Je kan alleen kiezen uit rpg, mix of shooter modus als je een compleet nieuwe char aanmaakt in ME3,
Jij speelt nu gewoon de RPG modus. (zoals het hoort =))
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Verwijderd
Aha, thnx. Dat is eigenlijk precies wat ik wilde horen. Ik ben gerustgesteld en ga weer lekker verder.Dunello schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:12:
Je kan alleen kiezen uit rpg, mix of shooter modus als je een compleet nieuwe char aanmaakt in ME3,
Valt alsnog in te stellen in de opties volgens mijVerwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:15:
[...]
Aha, thnx. Dat is eigenlijk precies wat ik wilde horen. Ik ben gerustgesteld en ga weer lekker verder.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Inderdaad, kun je ten alle tijde wijzigen bij settingsChakotay schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:16:
[...]
Valt alsnog in te stellen in de opties volgens mij
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Johann Sebastian Bach
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
[ Voor 43% gewijzigd door AppieNL op 13-03-2012 18:49 ]
4000 is trouwens al genoeg voor die keuzeAppieNL schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:45:
ME3 duurt zo'n 30 uur als je alles scanned en alle sidequests doet, maar je kan idd binnen 20 uur naar het einde knallen als je dat wilt. Effective Military Strenght onder de 4000 betekent dat niet alle endings beschikbaar zijn voor je, dus hou daar rekening mee mocht je dat wel willen. Kan ook voor 5000+ gaan, dan heb je op 1 keuze wat vrijheid.
2e keer... Had Miranda Lawson ook al in ME2.nFo schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:04:
Ik geef Mass Effect 3 een 10, want EDI heeft een kamelteen.![]()
![]()
[video]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Verwijderd
Ik deed ongeveer 22 uur over het uitspelen van 3, inclusief alle side missions.djunicron schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:26:
Ik vraag me af hoe lang dit deel gaat duren eigenlijk. Deel 1 was ik zo 35-40 uur mee bezig (tevens door laadtijden etc), maar in deel 2 was ik met 26 uur klaar. Dat is niet verkeerd, maar ook niet echt lang.
Dit komt door 'ingame origin' ME3 en BF3 zijn voor mij onspeelbaar zolang 'ingame origin' aan staat.evonck schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:50:
Wie heeft er nog meer game freezes (PC) . Ik heb alles geupdate, clean geinstalleerd etc. Online oplossingen doorgenomen en indien nodig toegepast. Maar maar nog steeds bevriest de game ME3, in de eerst 10-30 minuten, bij mij.
Ik had dit ook in BF3 maar daar heb ik er nu geen last meer van, maar ik heb ook weinig minuten achter elkaar gespeeld.
Ik weet niet wat de doen. Iemand hier ervaring mee en/of een oplossing?
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
[ Voor 8% gewijzigd door Mutatie op 13-03-2012 21:16 ]
Je krijgt ook geen punten meer daarna. Zodra je groene balk vol zit is heb je toegang tot alle eindesprutser001 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:40:
[...]
Dit komt door 'ingame origin' ME3 en BF3 zijn voor mij onspeelbaar zolang 'ingame origin' aan staat.
Ga naar settings -> tab blad 'in game' en vink 'enable Origin in game' uit. al je problemen zijn nu opgelost.
Enige nadeel is dat Origin ingame wel aan moet staan als je b.v. je Bioware punten wilt gebruiken.
Heb net een paar MP matches gedaan maar baal er een beetje van dat je niet gewoon je character kan importeren, lvl 54 ingame en nu net lvl 17 in de MP... nu 76% galaxy readiness...
Met 76% zit ik op ~4300 military forces dus zou genoeg moeten zijn.
Ik zie niet echt snel hoe je naspoiler:Aangezien ik dat nog niet gedaan heb.aanvallen van de Cerberus thuisbasis nog meer war assets etc krijgt.
