Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 19:51

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:04:
Inderdaad, en ook veel mensen die een N7 level hebben dat echt onwaarschijnlijk is (heb er al een paar gezien die 2900+ waren).

Jammere is ook dat Bioware niets aangeeft over de status hiervan. En je kan niet van iedereen maar verwachten dat ze vrolijk alles op het forum kunnen vinden. In-game zou het een stuk prettiger zijn om dit soort informatie te geven. Scheelt een hoop frustratie.
Die N7-rating van 2900+ geloof ik wel. Als je gewoon met een vaste groep mensen constant gold speelt. Dan kun je simpelweg om en om promoten. Dan heb je binnen een uur wel +30 (20 van de levels, 10 voor de promote). 2900 / 30 = ~97 uur. Dat is 24 dagen van 4 uur.

Die Valiant, Paladin en de andere Victory rewards, daar zijn er pas 2 van geweest (volgens mij). Dus die kunnen inderdaad geen X zijn op een normale manier.

omnia mutantur, nihil interit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:39
De voice-acting van Mordin in ME2 was echt geweldig! Die quotes van hem ook.. Ik weet niet of het dezelfde actor was in ME3 maar hij was wel anders. Op de PC was hij in ME2 een beetje hyper maar dat is er in ME3 vanaf.

De beste quote vind ik nog die van Jeff 'Joker' Moreau;
This is all Joker's fault! What a tool he was! I have to spend all day computing pi because he plugged in the Overlord!

en omdat het kan, nog eentje;

Joker: [Referring to Jack] What, does she have a swear jar or something? ‘Cause I bet if we emptied that thing, we could afford another cruiser.

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warbringer schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:46:
De voice-acting van Mordin in ME2 was echt geweldig! Die quotes van hem ook.. Ik weet niet of het dezelfde actor was in ME3 maar hij was wel anders. Op de PC was hij in ME2 een beetje hyper maar dat is er in ME3 vanaf.

De beste quote vind ik nog die van Jeff 'Joker' Moreau;
This is all Joker's fault! What a tool he was! I have to spend all day computing pi because he plugged in the Overlord!

en omdat het kan, nog eentje;

Joker: [Referring to Jack] What, does she have a swear jar or something? ‘Cause I bet if we emptied that thing, we could afford another cruiser.
Joker, Tali, Garrus en EDI zijn wat mij betreft echt de beste voice actors.

Jack vind ik een beetje half half, maar dat komt ook door het personage. En gek genoeg vind ik Samara ook echt vreselijk goed wat betreft voice acting, zo enorm kalm en correct.

Tali.... tsjah ik denk dat ik niet de enige ben die er gewoon verliefd op is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:01:
[...]

Joker, Tali, Garrus en EDI zijn wat mij betreft echt de beste voice actors.

Jack vind ik een beetje half half, maar dat komt ook door het personage. En gek genoeg vind ik Samara ook echt vreselijk goed wat betreft voice acting, zo enorm kalm en correct.

Tali.... tsjah ik denk dat ik niet de enige ben die er gewoon verliefd op is :P
Joker: "I feel like Samara could shoot me in a very tranquil manner, which doesn't make me feel any better about it."

zoiets? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warbringer schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:22:
[...]

Joker: "I feel like Samara could shoot me in a very tranquil manner, which doesn't make me feel any better about it."

zoiets? :)
Close :)

Maar Joker heeft vreselijk veel respect voor Samara (bijna iedereen wel) vooral ook omdat ze haar hele leven eigenlijk heeft opgegeven voor het Justicar-schap. Word ook pijnlijk duidelijk in ME3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 23:09

Gilraen

The audacity!

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:41:
[...]

Ik speel dan ook niet met voor mij bekenden. Tijdens het spelen zijn er gewoon mensen waarmee je lol hebt, die add je dan in Origin en een paar daarvan heb ik nu ook gewoon op skype zitten. Een Fin, een Zweed, een Belg en een Nederlander.

Als je op de pc speelt kan je me ook toevoegen in origin, maar gezien je het over PES hebt denk ik meer aan console ;)
Nee, ik speel wel gewoon op de PC natuurlijk (Black Widow móet gewoon met beleid - lees: muis - gehandled worden :P) ...Ik had het over mijn (mannelijke) vrienden, haha, die komen niet heel veel verder dan een potje PES op de console!

Lijkt me leuk om je toe te voegen though! Is je origin ID gewoon hetzelfde als hier? Anyway, de mijne is Gilraen222. Iedereen is ook welcome om mij toe te voegen!
Asasuke schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:46:
[...]
Waarom voeg je geen mede-tweakers toe aan origin?
Die hebben over het algemeen gezien een grote kennis over ME3 :)
Heb ik ook wel al met een paar gedaan, maar die spelen iets minder dan ik, geloof ik (vaak offline). Bovendien moet zoiets wel een beetje spontaan gaan, de hele tijd iedereen om hun Origin ID vragen wordt ook zo freaky :P

EDIT: De voice-actor van Mordin was inderdaad een andere in ME3. Daarom was ik ook blij toen Mordin in ME3
spoiler:
de pijp uitging
want ik zat me er continu aan te ergeren. Begreep ook niet waarom ze Beattie gekicked hebben.

Voice acting is sowieso echt heel goed inderdaad, in ME. Vond het trouwens wel leuk om te horen hoe de voice-acting van (voornamelijk) beide sheps (male/fem) erop vooruit is gegaan gedurende de delen. Hale vond ik altijd al een stuk beter dan de mannelijke versie, maar er waren in deel drie bijna geen akwarde niet-aansluitende opmerkingen zoals met "I should go" (maar dan in de echte dialogen zelf, niet de afsluitende opmerking). Am I making sense? :P

[ Voor 20% gewijzigd door Gilraen op 18-04-2012 13:41 ]

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilraen schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:34:
[...]

Nee, ik speel wel gewoon op de PC natuurlijk (Black Widow móet gewoon met beleid - lees: muis - gehandled worden :P) ...Ik had het over mijn (mannelijke) vrienden, haha, die komen niet heel veel verder dan een potje PES op de console!

Lijkt me leuk om je toe te voegen though! Is je origin ID gewoon hetzelfde als hier? Anyway, de mijne is Gilraen222. Iedereen is ook welcome om mij toe te voegen!

[...]

Heb ik ook wel al met een paar gedaan, maar die spelen iets minder dan ik, geloof ik (vaak offline). Bovendien moet zoiets wel een beetje spontaan gaan, de hele tijd iedereen om hun Origin ID vragen wordt ook zo freaky :P

EDIT: De voice-actor van Mordin was inderdaad een andere in ME3. Daarom was ik ook blij toen Mordin in ME3
spoiler:
de pijp uitging
want ik zat me er continu aan te ergeren. Begreep ook niet waarom ze Beattie gekicked hebben.

Voice acting is sowieso echt heel goed inderdaad, in ME. Vond het trouwens wel leuk om te horen hoe de voice-acting van (voornamelijk) beide sheps (male/fem) erop vooruit is gegaan gedurende de delen. Hale vond ik altijd al een stuk beter dan de mannelijke versie, maar er waren in deel drie bijna geen akwarde niet-aansluitende opmerkingen zoals met "I should go" (maar dan in de echte dialogen zelf, niet de afsluitende opmerking). Am I making sense? :P
Staat in me sig ;) B13L5 (helaas was Biels al bezet......)

