Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-01 12:44
Is het niet handiger om op de 1ste pagina gewoon een lijst met al de origin ID's neer te zetten voor degene die lui wil toevoegen?

ME3: Asasuke1337 | SC2 : Asasuke.254

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 23:09

Gilraen

The audacity!

Asasuke schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:29:
[...]

hehe,, die slechte grappen maakte het juist nog beter :D
Exactly :P slechte grappen zijn de beste grappen, haha.

@Basekid, accepted!

Zal de rest vanavond ook nog even inviten, moet nu echt weer even wat doen... zucht... daar gaat de studie. lol, tot vanaaf!
Asasuke schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:45:
Is het niet handiger om op de 1ste pagina gewoon een lijst met al de origin ID's neer te zetten voor degene die lui wil toevoegen?
Eens!

[ Voor 24% gewijzigd door Gilraen op 19-04-2012 15:50 ]

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Gilraen schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:50:
[...]

@Basekid, accepted!

Zal de rest vanavond ook nog even inviten, moet nu echt weer even wat doen... zucht... daar gaat de studie. lol, tot vanaaf!

[...]

Eens!
Ah jol, het werd net weer gezellig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Aaaaaaaaaaarrghhhh.................. :P Stop it! haha

@ over de Drell build..., anders toch te squishy? :P

[ Voor 51% gewijzigd door Gilraen op 19-04-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Gilraen schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:54:
Aaaaaaaaaaarrghhhh.................. :P
Ik zit op stage en moet nog een uurtje,, HELP ME :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:47
Aaaaaaaaaaarrghhhh.................. :P
ik zit hier me hier toch 2.5 uur te vervelen tijdens een sociaal experiment dat ik uitvoer.. helaas geen ME3 mogelijkheid tho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Basekid schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:55:
[...]

ik zit hier me hier toch 2.5 uur te vervelen tijdens een sociaal experiment dat ik uitvoer.. helaas geen ME3 mogelijkheid tho
I know the feeling :(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:40

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Aaaaaaaaaaarrghhhh.................. :P Stop it! haha

@ over de Drell build..., anders toch te squishy? :P
Meer dat je de rest toch niet nodig hebt. Pull werkt zoals gezegd alleen op iets wat geen shields, armor of barrier heeft (het geeft een kleine stun bij sommige niet naakte tegenstanders, maar dat doet Reave ook). Dus je hoeft er niet voor de speccen behalve de standaard 3 ranks tegen bijvoorbeeld guardians (ze droppen hun schild bij pull).

Drell is sowieso squishy met z'n hoge hp en lage shields. Geth ftw dan :)

Btw, scriptie over ME3 oO?

[ Voor 32% gewijzigd door Gundogan op 19-04-2012 16:11 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Lekker bezig :P

............ik zit al 4 uur achter m'n pc GEEN scriptie te schrijven, maar te Tweakeren en te ME'en... |:(

Btw, guess waar m'n scriptie over gaat: ME3 lol.. Zou je verwachten dat dat 't toch wat leuker maakt... haha, zucht.

Over de Drell build: pull met met expose (rank 5) is toch wel heel chill? Of wel echt overbodig?

[ Voor 16% gewijzigd door Gilraen op 19-04-2012 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Gilraen schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:58:
Lekker bezig :P

............ik zit al 4 uur achter m'n pc GEEN scriptie te schrijven, maar te Tweakeren en te ME'en... |:(

Btw, guess waar m'n scriptie over gaat: ME3 lol.. Zou je verwachten dat dat 't toch wat leuker maakt... haha, zucht.
Waar moet je het over houden dan?
Alleen ME3 of..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Off-topic
Asasuke schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:59:
[...]

Waar moet je het over houden dan?
Alleen ME3 of..?
Het effect van het einde van ME3 + alle heisa eromheen op het imago/de reputatie van Bioware en de wijze waarop ze ermee om zijn gegaan/ nog zullen gaan.

Kwalitatief/verkennend onderzoek. Case study-achtig.

[ Voor 11% gewijzigd door Gilraen op 19-04-2012 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Gilraen schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:00:
[...]

Het effect van het einde van ME3 + alle heisa eromheen op het imago/de reputatie van Bioware en de wijze waarop ze ermee om zijn gegaan/ nog zullen gaan.

Kwalitatief/verkennend onderzoek. Case study-achtig.
Dat is nog is een mondvol :D

Maar duik het forum van bioware op, staan genoeg posts over van mensen dat ze het niet goed vonden > Dat Bioware het aan gaat passen met DLC (Extra tekst; leg uit wat er nog meer bij komt e.d.) om zo nog hun eigen imago een beetje te behouden
Geef vooral je eigen mening er nog bij aan, vult ook wel wat tekst bij.

spoiler:
En dat shepard misschien nog leeft voor volgende deel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slechte grappen? :'(

Ik was alleen maar bezig met het doodschreeuwen van banshees.... en dat werkte ook nog via skype!

Hmmm....

*B13L5 unlocked a new achievement: Scream my name B*tch!!! (Kill a banshee with your own scream).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:04:
Slechte grappen? :'(

Ik was alleen maar bezig met het doodschreeuwen van banshees.... en dat werkte ook nog via skype!

Hmmm....