Je begint deel 3 zo'n beetje op hetzelfde level waar je deel 2 op eindigt. Maar dat maakt het niet persé makkelijker hoor. Want je kan tot level 60.Mutatie schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:15:Hoe gaan die saves eigenlijk over? Ik wil dat mijn keuzes doorlopen naar deel 3 maar niet dat ik als een ubersoldier begin zoals ik deel 2 eindig.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Heb de Mac OSX DVD tegelijk besteld en was net thuis gekomen, dan knikker ik m'n oordopjes meestal op de keukentafel- waar mijn pakketjes ook lagen.
[ Voor 4% gewijzigd door Sinester op 14-03-2012 11:43 ]
Hello there
Verwijderd
Klopt ook wel een beetje, de echte emotie en goede gesprekken zitten vooral aan het einde. Het valt mij ook op dat de Paragon/Renegade gesprekken ook niet zo extreem meer zijn als in ME1 of ME2. Maar dat komt denk ik ook meer omdat het algemene doel van het einde het zelfde moet zijn.Nikeo schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:04:
Gister ook heerlijk een corrupte autosave gehad. Geen credits meer, geen medpacks, level 1, gear...
Gelukkig heb ik in ihet verleden genoeg trauma's opgelopen om zwaar autistisch elk spel heel vaak te saven dus er was niks aan de hand. Meer mensen hebben er wel last van![]()
Inmiddels zit in goed in het spel en ik heb het idee dat het wat aan z'n eind loopt. Ik blijf echter bij mijn mening dat ik de eerste helft van het spel, eerste 15-20 uur echt onder de maat vind. Er zit geen snelheid in, dialogen wat houterig, alsof ik een betaversie zit waar de director nog niet overheen geweest is qua kleine tweaks in gesprekken, soepelheid, dingen die de characters zeggen. Het is allemaal zo stroef aan het begin! Dat haalt mij écht uit de illusie, dan kan ik er moeilijk inkomen. Ik ben benieuwd hoe het afloopt. Tot nu toe mooi allemaal spoilers kunnen vermijden!
In deel 2 zaten op veel van die planeten ook missies. Kort maar wel goed voor geld resources en ik dacht zo af en toe een upgrade. Bij he scannen hoor je dan "anomaly detected"[message=37851594,noline]Sinester schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:43[/m,,essage]:
Ik ben nu na 27 uur (Tweakers deed 40 uur over dit spel?) bij de laatste missie beland, heb volgens mij alle side missies gedaan en me Fleet is 6394 groot
Als ik wil zou ik nog iets van 6/7 stelsels op 100% kunnen verkennen, maar om eerlijk te zijn heb ik daar weinig zin in, alleen vraag ik me dan af of ik geen side missions of andere leuke dingen mis
[ Voor 39% gewijzigd door Mouse_NL op 14-03-2012 15:34 ]
Iphone 5 -- eerste Iphone
Spectre packs zijn toch de betere keuze. Dit is wat ik net kreeg.PirE schreef op maandag 12 maart 2012 @ 02:50:
[...]
Nope, krijg de beste unlocks met veteran packages. Kleine greep uit mijn Spectre packages:
- Graal Shotgun (4x), ik gebruik dat ding niet want te zwaar
- Hornet (3x), ik gebruik geen SMG
- Drell Adept/Vanguard (vind beide niks)
- Ammo packs +1 (2x) (ik kan er nu 4 meenemen, vrij jammer dat ik die dingen zelden gebruik)
- Cobra +1 (wel handig want 3 cobra's)
Met silver heb dan wel de Asari Vanguard en Adept unlocked.
Wat ik wil:
- Quarian Infiltrator
- (Black) Widow.
- wat meer medigels, sta nu weer op 0
Die heb ik ook gekregen bij mijn eerste Veteran pack. Maar wel handig inderdaad. Had met de demo sommige karakters wel aan willen passen.yur400 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:39:
[...]
Spectre packs zijn toch de betere keuze. Dit is wat ik net kreeg.![]()
[afbeelding]
en vraagje. Incinerate: freeze combo of armor damage? Ik gebruik ook Cryo Blast.