En trouwens wat betreft die stem van Mordin, hij komt wel enorm dicht in de buurt van het origineel, je merkt het wel, maar toch heb ik soms iets van dat het wel klopt.

Ik ben al blij dat ze Seth Green toch nog hadden kunnen strikken voor Joker. Als dat toch niet door gegaan was, dan was het echt een domper geweest (vooral samen met EDI is hij gewoon een geile tiener soms).

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Haha lol, zie het nu pas... Scherp. Added!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Mijn origin is: Gunominpietro :)

Lijkt me ook wel eens leuk om met tweakers een paar runs te doen :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilraen schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:58:
Haha lol, zie het nu pas... Scherp. Added!
ik gebruik bij voorbaat wel skype tijdens het spelen hoor, scheelt een stuk t.o.v. die brakke voice chat van ME3 zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Gundogan schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:09:
Mijn origin is: Gunominpietro :)

Lijkt me ook wel eens leuk om met tweakers een paar runs te doen :)
Ook added! :)

@ Syth, ok, dan zal ik dat ook maar weer eens installeren, misch wel zo handig inderdaad. Heb je trouwens even nageaapt met m'n sig :+ Misschien zo wat meer mensen met animo voor de multiplayer, haha.

@ hieronder, jammer, ander keertje (ga sporten). Have fun though! :)

[ Voor 21% gewijzigd door Gilraen op 18-04-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Ik heb voor vanavond met een collega af gesproken rond een uur of 8 om wat silver potjes te spelen. Mocht er iemand interesse hebben om mee te doen dan kun je me gewoon een chatmessage sturen. Mijn orgin ID is WarbringerHG voor diegene die me nog niet toegevoegd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-01 12:44
Gilraen schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:34:
Dan drop ik heel spontaan dat mijn originID Asasuke1337 (orgineel, i know) is.

En qua voice actors ben ik heel blij dat Miranda (Yvonne Strahovski, Sarah van Chuck) weer terug is :D

ME3: Asasuke1337 | SC2 : Asasuke.254

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Asasuke schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:33:
[...]

Dan drop ik heel spontaan dat mijn originID Asasuke1337 (orgineel, i know) is.

En qua voice actors ben ik heel blij dat Miranda (Yvonne Strahovski, Sarah van Chuck) weer terug is :D
*O* _O- Heerlijk, die spontane acties. Added too, lol.

Tsja, Miranda. Ik heb altijd een beetje een haat/liefde iets met haar gehad. Vond d'r fascinerend maar toch ook wel erg annoying. Heb dan toch liever Liara :P Of Garrus, ofcourse. Maar vond de Liara romance toch wel goed uitgewerkt vanaf deel 1. Heb Garrus nog niet geromanced though in 3, dus laat me nog verrassen voor de volgende playthrough. Heb me er alleen nog niet toe kunnen zetten.

[ Voor 18% gewijzigd door Gilraen op 18-04-2012 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Gilraen schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:37:
[...]

*O* _O- Heerlijk, die spontane acties. Added too, lol.

Tsja, Miranda. Ik heb altijd een beetje een haat/liefde iets met haar gehad. Vond d'r fascinerend maar toch ook wel erg annoying. Heb dan toch liever Liara :P
Liara vond ik juist niet echt veel aan. Ging in ME2 altijd met Garrus en Miranda,, ME3 met Garrus en Vega..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Vond je Vega niet heeeeeeeeeeeeeeeel inhoudsloos? :p Of bedoel je powerwise?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Gilraen schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:40:
Vond je Vega niet heeeeeeeeeeeeeeeel inhoudsloos? :p Of bedoel je powerwise?
Nee dat maakte me niks uit, vond hem gewoon het chillste mee te hebben (na garrus dan).. Dunno why :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Liara, Garrus, Tali en Wrex ftw. Mooie tijden in de lift der laadtijden ;) O en Garrus en Liara zijn voor de gameplay ook chill met prox mine, warp en stasis.

Mordin is ook badass, alleen jammer van de andere voice actor ja.

spoiler:
hij had misschien ook wel gelukkig wat minder screen tijd in me3. Wel mooi dat Kirrahe ook nog terug kwam. STG <3

[ Voor 13% gewijzigd door Gundogan op 18-04-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:47:
Liara, Garrus, Tali en Wrex ftw. Mooie tijden in de lift der laadtijden ;)

spoiler:
hij had misschien ook wel gelukkig wat minder screen tijd in me3. Wel mooi dat Kirrahe ook nog terug kwam. STG <3
Liara is ook een schatje, en Wrex is gewoon een knuffelbeer, de meest anti-krogan-krogan zeg maar :)

Maar de her-ontmoeting met Grunt vond ik ook wel erg leuk, eigenlijk de enige die blij is om Shepard weer te zien, de rest had allemaal zoiets van "oh daar heb je shepard ook weer..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Gundogan schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:47:
Liara, Garrus, Tali en Wrex ftw. Mooie tijden in de lift der laadtijden ;)

spoiler:
Idd, en ohja, Wrex, die ging ook altijd mee :D

EDIT: Zo, mijn signature heb ik ook aangepast

[ Voor 5% gewijzigd door Asasuke op 18-04-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilraen schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:37:
[...]
Tsja, Miranda. Ik heb altijd een beetje een haat/liefde iets met haar gehad. Vond d'r fascinerend maar toch ook wel erg annoying.
Miranda nam ik vaak zat als teammate mee in ME2, samen met Jack. Altijd garantie voor een leuk gesprek. Alleen een beetje jammer dat ze haar zwart haar hebben gegeven en qua boobs en ass ook wat digitale silliconen erin hebben geragd. Ik weet niet wat die yanks daarmee hebben maar ze zijn wel erg obsessed wat dat betreft.
Ook wel grappig hoe Yvonne Strahovski ook met een smirk zegt in een interview dat ze heel erg lijkt op Miranda, behalve bepaalde gedeeltes van haar fysique dan. ;)

In ME3 neem ik als FemShep het liefst Ashley en Garrus.
Garrus is gewoon me homeboy en Ashley is ook een mooi uitzicht. :9
Liara vind ik OK, soms een beetje saai, echt een klein-zusje type.
Tali is OK, maar niet meer dan dat.
In ME3 miste ik toch echt wel een Krogan Squadmate, het zijn gewoon ass kickers.
Vega is ook wel OK, af en toe heeft hij van die botte opmerkingen, echt een New Yorker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ok ik ben primair een pc gamer, maar speelt niemand hier deze game op de xbox? :)

Heb ook een save van 1>2>3 op de xbox :)

En van de personages, tja. Liara blijft gewoon interesant. En is in mijn main save de love interest van 1 naar 3 geweest (niemand in 2). In een alternatieve save ben was ik in 1 met liara en in 2 met Tali. 3 nog niet gespeeld, maar daar blijf ik bij Tali. Zij is voor mij de leukste persoon in mass effect. Maja, Garrus is een bad ass, Wrex de grootse BAAS ever, Grunt de 2nd in command BAAS. Mordin de beste scientist salarian.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:13:
[...]