*B13L5 unlocked a new achievement: Scream my name B*tch!!! (Kill a banshee with your own scream).
Kl00tz4k, ik ziet nu gewoon te huilen omdat ik mijn lach in moet houden om jouw nu wel mooie grap :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Asasuke schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:05:
[...]

Kl00tz4k, ik ziet nu gewoon te huilen omdat ik mijn lach in moet houden om jouw nu wel mooie grap :')
Was-ie gisteren niet mooi dan? :P
Asasuke schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:03:
[...]

Maar duik het forum van bioware op, staan genoeg posts over van mensen dat ze het niet goed vonden > Dat Bioware het aan gaat passen met DLC (Extra tekst; leg uit wat er nog meer bij komt e.d.) om zo nog hun eigen imago een beetje te behouden

spoiler:
I know, mede door Bioware Social op het idee gekomen. Heb alle discussies daaromtrent vanaf dag 1 gevolgd, op facebook, Twitter, fora etc, gewoon uit eigen belangstelling + frustratie + fascinatie van de 'coping-mechanisms' van de gamers :P uiteindelijk daarom gedacht "hee, kan ik er dan niet ook gewoon m'n scriptie over schrijven" (was al maanden hopeloos opzoek naar een onderwerp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

[...]

Asasuke schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:03:
[...]

spoiler:
I know, mede door Bioware Social op het idee gekomen. Heb alle discussies daaromtrent vanaf dag 1 gevolgd, op facebook, Twitter, fora etc, gewoon uit eigen belangstelling + frustratie + fascinatie over de 'coping-mechanisms' van de gamers :P uiteindelijk daarom gedacht "hee, kan ik er dan niet ook gewoon m'n scriptie over schrijven" (was al maanden hopeloos opzoek naar een onderwerp)
Ik quote mezelf:
Gilraen schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:50:
[...]

;) _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Gilraen op 19-04-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Glad to be of service >:)

Helaas ben ik vanaaf wel wat later, we'll see.

Van het weekend niks gepland, eens kijken of ik mijn N7 op 750 kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Gilraen schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:09:
[...]

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:04:

Hmmm....

Daarom moest ik lachen :D
Gilraen schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:08:
I know, mede door Bioware Social op het idee gekomen. Heb alle discussies daaromtrent vanaf dag 1 gevolgd, op facebook, Twitter, fora etc, gewoon uit eigen belangstelling + frustratie + fascinatie van de 'coping-mechanisms' van de gamers :P uiteindelijk daarom gedacht "hee, kan ik er dan niet ook gewoon m'n scriptie over schrijven" (was al maanden hopeloos opzoek naar een onderwerp)
Tja, zo heb ik ook eindeloze presentaties e.d. gehouden over games en de goede gevolgen ervan
(helemaal off-topic: Oh nee, Breivik had gegamed!!! Zo achterlijk, in de telegraaf werd WoW zelfs neergezet als oorlogspel |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asasuke schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:14:
[...]

[...]

Daarom moest ik lachen :D

[...]

Tja, zo heb ik ook eindeloze presentaties e.d. gehouden over games en de goede gevolgen ervan
(helemaal off-topic: Oh nee, Breivik had gegamed!!! Zo achterlijk, in de telegraaf werd WoW zelfs neergezet als oorlogspel |:( )
Microsoft Minesweeper: Onschuldige spielerij of keiharde oorlogsvoorbereiding?! (klinkt als een kop voor FOX! news...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:16:
Microsoft Minesweeper: Onschuldige spielerij of keiharde oorlogsvoorbereiding?! (klinkt als een kop voor FOX! news...)
xD

Achja, ze moeten toch iets de schuld geven,, dit ligt voor de meest hand liggend (Maar dan nog, van WoW wordt je moorddadig?)

En had hier op tweakers iets moois gelezen

1 iemand op de 12.000.000 Wow spelers is doorgedraaid.
1 iemand op de 5.000.000 Noren (of zoiets) is doorgedraaid.

Zit dan liever met de wow-spelers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
En het zit er weer op,, over een kwartier á half uur bent ik online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asasuke schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:21:
En het zit er weer op,, over een kwartier á half uur bent ik online :)
Grrrr.... ik ben nog wel wat uurtjes bezig, have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Asasuke schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:20:
[...]

xD

Achja, ze moeten toch iets de schuld geven,, dit ligt voor de meest hand liggend (Maar dan nog, van WoW wordt je moorddadig?)

En had hier op tweakers iets moois gelezen

1 iemand op de 12.000.000 Wow spelers is doorgedraaid.
1 iemand op de 5.000.000 Noren (of zoiets) is doorgedraaid.

Zit dan liever met de wow-spelers :D
me 2... Ja dat soort berichten gaan altijd echt nergens over. Ze noemen nooit hoeveel actiefilms iemand heeft gekeken :S want dat is gewoon en games zijn abnormaal... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:22:
[...]