Z-machine OriginID: JaccoW
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2012 16:37 ]
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Mass Effect 2 deed ik 101 uur over met alle dlc.djunicron schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:26:
Ik vraag me af hoe lang dit deel gaat duren eigenlijk. Deel 1 was ik zo 35-40 uur mee bezig (tevens door laadtijden etc), maar in deel 2 was ik met 26 uur klaar. Dat is niet verkeerd, maar ook niet echt lang.
Nu in ME3 ben ik na ~10 uur al lang klaar voor de grote confrontatie volgens het balkje in m'n warroom en dat met alles op 56% paraatheid. Nu wil ik nog wel even door met de hoofdlijn en natuurlijk wil ik nog wat side missions doen als die me uitkomen, maar ik vraag me af hoeveel tijd ik nodig ga hebben voor dit spel, het ziet er naar uit dat dat nog geen 20 uur gaat zijn voor deze eerste playthrough.
Gelukkig zitten er wel een aantal mooie, sterke stukken in.
Trouwens wel opmerkelijk dat ik in m'n main playthrough van alle delen, waarbij ik keihard renegade ben gegaan totaal geen romances heb laten gebeuren. De game denkt denk ik dat ik een koude kloo7z4k ben denk ik. (don't care). Eens zien of dat met m'n max paragon char ook zo gaat zijn.
Verwijderd
ME2 heb ik ook dik 80 uur aan besteed, maar bij ME3 lijkt het me onmogelijk om het zelfde aantal uur er in te zettenMass Effect 2 deed ik 101 uur over met alle dlc.
Of je bent zo iemand die echt letterlijk bij elk mooi uitzicht een half uur loopt te kijken, anders zou je met 25 uur toch al redelijk tegen het einde moeten zitten naar mijn ervaringMaar met Mass Effect 3 zit ik nu op 25 uur halverwege ofzo.
Hello there
Deel 2 heeft een behoorlijk deel DLC ,,,, waar ook veel tijd in gaat zitten is scannen van planeten naar resources! Mijn ervaring van ME2. Geweldig die pieken zoeken !Sinester schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 18:40:
[...]
ME2 heb ik ook dik 80 uur aan besteed, maar bij ME3 lijkt het me onmogelijk om het zelfde aantal uur er in te zetten
[...]
Of je bent zo iemand die echt letterlijk bij elk mooi uitzicht een half uur loopt te kijken, anders zou je met 25 uur toch al redelijk tegen het einde moeten zitten naar mijn ervaring
Mijn idee is dan ook dat deel 3 een stuk korter is als deel 1 en 2 helaas
[ Voor 3% gewijzigd door Mouse_NL op 14-03-2012 19:06 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Compizfox op 14-03-2012 21:36 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Verwijderd
Oké bdankt, ga ik proberen. Stomme vraag misschien, maar hoe doe ik dat? Ik vind nergens een Origin folder of iets dergelijks waar ik het uit kan zetten.prutser001 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:40:
[...]
Dit komt door 'ingame origin' ME3 en BF3 zijn voor mij onspeelbaar zolang 'ingame origin' aan staat.
Ga naar settings -> tab blad 'in game' en vink 'enable Origin in game' uit. al je problemen zijn nu opgelost.
Enige nadeel is dat Origin ingame wel aan moet staan als je b.v. je Bioware punten wilt gebruiken.
Heb net een paar MP matches gedaan maar baal er een beetje van dat je niet gewoon je character kan importeren, lvl 54 ingame en nu net lvl 17 in de MP... nu 76% galaxy readiness...
Met 76% zit ik op ~4300 military forces dus zou genoeg moeten zijn.
Ik zie niet echt snel hoe je naspoiler:Aangezien ik dat nog niet gedaan heb.aanvallen van de Cerberus thuisbasis nog meer war assets etc krijgt.