Miranda nam ik vaak zat als teammate mee in ME2, samen met Jack. Altijd garantie voor een leuk gesprek. Alleen een beetje jammer dat ze haar zwart haar hebben gegeven en qua boobs en ass ook wat digitale silliconen erin hebben geragd. Ik weet niet wat die yanks daarmee hebben maar ze zijn wel erg obsessed wat dat betreft.
Ook wel grappig hoe Yvonne Strahovski ook met een smirk zegt in een interview dat ze heel erg lijkt op Miranda, behalve bepaalde gedeeltes van haar fysique dan. ;)
Je kan wel zien dat de visuele gedeelte wel heel erg op haar is aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
ye-roon schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:15:
Maja, Garrus is een bad ass, Wrex de grootse BAAS ever, Grunt de 2nd in command BAAS. Mordin de beste scientist salarian.
Couldn't have said it better myself :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:15:
Ok ik ben primair een pc gamer, maar speelt niemand hier deze game op de xbox? :)

Heb ook een save van 1>2>3 op de xbox :)
Yup, zie mijn gamertag hieronder, al speel ik weinig ME3 online, ben dan veel meer met MW3 en Forza 4 bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:13:
[...]

Hahaha, ja dat was inderdaad wel opvallend. Zelfs Liara & Femshep hebben door de delen heen een boobjob gehad. Alles voor het oog, I guess... Only in America! :Y) Viel het jullie trouwens ook op (vast wel) dat Miranda in ME3 wel erggg veel obvious "in your face" shots had? In die paar kleine stukje dat ze erin zat? Ze wisten de camera wel heel tactisch te plaatsen iedere keer, zeg maar :P Nog meer dan in ME2, lol, verhoudingsgewijs... (..... :+ )
In ME3 neem ik als FemShep het liefst Ashley en Garrus mee met een femshep.
Garrus is gewoon me homeboy en Ashley is ook een mooi uitzicht. :9
Liara vind ik OK, soms een beetje saai, echt een klein-zusje type.
Tali is OK, maar niet meer dan dat.
In ME3 miste ik toch echt wel een Krogan Squadmate, het zijn gewoon ass kickers.
Vega is ook wel OK, af en toe heeft hij van die botte opmerkingen, echt een New Yorker.
Ja, de krogan squaddie miste ik ook wel. Grunt was dan wel geen Wrex in 2, maar het is en blijft een krogan... awesome :)

Vond de liftdialoog in 1 ook altijd hilarisch met Wrex. Garrus deed ook leuk mee daarin overigens. En ofcourse de briljante 'stairs talk' tussen Garrus en Tali in 2. "I have a shotgun..."

@ Syth is trouwens wel waar, Grunt was eigenlijk de enige die echt blij was om je te zien :/ realiseer ik me nu pas. Vooral Jack was "meh", maar van haar character valt dat tenminste nog te verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilraen schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:22:
[...]

Hahaha, ja dat was inderdaad wel opvallend. Zelfs Liara & Femshep hebben door de delen heen een boobjob gehad. Alles voor het oog, I guess... Only in America! :Y) Viel het jullie trouwens ook op (vast wel) dat Miranda in ME3 wel erggg veel obvious "in your face" shots had? In die paar kleine stukje dat ze erin zat? Ze wisten de camera wel heel tactisch te plaatsen iedere keer, zeg maar :P Nog meer dan in ME2, lol, verhoudingsgewijs... (..... :+ )

[...]

Ja, de krogan squaddie miste ik ook wel. Grunt was dan wel geen Wrex in 2, maar het is en blijft een krogan... awesome :)

Vond de liftdialoog in 1 ook altijd hilarisch met Wrex. Garrus deed ook leuk mee daarin overigens. En ofcourse de briljante 'stairs talk' tussen Garrus en Tali in 2. "I have a shotgun..."

@ Syth is trouwens wel waar, Grunt was eigenlijk de enige die echt blij was om je te zien :/ realiseer ik me nu pas. Vooral Jack was "meh", maar van haar character valt dat tenminste nog te verwachten...
Eerste shot van Miranda in ME3 is een ass-shot... niet dat ik klaag maar toch ;)

En wat betreft de gesprekken tussen Tali en Garrus, ook in ME3 hebben ze er een paar die echt briljant zijn. Vooral op missies. En tsjah....

_/-\o_ Induction Port Straw.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Haha ja precies, vind het ook allemaal prima, maar dat ging wel heeeeeeeeeeuul ver. "Good morning Miranda, I see you have been doing fineeee ass - euh - as well..." :P

Oja, Emergency Induction Port. Briljant. Ben niet zo van de game-t-shirts, maar ik zou zo hard een vest/joggingbroek/shirt whatever met een knalroze rietje willen met die tekst ernaast. Hilarisch. Toevallig dat je die quote noemt trouwens, zat gister nog dat stukje op youtube te kijken :P Vraag me af hoe hard de schrijvers de slappe lach hebben gehad toen ze hierop kwamen.

Vind het ook leuk trouwens hoe Garrus & Tali beginnen te flirten & uiteindelijk een romance krijgen als je hun zelf niet romanced. Grappig gedaan. Well deserved too.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilraen schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:33:
Haha ja precies, vind het ook allemaal prima, maar dat ging wel heeeeeeeeeeuul ver. "Good morning Miranda, I see you have been doing fineeee ass - euh - as well..." :P

Oja, Emergency Induction Port. Briljant. Ben niet zo van de game-t-shirts, maar ik zou zo hard een vest/joggingbroek/shirt whatever met een knalroze rietje willen met die tekst ernaast. Hilarisch. Toevallig dat je die quote noemt trouwens, zat gister nog dat stukje op youtube te kijken :P Vraag me af hoe hard de schrijvers de slappe lach hebben gehad toen ze hierop kwamen.

Vind het ook leuk trouwens hoe Garrus & Tali beginnen te flirten & uiteindelijk een romance krijgen als je hun zelf niet romanced. Grappig gedaan. Well deserved too.
Niet zo gek ook, ze zijn de enige 2 die je in alledrie de delen altijd hebt gehad. En daarbij zijn het ook de enige 2 die een verhaal met zich meebrengen waar ik vaak zat de brokken van in me keel kreeg.

Is ook voor het eerst dat ik bijna zat te janken (schaam me d'r niet voor) door een spel...

spoiler:
Het moment dat Thane op zijn sterfbed ligt en dat je op het einde dat gebed met Krios doet, elke keer weer een dikke brok in mijn keel...

Daarna op Rannoch met Tali, heel intens als ze dan van die zenuwinzinkingen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:40:
[...]

Niet zo gek ook, ze zijn de enige 2 die je in alledrie de delen altijd hebt gehad. En daarbij zijn het ook de enige 2 die een verhaal met zich meebrengen waar ik vaak zat de brokken van in me keel kreeg.

Is ook voor het eerst dat ik bijna zat te janken (schaam me d'r niet voor) door een spel...

spoiler:
Het moment dat Thane op zijn sterfbed ligt en dat je op het einde dat gebed met Krios doet, elke keer weer een dikke brok in mijn keel...

Daarna op Rannoch met Tali, heel intens als ze dan van die zenuwinzinkingen krijgt.
Tja, dat is ook het geweldige aan de Mass Effect serie,, het is een ongeloofelijk mooi verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Ik had dat met Mordin dus..

