Momenteel nog geen 30 euro voor de 350 en ps3 bij zavvi.nl
die M29 was in ME2 geniaal op een companion die snipers kon gebruiken. Garrus schoot alles stuk met dat ding. Zelf heb ik het altijd een onding gevonden.Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:12:
Ik heb gister trouwens ook een beetje lopen prutsen met de M-29 Incisor, maar tot nu toe vind ik dat ding voor geen enkel doel echt handig. Lage damage en hoge recoil, wie heeft dat verzonnen...
En over snipers, de m98 is de shit. Echter heb ik die nog niet in mulitplayer
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik heb de M98 Widow laatst uit een Spectre pack gehaald. Het is inderdaad een geniaal ding. Heb er in de demo heel veel mee rondgelopen.
Moet eigenlijk weer eens mijn Infiltrator gaan spelen, heb haar vorige week gepromote, dus die staat weer op lvl1.
Moet eigenlijk weer eens mijn Infiltrator gaan spelen, heb haar vorige week gepromote, dus die staat weer op lvl1.
Z-machine OriginID: JaccoW
Verwijderd
Volgens mij heb ik de jouwe gekregen danye-roon schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:42:
[...]
die M29 was in ME2 geniaal op een companion die snipers kon gebruiken. Garrus schoot alles stuk met dat ding. Zelf heb ik het altijd een onding gevonden.
En over snipers, de m98 is de shit. Echter heb ik die nog niet in mulitplayerik wil die of de black widow hebben. Black widow is misschien wel beter, meer kogels
Ik ben er achter gekomen dat ik eigenlijk iedereen het liefst een Paladin met scope meegeef. Maar 4 schoten per clip en 20 in totaal maar dat is meestal genoeg als je ook nog een redelijk spammable power hebt. Mijn human engi en sentinel zijn erg tevreden met dat ding
Enige jammer vind ik dat de functionaliteit van shields/barriers anders is in de Single Player dan in de Multi Player.
In MP kan ik dwars door een shield heen schieten en een target direct health dmgen. Maar in SP moet eerst dat shield weg voordat het health dmg krijgt
En dat is juist zo mooi van die widow. 1 schot in het hoofd, kill.
@hierboven: De paladin is AWESOME. Misschien wel de sterkste gun in de game. De Scorpion doet meer dmg per schot en ook een area damage, maar die paar sec wachten voordat de mine af gaat kan er voor zorgen dat het 0 dmg doet als je teamgenoot het al kapot geschoten heeft.
In singleplayer had Liara bij mij wel de scorpion, door squad cryo ammo bevroor ze alles
In MP kan ik dwars door een shield heen schieten en een target direct health dmgen. Maar in SP moet eerst dat shield weg voordat het health dmg krijgt
@hierboven: De paladin is AWESOME. Misschien wel de sterkste gun in de game. De Scorpion doet meer dmg per schot en ook een area damage, maar die paar sec wachten voordat de mine af gaat kan er voor zorgen dat het 0 dmg doet als je teamgenoot het al kapot geschoten heeft.
In singleplayer had Liara bij mij wel de scorpion, door squad cryo ammo bevroor ze alles
[ Voor 35% gewijzigd door ye-roon op 30-03-2012 14:16 ]
Dit is alleen op bronze zo.ye-roon schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:13:
In MP kan ik dwars door een shield heen schieten en een target direct health dmgen. Maar in SP moet eerst dat shield weg voordat het health dmg krijgtEn dat is juist zo mooi van die widow. 1 schot in het hoofd, kill.
Stel een enemy heeft 100 hp en 100 shields. Als je dan een schot van 200 doet kun je hem op bronze inderdaad instakillen.
Op silver is de overflow damage gereduceerd met 50%. Van je 200dmg schot wordt dus 100 shields afgehaald. Dan blijft er nog 100 dmg over, die wordt gereduceerd met 50% dus 50 dmg. De minion houdt dus 50 hp over.
Op gold is de reductie 100%, dus daar moet je ook eerst shields of armor wergschieten voor je aan health kan beginnen.
Sinds lange tijd weer eens een game gekocht, ik vond het met deze eens een keer de moeite waard.ye-roon schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:12:
[...]
Hoe legaal is jou game? Anders zou ik contact op zoeken met EA.
Ik kan onder het spelen wel Esc->save, aan klikken maar hij ziet geen save game en als ik op 'create new save' klik, dan gebeurt er ook niets. Ook in 'mijn documenten\bioware\' staat geen masseffect 3 map. (de mass effect 2 map staat er nog gewoon in en ik kon dus ook gewoon een me 2karakter importeren.
De game creëert dus geen savegame, vandaar dat deze waarschijnlijk ook geen load butten aanmaakt in het main menu.
Iemand een oplossing?
Al geprobeerd handmatig een map aan te maken? Dus in een 'BioWare/Mass Effect 3' map in je documents map, met eventueel een 'save' map er in?evonck schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:36:
[...]
Sinds lange tijd weer eens een game gekocht, ik vond het met deze eens een keer de moeite waard.
Ik kan onder het spelen wel Esc->save, aan klikken maar hij ziet geen save game en als ik op 'create new save' klik, dan gebeurt er ook niets. Ook in 'mijn documenten\bioware\' staat geen masseffect 3 map. (de mass effect 2 map staat er nog gewoon in en ik kon dus ook gewoon een me 2karakter importeren.
De game creëert dus geen savegame, vandaar dat deze waarschijnlijk ook geen load butten aanmaakt in het main menu.
Iemand een oplossing?
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Eerst zeg je "terwijl ik al wel gespeeld en gesaved heb. Mijn profiel staat wel gewoon in mijn bioware folder in mijn documenten."evonck schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:36:
[...]
Sinds lange tijd weer eens een game gekocht, ik vond het met deze eens een keer de moeite waard.
Iemand een oplossing?
en even later
"in 'mijn documenten\bioware\' staat geen masseffect 3 map".
Dat klinkt tegenstrijdig, hoe staat het er nu voor? De load button wordt volgens mij pas zichtbaar na de eerste save is weggeschreven. Mocht ie om 1 of andere reden niet kunnen saven krijg je dus ook geen load-button.
Het lijkt erop dat je of zelf per ongeluk je ME3-saves hebt weggegooid, of het spel om een of andere reden geen schrijfrechten in je profiel (meer) heeft.
Wat gebeurt er als je handmatig de Mass Effect 3 map aanmaakt in je profiel en het dan nog eens probeert? Rechtsklikken en "Uitvoeren als Administrator / Run as Admin" zou je onder Windows 7 ook eens kunnen proberen om mogelijke problemen met permissies in je profieldirectories te omzeilen.
[Edit]Sorry Gundogan, had iets teveel tijd nodig met typen, je was me voor