Grrrr.... ik ben nog wel wat uurtjes bezig, have fun!
Thank you zal zeker lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RNG is RNG... Hopend op Graal upgrades zitten m'n Kishok en Striker nu beide op V :P
Gelukkig ook wel Graal II nu :/

Heb tot nu toe erg veel lol met de Asari Justicar Adept, mass reave & run!
Daarnaast heb ik bronze even onveilig gemaakt met m'n Human Vanguard, uitgerust met een Eviscerator X en Shuriken X, om weer te levelen na een promote.
Heeft iemand trouwens een goede/leuke manier om Asari Vanguard te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:39
Beeld je dit eens in;

Je doet een random match en komt op Firebase White uit met Geth als tegenstanders en alle 4 de spelers hebben overload en weten hoe ze het moeten gebruiken. Nou, die Geth hadden net zo goed hun pinpas met pincode kunnen afgeven en de self-destruct procedure kunnen starten want dat waren de makkelijkste credits op Silver die ik ooit gekregen heb :)

Als je 2 spectrepacks per uur wilt verdienen moet je dat zeker eens proberen.

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 19:09:
RNG is RNG... Hopend op Graal upgrades zitten m'n Kishok en Striker nu beide op V :P
Gelukkig ook wel Graal II nu :/

Heb tot nu toe erg veel lol met de Asari Justicar Adept, mass reave & run!
Daarnaast heb ik bronze even onveilig gemaakt met m'n Human Vanguard, uitgerust met een Eviscerator X en Shuriken X, om weer te levelen na een promote.
Heeft iemand trouwens een goede/leuke manier om Asari Vanguard te spelen?
Met voorkeur een M6-Carniflex gebruiken want daar krijg je over het algemeen wel 1shot kills mee, charge naar een groep drop je granaten en wegwezen :P

Of je moet statis en biotic charge speccen zodat je die stasis bubble krijgt die kun je geloof ik detonaten anders ben je erg afhankelijk van andere.

En eigenlijk als je vanguard speelt moet je wel geluk hebben dat je host goed is of zelf hosten want ik merk bij andere dat ik een hoop 'piep piep piep' hoor zodra ik iets wil chargen en daar sta je dan....
Warbringer schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:24:
Beeld je dit eens in;

Je doet een random match en komt op Firebase White uit met Geth als tegenstanders en alle 4 de spelers hebben overload en weten hoe ze het moeten gebruiken. Nou, die Geth hadden net zo goed hun pinpas met pincode kunnen afgeven en de self-destruct procedure kunnen starten want dat waren de makkelijkste credits op Silver die ik ooit gekregen heb :)

Als je 2 spectrepacks per uur wilt verdienen moet je dat zeker eens proberen.
Daar hoef je er niet een 4 voor te hebben, met de juiste spec kun je met 2 Overload gebruikers al hele groepen platleggen zonder een schot te lossen.
Stel je eens voor dat je 4 Geth Engineers hebt.. er van uitgaan dat je geen Proxi mines speccen nou dan heb je helemaal een makkelijk potje. 4 turrets, 4 x Overload en 1 turret kan op bronze gewoon een banshee/brute afmaken.... Tegen geth pfff helemaal een fluitje.

Moet wel zeggen dat die turrets erg 'sterk' zijn en het lijkt wel of ze een 'maak de vijand nog dommer' aura hebben want ze gaan gewoon tegen je turret aan staan... en krijgen een vlammenwerper recht in het gezicht

Maar ja combineer je b.v. 2 Geth Engineers met 2 Turian sentinels dat is ook 4 x Overload en je krijgt er nog Warp bij.

En.... heeft iemand toevallig al die Batarian Soldier geprobeerd? De soldier class was voor mij al niet boeiend maar dit voegt ook niets toe, werkelijk de saaiste om te spelen.

[ Voor 41% gewijzigd door prutser001 op 20-04-2012 07:51 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
nou, aangezien silver leek op een "glorified bronze" met 4 overloaders tegen de Geth ben ik benieuwd hoe snel er te farmen zou zijn op die manier op gold. De game waar ik in zat had 2 geth engineers, een turian sentinel en een infiltrator. Mijn turret was shield/dps/frequency en het leek erop dat de ander dat ook zo had. Je kon dus gewoon rockets-in-the-face blijven krijgen en je overleefde het toch wel.

Vanavond eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag net een filmpje op die map waar een decoy in het gangetje bij de deur werd geplaatst. De Geth snapten dat 10 rondes lang niet en waren kannonenvoer op gold tegen drie mensen zonder overload. :P (filmpje van xcalizorz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geth zijn niet altijd even snugger, dat klopt, neemt niet weg dat ik soms nog wel een hekel aan ze heb, vooral sneaky pyro's...

Gister ook weer lekker geknalt, moet zeggen dat asari adept + drell adept een leuke combi is tegen reapers. Ik kon de godse tijd throw spammen en de drell gooit alleen maar reave op de brutes/banshees/ravagers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:32:
Geth zijn niet altijd even snugger, dat klopt, neemt niet weg dat ik soms nog wel een hekel aan ze heb, vooral sneaky pyro's...

Gister ook weer lekker geknalt, moet zeggen dat asari adept + drell adept een leuke combi is tegen reapers. Ik kon de godse tijd throw spammen en de drell gooit alleen maar reave op de brutes/banshees/ravagers :P
hehe, vond toch de 4 infiltrators de beste combi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asasuke schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:35:
[...]

hehe, vond toch de 4 infiltrators de beste combi :)
Zeker, ik moet alleen leren wat minder met mijn Geth melees doen. Ga dan toch wel dood...

Wel jammer dat "Minion" niet meer meewerkte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:48:
[...]

Zeker, ik moet alleen leren wat minder met mijn Geth melees doen. Ga dan toch wel dood...