"Had to be me.. someone else might have gotten it wrong." :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Asasuke schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:41:
[...]

Tja, dat is ook het geweldige aan de Mass Effect serie,, het is een ongeloofelijk mooi verhaal
Tot aan.... *ahum* zie andere topic ;) Maar inderdaad, verder mooi verhaal en erg goed uitgewerkte vriendschappen, vooral met de karakters uit het eerste deel.
Gilraen schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:22:
Krogans zijn denk ik ook de meest uitgesproken karaters in het spel. Bro handshakes, friendly headbutts. Me gusta :)

spoiler:
Kirrahe was ook blij je te zien. Dunno of dit eigenlijk wel een spoiler is maar goed. Better safe than sorry.

spoiler:
En inderdaad, de deaths komen ook hard aan. Ook bij de bijna dood van Grunt zat ik echt zo van....no.....*snif*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:40:
[...]

spoiler:

Idd, Thane was echt heel mooi. Zeker met femshep, die vraag die je dan kan stellen...

Jack was soms een beetje raar in ME2, maar als je haar hebt geromanced is de introductie in ME3 wel erg leuk. :P Youtube
spoiler:
Plus ze is gewoon ontzettend leuk en menselijk als ze over haar scholieren praat.

Edi had van mij trouwens niet gehoeven. Ik vond haar prima als schip. Ook al is ze wel lekker. :+

Legion is ook een baas, Liara blijft een beetje een muts (maar wel een leuke en af en toe erg grappige muts.
spoiler:
Garrus: "There goes the next shadow broker..." Liara: "Not funny!"

Tali blijft lief en Javik is gewoon af en toe zo heerlijk politiek incorrect.

EDIT: Net een Krogan Battlemaster (vanguard) uit mijn gratis pack gehaald en later nog verder gespaard voor een resurgence pack waar een Batarian Sentinel uit kwam. Nice.

[ Voor 5% gewijzigd door JaccoW op 18-04-2012 21:39 ]

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Dat nieuwe pack geopend gister en voila een Geth Engineer en 2 wapen upgrades(voor wapens die ik nooit gebruik), heerlijk Overload + Turret.
Aangezien mijn engineer al op level 20 zat kon ik deze gelijk in alle glory gebruiken, 6/0/6/6/6 (Overload+Turret volledig op dmg) En dit gecombineerd met de N7-Valliant dat knalt lekker door.

Moet wel zeggen dat die turret buff(Minder vijanden schieten gelijk op je turret) van 17 april een beetje teveel van het goede was, voordat je turret kapot is kun je hem alweer gebruiken en als er dus 4-5 vijanden om je turret heen staan en overload erover gooi dan maakt de turret ze bijna allemaal wel dood.

Ook nog de nieuwe Sniper scope gehad maar die zal ik op dit moment toch niet gebruiken omdat ik barrel+armor pen standaard heb.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Vraagje voor de mensen die vaker met Warp/Overload spelen:

Stel je ziet een Geth tegenstander zonder enige vorm van shield, barrier of armor (rood balkje dus). Je hebt geen mogelijkheid tot tech/warp combo. Crowd control is ook niet nodig. Je wil gewoon de meeste damage doen met een biotic ability. Gebruik je in die situatie dan Warp of Overload?

Ik merk namelijk geen verschil in damage tussen die twee. Terwijl Overload volgens de beschrijving tegen Geth toch echt meer damage zou moeten doen. Ik doe voor mijn gevoel met zowel Warp en Overload evenveel damage tegen onbeschermde organics en synthetics terwijl de beschrijvingen/stats anders suggereren. Ligt dit aan mij?

[ Voor 7% gewijzigd door yinx84 op 19-04-2012 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:46:
Vraagje voor de mensen die vaker met Warp/Overload spelen:

Stel je ziet een Geth tegenstander zonder enige vorm van shield, barrier of armor (rood balkje dus). Je hebt geen mogelijkheid tot tech/warp combo. Crowd control is ook niet nodig. Je wil gewoon de meeste damage doen met een biotic ability. Gebruik je in die situatie dan Warp of Overload?

Ik merk namelijk geen verschil in damage tussen die twee. Terwijl Overload volgens de beschrijving tegen Geth toch echt meer damage zou moeten doen. Ik doe voor mijn gevoel met zowel Warp en Overload evenveel damage tegen onbeschermde organics en synthetics terwijl de beschrijvingen/stats anders suggereren. Ligt dit aan mij?
Tegen geth altijd Overload. Sterker nog, ik gebruik het ook tegen alle andere organics.

Pas als er armor in me beel verschijnt word mijn warp gebruikt anders nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overload met extra range is zo verrekte handig voor crowd control, als engineer gebruik ik deze standaard als ik meerdere enemies op me af zie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

yinx: Ik denk dat de hoeveelheid damage ligt aan hoe je de ability gespecced hebt. Als je area overload>neural shock>area overload hebt genomen, maar in warp juist wel alle + dmg dan zal de damage op een geth nagenoeg gelijk zijn. Echter met de overload raak je dan wel 3 targets. Heb je alles in damage gestopt in overload dan sloopt overload geth veel harder dan warp :) Verder wat synth zegt: Tegen geth blijven overloaden (kan zelfs tegen primes en pyro's gezien ze synthetic zijn). Echter warp op het target zorgt voor meer armor penetration en zal op armor wel meer damage doen en zorgen dat kogels op het target meer dmg doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:50:
[...]

Tegen geth altijd Overload. Sterker nog, ik gebruik het ook tegen alle andere organics.

Pas als er armor in me beel verschijnt word mijn warp gebruikt anders nooit.
What he said.

Overload tegen shield, barriers en in het algemeen tegen synthetics.
Warp tegen armor en mogelijk als detonator voor biotic explosion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warbringer schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:23:
[...]

What he said.

Overload tegen shield, barriers en in het algemeen tegen synthetics.
Warp tegen armor en mogelijk als detonator voor biotic explosion.
Of zoals gisteren gewoon Stasis bubble + lift grenade spammen, ging niet slecht he ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Dank voor de reacties :)

Heb inderdaad full crowd control gespec't voor Overload... heerlijk!

Warp inderdaad als armor stripper, en die extra damage taken... lekker tegen bosses.

Maar zoals ik al vermoede maakt het met het tempo van het spel op 'gewone' tegenstanders toch allemaal niet zo veel uit. In de tijd dat ik me hier druk over kan maken kan ik ook een schot met m'n Saber lossen die 't toch wel afmaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:30:
[...]

Of zoals gisteren gewoon Stasis bubble + lift grenade spammen, ging niet slecht he ;-)
En ik maar kills jatten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:35:
Dank voor de reacties :)

Heb inderdaad full crowd control gespec't voor Overload... heerlijk!

Warp inderdaad als armor stripper, en die extra damage taken... lekker tegen bosses.

Maar zoals ik al vermoede maakt het met het tempo van het spel op 'gewone' tegenstanders toch allemaal niet zo veel uit. In de tijd dat ik me hier druk over kan maken kan ik ook een schot met m'n Saber lossen die 't toch wel afmaakt ;)
Probeer het anders eens met reapers op gold, je lacht je kapot met je overload op de 12 husks die er aan komen stormen, niet gezond!
Hoe vaak ging jij ook alweer dood? :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:39:
[...]

