Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunello
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-07 17:52
Je kan alleen kiezen uit rpg, mix of shooter modus als je een compleet nieuwe char aanmaakt in ME3,

Jij speelt nu gewoon de RPG modus. (zoals het hoort =))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 12:01
Shooter houd in geen keuzes alleen cinematics, rpg is schieten+ eigen keuzes, story is alleen verhaallijn en heel makkelijk shooter gedeelte

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dunello schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:12:
Je kan alleen kiezen uit rpg, mix of shooter modus als je een compleet nieuwe char aanmaakt in ME3,

Jij speelt nu gewoon de RPG modus. (zoals het hoort =))
Aha, thnx. Dat is eigenlijk precies wat ik wilde horen. Ik ben gerustgesteld en ga weer lekker verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:15:
[...]

Aha, thnx. Dat is eigenlijk precies wat ik wilde horen. Ik ben gerustgesteld en ga weer lekker verder.
Valt alsnog in te stellen in de opties volgens mij :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 20:45

bonzz.netninja

Niente baffi

Chakotay schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:16:
[...]

Valt alsnog in te stellen in de opties volgens mij :)
Inderdaad, kun je ten alle tijde wijzigen bij settings

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Hopelijk Zondag weer even een uurtje spelen. Ben nu bij dat gebouw dat ik die verselijke monsters ( :+ ) uit moet schakelen. Dus niet zo ver (helaas)

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:10
Ik geef Mass Effect 3 een 10, want EDI heeft een kamelteen. :D :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evonck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-07 13:30
Wie heeft er nog meer game freezes (PC) . Ik heb alles geupdate, clean geinstalleerd etc. Online oplossingen doorgenomen en indien nodig toegepast. Maar maar nog steeds bevriest de game ME3, in de eerst 10-30 minuten, bij mij.

Ik had dit ook in BF3 maar daar heb ik er nu geen last meer van, maar ik heb ook weinig minuten achter elkaar gespeeld.

Ik weet niet wat de doen. Iemand hier ervaring mee en/of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:53
Nondeju, wat een verschil qua moeilijkheid als je wel je savegame van deel 2 hebt geimporteerd of niet. :o Zonder savegame zijn die Brutes echt lastig, maar met mijn level 30 Infiltrator heb je ze zo af.

Spel is wel echt geweldig. Prachtige beelden, actie en het speelt allemaal lekker soepeltjes. Zullen waarschijnlijk weer 30+ uren ingestoken worden door mij :P

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik vraag me af hoe lang dit deel gaat duren eigenlijk. Deel 1 was ik zo 35-40 uur mee bezig (tevens door laadtijden etc), maar in deel 2 was ik met 26 uur klaar. Dat is niet verkeerd, maar ook niet echt lang.

Nu in ME3 ben ik na ~10 uur al lang klaar voor de grote confrontatie volgens het balkje in m'n warroom en dat met alles op 56% paraatheid. Nu wil ik nog wel even door met de hoofdlijn en natuurlijk wil ik nog wat side missions doen als die me uitkomen, maar ik vraag me af hoeveel tijd ik nodig ga hebben voor dit spel, het ziet er naar uit dat dat nog geen 20 uur gaat zijn voor deze eerste playthrough.

Gelukkig zitten er wel een aantal mooie, sterke stukken in.

Trouwens wel opmerkelijk dat ik in m'n main playthrough van alle delen, waarbij ik keihard renegade ben gegaan totaal geen romances heb laten gebeuren. De game denkt denk ik dat ik een koude kloo7z4k ben denk ik. (don't care). Eens zien of dat met m'n max paragon char ook zo gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:26
ME3 duurt zo'n 30 uur als je alles scanned en alle sidequests doet, maar je kan idd binnen 20 uur naar het einde knallen als je dat wilt. Effective Military Strenght onder de 4000 betekent dat niet alle endings beschikbaar zijn voor je, dus hou daar rekening mee mocht je dat wel willen. Kan ook voor 5000+ gaan, dan heb je op 1 keuze wat vrijheid.

[ Voor 43% gewijzigd door AppieNL op 13-03-2012 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:38
AppieNL schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:45:
ME3 duurt zo'n 30 uur als je alles scanned en alle sidequests doet, maar je kan idd binnen 20 uur naar het einde knallen als je dat wilt. Effective Military Strenght onder de 4000 betekent dat niet alle endings beschikbaar zijn voor je, dus hou daar rekening mee mocht je dat wel willen. Kan ook voor 5000+ gaan, dan heb je op 1 keuze wat vrijheid.
4000 is trouwens al genoeg voor die keuze
spoiler:
en het meest positieve einde waarbij Shepard blijft leven als je de juiste keuzes hebt gemaakt
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Ja dat zei ik al, met 5000+ heb je alleen de keuze
spoiler:
Dat je TIM Anderson kan laten afknallen en je nog steeds de cutscene krijgt van Shepard in de ravage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:17

SkyStreaker

Move on up!

nFo schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:04:
Ik geef Mass Effect 3 een 10, want EDI heeft een kamelteen. :D :')

[video]
2e keer... Had Miranda Lawson ook al in ME2. :+

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de Limited Edition binnen. Nog even de laatste loodjes in ME2 (hele oude save had ik niet meer dus ben twee weken geleden weer vanaf 0 begonnen), dan aan deze beginnen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/w3mS8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7YEIC.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 13:17
Ik heb nu wel een erg raar probleem: mijn ME3 wil niet saven. Er wordt gewoon geen mapje aangemaakt in My Documents. Is iemand anders soortgelijke problemen tegengekomen? Mijn ME en My Documents staan beide op mijn HDD ipv mn SSD, maar dat moet volgens mij niet uitmaken. Op internet kan ik er ook niets over vinden. Ik heb zelfs al een versie gedownload, maar die heeft hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashemedai
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-08 11:33
djunicron schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:26:
Ik vraag me af hoe lang dit deel gaat duren eigenlijk. Deel 1 was ik zo 35-40 uur mee bezig (tevens door laadtijden etc), maar in deel 2 was ik met 26 uur klaar. Dat is niet verkeerd, maar ook niet echt lang.
Ik deed ongeveer 22 uur over het uitspelen van 3, inclusief alle side missions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:32
@ItsNotRudy
Waarom de Apple oortjes en OS? XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

evonck schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:50:
Wie heeft er nog meer game freezes (PC) . Ik heb alles geupdate, clean geinstalleerd etc. Online oplossingen doorgenomen en indien nodig toegepast. Maar maar nog steeds bevriest de game ME3, in de eerst 10-30 minuten, bij mij.

Ik had dit ook in BF3 maar daar heb ik er nu geen last meer van, maar ik heb ook weinig minuten achter elkaar gespeeld.

Ik weet niet wat de doen. Iemand hier ervaring mee en/of een oplossing?
Dit komt door 'ingame origin' ME3 en BF3 zijn voor mij onspeelbaar zolang 'ingame origin' aan staat.
Ga naar settings -> tab blad 'in game' en vink 'enable Origin in game' uit. al je problemen zijn nu opgelost.

Enige nadeel is dat Origin ingame wel aan moet staan als je b.v. je Bioware punten wilt gebruiken.

Heb net een paar MP matches gedaan maar baal er een beetje van dat je niet gewoon je character kan importeren, lvl 54 ingame en nu net lvl 17 in de MP... nu 76% galaxy readiness...
Met 76% zit ik op ~4300 military forces dus zou genoeg moeten zijn.

Ik zie niet echt snel hoe je na
spoiler:
aanvallen van de Cerberus thuisbasis nog meer war assets etc krijgt.
Aangezien ik dat nog niet gedaan heb.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:56
Ik heb zin in deze game! Vorige week ben ik aan deel 2 begonnen op de ps3, aangezien ik deel 1 op de xbox speelde en deze heb ingeruild voor een ps3 heb ik dus geen save en heb *schaam* sindsdien niet meer naar mass effect gekeken.
Ik weet nog dat ik Wrex en de Counsil in leven had gehouden wat nu dus omgekeerd is in het verhaal van deel 2. Nu merk ik in deel 2 ook wat tegenstrijdige zaken, sommige figuren zijn het ene moment voor de genophage en het andere moment weer tegen, ik geloof dat ik zelfs een keer hoorde dat ik de Counsil had gered terwijl de rest van de game beweert dat ik ze heb "laten gaan"
Heeeeeel jammer eigenlijk dat mijn verhaal niet vanaf deel 1doorloopt en nu wat tegenstrijdigheden.
Maargoed, nog even en ik ga ook genieten van het einde van een super verhaal :)

Hoe gaan die saves eigenlijk over? Ik wil dat mijn keuzes doorlopen naar deel 3 maar niet dat ik als een ubersoldier begin zoals ik deel 2 eindig.

[ Voor 8% gewijzigd door Mutatie op 13-03-2012 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:47
prutser001 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:40:
[...]

Dit komt door 'ingame origin' ME3 en BF3 zijn voor mij onspeelbaar zolang 'ingame origin' aan staat.
Ga naar settings -> tab blad 'in game' en vink 'enable Origin in game' uit. al je problemen zijn nu opgelost.

Enige nadeel is dat Origin ingame wel aan moet staan als je b.v. je Bioware punten wilt gebruiken.

Heb net een paar MP matches gedaan maar baal er een beetje van dat je niet gewoon je character kan importeren, lvl 54 ingame en nu net lvl 17 in de MP... nu 76% galaxy readiness...

spoiler:
Je krijgt ook geen punten meer daarna. Zodra je groene balk vol zit is heb je toegang tot alle eindes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Je krijgt nog 1 War Asset tijdens die missie, goed voor 100 puntjes. Groene balk vol is niet per definitie alle eindes open. Groene balk is al vol vanaf 3000 EMS of rond dat aantal (zo ging het bij mij iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Mutatie schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:15:Hoe gaan die saves eigenlijk over? Ik wil dat mijn keuzes doorlopen naar deel 3 maar niet dat ik als een ubersoldier begin zoals ik deel 2 eindig.
Je begint deel 3 zo'n beetje op hetzelfde level waar je deel 2 op eindigt. Maar dat maakt het niet persé makkelijker hoor. Want je kan tot level 60.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yur400 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:23:
@ItsNotRudy
Waarom de Apple oortjes en OS? XD
Heb de Mac OSX DVD tegelijk besteld en was net thuis gekomen, dan knikker ik m'n oordopjes meestal op de keukentafel- waar mijn pakketjes ook lagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:59

-d-

Vrij specfieke vraag - maar weet iemand of de Franse en/of Duitse versie van ME3 volledig in het engels gezet kunnen worden op de 360?

Woon in Luxemburg waar ik alleen de FR en DE versie kan kopen - kan hem uiteraard online bestellen, maar haal 'm liever zelf even in de winkel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 12:50

Nikeo

Jawelles

Gister ook heerlijk een corrupte autosave gehad. Geen credits meer, geen medpacks, level 1, gear...

Gelukkig heb ik in ihet verleden genoeg trauma's opgelopen om zwaar autistisch elk spel heel vaak te saven dus er was niks aan de hand. Meer mensen hebben er wel last van :'(

Inmiddels zit in goed in het spel en ik heb het idee dat het wat aan z'n eind loopt. Ik blijf echter bij mijn mening dat ik de eerste helft van het spel, eerste 15-20 uur echt onder de maat vind. Er zit geen snelheid in, dialogen wat houterig, alsof ik een betaversie zit waar de director nog niet overheen geweest is qua kleine tweaks in gesprekken, soepelheid, dingen die de characters zeggen. Het is allemaal zo stroef aan het begin! Dat haalt mij écht uit de illusie, dan kan ik er moeilijk inkomen. Ik ben benieuwd hoe het afloopt. Tot nu toe mooi allemaal spoilers kunnen vermijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

Ik ben nu na 27 uur (Tweakers deed 40 uur over dit spel?) bij de laatste missie beland, heb volgens mij alle side missies gedaan en me Fleet is 6394 groot

Als ik wil zou ik nog iets van 6/7 stelsels op 100% kunnen verkennen, maar om eerlijk te zijn heb ik daar weinig zin in, alleen vraag ik me dan af of ik geen side missions of andere leuke dingen mis

[ Voor 4% gewijzigd door Sinester op 14-03-2012 11:43 ]

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nikeo schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:04:
Gister ook heerlijk een corrupte autosave gehad. Geen credits meer, geen medpacks, level 1, gear...

Gelukkig heb ik in ihet verleden genoeg trauma's opgelopen om zwaar autistisch elk spel heel vaak te saven dus er was niks aan de hand. Meer mensen hebben er wel last van :'(

Inmiddels zit in goed in het spel en ik heb het idee dat het wat aan z'n eind loopt. Ik blijf echter bij mijn mening dat ik de eerste helft van het spel, eerste 15-20 uur echt onder de maat vind. Er zit geen snelheid in, dialogen wat houterig, alsof ik een betaversie zit waar de director nog niet overheen geweest is qua kleine tweaks in gesprekken, soepelheid, dingen die de characters zeggen. Het is allemaal zo stroef aan het begin! Dat haalt mij écht uit de illusie, dan kan ik er moeilijk inkomen. Ik ben benieuwd hoe het afloopt. Tot nu toe mooi allemaal spoilers kunnen vermijden!
Klopt ook wel een beetje, de echte emotie en goede gesprekken zitten vooral aan het einde. Het valt mij ook op dat de Paragon/Renegade gesprekken ook niet zo extreem meer zijn als in ME1 of ME2. Maar dat komt denk ik ook meer omdat het algemene doel van het einde het zelfde moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
[message=37851594,noline]Sinester schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:43[/m,,essage]:
Ik ben nu na 27 uur (Tweakers deed 40 uur over dit spel?) bij de laatste missie beland, heb volgens mij alle side missies gedaan en me Fleet is 6394 groot

Als ik wil zou ik nog iets van 6/7 stelsels op 100% kunnen verkennen, maar om eerlijk te zijn heb ik daar weinig zin in, alleen vraag ik me dan af of ik geen side missions of andere leuke dingen mis
In deel 2 zaten op veel van die planeten ook missies. Kort maar wel goed voor geld resources en ik dacht zo af en toe een upgrade. Bij he scannen hoor je dan "anomaly detected"

Ik lees hier dat mensen binnen 40 uren klaar zijn, met deel 2 ben ik 74 uur bezig ge weest wel alles gedaan, lange gesprekken gevoerd. Onbekende missies gedaan

Hulde aan Saturn Zaandam ik had de laatste Collectors Edition ME 3 op de PS3. En die mocht mee voor € 69,99 (laagste prijsgarantie. Ik heb voor ME-reeks op de PS3 gekozen vanwege de scherpe prijs van ME 2 met (bijna) alle DLC. Tevens heb ik op de XBOX360 genoeg games.

Vanavond dan maar beginnen. Kan niet wachten

btw: welke versies op de XBOX360 zijn er want ik zie de versie met Kinect nergens?

[ Voor 39% gewijzigd door Mouse_NL op 14-03-2012 15:34 ]

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
PirE schreef op maandag 12 maart 2012 @ 02:50:
[...]

Nope, krijg de beste unlocks met veteran packages. Kleine greep uit mijn Spectre packages:
- Graal Shotgun (4x), ik gebruik dat ding niet want te zwaar
- Hornet (3x), ik gebruik geen SMG
- Drell Adept/Vanguard (vind beide niks)
- Ammo packs +1 (2x) (ik kan er nu 4 meenemen, vrij jammer dat ik die dingen zelden gebruik)
- Cobra +1 (wel handig want 3 cobra's :))

Met silver heb dan wel de Asari Vanguard en Adept unlocked :').

Wat ik wil:
- Quarian Infiltrator
- (Black) Widow.
- wat meer medigels, sta nu weer op 0 :')
Spectre packs zijn toch de betere keuze. Dit is wat ik net kreeg. _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://s18.postimage.org/xsm82kzpx/Mass_Effect3_2012_03_14_14_31_43_67.jpg

en vraagje. Incinerate: freeze combo of armor damage? Ik gebruik ook Cryo Blast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

yur400 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:39:
[...]

[afbeelding]

en vraagje. Incinerate: freeze combo of armor damage? Ik gebruik ook Cryo Blast.
Die heb ik ook gekregen bij mijn eerste Veteran pack. Maar wel handig inderdaad. Had met de demo sommige karakters wel aan willen passen.

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
Ja maar meer ik daarnaast 2 character unlocks he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met scannen. Als ik in een stelsel zit en je ziet de scanning hint (rode muis met knipperende rechterknop) dan kan ik drukken wat ik wil maar er gebeurd niets. Ik heb verschillende dingen geprobeerd.

Key bindings op default gezet-> niets 8)7
Game opnieuw geinsatleerd->niets
Opnieuw begonnen met nieuw karakter->niets 8)7

Ik baal hier flink van want zo kan ik de de quests niet doen ;(

Iemand ervaring met dit probleem??? :?

O ja, ik speel het spel als rpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2012 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Werkt de rechtermuisknop in de rest van het spel wel om te zoomen?

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
djunicron schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:26:

Nu in ME3 ben ik na ~10 uur al lang klaar voor de grote confrontatie volgens het balkje in m'n warroom en dat met alles op 56% paraatheid. Nu wil ik nog wel even door met de hoofdlijn en natuurlijk wil ik nog wat side missions doen als die me uitkomen, maar ik vraag me af hoeveel tijd ik nodig ga hebben voor dit spel, het ziet er naar uit dat dat nog geen 20 uur gaat zijn voor deze eerste playthrough.

Gelukkig zitten er wel een aantal mooie, sterke stukken in.

Trouwens wel opmerkelijk dat ik in m'n main playthrough van alle delen, waarbij ik keihard renegade ben gegaan totaal geen romances heb laten gebeuren. De game denkt denk ik dat ik een koude kloo7z4k ben denk ik. (don't care). Eens zien of dat met m'n max paragon char ook zo gaat zijn.
Mass Effect 2 deed ik 101 uur over met alle dlc. :')
Maar dat komt omdat ik ook na elke missie met iedereen weer ga praten.
Want iedereen heeft weer nieuwe dialogen na elke grote en kleine missies.
En elk hoekje even kijken voor items, en de omgeving even goed bekijken. B)

Maar met Mass Effect 3 zit ik nu op 25 uur halverwege ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In te zoomen? Als je aim bedoelt dan werkt dat maar ik heb hem gebonden aan "v" .Misschien mis ik iets maar ik kan geen keybinding vinden voor zoom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester

Sinester

Game Guru

Mass Effect 2 deed ik 101 uur over met alle dlc.
ME2 heb ik ook dik 80 uur aan besteed, maar bij ME3 lijkt het me onmogelijk om het zelfde aantal uur er in te zetten
Maar met Mass Effect 3 zit ik nu op 25 uur halverwege ofzo.
Of je bent zo iemand die echt letterlijk bij elk mooi uitzicht een half uur loopt te kijken, anders zou je met 25 uur toch al redelijk tegen het einde moeten zitten naar mijn ervaring

Mijn idee is dan ook dat deel 3 een stuk korter is als deel 1 en 2 helaas

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Sinester schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 18:40:
[...]

ME2 heb ik ook dik 80 uur aan besteed, maar bij ME3 lijkt het me onmogelijk om het zelfde aantal uur er in te zetten

[...]

Of je bent zo iemand die echt letterlijk bij elk mooi uitzicht een half uur loopt te kijken, anders zou je met 25 uur toch al redelijk tegen het einde moeten zitten naar mijn ervaring

Mijn idee is dan ook dat deel 3 een stuk korter is als deel 1 en 2 helaas
Deel 2 heeft een behoorlijk deel DLC ,,,, waar ook veel tijd in gaat zitten is scannen van planeten naar resources! Mijn ervaring van ME2. Geweldig die pieken zoeken !

[ Voor 3% gewijzigd door Mouse_NL op 14-03-2012 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
Ik deed over mijn eerste playtrough 44 uur. Ik weet niet of daar AFK tijd bij zit waarop ik alleen naar het ESC scherm kijk.

Ik heb gewoon alle war assets proberen te krijgen en heb geprobeerd met alle mensen te spreken. Maar ik had ook het gevoel dat het aantal main missies korter is dan ME2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb ook het idee dat deel 3 een stuk minder missies heeft, maar ik heb ook het idee dat er wel meer ontwikkeltijd in de missies is gestoken. De missies zijn iets langer en zien er stuk voor stuk geweldig uit.

Mass Effect 2 heb ik ongeveer 40 uur nodig om alles gespeeld te hebben, terwijl dat bij ME3 zo'n 25 uur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 17:00

Compizfox

Bait for wenchmarks

Volgens mij zitten er in ME3 toch wel een stuk meer 'assignments' dan in ME2. Je weet wel, vaak als je een gesprek meeluistert op de Citadel krijg je daar een opdracht voor.

spoiler: Perseus Veilmissie
De Geth en de Quarians weer met elkaar verenigd! *O* Iedereen blij, en Tali's gezicht ziet er zeker niet teleurstellend uit :P
Wel jammer dat Legion nu ook al dood is. Maar hij is wél de reden geweest dat er nu vrede is tussen de Geth en de Quarians.

[ Voor 15% gewijzigd door Compizfox op 14-03-2012 21:36 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Laatst online: 12-09 12:50

Nikeo

Jawelles

Net uitgespeeld. Cijfers: eerste helft van ME:3 een 7 en een 8,5 voor de laatste helft. ME:2 zou ik een 9,5-10 geven. Dunno, vind het gewoon niet bevredigend. Ik stoorde me aan zoveel kleine dingetjes. Sommige dingen uit het einde kan ik zeker wel waarderen, filosofische stukjes vind ik wel cool om over na te denken. Verschilt per persoon of je het einde leuk vind of niet :D veel plezier mocht je hem nog uit moeten spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdelijk opgelost schijnt een bug te zijn als je forward bind aan RMB.

I really hope this bug gets some attention. It may not be the showstopper that some of the crashes other people are getting, but this one severely warps the experience of playing the game -- even if you're employing the workaround.

BTW, there are already two other topics on this:
social.bioware.com/forum/1/topic/344/index/9663164/
and
social.bioware.com/forum/1/topic/344/index/9657425/

As long as BioWare is willing to assign some kind of priority to this issue, I'm fairly confidant they could clear it up nearly instantaneously. Seems like somone just forgot that last elseif statement somewhere, or possibly it's even down to a config file variable.

Also, how many here are using the right mouse button as forward movement when they customize to their own preference?

Pleister voor de wond

1) Rebind "aim" to RMB
2) F9, quit to main menu
3) Resume
4) Do your scanning
5) Rebind your keys back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evonck
  • Laatst online: 07-07 13:30
prutser001 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:40:
[...]

spoiler:
Oké bdankt, ga ik proberen. Stomme vraag misschien, maar hoe doe ik dat? Ik vind nergens een Origin folder of iets dergelijks waar ik het uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
yur400 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:39:
[...]

[afbeelding]

Daar heb ik er 2 van. Ik gebruik die dingen nooit en met promoten zit je na 2 rondjes silver met een L1 ook zo op 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
evonck schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:46:
[...]

Oké bdankt, ga ik proberen. Stomme vraag misschien, maar hoe doe ik dat? Ik vind nergens een Origin folder of iets dergelijks waar ik het uit kan zetten.
Origin Programma --> Gear icoontje rechtsboven --> settings --> in game --> enable origin in game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Een uur geleden even 20 minuten gespeeld. Geweldig als de Normandy aankomt schitterend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavonsDaro
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-09 14:11

RavonsDaro

Mens-erger-je-nietje

Ik ben sinds gisteravond opnieuw begonnen en gebruik dit keer m'n Paragon Femshep ipv mijn Renegade Femshep.

spoiler:
Ik had 't niet meer toen op mijn vorige savegame zowel Tali en Legion (daarvan wist ik het) allebei doodgingen en ik niet terugkon naar een vorige savegame.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-09 13:04

Pater

Terry Tate

Mijn reactie toen ik
spoiler:
een foto van Tali zonder masker zag in mijn cabin:

Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20111104033734/mk/images/3/3b/Aww-yeah-meme.png

Afbeeldingslocatie: http://alltheragefaces.com/img/faces/png/happy-grin.png

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Gister toch nog even de MP gedaan en readiness naar 81% (kreeg 7% voor 1 potje met 8 of zo achievements?) Maar wat een heerlijk team, we zaten de hele tijd bijelkaar combineerde powers enzo enkel die Banshee duurde iets langer (5-6 seconden) om neer te krijgen.

Moet wel zeggen dat MP leuker is als je hoger level bent, tot lvl10 is het maar... traag/vermoeiend. Daarna wordt het allemaal wat intressanter, heeft iemand al die 'reset' gedaan naar lvl 1 voor die extra punten?
Zo ja wat is daar het nut van?

Heb nu 1 challenge op Silver en de rest is allemaal bronze.

Wel merk ik dat een hele hoop spelers dus geen headsets(Mic) gebruiken als je toevallig een potje wel iedereen met headset hebt gaat het allemaal sneller/soepeler en makkelijker want je kan dan gewoon communiceren en zelf om backup vragen of aangeven waar zo'n irritante brute/banshee zit.

Heb nu 3 keer een spectre pack en 2 'special' packs gekocht maar heb echter nog niets boeiends.
1 Sniper - bijna max dmg dat wel.
1 shotgun - gebruik ik niet.
1 Assault Rifle - Redelijk wapen als je 'Turian skill' op 5 hebt want dan kun je super zuiver schieten over langere afstanden. Ik heb nog geen 'fire/ice' upgrades dus dat is wel vervelend.
Een SMG III upgrade en nog een upgrade voor shields, voorderest is het allemaal bagger.
Ik speel een Turian Sentinel en begon op lvl6 (Misschien door spectre pack?)

Nu ga ik voor de 100% en dan verder met SP, met ~6000 War Assets hopelijk meer als ik die scans voorelkaar krijg.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Die side quests snap ik niet helemaal, is soms zo vaag aangegeven. :?
Ga ik uit armoede de hele citadel aflopen :F
En sommige quests verdwijnen zo maar. :/

Ik ga even kijken op het internetz hoe dat zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:17

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ja die zijn niet altijd even duidelijk. Vaak moet je iets ergens zoeken, maar dat kom je dan gewoon ergens op een missie ergens anders tegen, en dan daarna op de Citadel afgeven.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

nFo schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:27:
Die side quests snap ik niet helemaal, is soms zo vaag aangegeven. :?
Ga ik uit armoede de hele citadel aflopen :F
En sommige quests verdwijnen zo maar. :/

Ik ga even kijken op het internetz hoe dat zit.
Sommige quests zijn 'timed' b.v. Elcor quest (is toevallig bugged) dat je ze moet evacueren.
Ik moet zeggen dat het lastig te zien is welke quests wel/niet timed zijn zelf zit ik nog met ~15 'scan' quests en nog wat spul in mijn journal. Op mijn Galaxy map zie ik ook geen 'blinkende' stelsels meer. Dat ik moet zoeken ok, maar ietsje meer duidelijkheid zou fijn zijn.

Een aantal quests heb ik opgezocht op internet waar en wat ik moest doen maar er is niets. Scannen werkt niet? Dus moet ik elk systeem uit racen met Reapers aan m'n broek lang leve stealthdrive. Ik heb het nog niet geprobeerd maar wat als je nou niet preventief scanned? Zie je de Reapers dan niet en laten ze je dan met rust of wordt je dan genadeloos afgemaakt? (Bedenk dat nu net nog niet geprobeerd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik vond het vooral ruk dat ik missies wilde afronden bij de citadel kwam, maar toen ik daar arriveerde
spoiler:
begon net die aanval van cerberus
en kon ik die missies niet meer afronden. Daarna ook niet meer. Echt lomp. Als ik dat had geweten had ik het andersom gedaan, maar uit niets blijkt dat je tegen zoiets aan gaat lopen.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik heb hem gisteravond ook uitgespeeld en ik moet zeggen dat ik het einde ook ronduit slecht vindt. Het verhaal wordt gewoon niet afgesloten en een heleboel vragen blijven onbeantwoord. Grote teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Ik ben net begonnen in rpg mode, ik heb nu een uurtje of 5 a 6 speeltijd erop zitten. Maar geld verdienen gaat erg langzaam ik kijk in ieder hoekje en gaten en vind nog iedere keer wat geld maar in verhouding wat sommige dingen kosten is het peanuts. Heeft iemand nog tips om geld te vergaren?

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAS80 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:34:
Ik ben net begonnen in rpg mode, ik heb nu een uurtje of 5 a 6 speeltijd erop zitten. Maar geld verdienen gaat erg langzaam ik kijk in ieder hoekje en gaten en vind nog iedere keer wat geld maar in verhouding wat sommige dingen kosten is het peanuts. Heeft iemand nog tips om geld te vergaren?
Scan solar systems af, vaak vind je op sommige planeten zowaar 10,000 credits en War Assets.
Vaak scan ik zoveel mogelijk af voordat met de missies verder ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

prutser001 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:33:
[...]
Een aantal quests heb ik opgezocht op internet waar en wat ik moest doen maar er is niets. Scannen werkt niet? Dus moet ik elk systeem uit racen met Reapers aan m'n broek lang leve stealthdrive. Ik heb het nog niet geprobeerd maar wat als je nou niet preventief scanned? Zie je de Reapers dan niet en laten ze je dan met rust of wordt je dan genadeloos afgemaakt? (Bedenk dat nu net nog niet geprobeerd.)
Ik probeer zelf altijd eerst een mooie plek in een stelsel op te zoeken voordat ik ga scannen. De reapers komen niet zonder dat je eerst scant. Daarnaast kan je ze best een tijdje vooruit blijven en tegelijkertijd toch scannen.
De teller in een stelsel gaat om 0 na elke echte missie (dus niet de fetch-quests, maar bijvoorbeeld de kleinere missies op planeten.) Preventief scannen kan betekenen dat je de volgende keer in het stelsel de scan niet opnieuw hoeft te doen, maar gewoon op je gemak er heen kan vliegen. Werkt echter niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Hoe werkt die N7 rating in de MP?

Ik heb bijv rating 16 en ben level 16. Dat betekent dus gewoon dat ik "average" ben?

(ik ben inderdaad altijd 4e in de puntenlijst :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net van MyCom een mail gehad met een code voor de Argus M-55 rifle. :) Hier in Europa krijgen wij hem dus uiteindelijk wel. Nu nog ergens een code fixen voor de N7 Warfare gear en ik heb alles. :)
Basekid schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:46:
Hoe werkt die N7 rating in de MP?

Ik heb bijv rating 16 en ben level 16. Dat betekent dus gewoon dat ik "average" ben?

(ik ben inderdaad altijd 4e in de puntenlijst :'( )
Dat zijn de totaal aantal levels die je hebt behaald met al je characters. Als je met een andere character nu 4 levels erbij zou halen dan word je N7 20.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F_demon schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:31:
[...]

Ik probeer zelf altijd eerst een mooie plek in een stelsel op te zoeken voordat ik ga scannen. De reapers komen niet zonder dat je eerst scant. Daarnaast kan je ze best een tijdje vooruit blijven en tegelijkertijd toch scannen.
De teller in een stelsel gaat om 0 na elke echte missie (dus niet de fetch-quests, maar bijvoorbeeld de kleinere missies op planeten.) Preventief scannen kan betekenen dat je de volgende keer in het stelsel de scan niet opnieuw hoeft te doen, maar gewoon op je gemak er heen kan vliegen. Werkt echter niet altijd.
Scannen is zo enorm simpel.

Er is ALTIJD minimaal 1 planeet met iets of 1 fuel dingetje. Ga eerst de planeten af, en probeer tussen ze in te scannen zodat je er meerdere pakt.

Wat betreft de fuel:

Ga rondjes vliegen tussen de ringen, je hoort een kleine *ping* als je over fuel heen vliegt, dan hoef je alleen maar daar te scannen en snel pakken.

Als je fuel of een planeet pakt, staan de reapers stil, dus je kan even op adem komen. Je kan ook snel uit het stelsel vliegen en weer terug gaan, dan resetten ze. Daarnaast is de oriëntatie van je schip t.o.v. het binnen gaan van het stelsel ook de kant waar je het stelsel binnen gaat. Dus kom vlieg ik van stelsel naar stelsel (van link naar rechts). Dan kom ik aan de linker kant van het stelsel binnen. Hiermee kan je ook spelen als je even van een andere kant sneller door een stelsel heen wilt gaan om iets te pakken en er al reapers zijn.

Als laatste tip: ga altijd eerst alle stelsels af, probeer ze allemaal op 100% te krijgen. Heb je dan toch ergens reapers, laat het dan met rust en kom na je eerst volgende (storyline) missie weer terug en het is gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:48:
Net van MyCom een mail gehad met een code voor de Argus M-55 rifle. :) Hier in Europa krijgen wij hem dus uiteindelijk wel. Nu nog ergens een code fixen voor de N7 Warfare gear en ik heb alles. :)

[...]

Dat zijn de totaal aantal levels die je hebt behaald met al je characters. Als je met een andere character nu 4 levels erbij zou halen dan word je N7 20.
Ik heb nu 1 karakter lvl 17 en mijn N7 'rating' is 0. Nou moet ik zeggen dat ik de MP puur voor die readiness speel ookal is het wel vermakelijk met een leuke groep en de leuker de groep de fanatieker.

Ik ga dan ook niet echt actief achter vijanden aan en blijf meer op de achtergrond en ben dan ook meestal degene die zoveel mogelijk revived. Natuurlijk ga ik wel naar de 'download/upload' punten toe en die 'critical mission objectives' etc. Het is niet zo dat ik ga zitten 'campen'. Ookal werkt dat redelijk in sommige gevallen.

Iemand trouwens enig idee hoe je 'vrienden' kan vinden, ik heb er 4 in Origin staan maar ik kan geen invite knop vinden ofzo. Ik doe meestal gewoon quick match en alles random.

En wat is het nut om je level te resetten als je ?max lvl 20? bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester

Sinester

Game Guru

BAS80 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:34:
Ik weet niet of er een verschil is met een nieuw mannetje of een geïmporteerd mannetje
maar na elke missie kreeg ik zoveel geld (van de Alliance) dat ik samen met het geld dat je kan vinden, alles wat ik wil makkelijk kon kopen

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinester schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:29:
[...]

Ik weet niet of er een verschil is met een nieuw mannetje of een geïmporteerd mannetje
maar na elke missie kreeg ik zoveel geld (van de Alliance) dat ik samen met het geld dat je kan vinden, alles wat ik wil makkelijk kon kopen
Bijna alles, er is niet voldoende geld (credits) om bijv. alle wapens te upgraden en mods te hebben. Vooral de spectre uitrusting zorgt er voor dat je niet genoeg over houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Vraagje

Ik heb mass effect destijds 1 als good guy uitgespeeld, die dinosaurus had het overleefd. Ik weet niet meer of ik die council heb laten sterven. Waarschijnlijk wel want ik vond het een stel eikels aan de andere als ik goed speel dan speel je ook helemaal goed voor de supermegabonus en de achievements.

Maar goed ik ben mijn save van deel 1 (xbox) kwijt, ik denk dat hij niet meer bestaat (lang verhaal) maar ik ga nu beginnen met ME2 op de PC. Mis ik iets door mn save niet te importeren? Ik heb begrepen dat je met het cerberus pack wel een soort van deel 1 in het kort krijgt met dezelfde keuzes? Ik ga sowiezo beginnen met deel 2 maar even weten hoe groot het gemist wel of niet is.

Over het algemeen heb je toch geen keuze in bioware games en het verhaal blijft altijd hetzelfde op 2 regels na (athans bij al hun andere games). Maar ik weet niet hoe ver die keuzes van deel 1 doorwerken, al vermoed ik dus dat de impact nihiel is (want je hebt sowieso geen impact op het verhaal in alle bioware games :9 ) maar het zou wel lelijke zijn als het opeens massief invloed heeft op het verloop van het spel.

[ Voor 23% gewijzigd door Postius op 15-03-2012 21:31 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Postius schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 18:37:
Vraagje
Maar goed ik ben mijn save van deel 1 (xbox) kwijt, ik denk dat hij niet meer bestaat (lang verhaal) maar ik ga nu beginnen met ME2 op de PC. Mis ik iets door mn save niet te importeren? Ik heb begrepen dat je met het cerberus pack wel een soort van deel 1 in het kort krijgt met dezelfde keuzes? Ik ga sowiezo beginnen met deel 2 maar even weten hoe groot het gemist wel of niet is.
Protip: MassEffectSaves.com

De grootste verschillen zitten hem in een aantal karakters die je tegen komt.

[ Voor 38% gewijzigd door JaccoW op 15-03-2012 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Postius schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 18:37:
Vraagje

Ik heb mass effect destijds 1 als good guy uitgespeeld, die dinosaurus had het overleefd. Ik weet niet meer of ik die council heb laten sterven. Waarschijnlijk wel want ik vond het een stel eikels aan de andere als ik goed speel dan speel je ook helemaal goed voor de supermegabonus en de achievements.
Wat voor dinosaurus heb je het over? :?
Over het algemeen heb je toch geen keuze in bioware games en het verhaal blijft altijd hetzelfde op 2 regels na (athans bij al hun andere games). Maar ik weet niet hoe ver die keuzes van deel 1 doorwerken, al vermoed ik dus dat de impact nihiel is (want je hebt sowieso geen impact op het verhaal in alle bioware games :9 ) maar het zou wel lelijke zijn als het opeens massief invloed heeft op het verloop van het spel.
Dat is niet lelijk, dat is juist het mooie van Mass Effect. En ja invloed heeft het dus wel, vooral op karakters die je later tegenkomt en die je dus wel of niet kent, romance...

Ik ben nu zover dat ik alle sidequest heb afgerond (bijna dan, 2 kan ik niet halen doordat de reapers me in dat sterrenstelsel achterna zitten) en ik heb een military strength van ong. 5000. Alleen de Galactic Readiness heb ik nog maar op 62%, dat moet ik dus nog ff omhoogwerken met wat multiplayer.

Wel vreemde keus van Bioware trouwens. Ik vind het zeker geen straf om de multiplayer te spelen, hij is namelijk best leuk, maar ik kan me goed voorstellen dat sommigen het niet leuk vinden en alleen de campaign spelen. Jammer dat je dan toch eigenlijk de multiplayer moet spelen om het beste einde te krijgen.

Valt het jullie trouwens ook op dat de multiplayer veel makkelijker lijkt dan in de beta? Ik ben in te beta nooit verder gekomen dan wave 8 of zo (dacht ik), terwijl ik de 3 potjes die ik vanavond gespeeld heb allemaal heb 'afgerond' tot de laatste wave.

[ Voor 32% gewijzigd door Compizfox op 15-03-2012 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Wat dacht je van dat sommige mensen niet eens multiplayer kúnnen spelen?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen die het einde maar kut vonden er is een spankje hoop dit is zojuist op de Mass Effect facebook pagina geplaatst:
We appreciate everyone’s feedback about Mass Effect 3 and want you to know that we are listening. Please note, we want to give people time to experience the game so while we can’t get into specifics right now, we will be able to address some of your questions once more people have had time to complete the game. Let’s also remember the man/woman that started this journey for us. What do you love most about your Commander Shepard? Please try to keep the discussion “spoiler-free."
ik kan wel leven met het einde, alleen het gebrek aan details irriteerde me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Heb tot nu toe eigenlijk 2 MP potjes verloren, 1 op 'silver' en 1 op bronze omdat we een 'Upload' moesten doen en het was wave 9 of 10 met 2 brutes en 2 banshees die tegelijk met de rest kwamen.
Morgen avond nog een potje of 3-4 en dan verder met SP.

MP is geen straf maar ik had iets meer maps willen hebben, na zo'n 15 potjes wordt het wel repetitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Geth farming is aangepakt, dan maar cerberus-farming :')
Afbeeldingslocatie: http://i863.photobucket.com/albums/ab198/SteveBudin/gold.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:09:
[...]

Ik heb nu 1 karakter lvl 17 en mijn N7 'rating' is 0. Nou moet ik zeggen dat ik de MP puur voor die readiness speel ookal is het wel vermakelijk met een leuke groep en de leuker de groep de fanatieker.

Ik ga dan ook niet echt actief achter vijanden aan en blijf meer op de achtergrond en ben dan ook meestal degene die zoveel mogelijk revived. Natuurlijk ga ik wel naar de 'download/upload' punten toe en die 'critical mission objectives' etc. Het is niet zo dat ik ga zitten 'campen'. Ookal werkt dat redelijk in sommige gevallen.

Iemand trouwens enig idee hoe je 'vrienden' kan vinden, ik heb er 4 in Origin staan maar ik kan geen invite knop vinden ofzo. Ik doe meestal gewoon quick match en alles random.

En wat is het nut om je level te resetten als je ?max lvl 20? bent?
Ik weet niet hoe jij dat voor elkaar krijgt maar N7 rating = gecombineerde levels van alle characters + 10 voor elke character die je promoot.

De voordelen van promoten:
After obtaining level 20 with a class in multiplayer, you can promote them to the single player galaxy at war. This resets the class' characters to level 1, increases war assets in single player by 75, and adds 10 levels to your N7 ranking for multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ah, ik heb maar 1 ventje waar ik mee speel, ik pakte dat spectre pack en kreeg er een Turian lvl 6 Sentinel bij en ben gelijk met deze gaan spelen. Aangezien ik niet alteveel tijd heb nog geen andere classes geprobeerd. Zal van het weekend wel even kijken die war assets zijn wel intressant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

En waar ik voor vreesde, is gisterenavond werkelijkheid geworden. Mijn eerste multiplayer potje gestart en door mijn medespelers uitgescholden voor n00b. Ja zeg, het is mijn eerste potje, mag ik het ook effe leren.

Weeral maar eens bevestigt waarom ik nooit games in multiplayer met onbekenden speel. Zucht... :(

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthDavy schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:53:
En waar ik voor vreesde, is gisterenavond werkelijkheid geworden. Mijn eerste multiplayer potje gestart en door mijn medespelers uitgescholden voor n00b. Ja zeg, het is mijn eerste potje, mag ik het ook effe leren.

Weeral maar eens bevestigt waarom ik nooit games in multiplayer met onbekenden speel. Zucht... :(
Ach, heb ik ook wel eens, gisteren zelfs gehad dat er 2 weg gingen tijdens wave 3 omdat ik en een ander niet genoeg zouden doen...

Uiteindelijk met zijn 2-en alles afgemaakt en een full clear gehad :)

Heb nog geen idee precies hoe de friends in ME3 werken, maar voeg me anders even toe: B13L5 ben zelf ook meer op zoek naar de fun factor dan het maar blijven knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:58:
[...]

Ach, heb ik ook wel eens, gisteren zelfs gehad dat er 2 weg gingen tijdens wave 3 omdat ik en een ander niet genoeg zouden doen...

Uiteindelijk met zijn 2-en alles afgemaakt en een full clear gehad :)

Heb nog geen idee precies hoe de friends in ME3 werken, maar voeg me anders even toe: B13L5 ben zelf ook meer op zoek naar de fun factor dan het maar blijven knallen.
Zelfde hier, maar ik moet zeggen dat sommige classes wel ERG overpowered zijn Adept b.v. zie ik met regelmaat op 1 staan en kijk je dan naar het eindresultaat zit ik meestal met 25+kills en 25 of soms 50 assists. 75 Kills/Assists heb ik nog niet gehaald.

Je kan me ook wel toevoegen, maar welke naam moet je dan toevoegen? Email adres van Origin? of character naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:09:
[...]

Zelfde hier, maar ik moet zeggen dat sommige classes wel ERG overpowered zijn Adept b.v. zie ik met regelmaat op 1 staan en kijk je dan naar het eindresultaat zit ik meestal met 25+kills en 25 of soms 50 assists. 75 Kills/Assists heb ik nog niet gehaald.

Je kan me ook wel toevoegen, maar welke naam moet je dan toevoegen? Email adres van Origin? of character naam?
Volgens mij je account naam van origin, dat is ook degene die je ziet als je samen met iemand speelt. De namen die je geeft aan je characters zijn voor zover ik weet alleen maar voor uhm.... ja niks dus...

En de reden dat adepts zo hoog staan is simpel: veelste veel punten krijgen voor biotic duals (liften en dan warp er op) Ik krijg met gemak 2K puntjes voor een combo... echt ziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ok, voeg me maar toe dan, mwbreur.

Misschien gaat dan het fun level wat omhoog, op dit moment heb ik het idee dat er een hoop spelers geen voice chat gebruiken of buiten ME3 om (TS/Vent/Skype?) want ik heb pas 1 keer iemand horen schelden :P

Een chat functie had toch wel handig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:33:
Ok, voeg me maar toe dan, mwbreur.

Misschien gaat dan het fun level wat omhoog, op dit moment heb ik het idee dat er een hoop spelers geen voice chat gebruiken of buiten ME3 om (TS/Vent/Skype?) want ik heb pas 1 keer iemand horen schelden :P

Een chat functie had toch wel handig geweest.
Ik heb ook nog niemand er op kunnen betrappen... maar volgens mij werkt het ook nog niet helemaal jofel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

prutser001 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:09:
[...]

Een Asari Adept bijvoorbeeld heeft de mogelijkheid om Stasis te gebruiken. Zeker als je bubble doet dan bevriest alles wat er doorheen loopt. Je kan dan op je gemak ook gevaarlijke vijanden (phantom) uitschakelen.
Daarnaast is het een enorm goede support-class. Je hoeft maar een beetje met biotics te spammen en je hebt al een assist.

Dat is hetzelfde waarom in bijvoorbeeld een Team Fortress 2 heel vaak de medic bovenaan staat. Heel, heel veel assists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nog weleens online op de 360 en af en toe kom je mensen tegen die goed communiceren maar meestal blijft het stil.
Het is wel mooi dat ze dan wel luisteren als ik dan zeg dat ik een Atlas ga flanken door er strategisch op te reageren zodat je met z'n tweëen een Atlas neerhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegd sta ik vaak met mijn soldier ook bovenaan in de lijst zowel bij silver als bij brons.

Promote geeft idd +10 op je n7 ranking die je ingame kan zien Het geeft ook +1 naar de n7 ranking die je op de social site van bioware kan vinden. Tevens in de single player krijg je voor elke promote 75 extra war assets.

Ik speel voornamelijk met een groep vrienden die multiplayer en we gebruiken dan TS 3 om te communiceren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:18:
Eerlijk gezegd sta ik vaak met mijn soldier ook bovenaan in de lijst zowel bij silver als bij brons.

Promote geeft idd +10 op je n7 ranking die je ingame kan zien Het geeft ook +1 naar de n7 ranking die je op de social site van bioware kan vinden. Tevens in de single player krijg je voor elke promote 75 extra war assets.

Ik speel voornamelijk met een groep vrienden die multiplayer en we gebruiken dan TS 3 om te communiceren
Kon gisteren alleen niet een losse entry vinden bij me war assets die dit omschreef. Wel de puntjes...

Maarja misschien word dat met een update nog gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:32:
[...]

Kon gisteren alleen niet een losse entry vinden bij me war assets die dit omschreef. Wel de puntjes...

Maarja misschien word dat met een update nog gefixt.
er zijn 2 dingen waardoor dit herkend kan worden 1 is een mailtje van hacket die aangeeft dat er een niet officiele n7 groep bijgekomen is.

De andere is als je onder alliance kijkt staat N7 special ops dacht ik en als je daar de omschrijving van leest weet je dat daarmee de multiplayer wordt bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-08 11:54
Ik heb geprobeerd mij aan te melden voor die tweakers groep in Biowarecommunity maar heb tot nu toe geen reactie grekregen. Als iemand mij wil toevoegen op de 360, mijn GT is TheLastOttoman, ik wil graag met een echte team spelen ipv 4 indiviueele gasten.

Steam ID: TheLastOttoman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cvan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 20:59
Ik heb mij ook aangemeld voor die bioware groep, kan ik daarmee mensen online zien via origin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Heeft iemand nog een code voor de M-55 argus assault rifle te koop / te geef?

PS3 versie

[ Voor 22% gewijzigd door Mouse_NL op 16-03-2012 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:35

Grvy

Bot

Humzz.. ik probeer met mijn Shepard alles goed te doen (althans naar mijn inzicht) en alsnog heb ik een aantal scars die oplichten door zn gezicht heen..

Ben ik dan moreel zo verkeerd ingesteld? hahaha.

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Bart ® schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:17:
Hoezo? Geen internet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Operation Goliath

Citadel Allied Command is mounting a galaxy-wide operation to cripple the Reapers’ shock troops: the turian-krogan hybrids known as “brutes.” To flush out Reaper ground forces, N7 teams are deploying to engage the enemy in key theaters. Heavy reinforcements are expected anywhere fighting begins.

Community Goal: Inflict heavy casualties on Reaper “brutes” on March 16th, 17th, and 18th.

Community Unlock: If this goal is met, all N7 squads will be awarded a Victory Pack that can be unlocked the following week.

Squad Goal: Successful extraction from a Reaper-held zone at a Silver threat level or higher.

Squad Unlock: Your squad will be granted a Commendation Pack.

Your allies are counting on you. Now is not the time to let them down.

Welcome to the first N7 Challenge weekend!

Join your friends on line between 5 PM PST Friday, March 16 and 5 AM PST Monday, March 19, and take the fight to the Reapers like never before.

Any player who is part of a squad that beats the Reaper faction on Silver difficulty or better will unlock one Commendation Pack. This means that at least one member of the squad must be extracted at the end of the mission – this will earn all squad members the reward. Each player can earn a maximum of one pack, and each pack contains a random N7 Arsenal Weapon. Originally only available as single-player weapons via the N7 Collector’s Edition, these multiplayer variants will be exceptionally rare and are NOT obtainable through regular purchasable Reinforcement Packs. The Commendation Packs will contain one of the following guns at random: N7 Crusader Shotgun, N7 Eagle Pistol, N7 Hurricane SMG, and N7 Valiant Sniper Rifle.

Destroy as many brutes as possible – if the multiplayer community kills a combined 1 MILLION brutes within the hours of the challenge, ALL players will receive a Victory Pack as a reward.

PLEASE NOTE THAT REWARDS WILL UNLOCK ON TUESDAY, MARCH 20 @ 5 PM PST. YOU MUST REDEEM (OPEN) YOUR PACKS IN THE MULTIPLAYER STORE MENU WITHIN 7 DAYS, AT WHICH POINT THE PACKS WILL EXPIRE AND CANNOT BE RESTORED.

THIS CHALLENGE IS ONLY IN EFFECT ON XBOX 360 AND PC. Unfortunately we are unable to extend the N7 Challenge Weekend to the PlayStation 3. We continue to work with Sony to have them enable our ability to run these types of events on their platform.”

Dit weekend kan je een rare weapon verdienen als je de Reapers op silver verslaat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mja, leuk, maar mensen blijven me uit de Silver games trappen omdat ik met "maar" 24 char levels aankom.

Ergens heeft men ook wel gelijk, ik heb ook echt het gevoel dat ik met proppenschieters aan kom. Met enkel de Mantis en een SMG II haal je toch niet echt veel uit.

Erg jammer dat het spel nu na één week al geen noob-friendly omgeving meer is... Wat moet je dan doen, solo spelen totdat je een level 20 hebt en wel de 5e variant van je favo rifle?

Hoe dan ook, wel een leuke challenge hoor, alleen wel een beetje balen dat je niet kan ruilen ingame. Persoonlijk speel ik b.v. nooit vanguard en dus niet met een shotgun, toch wel een beetje balen als je die dan net in je Commendation aantreft.

Hebben veel mensen die al binnen trouwens?

Hoeveel Brutes moeten er eigenlijk gesloopt worden? Het zou leuk zijn als er een metertje bij zou komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/p6y1Q.jpg

Net even gedaan, verschrikkelijk slecht gespeeld, we wilden het snel doen maar daardoor ging het bijna mis op wave 10 (3 man down), maar toch gehaald.

1 miljoen Brutes

[ Voor 4% gewijzigd door PirE op 17-03-2012 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren 2 keer geprobeerd beide keren op wave 10 gefailed had het idee dat het wat moeilijker was geworden meer brutes en banshees. Ach ja vanavond na me werk maar weer proberen heb tegenwoordig een vaste groep van 3 man en meestal nemen we dan 1 random extra mee. Gisteren waren die extra mensen niet echt nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Laatst online: 11-09 17:43
Bart ® schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:17:
Na het einde van ME3 heb ik er eerlijk gezegd geen zin meer in.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Volgensmij zit iedereen ME3 MP te spelen ofzo, kan met geen mogelijkheid een game vinden/joinen. Verlies steeds verbinding met EA servers vandaag...

Wat inderdaad best rot is, is dat zelfs als je level 18 bent (zoals ik) je nog best alleen flut wapens in je bezit hebt (zoals ik), dus veel mensen knikkeren je er na 1 missie uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Laatst online: 04-09 18:49
PirE schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 03:10:
[afbeelding]

Net even gedaan, verschrikkelijk slecht gespeeld, we wilden het snel doen maar daardoor ging het bijna mis op wave 10 (3 man down), maar toch gehaald.

1 miljoen Brutes
Heb jij een soort van notificatie gehad van de squad unlock?
Ik heb het gister ook gefinished in een public potje, maar geen berichtje gehad dat ik iets unlocked hebt.

Ik weet dat de reward dinsdag pas unlocked maar vroeg me af of je daar een notificatie van kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
mingooski schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 13:51:
[...]

Heb jij een soort van notificatie gehad van de squad unlock?
Ik heb het gister ook gefinished in een public potje, maar geen berichtje gehad dat ik iets unlocked hebt.

Ik weet dat de reward dinsdag pas unlocked maar vroeg me af of je daar een notificatie van kreeg.
Nope, niks gezien maar ik denk dat het wel goed komt, stuk of 4x gedaan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Hoe krijg je beter wapens dan? ik koop elke keer zo'n spectre pack zodra ik 60000 credits heb. Buiten wat 'uncommon' characters heb ik nog niets boeiends gezien.

Ik zag ook dat als ik een uncommon unlocked heb deze begint op het hoogste level dat ik al eerder had van die class, Heb je een lvl19 adept, en unlocked b.v. de Drell dan kun je met die ook gelijk op lvl 19 beginnen.

Wapen upgrades of betere wapens ben ik nog niet tegen gekomen, voor handpistolen heb ik alleen een scope upgrade voor de rest ook een paar scopes. Wapens die ik al had zijn werkelijk ruk. Meeste vijanden verijzen echt 1 of 2 clips.

Het enige 'goede' wapen tot nu is de 'widow 98' (of iets wat daar op lijkt) maar die is zo zwaar dat je gelijk op +70 recharge zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Inderdaad, pas als je echt serieuze wapens hebt kan je echt wat uit halen en een beetje lekker scoren.

Ik snap echt niet hoe sommigen met een N7 level van 30-40 al Mattock V's hebben of Raptors met level 4-5 mods. Gezien het random karakter van je upgrades moet je dan gewoon uuuuuuren met je level 20 char gespeeld hebben denk ik zo. En al met al is een level 20 char amper sterker dan een level 7-10. Skills worden wel beter, maar nou ook weer niet zoveel dat je er echt efficiënt mee kan scoren.

Hoe dan ook, de MP is best leuk en aardig, hoewel een L4D aanpak misschien leuker was geweest dan de huidige "random" arena's met speciale missies. Maar het feit blijft dat beginners driedubbel gestraft worden: Weinig skills, proppeschieter wapens en gebrek aan ervaring in de speelmodi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djunicron schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 20:36:
Inderdaad, pas als je echt serieuze wapens hebt kan je echt wat uit halen en een beetje lekker scoren.

Ik snap echt niet hoe sommigen met een N7 level van 30-40 al Mattock V's hebben of Raptors met level 4-5 mods. Gezien het random karakter van je upgrades moet je dan gewoon uuuuuuren met je level 20 char gespeeld hebben denk ik zo. En al met al is een level 20 char amper sterker dan een level 7-10. Skills worden wel beter, maar nou ook weer niet zoveel dat je er echt efficiënt mee kan scoren.

Hoe dan ook, de MP is best leuk en aardig, hoewel een L4D aanpak misschien leuker was geweest dan de huidige "random" arena's met speciale missies. Maar het feit blijft dat beginners driedubbel gestraft worden: Weinig skills, proppeschieter wapens en gebrek aan ervaring in de speelmodi.
Ben 52 (niet zoveel MP gespeeld) en heb M-3 V en M-8 V. M-3 is ook de enige heavy pistol die ik heb trouwens en heb nog een andere assault rifle maar meer ook niet. Alle kaarten die ik heb gehad zijn voor een lvl52 die toch bronze doet niet interessant of constant upgrades van zelfde class/wapen. Dat willekeurige gebeuren is niks, ik wil eigenlijk een M-6 of een Widow maar die krijg ik maar niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2012 21:04 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 33 Laatste

Let op:
[html]Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494640">[Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3</a>.[/html]