Vandaag voor het eerst Silver gedaan Hydra map met random vijand... Het gaat allemaal erg makkelijk zolang je een goeie locatie hebt om te verdedigen. Zodra je een objective moet doen wordt het een stuk lastiger. Zowel Geth, Cerberus als Reapers als vijand gehad en ik moet zeggen dat Reapers het lastigste zijn. Zoveel Brutes/Banshees en Ravagers heb ik nog nooit bijelkaar gezien en dan komen die irritante Husks ook nog eens irriteren
Wat me eigenlijk als eerste opviel was dat je gelijk al meerdere verschillende vijanden kreeg in de eerste ronde.
Ze doen wat meer schade maar das eigenlijk alles.
Heb dit op mijn Asari Justicar gedaan omdat er een Adept in de groep zat, lekker makkelijk mijn reaves detonaten.. Helaas snapte die speler er geen bal van.. en we weten nog niet waar deze mee bezig was... 10k punten is niet veel. De bubbel van de Justicar is werkelijk ideaal als je de vijand een beetje kan sturen de ene kill na de andere.
Daarna Silver Firebase White - Reapers gedaan en de bubble gewoon onderaan de trap geplaatst en zat in ronde 6 op 75 kills maar helaas ging de host er vandoor en stopte er nog 1 dus met z'n 2en (Geth infiltrator) nog 1 ronde kunnen doen maar toen werden we afgemaakt door de Banshees
Zodra je dan Silver gespeeld hebt is Bronze wel ERG makkelijk ineens, Firebase Giant - Reapers met 2 Vanguards, Drell Adept en ik (Asari Justicar). 13 minuten over gedaan, alles wat ik maar aanraakte met Reave ging de lucht in, opgegeven moment was het zo erg dat het geluid gewoon idioot begon te doen, dat Reave geluid leek wel super versneld afgespeeld, biotic explosions bleven maar gaan en zodra mijn bubbel klapte was het helemaal gekraak in de speakers. We kregen alleen maar 'important personel' objectives dus dat was knallen

.
3 Packs gekocht, Hornet unlocked wat me een leuk wapen leek maar toch tegen viel terugslag is enorm, toch maar weer terug naar de Phailanx

. In het laatste pack zat die Harpoon gun maar nog niet geprobeerd.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"