Hoe vaak ging jij ook alweer dood? :P
Vaak genoeg, maar dat komt door noob teammates O-)

Nee maar het was niet slim dat ik mijn infiltrator had gepromoot, en met vanguard proberen, harpoon gun en met de geth infiltrator proberen. Zoveel dingen die mij niet liggen, dus moet ik gewoon de HumanInfiltrator met mijn Widow hebben en ben ik al snel tevreden :D

PS: Swarmers zijn echt niet te vertrouwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Ik ben er nog steeds niet achter of Reapers organic of synthetic zijn. Is ook op het BioWare forum nog wat discussie over. Als je naar hun achtergrond kijkt zijn ze beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asasuke schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:47:
[...]

Vaak genoeg, maar dat komt door noob teammates O-)

Nee maar het was niet slim dat ik mijn infiltrator had gepromoot, en met vanguard proberen, harpoon gun en met de geth infiltrator proberen. Zoveel dingen die mij niet liggen, dus moet ik gewoon de HumanInfiltrator met mijn Widow hebben en ben ik al snel tevreden :D

Bwahahaha ninja swarmers out to get you! Het was gewoon te grappig gisteren. En natuurlijk mijn miracle save *flex* Stasis Bubble op een Geth Trooper die zijn voet net een 20 CM boven je hoofd heeft zweven 8)

Maar ik moet zeggen dat het wel dikke lol was, vooral Warbringer's collega 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:51:
Ik ben er nog steeds niet achter of Reapers organic of synthetic zijn. Is ook op het BioWare forum nog wat discussie over. Als je naar hun achtergrond kijkt zijn ze beiden.
Van origine zijn ze allemaal organic, maar de reapers zijn synthetic. Dus ze zijn eigenlijk allemaal cybernetics.

Reapers vallen dus precies tussen de Geth en Cerberus in wat betreft damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:51:
Ik heb t idee dat ze daarom ook wat resistenter zijn dan de rest, vind Reapers veruit de moeilijkere enemy om uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:52:
[...]

Bwahahaha ninja swarmers out to get you! Het was gewoon te grappig gisteren. En natuurlijk mijn miracle save *flex* Stasis Bubble op een Geth Trooper die zijn voet net een 20 CM boven je hoofd heeft zweven 8)

Maar ik moet zeggen dat het wel dikke lol was, vooral Warbringer's collega 8)7
Hehe,, die was echt te grappig die save, kudos :)

En het waren idd grappige potjes, ook met gil
Gelukkig had warbringers collega me bij elk potje niet ingehaald, anders had ik gelijk het spel geuninstalled :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:53:
[...]

Ik heb t idee dat ze daarom ook wat resistenter zijn dan de rest, vind Reapers veruit de moeilijkere enemy om uit te schakelen.
Serieus? Ze zijn zo vreselijk makkelijk af te maken met Biotics. En headshots met snipers of de saber is ook gewoon kassa elke keer :)

Sorry mensen ik zal nu gaan werken en niet meer zo spammen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:56:
[...]

Serieus? Ze zijn zo vreselijk makkelijk af te maken met Biotics. En headshots met snipers of de saber is ook gewoon kassa elke keer :)

Zijn ze niet allemaal redelijk makkelijk als je ze gewoon HSd met snipers?

En ik zit ook gewoon op stage druk bezig te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Eigenlijk zou je het moeten testen met Overload zonder Neural Shock. Vanavond maar even kijken of ze neer gaan of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:56:
[...]

Dat zal wel zo zijn, maar dan gok ik erop dat jij een stuk verder bent met je gear en build. Elk kratje dat ik aanschaf zit weer zo'n kut kaart in maar geen wapens. En met de Reapers zijn t vooral de Banshee de Brute en de ravager die de problemen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ik denk dat Overload toch wel een nerf kan verwachten binnenkort, zeker als ik kijk naar Geth Engineer, Turret+Overload is gewoon te makkelijk. En het was al prijs schieten met de Turian Sentinel.

Gooi die Turret ergens waar je weet dat er vijanden langs komen, ze gaan allemaal dom naar je Turret kijken als ze dan al niet dood zijn anders overload erop en turret maakt het allemaal wel af.

Het viel me trouwens wel op dat een Geth Engineer maar 425 HP heeft en 1325? shields. Dit is full 'fitness/?AI Networking?'.
Als ik kijk naar mijn Turian Sentinel zit die op iets van 925 HP en 1300? shields. Nou moet ik zeggen dat de Geth niet zwak aanvoelt maar toch.

Welk wapen zouden jullie aanraden voor Geth Engineer, nu heb ik gewoon de Valliant gebruikt voor de lol maar op mijn Quarian gebruik ik b.v. nog de M8-Avenger (incinerate spam) of een Phalanx iets anders heb ik niet echt.
SMG's vindt ik niet super ookal schijnt dit een goed wapen te zijn voor b.v. Turian Sentinel.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:59:
[...]

Dat zal wel zo zijn, maar dan gok ik erop dat jij een stuk verder bent met je gear en build. Elk kratje dat ik aanschaf zit weer zo'n kut kaart in maar geen wapens. En met de Reapers zijn t vooral de Banshee de Brute en de ravager die de problemen geven.
Met een level 20 Asari Adept of Asari Vanguard ben je een steamroller met reapers, voeg me anders ff toe op origin, dan kan ik het je wel laten zien. Ik gebruik bijna nooit mijn wapen, is alleen maar default skilltree.

Voorwaarde is gewoon dat je op biotic explosions specced tegen reapers. Had gisteren dik 82K op silver tegen reapers, en dan doe ik nog nieteens moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:03:
[...]

Met een level 20 Asari Adept of Asari Vanguard ben je een steamroller met reapers, voeg me anders ff toe op origin, dan kan ik het je wel laten zien. Ik gebruik bijna nooit mijn wapen, is alleen maar default skilltree.

Voorwaarde is gewoon dat je op biotic explosions specced tegen reapers. Had gisteren dik 82K op silver tegen reapers, en dan doe ik nog nieteens moeite.
Zal best willen, ben een Xbox speler ;) En een lvl 20 soldier is de enige die ik tot nog toe heb, gespecced zonder AdrenRush maar 0/6/6/6/6 en een lvl 3 katana shotgun is de enige weg om er doorheen te hakken.

Heb sinds gister een pheaton wat wel lekker wegschiet met een hoge capacity, maar laag lvl wapens missen nog teveel power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Van alle tegenstanders vind ik Cerberus nog het meest irritant. En dat allemaal vanwege die Phantoms. Ben ik een beetje bang voor geworden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

yinx84 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:14:
Van alle tegenstanders vind ik Cerberus nog het meest irritant. En dat allemaal vanwege die Phantoms. Ben ik een beetje bang voor geworden :(
Statis, wapens met stagger effect (plasma shotgun, falcon ect), submission web, prox mine = Phantom easymode :)
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:03:
[...]

Human Vanguard + Drell Adept gaat nog harder als de Vanguard weet wat ie doet :) Met een normale Asari adept erbij is het een eitje ja. En vooral op Glacier waar ze allemaal op een kluitje kunnen spawnen.

Ook nog een grappig potje met 3 Asari Justicars gehad. Was weliswaar op Silver, maar zelfs tegen Geth was het een soepele 16min run met alleen maar Reave en bubble spam. Kennelijk kunnen meerdere spelers een Reave stack opbouwen op een enemy :)

[ Voor 56% gewijzigd door Gundogan op 19-04-2012 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:53:
[...]

reapers zijn vooral lastig door de diversiteit en de zerg van de vijanden. Waar bij de geth en cerberus eigenlijk alles wel ranged is en cover gebruikt, is het bij de reapers 1 grote zerg van cannibals die op je schieten, marauders die dat ook doen, husks die je hersenen willen eten, brutes die gezicht in de grond willen stompen, ravagers die guided missiles op je schieten en asari die je geen leuke tijd willen bezorgen :)

Tegen reapers zijn biotic explosions over het algemeen wel heer en meester. Behalve als anderen je target laten exploderen met een detonator die geen increase heeft in biotic explosions :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
yinx84 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:14:
Inderdaad, de Banshee/Brute/GethPrime kan je nog rustig headshots geven totdat ze snel doodgaan, maar een Phantom blijft nauwelijks stilzitten, dus kan ik vrij weinig met alleen mijn sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asasuke schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:24:
[...]

Inderdaad, de Banshee/Brute/GethPrime kan je nog rustig headshots geven totdat ze snel doodgaan, maar een Phantom blijft nauwelijks stilzitten, dus kan ik vrij weinig met alleen mijn sniper
Brutes? Welke brutes? Ik heb bijna geen brutes gezien gister :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:34:
[...]
Die zijn sinds operation Goliath een bedreigd ras geworden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Als Soldier heb ik de meeste moeite met de Phantoms, Concussive shot doet niet veel als ze nog een schild hebben (plus dat rank6 bugged is).
Infiltrator = cloak + gtfo-mode en proberen een headshot te maken.
Adept = stasis/knallen.
Justicar = bubble en reave (6 als je geraakt wordt).
Geth Engineer Overload + F lang ingedrukt houden, gewoon bizar die 'heavy melee'?!
Turian Sentinel = overload/warp en knallen. (full fitness helpt hier ook wel aan mee)
Asari Vanguard is charge (lift grenade) 'stagger' headshot en anders weer weg 'schaatsen'

En ja sommige hebben meer moeite dan andere met Phantoms, op bronze kunnen ze lastig zijn als je nog niet op lvl 14+ zit ofzo omdat je toch eerst voor de extra dmg powers gaat en eigenlijk later pas aanvult met Fitness, maar op silver zijn het gewoon moord machines zeker de hoeveelheid die afentoe op je afkomt vreet letterlijk je schild/hp weg (ik wil die palm gun ook!). ik solo liever een Atlas of 2-3 dan 1 Phantom op silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
[...]

hehe het waren alleen maar husks (de swarmers kon je ook nergens zien :S )

Edit: en heb je ze ook niet gezien toen we ge-evacuate werden en we gecornerd werden door 2 brutes waardoor jij nog doodging?

[ Voor 19% gewijzigd door Asasuke op 19-04-2012 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Heeft iemand trouwens een goede streamer/youtube channel van iemand die multiplayer speelt? Er is weinig te doen op werk en youtube search leverd 90% crap kwaliteit filmpjes op. Ik ben vooral op zoek naar guides en asari adept/justicar, engineer(elk ras) en infiltrator(salarian, geth en klein beetje quarian, human niet, dat is de slechtste bij de infiltrators :)) filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

ye-roon schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:56:
Heeft iemand trouwens een goede streamer/youtube channel van iemand die multiplayer speelt? Er is weinig te doen op werk en youtube search leverd 90% crap kwaliteit filmpjes op. Ik ben vooral op zoek naar guides en asari adept/justicar, engineer(elk ras) en infiltrator(salarian, geth en klein beetje quarian, human niet, dat is de slechtste bij de infiltrators :)) filmpjes.
Xcal doet geinige runs op Silver en Gold. Beetje een arrogante cock af en toe (nouja useless teammates blijven useless teammates), maar hij speelt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:22:
[...]

reapers zijn vooral lastig door de diversiteit en de zerg van de vijanden. Waar bij de geth en cerberus eigenlijk alles wel ranged is en cover gebruikt, is het bij de reapers 1 grote zerg van cannibals die op je schieten, marauders die dat ook doen, husks die je hersenen willen eten, brutes die gezicht in de grond willen stompen, ravagers die guided missiles op je schieten en asari die je geen leuke tijd willen bezorgen :)

Tegen reapers zijn biotic explosions over het algemeen wel heer en meester. Behalve als anderen je target laten exploderen met een detonator die geen increase heeft in biotic explosions :)
De zergs zijn nog vrij makkelijk maar juist terwijl je word overrompelt een raket van zo'n ravager op je hoofd is wat minder plezant. En dat is indd bij Cerberus en Geth makkelijk, en op XBLA is t gewoon kak. Geen communicatie met teamgenoten en alleen denken aan eigen score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:05:
[...]

De zergs zijn nog vrij makkelijk maar juist terwijl je word overrompelt een raket van zo'n ravager op je hoofd is wat minder plezant. En dat is indd bij Cerberus en Geth makkelijk, en op XBLA is t gewoon kak. Geen communicatie met teamgenoten en alleen denken aan eigen score.
Ik denk dat je 2 spellen door elkaar haalt

Bij Starcraft 2 heb je de Zerg (For the swarm!)
Bij Mass Effect 3 heb je de reapers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asasuke schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:10:
[...]

"Zergen" word meestal bedoeld met een grote rush. En bij Reapers gebeurt dat ook, komen er een zooi husks, canibals, marauders en brutes aan stormen die je dan overrompelen.

Geth en Cerberus hebben dat minder omdat die meer ranged blijven, uitzonderingen daar gelaten.

Maar Ravagers zijn gewoon fokking irritant, vooral als ze je aan 2 kanten flanken en er ook nog een brute/zerg/banshee op je af komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:13:
[...]

"Zergen" word meestal bedoeld met een grote rush. En bij Reapers gebeurt dat ook, komen er een zooi husks, canibals, marauders en brutes aan stormen die je dan overrompelen.

Geth en Cerberus hebben dat minder omdat die meer ranged blijven, uitzonderingen daar gelaten.

Maar Ravagers zijn gewoon fokking irritant, vooral als ze je aan 2 kanten flanken en er ook nog een brute/zerg/banshee op je af komt...
En hoe denk je dat ze aan die term komen?
Van Starcraft :D

De Zerg (creepy/bugs) zijn meestal degene met de meeste nummers aan units, die de tegenstanders overrompelen met hun massa leger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Maar goed om te weten dat het hier een term is die zo gebruikt wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Asasuke schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:10:
[...]

Ik heb Dark Age of Camelot gespeeld. En daar in RvR als 1 realm met veel meer mensen was dan noemde we dat ook al zergen. Ja het komt uit starcraft waar de zerg met heeeeeeel veel units te gelijk aanvielen. En het word daarom dus ook in andere games als term gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
ye-roon schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:19:
[...]