Het was zo: er stond wel een bioware map met mass effect 3, saves, in mijn documenten, en een klein bestandje met local profile o.i.d. Ook kan ik in de game onder het spelen, tussen battle sitaties door, op 'save' klikken. Maar hij maakte dus niets aan, geen concrete savegame, terwijl er wel dat 'saving game-discje, icoontje draait).Interlace84 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:42:
[...]
Eerst zeg je "terwijl ik al wel gespeeld en gesaved heb. Mijn profiel staat wel gewoon in mijn bioware folder in mijn documenten."
en even later
"in 'mijn documenten\bioware\' staat geen masseffect 3 map".
Dat klinkt tegenstrijdig, hoe staat het er nu voor? De load button wordt volgens mij pas zichtbaar na de eerste save is weggeschreven. Mocht ie om 1 of andere reden niet kunnen saven krijg je dus ook geen load-button.
Het lijkt erop dat je of zelf per ongeluk je ME3-saves hebt weggegooid, of het spel om een of andere reden geen schrijfrechten in je profiel (meer) heeft.
Wat gebeurt er als je handmatig de Mass Effect 3 map aanmaakt in je profiel en het dan nog eens probeert? Rechtsklikken en "Uitvoeren als Administrator / Run as Admin" zou je onder Windows 7 ook eens kunnen proberen om mogelijke problemen met permissies in je profieldirectories te omzeilen.
[Edit]Sorry Gundogan, had iets teveel tijd nodig met typen, je was me voor[/Edit]
Als ik in-game, dus ONDER HET SPELEN, niet in het main menu! dan op load klikte, vind ik dus ook geen gesavede game.
Ook als ik ME3 afsluit, stat er geen save game in de mass effect 3, save folder in Mijn Documenenten.
Het is nu zo: Na een uninstall en herinstall van de game, hetzelfde euvel, maar als ik nu in de bioware folder kijk in Mijn Documenten, dan staat er alleen nog een ME2 folder inclusief saves etc. etc.
Via google vindt ik overal problemen op fora met het importeren van je ME2 karakter, maar het vreemde is dat ik daar dus geen problemen mee heb. Hij vindt de ME import karakter gewoon in de save map van ME2 in Mijn Documenten.
[ Voor 5% gewijzigd door evonck op 31-03-2012 17:05 ]
Ik heb hetzelfde probleem gehad, waarschijnlijk omdat mijn documents niet op C stonden maar op F. Maar goed, hier de fix:
Waarschijnlijk staat je BioWare mapje in C:/Program Files/ Bioware (andes gewoon even zoeken op "BioWare"). Ga dan naar BioGame > Config > Gamersettings.ini. Open dit in kladblok, en bij [Savegame] locations moet je dan handmatig de map in voeren waar je Bioware map is. Bijvoorbeeld, als je map in C:/Program Files/ BioWare hebt, moet je invoeren: C:\Program Files\BioWare\Mass Effect\Save
Ik ben hier ruim een dag mee bezig geweest voordat ik het door was, Mass Effect 2 stond namelijk wel gewoon in My Documents, en 3 was dus verborgen in program files. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Waarschijnlijk staat je BioWare mapje in C:/Program Files/ Bioware (andes gewoon even zoeken op "BioWare"). Ga dan naar BioGame > Config > Gamersettings.ini. Open dit in kladblok, en bij [Savegame] locations moet je dan handmatig de map in voeren waar je Bioware map is. Bijvoorbeeld, als je map in C:/Program Files/ BioWare hebt, moet je invoeren: C:\Program Files\BioWare\Mass Effect\Save
Ik ben hier ruim een dag mee bezig geweest voordat ik het door was, Mass Effect 2 stond namelijk wel gewoon in My Documents, en 3 was dus verborgen in program files. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
MP of SP?Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 14:49:
Wat is een goede loadout voor engineer?
Moet ik om mijn mass effect 2 savegames te importeren deze eerst weer installeren ofzo? Ik kan nergens een savegame lokatie oid opgeven in mass effect 3 onder windows. Ook de savegame lokatie van Mass Effect 3 bestaat bij mij nog niet. Dan moet ik zeker eerst een savegame maken zodat de savegame map aangemaakt wordt?
Dom gedoe.. en dan ook nog dat kut origin.. beter is het een fucking vet spel.
Sorry voor de rant
Sorry voor de rant
Hallo met Tim
Verwijderd
MP. Heb Salatian Engineer geprobeerd maar kan er niet zo fijn mee spelen. Heb Decoy en Energy drain geupgrade en incinerate helemal niks mee gedaan. Blijft maar een beetje rare class vind ik.
Makkelijk een stukje software de schuld geven van je eigen tekortkomingen. Als je in de config tool had gekeken dan was het allemaal al duidelijk.Pkunk schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:21:
Moet ik om mijn mass effect 2 savegames te importeren deze eerst weer installeren ofzo? Ik kan nergens een savegame lokatie oid opgeven in mass effect 3 onder windows. Ook de savegame lokatie van Mass Effect 3 bestaat bij mij nog niet. Dan moet ik zeker eerst een savegame maken zodat de savegame map aangemaakt wordt?
Sorry voor de rant
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2012 15:38 ]
Config tool? Waar zou ik die moeten vinden?Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:34:
Makkelijk een stukje software de schuld geven van je eigen tekortkomingen. Als je in de config tool had gekeken dan was het allemaal al duidelijk.
//edit: Niet via origin dus.. gewoon in de install map.
[ Voor 8% gewijzigd door Pkunk op 01-04-2012 15:45 ]
Hallo met Tim
mischien moet je gewoon even een map aanmaken in je mijn documenten
BioWare---->Mass Effect 2----> Save
en dan daar je save game van me2 in doen?
BioWare---->Mass Effect 2----> Save
en dan daar je save game van me2 in doen?
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Doe altijd max damage op energy drain dan haal je alle shields weg op Gold bij de meeste enemies en daarna knal je ze overhoop met een Sniper (level 6 van de passive is weight reduction voor sniper rifles). Voor de rest nog wat in decoy en die zet je handig neer voor de afleiding en dan nog wat puntjes in incinerate als je je decoy niet helemaal wilt maxen (hoeft niet want dat ding heeft best veel shields).Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:34:
[...]
MP. Heb Salatian Engineer geprobeerd maar kan er niet zo fijn mee spelen. Heb Decoy en Energy drain geupgrade en incinerate helemal niks mee gedaan. Blijft maar een beetje rare class vind ik.
[...]
Makkelijk een stukje software de schuld geven van je eigen tekortkomingen. Als je in de config tool had gekeken dan was het allemaal al duidelijk.
Ik kan niet op Tuchanka landen terwijl er wel missies zijn volgens die groene tooltips?
Ook kan ik die scanner niet gebruiken zoals te zien op YouTube: Mass Effect 3 - Tuchanka: Extract Turians - Walkthrough (Part 26) vanaf 0:15 tot 0:30. Ik heb ME3 op de PC 
Hmm, het werkt weer. Ik gebruik een trainer en heb deze uitgeschakeld en het spell herstart en nu kan ik die scanner gebruiken om op die planeet een missie te selecteren...
Hmm, het werkt weer. Ik gebruik een trainer en heb deze uitgeschakeld en het spell herstart en nu kan ik die scanner gebruiken om op die planeet een missie te selecteren...

[ Voor 24% gewijzigd door webfreakz.nl op 01-04-2012 17:16 ]
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
De salarian engineer. Lovely. Zeker de beste engineer in de MP. Energy drain is super sterk, en met max dmg+max drain+40% dmg reduction is het op silver/gold een zeer welkome ability. En decoy, oh man. Komt er een Banshee, hier een decoy. En die banshee: oooooeeeeeh decoy, i'm gonna wub you, and cherish you. En in de tussen tijd schiet je der kapotPirE schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:14:
[...]
Doe altijd max damage op energy drain dan haal je alle shields weg op Gold bij de meeste enemies en daarna knal je ze overhoop met een Sniper (level 6 van de passive is weight reduction voor sniper rifles). Voor de rest nog wat in decoy en die zet je handig neer voor de afleiding en dan nog wat puntjes in incinerate als je je decoy niet helemaal wilt maxen (hoeft niet want dat ding heeft best veel shields).
ME3 gisteren uitgespeeld...Game was wel redelijk (stukken beter dan ME2)...Bouwde op naar een goed einde..en dan dat? Jezus, wtf... Het is beter dan die terminator maar...

Ik denk dat ik maar ophoud met het spelen van games.

