Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:30:
[...]

10e voor x-doos, 11e voor de rest.

En als het goed is is de x-doos release vanavond om een uur of 8
When is the Resurgence Pack available?

The Resurgence Pack is available on April 10th for Xbox 360 and PC worldwide. For PlayStation 3 owners the pack will be available on April 10th in North American and April 11th in Europe.

Denk rond een uur of acht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PirE schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:35:
[...]

When is the Resurgence Pack available?

The Resurgence Pack is available on April 10th for Xbox 360 and PC worldwide. For PlayStation 3 owners the pack will be available on April 10th in North American and April 11th in Europe.

Denk rond een uur of acht.
Raar, las gisteren nog dat pc een daggie later zou zijn. Ach ik klaag niet! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 23:09

Gilraen

The audacity!

prutser001 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:41:
[...]

[...]

Ja ik probeer elke keer wat anders en heb nu wat builds van het Bioware forum afgehaald voor Silver/Gold maar door gebrek aan 'andere' spelers (die communiceren) hebben deze builds weinig zin.
[...]
Salarian Infiltrator heb ik ook maar gebruik daarbij ook de Mantis X (Armor pen mod+barrel) + Phalanx II of M3-Predator X.

Zelf heb ik ook nog geen Silver/Gold gedaan omdat ik vindt dat mijn wapens gewoon niet toereikend zijn. Ik heb er wel een hoop maar de meeste 'goede' zijn rank I of II en dus veeeeel te zwaar wat dus mijn cooldowns teveel beinvloeden. M6-Carniflex heb ik ook maar die is ongeveer 3 keer zo zwaar als mijn M5-Phalanx.

Ik heb later alles gepromote omdat ik gewoon teveel XP mis liep door al die 'character cards' die ik kreeg en ben toen met mijn Quarian Engineer gaan spelen en later Asari Adept beide weer lvl 20. Tussentijds een aantal packs gekocht en zag zo mijn 'N7 score' omhoog vliegen omdat ik dus levels kreeg op alle nieuwe characters die ik gemaakt had. Ik heb niet gekeken of de XP die je krijgt zonder dat je een character aangemaakt hebt bewaart blijft. Dus na het levelen van 2 heb ik er nu alweer 5 andere van lvl 5 tot 7 uur door die XP dingen.
Ja inderdaad, die cards krijg je enorm vaak, en op level 20 heb je daar vrij weinig aan behalve Appearance etc. Ik zit nu op N180 ongeveer, en vind dat wel prima, wordt je ook al niet veel gekicked meer met lagere levels op Silver. Trouwens, je kan met die Mantis level X echt gemakkelijk Silver doen en zelfs Gold hoor (met een goed team althans, en bijv. een Asari Adept en/of Salarian Engineer - decoy)! Silver is echt een peace of cake met de Sal. Infil., zolang je op een map zit waar je wat manoeuvreerruimte hebt (voor het geval iedereen dood gaat en je een wave in je eentje moet afmaken).

- EDIT: spuit elf :P -
En over die Resurgence Pack, ik las net op de Mass Effect facebook - in een reactie van Bioware zelf - dat deze voor de PC ook gewoon al vandaag uitkomt... Zou dat ook voor Europa gelden?
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/15z2f4x.png

@Lintesir: heb je gechecked of je new items/weapons/chars hebt? Ik heb die bug ook echt enorm vaak, maar als ik de game dan afsluit en weer start heb ik vaak iets nieuws of een upgrade van een bestaand item. (Soms moet je even goed zoeken.) Het is maar 1 keer voorgekomen dat ik die foutmelding kreeg en daarna ook echt niets nieuws had (bye bye 100k credits...).

[ Voor 6% gewijzigd door Gilraen op 10-04-2012 16:44 ]

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lintesir
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 13:13
Gilraen schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:41:
@Lintesir: heb je gechecked of je new items/weapons/chars hebt? Ik heb die bug ook echt enorm vaak, maar als ik de game dan afsluit en weer start heb ik vaak iets nieuws of een upgrade van een bestaand item. (Soms moet je even goed zoeken.) Het is maar 1 keer voorgekomen dat ik die foutmelding kreeg en daarna ook echt niets nieuws had (bye bye 100k credits...).
Hmm, zou kunnen, zag wel een of twee nieuwe dingen, maar die kunnen ook uit het eerste pack zijn gekomen. In ieder geval geen upgrade voor m'n Black Widow :+, nog eventjes doorsparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Lintesir schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:58:
[...]

Hmm, zou kunnen, zag wel een of twee nieuwe dingen, maar die kunnen ook uit het eerste pack zijn gekomen. In ieder geval geen upgrade voor m'n Black Widow :+, nog eventjes doorsparen.
Idd, die van mij is ook nog op level 1. Denk dat dat wel even gaat duren voordat die X is... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:50
Ik zoek nog wat mensen om multiplayer mee te spelen en dan het liefst mensen die niet te verlegen zijn om ook nog eens wat communicatie te gebruiken :)

Die bronze challenges komen me nu toch wel de strot uit maar om met wat random mensen silver (of gold) te doen is echt onmogelijk. Veelal denken de mensen dat het gewoon nog steeds bronze is en dus springen ze als een Rambo het gevecht in waarna ik ze weer kan gaan reviven. Hoe vaak ik daar al wel niet solo waves heb moeten finishen is gewoon niet meer leuk.

Dus als er mensen zijn die een capabele infiltrator/engineer/vanguard zoeken om wat credits mee te sparen dan kun je me adden op Origin onder de naam warbringerHG.

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen, zijn er meer mensen hier die een surround setje hebben maar waar ook vaak de positie van het geluid niet goed weergegeven wordt? En dan met name als je in een ruimte loopt met een plafon. En bij aanvang van een level in multiplayer dan hoor je vaak brutes e.d. "schreeuwen" en dan komt het geluid altijd uit de spawn plek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Warbringer schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:41:
Ik zoek nog wat mensen om multiplayer mee te spelen en dan het liefst mensen die niet te verlegen zijn om ook nog eens wat communicatie te gebruiken :)

Die bronze challenges komen me nu toch wel de strot uit maar om met wat random mensen silver (of gold) te doen is echt onmogelijk. Veelal denken de mensen dat het gewoon nog steeds bronze is en dus springen ze als een Rambo het gevecht in waarna ik ze weer kan gaan reviven. Hoe vaak ik daar al wel niet solo waves heb moeten finishen is gewoon niet meer leuk.

Dus als er mensen zijn die een capabele infiltrator/engineer/vanguard zoeken om wat credits mee te sparen dan kun je me adden op Origin onder de naam warbringerHG.
Lijkt me leuk! Zit ook altijd maar met random mensen te spelen, meestal zonder praten enz. Voeg je wel even toe :)

Iemand inmiddels wel al de DLC binnen? Lees op inet dat sommigen het begin van de middag al hadden, maar weet niet hoe serieus ik dat moet nemen.

EDIT: @hieronder, dank :P

@Rem_NL, weet ik niet zeker, maar ik had in ieder geval wel met mijn speakers dat ik inderdaad ook niet goed aanvoelde/kon horen waar de geluiden vandaan kwamen. Speel nu structureel met headset en dat werkt een stuk beter.

[ Voor 10% gewijzigd door Gilraen op 10-04-2012 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor66
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-08 11:22
De DLC kan nu gedownload worden onder ''shop for Add-ons'' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Razor66 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:18:
De DLC kan nu gedownload worden onder ''shop for Add-ons'' :)
De store is kapot ofzo, je kan de maps spelen maar nog geen karakters unlocken.

http://social.bioware.com/forum/1/topic/343/index/11250707

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:24

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Nieuwe chars en stuff kan je nu ook uit packs halen op de PC in ieder geval.

Ik heb de Harpoon sniper rifle al dus het werkt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 10-04-2012 20:42 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Gundogan schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:41:
Nieuwe chars en stuff kan je nu ook uit packs halen op de PC in ieder geval.

Ik heb de Harpoon sniper rifle al dus het werkt :)
Ja, zo maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Hmm.. ik zie niets bijzonders in 'de store' als er ingame bedoeld wordt?

Net wel wat vaags, ik was host eerste ronde nieuwe potje en ineens disconnecten alle spelers... sta je dan in je eentje :P tot wave 6 gekomen was het toen wel zat.

Laat maar het lijkt alsof de hele zooi eruit ligt.

[ Voor 10% gewijzigd door prutser001 op 10-04-2012 22:56 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

De DLC was gister om 17.00 toen ik thuis kwam iig al te downloaden op de xbox. Gelijk gedaan, alleen nog geen tijd gehad om een potje te doen. Maar die asari justicar adept. Ik weet niet wat biotic field doet, maar reave en pull, dat word de sterkste biotic explosion in de game :D En die krogan vanguard heeft Barrier en Charge. Dus en hij kan dik chargen en krijgt amper damage. Dat kan ook leuk worden.