Ik heb Dark Age of Camelot gespeeld. En daar in RvR als 1 realm met veel meer mensen was dan noemde we dat ook al zergen. Ja het komt uit starcraft waar de zerg met heeeeeeel veel units te gelijk aanvielen. En het word daarom dus ook in andere games als term gebruikt :)
Had de post ook verkeerd gelezen.

Dacht dat hij de reapers wou opschrijven maar in plaats daarvan zergs neer had gezet ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asasuke schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:22:
[...]

Had de post ook verkeerd gelezen.

Dacht dat hij de reapers wou opschrijven maar in plaats daarvan zergs neer had gezet ^^
You owe us some medigel! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Is goed, zal wel ff transferen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Ik hoor iemand daar "noob teammates" zeggen maar wie was dat ook alweer die tot 2 keer toe zelf de kaart leeg mocht spelen terwijl jullie stof aan het happen waren? ;) Lang leve de Geth Infiltrator! We moeten dat zeker vaker doen maar ik zal zometeen eerst eens koffie gaan drinken met die collega van me en hem de fijnere puntjes uitleggen van ME3 multiplayer :)

Voor diegene die vragen had over de Geth Engineer;
Voor de geth engineer gebruik ik de Geth plasma shotgun. Lekker semi-seeking plasmashots en samen met de smart choke en shredder is er weinig wat je niet kan raken op zowel korte and lange afstand.

Als talent build doe ik 6/6/6/4/4

1) Turret met Damage&Shield, Dps&Armor, Frequency.
2) Hunter's Mode met Cooldown, Power en Range&Speed.
3) Overload met AoE, cooldown en Shield Damage (voor tegen banshees/phantoms/primes)
4) Networked AI met Power&Capacity
5) Advanced Hardware met Health&Shield.

Je bent redelijk fragiel dus altijd zorgen dat die turret er staat. Hij healt je shields (en die van je team) redelijk frequent en zogauw je ook maar een klein streepje shields hebt worden die altijd eerst gedraind bij een hit voordat je health damage krijgt.

Als engineer probeer je uit het zicht te blijven en je team in leven te houden door je turret strategisch te plaatsen. Verder kun je (hoe raar het ook klinkt) met je shotgun best wel snipen. De smart-choke houd je shoten bij elkaar en de barrel maakt het dat je sowieso al sterke shotgun nog een extra punch krijgt. Verder gebruik je overload bij elke cooldown op alles wat een shield/barrier heeft of synthetic is. Zelfs op organics kan het z'n voordeel hebben als je voor de stun optie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Warbringer schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:27:
Ik hoor iemand daar "noob teammates" zeggen maar wie was dat ook alweer die tot 2 keer toe zelf de kaart leeg mocht spelen terwijl jullie stof aan het happen waren? ;) Lang leve de Geth Infiltrator! We moeten dat zeker vaker doen maar ik zal zometeen eerst eens koffie gaan drinken met die collega van me en hem de fijnere puntjes uitleggen van ME3 multiplayer :)
Zorg er maar eerst voor datie de basis kent, want volgens mij kan je dat beter eerst uitleggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warbringer schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:27:
Je hebt volkomen gelijk, en ik ben je zeer dankbaar voor die 2 mooie runs. Was ook wel effe lekker om pauze te hebben ;)

Tip voor je collega: spiegels op zijn soldier, kan ie ook achter zich kijken wanneer er iets wil knuffelen :P

Trouwens geen kritiek hoor, hij deed gewoon lekker mee :) Maar ben wel benieuwd wat hij van die gold try vond!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:30:
[...]

Je hebt volkomen gelijk, en ik ben je zeer dankbaar voor die 2 mooie runs. Was ook wel effe lekker om pauze te hebben ;)

Tip voor je collega: spiegels op zijn soldier, kan ie ook achter zich kijken wanneer er iets wil knuffelen :P

Trouwens geen kritiek hoor, hij deed gewoon lekker mee :) Maar ben wel benieuwd wat hij van die gold try vond!
Hehe, van mij ook geen kritiek. En gold werd em niet echt, na 3 of 4 waves toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asasuke schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:46:
[...]

Hehe, van mij ook geen kritiek. En gold werd em niet echt, na 3 of 4 waves toch?
Wave 3, nieteens de objective klaar omdat er een grouphug was met 3 banshees een zooi brutes en een familie husks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:52:
[...]

Wave 3, nieteens de objective klaar omdat er een grouphug was met 3 banshees een zooi brutes en een familie husks...
Familie? eerder een volksverhuizing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Inderdaad. Leek wel alsof we hele volksstammen op ons dak kregen. Op zich is dat ook geen probleem maar dan moeten we even de classes op elkaar afstemmen zodat we met wat bubbles en lift grenades werken om zo wat biotic explosions te kunnen chainen. Dat ruimt goed op :)

Geth Engineer is in ieder geval mijn nieuwe favoriet. Quarian engineer is ook leuk spelen als je voor de tech-spam gaat met uberlage cooldowns en een combat drone die gespecced is voor close-combat en explode-on-die.

Vanavond ben ik sporten naar van het weekend zal ik ongetwijfeld wel online zijn dus stuur rustig een invite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warbringer schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:28:
Inderdaad. Leek wel alsof we hele volksstammen op ons dak kregen. Op zich is dat ook geen probleem maar dan moeten we even de classes op elkaar afstemmen zodat we met wat bubbles en lift grenades werken om zo wat biotic explosions te kunnen chainen. Dat ruimt goed op :)

Geth Engineer is in ieder geval mijn nieuwe favoriet. Quarian engineer is ook leuk spelen als je voor de tech-spam gaat met uberlage cooldowns en een combat drone die gespecced is voor close-combat en explode-on-die.

Vanavond ben ik sporten naar van het weekend zal ik ongetwijfeld wel online zijn dus stuur rustig een invite :)
Komt wel goed, ik ben vanavond ook niet bijster vroeg thuis, zie wel wie er beschikbaar is om te knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Asasuke schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:53:
[...]

Familie? eerder een volksverhuizing
Toot toot! Daar gaat de zerg train! :)

Anyway, Ik wil ook wel helpen met Gold runs. Reave bot 1 en 2 staan klaar (jammer genoeg geen cluster nade rain als er ook aan lift grenade shenanigans wordt gedaan ;) ).

En andere trukendozen waar nodig uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Zal ook eens wat mensen toevoegen uit signatures hier :)

De mijne is Yinx84. Wil me nu eigenlijk wel aan Gold challenges wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Ga binnenkort maar eens beginnen aan Gold. Voor mensen die gewoon een leuk potje willen spelen: OriginID = JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Wooo jongens wat een gepost op de vroege morgen en - euh - middag... :P Gezellig jeej. haha
[...]

Welke Brutes.. ja die 20 die je iedere keer meteen de lucht in knalde ja... like you don't know... ;) haha
Asasuke schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:47:
[...]

Hahaha ja inderdaad... Dat was echt zo grappig. *Swarmer > Asasuke* rechts onderin, hahaha. En Cannibal-nades zijn voor jou ook niet veilig... ;) *Oh, guys, pas op, granaat*. BOEM. *Oja, found it...* lol haha _/-\o_ heerlijk.