Daar heb ik er 2 van. Ik gebruik die dingen nooit en met promoten zit je na 2 rondjes silver met een L1 ook zo op 10.yur400 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:39:
[...]
Spectre packs zijn toch de betere keuze. Dit is wat ik net kreeg.![]()
[afbeelding]
en vraagje. Incinerate: freeze combo of armor damage? Ik gebruik ook Cryo Blast.
Origin Programma --> Gear icoontje rechtsboven --> settings --> in game --> enable origin in gameevonck schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:46:
[...]
Oké bdankt, ga ik proberen. Stomme vraag misschien, maar hoe doe ik dat? Ik vind nergens een Origin folder of iets dergelijks waar ik het uit kan zetten.
If we are all God's children, what makes Jesus so special?
Battle.net tag
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Cunning linguist.
Sommige quests zijn 'timed' b.v. Elcor quest (is toevallig bugged) dat je ze moet evacueren.nFo schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:27:
Die side quests snap ik niet helemaal, is soms zo vaag aangegeven.![]()
Ga ik uit armoede de hele citadel aflopen![]()
En sommige quests verdwijnen zo maar.![]()
Ik ga even kijken op het internetz hoe dat zit.
Cunning linguist.
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Verwijderd
Scan solar systems af, vaak vind je op sommige planeten zowaar 10,000 credits en War Assets.BAS80 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:34:
Ik ben net begonnen in rpg mode, ik heb nu een uurtje of 5 a 6 speeltijd erop zitten. Maar geld verdienen gaat erg langzaam ik kijk in ieder hoekje en gaten en vind nog iedere keer wat geld maar in verhouding wat sommige dingen kosten is het peanuts. Heeft iemand nog tips om geld te vergaren?
Ik probeer zelf altijd eerst een mooie plek in een stelsel op te zoeken voordat ik ga scannen. De reapers komen niet zonder dat je eerst scant. Daarnaast kan je ze best een tijdje vooruit blijven en tegelijkertijd toch scannen.prutser001 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:33:
[...]
Een aantal quests heb ik opgezocht op internet waar en wat ik moest doen maar er is niets. Scannen werkt niet? Dus moet ik elk systeem uit racen met Reapers aan m'n broek lang leve stealthdrive. Ik heb het nog niet geprobeerd maar wat als je nou niet preventief scanned? Zie je de Reapers dan niet en laten ze je dan met rust of wordt je dan genadeloos afgemaakt? (Bedenk dat nu net nog niet geprobeerd.)
Verwijderd
Dat zijn de totaal aantal levels die je hebt behaald met al je characters. Als je met een andere character nu 4 levels erbij zou halen dan word je N7 20.Basekid schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:46:
Hoe werkt die N7 rating in de MP?
Ik heb bijv rating 16 en ben level 16. Dat betekent dus gewoon dat ik "average" ben?
(ik ben inderdaad altijd 4e in de puntenlijst)
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 13:51 ]
Verwijderd
Scannen is zo enorm simpel.F_demon schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:31:
[...]
Ik probeer zelf altijd eerst een mooie plek in een stelsel op te zoeken voordat ik ga scannen. De reapers komen niet zonder dat je eerst scant. Daarnaast kan je ze best een tijdje vooruit blijven en tegelijkertijd toch scannen.
De teller in een stelsel gaat om 0 na elke echte missie (dus niet de fetch-quests, maar bijvoorbeeld de kleinere missies op planeten.) Preventief scannen kan betekenen dat je de volgende keer in het stelsel de scan niet opnieuw hoeft te doen, maar gewoon op je gemak er heen kan vliegen. Werkt echter niet altijd.
Ik heb nu 1 karakter lvl 17 en mijn N7 'rating' is 0. Nou moet ik zeggen dat ik de MP puur voor die readiness speel ookal is het wel vermakelijk met een leuke groep en de leuker de groep de fanatieker.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:48:
Net van MyCom een mail gehad met een code voor de Argus M-55 rifle.Hier in Europa krijgen wij hem dus uiteindelijk wel. Nu nog ergens een code fixen voor de N7 Warfare gear en ik heb alles.