Die blade armor en somethingsomething blade spell van the batarians lijkt me een soort van damage reflect gebeuren. En ik vraag me af wat Hunter Mode doet bij de Geth. De Geth infiltrator heeft ook Cloak, dus een dubbele cloak lijkt me een beetje Overpowered. En wat is het verschil tussen een geth turret en de sentry turret. Vanavond eerst een Ops tanken, en dan maar weer spelen voor moneys, ik wil die chars wel unlocken :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Zelf kon ik de DLC niet vinden op PC, kreeg geen melding of wat dan ook.
Ik wacht ook nog steeds op dat 'Raptor pack' en gisteren zou de laatste dag zijn geweest dat je die zou kunnen krijgen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:46:
Zelf kon ik de DLC niet vinden op PC, kreeg geen melding of wat dan ook.
Ik wacht ook nog steeds op dat 'Raptor pack' en gisteren zou de laatste dag zijn geweest dat je die zou kunnen krijgen.
Er zit een knop voor DLC in je menu, klik er op en je kan het zo installeren. Raptor pack is al een tijdje bugged, neem aan dat je de promo code wel hebt geregistreerd in origin?

Gisteren Hydra en die andere (maanbasis dingetje) gedaan, moet zeggen dat ik Hydra te makkelijk vind om te campen als groep. En die maanbasis gedoe.... pffffff wat een heerlijk onoverzichtelijke map is dat.

Ben best tevreden met de DLC :) nu maar hopen dat ik snel Geth kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:29:
[...]

Er zit een knop voor DLC in je menu, klik er op en je kan het zo installeren. Raptor pack is al een tijdje bugged, neem aan dat je de promo code wel hebt geregistreerd in origin?

Gisteren Hydra en die andere (maanbasis dingetje) gedaan, moet zeggen dat ik Hydra te makkelijk vind om te campen als groep. En die maanbasis gedoe.... pffffff wat een heerlijk onoverzichtelijke map is dat.

Ben best tevreden met de DLC :) nu maar hopen dat ik snel Geth kan spelen
Promo code heb ik niet gehad, tenminste op de bioware bij 'registered game content' staat wel 'raptor commendation pack - PC - More info' ofzo maar waar ik die code kan vinden is me een raadsel. Stappen gevolgd maar die code... mjah geen idee.

En ja niet aan gedacht.. kijk vanavond wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

ye-roon schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:27:
De DLC was gister om 17.00 toen ik thuis kwam iig al te downloaden op de xbox. Gelijk gedaan, alleen nog geen tijd gehad om een potje te doen. Maar die asari justicar adept. Ik weet niet wat biotic field doet, maar reave en pull, dat word de sterkste biotic explosion in de game :D En die krogan vanguard heeft Barrier en Charge. Dus en hij kan dik chargen en krijgt amper damage. Dat kan ook leuk worden.

Die blade armor en somethingsomething blade spell van the batarians lijkt me een soort van damage reflect gebeuren. En ik vraag me af wat Hunter Mode doet bij de Geth. De Geth infiltrator heeft ook Cloak, dus een dubbele cloak lijkt me een beetje Overpowered. En wat is het verschil tussen een geth turret en de sentry turret. Vanavond eerst een Ops tanken, en dan maar weer spelen voor moneys, ik wil die chars wel unlocken :)
Blade armor geeft damage reduction, extra melee damage en melee damage reflect (150% potentie). Come at me! ;) Die ability van de Batarian soldier is een dot + een potentiele explosie met de juiste ranks, maar heeft niet zon grote range. Submission web is een heavy dot, stun (alles behalve armored targets) + eventueel een zwakke aoe stun.

Hunter mode buffed alles zowat, maar geeft een penalty op shields.

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 11-04-2012 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Gundogan schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:46:
[...]

Blade armor geeft damage reduction, extra melee damage en melee damage reflect (150% potentie). Come at me! ;) Die ability van de Batarian soldier is een dot + een potentiele explosie met de juiste ranks, maar heeft niet zon grote range. Submission web is een heavy dot, stun (alles behalve armored targets) + eventueel een zwakke aoe stun.

Hunter mode buffed alles zowat, maar geeft een penalty op shields.
mja, hunter mode + geth turret = wel shields? En dan een biotic field van de justicar er overheen en een area stasis van de asari adept en je 4de player maakt niet uit welke class hij speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

En daar gaan we weer: ME3 Extended Cut DLC announced- Gamebandits.com

EDIT: de Store is vanavond echt alleen maar mijn credits op aan het eten. :( Koop een spectre pack... failed to register. Herstart de pc en probeer het nog eens. Geld weg, maar geen openstaande betalingen.
Heb na wat spelen weer genoeg... failed to register.
Ik hoor het wel wanneer we weer normaal kunnen spelen en kopen.

[ Voor 53% gewijzigd door JaccoW op 11-04-2012 23:06 ]

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lintesir
Ik zoek ook nog mensen om steady gold potjes uit te kunnen spelen. Ik speel zelf meestal Infiltrator, mijn Origin ID is Lintesir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg vandaag mijn Raptor op X, dus maar eens mee gaan kloten.
Salarian Infiltrator 6/0/6/6/6, M-13 Raptor X + Piercing Mod & Extended Barrel. Power bonus is 190%.
Vervolgens is het Cloak -> Drain -> magazijn legen -> reload en weer opnieuw.
Op Silver werkt het heerlijk. De enige nadelen zijn: lamme vinger en redelijk vaak op zoek naar een ammo box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Iemand al met 1 van de nieuwe classes gespeeld? En hoe beviel die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Heb gister de Geth Infiltrator gekregen. Ik speelde 6/0/6/6/6 (geen proximity mines dus) en liep rond met Hunter Mode enabled. Een Mantis X sniper rifle en een heavy pistol als backup en dan continue cloaken en schieten.

Vanavond ben ik waarschijnlijk online dus als iemand wat silver of gold wil spelen dan invite me maar (username warbringerHG).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

ye-roon schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:02:
Iemand al met 1 van de nieuwe classes gespeeld? En hoe beviel die?
Batarian sentinel is een beetje meh. Melee builds zijn nooit echt goed. Submission net werkt vrij goed, maar ik zou niet speciaal die class er voor kiezen.

Geth engie is wel behoorlijk goed. Hunter mode werkt beter op de infiltrator vanwege de cloak, maar shield recharge turret is erg goed (volledige shield recharge zowat elke 5 seconden, ook voor je teammates).

Trouwens jammer dat zo weinig mensen prox mines gebruiken. 20% damage increase op target, stagger effect en fire explosions die volgens mij niet in de weg zitten van biotic explosions = win :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren had een vriend direct al de Justicar te pakken, heerlijk voor het pakken van die hackpoints, shield over al je teammates heen en de mobs komen er niet binnen dus geen last van melee sneak attacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:14:
Gisteren had een vriend direct al de Justicar te pakken, heerlijk voor het pakken van die hackpoints, shield over al je teammates heen en de mobs komen er niet binnen dus geen last van melee sneak attacks.
Warp effect van de Biotic Sphere lijkt me ook wel leuk als je een beetje goed de tegenstanders door een chokepoint kan leiden. Moar biotic explosions :)

Oh en wat ook wel eens leuk is om te proberen op host of als je een (zeer) goede verbinding hebt naar de host hebt en er is geen biotic explosion combo die je kan verpesten: Falcon + disruptor rounds III en dan overload. Van disruptor rounds kan je tech bursts proccen voor massive burst damage en ook meer dan prima AoE door de Falcon en de overload jumps. :*)

Off host is de Falcon jammer genoeg lang niet zo goed (meer), te vaak dat je schoten niet geregistreerd worden als je te veel de trigger spammed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Vandaag zijn toch ongemerkt mijn eerdere uitgaven in de store doorgevoerd. Striker Assault rifle en de M-13 raptor. De Striker snapte ik eerst niet, totdat ik las op de wiki dat je de trigger ingedrukt moet blijven houden. Dan is het moord op twee benen. Wel hoog risico, dus misschien voor mijn Sentinel. (Die overigens ondanks dat ik hem gepromote heb, nog steeds al zijn punten heeft. Dus een level 5 karakter met -79 punten :P )
Voor de triggerhappy is de raptor ook erg leuk. Zat gewoon op wave 5 al op 75 kills. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Vandaag voor het eerst Silver gedaan Hydra map met random vijand... Het gaat allemaal erg makkelijk zolang je een goeie locatie hebt om te verdedigen. Zodra je een objective moet doen wordt het een stuk lastiger. Zowel Geth, Cerberus als Reapers als vijand gehad en ik moet zeggen dat Reapers het lastigste zijn. Zoveel Brutes/Banshees en Ravagers heb ik nog nooit bijelkaar gezien en dan komen die irritante Husks ook nog eens irriteren :P

Wat me eigenlijk als eerste opviel was dat je gelijk al meerdere verschillende vijanden kreeg in de eerste ronde.
Ze doen wat meer schade maar das eigenlijk alles.

Heb dit op mijn Asari Justicar gedaan omdat er een Adept in de groep zat, lekker makkelijk mijn reaves detonaten.. Helaas snapte die speler er geen bal van.. en we weten nog niet waar deze mee bezig was... 10k punten is niet veel. De bubbel van de Justicar is werkelijk ideaal als je de vijand een beetje kan sturen de ene kill na de andere.