Wel jammer dat "Minion" niet meer meewerkte :P
hehe, melee gevecht tegen een phantom zat je niet echt mee..

en echt jammer dat Minion er niet meer is.. kon wel janken van het lachen om wat hij allemaal zei (maar verstaan deed ik het niet :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Mijn vriendin is vanavond naar de sportschool, vanavond weer een paar potjes dan heren? (en dame :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Warbringer schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:36:
Mijn vriendin is vanavond naar de sportschool, vanavond weer een paar potjes dan heren? (en dame :))
Denk het wel. Ben rond half 5, 5 uur thuis.
Kan zowiezo wel tot rond 10en (wel ondertussen eten natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sure geen probleem, ik heb een middagje vrij dus ik zal de server vast even opwarmen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond dan eindelijk (in 1 pack) Asari Adept en Geth Engineer, de Adept speelt wel lekker, maar die Engi met overload is gewoon zielig tegens geths... zielig voor hun, dat is alsof je vlees door een gehaktmolen duwt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Vanavond 4 Geth Engineers op gold tegen Geth dan. Ik heb wel zin in een massacre :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Warbringer schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:58:
Vanavond 4 Geth Engineers op gold tegen Geth dan. Ik heb wel zin in een massacre :)
Heb je rekening gehouden met mij? :(

Want anders is het 3 GethEngy's en 1 HumanInfil :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Asasuke schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:00:
[...]

Prima, mag jij de hacking objectives doen :) Moet je wel eerst cloaken en daarna de objective hacken en niet andersom zoals die collega van me ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Warbringer op 20-04-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Warbringer schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:07:
[...]

Prima, mag jij de hacking objectives doen :) Moet je wel eerst cloaken en daarna de objective hacken en niet andersom zoals die collega van me ;)
hehe, zo'n noob ben ik nou ook weer niet hoor :)

maar dat moet wel lukken, ik ga meestal ook voor al de objectives :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warbringer schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:07:
[...]

Hoe vond je collega het trouwens? Smaakt naar meer? Of toch meer van "rot op met je klote swarmers...." >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

[...]

Waarom geen Geth infiltrator? :/

:p

Vraag me af hoe snel een Geth enemy run op Firebase Glacier zal zijn met 4 engies + 4x Falcon + 4x disruptor ammo. :*)

Drell + Asari adept tegen Reapers ging tenminste lekker vlot ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Gundogan schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:33:
[...]

Waarom geen Geth infiltrator? :/

:p
Omdat ik geen held ben met de Geth Infiltrator, kan het nog wel proberen. Maar als we gold runs gaan doen voor de money pak ik er toch gewoon de HumanInf erbij ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Asasuke schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:51:
[...]

hehe, melee gevecht tegen een phantom zat je niet echt mee..

en echt jammer dat Minion er niet meer is.. kon wel janken van het lachen om wat hij allemaal zei (maar verstaan deed ik het niet :*) )
Pfff anders ik wel, mijn God. _/-\o_ Dat arme jongetje :P En maar vrolijk blijven doorbrabbelen terwijl jij hem maar Minion bleef noemen! _O- Vooral met dat sound-effect door Skype kreeg je echt zo'n briljant creepy effect, hahaha.

Vond 't inderdaad ook heel leuk though, 4 Infils, hilarisch: "TARGET CLOAKED, TARGET LOST, NO VISUAL" etc. hahahah.
Warbringer schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:36:
Ben d'r bij! Ben alleen pas wel tegen een uurtje of 8/half 9 online, ga zo eerst nog ff wakeboarden + (heeeeeel veel :P) eten daarna (mjam mjam hungryyy) en dan ben ik wel in voor een potje! :P
[...]

2 Geth Engy's en 2 Infils.......? O-)

[ Voor 10% gewijzigd door Gilraen op 20-04-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Gilraen schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:54:
[...]

Pfff anders ik wel, mijn God. _/-\o_ Dat arme jongetje :P En maar vrolijk blijven doorbrabbelen terwijl jij hem maar Minion bleef noemen! _O- Vooral met dat sound-effect door Skype kreeg je echt zo'n briljant creepy effect, hahaha.
Dat was een delay van ME, waardoor het leek alsof er een soort echo was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Asasuke schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:56:
[...]

Dat was een delay van ME, waardoor het leek alsof er een soort echo was :)
Ja idd omdat wij 't al via Skype hoorden + daarna pas in ME. Leuk effect though :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Gilraen schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:57:
[...]

Ja idd omdat wij 't al via Skype hoorden + daarna pas in ME. Leuk effect though :P
Hij maakte er perfect gebruik van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 21:53
Pfff ik baalde al dat ik op de PS3 was gaan spelen ivm mijn ME2 save op de PC.
Maar nu er ook nog een actieve multiplayer group op de PC ontstaat, en niemand hier PS3 speelt wordt het helemaal ruk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Lynx schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:04:
Maar nu er ook nog een actieve multiplayer group op de PC ontstaat, en niemand hier PS3 speelt wordt het helemaal ruk :'(
Switch-time! *O*

@ Asasuke: idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Lynx schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:04:
:| Waarom zou je het op ps3 kunnen spelen terwijl je het ook op de pc kan spelen? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Asasuke schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:09:
[...]