[...]
Dat zijn de totaal aantal levels die je hebt behaald met al je characters. Als je met een andere character nu 4 levels erbij zou halen dan word je N7 20.
Ik weet niet of er een verschil is met een nieuw mannetje of een geïmporteerd mannetjeBAS80 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:34:
Ik ben net begonnen in rpg mode, ik heb nu een uurtje of 5 a 6 speeltijd erop zitten. Maar geld verdienen gaat erg langzaam ik kijk in ieder hoekje en gaten en vind nog iedere keer wat geld maar in verhouding wat sommige dingen kosten is het peanuts. Heeft iemand nog tips om geld te vergaren?
Hello there
Verwijderd
Bijna alles, er is niet voldoende geld (credits) om bijv. alle wapens te upgraden en mods te hebben. Vooral de spectre uitrusting zorgt er voor dat je niet genoeg over houd.Sinester schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:29:
[...]
Ik weet niet of er een verschil is met een nieuw mannetje of een geïmporteerd mannetje
maar na elke missie kreeg ik zoveel geld (van de Alliance) dat ik samen met het geld dat je kan vinden, alles wat ik wil makkelijk kon kopen
[ Voor 23% gewijzigd door Postius op 15-03-2012 21:31 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Protip: MassEffectSaves.comPostius schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 18:37:
Vraagje
Maar goed ik ben mijn save van deel 1 (xbox) kwijt, ik denk dat hij niet meer bestaat (lang verhaal) maar ik ga nu beginnen met ME2 op de PC. Mis ik iets door mn save niet te importeren? Ik heb begrepen dat je met het cerberus pack wel een soort van deel 1 in het kort krijgt met dezelfde keuzes? Ik ga sowiezo beginnen met deel 2 maar even weten hoe groot het gemist wel of niet is.
[ Voor 38% gewijzigd door JaccoW op 15-03-2012 22:36 ]
Wat voor dinosaurus heb je het over?Postius schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 18:37:
Vraagje
Ik heb mass effect destijds 1 als good guy uitgespeeld, die dinosaurus had het overleefd. Ik weet niet meer of ik die council heb laten sterven. Waarschijnlijk wel want ik vond het een stel eikels aan de andere als ik goed speel dan speel je ook helemaal goed voor de supermegabonus en de achievements.
Dat is niet lelijk, dat is juist het mooie van Mass Effect. En ja invloed heeft het dus wel, vooral op karakters die je later tegenkomt en die je dus wel of niet kent, romance...Over het algemeen heb je toch geen keuze in bioware games en het verhaal blijft altijd hetzelfde op 2 regels na (athans bij al hun andere games). Maar ik weet niet hoe ver die keuzes van deel 1 doorwerken, al vermoed ik dus dat de impact nihiel is (want je hebt sowieso geen impact op het verhaal in alle bioware games) maar het zou wel lelijke zijn als het opeens massief invloed heeft op het verloop van het spel.
[ Voor 32% gewijzigd door Compizfox op 15-03-2012 22:48 ]
Cunning linguist.
Verwijderd
ik kan wel leven met het einde, alleen het gebrek aan details irriteerde meWe appreciate everyone’s feedback about Mass Effect 3 and want you to know that we are listening. Please note, we want to give people time to experience the game so while we can’t get into specifics right now, we will be able to address some of your questions once more people have had time to complete the game. Let’s also remember the man/woman that started this journey for us. What do you love most about your Commander Shepard? Please try to keep the discussion “spoiler-free."
Verwijderd
Ik weet niet hoe jij dat voor elkaar krijgt maar N7 rating = gecombineerde levels van alle characters + 10 voor elke character die je promoot.prutser001 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:09:
[...]
Ik heb nu 1 karakter lvl 17 en mijn N7 'rating' is 0. Nou moet ik zeggen dat ik de MP puur voor die readiness speel ookal is het wel vermakelijk met een leuke groep en de leuker de groep de fanatieker.