Daarna Silver Firebase White - Reapers gedaan en de bubble gewoon onderaan de trap geplaatst en zat in ronde 6 op 75 kills maar helaas ging de host er vandoor en stopte er nog 1 dus met z'n 2en (Geth infiltrator) nog 1 ronde kunnen doen maar toen werden we afgemaakt door de Banshees :P

Zodra je dan Silver gespeeld hebt is Bronze wel ERG makkelijk ineens, Firebase Giant - Reapers met 2 Vanguards, Drell Adept en ik (Asari Justicar). 13 minuten over gedaan, alles wat ik maar aanraakte met Reave ging de lucht in, opgegeven moment was het zo erg dat het geluid gewoon idioot begon te doen, dat Reave geluid leek wel super versneld afgespeeld, biotic explosions bleven maar gaan en zodra mijn bubbel klapte was het helemaal gekraak in de speakers. We kregen alleen maar 'important personel' objectives dus dat was knallen :).

3 Packs gekocht, Hornet unlocked wat me een leuk wapen leek maar toch tegen viel terugslag is enorm, toch maar weer terug naar de Phailanx :). In het laatste pack zat die Harpoon gun maar nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
op xbox de patch gedownload, alle menu settings en achievement progress weg, lol beetje wierd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Warbringer schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:32:
Heb gister de Geth Infiltrator gekregen. Ik speelde 6/0/6/6/6 (geen proximity mines dus) en liep rond met Hunter Mode enabled. Een Mantis X sniper rifle en een heavy pistol als backup en dan continue cloaken en schieten.

Vanavond ben ik waarschijnlijk online dus als iemand wat silver of gold wil spelen dan invite me maar (username warbringerHG).
Ik heb je geïnvite, Gilraen222. Kijk maar of je een keertje zin hebt in een potje!

Over die nieuwe maps; ik vind als Infiltrator die Hydra wel érrug makkelijk, een heerlijke overview en twee van de drie spawnpunten meteen goed in beeld, dus je gaat wel automatisch flink lopen campen, wat het opzich wel wat saaier maakt. Pas in de laatste waves wordt 't dan weer wat spannender :P Die Moonbase (?) vind ik dan weer wat minder, zo donker etc. Wel leuk sfeertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 19:51

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Emersion schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:57:
op xbox de patch gedownload, alle menu settings en achievement progress weg, lol beetje wierd.
Wat bedoel je met weg? Dat je niet meer de lijst met emblemen hebt of dat alles op 0 staat? De lijst en settings zitten onder extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilraen schreef op donderdag 12 april 2012 @ 23:45:
[...]

Ik heb je geïnvite, Gilraen222. Kijk maar of je een keertje zin hebt in een potje!

Over die nieuwe maps; ik vind als Infiltrator die Hydra wel érrug makkelijk, een heerlijke overview en twee van de drie spawnpunten meteen goed in beeld, dus je gaat wel automatisch flink lopen campen, wat het opzich wel wat saaier maakt. Pas in de laatste waves wordt 't dan weer wat spannender :P Die Moonbase (?) vind ik dan weer wat minder, zo donker etc. Wel leuk sfeertje.
Helemaal mee eens, wat ik trouwens op die moonbase veel doe met vrienden is 2/2 spelen, dus niet solo en al helemaal niet als groepje bij mekaar gaan lopen.

Het is groot en onoverzichtelijk, dus met zijn 2en lopen kan prima, je kan dan alles wel afmaken op silver en het scheelt je een hoop tijd met objectives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:59:
[...]

Helemaal mee eens, wat ik trouwens op die moonbase veel doe met vrienden is 2/2 spelen, dus niet solo en al helemaal niet als groepje bij mekaar gaan lopen.

Het is groot en onoverzichtelijk, dus met zijn 2en lopen kan prima, je kan dan alles wel afmaken op silver en het scheelt je een hoop tijd met objectives.
Ja inderdaad, beter de waves een beetje verdelen dan. Maar volgens mij snappen random spelers sowieso vaak niet echt wanneer je wél en wanneer je níet op een kluitje moet gaan zitten... Bijvoorbeeld met de extraction... Lijkt me toch vrij logisch dat je daar niet al meteen zodra de teller loop naartoe gaat... Voor je het weet ben je gecornered door drie brutes/phantoms/primes oid en kan je geen kant meer op... (Vooral op Dagger lijken mensen daar goed in te zijn...)

EDIT: ik heb trouwens echt al drie keer de Geth Engineer in m'n Premium Spectre pack gekregen, maar nog steeds geen andere chars. Zijn er mensen die ze al allemaal hebben unlocked? Durf te wedden dat ik beide Asari's (gewone en Justicar) over een paar maanden nog niet heb :P

[ Voor 13% gewijzigd door Gilraen op 13-04-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Ozzy schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 08:08:
[...]

Wat bedoel je met weg? Dat je niet meer de lijst met emblemen hebt of dat alles op 0 staat? De lijst en settings zitten onder extra.
De setting weg bedoel ik mee dat ik geen subtitels meer had, camera snelheid en helmsettings stonden weer op default. Eigenlijk een reset naar default in de options.

Achievement progress weg bedoel ik mee dat ik 4000+ kills had voor de veteran achievement en de teller is weer op 0 gegaan bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Gilraen schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:03:
EDIT: ik heb trouwens echt al drie keer de Geth Engineer in m'n Premium Spectre pack gekregen, maar nog steeds geen andere chars. Zijn er mensen die ze al allemaal hebben unlocked? Durf te wedden dat ik beide Asari's (gewone en Justicar) over een paar maanden nog niet heb :P
Moet er nog 3 (krogan, asari en batarian soldier), krijg Batarian Sentinel de hele tijd :p

Bij Geth Infiltrator heb ik voor het eerst eigenlijk dat ik echt alle powers wil. Hunter mode is goed voor de extra damage, prox mine is awesome, cloak wil je ook wel hebben (zeker als je gaat sniperen), extra hp en shields heb je ook wel nodig met hunter mode en de andere passive wil je ook hebben voor de extra damage. 1st world problems :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy

Ozzy

Emersion schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:33:
[...]

De setting weg bedoel ik mee dat ik geen subtitels meer had, camera snelheid en helmsettings stonden weer op default. Eigenlijk een reset naar default in de options.

Achievement progress weg bedoel ik mee dat ik 4000+ kills had voor de veteran achievement en de teller is weer op 0 gegaan bijvoorbeeld.
Ah, op die manier. Weet je zeker dat ME3 wel opstart met het goede xboxlive/EA profiel. Klinkt namelijk alsof hij een nieuw gameprofiel heeft aangemaakt. Kun je wel singleplayer games resumen? Je zou eens kunnen proberen om ME3 "uitgelogd" op te starten en terwijl je in game bent inloggen op je xbox live profiel. Als het goed is gaat ME3 dan terug naar het hoofdscherm, omdat je van profiel veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13remon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-05 15:23
Hallo,

Ik heb laatst de collectors editie van ME3 gekocht, maar ik had het nogal druk in die tijd, dus ik heb de game niet kunnen pre-orderen en ik vroeg me af of ik toch nog de N7 Warfare Pack kon krijgen, op de een of andere manier. Ik heb het al geprobeerd door een Coalesced mod te maken, maar het wil maar niet werken. Weten jullie misschien nog iets, of kunnen jullie misschien de Coalesced maken?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Gundogan schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:40:
[...]

Moet er nog 3 (krogan, asari en batarian soldier), krijg Batarian Sentinel de hele tijd :p

Bij Geth Infiltrator heb ik voor het eerst eigenlijk dat ik echt alle powers wil. Hunter mode is goed voor de extra damage, prox mine is awesome, cloak wil je ook wel hebben (zeker als je gaat sniperen), extra hp en shields heb je ook wel nodig met hunter mode en de andere passive wil je ook hebben voor de extra damage. 1st world problems :'(
Haha verdorie! Waarom krijgt iedereen toch altijd meteen die Asari's behalve ik :P Trouwens, snap wel wat je bedoelt, dat je alle powers wil. Heb dat wel vaker hoor, ook gewoon met de Salarian Infiltrator... Proxy mine to the max is echt wel heel chill, maar om daarentegen dan weer helemaal niets in fitness te pompen vind ik dan ook geen goed idee... Dus heb nu fitness en prox vier om vier. Denk dat ik zoiets bij de Geth ook zou doen. Heb alleen nog geen andere builds geprobeerd bij de Salarian Infil., dus weet niet in hoeverre dat fijn speelt.

