echt nodig :)
side note: carnifex op 10 is ook 200% recharge zonder de weight redux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:42
Gundogan schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:00:
Nog belangrijk om te melden: de passive +power damage of de +damage en force van de powers zelf ranks helpen niet mee met de damage van biotic explosions. De kracht van biotic explosions wordt bepaald door de rank van de powers die je gebruikt en de ranks die specifiek melden dat ze de kracht van biotic explosions verhogen.

Dus je hoeft niet perse te gaan voor de +power damage in je passive. Je kan bijvoorbeeld de headshot damage rank nemen met een Carnifex (+200% vanaf rank 7 of 8 volgens mij) of een Mantis X. :)

[...]

Met de release van D3 ben ik er denk ik ook wel klaar mee ja. ME3 mp is leuk opgezet, maar uiteindelijk zit er toch te weinig variatie en uitdaging in voor de lange termijn. Misschien met wat meer opgeleukte coop missies kan het nog wel weer interessant worden.
inderdaad. Het is leuk, maar gaat vrij snel vervelen. Ik heb me wel vermaakt met de MP maar ben uiteindelijk toch van mening dat ik ipv de MP liever een langere SP zou zien. Zoveel voegt de MP niet toe.
Speel het ook eigenlijk bijna niet meer, online co-op speel ik dan toch liever gears 3, of zelfs MW3: Spec ops. Daar zit gewoon veel meer variatie in de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:41:
[...]

side note: carnifex op 10 is ook 200% recharge zonder de weight redux
ok cool :)

mijn carniflex is 1, van het weekend EINDELIJK unlocked. Weet je of dit ook voor de paladin geld?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:57:
[...]

ok cool :)

mijn carniflex is 1, van het weekend EINDELIJK unlocked. Weet je of dit ook voor de paladin geld?
Ik heb de Pally op 2 maar die is wel wat zwaarder dan de Carni. Daarbij vind ik die echt veelste traag en de clipsize... je kan jet zo goed geen bullets in dat ding stoppen.

Stoppingpower is ook bijna het zelfde als de Carni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 17:58:
[...]

Ik heb de Pally op 2 maar die is wel wat zwaarder dan de Carni. Daarbij vind ik die echt veelste traag en de clipsize... je kan jet zo goed geen bullets in dat ding stoppen.

Stoppingpower is ook bijna het zelfde als de Carni.
De Carniflex is op dit moment wel mijn favo wapen, ik zou toch graag de N7-Eagle weleens willen proberen maar ja dat is niet voor mij weg gelegd :P Met mijn Vanguard/Adept/Justicar maak ik bijna niets anders dan headshots zonder scope :) Net weer een paar heerlijke potjes achter de rug Stasis bubble = 6 headshots (afhankelijk van vijand).

En ook weer een nieuwe ervaring rijker, ik kom in een 'quick match' zit daar een gast met N7-2810 rating 'Krogan_666_Army' en die kerel had een stem het leek de duivel zelf wel.. wat hij nou te vertellen had geen idee, aan het accent te horen schat ik dat het een Rus was. Uiteindelijk werdt ik uit de game gekicked :P

En btw een tip voor diegen die op 'search' drukken en 30 seconden in de wacht zitten, druk gewoon op cancel na 5 seconden en weer op search meestal heb je dan wel gelijk een game om te joinen..

-------------------------

Hmm na gisteravond nog gewoon een paar potjes gespeeld te hebben kan ik nu niet eens meer singleplayer doen (of ik moet helemaal overnieuw beginnen...) omdat mijn DLC niet 'authorized' kan worden en geen MP omdat ik een 'online pass' moet kopen... en dit terwijl de pc versie eigenlijk geen online pass zou hebben (zit er wel in dus) het is weer feest bij EA/BW.

[ Voor 14% gewijzigd door prutser001 op 03-05-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

prutser001 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 22:40:
De Carniflex is op dit moment wel mijn favo wapen, ik zou toch graag de N7-Eagle weleens willen proberen maar ja dat is niet voor mij weg gelegd :P
Kreeg toevallig nu de N7 Eagle. Speelt een beetje als een sterkere/full auto Phalanx, dus niet echt bijzonder. Je kan dan beter bij de Carnifex blijven. Denk dat de Valiant toch met afstand het beste N7 wapen is.

Daarna een Talon uit een pack. Best een grappig ding, maar ook niet echt beter dan een Carnifex of Plasma Shotgun (die niet eens zo veel zwaarder is als je er paar levels van hebt), zeker op gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
prutser001 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 22:40:
Hmm na gisteravond nog gewoon een paar potjes gespeeld te hebben kan ik nu niet eens meer singleplayer doen (of ik moet helemaal overnieuw beginnen...) omdat mijn DLC niet 'authorized' kan worden en geen MP omdat ik een 'online pass' moet kopen... en dit terwijl de pc versie eigenlijk geen online pass zou hebben (zit er wel in dus) het is weer feest bij EA/BW.
Kijken of je het handmatig kan updaten. (rechtermuisknop op het spel in originmenu en dan moet het er wel bij staan)
Zo niet, dan vrees ik dat je het spel opnieuw moet installen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niks doen, EA heeft de boel weer eens verkloot en het Bioware forum staat bol van de klachten. Heb zelf ook even gechat met EA en ze erkennen het probleem en hebben geen idee waar het zit...

Het is ook totaal random voor mensen die wel en niet kunnen spelen:

http://social.bioware.com...ndex/11821829/27#11840257

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 18:38:
Niks doen, EA heeft de boel weer eens verkloot en het Bioware forum staat bol van de klachten. Heb zelf ook even gechat met EA en ze erkennen het probleem en hebben geen idee waar het zit...

Het is ook totaal random voor mensen die wel en niet kunnen spelen:

http://social.bioware.com...ndex/11821829/27#11840257
Kans dat ik ooit nog een Origin titel koop is vrij klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

PirE schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 19:41:
[...]

Kans dat ik ooit nog een Origin titel koop is vrij klein.
Ik kan gelukkig 'nog' spelen. Maar Origin is inderdaad een hoop nutteloosheid die ook nog eens faalt daarin. :X

Maar eens verder met de N7 Eagle en Talon geklooid. De Eagle is best lache nog op de Turian Soldier met Marksman. Headshot rapidfire machinegun machine! Maar op Gold doet ie te weinig damage helaas.

De Talon (met de armor pierce mod) verder is nog best goed op een Salarian of Geth Infiltrator. Je cloak recharge is erg laag en met cloak -> prox mine -> schieten -> repeat ga je in ieder geval op Silver zeer snel door bosses heen. En omdat je recharge zo snel gaat kan je het ook constant op de lesser mortals doen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 04-05-2012 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft Origin:

http://www.pcgamer.com/20...-give-feedback-on-origin/

Have fun!!! :D

*edit*

volgens mij zijn er al zo veel posts dat ik nieteens meer wat kan toevoegen.... typische onkunde van EA wederom...

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2012 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Het is gewoon diep triest dat ze zeggen dat een 'commendation pack' er voor gezorgd heeft dat je nu de Redeem online pass melding krijgt. Ik weet niet hoe ze dat spel inelkaar gehakt hebben maar wat voor invloed heeft een Commendation pack in gods naam op de authorisatie server...

Het meest trieste is nog wel dat je niet eens de single player kan spelen nu (ik niet vanwege collectors edition) en dus de DLC niet geauthoriseerd kan worden en de save games niet werken.

De enige manier om te spelen is de cracked exe te gebruiken voor SP.. het is gewoon te triest voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:07:
Het is gewoon diep triest dat ze zeggen dat een 'commendation pack' er voor gezorgd heeft dat je nu de Redeem online pass melding krijgt. Ik weet niet hoe ze dat spel inelkaar gehakt hebben maar wat voor invloed heeft een Commendation pack in gods naam op de authorisatie server...

Het meest trieste is nog wel dat je niet eens de single player kan spelen nu (ik niet vanwege collectors edition) en dus de DLC niet geauthoriseerd kan worden en de save games niet werken.

De enige manier om te spelen is de cracked exe te gebruiken voor SP.. het is gewoon te triest voor woorden.
Heb je het al geprobeert met Origin in offline mode?

En je hebt gelijk, ik denk ook niet dat die pack de oorzaak is. Klootjesvolk een game laten maken en onderhouden met slechte coding. Daarbij de vreselijke drift van EA om elke 10 seconden te checken op DLC en DRM... Volgens mij is er gewoon een server zwaar over zijn nek gegaan bij EA en word je op basis van IP/Origin account/Whatever altijd naar die verification server gegooit.

De "support" van EA is altijd al dramatisch geweest (en Bioware niet zo veel beter) en ik ben dan ook naar 3 dingen erg benieuwd:

1: Hoe lang gaat dit nog duren en hoeveel shit kunnen we nog verwachten, niemand zal het weten.
2: Wat gaat EA/Bioware doen als compensatie? waarschijnlijk helemaal niks, ze hebben hun geld toch al binnen en zijn al vernoemd als slechtste bedrijf een paar weken geleden... (http://www.forbes.com/sit...company-in-america-award/)
3: Wat gaat EA in hemelsnaam doen met al die feedback die ze nu krijgen? Op zo een beetje alles waar zij hun stempel plaatsen word ook zowat meteen de garantie gegeven dat het gewoon niet wil werken. Dat is ook wel duidelijk op te maken uit de replies op dat linkje wat ik zonet postte...

All in all... EA is... problematic... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Daar ben ik het mee eens, als je nu kijkt hoeveel problemen er zijn geweest in de afgelopen maand en wat er nu aan de hand is... Ziet de toekomst er bijzonder somber uit. Ook vindt ik het bijzonder stil, leuk dat EA de support afhandeld en er meldingen kwamen dat de 'account support tools' niet meer werkte daar koop je niets voor.
BF3 heb ik niet gekocht omdat deze gewoon niet wilde werken voor mij, misschien is dat nu wel opgelost maar dat zal me wat.. ME3 wilde ik hebben omdat ME/DA etc gewoon een apparte plaats heeft voor mij en ik gewoon het (tegenvallende) einde wilde zien..

Dat Bioware nooit super is geweest met support ok, maar ze hebben wel iets moois neergezet.

En waar het probleem nou zit maakt niet uit, er zijn een paar officiele reacties geweest van een BW forum mod, die dus ook vertelde dat het door die commendation packs komt... Klinkt meer als een zoethoudertje dan waarheid en dat ze daar 16 uur over gedaan hebben om het te vinden zeer onwaarschijnlijk.
Ik merk ook vaak zat dat b.v. DA2 tijdens het spelen de verbinding met de EA server verliest, ook nodig voor DLC en verdwijnt dus naar het hoofdmenu met dezelfde DLC authorisatie melding als ME3 en kan er dus geen save game geladen worden...

En ja ik heb al geprobeerd in offline mode, maar ik heb perongeluk op 'purchase online code' gedrukt ipv redeem... en nu een restore gedaan maar krijg nogsteeds niets. From Ashes is geblokkeerd en mijn save games werken daarom niet overnieuw beginnen... nee

Ik bedoel als op mijn werk 16+ uur lang de servers eruit liggen dan heb ik/de zaak een mega probleem en kunnen we wel inpakken. Nou gaat het in dit geval om een spelletje maar er zijn wel 300.000? pc gebruikers die er nu last van hebben ookal heb ik 'maar' met een ~3000 klanten te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Ik snap sowieso niet waarom ze elke 10 seconden die DLC willen verifiëren, kan je dat niet zo coden dat hij maar 1x per 24 uur (bijvoorbeeld) checked?

Afbeeldingslocatie: http://uploadpic.org/storage/2011/HA2ZU9kiLl8AgFkbcoaMge6OF.jpg

D, Final Answer *O*

Ben benieuwd of het morgenavond weer werkt, ik reken er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou nou... er is nieuws:
7:00PM PST - UPDATE
I've received word from the live team that work is ongoing and the issue will be fixed during the night (PST). We expect to have this working tomorrow morning (again PST).
http://social.bioware.com...Problems--11814815-1.html

nu maar afwachten wanneer het dan opgelost is... ik gok nog een dag of 2...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2012 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was dit probleem trouwens alleen met Origin op de pc?
Wel raar probleem in ieder geval. op de Xbox had ik dusver geen problemen online maar hier werken we tegenwoordig ook met die verschrikkelijke online passes van EA. Wat dat betreft zeurt men wel op Activision maar ik kan CoD games wel zonder problemen tweedehands aanschaffen op de Xdoos en bij EA games mag ik leuk nog even een tientje extra neerleggen voor MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem speelt op meerdere platforms, maar vooral op de PC lijkt het. ik heb daadwerkelijk alle 50 pagina's gelezen op het forum van bioware.... 0,0 replies van bioware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
PST is -9 uur vanuit ons gezien als ik me niet vergis. Als ze dus niet liegen en het uiterlijk om 11:59:59 in de ochtend gefixt hebben dan is dat 9 uur s'avonds bij ons.

Als ze niet liegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het vermoeden dat ze zichzelf overschatten... Maar we zullen zien.

*edit*

Ziet er naar uit dat er veel mensen zijn die er nu in kunnen maar geen commendation packs hebben gekregen. Die moeten dan weer gaan chatten met EA support om die packs weer wel te krijgen...

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Via chat gaat het redelijk snel, jammere is dat ze elke keer vragen 'repair you game' ...

In mijn Commendation pack zat een N7-Crusader .. werkelijk waardeloos heb nu alle shotguns en heb ze nog nooit gebruikt.

Ben maar veteran packs gaan kopen, zo krijg ik tenminste nog upgrades voor wapens, nu in totaal 5 PSP's gekocht en er zaten 6 character cards in maar geen nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:20:
Via chat gaat het redelijk snel, jammere is dat ze elke keer vragen 'repair you game' ...

In mijn Commendation pack zat een N7-Crusader .. werkelijk waardeloos heb nu alle shotguns en heb ze nog nooit gebruikt.

Ben maar veteran packs gaan kopen, zo krijg ik tenminste nog upgrades voor wapens, nu in totaal 5 PSP's gekocht en er zaten 6 character cards in maar geen nieuwe.
Wat zegt de timer van de PSP's? hoe lang zijn ze er nog?

En het schiet ook nooit op met wapens he :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:33:
[...]

Wat zegt de timer van de PSP's? hoe lang zijn ze er nog?

En het schiet ook nooit op met wapens he :(
Sinds wanneer zijn de PSP's er weer? :o !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asasuke schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:02:
[...]

Sinds wanneer zijn de PSP's er weer? :o !!
Sinds dinsdag, heb er 1 kunnen kopen en sindsdien niet meer in kunnen loggen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:08:
[...]

Sinds dinsdag, heb er 1 kunnen kopen en sindsdien niet meer in kunnen loggen.....
-_-'

Lange leve EA xD
Is de community mission nog gehaald?
En is er al bekend wat er voor dit weekend is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asasuke schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:09:
[...]

-_-'

Lange leve EA xD
Is de community mission nog gehaald?
En is er al bekend wat er voor dit weekend is?
Missie is geslaagd, ik heb dat pakketje al gekregen maar zat natuurlijk niks in behalve supplies. Komend weekend komt er niks, en ik heb het vermoeden dat er daarna ook even niks is vanwege de terugkomende problemen met ops elke keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:24:
[...]

Missie is geslaagd, ik heb dat pakketje al gekregen maar zat natuurlijk niks in behalve supplies. Komend weekend komt er niks, en ik heb het vermoeden dat er daarna ook even niks is vanwege de terugkomende problemen met ops elke keer...
Zolang de PSP dan nog een aantal weken blijft staan vind ik het goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:08:
[...]

Hoezo kan je niet meer inloggen dan, in origin? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asasuke schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:06:
[...]

Hoezo kan je niet meer inloggen dan, in origin? :o
Kijk even een paar berichten terug staat mijn hele verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ik kan weer inloggen, gaat nu allemaal weer goed.

De Commendation packs zijn er al... maar ik snap niet helemaal welke 2 packs er zouden moeten zijn.
Bij mijn entitlements staat dat Raptor pack wel maar Excorsist niet de Commendation pack heb ik gehad na een chat met EA.

Ik dacht dat er ook een 'Victory pack' zou komen? Het is zoiezo allemaal een beetje vaag vindt ik met die events/packs etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

prutser001 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 21:40:
Ik kan weer inloggen, gaat nu allemaal weer goed.

De Commendation packs zijn er al... maar ik snap niet helemaal welke 2 packs er zouden moeten zijn.
Bij mijn entitlements staat dat Raptor pack wel maar Excorsist niet de Commendation pack heb ik gehad na een chat met EA.

Ik dacht dat er ook een 'Victory pack' zou komen? Het is zoiezo allemaal een beetje vaag vindt ik met die events/packs etc.
Je zou ze beiden moeten hebben als je een Gold run hebt gedaan.

Trouwens wel merkbaar dat er problemen zijn met de game. Volle lobbies vinden is een stuk moeilijker (geweest hopelijk).

Wel eindelijk de Batarian Soldier gekregen. Verreweg de leukste en denk ik ook de meest effectieve Soldier class. Inferno nades zijn nog best goed ook. Brandt een Silver Marauder in ieder geval weg met 1 nade zonder te speccen in extra damage (uiteraard voor de AoE en extra nades gegaan). En Ballistic Blades geeft ook, niet geheel tegen de verwachting in, veel voldoening. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

En kijk eens aan wat er in mijn Commendation Pack zat, en N7 Valiant :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compizfox schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 00:37:
En kijk eens aan wat er in mijn Commendation Pack zat, en N7 Valiant :D
Same here, en ik durf bijna te zeggen: laat die black widow maar zitten! Wat een ontzettend lekker/heerlijk/geil wapen is dat zeg. Minder damage merk je niet zo heel erg, en je hebt geen standaard armor penetration. Maar de verschrikkelijk snelle reload en berg aan ammo maken dat meer dan goed!

Ik moet ook nog mijn raptor pack krijgen, victory pack had ik dinsdag al binnen, maarja das alleen maar wat supplies, geen wapens of characters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Krijg nou de hik, wil je ff lekker gamen gaat Origin over de zeik 'Unknown error occurred' man man wat een feest.

Pff blijkt dat je alle gegevens weer opnieuw in moet vullen dus.

Nu is alles down en kan niemand meer inloggen, ook Battlefield 3 lijkt geraakt te zijn door deze fail.

[ Voor 45% gewijzigd door prutser001 op 05-05-2012 13:55 . Reden: pffff.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
1e keer dat ik 2 ultra rares in 1 pack heb.
Afbeeldingslocatie: http://i863.photobucket.com/albums/ab198/SteveBudin/2ultrarares.jpg

Niet dat ik wat aan die wapens heb :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ik zie die Indra niet eens in mijn Multiplayer manifest staan. Ben maar Veteran packs gaan kopen op de hoop dat als ik die 'uncommons' allemaal op X heb ik geen 'Uncommons' meer krijg met spectre packs of premium spectre packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Die Indra is anders best fijn. In de SP erg veel gebruikt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer dan 10 Premium spectre packs verder: alleen maar character cards gekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Ha allemaal :) Zo te lezen heb ik een goed weekje uitgekozen om op vakantie te gaan... haha. Zijn alle problemen inmiddels weer opgelost? Waar kwam het nou eigenlijk door dan? Door de packs van de operation? Heeft iemand er nog wél iets leuks uitgehaald in ieder geval, als goedmakertje? (Hoor alleen maar geklaag, haha!) Nou, zo maar eens een potje doen, kijken of ik zonder problemen kan inloggen/spelen.

[ Voor 18% gewijzigd door Gilraen op 06-05-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Gilraen schreef op zondag 06 mei 2012 @ 16:01:
Ha allemaal :) Zo te lezen heb ik een goed weekje uitgekozen om op vakantie te gaan... haha. Zijn alle problemen inmiddels weer opgelost? Waar kwam het nou eigenlijk door dan? Door de packs van de operation? Heeft iemand er nog wél iets leuks uitgehaald in ieder geval, als goedmakertje? (Hoor alleen maar geklaag, haha!) Nou, zo maar eens een potje doen, kijken of ik zonder problemen kan inloggen/spelen.
Niet echt, ik kreeg een super shotgun waarvan ik de naam niet eens weet. Servers hebben nogsteeds kuren duurt somes 1 minuut om een lobby te vinden.

Ben nu alleen maar veteran packs aan het kopen om al mijn uncommons te upgraden.

Pagina: 1 ... 25 ... 33 Laatste

Let op:
[html]Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494640">[Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3</a>.[/html]