Baal op het moment een beetje van de Spectre packs, ik weet dat het 'random' is maar ik krijg alleen maar 'Weapon/Ammo/shield' mods enzo en wat '1000000xp' character spul terwijl ik bijna alles op lvl20 heb.
Wapens of mods voor wapens helemaal niet. Afgelopen weekend zeker 6 Spectre Packs gekocht en 3 'jumbo packs' maar het is nou niet echt super zo zeker als je gasten met een 'N7 81' score ziet met een Phalanx VI of M6- Carniflex? V.
Het eerste spectre pack dat ik kocht (van bioware punten...) had gelijk een Phalanx + Turian Sentinel. Daarna eigenlijk niets meer gehad..
Wapens of mods voor wapens helemaal niet. Afgelopen weekend zeker 6 Spectre Packs gekocht en 3 'jumbo packs' maar het is nou niet echt super zo zeker als je gasten met een 'N7 81' score ziet met een Phalanx VI of M6- Carniflex? V.
Het eerste spectre pack dat ik kocht (van bioware punten...) had gelijk een Phalanx + Turian Sentinel. Daarna eigenlijk niets meer gehad..
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Verwijderd
Ik heb er ook last van, veel characters (terwijl ik alles al heb behalve 1...) en geen wapensprutser001 schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:59:
Baal op het moment een beetje van de Spectre packs, ik weet dat het 'random' is maar ik krijg alleen maar 'Weapon/Ammo/shield' mods enzo en wat '1000000xp' character spul terwijl ik bijna alles op lvl20 heb.
Ik heb nu alles behalve de 2 Soldiers... (Krogan/Turian?) Ik had liever gewoon alleen 'humans' gehad met een lading wapens. Loop nu toch een beetje te klooien. Moet wel toegeven dat ik heel wat recruit packs gekocht heb en alle 'recruit wapens' al X heb (M8-Avenger/M3 predator/shotgun/mantis) maarja Phalanx op '1' is al 'beter' dan een M3 op X.Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:04:
[...]
Ik heb er ook last van, veel characters (terwijl ik alles al heb behalve 1...) en geen wapens
De M98 Widow heb ik wel maar die is werkelijk loodzwaar dus gebruik ik deze niet. Zit nu met de standaard Mantis X met de Phalanx zodat ik toch nog een beetje door kan knallen. Die Black Widow zie ik ook al veel gebruikt worden maar ik ben nog niet echt onder de indruk. Daar als ik mijn M98 Widow gebruik het meeste 1shot heeft die Black Widow toch wel een 2+ schoten nodig.
Zit nu op een N7 score van 250+ maar ik heb werkelijk nog niet 1 potje afgerond op silver. En zelfs op bronze gaat het nog weleens fout meestal door quitters of die waardeloze 'scan the network' of 'start/scan de 4 dingen' op wave 10. Ook zie ik vaak dat een hoop spelers niet de 'extras' gebruiken zoals die b.v. SMG Rail/Ammo ->cryo bullets en armor dingen. Waar mogelijk gebruik ik deze zeker als ik een 'nieuw' character begin op lvl1.
Wat ik ook nadelig vindt zijn de SMG/Shotguns deze gebruik ik eigenlijk nooit, pak liever een Assault rifle/Sniper rifle + Phalanx afhankelijk van de class dan. Of alleen de Phalanx.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Over dat quitten, ik denk dat mensen eerder worden ge disconnect van de EA servers. Dat overkomt mij ook zo vaak op wave 8-10 en op silver heb ik zelf ook een gruwelijke hekel aan Hack waves op wave 10. Maar met Salarian Engineer is dat ook nog wel te doen wat is die class gruwelijk sterk zeg. Ik was eerst een Quarian Infiltrator fan maar ben no toch wel voor die Salarian Engineer aan het vallen. Asari Adapt is ook nog wel lekker voor gold trouwens met Bubbleprutser001 schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:04:
[...]
Ik heb nu alles behalve de 2 Soldiers... (Krogan/Turian?) Ik had liever gewoon alleen 'humans' gehad met een lading wapens. Loop nu toch een beetje te klooien. Moet wel toegeven dat ik heel wat recruit packs gekocht heb en alle 'recruit wapens' al X heb (M8-Avenger/M3 predator/shotgun/mantis) maarja Phalanx op '1' is al 'beter' dan een M3 op X.
De M98 Widow heb ik wel maar die is werkelijk loodzwaar dus gebruik ik deze niet. Zit nu met de standaard Mantis X met de Phalanx zodat ik toch nog een beetje door kan knallen. Die Black Widow zie ik ook al veel gebruikt worden maar ik ben nog niet echt onder de indruk. Daar als ik mijn M98 Widow gebruik het meeste 1shot heeft die Black Widow toch wel een 2+ schoten nodig.
Zit nu op een N7 score van 250+ maar ik heb werkelijk nog niet 1 potje afgerond op silver. En zelfs op bronze gaat het nog weleens fout meestal door quitters of die waardeloze 'scan the network' of 'start/scan de 4 dingen' op wave 10. Ook zie ik vaak dat een hoop spelers niet de 'extras' gebruiken zoals die b.v. SMG Rail/Ammo ->cryo bullets en armor dingen. Waar mogelijk gebruik ik deze zeker als ik een 'nieuw' character begin op lvl1.
Wat ik ook nadelig vindt zijn de SMG/Shotguns deze gebruik ik eigenlijk nooit, pak liever een Assault rifle/Sniper rifle + Phalanx afhankelijk van de class dan. Of alleen de Phalanx.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Ik heb het idee dat het allemaal wat moeilijker is geworden ergens vorige week. Heb beduidend meer moeite met Silver afronden dan hiervoor. Maar ik begin het ook langzaam een beetje beu te worden, het is vooral veel van hetzelfde... 2x silver (of meer als je faalt) -> spectre pack -> krogan soldier kaart innen -> rinse/repeat
[Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3 - Het einde Dan is dit jouw topicactionInvoke schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:00:
ME3 gisteren uitgespeeld...Game was wel redelijk (stukken beter dan ME2)...Bouwde op naar een goed einde..en dan dat? Jezus, wtf... Het is beter dan die terminator maar...
Iemand nog wat lopen promoten met die actie dit weekend? Hopen dat de packages beter zijn dat met die eerste Brute-actie... Die vielen me toch wat tegen.
Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222
Stuk of 4, dus dat zal wel goed komen. Zal wel weer een special (Valiant, Crusader, Eagle of Hurricane) worden en dan nog een Victory Pack met hopelijk een Ultra Rare voor iedereen, maar dat zal wel teveel van het goede zijn.Gilraen schreef op maandag 02 april 2012 @ 23:59:
[...]
[Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3 - Het einde Dan is dit jouw topichaha.
Iemand nog wat lopen promoten met die actie dit weekend? Hopen dat de packages beter zijn dat met die eerste Brute-actie... Die vielen me toch wat tegen.
Heb echt nog maar 4 ultra rares unlocked. terwijl ik al zeker een stuk of 100 Spectre packs heb gekocht (met credits)
Ook een nieuw persoonlijk record gevestigd. Gold run in 19:47 met full extraction op Firebase Reactor. Normaal lukt <20 minuten alleen bij een mass-suicide na het cashen van wave 10. Team 2x Salarian Infiltrator met Black Widows, Asari Adept en een Drell Adepts vs Cerberus.
[ Voor 29% gewijzigd door PirE op 03-04-2012 01:01 ]
Verwijderd
Hoe goed moet je eingelijk zijn voor gold? Heb nu een N7-rating van ongeveer 100 en paar goed geüpgrade basis wapens. Silver is geen probleem voor mijn.
Ik speel namelijk vooral met de Sentinel + Assault rifle. Samen met de Warp + Throw Combo en 200% recharge speed werkt dit zeer lekker.
Ik speel namelijk vooral met de Sentinel + Assault rifle. Samen met de Warp + Throw Combo en 200% recharge speed werkt dit zeer lekker.
Als je maar een beetje powers gebruikt is 2 wapens mee nemen jezelf extreem hard gimpen. Ik snap het soms echt niet waarom als die adepts perse 2 wapens mee moeten nemen. Of waarom je sowieso 2 wapens wil mee nemen. Ik bedoel, door de toevoeging van Nova is het jezelf gimpen om een zwaar wapen mee te nemen als vanguard, als alien vanguard is het beter om een human te pakken. Als humand sentinal spam je warp+throw, als turian sentinal spam je overload en warp. Als Engineer spam je Overload/drone of Incinerate/sentry of Energy drain/Decoy. Als Human adept speel je als je nog geen asari adept hebt en beide spammen powers. Als human infiltrator heb je tact cloak en sticky nade, en gezien de dmg increase van cloak alleen op snipers zit neem je die mee. Salarian infiltrator heeft 30% less weight op snipers dus dat is waarschijnlijk de beste voor een widow/blackwidow/javelin. En de quarian is meeeeeeesterlijk tegen geth en de rest, mwa.
Kortom, enige class waar je 2 wapens mee neemt is de soldier. En misschien de krogan sentinal. Maar dan een shotgun voor de +melee damage upgrade.
Kortom, enige class waar je 2 wapens mee neemt is de soldier. En misschien de krogan sentinal. Maar dan een shotgun voor de +melee damage upgrade.
Het hangt ook af van je team. In publics moet ik heel wat meer moeite doen om Gold te clearen terwijl het in privates soms aanvoelt als een rondje silver.Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 06:57:
Hoe goed moet je eingelijk zijn voor gold? Heb nu een N7-rating van ongeveer 100 en paar goed geüpgrade basis wapens. Silver is geen probleem voor mijn.
N7-rating zegt niet zo heel veel, het gaat vooral om wapens en het level van je wapens. Ik speel bijna altijd met dezelfde mensen en het ratingsverschil zit nu rond de 550 (wel promoten vs altijd met lvl 20s spelen).
Het helpt wel als je een Javelin, (Black) Widow, Geth Pulse Shotgun, Saber, Carnifex of Paladin hebt.
Quarian Infiltrator is ook wel leuk tegen Cerberus Engineers. Turrets hacken
[ Voor 4% gewijzigd door PirE op 03-04-2012 08:47 ]
Mijn favo is zeker wel Turian Sentinel zonder tech armor (0/6/6/6/6) icm een Phalanx kan ik de meeste vijanden makkelijk aan. Maarja elke class heeft wel wat maar toch is Vanguard voor mij de minst leuke. Zodra je een Vanguard in de groep heb zitten kun je er gif op in nemen dat je die "Survived 10 rounds" - 15000XP niet gaat krijgen soms niet eens de 5 ronde bonus.
Moet wel zeggen dat ze bij BW flink aan het 'tweaken' zijn waar ik 2 weken geleden met mijn human soldier nog makkelijker 80 tot 90k punten haalde mag ik nu blij zijn met 40-50k op bronze. Ik weet niet waar het verschil precies in zit want ik gebruik precies dezelfde setup en ben nu zelfs meer gebruik gaan maken van die 'equipment packs' dus ammo bonus enzo.
Wat me ook opvalt is dat sommige class+race combo's op lagere levels veeeel sterker overkomen dan andere.
Moet wel zeggen dat ze bij BW flink aan het 'tweaken' zijn waar ik 2 weken geleden met mijn human soldier nog makkelijker 80 tot 90k punten haalde mag ik nu blij zijn met 40-50k op bronze. Ik weet niet waar het verschil precies in zit want ik gebruik precies dezelfde setup en ben nu zelfs meer gebruik gaan maken van die 'equipment packs' dus ammo bonus enzo.
Wat me ook opvalt is dat sommige class+race combo's op lagere levels veeeel sterker overkomen dan andere.
true van die Vanguard, ik speel die klasse zelf graag, alleen werkt dit voor mij alleen goed op brons.
als ik zilver doe dan doe ik te weinig damage, en vooral een paar Geth piro's zijn zijn een directe dood
als ik zilver doe dan doe ik te weinig damage, en vooral een paar Geth piro's zijn zijn een directe dood
If you don't stand for something you'll fall for everything
Gisteren voor de fun met 3 human Vanguards een map vs Geth gedaan. Zelden zoveel Nova gezien op een map en ook gewoon met zijn drieen op die laatste Prime chargenmazzl schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:39:
true van die Vanguard, ik speel die klasse zelf graag, alleen werkt dit voor mij alleen goed op brons.

En Vanguards gaan soms ook gewoon dood omdat Charge niet altijd locked op een enemy en dat is vaak dodelijk omdat je die charge juist nodig hebt om je barriers aan te vullen.
[ Voor 15% gewijzigd door PirE op 03-04-2012 12:05 ]
Drell of Asari Adept meenemen. Dan biotic explosion je je wel door silver en gold heenmazzl schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:39:
Een niet-Turian soldier of Krogan Sentinel vind ik toch wel het minst nuttig buiten bronze.
[ Voor 20% gewijzigd door Gundogan op 03-04-2012 12:57 ]
Verwijderd
Waarom zie ik iedereen die een Krogan neemt alleen maar melee gebruiken?
"WRAAAARRRRR FOR TU-CHAN-KAAAA!!!!" *dood*
*revive*
*revive*
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:51:
Waarom zie ik iedereen die een Krogan neemt alleen maar melee gebruiken?
*revive*

Zullen ze ook weten dat je met een shotgun ook kan schieten?

lolVerwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:26:
[...]
Ik zie het ook altijd gebeuren ja, nu is melee wel een sterk punt van een Krogan maar overdrijven is ook een vak natuurlijk.
Zullen ze ook weten dat je met een shotgun ook kan schieten?

maar met iets meer timing, cover zoeken en backup (afleiding) bij de hand, is een korgan best goed
If you don't stand for something you'll fall for everything
Verwijderd
Geef mij maar een Asari, heerlijk achteruit schaatsen, het is DE kiting race.mazzl schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:33:
[...]
lol... ik was er gisteren ook zo eentje, eerste keer dat ik als krogan speelde. volgens mij hebben sommige spelers hele goede armor, ik vond mijn krogan nogal een mietje...
maar met iets meer timing, cover zoeken en backup (afleiding) bij de hand, is een korgan best goed
Brutes en Ravagers zijn zo enorm makkelijk te dollen op de vierkante meter met een asari. Ik word dan geen 1 keer geraakt
Ik vermaak me eigenlijk het meest met een human engineer. Beetje overload en incin spammen (die in a fire!!), beetje schieten met paladin, dingen deshielden voor de biotic-gebruikers
Vrij ontspannen spelen maar door de paladin ben je niet compleet hulpeloos als er 1 naast je opduikt.
Zelf ben ik begonen met een human adept, ik vermaak me wel even met singularity+warp=BOOM!
Wat is het voordeel van een asari adept?
Gisteren aangekomen op aarde, laatste missie dus? Vandaag dus nog even mn galaxy readiness iets opkrikken.