Was wel een feest gisteren, even die paar potjes! Ben d'r vanavond ook wel weer even bij, als er mensen online zijn.

Vind trouwens - mbt welke vijand het moeilijkst is - toch echt wel Geth het kutst. Ik weet dat ik dat als Sal. Infil. dus echt niet zou moeten vinden (energydrain + heatshot) maar op een gegeven moment heb je zoveel Pyro's, Hunters, Rocket Troopers en Primes dat ik er gewoon helemaal lijp van word. En ik vind ze veel minder ranged dan Cerberus & Reapers. Daar moet je eigenlijk alleen up close uitkijken voor de bosses + annoying husks/phantoms, maar die vallen altijd veel meer op dan die Geth. Altijd zulke sneaky bastards en op de een of andere manier krijg ik m'n headshots van de zijkant nooit voor elkaar :S

EDIT: ik ben trouwens bezig met het re-speccen van m'n Drell Adept, (wil full pull reave + pull + nades gaan en 4 om 4 op de rest) dus ben benieuwd hoe dat uitpakt. Tenzij ik te squishy blijk (niet full fitness natuurlijk en kan erg tricky zijn op de al zwakke Drell) wil ik daar ook wel weer even een paar potjes mee gaan doen. Hopen dat ik snel genoeg massive damage kan doen om m'n weinige health/shields kan compenseren. Zat laatst namelijk in een potje met een Drell, en ik vermoed dat die ook zo'n soort build had... was niet normaal hoeveel damage hij deed. En hij had constant nades... weet niet hoe though, want bij mij zijn die ammo boxen op een gegeven moment altijd leeg...

[ Voor 20% gewijzigd door Gilraen op 19-04-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Gilraen schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:15:
[...]

Hahaha ja inderdaad... Dat was echt zo grappig. *Swarmer > Asasuke* rechts onderin, hahaha. En Cannibal-nades zijn voor jou ook niet veilig... ;) *Oh, guys, pas op, granaat*. BOEM. *Oja, found it...* lol haha _/-\o_ heerlijk.

Was wel een feest gisteren, even die paar potjes! Ben d'r vanavond ook wel weer even bij, als er mensen online zijn.
Hehe, iemand moet jullie toch wat revive puntjes geven om bij te kunnen blijven O-)

En wat zeker nais gister, vandaag zeker weer een aantal potjes :D

EDIT: En met die nade heb ik jullie ass gered door erop te gaan liggen O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Asasuke op 19-04-2012 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Laatst online: 09:47
Klinkt gezellig allemaal, misschien vanavond ook maar even meedoen :)

Heb helaas redelijke flut wapens, dus verder dan zilver kom ik niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Asasuke schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:21:
[...]

Hehe, iemand moet jullie toch wat revive puntjes geven om bij te kunnen blijven O-)

En wat zeker nais gister, vandaag zeker weer een aantal potjes :D
Haha true, je bent ook zo'n heerlijk sociale speler, puur genieten... ;) hahaha. Mooi, ben er zeker bij vanaaf! Was trouwens ook wel chill om via Skype te lullen, duizend keer beter dan die brakke ME voice-chat. Wel kneuzig btw hoe lang het duurde voordat ik doorhad dat m'n ME sound setting gewoon min of meer op mute stond, lol, terwijl ik al tien keer in dat schermpje naar de Skype sound had gekeken, haha. 8)7

EDIT:
EDIT: En met die nade heb ik jullie ass gered door erop te gaan liggen O-)
Again: you're such a gentleman! lolll _/-\o_

@hierboven, idd, Silver is toch nét even wat haalbaarder, haha.

[ Voor 22% gewijzigd door Gilraen op 19-04-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Basekid schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:23:
Klinkt gezellig allemaal, misschien vanavond ook maar even meedoen :)

Heb helaas redelijke flut wapens, dus verder dan zilver kom ik niet :(
Maakt niks uit, wij deden toch alleen maar silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Gilraen schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:23:
[...]

Haha true, je bent ook zo'n heerlijk sociale speler, puur genieten... ;) hahaha. Mooi, ben er zeker bij vanaaf! Was trouwens ook wel chill om via Skype te lullen, duizend keer beter dan die brakke ME voice-chat. Wel kneuzig btw hoe lang het duurde voordat ik doorhad dat m'n ME sound setting gewoon min of meer op mute stond, lol, terwijl ik al tien keer in dat schermpje naar de Skype sound had gekeken, haha. 8)7
Kan beuren, maar beter dat het gefixd is :)

Edit: En over de sociale speler, ik ben altijd al een team speler geweest :D

[ Voor 6% gewijzigd door Asasuke op 19-04-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Asasuke schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:24:
[...]

Kan beuren, maar beter dat het gefixd is :)

Edit: En over de sociale speler, ik ben altijd al een team speler geweest :D
Idd, heel chill, kan ik tenminste de mobs nog een béétje boven Syths slechte grappen uit horen! haha ;)

BTW: @ yinx & F_demon, allebei PC players?

[ Voor 6% gewijzigd door Gilraen op 19-04-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Asasuke schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:24:
[...]

Maakt niks uit, wij deden toch alleen maar silver
Mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Gilraen schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:27:
[...]

Idd, heel chill, kan ik tenminste de mobs nog een béétje boven Syths slechte grappen uit horen! haha ;)

hehe,, die slechte grappen maakte het juist nog beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Gilraen schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:27:
[...]

Yep! En Skype + mic beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
yinx84 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:31:
[...]

Yep! En Skype + mic beschikbaar :)
Mooi! Wat dat is toch wel een minimale vereising O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Gilraen schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:15:
EDIT: ik ben trouwens bezig met het re-speccen van m'n Drell Adept, (wil full pull reave + pull + nades gaan en 4 om 4 op de rest) dus ben benieuwd hoe dat uitpakt. Tenzij ik te squishy blijk (niet full fitness natuurlijk en kan erg tricky zijn op de al zwakke Drell) wil ik daar ook wel weer even een paar potjes mee gaan doen. Hopen dat ik snel genoeg massive damage kan doen om m'n weinige health/shields kan compenseren. Zat laatst namelijk in een potje met een Drell, en ik vermoed dat die ook zo'n soort build had... was niet normaal hoeveel damage hij deed. En hij had constant nades... weet niet hoe though, want bij mij zijn die ammo boxen op een gegeven moment altijd leeg...
Ik zou vol Reave (met AoE en biotic explosion effect), vol cluster nade (met radius en extra shrapnel), vol fitness, 5 in de andere passive, 3 in pull doen. En dan hopen dat je enige bent die nades gebruikt en dat er een andere biotic is om van je Reave gebruik te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Gundogan schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:33:
[...]

Ik zou vol Reave (met AoE en biotic explosion effect), vol cluster nade (met radius en extra shrapnel), vol fitness, 5 in de andere passive, 3 in pull doen. En dan hopen dat je enige bent die nades gebruikt en dat er een andere biotic is om van je Reave gebruik te maken :)
Wat hij zegt :D
Ik wou dat serieus net helemaal typen, maar jij bent me voor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Nou, ook iedereen dan maar ff toevoegen :)

Ik ben gewoon Basekid op Origin
Pagina: 1 ... 23 ... 33 Laatste

Let op:
[html]Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494640">[Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3</a>.[/html]