Ik ga dan ook niet echt actief achter vijanden aan en blijf meer op de achtergrond en ben dan ook meestal degene die zoveel mogelijk revived. Natuurlijk ga ik wel naar de 'download/upload' punten toe en die 'critical mission objectives' etc. Het is niet zo dat ik ga zitten 'campen'. Ookal werkt dat redelijk in sommige gevallen.
Iemand trouwens enig idee hoe je 'vrienden' kan vinden, ik heb er 4 in Origin staan maar ik kan geen invite knop vinden ofzo. Ik doe meestal gewoon quick match en alles random.
En wat is het nut om je level te resetten als je ?max lvl 20? bent?
After obtaining level 20 with a class in multiplayer, you can promote them to the single player galaxy at war. This resets the class' characters to level 1, increases war assets in single player by 75, and adds 10 levels to your N7 ranking for multiplayer.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Verwijderd
Ach, heb ik ook wel eens, gisteren zelfs gehad dat er 2 weg gingen tijdens wave 3 omdat ik en een ander niet genoeg zouden doen...DarthDavy schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:53:
En waar ik voor vreesde, is gisterenavond werkelijkheid geworden. Mijn eerste multiplayer potje gestart en door mijn medespelers uitgescholden voor n00b. Ja zeg, het is mijn eerste potje, mag ik het ook effe leren.
Weeral maar eens bevestigt waarom ik nooit games in multiplayer met onbekenden speel. Zucht...
Zelfde hier, maar ik moet zeggen dat sommige classes wel ERG overpowered zijn Adept b.v. zie ik met regelmaat op 1 staan en kijk je dan naar het eindresultaat zit ik meestal met 25+kills en 25 of soms 50 assists. 75 Kills/Assists heb ik nog niet gehaald.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:58:
[...]
Ach, heb ik ook wel eens, gisteren zelfs gehad dat er 2 weg gingen tijdens wave 3 omdat ik en een ander niet genoeg zouden doen...
Uiteindelijk met zijn 2-en alles afgemaakt en een full clear gehad
Heb nog geen idee precies hoe de friends in ME3 werken, maar voeg me anders even toe: B13L5 ben zelf ook meer op zoek naar de fun factor dan het maar blijven knallen.
Verwijderd
Volgens mij je account naam van origin, dat is ook degene die je ziet als je samen met iemand speelt. De namen die je geeft aan je characters zijn voor zover ik weet alleen maar voor uhm.... ja niks dus...prutser001 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:09:
[...]
Zelfde hier, maar ik moet zeggen dat sommige classes wel ERG overpowered zijn Adept b.v. zie ik met regelmaat op 1 staan en kijk je dan naar het eindresultaat zit ik meestal met 25+kills en 25 of soms 50 assists. 75 Kills/Assists heb ik nog niet gehaald.
Je kan me ook wel toevoegen, maar welke naam moet je dan toevoegen? Email adres van Origin? of character naam?
Verwijderd
Ik heb ook nog niemand er op kunnen betrappen... maar volgens mij werkt het ook nog niet helemaal jofelprutser001 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:33:
Ok, voeg me maar toe dan, mwbreur.
Misschien gaat dan het fun level wat omhoog, op dit moment heb ik het idee dat er een hoop spelers geen voice chat gebruiken of buiten ME3 om (TS/Vent/Skype?) want ik heb pas 1 keer iemand horen schelden
Een chat functie had toch wel handig geweest.
Een Asari Adept bijvoorbeeld heeft de mogelijkheid om Stasis te gebruiken. Zeker als je bubble doet dan bevriest alles wat er doorheen loopt. Je kan dan op je gemak ook gevaarlijke vijanden (phantom) uitschakelen.prutser001 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:09:
[...]
Zelfde hier, maar ik moet zeggen dat sommige classes wel ERG overpowered zijn Adept b.v. zie ik met regelmaat op 1 staan en kijk je dan naar het eindresultaat zit ik meestal met 25+kills en 25 of soms 50 assists. 75 Kills/Assists heb ik nog niet gehaald.