Gisteren aangekomen op aarde, laatste missie dus? Vandaag dus nog even mn galaxy readiness iets opkrikken.
[ Voor 28% gewijzigd door Mutatie op 03-04-2012 15:58 ]
Verwijderd
In MP is de combo Warp + Throw extreem goed voor biotic explosions. En de cooldown voor beiden is erg laag. Je bent dus meer een soort van biotic gattling gun...Mutatie schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:56:
Zelf ben ik begonen met een human adept, ik vermaak me wel even met singularity+warp=BOOM!![]()
Asari adept heeft ook stasis wat veelzijdiger is dan singularity. En warp + trow doet massive damage tegen alles wat geen shields heeft ja.Mutatie schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:56:
Zelf ben ik begonen met een human adept, ik vermaak me wel even met singularity+warp=BOOM!![]()
Drell adept met reave + clustergrenades is nog debieler, maar je kan natuurlijk niet blijvend nades spammen
[ Voor 10% gewijzigd door Gundogan op 03-04-2012 16:49 ]
Geweldig. Ik ga het meteen proberen. Had ik zelf ook kunnen bedenken, dom.Knul schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:50:
Ik heb hetzelfde probleem gehad, waarschijnlijk omdat mijn documents niet op C stonden maar op F. Maar goed, hier de fix:
Superbedankt voor de tip!
Sinds ik mijn carnifex op 10 heb ook mij nieuwe favorietprutser001 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:43:
Mijn favo is zeker wel Turian Sentinel zonder tech armor (0/6/6/6/6) icm een Phalanx kan ik de meeste vijanden makkelijk aan. Maarja elke class heeft wel wat maar toch is Vanguard voor mij de minst leuke. Zodra je een Vanguard in de groep heb zitten kun je er gif op in nemen dat je die "Survived 10 rounds" - 15000XP niet gaat krijgen soms niet eens de 5 ronde bonus.
Zelf heb ik tech armor op max en warp weggelaten. Lekker overload spammen en afmaken met headshots, als het me te benauwd word gaat tech armor aan.
Misschien ken je deze al, maar als je wat respec cards hebt dan is dit een leuke guide met verschillende builds met uitleg voor de Turian sentinel.
http://social.bioware.com/forum/1/topic/343/index/10807088
Ik heb gewoon de vereiste 2 (toch?!PirE schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 00:48:
[...]
Stuk of 4, dus dat zal wel goed komen. Zal wel weer een special (Valiant, Crusader, Eagle of Hurricane) worden en dan nog een Victory Pack met hopelijk een Ultra Rare voor iedereen, maar dat zal wel teveel van het goede zijn.
Heb echt nog maar 4 ultra rares unlocked. terwijl ik al zeker een stuk of 100 Spectre packs heb gekocht (met credits).

Hebben jullie eigenlijk wel eens geluk met Public Gold matches? Heb daar nl niet bepaald veel vertrouwen in, als ik zie hoe slecht onbekenden al samenwerken op Silver... En echt geen zin om in wave 9 met zn allen dood te gaan (of zelfs eerder) omdat iedereen de loner uit loopt te hangen...
Nieuw Pack. Spectre Pack voor 99k met 2 rares en meer kans op een Ultra Rare.
Had wat geld gespaard en net even dit unlocked:
- Widow 7 & 8
- Revenant X
- Graal X
- Disciple IX
- Claymore X
- Paladin I
Time to farm some gold
Had wat geld gespaard en net even dit unlocked:
- Widow 7 & 8
- Revenant X
- Graal X
- Disciple IX
- Claymore X
- Paladin I
Time to farm some gold
[ Voor 7% gewijzigd door PirE op 03-04-2012 22:37 ]
Okee, even een rant. Ik word dus oprecht de laatste dagen ontzettend vaak mid-game in wave 9 tússen de enemies gespawned, met squadmembers aan de overkant van de map. Wat teh fuck?! Zonet word ik zelfs linea recta op de klauw van een Banshee gespiest. Instakill. Het eerste wat ik zie! "Bleeding out". Heel chill... Daar gaat m'n cryo-ammo & armor upgrade...
Is dit nieuw ofzo, dat ze je zomaar ergens tussen donderen? Vind het sowieso niet heel chill (nog los van het feit dat je eindigt met nul medailles - aka horrible player), want ik speel liever de hele game, vanaf wave 1 zodat je de gradatie opbouw hebt en énig idee van hoe en wat, maar áls je dan al mid-game gespawned wordt kan 't toch wel íets handiger? Of ben ik de enige die dit heeft?
EDIT: @PirE, wat voor Spectre Pack van 99k?? Wel heel chill, al die unlocks! Dubbele EDIT: oja, ik zie hem, paar uur geleden nog niet.
Trouwens net mn Victory Pack geredeemed, grootste fail ever. Alleen equipment, rockets en medi-gel. Grrrr. Weinig luck, lately, met de packs!
Is dit nieuw ofzo, dat ze je zomaar ergens tussen donderen? Vind het sowieso niet heel chill (nog los van het feit dat je eindigt met nul medailles - aka horrible player), want ik speel liever de hele game, vanaf wave 1 zodat je de gradatie opbouw hebt en énig idee van hoe en wat, maar áls je dan al mid-game gespawned wordt kan 't toch wel íets handiger? Of ben ik de enige die dit heeft?

EDIT: @PirE, wat voor Spectre Pack van 99k?? Wel heel chill, al die unlocks! Dubbele EDIT: oja, ik zie hem, paar uur geleden nog niet.
Trouwens net mn Victory Pack geredeemed, grootste fail ever. Alleen equipment, rockets en medi-gel. Grrrr. Weinig luck, lately, met de packs!
[ Voor 25% gewijzigd door Gilraen op 04-04-2012 02:17 ]
De pack voor het promoten van 2 characters had ik nog niet binnen, maar die kon tot woensdag duren oid. De victory pack was mooi gratis medi gel en rockets 
Gisteren ook wel 1 hele premium spectre pack gekocht, maar als ik een beetje de math doe dan is de normale spectre pack efficenter.
Uit een normale spectre pack krijg ik 1 op de 2 keer 2 gouden items. Voor 180k kan ik dus 3 van die packs kopen dat zijn 4-6 gouden items. Voor 198k heb je 2 premium packs met 4 gouden items. dus voor 18k minder heb je evenveel tot minder items. Ik ga wel gewoon spectre packs kopen
En ik wil de asari adept en salarian infiltrator!! De rest kan me gestolen worden
Oh en eindelijk de carniflex of paladin unlocken zou ook tof zijn.
En over de quarian engineer. Die flamethrower op de turret is echt rete sterk. Met incinerate kom je amper door shields heen, maar die flame thrower op een marauder en dat shield is zo weg. Shield van een banshee net zo. En dan met de armor penetration upgrade blaast het ook nog eens door brutes heen. Wat een sterke power, i like
Gisteren ook wel 1 hele premium spectre pack gekocht, maar als ik een beetje de math doe dan is de normale spectre pack efficenter.
Uit een normale spectre pack krijg ik 1 op de 2 keer 2 gouden items. Voor 180k kan ik dus 3 van die packs kopen dat zijn 4-6 gouden items. Voor 198k heb je 2 premium packs met 4 gouden items. dus voor 18k minder heb je evenveel tot minder items. Ik ga wel gewoon spectre packs kopen
En ik wil de asari adept en salarian infiltrator!! De rest kan me gestolen worden
En over de quarian engineer. Die flamethrower op de turret is echt rete sterk. Met incinerate kom je amper door shields heen, maar die flame thrower op een marauder en dat shield is zo weg. Shield van een banshee net zo. En dan met de armor penetration upgrade blaast het ook nog eens door brutes heen. Wat een sterke power, i like
Ja ik zie dat ook steeds vaker, eerst dacht ik dat als 'de groep' zich aan de ene kant van de map was ze zouden spawnen aan de andere kant maar nu lijkt het haast niets uit te maken. Nou is dat nog niet zo'n probleem op wave 1-6 maar zodra die grote(Banshee/Atlas/Brute/etc..) komen en je hebt het niet door kan het heeel snel voorbij zijn.
Het is vooral merkbaar bij 2 maps Firebase Glacier en Firebase Reactor bij deze maps kunnen ze echt bovenop je spawnen. Nog een irritante bug bij Firebase Reactor is dat de vijanden ergens blijven 'hangen' en niet kapot te schieten zijn of op die 'riggels' blijven lopen.
Het is vooral merkbaar bij 2 maps Firebase Glacier en Firebase Reactor bij deze maps kunnen ze echt bovenop je spawnen. Nog een irritante bug bij Firebase Reactor is dat de vijanden ergens blijven 'hangen' en niet kapot te schieten zijn of op die 'riggels' blijven lopen.
Ja, nee dat is inderdaad irritant, maar ik bedoel dat ik zélf mid-game in een al bezig zijnde match wordt gespawned, random in wave 5 of soms zelfs vlak voor de extraction, en dan tussen alle enemies. Strange.prutser001 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:52:
Ja ik zie dat ook steeds vaker, eerst dacht ik dat als 'de groep' zich aan de ene kant van de map was ze zouden spawnen aan de andere kant maar nu lijkt het haast niets uit te maken. Nou is dat nog niet zo'n probleem op wave 1-6 maar zodra die grote(Banshee/Atlas/Brute/etc..) komen en je hebt het niet door kan het heeel snel voorbij zijn.
Die bugs zijn trouwens inderdaad wel raar ja, had laatst ook ook een Cannibal die vrolijk ondergronds bleef
Heb m'n Commendation Pack ook ontvangen, een Widow gekregen. Speel alleen nooit infiltrator, haha, dus misschien wordt dat nu wél het moment. Wil alleen eigenlijk ook liever m'n Carnifex though, en inderdaad Asari Adept. Gister m'n eerste Goldruns geprobeerd (eerste poging hárd afgemaakt - Geth, Wave 3, lol) de tweede match echt moeilijk veel geluk gehad, puur gehaald door de Bubble van die Adept (Phantoms.., ik was zelf continu al de pijp uit

EDIT: Carnifex zojuist unlocked

@ hieronder, ja maar ik heb soms ook het idee dat die lag door je host komt, de party leader zegmaar. Kan dat kloppen? Dat diegene een slechte connectie heeft en dit doorwerkt in de hele match? Of werkt dat niet zo?
[ Voor 13% gewijzigd door Gilraen op 04-04-2012 13:43 ]
Verwijderd
Er zitten nog heel wat bugs in, zo ook dat ik om de 3 of 4 games enorme lag heb en echt niet lekker kan spelen. De andere games draait alles prima...
Ben benieuwd of er uberhaupt nog maps bij zullen komen met de MP. Het heeft wel wat potentie.
Ben benieuwd of er uberhaupt nog maps bij zullen komen met de MP. Het heeft wel wat potentie.
Verwijderd
Komt die lag dan niet gewoon van de host? Ik dacht dat dit een peer-to-peer multiplayer was.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:13:
Er zitten nog heel wat bugs in, zo ook dat ik om de 3 of 4 games enorme lag heb en echt niet lekker kan spelen. De andere games draait alles prima...
Ik heb het soms ook, meestal niet heel ernstig. (PC)
Ik had zelf de feedback uitstaan in de optie. Daar kwam ik halverwege het weekend achter. Maar toen had ik al 2 characters gepromoveerd. Hij staat nu wel aan, maar ik ga de persoonlijke pack missen denk ik.
Tja, na een tijdje ME3 te hebben gespeeld, ben ik weer eens zo'n andere origin ramp gaan doen, BF3.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:13:
Daar was m'n klacht eigenlijk altijd dat wapen unlocks best lang kunnen duren, er ondanks de expo weinig maps waren en dat sommige dingen, zoals ergens overheen klimmen af en toe traag ging en zompig was.
Ik ben blij dat ik ME3 heb gespeeld want BF3 voelt ineens een heel stuk vloeiender. En ik hoef geen duizende credits te sparen voor een kans opeen redelijk wapen zodat ik eindelijk eens gold kan clearen.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ME3 is geen slecht spel en ook de Multi is best aardig, maar persoonlijk was ik met een 40 tal games toch wel een beetje klaar. Zeker omdat ik na al die rondjes (a 15-25 minuten) nog steeds geen fatsoenlijk wapen heb unlocked, ik de victorypacks gewoon niet krijg (support zegt: komt nog wel binnenkort, week later zeggen ze "oh nee, dat kan nu niet meer, had je eerder moeten vragen.").
Ik hoop heel erg dat ze (gratis!) meer maps / objectives gaan toevoegen, want het is me nu toch wel wat té eentonig. Dat zelfde geld eigenlijk ook voor m'n playthrough met m'n andere ME2 char (deze alleen vanaf ME2, m'n renegade was vanaf ME1). Daar had ik ondanks de geheel andere keuzes ook niet echt het idee dat er nu werkelijk andere dingen speelde. Ik om nog weer eens een keer kijken over een half jaartje.
hmmm, ik heb me commendation pack voor het promoten van 2 characters nog niet gehad. best raar...
Mja, er stond ook dat je 1 keer aan de eis moest voldoen, en dan krijg je 1 pack. Ik heb op zaterdag nadat ik het pop-up schermpje zag 2 characters gepromoot, maar tot op heden nietsVerwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:19:
Ik heb hem gisteren ontvangen. 1 pack terwijl ik 6 promotes gedaan had...
Het was met die brutes killen missie en silver vs reapers ook dat als je meerdere had gehaald dat er dan maar 1 pakketje voor je was.
Op het BioWare forum stond dat er een bug / exploit was waardoor mensen meerdere packs konden krijgen. Daarom hebben ze de packs tijdelijk uitgeschakeld.
Verwijderd

Met een M-5 Phalanx als sidearm ging dat best aardig, zelfs tegen Geth op Silver
En een Salarian Infiltrator kicked ook butt
Verwijderd
Netjes, ik heb een of andere uber SMG gekregen, dat ding blaast alles omver zolang je maar kan mikken (wat dus niet gaat door de uber-kickback).Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 23:48:
Krogan Soldier & M-11 Wraith
![]()
Met een M-5 Phalanx als sidearm ging dat best aardig, zelfs tegen Geth op Silver
En een Salarian Infiltrator kicked ook butt
Ben er ook achter gekomen dat de Disciple (Asari style Shotgun) zelfs op lvl 10 super nutteloos is.... nog steeds 3 schoten nodig om een unshielded geth neer te halen
You dont say!?Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:28:
Ben er ook achter gekomen dat de Disciple (Asari style Shotgun) zelfs op lvl 10 super nutteloos is.... nog steeds 3 schoten nodig om een unshielded geth neer te halen
Altijd weer feest als de Disciple uit een (premium) spectre pack komt. Y u no give Falcon/Scorpion (niet dat die zo super zijn, maar wel lache door de AoE effecten) :<
En de Wraith is wel ok, alleen de Geth Plasma shotgun is beter ^__^
Verwijderd
Geth Plasma is gewoon de beste shotgun, daarna wat mij betreft de claymore (omdat hij gewoon maar 1 shot nodig heeft).Gundogan schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:34:
[...]
You dont say!?
Altijd weer feest als de Disciple uit een (premium) spectre pack komt. Y u no give Falcon/Scorpion (niet dat die zo super zijn, maar wel lache door de AoE effecten) :<
En de Wraith is wel ok, alleen de Geth Plasma shotgun is beter ^__^
Liefste speel ik echter wel met mijn M99-Saber, kwam er ook pas op mijn 3e playthrough achter dat je die ook in SP kan krijgen......

Join the war for Earth in Mass Effect 3! Owners of Mass Effect 3 can download the first multiplayer expansion for no additional cost. The Mass Effect 3 Resurgence Pack adds new unlockable content: deadly weapons, new consumables, and powerful characters for each class in multiplayer, including the Asari Justicar, Batarian, Geth, and Krogan Battlemaster. Additionally, the Mass Effect 3 Resurgence Pack also includes 2 new maps, Firebase Condor and Firebase Hydra. Download this pack on April 10th and take the battle online in the critically acclaimed Mass Effect 3 mul
http://youtu.be/BasebmHiqIo
Nieuwe classes:
- Krogan Vanguard
- Asari Justicar Adept
- Batarian Soldier
- Batarian Sentinel
- Geth Infiltrator
- Geth Engineer
2 nieuwe maps en nieuwe wapens
Beschikbaar vanaf 10 April
Nieuwe classes:
- Krogan Vanguard
- Asari Justicar Adept
- Batarian Soldier
- Batarian Sentinel
- Geth Infiltrator
- Geth Engineer

Verwijderd
Is ook al bekend welke powers en passives de nieuwe race/class combinaties hebben?
Ik speel als Krogan Soldier met een Wraith I en Mattock X of Vindicator X, dat geeft me een power recharge van 61% of 80%. Daarmee kan ik vaak genoeg Carnage spammen om het leuk te houden en kan ik op elke range prima damage doen
De Geth shotgun doet, volgens mij, alleen charged meer damage dan de Wraith, maar heeft wel meer range natuurlijk. De Claymore is in vergelijking met de Wraith veel te zwaar voor dat beetje meer damage.Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:36:
[...]
Geth Plasma is gewoon de beste shotgun, daarna wat mij betreft de claymore (omdat hij gewoon maar 1 shot nodig heeft).
Liefste speel ik echter wel met mijn M99-Saber, kwam er ook pas op mijn 3e playthrough achter dat je die ook in SP kan krijgen......
Ik speel als Krogan Soldier met een Wraith I en Mattock X of Vindicator X, dat geeft me een power recharge van 61% of 80%. Daarmee kan ik vaak genoeg Carnage spammen om het leuk te houden en kan ik op elke range prima damage doen
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2012 20:46 ]
Ben vooral benieuwd naar de Krogan Vanguard en de Asari Justicar Adept. Zo hilarisch zijn als ie charge + nova of iets in die richting zou krijgen (misschien in een niet biotic vorm omdat Krogan nou niet echt bekend staan om hun biotic powers volgens mij en de Krogan Battlemaster heeft toch zo'n uber 'running' charge toch?). De justicar adept lijkt me vooral een normale adept on crackPirE schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:30:
Join the war for Earth in Mass Effect 3! Owners of Mass Effect 3 can download the first multiplayer expansion for no additional cost. The Mass Effect 3 Resurgence Pack adds new unlockable content: deadly weapons, new consumables, and powerful characters for each class in multiplayer, including the Asari Justicar, Batarian, Geth, and Krogan Battlemaster. Additionally, the Mass Effect 3 Resurgence Pack also includes 2 new maps, Firebase Condor and Firebase Hydra. Download this pack on April 10th and take the battle online in the critically acclaimed Mass Effect 3 mul
Nieuwe classes:
- Krogan Vanguard
- Asari Justicar Adept
- Batarian Soldier
- Batarian Sentinel
- Geth Infiltrator
- Geth Engineer
Geth infiltrator = speelbare Geth hunter? Zou wel mooi zijn als ie een increase shotgun damage ipv sniper damage uit cloak zou krijgen.
Ben ik het alleen of knalt de server van EA er de hele tijd uit? Was net een 160 biopunten aankoopje aan het doen maar geen pack, wel punten weg. Thank god for the standing orders check straks?
Heb ondertussen m'n lvl 20 asari adeptje met een paladin I of carniflex III. Stasis spammen en headhots maken
maar ik moet zeggen dat dit weekend de matches verdomd lastiger blijken te zijn. Bronze lijkt bijna zilver en zilver zowat goud. Vooral de "de-/activate blabla 4 points" spawnen een berg aan heavies. Moet zeggen dat ik wel blij ben nu met m'n +1 missile card in de special spectre pack gisteren. Komt soms goed van pas.
Heb ondertussen m'n lvl 20 asari adeptje met een paladin I of carniflex III. Stasis spammen en headhots maken

Eeeen de server is weer up en mn spectre packje komt binnen. Phew? Paladin II
en weer een reset powers..das al nr 3 ondertussen. Useless.
Whoops edit..
Whoops edit..
[ Voor 5% gewijzigd door ScytheNL op 06-04-2012 23:04 ]
Klopt er zit nu een cap op van 3. Gelukkig heb ik er nog 14Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 23:23:
Meer dan 3 van die dingen kun je niet hebben dacht ik, dus daar zou je vanaf moeten zijn
Ik heb mass effect 1 en 2 gespeeld en ben nu met 3 bezig en ben er inmiddels helemaal schijtziek van.
Er wordt alleen maar eindeloos en oeverloos geluld in veel te lange cutscenes.
Het verhaal is volkomen prut maar prentendeerd of het literatuur is.
Cutscenes kun je niet overslaan het is onoverzichtelijk en lineair.
Kortom helemaal ruk en dit ga ik dus echt niet uitspelen het is volledig achterhaald grafisch outdated en spuugirritant.
Ik snap werkelijk niet waar iedereen zo lovend over is.
Het ligt bij mij definitief in de kast.
Kortom helemaal ruk en dit ga ik dus echt niet uitspelen het is volledig achterhaald grafisch outdated en spuugirritant.
Het grootste aan de ME reeks is juist het verhaal. Waarom wil je al die dingen skippen dan? Als je de cutscenes niet boeiend vind is het spel inderdaad een run-of-the-mill shooter.MatMich schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 03:15:
Ik heb mass effect 1 en 2 gespeeld en ben nu met 3 bezig en ben er inmiddels helemaal schijtziek van.
Inderdaad ik heb me er op verkeken. helaasBasekid schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:52:
[...]
Het grootste aan de ME reeks is juist het verhaal. Waarom wil je al die dingen skippen dan? Als je de cutscenes niet boeiend vind is het spel inderdaad een run-of-the-mill shooter.
Ik zou juist verwachten dat je dan deel 3 het leukst vind. Ik vind het grootste minpunt van 3 juist dat het soort Gears of War met wat meer cutscene is. Het hele RPG gedeelte is maar weinig van over voor m'n gevoel.
Hallo met Tim
De gameplay van ME3 was zo saai
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Lol, wave 9 in bronze vs cerberus. Host disconnect en een tweede verlaat het spel. Blijf ik met een ander over. Wave restart, wij finishen, wave 10 is kill 4 targets. Duurt even maar ook die hebben we en dan shuttle. Level gefinished met 2 man. Had een printscreen gemaakt maar die werkt blijkbaar niet..
Resultaat;
ikke 1+ mil exp. en dubbele awards voor 25 pistol kills en 50 pistol kills etc. Had helaas al een lvl 20 asari adept dus die 1 mil exp was niet echt nuttig. Wel maar 15K creds.
Ben trouwens twee levels van mn carnifex kwijtgeraakt ergens...iemand enig idee hoe dat kan? Had 3 nu weer maar level 1.
Resultaat;
ikke 1+ mil exp. en dubbele awards voor 25 pistol kills en 50 pistol kills etc. Had helaas al een lvl 20 asari adept dus die 1 mil exp was niet echt nuttig. Wel maar 15K creds.
Ben trouwens twee levels van mn carnifex kwijtgeraakt ergens...iemand enig idee hoe dat kan? Had 3 nu weer maar level 1.
[ Voor 10% gewijzigd door ScytheNL op 08-04-2012 13:43 ]
Iemand nog wat leuks uit die Premium Spectre Packs gekregen? Buiten dat ik nu alle characters unlocked (moest er nog 2) heb en een Arc Pistol (welke ik nooit zal gebruiken) weinig boeiends. Heb er nu totaal 8 of 9 gekocht en wat er in zat viel me echt enorm tegen. Nogsteeds geen Black Widow maar in elk potje dat ik speel zit er bijna wel 1.
Vandaag alles gepromote en nu een N7 score van 471.. sta nu nr41 van 'alle' Nederlandse spelers
Vandaag alles gepromote en nu een N7 score van 471.. sta nu nr41 van 'alle' Nederlandse spelers
Eindelijk een Falcon, maar verder niks bijzonders. Ben ook aan het opsparen mochten die nieuwe chars en wapens niet meteen beschikbaar zijn en je ze uit packs moet halen.prutser001 schreef op maandag 09 april 2012 @ 22:04:
Iemand nog wat leuks uit die Premium Spectre Packs gekregen? Buiten dat ik nu alle characters unlocked (moest er nog 2) heb en een Arc Pistol (welke ik nooit zal gebruiken) weinig boeiends. Heb er nu totaal 8 of 9 gekocht en wat er in zat viel me echt enorm tegen. Nogsteeds geen Black Widow maar in elk potje dat ik speel zit er bijna wel 1.
En je kan credit boosten (of gewooon straight up hax gebruiken), dus het is niet zo gek dat al 'veel' mensen een (black) Widow X hebben. Ik heb een Widow V denk ik, maar gebruik het nooit omdat inderdaad in elk potje er standaard een persoon zit die hem al gebruikt
Yep, in m'n 2e of 3e Premium Spectre Pack zat mijn Black Widow, i.c.m. de Salarian Infiltrator die ik er ook meteen bij kreeg = winprutser001 schreef op maandag 09 april 2012 @ 22:04:
Haha lekker hoog, hoezo promoot je zoveel? Gewoon voor 't idee/eer of wil je telkens andere builds? Ik heb redelijk wat leuks uit de Premium Packs gekregen: Krogan Soldier & Sentinel (die kreeg ik maar niet), zowel Black Widow als de 'gewone', en m'n Carnifex (eindelijk) plus nog twee upgrades daarvan. Zit nou alleen nog te azen op de Asari Adept, enige char die ik mis. Frustrerend dat ik die maar niet krijg. Zijn die zo ontzettend rare ofzo?prutser001 schreef op maandag 09 april 2012 @ 22:04:
Zit verder trouwens nog te wachten op extra upgrades van m'n Widow, want op dit moment is m'n Mantis X lichter en doet evenveel damage (los van het reloaden). Salarian Infiltrator is wel erg leuk om te spelen though, ook met de Mantis
[ Voor 10% gewijzigd door Gilraen op 10-04-2012 02:04 ]
Verwijderd
Gisteren zo erg gelachen, met een paar vaste mensen wat silvers gedaan puur voor de easy credits.
Allemaal met lvl 20 figuurtjes en we gingen hardstikke dood (ok we waren wel aan het kloten). Daarna voor de grap allemaal met lvl 1 poppetjes en we haalden het zo makkelijk
Geeft wel weer aan dat het echt niet uit maakt of je nu lvl 20 bent of niet
Allemaal met lvl 20 figuurtjes en we gingen hardstikke dood (ok we waren wel aan het kloten). Daarna voor de grap allemaal met lvl 1 poppetjes en we haalden het zo makkelijk
Geeft wel weer aan dat het echt niet uit maakt of je nu lvl 20 bent of niet
Alle rares (Gold) heb ik nu op X zitten, daarna nog een stuk of 10 van die packs gekocht die alleen maar character cards gaven. Heb nog maar 9 ultra rares, Mijn Black Widow zit jammergenoeg nog steeds op level 1, maar op zich doe hij dan nog steeds meer dan genoeg damage. Ik had nog 12 packs kunnen kopen maar ik ga die credits gebruiken om, hopelijk, wat DLC content te unlocken zodra die uitkomt.prutser001 schreef op maandag 09 april 2012 @ 22:04:
De Valiant is overigens een goed alternatief voor de Black Widow. Valiant vuurt sneller en heeft een insane reload wat ook gelijk een nadeel is omdat je al snel last van tunnelvisie krijgt. Bij de Black Widow gebruik ik de reload altijd om vlug mijn omgeving te checken.
Mijn N7-rating zit nu boven de 900. Je hebt er niet heel veel aan, het helpt alleen op publics (minder kicks als ik met een low level silver doe). Ik promote alleen maar omdat je dan nog iets aan die 100k XP cards hebt als je weer eens een Spectre Pack koopt. Ik doe ook altijd mass buys, ik spaar 600k of meer (promote alle lvl 20s voordat ik naar de store ga) en dan koop ik gelijk 10 packs. Ik pak dan meestal een een paar gratis levels zodat je niet met een pure level 1 hoeft te spelen.
Sinds gisteren heb ik alle 'special' characters unlocked, ik moest nog een Krogan Sentinel en Drell Vanguard.Gilraen schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 01:53:
[...]
Haha lekker hoog, hoezo promoot je zoveel? Gewoon voor 't idee/eer of wil je telkens andere builds? Ik heb redelijk wat leuks uit de Premium Packs gekregen: Krogan Soldier & Sentinel (die kreeg ik maar niet), zowel Black Widow als de 'gewone', en m'n Carnifex (eindelijk) plus nog twee upgrades daarvan. Zit nou alleen nog te azen op de Asari Adept, enige char die ik mis. Frustrerend dat ik die maar niet krijg. Zijn die zo ontzettend rare ofzo?
Zit verder trouwens nog te wachten op extra upgrades van m'n Widow, want op dit moment is m'n Mantis X lichter en doet evenveel damage (los van het reloaden). Salarian Infiltrator is wel erg leuk om te spelen though, ook met de MantisHeb hem alleen net gepromoot (nieuwe build). Hoe vaak je wel niet in je eentje overblijft en de boel moet redden omdat iedereen besluit massaal suicide te plegen tussen drie Banshees en twee Brutes en reviven simpelweg niet lukt met cloak omdat je er niet meer tussendoor past zonder dat ze je ontdekken
Voorderest eigenlijk weinig boeiends gehad, wel een paar shotgun upgrades maar deze gebruik ik eigenlijk nooit.
Ja ik probeer elke keer wat anders en heb nu wat builds van het Bioware forum afgehaald voor Silver/Gold maar door gebrek aan 'andere' spelers (die communiceren) hebben deze builds weinig zin.
Dit komt ook omdat ik geen 'Origin in game' kan gebruiken omdat dan het spel onspeelbaar wordt en kan ik dus geen friends inviten en ik niet geinvite worden. Precies de reden waarom ik BF3 niet gekocht heb en daar kon je het geloof ik toendertijd niet uitzetten misschien nu wel maar ja te laat.
Bijvoorbeeld Asari Adept kan supersnel Throw spammen en extra AOE schade door biotic explosions maar zolang er niemand anders Reave/Warp/Lift spammed heeft throw op dat punt weinig zin. Het is wel leuk om te spammen maar ik krijg het idee dat de laatste tijd de helft van mijn 'powers' niet aankomen bij vijanden soms gaan ze er gewoon letterlijk doorheen terwijl er een Geth Hunter voor mijn neus staat. Dit komt meestal voor als iemand anders host, zodra ik zelf de host ben lijkt alles ok.
Ook gebruik ik mijn Turian Sentinel zonder Tech Armor dus (van boven naar beneden) 0/6/6/6/6 dit geeft echt leuke resultaten en dan ga ik puur voor de 'dmg upgrades' of de betere van de 2 keuzes. Ik hoorde dat de Revenant een super wapen was voor de Turian maar dit heb ik nog niet geprobeerd, nu gebruik ik de Phalanx.
Ook Quarian Engineer met Rocket Turret is genieten terwijl je die in leven houdt (opnieuw gooien) maakt dat ding genoeg kills, Reapers/Geth als tegen standers zijn het best, Cerberus niet echt vanwege de guardians.
Vlammenwerper ook geprobeerd maar dan is meestal de turret dood voordat deze iets heeft kunnen doen.
Salarian Infiltrator heb ik ook maar gebruik daarbij ook de Mantis X (Armor pen mod+barrel) + Phalanx II of M3-Predator X.
Zelf heb ik ook nog geen Silver/Gold gedaan omdat ik vindt dat mijn wapens gewoon niet toereikend zijn. Ik heb er wel een hoop maar de meeste 'goede' zijn rank I of II en dus veeeeel te zwaar wat dus mijn cooldowns teveel beinvloeden. M6-Carniflex heb ik ook maar die is ongeveer 3 keer zo zwaar als mijn M5-Phalanx.
Ik heb later alles gepromote omdat ik gewoon teveel XP mis liep door al die 'character cards' die ik kreeg en ben toen met mijn Quarian Engineer gaan spelen en later Asari Adept beide weer lvl 20. Tussentijds een aantal packs gekocht en zag zo mijn 'N7 score' omhoog vliegen omdat ik dus levels kreeg op alle nieuwe characters die ik gemaakt had. Ik heb niet gekeken of de XP die je krijgt zonder dat je een character aangemaakt hebt bewaart blijft. Dus na het levelen van 2 heb ik er nu alweer 5 andere van lvl 5 tot 7 uur door die XP dingen.
Opzich niet erg want sommige classes zijn werkelijk waardeloos op lvl1, Vanguard vooral en Adept omdat je standaard Stasis+Throw of Statis+Warp hebt.
Bijna 500 met alleen maar Bronze spelen?? Hoelang moet je dan wel niet spelen voordat je een karakter op 20 hebt?prutser001 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:41:
[...]
Zelf heb ik ook nog geen Silver/Gold gedaan omdat ik vindt dat mijn wapens gewoon niet toereikend zijn. Ik heb er wel een hoop maar de meeste 'goede' zijn rank I of II en dus veeeeel te zwaar wat dus mijn cooldowns teveel beinvloeden. M6-Carniflex heb ik ook maar die is ongeveer 3 keer zo zwaar als mijn M5-Phalanx.
Ik heb later alles gepromote omdat ik gewoon teveel XP mis liep door al die 'character cards' die ik kreeg en ben toen met mijn Quarian Engineer gaan spelen en later Asari Adept beide weer lvl 20. Tussentijds een aantal packs gekocht en zag zo mijn 'N7 score' omhoog vliegen omdat ik dus levels kreeg op alle nieuwe characters die ik gemaakt had. Ik heb niet gekeken of de XP die je krijgt zonder dat je een character aangemaakt hebt bewaart blijft. Dus na het levelen van 2 heb ik er nu alweer 5 andere van lvl 5 tot 7 uur door die XP dingen.
Wave 6 halen op silver geeft je net zoveel credits als een complete bronze game en wave 6 op gold geeft je net zoveel credits als wave 6 op silver.
Als ik nu zou promoten zit ik op 500PirE schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:52:
[...]
Bijna 500 met alleen maar Bronze spelen?? Hoelang moet je dan wel niet spelen voordat je een karakter op 20 hebt?
Wave 6 halen op silver geeft je net zoveel credits als een complete bronze game en wave 6 op gold geeft je net zoveel credits als wave 6 op silver.
Misschien dat ik het probeer vanavond ofzo maar ik heb er een hard hoofd in. Als je Silver speelt doe je dan random of map/vijand naar keuze? Ik heb 1 keer een potje gedaan op Silver random (zonder dat ik het wist) en ik geloof dat het hele team al omlag bij wave 2. Nu nog als ik op Bronze een potje speel lijkt het de ene keer een stuk moeilijker dan de andere keer en dit is zeer zeker erg afhankelijk van wat in de eerst 3 rondes de objectives zijn.
Zolang er geen '4 dingen activeren/deactiveren' objectives zijn gaat het over het algemeen goed dit kan wel goed gaan zolang je maar een team hebt dat mee loopt naar zo'n doel. En dan heb je altijd nog het ongelukkige spawnen van vijanden (Firebase White vijanden kwamen zo van het balkon naar beneden vallen bij de upload objective)
Of die 'uploads' daar gaat het ZO VAAK FOUT! omdat sommige spelers denken dat ze die cirkel niet mogen verlaten het maakt niet uit of er 2 Brutes en een Banshee op je neus staan zolang je die cirkel maar niet uit gaat. Zelf loop ik wel even weg en probeer dan de aandacht van die Brutes/Banshee te krijgen maarja zolang de rest blijft schieten... (en kennelijk heeft er niemand rockets?! die van mij zijn ondertussen op)
En zeker op wave 10 die 4 punten zijn dodelijk met een camp/kill maak team.
En dit is allemaal op Bronze, nou zul je misschien lachen maar dit is vooral de reden waarom ik erg op zie tegen Silver. Ook zag ik wat screenshots van spelers die gold verslagen hadden en die gebruikte allemaal een fe-male Vanguard.
En als ik toevallig een goede groep op Bronze heb dan duurt een potje 14 tot 17 minuten dus ongeveer 6-7( 8 ) potjes voordat ik weer een lvl20 heb. Gemiddeld 180 tot 200K xp per potje, meestal zit ik na 2 potjes op lvl10/11 als ik vanaf lvl1 begin. Maar dit is uiteraard afhankelijk of je het haalt of niet en ook welke classes er nog meer bij zijn. Sommige krijgen nog geen deuk in een Banshee/Brute omdat ze de wapens(mods) er niet voor hebben. Een M8-Avenger X met Armor penetration mod kan al meer doen dan een Geth Pulse Rifle X zonder.
Verwijderd
Dat is ook de reden dat ik silver uitsluitend met vrienden speel waarvan ik weet dat we het ook gewoon kunnen doen. Standaard 1 infiltrator mee voor die 4 activeren/deactiveren dingetjes en voor de vervelende revives. Meestal ook 1 persoon die de CC een beetje doet (als ik dat ben, gewoon een falcon met cryo ammo). En altijd 1 techie en een biotic.
Nooit veel problemen mee eigenlijk, behalve die fokking irritante geth pyro's en hunters die je echt soms niet aan ziet komen...
Voor mij is het voordeel dan ook dat ik met silver elke 20-25 minuten dik 30K credits minimaal binnen hark. En als ik net een promo heb gedaan dan kan ik meteen meedoen want na 1 ronde is die makkelijk lvl 12.
Nooit veel problemen mee eigenlijk, behalve die fokking irritante geth pyro's en hunters die je echt soms niet aan ziet komen...
Voor mij is het voordeel dan ook dat ik met silver elke 20-25 minuten dik 30K credits minimaal binnen hark. En als ik net een promo heb gedaan dan kan ik meteen meedoen want na 1 ronde is die makkelijk lvl 12.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 12:47 ]
Silver en gold met randoms doe ik eigenlijk alleen met (bijna) lvl20 char en dan het liefst een asari adept of salarian infiltrator. Dan kun je solo nog behoorlijk wat schade uitdelen en heb je voldoende AoE en cc 
Zodra er biotics zijn die zich niet overladen met wapens, pak ik de Drell adept er wel bij voor de speedrun
Zodra er biotics zijn die zich niet overladen met wapens, pak ik de Drell adept er wel bij voor de speedrun
Ik farm meestal credits vs Geth op Firebase White (Gold). Vrij simpel als je dat met mensen doet die een beetje communiceren en weten wie wat moet doen. Random tegenstander op een random map lukt ook wel (in het begin gedaan), maar dat duurt langer en ik speel niet voor de XP.
Potje duurt meestal 16-20 minuten (3 per uur, minimaal 220k credits), extraction doe ik alleen als iemand XP nodig heeft. random/random is al gauw 21-25 minuten.
Wave 10 hacks doen wij ook gewoon met 4 man in de cirkel, speedhacking ftw. Gewoon een Cobra gebruiken tegen de 1e horde. Met een cobra in de hand naar die cirkel sprinten en dan voor de killstreak gaat. Daarna is het een kwestie van genoeg dps output en dan kan je ze redelijk makkelijk op afstand houden.
Silver lukt me solo maar dat duurt wel wat langer, met 1 goede teamgenoot clear ik die ook wel in een fatsoenlijke tijd. Het niveau in publics op silver is overigens vrij dramatisch. Gebeurd vrij vaak dat je al snel met zijn drieen overblijft en dan zit er vaak ook een waardeloze speler tussen waardoor je het eigenlijk met zijn tweeën moet doen en daar heb ik niet altijd zin in.
Ik kan me ook verschrikkelijk ergeren aan mensen die spawnpoints verneuken. Dan sta je 5 waves op een bepaald punt zodat de enemies ergens spawnen waardoor je ze makkelijk op afstand kan afmaken. En dan ziet een teammate (vaak degene met veruit de minste punten*) het licht en besluit hij om op dat spawnpoint te gaan staan zodat de enemies ergens anders spawnen, vaak buiten je line-of-sight. Dan kan ik alleen maar diep zuchten.
*Ik weet dat punten niks uitmaken omdat co-op, maar je doet iets niet goed als je maar 10k aan punten haalt op Silver
.
Potje duurt meestal 16-20 minuten (3 per uur, minimaal 220k credits), extraction doe ik alleen als iemand XP nodig heeft. random/random is al gauw 21-25 minuten.
Wave 10 hacks doen wij ook gewoon met 4 man in de cirkel, speedhacking ftw. Gewoon een Cobra gebruiken tegen de 1e horde. Met een cobra in de hand naar die cirkel sprinten en dan voor de killstreak gaat. Daarna is het een kwestie van genoeg dps output en dan kan je ze redelijk makkelijk op afstand houden.
Silver lukt me solo maar dat duurt wel wat langer, met 1 goede teamgenoot clear ik die ook wel in een fatsoenlijke tijd. Het niveau in publics op silver is overigens vrij dramatisch. Gebeurd vrij vaak dat je al snel met zijn drieen overblijft en dan zit er vaak ook een waardeloze speler tussen waardoor je het eigenlijk met zijn tweeën moet doen en daar heb ik niet altijd zin in.
Ik kan me ook verschrikkelijk ergeren aan mensen die spawnpoints verneuken. Dan sta je 5 waves op een bepaald punt zodat de enemies ergens spawnen waardoor je ze makkelijk op afstand kan afmaken. En dan ziet een teammate (vaak degene met veruit de minste punten*) het licht en besluit hij om op dat spawnpoint te gaan staan zodat de enemies ergens anders spawnen, vaak buiten je line-of-sight. Dan kan ik alleen maar diep zuchten.
*Ik weet dat punten niks uitmaken omdat co-op, maar je doet iets niet goed als je maar 10k aan punten haalt op Silver
[ Voor 10% gewijzigd door PirE op 10-04-2012 13:21 ]
Verwijderd
Helemaal mee eens, mensen die tactisch niks begrijpen van hoe het spel in mekaar zit... daar kan ik ook alleen maar om huilen...
Net als mensen die mijn biotic explosions verneuken, of hacked geth aan gaan vallen....
Net als mensen die mijn biotic explosions verneuken, of hacked geth aan gaan vallen....
Inderdaad deze is werkelijk irritant, hack je een Geth die in een groep van 4-5 staat schieten ze eerst de gehackte Geth neer... Iemand trouwens enig idee of dat er een maximaal aantal keer gebruik van gemaakt kan worden? Staat me bij dat ik en Geth Prime 'gehacked' had en die reageerde na de eerste keer niet meer.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:20:
Helemaal mee eens, mensen die tactisch niks begrijpen van hoe het spel in mekaar zit... daar kan ik ook alleen maar om huilen...
En het gebeurt afentoe dat ze alleen maar melee doen, pak ik een Geth Hunter en ipv knallen loopt die een beetje met zijn shotgun te meppen ipv schieten. Geth Pyro lijkt wel goed te reageren. En ze blijven soms gewoon stil staan terwijl de rest langs loopt.
1 ding is zeker je kan er niet meer dan 1 tegelijk hacken voor zover ik heb kunnen zien. Wat als je met 4 hackers gaat en het zo doet? Je zou denken dat je dan weinig tot niets hoeft te doen ?
Verwijderd
Primes kan je maar heel kort hacken, zelfde geld voor hunters. En das maar goed ook, anders kan je er wel heel makkelijk misbruik van maken.prutser001 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:43:
[...]
Inderdaad deze is werkelijk irritant, hack je een Geth die in een groep van 4-5 staat schieten ze eerst de gehackte Geth neer... Iemand trouwens enig idee of dat er een maximaal aantal keer gebruik van gemaakt kan worden? Staat me bij dat ik en Geth Prime 'gehacked' had en die reageerde na de eerste keer niet meer.
En het gebeurt afentoe dat ze alleen maar melee doen, pak ik een Geth Hunter en ipv knallen loopt die een beetje met zijn shotgun te meppen ipv schieten. Geth Pyro lijkt wel goed te reageren. En ze blijven soms gewoon stil staan terwijl de rest langs loopt.
1 ding is zeker je kan er niet meer dan 1 tegelijk hacken voor zover ik heb kunnen zien. Wat als je met 4 hackers gaat en het zo doet? Je zou denken dat je dan weinig tot niets hoeft te doen ?
Hunters lopen trouwens altijd snel op je af om melee te doen, ook als ze niet gehackt zijn he. En als je met meer dan 1 hacked target bent dan schieten ze elkaar ook niet af.
Hunters grabbenVerwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:54:
[...]
Hunters lopen trouwens altijd snel op je af om melee te doen, ook als ze niet gehackt zijn he. En als je met meer dan 1 hacked target bent dan schieten ze elkaar ook niet af.
Sowieso is wave 10 op gold RPG spam tijd voor de easy monster creditsPirE schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:17:
Ik farm meestal credits vs Geth op Firebase White (Gold). Vrij simpel als je dat met mensen doet die een beetje communiceren en weten wie wat moet doen. Random tegenstander op een random map lukt ook wel (in het begin gedaan), maar dat duurt langer en ik speel niet voor de XP.
*Ik weet dat punten niks uitmaken omdat co-op, maar je doet iets niet goed als je maar 10k aan punten haalt op Silver.
Maar inderdaad, 18-25 minuten gold runs zijn prima te doen als je tenminste 1 biotic combo groep hebt. Hoef je eigenlijk niet eens echt te gaan campen op een plaatsje om de spawns te controleren (hoewel het kiezen van een kleine map wel helpt voor maximum AoE effect, hacken van Geth...pfff....biotic explosions!
En nauwelijks meer dan 10k punten halen op Silver, dan doe je net iets meer dan AFK zijn
Maar goed, kan je zelf 75-100k+ halen voor je ego boost
Verwijderd
Mwah mijn e-penis hoeft niet zo veel aandacht te krijgen, ik zit echt niet op punten te harken. Al check ik het wel elke wave om zeker te zijn dat ik zelf niet te weinig zit te doen.Gundogan schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:46:
[...]
Sowieso is wave 10 op gold RPG spam tijd voor de easy monster credits
Maar inderdaad, 18-25 minuten gold runs zijn prima te doen als je tenminste 1 biotic combo groep hebt. Hoef je eigenlijk niet eens echt te gaan campen op een plaatsje om de spawns te controleren (hoewel het kiezen van een kleine map wel helpt voor maximum AoE effect, hacken van Geth...pfff....biotic explosions!).
En nauwelijks meer dan 10k punten halen op Silver, dan doe je net iets meer dan AFK zijn
Maar goed, kan je zelf 75-100k+ halen voor je ego boost
En ja op skype zit ik dan meestal wel wat anderen te pesten en aan te sporen als ze lopen te klooien. De infiltrator die we hebben rond lopen heeft meestal hoofdzakelijk revive-duty en de disable-shit dingetjes. En dan nog loopt die dik boven de 25K punten met af en toe een kill.
Inmiddels ME3 uitgespeeld op Insanity. Enkele bevindingen:
- Geniaal einde.
- Insanity is nog een stuk eenvoudiger geworden dan in deel 2. Dit in tegenstelling tot de berichten. Jammer.
- Er zitten geen fucking Elcors in waar je mee kan praten. Mildly excited: welcome, Human.
- Geniaal einde.
- Insanity is nog een stuk eenvoudiger geworden dan in deel 2. Dit in tegenstelling tot de berichten. Jammer.
- Er zitten geen fucking Elcors in waar je mee kan praten. Mildly excited: welcome, Human.
Verwijderd
Insanity is gewoon te makkelijk, blijft in ME1 echt de zwaarste.Lapras schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:19:
Inmiddels ME3 uitgespeeld op Insanity. Enkele bevindingen:
- Geniaal einde.
Klopt, er is er 1 in de embassy die je even kan aantikken voor een sidequest, en verder is er alleen de Blasto poster die echt geniaal is. "*Badassfully* By the book Blasto! By... the... book..."
ME1 insanity moeilijk? lol, geen 1 keer dood gegaan in ME1 insanity, dat was echt te makkelijk. Maar ME2, holy shit. Een swarm van die husks in sommige missies bleh. In ME3 was het wel te doen. Alleen stukken met cerberus en turrets waar je boven je cover vandaan kwam en instagibbed werdVerwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:36:
[...]
Insanity is gewoon te makkelijk, blijft in ME1 echt de zwaarste.
Klopt, er is er 1 in de embassy die je even kan aantikken voor een sidequest, en verder is er alleen de Blasto poster die echt geniaal is. "*Badassfully* By the book Blasto! By... the... book..."
Ik speel dan wel Infiltrator van 1>2>3. In 1 had je een handgun, en marksman. Als je dat aanzette dan overheatte dat ding bijna niet, plus het schoot net zo snel als een assault rifle. En het deed meer dmg per hit. Enige lastige in 1 was dat die mobs zoooooooooooooooooo veel hp hadden dat het gewoon een eeuw duurde voordat ze dood waren.
Mmm, het kopen van packs is nog steeds niet zonder bugs: net weer een spectre pack door m'n neus geboord. Ik had iets meer dan 120k credits, dus ik blij twee spectre packs kopen, zegt ie bij de tweede dat het verwerken van de aankoop mislukt is. Ik kreeg in eerste instantie wel m'n credits terug. Na nog een aantal keer proberen steeds dezelfde fout, dus dan maar het spel opnieuw starten. En ja hoor, weg credits en nog steeds geen pack. 
Overigens, vandaag zou toch de Resurgence Pack uitbreiding voor multiplayer komen, het is nu in Amerika toch ook wel 10 april?
Overigens, vandaag zou toch de Resurgence Pack uitbreiding voor multiplayer komen, het is nu in Amerika toch ook wel 10 april?
[ Voor 12% gewijzigd door Lintesir op 10-04-2012 16:16 ]
Verwijderd
10e voor x-doos, 11e voor de rest.Lintesir schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:13:
Mmm, het kopen van packs is nog steeds niet zonder bugs: net weer een spectre pack door m'n neus geboord. Ik had iets meer dan 120k credits, dus ik blij twee spectre packs kopen, zegt ie bij de tweede dat het verwerken van de aankoop mislukt is. Ik kreeg in eerste instantie wel m'n credits terug. Na nog een aantal keer proberen steeds dezelfde fout, dus dan maar het spel opnieuw starten. En ja hoor, weg credits en nog steeds geen pack.
En als het goed is is de x-doos release vanavond om een uur of 8
Let op:
[html]Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494640">[Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3</a>.[/html]
[html]Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494640">[Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3</a>.[/html]