EDIT - lol, te snel gelezen :P zie dat je de Asari nog niet hebt 8)7 haha sorry. - EDIT

Wat vind je btw van die Batarian Sentinel dan? Is dat wat?
Lintesir schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:41:
Ik zoek ook nog mensen om steady gold potjes uit te kunnen spelen. Ik speel zelf meestal Infiltrator, mijn Origin ID is Lintesir.
Invited :)

[ Voor 15% gewijzigd door Gilraen op 13-04-2012 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Gilraen schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 22:44:
EDIT - lol, te snel gelezen :P zie dat je de Asari nog niet hebt 8)7 haha sorry. - EDIT

Wat vind je btw van die Batarian Sentinel dan? Is dat wat?
Om mezelf even te quoten ;)
Gundogan schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:39:
Batarian sentinel is een beetje meh. Melee builds zijn nooit echt goed. Submission net werkt vrij goed, maar ik zou niet speciaal die class er voor kiezen.
Submission net stopt alles zonder armor ala Statis en de rank 6 AoE heeft hetzelfde effect als disruptor ammo namelijk dat het enemies zonder shield/barrier/armor stunned. Het schiet echter vrij traag en de rest van de Batarian sentinel is zoals gezegd niet bijzonder. De Geths lijken me de beste van de nieuwe classes. Biotic Sphere lijkt me vrij goed, maar niet beter dan de (uber OP) cluster nades van de Drell Adept, die verder ook reave en pull heeft. Als het nou zoals Stasis zou werken. Instant warp op een groep vijanden :9~

En de rest van de classes krijg ik denk wel snel, behalve de Krogan. Kreeg bij release zowat eerst alle classes aan het begin, daarna pas de Krogans, daarna pas de leuke wapens :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Gundogan schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 23:45:
[...]

Om mezelf even te quoten ;)

[...]

Submission net stopt alles zonder armor ala Statis en de rank 6 AoE heeft hetzelfde effect als disruptor ammo namelijk dat het enemies zonder shield/barrier/armor stunned. Het schiet echter vrij traag en de rest van de Batarian sentinel is zoals gezegd niet bijzonder. De Geths lijken me de beste van de nieuwe classes. Biotic Sphere lijkt me vrij goed, maar niet beter dan de (uber OP) cluster nades van de Drell Adept, die verder ook reave en pull heeft. Als het nou zoals Stasis zou werken. Instant warp op een groep vijanden :9~

En de rest van de classes krijg ik denk wel snel, behalve de Krogan. Kreeg bij release zowat eerst alle classes aan het begin, daarna pas de Krogans, daarna pas de leuke wapens :/
Pffff, sorry, ik ga lekker vanavond 8)7 O-) Had dat bericht wel gelezen, maar wist niet meer dat die van jou was :P Tijd om te gaan slapen :+ lol.

Ja, die Krogan duurde bij mij ook even. Ik heb net pas de Sentinel unlocked; de Soldier nog niet... Maar ik hou er eigenlijk toch niet zo van om te gaan Rambo-en over de map (behalve soms met de Vanguard op Bronze :P), dus vind het niet zo erg.

Biotic Spere is overigens best chill, vooral met die Hack missies, omdat niks je fysiek kan raken dan, met melee.Viel me meteen op toen er eentje in m'n team zat. Je wordt toch net even iets minder snel overrunned door irritante hunters of andere close-combatters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik krijg de Resurgence Pack niet geïnstalleerd. Als ik in het hoofdmenu naar DLC ga krijg ik de Origin pop-up met een 'Nu Kopen' knop (0 BioWare points), maar er gebeurt niets. Bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lintesir
yinx84 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 15:14:
Ik krijg de Resurgence Pack niet geïnstalleerd. Als ik in het hoofdmenu naar DLC ga krijg ik de Origin pop-up met een 'Nu Kopen' knop (0 BioWare points), maar er gebeurt niets. Bekend probleem?
Misschien even proberen als het spel niet draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Lintesir schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 16:11:
[...]

Misschien even proberen als het spel niet draait?
Opgelost!

Voor de mensen met hetzelfde probleem: sluit Origin af en start het opnieuw op, dit keer met Admin rechten. Dan gewoon in-game downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Gisteren een M99-Saber (zware, logge assault rifle) en een M77-Paladin unlocked (pistol). Beiden Ultra-Rare (N7) :)

Ik ben opzoek naar de juiste class/build die met name de Saber het meest benut. Hebben jullie suggesties? Ik zat zelf te denken aan Soldier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Gister even nog wat MP gedaan en gezien mijn voorkeur voor random/random maar 1 keer en nieuwe map gekregen. Op silver tegen reapers. Firebase Condor. Wat een fijne map is dat! Er zit daar echt een heerlijke camp spot met 4 choke points waar de mobs uit kunnen komen en er kan niets achter je spawnen. En dat allemaal lekker overzichtelijk. Als je daar met een groepje gaat campen voor gold farm, is dat denk beter dan Firebase white, omdat het daar veel krapper is wat betekend dat als er iets dicht bij komt het direct een veel grotere bedrijging is.

Nu hopen dat ik mijn gegarandeerde alien unlock kistje wel krijg, dat vorige commendation kistje van het promoten van 2 chars nog niet gezien :)

@hierboven: Saber werkt goed op Soldier inderdaad en dan met name de turian en ook de turian sentinal. Turian heeft 30% minder assualt rifle weight en heeft in de class bonus weapon stability. Dus ook nog powers kunnen gebruiken :)

[ Voor 14% gewijzigd door ye-roon op 16-04-2012 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

yinx84 schreef op maandag 16 april 2012 @ 08:36:
Gisteren een M99-Saber (zware, logge assault rifle) en een M77-Paladin unlocked (pistol). Beiden Ultra-Rare (N7) :)

Ik ben opzoek naar de juiste class/build die met name de Saber het meest benut. Hebben jullie suggesties? Ik zat zelf te denken aan Soldier.
Turian Soldier/Sentinel? Zelf gebruik ik de Mattock voor deze wat echt een super wapen is, Revenant heb ik nog niet geprobeerd maar dat komt nog wel.

---

Zelf heb ik weinig unlocked dit weekend terwijl ik toch zo'n 9 packs gekocht heb, zaten wat mods in en afentoe een upgrade voor een wapen wat ik nooit gebruik.

Geth SMG III
Arc Pistol III
Kishok Harpoon Gun IV (wat een ruk wapen)

Wel M6-Carniflex III nu welke wel leuk is maar refire is echter te traag voor snelle actie.
Het enige dat me opviel is dat ik nogsteeds geen armor pen mod heb voor Heavy Pistol (wist niet dat die bestond) want Guardians zijn toch wel vervelend zonder armor pen.

Flink geknald met m'n Turian Sentinel + Mattock/armor pen V/barrel IV. Ik heb nu 'stun organics' gekozen ipv extra hit het heeft m'n leven een aantal keer gered maar toch lijkt me 3 hits beter zeker met b.v. Incinerate ammo bonus dan krijg je nog weleens fire explosions want Overload kun je echt blijven spammen.

Ook Warp maxed dus Brutes/Banshee/Atlas/Prime gaan neer alsof het niets is, 1 Warp neemt gewoon 2 blokjes armor weg. Terwijl Overload shields opvreet. Tech armor is echt compleet nutteloos waarom ze zo nodig 1 punt moeten verspillen is me een raadsel het kost me elke keer 1 respec card om m'n Sentinel te maken, Overload+Warp spam is 1000x beter, net alsof je op Silver (of Gold?) een groep in rent om je tech armor te laten exploderen..?

Helaas nog geen nieuwe characters mogen unlocken, ik had in mijn eerste pack de Justicar maar daarna was het ook over. Heb wel iemand zien spelen met die Batarian, welke class weet ik zo even niet iets met 'balistic ???' die maakte echt de hele map schoon pas na wave 5 of 6 hadden ik en de andere 2 wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

yinx84 schreef op maandag 16 april 2012 @ 08:36:

De M99-Saber is een assault rifle die zich gedraagt als een sniper rifle. Ikzelf vond hem ook ideaal voor een Turian Sentinel. Als het je enige wapen is ben je echter wel wat meer op je powers aangewezen als een vijand erg dichtbij komt. Maar dat is goed te doen.

EDIT: Iedereen die dit weekend een van de nieuwe maps zou spelen zou toch een pack krijgen om een van de nieuwe characters te unlocken? Of komen deze later, want ik heb niets gezien, ook al speel ik met feedback aan. :(

EDIT2: @Hieronder: Guide for the Turian Sentinel - Bioware Forums ;)

[ Voor 22% gewijzigd door JaccoW op 16-04-2012 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
De M99-Saber is een assault rifle die zich gedraagt als een sniper rifle. Ikzelf vond hem ook ideaal voor een Turian Sentinel. Als het je enige wapen is ben je echter wel wat meer op je powers aangewezen als een vijand erg dichtbij komt. Maar dat is goed te doen.
Klinkt goed! Welk ras en wat voor build raad je aan als ik de focus op m'n wapen wil leggen?

Ga hem proberen op een Soldier en Sentinel vanavond :)

[ Voor 40% gewijzigd door yinx84 op 16-04-2012 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:06:
[...]

Klinkt goed! Welk ras en wat voor build raad je aan als ik de focus op m'n wapen wil leggen?

Ga hem proberen op een Soldier en Sentinel vanavond :)
Turian sentinel heeft bij mij de volgende build:

0,6,6,6,6

Dus vol in warp (zonder biotic explosions) puur om armor mee weg te blazen van bijv brutes, banshees of ravagers.
Vol in Overload, minder op damage maar wel de (soms) stunlock op 5 vijanden, handig tegen geth en alles wat shields heeft. Deze kan je blijven spammen tot je een ons weegt en alles blijft vrolijk stil staan.

Verder alles op weapon damage en health omdat je geen rolls kan doen als Turian.

Samen met de M-99 Saber heb ik dan dus op kleine mobs: burst -> alles staat stil en ik kan ze makkelijk allemaal een headshot geven voordat ze weer verder willen.

Op grotere mobs kan je je M-99 spammen samen met burst en warp voor respectievelijk shields/biotic shields en armor.

Komt erg vaak voor dat ik als enige in de groep nog leef omdat ik de enige ben in mijn standaard gold groep die alles op afstand houd. Je kan alles wel solo afmaken incl. banshees en phantoms, gewoon een beetje backpaddlen en warp/wapen spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-01 12:44
Zou iemand mij misschien kunnen helpen?

Ik heb de DLC gedownload maar als ik de multiplayer nu wil opstarten zegtie:
"Unable to authorize the listed DLC"

ME3: Asasuke1337 | SC2 : Asasuke.254

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asasuke schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:50:
Zou iemand mij misschien kunnen helpen?

Ik heb de DLC gedownload maar als ik de multiplayer nu wil opstarten zegtie:
"Unable to authorize the listed DLC"
Bekend probleem (op het Bioware forum dan), snelste oplossing: volledige her-installatie dus alles er af en opnieuw downloaden. Dan zit de update er direct bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:57:
[...]

Bekend probleem (op het Bioware forum dan), snelste oplossing: volledige her-installatie dus alles er af en opnieuw downloaden. Dan zit de update er direct bij.
Dank je, zal het proberen als ik thuis ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:29:
[...]

Turian sentinel heeft bij mij de volgende build:

0,6,6,6,6

Dus vol in warp (zonder biotic explosions) puur om armor mee weg te blazen van bijv brutes, banshees of ravagers.
Vol in Overload, minder op damage maar wel de (soms) stunlock op 5 vijanden, handig tegen geth en alles wat shields heeft. Deze kan je blijven spammen tot je een ons weegt en alles blijft vrolijk stil staan.

Verder alles op weapon damage en health omdat je geen rolls kan doen als Turian.

Samen met de M-99 Saber heb ik dan dus op kleine mobs: burst -> alles staat stil en ik kan ze makkelijk allemaal een headshot geven voordat ze weer verder willen.

Op grotere mobs kan je je M-99 spammen samen met burst en warp voor respectievelijk shields/biotic shields en armor.

Komt erg vaak voor dat ik als enige in de groep nog leef omdat ik de enige ben in mijn standaard gold groep die alles op afstand houd. Je kan alles wel solo afmaken incl. banshees en phantoms, gewoon een beetje backpaddlen en warp/wapen spammen.
Thanks, ga ik eens proberen :) Zit even naar de abilities te kijken.. met Burst bedoel je Overload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ja Overload, zelf heb ik bijna dezelfde build maar omdat ik geen Saber heb heb ik Overload op 'stun' dan vallen je tegenstanders gewoon op de grond. Afhankelijk van de 'Combo' die je maakt krijg je de ene keer 'Techburst' dan weer 'Fire Explosion' en 'Frost/Ice? explosion' bij je kills te staan dat is dus naast de standaard 'Overload'. Je kan zelf door b.v. Incinerate/Cryo/Disrupter ammo te gebruiken ook 'combos' maken.

Het kost je trouwens wel een power reset card om deze spec te krijgen omdat je Tech Armor dus helemaal niet gebruikt en je dus de rest maximaal kan zetten.

Dus:
Tech Armor :0
Overload :6
Warp :6
Turian Defender?:6
Fitness :6

Bij Fitness gooi in ieder geval niets in melee behalve de 3de van 20%melee alles in Health/Shields/Weapon Dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op maandag 16 april 2012 @ 12:12:
[...]

Thanks, ga ik eens proberen :) Zit even naar de abilities te kijken.. met Burst bedoel je Overload?
Yup, haal de benaming soms door mekaar omdat je soms killed met overload en soms met de crit proc genaamd Tech Burst.

Samen met Human Engi en Asari Adept is Turian Sentinal wel mijn favo klasse.

Om deze build te krijgen moet je trouwens wel zo een power reset dingetje hebben omdat je standaard 1 puntje in Tech Armor hebt...

<edit>

spuit elluf :P bedankt prutser

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2012 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
prutser001 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:46:
Raptor Pack is nu beschikbaar in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 12:37:
[...]

Yup, haal de benaming soms door mekaar omdat je soms killed met overload en soms met de crit proc genaamd Tech Burst.

Samen met Human Engi en Asari Adept is Turian Sentinal wel mijn favo klasse.

Om deze build te krijgen moet je trouwens wel zo een power reset dingetje hebben omdat je standaard 1 puntje in Tech Armor hebt...

<edit>

spuit elluf :P bedankt prutser
Ben wel benieuwd naar je specifieke Turian Sentinel build, dus welke path je hebt gekozen per skill tree. Zou je die me desnoods in een private message kunnen sturen? Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Gisteren dus als Sentinel gespeeld. Beviel me erg goed! Vind 't alleen nog lastig inschatten wanneer/tegen wat ik Overload of Warp moet gebruiken. Heb voor mezelf dit op een rijtje gezet... klopt dat een beetje? Ben uitgegaan van base... zonder extra punten. Rest me daarna nog de vraag of Reapers synthetic of organics zijn? Is nogal wat discussie over ook geloof ik.

Warp
Base (organics & synthetics): 250
Armor, barrier: 500

Standaard gebruiken tegen armor, voor barrier en shield bij voorbaat Overload.
Doet evenveel damage op organics & synthetics (zonder shield)
Effectief i.c.m. andere biotics (combo's).

Overload
Base (synthetics): 220 (+stun)
Shield, barrier: 440
Organics: 110

Te gebruiken als shield/barrier stripper en crowd control (de één beter dan de ander, afhankelijk van gekozen path)

[ Voor 17% gewijzigd door yinx84 op 17-04-2012 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 21:53
Nog wat spelers op de PS3?
Ik ben niet zo heel active, maar gister van de 5 potjes bronze heb ik er 4 verloren met elke keer lui die zonder dekking vlak voor twee mechs gaan staan...
Ben er dus wel een beetje klaar mee om met elke willekeurige suicidale ei*el te spelen.

Ik speel op dit moment een drell adept (16), en heb nog een human infiltrator (~15).

Nick: Smokingwonder

edit: Ik lees hier steeds dat ik in staat moet zijn om bronze in m'n eentje te doen, ik snap niet hoe jullie dat doen? op de PC kan ik 't me voorstellen (fast moving & aiming), maar op de PS3 geldt dat toch niet?

[ Voor 22% gewijzigd door Lynx op 17-04-2012 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

yinx84 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 08:49:
Gisteren dus als Sentinel gespeeld. Beviel me erg goed! Vind 't alleen nog lastig inschatten wanneer/tegen wat ik Overload of Warp moet gebruiken. Heb voor mezelf dit op een rijtje gezet... klopt dat een beetje? Ben uitgegaan van base... zonder extra punten. Rest me daarna nog de vraag of Reapers synthetic of organics zijn? Is nogal wat discussie over ook geloof ik.

Warp

Standaard gebruiken tegen armor.

Overload

Te gebruiken als shield/barrier stripper en/of crowd control (afhankelijk van gekozen path)
Overload gebruik ik op alles wat 'non boss' is behalve Ravager.
In het geval van shields/barriers eerst Overload dus bij Banshee/Phantom/Atlas/Geth Prime.
Shields down dan Warp spammen bij een Banshee/Atlas/Prime elke Warp + een paar schoten is 1/4de tot 1/3de van het leven weg, een Brute op Bronze gaat werkelijk binnen luttele secondes neer.

Speel weinig Silver dus daar kan ik weinig over zeggen, een Brute solo op Silver duurde iets van 10 seconden.

Ik weet dat een Asari Adept erg krachtig is maar voor mij komt een Turian Sentinel op een goede 2de plek, Justicar wel even gespeeld maar dat was meer voor de fun, 10 rondjes bubble plaatsen/reave spammen mwah..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
prutser001 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:31:
[...]

Overload gebruik ik op alles wat 'non boss' is behalve Ravager.
In het geval van shields/barriers eerst Overload dus bij Banshee/Phantom/Atlas/Geth Prime.
Shields down dan Warp spammen bij een Banshee/Atlas/Prime elke Warp + een paar schoten is 1/4de tot 1/3de van het leven weg, een Brute op Bronze gaat werkelijk binnen luttele secondes neer.

Speel weinig Silver dus daar kan ik weinig over zeggen, een Brute solo op Silver duurde iets van 10 seconden.

Ik weet dat een Asari Adept erg krachtig is maar voor mij komt een Turian Sentinel op een goede 2de plek, Justicar wel even gespeeld maar dat was meer voor de fun, 10 rondjes bubble plaatsen/reave spammen mwah..
Om Biotic Explosion te benutten.. moet de biotic power er al op zitten wanneer ik Warp gebruik? Of kan ik een target Warpen zodat iemand daarna een andere biotic power er tegenaan gooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

yinx84 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:44:
[...]

Om Biotic Explosion te benutten.. moet de biotic power er al op zitten wanneer ik Warp gebruik? Of kan ik een target Warpen zodat iemand daarna een andere biotic power er tegenaan gooit?
Als er een biotic effect op een target zit en dan gebruik je warp dan explodeerd de mob. De explosie is dan van de persoon wiens effect op het target was.

Als jij een target warped, dan kan iemand anders die detonaten. Dit is dan jou explosie.

Je kan je eigen warp niet detonaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

yinx84 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 08:49:

Warp

Standaard gebruiken tegen armor, voor barrier en shield bij voorbaat Overload.

Overload

Te gebruiken als shield/barrier stripper en crowd control (de één beter dan de ander, afhankelijk van gekozen path)
Overload op shields, Warp op armor. Barriers hangt een beetje af van de mogelijkheid tot biotic explosions. Zo ja, Warp, zo nee, Overload.

Tegen 'naakte' tegenstanders hetzelfde. Biotic explosions? Warp. Anders overload voor de CC en je kan nog veel AoE doen als je Overload combineert met de Falcon + disruptor ammo. Disruptor ammo effect -> Overload = tech burst. Werkt ook met prox mines volgens mij.
yinx84 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:44:
Met Warp en Reave (en Lift nades? Ik gebruik eigenlijk nooit een class met die dingen) kan je biotic explosions af laten gaan of ze opzetten (Warp -> Reave en Reave -> Warp bijvoorbeeld werken allebei dus. Let wel dat deze niet zo sterk zijn als Warp -> Trow bijvoorbeeld). Trow, Nova, Biotic Charge en Cluster nades kunnen alleen biotic explosions af laten gaan (dus dan moet er al Reave, Warp, Pull of Stasis opzitten). Pull en Stasis alleen opzetten (denk ik) en dan moet je daarna Trow, Warp, Reave of Cluster nades gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:49:
[...]

Als er een biotic effect op een target zit en dan gebruik je warp dan explodeerd de mob. De explosie is dan van de persoon wiens effect op het target was.

Als jij een target warped, dan kan iemand anders die detonaten. Dit is dan jou explosie.

Je kan je eigen warp niet detonaten.
Zeer zeker wel.

Detonations zijn niet "standaard". Bepaalde charges werken met bepaalde detonators.

Ik speel bijv. veel op mijn Asari Adept met full explosion build. Ik spam altijd warp+throw en krijg daar vrolijk mijn eigen detonations bij. Op silver is 2 detonations (ongeveer 5 tot 6 seconden) een dode brute of ravager.

Dus om Warp te detonaten heb je throw of pull nodig. Om singularity/lift grenade/pull/reave/stasis te detonaten gebruik je weer warp/lift grenade/biotic charge.

Ik heb er dan ook een hekel aan om samen met een andere adept te spelen omdat ze bij de grotere vijanden vaak mijn charges detonaten en ik dus mijn rotatie niet kan afmaken. Gaat me niet om de punten maar throw doet gewoonweg geen damage tegen armor of shields zonder een charge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Duidelijk, dank voor de reacties hierboven :)

Vanavond het volgende doen:

Warp speccen naar armor burner tegen bosses
Overload speccen als crowd control en shield/barrier burner
Damage voornamelijk via M99-Saber tussen het spammen door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:03:
Dus om Warp te detonaten heb je throw of pull nodig. Om singularity/lift grenade/pull/reave/stasis te detonaten gebruik je weer warp/lift grenade/biotic charge.
Werkt Pull ook echt voor het af laten gaan van Biotic explosions? Reave -> Pull werkt bijvoorbeeld niet en omdat Pull alleen biotic explosions kan opzetten met tegenstanders zonder shields, barriers en armor, gebruik ik het bijna nooit. Mijn Drell Adept is nu 24/7 Reave bot met Cluster nade abuse met 0 punten in Pull.

[ Voor 7% gewijzigd door Gundogan op 17-04-2012 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:03:
[...]

Zeer zeker wel.

Detonations zijn niet "standaard". Bepaalde charges werken met bepaalde detonators.

Ik speel bijv. veel op mijn Asari Adept met full explosion build. Ik spam altijd warp+throw en krijg daar vrolijk mijn eigen detonations bij. Op silver is 2 detonations (ongeveer 5 tot 6 seconden) een dode brute of ravager.

Ik heb er dan ook een hekel aan om samen met een andere adept te spelen omdat ze bij de grotere vijanden vaak mijn charges detonaten en ik dus mijn rotatie niet kan afmaken. Gaat me niet om de punten maar throw doet gewoonweg geen damage tegen armor of shields zonder een charge.
Je kan ook als adept je eigen warp alleen detonaten met throw. Je kan niet je warp detonaten met je eigen warp, dan refresh je gewoon de warp debuff/dot.

Gezien je als Turian sentinal (waar zijn verhaal over gaat) alleen warp hebt en geen andere biotic power, kan hij zijn eigen warp niet detonaten. Daar mis je namelijk een detonater voor. Dus wat ik zei klopt wel :)

@hierboven: pull is geen detonator. Pull kan alleen gebruikt worden als setup. En kan gedetonate worden door reave, warp, throw, biotic charge, cluster/lift grenade(laatste 2 niet zeker van).

Pull+throw is de sterkste biotic explosion in de game. Echter er is geen class die zowel pull als throw heeft in de MP. Pull heeft namelijk als enige een optie om meer damage te doen wanneer het ontploft word. De andere powers hebben wel een upgrade die de damage van biotic explosion verhoogt, maar dit geld alleen als die power als detonator gebruikt word en niet als setup. En gezien throw de sterkste detonator is, en pull dus de sterkste setup, maakt dat dit de sterkste explosie in de game.

De justicar heeft pull+reave, en als de setup talen in pull en exposere in reave geselecteerd word dan zal die de sterkte bereiken van de warp+throw van de asari/human sent.

[ Voor 25% gewijzigd door ye-roon op 17-04-2012 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaaaanyway,

Biotic explosions zijn leuk, en eigenlijk zijn het alleen de Adepts en Vanguards die het zelf ook kunnen detonaten (afhankelijk van de gekozen punten).

Ik zou zeggen speel er mee wat je het fijnste vind.

Ik gebruik nu voor silvers bijvoorbeeld Stasis Bubble i.c.m. lift grenades. Niet omdat het zo sterk is, maar puur voor de fun. Het werkt bijvoobeeld niet eens op armor, en daar zijn adepts heer en meester in.

Pas als je hardcore golds gaat draaien kom je er achter wat de beste setups zijn, en wat er het beste bij je playstyle past. Tot die tijd heb je genoeg kans om een beetje te klooien :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2012 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Ik lvl m'n Sentinel even tot 20 op Silver... daarna ben ik wel van plan om wat Gold potjes te proberen. Mocht er nog iemand nodig zijn dan hou ik me aanbevolen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ik weet eerlijk gezegt niet hoe een Turian Sentinel in gold presteert, zelf geen ervaring mee en ik geloof niet echt dat het 'gangbaar' is. Als je b.v. Geth tegen je hebt of Reapers dan zit je wel goed want hier kun je inderdaad Overload spammen en de boel stunnen, Cerberus vindt ik lastiger (Zonder armor penetration mod/ammo).

Wat je veel ziet is eigenlijk Adept/Justicar + Geth Plasma Shotgun X, ik heb wel een GPS maar die zit op V ofzo. Maarja ik blijf wel even lekker bij Silver.

Als ik eerlijk moet toegeven is Silver me net iets te stresvol (Zeker wave 11 of 4 objectives), Bronze weer veel te makkelijk met een 'goed' team. Zelfs met een bagger groep kan bronze tegenvallen afhankelijk van wave/objectives.

En over Warp gebruik, ik maak zelden mee dat er iemand gebruik van maakt, ookal spam ik een Brute/Banshee/etc constant met Warp gewoon geen detonate, ik had zoiezo geen idee waar die Drell mee bezig was en de Asari Adept was de hele tijd dood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:44:
Ik weet eerlijk gezegt niet hoe een Turian Sentinel in gold presteert, zelf geen ervaring mee en ik geloof niet echt dat het 'gangbaar' is. Als je b.v. Geth tegen je hebt of Reapers dan zit je wel goed want hier kun je inderdaad Overload spammen en de boel stunnen, Cerberus vindt ik lastiger (Zonder armor penetration mod/ammo).

Wat je veel ziet is eigenlijk Adept/Justicar + Geth Plasma Shotgun X, ik heb wel een GPS maar die zit op V ofzo. Maarja ik blijf wel even lekker bij Silver.

Als ik eerlijk moet toegeven is Silver me net iets te stresvol (Zeker wave 11 of 4 objectives), Bronze weer veel te makkelijk met een 'goed' team. Zelfs met een bagger groep kan bronze tegenvallen afhankelijk van wave/objectives.

En over Warp gebruik, ik maak zelden mee dat er iemand gebruik van maakt, ookal spam ik een Brute/Banshee/etc constant met Warp gewoon geen detonate, ik had zoiezo geen idee waar die Drell mee bezig was en de Asari Adept was de hele tijd dood....
Op gold werkt de sentinel build prima, mits je een goed wapen gebruikt (ik heb altijd mijn M-99 Saber op gold). De enige vijand waar je moeite mee hebt zijn phantoms, die kan ik zelf ook alleen maar fatsoenlijk afmaken met een batarian of een asari met stasis.

Spammen van warp is opzich leuk, maar een warp detonate niet door iemand anders zijn warp. Je moet dus afspreken dat jij dan warp spamt en de ander throw. Dan gaan ze allemaal wel af. Nadeel is alleen dat jouw cooldown langer is dan die van throw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:02:
[...]

Op gold werkt de sentinel build prima, mits je een goed wapen gebruikt (ik heb altijd mijn M-99 Saber op gold). De enige vijand waar je moeite mee hebt zijn phantoms, die kan ik zelf ook alleen maar fatsoenlijk afmaken met een batarian of een asari met stasis.

Spammen van warp is opzich leuk, maar een warp detonate niet door iemand anders zijn warp. Je moet dus afspreken dat jij dan warp spamt en de ander throw. Dan gaan ze allemaal wel af. Nadeel is alleen dat jouw cooldown langer is dan die van throw.
Klopt (2.26sec?) ofzo, maar dat is op zich kort zat om door te knallen, en Warp is over het algemeen ook zichtbaar. Het zou wel handig zijn als je de 'debuffs' kon zien, zelfde met Incinerate/Cryo/Disruptor ammo het is redelijk lastig je Overload timen voor de Combo. Als ik het goed heb gaat de Combo alleen af als je het eerste doelwit raakt, dus 2de/3de etc dan werkt het niet.

En Phantoms zijn inderdaad erg lastig, op bronze heb ik die redelijk makkelijk neer (omdat ik er dan ook op jaag) maar op Silver jagen ze met meerdere tegelijk op jouw, 1 is 'te doen' met wat rennen/dekking etc maar 2 is 9 van de 10 keer game over.

Het is me trouwens NOG NOOIT gelukt om dat zwaard kapot te krijgen, niet dat het wat uitmaakt van een Phantom op range is net zo gevaarlijk. 3 schoten schild weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:36:
[...]

Klopt (2.26sec?) ofzo, maar dat is op zich kort zat om door te knallen, en Warp is over het algemeen ook zichtbaar. Het zou wel handig zijn als je de 'debuffs' kon zien, zelfde met Incinerate/Cryo/Disruptor ammo het is redelijk lastig je Overload timen voor de Combo. Als ik het goed heb gaat de Combo alleen af als je het eerste doelwit raakt, dus 2de/3de etc dan werkt het niet.

En Phantoms zijn inderdaad erg lastig, op bronze heb ik die redelijk makkelijk neer (omdat ik er dan ook op jaag) maar op Silver jagen ze met meerdere tegelijk op jouw, 1 is 'te doen' met wat rennen/dekking etc maar 2 is 9 van de 10 keer game over.

Het is me trouwens NOG NOOIT gelukt om dat zwaard kapot te krijgen, niet dat het wat uitmaakt van een Phantom op range is net zo gevaarlijk. 3 schoten schild weg.
Volgens mij is het net als met het hijacken van een Atlas alleen mogelijk in de SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Hijacken van een atlas kan wel, echter maar eens in de heel veel seconden. En als er dan zo'n poepert overload/warp of andere power gebruikt is de hack direct weg en dan gaat die cooldown van heel veel seconden in. Het is dus meestal niet echt de moeite waard en vaak lijkt het daarom dat het niet kan. Zelfde geld voor geth prime, kan ook wel, en dan maar 2 keer, waar de 2keer aanzienlijk korter duurt en daarna een lange cooldown.

Het blijft natuurlijk wel leuk om zo onderin [je naam] Atlas [Phantom] te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:40:
Hijacken van een atlas kan wel, echter maar eens in de heel veel seconden. En als er dan zo'n poepert overload/warp of andere power gebruikt is de hack direct weg en dan gaat die cooldown van heel veel seconden in. Het is dus meestal niet echt de moeite waard en vaak lijkt het daarom dat het niet kan. Zelfde geld voor geth prime, kan ook wel, en dan maar 2 keer, waar de 2keer aanzienlijk korter duurt en daarna een lange cooldown.

Het blijft natuurlijk wel leuk om zo onderin [je naam] Atlas [Phantom] te zien :)
Ik bedoel Hijacken he, niet Hacken. Wezelijk verschil. Bij de een ga je er in zitten en de ander doet .5 seconden pew pew voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:42:
[...]

Ik bedoel Hijacken he, niet Hacken. Wezelijk verschil. Bij de een ga je er in zitten en de ander doet .5 seconden pew pew voor je ;)
True, je hebt gelijk. Dat kan idd niet in MP (wel jammer ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Aaaaaaaaaarg hoe herkenbaar is de volgende situatie voor (de Infiltrators onder) jullie:

Het is wave 10. We krijgen de opdracht om de vier dingen te deactiveren. Ik ben de Infiltrator (de enige), dus ga er logischerwijze vanuit dat ik degene ben die dat even snel fixed, en mijn team voor afleiding zorgt en erop let dat zíjzelf in leven blijven. Gaan ze me ALLEMAAL over de hele map achtervolgen, drawen de mobs, en mijn cloak heeft dus nul zin omdat alle ravagers/grenades mijn squadmates hitten die naast me staan (en ik ook damage krijg) en de close-combat mobs zo ongeveer tegen me aanlopen. Bij het vierde deactiveer puntje zijn al mijn squadmates dood (3 man tegelijk reviven + dingetjes deactiveren is ook niet echt makkelijk), NAAST het apparaat. Alle mobs blijven daar dus omheen staan, en ik heb nul mogelijkheid meer om dat ding (met 1 minuut over) te deactiveren omdat ze verdomd goed doorhebben dat ik daar dan zit & en masse beginnen te vuren...

GRRRRRR. Mission failed. WHY??? Lol.... zo frustrerend. Zelfs zeggen door de mic "Don't follow me, I'll do it with my cloak" heeft dan vaak geen zin.... zucht. |:( :X Bye bye 4 medi-gel omdat ik het tegen beter weten in dan toch blijf proberen :P "die ene laatste wave, pleaseeee" hahaha. Sorry voor de rant, maar het moest er even uit :+

[ Voor 10% gewijzigd door Gilraen op 17-04-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Klinkt bekend, je snapt het ook niet... het is nog erger als Salarian Engineer.. een decoy op\voor de objective neer zet... lekker makkelijk deactiveren als elke vijand op de decoy begint te knallen... en het dan raar vinden dat ik dood ga...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal reuze bekend ja, daarom speel ik ook nog maar heel weinig public matches. Te veel frustratie ;)

Met wat vrienden kan je ook makkelijk met een zooi lvl 10's of zelfs lager een silver doorwalsen, zolang je maar weet wat de rest doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:46:
Allemaal reuze bekend ja, daarom speel ik ook nog maar heel weinig public matches. Te veel frustratie ;)

Met wat vrienden kan je ook makkelijk met een zooi lvl 10's of zelfs lager een silver doorwalsen, zolang je maar weet wat de rest doet.
Inderdaad, dat scheelt een hoop. Probleem als vrouw is alleen dat je weinig vrienden hebt die ook daadwerkelijk gamen, lol. Vrouwen doen er over 't algemeen niet aan en de mannen komen niet veel verder dan bier & een potje PES (ik ben student.....) Haha, dus ben wat dat betreft meestal aangewezen op random potjes!

En ja met zo'n decoy is het ook erg dom als mensen dat niet snappen... pff. Die zijn juist zo handig voor dat soort dingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Ik erger me echt helemaal kapot aan de servers van EA. Regelmatig in public matches is de lag zo erg dat je zelfs als Adept een brute niet meer kan raken of dat je iedere keer ammo verspilt, omdat husks e.d. leuk even 2 seconden wachten met doodvallen.
Daarnaast heb ik al meermalen gehad dat de store wel mijn credits inneemt, maar niets ervoor terug geeft, zelfs later niet. :(

Het ene moment gaat het heel soepel, het andere moment is het gewoon zo erg dat ik maar uit het potje stap uit frustratie.
Nog meer mensen die deze problemen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

F_demon schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:23:
Ik erger me echt helemaal kapot aan de servers van EA. Regelmatig in public matches is de lag zo erg dat je zelfs als Adept een brute niet meer kan raken of dat je iedere keer ammo verspilt, omdat husks e.d. leuk even 2 seconden wachten met doodvallen.
Daarnaast heb ik al meermalen gehad dat de store wel mijn credits inneemt, maar niets ervoor terug geeft, zelfs later niet. :(

Het ene moment gaat het heel soepel, het andere moment is het gewoon zo erg dat ik maar uit het potje stap uit frustratie.
Yup :+

Nothin' you can do. Haha... behalve even goed kwaad worden en dan maar weer opnieuw beginnen. Vooral de 2 seconden vertraagde headshots zijn fascinerend :P

[ Voor 3% gewijzigd door Gilraen op 17-04-2012 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

F_demon schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:23:

Packs koop ik nu eigenlijk alleen buiten een lobby om, anders wilt ie nog wel een pack 'houden' ja :(

En de lag....meestal zijn het alleen bepaalde wapens die het niet meer goed doen (plasma shotgun, spike trower, falcon, eigenlijk alle projectile wapens dus) en daar kan ik meestal nog wel mee leven. Maar als inderdaad de powers het niet meer doen vanaf wave 1, leave ik meestal ook gelijk. Kut voor mijn medespelers, maar veel kan ik dan ook niet meer en zit alleen maar met de frustratie. Beste is gewoon zelf hosten, kan je ook alle wapens tenminste gebruiken (Turian Soldier + Falcon weeee :*) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Ben dus gelukkig niet de enige. :+
Gundogan schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:55:
[...]
Packs koop ik nu eigenlijk alleen buiten een lobby om, anders wilt ie nog wel een pack 'houden' ja :(
[...] Beste is gewoon zelf hosten, kan je ook alle wapens tenminste gebruiken (Turian Soldier + Falcon weeee :*) ).
Hoe bedoel je, "kan je alle wapens tenminste gebruiken"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy

Ozzy

F_demon schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:24:
Ben dus gelukkig niet de enige. :+

[...]

Hoe bedoel je, "kan je alle wapens tenminste gebruiken"?
Als je niet host willen schoten van projectielwapens weleens niet opgemerkt worden door de host. Je schiet dan eigenlijk niet met scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilraen schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:19:
[...]

Inderdaad, dat scheelt een hoop. Probleem als vrouw is alleen dat je weinig vrienden hebt die ook daadwerkelijk gamen, lol. Vrouwen doen er over 't algemeen niet aan en de mannen komen niet veel verder dan bier & een potje PES (ik ben student.....) Haha, dus ben wat dat betreft meestal aangewezen op random potjes!

En ja met zo'n decoy is het ook erg dom als mensen dat niet snappen... pff. Die zijn juist zo handig voor dat soort dingen!
Ik speel dan ook niet met voor mij bekenden. Tijdens het spelen zijn er gewoon mensen waarmee je lol hebt, die add je dan in Origin en een paar daarvan heb ik nu ook gewoon op skype zitten. Een Fin, een Zweed, een Belg en een Nederlander.

Als je op de pc speelt kan je me ook toevoegen in origin, maar gezien je het over PES hebt denk ik meer aan console ;)

Trouwens!
De lag komt niet door EA zelf, maar omdat het peer to peer is he. De Host is daadwerkelijk de Host. Als die een kut verbinding heeft dan heeft iedereen daar last van, behalve de host zelf.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Gilraen schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:21:
~
GRRRRRR. Mission failed. WHY??? Lol.... zo frustrerend. Zelfs zeggen door de mic "Don't follow me, I'll do it with my cloak" heeft dan vaak geen zin.... zucht. |:( :X Bye bye 4 medi-gel omdat ik het tegen beter weten in dan toch blijf proberen :P "die ene laatste wave, pleaseeee" hahaha. Sorry voor de rant, maar het moest er even uit :+
Waarom voeg je geen mede-tweakers toe aan origin?
Die hebben over het algemeen gezien een grote kennis over ME3 :)
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:57:
[...]

Nog bedankt, heb het gefixd. Kon em gelukkig updaten en deed hij het gelijk al :D

[ Voor 53% gewijzigd door Asasuke op 18-04-2012 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ik heb gisteren mijn raptor commendation pack gehad van 3 weken geleden. Maar ik heb nog niet mijn pack met gegarandeerde alien, heeft iemand die al wel? De eis daarvoor was gewoon minimaal 1 match spelen vant weekend als ik het goed las.

Ik denk ook dat het voor mij tijd word om maar gold te gaan spelen. Ik speel eigenlijk alleen met de Asari Adept, 0 punten in fitness, alles in de rest. En op silver ga ik nu al bijna niet meer dood. Gewoon cover pakken, overleven en biotic explosions spammen. En met area stasis kom je eigenlijk overal wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Je krijgt je nieuwe pack nu meestal 2 weken na de event, niet logisch maar dat kwam/komt door exploits dat dus spelers die het exploiten meer dan 1 pack kunnen krijgen.

Zo zag ik laatst een speler met een N7-Valliant X, wat onmogelijk is, je zou maximaal rank III of IV kunnen hebben. Ook de credit 'hack' zorgt voor veel vertraging op dit gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, en ook veel mensen die een N7 level hebben dat echt onwaarschijnlijk is (heb er al een paar gezien die 2900+ waren).

Jammere is ook dat Bioware niets aangeeft over de status hiervan. En je kan niet van iedereen maar verwachten dat ze vrolijk alles op het forum kunnen vinden. In-game zou het een stuk prettiger zijn om dit soort informatie te geven. Scheelt een hoop frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
ye-roon schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:32:
Ik heb gisteren mijn raptor commendation pack gehad van 3 weken geleden. Maar ik heb nog niet mijn pack met gegarandeerde alien, heeft iemand die al wel? De eis daarvoor was gewoon minimaal 1 match spelen vant weekend als ik het goed las.

Ik denk ook dat het voor mij tijd word om maar gold te gaan spelen. Ik speel eigenlijk alleen met de Asari Adept, 0 punten in fitness, alles in de rest. En op silver ga ik nu al bijna niet meer dood. Gewoon cover pakken, overleven en biotic explosions spammen. En met area stasis kom je eigenlijk overal wel uit.
1 match spelen op een van de nieuwe Resurgence maps was de criteria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:41:
[...]
Trouwens!
De lag komt niet door EA zelf, maar omdat het peer to peer is he. De Host is daadwerkelijk de Host. Als die een kut verbinding heeft dan heeft iedereen daar last van, behalve de host zelf.
Aha, dus ik moet gewoon zelf leader zijn. Bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F_demon schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:11:
[...]

Aha, dus ik moet gewoon zelf leader zijn. Bedankt. :)
Of met bekenden spelen waarvan je weet dat ze gewoon een goede verbinding hebben ;)

Ik speel PC dus alles en iedereen mag mij toevoegen op Origin om eens lekker te knallen, speel bijna elke avond wel een potje, vaak een stuk of 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Warbringer schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:09:
[...]

1 match spelen op een van de nieuwe Resurgence maps was de criteria.
Ah ok, nou dat heb ik gedaan :) het was wel random map, maar het was op Condor :) thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Je moet wel 'send player feedback' aan hebben staan anders krijg je niets ookal doe je het 100x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:12:
[...]

Of met bekenden spelen waarvan je weet dat ze gewoon een goede verbinding hebben ;)

Ik speel PC dus alles en iedereen mag mij toevoegen op Origin om eens lekker te knallen, speel bijna elke avond wel een potje, vaak een stuk of 10.
Silver of Gold?

En vindt je het erg dat een "ervaren" noob meedoet? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asasuke schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:16:
[...]

Silver of Gold?

En vindt je het erg dat een "ervaren" noob meedoet? :D
Ik speel alles eigenlijk, Bronze als ik niet op WIL letten. Of als ik snel even naar lvl 14-15 wil stomen.

Standaard speel ik altijd Silver. En Gold doe ik op mijn Adept tegen reapers, das gewoon een BOOM-fest. Lekker veel credits harken :)

En wat dat betreft vind ik het helemaal niet erg om te spelen met "noobs" zolang ze niet aan het kloten zijn, dus wel hun best doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asasuke
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:19:
[...]

Ik speel alles eigenlijk, Bronze als ik niet op WIL letten. Of als ik snel even naar lvl 14-15 wil stomen.

Standaard speel ik altijd Silver. En Gold doe ik op mijn Adept tegen reapers, das gewoon een BOOM-fest. Lekker veel credits harken :)

En wat dat betreft vind ik het helemaal niet erg om te spelen met "noobs" zolang ze niet aan het kloten zijn, dus wel hun best doen. ;)
:) Mooi

Silver is redelijk makkelijk voor me, zit met mijn infiltrator alweer op level 18 (heb er al 1 gepromoot) maar daar eindig ik bijna altijd standaard bovenaan.
Gold heb ik al wel een keer gehaald, maar dat was toen ook met een team wat ook redelijk goed was, dus dat moet ook wel lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:12:
[...]

Zal ik vanavond eens doen. :)

Kwam deze serie wallpapers tegen van ME3:
Pineappletree - Deviantart
Zitten pareltjes tussen zoals:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0tcq2l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wJIAGl.jpg
Allemaal in glorious 2560 x 1600 :D

Pagina: 1 ... 22 ... 33 Laatste

Let op:
[html]Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494640">[Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3</a>.[/html]