Je kan me ook wel toevoegen, maar welke naam moet je dan toevoegen? Email adres van Origin? of character naam?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Kon gisteren alleen niet een losse entry vinden bij me war assets die dit omschreef. Wel de puntjes...Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:18:
Eerlijk gezegd sta ik vaak met mijn soldier ook bovenaan in de lijst zowel bij silver als bij brons.
Promote geeft idd +10 op je n7 ranking die je ingame kan zien Het geeft ook +1 naar de n7 ranking die je op de social site van bioware kan vinden. Tevens in de single player krijg je voor elke promote 75 extra war assets.
Ik speel voornamelijk met een groep vrienden die multiplayer en we gebruiken dan TS 3 om te communiceren
Verwijderd
er zijn 2 dingen waardoor dit herkend kan worden 1 is een mailtje van hacket die aangeeft dat er een niet officiele n7 groep bijgekomen is.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:32:
[...]
Kon gisteren alleen niet een losse entry vinden bij me war assets die dit omschreef. Wel de puntjes...
Maarja misschien word dat met een update nog gefixt.
Steam ID: TheLastOttoman
[ Voor 22% gewijzigd door Mouse_NL op 16-03-2012 21:19 ]
Dit is een account.
Hoezo? Geen internet?Bart ® schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:17:
Wat dacht je van dat sommige mensen niet eens multiplayer kúnnen spelen?
[ Voor 4% gewijzigd door PirE op 17-03-2012 03:11 ]
Verwijderd
Na het einde van ME3 heb ik er eerlijk gezegd geen zin meer in.Bart ® schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:17:
Wat dacht je van dat sommige mensen niet eens multiplayer kúnnen spelen?
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Heb jij een soort van notificatie gehad van de squad unlock?PirE schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 03:10:
[afbeelding]
Net even gedaan, verschrikkelijk slecht gespeeld, we wilden het snel doen maar daardoor ging het bijna mis op wave 10 (3 man down), maar toch gehaald.
1 miljoen Brutes
Nope, niks gezien maar ik denk dat het wel goed komt, stuk of 4x gedaan nu.mingooski schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 13:51:
[...]
Heb jij een soort van notificatie gehad van de squad unlock?
Ik heb het gister ook gefinished in een public potje, maar geen berichtje gehad dat ik iets unlocked hebt.
Ik weet dat de reward dinsdag pas unlocked maar vroeg me af of je daar een notificatie van kreeg.
Verwijderd
Ben 52 (niet zoveel MP gespeeld) en heb M-3 V en M-8 V. M-3 is ook de enige heavy pistol die ik heb trouwens en heb nog een andere assault rifle maar meer ook niet. Alle kaarten die ik heb gehad zijn voor een lvl52 die toch bronze doet niet interessant of constant upgrades van zelfde class/wapen. Dat willekeurige gebeuren is niks, ik wil eigenlijk een M-6 of een Widow maar die krijg ik maar niet.djunicron schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 20:36:
Inderdaad, pas als je echt serieuze wapens hebt kan je echt wat uit halen en een beetje lekker scoren.
Ik snap echt niet hoe sommigen met een N7 level van 30-40 al Mattock V's hebben of Raptors met level 4-5 mods. Gezien het random karakter van je upgrades moet je dan gewoon uuuuuuren met je level 20 char gespeeld hebben denk ik zo. En al met al is een level 20 char amper sterker dan een level 7-10. Skills worden wel beter, maar nou ook weer niet zoveel dat je er echt efficiënt mee kan scoren.
Hoe dan ook, de MP is best leuk en aardig, hoewel een L4D aanpak misschien leuker was geweest dan de huidige "random" arena's met speciale missies. Maar het feit blijft dat beginners driedubbel gestraft worden: Weinig skills, proppeschieter wapens en gebrek aan ervaring in de speelmodi.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2012 21:04 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq