Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:27

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Het is bij EA/Origin een puinhoop. Battlefield 3 spelers hebben/hadden ook onder andere inlog problemen.

En waarom kiezen mensen trouwens specifiek voor Reapers + Firebase Hydra? Zie dat echt vaak voorbij komen. Ravagers zijn al het grootste gevaar en op Hydra snipen ze zo van de ene naar de andere kant van de map. En de host zelf gezellig een Revenant + Plasma SMG mee nemen op Gold. :o Gelukkig nog tot wave 10 objective complete gekomen door een adept + ik als Batarian Soldier aka de Reaper Burninator. Moet zelf eens een Glacier Reaper Gold game gaan hosten met die class + Falcon + Incendiary ammo. :Y

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
You have been dissconnected from the ME3 server. Dat zie ik nu de hele dag al halverwege of tijdens laatste waves. Heb i potje kunnen uitspelen , zo krijg ik natuurlijk nooit alles unlocked he. Goed bezig EA :'(

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Tr!gger schreef op zondag 06 mei 2012 @ 18:45:
You have been dissconnected from the ME3 server. Dat zie ik nu de hele dag al halverwege of tijdens laatste waves. Heb i potje kunnen uitspelen , zo krijg ik natuurlijk nooit alles unlocked he. Goed bezig EA :'(
Probeer eens zelf te hosten, lost voor mij een hoop problemen op. Zodra ik een random lobby join heb ik alle soorten ellende. En om de 1 of andere reden als ik zelf host sta ik meestal op nr1.

Als ik schiet raak ik de vijand wel maar zie geen schade pas als ik weg ren en weer terug ga kan ik iets doen.
Rare lag als het gaat om headshots, ik zie duidelijk de inslag maar geen 1 shot kill (bronze/silver).
Medigel/first aid kits die niet werken, dus blijf je drukken en ben je er ineens 4 kwijt...
Cobra missiles die 'verdwijnen' en powers die gewoon door vijanden heen gaan.
En als het helemaal niet wil, vijanden/medespelers die 'warpen' (bijna zoals een Banshee).
En als ik zelf host heb ik minder last van vijanden die dodgen...
Objectives/ladders die ik niet aan kan raken/activeren.

Er zijn nog wel meer dingen die fout gaan dan, het is wel afhankelijk van de host het nadeel is dat het soms pas echt erg wordt in ronde 4-5 zodra er dus meer vijanden komen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
prutser001 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 19:09:
[...]

Probeer eens zelf te hosten, lost voor mij een hoop problemen op. Zodra ik een random lobby join heb ik alle soorten ellende. En om de 1 of andere reden als ik zelf host sta ik meestal op nr1.

Als ik schiet raak ik de vijand wel maar zie geen schade pas als ik weg ren en weer terug ga kan ik iets doen.
Rare lag als het gaat om headshots, ik zie duidelijk de inslag maar geen 1 shot kill (bronze/silver).
Medigel/first aid kits die niet werken, dus blijf je drukken en ben je er ineens 4 kwijt...
Cobra missiles die 'verdwijnen' en powers die gewoon door vijanden heen gaan.
En als het helemaal niet wil, vijanden/medespelers die 'warpen' (bijna zoals een Banshee).
En als ik zelf host heb ik minder last van vijanden die dodgen...
Objectives/ladders die ik niet aan kan raken/activeren.

Er zijn nog wel meer dingen die fout gaan dan, het is wel afhankelijk van de host het nadeel is dat het soms pas echt erg wordt in ronde 4-5 zodra er dus meer vijanden komen.
3 potjes zelf gehost en waarempel nergens meer last van. O-)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Heerlijk toch, merk wel dat als je zelf host je toch kleine 'voordeeltjes' hebt.
Morgen nog een stuk of 10 Vet Packs en ik ben af van alle uncommon weapons, eindelijk alles op X.
En dan door naar de Spectre Packs... zal een hel worden met mijn geluk.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
prutser001 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 00:09:
Heerlijk toch, merk wel dat als je zelf host je toch kleine 'voordeeltjes' hebt.
Morgen nog een stuk of 10 Vet Packs en ik ben af van alle uncommon weapons, eindelijk alles op X.
En dan door naar de Spectre Packs... zal een hel worden met mijn geluk.
Je krijgt ook weleens silvers in (Premium) Spectre Packs. Ik vertik het om die dingen te kopen omdat je dan ook weer level 2 mods krijgt en dan wordt mijn inventory zo vol :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Gisteren in wave 9 op Gold een Geth Hunter die frozen was in stealth mode. Kon hem makkelijk zien natuurlijk, werd zelfs aangeduid met rode target. Laatste vijand, wilde met geen mogelijkheid dood. Na 10 minuten maar opgegeven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 08:04:
Gisteren in wave 9 op Gold een Geth Hunter die frozen was in stealth mode. Kon hem makkelijk zien natuurlijk, werd zelfs aangeduid met rode target. Laatste vijand, wilde met geen mogelijkheid dood. Na 10 minuten maar opgegeven :(
Komt redelijk vaak voor idd, oplossing is meestal allemaal weg lopen, turrets en drones weg halen. Vaak despawned ie dan wel.

Op die map met die giant guns op tuchanka (alles is bruin en het is te vroeg om de naam van de map te weten...) daar buggen ze ook vaak omdat de mobs dan niet omhoog springen van hun spawnpoints...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 08:53:
Op die map met die giant guns op tuchanka (alles is bruin en het is te vroeg om de naam van de map te weten...) daar buggen ze ook vaak omdat de mobs dan niet omhoog springen van hun spawnpoints...
Zou die map nou niet toevallig firebase giant heten? ;)

Als ze onder de map zitten kan je ze nog meestal door de roosters heen neerschieten. Wel vervelend dat bijvoorbeeld nades ook door die roosters heen kunnen vallen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:22:
[...]

Zou die map nou niet toevallig firebase giant heten? ;)

Als ze onder de map zitten kan je ze nog meestal door de roosters heen neerschieten. Wel vervelend dat bijvoorbeeld nades ook door die roosters heen kunnen vallen. :(
Ja dat is hem, sorry ben nog supergaar hier dus I'm not running at optimum efficiency...

Heb het nog niet gehad dat me nades tussen de roosters vallen, maar de bounce mechanics van nades in het algemeen zijn wel enorm kut om het zacht uit te drukken, komt vaker voor dat ze totaal ergens anders heen gaan dan waar ik ze graag wil hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 23:09

Gilraen

The audacity!

Morguh!

Kwam deze tegen op Bioware Social, vind hem wel leuk gevonden (maar maybe kennen jullie het al):

The Battlemaster charges forth,
his foes squished midst war cries.
Until he hits a Banshee's claw,
then, twixt her legs, he dies.

The Infiltrator rushes in,
the Krogan's life to save.
Alas to near a Banshee,
even cloaked, is dumb not brave.

The Sentinel relies upon,
his Tech Shields' toughened shell.
But should have known the Banshee's wail,
will send him straight to hell.

And so the Engineer is left,
to hold the hordes at bay.
He sighs and keeps his Decoy up,
then slowly saves the day.

The moral of this tale, my friends,
is really quite pedestrian.
Never battle 'gainst your foes,
sans scientist Salarian.

Ik was gisteren lekker bugged trouwens... Ofcourse ook de naam van de map vergeten, maar het is die ene hele lichte, met die overview en de loopbrug waar je goed kan snipen. Zat opeens 100 meter boven de map met m'n vanguard, stuck ofcourse.... En natuurlijk bij wave 10 objective, haha. Lekker weer.

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-01 12:44
Gilraen schreef op maandag 07 mei 2012 @ 10:48:
Ik was gisteren lekker bugged trouwens... Ofcourse ook de naam van de map vergeten, maar het is die ene hele lichte, met die overview en de loopbrug waar je goed kan snipen. Zat opeens 100 meter boven de map met m'n vanguard, stuck ofcourse.... En natuurlijk bij wave 10 objective, haha. Lekker weer.
Firebase Dagger.. en bugged was je zeker.

Ook toen je dood was lag je "splatted" 10 meter uit elkaar xD

Heb ook al gevonden hoe het zou kunnen komen:
Another bug occasionally happens by using Charge immediately before getting knocked out. It will cause the player to glitch heavily during movement, float several feet above the ground, before getting stuck either right underneath the map or several hundred feet above the ground.

[ Voor 24% gewijzigd door Asasuke op 07-05-2012 11:22 ]

ME3: Asasuke1337 | SC2 : Asasuke.254

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morguh!

Kwam deze tegen op Bioware Social, vind hem wel leuk gevonden (maar maybe kennen jullie het al):

Alas to near a Banshee,

sans scientist Salarian.

Haha nice, al ben ik er liever op mijn Geth Infiltrator, nog geen een keer gesnapt door een banshee :)

En inderdaad, dat was echt een nasty bug, reviven hielp niet, en er viel steeds meer uit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Morguh!

Alas to near a Banshee,

sans scientist Salarian.

Haha zo herkenbaar, sinds donderdag maar eens begonnen de multiplayer te spelen en het beviel mij onverwacht erg goed. Zo goed dat ik er afgelopen weekend vele uren in heb gestopt. Ook een salarian engineer tot lvl 20 en inderdaad, die decoy is geweldig. In het begin denk je wat heb ik daar nou aan, maar het haalt zo veel druk van je teammates af, dat het een 'eitje' (hmm een eitje is het nooit) wordt om een banshee of brute af te maken. Vond de vanguard altijd het leukste om te spelen, maar die salarian engineer is gelijk gedeeld eerste :)

Spelen er mensen met een turian soldier trouwens? Heb er een paar potje mee gespeeld, maar kan me nou echt niet boeien. Hij kan niet dodgen, heeft geen hele sterke aanvallende skills, dus vind het helemaal niet fijn spelen. Misschien dat iemand nog tips heeft?

En welke packs kopen jullie vooral? Ik probeer steeds door te sparen voor de premium spectre, maar kwam op een gegeven moment medigels tekort, dus ben ook wat veteran packs gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shenr schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:42:
[...]

Haha zo herkenbaar, sinds donderdag maar eens begonnen de multiplayer te spelen en het beviel mij onverwacht erg goed. Zo goed dat ik er afgelopen weekend vele uren in heb gestopt. Ook een salarian engineer tot lvl 20 en inderdaad, die decoy is geweldig. In het begin denk je wat heb ik daar nou aan, maar het haalt zo veel druk van je teammates af, dat het een 'eitje' (hmm een eitje is het nooit) wordt om een banshee of brute af te maken. Vond de vanguard altijd het leukste om te spelen, maar die salarian engineer is gelijk gedeeld eerste :)

Spelen er mensen met een turian soldier trouwens? Heb er een paar potje mee gespeeld, maar kan me nou echt niet boeien. Hij kan niet dodgen, heeft geen hele sterke aanvallende skills, dus vind het helemaal niet fijn spelen. Misschien dat iemand nog tips heeft?

En welke packs kopen jullie vooral? Ik probeer steeds door te sparen voor de premium spectre, maar kwam op een gegeven moment medigels tekort, dus ben ook wat veteran packs gaan kopen.
Ja iedereen heeft natuurlijk zijn of haar voorkeur wat betreft de classes, ik zelf vind de Geth Infiltrator en Geth Engineer het fijnste.

Wat betreft Soldiers ben ik terug gegaan naar human soldier met een Saber of Revenant, vooral de frag grenade op het kleine grut is erg leuk en concussive shot is goed om net even wat tijd te winnen soms. En als human heb je natuurlijk wel dodge.

Wat betreft die packs, koop nu die PSP's want die zijn er morgen niet meer, daarna gewoon normale spectre of andere packs, net wat je wilt. Over een weekje zullen er wel weer Jumbo supply packs zijn, dan krijg je bergen met medigel/rockets/ops survival/ammo. Zit zelf nog rond de 60 medigel die ik over heb van 2 weken terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Proximity mine speccen voor de debuff. +20% damage taken from all sources for 8 seconds op een groep = amazing. En je kan mobs uit cover krijgen als je de mine op de cover zelf schiet en de cover is dun genoeg. Het is niet zo uber als op de Salarian of Geth Infilitrator waar je het kan gebruiken terwijl je cloaked bent zodat je prox mine debuff en de extra de cloak damage buff krijgt. Verder is Markman wel leuk met wapens als de Falcon.

Ik zou liever gaan voor de Batarian Soldier omdat Inferno nades en Ballistic Blades die class wat unieks geeft of dus de Salarian of Geth Infiltrator omdat je veel meer damage doet en de proximity mines hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

[...]
Ik was eerst ook alleen maar aan het sparen voor de duurdere packs, maar als je niet constant op Silver of Gold spelt dan duurt dat gewoon te lang.
Ben nu dus op een heel andere manier bezig. Gewoon de goedkoopste packs kopen totdat je daar niets nieuws meer krijgt en daarna pas overstappen op de duurdere packs.
Katana X + Predator X met Korgan Vanguard = 180% recharge

Ik heb gewoon niet de tijd om constant te spelen, maar op deze manier gaat het nog best hard. :)

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 06:32
Je kunt natuurlijk ook gewoon minder dood gaan :P

Ik medi-gel alleen maar als het nut heeft. Als ik met een hoop prutsers in een game zit ga ik daar echt geen medi-gel aan spenderen. Hooguit als ik er nog net een mission objective (en dus credits) mee kan verdienen. Op bronze is het me dat dus niet waard. Op Silver alleen voor de wave 6 of wave 10 objective en Gold speel ik alleen met bekenden ( :w Gilrean, Biels, Asasuke, Lintesir) dus dat overleven we meestal wel.

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Warbringer schreef op maandag 07 mei 2012 @ 19:19:
[...]

Je kunt natuurlijk ook gewoon minder dood gaan :P

Ik medi-gel alleen maar als het nut heeft. Als ik met een hoop prutsers in een game zit ga ik daar echt geen medi-gel aan spenderen. Hooguit als ik er nog net een mission objective (en dus credits) mee kan verdienen. Op bronze is het me dat dus niet waard. Op Silver alleen voor de wave 6 of wave 10 objective en Gold speel ik alleen met bekenden ( :w Gilrean, Biels, Asasuke, Lintesir) dus dat overleven we meestal wel.
Haha, true, maar dan moet je wel door hebben dat reviven geen medigel kost :) Dacht in het begin dat reviven ook medigel kostte, dus ging zelf maar gebruiken. Ook dacht ik dat je xp zou verliezen door dood te gaan (echt dood gaan), dus liet dat ook niet snel gebeuren. Dan ben je wel snel door die 10 medigels heen die je dan hebt :P

Maar bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Warbringer schreef op maandag 07 mei 2012 @ 19:19:
[...]

Op Silver alleen voor de wave 6 of wave 10 objective en Gold speel ik alleen met bekende ( :w Asasuke) dus dat overleven we meestal wel.
:w

[ Voor 37% gewijzigd door Asasuke op 08-05-2012 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

10 Medigels? Heb er maar 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:53
Heb nu van de laatste 5 aankopen uit de reinforcement store 4x een bug gehad.
Ik speel maar een paar uurtjes per week en 240k credits zijn veel voor mij. :(

Heb een call gemaakt bij de customer service.

Langzamerhand kruip ik naar silver toe op de PS3, maar zonder upgrades is dat wel lastig! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dunuhm...

Dunuhm...

Dunuhm... Dunuhm...

DUHNUHMMMM!!!!!!

TADAAAAAAA!!!!!!

Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20120317191928/masseffect/images/4/44/ME3_Black_Widow_Sniper_Rifle.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Nogmaals congrats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx :)
En daarom gebruik ik de chat functie, met mail word het ze te makkelijk gemaakt om het maar op de grote hoop te gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Nice!

Gisteren een M77-Paladin II uit de hoge hoed getrokken. Fijn dingetje! Had m'n Paladin daarvoor nog nooit gebruikt, maar heb m'n Turian Sentinel opnieuw gespecced op zo'n kort mogelijke cooldown op Warp en Overload. Samen met zo'n light-weight pistooltje is dat best een fijne combinatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Hahaha, en jij maar contacten omdat 't nog niet opgelost is... krijg je weer "Please contact us AGAIN"... hilarisch. 8)7 Topservice!
In totaal bedoelt hij waarsch... Iedereen kan er max per potje inderdaad maar 5 gebruiken.

@Syth, gefeli! ;) Alleen jammer dat je em eigenlijk maar kut vindt :P

@Yinx, de Paladin mis ik ook nog steeds... Schiet hij fijner dan de Carnifex? Vind die vaak zo traag.

[ Voor 7% gewijzigd door Gilraen op 08-05-2012 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Gilraen schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 13:15:
[...]
@Yinx, de Paladin mis ik ook nog steeds... Schiet hij fijner dan de Carnifex? Vind die vaak zo traag.
Is gewoon een zwaardere versie, maar heb te weinig met de Carnifex gespeeld om uit m'n hoofd te oordelen of hij sneller/langzamer is. Doet in ieder geval veel damage! Daarnaast, al zou 'ie erwten schieten.. het geluid + animatie is gewoon erg bevredigend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 13:23:
[...]

Is gewoon een zwaardere versie, maar heb te weinig met de Carnifex gespeeld om uit m'n hoofd te oordelen of hij sneller/langzamer is. Doet in ieder geval veel damage! Daarnaast, al zou 'ie erwten schieten.. het geluid + animatie is gewoon erg bevredigend :P
Alleen een heel kleine clipsize en traaaaaaaaaag met schieten :(
[...]

@Syth, gefeli! ;) Alleen jammer dat je em eigenlijk maar kut vindt :P
Ghehe thanx, ja ik hou niet zo van trage wapens, de kans dat ik mis is al groot genoeg, moeten die kogels ook niet al te duur zijn voor me...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2012 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
[...]

In totaal bedoelt hij waarsch... Iedereen kan er max per potje inderdaad maar 5 gebruiken.
Wacht even, 5 per potje? Hoe doe je dat dan? Bij mij staat alles op 2 of is dit ook iets dat je kan unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
shenr schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:15:
[...]

Wacht even, 5 per potje? Hoe doe je dat dan? Bij mij staat alles op 2 of is dit ook iets dat je kan unlocken?
Dat is unlockbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shenr schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:15:
[...]

Duurt wel even maar je kan alles unlocken naar max 5. Heeft ook een nadeel: je gaat veel sneller door je spullen heen als je het toch wel kan gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:38:
[...]

Duurt wel even maar je kan alles unlocken naar max 5. Heeft ook een nadeel: je gaat veel sneller door je spullen heen als je het toch wel kan gebruiken...
Ik zou naar hem luisteren, hij is een expert in alles zo snel mogelijk erdoor te jassen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

[...]

Precies, je denkt dan "och, ik heb er toch nog vier" als je bijv. in wave 3 al dood gaat en mensen zijn niet meteen bij je om te ressen. En bij van die hopeloze potjes met randoms heb je vrij vaak dat je dan in wave 10 al je (5) medi-gel en rockets verspilt en dan toch alsnog net niet de objective haalt (zojuist gebeurd... iedereen dood, moest nog binnen 5 sec mezelf reviven, en een Marauder target aan de andere kant vd map neerknallen met rocket - gemist ofcourse... grrr)... Zonde :P Maar, ja, je kan er dus idd max 5 gebruiken op den duur, haha.
Asasuke schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:08:
[...]

Ik zou naar hem luisteren, hij is een expert in alles zo snel mogelijk erdoor te jassen _/-\o_
Idd, zelfs als er iemand naast em staat. Haha. En met 5 equipment per potje gaat 't dan erg hard als je bijvoorbeeld maar iets van 25 in totaal hebt! Gelukkig komen er vaak van die jumbo pakketten waardoor je er weer een hele hoop kan aanvullen.

[ Voor 33% gewijzigd door Gilraen op 08-05-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben misschien de enige hollander die NIET kan sparen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Mocht verdomme eens tijd worden... :) maar je speelt toch alleen maar met je Valiant nu dus wat heb je er aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
[...]

Mr. Ik-heb-geen-cobra-missile-launchers-meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:21:
Ik ben misschien de enige hollander die NIET kan sparen :P
Onzin. Je bent erg goed in 't sparen van je N7-rating. De hoeveelste Hollander ben je nu? :P 17e oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Eindelijk de Asari Adept gekregen. :D
Was mijn favoriet gedurende de demo, maar was een van de laatsten die ik nog niet had unlocked.
Nu alleen nog een beetje levelen, veel pit zit er op lvl 7 nog niet in. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

F_demon schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 19:24:
Eindelijk de Asari Adept gekregen. :D
Was mijn favoriet gedurende de demo, maar was een van de laatsten die ik nog niet had unlocked.
Nu alleen nog een beetje levelen, veel pit zit er op lvl 7 nog niet in. :P
Die kreeg ik ook als laatste > frustrerend!! Vond d'r alleen wel wat tegenvallen toen ik haar kreeg... maar misschien moet ik er wat vaker mee spelen om eraan te wennen. Vind die biotic explosions alleen altijd zo lang duren voordat het gebeurd is... (halve als je Origin ID Biels is ;) haha). Headshots gaan zoveel vlotter! :P

[ Voor 5% gewijzigd door Gilraen op 08-05-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Ben een Drell Adept aan het spelen. Kun je ook biotic explosions maken met Reave > Pull? Pull > Reave werkt, maar kon niet zo snel zien of het andersom ook werkt.

Overigens zijn cluster grenades echt evil. Een Pull gevolgd door een cluster grenade in het midden van een groepje vijanden = grote vuurbal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Gilraen schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:24:
[...]

Die kreeg ik ook als laatste > frustrerend!! Vond d'r alleen wel wat tegenvallen toen ik haar kreeg... maar misschien moet ik er wat vaker mee spelen om eraan te wennen. Vind die biotic explosions alleen altijd zo lang duren voordat het gebeurd is... (halve als je Origin ID Biels is ;) haha). Headshots gaan zoveel vlotter! :P
Zeker als je Stasis goed upgrade en let op je recharhe rate ben je alleen maar stasis + throw aan het spammen waardoor je zelfs phantoms en iedereen die door je bubbel loopt kan laten exploderen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

yinx84 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:31:
Ben een Drell Adept aan het spelen. Kun je ook biotic explosions maken met Reave > Pull? Pull > Reave werkt, maar kon niet zo snel zien of het andersom ook werkt.

Overigens zijn cluster grenades echt evil. Een Pull gevolgd door een cluster grenade in het midden van een groepje vijanden = grote vuurbal :P
Nee, Reave -> pull werkt niet. Reave -> Reave van een andere speler ook niet voor de biotic explosion, maar je krijgt dan wel een dubbele DoT. Reave werkt voor de rest eigenlijk altijd beide kanten op, net zoals Warp.

Reave met de radius rank -> cluster nades met de radius en shrapnel rank = beste AoE uit de game. :)

Inferno nades met de radius ranks + ballistic blades met de radius rank (lees de +20 graden bonus als 360 graden >:) ) is een goede tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Gundogan schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 22:13:
[...]

Nee, Reave -> pull werkt niet. Reave -> Reave van een andere speler ook niet voor de biotic explosion, maar je krijgt dan wel een dubbele DoT. Reave werkt voor de rest eigenlijk altijd beide kanten op, net zoals Warp.

Reave met de radius rank -> cluster nades met de radius en shrapnel rank = beste AoE uit de game. :)

Inferno nades met de radius ranks + ballistic blades met de radius rank (lees de +20 graden bonus als 360 graden >:) ) is een goede tweede.
Klopt het dat Reave van één speler stacked? Dus kan ik als enige Adept bijv. 3 Reaves op een Atlas krijgen? Meen hier iets over gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

yinx84 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 08:29:
[...]

Klopt het dat Reave van één speler stacked? Dus kan ik als enige Adept bijv. 3 Reaves op een Atlas krijgen? Meen hier iets over gelezen te hebben.
Yup. En meerdere reaves van meerdere spelers kan dus ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren even de Bubble - Throw combo op mijn adept geprobeert, maar ik ben er niet happy mee.

Ten eerste doet het minder schade dan Warp + Throw.

Ten tweede duurt het volgens mij langer om te chargen, dus ik kan niet lekker spammen.

En ten derde, en dat irriteerd me nog meer, ik kan warp + throw op alles gooien wat ik maar wil, en heb dan altijd explosions. Stasis werkt niet op armor dus de grotere dingen die ik graag op focus blazen gewoon niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Ik heb inderdaad het idee dat het rechargen van stasis langzamer gaat. Nerf na de demo?
Misschien is het wel veel meer een support-class dan de andere adepts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:01:
Gisteren even de Bubble - Throw combo op mijn adept geprobeert, maar ik ben er niet happy mee.

Ten eerste doet het minder schade dan Warp + Throw.

Ten tweede duurt het volgens mij langer om te chargen, dus ik kan niet lekker spammen.

En ten derde, en dat irriteerd me nog meer, ik kan warp + throw op alles gooien wat ik maar wil, en heb dan altijd explosions. Stasis werkt niet op armor dus de grotere dingen die ik graag op focus blazen gewoon niet op.
Stasis is natuurlijk te gebruiken in een compleet andere situatie dan Warp he. Warp + Throw als je grote enemies moet slopen (brute in 2 shots lol, banshees, atlas, Primes). Stasis is dan weer superieur tegen al het voetvolk zonder armor inclusiefn Phantoms >:) . Daarnaast kun je throw speccen met meer impact range dus dubbele explosie als er 2 in je stasis vastzitten en je hebt een kans dat je geen cooldown hebt met Stasis lvl 5 toch geloof ik? Procced best vaak.

Wat je schreef is natuurlijk 100% waar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tr!gger schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:27:
[...]

Stasis is natuurlijk te gebruiken in een compleet andere situatie dan Warp he. Warp + Throw als je grote enemies moet slopen (brute in 2 shots lol, banshees, atlas, Primes). Stasis is dan weer superieur tegen al het voetvolk zonder armor inclusiefn Phantoms >:) . Daarnaast kun je throw speccen met meer impact range dus dubbele explosie als er 2 in je stasis vastzitten en je hebt een kans dat je geen cooldown hebt met Stasis lvl 5 toch geloof ik? Procced best vaak.

Wat je schreef is natuurlijk 100% waar ;)
Moet zeggen dat het kleine voetvolk of te snel dood gaat, of gewoon met warp + throw ook prima te doen is.

Daarbij heb je ook vaak de kans dat als je met een biotic explosion je primaire target af maakt maar een andere niet, je warp over springt naar de ander, weer throw er op en dan heb je weer een explosion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:46:
[...]

Moet zeggen dat het kleine voetvolk of te snel dood gaat, of gewoon met warp + throw ook prima te doen is.

Daarbij heb je ook vaak de kans dat als je met een biotic explosion je primaire target af maakt maar een andere niet, je warp over springt naar de ander, weer throw er op en dan heb je weer een explosion.
Toch snap ik nog steeds niet hoe jullie met een Asari Adept met Warp/Throw combo in 2 x een Brute dood krijgen :S is mij nog niet gelukt... What am I doing wrong? lol... Want altijd als jij erop speelt, Syth, vallen ze bij bosjes (really annoying :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Dubbelpost power.... 8)7 sorry.

[ Voor 94% gewijzigd door Gilraen op 09-05-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilraen schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:11:
[...]

Toch snap ik nog steeds niet hoe jullie met een Asari Adept met Warp/Throw combo in 2 x een Brute dood krijgen :S is mij nog niet gelukt... What am I doing wrong? lol... Want altijd als jij erop speelt, Syth, vallen ze bij bosjes (really annoying :P)
Tussendoor flash ik ze altijd even, dan zijn ze afgeleid en hebben ze veel minder ressistance ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
[...]

2x is misschien wat overdreven maar 2.5-3x raken killed meestal wel een brute. In warp Detonate en expose speccen. 50% meer dmg/force en radius , 15% meer force dmg taken.

In Throw ook Detonate (rank 5) nemen en Force & Damage (rank 6) voor weer 50% meer combo damage (biotic explosion dus Warp + Throw) en dan gaat het vrij hard.

Je kunt als als Asari Adept echt alles op silver makkelijk soloen (lees killen, niet objective waves completen dus). Gold is een ander verhaal daar regenereerd alles veel sneller shields/barrier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tr!gger schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:09:
[...]

2x is misschien wat overdreven maar 2.5-3x raken killed meestal wel een brute. In warp Detonate en expose speccen. 50% meer dmg/force en radius , 15% meer force dmg taken.

In Throw ook Detonate (rank 5) nemen en Force & Damage (rank 6) voor weer 50% meer combo damage (biotic explosion dus Warp + Throw) en dan gaat het vrij hard.

Je kunt als als Asari Adept echt alles op silver makkelijk soloen (lees killen, niet objective waves completen dus). Gold is een ander verhaal daar regenereerd alles veel sneller shields/barrier.
Op Phantoms na, die zijn soms zo bugged dat warp niet wil exploden op de een of andere manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

[...]

Rank 6 Warp met de biotic explosion rank en Throw rank 6 met de biotic explosion rank = gaan met die banaan. En opletten of er geen tech powers gebruikt worden, want anders moet je 2x Throw doen na Warp. Meer kan je niet doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Zijn Brutes geupgrade of zo? Ben in al die tijd nog nooit gepakt en geinstakilled door ze, maar nu in een potje wel drie keer? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tivUI.jpg

Cerberus defectors have verified key intel on Reaper banshees to help provide us a vulnerability to exploit. Banshees are created from a specific kind of asari that cannot be replaced quickly, so we are diverting forces to focus on an all-out banshee extermination effort.

This task is an onerous one, and many of you are right to dread contact with these particular foes, but rest assured that we are prepared to reinforce your battalion with reserves. The vorcha want in, and as soon as they complete combined-arms training with our technically-skilled personnel, we will let them loose.

It’s time to make our enemies scream.

Allied Goal: Kill 3,000,000 banshees
Squad Goal: Survive until a full extraction on any map against any enemy on gold difficulty.

Successful completion of the allied goal will grant all players a Victory Pack.
Successful completion of the squad goal will grant all squadmates a Commendation Pack.

Welcome to the next N7 Weekend Operation, Operation SILENCER, beginning this Friday, May 11 at 6:00PM PST until Monday, May 14 at 5:00PM PST, on PlayStation 3, Xbox 360 and PC.

Voor ons van Zaterdag 03:00 tot dinsdag 02:00 als ik het goed omreken :D. Squad goal is goed te doen, je kan altijd FBWGG doen voor een easy full extraction. Allied goal is vrij lastig maar die Victory Packs zijn toch nutteloos.
Tevens een hint naar nieuwe DLC met daarin Vorcha als playable characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

PirE schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:25:
Voor ons van Zaterdag 03:00 tot dinsdag 02:00 als ik het goed omreken :D. Squad goal is goed te doen, je kan altijd FBWGG doen voor een easy full extraction. Allied goal is vrij lastig maar die Victory Packs zijn toch nutteloos.
Tevens een hint naar nieuwe DLC met daarin Vorcha als playable characters.
Nice! Is inderdaad prima te doen. En denk dat die drie miljoen Banshees ook wel haalbaar is. Ben benieuwd binnen welke class(es) de Vorcha zullen vallen though. Enkel soldier? Tot meer in staat lijken ze me niet echt :P vieze freaky beestjes. Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Gilraen schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:45:
[...]

Nice! Is inderdaad prima te doen. En denk dat die drie miljoen Banshees ook wel haalbaar is. Ben benieuwd binnen welke class(es) de Vorcha zullen vallen though. Enkel soldier? Tot meer in staat lijken ze me niet echt :P vieze freaky beestjes. Haha.
Ik denk soldier en vanguard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:22
Gisteren begonnen met de single player van Mass Effect 3 (ja loop een beetje achter ;) ). Eerste gedachte, erg tof! Kreeg een beetje een nasmaak toen aan het einde van de mars missie de PS3 vastliep. Ik hoop dat er een save is die ergens midden / later in de missie is, want even een kwartiertje / half uur ME3 spelen werkt niet echt :)

Het volledig samenstellen van de wapens zal vooral later in het spel zijn, maar daar ben ik erg benieuwd naar! Kijken of je hier echt je eigen smaak in kan creëren.

Over een aantal weken als de single player erop zit zal ik me ook gaan mengen in de online challenges :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Asasuke schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 08:28:
[...]

Ik denk soldier en vanguard :)
Haha een Vorcha Vanguard :P denk dat ik dan nog eerder screaming weg zou rennen dan wanneer die massieve Krogan op me af komt! Nasty little f*ckers... Maar hebben die beesten überhaupt biotics? Lees er niets over op de wiki, dus zie ze ook nog niet zo 123 chargen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Gilraen op 10-05-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Gilraen schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:13:
[...]

Haha een Vorcha Vanguard :P denk dat ik dan nog eerder screaming weg zou rennen dan wanneer die massieve Krogan op me af komt! Nasty little f*ckers... Maar hebben die beesten überhaupt biotics? Lees er niets over op de wiki, dus zie ze ook nog niet zo 123 chargen :P
Als de Krogan het kunnen hebben..... :p

Maar ik zie eerder een Vorcha Soldier en Sentinel of Engineer. Beetje zoals de Batarian en met veel vuur powers (Inferno nades en flamethrowers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Gundogan schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:19:
[...]

Als de Krogan het kunnen hebben..... :p

Maar ik zie eerder een Vorcha Soldier en Sentinel of Engineer. Beetje zoals de Batarian en met veel vuur powers (Inferno nades en flamethrowers).
Oewh, een Vorcha Soldier met flamethrower a la pyro lijkt me briljant :D Zoals die tankjes die ze om hadden in ME2 die je dan kon opblazen. At least, dat waren toch wel Vorcha, met die tanks...? *think think* weet het even niet meer for sure.

-----------------

Hee, even iets heel anders, ik zoek cijfers m.b.t. hoeveel copies er tot nog toe van ME1, ME 2 en ME 3 respectievelijk verkocht zijn (alle platforms). Ik heb al lopen googlen, maar heel veel verder dan cijfers met betrekking tot de verkoop van de eerste week/paar dagen na release kom ik (vooralsnog) niet. Is iemand van dit toevallig wel eens tegen gekomen? (Dit is voor m'n thesis, om even duidelijk te maken hoe groot/interessant de game-industrie commercieel gezien is - m'n docent heeft daar geen flauw benul van namelijk).

[ Voor 33% gewijzigd door Gilraen op 10-05-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Zo na 560k gespendeerd te hebben eindelijk een Geth Infiltrator!!! Helaas geen bruikbare wapen upgrades maar ja.. Carniflex nogsteeds op III terwijl de rest VI of hoger is, een aantal gaan al richting X.

De Premium spectre packs en Jumbo equipment packs zijn ook weer te koop, waarschijnlijk voor vast nu..

Koop 5 spectre packs en een black widow.. waardeloos als je de valiant al hebt.

[ Voor 16% gewijzigd door prutser001 op 11-05-2012 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

prutser001 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 17:38:
Zo na 560k gespendeerd te hebben eindelijk een Geth Infiltrator!!! Helaas geen bruikbare wapen upgrades maar ja.. Carniflex nogsteeds op III terwijl de rest VI of hoger is, een aantal gaan al richting X.

De Premium spectre packs en Jumbo equipment packs zijn ook weer te koop, waarschijnlijk voor vast nu..

Koop 5 spectre packs en een black widow.. waardeloos als je de valiant al hebt.
Gratz voor de sterkste class uit de game. ;)

Wil zelf alleen nog de Scorpion, Black Widow kan me gestolen worden. ^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Ik wordt echt helemaal achterlijk van de store. Gisteren meer dan een uur gespeeld om voldoende te sparen voor een premium spectre pack. Ga uit de game, start opnieuw op, koop het in de store... en er is een fout en mijn geld is weg. :(

Zelfs na herstarten geen nieuwe items of mijn geld terug. Het is me al een paar keer eerder gebeurt met goedkopere packs, maar daar krijg je vaak gelijk je geld voor terug of met de volgende keer opstarten alsnog de items.

Iemand enig idee waar ik mijn klacht hierover kan indienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilraen schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:28:
[...]

Oewh, een Vorcha Soldier met flamethrower a la pyro lijkt me briljant :D Zoals die tankjes die ze om hadden in ME2 die je dan kon opblazen. At least, dat waren toch wel Vorcha, met die tanks...? *think think* weet het even niet meer for sure.

-----------------

Hee, even iets heel anders, ik zoek cijfers m.b.t. hoeveel copies er tot nog toe van ME1, ME 2 en ME 3 respectievelijk verkocht zijn (alle platforms). Ik heb al lopen googlen, maar heel veel verder dan cijfers met betrekking tot de verkoop van de eerste week/paar dagen na release kom ik (vooralsnog) niet. Is iemand van dit toevallig wel eens tegen gekomen? (Dit is voor m'n thesis, om even duidelijk te maken hoe groot/interessant de game-industrie commercieel gezien is - m'n docent heeft daar geen flauw benul van namelijk).
Kan er zo snel ook niks van vinden, misschien een idee om de EA chat te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Gundogan schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:12:
[...]

Gratz voor de sterkste class uit de game. ;)

Wil zelf alleen nog de Scorpion, Black Widow kan me gestolen worden. ^__^
Ja? Vind je de Geth Inf. echt fijner dan de Salarian? Hmm, vind energy drain toch wel een prettige ability hoor!

@demon, wellicht de EA chat? O-) Zoals Syth mij ook aanraadde (thank you!), zij het voor mijn onderzoek weliswaar though, lol.

[ Voor 3% gewijzigd door Gilraen op 11-05-2012 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Gilraen schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:20:
[...]

Ja? Vind je de Geth Inf. echt fijner dan de Salarian? Hmm, vind energy drain toch wel een prettige ability hoor!

@demon, wellicht de EA chat? O-) Zoals Syth mij ook aanraadde (thank you!), zij het voor mijn onderzoek weliswaar though, lol.
Plasma shotgun charge -> cloak -> prox mine -> schieten -> schieten = monster damage op elke soort tegenstander zonder precies te hoeven aimen. Energy drain is wel ok maar hunter mode is beter voor straight up damage en ik gebruik liever prox mine in cloak voor de debuff (maar kan begrijpen dat met een sniper rifle energy drain makkelijker te gebruiken is). Je bent wel super squishy, maar met een beetje skill en goede cloak timings maakt dat niet zo veel uit.

Zelfs de melee build van de Geth infiltrator is bruikbaar op Gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Het grote voordeel van energy drain is dat het zowel de shields van je tegenstander leeghaalt, als dat het je eigen schild weer aanvult. Het is een beetje hetzelfde als charge gebruiken als vanguard om in leven te blijven.

@Gilraen: Zou ik gewoon doen. Verwacht dat je daarna nog wel een tijdje met verschillende personen aan het mailen bent. Geen idee of ze dat soort data vrijgeven.

[ Voor 27% gewijzigd door JaccoW op 11-05-2012 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

F_demon schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:47:
Het grote voordeel van energy drain is dat het zowel de shields van je tegenstander leeghaalt, als dat het je eigen schild weer aanvult. Het is een beetje hetzelfde als charge gebruiken als vanguard om in leven te blijven.

@Gilraen: Zou ik gewoon doen. Verwacht dat je daarna nog wel een tijdje met verschillende personen aan het mailen bent. Geen idee of ze dat soort data vrijgeven.
Met een infiltrator heb je geen bescherming nodig als je het goed doet. Maximum damage! :p

@Gilraen: misschien kan je ook naar de jaarcijfers van EA kijken? Geen idee hoe precies die zijn though.

http://investor.ea.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

F_demon schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:47:

Nee haha, ik bedoelde niet Syths advies voor mezelf, maar dat het ook voor jou een goed advies is mbt je store-probleem (EA chat).
Gundogan schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:34:
[...]

Plasma shotgun charge -> cloak -> prox mine -> schieten -> schieten = monster damage op elke soort tegenstander zonder precies te hoeven aimen. Energy drain is wel ok maar hunter mode is beter voor straight up damage en ik gebruik liever prox mine in cloak voor de debuff (maar kan begrijpen dat met een sniper rifle energy drain makkelijker te gebruiken is). Je bent wel super squishy, maar met een beetje skill en goede cloak timings maakt dat niet zo veel uit.

Zelfs de melee build van de Geth infiltrator is bruikbaar op Gold.
Hmm, misschien toch maar eens proberen dan, is weer eens wat anders! Je loopt dan dus eigenlijk een soort van Geth Hunter uit te hangen of niet? :P En bedankt voor de tip over de EA cijfers!
F_demon schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:43:
Zijn Brutes geupgrade of zo? Ben in al die tijd nog nooit gepakt en geinstakilled door ze, maar nu in een potje wel drie keer? :S
Niet dat ik weet? Gebeurt mij eigenlijk nooit, en zie het ook niet vaak gebeuren. Misschien had je gewoon een paar badass brutes te pakken.. ;)

[ Voor 63% gewijzigd door Gilraen op 11-05-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Gilraen schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:45:
[...]

Nee haha, ik bedoelde niet Syths advies voor mezelf, maar dat het ook voor jou een goed advies is mbt je store-probleem (EA chat).

[...]

Niet dat ik weet? Gebeurt mij eigenlijk nooit, en zie het ook niet vaak gebeuren. Misschien had je gewoon een paar badass brutes te pakken.. ;)
Oh, vandaar. :P Misschien maar eens doen. Heb er weinig vertrouwen in.

Het was dan wel Vanguard tegen drie brutes, maar dat doe ik wel vaker. Charge, backstrafing + schieten, repeat. Werkt erg goed op zilver.
Nu werd ik gewoon elke ronde weer gegrepen door ze en geinstakilled. Was een beetje jammer. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ik gebruik de Geth Infil. icm de valiant en geth plasma smg. Shotgun werkt voor mij gewoon niet. Heb het even geprobeerd maar camp liever lekker in een hoekje headshots maken en grabs/melee kills ophopen :)

Het zal wel kerstmis zijn ergens want gister de Black Widow en vandaag de M77-Paladin. Mijn arsenaal gaat redelijk vooruit op deze manier. De Paladin valt wel een beetje tegen en voelt minder sterk dan de Carniflex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:04:
Ik gebruik de Geth Infil. icm de valiant en geth plasma smg. Shotgun werkt voor mij gewoon niet. Heb het even geprobeerd maar camp liever lekker in een hoekje headshots maken en grabs/melee kills ophopen :)

Het zal wel kerstmis zijn ergens want gister de Black Widow en vandaag de M77-Paladin. Mijn arsenaal gaat redelijk vooruit op deze manier. De Paladin valt wel een beetje tegen en voelt minder sterk dan de Carniflex.
Carnifex is lichter, sneller, meer ammo en doet marginaal minder damage. Wat dat betreft is dat dan ook wel mijn keuze (of de Phalanx).

En ja Geth Infiltrator is ook mijn preferred sniper, ik gebruik echter nooit 2 wapens, altijd alleen een sniper/assault/shotgun/portable hand cannon...

En met mijn spec op me Geth (full weapon damage ook op cloak, Headshot damage en sniper damage) ben ik zeer happy. Met mijn Valiant op 1 kan ik met maximaal 3 reloads een brute uitwissen. 2 reloads voor een Ravager... Alleen banshees zijn vervelend omdat ze simpelweg niet stil willen staan (ik wacht meestal op Asasuke als levend aas om de Banshee stil te laten staan). :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Heeft er trouwens iemand de moeite genomen om ingame die war assets te checken? Ik kwam er net achter dat ik 'effectief' 9991 war assets heb :) En bij die 'more information' zegt hij dat het 'even' is.. Als ik 1 promote zou doen in MP zit ik op 10000 :) En dan heb ik waarschijnlijk nog niet alles.

Ook kwam ik erachter dat ik gewoon de maps kan doorzoeken nu, eerst kreeg ik bij elke scan een reaper achter me aan en nu.. niets? Heb nu dus bij elk stelsel waar mogelijk 100% war assets gehaald en voor zover ik kan zien alle quests gedaan voordat je cerberus base aan moet vallen.. nu nog wachten op een echt einde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

F_demon schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:02:
[...]

Oh, vandaar. :P Misschien maar eens doen. Heb er weinig vertrouwen in.

Het was dan wel Vanguard tegen drie brutes, maar dat doe ik wel vaker. Charge, backstrafing + schieten, repeat. Werkt erg goed op zilver.
Nu werd ik gewoon elke ronde weer gegrepen door ze en geinstakilled. Was een beetje jammer. :9
Je team vond je vast erg lief? :P
@pruts: Ja, volgens mij was het inderdaad kerstmis, twee keer een black widow upgrade in 2 dagen, en drie carnifex upgrades... dus gaat lekker! Zelfs Syth/biels kreeg 2 BW upgrades - en dat wil wat zeggen! lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Squad goal completed binnen de 18 minuten :')

[ Voor 8% gewijzigd door PirE op 12-05-2012 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

PirE schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:51:
Squad goal completed binnen de 18 minuten :')
Laat me raden, FBWGG? Quick fix inderdaad! Hadden wij ook gisteren lekker snel gecomplete. Maar btw, op hydra is geth gold ook nog prima te doen, kwamen we laatst achter.

[ Voor 7% gewijzigd door Gilraen op 12-05-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Gilraen schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:53:
[...]

Laat me raden, FBWGG? lol. Wij ook gisteren lekker snel gefixed. Maar btw, op hydra is geth gold ook nog prima te doen, kwamen we laatst achter.
FBWGG lukt me niet in 18 minuten in die backroom, lukt wel op een andere positie maar dat snappen de meeste farmers niet :').

Was Reapers op Condor, full biotic squad. Vrij simpel als je weet waar je moet staan. Meeste enemies konden net spawnen _O-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

PirE schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:59:
[...]

FBWGG lukt me niet in 18 minuten in die backroom, lukt wel op een andere positie maar dat snappen de meeste farmers niet :').

Was Reapers op Condor, full biotic squad. Vrij simpel als je weet waar je moet staan. Meeste enemies konden net spawnen _O-.
Niet eens glacier? :p Daar kan je ze ook zo mooi op 1 a 2 plaatsen laten spawnen en de map is lekker klein zodat je ook snel de respawns kan afmaken. Maar met randoms is dat ook weer minder omdat de meeste toch bij het beginpunt blijven en dan overrompeld worden.

Fbwgg is gewoon het makkelijkst en geeft je bijna zeker je credits binnen 25min. Maar zelfs daar heb je randoms die het niet snappen (wel de cheese weten, maar toch lekker buiten staan en dan verrast zijn als ze alleen maar dood gaan)...

En volgens mij zijn de premium spectre packs geupgraded ja. Falcon en Carnifex upgrades, extra equipment slots en de Javelin uit de laatste packs. Proberen zeker mensen bij deze game te houden uit angst voor een zekere andere game die deze week uitkomt. O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Gundogan op 12-05-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Gilraen schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:51:
[...]

Ze zeiden niets, maar er kwam sowieso vrij weinig over de mic. :P Het is meer dat je jezelf iedere keer aan het opvreten bent. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Eindelijk wat leuke mensen in m'n friendslist random/random/gold is wel ff wat anders dan FBWGG :P
En de Indra unlocked, nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
prutser001 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:04:
Eindelijk wat leuke mensen in m'n friendslist random/random/gold is wel ff wat anders dan FBWGG :P
En de Indra unlocked, nog niet geprobeerd.
Indra is gewoon een AR met scope.

Heb je trouwens een friend-req gestuurd.

[ Voor 7% gewijzigd door PirE op 12-05-2012 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

PirE schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:14:
[...]

Indra is gewoon een AR met scope.

Heb je trouwens een friend-req gestuurd.
Geen idee wie jij dan bent :) lastig om te zien wie wie is in Origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
[...]

@pruts: Ja, volgens mij was het inderdaad kerstmis, twee keer een black widow upgrade in 2 dagen, en drie carnifex upgrades... dus gaat lekker! Zelfs Syth/biels kreeg 2 BW upgrades - en dat wil wat zeggen! lol
Jullie wel, ik niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

[...]

Yup ik krijg nu ook eindelijk Carniflex upgrades, op 6 nu maar nogsteeds laagste rank wapen van mijn rares. De rest zit op 8 9 en uiteraard 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:32

Compizfox

Bait for wenchmarks

Hoe komt het toch dat iedereen altijd de Carnifex Carniflex noemt?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip van de dag: allemaal met Krogan (liefste vanguards) spelen op een map. Ook alleen maar Melee gebruiken. Seriously the most fun you'll ever have on any map! :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Zou wel eens een FBWGG met 4 Overload spammers willen meemaken :P Allemaal gespecced op multi-hits natuurlijk, en cooldown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
yinx84 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:19:
Zou wel eens een FBWGG met 4 Overload spammers willen meemaken :P Allemaal gespecced op multi-hits natuurlijk, en cooldown.
Geloof me maar, 4 krogan vanguard is super grappig (vooral in combinatie met skype). iedereen charged naar 1 enemy en is competatief bezig de kills te jatten van anderen. It's a madhouse 8)7

Vooral met zn 4en om een atlas staan en iedereen die hem probeert te melee-en

[ Voor 8% gewijzigd door Asasuke op 14-05-2012 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Whhhraagaagaghhhhhh splat splat splat whahaahhahahhahaha aaasrghhhhhh cowaaaaard ect ect ect
:D

Ging nog bijna goed op gold ook. ^__^

[ Voor 17% gewijzigd door Gundogan op 14-05-2012 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Gundogan schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:19:
Whhhraagaagaghhhhhh splat splat splat whahaahhahahhahaha aaasrghhhhhh cowaaaaard ect ect ect
Perfect verwoord _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Ha, wel eens gedaan op Silver met 3 vanguards en 1 infiltrator. Dat was echt dikke pret inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
F_demon schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:43:
Ha, wel eens gedaan op Silver met 3 vanguards en 1 infiltrator. Dat was echt dikke pret inderdaad.
Was dat ook niet met Gil, syth en mij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Nee, dat was random, maar dat kunnen we binnenkort wel een keer doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Dit komt binnenkort in de store, leuk bedacht! http://browse.deviantart....der=24&offset=24#/d4vhapg

@ de splat splat stop whining splat splat goldrun met 4 Krogan: i loved it :P hahaha. Jammer dat we wel keurig afgemaakt werden op 't einde, haha. En dat ik pas halverwege door had dat m'n barrier uit stond. |:(

[ Voor 27% gewijzigd door Gilraen op 14-05-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilraen schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:07:
Dit komt binnenkort in de store, leuk bedacht! http://browse.deviantart....der=24&offset=24#/d4vhapg

@ de splat splat stop whining splat splat goldrun met 4 Krogan: i loved it :P hahaha. Jammer dat we wel keurig afgemaakt werden op 't einde, haha. En dat ik pas halverwege door had dat m'n barrier uit stond. |:(
Serieus? Wie wat waar heeft dat bevestigt? (niet dat ik je niet geloof maar.... DAMN TAKE MY MONEY!)

*EDIT!*

Ik ben stekeblind vandaag, zie het al staan! :D MONEY TAKE NAOW!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:17:
[...]

Serieus? Wie wat waar heeft dat bevestigt? (niet dat ik je niet geloof maar.... DAMN TAKE MY MONEY!)

*EDIT!*

Ik ben stekeblind vandaag, zie het al staan! :D MONEY TAKE NAOW!
Afbeeldingslocatie: http://suptg.thisisnotatrueending.com/archive/17978165/images/1329428262319.jpg

Pagina: 1 ... 26 ... 33 Laatste

Let op:
[html]Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494640">[Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3</a>.[/html]