:| Waarom zou je het op ps3 kunnen spelen terwijl je het ook op de pc kan spelen? :|
Omdat ........... ehm ........ nou, want ......... dan kan je ......

I dunno. :+ Daarom, allemaal op PC! Veel gezelliger. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Gilraen schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:14:
[...]

Omdat ........... ehm ........ nou, want ......... dan kan je ......

I dunno. :+ Daarom, allemaal op PC! Veel gezelliger. haha
Ik zal je een 2 grote nadelen geven van de ps3:
Geen keyboard met muis :)
Slechtere communicatiemogelijkheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Voordeel is wel dat je lekker op de bank kan zitten though, maar verder zie ik ook eigenlijk altijd nadelen aan consoles. Behalve als er ge-Mario-Partied kan worden :P

EDIT, but anyway, let's not go too off-topic, lol.

[ Voor 16% gewijzigd door Gilraen op 20-04-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Asasuke schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:15:
[...]

Ik zal je een 2 grote nadelen geven van de ps3:
Geen keyboard met muis :)
Slechtere communicatiemogelijkheden
Kleine toevoeging, geen events :P
Sony heeft nogsteeds geen toestemming gegeven aan BW/EA om voor de PS3 die 'events' te kunnen doen zodat je die gratis packs krijgt etc.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

prutser001 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:18:
[...]

Sony heeft nogsteeds geen toestemming gegeven aan BW/EA om voor de PS3 die 'events' te kunnen doen zodat je die gratis packs krijgt etc.
Oh das best wel onaardig :S Heb toch wel redelijk wat leuks uit die packs gekregen van de events... Vaker niet dan wel though, maar in ieder geval wel m'n black widow :) En het is gewoon spannend om iets gratis te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Gilraen schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:18:
Voordeel is wel dat je lekker op de bank kan zitten though, maar verder zie ik ook eigenlijk altijd nadelen aan consoles. Behalve als er ge-Mario-Partied kan worden :P

EDIT, but anyway, let's not go too off-topic, lol.
Maar je kan ook wel chill op de bank chillen van de pc,, alleen dat kost je wel wat
(Beamer, draadloos toetsenbord + muis)
De consoles zijn chill behalve 1 ding:
Shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
prutser001 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:18:
[...]

Inderdaad, heel lelijk
Gilraen schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:19:
[...]

Oh das best wel onaardig :S Heb toch wel redelijk wat leuks uit die packs gekregen van de events... Vaker niet dan wel though, maar in ieder geval wel m'n black widow :) En het is gewoon spannend om iets gratis te krijgen :P
En ik ben ook heel blij met mijn Black Widow (kijkt gelijk in de richting van Syth) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

mja, toetsenbord en muis voor een shooter ok.

Maar spatie balk voor ALLES terwijl er duizend knoppen omheen zitten vind ik toch beetje minder :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
ye-roon schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:28:
mja, toetsenbord en muis voor een shooter ok.

Maar spatie balk voor ALLES terwijl er duizend knoppen omheen zitten vind ik toch beetje minder :)
Ja dat vind ik toch wel het slechtste..

Stel je moet wegrennen omdat je surrounded staat en eentje gaat naast je dood, ga je reviven, ga je ook dood (Gister nog gebeurd :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Asasuke schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:30:
[...]

Ja dat vind ik toch wel het slechtste..

Stel je moet wegrennen omdat je surrounded staat en eentje gaat naast je dood, ga je reviven, ga je ook dood (Gister nog gebeurd :()
Ja, of je gaat voor de duizendste keer in 'cover' tegen een muurtje zitten (vol in het zicht) terwijl je probeert erlangs weg te rennen.... Grrrr. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilraen schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:44:
[...]

Ja, of je gaat voor de duizendste keer in 'cover' tegen een muurtje zitten (vol in het zicht) terwijl je probeert erlangs weg te rennen.... Grrrr. 8)7
Zelfde is op een console, proberen weg te sprinten plakt je char zichzelf aan een of ander obstakel om te coveren.... dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:04:
[...]

Zelfde is op een console, proberen weg te sprinten plakt je char zichzelf aan een of ander obstakel om te coveren.... dood.
Conclusie: Sticky grenades zijn niet de enige wat sticky is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

ja, maar op de console zit de cover en doe alles knop op het bedienings gedeelte van je rechter hand. Op de pc moet je lopen en cover tegelijk met je linker hand. En dat vind ik toch best lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
ye-roon schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:19:
ja, maar op de console zit de cover en doe alles knop op het bedienings gedeelte van je rechter hand. Op de pc moet je lopen en cover tegelijk met je linker hand. En dat vind ik toch best lastig.
Je kan je key bindings anders zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
En ik zal niet online komen om te spelen :)
Morgen ben ik vast wel online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
zoo... dat creditfarmen op gold ging prima gisteravond! :) Gelukkig eindige de avond met 2 keer de M-99 Saber en m'n level 3 Widow in een spectre pack nadat ik daarvoor alleen maar Vishok's en spikethrowers kreeg.

Ik ga vanmiddag skydiven maar vanavond ben ik mogelijk wel beschikbaar voor een potje of 2 a 3. Ik hoor het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Warbringer schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 13:31:
zoo... dat creditfarmen op gold ging prima gisteravond! :) Gelukkig eindige de avond met 2 keer de M-99 Saber en m'n level 3 Widow in een spectre pack nadat ik daarvoor alleen maar Vishok's en spikethrowers kreeg.

Ik ga vanmiddag skydiven maar vanavond ben ik mogelijk wel beschikbaar voor een potje of 2 a 3. Ik hoor het wel :)
Skydiven? Nice!! Niet vergeten online te komen dan, lol, anders denken we dat er iets mis is gegaan, haha. Ow: zie juist dat je nu online popt. Mooi! YOU'RE ALIVE!!!!!!!!!!!!!!!!! _/-\o_ haha

Credit farmen ging inderdaad prima! Silver ging daarna eigenlijk een stuk slechter, hahaha. Mooi dat Syth 't nog even afmaakte op t eind om kwart voor *kuch* vier 's nachts, haha. Lekker tijdstippie weer.

Ik heb verder ook heeeel veel crap uit m'n packs gekregen. Disciples... Graals, 3 batarian soldier/sentinel upgrades... etc. Gelukkig nog 1 geth shotty & carnifex upgrade, maakte weer iets goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Hmm had niet verwacht dat overstappen van Vista naar W7 zo'n performance verbetering met zich mee zou brengen. ME3 draait nu met alle glorie aan @ 1920x1200 als een trein.

Een paar potjes Silver gedaan, random/random maar het valt me wel op hoeveel N7-20-100's daar in zitten.
Op zich niet erg al zouden ze 1 specifiek karakter hebben gespeeld maar met alleen een M3-Predator zonder mods kom je niet ver. Gaan constant dood etc best irritant.

Geth Engineer+N7-Valliant is vanaf nu mijn favoriet, heb de Batarian Soldier nog geprobeerd maar dat is echt ruk... Heb de Krogan Vanguard ook maar die ga ik niet eens proberen.

Ik verwacht ook niet dat de Batarian Sentinel en Geth Infiltrator enige toevoeging hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
prutser001 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:42:
Hmm had niet verwacht dat overstappen van Vista naar W7 zo'n performance verbetering met zich mee zou brengen. ME3 draait nu met alle glorie aan @ 1920x1200 als een trein.

Een paar potjes Silver gedaan, random/random maar het valt me wel op hoeveel N7-20-100's daar in zitten.
Op zich niet erg al zouden ze 1 specifiek karakter hebben gespeeld maar met alleen een M3-Predator zonder mods kom je niet ver. Gaan constant dood etc best irritant.

Geth Engineer+N7-Valliant is vanaf nu mijn favoriet, heb de Batarian Soldier nog geprobeerd maar dat is echt ruk... Heb de Krogan Vanguard ook maar die ga ik niet eens proberen.

Ik verwacht ook niet dat de Batarian Sentinel en Geth Infiltrator enige toevoeging hebben.
Batarian Soldier is best te doen op Gold, het is de enige soldier waar ik een fatsoenlijke bijdrage mee lever als ik hem op Gold gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Het zal wel aan mij liggen, de hele soldier class vindt ik saai. Die concussive shot spam ben ik wel zat na 2 potjes.

Bijna alle andere classes hebben wel 'optisch' leuke effecten die ook nog eens nuttig zijn soldier voelt naar mijn idee kaal. Een beetje 'Blur' effect en prox mine niet echt mijn idee.

De laatste paar dagen heb ik alleen maar Turian Sentinel en Geth Engineer gespeeld, 1 of 2 potjes met AA/Justicar. Ik denk na alles geprobeerd te hebben je toch een voorkeur krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Turian soldier is nog wel het beste en kan ook prima op gold. Geen concussive shot gebruiken maar prox mine en marksman. Als je host bent de falcon erbij en je bent uber cc :)

Batarian soldier is ook wel ok. De rest laat je maar bij bronze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Net eerste potje op gold gedaan uiteraard FBW+Geth, ging best lekker stond nog eerste ook :P

Viel me wel op dat er ineens 'lvl' 5 17 en 22 in 1 lobby zaten voor Silver/random/random, even voor de lol geprobeerd maar elke 10 seconden viel er wel 1 om, toen ik dood ging maar gewoon tellertje afgewacht.. Ik speelde juist geen Silver of Gold om zo andere niet tot last te zijn, kennelijk denken sommige daar anders over.

[ Voor 3% gewijzigd door prutser001 op 21-04-2012 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:32

Compizfox

Bait for wenchmarks

Hoe zit dat nou met die Resurgence DLC? Moet je daar nog iets voor doen, om dat te krijgen?

Ik heb namelijk al een tijdje de MP niet meer gespeeld, en wilde wel weer eens gaan spelen door die DLC. Maar ik merk er nog niets van, ik zie bv. geen nieuwe maps en zo.

Ik speel op de PC trouwens, daar is ie al gewoon voor uit toch?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Laatst online: 09:47
Compizfox schreef op zondag 22 april 2012 @ 00:09:
Hoe zit dat nou met die Resurgence DLC? Moet je daar nog iets voor doen, om dat te krijgen?

Ik heb namelijk al een tijdje de MP niet meer gespeeld, en wilde wel weer eens gaan spelen door die DLC. Maar ik merk er nog niets van, ik zie bv. geen nieuwe maps en zo.

Ik speel op de PC trouwens, daar is ie al gewoon voor uit toch?
moet je even via de "shop for add-ons" downloaden in Origin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:32

Compizfox

Bait for wenchmarks

Aha, nu zie ik het staan, thx :)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Hmm, van het weekend ineens de Wraith III in m'n spectre packs... heb nu 8 of 9 shotguns en gebruik ze nooit, ook iets van 45 shotgun rails... per rank.. Resurgance packs koop ik maar even niet want daar zit ook niets nuttigs in en mijn nog nooit gebruikte Kishok Harpoon gun oid zit nu op Rank 5 en pas 1 keer geprobeerd.. waardeloos. Voorderest alleen maar character cards...

Volgende keer promote ik gewoon alles en koop dan voor 770k aan packs, leuk voor de N7-E-Peen.

Voorderest wat silver en gold potjes gedaan, 1 gold random/random en we kregen Cerberus/Hydra toen de Phantoms kwamen was het heel snel voorbij (ronde 3?). Dus toen maar weer FBW+Geth :P.

Ik hoop dat ik echt een paar upgrades voor mijn Valliant kan krijgen buiten de speciale packs om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Zo, heb het skydiven overleefd :) Vanavond weer een potje of twee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Warbringer schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:15:
Zo, heb het skydiven overleefd :) Vanavond weer een potje of twee ;)
Mooi!

Ik zal vanavond (denk ik) niet online zijn wegens FIFA avond (zoals elke maandagavond) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Argh! Heb al een paar potjes moeten weigeren... vanavond even verandering in brengen. Kijken wie er online gaan zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
yinx84 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:59:
Argh! Heb al een paar potjes moeten weigeren... vanavond even verandering in brengen. Kijken wie er online gaan zijn :)
Grote kans dat ik er ben! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Trouwens om even te speculeren over DLC. Ik zat te denken aan de volgende dlc die eigenlijk wel zeker komt:

TAKE BACK OMEGA!
Een story dlc over EDI.

Wat ik hoop dat er komt:
Save Kalreegar the quarian badass marine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orangegoblin
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-04 19:18
irritant, kan niet meer laden.

geeft de volgende error

unable to authorize listed dlc. PLease log in to the alliance network used to purchase the dlc collector's edition online pass entitlement from ashes

nu online aant chatten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:38:
Trouwens om even te speculeren over DLC. Ik zat te denken aan de volgende dlc die eigenlijk wel zeker komt:

TAKE BACK OMEGA!
Een story dlc over EDI.

Wat ik hoop dat er komt:
Save Kalreegar the quarian badass marine!
Omega DLC is al aangegeven door Bioware, al vind ik het raar gezien cerberus Omega had overgenomen en dat na de main storyline niet meer van toepassing is. Tijdens de storyline kan het wel, misschien dat het ergens tussen geplakt kan worden.

EDI DLC? Wat dan precies? Volgens mij is alles wel zo een beetje duidelijk over EDI?

Kal'Reegar...
spoiler:
helaas gaat hij dood volgens de mail die je krijgt van alliance news network.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 21:53
Wat vraagjes mijne zijde

1. Wordt op de PS3 de resurgence pack automatisch gedownload? Heb nog geen nieuwe map gezien...
2. Hoe kom ik aan wapen updates? (versie I -> II -> III etc) Ik speel niet gek vaak, en spaar meestal voor spectre packs of die packs van 90k. Maar kan ik beter kleinere kopen?

Thx!

[ Voor 195% gewijzigd door Lynx op 25-04-2012 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Lynx schreef op woensdag 25 april 2012 @ 08:46:
Wat vraagjes mijne zijde

1. Wordt op de PS3 de resurgence pack automatisch gedownload? Heb nog geen nieuwe map gezien...
2. Hoe kom ik aan wapen updates? (versie I -> II -> III etc) Ik speel niet gek vaak, en spaar meestal voor spectre packs of die packs van 90k. Maar kan ik beter kleinere kopen?

Thx!
Ik heb gewoon eerst alle recruit packs gekocht tot dat ik niets nieuws meer kreeg (alleen maar training cards).
Als er geen speciale packs zijn koop ik Veteran packs nu, hier heb ik ook al een aantal keer 'gold cards' in gehad (Geth SMG) Dit werkt redelijk goed en krijg zo netjes mijn wapen upgrades binnen.
Ook heb ik door het kopen van Veteran packs een heel groot deel van de mods binnen gesleept een aantal zijn zelfs al maxed. Dit doe ik tot alle 'silver' wapens op X heb en alleen maar training cards ga krijgen.

Als er dus wel speciale packs zijn die 'nuttig' zijn (Special spectre pack) koop ik die, Resurgance pack is alleen leuk als je echt de nieuwe karakters wil hebben, ik heb nu 4 van de 6 nieuwe en eigenlijk wat ik wil hebben misschien dat de rest komt als ik alleen maar spectre packs ga kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 08:45:
[...]

Omega DLC is al aangegeven door Bioware, al vind ik het raar gezien cerberus Omega had overgenomen en dat na de main storyline niet meer van toepassing is. Tijdens de storyline kan het wel, misschien dat het ergens tussen geplakt kan worden.

EDI DLC? Wat dan precies? Volgens mij is alles wel zo een beetje duidelijk over EDI?

Kal'Reegar...
spoiler:
helaas gaat hij dood volgens de mail die je krijgt van alliance news network.
Vandaar:
spoiler:
_save_ kalreegar :) je krijgt een missie waarin je er achter komt dat hij pinned down is en dat je em dan mag gaan redden.

En over het einde:
spoiler:
er is geen post einde, gezien je na het einde terug word geplaatst naar voor de cerberus missie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
ye-roon schreef op woensdag 25 april 2012 @ 08:59:
Vandaar:
spoiler:
_save_ kalreegar :) je krijgt een missie waarin je er achter komt dat hij pinned down is en dat je em dan mag gaan redden.
Snugger isie niet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

orangegoblin schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 19:13:
irritant, kan niet meer laden.

geeft de volgende error

unable to authorize listed dlc. PLease log in to the alliance network used to purchase the dlc collector's edition online pass entitlement from ashes

nu online aant chatten :(
Had ik gisteren ook, moest toen het spel afsluiten en in Origin handmatig de boel updaten. Daarna werkte alles weer.

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie erg veel mensen met de DLC error, goddank nog geen last van gehad, maar je begint je wel af te vragen waarom Origin na een jaar nog steeds in Beta staat........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoseSolane
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 07:47
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:17:
Ik zie erg veel mensen met de DLC error, goddank nog geen last van gehad, maar je begint je wel af te vragen waarom Origin na een jaar nog steeds in Beta staat........
Zodat EA bij elke keer als er iets fout gaat in Origin kan zeggen: Tsja, het is een beta...
Wel jammer dat hun spellen niet meer werken zonder Origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
RoseSolane schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:27:
[...]
Wel jammer dat hun spellen niet meer werken zonder Origin.
Dat vind ik vooral tergend. In principe snap ik het wel, alles via 1 ding, maar als dat ding niet werkt, dan kan je helemaal niks meer doen. En wie zijn er weer de dupe ervan? Juist, wij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Asasuke schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:43:
[...]

Dat vind ik vooral tergend. In principe snap ik het wel, alles via 1 ding, maar als dat ding niet werkt, dan kan je helemaal niks meer doen. En wie zijn er weer de dupe ervan? Juist, wij :(
Als ik Origin in game aan zet wordt ME3/BF3 beta etc onspeelbaar. Maar zonder Origin in game kan ik geen friends uitnodigen...of uitgenodigd worden.. Dit is de reden waarom ik BF3 nooit gekocht heb, zodra ik ingame kom en dus moet aimen gaat mijn muis z'n eigen gang, en reageert helemaal niet. Best frustrerend omdat ik gewoon een fatsoenlijke lan setup heb met meerdere computers waar op gegamed kan worden maar omdat je aan Origin vast zit het niet mogelijk is.

Dit terwijl ik met steam geen enkel probleem heb, kan gewoon browsen onder het gamen/wachten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:18:
[...]

Als ik Origin in game aan zet wordt ME3/BF3 beta etc onspeelbaar. Maar zonder Origin in game kan ik geen friends uitnodigen...of uitgenodigd worden.. Dit is de reden waarom ik BF3 nooit gekocht heb, zodra ik ingame kom en dus moet aimen gaat mijn muis z'n eigen gang, en reageert helemaal niet. Best frustrerend omdat ik gewoon een fatsoenlijke lan setup heb met meerdere computers waar op gegamed kan worden maar omdat je aan Origin vast zit het niet mogelijk is.

Dit terwijl ik met steam geen enkel probleem heb, kan gewoon browsen onder het gamen/wachten etc.
Muis probleem i.c.m. Origin is bekend he, hardware acceleration word niet goed ondersteund. Misschien eens proberen zonder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoseSolane
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 07:47
Gelukkig heb ik zelf weinig problemen gehad met Origin. Alleen bij elk nieuw spel dat je (her-)installeert wil Origin zichzelf opnieuw installeren. Vaak een verouderde versie die dan weer bijgewerkt moet worden naar de al eerder ge-installeerde versie. De totale (her-)installatie van een spel kan daardoor erg lang duren. Met Steam heb ik daar nog nooit problemen mee gehad. Maar die is dan ook geen beta meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ja ik heb elke tutorial geprobeerd en niets hielp, hardware acceleration in windows staat helemaal uit, 'muis acceleratie' e.d. Zelfs verschillende muizen geprobeerd, van een simpel optisch USB muisje, Razer Copperhead en Mamba, later zelfs een R.A.T. 7 (welke erg fijn werkt) gehaald......... Niets heeft geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry kan het even niet laten:

Afbeeldingslocatie: http://chzvideogames.files.wordpress.com/2012/04/video-game-memes-indoctrination-theory.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:+ Er kon bij mij wel een glimlachje vanaf.
Omega DLC zit ik wel op te wachten inderdaad.
En is Resurgence gewoon gratis DLC joh? Dat we dat nog mogen meemaken van EA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:13:
:+ Er kon bij mij wel een glimlachje vanaf.
Omega DLC zit ik wel op te wachten inderdaad.
En is Resurgence gewoon gratis DLC joh? Dat we dat nog mogen meemaken van EA!
Alleen voor collectors edition toch? De rest moest toch betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:16:
[...]

Alleen voor collectors edition toch? De rest moest toch betalen?
Ik heb geen CE en wel gratis.
Pagina: 1 ... 24 ... 33 Laatste

Let op:
[html]Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494640">[Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3</a>.[/html]